 |
21.
התמכרות לקניות
חן,
17/12/04 12:09
|
חבל מאד שהפכנו לעבדים לחולשותינו ומומחי הפרסום בתאגידים יודעים על חושותינו יותר משאנו ערים להם. ולכן, הם מצליחים לתעתע בנו ללא הרף כך שנחוש שחיינו אינם חיים אם אין לנו כל אותם פיצ'יפקס מטומטמים שהם מייצרים. אין חינוך לחשיבה ביקורתית, ולשליטה ביצרים ובחולשות, מה שהופך אותנו לעבדים נרצעים לכל אותם תאגידי ענק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מסכימה איתך זאת מגמה עולמית
מתאני כאותר,
ירושלים,
13/12/04 15:45
|
המאמר שלך מאוד מעניין ולעניין רבים מאיתנו עסוקים בבעיות היום-יום שלהם,בלהשיג אוכל ולחיות בכבוד,חושבים לעצמם שהם האשמים במצבם הכלכלי והחברתי,אנשים תתעוררו כבר,שוק הכלכלה החופשי ,התייעלות והפרטה רומסים את האדם,זכויותיו וכבודו ,התאגידים האלה בעלי רציונאל משלהם אינן לוקחות את האדם בחשבון,לכן תבינו כבר שיש לנו בעיות משותפות בלי הבדל גזע,דת ומין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
בסלקום זה אותו דבר
שרון,
תל אביב,
13/12/04 11:23
|
כנראה שבאמת צריך לעבור לאורנג'. הסיפור כאן הוא אפילו לא חצי ממה שעברתי עם סלקום - אצלי זה נמשך גם אחרי שפעמיים הגיע אליי שליח הבייתה להחליף את המכשיר ואני כן הגעתי אל האחראי - כללללווווווווווםם לא עזר. היחס מחפיר, השרות מזעזע, המכשירים באיכות ירודה. ואני לקוח VIP עם חשבון טלפון של 1500 ש''ח בחודש!! לא רוצה לחשוב מה עוברים אחרים. רציתי לעבור לאורנג' אבל הם הקשו בתשלום המעבר. חבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לקוחות מפונקים ומגעילים.
דוד אוהב אותך..,
ירושלים,
13/12/04 09:26
|
אז מה אם היית צריכה להמתין שעה באולם ההמתנה? במוסך את לא ממתינה? בסופרמרקט את לא עומדת בתור?
לקוחות של תאגידים גדולים חושבים שבגלל שזהו תאגיד גדול ומשוכלל, שכבר גם ככה כבר ''מלקק ללקוחות את ...'' הם יכולים להיתפנק עוד וליתבוע עוד ועוד ועוד ולאיים ולקלל.
אני המתנתי במוקד השירות של חברה סלולארית, שתיתי קפה על חשבון החברה, המקום היה מעוצב יפה, תיקנו לי את המכשיר ואין לי טענות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל תגובות כאלה אין שרות טוב
שרון,
תל אביב,
13/12/04 11:28
|
בגלל אנשים כמוך שצריכים להתחכם ולהעיר ללא היגיון וללא קשר לכלום החברות הסלולריות, כמו גם חברות ענק אחרות מרשות לעצמן ''לא לשים'' עלינו - הלקוחות. לקוחה מפונקת? בוא תסביר לי את המונח הזה - למה שלא נהיה מפונקים? אנחנו משלמים, לא? למה אנחנו צריכים לספוג ולסבול את הדברים הללו? כי יש אנשים מתחכמים כמוך שנותנים לגיטימציה וגושפנקא לעניין? אז תסבול אתה את היחס ואל תתפנק! - רק אם אפשר, תעשה זאת בשקט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הלקוחה הטיפוסית !
אלון,
רמת-גן,
13/12/04 09:18
|
כן, את לקוחה ישארלית טיפוסית. הלחץ שיחליפו לך מכשיר, אני לא יכולה בלי המכשיר יותר מיום אחד.... ההיסטריה, החברה חייבת לי שירות ומיד !!! הפינוק והתובענות של הלקוחות, כן את ישראלית טיפוסית.
אני עבדתי בשירות לקוחות כלשהוא, ולצערי, פרצופו של הלקוח הישראלי ניתגלה במלוא תובענותו, ההיסטריה שלו לשירות מיידי, והאיומים שאם לא - אז יעזוב את החברה.
אתם לקוחות מ ג ע י ל י ם !!! חרא של טיפוסים. לצעוק על נציג שירות בטלפון???? הרי הוא לא יכו לענות לך באותה מטבע, ולאמר לך שאתה יכול ללכת לעזאזל מבחינתו, ואפילו עדיף שתעזוב את החברה, ותלך להציק למיתחרים.
לדעתי השירות של פלאפון הוא טוב מאד !
אני טופלטי כמו שצריך, ולמרות שחיכיתי שעה באולם ההמתנה, אני מבסוט מהשירות, ומהיחס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ההוכחה לשירות רע בארץ
שרון,
13/12/04 11:34
|
לקוחה מגעילה? למה כי אתה ישראלי טיפוסי שחושב שמגיע לו הכל ולמי שעומד מולו לא מגיע כלום גם כשתפקידך הוא לתת שירות? כי אתה ילד שלא מבין מה זו מודעות שירות בכלל ואותך שמו לשרת אותנו כאילו אתה מין מנהל גדול? כי אף פעם לא היית בחו''ל ואין לך מושג מה זה שירות טוב? או סתם כי אף פעם לא עבדת בעבודה בה הפלאפון הוא מכשיר העבודה העיקרי? עוזרים פרלמנטריים מקבלים חשבונות פלאפון של 1,500 - 2,000 ש''ח לחודש - זה מסביר לך עד כמה הם משתמשים בפלאפון וכמה הם צריכים אותו? כי כשמדובר בכסף שהחברה לוקחת את זה אתה מבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
רק אורנג', יקירתי.
נורית,
13/12/04 08:32
|
ולא, אני לא עובדת באורנג' ואף אחד ממשפחתי או מחבריי לא עובד שם. באמת. הם פשוט טובים יותר. עובדה שכולם עוברים אליהם. אז בפעם הבאה אולי תממשי את האיום שלך ותעברי למתחרה. בשוק החופשי יש בכל זאת כמה יתרונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
יישר כוח
עלי הכימאי,
פאלוג'ה,
13/12/04 08:30
|
תחיאתי, יישר כוח על המאמר המעניין והמרתק. לגבי החלק השני, אני אמנם לא מסכים עם כל מה שנאמר ועם העמדות נוסח אסכולת פרנקפורט, אך הן מנוסחות היטב. יישר כוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הציעי לבוס שלך להתעסק בזה
גיל,
13/12/04 01:03
|
ברצינות, הלא הוא בעמדה שבה אפשר להשפיע.
אבל נראה כי גם הוא חולה במחלה של כל הח''כים הערביים, שמתמקדים בבעיות של הפלסטינאים וביחצו''ן ודברור הרשות הפליסטינאית. לא נותר להם פנאי לטפל בבעיות ערביי ישראל, ששלחו אותם לכנסת, אז נראה שעל נושאים כמו צרכנות אין מה לדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
צרכנות נבונה מול צרחנות סרק
אבי גיא,
12/12/04 21:12
|
אנחנו חיים במשטר קפיטליסטי בו באמצעות צרכנות נבונה ולא צרחנות אווילית ניתן לנצל את התחרות החופשית לטובתנו.ברגע שהשירות או המחיר אינם לרוחנו ניתן מייד לפנות למתחרים ולחסוך אלפי שקלים בשנה ולזכות בשירות הטוב ביותר.יש לבדוק באופן קבוע את המחיר ואיכות השירותים המסופקים לנו ע''י החברות כמו: מנוי לעיתון,שרתי אינטרנט,חברות ביטוח,טלוויזיה בכבלים או בלווין,טלפונים סלולאריים וכו'. והעיקר להפסיק לקטר משום שהכוח בידינו הצרכנים -אין לנו מה להלין אלא על עצמנו בלבד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אחלה מאמר..
עינת,
ים,
12/12/04 20:41
|
מדברת לענין ובצורה מאוד איטלגנטית.דיברה בשמי ממש.כל אלה שמגינים על התאגידים הם עובדי פלאפון וכו.. מאמר 10..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
היא ממש צודקת
ממורמר,
צפון,
12/12/04 16:43
|
היא ממש מרשימה משכילה ויפה וגם נראת בעלת השכלה כל מילה שהיא אמרה נכונה לגבי כווווווווווולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כל הכבוד
עידן,
הקריות,
12/12/04 14:01
|
כל הכבוד לכיפאח שמציגה את בעיות כלל המגזרים כמו הבוס שלה שצריך להגיד ביושר שהוא מייצג נאמנה את הציבור הערבי לו הייתי ערבי הייתי מצביע רק בעדו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
יו, איזה מרענן שערבייה כותבת ע
אריה,
12/12/04 11:35
|
שערבייה כותבת על בעיות שמציקות לסתם אזרח המדינה. בראוו עלייך, מאמי. לו היו עוד כמה כמוך, אולי הייתי חושב ברצינות שאין רע במדינה דו לאומית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
היו לי בעיות דומות בסלקום
צבי,
צפון,
12/12/04 10:43
|
עברתי לאורנג' לפני כשנה ועד עתה אני מאד מרוצה מהשירות והיחס. גם המחירים צנחו לפתע. פלאפון עוד לא למדה את הלקח וסלקום בדרך ללמוד. יחי התחרות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
שנונה כמו הבוס שלה..
צופית,
הרצליה,
12/12/04 10:40
|
העברית שלה מעולה והכתיבה שנונה ..כמו הבוס שלה שמדבר עברית יותר טובה מכל החכ''ים שלנו.. זה מידבק כנראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יותר טובה מכל הח''כים. סתם
מתקנת,
12/12/04 15:47
|
|
 |
לא הבנת אותי..
צופית,
13/12/04 00:05
|
אמרתי שהבוס שלה מדבר עברית טוב יותר מכח חכרי הכנסת שלנו..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אכן צודקת!!
יורם,
רעננה,
12/12/04 10:37
|
מאמר כתוב היטב..שנון וגם נכון וצודק התאגידים האלה לעתים ''לוקחים אותנו בשבי'' ומתעמרים בנו ללא רחמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
החופש מעבדות - בחירה חופשית
משה,
12/12/04 10:35
|
אנו משוכנעים על ידי התאגידים, הסביבה וכל החברים שאנו צריכים, חייבים, כל מיני דברים של היו קיימים כלל לפני שנים מעטות. האם באמת יש בהם צורך? או שהם רק נטל עליינו. בחירה חופשית ומודעת היא הבסיס לחופש אמיתי של האדם בכלל וביחסיו עם התאגידים בפרט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד לפני 4 שנים לא היה לי סלולר
אריה,
12/12/04 13:38
|
היום אינני יכול לתאר לעצמי איך ניתן להתקיים בלי. ובאמת לא ניתן, כאשר אתה חייב להתקיים ולהתפרנס, וכאשר לכל אחד אחר יש... אפשר להחליט שאינך הולך עם העדר. אבל בחברה אשר בה כל השאר הולכים כן, החלטה כזאת תיצור לך בעיה קשה מאד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
באורנג' (פרטנר) זה לא היה קורה
ל"ת
XX,
12/12/04 09:31
|
|
 |
לכולם יש שטיחים ויפות מאחורי ה
בר כוכבה,
13/12/04 08:40
|
הדלפק שמקבלות משכורת מינימום ואל תשלה את עצמך אני עברתי את כולם כולם רוצים את הדבר הטוב שיש לך את הכסף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אני דווקא מקבל שירות מעולה
ספי,
12/12/04 09:16
|
מפלאפון. לפני שבוע הייתי שם עם שני מכשירים שתוקנו תוך מחצית השעה וגם הפלסטיקה שלהם הוחלפה ללא תמורה. השירות היה חייכני, יעיל וזו לא הייתה הפעם הראשונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שרות חברת פלאפון
שמעון,
מרכז,
12/12/04 09:16
|
כמנהל חברה המחזיקה במספר מכשירי פלאפון עלי לציין כי איני מבין מדוע מלינה הגברת. משך שנם רבות הטיפול שאנו מקבלים בתחנות השרות בבני ברק ובתל אביב הוא יוצא מן הכלל. אמנם היו מקרים שתיקון לא היה מושלם והיה צריך לחזור שנית אך בכל מקרה הטיפול הסתיים תוך זמן קצר ולשביעות רצוננו המלאה. לא נתקלנו, במשך שנים רבות של עבודה מול חב' פלאפון, באף מקרה של ''נפילת מחשב'' לא בעת שפנינו טלפונית ולא בפניה אישית למוקד השרות. אגב, ברשותנו גם מספר מכשירי אורנג' ואני יכול לקבוע בוודאות כי הטיפול בפלאפון הוא מהיר ויעיל יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדעתי אתה עובד בפלאפון !
אמיר,
תל אביב,
12/12/04 14:06
|
סתם מנסה לגונן עליהם..אם קראת טוב את המאמר אתה צריך להבין שהגברת איננה מתייחסת ספציפית לחברת פלאפון אלא לחברות המסחריות בכלל...אולי תקרא שוב למרות שנראה לי שהסיכוי שתבין נכון קלוש..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
בטח בגלל שאת ערביה...
לקוח של חברה אח,
12/12/04 08:17
|
מקפחים אותך זה הכל בגללך, לו היית יהודיה זה בטח לא היה קורה, וחוץ מזה , דברי פחות ! ברצינות. אם את כזו חשובה שיש לה כל כך הרבה שיחות, תקני עוד סלולרי ותפסיקי להתבכיין, את מכירה נגר עם פטיש אחד? ציר עם מכחול אחד, משרד רציני עם מדפסת אחת? גברתי, תואר באוניברסיטה, לא נותן הנחה במכולת! ולא הכשרה בהחלפת גלגל מפונצ'ר באוטו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתוסכל וממורמר.
נעם עברי,
חיפה,
13/12/04 09:33
|
מה הקשר שהיא ערביה?
אתה ממורמר, מתוסכל, ונישמע מדבריך שמציק לך שהיא למדה לתואר באוניברסיטה.
בחברות סלולריות ואחרות עובדים גם ערבים, איזה אפליה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אח חנפן ומתןסכל מה הקשר למוצא
בר כוכבה,
13/12/04 08:33
|
לכל אלו שמתיחסים למין והדת אתם סתם קטנונים עם רגשי קיפוח .אני בטוח אם הגב הייתה חש שהיחס שקיבלה נובע ממין או דת היא היתה מגיעה עם זה לכנסת . והאח שחושב שכל פעם שנגרפ לו עוול הוא היחיד בגלל שהוא ערבי אז אנא תשאיר את הרגשתך לעצמך זה לא תורם הרגשת רבים נחמה לטיפשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאחר ואתה לא חשוב
אמאני,
צפון,
12/12/04 16:39
|
מאחר ואתה לא חשוב כמוה לא תוכל להבין שלאנשים חשובים יש מספר טלפון אחד והעיקר שכל האנשים מכירים אותו ,כלומר שלאותו נגר יש פטיש אחד אבל מזהב ולאותו צייר יש מכחול אחד אך מכחול קסמים הוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד י גם את תתחתני עם בעל
בר כוכבה,
13/12/04 08:37
|
שנותן הוראות יודע הכל ומתוסכל בגלל היותו ערבי יש ברירה יש אחרים ונחמדים שלא חייבים להתעסק כל היום בבעיות גלובליות כנראה שכן לצערנו
הגב לתגובה זו
|
|