 |
26.
הפינוי לא יהיה נעים אך נתגבר
מוחה,
06/12/04 20:30
|
ככל שהפינוי מתעכב הוא הופך בדמיוננו לפעולה בלתי אפשרית, משל היינו מנסים לנוע במהירות האור, שאז המאסה שלנו נהיית אינסופית. אין טעם להתמקח ולהתפלסף ולהתכונן, כולל הקמת מכלאות למעצר מיליוני סרבני הפינוי. ביום הפינוי ישארו מעט מאד משפחות בשטח, בעיקר מתחזים שהגיעו במיוחד לכבוד האירוע והמוני בריונים של נוער הגבעות, חובבי תגרות. הפסיקו לצייר את השד על הקיר והלך אימים על הציבור, ומוטב שצהל יוציא את כוחותיו מהרצועה. זה מה שחשוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
hurrying up to the pogrom
maqom aher,
Boston,
06/12/04 22:53
|
Yea, let's do it fast, without much thinking about price and purpose. Just go and break into their homes, through them out with their kids and elders, break the sculls of those who dare resist (how dare they?). Action! You will stand your ''pain'' of this show near your TV with beer, as ''your'' ''democratic'' government does it to the home of someone else. But the next sequel of this show will happen when they come to your home. And If it's so ''difficult'' to you now, think how would you feel then, with your kind heart. You are full of crap.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה דעתך
Avi Ecuador,
06/12/04 20:55
|
להתחיל מהקו הירוק בכדי שיהיה אולי על מה להתמקח בהמשך? אתה חושב שיהיה מספיק לך לעשות מילואים בעכו, יפו, הגליל, המשולש, חיפה? תספיק לך אולי חומה שם בעתיד? אתה חושב שגמרת עם עזה? בעוד 30 שנה הם יהייו 5.2 מיליון ערבים בקו הירוק, יותר מעזה היום. אז שוב יסביר לך השמאל שכדאי להתנתק? אתה לא רואה שעם ישראל עושה עבודה זרה ושצה''ל פול גז ברוורס? מה אתם בדיוק עושים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
we
ofer,
07/12/04 03:43
|
|
 |
25.
Do not force to guard settlers
stl,
06/12/04 19:41
|
How about all the poor soldiers who have to guard settlements with two families and a herd of goats? most of them do not want to do it but are forced to. If you let people off evacuating Gaza settlements , let the soldiers who do not want to guard settleres do something elses. On second thoughts, just do a swap, those who do not want to evacuate Gaza can guard in Y&S and those who do not want to guard can evacuate.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אל תיקראו לי למילואים,לא אבוא
לגרש יהודים,
06/12/04 19:36
|
אל תיקראו לי למילואים,לא אבוא לגרש יהודים מביתם, לא אבוא למשימות אבטחה על מנת שחייל אחר לא יאלץ לפנות יהודים מביתם. דווקא אפגין ואמחה על מנת שחייל אחר יעסוק בפיזור ההפגנה ולא בגירוש יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
למה בכלל לפנות? להשאיר אותם שם
Yossi V,
06/12/04 18:02
|
הוחלט לפנות שטחים, לא אנשים. לדעתי ההסכם חייב לכלול הסכמה שכל הפסיכים המתאבדים הפגאנים האלה נשארים בשטחי הקודש שלהם. עוד תתפלאו לראות שהערבים יתנהגו עם סוטים אלה הרבה יותר יפה מהדרך בה אנו נוהגים בהם (בערבים). הרי יותר גרוע מהדרך שלנו לא יכול להיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוכל לרקוד על הדם יוסי.
Avi Ecuador,
06/12/04 20:16
|
|
 |
22.
ששרון יפנה אותם בעצמו
חנן,
06/12/04 17:18
|
|
 |
21.
עצוב שבכלל הגענו למצב כזה
דפנה,
צפון,
06/12/04 17:18
|
|
 |
20.
אתם מכירים מישהו שכן רוצה
לימור,
רחובות,
06/12/04 17:13
|
לפנות יהודים מבתיהם?? אף אחד לא עושה זאת בשמחה אבל חייבים לעשות את זה,אין ברירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מתנחלים-קחו אחריות!
עמי,
חולון,
06/12/04 17:11
|
מתי תבינו סופסוף שהמהלך הזה הוא בלתי נמנע ותתפנו בשקט ? נותנים לכם אחלה פיצויים אז קחו ת'כסף ויאללה....נמאסתם כבר..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אל תפילו את זה על הילדים!
ל"ת
מרים,
חיפה,
06/12/04 17:10
|
|
 |
17.
לא להתנתקות!לא לגירוש יהודים!
ל"ת
יחיאל,
ראש העין,
06/12/04 17:08
|
|
 |
16.
עזבו את החיילים..
איילת,
הרצליה,
06/12/04 17:07
|
|
 |
15.
אי אפשר להכריח חייל לעשות דבר
אביהו,
ירושלים,
06/12/04 17:05
|
|
 |
14.
אני מוכן להתנדב לעזור לפנות!
ל"ת
חיים,
מרכז,
06/12/04 17:04
|
|
 |
13.
פקודה בלתי חוקית בעליל!
ליאורה,
06/12/04 17:03
|
|
 |
12.
הם מפחדים, הם מפחדים !!!
פפר,
06/12/04 17:01
|
|
 |
11.
יש להוציא את צה''ל מיד מהשטחים
אייל,
06/12/04 17:01
|
שהמתנחלים יתפנו בעצמם,או שלא יתפנו זה ממש לא מעניין אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מה השיטה של השמאל לשכנע?
Avi Ecuador,
06/12/04 16:15
|
השמאלני יוצא בבוקר ורואה את השמש זוחרת, אומר לעצמו; איזה יופי, השמש זורחת היום. למחרת שוב יוצא השמאלני בבוקר ורואה ששוב זורחת השמש; אומר לעצמו, כל פעם שאני יוצא השמש זורחת. למחרת שוב השמאלני יוצא בבוקר ושוב להפתעתו רואה שהשמש זורחת, הולך לחבריו ולעמו ומנסה לשכנע את כולם שבזכות יציאתו מביתו השמש זורחת. אם לא תהיה התנתקות השמש לא תזרח ידידי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
same
ofer,
06/12/04 20:41
|
|
 |
מתקשה להבין את הנמשל
יוסי,
06/12/04 17:12
|
|
 |
hello
ofer,
06/12/04 20:40
|
|
 |
תסביר לעם הארץ
Avi Ecuador,
06/12/04 21:37
|
|
 |
well
ofer,
07/12/04 21:04
|
|
 |
יש הרבה דרכים שמובילים לרומא
Avi Ecuador,
06/12/04 20:11
|
ולא תמיד הדרך הקצרה היא הנכונה. משה בכדי להגיע לארץ ישראל ניזקק ל 40 שנה, תאר לך שהיה הולך בדרך הקצרה עם דור עבדים כמו שהיינו או דור עגל זהב שאנו היום ודור חיות שיעשה איתו שלום. אז בחור, סבלנות, תן לעולם לעשות את העבודה בלי שאתה תהיה התייש שקופץ בראש ויודע הכל ולא תהיה שטר המכר לעולם שלא יועיל בכלום חוץ מלהביא אותך לאבדון או חידלון. אז תעשה מה שנכון לעשות, בהמשך תעשה את מה שאתה רוצה לעשות ואולי בעתיד תוכל לעשות מה שלחלמת לעשות. השמש תמשיך לזרוח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
and there
ofer,
06/12/04 20:42
|
|
 |
אתה מאיים חרא?
ל"ת
Avi Ecuador,
06/12/04 21:38
|
|
 |
no
ofer,
07/12/04 03:45
|
|
 |
תודה! תודה! תודה!
ואדים,
כפר סבא,
06/12/04 16:23
|
משל נפלא . עכשיו , אחרי שקראתי אותו השתכנעתי שאתה צודק ולא צריכה להיות התנתקות . תודה ! ממש הארת את עיני בנימוקיך ההגיוניים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרא עוד תגובות
Avi Ecuador,
06/12/04 16:58
|
אולי תשתכנע לפחות לא לבנות רשעים. איך רצית שאסביר ב 5 שורות את כל תורת השמאל על רגל אחת? הרי יש לכם מורשת, סליחה, תורת רבין ועוד משיחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
even
ofer,
06/12/04 20:43
|
if you could yio won't write it short you believe that the longer you write the better it is like your stupid ego
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מי צודק ?
גרישה,
אזור,
06/12/04 15:57
|
רבותי - אני מתחננן : עזרו לי להבין . הרב עם השמלה הרקומה אומר שאסור לפנות והרב הצבאי הראשי אומר שמותר . מי צודק ? האם שניהם מדברים בשם אותו אל ? האם יש סיכוי ששניהם צודקים ? האם קיימת דרך לעקוף את המתווכים ולפנות ישירות לבוס ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
חובה לסרב לפ' בלתי חוקית בעליל
שי,
06/12/04 15:48
|
פקודה שאומרת לעקור אוכלוסיית נרצחים ולתת את בתיהם לרוצחיהם -
היא נוגדת את המוסר האנושי, היא יישום של ''הרצחת וגם ירשת'',
ולכן היא בלתי חוקית בעליל, וחבחה לסרב לה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך ב100%
ל"ת
איציק,
06/12/04 17:06
|
|
 |
לא חוקי ? קל לבדוק זאת !
בוריס,
זרנוגה,
06/12/04 16:02
|
אם אתה כל כך בטוח שהפקודה לא חוקית - אנא פנה לבית המשפט העליון שיקבע זאת , והבעיה תפתר .
אני חושש שכוונתך היא שהפקודה לא מוסרית ועל כך יש ויכוח וכל אחד מחליט על פי המוסר שלו . יש כאלה שחושבים כי שליטה על עם זר תוך דכוי ושלילת זכויות יסוד - אינם מעשים מוסריים , גם אם הם חוקיים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
יש פתרון אלגנטי
איגור,
ת''א,
06/12/04 15:41
|
לא צריך יודנראט ולא צריך אלימות . פינוי השטחים איננו ענין לא עקרוני אשר ניתן לפתור ע''י כסף . זהו נושא עקרוני אשר יפתר ע''י ... הרבה כסף . תציעו סכומים יפים וכל הפטריוטים ירוצו לקבלם ולהחליף את הוילה בעזה בוילה ברעננה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו מה דעתך?
Avi Ecuador,
06/12/04 15:56
|
שחוץ מלהיות ירקן בשוק תגיד לעולם הערבי והמערב שפשעו ורצחו במשך דורות בעם היהודי שיש לעם המסכן שלנו בסך הכל את כבשת הרש ושישלמו הרבה כסף לפלסטינים ויקחו אותם לארצותיהם שמלאות בכל טוב ואדמה לרוב? אתה חושב שיכולים להיות גם פתרונות שלא באים על חשבון עם הארץ? אתה חושב שאולי הם פשעו, כולם, בנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם הארץ זה הבורים ?
בובו,
ת''א,
06/12/04 16:26
|
סליחה על התמימות : ''עם הארץ'' זה היהודים או הערבים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמז
Avi Ecuador,
06/12/04 17:00
|
|
 |
6.
הסרבנות מותרת ומובנת רק בשמאל
ל"ת
ימין ושמאל,
06/12/04 15:39
|
|
 |
5.
איך זה שאלוהים שינה דעתו?
אזרח,
השרון,
06/12/04 15:25
|
איך קרה שאלוהים שינה דעתו? הרי במשך מאות בשנים אלוהים (באמצעות שליחיו הרבנים) אמר שאסור לעלות לארץ ישראל לפני בואו של המשיח, והציונות זו עבודת אלילים. כידוע, המשיח לא בא, ופתאום אלוהים אומר לנו שחייבים להיות ציונים קנאים, ושאסור לוותר על ארץ ישראל. מה-קרה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קשור אלוהים יא טמבל
A.NY,
06/12/04 15:43
|
זאת פקודה בילתי חוקית!!! ותפנים את זה יא עגל, אי אפשר ליזרוק בן-אדם מהבית!!! עדיין לא!!! זה כמו לפנות את עומר ולתת אותה לבדויים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שיש גם ''דתיים''
Avi Ecuador,
06/12/04 15:41
|
|
 |
4.
שהאשכנזים יגייסו את היודנרטים
אפללו השלישי,
06/12/04 15:18
|
אלה בשמחה יבצעו את העבודה, גם יקבלו שכר וגם יהנו כמו אז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל להיכנס לנושא עדתי
Avi Ecuador,
06/12/04 20:22
|
יש מספיק צרות. מה יעשה חצי עיראקי חצי רומני כמוני? אה, זה נקרא יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויזה יופי - 2 ציפורים במכה אחת
ספי,
06/12/04 15:41
|
השד העדתי מחבר לנו באהבה את השואה ואת האשכנזים ועושה סלט פירות עם סרבנות והתנתקות. את התרופות לקחת כבר היום ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האשכנזים והתקשורת אשמים בכל
זינגר,
ת''א,
06/12/04 16:09
|
יש לי הרגשה שאפללו שייך לאותה עדה שמתלוננת תמיד על קיפוח והפליה . לא אציין את שמה שכן יש לי חברים מרוקאים ושלמות גופי חשובה לי ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
ודברי ''ראש הממשלה''?!?!?!
Avi Ecuador,
06/12/04 15:17
|
לא מובילים ל''סרבנות''?! ''אני רוצה לומר לכם, יש להבהיר לממשלה, גם אם צה''ל ייסוג בפקודת הממשלה, וזה עומד לקרות מהר מאוד, היישובים ישארו, היישובים יגנו על עצמם, יפתחו צירי תנועה בטוחים, ומאות ואלפי יהודים, אני משוכנע, יבואו לעזרתם''
''אני פונה לכולכם, לא לגלות חולשה, הם עורכים היום משאלים, הם שואלים היום, האם תהיה מוכן לפנות את ביתך תמורת פיצויים גבוהים ובמקום זה ניתן לך דירה במקום אחר? אם שואלים אותכם את השאלה הזו תגידו להם שאנו הולכים לקנות דירה שניה. שילחו אותם הביתה!!!''
מי אמר דברים אלה? שרון. לאיזה שרון יש להישמע? לזה שבאופוזיציה או לזה ממשל יותם? אתם חושבים ששרון באופוזיציה היה מאפשר לשמאל לברוח? ועוד להאמין למישהו כזה שיחרץ את גזר דינה של ישראל. היה צריך פשוט להתפטר!!! איזה פרצוף צריך בכדי לומר דבר ולעשות את היפוכו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ok
ofer,
06/12/04 20:46
|
|
 |
note from the Office
Principal,
your school,
06/12/04 21:15
|
ofer, you teacher called your mom, please return to school and stop messing the web. ''Dip'' and ''dick'' are different words, you are missing your English classes. Start learning seriously.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אני מוכן לפנות
ל"ת
דוד,
06/12/04 15:10
|
|
 |
לא רק שאתה מוכן לפנות
Avi Ecuador,
06/12/04 15:19
|
|
 |
ok
ofer,
06/12/04 20:47
|
|
 |
1.
אף אחד לא רוצה לבצע
ירון,
חיפה,
06/12/04 15:06
|
רק אנשי שינוי וראה''מ אריק שרון. מה הסיכוי שנראה את שרון שוב בפינוי? שהוא יבוא לפנות בעצמו? בפעם קודמת הוא בא לעצור את הפינוי... אנשי ההתנתקות מנותקים מהחיילים בצה''ל ולא מבינים בכלל מה הם עושים. אנשי שינוי מנותקים אם הם חושבים שהם יכולים להכריח את החיילים הדתיים להמיר את דתם ולפנות ולהתנתק. ''תקשיבו למפקדים ולא לתורה'' זה מה שהם זועקים. ''אסור לסרב'' ''הממשלה החליטה הצבא חייב לבצע''. מעניין אם גם במלחמת העולם השניה היתה ממשלה שהיתה צריכה לדבר ככה. מעניין אם גם חיילים אלו לא סבלו מבעיות נפשיות אחר כך... מה ששינוי רוצים זה צבא בלי דת וזה צבא בלי דתיים ובעצם הם רוצים את ארץ יהודה, ארץ הצבי, ארץ ישראל בלי מורשת ישראל ואנשיה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק שרון ?
מרינה,
בת-ים,
06/12/04 15:33
|
רק שרון ? מה עם ביבי , מופז, סילוון ולימור שהצביעו בעד ההתנתקות . מה עם מפלגת העבודה ומר''ץ ? האם הם התבלבלו ? האם כולם טועים ורק עוזי לנדאו ואתה יודעים מה טוב למדינה ? או שמא אתה מאשים את כל שרי הממשלה ורוב חברי הכנסת בבגידה ובביצוע מעשים העלולים לפגוע במדינה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם הרוב תמיד צודק?!
Avi Ecuador,
06/12/04 15:49
|
גם להיטלר היה רוב ורבים בגויים חשבו שיש לחסל את ישראל להבדיל ועשו בנו פרעות. אז כולם התבלבלו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Hitler
ofer,
06/12/04 20:47
|
|
 |
לילה טוב
Avi Ecuador,
06/12/04 21:43
|
|
 |
proud majority
maqom aher,
Boston,
06/12/04 17:13
|
Nice self-called democracy teachers with media-cleansed brains display here their uncomparable expertise. What is democracy, to them? It is when the soldiers of regular army are odered to throw citizens of their own country, in thousands, out of their own property by force. Whatever the ''high purpose'' of this action might be, no Western goverment have done this to their own citizens since the last war. (Before the war, some did it to Jews...). ''Democratic'' Israel will be the first with this bold social experiment, following the ''democratic'' Soviet Russia in 1947. Good night to all happy lynch voluntiers calling themselves the majority of the nation (of what nation exactly, may I ask?). Your turn will come shortly after that - your orders will be published in all ''democratic'' newspapers, start packing
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרוב לא תמיד צודק...
מרינה,
06/12/04 16:05
|
אתה צודק . גם הרוב לפעמים טועה ואפילו אתה לפעמים טועה . האם יש לך חלופה לשיטה הדמוקרטית בה הרוב מחליט ? כי אם יש לך איזו סמכות שאינה טועה לעולם - אני מוכנה ללכת על זה ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל הפך מדע ל''דת''
Avi Ecuador,
06/12/04 17:05
|
עותק קלסי: מדע דת ושמאל
מה הוא אחד ההבדלים העיקריים בין מדע לדת ללא להכנס להבדלים נוספים ? המדע בוחן כל תיאוריה לפי הצלחתה, עמידתה במבחן והאפשרות להוכיח אותה או להוכיח שתיאוריה מסוימת שגויה בעזרת הוכחות שונות או תיאוריה שונה שמוכיחה טוב יותר את עצמה. התיאוריה תמשיך להיות נכונה ואולי בשימוש כל עוד שלא תימצא תיאוריה חדשה שתוכיח שהקודמת היא לא נכונה, שגויה או ראויה לתיקון ולשיפור. הדת לעומת זאת היא תיאוריה של אמונה של בני אדם שנלקחת, נלמדת ומובנת כאמת מוחלטת שאי אפשר ואסור לערער עליה וכל המאמינים בה מנסים למצוא הצדקות, הוכחות ופירושים לאמת המוחלטת שנקבעה מראש ואסור לפקפק בה או להעמידה במבחן קריטי כזה שיוכל לערער את צידקתה או בטעויות שקיימות בה אולי. עכשיו רבותי, מה שהיום השמאל שלכאורה מקדש את המדע ומחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשלום בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו בשלום עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו. לא רצח, לא הצהרות של המן ועוד צוררי ישראל, לא ראיית החינוך שלהם ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשאהידים עם בתולות על חשבוננו, לא השינאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק ואי צדק, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהייה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא אוסלו שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת ולא זה שהם היו בשלטון וערפאת שמסמל את חברת הרוע הוריד אותם והעלה את הימין. שום דבר לא יוכיח להם שהשלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימנו. הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לשמאל בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע. טוב, אם מדובר כבר שהשמאל שלנו יש לו אמונה אז אולי תקחו משהו ממורשת ישראל ותלמדו על משה רבנו שהיה במדבר עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת על הפלסטינים אולי, 40 שנה ללא שיחות ושחברת החיות תנצל שנים אלה להצמחת דור של בני אדם שיאפשר לדבר איתם ולהאמין במה שהם אומרים אולי. אם המדובר היה בשלום עם האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול. את הדתיים בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא ''מוחמד בל סעיף''. ידידי מהשמאל הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב. אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב הפלסטיני תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב. ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלדתיים יהיה חג פורים חדש כולנו נוכל לחגוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
not bad
ofer,
06/12/04 20:48
|
|
 |
אני מאמין
Avi Ecuador,
06/12/04 17:02
|
בשכל הישר ולא לבנות רשע ולא לתמוך בטמטום. את מאמינה בפלסטינים? אם לא אז מה היתרון לתת להם משהו...?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you
ofer,
06/12/04 20:48
|
|
 |
מרינה אני אוהב אותך
ל"ת
ספי,
06/12/04 15:42
|
|