 |
145.
g-d bless our brave slodiers
yaron,
usa,
03/04/05 19:15
|
i can not beleive we might have not lost a captain in the best comando unit in the worls because of such human scum. an ALUF in the IDF has said that the enemy's people are just as important as our brave soldiers!!! i served in the israeli army first in an elite unit, and then in a top secret unit in the intelligence. i remember myself asking my commander if we are protecting innocent lives but what about our oun soldiers? one toe of our soldiers is not worth 1000 lives of enemy's people. sounds racict? let's see how the ALUF would talk if it was his son (g-d forbbids) lying dead because of that stupid decision.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
המילון החדש ע''פ השמאל הישראלי:
שרון,
מרכז,
03/04/05 18:19
|
''צריך למות בעד אוייבינו'', ''זו אינה ארצנו'' הומניות(חד-כיוונית): להתייחס לרוצחינו בהומניות ולאפשר להם את כל זכויות האדם, בעוד חיילינו שנלחמים בחרוף נפש נגד חיות הטרף הללו, זוכים למסע של דה-לגטימציה חסר אנושיות והומניות. ככה זה כשרואים הכל על צד שמאל: הטוב הופך לרשע, הרוצח האכזר הופך ''לקורבן'', ועם חכם עם ראש ולב יהודי, הופך להיות עם של חכמי- חלם עם לב של אבן כלפי בניו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
יש לעצור את המסיתים השמאלנים-ש
משפחה שכולה,
09/12/04 20:40
|
מאז השכול הפרטי שלנו הבננו כמה הם צבועים-הפעילים השמאלנים השונים-ואינם יודעים לנחם לתמוך ולעזור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
אבא שבשמים רחם עלינו
יהודי ישראלי,
בת ים,
09/12/04 17:00
|
די אבא שבשמים די לצרותינו. עלינו לזעוק אל הקדוש ברוך הוא. שיגאל את עם ישראל מיסוריו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
רוב המדינה איתך
גדי,
09/12/04 16:49
|
|
 |
140.
צודקת והדבר נכון לגביי כל
tr,
09/12/04 15:56
|
|
 |
139.
''בצלם'' וחבר מרעיהם...
ש.פרס,
רמת אבביו,
09/12/04 08:30
|
|
 |
138.
the 13 soldiers
mali vardi,
fl, usa,
09/12/04 05:46
|
some how it is forguten that we are in a war against terror and there is no remorse on them, jewish blood on their hands look at the americans, they bomb anything if needed to save soldiers lives and in israel some groups are pointing fingers to the soldiers that protect us we lucky it is only a minor group shayetet 13 we love you all stay strong
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
מה את רוצה מהשמאלנים...
Metziuty,
09/12/04 05:24
|
פושעי אוסלו הביאו את המחבלים מטוניס כדי לרצוח יהודים, ואת מצפה שלא יגנו עליהם. לדעתם השלום חייב לעבור דרך קרבנות שלום, כך עם ישראל יהיה יותר רך ומוכן למסור את ארצו לערבים, הם יצאו צודקים ויקבלו על כך מהאירופים יותר כספים.
מה שמרגיז יותר מכל, הוא שמנהיגי העם הפכו לסוחרים בדם, הם הפכו כלים בידי האויבים ותומכיהם השמאלנים, המסיתים את מנהיגי העולם כנגד נציגי עמם.
טוב שפנית לרמטכ''ל אך מעליו יושבים עוד שני אנשים, ולמרות שלא יקחו לדעתי שום אחריות אישית, יש לפנות גם אליהם. ואם לא תהיה תזוזה חיובית מצידם, יש לפנות ישירות אל העם. ולא להתבייש לאמץ את שיטות השמאלנים... כמה נשים עקשניות העיפו את ברק מלבנון כמו טיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
את אישה
אמנון,
רחוק,
09/12/04 05:00
|
נבונה ומיוחדת כך גם היה בנך. כל עם ישראל מצדיע בכבוד לסרן מורן ורדי על פועלו למען ביטחוננו, ומעריך את אמיתות דברייך ויושרך לזעוק על העיוות שנעשה למלאכים האלו, חיילי היחידות המובחרות. המוסר והיושר שיש ללוחמים שלנו, הוא הגבוה בעולם, ממש כך, לגבי הפלשתינאים, חבל בכלל לבזבז מילים ,או בכלל להזכירם בסמוך למילה מוסר... חיות אדם שפלים ומנוולים גם בינם לבין עצמם, עם נכשל שמאשים את כל העולם בכשלונו חוץ מאשר את עצמו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
כמו שאין כללים לטירור כך גם...
ברנט,
09/12/04 04:35
|
במלחמה בטירור לא צריכים להיות עם כללים מוסרים ומי שתוקף את צה''ל מהסלון כדאי שיהיה עם החיילים ומשם נשמע מה יש להם להגיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
צודקת.
אלעד,
09/12/04 04:26
|
הרמטכל שלנו מחריב את הצבא.. על התקשורת:נגמרו לי כבר המילים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם לירות ואחר כך לשאול שאלות
יניר,
ארץ ישראל,
09/12/04 05:12
|
לבי לבי לאם השכולה. אני מעדיף שבני ישב בכלא מאשר ישכב בקבר. ההנחיה שאני הייתי נותן לבני ''תירה ואחר כך תשאל שאלות''. ולזהבה גלאון ולאיתן כבל וכל שאר מגלגלי העיניים עם ''המצפון'' הצבוע אני אומר רק דבר אחד ''תקפצו לי!!'' אני עדיף את בני חי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
you are 100%correct
101,
toronto can,
09/12/04 04:25
|
i wish more were like you a true mother to israel those bastards took your son but not the spirit that keeps us going they will never take that away
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
i agree with the mother 100% .
ל"ת
yosef,
los angeles,
09/12/04 04:23
|
|
 |
131.
thank you liora
vardi mali,
usa,
09/12/04 03:58
|
hi liora it is a wake up call, i agree with you 100% love you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
She speaks for us all
From Canada,
09/12/04 03:55
|
It is time to to face the truth. We are fighting for our lives. The enemy may be right, but this does not mean that we do not have the right to fight, to kill and to win or to save our own lives. Guys like Moran are the best our people had ever had, and we should honor him and his fellows, not betray them. We sent them to fight for us, and we should stand behind them.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
גבירתי צודקת
אלון,
קנדה,
09/12/04 03:55
|
צר לי על אובדנך הענק. את צודקת ויותר . תודה לנושאים במלאכת הקודש על הגנת חפים מפשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
בושה למדינה שיש לה רמטכ''ל שלא
רון,
09/12/04 03:35
|
בושה למדינה שיש לה רמטכ''ל שלא מגבה את חיליו רק בשביל להצטייר יפה בתקשורת א נ ח נ ו ב מ ל ח מ ה - תתעוררו. הערך שאני בתור חייל חונכתי עליו הוא שעלי להגן על חברי ליחידה על עצמי ועל המדינה ואזרחיה בכל מחיר וגם במחיר חייו של האוייב מולו אני נילחם. כאשר אני כיום כבר מספר שנים אחרי סיום השרות הצבאי אני חושב על החבר'ה הצעירים הללו אשר נימצאים כמעט יום יום בסכנת חיים ומצב זה נימשך כבר מתחילת שירותם הצבאי - אני מבין אותם !!! באם קיים סיכוי קטן שהתנועה של האדם/הילדה (מיקרה המ''פ) שמולם תסכן את חייהם או חיי חבריהם ליחידה - אין פיתרון אחר אלה לירות על מנת להרוג ! זה מה שחונכתי עליו וזה גם מה שאני הייתי עושה !!!!!! **פשוט תתבישו לכם כל מי שמגנה זאת ומוקיע את מיטב חילינו וכדאי להתעורר מהר כי מחר כבר לא יהיה מי שיגן עלינו ועל ילדנו וחילינו יפחדו לירות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
לא ישראל אלא עיתונאי ישראל
ערן,
09/12/04 03:15
|
החונטה העיתונאית השלטת בישראל היא היא אשר קובעת את סדר היום כאן ואני מבטיח לך גבירתי כי בעיני לפחות 99.5 אחוז מהעם בישראל בנך גיבור וחצי האחוז לצערי הוא אשר נשמע כי אף אחד לא קם וזועק על השקר העלוב שנקרא דעת הקהל כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
she's 100% right
ל"ת
fellow jew,
09/12/04 02:01
|
|
 |
Morals? where exactly
Fadi,
Sydney,
09/12/04 04:21
|
When u kill a little girl carrying a school bag and u call here terrorist, where is the moral. for a nation that suffered from Mass killing, we should be more careful and sensitive, less rasists and more peaceful. the army has saved the nation but also made us look terrible around the world for the extreme actions it did - actions that onlt barbaric people do, like the Hamas and Saddam!!! you see we are not better - just the same. Betselm and other organisations are actually adding much to the country and saving its reputation worldwide, so for this silly woman, despite ur pain, why dont u admit that we failed and u r right - we turned the brave soldiers to killers, just the same as the hamas recruit men to be killers!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גם אידיוט וגם זבל
מרק,
09/12/04 08:56
|
אבל אתה לא יחיד - אלה שתי התכונות מאפיינות לרוב היפי נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
כמו במלחמה לא בהומניות
משה,
צפת,
09/12/04 01:55
|
תאר לעצמך במלחמת ששת הימים היו בודקים כל חייל של האויב אם הוא הוא בלי ידיים, פצוע או .. מלחמה אז כמו במלחמה ! אנו לא חפצנו במלחמה! לאידך אנו לא ניהיה קורבן להומניות וכמו שכתב אחד לרוץ למוות בהומניות כאשר הפציצו את המטוסים המצריים הרגו אנשים חפים מפשע הם עדיין לא הספיקו לעשות דבר! לא עושים חשבון כשרוצים לחיות מול מחבלים! ולכל השמאלנים שאני אוהב באמת מתוך אהבת אחים: מה ההבדל בין ביתך בת''א שהוא לא פחות שטח כבוש מנצרים וגוש קטיף למה זה נקרא לכבוש וזה נקרא לשחרר למה כשסבא שלך ושלי נלחמו במלחמת השחרור (הכיבוש) הם לא חמלו על זקן (מחבל) כי במלחמה כמו במלחמה! וכדאי שתקראו קצת יותר ספרי הסטוריה על המלחמות איך כל התמימים חפים מפשע הוליכו שולל את החיילים בכל מקום שסמכו עליהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
SHENKIN
ZIZO,
CALIFORNIA,
09/12/04 01:47
|
TO ALL THE LEFTISH TRASH ;WHAT DO YUO KNOW ABOUT WAR ?WHAT DO YOU KNOW ABOUT THE FEELING THAT IN ANY SECOND SOMEBODY CAN KILL YOU? SO SHUT UP AND GO MAKE AN OTHER TATTOO!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
מי שלא מבין שיש פה מלחמה
שמוליק,
09/12/04 01:44
|
כדאי שיתחיל להתאפס על עצמו. כמה שיותר וידויי הריגה שיחשפו ויסופרו על ידי החיילים, יורו לנו שזו נורמה קיימת שהצבא לא צריך להתבייש בה אלא להתגאות בה. כשמכריזים עלינו מלחמה אנחנו משיבים אש ועושים את זה בצורה הטובה ביותר שאנחנו יודעים ויכולים ברגע נתון. כל מילה נוספת מיותרת גם יחידת דובדבן ביצעה בזמנו וידוי הריגה אחרי פציעה של מבוקש בשכם בירך כדי לא לעורר את כל הקסבה בניצעו חסימה של זרימת הדם מהירך השניה וכך זרם הדם בירך הפצועה גבר והוא מת מאיבוד דם. בקיצור וידוא הריגה תמיד היה (לצערינו כך נהרג בלבנון גשש מבית זרזיר) ואיך שזה נראה כרגע גם תמיד יהיה -לוחם שננעל על מטרה לא ננעל עליה על מנת לפצוע אותו הוא ננעל כדי להרוג ואם לא ביצע את המטרה בכדור הראשון הוא ישלים אותה תוך זמן קצר על זה מתאמנים וכך מבצעים כל לוחמי צה''ל, חוץ מהפרקליטות הצבאית ומצ''ח שבהסתערות שלהם על היעד התרגולת היא שונה!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
יפי הנפש מבקריםאת הלוחמים!
כהן קלרה,
נתניה,
09/12/04 01:44
|
מענין עם הבנים של אנשי בצלם,וארגוניםאחרים שירתו בצהל או שהם משתמתים שמלנים?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
כמה שאת צודקת!!!!!!!!!!!!
שי,
ת''א,
09/12/04 01:42
|
מתי נקום אנחנו אזרחי מדינת ישראל ופשוט נצא לרחובות להפגין נגד ההרס העצמי שלנו שנקרא........
ת ק ש ו ר ת!
כל הזמן מחפשת ממה לעשות פריים שואו בלי לבדוק האם זה הורס את המדינה הם פשוט לא שפויים או שהם ממש שמאלנים קיצונים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
The cursed left kill us all
ל"ת
Fact finder,
09/12/04 01:25
|
|
 |
119.
YOU RIGHT Ms. Vardi the best
ל"ת
Aharon,
Spain,
09/12/04 00:22
|
|
 |
118.
מי שבאמת מוציא שם רע לצה''ל
אורי,
09/12/04 00:20
|
תתפלאי גברת ורדי היקרה. מי שמכתים את צה''ל זו לא התקשורת, לא השמאל ואפילו לא תחקירני בצלם. מי שמכתים את צה''ל זה מ''פ שמוודא הריגה בילדה קטנה, מג''ד שמאפשר לחייליו ליפתוח ב- ''אש הרתעה'' במסע מינהלתי ולקצור ילד, מפקד חיל אוויר ש- ''ישן בשקט'' אחרי שטיסייו הורגים מבוקש בכיר עם עוד 15 אזרחים רובם נשים וילדים וכן גם רחמנא לצלן אנשי שייטת שמחסלים שבוי פצוע. עם כל הכבוד לאנשי הצפרדע לירות למוות מאחורי מחסה מטווח 40 מטר באדם המתבוסס בדמו לאחר שנשקו נפרק זה אקט לא ממש הירואי, במקרה הטוב מדובר בחריגה חמורה מנהלים בצירוף פחדנות וחוסר מקצועיות במקרה הפחות טוב מדובר ברצח!! גאוותנו היא על צה''ל שהחיילים בו הם מוסריים, כן כמו מורן ורדי ז''ל. כזכור לך את הפרשה חשפו לוחמי שייטת (עוד לפני אנשי בצלם) אני באופן אישי מעדיף את הלוחמים האלה. כמי שכבר 15 לפחות שלושה שבועות בשנה נושא בנטל (אחרי שירות סדיר מתיש ביחידת ח''ר מובחרת באינתיפדה הראשונה) אי אפשר לפתור את התגובה שלי באמירות כמו ''אתה לא יודע מה זה בשטח'' ו- ''נראה אותך זז מהכורסה ומלכלך את הידיים''. לכלכתי את הידיים, אני מכיר הייטב את המציאות, היא מורכבת, ועדיין אין שום הצדקה שבעולם לביצוע מעשים מבישים, ולצערי בשנותי הרבות במדים ראיתי עשרות מעשים כאלה. גברת ורדי, אני מבין את כאבך (עד כמה שאפשר מחוץ למעגל השכול) אבל אל תתבלבלי, מתקפה על השליח שחושף את הבעיה אינה התשובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לוחם ואני דה וינצ'י
erez,
09/12/04 03:22
|
תמיד ימצא זה אשר יצדיק את הצד הלא נכון ולו בכדי להראות שהוא שונה ואיש העולם הגדול (אלק) והנה הגיע אחד שעוד טוען שהיה לוחם ואם אתה היית אפילו קרוב ללוחם היית יודע שאין עשרות מקרים מעין אלה רק בסביבה שלך כי אני לעומתך כן הייתי לוחם במשך שנים רבות ואני לא ראיתי מקרה חריג אחד. מפליא מה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתכוון לג'ובניק..
אורי,
09/12/04 07:57
|
|
 |
הצדק איתך
אבנר,
09/12/04 02:41
|
אתה צודק במאה אחוז , ולדבריך אני רוצה רק להוסיף שאסור לערב נושאים אמוציונלים של שכול ואבוד בן לנושאים פוליטיים ולנושאים צבאיים . טוהר המידות של צה''ל זהו נכס שהיה גאוותה של מדינתנו מאז הווסדה ואסור לנו להקל ראש בנושא כל כך חשוב . צבא ערכי ומוסרי הוא גם צבא חזק שיכול לאויביו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
קודם השמאל ניסה להרוס את המדינ
jak,
09/12/04 00:11
|
עם אוסלו ועכשיו שהליכוד הצליח להציל את המדינה ולייצב את הכלכלה ולהפסיק את הפיגועים פתאום מתעוררים להם הנבלים שלא למדו כלום ומלכלכים על חיילי צהל
כל עם היה מייחל לאוייב כמו מדינת ישראל מדינה נורמלית וחפצת חיים היתה כבר מזמן מוחה את זכר פלסטין (המצאה בריטית)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
אנחנו איתך ! ולעזאזל הבוגדים!
אבנר שרף,
כפר תבור,
09/12/04 00:08
|
הרי לא כל האצבעות ביד שוות בגודלן ,ולא כל החיות בספארי צמחוניות,למה לך לקחת ללב מה שכמה אידיוטים בוגדים שלא מחוברים כלל להווית המולדת שלנו משרבטים בגלל תיסכול הנובע רוב הזמן מתסביך ההלקאה העצמית? העיקר והחשוב הוא שאנחנו כלומר הרוב הדומם שנולדנו,גדלנו ונלחמנו כאן מוקירים את תרומתכם וליבנו עמכם! תהיי חזקה וכל טוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
מישהו בתשקורת מנסה לטמטם אותנו
jak,
09/12/04 00:07
|
אסור לתת לו חיילי צהל והעם היהודי בכלליות זה האנשים הטובים ביותר
כל העולם דופק ורוצה לדפוק אותנו והשמלאנים מצטרפים אליהם
אסור לתת להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
ישר כח
מאור,
רחובות,
08/12/04 23:33
|
כל הכבוד גב ורדי מי יתן וירבו כמוך שיבינו שאנו במלחמה ויגנו על הבנים ולא על רוצחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
צודקת
אלה,
רמת גן,
08/12/04 23:33
|
שלומם של החיילים צריך להיות במקום ראשון גם במחיר טעויות בהחלטה תוך לחימה. כן. לחימה! הם לא מטיילים בין בתי המבוקשים להנאתם. הם מסכנים את עצמם יום יום במלחמה למניעת פיגועים. מביש שהרמטכל לא נותן להם גיבוי מאחר שרק בגלל שיקולים הומניטריים הוא שולח אותם לשטח במקום להשתמש במסוקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
כנסו
יהודי מוסרי,
שפלה,
08/12/04 23:27
|
הרבה פעמים אנו, או יותר נכון יפי הנפש שחיים במדינה הזאת, שוכחים שמדובר במלחמה.במלחמה יש הרוגים(כן באמת, אפילו לנו. שמעתי שמדי פעם הורגים לנו פה כמה אזרחים). אני יודע שהדיון על הפרשה עוסק בשאלה האם היה הירי מוצדק. רבותיי, כל ירי על ערבי-מוסלמי מוצדק. יש לראות אותם כעם,לא כפרטים בעלי זכויות.עם שמטרתו היא סילוק היהודים-החזירים מעל האדמה הזו. ובאשר לפרשה הנ''ל,נורה פה מחבל! אז מה אם הוא היה פצוע?הרי רוב הסיכויים שאם הוא לא היה מנוטרל הוא היה שולח איזה מפגע לתוך ת''א. ועוד משהו. נוהגים להשוות את המחבלים לחיות.הם לא חיות. הם בני אדם.כמוני וכמוכם.לחיות 'מותר' להרוג, לחסל, בשביל לשרוד. אבל הם בני אדם ותראו מה הם עושים. רק שבניגוד לנו, מטרתם היא לרצוח(מספיק לראות הלוויה אחת של איש חמאס כדי להבין על מה אני מדבר). אז תתעוררו כבר כל המלוקקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
גברת ורדי את צודקת
ש.ש,
08/12/04 23:16
|
העם שלנו חולה - ברוסיה היו שולחים אותם לגולגים לחינוך מחדש, לצערי עדין אין פה כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
גברת ורדי היקרה פשוט צודקת
עמוס,
08/12/04 23:08
|
זה מזכיר לי את הסיפור על לקיחת נשים באירופה בימי הביניים והאשמתם בכישוף. המשפט נערך לרגלי הנהר המקודש. ''המכשפה'' נזרקה לתוך מי הנהר. אם הייתה יוצאת מהמים לשאוף אוויר אמר הדבר שהנהר הקדוש דחה אותה והיא מזוהמת ולפיכך היא הוצאה להורג. אך אם היא הייתה נשארת במעמקי הנהר, אמר הדבר שהיא לא הייתה מכשפה. וכך איתנו, אנו חייבים לההרג בשביל שלא יגידו אוי ואבוי שאנו לא מוסריים. מדינה ''הורגת'' יושביה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
יישר כוח
קצין מיל',
08/12/04 23:06
|
|
 |
108.
אין כובש הומני
דניאל,
08/12/04 22:53
|
|
 |
מי שעשה אותך הוא אשם!!!
מרק,
09/12/04 08:25
|
הבעיה היא אידיוטים ונבלות כמוך שתומכים בטרור איסלאמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל יש אידיוטים ''הומניים'',
בוגדים מהלכים,
חפשיים!,
09/12/04 07:44
|
איזה כיבוש? למה אינכם עונים על השאלות - האם הייתם מעדיפים שישראל תניח למדינות ערב להשמיד אותה? מי כאן לא הומני, ישראל או חלאות האדם, שאינם מפסיקים לטבוח יהודים, שכן הם מעדיפים את תחביבם זה על הקמת מדינה? בידי מי היתה הארץ כבושה לפני שזה התנפל עלינו כדי לכבוש את השאר? מה הם ה''פלשתינאים''? למה לא מקימים מדינות לפליטים היהודים מארצות ערב? הם ישבו בארצות ערב מאז צאתם לגלות, שנים רבות לפני הכיבוש הערבי! למה דין פליטי מלחמת תוקפנות נגד ישראל שונה מדינם של עשרות מליוני פליטים אחרים ברחבי העולם, ששוקמו כולם? ומעל לכל - למה אתם מצדדים בנאצים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108 the asshole
uzi,
09/12/04 02:33
|
leave if u dont like it here move to stay with ur arab boyfriend
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אה הבנתי
אילן,
09/12/04 00:09
|
והנכבשים שמפוצצים אוטובוסים בתל אביב ירושלים עפולה ואשדוד הם בסדר ואחנו לא אמורים לעשות שום דבר בנידון. יש לך בכלל מושג איזה תוהו ובוהו היה כאן אם לא היו פעולות מנע של השבכ צהל וכוחות הבטחון. היית צריך לחבר את המקלדת שלך למצוף ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אומרים שקר כמה פעמים
jak,
08/12/04 23:57
|
הוא הופך לאמת
לפחות זה מה שהשמאל חושב
הערבים המציאו את העניין הזה של הכיבוש אין עם פלסטיני איזה סממנים של עם יש לו בדיוק? חוץ מהיכולת המופלאה לרצוח בדם קר
מעניין בהקמת המדינה היה פה אולי חצי מליון גג מליון ערבים (וגם הם לא כולם מקומיים) היום מסתובבים בעולם איזה 12-14 מליון פלסטינאים גאים איך זה קרה בדיוק? זה הכל בגלל קונפירציה של חצי עולם כנגד החצי השני וישראל היא הקורבן שצריך להעלות
למה לעזאזל מגיע לכל חצי עם הגדרה עצמית ולעם היהודי מה שמגיע זה מדינה מטר על מטר שבאמת לא תוכל לעולם לעמוד בפני עצמה נקודה למחשבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
אנו חייבים לדעת מה צהל מעולל
פרחיה,
08/12/04 22:46
|
אין אדם נתפס בצערו, ואנו חייבים לשמוע את דברי האם השכולה גם אם הם מקוממים ומטרידים, כי היא שילמה ביקר לה ביותר עבור זכותה להשמיעם. עם זאת יש לזכור שזו דעתה, ואיננו יודעים אם בנה היה מסכים להם. האם הרוגינו הם קורבנות ההומניות שלהם? האם היו מעדיפים להתבהם ולטבוח חפים מפשע כדי להגדיל את סיכוייהם לחזור בשלום, ואולי היו מעדיפים שלא להתנדב ליחידה שאיבדה את מוסריותה? בודאי שצהל אינו מתלהב מפעולת ארגונים הבוחנים את התנהלותו בזכוכית מגדלת, והיה מעדיף שאנו והעולם לא נדע מה קורה שם. אך אנו חייבים לדעת, כי מה שעושה צהל, בשליחותנו ובאחריותנו הוא עושה, ואנו חייבים תודה לבצלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור שצה''ל מפריע לך ולארגוני
בוריס,
חיפה,
09/12/04 08:46
|
טרור איסלאמיים וברור גם שאת פועלת לטובת אותם הארגונים ונגד מדינת ישראל. דבר אחד אני מקנא בך - איך ערביה יודעת לכתוב כל כך יפה בעברית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספיק שאנו יודעים מה טינופת
היא חפשייה,,
קשה לקלוט,
09/12/04 07:49
|
כמוך וכמו חברייך מעוללים. אתם מקדמים את תכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל. הדוקטרינה שלכם מאמינה שלערבים מוקנית זכות להשמיד את העם היהודי, ליהודים אסור להתגונן. אצל פרחיה והחלאות כמותה, ההסטוריה מתחילה תמיד מיום אתמול. יש להם ''מעגל דמים'', שבו היהודים תמיד אשמים, גם כשהעולם כולו יודע שה''סכסוך הישראלי ערבי'' המתמשך הוא ביזמת רוצחי העם היהודי, שבמקום לשבת בשקט ולשקם את פליטי תוקפנותם, משתמשים בהם ככלי לנצח, להשמדת ישראל. לא בזכותך, פרחיה, הם לא הצליחו עדיין! אילו היה הדבר תלוי בידייך ובידי חברייך המתועבים, מזמן לא היינו פה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך פרחיה אני רוצה להגיד
דנה,
פילי,
09/12/04 03:00
|
שאני מעדיפה 100 פלשתינאים הרוגים (גם אם הם חפים מפשע) ושילדי יחזור אלינו בשלום. את ואחייך הפלשתינאים הבאתם את האסון הזה עליכם. כאשה שחונכה בקיבוץ של השומר הצעיר ועברה שטיפת מוח רוב חייה - אני מודיעה לכם נ י מ א ס ת ם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
More about Peace
Yossi V,
08/12/04 23:37
|
We are at war against the Arabs.
Everybody wants Peace.
The question is:
How do you achieve Peace? I think we should learn from experience of others. The Roman had an empire for well over a thousand years.
They said:
If you want peace, prepare for war.
Maybe they knew something we do not?
We keep running after peace, yet peace keeps running away from us.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרוגינו הם קורבנות ההומניות
Yossi V,
08/12/04 23:18
|
|
 |
106.
all Israel with you
ל"ת
rami,
08/12/04 22:36
|
|
 |
105.
She is so right
logic,
08/12/04 22:32
|
How have we allowed a minority marginal group to set standards which do not reflect the majority. The leftists took it to the extreme making their own human garbage heros - look at Gefen
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
אל תדאגי, אנו איתך.
יומי,
08/12/04 22:31
|
ילכו אלה יפי הנפש, המלעיזים, ישמרו הם במארבים, בקור, בפחד. יראו את הלבן בעינים של הרוצחים המחבלים ושלא יחזרו... כמה קל לשבת בבית החמים, מוקף משפחה, ארוחה חמה ולהאשים. זה נורא, מה שקורה לנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
האמא צודקת ב1000000 אחוז
צברי אחד מהעם,
08/12/04 22:23
|
ומספיק עם מסע ההכפשות הגורף והשקרי נגד חיילי צבא הגנה לישראל,בשם ''ההומניזם''.הרוב בעם ישראל וגם ב''עולם הנאור'', מודעים לעובדה שחיילי צה''ל,נלחמים באוייב מטועב,ברברי וללא כל צלם הומני,במוראל גבוה ובצורה ההומנית ביותר ואשר לא קיימת באף צבא אחר בעולם!!לא האמריקנים,לא האנגלים ואפילו לא הצרפתים ההיפוקריטים!!(ראו מה הם עשו בחוף השנהב)נכון, בשם ההומניזם,כבלו ידיהם של אלפי חיילי צה''ל ביחידות קרביות!!הפרופגנדה הפרו ערבית ואנטי ישראלית,גם בתוך ישראל,נהנת ומנצלת במקסימום כל ''פריצה'' למסע ההכשפות!!התוצאה,היא ארונות מתים,וצייד מכשפות על הצבא הישראלי ''ברברי''!!אמא יקרה,הרוב הגדול של עם ישראל משתתף בצערך הגדול מכל הלב!!גם הרוב הגדול של עם ישראל תומך וגאה בחיילי צבא הגנה לישראל!!כל הכבוד לצה''ל!!אוייבים עליך ישראל מחוץ ומבית!!!!כל הכבוד לצה''ל!!!חזק ואמץ!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
השמאל משתף פעולה עם האויב.
ל"ת
צדק צדק תרדוף,
התנחלות חיפה,
08/12/04 22:15
|
|
 |
101.
רק קומץ של שמאלנים הורס את
המדינה,
08/12/04 22:04
|
בעיתונות,בטלוויזיה,הם מביעים את הדעה שלהם כאילו שהיא ,היא קול העם כשזה בכלל לא נכון,רוב העם הוא שפוי ובעד חיילים בריאים ושלמים ולא ממש אכפת לנו מה קורה לחלאה כמו מחבל שרוצה לרצוח כמה שיותר בלי סיבה,החיילים שלנו הם הכי מוסריים בעולם,נקודה.ואף מטומטם מהתקשורת לא ישנה את העובדה הזאת.99.9 מהעם חושב כמוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
גברת ורדי,את גיבורה
לוחם בחופשה,
יחידה מובחרת,
08/12/04 22:02
|
תודה לך ולעל האנשים שעדיין נושאים את ערכינו כעם ,ולא מתייפיפים ומצטדקים על חשבון מיטב בנינו תוך שיתוף פעולה עם האוייב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
יפי נפש קטנים וחסרי מעוף
אחד,
שם,
08/12/04 21:59
|
למקרה שלא שמתם לב.... מלחמה איננה הליך הומני...זאת לא מטרתה.... מטרתה של המלחמה הינה ה ג נ ה על כל מי שאיננו מעוניין במלחמה !!! ''''בני דודינו'''' אינם מעוניינים בשלום כאשר על ידי טרור הם יוכלו בזכות יפי נפש שכמותכם לזכות בכל הקופה...דם הקורבנות שהיו ושיהיו הינו על הידיים שלכם ושלכם בלבד !!!! ת ת ע ו ר ר ו ט י פ ש י ם !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
חזקי ואמצי גברת ורדי
אחד,
שם,
08/12/04 21:52
|
ישראל חייבת לך ולאנשים שכמותך את מה שלעולם לא נוכל לשלם !!! יש אנשים שבמותם מצווים לנו את החיים. ישנם אלה שבחייהם ממיתים בנו אות קלון, ללא בושה ללא חרטה ממיתים בנו את הרצון להלך על אדמתינו בגאווה. תודה לך מקרב לב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
השמאל הורס לנו את המדינה!!!
גילי,
שומרון,
08/12/04 21:52
|
|
 |
96.
תודה רבה גב' ורדי!!
אביהו,
08/12/04 21:47
|
הגיע הזמן שהרוב העצום בעם, שיושב בשקט, יביע את דעתו על המשת''פים של חבורת בצלם, אנרכיסטים הזויים, גוש שלום ושאר פרופסורים מוכי שגעון..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
צודקת ב 100%
מסכימה,
08/12/04 21:37
|
הבעיה היא שאף אחד ממקבלי ההחלטות בצבא ובכנסת לא מבין את זה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
המילה שמאלני גורמת לי להקיא
יהודי,
08/12/04 21:36
|
כמה רוע ושנאה יש בשמאלנים פשוט מגעיל. אין להם גבולות ובטח שלא אלוקים מי שמשמיצים חיילי צה''ל הרוגים לא שוים יריקה בפרצוף. תחת המחסה שמספק להם בג''ץ והפרקליטות והתקשורת הם יכולים להסית בצורה חופשית.
מי שמסתתרים מאחורי התיפיפות נפש הם יצורים חסרי נשמה יהודית. גזענים מלאי שנאה לכל מי שלא במחנה שלהם מי שמוכנים לבלוע הכל בתמורה לעקירת יהודים חשפו את פרצופם האמיתי בדיוק כמו שערפאת חשף את פרצופו האמיתי באוסלו.
השלום שמכרו לנו היה סיפור הכיסוי למטרתם האמיתית איבוד המדינה היהודית לטובת מדינת כל אזרחיה מכוווצת. זוהי מטרתו של ביילין כפי שהוא הצהיר עליה לא פעם.
אם עם ישראל לא יתעורר ויקיא את הרפש הזה מתוכו השמאל יגמור את עם ישראל.
מי שלא מתביישים לצאת נגד צה''ל חשפו את פרצופם האמיתי והוא מכוער עד מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Why don't U call yourself Nazi
Limon Hoomtsat,
08/12/04 22:05
|
Dear jew, It's a big problem the amount of hatery !!! Do you have any idea how to reduce the hatery (maybe kill all the Smolanim ??) .
:Love and best wishes
הגב לתגובה זו
|
|
 |
How to reduce hatered?
Moshe,
08/12/04 23:25
|
I do not know.
But calling a fellow-Jew a Nazi, is probably NOT the best way.
We are at war against the Arabs.
Everybody wants Peace.
The question is:
How do you achieve Peace? I think we should learn from experience of others. The Roman had an empire for well over a thousand years.
They said:
If you want peace, prepare for war.
Maybe they knew something we do not?
We keep running after peace, yet peace keeps running away from us.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
הכל בגלל הפלצנים של השמאל
ל"ת
א,
08/12/04 21:20
|
|
 |
92.
תפרידו בין עם ישראל והסמול
יהודי,
08/12/04 21:18
|
עם ישראל אוהב מעריך ומתגאה בלוחמיו שבזכותם אנחנו חיים בבטחון כשהם עושים לילות כימים כדי להגן עלינו ועל מיעוט קטן אך קולני שעושה הכל כדי להסית נגד צה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
לכל לוחמי הקומנדו המהוללים
רועי א.,
08/12/04 21:15
|
באשר הם, בשטחים ומעבר לקווי האוייב. העם בישראל חב לכם את חייו!!! אתם נושאים על כתפיכם את ביטחון המדינה וזו אינה קלישאה. חיזקו ואימצו עם ישראל אוהב אותכם..
נכון גם לכל חיילי צה''ל
נ.ב איזה תמונה מדהימה של הלוחמים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
The mother
David,
08/12/04 21:14
|
|
 |
89.
צודקת
ל"ת
ד,
08/12/04 21:10
|
|
 |
88.
אני לא יודע מה מבחינה מוסרית
יוסי,
לוד,
08/12/04 21:05
|
אבל מבחינה כלכלית עדיף לחסל מחבל מאשר להחזיק אותו כל החיים בכלא על חשבונינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
SO TRUE ):
shir,
toronto,
08/12/04 21:01
|
First and most imprtant my condolences to you and your family. Moran was the best of the best. I am so proud to know that no matter where we are we know that the israeli army (which i was proudly part of ) is protecting us. Its ashame that there is a small part of israelies who act the way they do and dont realize that the extreme muslims dont diffrinciate between us blood is blood and they couldnt care less about someone's opinions. Your son has done ''avodat kodesh'' god knows how many lives he saved and for that me and almost the rest of the israeli pupolation are thanking him. Yeshri Koach god is with you SK
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
הם לא העם.
אבי,
חיפה,
08/12/04 20:59
|
גב' ורדי היקרה אנחנו חושבים שמה שאת הקרבת למען אנחנו נמשיך לגדל את ילדנו (ולי יש 3 כאלה) הוא הרב יותר מעקדת יצחק. החברה האלה שעוסקים בנקרופיליה ציבורית. הם אלו שפגעו בחוסן הציבורי וביכולת שלנו להגיע לשלום עם הערבים. אני חושב שחברה כמו הבן שלך הם אלה שקרבו את השלום, רק עם חזק בוטח בעמדותיו, ראוי להכרה מצד האויב, רק החזקים שורדים וזו לא כלישאה, הוכחה אמירתו של נשיא מצרים ''רק עם שרון אפשר לעשות שלום''. לא אורי אבני ולא יוסי ביילין הם הנציגים האתנתיים שמנהיגי ארצות ערב ירצו לדבר איתם ולחתום איתם הסכמים. כי ברור למניהגי ערב שאלו וחבר העוזרים שלהם לא מיצגים את הציבורי בישראל, ובמעשיהם גורמים היום לפגיעה בעושיות החברה הישראלית. לחברה האלה הכל ראוי רק להצדיק את העמדות שלהם שבסופו של דבר נכשלו והביאו אלינו אסון נוראי אלפי הרוגים יהודים ופלסטינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
טירוף מערכות
רותם,
ירושלים,
08/12/04 20:55
|
אי אפשר להמנע מלהגיע למסקנה שבשבועות האחרונים מתנהל מסע שיסוי והסתה מאורגן של השמאל נגד צה''ל... לא עובר יום כמעט, ובו אין ''חשיפה'', של מעשים ''בלתי מוסריים'', או מעשי ''התעללות'', של חיילי צה''ל כביכול... לפתע פתאום, קדושת החיים של המתאבדים הפלשתינים, (שאינם מקדשים אף את חייהם שלהם...), שוות ערך, ועיתים אף עולה על קדושת חייהם של חיילי צה''ל הנלחמים זו השנה החמישית בטירור המתאבדים הפלשתיני, המוצא מחסה בתוך אוכלוסיה אזרחית, בין מרצון בין בכפייה... מצער מאוד, שתאוות הפירסום והחשיפה כביכול של ''מעשי פשע'', המבוצעים ע''י חיילי צה''ל כביכול, מלווה בתאווה חולנית להוציא את דיבת צה''ל והמדינה רעה בעולם... הפיכת חיילי צה''ל הנלחמים בטירור, לפושעי מלחמה, בעצם היא הסתה פרועה והתרת דמם של החיילים''הפושעים'' כביכול... ישנם מספר עיתונאים, ובמיוחד עיתונאיות, שהתמחו בהשמצת צה''ל, ועטים כעיט טורף על הפגר, כאשר ניתנת להם ההזדמנות לנגח את צה''ל... פתאום, צצים להם ארגונים שונים ומשונים, של ''חיילים לשעבר'' שנזכרו להכות על חטא, ולהבאיש את המדינה ואת חיילי צה''ל... והכל תוך תמיכה מסיבית והתמסרות טוטלית של התקשורת לשם השגת המטרה - הוצאת דיבה רעה על צה''ל ומדינת ישראל... אכן טירוף מערכות מוחלט, שאחריתו מי ישורנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
גברת ורדי
שלו,
08/12/04 20:49
|
אין לי ויכוח אישי איתך בנך היה מלח הארץ הזאת,אך צאי וראי למה נהפכנו מפלצות אדם.... בשירותם של פוליטיקאים מושחתים.... צמאי דמים.....,שמביאים על עמינו שכול,עוני ,וחוסר תקווה. גם אני הייתי לוחם,אך איבדתי את תמימותי ושוב איני מעונין לחיות בארץ הרעה הזאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תחזור לגרמניה שם יותר טוב
עצה,
08/12/04 21:24
|
''וביערת את הרע מקירבך''
הזבל שדבק בעם ישראל ומנסה להרוס אותו מבפנים יכול תמיד לחזור למקומות ממנו הוא בא.
לך ותחפש לעצמך עם יותר מוסרי תנסה את גרמניה או אולי יש קוהאקים ברוסיה שיקבלו אותך אם לא אז תנסה באחת מהמדינות של העם הערבי העשוק איראן סוריה ...
העיקר שלא תשאר פה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלו-עוף קטן ממשפחת הפסיונים
המחלקה הסגורה,
08/12/04 21:19
|
אתה לא חי בארץ הרעה הזאת, אבל שמנו לב שאתה מאוד נהנה לכתוב באתרים המעניינים של מפלצות האדם צמאות הדם הללו. אז מה דעתך נפולת, לעזוב אותנו במנוחה ולמות משעמום היכן שאתה נמצא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז עוף מפה כבר...
שי,
08/12/04 21:06
|
נמאס מסמרטוטים רפוסים כמותך... יאללה, בוא ממש את ''איומך'' ותעיף את עצמך מכאן אל מחוזות נעימים יותר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ASSHOLE SHAME ON YOU!
ל"ת
dana,
tel aviv,
08/12/04 21:03
|
|
 |
אז לך מפה
999,
08/12/04 21:01
|
|
 |
איבדת לא רק תמימות, גם את
דימי,
י-ם,
08/12/04 21:01
|
|
 |
83.
צודקת
צודקת,
צודקת,
08/12/04 20:48
|
|
 |
82.
חייל אל פחד תירה
אוסקר,
08/12/04 20:47
|
|
 |
81.
יופי.
דני,
ב''ש,
08/12/04 20:42
|
כל הכבוד לליאורה מורן. הגיע הזמן שמישהו יגיד בגלוי ובאומץ את מה שכולנו חושבים. הגיע הזמן להעמיד את הצבועים ויפי הנפש במקומם. כי מה שבטוח: עם שאינו יודע לכבד את גיבוריו, לא יקומו לו גיבורים. וזהו חלומם של אוייבי ישראל ועוכריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
כמה נכון - כמה כואב
ל"ת
צפון 1,
צפון,
08/12/04 20:39
|
|
 |
79.
לליאורה, אמו השכולה של מורן:
השם ירחם,
08/12/04 20:37
|
לצערי, בין ''כל מיני ארגונים למיניהם שלא קוראים לזה מלחמה'' נמצא אירגון הגג- הפרלמנט המגוחך של ישראל.השליטה אכן נמצאת בידי אותם אירגונים צבועים ואנטי-ישראלים, שנעשית באמצעות בתי המשפט המתפוצצים מרוב שמאלנים. אלה שמו להם למטרה לחסל את המדינה היהודית תוך חיסול הדמוקרטיה ולהקים תחתיה ''מדינת כל אזרחיה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
כמה שהאמא צודקת
גדי,
צפון,
08/12/04 20:37
|
פתאום נהיינו כולנו כל כך צדיקים, אסור להחזיר חיילים בארון להורים, מוטב מחבל אחד הרוג מחייל צה''ל בארון. איך אפשר לשבת במשרד ממוזג ולהעיז לבקר את מה שנעשה בצבא, גם ראוי לו לרמטכל שקצת יירגע ויפסיק לרצות את התקשורת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
צריך לשלוח את המחבלים אל בצל''ם
נגד בצל''ם,
08/12/04 20:34
|
צריך לשלוח את המחבלים הפצועים אל בצל''ם כדי לבדוק אם למחבלים הפצועים יש עדיין רימון ביד או לא.
אם המחבל מניף מול בצל''ם סמרטוט לבן,אז סימן שאפשר לאשפז את המחבל. אם הוא מוציא מידו רימון וזורק על אנשי בצל''ם, סימן שהמחבל היה חמוש ואין צורך לאשפזו. כמו-כן צריך לחפש אנשי בצל''ם חדשים שיחליפו את אלה שבדקו את המחבל הקודם ושהתפוצץ ביחד איתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרגת אותי מצחוק
מדינה יהודית,
08/12/04 20:43
|
|
 |
76.
Please read
Peace,
08/12/04 20:32
|
How many soldiers are we willing to sacrifice to that false god of Tohar Haneshek? Hundereds of our soldiers died un-necessarily so that some Yefei-Nefash can sleep better at night.
No army has that stupid concept - and rightly so.
And if you tell me that Our Sterngth Is In Our Mussaryut , Kechenu Bemusariyutenu, Yaani, That is a lie.
The best army in ancient times was the Roman army. They were not Yefei-Nefesh. The best army in modern times was Hitler's army. I doubt they were Yefei-Nefesh, either.
Wake-up. Worshipping false gods such as Tohar Haneshek is very costly.
Will you, as a commander, have the gall to face a bereaved mother and tell her that her son died so, that you, Yefeh-Nefesh, can worship your false god
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
היא צודקת! אנו ''נלחמים'' על
להשמיד את האויב,
ללא שריד ופל,
08/12/04 20:20
|
עצם קיומנו נגד אויב גרוע מן הנאצים, וכאן עושים לי שיח לוחמים, חקירת לוחמים, כבילת ידי לוחמים, השעיית לוחמים. אז למה הם בכלל מתנדבים להגן על העם המגעיל הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
השתן עלה לתקשורת לראש
נסים גבאי,
נתניה,
08/12/04 20:20
|
אבל זה לא מעניין את התקשורת המטומטמת כאילו היא שליחת אלוהים, ואת הרבים המאמינים לה. צריך להיות באמת עם שסטה ממסלולו כדי להבין איך החליטו להתלבש גם על לוחמי השייטת... לוחמים אלה שעושים באמת עבודה שלא תאמן... ולמה לפרט? הרי רבים מהמפגרים היושבים בסלון אינם אפילו יכולים לדמיין פעילות קשה ומסוכנת בתוך קיני צרעות... אז החליטו לעשות ''תחקיר'' אם המחבל השוכב פצוע על הארץ, היה מסוכן או לא לאותם לוחמים קדושים... הגאונים בסלון המחומם בחורף, יחליטו אם באותו לילה בו היו בפעולה מסוכנת, האם היתה לאותו חלאה שרצתה לרצוח בילדינו הקטנים הישנים שלנו - כדור בראש, אז אם היתה לו חגורת נפץ, אקדח, או השד יודע מה... יהיו בריאים גאוני התקשורת ש''משרתים את המטרה''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
מה את מדברת ? אוהבים אותם
ביזי,
אל מסעאדי,
08/12/04 20:16
|
ליאורה:
קומץ קטן מאד של אנשים עושה רעש רב ויוצר אווירה מכוונת נגד צה''ל.
הקומץ הזה בא משורות יח''ד ותומכיה המשלבת באופן מסורתי ידיים עם האויב הערבי.
ואני אומר לך, רוב עצום ומכריע בעם מעריץ את הלוחמים והלוחמות שלנו, אוהב אותם, נושא אותם בראש מעייניו וזוכר שבזכותם אנחנו כאן.
אמירתך בשעה זו חשובה ביותר כמשקל נגד ליפי הנפש המתחזים. וידוא הריגה של מחבל חמוש הוא הדבר הנכון לעשות כדי למנוע נפילת שערה בודדת מראשו של לוחם.
פצצה של 10 טון טובה מטון בודד כדי שנמנע מלוחמינו סיכונים.
ושהתנים ימשיכו לילל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
מספיק עם הבקורת
רינת,
08/12/04 20:15
|
ליאורה ורדי את צודקת בכל מילה ואני בטוחה שהחברה פעלו מתוך הגנה עצמית ומילוי תפקידם ולא מתוך כוונה לפגוע סתם במישהו! וכל היפה נפש שלא היו שם שיפסיקו להעביר ביקורת כל יום (בזמן האחרון ) על חיילי צה''ל - תנו להם לעשות את העבודה המוטלת עליהם. בסופו של דבר החברה הטובים יחליטו עד כאן ופשוט לא יתאמצו להגיע ליחידות הטובות - ואז?! מה יהיה? והרמטכ''ל במקום להעמיד את התקשורת החצופה במקומה ושכל יום מחפשת לצה''ל בציציות שיתחיל לעשות משהו אמיתי ויעמוד מאחורי פיקודיו!!!
אמא לחייל קרבי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
המלחמה למען הטרור
דן,
08/12/04 20:15
|
מאחר והטרור הולך ונכשל מתחוללת כאן מלחמה קשה לכבול את הידים של הלוחמים כדי שיהיו יותר אירועי טרור וכדי שפעולות מנע של צהל יגבו מחיר כבד יותר מהלוחמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
כל הכבוד לצה''ל, תמשיכו כך
שי,
ירושלים,
08/12/04 20:01
|
התקשורת ממשיכה להתקיף את חיילנו הגיבורים - מדינה פשוט לא נורמלית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
לארז-בגלל כמוך הלכו למשרפות
ל"ת
zorox,
08/12/04 19:55
|
|
 |
68.
צודקת, רמטכ''ל דואג לתחת שלו...
אכול קש,
08/12/04 19:52
|
כך היה גם אתי ועוד יקרה לרבים... הצבא שלנו הפך למאפיה עם זלזול בלוחמים. בושה וחרפה שהרמטכ''ל לא משתיק את כל השטויות ולא נותן גיבוי לגברים הצעירים שלא יכולים להתגונן, כפי שאני לא יכולתי כקצין צעיר. לא הייתי רוצה לראות את בני בצבא של היום בשום אופן, לכן אני חי בחו''ל בכיף בלי הדאגות של ההורים היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
הפרסומת פני התגובות ממש מתאימה
ל"ת
תתביישו לכם,
08/12/04 19:47
|
|
 |
66.
אל תתקפי את בצלם, תתקפי את צהל
ארז,
08/12/04 19:43
|
שם יושבים הטפלונים עם דרגות האלוף ורב-האלוף על כתפיהם והם יאשימו תמיד את החפ''ש העיקר לצאת נקיים ולהפוך לראש ממשלה וכו' (עיין ערך צהלים...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
Liora - We are with you !!!
ל"ת
Y,
TLV,
08/12/04 19:43
|
|
 |
64.
לא מגיעים לקרסוליו
איייל,
08/12/04 19:41
|
כל הפלצנים שמותחים בקורת על החיילים ומתנפלים עליהם בהתלהבות לא מובנת לא מגיעים לקרסולהם של חיילים כמו מורן זל ודומים לו שנותנים את חייהם עבור המדינה הזו שהופכת פחות ופחות ראויה לקורבן שכמותם כל התנועות המוזרות הללו ''שובי'' ''בואי'' לכי בצלם שיילכו לעזזל יחד עם המחבלים שהם מגינים עלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
בכל הכבוד את טועה..
מילואימניק,
08/12/04 19:41
|
מי שהופך את חיילי צה''ל לנלעגים וללא מוסריים זו לא התקשורת, זה גם לא השמאל ואפילו לא תחקירני בצלם. מי שהופך את חיילי צה''ל לנלעגים הוא מ''פ שמוודא הריגה בילדה קטנה, מג''ד שחייליו קוצרים למוות ילד תוך כדי ''ירי הרתעה'' בזמן מסע, חייל המכה אזרח במחסום, חיילים המחרימים כסף וגורמים נזק לרכוש, סגן רמטכ''ל ''שישן טוב בלילה'' לאחר שטייסיו הורידו בטעות 15 אזרחים , וכן גם חיילי שייטת רחמנא לצלן שהורגים שבוי פצוע.... בגלל כל אלו חילי צה''ל מצטיירים כלא מוסריים ונלעגים ואגב למי שמתכוון ללהגיד לי שאני לא יודע מה קורה בשטח וכל הבולשיט המתחסד הזה כדאי לציין שהמג''ד מגבעתי (ההוא מהמסע ההירואי)הוא בן פלוגה שלי מהסדיר ואני כבר 14 שנה כל שנה יוצא לשירות מילואים פעיל כלוחם בגדוד ח''יר מובחר, לצערי האירועים המוזכרים לעיל אינם ממש חריגים, הנורמה היא פשוט נורמה של השתקה. ולאם של סרן ורדי- מי שמוציא לצה''ל שם מפואר הם לוחמים אמיצים והומנים כמו בנך ז''ל, חבל שאת משקיעה אנרגיה בלהגן על חבורת המפשלים (או הפושעים אין אופציה אחרת) שאינם ראויים לסיוע שלך הם המכתימים את זכרו של בנך ולא חושפי הפרשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורי המילואימניק ???
162,
09/12/04 03:17
|
בתגובה למעלה על שם '' אורי '' נאמרו אותם הדברים - האם זה אתה ? ואם כן - מדוע ירדו שנות השירות שלך מ - 15 ל - 14 , בסוף נגלה שלא שרתת בכלל - ואם כן , אז מזל שאין הרבה חיילים כמוך. משתתפת בצערה של האם השכולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
miluimnik- go back to ur arab
cnxt,
09/12/04 02:36
|
|
 |
בתור מילואמניק גם - אתה טועה
ירון,
חיפה,
08/12/04 22:52
|
ופשוט התקשורת (ואולי גם הגיל) שטפו לך את הראש, ובטח במילואים הבא תהיה כמו היפי נפש ביחידה שלי שנותנים מיץ וסוכריות על מקל למבוקשים ולעוברי העבירות (אפילו כבר שמעתי על מקרים שנתנו להם מקופלת)...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיבוי
מילואימניק,
צפון,
08/12/04 21:31
|
לצערי, אינך צודק. אי אפשר לשפוט כאב אם שכולה. אם היא חשה זאת כנראה שהגיעו מים עד נפש. אני מילואימניק כמוך, סמג''ד לשעבר ועשיתי מילואים במקומות הקשים והמורכבים ביותר. מפשיטות בלבנון דרך המלחמה שם, אינתיפדה ראשונה שניה ועוד. באחריות רבה אני טוען שאין צבא יותר מוסרי מצה''ל. ראה את הצבאות האחרים, רוסיה אמריקאים ועוד. נכון, לעיתים יש חריגות וצריך לטפל בהם בחומרה, אבל אי אפשר להתעלם מהמצב בו אנו נלחמים. צבא יהיה מוסרי ככל שיהיה מוגבל מאוד בלחימה בתוך אוכלוסיה אזרחית. למרות זאת ישנם מקרים ספורים של חריגות מהפקודות. לא כדאי לקחת חלקי משפט של קצין זה או אחר. בסיטואציה הזו, לכל צבא אחר היו הרבה יותר נפגעים תמימים. אני בטוח שהפתרון הוא מדיני, אולם עד אז אנחנו חייבים לתמוך בצבא ולנסות לגבות ככל שניתן. אני לא טוען שהשמאל או אחרים אשמים במצב, אך זה המצב וחוסר גיבוי מחד והשתלחות במפקדי הצבא מאידך רק יחמירו את המצב. חיילים בלחץ יעשו עוד יותר טעויות או שבסופו של עניין יהיו לנו יותר נפגעים כתוצאה מחוסר תגובה הולמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are wrong
Moshe,
08/12/04 20:45
|
We sacrifice hundreds of our soldiers for the false god of Tohar Haneshek.
Time to stop it.
No reason to have so many of our soldiers dead just so some Yefeh Nefesh will feel good.
ENOUGH WITH THE BS OF TOHAR HANESHEK
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלי טיפת כבוד למנוולים כמוך!
ערבים = רצח,
העם היהודי!,
08/12/04 20:30
|
ואתה לא מילואימניק אלא תועמלן בשירות האויב!!!!!!!!!!!!!!!!!!! העובדות לא מבלבלות אותך כלל! ילדה קטנה? תמימה? תועה בדרך לבית הספר והולכת ישר למוצב צה''ל? הם שולחים ילדים, כי הם יודעים שהיהודים מחשיבים את דמם כמשהו זול מזבל. הם יודעים שהיהודונים מעדיפים למות, כדי שרוצחים נאלחים לא יומתו על ידם. הם יודעים שהעם היהודי איבד את חוש המוסר ואת יצר הקיום! לא, אנחנו לא חושבים שחיי בת מרצחים קודמים לחיי יהודי כלשהו. אנו חושבים שיש לירות בכל ערבי, חמוש או לא חמוש, במקרה הזעיר ביותר של חשד! וברוצחים מסוגם של ה''מבוקשים'' יש לוודא הריגה!!!!!!!!!!! יש לשער שטלי חתואל והתינוקות שלה היו חמושות, ורק בגלל זה הרוצחים מטבעם, כלומר הערבים, רצחו אותן. גם הילדים מתקוע בטח היו חמושים. גם התינוק יהודה שוהם וגם שלהבת פס! מנוול! הערבים משמידים אותנו, אתה קולט את זה? זו כל מהות ה''סכסוך''! גם הילדה שנהרגה נשלחה כפתיון! נאצים חמושים או לא חמושים, חובה להרוג! העם הזה מושמד ומשחק ב''מוסר''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מבין אותך, יישר כוח!
ל"ת
Avi Ecuador,
09/12/04 01:40
|
|
 |
רוץ אתה אל מותך בהומניות
ביזי,
אל מסעאדי,
08/12/04 20:21
|
ואנחנו נשוחח עם אמא שלך ונאמר לה שהיית אנושי ורחמן. מלחמה אינה שירה. או שתהרוג או שתהרג. דיבורים כשלך, כמו גם אמנות כאמנת ג'נבה הם שיא הצביעות- כאילו שמוות מכדור 5.56 טוב ואנושי יותר מאמצעי כלשהו אחר.
כשהאויב האכזר אשר סביבנו יפסיק לנסות לטבוח בחוגיגי ליל סדר או ברוקדי דולפינריום הוא יקבל שקט ושלום. ועד אז שישתה את המים של המוקטעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
כל הכבוד
תם,
08/12/04 19:40
|
כל הכבוד לאנשי השייטת ולמשפחותיהם. ובאשר למשמיצים כבר נאמר:ולמשטינים אל תהי תקווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
הבעת הזדהות ותמיכה בגב' ורדי
רבקה בר גיורא,
ניצנים,
08/12/04 19:38
|
גם אני אם של חייל המשרת בשטחים ואני כואבת את כאבך הנורא. כל כך הרבה חיילים שלנו נהרגו רק בגלל כל החוקים וההגבלות האלו. צבא לא צריך להיות מוסרי כאשר מדובר במחבלים או במבוקשים. החיילים חוששים מלהגיב שמא ישפטו לאחר הפעולה. לאן הגענו? שיפסיקו עם ההשעייה של חיילי השייטת לאלתר!!! הם טובי הבנים שלנו!!! אני מחזקת את ידייך ושולחת לך הרבה כוח ואהבה. ממני, אם של חיילץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
שרון מפורר את העם
Avi Ecuador,
08/12/04 19:38
|
משל יותם כבר קטן עליו https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/804/113.html רמז - כוונה 62 לילי, 24/10/04 17:36 מה באמת עושה אריאל שרון? לאן הוא חותר? את התשובה לשאלה הזאת נקבל אולי מרמז של אשתו המנוחה של אריאל שרון, לילי ז''ל.
אישה אחת, ג', הכירה היטב את לילי וסיפרה לי את הסיפור הבא: לפני כמה שנים, בימי שלטונו של רבין, כשחרב החורבן עמד מעל הגולן, אריאל שרון ואשתו הגיעו לנווה אטיב לביקור של חיזוק והזדהות. לאחר השיחה עם התושבים, התפזרו הגברים ושוחחו עם שרון. לילי נשארה עם ג' לשיחה בין נשים. ג' חזרה ואמרה ללילי שהיא כל כך רוצה שאריאל שרון יהיה ראש ממשלה. היא אפילו התנדבה לפעול למענו ולהפעיל אנשים אחרים. כשלילי שרון שאלה אותה למה היא כל כך מתעקשת , למה היא כל כך רוצה שאריאל שרון ייבחר לראשות הממשלה, ג' ענתה שהיא בטוחה שהוא יידע להיות מנהיג יהודי אמיתי וגאה. לילי שרון שאלה את האישה: ''האם את מכירה את משל יותם?'' ג' לא הכירה אז את המשל ולילי לא המשיכה בדבריה.
כזכור, משל יותם מופיע בספר שופטים פרק ח'. לאחר מותו של גדעון, בני ישראל ממליכים את בנו אבימלך בן ירבעל למלך. אותו אבימלך שרצח שבעים מאחיו כדי לוודא שרק הוא ימלוך. אח אחד אבימלך לא הרג, והוא יותם שהצליח להתחבא בעת מעשה הטבח . כשיותם שמע שבני ישראל המליכו את הרשע אבימלך , הוא הלך בראש הר גריזים וסיפר את המשל הבא על מנת להתריע בפני בני ישראל על הטעות הנוראה שהם עושים:
הלוך הלכו העצים למשוח עליהם מלך, ויאמרו לזית מלכה עלינו. ויאמר להם הזית, החדלתי את דשני אשר בי יכבדו אלוקים ואנשים, והלכתי לנוע על העצים? לאחר שעץ הזית סרב להיות מלך, הלכו העצים לעוד עצים ובקשו מהם למלוך עליהם. אך גם עץ התאנה, ועץ הגפן סרבו. הגיעו העצים לאטד, שכידוע הוא שיח קוצני שנשרף בקלות . העצים בקשו מהאטד: ''לך אתה מלך עלינו''. ויאמר האטד אל העצים: אם באמת אתם מושחים אותי למלך עליכם, בואו חסו בצלי ואם אין, תצא אש מן האטד ותאכל את ארזי הלבנון. וכך סיים יותם את המשל, כשהוא מזהיר שהמלכת אבימלך תביא רק אש וצרות.
לילי שרון ז''ל אינה נמצאת אתנו היום כדי להסביר את דבריה. אך דבר אחד ברור. לילי בקשה להזהיר את ג' מפני הרעיון של שרון לראשות הממשלה בדיוק כפי שיותם הזהיר את בני ישראל.
ואמנם, כשממליכים אטד , אז הוא מסוגל לגרום לשרפות- לא רק אצל האויב, אלא גם אצל בני עמו כי כל מה שמעניין אותו זה לשרוד ולהשאר בשלטון.
אל לנו להשלות את עצמנו. באותה מידה ששרון נתן מכה לאויב, אריאל שרון מסוגל להביא מכת אש לבני עמו -- את תוכנית ההתנתקות לחורבן ההתיישבות ביהודה, שומרון וחבל עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי, לא תגלה לנו מאיפה העתקת?
ל"ת
יוסי,
08/12/04 23:01
|
|
 |
אם היית קצת יותר רציני
Avi Ecuador,
08/12/04 23:10
|
היית הולך ללינק שממנו העתקתי ולא היית צריך לשאול. התגובה לא שלי במקרה זה רק תלך ללינק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי, כששאלתי אותך מאיפה העתקת
יוסי,
08/12/04 23:44
|
בסה''כ רציתי שגם שאר הקוראים ידעו שאבי אקוודור לא מסוגל לכתוב ברמה שהיא מעבר למילים גסות ותיאורי בית שימוש.
ומי שעדיין לא שמע על הייצור אקוודור ועשוי היה לתת לך איזהשהו קרדיט, רציתי להזהירו מפני מעשה שהיה הופך אותו לקצת מגוחך.
זה הכל.
ועכשיו אתה יכול לחזור לנבכי האסלה פנימה ולתאר לנו כמו שרק אקוודור מסוגל לנבל ולהתנבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
he
ofer,
09/12/04 05:30
|
|
 |
don't
ofer,
09/12/04 05:30
|
worry my friend the end for the dog ecuador is near
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, אתה ''ישר''
Avi Ecuador,
09/12/04 01:55
|
|
 |
אני התרשמתי!
חרדי אלמוני,
בלגיה,
08/12/04 22:25
|
|
 |
הושקעה עבודה ערוך באופן מעולה!
צלף קוצני,
08/12/04 21:23
|
מרתק ואטרקטיבי. ככה צריך לנהל ויכוח: בצורה תרבותית, ומעניינת.
* לא 'מזיק' למחפשי אקטואליה, להעשיר את הידע שלהם ולקרוא גם על נושאים כ''משל יותם'', שהובא בצורה יפה והוסבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
good
ok,
08/12/04 19:51
|
but not that good, too short and some spelling mistakes. When you talk about us please don't include yourself Kofiko you are not one of us you are even worst then a dead arab
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOU Learn how to spell, idiot.
Spelling-B,
08/12/04 22:53
|
Should be: You are even **worse** **than** ...
Not ''Worst then'' as you wrote.
ועל זה אמרו חכמים: ''כל הפוסל - במומו פוסל!''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
and
ofer,
09/12/04 05:28
|
|
 |
thanks
ל"ת
ofer,
09/12/04 00:03
|
|
 |
59.
ישראל היא מדינה משוגעת
אחד,
ישראל,
08/12/04 19:29
|
אני קורא את התגובות ולא מאמין אנשים מרחמים על מחבלים שרק רוצים במותנו, מנסים להיות יותר קדושים מהאפיפיור, חברה זה לא עובד , עם אויב צריך לדבר רק בשפה שהוא מבין ואויבנו מבינים לצערי רק כח. אנחנו חיים במזרח התיכון, במקום שתמיד היתה פה אלימות וכח ולצערי זה גם מה שיהיה. יש לנו עסק עם חיות, חיות טרף וחיות טרף מבינות רק כח, וכל הישראלים היהודים שמגינים על אויבנו צריכים להתבייש כי הם , הם המפלגים את העם. חייתי זמן מה באחת ממדינות הסקנדינביות וראיתי את הפטריוטיות והתחושה של האחדות שעוטפת אותם . הם כל הזמן מתייפים ומתחנפים לפלשטינאים, אבל הם יודעים לטפל יופי בבעיות פנים שלהם ואם יקומו עליהם וינסו להשמידם אני סמוך ובטוח שהתגובה תהיה נחרצת ולא תכלול פשרות וסנטימנטים. יש לנו הרבה מה ללמוד מהם בנושא של הביחד והפטריוטיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You area right
Yasser,
Paris,
08/12/04 21:41
|
פתאום נהיינו כולנו כל כך צדיקים, אסור להחזיר חיילים בארון להורים, מוטב מחבל אחד הרוג מחייל צה''ל בארון. איך אפשר לשבת במשרד ממוזג ולהעיז לבקר את מה שנעשה בצבא, גם ראוי לו לרמטכל שקצת יירגע ויפסיק לרצות את התקשורת הגב לתגובה זו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
את צודקת, מי יתן שנחזיר לעצמנו
מיכל,
08/12/04 19:28
|
את עצמנו.
חכמים רק לאחר מעשה. אנו חכמים רק אחרי פיגועים, כשלונות, מוות, פשלות.
נורא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
GOOD NEWS
RAMI VANA,
USA,
08/12/04 19:26
|
DEAR LIORA. MY CONDOLENCES AND BEST SYMPATHY FOR YOUR SON. ONE OF OUR TRUE HEROES. I WANT TO TELL YOU GOOD NEWS. AS A METTER OF FACT IT IS NOT NEWS ANY MORE BUT I THINK THAT YOU DID NOT REALIZE THAT THE LEFT AND THE MEDIA ARE REPRESENTING A VERY SMALL TINY VOCAL MINORITY OF OUR NATION. THE VAST MAJORITY ADMIRE YOUR SON AND OUR SOLDERS. DO NOT ALLOW YOURSELF TO FEEL BETRAYS BECAUSE FEW TARTARS AMONG US. THEY KNOW THAT THEY ARE IRRELEVANT IN THE ISRAELI SOCIETY THAT WHY THEY MAKE SO MUCH NOISE BEYOND ANY PROPORTION TO THERE SIZE IN ISRAEL. I GUARANTY YOU; MORE THAN 80 PERCENT OF THE JEWS IN ISRAEL ADORE OUR SOLDERS AND YOUR SON. THE SILENT BIG MAJORITY IN ISRAEL IS WITH YOU AND WITH OUR HEROES ALL THE WAY.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
במלחמה כמו במלחמה
אלי,
גבעתיים,
08/12/04 19:26
|
למה לפלשתינים אין ארגון בצלם שיציב קווים אדומים בפני המרצחים שלהם. אנו במלחמה עם המחבלים שמחפשים כל דרך לפגע בנו. במלחמה כזו אין יפי נפש ואין מוסר מזויף. אני מעדיף מחבלים הרוגים וכל האמצעים כשרים לכך. זכור המקרה בתקופת המרדפים בבקעה כאשר אריק רגב וגד מנלה גהרגו ע''י מחבלים שהסתתרו במערה ולא רצו לפגוע בפלשתינאית עם תינוק שעמדה בפתח המערה ושלמו על כך בחייהם. תהיו פחות מוסריים ובלבד שתשארו בחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
סוף סוף קול של שפיות
רונית,
08/12/04 19:23
|
|
 |
54.
אמא יקרה, כל הכבוד
יהודי,
אירופה,
08/12/04 19:15
|
|
 |
53.
דיי, מספיק! חייבים לעשות משהו
ערן,
08/12/04 19:11
|
בושה וחרפה שאנשים נותנים את עצמם למולדת, מסכנים את חייהם מדיי יום כדי להגן על כל אחד ואחת מאיתנו ובסוף אנחנו באים בטענות. זה הפשע האמיתי. אלה שמאשימים - הם הפושעים האמיתיים שצריכים לעמוד לדין. אנשים חסרי כל הערכה ואתיקה בסיסית. חייבים להפסיק את זה, בקצב הזה עוד מעט אף אחד כבר לא יהיה מוכן לשרת בקרבי. לא מספיק שאתה מסכן את החיים שלך מול הפלשתינים אתה מסכן את החופש שלך מול האחים היהודים שלך למה בסוף עוד תגמור בכלא ומושפל. מספיק עם ייפות הנפש. אנחנו במלחמה. אני סומך על כל חייל וחייל ישראלי שיש לו ערכים הומאניים, בניגוד לאתם יודעים מי. אז חלאס לשפוט. זה מלחמה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר על אתיקה?
מורה נבוכים,
08/12/04 21:04
|
|
 |
Smallani
Joe,
08/12/04 21:45
|
Cannot argue the merits, attacks the person.
Typical Leftist.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
דברים כדרבנות
אלי,
ארה''ב,
08/12/04 19:10
|
צודקת האם השכולה. ולא משום שבנה היקר נהרג על מזבח המולדת, אלא בגלל האמת הצרופה שלה.
חז''ל קבעו: הקם להרגך - השכם להרגו'' ולא היו כאן הסתגויות מתי זה קם להרגך ומתי זה בספק. זהו תחום סוביקטיבי של הנרדף. במקרה זה של חיילי השייטת - זוהי המקצועיות שלהם וההבחנה של מי הוא האויב העומד מולם ועד כמה הוא מסוכן. ה''עליהום'' על חיילינו מזכיר את הימים האפלים בהם לפני כל פעילות צבאית חשב כל קצין האם לצאת עם עורך-דין צמוד או לא לצאת בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
כמה קל ומרושע לשפוט מהצד.
רן,
ת''א,
08/12/04 19:07
|
מי שלא חלק מהמערכה הזו ושותף במלחמה היומיומית הקשה ובהחלטות היומיומיות, שהן לעיתים בלתי אפשריות, יכול לשבת על הגדר, לשפוט מהצד ולומר ''זה בסדר, זה לא בסדר, אלא מוסריים, ההם רוצחים''. לצערנו יושבי הגדר האלה מחזיקים ביד מצלמה ומיקרופון והם רוצים להיות חברים של כוווולם, יעני אובייקטיבים. ככה השקרים של האויב היום הופכים לחדשות של מחר, והאידאולוגיה של הרשע מקבלת כותרות ראשיות בעיתונים. ישר כוח לחיילי צה''ל המוסריים ביותר בעולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
הפשע ,התקשורת ,וטוהר הנשק
שמחה,
08/12/04 19:05
|
נכון הוא שיחידת 101 בפיקודו של שרון בצעה דברים ,שהם רחוקים מהמושג ''טוהר הנשק '' ,ומי שנענש זה ''ה .ש .ג .'' התקשורת כותבת ומפרסמת אינפורמציה שהיא אמת כל עוד זה מעלה את כמות הקוראים !ואם צריך מעקמים את האמת ,על מנת להשיג Rating גבוה טוהר הנשק אם משהוא זכאי לשאת את הכנוי הזה, זו ה ש י י ט ת האשם נמצא בדרג המדיני שהביא את כלל המצב כפי שהוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
Nothing more
Eitan,
08/12/04 19:03
|
Nothing more should be said- she said it with dignity and pain- let us let them do their job.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
''נוהל שכנים'' -הצעה לייעול
אזרחית,
מרכז,
08/12/04 18:56
|
הייתי מציעה שלכל כוח של השייטת או כל יחידה אחרת, המבצעת פעולות כירורגיות בשטחים, יצורף פעיל ''בצלם'' אשר תפקידו יהיה להחליף את ה''שכן'' מנוהל שכנים הידוע. אולי כך ילמדו יפי הנפש שביננו עם מי יש לנו / להם עסק!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אמא יקרה-העם איתך וזקוק לך.
דוד,
ת''א,
08/12/04 18:55
|
לך יש את הזכות והחובה להשמיע את קולך מול מיעוט צעקני. הרוב המוחלט של העם אינו מזדהה עם המוסר המזויף של הצבועים. בעזרת אנשים כמו בנך אין לנו 120 הרוגים בחודש. עלי והצליחי אנחנו זקוקים לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
לקרוא! חשוב!
עיט,
הרים,
08/12/04 18:54
|
כל הסיפור מתחיל באדם חכם בשם ליבוביץ' שכתב מבחר נבואות-זעם ל40 שנה שאחרי 67. אחת הנבואות החזקות ביותר היתה שנהפוך למדינת אפרטהייד, שכל יהודיה הם סוכני-חשאי מושחתי-מוסר, וכל חייליה קלגסים. הבעיה היא שזה לא קרה. מה לעשות, הנבואה ניתנה לשוטים וישעיהו לא זכה בה. אך בינתיים קם כאן דור שני למאמיניו, שאינו מסוגל לחשוב שהכיבוש אינו משחית, ושולט בכל הגילדות החשובות - תקשורת, משפט, אקדמיה, עושר (מישהו אמר תנובה?). אז ממציאים: מחפשים בנרות ובזרקורי-מצלמות, ולבסוף מוצאים את החייל התורן שטעה, או לא, ואם יש זמן - ממשיכים את חינוך העם עד לתובנה היחידה - שבהכל אשם הכיבוש. בדרך לשם מותר ואף רצוי לדרוך על כל דבר - חיילים אהובים, אזרחים נאמנים וכו' ולעניין - הרעיון שלא יורים בפצוע תקף רק תחת אמנות-מלחמה, שהפלסטינים, בלשון המעטה, לא מכבדים. ברור שהמחבל היה פוגע בחיילים אם היה יכול. הוא גם היה נכנע, מוסר את האקדח, מנופף בדגל לבן, ומתחנן על חייו רק כדי להגיע לעמדה משופרת מול החיילים ולפגוע בעוד 'חזיר ציוני'. כמעט תמיד המחבלים גם ממולכדים בחגורת נפץ, כדי שיוכלו לפגוע גם כשהם גוססים. בקיצור, אחי הלוחמים, שימרו על עצמכם, ואת מה שהעם חושב עליכם תלמדו מהעם ולא מהעיתון שהוא, מה לעשות, עוד מחכה לליבוביץ'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
להיות או לא
בשר תותחים,
08/12/04 18:52
|
מלחמת הטרור של השנים האחרונות היא פרק במלחמת העולם השלישית.
המחבלים בגיהאד העולמי ובגיהאד המקומי חרטו על דיגלם את סילוק הכופרים(כלומר אותנו) מעל פני האדמה. הם שינו את חוקי המלחמה. עכשו תורנו לשנות את החוקים האלה כדי להבטיח את הישרדותנו. בלשון בוטה יותר הם רוצים להשמידנו. תפנימו את זה טוב טוב. המאבק לא יסתיים עד להשמדת אחד הצדדים. עדיף שיהיו אלה הם.
ארגוני ''בצלם'' ואחרים יודעים זאת בסתר ליבם אך עדיין הם חיים את מערכות המוסר והחוק שלפני מלחמת העולם השלישית. ככל שהם ימהרו להפנים זאת ולשנות את תפישת המוסר הזו, המלחמה תהייה קצרה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
תודה לך גברת ורדי!
פז,
08/12/04 18:52
|
כמי שמשפחתו כרוכה בשייטת כבר שנים רבות אנו משתתפים שוב בצערך ומחזקים את ידך ואת משפחת השייטת. דברייך מתארים ממקור ראשון את שעובר בראשנו ובלבנו. אנו בטוחים כי חיילי השייטת פעלו, פועלים ויפעלו עם מירב ההומניות והמקצועיות בכל פעילות שהיא. לא ניתן להכפיש את שמם של אלו המסכנים את חייהם מדי יום ביומו למען בטחוננו! תודה על דברייך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
מה היא אומרת בעצם?
ןן,
08/12/04 18:45
|
שהצבא מוסרי מידי וצריך להפוך לבהמי יותר?
טוב... אם העם בהמי הגיוני...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Explanation
Me,
08/12/04 21:47
|
Her son, and hundreds of other Israeli soldiers died because of Tohar Haneshek.
Enough with th bs of Tohar Haneshek.
We are at war.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אין לי מילים לתאר את הזדהותי
ל"ת
===============,
08/12/04 18:42
|
|
 |
41.
לא מדינת ישראל, רק השמאלנים
יונה הנביא,
08/12/04 18:37
|
|
 |
IDIOT - i am a leftist
DANI,
08/12/04 21:24
|
and also a former officer in a sayeret and I completely support her words, not all leftists are extreme left just like not all likudnikim are extreme right
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
בוואלה מצנזרים תגובות מימין
שוקן הדיקטטור,
08/12/04 18:36
|
|
 |
מה הפלא? וואלה זה של ''הארץ''
מבין בעיתונים,
08/12/04 18:51
|
|
 |
39.
לשפויים שבכם, קראו תגובה 13
ל"ת
רמי,
08/12/04 18:35
|
|
 |
I read it
A Sane One,
08/12/04 19:27
|
You and number 13 must be insane then lenin called you and people like you and 13 usufeul idiots for whom hospitalization wil not help.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
כל שמאלן מלך.
רוב יהודי,
לא בתקשורת,
08/12/04 18:34
|
כן במדינה שיש בה פחות מ-10 שמאלנים יהודים וכמעט כולם שמאלנים ערבים שמתים לראות סוף למדינה היהודית, אין זה כלל משקף את דעות הרוב היהודי הדומם שמתפלץ לקרא את הדעות המוטרפות של המיעוט המטורף הזה הנהנה כל כך להתקרא אירגון בצלם,די לשתיקה,מוסריים,הומניים וכו'' ,יש לקחת אויר לסתום את האף ולקוות שיום יבוא והטינופת השמאלנית הערבית והיהודית תעבור להתגורר ברשות ואז נראה אותם קיימים שם יותר מ-10 דקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מי משלם לך אדון יוסי הגדפן?!!!
ערן,
08/12/04 18:34
|
חלאה מלאת שנאה ורוע נגד העם ומדינת היהודים. לפני שאתה מכיר בזכות העם הפלסטיני למדינה, הכר בזכות העם היהודי גם כן למדינה משלו. איש אומלל אכול שנאה עצמית שאין לה סוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
קול השפיות
אבי,
מזכרת בתיה,
08/12/04 18:18
|
|
 |
35.
למשפחה תנוחמו משמים
ל"ת
יהודי ישראלי,
בת ים,
08/12/04 18:14
|
|
 |
34.
חזקי ואמצי
-,
08/12/04 18:11
|
|
 |
33.
לא טוב למות בעד ארצנו
נופלים,
08/12/04 18:02
|
הילדים שלנו חונכו התנדבו ושרתו ביחידות מובחרות דובדבן העוקץ גבעתי צנחנים. הילדים התמימים שלנו נהרגו בגלל רשלנות של המפקדים שלהם. האימרה של דוד בן גוריון:''תדע אם עבריה כי גורל בנה מופקד בידי המפקדים הראוים'' פשטה את הרגל. המפקדים שבגללם נהרגו בננו, לא נענשו וקודמו. התחקירים שהמשפחות קיבלו טויחו ונמסרו להורים לאחר זמן רב בתקווה שהרשלנות תשכח,וגם זה רק לאחר שההורים לחצו ואיימו בפנייה לתקשורת.חלק מהקצינים הבכירים יצא לפנסייה בגיל 45 וקיבל ג'וב תפור ממשרד הביטחון במשכורת של עשרות אלפי שקלים בחודש, בנוסף לגימלה מצה''ל של עוד עשרות אלפי שקלים בחודש. עבור מי הילדים שלנו הקריבו את חייהם? עבור מנהיגים מושחתים שרק כח ושררה וכסף מענינים אותם? עבור קצינים בכירים פושעים ורשלניים שננזפים בכאילו? או עבור מתנחלים שמצצו מיליארדים ומוכנים שחיילים יהרגו כדי להגן על מבנה נטוש. או למות למען החרדים שלא מתגייסים ויונקים מיליאדים מעטיני המדינה? ''צדק למשפחות הנופלים'' עמותה ביסוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחינם אבדו הם
ל"ת
אחות שכולה,
08/12/04 18:33
|
|
 |
ומה האלטרנטיבה אידיוט, להתאבד?
ל"ת
שונא טיפשים,
שמאלנים,
08/12/04 18:08
|
|
 |
לשלוח אותך לקרב!
ל"ת
אלי,
08/12/04 18:20
|
|
 |
32.
אני לא רוצה להכאיב וקשה לטעון
י,
08/12/04 17:58
|
כנגד אם שכולה ... אבל לשמור על צלם אנוש זה ערך עליון. הסיפורים האחרונים שהתפרסמו מראים כי חיילנו קצת סטו מעיקרון זה. האמיני לי, רבים וטובים כלל לא יגיעו לצבא ויקטלו באזרחות אם לא נשמור על צלם אנוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערך עליון=קדושת החיים.
שמאל טיפש,
בשרות האסלאם,
08/12/04 18:11
|
וצלם והארגון בצלם הוא גוף חולני שבניו סרבנים כי מבחינתם הגנת החיים היא לא מוסרית וצלם אנוש לטרוריסטים איסלאמים היא שיא המוסר והכל בתמיכת האיחוד הארופאי ואירן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הרוב המוחץ תומך נחרצות בצבא
יהודה,
גבעת שמואל,
08/12/04 17:51
|
מדהים איך קומץ קטן ולא מייצג של אנשים שאינם שפויים העליל השתלטו על התקשורת ויוצרים מעין אווירה שבה העם כביכול מואס בצבא ורואה בו גוף לא מוסירי שפועל מתוך מניעים שנאת הפלסטינים. אבל לא כך הדבר הרוב המוחלט של העם תומך בצבא ורואה בו גוף ''סופר'' מוסרי שאין עוד צבא בעולם שעומד במצבים של צה''ל בצורה כל כך מוסרית (ראו מה קרה לאמריקני, איך בתוך פחות משנה של לחימה הם מתנהגים כלפי העירקים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
נציגי השמאל הסהרורי בתקשורת
יותם,
ת''א,
08/12/04 17:50
|
לאחר שצהל מצליח לחסל את הטרור והטרוריסטים בשמאל מודאגים, מה יקרה אם יהיה שקט ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כולם לקרא !!! חשוב !!!
ל-13 ו- 20 ו,
08/12/04 17:50
|
שתילכו לעזעזל, ניבלות ''הומנים''. אתם הייתם שם? ראיתם מה קרה? מאיפה אתם יודעים שהמחבל ''העביר'' אקדח לחיילים? מהסיפורים של הפלשתינאים? הלוואי שאחד מאלה שחסו על חייו יתאבד עליכם ועל דומיכם ונראה מה תגידו אז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Can u believe
Ruvi,
09/12/04 07:37
|
U r right, how can we believe a Palestinian, the only ones we can believe is dover zahal they always tell the truth ha ha ha
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תתעצבן האיש אומלל ומסכן
דן,
08/12/04 18:49
|
הוא שוכח לקחת את הכדורים שלו והתוצאה היא שהוא ממלא את האינטרנט בטינופת שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
להוציא את בצלם מחוץ לחוק
ל"ת
נתי,
08/12/04 17:50
|
|
 |
27.
ירבו אמהות כמותך בישראל
חברה של,
קצין בשייטת,
08/12/04 17:50
|
האומץ של בנך לא הגיע משום מקום: עכשיו ברור כי הוא התחנך וגדל בבית ערכי ומוסרי, ולמד מהוריו לאהוב את המולדת ולעשות למענה הכל. אני מחבקת אותך בצערך, ומחזקת אותך על הדברים החשובים. את אדם גדול!
חברה של קצין בשייטת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חס וחלילה
שפיות,
מרכז,
08/12/04 18:38
|
|
 |
26.
אנחנו טיפשים
אבי,
בנימינה,
08/12/04 17:44
|
מתי נבין שאנחנו לא יכולים להיות צדיקים יותר מאפיפיור דייייייי אנחנו צרכים להפסיק את מלחמות היהודים הפלסטינים הם האויב ואוייב שמחוסל בפעולה ולא משנה מה היא אין להשעות חיילים בטח לא כאלה ששומרים אלינו ומסקנים את חייהם בישבילינו כדי שקומץ שמאלני קטן ישר ירוץ לתיקשורת הפלסטיניים לא יעשו חשבון את מי הם הורגים אני יודע בדיוק את סיכון החיים של החיילים בפעולות המורכבות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
שהחיילים לא ישתוללו!
אשת תקשורת.,
08/12/04 17:43
|
|
 |
משהוא חייב להגביל את התקשורת
ל"ת
קצין מילואים,
08/12/04 20:47
|
|
 |
אנחנו מבינים שעם היד הקלה
המחלקה הסגורה,
08/12/04 20:14
|
|
 |
מישהו גם חייב...
אני,
08/12/04 18:02
|
|
 |
אנחנו הצבא המוסרי ביותר
שפויי ישראלי,
ישראל,
08/12/04 17:57
|
ולכן את לא רלוונטית ומייצגת מיעוט מטורף של שמאל קיצוני שלא יודע להבדיל בן טוב ורע ולכן כולנו בזים לך ומבקשים ממעריב לא לתת במה ללא שפויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
עיתונאי אחד נורה ברגלו
הרב''ט סמואל,
08/12/04 17:42
|
וקיבלנו אותו בכל מהדורות החדשות צווח עד לב השמיים.
ריכוז כל אמצעי התקשורת בידי השמאל הסהרורי - התאבדות ומעשה בלתי מוסרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The truth
G-d,
09/12/04 07:35
|
The reason the media belongs to the left is that it requires intelligence to run TVs and newspapers, so the left runs the media and the right runs the zoos the masaiyoot zevel etc..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
הממשלה פוחדת מבג''צ ולכן
ישראל זועם,
שמאל מופקר,
08/12/04 17:39
|
מרשה לבצלם וליחד ולכל השמאל הסהרורי השולט גם בבג''צ להשתולל. יש לתחום את הבג''ץ לתחום מוגבל כדי שצה''ל יוכל להגן עלינו ושבננו שמשרתים בקרבי יחזרו בשלום ולא מוסריים בארון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
יקרה הם לא ראויים לך.
אייל,
08/12/04 17:38
|
הם קטנטנים מכדי שתגיבי לדברי הבלע שלהם. הם לא היו במצבים הללו וגם לא יהיהו לכן אין טעם להסביר להם כלום. העם איתך זה מה שחשוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
שמאל ותקשורת הורסים את המדינה.
ישראל כועס,
ישראל,
08/12/04 17:36
|
והכל בשם הדמוקרטיה בנוסח זהבה גלאון שאני בספק שיש לה ילדים המשרתים בקרבי בצה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
חזקי ואמצי. שום דבר לא יחזיר
ישראלי,
08/12/04 17:35
|
את בנך ז''ל. אבל עם כל הכאב, את טועה. מי שיורה במחבל/שבוי פצוע חסר הגנה מבצע רצח. ואם זה לא בכוונה תחילה הוא מבצע הרג. ברור שלא רק את חושבת כפי שאת מדברת ומן הסתם גם בנך ז''ל חשב כך. אבל את טועה. הטיעון שלך הוא בלתי מוסרי בעליל. החיילים לא הגנו על עצמם - הבחור היה פצוע. הם ירו בו ולא מתוך הגנה עצמית, אלא לאחר שהוא העביר את האקדח שלו באמצעות פלשתיני אחר. במצבו לא היה לו דם על הידיים, הוא לא יכול היה לפגוע בישראלים במדינה, ולכן לא היתה פה כל פעולת מנע. להגיד עכשיו לאחר שהמקרה התגלה תודה לאל והיחידה הושעתה, שחשבו שיש לו אם 16 זה טיוח של הרצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד דבר
עלה חדש,
08/12/04 18:30
|
אין טעם להאכיל שבוים ערבים על חשבונינו! מוות למחבלים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פושעי מלחמה
עלה חדש,
08/12/04 18:28
|
סבא שלי פושע מלחמה במונחים של היום. אחרי סיום הלחימה בגרמניה קצין יהודי אחר שהיה תחת פיקודו הוציא להורג שבוי מלחמה גרמנים כנקמה על רצח משפחתו. סבא שלי ראה , ולא עצר את המעשה. כמובן ששניהם לא נענשו.
אני חושב שסבא שלי והקצין פעלו כשורה. השאלה מה אתה חושב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכבודו של סבך ומשפחתו הייתי
ישראלי,
08/12/04 20:05
|
מציע לך שלא להתחיל בכאלה השוואות כי זוהי זילות של השואה. אין להשוות את מה שאנחנו עושים בשטחים לפשעי הנאצים כמו שאין להשוות את הפיגועים נגד אזרחי מדינת ישראל לפשעי הנאצים. ולשאלתך, אני לא יודע איך הייתי נוהג במקום סבך מבחינה מוסרית, אולם בכל מקרה, אין שום קשר בין שתי הסיטואציות. לפי החוק התשובה ידועה גם לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה של חולה נפש
ששון חממי,
08/12/04 17:47
|
המעדיף את המוסר הפלצני המגן על רוצחים על חשבון בנינו.
לך תאכל סושי בקנדה ורד מאיתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקנדה אנחנו אוכלים המבורגר
סושי,
08/12/04 17:59
|
אני מכבד אותך כאדם. אני מכבד את דעותיך. אינני מכבד את דרך ההתבטאות שלך. אינני מכבד את ההשתלחות שלך באחרים. האם התכוונת להעליב? כנראה, כן. האם התכוונת שלישראלים בקנדה אין זכות להביע דעותיהם? שמותר להם לאכול רק סושי? בוא נסכים שגם אותך ניתן להעליב בצורה לא ענינית. בכל זאת, לא עלבו בך, ועל כן אתה מתבקש להגיב לענין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מכבד אותי, ואל תקשקש
ששון חממי,
08/12/04 18:32
|
אם אתה גר בקנדה ונעלבת - לא נורא. אתה יודע שהחיילים פה הם תעודת הביטוח שלך מבלי שתנקוף אצבע.
כוונתי היא שאת השמאל הקיצוני צריך לשלוח רחוק מכאן, קנדה היא אפשרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
tzodek
ofer,
08/12/04 20:29
|
|
 |
19.
הפכנו למדינה של יפי נפש
לוחם,
08/12/04 17:35
|
צריך לבעוט בארגון בצלם שלדעתי הפעילות שלהם גובלת בהסתה כנגד חיילי צה''ל ואפילו בבגידה מוסרית עמוקה בנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
רמטכל?מי זה?אין לצפות ממנו
אמא לחייל קרבי,
08/12/04 17:35
|
הייתי מחבקת את האמא של מורן ז''ל. כל מילה בסלע. לאורך חודשים אני עוקבת אחר הדרג הצבאי,כולל הרמטכל,התיקשורת-איך ללא הפסקה מאשימים את החיילים שלנו,שבסה'כ יצאו בהתנדבות לעשות את שהיטילו עליהם.מיטב הבנים שלנו,זוכים לקיטונות של זעם,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרמטכ''ל
kalman,
08/12/04 17:57
|
בוגי הוא רמטכל הצועד רק מתחת לפלורסנטים (היות ואינם מטילים צל)והוא פוחד מהצל של עצמו!!ואצלו אין לומר לפי מילות השיר הצל ואני !!!וגם מהסיבה שאינו מצל (מגן)על חייליו!וראי תגובותי האחרות תחת השם kalmn ותביני את כעסי!!!ולא ציינתי בתגובותי שאני דור עשירי בארץ(כן)לא טעיתי!!!ולכל האמאות הדואגות אני משתחווה בפניכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מסכימים עם כל מילה של האם השכו
הילה ויואב,
רעננה,
08/12/04 17:34
|
לה. הלאה ארגון 'בצלם'!!
לכו לצלם הפרת זכויות אדם בסודן לפני שאתם מדמים את חיילנו לפראים. וכמו שאמרה האם- מה בדיוק אתם עשיתם כדי להגן על חיי תושבי מדינת ישראל?? .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
שישלחו את העיתונאים ללכוד מחבל
ל"ת
חייל מילואים,
08/12/04 17:32
|
|
 |
15.
you are write
Israeli,
Sweden,
08/12/04 17:32
|
|
 |
Write?
fff,
08/12/04 17:44
|
|
 |
14.
לא המדינה - התקשורת.
הרב''ט סמואל,
08/12/04 17:31
|
היא וכמה סמולנים סהרוריים רוצים את בנינו ערופי ראשים ואת המחבלים רוצחים בלי הגבלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
תרגעי גב' ורדי
Yossi V,
08/12/04 17:30
|
הם רוצחים, וגרוע מכך הם תאבי רצח. הצבע האהוב עליהם הוא הלבן בעיני הרוגיהם. זה אנחנו שנתנו להם את שם ההוד הזה 'שייטת' כלגטימציה ערכית למעשים שלא יעשו.
בכתבה שקראתי מיד לאחר מותו של בנך כתוב היה שלא נהג לדבר הרבה בבית אודות מעשיו ופועליו הצבאיים. אז ביניינו, מאיפה בדיוק הידע שלך לגבי ערכיותה של היחידה בה שירת, ערכיות חבריו, מפקדיו, מפקדי מפקדיו ועד לראש הממשלה שערכיותו אפילו לא מוטלת בספק, אלא ידועה ברקבותה?
ערכי השייטת, גב' ורדי, ומוסריותה רוויה באש ובדם. זה עמוד האש המנחה אותם עוד מימי יחידת 101 שפיקד עליה לא אחר מאשר ראש הממשלה שרון.
במהלך הלחימה בה נפל בנך מורן, נהרגו פלשתינאי (פרופ' שוחר שלום) ובנו. שוגג את קוראת לזה? זה אפילו לא עניין סימנטי. מורן וחייליו ידעו שהם רוצחים בדם קר חף מפשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נעים לשמוע את האמת!!!
נינה,
08/12/04 22:09
|
אני מניחה שציפית למנת הקללות שהוטחה בך......... כי הרי מה יותר פשוט מלאטום את כל מערכת החושים ולצאת כנגד האמת בקללות ונאצות. אתה צודק, יוסי, בכל מילה שכתבת...... האנשים במדינת ישראל שטופי מוח...... שכחו שבעצם הרבה יותר טוב לחיות בעד ארצנו (גם אם היא קטנה ובגבולות 67)..... ובעוורון ובטמטום משמשים בהתנדבות להיות בשר לתותחים בשביל אותם פנאטים אשר בעטיים ניגררת מדינה שלמה אלי אבדון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש בריבוע
הגנן הקטן,
08/12/04 21:39
|
ומה,אין אפשרות לבקש תגובה עינינית וחכמה מטיפש בריבוע כמו יוסי v.לפעמים אפשר לסלוח לו על גובה הטיפשות, אבל היום טיפשותו בריבוע!!תתבייש לך חתיכת פרזיט מטונף ומגעיל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי - תודה רבה על המידע
ישראלי,
08/12/04 20:44
|
והעידכון. אני לא מכיר את פרשת מותו של בנה של ורדי. ואני מסכים עם כל מילה שאמרת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל יוסוף ווהיד נהיה יוסי וי?
ל"ת
אזרח,
08/12/04 19:54
|
|
 |
תודה.....
y,
t,
08/12/04 19:32
|
''תודה'' ליוסי שפקח את עינינו... כדי שנוכל לראות איזה זבל יש במדינה הזאת...
נ.ב. לא ייאמן .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא ווחש, אתה מבהיל את הגולשים
המחלקה הסגורה,
08/12/04 20:11
|
תראה את כל אלה שמגיבים על דבריך. מזועזעים והמומים. הם לא יודעים שאתה שופר תעמולה ערבי קטן קטן קטן מטעם משרד ההסברה הפלשטני.
ולענייננו. בפינת הלשון היום: א. שם ההוד ב. לגיטמציה ערכית (שו הדא, יא אבן עמנא?) ג. רקבותה (יעני, רקבונה?) ד. בינינו (מוש בניינו - אין דיפטונג בעברית)
לגופה של תגובה, מספר ההרוגים האזרחים בקרב תושבי ישראל ירד באופן דרסטי, מה שמוכיח את יעילות השיטה. כל השאר שולי. לא טוב לכם מלחמה? תפסיקו אותה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To Machlaka S'gura
Larry,
08/12/04 22:03
|
Right on, Kol Hakavod. I think also that he is an Arab with a Hebrew screen name. But his words are no less false if he is a Jew. Still, even most on the Left don't write with the pure hatred towards Israel that 'Yossi V' does.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Change your name
Yossi V,
08/12/04 19:12
|
|
 |
Yossi V עושה עבודה חשובה
מרק,
08/12/04 19:02
|
הוא מאחד עם ישראל. אני בטוח שהרבה אנשי שמאל, אני מתכוון לשמאל ציוני, לא לשמאל קיצוני ששואף להשמדת מדינת ישראל ותומך בטרור, אחרי שהם קוראים תגובות של Yossi V פונים לכיוון הימין בגלל שמתחילים להבין איזה שנאה חייתית כלפי עם יהודי עומדת מולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי איש השנאה והרוע האינסופי
איש שלום,
08/12/04 18:29
|
חבל שיש עוד אנשים שטורחים לקרוא את מגילות השנאה שלו. חברים, האיש לא מכיר אפילו בזכות העם היהודי על מדינת ישראל. הוא לא רוצה פה שום מדינה יהודית. מה אתם מגיבים לחלאה הזה. רק טיפול יעזור לו. הוא כל היום מגיב בקללות. האיש מגוייס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה
גיל,
08/12/04 18:19
|
|
 |
Gveret Vardi- we are with you
DANI,
08/12/04 18:18
|
Gveret Vardi, you should know that idiots like the one who wrote up here dont represent Israel, your son and the shayetet deserve all the respect in the world for what they do. They are true heroes , dont let this idiot defame their greatness.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם רמת השנאה העצמית שלך
טיפש,
08/12/04 18:11
|
יכולת להתנדב לס.ס אתה בטח ערבי, בכל מקרה אנטישמי קטן ועלוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעורר חמלה. פתטיות נוראה.
יונתן,
י-ם,
08/12/04 18:02
|
כבר היו פילוסופים בימי קדם שדנו בשאלה האם כואב לנו או שמא אנו רק חושבים שכואב לנו. שאלה חשובה אך פתטית. הדרך לענות עליה הייתה להכניס לשואל אגרוף בפנים ולשאול אותו את השאלה. המציאות חזקה מהכל. אי אפשר להתעלם מהמציאות בכך שעוטפים אותה באידאולוגיות משיחיות וסהרוריות כמו הפציפיזם. ניכר בכותב שהוא סובל מילדותיות שכזו וחוסר אחיזה במציאות הבאמת כואבת. אני לא רוצה לייחל לאגרוף שיוציא אותו מהסרט. אך אני יצאתי מהסרט ותפקידי הוא לא לתת לאנשים שנמצאים בו לגרום למותם של אחרים ואולי גם למותם שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלני מסריח
נדב,
08/12/04 17:57
|
|
 |
חבל ששכחת את הכדורים היום.
נילי,
08/12/04 17:49
|
|
 |
שוק חשמלי
פסיכיאטר,
אברבנאל,
08/12/04 17:46
|
מהכתוב אתה אדם מסכן וסוציומט מלא בשנאה עצמית ורגשות נקם שמיחל להרס מדינתו. מרשם רופא:שוק חשמלי להחזרתו למציאות המזרח תיכונית. טוב שיש רק מעט כמוך . .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם כל הכבוד לאבחנותיך הרפואיות
המחלקה הסגורה,
08/12/04 20:42
|
ויש כבוד, אנחנו חולקים על דעתך. היוסוף הוא ערבי וזהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקים. איש מסכן נורא. רחמנות
ל"ת
עמית,
08/12/04 18:47
|
|
 |
tennofat
avram,
usa,
08/12/04 17:40
|
|
 |
חתיכת מטומטם
ל"ת
גיא,
08/12/04 17:40
|
|
 |
12.
ליאורה, העם איתך!!!
הראל,
08/12/04 17:30
|
ליאורה, כל הכבוד. מילים כדרבנות. זו האמת. רק אצלינו עורעם ומתנצלים. אין פלא שאנחנו מתקשים לנצח. נמאס כבר מהצביעות המוסרית של השמאל וארגוני ''זכויות האדם הלא יהודי''. באנו לכאן כדי להיות ריבוניים ולא להיות מטרות חסרות ישע. חזקי ואמצי. דעיף שקרבנך הכבד מנוא לה היה לשוא. עוד יש במדינתנו צעירים ומבודרים שמוכנים למסור את נפשם למען אידיאלים ומרות הגדולות מן החיים עצמם. לכן, מורן ז''ל הינו חלק משלשלת מופלאה של גיבורים אנשי מופלאה שנתנו ונותנים לכולנו משמעות ועמוק לחיים. דמותו מונצחת ולאורה נחנך את הדורות הבאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
צודקת האם!!!ולי יש כיום בן
kalman,
08/12/04 17:29
|
|
 |
קלמן, אולי תשתוק. הבנו אותך
יצחק,
08/12/04 18:27
|
אתה איש שמאל מובהק שמנצל את ההמולה הסתמית הזאת כדי לקדם את המטרות הפוליטיות שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
צר לי על בנך אבל את טועה
אמא,
08/12/04 17:29
|
|
 |
לא טוב לך ? עזבי את הארץ
מינה,
08/12/04 17:57
|
השחיתות ,הרקבון וחוסר המוסר הוא אצל אנשים מסוגך , שאין להם ילדים בצבא , ולא נפגעו הם או קרוביהם בפעולות הטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כול מי שחושב כמוני יעזוב,
ןןםןן,
08/12/04 23:27
|
ישארו פהבעיקר אוכלי לחם חסד והמדינה הזו תתמוטט. זה הפתרון שהשפויים יעזבו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אמא תביני, חייל כיבוש לא יכול
שי,
08/12/04 17:28
|
הומני. כל עוד אתה הולך בשטחים עם מדים ורובה אתה מדכא עם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Chayal ''Kibush'' can be more...
Zahal Humani,
09/12/04 03:33
|
Humane than even the so called humanitarian organizations if he is a wonderful humane solidier like stories I personally know about
הגב לתגובה זו
|
|
 |
We did not start the war
Moshe,
08/12/04 22:01
|
As long as the Arabs want to kill us, we need to kill them first.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שי שאכפת לו מכיבוש-לא מכיר
איש שמאל מתון,
08/12/04 18:25
|
בזכותה של המדינה להיות מדינת היהודים. עוד אחד שמדבר על כיבוש. אוייב מבית ומבחוץ לא חסרים לעם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה כיבוש???
ישראלי,
08/12/04 18:23
|
הערבים רצו לזרוק אותנו לים. פתחו במלחמות להשמיד אותנו. לך תלמד תנך והיסטוריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
WRONG!!!!!!!!!!!!
DANI,
08/12/04 18:12
|
I dont think you appreciate how humane we, the soldiers, really are. We make an extreme effort to target the terrorists and not anyone else, if thats not humane then i dont know what is.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העיקר שאתה הומני שי
אני,
08/12/04 18:07
|
תפסיק להתבוסס בהתיפיפות הנפש הפאטטית שלך. אם אתה גר בארץ ובפרט בת''א אתה יושב על כפר ערבי לשעבר, מה שעושה ממך כובש לא פחות מאחרים.
אז אולי מספיק עם הצביעות וההתחסדות - נמאסתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תחזור לגטו.
ל"ת
שימי,
08/12/04 17:49
|
|
 |
8.
חיילים אוהבים אתכם הרבה!!!!!!!
ל"ת
מדינת היהודים,
08/12/04 17:22
|
|
 |
7.
קבלי את תנוחמי
מירו,
שוויץ,
08/12/04 17:21
|
קבלי את תנחומי. כל כך כאב לי לקרוא את הכתבה. במיוחד בימים אלה שעורפים ראשיהם של חיילם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
בושה לאירגון בצלם
רמי,
אילת,
08/12/04 17:16
|
חיילנו הטובים ומישכמם ומעלה פועלים השכם וערב למען ביטחונם של אנשים כמו בצלם מסכנים את חייהם ובשביל מה? שהפוליטיקאים ה''יפי נפש'' יתפסו איזה ראיון צריך להצדיע לחילי השייטת ואף לתת להם צל''ש על פעולותיהם ארגון בצלם מגדל דור שלם של שונאי ישראל ועל כך אני מצר ולך הרמטכל בושה וחרפה שכך אתה מתעלם ולא יוצא להגנת הלוחמים שלנו ולכם לוחמי השייטת תודה רבה מקרב לב על כל פעולותיכם מקווה שלא תתיאשו ממדיניות יפי הנפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
You are a very brave woman
:(),
08/12/04 17:07
|
I hope we have many fine men like your son Moran and many fine weman like yourself. We only hear the other side of the israeli society that hates his own country and people while associating with the lovely enemy.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
זה לא ישראל.זה התקשורת שלה!!!!
איש שמאל מתון,
08/12/04 17:05
|
זאת האמת. מדינת ישראל והעם שלה הם נפלאים. התקשורת היא זאת שעושה את כל הרעש וגורמת לכל המהומה הזאת נגד צבא שבזכותו העם היהודי מחזיק מעמד פה במזרח התיכון הזה. חבל שזה המצב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז צריך להיכנס בתקשורת
jak,
09/12/04 00:16
|
קודם כל לא לקנות אדיוט אחרונות זה עיתון סופר שמאלני וגם כתוב בשפה של מפגרים ובגלל זה עברתי למעריב שגם הוא לא מאוזן אבל כשאני קורא אותו אני רואה שהמגמה בו היא להפוך אותו לכזה (ואולי בגלל זה נמרודי נחקר כל הזמן)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
האם זהבה גלאון באה לנחם אותכם?
ורדיה,
08/12/04 17:01
|
את צודקת במאה אחוז - במקום להרכין ראש בפני החללים והחיילים שעושים את המיטב כדי להגן על המדינה , מוצאים זמן וחוצפה מכוערי הנפש שיושבים בסלון ביתם , ישנים בשקט כי ילדיהם לא משרתים בצבא ומחפשים מעשים לא מוסריים של חיילים שמסכנים את חייהם כדי למנוע מהמרצחים השפלים לבצע רצח בילדים וחפים מפשע. זהבה גלאון ספרי לנו מתי ילדיך סכנו את חייהם בפעילות צבאית. ולך ליאורה ולבני ביתך ולכל משפחות החיילים שנפלו ,תנחומים, חזקו ואימצו כי הרוב השפוי מוקיר את ילדיכם ואת כאבכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הופה... קופצים על השמאל
גלילן,
צפון,
08/12/04 21:27
|
תודה לאל שיש שמאל בישראל, שלא רק שבנה את המדינה אלא גם היה ויהיה הרוב המכריע בכוחות הבטחון. מזל שיש שמאל שיודע גם להלחם ולהגן על המדינה ובו זמנית, להגן על זכויות אדם וצלם אנוש, גם בצד של האויב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגלילן
jak,
09/12/04 00:14
|
זאת בדיוק הבעיה השמאל בנה את המדינה (לפחות הוא חושב ככה למרות שבלי הדתיים ויוצאי ארצות ערב הוא לא היה מצליח ) ושאומרים שמאל מתכוונים לאשכנזים לא דתיים ומאז המדינה התפתחה ואז אותם אנשים מדושני עונג הרגישו שהמדינה ברחה להם בין הידיים החליטו להרוס אותה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Zehava WHO?
ל"ת
120 מתחת לאפס,
08/12/04 20:41
|
|
 |
היא משת''פית של האויב
יהודי אמיתי,
08/12/04 17:23
|
|
 |
2.
god bless you
american jew,
usa,
08/12/04 17:01
|
god belss the IDF the best caring good hearted soldier's in the world. may god bess you mrs. VArdi and your family. thank-you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
תגובה מרגשת של האמא
אלעד,
אונ' ת''א,
08/12/04 16:54
|
יש לשים קץ לסימביוזה המופקרת בין ארגוני השמאל הקיצוני בארץ לבין התקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|