 |
89.
אם זה מוסרי,מי לא ?
גמאל,
צפון,
10/12/04 00:28
|
ראו מי מדבר על מוסר! בוגר כמה ועדות מר שרון? {[קהאן וכו''} מוסרי זה סתם אשליות! העובדות מדברות בעד עצמן!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
הבעייה היא ששרון לא מוסרי
אילנה ג,
תל אביב,
08/12/04 23:51
|
שרון וחבר מקורביו הם חבורת נוכלים שחיסלו את פירורי הדמוקרטיה שהותירה אחריה מפלגת העבודה והפכו את אזרחי ישראל לנתינים סוג ד'. ממשלת אחדות שרון-פרס היא התגלמות השלטון הטוטאליטרי של האוליגרכיה הישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
מכתב למבולבלים
אחד,
שם,
08/12/04 22:08
|
לחברי ''שוברים שתיקה'' היקרים... למזלכם ולמזלינו אנחנו חיים במדינה דמוקרטית בה לדעות ומעשים המסכנים את הדמוקרטיה יש תוקף וזכות קיום. אנא ממכם תסתמו את הפיות שלכם..המדינה וקיומה חשובים מהצורך של הפרט להתדיין במה נראה או לא נראה לו מוסרי... הדמוקרטיה חשובה יותר ממכם !!! הצבא לא נמצא שם בלב האוכלוסייה מבחירה , הוא שם כדי שמשפחותינו לא ישחטו וירצחו במרכז הארץ !!!! זו הדרך היחידה מי שמכריז עלינו וקם להרוג ולשחוט בנו שלא יתפלא אם זכויתיו נשללות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
לא נכון! חייל המחבק ילד
חיילים מוסריים,
מחסלים אויב,
08/12/04 20:34
|
שעלול לפוצץ אותו הוא חסר כל מוסר! יש עוד כמה אנשים מוסריים בצה''ל, אז צה''ל משעה אותם! באופן כללי ממשלת ישראל וצה''ל הם הבלתי מוסריים ביותר בעולם! שום מדינה בעולם לא היתה היום מסייעת לנאצים, כפי שעושה זאת מדינת ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש למישהו לינק לכתבה על החייל
girly,
22/12/04 06:13
|
שחיבק ילד כבשיקה של חומר נפץ... הייתה כתה על שכמה חיילים קיבלו צל''ש. אתם יודעים את הלינק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
צכ''ל - צבא הכיבוש לישראל
מיכל, תל אביב,
08/12/04 19:01
|
הצבא הישראלי כבר מזמן שכך לשם מה הוקם: הגנה. מאז מלחמת לבנון, אותה יזם החתום על ההצהרה המשונה הזו, עוסק צה''ל רק בדבר אחד: שינוור הכיבוש. כל מחיר (מוסרי) שווה את זה: חיסולים ממוקדים של ילדים בפצצת טונה; חישוף שטחים והרס אלפי בתים ללא סיבה; רצח חפים מפשע; התעללות במחסומים, וסתם פשעי מלחמה סטנדרטיים; כל אלו הפכו לשגרה ודרך חיים בבפעולות צכ''ל. הטלת טרור על אוכלוסיה הפכה למטרה עצמה, ולא תוצר לואי של הפעילות. כן, לפעמים צה''ל מצליח להרוג כמה מחבלים, אבל בדרך כזו שמייצרת מיד את הדור הבא, ועשרות מתנדבים שמחלפים מיד את אלה שחוסלו. צכ''ל הוא צבא מוסרי בדיוק כמו שהכיבוש הוא מוסרי; ושניהם מוסריים בדיוק כמו שרון עצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to michal
jacob,
overseas,
08/12/04 23:22
|
are you good just in typing....????i have for you a job offer!!!if you understand what i am talking about.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא היה מה שאת קוראת צכ''ל
YZ,
08/12/04 19:47
|
את, בטח, הית כבר שוכבת 2 מטר מתחת לאדמה עם השיניים למעלה (וזה במקרה הטוב שהיו היו מפוצצים אותך).
הטרוריסטים, אהובי ליבך, הם לא מבצעים ''חיסולים ממוקדים''. הם מחסלים מכל הבא ליד ורק מזלך הוא (והרבה בזכותו של צהל) שאת מסוגלת בכלל להגיב כאן.
לפי הרעל שיוצא מדבריך, בטח התנשקת פעם עם ערפאת ומזה הוא מת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
answer to yz
jacob,
overseas,
08/12/04 23:03
|
you are bigger then life:))) for sure yozb are bigger then walla!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
הרודף אחרי השלום
Yossi V,
08/12/04 19:00
|
|
 |
83.
Avodat Elilim
Moshe,
USA,
08/12/04 18:51
|
How many soldiers are we willing to sacrifice to that false god of Tohar Haneshek? Hundereds of our soldiers died un-necessarily so that some Yefei-Nefash can sleep better at night.
No army has that stupid concept - and rightly so.
And if you tell me that Our Sterngth Is In Our Mussaryut , Kechenu Bemusariyutenu, Yaani, That is a lie.
The best army in ancient times was the Roman army. They were not Yefei-Nefesh. The best army in modern times was Hitler's army. I doubt they were Yefei-Nefesh, either.
Wake-up. Worshipping false gods such as Tohar Haneshek is very costly.
Will you, as a commander, have the gall to face a bereaved mother and tell her that her son died so, that you, Yefeh-Nefesh, can worship your false god
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
אם מדברים על מוסר...
VV,
08/12/04 18:50
|
מה המוסר של ראש ההמשלה אומר על מקרה פולארד? שדיף להשאיר אותו בכלא שירקב שם למוות כדי שלא יזכרו ששרון הפקיר אותו?
''שרון מפקיר את פולארד!''
http://www.FreePollard.org
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחייך, מה בין שרון ליושר?!
Avi Ecuador,
08/12/04 18:56
|
''טוב'' שאין חוק שאוסר על ''מנהיגים'' לעשות את ההפך ממה שהם אומרים, ''טוב'' שאין חוק ששרון יכול לבצע את מדיניות מצנע שנכשלה בבחירות. ''טוב'' שאין חוק שהטמטום והשקר לא יכולים לשמש כנורמה. השקרן (אולי המסית?!) בלשונו נופל: ''אני רוצה לומר לכם, יש להבהיר לממשלה, גם אם צה''ל ייסוג בפקודת הממשלה, וזה עומד לקרות מהר מאוד, היישובים ישארו, היישובים יגנו על עצמם, יפתחו צירי תנועה בטוחים, ומאות ואלפי יהודים, אני משוכנע, יבואו לעזרתם''
''אני פונה לכולכם, לא לגלות חולשה, הם עורכים היום משאלים, הם שואלים היום, האם תהיה מוכן לפנות את ביתך תמורת פיצויים גבוהים ובמקום זה ניתן לך דירה במקום אחר? אם שואלים אותכם את השאלה הזו תגידו להם שאנו הולכים לקנות דירה שניה. שילחו אותם הביתה!!!''
מי אמר דברים אלה? שרון. לאיזה שרון יש להישמע? לזה שבאופוזיציה או לזה ממשל יותם? אתם חושבים ששרון באופוזיציה היה מאפשר לשמאל לברוח? ועוד להאמין למישהו כזה שיחרץ את גזר דינה של ישראל. היה צריך פשוט להתפטר!!! איזה פרצוף צריך בכדי לומר דבר ולעשות את היפוכו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
that's
ofer,
08/12/04 19:04
|
|
 |
81.
פריאר מי שמאמין שלשרון אכפת
סתם דיבורים,
08/12/04 18:19
|
אז למה הוא לא מעביר את חוק עוקף בג''ץ שמסכן את חיי החיילים,הכל דיבורים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ,שרון והשופט ברק אחד הם
ועקנין,
08/12/04 18:32
|
ברק לא מעמיד אותו לדין על האי הייוני,ושרון מספק נסיגות ,מי שאוכל אותה כמובן החיילים שמתים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון וברק הם אחד במוסריות
אייל,
08/12/04 18:57
|
השופט ברק לא נופל ברמה של בן-גוריון. ישר כמו סרגל. תבדקו אם אתם מחליטים להאמין למה שהמגיב הנ''ל כותב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
כל הכבוד לצבא הגנה לישראל!
Yossi V,
08/12/04 17:48
|
|
 |
79.
SHARON U R THE LAST TO TALK
HOMELESS,
USA,
08/12/04 17:48
|
|
 |
YOU TOO. STAY THERE
ל"ת
YOU ARAB,
08/12/04 18:05
|
|
 |
78.
לך הביתה גנב סנילי
משה,
08/12/04 17:10
|
|
 |
מוסה תסתום את הפה המלוכלך שלך
ל"ת
רון גרינברג,
08/12/04 17:42
|
|
 |
77.
בתקופת שרון הכי לא מוסריים
ל"ת
רובי,
08/12/04 17:07
|
|
 |
דווקא הכי מוסריים שהיו אי פעם
ציונית,
22/12/04 06:16
|
|
 |
76.
תעשה לי טובה שרון, אתה שב בשקט
גולנצ'יקבחופשה,
08/12/04 17:05
|
לא רוצה מימך שום טובות. יה שמאלני בלבוש ליכוד. נפצעתי רק בגלל ההוראות המגבילות שלכם ואם היית גבר היית משחרר לנו חבל לפעול בעזה. כשהלכנו לשם היו לנו כל כך הרבה הוראות מגבילות שמזל רק אני נפצעתי. הוראה אחת לדוגמא -לא פותחים בירי על חמושים לפני שהם מכוונים עליך. כל כך לא אהבתי את הרעיון ללכת לקרב עם מתן אפשרות לאוייב להיות ראשון. תשלח את הבן שלך לקרבות כאלו. אני יודע שאתה פותח את הפה בגלל ההצבעה שלכם מחר בליכוד, ואחר תמשיך עם זרם ההצהרות של איש שמאל מצוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
להפסיק את ה''עליהום''!!
רועי,
08/12/04 17:04
|
שרון צודק במאה אחוז-לא יתכן מצב שבו החיילים צריכים לחשוב פעמיים כשהם נמצאים בסכנת חיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עליהום של מיעוט קטן סהרורי
איתמר,
השרון,
08/12/04 18:15
|
מגוייס ביחד עם תקשורת שנותנת לו גיבוי. אין לי שום ספק שרוב העם עם החיילים היקרים שלנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
טעות בידך אדוני ראש הממשלה
Yossi V,
08/12/04 17:04
|
חיילי צהל לא מתמודדים מול חברה שפלה של רוצחים נוראים ביותר, הם מתמודדים עם ןמןל מדיניותו והוראתיו של ראש ממשלה שפל שמעודד רצח בשני עבריו של הגבול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרודף אחרי השלום, השלום בורח מ
Moshe,
08/12/04 18:53
|
|
 |
בגלל יוסי לא יהיה שלום. תראו
אמת,
08/12/04 18:17
|
|
 |
יוסף אני משתתף בצערך
בוריס,
חיפה,
08/12/04 18:04
|
תודות לשרון ולצה''ל ארגוני טרור איסלאמיים כבר הרבה זמן לא מצליחים לבצע פיגוע רציני וזה גורם לך סבל רב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במקרה הפיגועים אתה טועה
Avi Ecuador,
08/12/04 18:47
|
אם היו רוצים מזמן היה פיגוע. הם מתחילים להבין ששרון חלמאים והארץ יעשו להם את העבודה. יתחילו בניקוי אתני ליהודים וימשיכו בעזה בקו הירוק רק שלעזה יקראו משולש, עכו, יפו, הגליל... פצצת זמן שמכין שרון וזה בלי קשר לכתבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
yes
ofer,
08/12/04 18:57
|
|
 |
73.
ONLY SHARON AND IDF
ONLY ISRAEL,
08/12/04 17:03
|
CAN FIGHT THE DIRTY ENEMY, THE DARK FORCES OF ISLAM WHO CARRY THE MESSAGE OF THE DEVIL TO THE WESTERN WORLD!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
That's because
YZ,
08/12/04 19:01
|
nobody else in the world really try to, with exception of US
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
שרון עזוב אותך
ליאת,
08/12/04 17:03
|
מוסרי לא מוסרי,תוביל אותנו להתנתקות ולא נצטרך להתעסק בזה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
סוף סוף התעוררות
אמא של חייל,
דרום,
08/12/04 17:02
|
בוקר טוב לראש הממשלה, מוטב מאוחר מאשר אף פעם!!! אולי זהו אות לכולם, להתחיל לשנות את הגישה והמסרים המעליבים שהם משדרים לחיילים היקירים, שעושים עבודה קשה ונאמנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
מלחמת לבנון היא מהמוצדקות...
אריק שרון,
08/12/04 17:01
|
במלחמות! מהמוצדקות!
או שמישהו פה חי בסרט או שאני לא יודע מה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
טעות בידך אדוני ראש הממשלה
Yossi V,
08/12/04 17:00
|
חיילי צהל לא מתמודדים מול חברה שפלה של רוצחים נוראים ביותר, הם מתמודדים עם ןמןל מדיניותו והוראתיו של ראש ממשלה שפל שמעודד רצח בשני עבריו של הגבול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are the best
ofer,
08/12/04 19:41
|
|
 |
שנינו יודעים על זבל מתנחלים
Yossi V,
08/12/04 19:49
|
|
 |
You are helping the enemy
Moshe,
08/12/04 19:03
|
and, you are responsible for many deaths of our soldiers.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שאמרת משה
Avi Ecuador,
08/12/04 19:44
|
|
 |
לעם ישראל אוייב מבחוץ - ומבית!
עמית,
08/12/04 17:44
|
אתה!!! איש שפל ששכח מזמן לאיזה צד הוא משתייך. לך תסתכל על עצמך בראי לפני שאתה מגדף אנשים אחרים. חלאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדוע לא שומעים ממך
Avi Ecuador,
08/12/04 17:27
|
על החברה הפלסטינית ו''ההומניות'' שלהם? ספר ליהודים מה היה קורה אם היו מנצחים ואיזו מדינה היו בונים לנו. שמע שפל! גם זונה לא קונה את הסיפורים שלך. הייתי ממשיך לכתוב אבל להוריד את המיים מספיק איתך. למי תתחזה מאוחר יותר תולעת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I agree with you.
Yossi V,
08/12/04 19:06
|
Yishar Koach, Avi.
Do not be afraid of the shitty smallanim.
Speak your mind.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
and
ofer,
08/12/04 17:54
|
|
 |
וואלה מתאים לו קופיקו לאקוודור
HR,
08/12/04 18:42
|
|
 |
You are great
ofer,
09/12/04 01:43
|
|
 |
השמאל מנצח!!!
Yossi V,
08/12/04 19:01
|
|
 |
yossi
ofer,
08/12/04 19:05
|
|
 |
man
ל"ת
you are,
evil,
08/12/04 18:41
|
|
 |
68.
צה''ל צבא מגעיל
גאולה,
08/12/04 17:00
|
|
 |
גאולה עלק. פטמה יותר מתאים לך!
ל"ת
נגעל ממך!,
08/12/04 18:17
|
|
 |
מה, גאולה זה שם של ערבי???????
ל"ת
שמאל שפוי,
08/12/04 18:08
|
|
 |
מסכים - חמאס הרבה יותר נחמד
ל"ת
AHMAD,
HAMERKAZ,
08/12/04 17:54
|
|
 |
67.
הבעיה היא
אחד העם,
08/12/04 16:59
|
שאנחנו יותר מידי מוסריים כלפי הפלשתינאים ושכחנו שאנחנו במלחמת קיום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
רע מאוד שהוא חושב כך
שמרית,
08/12/04 16:57
|
|
 |
65.
והשמש ירוקה
ל"ת
rr,
08/12/04 16:57
|
|
 |
64.
כן, והירח עשוי מגבינה
ארז,
רמה''ש,
08/12/04 16:56
|
בלה בלה בלה - כבר מזמן מרגישים כאן שהמילים הן המציאות... אז מה אם הוא אמר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
מזל ששרון ראש ממשלה
חגי,
08/12/04 16:52
|
|
 |
62.
חיילים העם איתכם!
ל"ת
ישראל,
ישראל,
08/12/04 16:51
|
|
 |
61.
אריק האיום
שלו,
08/12/04 16:50
|
שוב מנסה שרון למכור קרח לאסקימוסים.העובדות הם פשוטות הפכנו לצבא של מרצחים.!!!! יש להאשים בראש ובראשונה את הדרג המדיני קרי אריק וחבריו !!!!באחריות למה שהפכנו. המפלצתיות היא חרב פיפיות שעוד תכה בנו קשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
הזבל הסמולני אריאל ביילין
הגיא,
08/12/04 16:48
|
ששלח כוח קרקעי למחנות הפליטים בעזה ולסימטאות הקסבה בג'נין במקום להפציץ את המקומות בארטילריה,הוא דוגמא לסמולני הבוגדני המצוי שמוכן להקריב את חייהם של חיילי צה''ל (18 הרוגים מיותרים בחומת מגן בג'נין) כדי לשאת חן בעיני הפריץ האירופי.
אם מישהו יחליף את שרון בביילין או שריד,אף אחד לא ירגיש בהבדל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שששששששמאלני!!!
ל"ת
ממי,
08/12/04 16:55
|
|
 |
59.
חיילי צה''ל -חזק ואמץ!
ל"ת
נפתלי,
מבשרת,
08/12/04 16:46
|
|
 |
58.
סוף סוף שרון עושה משהו
מיכל,
08/12/04 16:45
|
|
 |
תגידי את חיה בסרט????!!
ל"ת
אייל,
08/12/04 16:56
|
|
 |
57.
תראו מה ארה''ב עושה בעירק
עמיחי,
08/12/04 16:44
|
|
 |
56.
לא מוסרי ולא נעליים
יערית,
ירושלים,
08/12/04 16:43
|
הכיבוש הרס אותנו והפך את הילדים לחיות..לצאת מיד מהשטחים וזהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בצלם עובדים טב צריך תוספת שכר
ציונית,
22/12/04 06:20
|
על הסתה טובה שהם מוסיפים לפעילות כביכול הומניטרית שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יערית, מדינה יהודית מקובלת
איש שמאל מתון,
08/12/04 17:45
|
|
 |
או שנשלח אליך את המכי''ת שלנו
ל"ת
תרגעי,
08/12/04 17:01
|
|
 |
צודקת 1,000000%
ל"ת
בתאני,
08/12/04 16:59
|
|
 |
55.
והטהורים ביותר - אוהבת את כולם
ל"ת
הדס,
08/12/04 16:42
|
|
 |
54.
יותר מידי מוסרי!
ל"ת
אילנה,
08/12/04 16:42
|
|
 |
53.
לא להתבלבל
נועם,
08/12/04 16:38
|
אני קורא לשרון לא להתבלבל. מה שהוא רואה לפניו זו אכן פשיטת רגל מוסרית של צבא שהושחת במשך עשורים ארוכים של כיבוש ובמיוחד בארבע שנים של יד חופשית לכל זוועה. הגיבוי המידי שהוא והשר הביטחון והרמטכ''ל נותנים לצבא ברגע שמתפרסמת זוועה חדשה מעיד על בלבול. צא מזה שרון. אחוז את השור בקרניו וכמו שאתה יוצא מעזה הוצא את הצבא מהתהום המוסרית אליה הוא שקע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנרכיסט נגד ישראל - סתום או ש
ל"ת
שתוק,
08/12/04 17:02
|
|
 |
52.
כל הכבוד לרוה''מ שנותן גיבוי
ציפי,
08/12/04 16:38
|
|
 |
51.
חוץ מ...
ברכה,
נהריה,
08/12/04 16:36
|
חוץ מכל הבתים שצה''ל הרס , חוץ מ29 פלשתנאים חפים מפשע , חוץ מההתעללויות הבלתי פוסקות במחסומים, חוץ מ... חוץ מ.... חוץ מ.....
צה''ל בהחלט צבא מוסרי..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
Sharon is right for once
Avi Ecuador,
08/12/04 16:35
|
IDF soldiers are more moral than the Nazis. Hot gezugt
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מאגיש טוב
Avi Ecuador,
08/12/04 19:32
|
|
 |
אתה מרקיש טוב לא?
Avi Ecuador,
08/12/04 19:30
|
|
 |
49.
מוסריים כמוך?
ל"ת
נאוה,
08/12/04 16:33
|
|
 |
48.
אריק,כמה צבוע אתה יכול להיות??
יניב,
מרכז,
08/12/04 16:32
|
תפתח את העיניים!!! חלק מהחיילים שלנו מביישים את המין האנושי וכל מי שעוד צלם אנוש בו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך גם מנוי לpalestinian TV
ל"ת
girly,
22/12/04 06:21
|
|
 |
47.
צה''ל בהחלט צבא מוסרי אבל...
נטלי,
חולון,
08/12/04 16:32
|
|
 |
46.
החיילים שלנו הם סמל המוסריות
ארז,
08/12/04 16:32
|
מדינה נורמלית כבר מזמן היתה מכריעה אוייב כמו הפלסטינים, וגורמת לו אבידות איומות תוך כדי כך. רק מדינה מוסרית (ובלתי שפויה בעליל) מעדיפה להקריב את חיי חייליה ואזרחיה על מנת למנוע אבידות בקרב האוייב. אין עוד צבא בעולם (כולל צבאות ארה''ב ובריטניה) שנלחם ברמה מוסרית כמו צה''ל. תשאלו את עצמכם רק את זה - האם ארה''ב היתה מסכנת את חיי חייליה במחנה הפליטים ג'נין? או שמא הם היו מפציצים את המחנה ומשטחים אותו לחלוטין כדי להגן על חייליהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SO TRUE, SO TRUE
Peace,
08/12/04 17:10
|
|
 |
45.
אז מה עם שרון אמר מוסריים?
המשקיף,
הלאומי,
08/12/04 16:31
|
שרון מתעלם מהבעיה הקשה שיש בצבא הזה שאם כל הכבוד(ויש כבוד) מזמן כבר איבד צלם אנוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
ISRAEL IS LUCKY TO HAVE SHARON
SHARON IS MAN,
08/12/04 16:28
|
|
 |
I agree
Peace,
08/12/04 17:07
|
Sharon will go down as one of the biggest leaders in Israeli history, and Arafat as one of our biggest mistakes
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
סופסוף שרון מדבר לעניין...
מירה,
נתניה,
08/12/04 16:28
|
צריך לחזק את ידם של חיילי צה''ל שבלעדיהם רבים מאתנו לא היו כאן היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
העם עם החיילים
בנימין,
08/12/04 16:27
|
|
 |
41.
sharon and morality
69 victims,
kibyeh,
08/12/04 16:27
|
and sharon is the most moral soldier on earth. haya met
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
ומה עם המוסריות שלך אריק...
רות,
צפון צפון,
08/12/04 16:25
|
|
 |
39.
צודק צודק צודק ! ! !
ל"ת
גיא,
מרכז הארץ,
08/12/04 16:24
|
|
 |
38.
חיילי צה''ל -אוהבים אתכם!
רחלי,
08/12/04 16:23
|
|
 |
37.
אריאל שרון הוא
אסף,
ראשל''צ,
08/12/04 16:19
|
|
 |
36.
צה''ל הגון כמו ראש ממשלה
שוויון פשוט,
08/12/04 16:18
|
כשנותן ההכשר הוא האיש השקרן ביותר במדינה מה אנחנו מתלוננים על הצבא שמתחתיו הם נוצרו מאותו פס יצור שפל ומושחת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
יישר כוח!!!
ל"ת
מאיר,
08/12/04 16:18
|
|
 |
34.
אריק תוציא אותנו מעזה
פנחס,
חיפה,
08/12/04 16:17
|
|
 |
33.
שרון פושע!
הילה,
08/12/04 16:16
|
בדבריו נותן לגיטמציה לחיילים להמשיך בהתנהגותם המזויעה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוברת של ה-PLO?
ל"ת
girly,
22/12/04 06:22
|
|
 |
32.
שרון!-האדם הכי נכון לאמר את
שמעון,
צפון,
08/12/04 16:14
|
|
 |
31.
ושרון הוא ראש הממשלה הטוב ביות
איתן,
08/12/04 16:13
|
|
 |
30.
I salute you Mr Sharon
Yored,
08/12/04 16:09
|
you the only one that stand beside the army and the soldier unlike some jerks that don't care about the soldier's life ,only about their penssion and fat sallaries.........you are a real comandor and I salute you.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כל הכבוד לשרון ולחיילי צה''ל!!!
ל"ת
מ,
08/12/04 16:00
|
|
 |
28.
רה''מ ההגון ביותר נותן תו תקן..
מיכל, תל אביב,
08/12/04 15:57
|
עכשיו הכל ברור: אם ראש הממשלה המוסרי ביותר בתבל, גיבור אלף פרשות שחיתות, גיבור ההסתה נגד רבין, גיבור מלחמת לבנון, גיבור שלושים שנה של כיבוש מושחת ומשחית - הוא זה שנותן תו תקן לצה''ל, אז בכל ברור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים, מסכים, מסכים. נכון תאד
ל"ת
יוסי,
08/12/04 17:06
|
|
 |
גם רבין לא היה טלית שכולה תכלת
ל"ת
}{,
08/12/04 16:04
|
|
 |
27.
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ל"ת
הצחקת אותי,
08/12/04 15:40
|
|
 |
26.
תחזיורו כבר את השטחים
ל"ת
אורן,
08/12/04 15:39
|
|
 |
25.
שישתוק ויילך לאכול משהו.
ל"ת
סופריר,
08/12/04 15:36
|
|
 |
24.
אז למה אתה לא מגביל את בג''ץ?
לא מאמין לו,
08/12/04 15:35
|
אם אתה באמת מעונין להגן על הלוחמים ולא סתם להשמיע קולות,תגן עלהם מבג''ץ עם חוק עוקף בג.''ץ ,אתה סתם דיבורים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
על מה הוא מדבר?
סבתא חווה,
08/12/04 15:35
|
|
 |
22.
שרון לך יש כושר מנהיגות.
מירו,
שוויץ,
08/12/04 15:31
|
כל הכבוד מר שרון לך ורק לך יש כושר מנהיגות להערכה. הרבה זמן חיכיתי שמישהו יקום וישבח את גבורתם של חיילנו. לצערנו רוב קציני צהל פוחדים על מושבם. לכן הם מנסים להתיפיף בעיתונות על ידיי השמצה של חיילים נהדרים שיש לנו. ואילו לא היו לנו כל אותם אידיאליסטים לארץ לא היינו ישנים טוב ולא רק בישראל אלא בכל העולם. אני שמח שאני מכאן יכול לעשות את חלקי למדינה שאני כל כך אוהב את הבית שלי, את ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
תוספת לדברי שרון
Avi Ecuador,
08/12/04 15:30
|
תגובה שכבר ניכתבה ואין צורך לכתוב מחדש: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/827/777.html מה אפשר לומר עליהם? עוכרי ישראל, דור עגל הזהב. איתם אתם חושבים שהפלסטינים רוצים שלום? איתם אתם חושבים שיהיה שלום? הרי הערבים מפחדים מהמנטליות שלהם, אולי יעשו מצעד אהבה בעזה, נראה אותם. יש בם שנאה עצמית וטמטום מדופלם. עזי מצח שוטים שהפכו עצמם לטיפשים. אפשר בצורה אחרת לבקר ועליהם לדעת שעמנו במצב מלחמה ומעשיהם מפוררים ומחלישים אותנו. יש סדר עדיפויות בחיים ויצר הקיום הוא מהריאשונים שבהם. הפלסטינים לא יהססו למחות מעל פני האדמה כל זכר ליהודים אם חס וחלילה ינצחו, יתחילו בשמאל ואולי ישאירו מספר יהודים חרדים בחיים. הפלסטינים אם היו מנצחים את כל המשפחות שלהם היו אונסים והורגים, נראה לאחר מעשה כזה או שפיצצו למישהו את האח שלו באוטובוס או בדיסקוטק והוא אסף את חלקיו או שניכנס לכפר ערבי ושפכו למישהו ממשפחתו את המוח וגררו אותו ברחובות והציגו לחייל ''יפה הנפש'' את הדם על הידיים כמו שקרה לשני החיילים, שיספר לנו סיפורים. שידעו שצבא צריך לנסות קודם כל לפתור בעיות שניכפו עליו ולהיות רציונלי במידת האפשר ולתקן שגיאות במסגרת מתאימה אבל גם שידעו שוטים שעצם השימוש בצבא לא הומני ומי שמביא לשימוש בצבא (הערבים) שידע שזה באחריותו גם השגיאות... אני תולה הרבה מהאשמה במנהיגות ובחינוך בחלם שהצמיח דור עגל זהב פוחז אוויל פלספן שלא יודע משמאלו ומימינו וחושב שהטמטום הוא חוכמה ושיש להגן עליה. אני מצרף תגובה: אין דבר כזה טוהר נשק נשק וצבא נועדים להרוג, להרוס להשמיד להלחם, חייל ''טוב'' לומד לגלות חלקים לא אנושיים לצערי והוא מתבלבל לפעמים, החייל לא מצוי בחברה נורמלית של שלום ואחווה ולפעמים מאבדים את הפרופורציות. אז בטח צריך לנסות לשמור על שארית ההומניות ככל האפשר אבל אין כזה דבר צבא טהור מכיוון שבצבא לומדים להרוג ומתבלבלים הערכים, ממתי להרוג זה הומני? אז אם רוצים הומניות אסור להשתמש בצבא ולהיכנס למלחמה ומי שמספר לך סיפורים על צבא הומני אז אפשר אולי ''לצחוק'' על הצביעות. אז לצערי השכנים שלנו חיות אדם ואנו נאלצים להשתמש בצבא וכאן נכנסים לדבר שהוא לא יכול להיות מטבעו הומני ואנו לא יכולים להשלות את עצמנו בטוהר. איזה טוהר ואיזה נעליים. אולי באחרית הימים כשיזרקו את כל הנשק לכל הרוחות ולא יהיו פצצות אטום לכל העולם כולל לאמריקאים וצבא יהיה למטרות שיטור ומצעדים בלבד אז יהיה עולם אוטופי חדש עם טוהר. ''טוהר הנשק'' עוד בדיחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי, אצלך זה לא ליקוי מאורות
HR,
08/12/04 17:08
|
|
 |
תודה
ל"ת
Avi Ecuador,
08/12/04 17:32
|
|
 |
יפה אמרת אבי - זה כל כך ברור
מיכה,
חיפה,
08/12/04 16:34
|
שאני לא מסוגל להבין מה עובר לכל השמאלנים בראש. אנשים שנותנים שיובילו אותם כמו צאן לטבח - בדיוק כמו לפני 60 שנה בגרמניה, רק שאז לא היתה מדינה ולא היה צבא. איך זה שלא לומדים מההיסטוריה ומבינים באיזה מציאות אנו חיים היום???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
not
ofer,
08/12/04 16:23
|
long enough you idiot , hi maybe you can come over take a gun face them and then talk ''nevela''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כוח!!!
Yossi V,
08/12/04 16:44
|
|
 |
יוסי=חלאה. שלום יבוא שאחד כמוך
דן,
08/12/04 17:46
|
לא יהיה במדינה הזאת. מחרחר מלחמות בעם. טיפש מטופש. טינופת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אני עם החיילים. אני שפוי!!!!!!
אני,
08/12/04 15:30
|
אחרים איבדו את שפיותם ואת היותם חלק מהעם היהודי. תמיד היו בעם היהודי אנשים שהזדהו עם האוייב. תמיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
איפה הוא חי הבן אדם הזה?
עינת,
מרכז,
08/12/04 15:29
|
|
 |
עינת, ומה את??? שמך פטמה לא?!
ל"ת
אני,
08/12/04 18:19
|
|
 |
18.
אין גבול לחוסר הבושה
ל"ת
רועי,
תל אביב,
08/12/04 15:27
|
|
 |
17.
כרגיל, עושים מאיתנו צחוק
ל"ת
ציפי,
08/12/04 15:26
|
|
 |
16.
צבא מוסרי?????????????
הלואווווווווווו,
08/12/04 15:26
|
איזה משחק מילים, רק חבל שצבא ומוסר לא הולכים ביחד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך, כולך משתמט!!! אולי תברח
גיא,
08/12/04 18:46
|
|
 |
15.
על זה נאמר תראו מי שמדבר
ישראלי,
08/12/04 15:26
|
שרון הוא האחרון בכל ישראל שיכול להטיף על מוסריותו של צה''ל - הוא שאסור לו להיות שר ביטחון, הוא אשר עשה פשעי מלחמה לאורך כל שנות הקריירה הצבאית שלו - מבייש את צה''ל באמרה הזו. עדיף היה לו לשתוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף לך לשתוק יא...
}{,
08/12/04 15:58
|
עדיף לך לשתוק יא טמבל. שכחת מי הציל אותנו במלחמת יום הכיפורים. כניראה שהיית עוד נוזל באותה תקופה. מה אתה יודע על פישעי מלחמה. לך לראות מה היה ביגוסלביה, תראה מה קורה בעירק. תראה את אפגניסטן עם הטאליבן. בזכות אלה שנלחמים עבור ילד כמוך (בראש בכל אופן) יש לך את האפשרות להוציא כאלה מילים אחוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקיצור מה שאתה אומר הוא שאם
ישראלי,
08/12/04 16:50
|
ביגוסלביה ביצעו פשעי מלחמה - אז גם לנו מותר. נכון? באמת אור לגויים. חנוכה שמח. ואם לא אכפת לך - החברים שלי מתו ביום כיפור - אותם לא הציל אריק 'מלך ישראל'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
יופי עוד פסיכופט!
ל"ת
הנדריק,
08/12/04 15:24
|
|
 |
13.
הגיע הזמן לתת גיבוי לחיילים של
הילדים שלנו,
העתיד שלנו,
08/12/04 15:24
|
שלנו, שלנו!! זה הקו וצריך להמשיך כך עוד ועוד. לא לכסות ולא לטייח, אבל לא להזניח את החיילים ולהפקיר אותם לחסדי בצלם! הם עושים עבודה בלתי אפשרית וכל הקולות ששומעים זה רק הרדיפות הנבזיות שרודפים אותם. צריך לחזור קצת, כמו פעם, ולחבק אותם אל ליבנו בחום ובאהבה. כשהם ידעו שהעם אוהב ומעריך אותם הם ירגישו לגמרי אחרת. שקולו של שרון לא יהיה בודד. ושהרמטכל לא יגרר אחרי בצלם. הם לא יהיו קובעי הקו כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
and I'm the queen of England
ל"ת
Doug,
new york,
08/12/04 15:21
|
|
 |
GOOD FOR YOU DOUG NY
ל"ת
THE BEAR,
08/12/04 20:04
|
|
 |
אתה מניו-יורק כבר יודע מה קרה?
תתביש לך,
08/12/04 15:38
|
אתה מגוייס נגד צהל ומדינת ישראל. אתה לא ממש צריך את השקרים האלה כדי להיות אנטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
NICE SAYING ARIK. GOOD MAN
ל"ת
THE BEAR,
NORTH POLE,
08/12/04 15:20
|
|
 |
10.
שרון,תן ואדי ערה והמשולש
עמית גרינברג,
רמת השרון,
08/12/04 15:19
|
למדינת פלסטין. עליך להביא למצב של שתי מדינות לשני עמים. אין פתרון אחר שיבטיח שגם לעם היהודי תהיה מדינה בעוד 30 שנה. אנא, חשוב על העתיד של העם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די כבר עם ואדי ערה,שייתן את
אליהו,
08/12/04 15:33
|
|
 |
טיפש בעד מדינה דו-לאומית??????
ל"ת
ערן מהשמאל,
08/12/04 16:18
|
|
 |
9.
שרון צודק בהחלט,לחימה בטרור.
נועמי,
פורטוגל,
08/12/04 15:18
|
שרון צודק בהחלט,המלחמה בטרור הפלשתינאי שאינו בוחל ברצח מכוון של זקנים וילדים ,היא קשה ומורכבת. ועם לכתו של ראש הטרוריסטים ישנו סיכוי קטן אמנם להתקדמות. ללא עראפת ויאסין ראשי הכנופייה ייקל ההתקדמות לשלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היה יפה
Avi Ecuador,
08/12/04 15:45
|
אם את התגובה שלך היית כותבת בשם אחר. די להתחזות למרות ש''בזכות'' השם קוראים אולי את תגובתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר??????????????
נו באמת,
08/12/04 15:38
|
מה הקשר בין לחימה בטרור להצדקת מותם של אנשים חפים מפשע?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
צה''ל של 2004
א.ג,
08/12/04 15:15
|
מוסרי יותר מצה''ל של 82, שהיה יותר מוסרי מצה''ל של 73, שהיה יותר מוסרי מצה''ל של 67, שהיה יותר מוסרי מצה''ל של 56, שהיה יותר מוסרי מצה''ל של 48...
ההבדל היחיד הוא שהשלטון נמצא בידי הימין, ולכן צה''ל והמדינה מוכפשים ע''י השמאל הבוגדני שאינו אוהב את מלחמתו של צה''ל בפלשתינאים ויוצא במתקפה תקשורתית חסרת תקדים וארגון ''בחלם'' הבזוי הוא אחד מעושי מלאכתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
ראש ממשלה יקר - ושפוי!
בעד שלום וצדק,
08/12/04 15:15
|
תפסיקו להתלהם נגד חיילי צהל שבזכותם אנחנו קיימים על האדמה הזאת בכלל. אתם לא נותנים לעובדות לבלבל אתכם, נכון?! תתבישו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
יש עובדות בשטח
עידו,
ישראל,
08/12/04 15:14
|
כל כך הרבה מקרים של הרג לא מוצדק ושקרים וטיוח- וצה''ל הוא צבא מוסרי??? מספיק עם השקרים! ישנם חיילים רבים שהם רוצחים ופושעים שיש להעמידם לדין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראינו את העובדות על טבח ג'נין
girly,
22/12/04 06:25
|
ככה נראית על ההסברה של השמאל הקיצוני -קשרים ללא סוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
צריך שלום!
נועמי,
פורטוגל,
08/12/04 15:13
|
הציבור הישראלי מחולק לארבעה מגזרים כמעט שווים – האשכנזי הוותיק, המזרחי, הדתי-חרדי, יוצאי ברית-המועצות-לשעבר והאזרחים הערביים. לא נוכל להצליח במאבק על הסלט כשאנחנו מסתמכים על שני גזרים (האשכנזי-הוותיק והערבי) בלבד, ואיננו עושים נפשות בחמשת המגזרים האחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Gzarim ...Migzarim...what
Mor,
NY,
08/12/04 16:12
|
the hec are you talking about? since when you became a carrot expert??? when you mix too many ingredients in a salad you end up with a total disaster, so we have to take it step by step. I't's impossible to resolve everything all at once. And....stop being so philosophical or shall I say: a BiG FALTSANiT!!! y
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ווט אבררררררררררררר
ל"ת
אפצ'י,
08/12/04 15:34
|
|
 |
4.
והבחורות הישראליות הכי יפות...
לא גאה בצה''ל,
תל-אביב,
08/12/04 15:12
|
נו באמת, מספיק כבר עם הצדקנות העצמית המטומטמת הזאת. הצבא שלנו לא מוסרי, לא מהיום וגם לא מאתמול. תפסיקו כבר לטפח לעצמכם את האגו כל הזמן, ותתייצבו מול האמת- ישראל מבצע בשטחים מעשים אנטי-אנושיים ואנטי-יהודיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון , צודק
דני,
08/12/04 15:32
|
אנחנו בהחלט יותר מוסריים מהצבא הרוסי ששוחט את הצ'צ'נים וכמובן יותר מוסריים מהצבא האמריקאי שהטיל 2 פצצות אטומיות והרג יותר ממליון וויאטנמים וכמובן לא לשכוח מה שקורא עכשיו בעירק . גם אל תשכח את כל המיליונים שהרג הצבא הגרמני במלחמת העולם השניה וכמובן את ה - 6 מיליון ששלח למשרפות. ועוד משהו , ממש קשה לי לספור על 2 ידיים את צבאות הכיבוש שנימצאות כרגע בעירק ובהם : איטליה , ארה''ב , יפו , גרמניה ועוד ... אל תיתמם , כול הצבאות שנימצאים בעירק הם צבאות כובשים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט
מה אתה שח,
פאלוג'ה,
08/12/04 15:27
|
בפאלוג'ה (ארה''ב הדמוקרטיה הראושנה) היית? בקונגו (שלטון בלגי) היית? באלגי'יריה (צרפת בירת הנאורות)היית? בפוקלנד (בריטניה המפוארת) היית?
של נעליך מעל רגליך לפני שאתה משתלח בצבא ההגנה לישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
ה' עמך גיבור החייל, אריאל שרון
יגאל כהן,
רחובות,
08/12/04 15:10
|
כמה שהאיש הזה מאוזן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כשכל העולם סביבו מתלהם ומשתגע!! גבר גבר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה ששרון אומר
Avi Ecuador,
08/12/04 15:49
|
גם דברים נכונים והוא צודק בהחלט במקרה זה עדיין לא עושה אותו ל ל''ו ועדיין לא אומר שהוא מנהיג את עם ישראל בכיוון הנכון-
הגב לתגובה זו
|
|
 |
so
ofer,
08/12/04 16:41
|
|
 |
ofer......
dani,
n.y,
08/12/04 21:22
|
ofer. i am so happy to see your name.. how is avi.e. he is still p a l t z e f a n......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
sorry
ofer,
09/12/04 05:35
|
I coudn't talk to him today he is spending some time at the zoo
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
כל הכבוד לצהל ה עמכם
ל"ת
פלמחניק,
08/12/04 15:07
|
|
 |
1.
תודה מר שרון על התמיכה בצהל
ל"ת
בצלאל,
08/12/04 15:05
|
|