 |
94.
מחבלים פלשתינים
דוד,
נגב,
08/12/04 15:46
|
מותר להרוג הם פושעי מלחמה חיילי השיטת עשו כמו שצריך לעשות וגם הממשלה מקשיבה למה שכל השרים הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
הפ פעולה בסדר גמור!
מיכאל,
הברמן,
08/12/04 15:29
|
אני לא מבין מה הבעיה! המבצע היה כדי לחסל את המחבל. הוא יצא מהבית נורה. נפל. לאחר מכן הוא שכב עם אפוד ומעיל. לכן היה סיכוי שיש עליו חגורת נפץ. לכן מפקד המבצע החליט לירות בו. הוא החליט לטרל את האיום שבו חילי השיטת היו נטונים בו. החלטה זו הייתה החלטה נכונה, החלטה הכרחית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
אנשי הצפרדע אנשי הדממה איש לא
ראה איש לא שמע,
07/12/04 18:51
|
אולי צה''ל כבר יודה סוף סוף שניתנות פקודות לנטרל כל איום שמהוה סכנת חיים גם אם הוא שוכב פצוע, מי אמר שאין לו רימון ביד או חגורת נפץ עליו.
והמסקנה הכי חשובה למי שעוד לא הבין מתנהלת פה מלחמה במרחק של חצי שעה מנתניה ולצערינו במלחמה יש הרוגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
מהיום שהשופטים ילחמו במקומנו -
חייל,
07/12/04 16:59
|
ילכו עם ''ספרי החוקים''המשונים שלכם ואז נראה מה יהיה פה במדינה-פגועים רציחות אונס גניבה -כי מותר כי כך כתוב...אבל הכל באישורי השופטים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
תפסיקו להאשים את החיילים
הכריש,
י-ם,
07/12/04 11:41
|
אהלן ,אני חייל משוחרר קראתי את הכתבה,ואני מנסה להבין מתי יפסיקו להאשים את החילים,אני בטוח שהיתה סיבה לכך שהחילים היו צריכים לבצע וידואי הריגה.אם מצאו עליו אקדח אז בטוח היה עליו עוד משהו.אני רוצה רק להבין מתי יתנו לחילים חופש פעולה מבלי לחפש אותם תמיד,יותר מקשים עלינו במקום להיות לצידנו,לא מספיק אחרי שאנחנו משתחררים אנחנו כבר''לא שווים''למערכת'' עוד אנחנו יוצאים אשמים בדברים שבסך הכל עשינו לטובה,אז תתחילו לראות איך אתם עוזרים לחיילים ולא''הורסים'' לחיילים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
טיבי צודק שופט חוקר מהרש''פ
שפוי,
ישראל,
07/12/04 11:23
|
טיבי צודק צריך ששופט חוקר מהרש''פ יבדוק מקרים חמורים של וידוא הריגה .
שלהבת פס בת 3 חודשים .
אם וילדים בקיבוץ מגן .
טלי חתואל וילדיה .
שכחתי משהו ????
האם טיבי הוא בר סמכא בנושא פשעי מלחמה ?
דומני שכן הצד המבצע .
במדינה מתוקנת דבריו של טיבי היו מובאים בהקשר הנכון '' יועצו לשעבר של הטרוריסט ערפאת אמר ... יצויין כי טיבי לא הסתייג מפעולות טרור מזויעות שבוצעו כנגד אזרחים '' .
לגוף העניין מה ההבדל המבצעי בין יריית טיל שני ליריית כדור שני ? האם השעו טייסי ח''א ?
מי שחי על החרב ימות על החרב .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
וואלה מצנזר תגובות של הימין
שוקן העלוב,
07/12/04 11:20
|
|
 |
87.
ירייה ברגל המדינה...
בני,
ירושלים,
07/12/04 11:15
|
אירוע בודד זה או אחר, וכבר היו גרועים יותר בתולדותינו, לא פוגע בצורה חמורה בתשתית המוסרית של המדינה, אבל הצדקה של רבים (כפי שמסתמנת מהתגובות), היא פגיעה אנושה במוסר ובכוחה של מדינת ישראל לנהל מאבק מתמשך מול המחבלים.
וכבר אמר בן-גוריון : קיומה של מדינת ישראל תלוי בשני דברים : בכוחה ובצדקת דרכה. (ציטוט לא מדויק)
כוח יש לנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
תפסיקו לנתח כל הריגה
עפרה,
07/12/04 11:13
|
אנחנו במלחמה, זה הם או החיילים שלנו. בצבאות אחרים בעולם עושים דברים יותר גרועים והתקשורת לא תמיד יודעת. תפסיקו לתת לתקשורת להכנס לכל מקום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
היה לו נשק
יוסף,
חיפה,
07/12/04 11:09
|
לאחר פציעתו נראה אצל המבוקש אקדח שנלקח ממנו. הוא ביקש שיביאו אותו לחיילים. מניין אפשר לדעת שלא היה אצלו גם רימון? הוא אויב חמוש שנלחם נגד צהל. במקרה כזה מוצדק וידוא הריגה. במקרה שהיה מבצע פיצוץ רימון בזמן הפינוי היתה מוקמת ועדת חקירה לאחריות המפקד לאבדן חיי חילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
במקום צבא לוחמים שיגייסו עו''ד.
לאן הגענו,
07/12/04 10:35
|
גלאון ושאר השמאלנים חושבים שמלחמות מתנהלות במסדרונות מצוחצחים של בתי משפט.. מספיק כבר עם ההתחסדות הזאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
כרמית גיא וכרמלה מנשה מסיתות
ברשת ממלכתית,
07/12/04 10:32
|
נגד חיילי צה''ל ,תודה רבה לאריק שרון ,מופז,ואולמרט,יופי תהרסו את צה''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כרמית גיא היא אלוהים ברשת ב
פוחדים ממנה,
07/12/04 11:04
|
שנים היא מסיתה נגד מדינת ישראל,אולמרט יודע שבליכוד הוא כבר גמור,לכן הוא זקוק לתקשורת השמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
פצוע עם נשק.?
סאם,
בוסטון,
07/12/04 10:19
|
כבר ראינו פצועים עם נשק רוצחים את ילדינו וגם גרוע מזה זה קל לדבר מהכסא במישרד ותודה לחילים שעושים את העבודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
למה ערבי מסקר פעילות
עיני,
07/12/04 10:17
|
של חיילי צה''ל, שלחו אותם לקול פלסטין, את כל העלי ואקדים למינהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
בא לי לצעוק עד השמיים
מירו,
שוויץ,
07/12/04 10:06
|
בא לי ממש לצעוק עד לב השמיים. אם בתקופה שאני שירתתי בצהל היו עושים לי את מה שעושים היום לחיילים , הייתי משתמט מצהל. גם לפלסטינאים יש ועדות חקירה נכון?!. איזה עוול נעשה לחיילי צהל. ואני עוד מחנך את הילדים שלי שצריך לשרת בצהל. וצריך לאהוב את המדינה. וצריך לשמור עליה מכל משמר. כשאני קורה כתבות כאלה אני שואל את עצמי. אתה מחנך את ילדיך נכון?? כמה נקרע לי הלב כשאני שומע את הצפירה ביום העצמאות. וכמה אני מרגיש את המשפחות השכולות. אחר כך קציני צהל ( לא כולם) עומדים לייד הקברים בבתי העלמין וזורקים מילים על מנת להרגיע את המשפחות השכולות. איזה עוול נעשה לחיילים אני ממש בוכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
אני מקנא בכם חיילי עם ישראל
ל"ת
דודו גרין,
גולה,
07/12/04 10:00
|
|
 |
78.
כל הכבוד לשייטת ,הם עושים
אריה,
צפון,
07/12/04 09:31
|
עבודת קודש.ברור שאני לא בעד הרג חפים מפשע אבל אסור לשכוח שזה היה מבוקש ,דהיינו מחבל ,לכן היו צרכים להרוג אותו לפניי שהוא התפוצץ לנו בארץ.טוב יעשו החיילים עם יהרגו יותר מהזבל הזה ,אך בשום פנים ואופן חפים מפשע כי אסור לעמיד את עצמיינו באותה דרגה כמוהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
מפקד ח''י מבייש את החיל שבפקודו
ל"ת
מיכה,
חיפה,
07/12/04 09:26
|
|
 |
76.
למה לא נתנו למחבל פרחים?
יותם,
ת''א,
07/12/04 09:13
|
הטימטום של השמאל החולני לא יעזור. כל הכבוד לאריות הקומנדו הימי!! רק חיסול (פיזי) של הטרור והטרורסטים יביא שלום.
אין פלא שהשמאל מתנגד לחיסול הטרור - מה הם יעשו אם יהיה שקט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
הלו, פשע מלחמה!?
מדינה מבולבלת,
07/12/04 09:02
|
החליקו כולם על השכל. במקום לנשק את החיילים שהרגו מחבל, מענישים אותם.
מדינה מבולבלת. בתקווה שיהיה לנו שלום במהרה בימינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
כשערבים יורים בתינוקות זה סמל
דן,
07/12/04 08:54
|
מצטער צה''ל עושה את עבודתו כפי שנדרש ואפילו פחות מיזה, יש לנו בעיה עם אוייב רצחני ביותר בתולדות האנושות של 2004 ואין צורך ליפות אותו, צריך לפגוע ןלמגר את הטירור , אחרת הוא יימגר אותנו מהמזרח התיכון ובכל העולם, וזה האירופאים מתחילים לאט להרגיש. וצר לי שהפולטיקאים שלנו נותנים פתחון פה לאוייבנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
פשע !
הגר,
07/12/04 08:35
|
פשע מחפיר ! שולחים אותם ללחום , ולא נותנים להם לעשות את זה נכון ! מיהם השטינקרים המחורבנים שמפריעים לצה''ל לעשות את עבודתו כראוי ? מיהם - אנחנו יודעים. הגיע הזמן לבוא איתם חשבון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
הבעיה עם הימניים...
עמית,
07/12/04 08:26
|
הבעיה עם הימנים, שמהווים 90% מאלו שהתייחסו לכתבה זו, היא, שהם מפגינים אי קיו של עכבר מעבדה ובמקום לנסות ולנסח תשובה נורמלית או התייחסות רצינית, הם מגיבים כאילו שלפו מהמותן את שלל המשפטים הכי טיפשיים שהם יכלו להמציא. השמאל מציג אלטרנטיבה והימין מציג התייחסות אינפנטילית ואת עוזי כהן. הומניות איננה ערך נחות, זהו הערך שבגללו כולנו הזדעזענו מהלינץ' ברמאללה. הבעיה עם ערכים היא שהם אינם חד כיווניים. בפעם הבאה כשאתם כותבים התייחסות לכתבה תנסו להפעיל דימיון, יצרתיות, ערכים ולא לנסות להצדיק ולהוכיח נחיתות אינטלקטואלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש גם שמאלנים קיצונים שמתלהמים
איציק,
07/12/04 09:24
|
ראיתי הרבה תגובות של שמאלנים קיצוניים שמתלהמים כאילו המחבל היה מאמא תרזה. בלי להתחשב בעבר הרצחני של המחבל ובסיטוצאיה שאולי היה למחבל חגורת נפץ והוא היה מתפוצץ על החיילים. מדוע השמאלנים הקיצוניים לא חושבים בכיוון הזה שבעבר היו מקרים שמתוך רחמנות על המחבלים נהרגו לנו חיילים. כמו במעבר הגבול ארז כשחיילת ריחמה על מחבלת נכה פלשתנאית וקיפחה את חייה בגלל טוהר הנשק. אז גם השמאל צריך לחשוב בכיוון קצת שונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכבר ימני שחייב להתגונן
עכבר,
מכון וויצמן,
07/12/04 09:13
|
בתור ימני מתלהם הייתי חייב להגיב לך עמית היקר. הומניות איננה קשורה כלל וכלל לפוליטיקה. זה נכון שבדר''כ מהמחנה שלך יוצאים בדר''כ יפי נפש- שזו הומניות מעווותת לדעתי, אבל הנה מצאת אותי כדוגמא לימני (אפילו קיצוני להגדרת התקשורת בתור אחד שהצביע מולדת), שמתנגד לאקטים של וידוי הריגה ועבירה על החוק. כמו שאמרת ערכים אינם חד כיווניים- במיוחד לא אם הצבעת X או Y. אני מציע לך לשמוע דעות של ח''כ אלדד כדוגמא שיושב כראש וועדת האתיקה בכנסת כשינוי מרענן למה שאתה רגיל לקרוא פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
יאיר גולן
רס''ן ז,
א.חיוג תפוס,
07/12/04 07:46
|
מה הוא כבר תת אלוף? איזה אפס של בן אדם ודמיקולו של מפקד! לא ישכח אף פעם לשים את הסוודר הצבאי המגעיל שלו. וזה עוד ראש ועדת החקירה? וואי וואי אחים שלי מהצוות תיזהרו ממנו כמו מאש. אני איתכם אבל הדפקט הזה לכו תדעו?! דפר עם קבלות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
ארגון בצלם לדין
אור,
דרום,
07/12/04 07:36
|
להעמיד את אנשי בצלם למשפט בעוון השחרת פני צה''ל בעת מלחמה ושיתוף פעולה עם האוייב. ולחיילי השייטת אני אומרת, בדיוק כמו לבני הלוחם ולחבריו - לירות בכל מה שזז ורק נדמה לכם שעלול לסכן אתכם. יותר טוב תחקיר בצלם מלוח שיש בבית הקברות. מפקד חיל הים - החזר את חייליך לפעילות מיידית והענק להם אות הצטיינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
הבעיה היא עצם שהותינו שם!!!
ל"ת
אהרון,
07/12/04 07:34
|
|
 |
68.
אחי גיבורי התהילה !
עקיבא,
אור כשדים,
07/12/04 07:06
|
מחול השדים המתחולל סביב טוהר הנשק ראוי לו שיפסק ומיד, הלוחמים הם הטובים שבבחורינו וחדל ברברת רק תועיל לצה''ל. כל יפי הנפש מוטב שיצאו הם לשטחים ואז יביעו דעתם. מספיק עם הבזיון הזה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
כל הכבוד תמשיכו ככה
שלומי,
לוס אנג'לס,
07/12/04 06:38
|
מה רציתם שיתנו למחבל מתנה? זה מה שצריך לעשות להם כי עם הם היו תופסים חייל הם היו מפרקים אותו לחלקים לא רק היו יורים בו. ואחמד טיבי וכל החבורה שלו בכנסת אתם הפשע הכי גדול מחבלים שיושבים בכנסת . כל הכבוד לצה''ל אתם עושים עבודת קודש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
מדוע לא מפרסמים מיהו אותו פצוע
דיוד,
07/12/04 05:46
|
מדוע התקשורת לא מפרסמת בהזדמנות איזה פשעים עשה אותו פצוע מהג'יהד האיסלמי. כתבות מגמתיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
אי אפשר לשים אלפי מחבלים בכלא
שי,
07/12/04 05:18
|
לא נורא שנהרג מחבל, העולם לא הפסיד ואנחנו הרווחנו. אותו מחבל רוצח בכלא מבזבז למדינה כסף. על חשבון משלם המיסים צריך להשאיר בחיים אלפי מחבלים שפלים. ארה''ב פותרת את הבעיה עם גזר דין מוות שחוסך המון הוצאות כלכליות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
אני שמאלני שחושב שהיה מגיע לו
זוהר,
07/12/04 05:16
|
בתור שמאלני אין לי סמפטיה לאותו מחבל. יש קצת גבול, לא מדובר פו באזרח פלשתנאי תמים או בחייל של צבא סדיר מדובר במחבל שרוצח ילדים ונשים ללא נשק. איזה מין השוואה זו כאילו הפצוע הוא מסכן, חייל עם כבוד. זהו מחבל שלא הורג רק חיילים ישראלים אלא רוצח נשים וילדים ללא נשק. אז אין לי שום סמפטיה כלפי המחבל שנהרג. ולשמאל הישראלי הקיצוני היהודי אני אומר יש גבול עד כמה יפי נפש אפשר להיות. תפסיקו להרוס לחיילים את המורל בצבא כי אותם חייילים מגנים עליכם מפני מתאבדים פלשתנאים שפלים, אל תשכחו זאת !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
כל הכבוד לחיילי השייטת!
ל"ת
כל הכבוד,
לחיילי השייט,
07/12/04 05:15
|
|
 |
62.
המחבל נורה ולא הפצוע
גבי,
07/12/04 05:12
|
מרגיזה הכותרת המגמתית שפצוע נורה למוות, עוד מעט תהפכו אותו לקדוש. מדובר על מ ח ב ל שרצח יהודים חפים מפשע !! כאילו לא חושב שאותו פצוע הוא מחבל מסוכן שבמקרה הפוך היה עושה וידו הריגה על נשים וילדים יהודים. והיה מרסס פצועים ישראלים למוות בלי לתת להם שניה לנשום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
גיבורי ישראל
דן,
07/12/04 05:00
|
כל הכבוד ללוחמים שלנו! בושה וחרפה לפוליטיקאים שלנו, אני מניח שאם היינו נותנים להם להיות במקום הלוחמים שבשטח, היתה לנו מדינה לתפארת, כי מיד הם היו עוברים את הגבול לאחים שלהם ''כלבים'' ונלחמים לצידם, ואנו היינו שולחים את הלוחמים שלנו, אך הפעם ללא הפוליטיקאים ''המסריחים'' , וכך היינו הורגים 2 ציפורים במכה אחת!
תחשבו על זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
the truth
james,
canada,
07/12/04 04:21
|
we are at war these guys have a job to do you kill or be killed we either support them or they will hesitate and be killed under pressure under fire there is no time to hesitate you don't like the killings make peace until then there is war & people die.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
I BELIEVE THAT THEY HAVE A
POOH BEAR,
NORTH POLE,
07/12/04 03:58
|
|
 |
58.
שימו לב גם שמעריב מקבל את...
יוסי,
גושדן,
07/12/04 03:36
|
|
 |
57.
השמאל והערבים משתלטים על הצבא
ל"ת
מפקד פחדן,
07/12/04 03:07
|
|
 |
56.
קצין או פוליטיקי
אבי,
לוס אנגלס,
07/12/04 02:44
|
הבעיה הגדולה של צהל היא ,שכול קצין בחיר רוצה יום מין הימים להיות ראש ממשלה,ולכן הוא שומר על התחת שלו,ודועג להיות יפה נפש על חשבון חיילב,לכן לפי דעתי כל קצין בחיר בצהל שמשרת יותר מ10 שנים לא צריך לרוץ לפוליטיקה ,וכך פחות יהיה חשוב לו עתידו הפוליטי.ולכול יפה הנפש מילחמה זו מילחמה ונולדים באה דברים לא הכי אנושיאים,לכן צריך פיתרון מדיני ,ואד אז שצהל יעשה את שלו ,ולך אחמד טיבי, תפסיק להיות פרובוקטור כי כל פעם שאתה צועק, איזה פלסטיני לא חכם במיוחד מגיב, ומיד אחרי כמה ימים הוא ברשימה השחורה ואת סופה אתה יודע .תיזער לא להיכנס לרשימה הזו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Please do not write
Not Avi,
San Diego,
07/12/04 05:11
|
|
 |
אבי, אחי
דון קלונימוס,
מרכז,
07/12/04 04:18
|
לפי העברית שלך אתה ככל הנראה ילד בכתה א' או ב', מה שמראה שאתה עוד צעיר מכדי להקליד דעות פוליטיות אל המחשב. במידה ואתה לא, אז זה הרבה יותר גרוע. אתה אדם בוגר שאינו בקיא בשפת אימו, אבל אינך מודע לכך. מגורים בניכר אינם סיבה להזניח ידיעת שפה, בוודאי שלא שפת אם ואף פעם לא עברית. אני מקווה שהאנגלית שלך טובה יותר מן העברית. בפעם הבאה נסה להגיב באנגלית. זה יצרום פחות ואתה תצא יותר טוב, ולא משנה מה תגיד. יו אנדרסטאנד מי, נשרקה'?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
מתחולל סרוס הצבא ואין לו גיבוי
פ''א,
07/12/04 02:43
|
בטלוויזיה מעמידים פלשתינאים שפועלים ב''בצלם'', שממומן על ידי גופים אנטי ישראלים. אלה מעידים נגד הצבא ומכאן עוברים למה שצהל עשה - הישעה. מה קורה פה???? האם בצלם מנהל את המדינה?
המחבלים מנהלים נגדנו מלחמה בלתי מוסרית ואנחנו צריכים לשחק איתם מחבואים. חייל שיורה בערבי צריך להישפט? זה הנוהל החדש? אולי נעמיד את בצלם שיגנו עלינו ושלום על ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
להעלות את השמאלנים לדין על רצח
שי,
07/12/04 02:30
|
של חיילים רבים שנמנעו לוודא הריגה של מחבלים- שנפצעו והמשיכו לירות או להתפוצץ עליהם. יש 10 מקרים כאלו ב-4 שנים האחרונות(וגם לפני-כן).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
לוחמי השייטת הגיבורים שלי
בצלאל,
07/12/04 02:19
|
מה הבעיה שהרי הם חונכו להלחם ולנצח ובפעולה קרבית כשהכל קורה ומהר לא לוקחים שום צאנסים זה או הם או אתה אם זה היה מקרה הפוך אז בצלם היה גם כן בא בטענות ואל מי כל שני וחמישי אנו קוראים על איזה אצבע מאשימה על חייל או הצבא והיום הם התלבשו על השייטת המופלאה הבחורים 10 כל אחד ואחת כל הכבוד ללוחמים האמיצים הגיבורים שלי היו בריאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
חייבים פתרון
יוסי,
צפון,
07/12/04 02:01
|
אמת היא שכאן כבר לא מדובר במקרה אלה בתופעה חריגה .ואם זה ימשך ככה זה רק יחמיר.אני רואה בזה חומרה .והפחד האמיתי שצה''ל יהפוך לארגון טרור.לא מבחינה כללית .אבל אם תופעה זו תמשך היא רק תגדל .ותגרור לתוכה עוד ועוד לוחמים.יש סיכוי די גדול שאם לא נמצא לזה פתרון נגיע למצב.שבתוך צה''ל שזה צבא הגנה לישראל קיים צוות קטן של לוחמים שהם פשות החליטו לקחת את החוק לידיים .אנשים מהר מאוד יהפכו לארגון שאיש אינו יודע מי מנהל אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אם בארזים נפלה שלהבת
גבי,
07/12/04 01:51
|
זו אינה נורה אדומה ע ל חציית הקווים המוסריים של חיילי צ.ה.ל זו מדורה שנודף ממנה ריח רע מאוד. פרופ. ליבוביץ המנוח כינה את חיילי צ.ה.ל בשטחים '' יודו נאצים'' וכל הממסד הסתער עליו כמוציא דיבתם רעה. איש הרוח רואה רחוק. אנשי החומר בפוליטיקה ובצבא בקושי רואים עד לקצה קנה הנשק. הכתובת על הקיר כבר מזמן הפכה למציאות עגומה. מדינת ישראל צריכה להציל את עתידה האנושי ולהסתלק מהשטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה משתף פעולה עם השקר הגדול
ציונית,
07/12/04 02:48
|
עוד כמה שנים תגלה כמה שכל הדברים שנאמרים ונכתבים על חיילי צה''ל הם שקרים ועלילות דם. מקווה שאנשים כמוך יבינו מתישהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המינוח של פרופ'' ליבוביץ מזעזע
A Woman,
07/12/04 02:48
|
ואינו ראוי שיחזרו עליו בשום מקרה ובשום מצב ! אני מסכימה איתך שצריך לסגת מהשטחים (אתמול). אבל שימושים במונחים שאולים מהנאציזם הם מזעזעים ואינם במקום. וצה''ל הוא אחד הצבאות המוסריים ביותר בעולם, אם לא מספר 1 במוסריותו, על אף העוולות כלפי חפים מפשע שאנחנו קוראים פה עליהם מידי פעם. עדיין, העוולות הנ''ל הם טיפה בים. יש לישראל מספיק אויבים מבחוץ, שכוללים מנגנון הסברה משומן ומסובסד של הפלשתינאים , בידי ארצות ערב האחרות, שמוציאים את דיבת צה''ל וישראל. אין שום צורך שהעיתונות הישראלית תעשה זאת ! ותעזור לאויבנו. את הריחות הרעים של צה''ל יש לטהר במטהרי אוויר פנימיים - דהיינו תחקירי פנים צבאיים, בלי כל הפומביות של העיתונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לישראל גם מספיק שמאלנים...
יוסי,
גושדן,
07/12/04 05:59
|
כמוך. יאללה עופו מכאן גבר, ממילא זה מה שיקרא בסוף - כולכם תהגרו מכאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרוקאי קטן שתוק
ל"ת
זז,
07/12/04 08:39
|
|
 |
50.
זהבה מה עושה אם השן מציק לך?
משמאל ,אמצע,,
ימין,
07/12/04 01:22
|
עוברת שכונה .ליהודים יש אחת ,אז מעבירים את השכן הרע .תחשבי בהגיון אין ברירה בעלך מרביץ מתגרשים הם הולכים לאמא מכה ,ואנחנו לאמא חברון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מחבלים צריך להרוג נקודה ומי שמ
בר כוכבה,
גרמניה,
07/12/04 01:18
|
שמדבר על פשע הוא הפושע .משכן רע נפרדים זהכואב פחות .אם ממשכים לחיות יחד אז מודאים שהשכן הרע מת באמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אנחנו כמוהם תמיד הינו
ff,
07/12/04 00:25
|
|
 |
לא להגזי לא יורים בתינוק .שלהב
בר כוכבה,
07/12/04 01:24
|
|
 |
לא מקרוב לפחות
שש,
07/12/04 08:39
|
|
 |
47.
בצלם
יונתן,
צפון,
07/12/04 00:14
|
ושלום עכשיו הם הסרטן של עם זה. מחלה של שנאה עצמית יחד עם,כסף אירופאי ותמיכה של יפי נפש מנותקים מהמציאות המפלגים את העם = זה מתכון בטוח להשמדת מדינת ישראל (הוסיפו דמוגראפיה ודמוקראטיה) בקצב שניתן לחשב בקלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
האלופים רואים ממשרדיהם יותר!
ל"ת
אולג,
07/12/04 00:10
|
|
 |
45.
פשעי צה''ל- עלילת דם מודרנית!!!
ציונית,
06/12/04 23:52
|
ראיתם את הסרט בערוץ 1??? ג'נין - הטבח של האמת. הפלסטינאים, התקשורת הבינלאומית, גורמי שמאל קיצוניים וחלק מארגוני זכויות אדם שמביישות את המטרה הנעלה שהם הוקמו למענה רקמו בייחוד בארבעת השנים האחרונות עלילת דם הבנויה משקרים וחצאי שקרים. תחקירי צה''ל שמגלים את האמת אחרי זמן מה מושתקים ונשארת עלילת הדם אשר מתגלגלת ברחבי העולם ככדור שלג! אני מקווה לראות עוד בזמני את האמת יוצאת החוצה על חיילינו ההומניים יותר מכל צבאות העולם ועל עלילת הדם הגדולה ביותר של ימינו מאז ימי היטלר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לא יודעת כלום
דד,
07/12/04 08:40
|
את לא יודעת כלום
אף אחד לא יודע כלום ואת יודעת שזה לא נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
טיבי כמה צביעות אתה מוזמןלעזוב
ברק,
ת''א,
06/12/04 23:48
|
טיבי מתעורר ומתלהם כל פעם מחדש , אבל כאשר יש פגיעות בצד שלנו ( יפי נפש - שלנו זה צהל ומי ששומר עלינו באמת) הוא ישן למה ? מיותר לענות. מה שכן התקשורת באמת מקצינה ומעלה מסקנות כאשר לא עדיין הכל ברור ומלבד לזה בצלם ושאר אירגוני המתייפים תמיד נמצאים עם המצלמה מהצד ומצליחים להנציח תקלות של הלוחמים אבל שאלה לי עבורכם ? האם אתה מצלמים בצורה נטרלית משני צידי העימות? בתור לוחם בסדיר ובמילואים יש לי תשובה מאוד ברורה לא - מחפשים ומחפשים בסוף מוצאים הלוואי והייתם מבינים עד כמה לפעמים אנחנו הומאניים בהתנהגות שלנו עד כדי סיכון חיי אדם ובשביל מי קיבאנמט בשביל מי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
כל הכבוד לחיילי השייטת!יש לחסל
דרור,
רמת גן,
06/12/04 23:45
|
כל מחבל,כדי שהוא לא ישוחרר בבוא העת מכלאו ע''י ממשלת שמאל תבוסתנית, או ממשלת ימין בוגדנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני איתו
דן,
קריות,
10/12/04 10:37
|
כל מחבל פלסטיני חייבים להרוג אותו ומה שעושים לחילי צהל זה רק מחליש אותם ומחזק את הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
מקנה למי שירה במרצח,כל הכבוד!
ל"ת
כל הכבוד לצה''ל,
06/12/04 23:43
|
|
 |
41.
הכל התחיל בקבר יוסף
ל"ת
קצין מילואים,
06/12/04 23:42
|
|
 |
40.
We send them
Eitan,
06/12/04 23:30
|
we send them to defend us and save our lives- we should support them. While they are fighting, I am sitting in front of my TV or at a restaurant. I trust them and we should all support them! There is no other way to survive in this crazy country of ours!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
סוף טוב לטרוריסט הערבי!!!!!!!!
ל"ת
בועז-1,
חולון,
06/12/04 23:19
|
|
 |
38.
תפקידו של צה''ל-חיסול טרוריסטים
בועז-1,
חולון,
06/12/04 23:16
|
איפה היה ''בצלם'' ודני יתום כאשר ערבים פוצצו את ילדינו ''בדולפינריום''????.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מספיק עם ההרג..די
יסמין,
ירושלים,
06/12/04 23:14
|
למה בכל יום צריכים בצה''ל להוכיח אטימות וחייתיות!!!!!!! מספיק עם זה.. לכל איש מאלה שנהרגים לשווא יש משפחה וחיים שהם גם בעלי ערך בדומה לאלה של כל ישראלי.. כל כל קשה לחיילים המוסריים של צה''ל לקלוט את זה??!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך את לא מתבישת
ל"ת
רמי,
תל אביב,
10/12/04 10:39
|
|
 |
לך תגור אם אותם משפחות מחבלים
גבי,
07/12/04 05:27
|
לך לנחם את אותם משפחות ערביות, תתבייש ותחשוב על זה שאותו פצוע היה מחבל שרצח חפים מפשע יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
הפלשתינים מתגאים בילדיהם המתא'
יעקב,
רמת-גן,
06/12/04 23:14
|
האם הפלשתינית המתגאה בבנה המתאבד ובלבד שהרג יהודים בוודאי מורידה לחיילנו את הבנתם לרגישות של הפלשתינים לקדושת החיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
וידוא הריגה
אני,
קרוב לים,
06/12/04 23:14
|
נוהל רגיל הנלמד בכל הצבאות על מנת למנוע הרג חיילים ע''י פצועים ומתחזים לפצועים. פתאום כל הקצונה הבכירה בצה''ל ''מזועזעת'' תתבישו לכם במקום לתמוך בחיילים. ארגון בצלם סובל משינאה עצמית תהומית מחמש את שונאינו ומלבה את השינאה. כולכם בטח זוכרים את הגינוי החריף מצד החיזבלה לוידוא ההריגה באזרחים חפים מפשע שביצאו המחבלים ליד קיבוץ מצובה לפני כמה שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
כל הכבוד לצה''ל
אלאלוף,
ת''א,
06/12/04 23:07
|
אנחנו בלחמה מול אנשים שמסוגלים לשים כוונת על תינוקת ולפוצץ אנשים תמימים. אנשים ששחטו בדם קר 3 מילואימניקים שהיו במקום ובזמן הלא נכון . אנשים בדיוק כמו מחמוד כמייל. אנשים כאלה לא צריכים לנשום את האויר שלי ולא של אף יהודי אחר. תודה לקומנדו. אני אתכם ואני מאמין שעוד רבים מרגישים כמוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מענין
אלי,
השרון,
06/12/04 23:00
|
איפה כל יפי הנפש כאשר בגוש קטיף עשו וידוי הריגה באמא וארבעה בנותיה מישו חקר אצלם.מי שאוחז בחרב ימות מחרב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
דודו בן בסט
ל"ת
0 מהסטי''לים,
06/12/04 22:58
|
|
 |
31.
אין תחקירים, אין לקחים, ואז...
צור,
גדרה,
06/12/04 22:32
|
לפי מה שידוע לי כבר הרבה זמן שאין בצה''ל אף גורם שעוסק בריכוז תחקירי האירועים ויישום לקחיהם וזאת התוצאה!!! כמו כן אין אף אחד שעוסק בריכוז טכניקות הלחימה והתרגולות בשטחים וכל אחד ממציא טכניקות מישלו. אז מה הפלא שכך זה נראה וכך זה נשמע. הגיע הזמן שמישהו ישים לב שגורמים שהיו בצה''ל פשוט נעלמו אם בגלל קיצוצים או בגלל שלמישהו לא התאים שהם היו קיימים!!! ולמרות שעשו עבודת קודש פוזרו לכל עבר. ההתדרדרות לא התחילה ביום אחד זה תהליך שנמשך כבר תקופה ואם לא ייקחו את נושא טכניקות הלחימה התרגולות, תחקור האירועים ויישום לקחיהם ברצינות אנחנו נשמע ככל הנראה כל פעם על אירוע חריג דומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פזרו אותם כי חדרו אלהם שמאלנים
המדיה המשלמת,
07/12/04 03:11
|
|
 |
תיקראו את דברי צור
איכות או מוות,
07/12/04 00:41
|
|
 |
איכות או מוות
ש,
06/12/04 23:51
|
מתי יגיע היום שתפתחו העניים לדעת מה יכולתו האמיתית של הצבא, מהם חולשותיו וממה נובעים כשליו , אין מה לפחד,זה רק יעשה טוב.הדברים ברורים ולא מסובכים, רק צריך להחליט שאין כמו האמת.אין כאן שום קדושה, ומותר לבדוק. ואם לעם אין זמן לחשוב, אולי אתם העיתונאים תעשו את מלאכתם, את מלאכתכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איכות או מוות
שאול,
06/12/04 23:40
|
סוף סוף יש פה איזה חריג מבורך, הפותח עניו להסתכל מעבר לאור הפנס הקולקטיבי, אז לכל קשי ההבנה, והעיוורים מרצון:התנהגות לא אתית הינה רק פאן אחד לחוסר מוכנות החיילים,אירגון משימות לקוי,תיפקוד לקוי של המערכת הצבאית.אין כאן מקום לפתח הנושא,אך כדאי לעיתונאים כמו לאזרחים לפתוח העניים כי התעלמות תביא לקורבנות מיותרים-גם לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הפושעים כאן הם הפוליטיקאים
ל"ת
רון,
06/12/04 22:24
|
|
 |
והרוצחים מה?
אורן,
ירושלים,
07/12/04 05:09
|
|
 |
29.
the price of war
me,
canada,
06/12/04 22:24
|
in a war shit happen, this guys work hard.keep them working, maybe that the way we should do, so the Arab will fear us.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
במקרי כזה הצבא הוא אימפוטנט!!
רחלי,
06/12/04 22:22
|
מי המפקד הזה?? אני לא מבינה צירכים להרג רק חיליים יהודים בשביל לרצות כמה מפקדים שאני לא יודעת בדיוק מי הם ? ואולי איזה מושתלים. יש קצינים שמנסים או נשלחו למטרה הזאות לחסל את צבא הגנה לישראל. כן , כן זה מה שקורא כעט בצבא. כל חיל שמשרת בתור לוחם או שהוא צריך להרג או שהןא צריך עורך- דיין. אני ממש מדגישה את זה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
צה''ל הוא ארגון טרור!
nir,
תל אביב,
06/12/04 22:20
|
האנתיפאדה תנצח! היום, ה-6 בדצמבר, 1987. פרצו המהומות הראשונות בשטחים הכבושים. האנתיפאדה הראשונה יצאה לדרך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
must read this
Yored,
07/12/04 03:04
|
Nir ( Nuri) is an arab from oum el fachem......don't let him fool you........I know this arab personlay ......he's a waiter in a restaurant.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
nir הוא טרוריסט שמאלני מתועב.
ל"ת
דרור,
רמת גן,
06/12/04 23:47
|
|
 |
הוא לא דפוק הוא סתם אנטי-ציוני
יעקב נאור,
נס ציונה,
06/12/04 23:46
|
ועוד אחד שאינו יודע מה הוא עושה פה. בזמן שלמדו תנ''ך הוא השתזף על שפת הים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איכס. אוהב ערבים
איצ'יקדנה,
06/12/04 23:27
|
|
 |
פיכס, אהבה עצמית
איצ'יקמרדכי,
07/12/04 00:29
|
|
 |
תגיד, אתה דפוק?
משה,
06/12/04 22:34
|
|
 |
ל משה
ש,
07/12/04 00:12
|
ואתה סתם מחרף, תגובות כמו שלך נותנות הרושם שהן מונעות מהכאב הנגרם מדריכה על יבלות,וחבל, כי אפשר להגיב טוב יותר לניר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד, איך אתה קורא לירי בשבוי?
אסף,
07/12/04 00:09
|
|
 |
HE WAS LUCKY, NO ONE BEHEADED
THE BEAR,
07/12/04 04:14
|
|
 |
אני קורא לזה חיסול מחבל מתועב
ל"ת
דרור,
רמת גן,
07/12/04 01:36
|
|
 |
Nir, you are an Idiot
ל"ת
Boeing,
Las Vegas,
06/12/04 22:30
|
|
 |
26.
מופתעים?
ל"ת
דנידין,
מעלה מחסומים,
06/12/04 22:17
|
|
 |
25.
זו בכלל לא הנקודה!!!
אורן,
06/12/04 22:08
|
המחבל שהרגו היה טינופת שמגיע לו למות, אבל זו לא הנקודה!!! זו לא הייתה משימת חיסול אלא מעצר. ייתכן שאם היו מביאים אותו חי היו נמנעים עוד פיגועים בעקבות מידע שהיה מוציא ממנו השב''כ. המעשה שביצע הצוות הוא לא נסלח, מי הם שיחליטו מי להרוג ולא להרוג. חיילים אמורים לבצע פקודות. ולכן תאבי דם יקרים שלי, עם כל הכבוד לתאוות ההרג שלכם, לא השייט ולא המגיב בפורם צריך להחליט את מי צריך להרוג ומי לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לינץ' על סמך עדות פלסטינית
ירון,
חיפה,
06/12/04 21:57
|
מה עשיתם לכל צה''ל על סמך עדות של פלסטיני לאירגון הפרו פלסטיני ''בצלם''? לא מחכים אף פעם לתחקיר, וזה כבר ממש נראה כ''לחגוג על הדם''. נקוה שלא יגרום לדם ישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלומר אם אין עד יהודי לא היה?
דד,
07/12/04 08:42
|
כלומר כל עוד אין עדים יהודים רצח לא יכול להתקיים?
איזה הגיון של מפגר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
OK
Morzinho,
Brazil,
06/12/04 21:56
|
what do you expect let him live and go out of the jaIL???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אנחנו עם מובס ומטומטם
בית לאומי,
06/12/04 21:55
|
בצלם..והתקשורת מנהלים מלחמת חורמה. בקצב הזה יש לצרף...פרקליט, עיתונאי צלם נציג של האיחוד הארופאי...לכל פעולה צבאית, ןעכשו ועדת חקירה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מגבה את הלוחמים המובחרים!
ל"ת
נחום,
יקנעם,
06/12/04 21:54
|
|
 |
20.
what a sham
Avi from tsfat,
06/12/04 21:54
|
we have such great soliders and we have to make them go threw this BS. comeone now. think about what happend to our people. the guy must of made a wrong move and got shot what's the big deal. why make a head line out of nothing. this terrorist must of had something in his hands why should our people take a risk that it might be a bomb or a gun or anything els for that matter you shoot first ask questions later. we know from experience how things go with the arabs so stop with this whitch hunt.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
במקום לשבח, מגנים.
:-),
06/12/04 21:46
|
הם חסכו מהמדינה הוצאות אכסון והאכלה של רוצח. את הכסף צריך להעביר לנזקקים. מה יש לחקור אותו, תמיד ימצא שטינקר שימסור את חבריו ה''מהפכנים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אם אויב לא נכנע מחסלים אותו
יוסף סטלין,
06/12/04 21:44
|
|
 |
17.
כל הכבוד לאנשי השייטת להחליף א
אריה,
06/12/04 21:38
|
כל הכבוד לאנשי השייטת עשיתם עבודה נאמנה צריך להחליף מיד את מפקד חיל הים שנקת ההוראה עלובה ובזאת הכתים את שם אנשי השייטת הם לא רוצחים הם חיסלו מבוקש וזאת היתה המסימה אליה נשלחו ומפקד שלהם לא נותן אפילו גיבוי לפיקודיו לאיזו דרגה של פחדנות הגעתם הגנרלים של צהל המילה אחרי כבר לא אומרת לכם ולא כלום? כך מבזים לוחמי שייטת מעולים? איך אתה רוצה שינהגו בשעת אמת? שיצלצלו אליך לאישור כל יריה? ואים כן למה לא היתה עם הלחומים בשטח כבוד המפקד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מחבלים צריך להרוג ולא לפצוע
אבו אמיר,
מהדרום,
06/12/04 21:29
|
מי שלא נח לו עם זה שישתה מים מים המלח יחד עם עראפת .
שמעת טיבי אתה סתם פלוץ שנובח כמו כלב כל פעם שחיילי צה''ל הורגים איזה מחבל. לא שמענו אותך נובח על המחבלים שהורגים בנו יומם וליל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
חילי צה''ל חזק וברוך!!!
יהודי,
06/12/04 21:28
|
בושה שהפקד הישעה את השייטת. פשוט בושה. הם מקריבים את חייהם למען עם ישראל ופה יש אנשים שקוראים להם פושעי מלחמה??? אחמד טיבי לכלא,בעון הסתה!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצח פצוע לא חמוש הוא פשע מלחמה
שפוי מלחמה,
06/12/04 22:18
|
ומי שעושה אותו הוא פושע מלחמה.
ותגובות כמו שלך מראות שזה לא מקרה יחידי, אלא שאנחו מדינה של פושעי מלחמה, בה רוב הציבור תומך בפשעים כאלה (ורק כועס על מי שמעז לפרסם את זה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד לא הסתיים התחקיר
ארז,
07/12/04 08:26
|
מאיפה אתה יודע שהוא נרצח? כל מה שנאמר זה שהוא היה חי ואחרי כמה זמן הוא היה מת. אולי היה לו עוד כלי נשק? אולי אחד החברים שלו רצח אותו כדי שלא ידבר? למה לקפוץ כמו תיש ולהאשים את החיילים? מה יש לדבר - יותר מדי מדברים ופחות מדי חושבים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין דבר כזה לרצוח מחבל רוצח
ל"ת
רמי,
07/12/04 05:28
|
|
 |
14.
צבא כובש וחסר תרבות
ל"ת
דב,
אמצע היער,
06/12/04 21:23
|
|
 |
13.
בושה לצהל. במקום לגבות.....
ענת,
06/12/04 21:23
|
לאן הגענו ? הרי לא מדובר בצדיק שנהרג(ברוך השם) , אלא בחיית אדם , שכל פעולותיו היו רצחניות. במקום לשבח את פעילות החיילים, מענישים אותם ???? לקרא ולא להאמין !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מפקד עלוב נפש שעובד אם בצלם
אשר,
צפון,
06/12/04 21:20
|
במקום לתת גיבוי לחיילים הכי מובחרים שלנו שמסכנים את חייהם שבשביל שאנו נישן בשקט , מי ישמע מה קרה הרגו מחבל ניתעב ששולח אנשים להיתאבד עלינו , מפקד חיל הים תילמד מחלוץ שנותן גיבוי לטייסיו זהו מילחמה לא קייטנה , מה אתה מעדיף שהמחבל ישב כמה שנים בכלא ואחרי זה ישתחרר ועוד פעם יעשה פיגועים או שיש היזדמנות להרוג אותו אין מה לעשות זוהי מילחמה ושהמלאנים יקפצו על המחבל הם מרחמים אבל על האלף הילדים הנשים החפים מפשע שנירצחו בכל מקום אפשרי אף אחד לא חס , בצלם אותכם צריך לחסל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואחרי בצלם את מי תחסל..
אשר,
מהדרום,
06/12/04 21:46
|
|
 |
11.
החלטה עלובה של מפקד חיל חדש
ל"ת
דורון,
06/12/04 21:16
|
|
 |
10.
as usual
Yoni,
mercaz,
06/12/04 21:12
|
you have the leftists open their mouths before the whole story is known
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ומה עם קרדיט ל''בצלם''?
איתן,
פ''ל נר,
06/12/04 21:07
|
אז מה אם הסיפור ניתן למתחרים - אם כבר אתם מפרסמים תנו קרדיט למי שמגיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם מקבלים מספיק קרדיט מחו''ל
ירון,
חיפה,
06/12/04 21:58
|
|
 |
8.
לפרחיה
דה ווניצי,
06/12/04 21:05
|
את כזו מותק איתך אפשר ממש להקים בית חלום במדינת הנרצחים והרוצחים אצלך כראה סוגרים את העינים כשמתפוצצים אוטוביסים בתל אביב וחיפה איזה מותק של שלום יש מספר?..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
יופי של גיבוי
ניר,
06/12/04 21:01
|
פעם מפקדים היו צריכים לחשוב איך להחזיר את החיילים הביתה בשלום היום צריך לחשוב איך לשמור על המחבלים לאן הגענו עד מתי לא יהיה גיבוי ללוחמים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במערב אין כול חדש
חבר אמת,
במערב,
06/12/04 21:22
|
|
 |
RE:חבר אמת
לא חבר אמת,
07/12/04 01:30
|
אני חושב שחבר אמת צודק, והוא מבשל גם לא רע, חזקו ואמצו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
המדינה הזו פושעת והגיע הזמן
אל יסלח לכם,
האלוקים!,
06/12/04 20:58
|
שחיילי צה''ל יערקו בהמוניהם! צבא שאסור לו לחסל את הנאצים אך מצווה לגרש את היהודים, אין לו זכות קיום! מדינת ישראל אינה ראויה כלל לחיילי השייטת. הם נמצאים כמה דרגות מעל חלאת האדם המנהיגה את המדינה החולה הזו. אין ''מבוקש''! כל המזדהה כ''פלשתינאי'', מודה שהוא רוצח העם היהודי, קל וחומר, החלאות שזה עיסוקן הבלעדי. הטינופת לא צריך היה להיות פצוע, אלא מת מיד!!!! די למשחקי הפינצטה! עם ישראל לא ישכח ולא יסלח לשמאל ולממשלות ישראל על כל טיפת דם יהודים שנשפכה בגלל ניסויי ה''שלום'' ובגלל האיפוק מול הנאציזם הערבי! שחררו את חיילי השייטת! שחררו את המסרבים לגרש יהודים מבתיהם! שחררו את כל המתנחלים! שחררו את כל הקרביים! השאירו את השק''ם! ולכו לכל הרוחות! מנוולים, מוסרים ורודפים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מבין שזה כואב
ליאור,
07/12/04 01:34
|
אולי תתפני מעצמך? לקרוא לפלסטינאים נאצים זה זילות השואה ולקרוא להחלטת ממשלה על פינוי התנחלויות גירוש זה דמגוגיה ברורה. השם ישמור עלינו מפנאטים אמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליאור: המטרה של המחבלים קרא:
דיוד,
07/12/04 05:36
|
זה לרצוח כמה שיותר יהודים ולהשמיד אותנו. אומנם הם לא הצליחו בגלל שהם חלשים מאתנו אבל המטרה שלהם היא בדיוק כמו הנאצים: לרצוח כמה שיותר יהודים ולהשמיד את היהודים. אותם מחבלים פלשתנאים לא חייבים לשים יהודים בתאי גזים בשביל להיקרא נאצים מספיק שהם עושים וידוי הריגה בילדים קטנים יהודים (קיבוץ מצר, המשפחה במכונית מגוש קטיף וכו...)וזה כמו הנאצים. אם אותם מחבלים פלשתנאים היו חזקים כמו גרמניה במלחמת העולם השניה הם היו מתחילים להשמיד אותנו באלפים כל יום. מחבל שנכנס לתוך קיבוץ מצר ויורה בראש של ילדה יהודיה שיושנת הוא נאצי. אין מילה אחרת לזה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תתפנה אתה בחזרה לגרמניה?
יוסי,
גושדן,
07/12/04 04:47
|
לא בטוח שהם ישמחו לקבל אותך ואת מרעיך בחזרה, אבל אולי אם תגיד להם שאתה חושב בדיוק כמוהם, אולי אז הם יסכימו שתנגב להם בשירותים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואלהים שם יושב ובוכה
אני,
ליד הים,
06/12/04 23:26
|
איך הופכת הדת היפה האמיתית שיצר ,האור לגויים ,המפתח האולטימטיבי לחיי רוחניות טהורים. לדת של פנאטים רוצחים פסיכופטים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדת שלנו היא לא הדת הנוצרית
יוסי,
גושדן,
07/12/04 04:46
|
ואיננו מחוייבים להושיט את הלחי השנייה לשונאינו. אולי אתם הנוצרים כן אבל אנחנו היהודים לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוקים שמלוקים
שנוא נפשך,
06/12/04 23:10
|
ה''אלוקים'' שלך יכול לקפוץ לי, וכשיתעייף להכנס לי לתחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פנאט אלוהי מסוכן
yoka,
atlanta,
06/12/04 21:55
|
אתה בא בטענות!!! תראה באיזה שפה בחרת לכתוב את דברי הארס שלך ולאיים בשם אלוהים לא מפחד ממך ולא מהאלוקים או הים שלך כל הדתות מחרבות את העולם והכל בשם האלוהות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיבוי מלא
נטלי,
06/12/04 21:16
|
|
 |
5.
Maybe he had another gun
Arie,
06/12/04 20:55
|
and he pulled it out and tried to shoot? Who knows? Besides, only when Jews die it's ok to kill these terrorists? Come on people, these are the best of the best soldiers we have, do you want to linch them too, after you linch the Givati officer?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
משפט צדק!!
לינה,
06/12/04 20:54
|
מה שהפלשטינים צריכים לדעת, שכל עוד לא הוכח שהוא טרוריסט הרי שיש לו צלם אנוש וזכות לתבע ולדין כל הנוגעים בו.
אבל ...וכאן בא אבל גדול כל אלו ששמו ידיהם להכות בנו ובילדינו נפש שלא יבקשו צדק ומשפט !!להם צריך לתת מנה אחת אפים בלי כל מיני ''מחוות'' שנמצאו בעורכינו כל שנות האינתפדא הארורה!! ולגלאון ולכל שאר היפי נפש הייתי אומר , את צודקת אנו צריכים לדון את ''המסכנים'' כמו שדנים את אחיהם בסוריה לוב ותימן... הטרוריסטים צריכים לדעת שאנו לא מחפשים צדק כשזה נוגע בנפשינו אנו מחפשים את בני העוולה שטורפים לנו את הילדים כשהם ידעו זאת הרי שהם יחשבו פעמיים לפני שלוקחים רובה כדור או אקדח לרוצץ גולגלות ילדים. ולסיכום הטרריסטים הם לא שבויי מלחמה הם חיות רוצחות דו רגליות!!!!!!!!שצריכים לקבל מה שמגיע להם זה הצדק!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הכיבוש הסיבה, לא החיילים
פרחיה,
06/12/04 20:53
|
שכחתם לציין שבתחילה הכחיש צהל את דווח בצלם וטען מה שטוענים במדינות שלא היינו רוצים לדמות להן, שהחמוש ניסה להמלט.ככל שמתרבים הדיווחים על התנהגות שאינה הולמת צבא הטוען לטוהר הנשק צהל מתחיל להבין שאין טעם להתבצר בעמדותיו ולהכחיש. מתי יבין צהל שעצם השהייה בשטחים עמוק בתוך אוכלוסיה פלשתינית עוינת היא הסיבה לריבוי העשבים השוטים ויודיע לממשלה שאינו מסוגל למלא את תפקיד הקלגס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שלא עושה בית המשפט כמתחייב
מאזני צדק,
06/12/04 21:58
|
אם בית משפט גזר על רוצח 68 שנות מאסר כמספר קורבנותיו , ולא גזר את דינו למוות ( כנהוג בכל מדינה נאורה) אז עדיף , רצוי , והכרחי שהצדק יעשה בשטח ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גינה לי, צה''ל לא צריך להבין
המחלקה הסגורה,
06/12/04 21:16
|
תפקידו לבצע את החלטות הממשלה. אם הרמטכ''ל מרגיש שאינו מסוגל לבצע אותן יגיש בבקשה את התפטרותו. ולהבדיל אלף הבדלות, את כקונסליירי פלסטיני, מבצעת חרא עבודה, למה שלא תתפטרי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You're still alive bitch?
ל"ת
Arie,
06/12/04 21:12
|
|
 |
2.
איה איה!
10 ב'תיסתים,
06/12/04 20:49
|
|
 |
1.
יהי זכרו ברוך
גור אריה יהודה,
06/12/04 20:49
|
סה''כ הוא נמצא במקום טוב יותר אם 40 בתולות וביחד עם הראיס. אז אולי עשינו לו טובה בסה''כ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בכונה מבלבל תשכל
ל"ת
עקיבא,
יהודה,
10/12/04 11:17
|
|
 |
מה פתאום 40?
מיכה,
חיפה,
07/12/04 09:22
|
|
 |
לך תלמד עברית יא ערבי
ל"ת
''אם'' עלק,
07/12/04 09:21
|
|
 |
May he have 70 Neshot Mahsomim
ל"ת
Yes,
07/12/04 03:54
|
|
 |
כל עוד שזה זכרו זה בסדר
בצלאל,
07/12/04 02:21
|
|
 |
שום בתולות ושום בטיח, הטינופת
חיילי השייטת,
העם אתכם!,
06/12/04 21:16
|
נשרף בגיהינום, מקום שאליו צריך לשלח את כל חבריו, קרוביו ומוקירי זכרו, עד כי ימח שמו וזכרו לנצח מתחת השמים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
together with 70 sheep
May he,
rot in hell,
06/12/04 21:08
|
|
 |
You are wrong
Meir,
06/12/04 20:58
|
|
 |
בגלל כמות השאידים שנמצאת
משיח מנפק,
06/12/04 21:41
|
|