 |
18.
מזוז - תראה במה אתה מתעסק
מלכה,
מרכז,
07/12/04 14:38
|
כלום לא קרה, אף אחד לא נפגע, אחת המלתלוננות שהופיע בטלויזיה היא שכנתי, ובפרוש אמרה שדרך כך היא מנסה להוציא כסף מהענין. במקום לבדוק , וממך מצפים לכך לבדוק לעומק את הסיבות, אתה מעדיף להמשיך את הטרנד. אנחנו לזקוקות לתרומת ביציות, השעון מתקתק, ולכם חשובה המלחמה שעד רגע זה לא ברורה לי. .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש פתרונות אחרים
אם מודאגת,
07/12/04 15:15
|
אני יוצאת מההנחה שאת לפחות אינך מגיבה שנשתלה על ידי הנאשם. אם את אכן כדבריך את אשה עקרה המשתוקקת לתרומת ביצית, כלומר מתה לגדל ברחמך, או אצל פונדקית אולי, ילד זר, שעלול לגרום לך מפח נפש, כי אינך יודעת דבר על אמו, יש לי עצה. בתי היתומים ברחבי העולם השלישי מלאים בילדים נטושים, המצפים לבית חם ולאשה שיוכלו לקרוא לה אמא. אולי אחד מהם או שניים ואפילו שלושה יתאימו לך. אפילו קנצלר גרמניה שרדר אימץ לא מזמן ילדה אוקראינית והפך למאושר באדם, לדבריו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
MIND YOUR OWN BUSINESS
אמיר,
08/12/04 15:45
|
מי את בכלל, אם מודאגת, שתלמדי הילכות מוסר על סדר עדיפויות לילדים? הכל נכון - אימוץ הוא נעלה, אבל אני מציע לך לחזור לענייניך ולא להביע ביקרות על אם פגועה הזקוקה לתרומת ביצית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הייתי ממליץ לכתב
שמחה,
06/12/04 23:01
|
קצת ללמוד את הנושא לפני שהוא מפרסם דברים שאין שום מושג ידידי הכתב הנכבד ,לקיחת או ''שאיבת תאי ביצה זה לא כמו ''קפאית בסופרמרקט '' א.הרופא צריך כמות תאי ביצה לבדיקה גנטית ב.לא כל תא ביצה מופריית ג .לא כל ביצה שהורתה גם מתפתחת ועוד המון המון סיבות מדוע שצריך הרבה מאד תאי ביצה על מנת ליצור אמבריו עם תוחלת חיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למלומד השמח
ביציונת,
07/12/04 00:58
|
אתה צודק במאה אחוז! צריך ה-מ-ו-ן ביציות על מנת ליצור אמבריו עם תוחלת חיים. הבעיה היא שאת ''עודפי'' המוני הביציות הללו, הקרימינל מכר, ללא ידיעת התורמות בכוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
זהירות, מגיבים שתולים
פרחיה,
06/12/04 18:51
|
אני קובעת בבטחון שבין המגיבים הסתננו שתולים מטעם ההגנה, הרופא או סניגורו, המרעיפים שבחים על הרופא שסרח. פעם היה אולי גיבור למופת, אך בפרשה הנוכחית הוא מצטייר כחמדן חסר מעצורים, שחצן ויהיר, חצי אלוהים לפחות, המשתמש בנשים הנתונות לחסדיו כבחומר גלם, מכרה זהב, ופוגע בבריאותן ובנפשן, ומשקר לכל העולם. ואילו כתב הארץ רן רזניק, הוא מופת לעתונאות חוקרת, שגם הביא בגילויו להעמדתו לדין של מנתח הלב האלוהי לא פחות יקירביץ, שהורשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רן רזניק רודף בצע כמו כל השאר
מיכאלה,
נהריה,
07/12/04 09:55
|
בפרשה הזאת יש יותר טפילים שמנסים לעשות סיבוב מאשר משתתפים שיש להם קשר ישיר לעניין. אני מכירה את התופעה. אין צדק. כך נראית המדינה, ואתם שותפים לא פחות בכך שאתם לא קוראים דברים באופן ביקורתי. אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקהנה. עיתונאים אינם תמיד אוביקטיבים והם והתקשורת הם הדיינים האמיתיים בחברה היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולי נראה שאת שתולה מצד התביעה
ל"ת
אנני,
רשל''צ,
07/12/04 09:49
|
|
 |
שתולים??? מילה על רזניק
אמיר,
תל אביב,
06/12/04 23:43
|
לא כל דעה שונה משלך היא שתולה. אני מכיר את עבודתו של רן רזניק כבר שנים ואני בטח לא מטעם אף אחד. הוא ברברן לא קטן, שחצן שהעובדות מעולם לא עניינו אותו שמוזן על ידי גורמים המעוניינים להזין אותו בסגנון יד רוחצת יד. עתונאי קטן מאד. מאיפה את חושבת הוא מביא את הסקופים שלו? מרופאים שמעוניינים לסלק רופאים אחרים ומשתמשים בו כעיתונאי חצר לכל דבר. לפעמים זה נכון ולפעמים לא. מה שבטוח הוא שלרזניק אין מושג. עם מופתים כאלו לעיתונות חוקרת מי צריך עיתונות צהובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאמיר
לאה,
07/12/04 01:03
|
עתונות צהובה, ורודה או סגולה. רזניק גילה שבן רפאל ***גונב ביציות***. ביציות אלו מופרות ויוצרות בני אדם. למי לעזאזל אכפת מה דעתך האישית והרכלנית על רן רזניק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפני שאני לא מאמין
ללאה,
07/12/04 08:45
|
שבן רפאל גנב ביציות. אני חושב שבן רפאל, כמו יתר הרופאים הבכירים בתחום, נאלץ לתמרן בתחום אפור שהמדינה מפחדת להסדיר. לפי מה שקראתי הוא לא גנב ביציות מאף אחת. אני משוכנע שכל רופא פוריות בכיר יכול לגרום לרופא אחר להישפט אם רק ירצה, וכאן ייתכן שמישהו פשוט רצה והשתמש ברזניק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאמיר
גם מטופלת,
07/12/04 13:21
|
שוד ביציות זה ''תחום אפור'' בעינך? שאלוהים ישמור!
ואם הוא גנב או לא גנב, את זאת נלמד לאחר המשפט. ואם אמנם זה תחום אפור כדבריך, הרי שרזניק עשה לנשים שרות מעולה בכך שהאפור יתחלף סוף סוף לשחור או לבן. או שאשה מוכנה לתרום ביצית או לא. אין כאן שום אפור אדוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאמיר. מתלהמת???
גם מטופלת,
07/12/04 18:07
|
כמי שטופלה על ידי בן רפאל, ומכאן שהיתה נתונה לסכנת גניבת ביציות, הרי שאינני ''מתלהמת'' כטענתך, אלא שוצפת זעם ורושפת אש מנחירי. מה אתה חושב, שאנחנו מתווכחים כאן על פוליטיקה או על כדורגל???
אם מישהו מתכוון להיות האלוהים שלי, ולמלא את הארץ כחול שעל שפת הים בביציותי, שיתן לי לכל הפחות להסכים או לסרב לכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגם מטופלת
אמיר,
תל אביב,
07/12/04 13:35
|
שוד ביציות ודאי שאיננו תחום אפור. את מתלהמת סתם ומסלפת את דבריי. הוא נאשם בכך שהחתים מטופלות על תרומה זמן קצר מדי לפני השאיבה ושלא הסביר להן את הסכנות. מכאן ועד גניבה המרחק ארוך מאד.
כל תחום תרומת הביציות הוא אפור ואיננו מוסדר. יש יותר מדי אינטרסנטים שאינם מעוניינים שהדבר יוסדר ועל כן אין תקנות ברורות כמו במדינות מתוקנות אחרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינטרסים זרים בהחלטת היועץ
רם,
מרכז,
06/12/04 20:08
|
פרחיה, לא נכון לשפוט שיקול דעת בדיעבד. מדוע לדעתך התקשו כל כך למצוא רופאים שישתתפו בוועדה? נראה לך הגיוני לשפוט רופא אחד על פרקטיקה שהיתה נהוגה בהעדר קוד אתי לטיפולי פוריות? הבחירה בין בן-רפאל על קורות חייו לרזניק וששת הגמדים ברורה מאוד מבחינתי. ברור לי גם כי בדיקה מדוקדקת של התנהלות ששת הגמדים כמו הבדיקה שעבר בן רפאל תעלה תוצאות ותצביע על מחדלים מדאיגים הרבה יותר. רזניק הפך לכלי שרת לאינטרסים כספיים של התובעים ע''י דמוניזציה של בן-רפאל. המפסידים העיקריים הם זוגות חשוכי ילדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רם-ההפסד הגדול הוא שלו!!!!!
שלומי,
אילת,
06/12/04 20:52
|
אף אחד לא יפסיד מזה שהפרופסור הנכבד יואשם,הוא ילמד לקח והחולים ימשיכו לקבל טיפול הולם ממנו או מרופאים אחרים שלא פחות מוכשרים.פרחיה,אני איתך,עושה רושם שהפרופסור בנוסף לכסף שרצה לשלם לשוטר,משלם לאנשים כדי שיכתבו תגובות..............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לרם
חגית,
ירושלים,
07/12/04 14:44
|
אתה העו''ד מאחורי כל זה, כותב ללא הרף, משמן ומדרבן את המערכת. יומו של כל אחד יגיע. אתה זה שגרמת לנשים לא להיות אמהות יותר......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לחגית
רם,
מרכז,
07/12/04 22:52
|
אכן חשפת אותי וחרצת את דיני. האם אני צודק כי לצורך הגעה למסקנה חד משמעית זו הסתיעת בלא מעט לוגיקה ''רזניקית''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשלול הרשיון לעסוק ברפואה!
ד''ר ג',
המרכז,
06/12/04 20:50
|
לכל הקשקשנים והמלהגים שלום. כרופא אני טוען, שלא די באזהרות ועונשים על-תנאי במקרים כאלו. הנ''ל ודומים לו מבזים את המקצוע האצילי והמכובד מכולם (כך לפחות בתיאוריה), ונטילת ביציות ללא רשות חמורה בהרבה מכל גניבה כספית שהיא! כנ''ל לגבי צבי פוס, רופא השיניים שצולם בכלבוטק ממזמז מטופלת - רבותי, האיש נשםט למאסר בפועל - האם אדם כזה שפל יכול להמשיך לאחר מכן לעסוק ברפואה ? שערוריה וזילות האדם והמקצוע !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעשיו של הרופא אינם טעות
פרחיה,
06/12/04 20:42
|
העליתי השערה שכמה מהתגובות שתולות והנה אישרת את דברי. הרי לא תכחיש שאתה בעל אינטרס מובהק לטובת הרופא הנאשם. אך מדוע תקרא לרופאים עמיתים גמדים, אנו במצריים? ולמה לך להכפיש עתונאי חוקר מעולה כרן רזניק? ומכוער עוד יותר לאיים על זוגות הכמהים לילדים, שאם לא יוכלו עוד ליהנות משרותיו של מר בן רפאל נגזר גורלם למות ערירים. למרבה הצער רופאים, ממש כמו מהנדסים ומשפטנים, טועים לפעמים, וחייבים לסלוח, אך לחטא היוהרה ובצע הכסף של בן רפאל אין להתיחס בסלחנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה
רם,
מרכז,
06/12/04 21:15
|
פרחיה, לא כל מה שנוגד את דעתך מהווה ידיעה שתולה. אני שופט אנשים לא על בסיס מקרים בודדים אלא על בסיס דרך חיים. ממה שקראתי על בן רפאל מצטיירת דמות לא שיגרתית מבחינת אומץ הלב שבאה לידי ביטוי גם ביום פקודה בשדה הקרב וגם בנסיון הלעיתים נואש והראוי לשבח לעזור לזוגות להקים משפחה. כפי שכתבתי איני טוען שכל החלטה של בן רפאל או של כל מישהו אחר מוצדקת בבחינה בדיעבד. מאידך, כמי שעקב אחר הפרשה קשה להתעלם מהצלילים המלווים אותה מראשיתה והמצביעים על סכסוכים מקצועיים ומחנאות בתוך ביה''ח בלינסון ועל הרתמותו של רזניק לטובת צד אחד במאבק על עתיד טיפולי הפוריות בארץ. במאבק הזה אני מוקיע את ששת הגמדים שפגעו פגיעה אנושה בסיכויים של רבים מהזוגות להביא ילדים לעולם בשל מניעים של גאווה ויוקרה אישית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ששת הגמדים-הרבה יותר ממך......
שלומי,
אילת,
06/12/04 21:22
|
ששת הגמדים כמו שאתה קורא להם,הם שישה פרופסורים ידועים בכל העולם,אף אחד מהם לא רוצה את המחלקה הדפוקה הזאת.מזל שהם קיימים כדי שלי ולך יהיה יותר בטוח כשאנחנו מאושפזיםץץץץץץץץץץץץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לשלומי
רם,
מרכז,
07/12/04 23:04
|
הדבר היחידי שנכון בתגובה שלך זה התיאור שלך את המחלקה. זו תוצאה של מלחמות פנים מחלקתיות אגו מנופח ואוירה חשדנית. לא מאחל לאף אחד מאיתנו ליפול בידיים שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפרחיה
מטופלת לשעבר,
06/12/04 19:26
|
גם אני כמוך, משוכנעת ששירי ההלל הם ''מטעם''. זה יותר משקוף. כמטופלת לשעבר (לא גנובת ביציות לשמחתי), אני חייבת להצטרף לתשבוחות על האיש. הכרתי אותו בשנות השמונים, ככל הנראה די בתחילת דרכו הרפואית, ואכן הלבביות והאמפטיה שלו ראויות לכל שבח.
עם זאת, פרשת גנבת הביציות היא מהמזעזעות ששמעתי, ואיני יודעת כיצד הייתי מגיבה או חשה, אילו ידעתי שצאצאי ממלאים את הארץ...
בקשר לרן רזניק, אכן ללא ספק עתונות חוקרת במיטבה. אני מכירה עוד פרשות מחפירות שהוא חשף, ולדעתי הוא מהעתונאים המוכשרים והישרים במחוזותנו (ולא, התגובה הזו היא לא ''מטעם'', אלא מהלב.)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
להניח לנשים עקרות לנפשן
אם מודאגת,
06/12/04 18:24
|
אני תמהה איך ניתן להמיר אישום פלילי למשמעתי אם החשוד ניסה גם לשחד שוטרים כדי שהתיק נגדו ייסגר, האין זו לפחות עבירה פלילית מהחמורות? ובאשר לעבירה עצמה. תארו לעצמכם שרופא היה מתעלל כך בגברים ולא בנשים כנועות ולחוצות שכל העולם עומד עליהן ודורש מהן להרות בכל מחיר, אפילו להקריב את בריאותן ושפיותן. אולי המסקנה שעל הציבור להסיק תהיה שיש להניח לנשים עקרות לנפשן, אולי יוותרו על הרדיפה המטורפת אחר פרי בטן, שכרוכה בסיכון בריאותי וניצול על ידי רופאים חסרי מצפון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
חברו שישה רופאים וכתב כסיל אחד
ליאור,
פסגות,
06/12/04 17:57
|
ועכשיו לך תוכיח שאין לך אחות.
מדובר ברופאים בעלי אגו גדול שהשתמשו בכתב אדיוט אחד. רן רזניק מהארץ הוא כסיל גדול שהולך שולל אחר האגו של רופאים ומפיץ ידיעות חצר. הוא עשה זאת לא אחת ובין היתר גם כאן. עיתונאי קטן מאד, עם מקורות לא אמינים שמעולם לא גיבה את ידיעותיו בטרם גרם נזק.
לבי לבן רפאל ולאלפי זוגות חשוכי ילדים שלא יכולים לקבל היום תרומת ביצית בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליאור
אחת,
06/12/04 18:42
|
תרומות ביצית הן מפעל קדוש וחשוב. העניין הוא שלא בתרומה עסקינן אלא בגניבה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיך לגור בפסגות!!!!!
איל,
ירשלים,
06/12/04 18:08
|
ששת הרופאים עליהם אתה מדבר הם בעלי שם עולמי כל אחד בתחומו שלו,שראו כיצד מחלקתם מנוהלת על ידי איש גס רוח,בעל כוח ושליטה,שלא נתן לאחד מהם לפעול למען החולים.בן רפאל אולי עזר להרבה חולות ברחבי הארץ,ואף אחד לא יכול לקחת לו את הידע הרב בתחום ההפריות,אבל ברגע שהוא חצה את הקו האדום,שאב בלי רשות מחולות,והתחיל להתבלבל בספירת הכסף-מגיע לו שישלם את המחיר כדי שיום אחד,אישתי או אישתך לא יהיו בסכנת חיים תודות לעבודתו.תחשוב על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאייל מירושלים
רבקה,
חולון,
07/12/04 14:58
|
נכון שלששת הרופאים יש שם ''עולמי'' הם כולם פועלים בקפריסין וסוחטים את הכספים של המטופלות אני הייתי שם כבר 3 פעמים....שם המדינה מרשה שישחקו בך בתורמות, להכניס כספים זה בסדר. הכל נראה לי מקנאה ברורה וחולנית. הם שאבו לי ביציות בברוטליות בקפריסין. כולם שם מנהלים עסק פורח. איפה שם סכנת החיים ? מדוע לשם לא מגיע המשטרה להגן עלינו? ולבדוק כמה כספים נעשים שם? כשיש הפיכה במדינה ישר מזהירים אותנו בל נפגע ופה ?????!!!!!!!!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רבקה-מצטער בשבילך אבל.........
איל,
ירושלים,
07/12/04 18:28
|
רבקהלה,ששת הרופאים עליהם אנו מדברים מרוויחים מספיק טוב בארץ כדי לרצות לעבוד בקפריסין.אל תמכרי לנו לוקשים מכיוון שרק אחד מהם עוסק בהפריות והשאר אינם ולכם אין סיכוי שהם עושים זאת.......פעם הבאה,לפני שאת קוטלת מישהו,תבדקי טוב טוב כי בגלל אנשים רעים כמוך ככה נראית הרפואה בארצנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה ששכחת איל לציין
אחד שאכפת לו,
07/12/04 19:30
|
הוא שאותו אחד שכן עוסק בהפריות, פרופסור בני פיש, הוא שהלשין על בן רפאל וגם ירש את מקומו. יתר החמישה כפופים לו...
אתה מכיר את משל נתן החכם? רבקה, כל הכבוד! את מאד מאד צודקת ואין לך מושג אפילו עד כמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה לא עונה על השאלה??????
איל,
ירושלים,
10/12/04 20:45
|
ליאור,למה אתה לא עונה על השאלה הפשוטה ששאלתי?מדוע אדם שמאמין בחפותו מוכן לשלם 20000$ לשוטר כדי להעלים חומר חקירה נגדו?אולי כי הוא מאמין שאם החומר יתפרסם הוא יעמוד לדין?!המזל היחיד של בן רפאל הוא שאין שום מסמך בו מפורט לפרטי פרטים לגבי פעולה נכונה מה היא,אך לא צריך להיות חכם גדול כדי לראות שמספר מטופלות,ששילמו ממירב כספן לפרופסור הדגול,כמעט מתו מביוץ יתר......אני שמח שאישתך לא עברה סבל זה ואני לא מאחל את זה לאף אחת,אבל משהו מסריח מסתתר מאחורי הסיפור אתה לא מסכים??.לגבי ההלשנה,יכול להיות שפיש הלשין,הרבה פשעים מתגלים בגלל הלשנות,וזה לא בושה,אם מישהו חוטא-שישלם.ואם התחרות היתה על ניהול המחלקה,מדוע אף אחד מהרופאים לא סס לנהל אותה?????תחשוב על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דניאל, מענין למה אתה כה טעון?
ליאור,
פסגות?,
09/12/04 22:14
|
ולמה אתה חושב שמישהו שילם לי לכתוב... עד כדי כך לא נראה לך סביר שאתה טועה? קצת שחצני או מאד אינטרסנטי מצידך.
אני, בניגוד לך, למדתי את העובדות של התיק לפני שנתתי לבן רפאל רשות לטפל באשתי (שוב פעם, לאחר שפיש עשה הכל על מנת שלא נבוא אליו לטיפול). קיימים כאן מספר דברים:
1. לא יכול להיות, טכנית, שבן רפאל גרם לאשה שהיתה מייצרת באופן טבעי 10-15 ביציות לייצר 100. זה לא קורה, לא יכול לקרות מבחינה רפואית ולא קרה. טיפול הורמונלי מוגזם היה לא רק שלא מביא לתוצאות כאלו אלא גם היה מוריד באופן משמעותי את איכות הביציות.
2. סטטיסטית, לבן רפאל היה המספר הנמוך ביותר של מטופלות בעלות מספר גבוה של ביציות בארץ. נמוך בהרבה משל פיש. האם זה סביר שהוא גנב סיסטמטי?
3. בן רפאל לא נאשם שגנב ביציות אלא שהחתים נשים על טופס תרומה זמן קצר לפני שאיבה ולפיכך מנע מהן שיקול דעת.
4. פיש הלשין על בן רפאל והזמין את הכתבה הראשונה של רזניק, הוא כנראה באמת ובתמים חושב שמדובר באיש מסוכן,וטעמיו עימו. הרופאים האחרים פשוט פחדו לסתבך עם מי שהסתמן כבעל הבית החדש ושיתפו פעולה.
מהצורה שבה אתה כותב נראה לי שיש לך אינטרס חזק לכך שבן רפאל יורשע. אני מאד מקווה שהוא יגיע לבית המשפט על מנת שכל הרופאים ייחשפו ושתסגר המחלקה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליאור-כמה שילמו לך לכתוב????
דניאל,
נתניה,
09/12/04 20:35
|
אם פרופסור בן רפאל לא אשם בכלום,מדוע הוא ניסה לשחד שוטר ב 20000$ כדי שיעלים את תיק הראיות נגדו?נשמע הגיוני לאדם שבטוח בחפותו?אף אחד לא אמר שהפרופסור לא שם-דבר בתחומו,רק אמרתי שאני את אישתי לא הייתי שולח אליו ומסתכן שהיא תהיה במצב קשה בבית חולים לאחר שאיבת מספר מוגזם של ביציות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דניאל, אתה גם מקורב של פיש?
ליאור,
09/12/04 19:35
|
שסירב לטפל באשתי מכיוון שחשב שהיא מקרה קשה מדי? בזכות זה הגענו לבן רפאל שטיפל בה במסירות ובאנושיות יוצאת דופן עד להצלחה. אם זה מקורב קרא לי מקורב....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליאור-לפחות אל תאמר שטויות
דניאל,
נתניה,
09/12/04 15:00
|
ליאור,ששת הרופאים שכרגע מנהלים את המחלקה,עושים את זה בצורה יוצאת מן הכלל.לא בגללם אין תרומת ביציות בארץ אלא בגלל גנב ששמו בן רפאל שפגע בזכות החולה וכמעט גרם למוות של שתי חולות.ונראה לי שאתה והפרופסור הנכבדים,אלו שישפטו בארץ וגם למעלה,כי אל תשכח,אלוהים רואה את מי שחוטא למטה.אתה בטוח שאתה לא שתול של הנאשם?לא זכור לי שששת הרופאים האחרים נאשמים?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לי שהמקורב הוא אתה, איל
ליאור,
פסגות,
08/12/04 15:39
|
לפיש או למי שזה. אני אגב לא מקורב לאף אחד מהם, רק קורבן.
מהיכרות, פרופסור פיש הוא בושה של רופא בכיר. סוכן ביטוח ולא רופא.
ומדוע לנסוע לקפריסין? מפני לאשה הזקוקה לתרומה אין ברירה אחרת אלא לשלם אלפי דולרים ולנסוע לקפריסין - כמעט לחלוטין בזכות אותם ששה רופאים והאמביציות האישות שלהם. הם יישפטו כבר למעלה כי על הארץ אין עונש שמתאים להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכפת לך???מקורב אולי???
איל,
ירושלים,
08/12/04 14:20
|
ממה בדיוק איכפת לך?אולי אתה איש מקורב מאוד לפרופסור?פרופסור בני פיש לא הלשין על אף אחד.הוא איש טוב מדי בשביל זה.עובדה שהוא אישית לא מואשם בכלום.ואם אנחנו רוצים כבר לדייק,חמשת הרופאים האחרים אינם כפופים לפיש אלא למנהל המחלקה שהוא אדם אחר........מה כל הכבוד לרבקה?יש הרבה רופאים מומחים להפריות בארץ,למה לנסוע לקפריסין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
גניבת ביציות
אמיר,
טבעון,
06/12/04 17:57
|
לדעתי איך שאני מכיר את הרופאים,גניבת ביציות מתנהלת מידי יום בכמויות לא מבוטלות. כל הנשים העוברות כריתת רחם או שחלות משאירות ללא ידיעתן את ביציותיהן אצל הרופאים שעושים מזה הון תועפות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
בן רפאל גיבור ישראל!!
יוסי יוגב,
06/12/04 17:21
|
יתכן שציון בן רפאל (פילוס) לשעבר עשה כמה טעויות. ויתכן שיצטרך לשלם עליהם. אבל!!! וזה אבל גדול אם יש זכות למישהו לזלזל באיש! כמי ששירת איתו בגולני אני חייב לומר שעבורי הוא דמות מופת!! לא מעט קצינים וחיילים חייבים לו את חייהם. בתעלה כמפקד סיור במלחמת ההתשה הוא הותקף ע''י פלוגת מצרים. בקור רוח ובמנהיגות יוצאת דופן הוא הפעיל את חייליו ואת הכוחות המסייעים ,השמיד את הפלוגה המצרית ויצא עם מינימום נפגעים. (נהרג שם סמל ששכחתי את שמו שהיה בחור נהדר). על כך זכו שניהם (הוא והסמל)באות המופת. פעולתו הוותה מודל לימודי לכל קציני הסיורים אחריו. הוא אדם לא שיגרתי ואולי ישלם על כך , אך אין ספק שהוא אדם משכמו ומעלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוסי יוגב
c,
06/12/04 19:28
|
בטוח שבן רפאל הוא לוחם מהולל, וללא ספק הוא גם פושע וגנב הביציות הגדול והמהולל שבמדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בלי הנחות!!! שיפסיקו השחיתויות
israel,
06/12/04 16:50
|
שיכנסו בו ושלא יתנו לו הנחות. בינאדם שעבר עבירה כזו ויש הוכחות כנגדו, שיגישו נגדו כתב אישום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מזוז - איש של שיקולים תמוהים
מאור,
06/12/04 16:49
|
קומץ רופאים אכולי קנאה חוברים עם כתב צמא סנסציות ומנגנון ארגוני מסואב ו''תופרים תיק'' לרופא מצוין, איש רב פעלים והישגים בכל תחום בו עסק, (כולל עיטור המופת בעת שירותו כקצין בגולני). המשטרה והפרקליטות חוקרים את הנושא כמוצאי שלל רב ומגיעים למסקנה שאין מקום להעמדתו לדין. ולא להאמין מזוז המכונה ''היועץ המשפטי'' שלא מצא רבב בהעברת מאות אלפי דולרים לכיסו של בנו של ראש הממשלה ע''י בעל עניין, מני מזוז מוצא לנכון לגרור את בן רפאל לבית המשפט ו/או להפסיק את פעילותו כאדם המביא אושר לכל כך הרבה אנשים. נראה שהקריטריון המנחה את המכונה היועץ המשפטי פגום וכי שיקולו מתבסס בעיקר על הקריטריון מי גורם לו למזוז אושר. באלה שמינו אותו ובמקורביהם לא נוגעים! באיש שפועלו כל כך חיובי שבבדיקה מעמיקה נמצא שאין מקום להעמידו לדין אבל מה לעשות לא היה קשור במינויו של מזוז אותו ממליצים להעמיד לדין. אוי למדינה ואוי למערכת המשפטית שמני מזוז הוא נציגה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאור - מילים כדורבנות !
ל"ת
מישהיא,
06/12/04 18:43
|
|
 |
מאור-מה הקשר???????
עידו,
חיפה,
06/12/04 17:23
|
מה הקשר לזה שהוא קיבל אות הצטיינות במהלך שירותו הצבאי?גם איציק מרדכי קיבל אות ואחרי זה הוא הטריד מינית 5 נשים,זה עושה אותו יותר מוצלח מאחרים.??הרופא פשע בכך שהוא גנב ביציות מחולות,למרות שלחלק הוא עזר,ולכן הוא צריך לשלם על כך.ועוד דבר,שאר הרופאים שציינת,גם להם יש שם בינלאומי לא פחות משל בן רפאל אבל הם לא צריכים לגנוב בשביל להתפרנס בכבוד...........עבריין תחשוב על זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
מאור,
06/12/04 18:02
|
עובדת היותו של בן רפאל בעל עיטור המופת יש בה להעיד על אופיו של האיש ועל נכונותו להסתכן למען הזולת. עובדה זו אינה עיקר הדברים אלא נדבך נוסף ולא מרכזי בטענה שהיועץ המשפטי טעה טעות חמורה בהחלטתו. סבורני שגם אתה שאינך בקיא בעובדות יצאת וטעות בידך שכן כבר קבעת שהיתה פה גניבה! באשר לחבר הרופאים ''תופרי התיק'' גם כאן אני יוצא מנקודת הנחה שאינך מכיר את העובדות שכן אף לא אחד מהם מגיע לקרסולי מעמדו המקצועי בארץ ובעולם של בן רפאל. ההתלהמות הינה מנהג נפסד שכדאי לעקרו בכלל ובמיוחד כשמדובר ברפואה. האיש קורבן של קנאת רופאים שסינוורה גם את עיניו של מזוז. חבל גם על בן רפאל שדרך ארוכה לפניו עד לזיכויו וגם על מוסד היועץ המשפטי ש''מאבד גובה'' מאז הכנסו של מזוז לתפקידו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב אתה טועה
עידו,
חיפה,
06/12/04 19:01
|
מאור,לפני שאתה קובע אם אני יודע או לא,תרגע.ששת הרופאים המדוברים,לא עוסקים כלל באותו תחום בו עוסק בן רפאל,אחד מהם עוסק באולטראסאונד,אחד באונקולוגיה,אחד בהריון בסיכון,אחד במיון נשים וכו.כל השישה פרופסרים,מנהלי יחידות,בעלי שם עולמי בתחומם,מרצים בחוגים הגבוהים ביותר בארץ,והעיקר-לא גנבים אלא פשוט אנשים הרוצים בניהול קורקטי של מחלקה.זה שבן רפאל הציל חברים לפני 30 שנה-מעריך אותו מאוד,זה שהוא כמעט גרם למותן של מספר מטופלות בגלל ייצור יתר של ביציות-פשע שאין כדוגמתו.ושאלה לי אלייך:אתה היית שולח את אישתך\אמך לרופא כזה?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לעידו מחיפה
דורית,
רמת אביב,
07/12/04 15:07
|
ראיתי אתה ההתכתבות עם מאור. לשאלתך כן אני ו2 בנותי הולכות לפרופסור בן רפאל. שנית אתה בקיא ''בחומר'', לא נראה לי שאתה מחיפה ,אלא אחד מהם, שמבזבד את זמנו לדקור את הפרופסור כן אתם הרבה- המערכת הרופאים פרקליטים ואחרים...והוא לבד.... אבל לא לגמרי לבד. אני המשיך להיות מטופלת שלו והמשיך להמליץ עליו בכל כוחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דורית-קודם כל תלמדי עברית.....
עידו,
חיפה,
07/12/04 18:33
|
דבר ראשון רצית לכתוב ''אמשיך'' ולא ''המשיך''.דבר שני,את יכולה להאמין או לא שאני מחיפה,אבל מה שכן,מאוד מעורב בנושא ולכן יודע בדיוק מי הן הנפשות הפועלות.את יכולה להמשיך להיות פצייאנטית של הפרופסור הנכבד,מי אני שאמנע זאת ממך.אנחנו הרבה נגד אחד מכיוון שאנחנו סולדים מהתנהגות פושעת זו,אין שוב הבדל בין גנב ביציות לגנב מכוניות,נהפוך הוא,הראשון הרבה יותר חמור.ודורית,שאת הולכת ברחוב,שימי לב לכל ילד שעובר-הוא יכול להיות שלך במקרה....................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הידד ליורשי
ל"ת
ד''ר מנגלה,
ברזיל,
06/12/04 16:37
|
|
 |
בכלל לא הגזמת! טמבל.
ל"ת
רפי,
06/12/04 17:11
|
|
 |
8.
תגובות לא במקום!!!!
סטאז'ר,
רמת השרון,
06/12/04 16:35
|
כמובן שיהיו פציינטיות שיאמרו שהפרופסור הנכבד הציל את חייהן,טיפל בהן למופת ועזר להן להרות,אך אל להן לשכוח שמספיק אישה אחת שעברה שאיבת ביציות,סבלה מכאבים,והיום לא יודעת אם צאצאיה רצים ברחובות(וכל זאת ללא הסכמתה),כדי להתיל דופי בהתנהגותו הפסולה של הרופא שעירב עסקים עם רפואה.בתור הדור הבא של הרופאים במדינה-אני סולד מהתנהגות שכזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סטאג'ר - תגובות ''לא במקום''
טלי,
אשדוד,
07/12/04 15:10
|
אני טופלתי רבות כולן הסכימו אך הן רוצות עכשו להוציא את ההוצאות, עו''ד המכובד התקשר גם אלי, והבטיח כספים על פי הצלחה. סרבתי. אני מאושרת במה שיש לי,.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסטאזר -
A Woman,
06/12/04 18:37
|
א. כותבים : להטיל דופי (ב-ט''). ב. יש משפט שאומר : ''הטוב ברופאים לסקילה'' שנראה לי מתאים למקרה זה במשמעותו. אבל... תגובתו של מספר 10 - מאור - נראית לי הצודקת והמציאותית מכולן !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי לנו מרופאים כמוך
אוי ואבוי,
06/12/04 16:46
|
|
 |
המצפון שלי נקי-ושלך?
סטאז'ר,
רמת השרון,
06/12/04 16:59
|
אוי ואבוי,אני לעומתך או לעומת הפרופסור הדגול חונכתי על ערכים אחרים אבל לצערי בגלל אנשים כמוכם ככה נראית הרפואה בארץ וככה אנחנו נראים בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתוק מטומטם
דוד,
טירת הכרמל,
06/12/04 17:50
|
מי זה אנשים כמוכם? על מה אתה מדבר? איזה מין רופא בדרך אתה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבר אליי יפה..................
סטאז'ר,
רמת השרון,
06/12/04 18:36
|
דוד,קודם כל תדבר יפה ואל תנבל את הפה מכיוון שאני מכבד אותך ואת התגובות שנכתבות.שנית,רק אמרתי שבתור רופא,אני חונכתי על ערכים שונים,אני נהנה לתת לאנשים,לעזור,וכן אני מרוויח 4000 שח נטו אבל מסתדר עם זה ולא בוכה כל היום כמו כל מיני אנשים אחרים.הפרופסור חטא ולכן הוא צריך לשלם.ואתה-עדיף שתשאר בטירת הכרמל עם כל הפרכיאדה...........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
meshoogahim
tina,
n.y.c,
07/12/04 04:50
|
|
 |
סטאז'ר=רופא צעיר
סטאז'ר,
רמת השרון,
06/12/04 19:12
|
דוד,תמשיך לגור בטירת הכרמל ותעזוב אותנו מהמרכז בשקט.אני הרבה יותר רופא ממך,ואני קם בבוקר בשמחה וששון על כך.אתה בטח סתם מובטל שעושק את הביטוח הלאומי מהכספים שאני משלם............וכן אני ברברן כשאנשים קטנים כמוך חושבים שהם מבינים ועולים על במת העיתון כדי לכתוב שטויות.נראה אותך הולך לטיפול לרופא כמו בן רפאל,משלם 1000 שח ועוד צריך לראות את אישתך סובלת.......................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא רופא
דוד,
טירת הכרמל,
06/12/04 18:50
|
|
 |
7.
ש דין ויש דיין
לאה,
תל אביב,
06/12/04 16:06
|
הגיע הזמן שהיוע''מש ימצה את הדין עד תום עם עבריינים, גם אם צאוורונם לבן. הם מוכתמים בדם. ... בודאי שיש לבן רפאל הצלחות וכל ילד שנולד הוא ברכה להוריו. אבל הגיעה השעה שרופאים מסוגו של בן רפאל ידעו שהאיבריס גובה מחיר יקר ואלוהים יש רק אחד והוא איננו מסתובב בוילות של רמת השרון הרצליה פיתוח סביון ורמת השרון. ומה עם שבועת הרופאים??? לכל אדם זכות להתפרנס בכבוד ולהיות מתוגמל ואפילו בנדיבות כהלכה על כישוריו ועבודתו הקשה אך המקרה של בן רפאל חורג בהרבה מהקטגוריה הזו. אני מאלה שמצפות לכך שישלם וביוקר (אצלי לצערי בצד החיים יש לו יתרת חובה קשה שלא תמחה לעולם, שישלם ושילמד. )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבישי איך את מדברת
גלית,
חדרה,
07/12/04 15:15
|
בגלל הפה שלך - את נמצאת איפה שאת. אני מציעה לך ללכת לסדנאות שיגעו בנפש שלך, משהו שם מאוד מלוכלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר להרצליה פיתוח???
אבי,
ירושלים,
06/12/04 16:23
|
לאה, אינני יודע מה סיפורך, אך אני מכיר את הכאב הכרוך באי היכולת להביא ילד לעולם מעצמך ומאחל לך רק אושר והצלחה אם גם את.
תחום תרומת הביציות איננו מוסדר מאז קום המדינה כמו שצריך מתוך אזלת יד של המדינה ומתוך אזלת יד מול סוגיות הדת השונות. עקב כך התפתחו שיטות משיטות שונות למתן פתרון לזוגות הזקוקים לתרומה. אכן, חלוקי הרופאים מוכתמים עקב אזלת היד של המחוקק. בן רפאל הוא לדעתי קורבן במקרה זה. ייתכן שהוא לוקה בהיבריס וביהירות, אך המשפט הציבורי שנעשה לו איננו קשור בכלל ל''פשע'' אותו ביצע. אין לאף רופא את היכולת לגרום לאישה לייצר 100 ביציות אם היא לא בעלת תסמונת פוליציסטית אשר באה לידי ביטוי בכל טיפול. אם כך בן רפאל מראש לא סיכן את בריאותה של אף אחת מכיוון שאין זו שאלה של מימון תרופתי. נשארה שאלת ה''גניבה'' שהיא אכן שאלה אמיתית. אני אישית משוכנע שכוונותיו היו אך ורק לעזור לזוגות במצוקה וללא פתרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
פרופ' בן רפאל-איש יקר
רונית,
נתניה,
06/12/04 15:09
|
עברתי טיפולי הפריה במשך שנים ע''י הרפואה הציבורית ללא תוצאות ועם לא מעט טראומות עד שהגעתי למלאך הפרופ' בן רפאל שבתוך זמן לא רב באמונתו ונחישותו הרבה עשה מבחינתי את הבלתי יאומן תוך הפגנת מקצועיות ואנושיות לשמה.היום אני ובעלי המאושרים באדם ,חובקים את בנינו הבכור. אין ספק שמתוך הפרשה העגומה הזאת עולה ריח רע של קנאת סופרים וצרות עין. ידוע כי האיש פרסם לא מעט ספרים ומאמרים בנושא הפוריות ומרצה מבוקש בכנסים ברחבי העולם ותהיה זו אבידה קשה אילו ייענש בשלילת רשיונו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפרימיטיביות המרוצות
גם מטופלת,
06/12/04 17:24
|
נכון שבן רפאל הוא אדם סימפטי - אבל הדיון הוא לא על חביבותו, אלא על כך שגנב לכן ביציות, שגדלות היום בבתי זרים. אם אין לכן בעיה עם כך שהילדים שלכם חיים במשפחות זרות, אז טוב ויפה, אבל לפני שהתנוק שלכם שנולד בזכות בן רפאל ירצה להתחתן, תבדקו טוב טוב אם בת זוגו איננה אחותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Agree with every word
Israelit,
06/12/04 18:23
|
How can these parents, who for so long waited for a child, say it is okay to steal another womans eggs? I just don't understand this, as a mother, I would be horrified to know that my eggs were taken and fertilized without my knowledge and to have a baby to result. How on earth could a person know that their own children won't end up marrying their sibling? Our society is very sick to think that a person is entitled to have children at all costs, even at the expense of another person's genes.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרומת ביציות היא ערך נעלה
פרימיטיבי,
06/12/04 17:53
|
''הילדים שלכם חיים במשפחות זרות'' ואחרים פרימיטיביים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד הערה לפרימיטיבי
גם מטופלת,
06/12/04 18:40
|
מן הסתם גם מעולם לא עברת טיפולי פוריות וקבלת טונות של הורמונים לצורך יצור מפעל הביציות של בן רפאל, וכיון שכך, אינך יודע באיזו סכנת חיים הוא העמיד את אלה שנידב לתרומות, ללא ידיעתן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפרימיטיבי
גם מטופלת,
06/12/04 18:37
|
בן רפאל גנב ביצית מאשה- x, הפרה אותה והשתילה ברחם של אשה y.
אם התוצאה לדעתך איננה שבנה של אשה x נולד וגדל במשפחה זרה, כדאי לך לפסוח על הכתבה הזו ולהתמקד בעמודי הספורט והבידור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שכולכם מפספסים פה זה שהפרופ
נעמי,
ירושלים,
07/12/04 09:46
|
לא גנב ביציות, התורמות וביניהם אני חתמו על מסמך והכל נעשה בהסכמה מלאה. מכאן והלאה, כל מי שמנסה לטעון אחרת פשוט רודף בצע שמקווה להרוויח מזה כסף או להשקיט את מצפונו בכך ששעיר לעזזל ישלם את המחיר של כל תחלואי החברה שלנו היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם הוא לא גנב?
פרימיטיבי,
06/12/04 18:52
|
אלא יש נגדו קנוניה או הבדל פרשנות? אני מכיר את המקרה טוב (ולצערי גם טיפולי פוריות למרות שאת היית כל כך משוכנעת שלא) ואני אומר לך שהאשמות נגדו לא ייתכנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבא המאושר (פרימיטיבי בדימוס)
גם מטופלת,
07/12/04 20:13
|
תודה על המחמאה, אני מבינה שהכתב שלי מקרין עלומים. אבל בעצם אני אמא זקנה ומאושרת לילד נפלא שאומץ בברזיל (קפריסין מסתבר איננה סוף העולם), ולאחותו הביולוגית (הנפלאה גם כן כמובן)שבסוף החליטה להיוולד ללא טיפולי הפריה.
שיהיה לכם המון אושר, ותנסה לתפוס יוזמה ולפנות לאיזה שהוא חבר כנסת בנושא החשוב הזה. דוקא עכשיו, לאור פרשת בן רפאל, יתכן שמישהו מהם יחליט שזה נושא ''סקסי'' השווה טיפול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למטופלת היקרה
פרימיטיבי,
07/12/04 19:26
|
קודם כל אני מקווה שהטיפולים הסתיימו בהצלחה ואם לא אני משוכנע שהם יצליחו. מתוך נסיון של בעל גאה שזוגתו נזקקה לתרומה - האמיני לי שהנסיעה לקפריסין כואבת גם מעבר לעוגמת הנפש העצומה שבצורך בתרומה ואני משוכנע שתביני מדוע קשה לי לראות עליהום כזה.
לגופו של עניין באמת התלבטתי לאחרונה אם להצביע לשינוי ועכשיו השתכנעתי סופית שלא :-)
הנושא פשוט לא חשוב להם מספיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפרימיטיבי החביב
גם מטופלת,
07/12/04 18:01
|
הנה התחלנו אתמול על חרבות וסיימנו בחיבוקים (-: מתוך נסיון, האמן לי שזריקות ההורמונים הן אחד התענוגות המפוקפקים ביותר שעברתי בחיים, על אחת כמה וכמה אם מדובר ב''מנות יתר'' לצרכים ''תעשייתיים''.
ושוב, נחזור לנושא הויכוח הראשוני: גם לדעתי תרומת ביציות היא מפעל קדוש, וזאת בתנאי מוחלט שהתורמת מודעת ומסכימה לכך. מן הסתם לא קיימת חקיקה כזו בגלל מכשלות דתיות.
אז תבטיח לי שלא תצביע עבור שינוי, שגם בנושא זה לא קידמה אותנו לשום מקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדרבא
פרימיטיבי,
07/12/04 13:40
|
אני מסכים איתך לחלוטין על שני דברים: 1. שסבל מיותר שנגרם למטופלות הוא פשע. אני לא יודע אם אכן נגרם כאן סבל כזה אך בפירוש יש לברר. יש הבדל משמעותי בין זה לבין גניבת ביציות.
2. שהאפליה בן גברים ונשים כאן היא מטורפת. יש לאפשר לנשים לתרום ביציות בדיוק באותו אופן שגברים תורמים, כנהוג במדינות מתוקנות. אפליה זו היא בדיוק הסיבה לכך שקמים מנגנונים אפורים ועקומים המשדלים נשים העוברות טיפול לתרום - פשוט אין ברירה אחרת לזוגות נזקקים.
טענה זו, אגב, יש להפנות לבית המחוקקים והממשלה האימפוטננטים שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה להסבר של פרימיטיבי
גם מטופלת,
07/12/04 13:16
|
אני לחלוטין מסכימה איתך שאם היתה הסכמה עקרונית של המטופלת לתרום ביצית, הרי שאין כל משמעות אם היא תמצא בעתיד שהיא ''פרטנרית'' למאה או שני ילדים זרים. אולם על פי הבנתי, המתלוננות לא הבינו מה ''יעדן'' של הביציות, ועל כך כזכור לך, עיקר ביקורתי.
ובאשר לטיפול גופו. כמי שעברה במשך שנים, ובסבל רב, טיפולי פוריות, סמוך עלי שהייתי רוצחת את מי שגרם לי סבל מיותר על מנת להגדיל את רווחיו. אבל זו כבר אופרה אחרת.
ועוד הערה קטנה: מעניין לשמוע טיעונים כמו שלך, משעה שידוע שגברים מוכרים זרע עבור בצע כסף ומתוך ידיעה ברורה לצורך מה הם עושים זאת. למה אתה לא מתיר לנו הנשים, כן או לא לתרום, מתוך בחירה מושכלת והחלטה אישית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסביר בשמחה
פרימיטיבי,
07/12/04 09:31
|
על פי הטענה: ''בן רפאל,קיבל מהנשים את הסכמתן לתרומת הביציות דקות אחדות לפני ניתוח שאיבת הביציות, בלי שנתן להן הסברים על משמעות התרומה ותוצאותיה.''
אין לרופא שום דרך לדעת כמה ביציות ישאוב בדיוק במהלך שאיבה. כמו כן הוא אינו יכול לחכות לכך שהאשה תתעורר מההרדמה ולאחר מכן לעשות אתה משא ומתן האם יש לתרום 22, 32, או 42 ביציות מכיוון שלא ניתן לשמר ביציות אלא יש מיד להעביר אותן להפריה בזרעו של האב המיועד. על כן, אם כל הצער, אשה צריכה להחליט עקרונית האם היא מוכנה לתרום ביציות עודפות לפני השאיבה והיא אינה יכולה לנהל את המספר עצמו. מכיוון שטיפולים הם דבר יקר (לא רק שכר הטרחה של הרופא כפי שרבים חושבים) מוצע לנשים רבות לממן חלק מהטיפולים עבור תרומת ביציות. מנגנון הגון ונכון לדעתי.
רפואית, הגדלת המינון ההורמונלי באופן מלאכותי פוגעת באיכות הביציות הנתרמת ואף רופא לא ינקוט בה מפני שהיא גם מסוכנת וגם לא יעילה.
ולבסוף, אין למספר הביציות הנתרם כמעט שום משמעות. מתוך 40 ביציות ייתכן שיצאו 5 ילדים וייתכן שלא ייצא אף אחד. אף אשה לא תקבל דווח על כמה ילדים יצאו מהביציות שתרמה ולכן ההחלטה היא קודם כל החלטה ערכית שעליה לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפרימיטיבי
גם מטופלת,
06/12/04 19:49
|
אנא פרט למה אתה קורא הבדל פרשנות. אם הייתי בטיפולו, קיבלתי מנות יתר של הורמונים למען ''ייצור ביציות מסחרי'', ואפילו ביצית אחת בלבד נלקחה למען אשה אחרת ללא ידיעתי. היכן כאן הבדל הפרשנות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דר בן רפאל
חפאית,
חיפה,
06/12/04 16:58
|
האמת שאני רק יכולה להודות לאיש הזה לאחר מסכת התעללות ויהרות בבית חולים כרמל בחיפה האיש הזה הציל אותי ונתן לי את היקר לי מכל את בני הבכור למרות ששלמתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה עם רונית
חנה,
מרכז,
06/12/04 16:05
|
איני יודעת מה בדיוק קרה ולשם כך, אכן, יש בתי משפט ויועצים משפטיים. אני נתקלתי בפרופסור כאשר ניתח אותי בבית חולים ''השרון'', בלא כל הכרות מוקדמת.זכיתי ממנו אז ליחס אנושי נפלא, כאשר לפני תחילת הניתוח הסביר לי מה בדיוק ייעשה וענה לשאלותי, ולאחר הניתוח בא מספר פעמים לוודא שהכל בסדר, וכל זאת בלבביות ובמקצועיות מושלמת. מקווה שיתאפשר לו להמשיך בעבודתו המבורכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
קשקוש מוחלט
אבי,
ירושלים,
06/12/04 15:02
|
בתור מי שמכיר את הפרשה היטב זהו קשקוש מוחלט. מדובר באדם שחייו נהרסו על ידי קנוניית רופאים ושטחיות פושעת של עיתון ''הארץ''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נשמע הגיוני מאוד !
ל"ת
אזרחית מן השורה,
06/12/04 18:39
|
|
 |
מאיזה שורה את בדיוק?
רוני,
תל אביב,
08/12/04 14:22
|
עבריינית,ביום שיגנבו ממך ביציות,תדברי..............חוצפנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אז מה ???
שמחה,
06/12/04 14:52
|
הוא היחיד שגונב במדינה הזאת ? ושנית הוא בסכ ''ה רצה לשפר קצת את המשכורת העלובה שלו ושלישית רצה לעשות טובה למישהוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזוז בלי ביצים-מחפש ביציות עבו
ולדימיר,
ביצת החולה,
06/12/04 16:35
|
ומזוז עלה על מרכבה(אותו זבל) ניקה שרון,אולמרט,צחי-עוד בלי חבל מזוז עו''ד בלי אשכים,מלבין הלאומי נדבק אל הביצית של רופא המקומי. הוא עם טומי למפא כמו קרוקודילה בתוך הלואה כל פושעים הצילה אלה שאשמים בהבטלה ורעב ילדים ומחוקקים עוד חוק-ובנו הם נוגסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
he could have killd these
lia,
brooklyn,
06/12/04 15:15
|
|
 |
מה שקודמך אמר היה בציניות
רותם,
06/12/04 15:37
|
|
 |
3.
כל הכבוד לפרקליט!!!!!
יואב,
רמת השרון,
06/12/04 14:48
|
הגיע הזמן שמישהו יעצור את הרופאים האלו שחושבים שהם אלוהים.סוף סוף הצדק יצא לאור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגנב ברמת השרון-לא צדיק!
ולדימיר,
יואב-צדיק הד,
06/12/04 16:44
|
אלף מזוזים לא יועילו בשחיתות מיליון מזוזים לא-וממשיכים למות! פה אופא ושם סנדלר=העונש רציני וצדק נוסך צחי,בלומנטל,ועזרה הנבזה מזרחי פושע,כי האזין לפושעים.. עזרא, עוזי כהן,חברי המרכז הנבזים. רוזנשטיין על ידם-מלאך גביאל פושעי צוורון הלבן-בלי מצפון ובלי אל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סייג לחוכמה שתיקה
שני,
תל אביב,
06/12/04 17:11
|
בטרם תעביר ביקורת על אנשים דוגמאת פרופ' בן ציון אשר עושים עבודת קודש, ראוי שתלמד לכתוב את דברייך בצורה רהוטה ונטולת שגיאות כתיב!!!! הרי אינך מגיע לסוליית נעליו של פרופ' בן רפאל אשר עשה וימשיך לעשות כל שביכולתו למען אנשים אשר לא שפר עליהם גורלם. מובן שאת המעשים הללו עושה פרופ' בן רפאל תמורת תשלום ולמרות כל זאת תבוא עליו הברכה. מי יתן וירבו אנשים כמותו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה עם כל מילה
ל"ת
דנה,
06/12/04 15:47
|
|
 |
2.
בסה''כ גנב אומלטים!
כולסטרול,
06/12/04 14:10
|
גנב מהמטופלות אומלטים, השאיר אותן עם הפטריות שלהן, ואח''כ מתפלאים שהביצית, סליחה, הפרשה, מתפוצצת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי ולא תזכה לילדים
ל"ת
חני,
06/12/04 14:37
|
|
 |
לכולסטרול
ליאורה,
רמת-גן,
07/12/04 09:32
|
אתה מופיע בכל האתרים , משעמם לך ואתה איש רע. הרוע שלך זה העונש שלך. כל מה שאתם מייחלים היום שיפגעו באנשים תוכלו אות עם הילדים שלכם שכך יתנהגו אליהם. משועממם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הגזמת לגמרי? סה''כ בדיחה...
כולסטרול,
06/12/04 15:11
|
מעניין אם פנים אל פנים היית מעזה לפלוט כאלה שטויות כלפי מישהו שאת בכלל לא מכירה.
אני לא לוקח את הקשקושים שלך ברצינות, את לעומת זאת תצטרכי כנראה להמשיך לחיות עם האופי הבעייתי שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולסטרול?
רועי,
רעננה,
06/12/04 16:37
|
|
 |
לא שווה תגובה.
ל"ת
חני,
06/12/04 15:23
|
|
 |
אני מזמין אותך
דדי,
הרצליה,
06/12/04 15:22
|
להיפגש פנים מול פנים אם אתה כזה גבר. אני אחזור על כל מה שחני אמרה וגם אסדר מחדש את הפרצוף שלך. רק תגיד איפה ומתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דדי,היום אצל גמיל
שי,
הרצליה,
06/12/04 16:38
|
דדי,אל תשחק לי אותה גבר למה אני גבר גבר,נפגש אצל גמיל ב-8.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''שי'', יש לי את הפרטים שלך
דדי,
הרצליה,
06/12/04 16:48
|
|
 |
רק בן 14 וכבר כזה אלים?
ל"ת
כולסטרול,
06/12/04 15:47
|
|
 |
rofe
dorit,
n.y,
07/12/04 04:57
|
dadi.kolostrol.v.....nidme li shehatem zekookim lerofe rosh dahoof
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחחחחחחחחחח
ל"ת
כ' כבר כתבתי,
06/12/04 17:10
|
|
 |
חחחחחחחחחחחחח
ל"ת
כ' הסודי,
06/12/04 16:09
|
|
 |
אתה לא מבין
דדי,
הרצליה,
06/12/04 15:58
|
|
 |
חבל
מיקי,
06/12/04 14:56
|
תגובתך קיצונית ביותר. אין קשר בין פועליו הטובים של פרופ' מכובד ומנוסה ומבורך ככל שיהיה לבין גניבת ביציות וסיכון חיי הנשים אלו שני דברים שיכול להיות שהתחברו אצל פרופ' זה. וחלילה להשתמש בביטויים כאלו, אפילו כלפי אדם שלא מכירים וגם אם הוא איש ציבור שמחליט לא לפי רוחך. חזרי בר!!! ושיהיה לך כל טוב!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
שערוריה
שגית,
06/12/04 14:08
|
ילד זה לא ענין של מה בכך. לא כל אדם היה מעוניין שיוצאי חלציו יפוזרו ברחבי העולם מבלי ידיעתו. אולי בעיני הרופא הגדול מדובר בעניין ביולוגי שאין לו דבר לענייני הרגש אבל זה לא כך בעיני הפציינטים.
לעיתים רופאים שוכחים כי מאחורי העשייה הרפואית יש מחשבה רגשית שאינה הולמת את הגישה הרפואית- המדעית.
הגב לתגובה זו
|
|