 |
237.
אנחנו ננקום את מות החיילים
אדם,
כסייפה,
19/12/04 14:08
|
אני חבר של עארף אני אשני חברים נכנסים לצבא לדבר אחד רק לנקות את מות חברינו הייקר לא נשב ולא נסלח עוד נחזור אחבר הדם שלך לא אבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
236.
צריך להרוס את תשתית החמאס ג'יה
יוב,
ז''י,
14/12/04 00:19
|
לדעתי לאחר מקרה כזה צריך לעשות הרס כללי ברפיח וסביבתה, צריך אולי למצוא נוסחה כימית , שיגור לביורים למנהרות , לדעתי, מצרים כנראה משתפת פעולה עם הטרור הזה, כמו במלחמת יום הכיפורים בתעלה, איך הם הגיעו ופשטו על המוצבים שלנו ב6.10.1973, כעת זה ממש מסוכן וישראל חייבת לתבוע ממצרים להפסיק נגע זה ולתבוע התערבות אמריקאית בנושא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
235.
Technologies exist
STEVE,
13/12/04 23:45
|
There is today technologies to check underground tunnels why Israel is not using it ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
234.
אנו איתכם חיילי צה''ל
רינת,
13/12/04 21:28
|
חיזקו ואימצו ולכם המשפחות השכולות שלא תדעו עוד צער, ולך אילנה דיין - מה יש לך להגיד כעת?! אולי תחפשי עכשיו גם משהו שהחברה שלנו עשו לא בסדר - כי נהרגו שם כמה פלשתינאים מרצחים?!! - רוצה להגן עליהם ? את פשוט חצופה וחסרת רגישות לחלוטין- כדאי שתעברי לצד השני ותהיה הדוברת שלהם הם ישמחו מאוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
233.
אילנה דיין איפה את? עלייך
אני,
13/12/04 11:54
|
לבדוק מה קרה, לא?! אה נכון, את בודקת רק כשמחבלים אכזריים נהרגים או מעוותים את המציאות כך שחיילי צהל יואשמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
232.
כמה צורות יש לגזענות..
לא מופתע,
13/12/04 11:51
|
גזענות כמובן ביחס לאויבנו, איך לא? אבל גם גזענות כלפי חיילנו הבדואים והדרוזים? אלו נושאים בנטל של מלחמה שסיבותיה לא ממש קשורים אליהם אבל כשקורית פשלה מוצאם עולה על פני השטח.. כן, המ''פ שוידא הריגה הוא בעצם לא יהודי..הפשלה הנוכחית היא אולי לא של החבר'ה שלנו.. התגובה של צה''ל מאופקת כדי לא לפגוע בבחירות.. זה כמובן בסדר אבל מה היה קורה לו ההרוגים היו ''משלנו''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
231.
למה החמאס הביס את אריק שרון.?
ביבי הצילו,
13/12/04 11:39
|
|
 |
ל 231
שמחה,
13/12/04 14:41
|
ידידי זאת לא התבוסה היחידה של שרון .הוא looser לכל אורך החזית מה שכן הצליח בערמתו ,זה לטיח ולהסתיר זאת מהצבור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
230.
אני מתחנן תפסיקו לדבר על ההתנת
ערן,
13/12/04 11:35
|
די הבנים עוד לא נקברו ואתם טוחנים את הנושא לא מספיק שמאז הנושא עלה נהרגו לנו המון חילים ברצועה.תנו להם כבוד אחרון ותשאירו תהתנתקות לכנסת שם יש מספיק צבועים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
229.
אירוניית הגורל
פרעה,
13/12/04 11:13
|
ושוב ההומניזם של צה*ל גובה מחיר מרקיע שחקים.עד מתי נמשיך לשחק בהומנים עם ברברים ערבים??מתי יתחילו לדבר איתם ''ערבית'',השפה היחידה שאר הם מבינים??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרס נובל לחיילי צה''ל ..
מציע מועמדות,
13/12/04 11:56
|
אני יודע..עדיין לא קברו את המתים אבל אם נחכה תמיד לקבורת המתים הרי שלא נצליח להתבטא בכלל כי תמיד קוברים פה.. הומניזם של חיילי צה''ל? נו, באמת. אני משוכנע שחיילי צה''ל לא גרועים יותר מעמיתיהם בכל הצבאות אבל הם גם לא טובים יותר..מה לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
228.
second class
Ron,
Norway,
13/12/04 11:11
|
we can relax, that are Arab soldiers, speak soldiers of the second class, this is what I heard morning from an acquaintance. because we think in such a way in our condemned broken society. we will never find the way into the truth. in any case we have already lost. the battle around the moral. we will allways have to pay the price for our stupidity.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
227.
זו תוצאה של מדיניות מתמשכת
אילנה דואק,
13/12/04 11:05
|
פעם אחר פעם קורסת התפישה של הגנה כנגד טרור. רק התקפה ואמצעי ענישה קולקטיביים (!) עד שתושבי השטחים יפחדו לדבר על טרור יכולה לעזור. הבריחה מלבנון הביאה לאינתיפאדה השניה שגובה מאיתנו הרבה מעל אלף הרוגים, ושרון עם תוכנית ה''התנתקות'' שוב מוליך את העם לקונספציה שגוייה כמו במלחמת יום הכיפורים.
מתי נתעורר כבר ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי מחנות ריכוז?
ל"ת
אולי,
13/12/04 11:57
|
|
 |
בליל של שטויות לא מוכחות
ספי,
13/12/04 11:54
|
הנסיגה מלבנון (לא בריחה) הביאה לחיסכון מוכח בחיי חיילים (בדיוק כמו שנהרגים היום בעזה). אין שום הוכחה שהיא הובילה לאינתיפאדה השניה או שהשפיעה. הגבול הלבנוני שקט יותר מאשר אי פעם למרות תקרית זו או אחרת. בלבנון היו נהרגים יותר מ-20 חיילים מידי שנה !!! האירועים וההשוואה ללבנון מוכיחים שבמקום שנפרדים חוסכים חיי חיילים ואזרחים. ארועי 3 שנות שלטונו של שרון מוכיחים שטרור לא ניתן לחיסול בכח כיוון שהכח יוצר מוטיבציה לטרור נוסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
226.
תגובה
דורון,
צפון,
13/12/04 10:50
|
אדוני הרמטכ''ל לא מפוצצים בתים ריקים ! מורידים בית על מחבל והמשפחה שלו ולא בית ריק! יהיה זכרם של הנופלים ברוך ! לא נשכח ולא נסלח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
225.
כואב ועצוב אבל מדובר בפעולה
אלון,
13/12/04 10:48
|
|
 |
224.
מאתר דובר צה''ל:
ירון,
חיפה,
13/12/04 10:38
|
כוחות צה''ל אשר פעלו החל מיום ב' בלילה מצפון למעבר הסחורות ''קרני'' שבצפון רצועת עזה חשפו מנהרה שנחפרה לעבר עורף ישראל ככל הנראה במטרה לבצע פיגוע.
במהלך הפעילות, בה נהרג חייל צה''ל, סמל ראשון נדב קודינסקי וארבעה חיילים נוספים נפצעו, שניים באורח בינוני ושניים באורח קל, הרגו כוחות צה''ל 4 מחבלים וכן, חשפו מנהרה באורך מאות מטרים ובעומק של כ-6 מטרים אשר נחפרה בחסות לול ובתוכה חוטים. המנהרה נוטרלה על ידי כוחות צה''ל.
כמו כן, במהלך הפעילות והסריקות נורו שני טילי נ''ט (נגד טנקים) ואש נפתחה במספר מקרים נוספים לעבר כוחות צה''ל, במקרים אלו לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
223.
מאתר דובר צה''ל:
ירון,
חיפה,
13/12/04 10:38
|
כוחות צה''ל אשר פעלו החל מיום ב' בלילה מצפון למעבר הסחורות ''קרני'' שבצפון רצועת עזה חשפו מנהרה שנחפרה לעבר עורף ישראל ככל הנראה במטרה לבצע פיגוע.
במהלך הפעילות, בה נהרג חייל צה''ל, סמל ראשון נדב קודינסקי וארבעה חיילים נוספים נפצעו, שניים באורח בינוני ושניים באורח קל, הרגו כוחות צה''ל 4 מחבלים וכן, חשפו מנהרה באורך מאות מטרים ובעומק של כ-6 מטרים אשר נחפרה בחסות לול ובתוכה חוטים. המנהרה נוטרלה על ידי כוחות צה''ל.
כמו כן, במהלך הפעילות והסריקות נורו שני טילי נ''ט (נגד טנקים) ואש נפתחה במספר מקרים נוספים לעבר כוחות צה''ל, במקרים אלו לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
222.
משתתפת בצער המשפחות
אלמונית, הרצליה,
13/12/04 10:37
|
אני משתתפת בצער המשפחות. אין מילים בפי. שלא תדעו עוד צער. העם הצ'רקסי - גאוות צה'ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
221.
מי נגד הפינוי שיחליף את החיילי
ל"ת
וובה,
13/12/04 10:20
|
|
 |
220.
מגיע לנו
תנועת שובי דובי,
13/12/04 10:14
|
|
 |
219.
ומהי תגובת צה''ל
רן הופמן,
13/12/04 10:06
|
כרגיל ,נו מה יש לחדש: פגיעה במבנים,מחרטות. לאיפה הגענו-עד איפה הטמטום נשפך. וכמובן תודה רבה לבג''ץ ושרון שלא נותנים לצה''ל לקסחחחחחחחחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
218.
מה הקשר למות ערפאת
אסתר,
חיפה,
13/12/04 10:04
|
אני לא מבינה מה הערבים רוצים מאיתנו אז ערפאת מת לפני חודש בידיוק אבל אנחנו לא אשמים במותו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל סיבה טובה טובה למסיבה
זאב,
חיפה,
13/12/04 10:17
|
|
 |
בטרמינולוגיה המטופשת שלהם
גלית,
13/12/04 10:14
|
הפיגוע נעשה לכבוד! חודש למותו. זוהי המנטליות המחורבנת של האנשים שאיתם אנחנו אמורים לעשות שלום...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
217.
נמסר שהיו תומכי ליכוד בין
נחמן,
בית-אל,
13/12/04 09:41
|
|
 |
216.
משתתפת בצער המשפחות
אלמונית,
הרצליה,
13/12/04 09:37
|
אני משתתפת בצער המשפחות. אין מילים בפי. שלא תדעו עוד צער. העם הדרוזי - גאוות צה'ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאלמונית - תזדהי נכון לפחות
דוד,
13/12/04 09:56
|
החיילים שהקריבו נפשם על חירותינו היו בדואים ולא דרוזים.
חיו כבדואים ומתו כך.
ובכלל את מוזמנת לבקר בכסייפה וערערה כדי לראות כמה מעט מדינת ישראל מחזירה להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ערן,
ת''א,
13/12/04 10:38
|
באמת נמאס מהאפליה במדינה הזאת. אני מודה לאלוהים שברא אותי יהודי במדינה הגיזענית הזאת, לפחות אני בצד החזק (לצערי).אבל אנחנו עוד נשלם על זה יום אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעשה טובה ותפסיק להתבכיין
jak,
13/12/04 11:32
|
במצב הרבה יותר סבוך ממה שאתה רואה כל הכבוד לחיילים הבדואים ובאמת כואב על האובדן אבל אין מצב שישראל תוכל להשקיע בבדואים שקצב הריבוי שלהם הוא הגבוה ביותר בעולם אם הם רוצים איכות חיים שיתחילו להיות אחראיים ולבנות את המשפחה שלהם כמו שצריך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
215.
הטרור גדול על אריק,הוא לא יכול
ביבי הצילו,
13/12/04 09:33
|
|
 |
214.
השאלה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/12/04 09:22
|
אם האהבל המרקד בתמונה היה יודע מה מחכה לו הוא כבר היה מפסיק לקפץ עם הנשק. צורת ההדברה-אתה נותן לצמח לגדול ולהתפתח ואז מרסס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוקא אתה מדבר על אהבלים?
הפולינזי,
פלסטין,
13/12/04 10:18
|
-היה עדיף לו היית שותק באטלנטה. המרקד הוא לוחם חופש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפולינזי פלסטין
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/12/04 11:01
|
ולאחר שהבהרנו נקודה ראשונה כי פלסטין לא תקום,כיון שלרוצחים כמוכם אין כונה לתת פרסים. נדון בשאלה מה יהיה עליכם ובכן למיטב ידיעתי תגורשו ללבנון וזה במקרה הטוב. במקרה הרע תמסרו לידי צה''ל שהוא כבר יראה לכם מאיפה הדג משתין ומה היו הטעויות שלכם-בשני המקרים הלך עליכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפולינזי-פלסתין?
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/12/04 10:53
|
פלסתין לא היתה וגם לא תהיה והחופש היחידי שתקבל הוא החופש מעולם זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוטב שתשתוק, בושה
ל"ת
הצעה,
13/12/04 12:01
|
|
 |
תנגב את הקצף מהשפתיים
הפולינזי,
פלסטין,
13/12/04 11:47
|
ותרגע. פלסטין תשוחרר, הפליטים ישובו ותקום מדינה אחת, לפלסטינים וליהודים מהירדן לים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפני זה אנחנו ננגב אותך מהרצפה
ל"ת
שחר,
פה,
13/12/04 20:27
|
|
 |
213.
הפגיזו מהאוויר הטילו פצצות
נקמה,
13/12/04 09:02
|
שיחשפו את השטח. די לאבד לוחמים. די לסבל ולשכול. להשיג אחור את המצרים ולהטיל פצצות כמו אמריקה של כמה טון לחשוף את המנהרות מיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי
ערן,
ת''א,
13/12/04 10:40
|
|
 |
ערן, אתה ממש חולה נפש
ל"ת
קרן,
גרמניה,
13/12/04 19:20
|
|
 |
212.
nrg you cowards and lyers
yehudi eiropi,
france arabe,
13/12/04 08:58
|
you'v censured my reactions from 18 pm. I'v tried to informe the familis that on cnn.com, lemonde.fr, elmundo.es, elpais.es and others news on line they published that 4 soldiers have died. Why did you hide the informations??? where is the democracy in Israel???why have you censured me??? all the world know that the soldiers died but no one in Israel had the boles to tell the truth. Think on the families of all ours soldiers and shame on you.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
211.
נמשכת ברית המתנחלים והחמס
ציונה,
ירושלים,
13/12/04 08:56
|
ברית הדמים בין המתנחלים והחמאס ממשיכה להרוג אותנו.
רק התנתקות מ4 מיליון פלסטינים בשטחים תציל את מדינת ישראל.
עם ישראל מתחיל להתעורר ולהתנתק: המתנחלים עוברים דירה.
ישועת השם כהרף עין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחליפי את שמך לפטמה מעזה...
ל"ת
מתחזה ברשת..,
13/12/04 10:13
|
|
 |
למחוק את רפיח ללא רחם
ל"ת
המושיע,
13/12/04 09:48
|
|
 |
אנו תומכים באש''פ ולא בחמאס
ל"ת
מועצת יש''ע,
13/12/04 09:44
|
|
 |
מטומטמת זו מלה עדינה בשבילך
שי,
13/12/04 09:11
|
גם לאחר נטישת עזה המחבלים הפלסטינים ימשיכו לחפור מנהרות מתחת לגבול ויעבירו מחבלים לשטח ישראל. חוץ מזה, כמות הנשק שהם יכניסו לעזה תאיים על אשקלון ואשדוד. הם גם ינסו להבריח את הנשק ליו''ש כדי לאיים על גוש דן. שמחת ה''מתנתקים'' היא שמחה של כסילים ואווילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוקר טוב, ציונה
ישראל,
13/12/04 09:09
|
כבר מזמן לא שמענו את הציוצים שלך! איך זה שנאורה ומוסריית שמאלנית כמוך תומכת בברית של שמאל/אוסלו/ערפאת/ערבים-טרוריסטים למען השלום אבל לא מוכנה לתמוך בברית המתנחלים/חמאס למען השלום? מה, רק לכם יש פטנט על השלום? למתנחלים והחמאס אסור לעשות שלום? איפה המוסרייות? איפה הצדק? אה, שלום הוא רק שלום אם הוא שלום של שמאלנים... הבנתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יתכן שבין המחבלים היו מתנחלים?
ל"ת
חיים ציוני,
13/12/04 09:39
|
|
 |
וודאי שהיו!
ישראל,
13/12/04 20:06
|
יש הרבה מתנחלים ערבים שבאו להתנחל ולגזול את אדמתינו שלנו היהודים! לא מספיק להם לערבים שכבשו את מדינות מזה''ת ואנסו את תושביהם להתאסלם ולחיות כמו ''ערבים''. הם מנסים בכל כוחם להשתלט על כל שעל אדמה במזה''ת. אתה וציונה, צמד חמד, מנסים להראות להם פנים ולהתהדר לפני העולם כולו ב''מוסריות''. העולם פשוט צוחק עליכם, והערבים נהנים מכל רגע... אווילים, צבועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הערבים רוצים את כל א'י את לא מ
אלמונית,
הרצליה,
13/12/04 09:35
|
מטומטמת שכמוך הם רוצים את כל הארץ שלנו. המתנחלים עוד שומרים על ארצנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
210.
One solution, the only one
Liora,
13/12/04 08:52
|
To erase this place called The Gaza Strip from the face of earch. It will make a lot of noice initially, but will solve the problem once and for all, for everyone, Israel, Egypt, Jordan and the palestinians. פשוט למחוק את המקום הזה מעל פני האדמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
209.
להפציץ את הכנסים שלהם !!!!!!!!
נועמי, פורטוגל,
13/12/04 08:49
|
הלוויות מסיבות עיתונאים עצרות איסלמיות למיניהן
עם הילדים הרצחניים שלהם, עם הנשים הארסיות שמייצרות פצצות מתקתקות, עם הזקנים שלהם שיודעים לצפצף מתחת לגלביה ולשלוח את הנכדים להתפוצץ (אם תזכרו זחלה פעם תולעת בשם יאסין על פני האדמה עד שצה''ל המבורך שיפד אותה).
הפלשתינים תמיד היו ותמיד יהיו אוייב מלוכלך, שפל, בלי חוקים ובלי מוסר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
208.
בואו לחשוף....
דניאלה,
13/12/04 08:45
|
את הפרצוף האמיתי של הפרטנר הפלשתיני, מציעים לנו יוזמי הסכם ז'נווה. המציאות היא שגם אם פרצוף האמיתי שלהם חיובי , הם לא מצליחים להשתלט על ארגוני הטרור שמתחת לאפם. מה המסקנה? לדבר איתם והטרור יימשך? אנשי הרשות הפלשתינית מייצגים רק את עצמם ואירוגוני הטרור למעשה שולטים בשטח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
207.
פעולת לחימה
הפולינזי,
13/12/04 08:42
|
[1] זה לא טרור, זו פעולת לחימה לגיטימית כנגד הכובש. [2] חבל שנמשך ה''הפרד ומשול'' ופלסטינים נלחמים כנגד בני עמם (גדוד הסיור הבדווי), וסובלים מאפלייה בארצם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפולינזי
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/12/04 09:02
|
כשאני אשים טון וחצי חומר נפץ מתחת לרגליך ואשלח אותך לאן שצריך גם כן אראה זאת כפעולה לגיטימית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגיטימי שתשאר באטלנטה
הפולינזי,
13/12/04 10:15
|
שם יש הרבה אנשים חשוכים, אולי תצטרף לאיזה ארגון גזעני, חשבת על ''בנות הקונפדרציה''? או קו קלקס קלאן? שם יהיה לך הזדמנות לעסוק בחמרי נפץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפולינזי
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/12/04 10:57
|
הייתי בשמחה מצטרף לארגון שהיה מטפל בלוחמי חופש מסריחים כמוך עם הרבה חומר נפץ כנדרש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי אתה
הפולינזי,
פלסטין,
13/12/04 11:53
|
|
 |
206.
כמה טיפשות יכול ח''כ אחד לשאת
אפללו השלישי,
13/12/04 08:18
|
מסתבר שטיפשות אינה מתחשבת בנפח וניתן לדחוס כל כמות לנפח של ראש אדם. ברל כצנלסון בן גוריון וירוחם משל, ובן אהרון יבדל לחיים, ראא איזה יורשים יש לכם שם בגוויה הזאת שנקראת מפלגת העבודה. הטיפש הזה לא מבין שהם ירדפו אחריו כל גיבורי המנהרות, הרי לא את עזה הם רוצים, את הבית של אופיר פינס הם רוצים. טיפש טיפש טיפש. אם הם לא יוכרעו בקרב באופן חד משמעי ברור ומשפיל, עם אלפי שהידים, הם לא יפנימו שאת קיר הברזל לא ניתן להפיל. ברוח ודם יפדו אותך פינס !!!!!!!!!!! הם לא משתתפים בפרימרייס של העבודה , (בנתיים ) טיפש טיפש טיפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן יש שם כאלו שרוצים את הכל
ספי,
13/12/04 12:00
|
בדיוק כמו שאצלינו יש כאלו שרוצים את הכל. אם היינו יכולים לקחת את אלו וגם את אלו ולהטיס את כולם לירח , כנראה שיכולנו לחיות כאן כמו בגן עדן. אבל כרגע בדיוק כמו שקונספציית א''י השלמה נעמת לה לתוך דפי ההסטוריה כך גם קונספצית פלשתין השלמה וזכות השיבה יעלמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
205.
משתתפת בצער המשפחות
סימה,
13/12/04 08:10
|
משתתפת בצער משפחות החיילים המסורים והאמיצים ומסרו את נפשם למען בטחוננו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
204.
מנהרות שנחפרות מתוך הרצועה
שי,
13/12/04 07:57
|
זקוקות לחשמל לצורך תאורה. נתק את החשמל ואין חפירה. גנרטור פרטי מקים רעש וקל לאתרו. מתקנים אחרים צורכים חמצן ולא ניתן להשתמש בהם במנהרות. פשוט לוחצים על השלטר. זה גם יפתור הרבה בעיות שלא ניתן לפתור בדרכים צבאיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשי
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/12/04 08:57
|
יפה מאד, השיגיך בלימוד החומר מראים על מחשבה מעמיקה ויוצרת, אבל, העברה חד -פעמית לגבול לבנון היא הפתרון הנכון. כמאמר חז''ל משנה מקום ,משנה מזל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
203.
לשלוח אותם לאוסאמה חמדאן
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/12/04 07:48
|
הטרנספר יבוא ושלא יהיה לך כל ספק בנושא. כי הטרנספר הוא הצעד ההומאני ביותר בטיפול באוכלוסיה המצמיחה טרור מסוג זה. ואם לא ינקטו בצעד הומאני שמאלני זה של טרנספר אז מימלא תבוא המלחמה הקשה בה מטוסי קרב וארטילריה יטפלו באותה האוכלוסיה. גורלם נחתם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
202.
אין לי פתרון למנהרות אבל
רמי,
13/12/04 07:48
|
|
 |
201.
תנו לצהל להכריע את המלחמה....
צבי,
13/12/04 07:40
|
תפסיקו עם המשחקים. מה העולם יגיד. שצהל יפעל פעם אחת בעזה וינטרל אותם יאספו את הנשקים. בלי פעולה קרקעית בפנים לא נראה לי שיהיה פתרון ואנו נשלם אבידות מידי פעם. לכן צריך להכנס בהם חזק בלי רחמים ובלי תקשורת שגורמת רק נזק בתדמיתו של צהל. ואולי גם לעשות בציר פילדלפי תעלת מים רחבה שתנטרל את המנהרות במים. את המים ניתן לקחת מהים. בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
200.
אין תרופה למנהרות אך
יעקב,
13/12/04 07:29
|
|
 |
199.
מופז רק תקשורת אוהדת מהשמאל,
הלוחמים בכללדוד,
13/12/04 07:27
|
מופז רק תקשורת אוהדת מהשמאל,מענינת אותו,הלוחמים בכלל לא מענינים אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
198.
כל זמן שנחוס על האוכלוסיה התומ
משה מ,,,,
בת ים,
13/12/04 06:53
|
התומכת ולא נפעל באופן נורמלי כמו ארה''ב למשל לא נדע מנוחה , כפי שמבטיחים הערבים.
(מינהרת תופת התפוצצה מיתחת למבצר בקו פילדלפי בטון וחצי חנ''מוכל החיילים נפגעעו )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
197.
אין דרך אחרת?
l.c.,
canada,
13/12/04 06:43
|
האם אי אפשר להפציץ את המנהרות מהאויר? יש סיבה מיוחדת שאנו משלמים כל כך ביוקר? יש בינכם מישהו שיכול להסביר? תודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
196.
אדהם הוא הבן של סמיר הגשש?
mia,
13/12/04 06:29
|
|
 |
195.
שמעון פרס חוזר
לוציפר,
13/12/04 06:24
|
זה הסימן המובהק לרפיון ידיים, חלומות באספמייה, והרבה הרבה דם של ישראלים ישפך שוב. כל מי שמקבל פיק בירכיים וחוזר לחבק את פושעי אוסלו חוזר למעשה אל פתח הגיהנום!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
194.
WE BECAME COWRDS, AFFRAID OF
DAGA,
LA/JERUSALEM,
13/12/04 06:24
|
OF WORLD OPINION.
How is it that the Palestinians are shooting and blowing us up and we shoot at empty building ?
Where were the F-16 destroying the whole area we are being shoot from ?
Wher is the real response, of blowing out the Hamas news confrence, who are we so affraid of if they want a peace , someone would have known that., but allowing then to enjoy both world is the begist mistake we ever made
הגב לתגובה זו
|
|
 |
193.
ועוד אומרים על פינס שיש לו שכל
דניאל,
13/12/04 06:08
|
הוא אומר לנו שהטרור יפסק עם ההתנתקות . האם הוא ערב לכך שלאחר ההתנתקות לא תגענה המנהרות לישובים שבתוך הקו הירוק וביניהם נחל-עוז, כרם-שלום שדרות וכו' האם האידיוט הזה מוכן להתפטר מן הכנסת כאשר ואם זה יקרה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרי תוכניתנו קורמת עור וגידים
ספי,
13/12/04 12:04
|
למה שמי מאיתנו יתפטר. שיתפטרו החברה שלכם מא''י השלמה שקברו בשביל האידיאולגיה המשיחיסטית שלכם אלפי אנשים רק בשביל לגלות שבקרוב היא תעלם ותהפוך לערך באנציקלופדיה. תוכל למצוא את האידיאולוגיה הזאת תחת האות ''ט'' .... ''טימטום''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להתפטר? השתגעת??
אנטי-אופיר,
כפר פינס,
13/12/04 08:25
|
הוא הרי מגיב סדרתי וכפייתי לכל מה שקורה בארץ רק כדי להישאר בתודעה הציבורית ולא בגלל שיש לו משהו חכם להגיד .תתעשת כבר ותפסיק להיות תמים. אל תגיד שלא הזהרתי אותך! הוא כבר ימצא אז עוד משהו חכם להגיד.סמוך עליו. זאת הסיבה שהוא בכנסת ואתה לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
192.
פתרון למנהרות
yosi,
13/12/04 06:08
|
ניתן על ידי הצפה מכוונת להציף במי ים ,אזורים שלמים וועל ידי חילחול המים למנוע לחלוטין את חפירת המנהרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
191.
ARAB ISRAELIS JOINT TZAHAL
HOMELESS,
USA,
13/12/04 05:24
|
|
 |
190.
תנחומים למשפחות והחלמה מהירה
ל"ת
שושו,
13/12/04 05:03
|
|
 |
189.
לכל האופטימיים
א,
13/12/04 04:46
|
לא תהיה תגובה ואם תהיה תגובה היא תהיה קצרה בכדי לרצות את הציבור. ראיה לכך שהכל קשור לפוליטיקה הוא ששרון ישחרר לעזה למעלה ממאתים מחבלים. הכל פוליטיקה. הכל סגור כבר בשביל התנתקות שרון ימשיך לרצות את מוברק וישחרר את המחבלים במקום להקפיא את הכל. שרון גם לא יפריע לאבו מאזן בבחירות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
188.
explosion in Gaza
haim bartall,
USA,
13/12/04 04:42
|
I am surprised that Zahal did not learn from a similar episode in the past. I do believe that the Armed Forces have to have a more proactive and aggressive posture. They kill our kids, so it is legitimate to kill theirs.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
187.
חשוב מאד לקרוא
אמן,
13/12/04 04:08
|
יהי רצון מלפניך ה אלוקי נו ואלוקי אבותינו שתרחם עלינו ועל טפינו ועל עוללינו על העם היושב בציון ובארץ הקודש על קדושת עם ישראל על קדושת הארץ על שלימות ובטחון העם והארץ. בפרט בעת הזאת אשר סכנה גדולה מרחפת עלינו בארץ הקודש. ריבונו של עולם: עשה למענך ולא למעננו עשה למען שמך הגדול והנורא שלא יתחלל באומות – והושיענו !!! וכל החושבים רעה על עמך בית ישראל הפר עצתם וקלקל מחשבתם, ויתקיים בהם הפסוק: תיפול עליהם אימתה ופחד, בגדול זרועך ידמו כאבן (שמות טו,טז) ויקוים הפסוק: תזרם ורוח תישאם וסערה תפיץ אותם ואתה תגיל בה בקדוש ישראל תתהלל (ישעיה מא) ונזכה לביאת הגואל ולבניין אריאל ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים יהי רצון ה אלוהי ואלוהי אבותיי שיתקבלו תפילתנו וחיילנו (בשר מבשרנו) יחזרו לבתיהם שלמים בגופם, רוחם ונפשם. לאחר שישלימו את מלאכת הקודש שהם עושים למען בטחון מדינת ישראל. אמן כן יהי רצון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמן כן יהי רצון
ל"ת
משה,
13/12/04 07:43
|
|
 |
אמן!!!!
ל"ת
שרית,
13/12/04 07:17
|
|
 |
186.
כל הרוצים לעזוב את הרצועה חולמ
מפוכח,
13/12/04 04:06
|
|
 |
185.
חיילים עזבו את המוצבים!
יעל,
13/12/04 03:59
|
כל עוד הממשל לא נותן לחיילי צה''ל להגיב הם הופכים את החיילים למטרות נייחות ונוחות לפגיעה וכל אם בישראל צריכה לאסוף את בניה הביתה בתנאי שהממשל יתן לצה''ל לנצח חבל על זמן הדיבורים מקיזים את דמם של חיילי צהל בזמן שהשרים יושבים על כסאות הנוח עם משכורות ענק ומשחקים בקקה הילדים הם משחק בידי הפלסטינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבחור צודק
שלוימה,
13/12/04 07:30
|
מאז הפקרת דמו של החייל בקבר יוסף, וסליחה שאינני זוכר את שמו, היה ברור שלמדינאים שלנו חיי החיילים אינם יותר מז'יטונים על שולחן הההימורים במשחק הנורא הקרוי פוקר ביילין/ אוסלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמו -מנחת יוסף ז''ל
לוציפר,
גבעתיים,
13/12/04 09:28
|
מותו של מנחת יוסף ז''ל היה אחד מרגעי השפל של מדינת ישראל האחראי היה כזכור אהוד ברח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדחת יוסוף
ל"ת
כן זוכר,
13/12/04 10:12
|
|
 |
צודקת ב100%
ל"ת
A.NY,
13/12/04 05:56
|
|
 |
184.
שרון ופרס אל תעשו כלום להפסקת
ארעפת,
13/12/04 03:37
|
שרון ופרס אל תעשו כלום להפסקת הרג החיילים, אין לי שום חשש שעונש כם יגיע בקרוב אליכם ולשפחותיכם הקרובה,ארעפת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
183.
WE UNDERSTAND
Abi,
13/12/04 03:36
|
We know already what the real face HAPARTSOF HAAMITI of the Palestinians MURDERERS and BUSTERS You can take of know the above advertisement Give back Yossi Beilin& gang their money
הגב לתגובה זו
|
|
 |
182.
יש לנו שלום עם מצרים!
araaft,
13/12/04 03:30
|
יש לנו שלום עם מצרים! המצב בגבול עם מצרים הוא מאד שקט, תודות למצרים שעושים עבודה טובה להסדרת סדר ושקט לאזור, תודה לבגין, שרון , פרס, רבין ומובארק, תודה רבה על עצירת בנית המנהרות בצד המצרי!! תודה רבה למופז שנותן לכל הטרוריסטים להכנס לארץ! חיזקו ואימצו והמשיכו במעשיכם! תורכם יבוא בעוד מועד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
181.
בושה למדינה שלא מגיבה !!
ל"ת
שי,
13/12/04 03:11
|
|
 |
180.
החלמה שלמה לחיילי צהל שנפצעו
עמי,
ים,
13/12/04 03:10
|
יהי זכרם של חמשת חיילי צהל שנפלו ברוך, במותם ציוו לנו את החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
179.
No Mercy
Eli,
US,
13/12/04 03:08
|
|
 |
דבר בעברית בבקשה
עברי,
ארץ העברים,
13/12/04 08:28
|
אם הגבת על הכתבה,כנראה שקראת אותה בעברית. אז תגיב גם בעברית. מה ההתחכמות המיותרת הזו?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You Hebrew is not bad
Next excersize,
Hebrew,
13/12/04 10:14
|
Now try to say something not stupid and not trivial in the language of Creation. Don't use it to express your foolish hatred toward English speakers.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואולי אין לו מקלדת בעברית?
ל"ת
בלשן,
13/12/04 10:13
|
|
 |
THANKS FOR YOUR UNDERSTANDING
ל"ת
THE BEAR,
ALASKA,
13/12/04 17:08
|
|
 |
N
zzz,
13/12/04 07:51
|
Easy for you to seat in the US and tell others what to do/
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Listen to me, patriot
Shimon Peres,
Jerusalem,
13/12/04 10:31
|
I am telling you what to do since 1993. Trust me and my friends, I am the salt of this land, a proud Israeli, not like these iordim and freaking foreigners. I know better what is best for the guys like you. Now go to hell, together with me and my nice peace agreements.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
178.
השנאה נמשכת מעל 22 שנים
עייף ממלחמות,
13/12/04 02:55
|
''''בהופעה באירוע לציון 17 שנה לייסוד החמאס, שנערך במחנה הפליטים עין-חילווה בלבנון לציון בהשתתפות 2,000 מתומכי הארגון, אמר חמדאן: ''אנו מדגישים היום שההתנגדות תימשך למען עמנו ולמען מטרתנו, עד שהכיבוש יגורש מארצנו''. '' מעניין למה הכנס הזה היה דווקא במחנה המחורבן הזה?... עד כדי כך שונאים אותנו שם??? מעניין למה..............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש!
ישראל,
13/12/04 09:00
|
מה אתה שואל על לבנון? לא חסר לך מה ששונאים אותנו פה? במרחק של פחות מ20 ק''מ מהבית שלך (שכם, ג'נין, חברון, עזה ועוד...) נערכים כל יום תהלוכות של מטורפים ערבים טרוריסטים עם כלי נשק מכל הסוגים ובהם מצהירים הערבים-טרוריסטים כי לא ינוחו ולא ישקטו עד אשר ישליכו את כל היהודים לים! אולי מרוב יער אתה פשוט לא מבחין בעצים מתחת לאף שלך? קודם נחסל את הטרור שיש לנו פה בבית, אח''כ נוכל לשאול איפה עוד כל-כך שונאים אותנו... כאילו שאנחנו לא יודעים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד לטיפש
לוציפר,
גבעתיים,
13/12/04 09:33
|
זה מתרחש גם באום אל פחם באיצטדיון לכדורגל 'לפחות אחת לשנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השנאה היא מאז 29 נובמבר 1947
מורה להסטוריה,
13/12/04 08:27
|
חשבון פשוט 57 שנה ולא 22 ויימשך לנצח אלא אם כן אתא תוותר על ביתך ותחזור למקום שממנו באה משפחתך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה מורה להסטוריה
ספי,
13/12/04 12:06
|
זה מסביר את תוצאות התלמידים ואת הידע המופלא שהם מגלים בהסטוריה ובחשיבה הסטורית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Go to madrid - they're also
tired,
13/12/04 05:51
|
|
 |
177.
HaMechir shel B'niyat Filastin
Larry,
13/12/04 02:55
|
This is the price. Avodat eynaim, as the last poster Yisrael wrote. Israel poses and postures with its morality, a version of a 'Christian' morality never practiced by the Christian West. Israel bares its rear for this West while the German public declares anyways that Tsahal is 'Nazi' and academic institutions throughout the West, including in the good ol' USA, declare Israel a racist state, enemy of humanity.
Meanwhile Sharon and Olmert et al continue with the construction of Palestine, apparently possible now that Abu Mazen has come, a 'moderate' reborn, the same 'moderate' who violated every provision of the Road Map to hell when Arafat was yet with us, the great hero of the media, the mass murderer beloved by so many.
And where is Israel today? Crawling on its knees to Lond on and Washington, oblivious to the way it has become at once a politcal laughinstock and meanwhile...
Meanwhile Ya'alon's troops build Palestine with their bodies, their torn bodies that will not return to life. And this Palestine, inevitable, is nothing but a renewed launch pad for the Muslims to attempt to finish what they started so long ago, in the days of the First and Second Aliyot - destroy the Yishuv.
Do we give them any reason to stop believing - any at all?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
176.
החלמה שלמה לחיילי צהל שנפצעו
עמי,
ים,
13/12/04 02:54
|
יהי זכרם של חמשת חיילי צהל שנפלו ברוך, במותם ציוו לנו את החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
175.
לצאת ומהר!!!
shay,
מרכז,
13/12/04 02:38
|
למה מחכים,,,,, יש לעזוב את המקום הזה במהירות האשרית,,,, הממשלה שלנו בהלם כבר ארבע שנים,, אני משוחרר מהצבא כבר יותר משנתיים ''ביליתי'' בעזה שנתיים שלמות , מקום מיותר מלא זבל חיילים בעונש!!! שרון צא משם,,,, אתה תצא גיבור!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
174.
כך הגיבו מדינות מתוקנות!
עמי,
ים,
13/12/04 02:35
|
בריטניה וארצות הברית הן מדינות מתוקנות! כאשר האויב הנאצי שיגר פצצות ומפציצים להפציץ את צבאות בריטניה וארצות הברית אז כתגובה במשך כחמש שנים כתשו מטוסי בריטניה וארה''ב, יום-יום ולילה-לילה, את ערי גרמניה והחריבו אותן עד היסוד. בתוך כך נהרגו כמיליון אזרחים גרמנים ''חפים מפשע'' - כלומר האוכלוסיה שממנה יצאו מפציצי האויב ובה מצאו את האהדה - ומיליונים נווספים נותרו נכים וחסרי קורת-גג!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
173.
Second attempt to say my view
Abi,
13/12/04 02:20
|
To Maariv TAKE DOWN THE ABOVE ADVERTISEMENT ABOUT THE NEW ''PALESTINIAN PARTNER''
The blood of our soldier still warm and you are playing to the hands of the murderers
הגב לתגובה זו
|
|
 |
172.
Pack your bags
Observer,
Canada,
13/12/04 02:13
|
Hey you pacifists wondering Jews, pack your bags, your inability to fight will cause your exile again. I am starting to think to think it’s in your blood
הגב לתגובה זו
|
|
 |
171.
תתעסקו בעיקר ולא בתפל
ל"ת
אבי אסיס,
ארה''ב,
13/12/04 02:10
|
|
 |
170.
US LOST THE WAR IN VIET NAM
HOMELESS,
USA,
13/12/04 02:04
|
FOR USA INABILITY TO FIGHTS IN TUNELS THIS IS A FACT THAT SAYS DARSHENEEEEEEE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
169.
Kol Ha Kavod Le Tsahal!
Arie,
13/12/04 02:04
|
Too bad we have a stupid government and idiotic people in this country!!!
And keep laughing on Avi Equado - Because he is right you morons!!!
It is not our job to build their country!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
168.
ASK THE USA HOW THEY FOUGHT
HOMELESS,
USA,
13/12/04 02:04
|
THE VIETNAMIS IN TUNELS AND LOST THE WAR ITS ALMOST IMPOSIBLE TO WIN A WAR FIGHTING TUNELS WHY ASK THE AMERICAN HITNATKOUT IS THE ANSWER
הגב לתגובה זו
|
|
 |
167.
אמצעי בדיקה אלקטרוניים?
קיפוד,
ארה''ב,
13/12/04 01:55
|
האם אין אמצעי בדיקה אלקטרוניים דוגמת אלו המשמשים לגילוי ניצולים במפולות וקריסות בתים, המאפשרים מעקב אחר מנהרות תת קרקעיות? אם אין- הרי שחיל ההנדסה צריך למצוא תשובה מהירה ויעילה לגילוי מנהרות כאלה ולמנוע לא רק פגיעה בחיילים אלא גם אפשרות של הברחת נשק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
166.
לשלוח את העיתונאים למוצבים
אריק123,
13/12/04 01:36
|
את כל אלו שעושים ביקורת מתמידה על חילי צהל...גיבורים גדולים במשרדים ועל הניירות!!! גיסו אותם מיד ושלחו אותם לשמור עלינו ולא דרך דפי העיתונים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
165.
are you afraid of telling the
yehudi eiropi,
france arabe,
13/12/04 01:35
|
truth? Say what every vody knows, it is on line in CNN, and in all the europe papers on line. Four of our soldiers have died. Tell the truth you cowards!!!What are you waiting for?? Why do you censure the information and my reactions? What are you afraid for? Shame on you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
164.
only atomic bomb will finish
ל"ת
this nonsense,
13/12/04 01:14
|
|
 |
163.
אולי בגלל שהחמאס הפעם לא משקר
מדוע לא מפרסמים,
13/12/04 00:58
|
|
 |
162.
הלב כואב
צלף קולני,
13/12/04 00:57
|
למשמע הידיעה שמצבם של החיילים הפצועים עדיין לא הותר לפרסום.
אני עדיין מסוייט מהשירות הצבאי שלי, בגלל שלצערי הרב ראיתי מהם פציעות מפיצוצים.
אני מייחל שבני משפחות הפצועים יהיו חזקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
הדרך שישראל מתברברת בה
Avi Ecuador,
13/12/04 00:41
|
מזמינה פיגועים, האחריות שלהם צריכה להיות קולקטיבית ובמקום לבנות אותם יש לפנות אותם, את כולם... תגובה 3 https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/835/471.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
להפציץ,מהאוויר!!!
ל"ת
טליה,
13/12/04 00:39
|
|
 |
159.
אמינות
אבי,
מרכז,
13/12/04 00:32
|
רענן גיסין, דובר ר''מ כבר הודיע לעיתונות חו''ל שארבע חיילים נהרגו בפיגוע. אם יש בעיה של ביטחון שדה למה הוא לא שותק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
158.
קריאה להחרים התוכנית ארץ-נהדרת
מני,
ת''א,
13/12/04 00:24
|
ואת ערוץ 2 שלמרות הפיגוע הקשה המשיכו בערב שידורים רגיל, ללא שום כבוד לחיילי צה''ל וכל זאת רק בשל תאוות-בצע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הפלא הם תוקפים תמיד את צהל.
ל"ת
מפוקח,
13/12/04 10:16
|
|
 |
157.
כשאנחנו עסוקים במוסריות
ישראל,
13/12/04 00:19
|
הערבים הטרוריסטים ממשיכים בשקט את תוכניותיהם הרצחניות! אנחנו מנסים להראות לכל העולם כמה ''מוסריים'' אנחנו ומתעסקים עם החייל שירה בילדה המסכנה. בינתיים, הטרוריסטים ששלחו אותה למות, קיבלו את את כל המידע שהיו צריכים בכדי לתקוף את המוצב וגם הצליחו להסיח את תשומת לב החיילים ממה שקורה תחתם! היום שילמנו את המחיר... אנחנו, כנראה נמשיך להיות מוסריים ולשלם את המחיר כל זמן ששרון מבצע את מצע מפלגת העבודה, והליכוד הוא בעצם יותר עבודה (עבודה בעיניים) מהעבודה האבודה. ימים קשים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלחו את הילדה למות?
שרון,
ת''א,
13/12/04 03:29
|
על מה אתה מדבר? איזה מידע היא מסרה בדיוק? ומתי? לפני הירי בראש? או מיד לאחר שחורר גופה מ-11 קליעים?
ואיך הארוע הזה קשור לירי בילדה חפה-מפשע? כאילו שאם לא נתעסק במוסריות מעשינו אזי מקרים כאלה לא יקרו..אולי הפוך, אוויל.
ואם, כפי שאתה אןמר, הליכוד הוא יותר עבודה מהעבודה, אז כנראה שגם שם הבינו (סוף סוף) שפתרונות סגנון סברה ושתילה לא פותרים כלום. ופתרונות סגנון הנסיגה מלבנון דווקא כן.
אוי לשמאל האבוד, שגם רוצה לשמור על מוסריותנו וגם מראה שיש פתרונות אמיתיים. ועוד כשדם חיילים נשפך (חיילים ערבים אגב, אם זה מעניין אותך)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים כמוך
אבי,
בנימינה,
13/12/04 10:50
|
אנשים כמוך הם הבעיה של המדינה אתם רצים כמו עורים לפלסטינאים במלחמה יש טעיות והקצין זכאי הוא זה ששמך על התחת השמלאני שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
ישראל,
13/12/04 08:17
|
רוב להג דבריך אינו שווה תגובה אבל שאלה קטנה לי אליך שמאלני נאור ומוסרי... האם בגלל ששרון (הרוצח הסדרתי, פושע בינלאומי, קוטל ילדים כרוני... כמו שאתה וחביריך תמיד הכרתם אותו) כרגע מבצע מהלך פוליטי/מדיני שמאד מוצא חן בעיניך אז אתה וחביריך פתאום נהייתם חסידים מושבעים שלו? פתאום השרץ נהפך לצדיק יסוד עולם? מה קרה למוסריות? לאן נעלמה? או שמא אין פה שום עניין של מוסריות כי אם רק פוליטיקה מלוכלכת וצבועה... הכרת פניכם ענתה בכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת אותו מוצב ?
משה,
חו''ל,
13/12/04 02:13
|
יותר מדי מדברים אצלנו על מוסריות וטוהר הנשק ופחות מדי חושבים איך להביס את האוייב. ואגב: האם מדובר באמת אותו מוצב ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, לא אותו מוצב
ישראל,
13/12/04 07:55
|
אבל איסוף המודיעין על דרכי הפעולה של חיילי-מוצב היה חשוב וסיפק מידע יעיל. המהומה שנוצרה תודות למוסריות הצבועה של השמאלנים, גם כן תרמה הרבה להצלחת אנשי חאמס/פתח. התגובות של שמאלנים פה ממש מזעזעות - לדעתם, הטרוריסטים הרוצחים השפלים פועלים לגיטימית! אנחנו שמגנים על עצמינו - זה לא לגיטימי. אבל הערבים הכובשים הטרוריסטים שתוקפים ורוצחים בנו - לדעתם של השמאלנים זה לגיטימי בהחלט! הגאווה, החוצפה והצביעות שלהם כל-כך בוטה עד שאני מתפלא איך אנחנו עדיין שורדים כמדינה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעולה נגד אנשי צבא היא לא טרור
שפוי מלחמה,
13/12/04 01:53
|
היא התנגדות לכיבוש. והיא לגיטימית לפחות כמו פעולות צה''ל נגד מחבלים. זה שזה כואב לנו כישראלים על כל חייל ישראלי שנהרג, לא עושה את מי שהרג אותם לטרוריסטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה תמיד תצדיק אותם
אליוי,
13/12/04 10:26
|
גם כאשר לא יהיה כיבוש תגיד שהמצב הכלכלי הוא הגורם לטרור ! אולי לשם שינוי תקשיב למה שהם אומרים ! הם מדברים בגלוי הם רוצים את כל הזכויות הגזולות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעולת אויב כנגד צבא איננה טרור
ל"ת
אילומב,
13/12/04 01:44
|
|
 |
156.
Shame on you Mr. Sharon
Tomaz,
NYC,
13/12/04 00:17
|
The land of Israel! The only place in the world where Jews are bombed and murdered just for the “crime” of being a Jew. How did we get to this??? Shame on you Mr. Sharon! shame on you all the Israeli cabinet! History will judge you all!
My prayers are with the soldiers and the families.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
shame on you tomaaz
yosi,
israel,
13/12/04 02:25
|
|
 |
open your mouth, say a-a-a
Doctor,
NYC,
13/12/04 10:42
|
Good! Now try to say something reasonable, The Smart One from the Holy Land. Everyone in NYC are sitting silent, in order to hear the voice of wisdom coming from you. Did you say anything?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
idiot
JJ,
13/12/04 02:20
|
why do you blame the prime minister do you know how hard he worked to fight terror - all of his life he fights to protect the Jews its because of him that terror has gone down in the last 2 years.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
feel insulted?
former fun,
of Sharon,
13/12/04 09:56
|
Now tell me, JJ - because of whom the terror RAISED UP in the last 10 years? not because of Sharon's best friend Shimon? Do you know how hard Shimon worked to bring Arafat and Co. to Gaza? How he got the Nobel prize for his hard labours? Don't worry, he will share another one with your beloved PM. They are in one team now. Did you vote Sharon's party by the way? And which party was it, can you remind me? ''Yahad'', may be?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
155.
ילדים, לכו הביתה, הכי טוב
ל"ת
אחינועם,
13/12/04 00:15
|
|
 |
154.
לא יאומן!
ישראל,
13/12/04 00:07
|
האדמה עדיין ספוגה בדם חיילינו - והתגובות של השמאלנים כאן מזעזעות עד עומק הנשמה. קשה לי לכתוב מה שבאמת אני רוצה להגיד עליהם - כי הכאב כל-כך איום ונורא והידיים בקושי זזים על המקלדת... אלוקים, נקום נא את נקמת דם עבדך השפוך... עד מתי יעלוזו שמאלנים רשעים כשנשפך דמינו כמים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני גם חותם
ל"ת
שחר,
חלם,
13/12/04 05:42
|
|
 |
עד מתי יעלוזו שמאלנים?עד שיקום
ימין אמיתי,
13/12/04 04:34
|
מה אתה מתמם? אתה לא יודע את התשובה לשאלתך בעצמך ?
עד שלא יקום ימין אמיתי בקרב העם היהודי, וישים את השמאלנים במוסד הסגור המתאים להם, במקום לתת להם להסתובב חפשי ברחובות, כמו שהיו עושים בכל חברה בריאה אחרת, אז תמשיכו לאכול את מה שהשמאלנים מאכילים אתכם כבר 85 שנה - טרור ומות. שים לב, 85 שנה, הרבה לפני ה''כבוש הנורא'' של 67 ואפילו הרבה לפני קום המדינה. והם, ובראשם שמעון פרס (ימח שמו וזכרו) עוד יצטרפו בקרוב לממשלה ש-ל-ך כדי להאכילך בחרא עוד יותר גדול. בתאבון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Amen!
ל"ת
sick and tired,
Piss Process,
13/12/04 10:51
|
|
 |
Lo ieuman
Gabriel,
Chile,
13/12/04 03:45
|
|
 |
153.
בוגי יעלון
ראש בטטה,
13/12/04 00:05
|
במקום אחר בעיתון מופיעה ידיעה '' או שתאריכו את שרותי בעוד שנה או שאני פורש מיד'' דבריו של הרמטכ'ל , שיפרוש מיד בחוץ ודאי מחכה לו גו'ב שבו אינו צריך לקחת אחריות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
למה צפת לא על הפרק?!
צפתי עירני,
13/12/04 00:04
|
מה ההבדל בין צפת לבין גוש קטיף? כמו''כ ת''א הכל כבוש! כבוש! כבוש! כבוש! כבוש! כבוש! כבוש! די נמאס מהצביעות מי שקורא לגוש קטיף שטח כבוש שיוריד ת'מכנסיים ויכריז שת''א היא שטח כבוש!!!! ומיד יסע לחו''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
lama hefsiku lehorid et rashei
ha hamas ha,
hadashim,
13/12/04 00:02
|
|
 |
150.
מה היום לא כותבים נגד צהל?
jak,
12/12/04 23:55
|
מה קרה ? התרגלתי בשבועות האחרונים לשמוע כל יום סיפור אחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
מסיבת עתונאים
יעקב,
12/12/04 23:46
|
זה שהם מקיימים מסיבת עיתונאים אחרי האירוע, זוהי פשיטת הרגל האמיתית של צה''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are absolutely right
ל"ת
ehud,
13/12/04 04:08
|
|
 |
148.
שרון והמשתפ''ים שלו, אחראים
k_nemo,
Beer Sheva,
12/12/04 23:46
|
|
 |
Sharon is a poodle of Peres
Don't blame,
Sharon,
13/12/04 04:18
|
Sharon & sons are just little brothers in the big Mapai/Peres-Beilin-... family. If they do not behave - their big brothers explain them at once who is really in power here. Whoever you vote for - is irrelevant - the same guys continue to run the banana republic and to make profits in close cooperation with their palestinian and European ''parters''. Mafia rules.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק - שרון מנסה לנסח מחדש את
יעל,
13/12/04 04:00
|
את דפי ההיסטוריה ע''ח חיילי צהל שילך כבר הביתה עם הבנים הטיפשים שלו ויקח את פרס איתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
תכניסו טוב טוב לראש! זה צה''ל
ירון,
חיפה,
12/12/04 23:45
|
ולא אזרחים. המעבר הזה אמור להשאר כמו כל ציר פילדלפי בידי צה''ל גם אחרי תוכנית ההתאבדות של אריק שרון! ההתנתקות הינה תוכנית פוליטית בלבד ואינה טובה ביטחונית כלל וכלל. נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
להוציא את הילדים מכל זה עד מתי
אלמונית,
הרצליה,
12/12/04 23:44
|
צריכים לצאת מכל התופת הזה - תנו לחיות בשקט ל...................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
שימו לב לבאנר של רשימת התגובות
אבסורד,
אזור דמדומים,
12/12/04 23:36
|
|
 |
144.
הגיבו אם אתם מסכימים איתי
דני,
12/12/04 23:35
|
או המראים מחבלים המאיימים בהמשך הפיגועים יש להפסיק לתת לטרור לעשות שימוש בתקשורת הישראלית. אפשר לדווח על העובדות גם ללא התמונות שמטרתן להפחיד את העם בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
זכרו מה צ'רצ'יל כתב
ג'פרי,
ירושלים,
12/12/04 23:22
|
חבל שלא למדנו מצ'רצ'יל. זה היה המוטו של ספרו של מלחמת העולם השנייה: במלחמה: עוז החלטה במפלה: רוח תגר בנצחון: גודל לב (האם כך נהגנו בפלשתינים? נהגנו בהם כאבק אדם. אם היינו נותנים להם מדינה לפני האינתיפאדה אולי המזה''ת היה נראה אחרת) בשלום: רצון טוב (בזה אנחנו הכי חזקים. לא פרקנו אפילו התנחלות אחת, בקושי נתנו להם לנהל את הביוב שלהם בעצמם) ואחר כך אנחנו מתפלאים ממה שקורה??? להיכן נחבא השכל היהודי, ומתי עלה לנו הדם (שלא לומר משהו אחר) לראש, והפכנו לעם צמא נקם ונטול היגיון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are a fool, we loosing
Avner Reggev,
New York,
13/12/04 03:28
|
|
 |
האם זה כך?
NY,
13/12/04 03:06
|
ההבדל הגדול הוא שצ'רצ'יל היה צריך את המשפטים שלו עם העולם המערבי ולא הערבי. בעולם הערבי יש הבנה אחת והיא כח הזרוע. כך מנוהל כל העולם הערבי כי זאת רוחו של האיסלם הקיצוני. התנהגות הולמת לפלסטינאים? מה קרה לפני 67, האם גם אז ישראל אשמה בחוסר הקמתה של מדינה פלסטינאית? או שאתה לוקח את ההיסטוריה מהנקודה הנוחה לך? נתנו להם 97% מדרישותיהם ועוד 3% בחילופי שטחים. התגובה שלה היית מצפה היתה הושטת יד לשלום. במקום זאת היד נגדעה בטרור רווי דם. אז אני מסכים איתך אם אנחנו לא מתפלאים, רק שהמסקנה היתה שהיה צריך לחסל את עראפת כבר בשנת 2000, עם תחילת האינטיפדה השניה, להגיע להכרעה צבאית, ומשם להגיע להסכם. עד שלא תגיע ההכרעה לא יהיה עם מי לדבר בצד השני. אנחנו נמשיך בכיבוי השריפות לא יותר. מעניין שההנהגה הפלסטינאית מעולם לא הפסידה אפשרות לפספס את פיתרון הבעיה שלהם (אבא אבן שיותר ראוי לציטוט). אותם אנשים שהיו באוסלו (למעט רוצח נתעב אחד) עדיין אוחזים את מושכות השילטון, ולמרות חילופי השילטון (ימין שמאל ימין...) בישראל, אף ממשלה לא היתה טובה מספיק על מנת להגיע להסכם. ולכן המסקנה היא אחת, הם לא מעוניינים בהסכם, הם מעוניינים בהחלפת העם השוכן בציון, ועל זה נאמר, הקם להורגך השכם להורגו. אין כאן שום צמאון לדם, יש מלחמה שמנוהלת על ידי צבא שידיו כבולות. רק ההכרעה המוחלטת תכריח אותם להכיר בעובדה שאנחנו כאן ולא זזים מכאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה. כתוב יפה
ל"ת
יוסי,
13/12/04 01:33
|
|
 |
142.
חמאס תתבגרו !!!!!
חכם דגול,
12/12/04 23:18
|
באמת תתבגרו כבר חמאס, איזה מין איום מטומטם זה, כמה כבר אפשר לשמוע את השטויות האלה. האיום כבר לא מפחיד, אלא פשוט קומי. אני חושב שצריך לתבוע את החמאס על הפרת זכויות יוצרים של וודי אלן - פשוט קומדיה!!!! חוץ מזה שתדעו בנוסח האיום שלכם, אנחנו נמשיך להרוג פלסטינים עד שתלבשו כולכם תחתונים ורודות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחתונים ורודים, לא ורודות!!!!
ל"ת
חכם,
חיפה,
13/12/04 02:52
|
|
 |
אדומים בבקשה!!!!
חמאס עזה,
13/12/04 05:31
|
וזו הבעם האחרונה שאנחנו מבקשים, ואם זה לא ינתן, בבעם הבאה אנחנו נאיים יותר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
שמשהו יקשיב לי !!!
מנשה,
12/12/04 23:13
|
1. צריך להפסיק ולהזין את הטרור הפלשתיני שמסתמך על הפחדה, איומים והעברת מסרים דרך התקשורת הישראלי. (תתפלאו אבל לא יקרה שום דבר אם לא ישדרו בכלי התקשורת בארץ את הוידאו של המתקפה) 2. במיידי יש לחפור חפירות עמוקות מסביב לכל המוצבים המאוימים - לסגור את החפירות בתקרות בטון - ולשים חיישנים ומיקרופנים אשר יאתרו תזוזות - כך לא ניתן יהי לחפור ממנהרות מתחת למוצבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100%
NY,
13/12/04 03:11
|
ישנה חברה שרצה למכרז לחפירת תעלות בעומק רב ובמהירות גדולה. אך הממשלה נמצאת בנתינת מכרזים למקורבים שעולים לנו בחיי החיילים היקרים שלנו!!!! תקום וועדת חקירה מדוע הדבר לא נעשה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך שרון של סברא ושתילה!
צפתי עירני פעמי,
13/12/04 00:25
|
רק שרון כזה יביא לנו שלום! סברא ושתילא סברא ושתילא סברא ושתילא סברא ושתילא להכות ללא רחם! כך הם ניצחו וכך אנחנו נצח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בושה זו מחמאש !!!
ראש בטטה,
12/12/04 23:48
|
להעיף מפקוד דרום את אלוף הפקוד שאינו מתפקד!!!!!!!!!! להחזיר את תא'ל זכאי ולמנות אתו כאלוף פיקוד הדרום!!! ואת ''הפיטר'' בוגי לשלוח ללימודים ולמנות רמטכ'ל חדש!!! צר לי שלא למדו עד היום ''שלבני הדודים'' שלנו ישנם מתנדבים מארצות שונות ובניהם מהנדסים שלא היו מבישים גם אותנו. על כל אלה שלא למדו מהנסיון שילכו ללמוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון.
אלה,
טבריה,
12/12/04 23:25
|
1. זה לא יעזור. 2. נכון מאוד. אתה צודק. ואחרי זה להגן על קו הגבול בין מדינת ישראל למדינת פלשתין, אחרי שנצא בשט=עה טובה ומהירה מעזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואפשר למלא אותן במים
רוני,
12/12/04 23:23
|
ואפשר למלא תא החפירות במים וברגע שתיפתח מנהרה היא תתמלא באופן אוטומטי במים ותטביע את מי שינסה לעבור מתחת לגדר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
אלוהים מרחם על ילדי הגן
אלעד צ,
גבעתיים,
12/12/04 23:10
|
אלוהים מרחם על ילדי הגן, אבל לא על החיילים שלנו.
אלוהים נותן בינה לפעוטות, אבל משאיר את המתנחלים ותומכיהם באווילותם,
אלוהים נותן שכל לאריק, אבל לא לליכודניקים השרופים.
מה חבל, אבוי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Crocodile's tears of hatred...
haver,
ata mefager?,
13/12/04 04:33
|
In 1967, Shimon Peres settled Jews in Gush Katif (these settlements received his special care all the way). In 1993, he settled Arafat nearby. Compare the results of these two events, in terms of human losses (on both sides). Try to use your brains if you still have any. Shalom, haver.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are pathetic and sick
ל"ת
you'r insane,
you'r pig,
12/12/04 23:25
|
|
 |
139.
אמרתי לכם...
ציוני דגול,
12/12/04 23:09
|
|
 |
תגובה לציוני הדגול
shabat peleg,
miami,Fl usa,
13/12/04 06:17
|
איך עולה בדעתך להחזיר את ת''א או כל עיר אחרת במדינת-ישראל אחרי שחיילים נהרגו למען שטחה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד חכם ציון
עציוני,
אשקלון,
12/12/04 23:26
|
נו, באמת. כל העולם מבחין בין מדינת ישראל לבין הכיבוש. תכניס את זה גם לראש שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
love peace
rami,
washington,
12/12/04 22:54
|
hit the terrorists, but try to solve the problem, like Arik is trying. What the hell do you still do in Gaza?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOUR MAMA...IDIOT
LOOKING,
FOR,
13/12/04 00:11
|
|
 |
137.
frier =israeli=self killer
ל"ת
self hater,
left hell,
12/12/04 22:51
|
|
 |
JEWS RUNING ISRAEL TO HELL
ל"ת
WEAK AND,
WICKED,
13/12/04 00:13
|
|
 |
136.
המוסלמים הכובשים מנצחים מבפנים
אמרתי ואמשיך,
לאמר,
12/12/04 22:50
|
ליבי עם משפחות לוחמי החירות שננפגעו מידי מוסלמים בני עוולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני יהודי מתבייש
דניאל,
חדרה,
13/12/04 07:58
|
כל ההרוגים הם מוסלמים , ערבים ישראלים מהמשולש , כן מהמשולש וליתר דיוק מערערה שבואדי עארה , וגם מהגליל ומהנגב , ומאז אתמול בלילה אני קורא תגובות של אנשים חסרי מצפון , חסרי רגש וחסרי בושה נגד ערביי ישראל , שכיום הסתבר שבעוד אנחנו שופכים אש וגופרית עליהם ועל קיומם , הם מגינים על המדינה , אני מתבייש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
אלוהים תשמור, כמה הרוגים?
ל"ת
ק,
12/12/04 22:23
|
|
 |
134.
מאיפה המאגר הבלתי-נדלה של נשק?
צלף קוצני,
12/12/04 22:20
|
מאיזה תוצרת הטונות של חומרי-הנפץ ושאר כלי הנשק ואמצעי הלחימה? - מי מספק אותם? מה המסלול שדרכו הם מגיעים ודרך איזה מדינות? ואיך זה, ברשות ענייה שלא יכולה לספק אוכל ותעסוקה לאוכלוסייתה? - מאיפה בדיוק המימון?
ושאלת-השאלות (לקברניטינו): האם לא יודעים, או רק לא מגלים? וכי יש בכלל טעם שאוסיף ואשאל, מה מתכוונים אצלנו - אם בכלל! - לעשות בנדון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעשה - ונצא
מוטקה,
קרנפי שומרון,
12/12/04 22:36
|
צריך ביד אחת לפגוע במחבלים, אבל ביד שניה לחשוב איך יוצאים מהשטחים. כן, גם מההתנחלות שבה אני גר. אחזור הביתה לדימונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואז מה?
שלמה,
12/12/04 22:52
|
ומה תעשה כשהמנהרות ידיעו לשם? אם לא נפטר מחופרי המנהרות נמצא את עצמנו במנהרה החשוכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועכשיו איפה אתה?
רגינה,
אילת,
12/12/04 23:04
|
כאילו שעכשיו אנחנו לא תקועים במנהרה, בגלל הכיבוש וההתנחלויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו בברוך בגלל חנטרישים כמוך
שחרון,
חלם,
13/12/04 09:58
|
שמאלנית חוצפנית. לא המתנחלים האמיצים הביאו נשק לרוצחינו אלא נבחרי הציבור המבואשים שלך, שעכשיו מחזרים על הפתחים באירופה. עוד יוזמה ועוד הסכם, מצדם עד שיגמרו היהודים. הצטרפי אליהם באירופה ועזבי אותנו לנפשנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צריכה הרבה אומץ לדבר על אפס
שחרון,
הצפון,
13/12/04 21:20
|
''לילות כימים...'' ''של נעליך...'' צר לי אם לא סיפרו לך, אבל פסטיבל אוסלו נגמר רע, רע מאד. יש אנשים שבמקום להמשיך לחפש שלום סרק עדיף שיחפשו כפרה למאות האנשים שהם שלחו לקבר. את אהוד ברק שלך, שלחנו הבייתה ברוב שיחזור על עצמו רק אם הוא ינסה לרוץ עוד פעם; ולסיכום, את נעלי אני אשיל אולי רק על-מנת להוריד לך אחת מהן בפרצוף, בתקווה שזה יצליח להעיר אותך, אם המציאות נכשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''פלונטר הכיבוש''???
ישראל,
13/12/04 20:40
|
מילים מאד מרגשות, רגינה. כמה שאת נחמדה, מוסרית ו...צבועה! איזה כיבוש? 1948? או הכיבוש של המוסלמים משנת 630 שממשיכה עד היום ומנסה להשתלט על כל שעל של ''אדמה מוסלמית קדושה''? ''פלונטר הכיבוש'' המנטרה החדשה-ישנה של הזויי השמאל ה(בלתי) נאור, והצבוע. מיחזור שקרים ומנטרות למיניהם לא הופך אותם לאמת... האמת פשוטה - יש לנו מדינה קטנה שבקושי מספיקה ל6 מיליון תושביה! יש 300 מיליון מוסלמים ערבים עם 22 מדינות ערביות המשתרעות על פני שטחים נרחבים מלב אסיה ועד צפון מערב אפריקה! הם רוצים עוד! הם רוצים את כבשת הרש, לגזול מאיתנו את אדמתינו! אנחנו היהודים נלחמים נגד כיבוש המוסלמים של המזה''ת! זו האמת הפשוטה והבלתי מסורסת. המוסריות הצבועה וההתרפסות של השמאלנים למיניהם לא תציל אותם ממלתעות המוסלמים/ערבים/טרוריסטים צמאי-דם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשון מבישה - ואפס תוכן
רגינה,
אילת,
13/12/04 13:27
|
אינך ראוי למענה, אבל אומר רק: של נעליך מעל רגליך כאשר אתה מדבר על מנהיגים ישראלים כרבין ז''ל, פרס וברק יבדל''א, שעשו ועושים לילות כימים כדי להוציא אותנו מפלונטר הכיבוש, כדי להבטיח קיומה של מדינה יהודית, לא אימפריה קולוניאליסטית נטולת מוסר וערך כפי שאנשים כמוך מבקשים ליצור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
מישהוא מבין את אופיר פינס
דן,
12/12/04 22:17
|
הוא מדבר ומדבר ואי אפשר להבין מה הוא רוצה חוץ מזה שידעו שהוא מדבר. אפשר לקום במהירות ולברוח כמו שברק ברח מלבנון. ומה יקרה ביום שאחרי בריחה כזו? האם אי אפשר לחצוב מנהרות לקיבוצים וישובים ליד הרצועה? לאן יבריח אותנו אז אופיר פינס. הרי זה ברור שהמחבלים לא יורים כדי שנצא אלא כדי לסכל את הנסיגה שלנו. אופיר פינס, קודם חושבים ואחר כך מדברים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה לברק שהחזיר שקט לצפון
אריאל,
מטולה,
12/12/04 22:37
|
אני וכל תושבי הצפון מודים בוקר בוקר לברק שהוציא את צה''ל מלבנון, והביא את השקט לצפון. ראיתם איך הצימרים מלאים כאן? זה רק הודות לכך שיצאנו. הלוואי הלוואי שזה יקרה גם בעזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק בגלל איך שהוא יצא
משה,
12/12/04 22:52
|
קורה מה שקורה ברצועה. הערבים למדו שכשהם לוחצים עלינו אנחנו מתקפלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וראה גם: מצרים וירדן
מיכלי,
מצפה רמון,
12/12/04 23:15
|
חבל שאתם מתעקשים לא ללמוד מן ההסטוריה. עם מצרים יש לנו הסכם שלום, בזכות זה שהחזרנו את כל סיני. בזכות הסכם אוסלו יש לנו הסכם שלום עם ירדן. בזכות היציאה מלבנון יש שקט בגבול הצפון. נכון, לא הכל חלק ורגוע כמו בין נורווגיה לדנמרק, אבל הלקח צח וברור כשמש בצהרי היום: סוף הכיבוש=שקט יחסי. וגם: כיבוש=דם ומלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק ורק ברק ולא יעזור כלום
אמנון,
12/12/04 23:12
|
שרק בזכות היציאה מלבנון ומרצעת עזה יגיע שקט- זהו הסיכוי היחיד ורק אנשים כמו ברק מסוגלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה הגיון אסטרטגי
אריאל,
מטולה,
12/12/04 23:07
|
זאת אגדה שמפיצים כל מיני אנשי ימין. ואגב, אם היינו יוצאים מהשטחים הכבושים קודם, היינו חוסכים הרבה דם ואולי היה סיכוי לשלום. וגם מלבנון יכולנו לצאת מזמן. הרי אנחנו עזרנו בחוכמתנו להקמת ארגוני הישעין בלבנון, כמו שעודד נואת החמאס בשטחים ככוח נגד לפתח. ומה יצא מזה????? רק יציאה משטחים עשויה אולי לשפר את מצבנו, וכל יום שחולף רק מעמיק את אסוננו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
!Sharon and Peres-go home!
smuel,
beer-sheva,
12/12/04 22:10
|
Sharon and Peres - you are Loosers ahd political impotents! Go home
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון ופרס
יוסי,
13/12/04 02:34
|
הם בביתם ועשו למענו ועוד יעשו מי שצריך ללכת זה אתה מחרחר ריב ומדון ומוכן שבנינו יהרגו עבור אדמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק ההיפך!
ברכה,
ראש פינה,
12/12/04 22:21
|
אם יש סיכוי להחלץ מביצה - רק עם שרון ופרס. כל יתר החכמים כבר הוכיחו לנו מזמן: ככל שאנחנו חובטים בערבים יותר, אבל ממשיכים בכיבוש, כך אנו ממיטים אסון על עצמנו. החוצה מעזה - כבר מחר בבוקר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ve ma im mahartaim?
expert,
Gen. Staff,
13/12/04 04:49
|
After leaving Gaza, please ask Hamas and Fatah to aknowledge that the Israeli ''occupation'' has come to end. I heard they have different views on the subject. Peres brought you nice peace agreement in 1993 - you can see this agreement at work today. After Barak's new initiatives, you saw new developments. Continue trusting Peres and his new poodles, Sharon & sons. United, they will soon end the occupation of 1947.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
להאמין לכל מילה של פינס
בר כוכבה,
גרמניה,
12/12/04 22:10
|
הם לא עושים כלום למנוע טרור יתרה מכך .הם מעודדים הזרוע הצבאית של הרשות הממומנת ע''י ישראל עוסקת בטרור .אבל מהר לסגת לאן פינס ומה יבוא אח''ר לא מעניין להזכיר לך ציר פילדלפי היה הביטחונות של הסכם אוסלו רחבו הסדרים וכו שקרנים לעולם שקרנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה אתה אומר על המסקנה שלו?
רועי,
12/12/04 22:24
|
|
 |
למה לברוח? לצאת
יצחק א,
רמת-גן,
12/12/04 22:39
|
למה אתה אומר לברוח? צריך פשוט לצאת. הרי את ההתנחלויות לא היה צריך להקים ממילא, אז זה לא יהיה אסון - אפילו הצלחה - לפרק אותם למען כולנו!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are amazing!
strategist,
UNIFIL,
13/12/04 05:05
|
It's perfectly clear that you want to destroy settlements and then ''just to go'' - not to run - from Gaza. Still not very clear: what would you achieve by that ''just going'', ''le-maan kulanu?'' Did anyone on the other side promised you that he would be appeased by destruction of Gush Katif? that the arm smuggling would stop? that the attacks on Israel's cities (limited only by the range of Qassams) would end? I am dying to hear from you about more details of your peace plan....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
עזה
אציק,
צפון,
12/12/04 22:05
|
|
 |
תפסיק עם השטויות
יוחנן זהבי,
הקריות,
12/12/04 22:23
|
מר איציק הנכבד, הרי ניסינו כבר הכל. בכוח זה לא יילך. אולי פעם תנסה להביא את הכיבוש לכלל סיום? רק אחרי שנפרק את ההתנחלות האחרונה ונחזור לגבולות 1967 נוכל להאשים את הפלשתינים במשהו. כל עוד אנחנו עם כובש - הם נלחמים בנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואז האם השטויות שלך יפפסקו?
חי,
שדרות,
13/12/04 15:07
|
מר יוחנןהנכבד, וכש''הכיבוש'' ייפסק האם הוא גם ייפגש בתל חנן נשר שם קבור עז אדין אל קאסם אביהם הרוחני של הרוצחים? האם אז הוא ייפסק גם בעכו ובאיבטין ובכביש עכו צפת האם הוא ייפסק בכביש וודי ערה והמשולש וכו?
הרי זה דומה לפקק תנועה כאשר הוא מוסר במקום אחד הוא עובר למקום אחר האם כשהמלחמה תתנהל ממש ליד הגדר של נחל עוז וניר -עם לא נישאל מה יש לנו לחפש שם? אינך מבין שזה לא רק על ציר פילדלפי כי אם על רחוב יפת ביפו והגפן בחפה והגפן בחיפה ובריה ועל כל מקום !!! ומה ימנע מהם לא להמשיך באותה השיטה והטענות הרי כל מקום לדעתם הוא כבוש!!! והישיטה שהבריחה אותנו מלבנון ומבריחה אותנו משטחים אחרים היא גם יפה לשטחי נתניה וכביש כרד -באר שבע דימונה וערדהטענות והנימוקים יישארו רק המקום והזמן יישתנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניסינו הכל חוץ מכוח
ש,
13/12/04 05:08
|
אנחנו מטפלים בפלסתינאצים בכפפות של משי. אפילו הצענו להם הכל, והם פתחו במלחמה במקום לקבל את ההצעה הנדיבה. הגיע הזמן להדביר את הנאצים החדשים הללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כבר,עוד צעד 1: תכנית החלוקה
צלף קוצני,
כל המרבה!,
12/12/04 22:32
|
|
 |
נסינו בכוח ב48 וזה עבד
כי המוסלמים,
גורשו,
12/12/04 22:51
|
מאז לא ניסינו לנצח את המוסלמים בוח.
וזה חבל כי המוסלמים הרי מטרתם היא עולם איסלאם ואין שום דרך לעצור אותם ללא שימוש בכוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם 1956 ו-1967
יוחנן זהבי,
הקריות,
12/12/04 23:12
|
תלמד הסטוריה: הכנו בהם ב-1956 במצע קדש, וגם ב-1967 בששת הימים. ומה יצא מזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1947 לא, 1967 כן.
יוחנן זהבי,
הקריות,
12/12/04 22:47
|
אתה כנראה לא צלף גדול כל כך אם אינך מבין שיש הבדל בין 1947 ל-1967. העולם כבר הכיר בגבולות 1967, והוא דורש מאתנו רק לחזור אליהם. וגם אנחנו, אנשי ארץ ישראל האמיתית (לא השלמה, המנופחת, הכובשת, המתעללת, המוודאת הריגה, המתנחלת, העושקת) יודעים כי גבולות 1967 הם הישות הציונית האמיתית, וכל מה שמעבר להם הוא אסון ותו-לא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזרה ל67'-רק קרש-קפיצה לערבים!
צלף קוצני,
13/12/04 11:15
|
שום ערבי שמכבד את עצמו לא מקבל את ישראל בגבולות 67'. לגביהם, חזרה לשם היא רק, ובסך-הכול, שלב. כשם שבזמנו, לא קיבלו הערבים ברוב טיפשותם את תכנית החלוקה וגרמו למלחמת השחרור, פלישת מדינות ערב והרחבת כל גבולותיה של מדינת ישראל שהוקמה. לא תמחוק בדבריך היפים את הקיצוניות הערבית, חוסר יכולתם ורצונם לפשרות, והקונסנזוס בנושא מקיר לקיר אצלם. אז לידיעתך: חזרה לגבולות 67', לגבי הפלשתינים, היא רק תרגיל - רק טאקטיקה.
ואת השנאה שיש בך לחלק מהעם, עם ייחוס מעשים מגונים להם - כדאי שתמחוק.
אני בהחלט מעריך גם אותך, כדאי שתנהג כך גם כלפי אחרים ששונים ממך בדעתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נלחם על הבית, לא על הכיבוש
יוחנן זהבי,
הקריות,
13/12/04 13:29
|
אני חוזר ואומר: גם אם לא יהיה שלום, לפחות נדע שאנחנו נלחמים יחד על הבית, תוך קונצנזוס לאומי מלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוחנן זהבי בוש לך.
פיני,
13/12/04 02:11
|
|
 |
אולי אתה....
מתנחל,
שייח מוניס,
13/12/04 00:16
|
אןלי אתה חושב כך אבל הם לא.....
להזכירך אהוד ברק הדגול הציע להם את גבולות 67 ואת הר הבית כולל ריבונות בינ''ל על הכותל.
מה היתה התגובה ? מלחמת דמים שנמשכת עד הרגע הזה ממש.....
הם לא יסתפקו בכלום חוץ מבהכל. ובתכנית הזאת אנחנו לא מופיעים... ולי אין שום כוונה לתת להם את זה.
לך יש ? תתחיל להקשיב לאמצעי התקשורת שלהם ותבין.....
בהצלחה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דע לקבל שחצי מהעם חולקים עליך!
צלף קוצני,
13/12/04 17:52
|
בדיוק בשאלה הזו העם חלוק לשניים. אז אל תעז שוב לכנות את מי שלא בדעה שלך, מי שלא קופי שלך, ''תמהוני''. האם הפעם, כבר ברור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתפלא, אני יודע
יוחנן זהבי,
הקריות,
13/12/04 13:33
|
עכשיו תתחיל לספר לי על קיבוצי השומר הצעיר שיושבים על אדמה ערבית. מה הקשר, צלף תמהוני שלי? ב-1948 עשינו מה שעשינו כדי להקים מדינה יהודית ציונית, שלוש שנים אחרי תום השואה. זו המדינה שאנחנו זקוקים לה, לא יותר. העולם מכיר בכך. וגם חלק ניכר מאזרחי ישראל. וכל מה שמעבר לכך זה כיבוש, השתלטות, גיבנת על גב הציונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן, ברק ניסה
יוחנן זהבי,
הקריות,
13/12/04 13:30
|
אהוד ברק אכן ניסה, אבל הוא לא ידע לנהל משא ומתן. צריך להמשיך לנסות. לעשות את זה בצורה יותר מתוחכמת, עם צעדים בוני אמון, ומהלכים נוספים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסביר לזהבי, מה זה ''שיח מונס'':
צלף קוצני,
13/12/04 11:21
|
הכפר הערבי, שעליו עומדת היום רמת-אביב ואוניברסיטת תל-אביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה מה ההבדל? ממזר!
אוגנדה,
13/12/04 00:13
|
אין הבדל כמו פה אתה כובש גם פה אתה כובש בואו ניסע חזרה לאירופה (לגרמניה)...................................................................... טמבלים חיות הטומאה כורתי ברית עם השטן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הביטויים האלה לא עוזרים לשכנוע
צלף קוצני בעד,
תרבות-דיבור!,
13/12/04 17:55
|
|
 |
129.
דיבור על נסיגה ,שלום מעודד
ל"ת
טרור . מקשיבם,
לסמולהמחבלים,
12/12/04 22:04
|
|
 |
128.
MOVE THE ARABS BACK TO SAUDIA
ל"ת
K',
12/12/04 22:02
|
|
 |
127.
NO ARABS == NO TERROR
ל"ת
DAVID,
12/12/04 22:01
|
|
 |
126.
אין ערבים == אין פיגועים
ל"ת
שוקי,
12/12/04 22:01
|
|
 |
אין יהודים אין בעיות
עלי,
כאבול,
12/12/04 23:55
|
|
 |
ברוך מרזל אנחנו אוהבים אותך
אושר,
13/12/04 08:56
|
ברוך מרזל ראש הממשלה הבאה אני מציע לך עלי לארוז את המזוודות ולברוח אם המשפחה שלך אם אתה יודע מה טוב בשבלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת מדינת היהודים יא מלוכלך
שחר עצבני,
רח הרצל,
13/12/04 07:42
|
עוף מפה לפני שנעיף אותך, טינופת. לא רוצים אותך פה, יא כפוי טובה. לך לאחת מדינות ערב שאתה כ''כ מעריץ, תחיה שם כמו ש-99.999% מהערבים מחוץ למדינת ישראל חיים - כמו כלבים, ממשכורת של 12 שקל לחודש. או שתשאר פה, ותסתום את הפה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
אוסר פרסום
מיכאל לב,
ירשולים,
12/12/04 21:52
|
למה יש אוסר פרסום על מספר הארוגים בישראל כאשר כל אתרי אינטרנת בחו''ל מפרסמים אותו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי אולי למדנו לשקר כמו השכן
בר כוכבה,
12/12/04 22:12
|
או צריך לספר למשפחות המודאגות כי לוקח זמן להבין שאנחנו טיפשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
להבין: אין טרור, אין מחבלים!
צלף קוצני,
בצספר לשרון!,
12/12/04 21:38
|
מי אמר שזה טרור? לשנות קונספציה: לא ''מחבלים'', לא ''טרור''. מדובר במערכה מסודרת (מתוכננת עד הפרט האחרון! כל המשאבים מגויסים לה) שמנהל נגדנו הצד השני.
יש סיבה לבלבול שפקד את המדינה (ובעיקר את ראשיה!): האויב מפעיל בצד השיטות המוכרות בחוקי המלחמה, שיטות שנחשבות אסורות ומהוות פשע-מלחמה.
ואנחנו, משום ש''לא הבנו'' שמדובר במלחמה ובהיקף מלא, לא יודעים להגיב.
כמה זמן ייקח? כמה עוד פצועים והרוגים, עד שילמדו את זה וייערכו לזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנו?
אריאל,
אריאל,
12/12/04 22:51
|
כבשנו, הטלנו סגר, חיסלנו, הפצצנו, ירינו בילדים, עקרנו פרדסים, בוסתנים ושאר עצים, ירינו טילים, ביתרנו (את הרצועה) ירינו, ירינו וירנו. ומה יצא? גורנשיט מיט גורנישט, כמו שסבא שלי אומר. עכשיו הזמן לנסות משהו אחר: לצאת, להתנתק, לחזור הביתה [כן, לגבולות תשכ''ז]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסבר שכן... לא סבא שלך, לא אתה
צלף קוצני,
13/12/04 11:39
|
לשיטתך: מדוע לחזור לגבולות 1967? ל''בית'' - כפי שאתה מכנה אותו. הרי גבולות אלה נוצרו ב-1948-9, כש'גירשנו ועקרנו וירינו' וכו' וכו' - כל רשימת הקלישאות שלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות! לחזור לגבולות 41(גרמניה)
צפתי עירני,
13/12/04 00:17
|
מפגרים אין שכל בקודקודכם מדוע לסגת? עם ישראל בדיעה נחושה השואה לא תחזור! ולכן אנחנו מנצחים כובשים - משחררים! עם ישראל מנצח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
גילוי מנהרות!
yakush,
tel- aviv,
12/12/04 21:17
|
יש דרך פשוטה לאתר את המנהרות
אם הרשוית רצונכם לדעת אנה
התקשרו !
שלכם יקוש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
ומעל הידיעה על הטרור- מודעה של
''שותפינו לשלום'',
12/12/04 21:15
|
סוגי השלום האפשריים:
שלום ולא להתראות
שלום עולם אכזר
מלחמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
הרחמן, יביא שלום עלינו
ל"ת
און,
נגב,
12/12/04 21:11
|
|
 |
120.
היהודים חייבים להשתגע
אופיר,
12/12/04 21:05
|
ירי הקאסם על שדרות נפסק לחלוטין. מדוע? כי ''היהודים השתגעו''. כך דברי דובר החמאס. התגובה היהודית החזקה על הירי על שדרות גרמה להרג של 121 פלסטינאים.... (היהודים השתגעו...) מסתבר כאשר היהודים משתגעים. החמאס נסוג.... אולי נהיה משוגעים כל הזמן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אופיר מגיב 120.
פיני,
13/12/04 02:20
|
קלעת בול למטרה. רק בכוח הזרוע, רק במכות קשות, על כל פגיעה בנו, נחזיר שבעתיים. שהעולם יגיד שהשתגענו. או שיפסיקו מיד עם ההרס של חיינו כאן. או שהם לא יחיו כאן כלל. די עם ההבנות, ודי עם החשש מה יגידו האומות. זה לא צריך לעניין אותנו. אנחנו צריכים לפתור את הבעיו שלנו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
חלוץ תשבית להם את החגיגות.
בא גץ,
12/12/04 21:00
|
|
 |
נו, די, תתביישו
רגינה,
אילת,
12/12/04 22:25
|
ביום כואב כזה אל תהפכו אותנו למפלצות כמותם. אנחנו מנסים להשאר בני אדם, גם כאשר אנחנו במלחמה. חבל שחלוץ וגם בא גץ (איזה מין שם זה?) לא מבינים את זה. בידידות ובאהבת ישראל, רגינה מאילת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשחלוץ עסוק החמאס חוגג
בא גץ,
13/12/04 00:56
|
יש לנו עוד הרבה מפלצתיות לעבור עד שנגיע לדרגתו של החמאס הנאצי. ובינתיים חלוץ עסוק בהסברים מילוליים לבא גץ מדוע אמר ומה הוא חושב - שיפסיק להסביר ויתחיל לעבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת לכתוב באהבת ישמעאל
ל"ת
איתן,
ק''ש,
12/12/04 23:58
|
|
 |
118.
מדוע לא מנתקים יחסים עם האויב?
צלף קוצני,
12/12/04 21:00
|
הם נלחמים בנו (בכל הכוח ובכל האמצעים!), ואנחנו מספקים להם חשמל, מים, כספי מס ערך מוסף, עבודה, מעבר סחורות ומעבר אנשים, וגם מדברים איתם (כי זה נחמד...)
שמעתם בחיים שלכם דבר כזה? מדינה שהאויב הנחוש שלה עושה הכול כדי להרוג את אזרחיה, את חייליה, ולהשמידה, והיא מוסיפה לחייך אליו וללטף אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצלף 118
פנינה,
13/12/04 02:31
|
אומר לך משהו, על עם ישראל. הוא נמצא בריבצו עייף וכבד מסיר הבשר שיש לו כבר הרבה זמן. ואין לו חשק להיפרד ממנו. לעיתים, שאיזה פיגוע בו, מהאויב השטני מזיז אותו מריבצו, הוא עושה פליק פלק לשלחו מעליו. וזה לא רציני, כי זה נראה כאילו לגרש זבוב טורדני ממנו. אך אם הארי הזה, ששמו עם ישראל יכעס יותר ממעללי הזבוב (האויב). או אז יגיע סופו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשם אלוקים, חידלו!
אהרן-חי,
בני ברק,
12/12/04 22:27
|
''עושה שלום במרומיו, הוא יעשה שלום עלינו ועל כל ישראל''. אם רק נחדל מלהג אלים כזה, אולי תבוא לנו הישועה, אך לא בהסתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
די יש ללמד אותם שצהל זה לא כשל
ל"ת
אריה,
12/12/04 20:55
|
|
 |
116.
רק בכח ועוד יותר כח
אא,
דרום,
12/12/04 20:48
|
תכניסו טוב טוב לראש הערבים מבינים רק כח
אפילו במדינות ערב השתיקו את הפלשתינאים בכח ראה דוגמא ירדן
בגלל שאנו עדינים מידי הערבים מסתכלים על זה כחולשה אה ולא לשכוח גם את השמאל הפחדן
לאן נעלם הפוסי הפחדן שחכתי איך קוראים לו שרודף אחרי הערבים
אש וגופרית ותמרות עשן כך יעלמו הערבים ויפה שעה אחת קודם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למגיב 116.
פינוש,
13/12/04 02:39
|
כתבת מתוך כאב, אני מרגישה, שהמנהיגים שלנו, והעשירון העליון, לא רוצים מלחמה עם אויבנו, למרות שהם לא מפסיקים אף רגע אחד, מלתכנן ולבצע פיגועים בנו. הראש לא תופס שבמשך כל כך הרבה שנים דמנו נשפך כנהרות. והמנהיגים ה''דגולים'' שלנו, מכריזים על החזרת שטחים, והליכה לשלום, הם כנראה שכורים, ולא רוצים לראות את האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד שטויות
רונן,
נצרת עלית,
12/12/04 22:29
|
קשה להאמין כמה שטויות מצטברות ביום כזה במוחם הקודח של יהודים. מלחמות היו וגם - לצערנו - יהיו, אבל אחרי האלפים שכבר הרגנו להם, מה אתה מצפה, אא יקירי, שהפלשתינים יעשו? אולי נצא מהשטחים, נקים גדר, וננסה להגן על הבית הציוני ולא על נחלאות הכיבוש והתנחלויות הסהרורים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מבצע קדש, 171 הרוגים, אל אקצא-
צפתי עירני,
13/12/04 00:20
|
במלחמה הזו הפחות קשה למעלה מאלף הרוגים ועשרות אלפי פצועים! אתם לא קולטים את האבסורד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
עוד לא נרגענו מהטרגדיה
רונן,
יהוד,
12/12/04 20:31
|
|
 |
114.
החמאס-רצחתם את ערפאת
א,
12/12/04 20:26
|
|
 |
113.
''התנתקות''. מישהו מבין מה זה?
צלף קוצני מבקש,
מגולשים הסבר,
12/12/04 20:21
|
לא הבנתי מה זה ''התנתקות'': נתנתק מפלשתינים? נפנה שטח (ניסוג), נציב גדר חדשה - ומעבר לה לא יהיו פלשתינים?
התנתקות: כשאדם שלא חי בשלום עם שכנו היושב מעבר לגדר רוצה ''להתנתק'' ממנו, הוא עובר לבית אחר. כמה פשוט!
ובענייננו? נחזיר את כל יהודה ושומרון (אחרי עזה), ניתן להם גם את הגליל והנגב (כדי שיירגעו!) ונסתגר כמדינה מצומצמת בתוך גדר. לא יהיו מעבר לה פלשתינים??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההסבר פשוט מאוד: יוצאים
מנחם,
ירושלים,
12/12/04 22:19
|
ההסבר הרי פשוט כל כך: כל העולם, וגם חצי מהציבור בישראל, מבחין בין מדינת ישראל בגבולותיה המוכרים. קרי: גבולות 1967. כל שליטה - ובוודאי הקמת ישובים מעבר לקו הירוק - היא כיבוש ומעשה בלתי חוקי בעליל. ההתנתקות היא שלב ראשון, באיחור של עשרות שנים, בחזרה אל השפיות, אל גבולות 1967. אמור מעתה: עזה תחילה, ואחר כך כל היתר, שבעה טובה. ואם זה לא יביא לנו שלום - אז לפחות נדע שכולנו נלחמים יחד, למען מטרה צודקת מעין כמוה - המדינה הציונית, ולא גיבנת הכיבוש וחרפת ההתנחלויות. אם שרון ואולמרט כבר הבינו את זה, יש סיכוי שגם אתה תבין יום אחד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלחמה מגבולות 1967
רוני,
12/12/04 23:29
|
אם וכאשר נזדקק למלחמה לאחר חזרה לגבולות 1967 זו תהיה מלחמה שתביא להשמדתנו. מי שלא מבין זאת הוא עיוור. למה לקחת בעיניים פקוחות כזה סיכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא צודק
רינת,
כרמיאל,
12/12/04 23:29
|
טוב שהערב מנחם ועוד כמה אנשי שמאל מכניסים קצת הגיון בתגובות, ולא משאירים את הבמה לחמומי מוח מן הימין שרק רוצים לירות, להרוג, לחסל. תודה, מנחם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
אירן זו הבעיה
אבנר,
12/12/04 20:19
|
צריכים ללכת אחר ראש הנחש שזה טהרן . משם יוצאים כל ההוראות לחמס והחיזבאללה ומשם מגיעה הסיוע והתמיכה בהם . עד שלא ניתן מכת מחץ קטלנית לאירן שום דבר לא ישתנה . הפצצות מהאויר על מתקני הגרעין כולל מרכזי השילטון בטהרן מהסוג של ההפצצות על טורה בורה תפתור זמנית את הבעיה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשך
אבנר,
12/12/04 20:38
|
אגב האמריקאים השתמשו בפצצות הקטלניות האלה במילחמה בעירק בלי להניד עפעף , והם לא היו מהססים דקה לעשות אותו דבר לאירן אם היו באותו מצב שישראל נמצאת היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
שרון = סברה ושתילה = עזה
ל"ת
גידי,
12/12/04 20:18
|
|
 |
שרון = מלחמה בטרור
ל"ת
נועמי גדרוני,
פורטוגל,
12/12/04 20:49
|
|
 |
גידי=מגה טמבל
המחלקה הסגורה,
12/12/04 20:34
|
|
 |
אצלכם במחלקה לא נהרגים חיילים
ל"ת
אבי,
13/12/04 01:37
|
|
 |
110.
הגיע הזמן לפטר את הרמטכ”ל
David,
New York,
12/12/04 20:12
|
באנגלית יש ביטוי עבדת עלי פעם אחד הבושה עליך עבדת עלי פעמיים הבושה עלי, כמה פעמים הם עשו לצה”ל את אותו הטריק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The English version
Moshe,
12/12/04 21:24
|
You fool me once, shame on you. You fool me twice, shame on me.
YOU FOOL ME 1000 TIMES, I AM AN ISRAELI FRIER
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
מה שמעניין הוא כיצד צבא מצוייד
חביב,
תל-אביב,
12/12/04 20:07
|
בכל הציוד החדשני עם חיילים שבעים ומאומנים לא יכול להתגבר על קומץ פלשתינים מזי רעב וקרועי בגדים .האמת היא שאיננו יכולים עליהם, ולכן הפתרון להתנתק מיד ,לבנות גדר ולהתבדל מהם.או שאנחנו רוצים להקריב עו כמה חיילים למולך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמרת אמרת
א,
12/12/04 20:35
|
נתת בתגובת סיבה למה להתנתק זה טעות אנחנו לא יכולים עליהם, כלומר הם ניצחו ואנחנו הפסדנו. לא מגיע פרס לטרור ואסור לסגת תחת אש. קודם ננצח נשבור להם את הצורה ואז נשב נדבר על הסכמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
כשכל חייל צריך 2 סניגורים
מפוכח,
12/12/04 20:03
|
וקושרים לצבא את הידים אחרי הגב, כשבמקום לצאת לפעולה כללית, משחררים מחבלים ונותנים להם להתארגן. הפעולות האלו רק ירבו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה בהחלט!
ל"ת
יעלי,
12/12/04 20:22
|
|
 |
107.
עוד הרוגים בקללת פילדלפי?
ל"ת
לי,
דרום,
12/12/04 20:03
|
|
 |
106.
בריחה היא איננה פתרון
מאיר,
מרכז,
12/12/04 20:02
|
צריך להכנס לעזה ולהראות להם אחת ולתמיד שהם הסתבכו עם הצבא הלא נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
זו מלחמה, לא? מדוע לא מוכרזת?!
צלף קוצני,
12/12/04 19:58
|
לא פעם הצגתי את השאלה, ולאור הפעולה המלחמתית הפלשתינית של עכשיו - והנפגעים הרבים שגרמה! - אציג שוב:
מדוע ישראל לא מכריזה מלחמה על הרשות הפלשתינית (אם היא כבר ממילא קיימת)?
הרי בלי כניסת גייסות מלאה לכל שטח הרשות כדי לטאטא ולטהר אותו מתשתית (נשק, תחמושת, מאות טונות של חומר נפץ) ומלוחמי אויב לא תיפתר הבעיה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלחמת תרבויות בין היהודים
אזרח,
מדינת השמאל,
12/12/04 20:20
|
במדינת היהודים מתנהלת מלחמת תרבויות בין תרבות החומרניות הרייטינג והמורדים (סדרה בטלויזיה) ובין תרבות של אהבת האדם והארץ בתרבות הסגידה לעגל הזהב אין מקום לאוהבי ארץ ישראל כי שם שולט ה$ והבנקים להכריז מלחמה על אויב צמא דם לא טוב לביזנז אפילו ציר פילדלפי בפי יפי הנפש העיוור היא התנחלות ולא ציר צבאי שבא למנוע הברחת נשק מסיני לרצועה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
זו התשובה שלהם לזה...
גיל ב''ש,
12/12/04 19:57
|
..שלפני חודש צהל ביצע פעולת חילוץ והצלה - ולמי? לחופרי מנהרות הטרור ורצח בעצמם!! והציל ממוות בטוח 3 או 4 כלבים שתיכננו את הפיגוע היום יחד עם שאר הכלבים שם.
חבל מאד. אסור להיות אנושי עם החיידקי אבולה האלה.
תושיט לערבי יד ותקבל סכין בגב!
וכל הכבוד לממשלה שלא באה בדרישה חד משמעית ובלתי משתמעת לשתי פנים למצרים - לאטום את הגבול המחורבן הזה כבר!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
WHY FOR G-D SAKE THE SOLDIERS
POOH BEAR,
ALASKA,
12/12/04 19:54
|
SOLDIERS ENTERED IN? AREN'T THEY MIGHT SEND SOME POISEN GAS INSTEAD?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
Why not napalm
ל"ת
jose,
paris,
12/12/04 19:53
|
|
 |
101.
השם ישמור על החיילים
יהודה,
מעלה אדומים,
12/12/04 19:50
|
רחמנות על הילדים האלה שחיים יום יום את המלחמה הנוראית הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
לחסל אותם מהאוויר כמו ג'וקים..
ל"ת
אוהב ציון,
ישראל,
12/12/04 19:49
|
|
 |
אפילו רפול
נדב,
תל-עדשים,
12/12/04 20:11
|
שכבר אמר את זה פעם (לא בדיוק ככה, אבל דומה), כבר אינו עימנו לעזור במלאכה.
איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכח מזה-זה לא יקרה.
ל"ת
שירה,
12/12/04 20:02
|
|
 |
It can still happen - if they
ל"ת
push the limits,
12/12/04 21:30
|
|
 |
99.
לשרון יש זמן...
יוגב,
12/12/04 19:48
|
|
 |
98.
תוציאו את הילדים מהתופת הזו!!
חדוה,
12/12/04 19:47
|
|
 |
ותביאו את התופת קרוב לבית
ל"ת
מפוכח,
12/12/04 19:54
|
|
 |
גם ככה זה קורה
רגינה,
אילת,
12/12/04 23:31
|
ידידי, גם כאשר אנחנו שם, הם מבצעים פיגועים כאן, בגלל מקבץ השגיאות הכולל: א. אי הקמת גדר ביטחון. ב. המשך ההתנחלויות. ג. התמשכות הכיבוש. ד. הסחבת הפוליטית הנוראה בביצוע ההתנתקות. ה. החלומות על ארץ ישראל גדולה. כ מ ה ח ב ל !!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשיפלו קטיושות על כפר-סבא
שחר,
הצפון המערבי,
13/12/04 06:13
|
אז נראה מה תגידי - בטח שלא נתנו להם מספיק, או לא מספיק מהר, או שהכפר-סבאים שנרצחים הם ''קורבנות השלום'' וכו'.. הכל כבר שמענו ממכם, שמאלנים. העם הזה (מינוס התקשורת) כבר עייף מההסברים העקומים שלכם, למה אנחנו אשמים כשאנחנו נרצחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
בבקשה אלוהים
אורית,
עפולה,
12/12/04 19:46
|
|
 |
96.
מר שרון למה אתה מחכה??
ל"ת
ליאור,
12/12/04 19:43
|
|
 |
95.
אין עם מי לדבר!
עופרה,
גוש דן,
12/12/04 19:42
|
|
 |
94.
קדימה להשטיח את עזה!
גלית,
12/12/04 19:41
|
נמאס כבר מהם! הם רוצים מלחמה -נתן להם מלחמה שהם לא ישכחו לעולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
ערבים ישראלים יגורשו לעזה !
עטאללה,
צפון,
12/12/04 19:40
|
זן התוכנית שחייבת להתגבש ! אלה הסוכנים הכפולים, שחיים במדינה אוכלים ושותים משדייה ומשתוקקים לניצחון של אויביי ישראל יש לגרשם ואת האדמות לימסור לדרוזים לצ'רקסים,ולצד''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין דבר כזה ערבי ישראלי
אני,
12/12/04 19:54
|
לעולם לא אוכל לקבל את השטות הזאת של אזרוח האוייב הכי מר שלך. מה חשבו, שהם יקבלו את המדינה היהודית פתאום??? הם שואפים לנצל את ''הזכויות'' שלהם להשמדת המדינת היהודית ולהפוך אותנו היהודים במדינת פלסטין השלמה. חבל שלא מבינים זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכריחים אותי להתערב
סלים,
עילוט,
13/12/04 00:06
|
עוד לא הבנתי מה קשורים ערביי ישראל לענין , האם הם פוצצו את המטענים? האם הם ידעו מבעוד מועד על הימצאות הצבא ליד המנהרות והלשינו לפלסטינים? מה בדיוק חלקם ? אם מישהו יודע שיסביר לנו . אבל לגרור אותנו בכח לענין זה רק מפריע לטיעון שלכם מגיבים יקרים לא חבל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו תבין ערבי יקר
יעל,
חיפה,
13/12/04 08:04
|
עכשיו (השעה 8:00) אתה בוודאי מבין ערבי יקר מה הקשר לערבים: ערבים ישראלים נהרגו כדי להגן עלינו ועל מדינתנו , בו בזמן שהמגיבים המתלהמים קוראים לטרנספר אותך ואת אחיך יתר ערביי ישראל , עשכיו אתה מבין , ומתלהמים אלה לא ינוחו גם אם ימותו אלפים מכם על הגנת המדינה כי כך אנחנו , עם שלא מעריך נכונה את המצבים . יהיה זכר הנופלים ברוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
פעם אחר פעם
נעמה,
12/12/04 19:39
|
פעם אחר פעם אנחנו נדפקים שם בציר פלדלפי. מישהו מסיק מסקנות או שפשוט מחכים לימים טובים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
זה שלא מפרסמים את מצבם אומר
עומרי,
12/12/04 19:38
|
|
 |
90.
הפקרות
ברוריה,
חולון,
12/12/04 19:37
|
|
 |
89.
מתי לזעזעל יוצאים משם כבר?!
אביעד,
12/12/04 19:37
|
|
 |
מתי לעזאזעל אתה יוצא מישראל?!
ל"ת
אילנה ג,
תל אביב,
12/12/04 22:56
|
|
 |
88.
נבלות
סער,
רמת אביב,
12/12/04 19:32
|
אלה הנבלות שכל יפי ויפות הנפש (''שובי'' ''נשות המחסומים'' ''רופאים למען זכויות'' וכיוב' צבועים)חסים עליהם. הילדים הרוקדים סופם למות. עלינו להסיר הכפפות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
הכיבוש
נזיר,
נצרת,
12/12/04 19:28
|
הצלחנו לגרש אותכם הציונים מעזה וצפון הגדה. אנחנו נשחרר גם את התנחלות תל אביב. אתם הציונים תחזרו לאירופה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה אתה גר אני בא עם מסוק
אושר,
13/12/04 08:54
|
אני בא עם מסוק רק תדאג שכל המשפחה שלך בתוך הבית שיהיו כמה שיותר קורבנות יה זבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינעל אבי אבות אבותיך הטמאים
צפתי עירני,
לנזיר הטרמח,
12/12/04 23:59
|
|
 |
1.3 מילארד ערבים ומסלמים
צברי אחד מהעם,
12/12/04 22:42
|
חושבים בדיוק כמו הנצרתי הזה!! 1.1 מיליון ממהם (ערבים ומוסלמים)חיים בתוכנו!!אירונייה:ישראלים, ''יהודים מתוכנו'' מעניקים להם עזרה בידיים נדיבות ובשמחה גדולה.........!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שנאה יש כאן, כמה תועבה
האופטימי,
12/12/04 21:18
|
גם לנו וגם שלהם, ועל מה?! על מה לעזעזל?! על הערה באינטרנט המזוין..
פשוט אין למין האנושי סיכוי לשרוד שלא לדבר על העם שלנו,
רק תחשבו מה יהיה בעוד 50 או 100 שנה בלבד כשהפלשתינאים יהיו 7 מליון ואנחנו 15...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מי שמצדד בתכנית ההתנתקות -
צלף קוצני,
12/12/04 20:02
|
|
 |
But first Nazir
Abi,
12/12/04 19:43
|
You'll go back to the place you came from AND IT''S VERY NEAR And then-No need for us to go anywhere ? Farshteit doss Nazir ! NOW-BACK TO THE KITCHEN
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיקח אותך האלוהים לפני כן
ל"ת
תתבייש לך,
12/12/04 19:38
|
|
 |
יא נזיד עדס, אודח'ול יא אהבל
המחלקה הסגורה,
סמואל בן עדי,
12/12/04 19:37
|
אתם תחזרו אל חצי האי ערב עם הזנב בין הרגלים. תחזרו למדבר ממנו באתם ואליו אתם שייכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפני זה
קונם,
12/12/04 19:36
|
לפני זה תקבל אתה ודומיך פספורט וכרטיס טיסה לגיהינום, שם תרצה שנקבל אותך בחזרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
כמו האמריקאים בפלוג'ה או ש,,
עמית,
12/12/04 19:27
|
או שתמשיכו לספור הרוגים ולילל (מתי נצא), מי שבורח מטרור צמא דם הטרור ירדוף אותו לכל מקום ובודאי לביתו שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
שני דברים נשגבים מבינתי
דרוש רופא,
ישראל אהובתי,
12/12/04 19:24
|
א. חדירות של מחבלים בחסות הערפל. ב. חוסר האונים בגילוי מנהרות. את המנהרה האחרונה שנחשפה גילו הודות למשת''פ.
האויבים שלנו מנצחים אותנו בשיטות של ימי הביניים. 4 חודשים חופרים מנהרה ואף אחד לא מגלה. מה קורה פה? איפה כל האמצעים הטכנולוגיים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
למה מכניסים לשם חיילים?
מיקי,
12/12/04 19:22
|
מצאתם מנהרה? שלשלו לתוכה מספר רימונים וזה סוף הסיפור! אם יש שם מחבלים, מצדי שייקברו חיים! צריכים לדעת להיכן המנהרה מובילה? שלשלו רימוני עשן, ואיטמו את פתח הכניסה. למה סתם לסכן חיילים? שיזדיינו הערבים והשמאלנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה רימונים ? למה לא משתמשים
תוהה,
12/12/04 22:25
|
בחיל אוויר ? יש לנו את חייל האוויר מהמתקדמים בעולם, עם חימוש מהמתקדמים בעולם, ואנחנו לא משתמשים בהם. למה לא להשליך כמה פצצות בריאות וטובות על המינהרות ?
למה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפני הרימון צריך יעוץ של עו''ד
למיקי,
מדינת השמאל,
12/12/04 19:46
|
הצבא עומד מול תיקשורת עוינת מצד אחד ומחבלים צמאי דם מצד שני ולכל השמאלנים השנאה העצמית שלכם מעוורת את עינכם השיטת איננה שבט בצופים של צפון תל אביב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
כבר הותר לפרסום
שמחה,
12/12/04 19:21
|
לשרון אין זמן להתעסק ''בדברים קטנוניים כאלה'' ,כי מתאמן בלולינות של בנית קואליציה לרמטכ '' ל אין זמן כי הוא שובר את ראשו להציב תנאים איך להביא ללחץ להאריך את שירותו בעוד שנה כמו האחרים מפקד עוצבת עזה חדש ,רק עכשיו נכנס לתפקיד גם ממנו אי אפשר לדרוש שיהיה אחראי מה שנותר זה לאסוף את הפצועים שלהם אני מאחל הבראה מהירה וכן לאסוף את יתר השברים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
מחיר ההומניות השמלנית
אולג,
מעלה אדומים,
12/12/04 19:21
|
אם ליד הגבול היה מישור ברוחב 5 קילומטר לא היו חופרים מנהרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
זו השעה לצאת
ברכה,
ראש פינה,
12/12/04 19:18
|
כל יום שעובר המצב רק מחמיר. צריך לצאת מהרצועה, מן הבוץ, מן הכיבוש. לא מדובר בפיגוע, אלא במאבק - נורא וקשה ואלים - של עם נגד כיבוש הרצועה. שובו, אחים יקרים, הביתה, אל הקו הירוק, ונילחם שכם אחד על המולדת, לא על הכיבוש!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה הקשקוש הזה?
שלמה,
12/12/04 23:02
|
הגיע הזמן להבין מה קורה במזרח התיכון. התובנה האמיתית היא כזאת: מדינות ערב רוצות לחסל את ישראל. אבל כאשר 200 מיליון נלחמים בששה מיליונים, אזי העולם נעמד לצידו של דוד הקטן, מדינת ישראל. בצעד מדהים מבחינת יחסי ציבור המציאו את הפלסטינים הפכו אותם לעם קטן ונרדף ומי עכשיו גולית? נכון ישראל!. ומי דוד הקטן? נכון- הפלסטינים! כאשר נברח מפני הפלסטינים, נעמוד בפני בעיה גדולה פי מאה: המדינות המוסלמיות מסביבנו המנצלות ומשתמשות בפלסטינים כמגן חי למלחמתם הם בישות הציונית המגולמת במדינת ישראל. כל הכותבים כאן בזכות התנתקות, לא תופסים שהבעיות האמיתיות רק יתחילו אז ולא יגמרו.תפנימו את זה ואז תתחילו לראות את ההיסטוריה של 40 השנה האחרונות באור חדש, ואמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק השעה לצאת
לפעולה לטיהור א,
12/12/04 19:45
|
|
 |
זו מולדתי
פלסטיני שביתו ה,
או ג'וני,
12/12/04 19:32
|
למה באמת לא תפני גם את אום ג'וני? גם זו היתה ''מולדתם'' של אי אלה ערביי ארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, באמת.
ברכה,
ראש פינה,
12/12/04 22:34
|
עזה איננו ראש פינה, ונצרים (את זה אפילו שרון כבר תפש) איננה תל-אביב. יש הבדל עצום בין מה שבתוך קווי 1967 (מדינה ציונית שרוב העולם מכיר בה), לבין השטחים (שאיש בעולם אינו מכיר בהם אלא כשטח כבוש). וגם אני מאמינה בכך בלב שלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברכה?
ישראל,
13/12/04 00:46
|
נו, באמת??? מה ההבדל בין ראש פינה ועזה? את החלטת שיש הבדל? מדינה ציונית שרוב העולם מכיר בה? ומי יגן על המדינה הציונית הזו? רוב העולם? או אני והבן שלי... אתם השמאלנים רגילים לחזור על שקרים כאילו הם אמת, ואתם חושבים כי אם רק תחזרו על השקרים מספיק פעמים הם יהפכו לאמת... אבל תביני דבר אחד - רוב היהודים לא מאמינים לשקרים שלכם, ולא חשוב כמה פעמים אתם ממחזרים את השקרים. רוב היהודים מבינים שאתם חבורה של שקרנים חצופים וצבועים שמנסים בכל כחכם להרוס את מדינת ישראל היהודית ולבנות על חרבותיה מדינה ''לא יהודית''. כמו הטרוריסטים, אינכם בוחלים בשום אמצעי להשיג את מטרתכם העלובה והנלוזה. אמנם הצלחתם להביא עלינו הרס, טרור ושכול איום, אבל אנחנו מתגברים עליכם וננצח אתכם כמו בימים ההם שניצחנו את המתיוונים מתוכינו - כך בזמן הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ignorant
Yoni,
mercaz,
12/12/04 19:29
|
they are protecting border between Egypt and Israel. you don't want military on border?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
מי סוף סוף נצא משם?????
רונן,
בית שמש,
12/12/04 19:15
|
אבוי. כבר שנים אנחנו טובעים בבוץ הכיבוש, ממתינים למנהיג נאור שיוציא אותנו משם, כמו שאהוד ברק חילץ אותנו מהבוץ הלבנוני. אולי עכשיו יבין שרון שצריך להחיש את ההתנתקות, לא לחכות עד יולי? זה הזמן לצאת לרחובות בקריאה: פינוי עכשיו. הכיבוש קורע את העם והורג את חיילינו. אריק הבולדוזר: דחוף את המתנחלים הביתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
First a finger then a hand,
Are you small,
12/12/04 20:54
|
|
 |
79.
מחדל בטחוני מדיני לאומי
ל"ת
שרון אשם,
12/12/04 19:10
|
|
 |
78.
רק תראו אם איזה מפלצות החילים
ערן,
12/12/04 19:07
|
שלנו צריכים להתמודד. חבל שהתקשורת הפוסט ציונית מביאה את תורת העולם שלה לקו כזה קיצוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה מפלצתי בתקיפת מוצב צבאי?
אלי,
בית שמש,
12/12/04 19:50
|
זוהי לוחמת גרילה, לא פיגוע באזרחים. עצוב שמתים חיילים, צריך לצאת משם. המלחמה הזאת מיותרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפלצות?! במה הפעולה הזו גרועה
שפוי מלחמה,
12/12/04 19:42
|
ממטוס ישראלי שמפציץ מחנה של פעילי חמאס חמושים? זו לא פעולה נגד אזרחים, זו פעולת התנגדות לגיטימית (אם כי מעציבה מאוד מבחינתנו) לצבא כיבוש. והתגובה שלנו צריכה להיות באותה מדיה נגד הפעילים הצבאיים, ולא נגד אזרחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
A few points
Yoni,
mercaz,
12/12/04 19:04
|
1. even if the plan goes and we leave aza and north shomron, we will still be in that border, no matter what, between egypt and aza
2. you say its because of settlements, but you are ignorant if you don;t think terrorists and weapons from those tunnels get on busses in jerusalem and tel-aviv, so it has nothing to do with the settlements
3. after we destroy settlements, it will get worse
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
בפאלוגה אין מינהרות ויש צדק !!
ל"ת
צפצפ,
12/12/04 19:04
|
|
 |
75.
ה''פרטנרים'' השתתפו במנהרת התופת
צפצפ,
12/12/04 19:02
|
''הפלשתינים: נהרג פעיל פת''ח שהשתתף בפיצוץ מנהרת התופת; פעיל חמאס נמלט'' ציטוט ממבזקי החדשות של NRG
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
אפרופו מנהרת תופת...
צפוני,
צפון,
12/12/04 19:00
|
למען כל הצבועים וכל המתנשאים והשמאלנים המתחסדים , אני שואל כאן שאלה כבדת משקל לדעתי, מה היה קורה אילו במקרה של המ''פ, שאגב טוען לאורך כל הדרך וללא עוררין כי לא ידע כלל וכלל על היות הדמות בת 13 ו/או לא חמושה ו/או לא מחבלת ו/או אין באמתחתה מתג הפעלה שיעשה בדיוק מה שאירע היום כפי שניתן להבין מהעיתונות, אילו הדמות החשודה היתה מפעילה אותו מטען רב עוצמה כמו היום מתחת למוצב והמ''פ לא היה חותר למגע איתה או שלא היה מסתער לעבר הדמות החשודה ומנטרל את האיום הנשקף לכל חייליו, איך היו נראים פני הדברים אז? איך היינו נשמעים אז? ומה היו יכולות להיות תגובותינו אז? ובכן, אני מציע לכולם לחשוב על זה ועל מה שעובר על המפקדים והחיילים בשטח וממה הם חוששים ואיזו אחריות ענקית רובצת על כתפיהם ולא להתלהם ולחרוץ את דינם כאילו היו פושעים ורוצחים בדם קר, אגב מי שראה את התמונות בטלוויזיה מעיראק , בפלוג'ה, אז זה נקרא וידוא הריגה ותו לא, ולהבדיל אלף הבדלות המקרה של סרן ר' אינו וידוא הריגה אלא חתירה למגע עם איום מוחשי וממשי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
שמעתי שקט בפאלוגה
אילן,
12/12/04 18:58
|
האמריקאים ניכנסו לשם הבריחו את כולם. מי שלא ברח חוסל. כל סמרטוט שהתחבא במסגד גם נשלח לאללה. סוף טוב הכל טוב יוצא משם רק שקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
ערבי טוב הוא ערבי עם עט@@
ל"ת
צפצפ,
12/12/04 18:58
|
|
 |
71.
להרחיב את ציר פילדלפי
ל"ת
רחמן על פלסתיני,
אכזר לילדנו,
12/12/04 18:56
|
|
 |
70.
חודש למות עראפת
נדב,
12/12/04 18:56
|
|
 |
לנדב
שמחה,
12/12/04 19:27
|
למה לחכות שמישהוא ישנה או שמשהוא ישתנה צריך לקחת יוזמה ולשנות ,מה שאפשר לשנות !!! ואפשר לשנות הרבה !!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם ההתנתקות היתה מתבצעת כבר
מנחם,
ירושלים,
12/12/04 19:07
|
אם ההתנתקות היתה כבר מתבצעת, ולא מתעכבת בגלל סרבנות הימין הקיצוני, אולי היו הנפגעים היום נחסכים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפיגוע היה על הגבול! ההתנתקות
מאיר יוסקוביץ,
12/12/04 23:56
|
..לא מועילה במקרה זה כמו במקרים אחרים. אבל זה לא יעזור אם אספר עובדות כי העיקר המנטרה: התנתקות! התנתקות.התנתקות.התנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
הגדר תצפין וגם מינהרות התופת
ל"ת
אין התנתקות,
12/12/04 18:55
|
|
 |
68.
נורא נורא נורא,פשוט נורא!
ל"ת
אזרח,
מודאג,
12/12/04 18:54
|
|
 |
67.
נקווה שהם לא הרוגים
צפריר,
12/12/04 18:54
|
|
 |
66.
מזרח תיכון חדש, מנהרות ישנות
ל"ת
צפצפ,
12/12/04 18:53
|
|
 |
65.
זה שלא מוסרים דיווח על מצב
אליהו,
תל אביב,
12/12/04 18:52
|
|
 |
64.
המינהרה ליד הגדר,בעזה או אשדוד
ל"ת
צפצפ,
12/12/04 18:52
|
|
 |
63.
שלום עם ערבים-כנסו ללינק!!!
יחזקאל,
המרכז,
12/12/04 18:52
|
|
 |
יחזקאל אתה ממש מטומטם
ל"ת
הכל אבוד,
13/12/04 02:09
|
|
 |
A MUST SEE- be strong
Human,
12/12/04 19:36
|
|
 |
מזעזע
ל"ת
נעמה,
12/12/04 19:02
|
|
 |
62.
וכוח ציבורי על טוהר הנשק
יצחק גולדשטיין,
12/12/04 18:47
|
קריאה לפתיחת וכוח ציבורי על טוהר הנשק
מאות מחיילנו נפלו בשל טוהר הנשק. סבור אני כי הגיע הזמן לשאול:
האם המחיר כדאי?
האם טוהר הנשק תורם או שמא, מחליש אותנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Enough wth the Mussar BS
Moshe,
13/12/04 03:47
|
They do all they can to kill us.
WE SHOULD DO ALL WE CAN TO KILL THEM.
TOHAR HANESHEK IS A BAD IDEA
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנלחם, ולשמור על טוהר הנשק
מנחם,
ירושלים,
12/12/04 19:08
|
זה לא נושא לוויכוח ציבורי: צריך להלחם אבל לא לאבד צלם אנוש. יש לזה מחיר, אבל המחיר של אבדן צלם אנוש לאורך זמן - חמור שבעתיים. והדבר הראשון בטוהר הנשק: לא לשלוט על עם אחר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
תיכף יספרו על ווידוא הריגה...
ל"ת
יומי,
12/12/04 18:47
|
|
 |
60.
מוסר, מוסר.
דני,
ב''ש,
12/12/04 18:46
|
הכי חשוב זה לשמור על המוסר. וטוהר הנשק, כמובן. מאד חשוב, טוהר הנשק. לא להרוג את האוייב, לשמור על טוהר הנשק. לא לחשוב מה הם זוממים לעשות לחיילים, לחשוב על עליונותו המוסרית. ובכל הזדמנות, להתבלבל ולהיות שאננים. רק ככה ננצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבדוק מייד
אילן,
12/12/04 19:04
|
אם חיילי השייטת אישרו גישה חופשית לחופרים מתחת לאדמה, אם לא להעמידם למשפט על שלילת חופש הביטוי של לוחמי החופש. העיקר שלנו יהיו הרוגים. אסור לנגוע בפלסטינאים השכנים המסכנים. סוף סוף רואים מזרח תיכון חדש פריצת דרך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
להכותם בלי רחמים-כמו שפוגעים
אפרים,
12/12/04 18:46
|
|
 |
58.
התגובה הראשונה
פרעה,
12/12/04 18:44
|
|
 |
57.
שרון-מופז
דוד,
חיפה,
12/12/04 18:43
|
|
 |
56.
טוב מאוד...
עמרם,
12/12/04 18:43
|
|
 |
55.
קדימה-להפציץ להפציץ להפציץ !
סיון,
ק.גת,
12/12/04 18:41
|
|
 |
MUCH BETTER MECHUVAN
TZODEK,
100%,
12/12/04 20:51
|
THIS IS TRUE NOT ONLY IVAN, BUT ALSO IN NISSAN IYAR, TAMMUZ .......VECHOL YEMOT HASHANNAH.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
הנה השקט של מות עראפת מתפוצץ ל
נטלי,
רעננה,
12/12/04 18:40
|
|
 |
53.
אבו-מאזן כך לא מגיעים לשלום!!!
ל"ת
האמנתי בשלום,
12/12/04 18:39
|
|
 |
52.
כאשקלוני,ואני מפחד על הילדים
מה עושים?,
12/12/04 18:39
|
|
 |
אחרי הנסיגה מגוש קטיף
רחל,
12/12/04 18:51
|
|
 |
אוי את מטומטמת
סחבק,
12/12/04 19:20
|
הרי ברור שנפנה הכל, ובסוף כולם יגורו בת''א רבתי. בעצם, מה רע ? אולי זה עדיף, ככה אנשים טמבלים כמוך לא יבכו ש''מזניחים את הפריפריה'' ושאין להם עבודה כי הכל יהיה קרוב!
סתומה כמו נעל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
ושוב תודה לשמאל המעודד טרור
ל"ת
אבא,
12/12/04 18:38
|
|
 |
50.
להכנס עוד הלילה לעזה
קובי,
ירושלים,
12/12/04 18:36
|
ולגרום להם להצטער על היום שנולדו. רק בכוח זה יילך איתם. קצת מרפים מהם והם חוזרים לסורם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
''על מזבח ההתנחלויות''
גרשון,
מרכז,
12/12/04 18:35
|
|
 |
איבדת את העשתונות
ריאליסט,
12/12/04 18:50
|
|
 |
48.
אכלנו כאן מכה רצינית..
ששון,
נהריה,
12/12/04 18:34
|
|
 |
47.
שרון מתי תעשה כבר משהו
רות,
צפון צפון,
12/12/04 18:33
|
עם הציר המקולל הזה?!כמה הרוגים עוד יהיו לנו שם עד שתתעורר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 47
שמחה,
12/12/04 19:52
|
נא לא להפריע ,שרון כרגע עסוק בתרגיל קשה מאד ,לעשות מ 40 ,70 (קואליציה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
תוציאו משם את הילדים!
ל"ת
יובב,
שנקין,
12/12/04 18:31
|
|
 |
open your eyes
Yoni,
mercaz,
12/12/04 19:11
|
they were on border with Egypt...
you want Israel to not have anybody on its borders?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
צריך להודות,הטרור ניצח את שרון
זה גדול עליו,
12/12/04 18:30
|
|
 |
אתה אדם טיפש
יואב,
12/12/04 18:38
|
שרון היחיד שהוריד את הטרור באופן משמעותי.אתה כנראה לא זוכר מה היה לנו כאן לפני עידן שרון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
1.5 טון חומר נפץ
עמיחי,
12/12/04 18:28
|
|
 |
43.
בקיצור-אכלנו אותה.
ל"ת
פרשננו לענייני,
............,
12/12/04 18:27
|
|
 |
42.
מה יהיה הסוף .
ענת,
תל אביב,
12/12/04 18:26
|
|
 |
חבל
משה,
12/12/04 18:35
|
|
 |
41.
לאשקלונים,בקרוב תורכם יגיע!
ל"ת
יורד,
12/12/04 18:25
|
|
 |
ואשדודים וראשלצים ותל אביבים..
ל"ת
יוחאי,
12/12/04 18:39
|
|
 |
40.
10 נפגעים ולא מדוחים על מצבם
יגאל,
דרום,
12/12/04 18:25
|
|
 |
39.
ושוב תודה לאריאל שרון ...
ל"ת
ג'וני,
צפון,
12/12/04 18:24
|
|
 |
ושהשמאל היה בשלטון היה טוב
דידי,
12/12/04 18:31
|
|
 |
38.
אללה איסטור!
ל"ת
ציון,
12/12/04 18:24
|
|
 |
37.
לתמימים והטיפשים תומכי ההתנתקו
מתנחל מהערבה,
ערבה,
12/12/04 18:20
|
זה לא יגמר אחרי הנסיגה מחבל עזה יגירוש יהודים מביתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי יודע
ירון,
בנימינה,
12/12/04 19:10
|
מי יודע אם זה ייגמר? אבל לפחות אז נלחם כולנו על הבית, לא נרעה בשדות כיבוש זרים, ולא נמות כדי להגן על חבורת מתנחלים קיצונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין קשר בין המקום למתנחלים
יהודי,
א''י,
12/12/04 23:56
|
נמאס לי כבר לראות שכל כך הרבה טיפשים שאינם מכירים את הארץ מביעים את דעתם הנחרצת בצורה שמביעה בורות וטיפשות. אין שום קשר בין מעבר רפיח וציר פילדלפי לבין איזו שהיא התנחלות. אין שם התנחלויות (למעט כרם-שלום) ולא מסתובב שם אף מתנחל. עוד מעט תגידו שגם בתאונות הדרכים אשמים המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
correct
Yoni,
mercaz,
12/12/04 18:45
|
they don't understand these tunnels bring weapons for terrorists who blow up in Tel-Aviv
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Do you feel more comfortable
PLISHTIM ALECHA,
12/12/04 20:47
|
when they bring the TNT on their shoulders, and then blast you to kingdom come, you silly. Wake up PLISHTIM ALECHA.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מה יהיה?
יסמין,
12/12/04 18:18
|
שוב פיצוץ מנהרה,שוב ציר פלדלפי,שוב נפגעים,כנראה ששוב יש הרוגים.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
חינוך מיוחד
יגאל הגואל,
ישראל,
12/12/04 18:18
|
היגע הזמן שנלימד את הלקח אני לא פוליטיקאי ולא מייצג שום עמדה מסוימת אם צא או עד שנצא על כל אחד שהורגים לנו אנו צריכם להרוג 100 בלי לרחם כל העולם מתנהג כך ועל הממשלה ליצור אלמנט שירתיע כל גורם ערבי או לא, להרוג אזרחים ישראלים זוהי חובתה!!! של המדינה ושל האנשים אותם בחרנו כולנו באופן דמוקרטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
שלום עם הפלשתינאים בתחת שלי
ל"ת
נועמי,
פורטוגל,
12/12/04 18:16
|
|
 |
בטוחה?
תמים,
ארה''ב,
12/12/04 18:48
|
אני גם מעוניין בשלום עם הערבים אך לדעתי זה יקרה רק לאחר שנהרוג אלפי אלפים מהם. ואילו את רוצה אותם בתחת שלך? לא יפה נעמי ככה את כל הערבים בתחת שלך? לא חבל על התחת החמוד והסקסי שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
חלון הזדמנויות חדש...
עמי,
מחנה יהודה,
12/12/04 18:16
|
שוב מוכרים לנו אשליות על פרטנרים וכיו''ב ושוב נשלם על כך בהרבה דם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
עם אלה אנחנו רוצים לדבר?
ירון,
באר שבע,
12/12/04 18:16
|
|
 |
31.
לצאת מרצועת המוות!
עידן,
12/12/04 18:15
|
|
 |
30.
לא שלום ולא יער
יעקב,
דרום הארץ,
12/12/04 18:14
|
אנחנו במלחמה והגיע הזמן שנכנס באבי אביהם של הפלשתינאים!ללא רחמים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כבר הגיעה התגבורת מהכלא?
ל"ת
ממשוחררי הפלסטי,
12/12/04 18:13
|
|
 |
28.
מקווה שלא אבל נראה רע מאוד!!!!
ל"ת
דני,
12/12/04 18:13
|
|
 |
27.
עוד פעם אכלנו אותה
יהושוע,
12/12/04 18:13
|
בפילדלפי...לשרון לא נראה שממש אכפת.תעיפו משם את החיילים!לעזעזל!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לא נסמר מידע על מצבם=הרוגים
ל"ת
גבע,
12/12/04 18:12
|
|
 |
25.
החמאס והפת''ח
דני,
12/12/04 18:11
|
|
 |
24.
השם ישמור...
יהודי טוב,
12/12/04 18:09
|
|
 |
23.
לצאת מיד מציר המוות!!!!!!!!
ל"ת
אורנה,
חולון,
12/12/04 18:08
|
|
 |
22.
מה עושים עם ציר פלדלפי הזה??
עדי,
12/12/04 18:08
|
|
 |
טיפש/ה - זה נקרא גבול.
נסים,
תל-אביב,
12/12/04 22:23
|
הגבול הבינלאומי בינינו לבין מצרים. בהנחה שלא היית כאן בחמישים ושש השנים האחרונות. אולי נסיג את עצמנו מכל הגבולות ונזוז לאחור? יש המון מקום ליד הדגים במי הים התיכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
ה ת נ ת ק ו ת
ציונה,
ראש העין,
12/12/04 18:06
|
אין לנו מה לחפש שם יותר,כל שבוע נהרגים חיילים.אי אפשר להמשיך כך עוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש פיתרון לטרור מהרצועה
אייל,
אילת,
13/12/04 11:29
|
לבנות בכל ישוב בכל רצועת עזה , שכונה חדשה. כולל בניה של ישובים עירוניים נוספים, ולא רק ישובים כפריים קטנים כמו היום, ולאכלס בהם עשרות אלפי יהודים.
אפשר לבנות עיר חדשה בישראל בשם בית חנון שתוקם ממזרח לבית חנון הערבית, כאשר יבנה כביש מהיר דו מסלולי בינה לבין שדרות על כל האמצעים הדרושים לכך,ומשם להמשיך את הכביש לעוד עיר יהודית חדשה בשם רפיח..
לומר ולהכריז שלא תהיה התנתקות מאחר ואם תהיה לא נוכל לשלוט בשטח, ואין ברצוננו לקבל פצמרי''ם וטילים נוספים.
לומר שחבל עזה הינו חלק מארץ ישראל המובטחת ,ויש סימוכין לכך בתנ''ך, ( למעונינים אשלך תיקיה עם הסברים , ציטטות, והוכחות ).
יש להחזיר את צה''ל במלוא כוחו לכל ערי חבל עזה, תוך כדי חידוש הממשל הצבאי בכל עיר, כאשר הרשות תפורק וילקח ממנה כל הנשק הקיים,כאשר ראשי הערים ימשיכו לכהן וינהלו את כל העינינים המוניציפלים כולל השיטור הזוטר, ולפי הצורך צה''ל יבחון לחלק לחלק משוטרים אלה אקדחי 0.22 מ''מ.
לעודד הגירת ערבים מכל הרצועה למצרים, ולשם כך להקים משרד לעיניני הגירה , שיטפל בפיצוי מלא לרכושם של מהגרים אלה, ולעיניין הלוגיסטי הנדרש, כאשר בשלב ריאשון לסגור את ארבעת המעברים לרצועת עזה מכיוון הנגב והחוף, ולהשאיר רק את מעבר רפיח פתוח לרווחה למעבר ערבים למצרים, ושם יחפשו מקורות פרנסה בריאות ואף מגורים. .
ועוד ועוד ועוד.... יש הרבה מה לעשות חוץ מלהיות עם תבוסתן, כי אם נמשיך כך לא יהיה לזה סוף ! נקודה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
צה''ל צריך להפסיק לרחם עליהם
מיכה,
חיפה,
12/12/04 18:06
|
|
 |
צודקקקקקקקקק
איציק,
12/12/04 18:16
|
|
 |
19.
עד מתי אריק? עד מתי??
ל"ת
ברוז,
במטוח,
12/12/04 18:05
|
|
 |
18.
לשמעון מנתניה
דן,
12/12/04 18:05
|
אתה לא מבין ש''כשנעוף משם'' הם יתחילו לחפור לכיוון נחל עוז, וכשנוציא את הישובים מגוש קטיף פצצות המרגמה יתחילו לנוע לכיוון אשקלון? וכשסוף סוף עזבנו את לבנון החיזבלה רדף אחרינו. אז אם אתה רוצה להיות בנסיגה בטוחה סע לאוסטרליה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ידיעת הארץ
גיאוגרף,
מרכז,
12/12/04 18:14
|
תרשה לי להתקטנן אבל אין שום קשר בין נחל עוז לציר פילדלפי - פתח מפה בהזדמנות :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
זה השלום שאבו מאזן מדבר עליו?
ישי,
רחובות,
12/12/04 18:04
|
|
 |
הוא מדבר ע''זכות'' להרוס את
איש מתון,
12/12/04 19:13
|
מדינת היהודים. (זכות השיבה). לא יהיה שלום עם הפלסטינים. לצאת באופן חד צדדי. כולל מואדי ערה והמשולש. שתי מדינות לאום לשני עמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
פיצוץ מנהרה
סמי,
12/12/04 18:01
|
|
 |
למצוא פתרון יצרתי לגלות מנהרות
אחד העם,
12/12/04 18:20
|
במסגרת ההתמודדות עם חפירות המנהרות יש לשים לב ברדיוס של 5 ק''מ לפיזור חולות כי לאן נלקח החול שיוצא מהמנהרה??? במקביל יש לזרז את המוחות הטכנולוגים של צה''ל לאלתר מכשיר שיאתר רעשים מתחת לאדמה ברדיוס של 1ק''מ מכל בסיס צה''ל בסמוך לשטחי הרשות הפלשתנית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכשירי מיקרוגל - או כלב מאוזר
ממציא,
12/12/04 22:44
|
יש ראדר אדמה שארכאלוגים משתמשים בו - אבל צריך לשפרו כדי להגיע לעומק החפירות הנ''ל,
דבר אחר, אפשר להשתמש בכלבים שפותחו במיוחד לחפש ציד בתוך מנהרות צרות- והם אוהבים לעשות את זה,
כלבים כאלה פותחו בגרמניה ויש להם רגליים קצרות,
אפשר לצייד את הכלבים במצלמות שישדרו לחיילים מה קורה במנהרה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
יש שם מוצב של צה''ל או מה?
ל"ת
מרדכי,
12/12/04 18:01
|
|
 |
14.
לאאאאאאאאאאאא
אפרים,
מרכז,
12/12/04 18:00
|
|
 |
13.
בבוקר מרגמות וקסאמים
דפנה,
12/12/04 17:59
|
|
 |
12.
תתחילו להתכונן לגרוע מכל
לימור,
רחובות,
12/12/04 17:57
|
|
 |
11.
אח אלוהים מתי נעוף משם כבר?
שמעון,
נתניה,
12/12/04 17:56
|
כמה חיילים צריכים עוד לההרג עד שיבינו שם למעלה שאין לנו יותר מה לחפש בשטחים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש פיתרון לטרור הערבי ברצועה
אייל,
אילת,
13/12/04 11:27
|
לבנות בכל ישוב בכל רצועת עזה , שכונה חדשה. כולל בניה של ישובים עירוניים נוספים, ולא רק ישובים כפריים קטנים כמו היום, ולאכלס בהם עשרות אלפי יהודים.
אפשר לבנות עיר חדשה בישראל בשם בית חנון שתוקם ממזרח לבית חנון הערבית, כאשר יבנה כביש מהיר דו מסלולי בינה לבין שדרות על כל האמצעים הדרושים לכך,ומשם להמשיך את הכביש לעוד עיר יהודית חדשה בשם רפיח. לומר ולהכריז שלא תהיה התנתקות מאחר ואם תהיה לא נוכל לשלוט בשטח, ואין ברצוננו לקבל פצמרי''ם וטילים נוספים.
לומר שחבל עזה הינו חלק מארץ ישראל המובטחת ,ויש סימוכין לכך בתנ''ך, ( למעונינים אשלך תיקיה עם הסברים , ציטטות, והוכחות ).
יש להחזיר את צה''ל במלוא כוחו לכל ערי חבל עזה, תוך כדי חידוש הממשל הצבאי בכל עיר, כאשר הרשות תפורק וילקח ממנה כל הנשק הקיים,כאשר ראשי הערים ימשיכו לכהן וינהלו את כל העינינים המוניציפלים כולל השיטור הזוטר, ולפי הצורך צה''ל יבחון לחלק לחלק משוטרים אלה אקדחי 0.22 מ''מ.
לעודד הגירת ערבים מכל הרצועה למצרים, ולשם כך להקים משרד לעיניני הגירה , שיטפל בפיצוי מלא לרכושם של מהגרים אלה, ולעיניין הלוגיסטי הנדרש, כאשר בשלב ריאשון לסגור את ארבעת המעברים לרצועת עזה מכיוון הנגב והחוף, ולהשאיר רק את מעבר רפיח פתוח לרווחה למעבר ערבים למצרים, ושם יחפשו מקורות פרנסה בריאות ואף מגורים. .
ועוד ועוד ועוד.... יש הרבה מה לעשות חוץ מלהיות עם תבוסתן, כי אם נמשיך כך לא יהיה לזה סוף ! נקודה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומתי תבינו
T.B.,
12/12/04 18:13
|
מתי תבינו ששייך מוניס (אוניברסיטת תל-אביב) היא גם שטחים? וגם עכו ויפו ובודאי ירושלים וכיוב'. מתי תבינו שאסור לנו להתפשר על זכותנו על האדמה הזאת, והפלישתים (או כמו שהם מכונים היום - פלסטינאים) הם אלה שפלשו לכאן! אנחנו ממשים את זכותנו על נכסים ששייכים לנו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You should be grateful.
GIVE WAR A,
CHANCE,
12/12/04 20:36
|
These soldiers act as buffers in your backyard. Had they not been there, the terrorists would do this on your front lawn, in Tel Aviv, haifa, Jerusalem and all over. Don't act as a blind goat, just for the sake of politics. We are all in this together. Since we gave peace a chance, it is high time to give WAR a chance.Wipe them off the face off the earth for good. The time is now.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק אחרי שערפאת ימות!
ל"ת
?!?!,
12/12/04 18:09
|
|
 |
אדון שמעון מנתניה...
דודיק,
12/12/04 18:50
|
הגיע הזמן שתבין אתה וכל חבריך שכל המנהרות נחפרות בגבול עם מצריים, וזה אומר דרשני, לכן אין שום קשר להתיישבות בתוככי א''י (גוש קטיף הוא חלק מא''י לא פחות חשוב מנתניה וכו' ואולי אפילו יותר!!!!). אם חו''ח יהיה מה שאתה חושב, המנהרות יגיעו לקיבוצים הקרובים לגבול: כיסופים, עין השלושה, בארי, רעים וכו'...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
רק לא הרוגים!!!
ל"ת
רק לא הרוגים,
רק לא הרוגים,
12/12/04 17:55
|
|
 |
הרוגים
עמוס,
12/12/04 23:03
|
|
 |
9.
הבלאגן חוגג
משה,
אשקלון,
12/12/04 17:55
|
|
 |
8.
זה נשמע רע מאוד
קרן,
12/12/04 17:54
|
|
 |
7.
שוב פעם התפוצצה מנהרה
גדי,
עפולה,
12/12/04 17:53
|
|
 |
6.
הגיע הזמן להכנס בהם
חנן,
דרום,
12/12/04 17:52
|
|
 |
ואנחנו?
אלדד,
ירושלים,
12/12/04 19:12
|
מי שמבין כוח זה אנחנו. לא היה צריך להקים את ההתנחלויות. ואם כן - היה צריך לפרק אותן עוד לפני האינתיפאדה הראשונה. ואם לא אז - הרי לפני האינתיפאדה השניה. ואם לא שלשום - אז היום, לפני שיהיה מאוחר מדי. שובו הביתה, מתנחלים וחיילים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוחה- יוטל עונש מוות למחבלים
ל"ת
מיכל,
12/12/04 19:48
|
|
 |
לא להכנס, לצאת מהרצועה. די
ל"ת
מוחה,
12/12/04 18:17
|
|
 |
קודם להכנס בהם מהאוויר
שלום,
12/12/04 20:27
|
לנתק חשמל ורק אח''כ לצאת כשיבואו להתחנן על נפשם על הבירכיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אוי ואבוי!
עידו,
12/12/04 17:50
|
|
 |
4.
נותר רק להתפלל..
גאולה,
ירושלים,
12/12/04 17:50
|
|
 |
3.
זה השקט שאחרי עראפת??
ל"ת
עמיר,
חיפה,
12/12/04 17:48
|
|
 |
2.
שוב פילדלפי??
ל"ת
אלעד,
12/12/04 17:48
|
|
 |
1.
אלוהים ישמור על החיילים
ל"ת
ירדן,
12/12/04 17:47
|
|
 |
with Betzelem
Yored,
13/12/04 00:33
|
even GOD can't help...........remember SHAYETET 13?............they can't even do their job,they worry too much about what the leftist will say,,what betzelem will say,what the European will say,what the world will say...............if we are from within don't let our elit clean up,we will have more and more blood spiled for nothing...............bunch of self hated people.....JEWS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל- Yored
ליהי,
13/12/04 08:57
|
אתה דפוק זה מה שאתה! אלוהים שומר על כולנו. עדיף שתשתוק, כי למה בעצם אתה בחיים?! אלוהים שומר עליך לא אף אחד אחר!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|