 |
151.
אולי זה יקרב בין יוהדם לערבים
איציק,
06/12/04 19:24
|
אני מקווה שהערבים הישראלים יתנו קצת קרדית למדינת ישראל במקום לגדף אותה. איזה מדינה נוצרית היתה מוכנה לשחרר מחבלים בשביל שבוי מוסלמי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
רק השתחרר וכבר חמדן כספים.
יהודה,
06/12/04 11:09
|
הנסיון לגרוף 60-50 אלף דולר, בעבור ראיון עיתונאי בלעדי, מעוררת אצלי מחשבה שניה לגבי אישיותו.
אתמול שמחתי לשיחרורו היום אני שמח הרבה פחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הציעו לו כסף מה הוא לא יקח
מ.,
11/12/04 00:15
|
ממילא מצבו הכלכלי על הפנים וחוץ מזה מי לט ירח כסף שנותנים לו???????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודה אתה אידיוט!
דוד,
הוד השרון,
06/12/04 16:04
|
באנגליה הוא היה מקבל בין רבע לחצי מיליון ליש''ט! זה מקובל כיום בעולם שתמורת בלעדיות מקבלים כסף: עיתון הוא לא גוף ציבורי: רוצה יקנה, לא רוצה לא יקנה! המעט כסף הזה יעזור לו בתחילת דרכו בארץ, כיום הוא בלי עבודה ועם הרבה הוצאות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
ברוך שובך
פנינה,
מושב ברקת,
06/12/04 09:32
|
שמחים בשמחתך ובשמחת משפחתך.
אתה דוגמא למופת שעמים יכולים לחיות במדינת ישראל בשלום וללא שנאה מיותרת.
הלוואי שהפלשתינים יבינו כי בטרור ושנאה לא ישיגו דבר אלא ההיפך.
התרגשנו אני ובני ביתי לראות את השמחה לחזרתך הביתה. מי יתן ושלום ישרור באזורינו. הייתי מתה לבוא ולחגוג איתכם ביחד. ממני פנינה - דתית ימנית מתונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
בזרם שמפניה?????
מירו,
שוויץ,
06/12/04 09:26
|
דרוזים שותים אלכוהול?? למדתי עוד משהו בחיים. עזאם אני מקוה שלא תשכח את מה שישראל עשתה בישבילך. אני מאחל לך חיים טובים שקטים ומאושרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דרוזים כן שותים ובמיוחד במרר
מ.,
מרר,
11/12/04 00:13
|
כמות האלכולהול שנכנסת למרר בחודש היא אותה כמות שנכנסת לת''א, למרות שיש רק 20000 תושבים במרר.... וז מוכח ע''י סקרים שנעשו...
ולכבוד עזאם עזאם הכמות שנכנסת החודש בטח תהייה פי כמה וכמה גדולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
ההבדל בין יוסוף מדחת ז''ל לעזאם
אור,
תא,
06/12/04 08:54
|
אני שמח מאוד ומתרגש עבור משפחת עזאם ועבור העדה הדרוזית הנפלאה. ובתוך השמחה הגדולה אני נזכר בלוחם הגיבור יוסוף מדחת ז''ל , אשר נהרג באש מחבלים בקבר יוסף, וכואב לי מאוד עליו ועל משפחתו. הטיפול הכושל והתבוסתני של ראש ממשלת ישראל דאז אהוד ברק בנושא ''קבר יוסף'' , צובט את הלב, אל מול ההצלחה הגדולה בטיפול המסור של ראש הממשלה הנוכחי . אני מברך אלף מברוק את משפחת עזאם,יחד עם זאת אני פונה אל משפחת מדחת היקרה, ליבנו איתכם בכאבכם הגדול ,תרימו את הראש ותהיו גאים בזכרו ,הוא שרת בנאמנות את מדינת ישראל ואת האדמה בה אתם יושבים ,יהי זכרו ברוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולל ההרוגים בקבר בזמן ביביב
ל"ת
וול,
ת''א,
06/12/04 09:35
|
|
 |
146.
יוסף טחן נכה צה''ל שאיבד עין במ
יוסף טחן נכה צה,
06/12/04 08:51
|
יוסף טחן נכה צה''ל שאיבד עין במהלך שירותו בצה''ל-ונכון עשה שטויות עם סמים ונכון שהיה מגיע לו עונש כבד אבל להניח לו להרקב עד מוות בכלא המצרי זה לא מובן לי עם כל הכבוד לכל החכמולוגים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סמים כבדים הורגים אנשים
דוד,
06/12/04 19:22
|
יוסף טחן סחר בסמים כבדים לא במריחואנה או בחשיש אלה בדברים קטלניים במיוחד: הרואין !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסף טחן סוחר סמים!
שלומי,
06/12/04 09:24
|
בניגוד לקלות העונשים הבלתי נסבלת לסוחרי סמים בארץ מדינות אחרות משלמות למתועבים הללו כגמולם. ,חבל שהמתיקו לו את עונש המוות אז אם לא מוות-שירקב בכלא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
עאזם ברוך הבא
ל"ת
רס,
06/12/04 08:48
|
|
 |
144.
בעוד שאת היהודי יוסף טחן שנכלא
בעוד שאת היהודי,
06/12/04 08:40
|
בעוד שאת היהודי יוסף טחן שנכלא בעוון סחר בסמים, הניחו להירקב בכלא המצרי עד מוות ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
ברוך שובך חבר יקר !
מלכה,
חדרה,
06/12/04 08:20
|
תמיד קיווינו וציפינו כי יגיע רגע שחרורך, ומאחלים לך כי תשתלב יפה בחיק משפחתך ובארצנו. אדון בוש יכול ללמוד ממובארק מהי אצילות נפש ומחילה, ולא להיות אטום לרגשות ולסבל של אדם אפילו עם היה מרגל. אנא בוש ''טול קורה מבין עיניך'' ושחרר את פולארד !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
עזאם ברוך שובך...ו..
צבי,
06/12/04 07:30
|
עכשיו תכתוב ספר ותקרא לו עאזם עזאם בכלא המצרי. בהצלחה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
גם אם
יוסף,
תקוה,
06/12/04 07:26
|
גם אם אתה מרגל אתה ,אח ורע אהוב גיבור. ברוך שובך אלינו ידיד נכבד, אפילו בתגובתך הראשונה רואים את האצילות שבך, כאשר לא שכחת להודות לראש הממשלה ולעושים במלאכה ואפילו שלפעמים היתה הרגשה ששכחו אותך, אחינו היקר אנו מחבקים ואוהבים אותך ,ואת העדה הדרוזית האצילה. ממני סתם יהודי בארץ הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
18 שעות בכלא חולי פרסום מחליא
אריק,
ת''א,
06/12/04 07:10
|
שוכנענו בלי כל ספק כי העיקר היה הלהט החולני של אנשים קטנים וננסים מגיל 80 + ומטה.
עזאם עזאם לא היה יותר מאשר כלי בידי הצחנה והדומן הפוליטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
le mispar 135 ata metumtam
ל"ת
dany,
06/12/04 06:58
|
|
 |
138.
שמונה שנים וחודש חיכנו לשובך
רני,
06/12/04 03:59
|
|
 |
137.
!TOO LATE
rami,
france,
06/12/04 03:54
|
Or too early !i wonder my druz brothers untill when u will still liking this country ass and what u r exactly proud of damn it ;
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
come down my druz-brothers
amir,
france,
06/12/04 03:41
|
i dont know if it makes me laugh or cry ; ur situation in israels SUCK and u r proud and trying to be ''jewish '';they forgot u 8 years to suffer and ur happy ; good for u !!llol
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
מרגל!!!
SEMO,
06/12/04 03:18
|
לכל אלה שאומרים שהוא חפ מפשע אני אומר לכם אם הוא לא היה מרגל המדינה לא הייתה עושה את כל המאמץ כדי לשחררו אז להפסיק את השטויות על כך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק איזה אינטרס יש לשחרר ערבי
עמוס,
06/12/04 19:27
|
איזה אינטרס היה למדינת ישראל לשחרר ערבי ישראלי תמורת מחבלים. יש הגיון בדבריך. מילא אם הוא היה יהודי אבל מדוע מדינת ישראל תשחרר מחבלים מצרים (ובעתיד היא תשחרר תמורתו גם מחבלים פלשתנאים) תמורת ערבי ? הרי למדחאת יוסף הדרוזי לא הסכימו לשלוח צוות חילוץ אז לשחרר ערבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
Free Polard
Come on,
06/12/04 02:47
|
|
 |
133.
Greetings and warm regards
ל"ת
ronit,
06/12/04 01:20
|
|
 |
132.
welcome home!!
קובי,
06/12/04 00:59
|
|
 |
131.
פשוט גאה !!!
ציוני,
06/12/04 00:59
|
עזאם, כל הכבוד לך ! כולנו גאים בכושר הישרדותך ובך שחזרת אלינו. אני באופן אישי התנגדתי לכל מגע עם המצרים כל עוד אתה בכלא. ברוך שובך עזאם הגיבור ! ולאריק שרון וממשלת ישראל נותר לי רק להצדיע. כל הכבוד רה''מ שרון ! כל הכבוד שאול מופז ! גאה שאלו הם מנהיגי ממשלתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
מי שיכול להוציא משהו מהכלא
אלי,
06/12/04 00:50
|
מי שיכול להוציא משהו מהכלא המצרי - וודאי יכול מהכלא האמריקאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
מי שיכול להוציא משהו מהכלא
אלי,
06/12/04 00:50
|
מי שיכול להוציא משהו מהכלא המצרי - וודאי יכול מהכלא האמריקאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
גיבור ישראל!
ל"ת
-,
06/12/04 00:34
|
|
 |
127.
what Mubarak realy up to?
1st speech,,
06/12/04 00:24
|
what Mubarak realy up to? first he said Sharon's speech, now this - what his story?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
ברוך שובך מהגהינום
דני,
תל-אביב,
06/12/04 00:18
|
|
 |
מסכן, הערבים לא אוהבים משתפי''ם
גבי,
06/12/04 19:31
|
בטח הוא סבל שם נורא, המצרים לא אוהבים ערבים שמשתפים פעולה עם ישראל. בשבילם הוא בוגד בעם הערבי, לא סתם מרגל. בטח איזה סבל עבר שם. נראה לי אם היו כולאים יהודי היו מתייחסים אליו יותר יפה מעזאם עזאם, אבל בגלל שעזאם עזאם הוא ערבי ואצל הערבים מענישים מאוד בחומרה ערבים שבוגדים או שמשתפים פעולה עם היהודים (מדינת ישראל).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
welcome back my brother
ל"ת
jewboy,
06/12/04 00:10
|
|
 |
124.
פולארד - הביתה!
ל"ת
ראובן,
בכור ישראל,
05/12/04 23:56
|
|
 |
123.
קצת פרופורציה
יושב על,
הגדר,
05/12/04 23:53
|
ברוך הבא עאזם אחינו! אנחנו צריכים לשמוח כעם עבור עאזם היום אנו מרגישים את 'ישראליותנו' ולא רק את דתנו הרבה יותר חזק, ישראל היא בית לדרוזים שנאמנים למדינת ישראל אין לפגוע בשמחה על השחרור בהזכרת פולארד, רון ארד,ויתר הנעדרים הישראלים מפני שאני בטוח שנעשים כל המאמצים לשחררו וגם הוא יזכה לשחרור בקרוב, או לפחות בממשל בוש, גם יגיע היום שנדע מה עלה בגורל כל בנינו הנעדרים, אם את ה''דקר'' גילינו,נדע גם עליהם.העולם נראה מבטיח יותר אחרי הסתלקותו של הראיס,ומן הסתם גם מקיים את הבטחתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
גיבורינו חזר
ג'קי,
מנצ'סטר,
05/12/04 23:43
|
ברוך הבא אחינו עזאם. היגעתה ליכבוד חג האורים חג החנוכה. כשם שהנירות יאירו לנו את החנוכה כך יאירו חייך.
אתה גיבור עם ישראל ואנו מודים לך ונילהבים על שיחרוריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
שרון! די להפקיר את פולארד!
רוני,
05/12/04 23:20
|
|
 |
120.
עזאם עזאם
אסנת,
שרון,
05/12/04 23:17
|
ברוך שובך לחיק משפחתך ולארצך מוטב מאוחר מאשר לעולם לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
איך זה שלא מבינים שזה טריק
לא חשוב,
05/12/04 23:09
|
בחירות ראשון של הדיקטטור, בשת''פ עם הדיקטטור המצרי? ועוד לא דיברנו על המחיר. השישה הם מסך עשן שעוד יתברר (באיחור) מה מסתתר מאחוריו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדייו לא מבין, הסבר
ל"ת
תם תם תם תם,
06/12/04 01:37
|
|
 |
118.
Nr 3
Goodman,
Berlin,
05/12/04 23:08
|
|
 |
117.
עזאם - ברוך שובך גיבור ישראל!
יואב,
תל אביב,
05/12/04 22:55
|
עזאם היקר עם ישראל היה איתך בשנים הקשות. אני מכיר אנשים שנשבעו לא לנסוע למצריים עד שתחזור. ברוך ה', חזרת! עם ישראל שמח בשמחתך ובשמחת משפחתך וחבריך. תודה על כל מה שעשית למען המדינה. זכרנו, ונזכור תמיד את גבורתך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
ברוך שובך, אחי אתה!!
ציוני,
ארץ ישראל,
05/12/04 22:35
|
שהמשפחה שלך והעדה הדרוזית המפוארת לא תדעו עוד רגעים קשים בחיים. שתדעו רק שמחה, כי לא מגיע לכם פחות מזה. אני יהודי ציוני ואתה, עזאם עזאם, אתה אחי וגיבור שלי. מצדיע לך ושמח שחזרת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
אם פולארד היה ערבי...
יוסי,
תל אביב,
05/12/04 22:25
|
|
 |
טננבאום לא ערבי וכן שוחרר.
ל"ת
אזרח,
ישראל,
06/12/04 00:38
|
|
 |
ומה עם באומל כץ ופלדמן מלבנון
משה,
פ'ת,
05/12/04 22:50
|
פולרד לא נלחם למען ארץ ישראל הוא בסך הכל מרגל עלוב נפש בארץ ידותית אז בבקשה אל תשימו את יהבכם על הפולרד הזה ואל תשוו אותו לחיילנו באומל כץ ופלדמן חיילנו נלחמו למען ארץ ישראל ובשליחות ראשי ממשלת ישראל ולא ראשי המוסד , נטו צרכים להשיב אותם חזרה הביתה ומייד, פולרד שימשיך בנתיים לרצות את מאסרו הוא בסך הכול בגד בעמו בעבור חופן דולארים , הגב לתגובה זו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
fool
ל"ת
jack,
06/12/04 01:09
|
|
 |
לטיפשות כניראה אין גבול
ל"ת
מירו,
שוויץ,
06/12/04 01:01
|
|
 |
סליחה?
...,
06/12/04 00:04
|
אין לך מושג על מה אתה מדבר. פולארד הוא זה שהודיע למדינת ישראל על יכולותיהן הלא קונבנציונליות של מדינות ערב והודיע על פיגועים שמתוכננים נגד ישראלים. המידע הזה היה צריך לעבור אל ישראל על ידי אמריקה אבל בגלל שהם גויים, לא היה איכפת להם אם עוד כמה יהודים ימותו. הוא לא יכל לעמוד מהצד ולראות את הממצאים המודיעיניים עומדים לארה''ב מול העיניים בעוד היא לא עושה איתם כלום והוא החליט להעביר אותם לישראל. בלעדיו חייהם של אלפים אם לא מליונים היו נגמרים. בנוסף לזה הוא קיבל משפט לא הוגן (לפי החוק האמריקני אזרח המוסר מידע מודיעיני לא מזיק לארץ ידידותית מקבל מקסימום 5 שנות מאסר) והאמריקנים הבטיחו לישראל את שחרורו כבר כמה פעמים, זה עדיין לא קרה.
אני מסכים שכל חיילי צה''ל צריכים לחזור הבייתה, אבל אל תלכלך ככה על אנשים בלי לדעת את הסיפור האמיתי שמאחוריהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are right
ל"ת
the wiz,
05/12/04 23:22
|
|
 |
אתה אידיוט לחלוטין או סתם בור
תקרא קצת עיתוני,
05/12/04 23:14
|
ותבין שפולרד עידכן את מדינת ישראל בחומר שהיה רלוונטי מאוד אליה!!! אני לא מבין מאיפה ההבנה שהוא ''בגד בעמו'' זו אינפורמציה שארה''ב היתה אמורה להעביר שלישראל, וסתם , פשוט סתם, לא העבירה אותה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם פולארד נשלח על ידי הממשלה !
אהוד,
מטולה,
05/12/04 23:06
|
אולי די לקשקש בלי שאתה יודע מהן העובודת. גם פולארד ככל החיילים שלנו נשלח על ידי המדינה לבצע משימה. לא שכחנו אף אחד מהחיילים - באומל, כץ, פלדמן, ארד וגיא חבר.
אני פונה לממשלת ישראל לבצע את חובתה ולהחזיר את החיילים הבייתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
עכשיו הזמן לשחרר גם את
סאלם,
05/12/04 22:07
|
|
 |
צריך לאסור את פחימה
ל"ת
קורבן טרור,
פוטנציאלי,
06/12/04 00:39
|
|
 |
נכון,לשחררה עם הזבל לפח האשפה
ל"ת
רונן,
06/12/04 00:21
|
|
 |
עכשיו הזמן לשחרר איזה תנין
דני,
05/12/04 23:48
|
|
 |
סאלם אתה
הוגו,
שם,
05/12/04 23:28
|
סתם ג'אחש אתה משווה בוגדת עלובת-נפש כטלי פחימה שפועלת בגלוי ובסתר כנגד עמה, עם אדם ואזרח נאמן למולדתו שכל חטאו הוא היותו ישראלי גאה? אתה ג'אחש ואם אתה ערבי אתה גם מבין את עומק המונח ג'אחש זה אתה אחי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם גם את ברגותי
ל"ת
SDFC,
05/12/04 22:45
|
|
 |
חששצי
משה,
תל אביב,
06/12/04 02:26
|
|
 |
113.
פולארד! העם מחכה לך!
ישי שוורצי,
תל ציון,
05/12/04 21:35
|
לא נשכח ולא נסלח לשרון שמפקיר אותך!
כולנו שמחים עם שחרורו של עזאם אך בוכים שיש לנו ראש ממשלה כל כך מושחת שלא מתכון לעשות כלום למענך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
פולארד! העם מחכה לך!
ישי שוורצי,
תל ציון,
05/12/04 21:35
|
לא נשכח ולא נסלח לשרון שמפקיר אותך!
כולנו שמחים עם שחרורו של עזאם אך בוכים שיש לנו ראש ממשלה כל כך מושחת שלא מתכון לעשות כלום למענך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
לא צריך שיחרור פולארד
#חיל ג'ובניק#,
05/12/04 21:09
|
אם אחות שלכם, אמריקה מכניסה איש שלכם בכלא , זה סימן מגיע לו. למה בגדתם במדינה אחות. בגלל זה פולרד יעשה בכלא עד סוף התקופה שבית משפט אמריקאי דפק לו. במקום אתם מתחננים על פולארד אולי תנסו לתקן האופי הבוגדני שלכם.
אתם לא שואלים למה מצרים שיחררה העזאם? יש תשובה,.......תחשבו על מחר בעוד חצי שנה עד שנה,......!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום רב שובך ציפורה
המחלקה הסגורה,
05/12/04 21:51
|
|
 |
שלום רב שובך ציפורה
המחלקה הסגורה,
05/12/04 21:51
|
|
 |
מי בגד במי?!
יהושפט,
רמת גן,
05/12/04 21:36
|
ארה''ב הסתירה מאיתנו מידע בטחוני קירטי שהייתה חייבת להעביר לנו ע''פ הסכמים!
ארה''ב לא רק שבגדה בישראל והסתירה מאיתנו את המדיע הנ''ל אלה מוסיפה חטא על פשע במאסרו של יהונתן!
חבל שהממשלה שלנו נראית כמו הג'ובניק שכתב את ההודעה דלעיל
בעעע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי בגד במי?!
יהושפט,
רמת גן,
05/12/04 21:36
|
ארה''ב הסתירה מאיתנו מידע בטחוני קירטי שהייתה חייבת להעביר לנו ע''פ הסכמים!
ארה''ב לא רק שבגדה בישראל והסתירה מאיתנו את המדיע הנ''ל אלה מוסיפה חטא על פשע במאסרו של יהונתן!
חבל שהממשלה שלנו נראית כמו הג'ובניק שכתב את ההודעה דלעיל
בעעע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
*חיל גובניק*
פרעה,
05/12/04 21:33
|
תזהר שחיל האוויר הישראלי לא ישים *עין* עליך!אפאצי מעליך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
ברכות
Gil,
New-Orleans,
05/12/04 21:08
|
|
 |
109.
מי זה פולארד?
איל,
05/12/04 20:47
|
בגד בעמו (האמריקאי) ומולדתו (אמריקה) למען כסף וכבוד. הדבר האחרון שישראל צריכה זה שהיהודים באמריקה יחשדו בנאמנות כפולה. פולארד זה צרה גדולה לישראל- ויהיה צרה גדולה בהרבה אם ישתחרר. זאת בושה בכלל לבקש את שחררו ואין להשוותו בכלל לעזאם שכמו כל עדתו נותן את כל כולו למדינתו שלו- אם היה חף מפשע ואם ריגל לישראל הוא היה נאמן למולדתו לארצו - שלא כמו פולארד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פולארד מסר נשפו למען עמו!
רועי,
05/12/04 21:38
|
הציל אותנו (כן גם אותך) מהבוגדנות האמריקאית והעביר לנו מידע על נשק להשמדה המונית המתפתח במדינות ערב (מידע ש''ידידתנו הגדולה'' העלימה מאיתנו)
פולארד הוא סוכן ישראלי רשמי ואזרח ישראל.
חבל שיש כאן אנשים חסרי לב ומוסר שמוכנים להפקיר אותו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פולארד מסר נשפו למען עמו!
רועי,
05/12/04 21:38
|
הציל אותנו (כן גם אותך) מהבוגדנות האמריקאית והעביר לנו מידע על נשק להשמדה המונית המתפתח במדינות ערב (מידע ש''ידידתנו הגדולה'' העלימה מאיתנו)
פולארד הוא סוכן ישראלי רשמי ואזרח ישראל.
חבל שיש כאן אנשים חסרי לב ומוסר שמוכנים להפקיר אותו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
למה ישראל מכחישה שעזאם מרגל?
גבי,
05/12/04 20:38
|
אם עזאם לא היה מרגל, אז איך זה שישראל יצאה מגידרה במהלך השנים כדי לשחרר אותו, והוא בסך הכל בו מיעוטים, בעוד שאת היהודי יוסף טחן שנכלא בעוון סחר בסמים, הניחו להירקב בכלא המצרי עד מוות ??? האם ההכחשה הישראלית בדבר היותו של עזאם מרגל, משרתת את האמינות ? מישהוא קונה את ההכחשה הזאת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
...We can not say he is a spy
mubarak,
cairo,
06/12/04 02:31
|
Because if we say he is a spy the next will be hang... You understand it baruh? Never countries does not say our man is a spy. Pollard was extraordiner...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסף טחן היה סוחר סמים !!!
הראל,
ארץ ישראל,
06/12/04 02:22
|
איך אתה בכלל יכול להשוות ? יוסף טחן היה סוחר סמים מושחת. ואילו עזאם היה בסך הכל איש עסקים, תעשיין או סוחר הגון. ואפילו אם הוא כן עבד בשירות המדינה, גם אז הוא לא היה פושע ... תחשוב על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
עזאם עזאם קבל את ברכתי מברוק
משה,
פ'ת,
05/12/04 20:27
|
ברוך הפודה שבויים אתה ישראלי לכל דבר עלה והצלח בזמנך החופשי, ואולי זה האור בקצה המנהרה לשלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
אחרי שנשחרר את שרון מהתפקיד
מרכז הליכוד,
05/12/04 20:19
|
שלו, גם אתה תהיה מוזמן ללכת אליו לחווה ולאכול עם הפנסיונר איזה כבש טוב.
שלא יחשוב שבטריקים האלה הוא יצליח להכניס את מפלגת העבודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה של כבש!
ל"ת
יום טוב!,
05/12/04 21:16
|
|
 |
עם כל הכבוד למרכז הליכוד
המחלקה הסגורה,
05/12/04 21:07
|
אם אתם לא רוצים להכניס לכנסת הבאה פחות מנדטים מהעבודה, אולי כדאי שתקשיבו קצת לעם ופחות אחד לשני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
לכל המגיבים הדואגים לפלארד
שמחה,
05/12/04 20:18
|
הוא ישוחרר אחרי הפגישה בcamp David השרוני עם אשיות גבוה של מצרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
הכל אינטרסים! מה עם פולארד?!
מה עם פולארד?,
05/12/04 19:55
|
|
 |
103.
מדינת היהודים?
אלי,
תל אביב,
05/12/04 19:51
|
פולארד נמק בכלא מכיון שריגל עבור מדינת ישראל. ולמי דואג שרון לערבים.... הלזאת יקרא מדינת היהודים? אפשר לסגור את המדינה כבר עדיף לגור באמריקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד
אני,
05/12/04 21:18
|
שרון דואג לכל אלה שדאגו למדינת ישראל. מעניין אם אתה בכלל מבצע שירות מילואים - לפי הסטטיסטיקה, כנראה שלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
How dare you
Koby,
New York,
05/12/04 21:10
|
This man served Israel even though the country discriminates against him and other Israeli-arabs, and all you can do is complain? Thank god he's free, and not thanks to people like you.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם באומל כץ ופלדמן מלבנון
משה,
פ'ת,
05/12/04 20:11
|
פולרד לא נלחם למען ארץ ישראל הוא בסך הכל מרגל עלוב נפש בארץ ידותית אז בבקשה אל תשימו את יהבכם על הפולרד הזה ואל תשוו אותו לחיילנו באומל כץ ופלדמן חיילנו נלחמו למען ארץ ישראל ובשליחות ראשי ממשלת ישראל ולא ראשי המוסד , נטו צרכים להשיב אותם חזרה הביתה ומייד, פולרד שימשיך בנתיים לרצות את מאסרו הוא בסך הכול בוגד בעבור חופן דולארים ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למשה מפ ''ת
שמחה,
05/12/04 21:23
|
לפי הספור שמוכר לי ,אז לוחמים נראים אחרת ,עם סיפור אחר !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולמה את מעודדת את זה
משה,
פ'ת,
05/12/04 22:33
|
|
 |
ולמה את מעודדת את זה
משה,
פ'ת,
05/12/04 22:33
|
|
 |
102.
יפה מאוד ! ועכשיו השבוי הבא
יונתן פולארד,
כלא ארה''ב,
05/12/04 19:47
|
|
 |
101.
בשעה טובה ומוצלחת
mr pink,
finland,
05/12/04 19:45
|
|
 |
100.
מה קרה, כולה מרגל
גיא,
גבעתיים,
05/12/04 19:43
|
|
 |
99.
בפעם השלישית מברוק!!!!!!!!!!!!
שבע,
05/12/04 19:39
|
זו תגובה שלישית שאני כותבת היום ומשום מה הן לא יתפרסמו. האם זה בגלל שאיחלתי יברגותי להרקב בכלא??? האם זה כואב למישהו במערכת? הסוף לדמוקרטיה? אז שוב אני שמחה מאד לשחרורו עזאם עד כדי דמעות. אזיל שוב דמעות אם אבין שבאמת המדובר בסבב שיחרורים שברגותי הרוצח נמנה עליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
תשכחו על ירושלים המאוחדת
אזרח מודאג,
05/12/04 19:04
|
מה מחיר שאנחנו עומדים לשלם כעת? מההמותיבציה של מוברק לשחררו? כולם שמחים אבל כולנו נשלם מחיר גבוה מאד, עבור שבויאחד אנחנו ניצטרך שחרר 500 רוצחים ברמות מסוימות ונצטרך ליסבול את אפו הגדול של מוברק השקרן במכנסים שלנו לתקופה ארוכה, והויתוים שלנו רק גדלו, תשכחו על ירושלים המאוחדת, ירושלים תהיה גם בירת הפליסטינים והר הבית יהיה שלהם! אזרח מודאג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג אזרח מודאג
קובי,
תל אביב,
05/12/04 19:42
|
אני בטוח שאם אתה היית בשבי המצרי 8 שנים היית מצפה מהמדינה שלך שתעשה הכל לשחרר אותך, או שעדיף לך שאזרח יקר יירקב לו כי אתה מודאג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, אז מא העם פולארד?!
שפיו,
05/12/04 20:05
|
|
 |
97.
סוף סוף. ועכשיו הגיע הזמן
התפללנו בשבילו,
05/12/04 18:42
|
לדאוג לשחרר את פולארד, ולבדוק מה עם שאר הנעדרים (סולטן יעקב למשל).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק! לשחרר את פולארד!
ל"ת
יעקב,
05/12/04 19:02
|
|
 |
96.
אריק משחק בחיי שבויינו לצרכו!
יובב שמעוני,
הרצליה,
05/12/04 18:38
|
רגע... שמתם לב לזה שביום חמישי שרון צריך את קולות חברי המרכז כדי להציל את ממשלתו?!
שרון פשוט השתמש בעזאם ושמר אותו בדיוק לרגע הנכון - הוא פשוט משחק בחיי אזרחינו וחילינו...
כנראה שאת פולארד והאחרים הוא פשוט שומר להזדמנות אחרת כשיצטרך אותם.. מנוול!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יום טוב!,
05/12/04 21:18
|
כן הוא שמר את עזאם לתזמון הנכון חחחחחחחחח ממש מוברק כל חייו חיכה ששרון ייתן לו הוראה לשחרר אותו, ועכשיו בוש רק מחכה ששרון ילחץ על הכפתור הירוק לשחרר את פולארד... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נקווה שמרכז הליכוד ישלח אותו
עמרי,
שרון,
05/12/04 18:51
|
ישר הביתה, לחווה. הצבעה נגד ממשלת אחדות תהיה הסוף הפוליטי שלו - נתניהו כבר מכין את החליפה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
הכל הצגה בשביל מרכז הליכוד
יעקובי,
05/12/04 18:33
|
שרון משחק יפה מאוד... הכל מתנהל כמתוכנן על מנת לגרום לחברי המרכז להסכים להכנסת העבודה לממשלה...
ופולארד ממשיך להינמק בכלא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
שרון, מה איתי?!
ל"ת
ג'ונתן פולארד,
05/12/04 18:32
|
|
 |
''יונתן למדת עברית בכלא??????''
ל"ת
שרון,
05/12/04 21:20
|
|
 |
93.
שרון, אתה מפקיר את פולארד!!!
יהושפט,
05/12/04 18:18
|
איננו מאמינים לך שאינך יכול לחלץ מחברך הטוב בוש את מה שהצלחת להשיג ממובארק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
פולארד, העם לא שוכח ולא סולח!
ממט,
05/12/04 18:17
|
לא קונים את האמירות הנבובות של שרון ושריו הלקקנים! לא ננוח ולא נשקוט עד שתשוב על כנפי נשרים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם באומל כץ ופלדמן מלבנון
משה,
פ'ת,
05/12/04 19:12
|
פולרד לא נלחם למען ארץ ישראל הוא בסך הכל מרגל עלובבארץ ידותית אז בבקשה אל תשימו את יהבכם על הפולרד הזה ואל תשוו אותו לחיילנו חיילנו נלחמו למען ארץ ישראל ובשליחות ראשי ממשלת ישראל ולא ראשי המוסד , נטו צרכים להשיב אותם חזרה הביתה ומייד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
הבעייה זה לא עזם עזאם
Avi Ecuador,
05/12/04 18:16
|
אני מכבד ומעריך את האמריקאים הבעיה היא לא בהם אלא בנו. האשמה למצבנו בעיקר בנו שאנו מאפשרים להגיע לזה. להיסתפח לארצות הברית לא נאמר בציניות, זה הגיוני ואולי רצוי בהכרה של מי אנו ולאן אנו הולכים. לארצות הברית גם יש סיבות להסכים ולא אפרט. לנו זה יתרון וישראל כנראה תהפוך בצורה טבעית לארץ דת קודש שאולי אפילו יקראו לה ישרקודש ולא דיסניקודש, לכולם יהיה טוב. ''מנהיגנו'' השמאל ועם-הארץ לא יביאו לעצמאות של ישראל אלא למדינה מלאכותית פלסטינית יהודית לא ראלית ולציאותית בקו הירוק שתהפוך קרוב לוודאי את ''ישראל'' למדינה עם בעיות אתניות דומות לאלה של דרום אפריקה. לא ביקרתי בתשובתי הקודמת בשום מקום את ארצות הברית, לא שהיא מושלמת אבל הם לדעתי משתפרים ובכיוון הנכון, אני רואה את הבעיות שלהם בעיקרן כבעיות שבאות מעצם טיבעו של ה ''אני''. יש להם חוקים של שיוויון והיגיון, נאמר עליהם על ידי אחד הרבנים (אני לא דתי במקרה) שהם מעצמה של אור ואני מסכים עם הרב במקרה זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לארץ דת קודש אפילו יקראו לה יש
משה,
פ'ת,
05/12/04 18:27
|
אפילו יקראו לה ישרקודש ,,,יזבל Avi Ecuador,אתה יהודי דתי או שמא אתה משחק אותה ,על מי כל הסיפורי פוגי כולם יודעים שאתה מתחזה ליהודי ולישראלי ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
tguva
ofer,
06/12/04 04:04
|
I agree Moshe this guy will sell his mother for a penny, sometime he is left right etc....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
Welcome Home Azam
ל"ת
Boeing,
Las Vegas,
05/12/04 18:10
|
|
 |
89.
ועכשיו מראון ברגותי פדווה חופש
משה,
פ'ת,
05/12/04 18:06
|
כולנו רוצים להיות חופשי ומאושר תנו לעם את חירותו יחי החופש טוב שלום קר ממלחמה חמה שרון תן צ'אנס לשלום לך על ברגותי ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברגותי הוא רוצח חפים מפשע
דני,
06/12/04 19:19
|
זה עושה לי בחילה הערצה והאהבה של חלק מהאנשים בשמאל לברגותי. כאילו ברגותי הוא מהטמה גנדי. שמאלנים שכחתם שברגותי שלח מחבל להרוג אנשים במסעדה בת''א בלי הבחנה בין שמאלנים, ימנים, מתנחלים וכו... הוא שלח מחבלים מתאבדים לפוצץ יהודים מתוך שנאה ליהודים ולא מתוך אהבה אז תפסיקו להעריץ אותו, טמבלים. ברגותי הוא רוצח מסוכן כך קבע בית משפט ישראל. ברגותי עד היום תומך באינתפדה ובפיגועי הטרור בגאווה הוא מדבר עליהם, אז עם מי עושים שלום ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
לפולארד וארד, רק כפור וברד!
ל"ת
ישראלי,
05/12/04 17:42
|
|
 |
87.
Simple Arithmetic
David,
05/12/04 17:08
|
Hazam Hazam is out and gain eight years in jail. But six Eygptians students are also free. Assuming each could sit three years in jail , that is 18 years. Now cpmare eighteen years vs. eight years.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
מה עם פולארד?
ל"ת
יוסי,
ישראל,
05/12/04 17:06
|
|
 |
מה עם ברגותי רוצה שלום גם אני
משה,
פ'ת,
05/12/04 18:00
|
ומה יותר טוב משלום ברגותי מסוגל אז תנו לו צ'אנס לא יהיה יותר טוב משלום כל העם רוצה שלום בכל מחיר ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
ואיפה פולארד?שרון חכם על חלשים
ל"ת
צפצפ,
05/12/04 17:04
|
|
 |
84.
תנו לשאאאמש לעלות לבוקר להאיר
דרוזי מהגליל.,
05/12/04 16:59
|
אריק מלך ישראל. אריק,נועז בבחרותו, אריק,בונה הארץ בבגרותו. אריק עושה שלום בזיקנתו. בדיוק ''החומרים'' ממנו נוצקים מנהיגים. כל הכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
עם כל הכבוד!!!!!!
חיפאי,
חיפה,
05/12/04 16:53
|
עם כל הכבוד לראש ממשלתינו על שחרור מר עזאם עליו אני גם שמח ומברך, איני מבין מדוע היה צריך כל כך להודות לדיקטטור המצרי????!!! שרון שחרר למוברק 5 טרוריסטים שבאו לכאן לרצוח במסווה של סטודנטים. היו צריכים לשפוט כל אחד מהם ל-20 שנה ואם לשחרר אז רק טרוריסט אחד , למה את כולם???? איזה מחוות הם עשו לנו לאורך 30 שנות ''שלום''?????? שוב הוכחנו שהם סותרים לנו ואנחנו אומרים תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואולי הם נתפסו והואשמו בשביל
קצת שכל,
05/12/04 18:50
|
שאפשר יהיה לעשות עסקת טיעון שלא תכאב לאף צד? תחשוב קצת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
זוג פלצנים צבועים
חנן,
מרכז,
05/12/04 16:50
|
משחקים אותה על העולם מתים אחד על השני אלק מחווה יאנטו לשחק אותה נחמדים בילבולי מח זורק לו פרוסת לחם ההוא נותן לו מאפיה שלמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
''רון ביקש''?
יעל,
05/12/04 16:34
|
|
 |
80.
מי זה רון ?
ל"ת
***itzik,
מרכז,
05/12/04 16:31
|
|
 |
79.
ומתי תעשה רק למען עם ישראל?
הכל מגעיל הכל,
מרעיל, זוועה,
05/12/04 16:30
|
מתי תעשה למען משפחותיהם ההרוסות של השבויים והנעדרים שהקריבו עצמם למען העם, כלומר, למענך, אתה, הלא ראוי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
פרס כול יכול
חץ וקשת,
פרס,
05/12/04 16:24
|
אתה רואה פרס אים זזים גם אחרים כמו סילבן יכולים אז תזוז הצידה לעזאזל ותן לאחרים במקומך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
ואיפה פולארד?שרון חכם על חלשים
ל"ת
צפצפ,
05/12/04 16:23
|
|
 |
76.
מה השמחה
חיים,
05/12/04 16:22
|
אם עזאם היה מרגל הרי מובאראק קיבל פיצוי הגון בקבלת שישה מחבלים ועוד הבטחה לפירוק התנחלויות נוספות. אז למה צריכים להודות למובארק. ואם הוא לא היה מרגל אז מה השמחה//
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
תודה לכוחות הבטחון
דניאלה,
05/12/04 16:20
|
תודה לחיילים בציר פילדלפי שעצרו את הסטודנטים (המחבלים) המצריים. לא רק שהם מנעו פיגוע נורא , גם היה קלף מיקוח לכאורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
ברוך הבא לעזאם, ואוי לנו כי
אזרחית מן השורה,
05/12/04 16:18
|
|
 |
73.
שמישהו יצבות אותי ! זה נכון??
ל"ת
שמעון,
צפון,
05/12/04 16:16
|
|
 |
72.
מחיר הישראלים בשוק ירד
לוי יצחק,
05/12/04 16:12
|
ראשית: ברכות ואיחולים לעזאם עזאם ולמשפחתו. ----------------------------------- ועכשיו להומור:
בעבר יכולת להשיג ישראלי מת רק תמורת עשרות או מאות חתיכות. היום מספיקים כמה חתיכות איסלמיות בודדות בכדי לקבל ישראלי במצב חי.
אני מקווה שזה מצביע על עליה במחיר הבשר המוסלמי מאשר על ירידה בערך חיי אזרחי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
שרון תן צ'נס לשלום ברגותי יביא
משה,
פ'ת,
05/12/04 16:11
|
שלום הוא חייב להשתחרר והוא יביא שלום די מהמלחמות פשוט אין לנו כח לשכול והיגון ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה מפתח-תקווה
דרור,
שרון,
05/12/04 16:40
|
משה מפ'ת עשה טובה לכולנו וצא לנו מהוורידים אין לנו יותר כח לראות את התגובות המטומטמות שלך. לך לכל הרוחות אתה וכל הברגותיים החברים שלך עשה טובה לעם ישראל ולך לגור בראמאאלה שם תהיה בטוח ולא תסבול שכול ויגון. אדם כמו ברגותי עם דם של 1000 קורבנות על הידיים ישוחרר רק בתוך ארון מתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא רוצה להתפלמס אבל שכחתה
משה,
פ'ת,
05/12/04 17:39
|
מה היה עם מנחב בגין ועם שמיר ועם שרון הרי כולם היו עם דם על הידיים ובסופו של דבר לכולם נפל האסימון אין דרך טובה משלום ואני לא רוצה לגור ברמאלה אני נולדתי פה ויש לי 3 ילדים אחרי שירות צבאי ואני אחרי שירות מלא ואני פשוט לא רוצה להמשיך ולספר לך הלאה אז תבין עניין ורד מהנושא שלום עדיף על כול דבר גם עם ברגותי וגם עם דחלן ,,, לי אישית לא משנה העיקר שיהיה שלום ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברגותי יש בכלא עד שהוא ירצה
שתוק!,
05/12/04 16:31
|
את עונשו. אין כרטיס יציאה מהכלא, בית המשפט קבע שרב המרצחים ישב בכלא וכך יהיה. הפלשתינים רוצים אסיר ולא מהיג, אז בבקשה שיבחרו בו, אם הם רוצים מנהיג אמיתי שיבחרו באבו מאזן שאיתו הסיכוי להגיע לשלום גבוה בהרבה מהסיכוי עם ברגותי שאפילו לא מעז להוציא את המילה שלום מהפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי אתה שתחליט רק אבו מזן
משה,
פ'ת,
05/12/04 17:44
|
ומאיין לך שהסיכוי להגיע לשלום רק עם אבו מזן למה לך לקבוע עובדה תן לפלסטינאים לבחור ולהחליט לבד מי המנהיג שלהם ואת מי הם בידיוק הם רוצים שינהיג אותם למה אתה סתם מלכלך את הפה שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה ? או אחמד ???
ל"ת
תוהה,
05/12/04 16:29
|
|
 |
מר בחור למה אתה תוהה משה מפ'ת
משה,
פ'ת,
05/12/04 17:53
|
חיי וקיים ולא קוראים לו אחמד למרות שאני לא שולל אחמדים אני משה מפ'ת נשוי ואב ל6 ילדים ו 2ילדים אחרי שירות צבא וחייל בשרות סדיר ולידעתך ביחדה מובחרת אז בבקשה את הקריאות גנאי תשמור לאמא שלך או לאבא שלך הם כבר יסבירו לך שטוב שלום ממלחמה ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחמד, ברגותי לא יצא חי מהכלא
יוני,
05/12/04 18:53
|
הוא יצא רק בתור גופה, כמו הבוס שלו ערפאת
ומעניין באיזה צבא שירתו הילדים שלך, בטח לא בצה''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לנו צבא זולת צה'ל ואני גאה
משה,
פ'ת,
05/12/04 19:22
|
בזה ומעניין באיזה צבא שירתו הילדים שלך, בטח לא בצה''ל ,,,אתה בור ועם הארץ שממהר לקבוע עובדה לא מעוניין לרדת לרמה או יותר נכון לתת רמה אם יש לך דבר כזה בכלל אדיוט ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
עכשיו רוצים שלום ישוחרר ברגותי
משה,
פ'ת,
05/12/04 16:05
|
שרון בבקשה שחרר את מראוון ברגותי גם הוא רוצה שלום לעמו וגם לעמנו ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה יש לך מברגותי, משה?
המחלקה הסגורה,
05/12/04 20:02
|
אתה יודע מה, אתה מבקש כל-כך יפה, ננקה לו 80% על התחננות שמאלנית טובה. איך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מספיק שחרור ושלום נטו
ל"ת
משה,
פ'ת,
06/12/04 01:38
|
|
 |
לא מספיק שחרור ושלום נטו
ל"ת
משה,
פ'ת,
06/12/04 01:38
|
|
 |
לא מספיק שחרור ושלום נטו
ל"ת
משה,
פ'ת,
06/12/04 01:38
|
|
 |
69.
שמחה מכל הלב
ע.מיכאלי,
מודיעין,
05/12/04 16:01
|
לעדה הדרוזית !! עדה עם כבוד ומגיע לכם ולמשפחת עזאם כל הכבוד, כי אתם אחים אמיתיים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לברגותי מגיע כל הכבוד רוצה
משה,
פ'ת,
05/12/04 16:17
|
שלום ,שלום אמת תנו צ'נס לשלום מראוון ברגותי ואישתו פדווה רוצים שלום אמת גם אני משה מפ'ת נפל לו האסימון ורוצה שלום אמת והגיע הזמן ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה מפתח תקווה
דרור,
שרון,
05/12/04 18:07
|
נראה לי שאתה פשוט חולה רוח לך תתאשפז בגהה זה קרוב מאוד אליך לפתח-תקווה. עוד לא ראיתי אפילו שמאלנים קיצוניים שיעשו כזה לובי לברגותי. אם אתה כ''כ אוהב אותו ומזדהה איתו אני יכול לעזור לך, יש לי קשרים בשב''ס והם יסכימו שתהיה נושא כלים שלו בכלא. מעוניין בעוד פרטים צור קשר דרך מדור זה, ועד אז איחוליי לך שתעלם פשוט תיעלם כי נמאסת על כולם שקרן חולני שכמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם כל הקשרים שלך בשב'ס קטן עלי
משה,
פ'ת,
05/12/04 18:50
|
ואתה סתם גו'ק מקק שאני לא סופר אותו ממטר אני מאוד רחוק מלהיות קיצוני אני איש שלום נטו ולא אפרט לך ואני לא עושה לובי לברגותי אני רואה שמר ברגותי רוצה שלום אמת ולא משנה מה העבר שלו כי אם ניסתכל על עבר מנהיגנו נבין שכולם היו עם ידיים מגואלות בדם אז שים מחסום לפיך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
טשבו בנים לגבולם
ל"ת
אביגיל נוימן,
אשקלון,
05/12/04 15:59
|
|
 |
67.
לעזאם, ברוך שובך הביתה.
אחת,
י-ם,
05/12/04 15:58
|
|
 |
66.
Azam Mazal tov
Goodman,
Berlin,
05/12/04 15:41
|
Now we have to give them Beilin ,and get a good Chumus Ashkara al - haesh with schug and red pepper with nana, this is a fair deal , although i'm not so sure that they'll give us so much for so little
הגב לתגובה זו
|
|
 |
good one!
ל"ת
ציונית,
05/12/04 19:36
|
|
 |
65.
ג'ורג' בוש מובארק מאחוריך
יונתן,
חיפה,
05/12/04 15:40
|
מה שמצרים יכולה להרשות לעצמה בטח שאמריקה יכולה.
ישוחרר יונתן פולארד לאלתר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
חילופי השבוים לא חוקי
חיים,
טייבה,
05/12/04 15:40
|
שהרי בגצ קבע שלפני כל הסכם, צריך לפרסם את השמות ולתת 48 שעות למי שרוצה לערער לבג''צ. שוב שרון עושה כרודן, מה שעולה לו בראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
לשחרר גם את פולארד
ל"ת
5,
05/12/04 15:35
|
|
 |
62.
לשחרר גם את פולארד
ל"ת
4,
05/12/04 15:35
|
|
 |
61.
לשחרר גם את פולארד
ל"ת
3,
05/12/04 15:34
|
|
 |
60.
לשחרר גם את פולארד
ל"ת
2,
05/12/04 15:34
|
|
 |
59.
לשחרר גם את פולארד
ל"ת
1,
05/12/04 15:33
|
|
 |
58.
שרון שחרר גם את פולארד
ל"ת
משה,
05/12/04 15:32
|
|
 |
57.
??? A Spy
Azam Azom Azim,
05/12/04 15:22
|
We all know he was not a spy and neither were those Israelis cought in New Zealand, yeah right
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
מי משחרר מרגל תמורת סטודנטים?
יואבי,
05/12/04 15:14
|
8 שנים ישב בכלא על לא עוול בכפו. אם היה מרגל מצריים לא הייתה משחררת אותו תמורת הסטודנטים.
מחריד כמה קל לקנות את מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
שימו לב!!! רק שרון יכול לשחרר
צבי,
05/12/04 15:00
|
אחד אחד מבית האסורים. התחיל מעיסקת טננבוים ועכשיו עאזם עזאם אמרתי כבר פעם ואני חוזר ששרון ומופז הם שילוב מצויין למדינת ישראל. כנראה שהשלום גם בדרך עם הפלשתינים וגם עם הסורים שהיום מתחננים לשלום. בואו נהיה אופטימיים וכנראה שיהיה טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצדק עם צבי. יישר כוח!
ל"ת
יוסף,
כפר סבא,
05/12/04 18:45
|
|
 |
והוא שחרר גם את רון ארד, ואת
עד מתי פושעים,
ינהיגו?,
05/12/04 15:34
|
זכריה באומל ואת צבי כץ ואת יהודה פרידמן ואת רחמים אלשייך, גם את פולארד הוא שחרר! שרון משחרר אנשים מפוקפקים תמורת ארץ ישראל. איזו מדינה בעולם היתה קובעת מדיניות לדורות בגלל שבוי אחד? שרון, כמו רבין, כמו בגין, מקדם את שלבי התכנית הערבית. כמה פעמים עוד יכניסו את הצבא המצרי נאצי לתוך אזורים, המשמשים להם מקפצה לתקיפה יעילה של ישראל???????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
take your medication and
ל"ת
return to bed,
mosad sagur,
05/12/04 17:31
|
|
 |
54.
Jewish
Stella,
05/12/04 14:56
|
Had he been Jewish, he would have never landed in Egyptian prison in the first place. So it is a good opportunity to dwell on the issue of discrimination
הגב לתגובה זו
|
|
 |
realy
riki,
haifa,
05/12/04 20:27
|
you must be realy stupid, cause if he was jewish he would of been dead by now. why cant people just be happy for the fact that the man is free now to be with his family and stop making it a race issue. welcome home azam. we love you;
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
הרב הראשי לאלכסנדריה
אברהם דיין,
בת ים,
05/12/04 14:55
|
בתור רב ראשי לשעבר של אלכבנדריה עד לפני כמה חודשים וכיום סגן הרב הראשי בוונציה איטליה זכיתי להכיר את עזאם עזאם אדם נפלא שבכל שהוןתו התפלל רק לקב''ה שיוציאו מן המאסר ואף הכרנו את המשפחה בזמן נסיעותינו לארץ ישראל וחזרה לאלכסנדריה משפחה נפלאה שנקלעה למצב מאוד קשה. מברוק יא עזאם תפדל ענדנא פא איטליה ענדנא בגטו אל יהודי ואף הקבהילה היהודית באלכסנדאריה עשתה רבות למען שחרורו וברוך ה' זכינו היום לכך. יש עד היום פעולות חשאיות מאוד שנעשות על דברים אחרים ויבוא יום ותשמעו עליהם יום טוב ובשורות טובות לכל עם ישראל וחנוכה שמח הצב''י אברהם דיין ס''ט לפנים רב ראשי באלכסנדריה של מצרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
נאציזם מצרי מול יהודוניות!
היהודי צריך,
תמיד לשלם...,
05/12/04 14:46
|
קטעים מיומניו של מיינרצהאגן –
19.1.1957 האו''ם פקד על ישראל לסגת מסיני וכן מרצועת עזה. אני מקווה שישראל תסרב. כניעה בזויה זו למדינות הערביות לא די שהיא משפילה, אלא, היא גם מטופשת במידה שלא תאמן. אני סבור שמאחריה מקננת אנטישמיות בלא יודעים. כאשר המרתה מצרים את פי האו''ם בסגרה את התעלה ואת מפרץ עקבה בפני ספינות ישראל, הגם שהיה בזה משום מעשה תוקפנות, לא נעשה מאומה. וכאשר אימנה ממשלת מצרים והפעילה כנופיות של פידאין לשם פשיטות ורציחות בישראל, לא נקף האו''ם אצבע. ועכשו האו*ם מגדיר את התגמול הישראלי כ''קולוניאליזם''...
28.1.1957 החלטה שנתקבלה באו''ם פה אחד מצווה על ישראל לעזוב את כל חצי האי סיני, לרבות עזה ושרם אל-שייך. צרפת לבדה הצביעה נגד ההחלטה. אנו (בריטניה), לבשתנו, הצבענו בעדה. מסתבר שהדבר יפצפץ את הארגון כולו. ישראל מתנהגת להפליא(?) והיא מחזירה קרוב ל-6000 שבויי מלחמה מצריים, בו בזמן שמצרים מסרבת להחזיר את ארבעת הישראלים היחידים שנפלו בשבי בעת המערכה...
8.2.1957 ''..... ב-1926 שאל הלורד לויד את משרד החוץ אם ההסכם של 1906 עודו עומד בתוקפו ונענה בחיוב. ''זכויותיה היחידות של מצרים בסיני הן מינהליות והיא ניצלה אותן לרעה, כאשר עשתה את סיני בסיס לפשיטות של פידאין והציבה סוללות חוף בכניסה למפרץ עקבה....'' 9.2.1957 בינתיים תמכו למעלה משמונים אומות, בהשפעתה של ארצות הברית, בהצעת החלטה הדורשת מישראל לסגת מעזה ושרם אל-שייך בלי שום ערובות מצד מצרים. ישראל מסרבת סירוב גמור לעשות זאת. מצוין! זה דבר מחריד. כל אחת מאותן שמונים אומות יודעת שלא היתה משלימה עם דרישה כזאת אילו היתה במצבה של ישראל.
1.3.1957 הצטערתי לשמוע בחדשות של שעה תשע, שישראל הסכימה לפנות את סיני, עם שהיא סומכת על ארצות הברית שתשאיר את מפרץ עקבה פתוח ולא תרשה למצרים לחזור לעזה. נעשה משגה גדול. ארצות הברית אינה מתכוונת כלל לכבד את ההסכם. אותה מעניינים רק האינטרסים שלה – נפט ודולרים יחד עם שלטון-עולם...
4.3,1957 ישראל שתפסה את המגרעות שבהונאה של ארצות הברית ומדיניותה הפייסנית כלפי הערבים, החליטה, תודה לאל, שלא לפנות את עזה ואת שרם אל-שייך בלי הבטחות מספיקות לבטחונה. אני חושש שלחץ כביר יופעל עליה מצד ארה''ב ומצידנו אנו (בריטניה) כדי לפייס את הערבים. מדוע אין ארה''ב מטעימה את מצרים קצת מן הלחץ שהיא מפעילה ללא רתיעה של ישראל? .....
5.3.1957 בן גוריון חזר בו וישראל תפנה את סיני בלי תנאים. בלי ספק השתמשה אמריקה באמצעים מגונים למיניהם כדי להשיג זאת. צר לי מאד, כי דבר זה יהיה פירושו בהכרח עוד התנגשויות מזוינות. מצרים תתפוס מחדש את סיני, לרבות עזה, והיא תוסיף לסגור את התעלה ואת מפרץ עקבה לספנות הישראלית. פירוש הדבר – עוד מלחמה....
''I felt that what the Egyptians were doing in sending these men, whom they dignified with the name of Fedayeen, or commandos' into another country with the mission to attack men, women and children indiscriminately was a war crime. It was essentially of the same character' though less in degree, as the offences for which the Nazi leaders had been tried in Nurmberg....'' Lt. E.L.M. Burns Chief of UNTSO Between Arab and Israeli, 1962, p.88
הגב לתגובה זו
|
|
 |
chana-get alife
ל"ת
למשתמטת,
05/12/04 15:15
|
|
 |
51.
יה סי סרה
ל"ת
חואן,
05/12/04 14:41
|
|
 |
50.
עזאם, בהצלחה בהמשך הדרך
ל"ת
תומר,
י-ם,
05/12/04 14:36
|
|
 |
49.
ברוך הבא
ל"ת
מיאו,
05/12/04 14:35
|
|
 |
48.
מה הוא היה חף מפשע????????????
בתיה,
שומרון,
05/12/04 14:34
|
|
 |
האו''ם בדיוק היה עסוק
אחד,
שם,
05/12/04 15:05
|
בהודעות גינוי נגד ישראל..אז לא היה להם זמן להתעסק בגינוי של מדינות אחירות...זה לא מספיק COOL לגנות מדינה ערבית...ככה ישראל גינוי זה בסבבה , מה גם שיש לנו כמה יהודונים תומכי או''ם בארץ שמשתפים פעולה נגד העם שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
מזל טוב
ציפורה,
05/12/04 14:30
|
|
 |
מה את מתערבת
ל"ת
ציפורי,
05/12/04 14:39
|
|
 |
מותר לה - בלאד!
ל"ת
ציפורוש,
05/12/04 15:50
|
|
 |
46.
מובארק כמנהיג במזרח התיכון
עמית,
כפר סבא,
05/12/04 14:29
|
נקודה למחשבה - מובארק הוא המנהיג היחידי במזרח התיכון שאומר ועושה את מה שהוא חושב.
אם תחשבו על כך בצורה ניטרלית ולא אמוצינלית תווכחו שבמרבית הפעמים שהוא אמר דברים נגדנו (הישראלים) הוא צדק ובסה''כ אפשר בגדול להבין את האמירות שלו ביחס למכלול של יחסי ערבים-ערבים וערבים-ישראלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בטוח שבמזרח התיכון
כבדהו,
חשדהו,
05/12/04 14:43
|
מי שעושה את מה שהוא חושב זאת מחמאה גדולה. סדאם חוסיין, למשל, עשה בדיוק מה שאמר שיעשה, כולל כל מני דברים שלא היית רוצה שיעשה דווקא לך. בקיצור, כבדהו וחשדהו, והשתדל שלא להיות בשדה ראייתו כשהוא חושב משהו שיעשה אותו אחר כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא הכניס אדם חף מפשע לכלא
גיל,
05/12/04 14:38
|
כדי להוציא מרצחים על חשבונו. אתה יודע מה אולי אתה צודק, הלוואי עלינו מנהיג כזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
חמוד עזאם
ל"ת
קראון,
05/12/04 14:27
|
|
 |
44.
סופו של מרגל...
ל"ת
אבי,
05/12/04 14:27
|
|
 |
43.
אל תסעו למצרים
מאיר יוסקוביץ,
05/12/04 14:23
|
|
 |
42.
מצריים=מדינת טרור ???
אחד,
שם,
05/12/04 14:17
|
מדינת טרור מוגדרת כמדינה אשר או תומכת ב''גלוי'' או בעקיפים או שהינה מעלימת עין (''''נייטראלית''''). העובדה שהמצרים החליטו לשבת ולנהל מו''מ על שחרור אדם חף מפשע תמורת 6 מחבלים....שמה את המצרים בקו אחד עם מדינה התומכת בטרור בגלוי ! כיוון שהשישה הזאת לא הולכת לשבת עכשיו בכלא המצרי...ממש כשם שהייתה חפה מפשע כעזאם. תפתחו את העיינים...קץ לנאיביות הטיפשית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
מזל טוב עזאם
דרוזי ממרר,
05/12/04 14:15
|
|
 |
40.
ברוך שובך הביתה
דוד,
נתניה,
05/12/04 14:14
|
|
 |
39.
מברוק למשפחת עזאם
שבע,
05/12/04 14:12
|
סוף סוף הודעה שמחממת את הלב! אך כולי תקווה שאין לכך כל קשר עם שחרורו של אב המרצחים , רוצח וצורר ישראל - ברגותי. כדאי מאד שזה לא יקרה כי אז יקומו כל המשפחות שברגותי הכניסן למשפחות השכול ויזעזעו את הארץ בזעקה גדולה. עזאם אזרח חרוץ ותמים שנקלע לסיטואציה לא צודקת על לא עוול בחפו לכן אין אין שום מקום במשוואה הזו לברגותי הרוצח. שירקב בכלא!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
שמח בשמחת המשפחה
קמאל,
אום אל פחם,
05/12/04 14:09
|
אני מאוד שמח בשמחת המשפחה ובעיקר שמחת בניו של עזאם עזאם , וללא קשר לשאלה האם הוא באמת היה או לא היה מרגל עבור ישראל , שאלה שאני לא רוצה להיכנס אליה כי אין לי הכלים וכך גם אתם מגיבים יקרים , (אני מקווה בשביל משפחתו שהוא חף מפשע) אבל עזאם עזאם הוא תוצר של המצב הטרגי בו נמצא האזור שלנו , כן , אין הגדרה אחרת למצבנו כאן , יהודים וערבים , ואינני מתיימר לדעת מי אשם יותר ולמה נקלענו למצב כפי שהוא היום , חברים , אנחנו , יהודים וערבים חיים במצב אבסורדי , שנינו חיים על אדמה שהיא , ללא ספק , אחת הקדושות והזכות שביקום אולם שנינו , כן שנינו , לא משכילים להגיע לחיים משותפים שיבטיחו בטחון לבנינו , הצדק איננו בצד אחד וגם אינני מתיימר לטעון כי צד זה או אחר הוא המעוול , וזה גם לא חשוב . אני שואף לחיים משותפים שיהיו לרווחת כולנו , ואם נרצה אין זו אגדה כי בני אדם אנחנו שאלוהים בצלמו ברא אותנו , לא כדי שנשחית אחד את צורתו של השני אלא כדי לחיות ביחד ולשמור על צלמו . אני מקווה שגם האסירים הפלסטינים ישוחררו ויחזרו למשפחותיהם וייפתח עידן חדש בארץ הבוכיה הזו , עידן של שגשוג ושלום לכולנו . יש לי חלום שזה יקרה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Sound good
Sharon,
06/12/04 02:39
|
|
 |
אתה זן נדיר, לצערי.
טלית,
05/12/04 19:23
|
|
 |
קמאל אל תירא ואל תפחד
ליאור,
05/12/04 15:30
|
|
 |
מתחזה! כותבים כמאל ולא קמאל!
לורנס,
אמיתי,
05/12/04 15:03
|
אתה יהודי מתחזה. הטרגדיה שלנו שהשמאלנים ''הנאורים'' הם הגזענים הגדולים ביותר!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולנו מקווים
ל"ת
העם איתך קמאל,
05/12/04 14:28
|
|
 |
אתה תומך חמאס מובהק כנס ותבין
אושר,
05/12/04 14:20
|
אתה מקווה שגם האסירים הפלסטינים ישחרוו ויחזרו למחפחות שלהם?חצוף אותם אסירים שיושבים בכלא יושבים משום שהם מחבלים אבל זה בסדר מבחינתך ומבחינת בני עמך הדם הידהודי הוא הפקר נכןו?עלק תומך בדו קיום תגיד לי כבר שיחרננו כבר עשרות אלפי מחבלים ערבים ולא יצא מזה כלום חלקם אף חזרו ועהיו מעורבים בטרור אם הם גייסו מתאבדים ואם הם התאבדו בעצמם אז אולי כמחווה לשלום אולי נשחרר יהודים שרצחו ערבים מה דעתך?לזה אני בעד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אושר, תמיד יש איזה טמבל
יוסי,
05/12/04 17:52
|
שמקלקל את הכל. היום זה אתה. בעצם תמיד זה אתה, כי תמיד תגובותיך הן חירחור ריב ומלחמה. אין בך דבר פרט לרצח, הרס חורבן והתעמרות.
אתה תתננגד גם אם יביאו את השלום, שיתוף הפעולה והפסקת ההרג אל פתח ביתך, כי על פחות מדם אין מה לדבר איתך ועם עוד כמה משוגעים כמוך ברחבי ארץ ישראל השלמ.
מה קרה? ששכחת לציין היום שאתה מחצי ארץ ישראל השלמ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אושר, כמה ההודעה שלך מעציבה
ל"ת
ג.ג,
מרכז שפוי,
05/12/04 16:52
|
|
 |
הבעיה
אברהם דיין,
בת ים,
05/12/04 14:48
|
הבעיה שאין רוצחים יהודים כיון שאין דרך של עם ישראל לחיות על החרב כמו הערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
גם זה ל-17
מי אשם בנאציזם,
הערבי?,
05/12/04 14:01
|
''...חמישה חדשים אחרי מלחמת יום הכיפורים - המלחמה הרביעית שנכפתה על עם ישראל ונוהלה בידי ממשלה בראשות מפלגת 'העבודה' - רואיין מר אבא אבן, אחד ממנהיגיה הבולטים של מפלגת 'העבודה', לצורכי כתבה בכתב-עת אמריקני. המראיינת, ג'ואן פיטרס קפלן שאלה אותו בין השאר: ''אם תערוך ישראל בחירות חדשות, הסבור אתה שבגין מסוגל לנצח?'' תשובתו היתה: ''העם בישראל לעולם לא יבחר בממשלה מסוג זה. לעולם לא. כיוון שביסודו של דבר העם איננו רוצה מדיניות של שפיכות דמים בלתי פוסקת....'' (''לא עוז ולא הדר'', שמואל כץ). רק השמאל מסוגל למעשה נבלה מסוג זה! כל המלחמות נוהלו ע''י ממשלות השמאל. כל המלחמות נכפו על מדינת ישראל, ע''י הג'יהאד הערבי-נאצי, רוב המלחמות היו תוצאה של הנסיגות, שבוצעו ע''י ממשלות השמאל. ומה עושה אבא אבן? א. הוא מציג את ישראל, כאחראית למלחמות, והכל תלוי במדיניותה. ב. הוא משליך את האשמה הזו לפתחו של בגין, שלא היו לו יד ורגל בקביעת מדיניות ישראל. זה כמו ''המתנחלים אשמים''. מאה שנים ומעלה טובחים בנו, בגלל ה''מתנחלים'', אילולא הם היה לנו שלום כבר לפני מאה שנה. כך, בעצם, מואשם גם בגין, שאילולא הוא לא היתה ישראל מעורבת בארבע מלחמות עם הערבים... זה טבעו של השמאל – שנאת ישראל+תעמולה שקרית+שיתוף פעולה עם האויב הערבי-נאצי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Milim Kedorbanot
Goodman,
Berlin,
05/12/04 15:56
|
|
 |
ישר כוח
אחד,
שם,
05/12/04 14:27
|
|
 |
36.
האמת מאחורי העסקה!!!
פרשן,
05/12/04 14:01
|
שימו לב לעיתוי- כחודש וחצי לפני הבחירות לראשות הרשות הפלסטינית. עסקה זו מטרתה ''להכשיר'' את הקרקע לשחרורו של מרואן ברגותי מהכלא הישראלי במידה ויבחר. במידה וישוחרר בראגותי ישראל ''תזכה'' גם לשחרורו של פולארד (וככל הנראה גם למחיקה של מאות מיליונים בחובות ישראל לארה''ב) - דהיינו מדובר בעסקה סיבובית בה מעורבים ישראל - מצרים ואהר''ב. מטרה נוספת של העסקה היא הרגעת הרוחות בישראל סביב סוגיית ההתנתקות וכן הרגעת הרחוב הפלסטיני שנמצא לאחר מות עראפת באיבוד כיוון כללי.
נשמע מורכב? נכון אבל בהחלט ריאלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות במיץ
אבנר,
05/12/04 16:27
|
אמריקאים לעולם לא יתנו את ידם לשחרורו של ברגוטי . ברגוטי עבורם הוא טרוריסט, רוצח ושום עסקה סיבובית בהכשר אמריקאי לשחרור ברגוטי לא תתקיים. על תשכח שהיום בין האנשים החזקים בממשל - קנדוליסה רייס שהיא תמשיך במלחמת החורמה שלה נגד טרוריסטים מכל סוג שהוא . ועבורם ברגוטי הוא האבא של הטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפרשנות שלך מעניינת, ואני
ישראלית מפוחדת,
05/12/04 16:13
|
מקווה שאתה טועה...ושחס וחלילה לא נשחרר את ברגותי ונקבל אותו כמנהיג הפלשתינאים. זה מזכיר לי את ההתערבות של האמריקאים בהפלת השח של אירן - שהצעיד אותה קדימה, והכתרת חומייני במקומו - מה שהצעיד אחורה את אירן. שלא נזכה לכאלו מהלכים מדיניים שגויים פה. ארה''ב היא השוטר העולמי עם ידע והבנה חלשים מאוד בנוגע לעמים עם מנטאליות שונה משלהם. ולראייה היא המלחמה בעירק. סאדם היה דיקטטור אכזרי אבל ששלט בכל הזרמים הקיצוניים, ועכשיו יש שם רק תוהו ובוהו וכאוס מוחלט וכניסה של כל אירגוני הטרור הכי קיצוניים, והאירנים מרימים את האף. אני מקווה שזה לא יגיע לכאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מממ.... מעניין
בנץ,
05/12/04 15:03
|
לא נשמע כל כך מופרך, רק תגיד חבוב, מאיפה התיאוריה הזאת? המצאת אותה או שיש לך מקורות???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
בזאאת,איי איי
ל"ת
שלומי,
אילת,
05/12/04 13:52
|
|
 |
34.
ישראל כזאת פראיירית
בייבי נתניהו,
05/12/04 13:50
|
שישה אנשים עבור אחד? מצרים גם רוצה את השבויים שלה בחזרה בדיוק כמונו, אפשר היה להסתפק בשניים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
ומה עם פולארד?
ל"ת
דוד,
גבעתיים,
05/12/04 13:49
|
|
 |
what about all the asirim
ל"ת
Dr. Cojones,
druziland,
05/12/04 15:05
|
|
 |
what about ron arad and co.
ל"ת
culigorsky,
france arabe,
05/12/04 14:58
|
|
 |
32.
אין מה להודות למצרים
יוד,
חשוב לקרוא,
05/12/04 13:48
|
אסור לשכוח שהם כלאו אזרח ישראלי חף מפשע ואף נצלו את מצבו בכדי להחליפו בפושעים שבאו לבצע פיגוע בישראל. אסור להקים מפעלים במצרים ולדאוג להם לפרנסה אם הם לא יודעים להכיר תודה. כל זה לא משנה את השמחה הגדולה והברכות המגיעות לאחינו הדרוזים ולמשפחת עזאם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד
ל"ת
באמת חשוב לקרוא,
05/12/04 14:32
|
|
 |
31.
עזאם עזאם
צפון,
צפון,
05/12/04 13:42
|
מברוכ על השחרור של אדם אשרנעצר על לא עוול בכפיו, אבל שחרור ''הסטודנטים '' (מחבלים יותר נכון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), הוא לא נכון.
ושוב מברוכ על השחרור ועל החזרה למשפחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
בשורה טובה
פרחיה,
05/12/04 13:41
|
שחרור עזאם עזאם, שנקלע לפרשת ריגול כבכיכול, כנראה במקרה ועל לא עוול בכפו, הוא בשורה משמחת. לעזאם ולמשפחתו ולכל חבריו, וגם למדינת ישראל, כי היא מבשרת על שיפור אפשרי ביחסים בין ישראל למצרים, ואולי על שנשיא מצרים מעוניין לסייע בהשבת ישראל והפלשתינים לשולחן הדיונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ווט אברררר
ל"ת
ביונסה,
05/12/04 13:53
|
|
 |
29.
מצרים מדינת אוייב
אושר,
ארץ ישראל הש,
05/12/04 13:38
|
לא יעזור מצרים היתה ותשאר מדינת אוייב לא נשכח איך הם עיכבו את כוחות ההצלה בפיגוע בטאבה לא נשכח איך הם התעלמו ואף עזרו בהברחת נשק מרפיח המצרית לרפיח שכאן לא נשכ איך הם שורפים תדגל שלנו בהפגנות תוך התעלמות של המשטר שם מצריים מדינת אוייב!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצרים לא מדינת אויב
אתה גיס חמישי,
של שנאה,
05/12/04 14:46
|
האויב הוא אתה, שיחד עם כפיליך המצרים משאירים את שתי המדינות במצב של שנאה הדדית. בלי טיפוסים כמוך, ששום מציאות לא משנה לגביהם, שני העמים היו נראים הרבה, הרבה יותר טוב. יש בינינו לבין המצרים הסכמי שלום. במצב אחר לא היו אורחים ישראלים על אדמת מצרים, ולא היו כוחות הצלה מצרים וישראלים, ולא היו פינויים לישראל - לא במוקדם ולא במאוחר, ולא היו מצרים שעוזרים ככל יכולתם לישראלים - גם לא חמשים או ששים או כמה שהיו שם שבאמת עזרו. בקיצור, אני הרבה יותר פוחד ממך, גיס חמישי של שנאה, משאני פוחד מהמצרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה וחברייך גיס חמישי
אושר,
05/12/04 17:36
|
אני גיס חמישי?חחחח בדיחה טובה אני ממשפחה שכולה שעשיתי שירות סדיר כלוחם וגם עכשיו אני במילואים בתור לוחם אני גיס חמישי? בגלל אנשים כמוך ששמחו בהסכם אוסלו אלה שהאמינו לפלתשינים שנתנו להם נשק ששיחררו עשרות אלפי מחבלים שהבאיו לפה את ערפת שדאגו לפתוח למחבל מספר 1 בעולם דלתות ולתת לו במה ואת פרס נובל לשלום? אני גייס חמישי בדיחה טובה מתי פעם אחרונה הסתכלת במראה? אני בטוח שאתה לא תאהב את מה שתראה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
כל הכבוד לשרון שלא שכח את
דרוזי,
05/12/04 13:34
|
הבטחתו . ובתגובה לפאנאטי שחושב שכל דבר רע קרה בגלל הליכוד: לא ראינו שברק דאג לשחרורו של עזאם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזאם
עמיר,
נהריה,
05/12/04 14:03
|
ראשית אינני מבין את האדון שחותם בשם :דרוזי. ואם אתה מוסלמי או נוצרי או יהודי או צ'רקסי או כל מה שאתה רוצה עושה אותך טוב יותר ? רע יותר ? זה ממש ממש לא רלוונטי שאתה דרוזי. עדיף שתכתוב : בן אדם. שנית, אני מברך את שחרורו של עזאם. אני שמח עבור משפחתו וכל היישוב שלו ( מראר ) וכל בני המיעוטים בארץ ששמחים איתו. שלישית, האם יש לך - אדוני - ספק קל שבקלים שברק לא ניסה לשחרר אותו ? הוא פשוט לא הצליח כי לא נוצרה אז הזדמנות פוליטית מתאימה. כל הפוליטיקאים אותו דבר. אין שרון שונה מברק או מכל פוליטקאי אחר : עזאם ממש ממש לא מעניין אותם ברמה האישית. הדבר היחיד שחשוב להם הוא : רק איזה רווח פוליטי יהיה להם משחרורו : שכמה שיותר בני אדם ששייכים לעדה הדרוזית ועדות מיעוטים אחרים יתמכו בו בבחירות. אני מציע לא להיות נאיבים, לשמוח בשמחת המשפחה וכל אזרחי המדינה וזהו זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
amir u asshole, if he is druzi
is his right to,
write it,
05/12/04 15:03
|
and I think that his words are more ''relevanti'' that all your bullshit
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I AGREE 100 0/0
ל"ת
AVIVA,
05/12/04 13:53
|
|
 |
27.
הבשורה הטובה ביותר בזמן האחרון
ל"ת
אילן,
05/12/04 13:32
|
|
 |
26.
עכשיו תבחן ארה''ב
דורי א,
צפון,
05/12/04 13:29
|
עכשיו לשחרר את יונתן פולארד. לא יאמן הבן אדם נמצא 20 שנה בכלא בשל אהבתו את עמו ואת מולדתו. חייבים להוציא אותו משם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמריקאים מניאקים, שמים זין
אלאבאמה,
05/12/04 13:51
|
מסכן ג'ונתן, אם היה כלוא במדינה ערבית מזמן היה חוזר הביתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שנכון נכון.
ל"ת
רייגן,
05/12/04 14:32
|
|
 |
25.
סוף סוף ישראל עושה משהו למען
מיסטיקל,
05/12/04 13:27
|
|
 |
כן אה...
ל"ת
יש לו הרבה מזל,
05/12/04 13:42
|
|
 |
24.
בשורה משמחת
ל"ת
אתי,
יהוד,
05/12/04 13:26
|
|
 |
23.
ברוח בדם נפדה אותך, עזאם
ל"ת
דאוד,
יפו,
05/12/04 13:26
|
|
 |
22.
שרון מפקיר את פולארד!
יהושפט,
05/12/04 13:25
|
צריך להיות נאיבי מאוד בכדי לחהאמין ששרון שמסוגל לשחרר את עזאם צמהכלא המצרי איננו מסוגל לחלץ את פולארד מידיה של ''ידידתנו הגדולה'' כשבראשה עומד ''חברו הטוב'' ג'ורג' בוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכיר מחבלים אמריקאים ?
אחד,
שם,
05/12/04 14:23
|
ארה''ב חייבת לשחרר את פולארד ולו רק לאות של קשרי הידידות עם ישראל...אבל אם חושבים על זה....זאת בדיוק הסיבה בגללה פולארד לא ישוחרר בקרוב ! ארה''ב גם ככה ''מסובכת'' עם אירופה בגלל היותה התומכת היחידה של ישראל במערב...שיחרור פולארד יהיה מחווה גדולה מדיי כרגע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן....בוש!
ל"ת
טרוריסטו,
05/12/04 14:44
|
|
 |
שחכתם את רון ארד???????!!!!!!!
ל"ת
מה קורה לכם???,
05/12/04 13:44
|
|
 |
שחכתם את רון ארד???????!!!!!!!
ל"ת
מה קורה לכם??,
05/12/04 13:43
|
|
 |
21.
מה עם פולארד!?
ל"ת
חף מפשע תמורת,
רוצחים,
05/12/04 13:25
|
|
 |
אז הוא חף מפשע? לא הבנתי??
ל"ת
סונימיאו,
05/12/04 13:47
|
|
 |
20.
וולקאם הום
ל"ת
אי.טי.,
05/12/04 13:22
|
|
 |
19.
ברוך שובך הביתה עזאם!!!
ל"ת
רפי,
05/12/04 13:18
|
|
 |
18.
מברוק!
ג'ימי,
05/12/04 13:17
|
לא הכרתי את האיש, אבל במשך 8 שנים נשאתי אותו בלבי. שמח על שובך הביתה. כל המדינה דאגה לך וציפתה לרגע הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
עזאם ישב בכלא בגלל הליכוד
דניאל,
תל-אביב,
05/12/04 13:15
|
ראוי שהם יהיו אלו שישחררו אותו. אם המפלגה האידיוטית הזו לא היתה מקלקלת את היחסים עם המצרים, הוא היה משוחרר כבר ממזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100%
ל"ת
ברי,
05/12/04 14:29
|
|
 |
16.
אתם עתונות או תעמולנות?
מצרים מובילת,
הג'יהאד הנאצ,
05/12/04 13:15
|
זה היקף כל ההתחייבות של ישראל תמורת שחרורו של עזאם עזאם? מה עם ההתחייבות לקנות ממצרים בסכומים נכבדים גז שהיה ברשות ישראל לאחר מלחמת התוקפנות המצרית שבה ניצחה ישראל את מצרים תוך שלוש שעות? מה עם ההסכמה המטורפת להכניס צבא מצרי לציר פילדלפי? ועוד התחייבויות, שלא מתפקידי לפרט כאן, אלא זה תפקידו של העתון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה אתה מדבר?
חרא לך?,
הוצא את הראש,
05/12/04 14:49
|
ישראל לא התחייבה על אף אחת מהמופרעויות שאתה מדבר עליהן כאן כאילו דבריך היו דברי אלוהים חיים, בתמורה לשחרור עזאם עזאם. ממש מפחיד לראות כמה אנשים בארץ הזאת שהראש שלהם תקוע בתחת של עצמם מאשימים את כל העולם בזה שחרא להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
איזה יופי, מה עם פולארד?
ל"ת
מוחא כפים,
מרכז,
05/12/04 13:06
|
|
 |
14.
ברכות לאחינו הדרוזים
אורי גץ,
מרום הגליל,
05/12/04 13:00
|
ברוך שובך עזאם. ברכות לבני משפחתך ולכפרך מראר. ולכל אחינו בני העדה הדרוזית. שנשמע רק דברים טובים. אורי גץ כרם בן זימרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שהיקיימנו והיגענו לזמן הזה
בנץ,
05/12/04 15:06
|
|
 |
Here, Here!
ל"ת
Shai,
05/12/04 14:47
|
|
 |
13.
מה עם פולרד - היכן הוא אחינו
ל"ת
רמי,
רמת השרון,
05/12/04 12:57
|
|
 |
12.
אמריקה תשחררי את פולאד!!!!!!!!
לני,
05/12/04 12:55
|
|
 |
Lets do something
let,
06/12/04 02:35
|
I think we all has to do something ,Lets all of us write to President Bush...Millions of letters,maybe the miracle will haapend..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דההההההההה
ל"ת
יעל דיין,
05/12/04 14:43
|
|
 |
He was a SPY
Michal,
California,
05/12/04 13:18
|
|
 |
Bring him back home
an israeli,
05/12/04 13:37
|
He was a spy for the right side for us!!! so what do you want?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
What do you mean, Right side?
Israelit,
05/12/04 16:15
|
Pollard is a US citizen that betrayed his country. Just because he is Jewish and spied for Israel does not give him any extra rights. There is no ''right'' side of what he did, he betrayed his country, the US, and in so doing also hurt Israel. Let him sit and rot there.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
polard
josef,
michigan,
05/12/04 20:33
|
polard spend more time than any spy that spied for the us against israel or even russia
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
סליחה עזאם. ברוך שובך!!
ל"ת
איילת,
05/12/04 12:51
|
|
 |
10.
סוף כל סוף חדשות טובות
בנימין,
מרכז,
05/12/04 12:48
|
|
 |
9.
עכשיו להחזיר את פולארד!!!!!!!!
ל"ת
אני,
05/12/04 12:47
|
|
 |
8.
מתיר אסורים
אטיאס,
טבריה,
05/12/04 12:46
|
ברוך שובך עזאם לארץ אני שמח בשבילך נכווה שלא שחכו את פולארד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלא שכחו!
ל"ת
חנה,
05/12/04 14:17
|
|
 |
נקווה!!!!!!!
ל"ת
קאצו,
05/12/04 13:23
|
|
 |
7.
רוזנשטיין תמורת פולארד!
ל"ת
דני רוטשטיין,
נתניה,
05/12/04 12:46
|
|
 |
פחחחחחחחחחחחחחח
ל"ת
מצחיק,
05/12/04 13:25
|
|
 |
לא ידעתי שיש אינטרנט בנתניה
אחד,
שם,
05/12/04 15:24
|
|
 |
6.
לא לשכוח את פולארד!
ל"ת
אורן,
05/12/04 12:42
|
|
 |
remember ron arad and the othe
ל"ת
cachichucha,
mexicomanito,
05/12/04 15:08
|
|
 |
5.
עזאם עזאם
דורון,
05/12/04 12:41
|
|
 |
4.
הכל אודות לסילבן
לוציפר,
05/12/04 12:41
|
שר החוץ המהולל של מדינת ישראל. עוד מעט כולם ישמעו את התרנגול ואת חלקו בפרשה. מזל שיש לנו שר חוץ איכותי שכזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם ג'ודי! בעיקר ג'ודי!
הנסיך מטרניך,
וינה עילית,
05/12/04 12:52
|
מה סילבן? העיקר היא ג'ודי, הכוח המניע מאחורי הקלעים, אשפית הדיפלומטיה, המוח היצירתי המבריק, וכמובן - היפיפיה! אשרינו שזכינו בזוג מפואר כזה! למעשה, גם העליות בבורסה היום הן מעשי ידי סטיב וג'ודי המתוקים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיחה שחוקה!
ל"ת
דצ,
05/12/04 13:24
|
|
 |
ללא ספק נמ''ש השפיעה
אורי גץ,
כרם בן זימרה,
05/12/04 13:19
|
כל הכבוד לסילבן וכמובן לאשה שאיתו נמ''ש. מוזמנים לבקר אצלנו במושב אורי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמש זה הבן שלהם!
ל"ת
חאבייר,
05/12/04 13:48
|
|
 |
3.
ברוך ה' פודה ומציל
ל"ת
ירון,
חיפה,
05/12/04 12:39
|
|
 |
2.
לא צריך להיות קשר בין המשוחררי
ירון,
חיפה,
05/12/04 12:39
|
הרי עזאם עזאם לא תכנן או ניסה לפגוע במצרים, ששת הסטודנטים כן. פולארד לא ניסה לפגוע באיש (ולהפך, כנראה הציל רבים) ואילו ברגותי ימ''ש הינו מרצח מגועל בדם... נקווה שהמשוחררים המצרים לא ינסו לפגע שנית, במיוחד לאור התנאים הטובים שקיבלו בארץ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב שלא אתה מנהל
ששת,
05/12/04 14:54
|
את המשא ומתן עם המצרים, או ששום דבר לא היה זז. זה אחלה מחיר, ששת הסטודנטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזאם
אפי,
05/12/04 14:35
|
ואולי הסיפור על הסטודנטים המצרים אינו אלא סיפור מבויים שנועד לתת למובארק אליבי כלפי עמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
איזו התחממות - שחררו חף מפשע
ל"ת
תמורת רוצחים!!!,
05/12/04 12:36
|
|
 |
ברוכים הבאים
ל"ת
משה,
05/12/04 15:07
|
|