 |
74.
4 חודשים התולעים השקיעו...
אפי,
ר''ג,
14/12/04 12:10
|
רק ללמדינו כמה השקט מתעתע וכמה כוונותיהם רעות גם כשהם שקטים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
יעל דיין ושכמותה גורמים נזק
ל"ת
יוסי,
תל אביב,
14/12/04 11:13
|
|
 |
72.
איפה את יעל דיין!
ל"ת
טלי,
14/12/04 08:21
|
|
 |
71.
Tguva
Tguva,
Nechona,
14/12/04 03:46
|
Next time when they dance in the street at Gaza, Drop a bomb. That will teach them,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
We will find a cure!
Republican,
USA,
13/12/04 23:22
|
the jewish people been through 1) babilon 2) Nazi's 3) 1948- against 200 million arabs
those palestinians rats are a a desease, and as you know, eventually we will find a cure!!!!!!!!!
tanhumay la mishpahot!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
מי שלא מגרש מגורש ,והמרחם
ל"ת
מוכה .רקכח,
יביא שנוי,
13/12/04 18:45
|
|
 |
68.
מספיק עם הרחמנות על האויב
יצחק גולדשטיין,
13/12/04 18:29
|
מטרה היא להרוג אותם, ולהשאר בחיים. הם לא בני אדם, תפנימו. אין פה שום בעיה מוסרית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
aravim primitivim
no metter,
13/12/04 16:57
|
We give them jobs in Israel try to civilize them, and they going back in time to the caves area. All these actions only heart themselves. Anything they'll try with force they'l have 10 times stronger reply from Israel. By force they'l won't get nothing only more death.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
קראתם?...........
משנה,
13/12/04 16:53
|
בהופעה באירוע לציון 17 שנה לייסוד החמאס, שנערך במחנה הפליטים עין-חילווה בלבנון בהשתתפות 2,000 מתומכי הארגון, אמר חמדאן: ''אנו מדגישים היום שההתנגדות תימשך למען עמנו ולמען מטרתנו, עד שהכיבוש יגורש מארצנו''. מה זה דווקא מכל מחנות הפליטים שיש בלבנון לא בסברה לא בשתילה לא באל בורג לא באל אוזעי לא במיה מיה לא ברשדייה דווקא במחנה המקולל הזה הם מפגינים? החמס????? לא להאמין לאן הגענו.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
המלצה:תשלחו את השייטת אל הנבלה
אסי,
ירושלים,
13/12/04 15:51
|
המלצה שלי, לתפוס את החלאה הזה. לפצוע אותו. לתת לו להתחנן על נפשו ואז לעשות בו וידוי הריגה. אבל בצורה שימות לאט. ''אלה מבינים רק כח''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואז מה ?
חמאסניק,
14/12/04 09:37
|
|
 |
64.
ilana dayan
zizo,
california,
13/12/04 15:50
|
|
 |
63.
נכון, הם ניצחו.
נוח,
רג,
13/12/04 15:30
|
במאבק הזה הם ניצחו, הפעולה שלהם משובחת מבחינה מבצעית ומעידה על כשלון שלנו בשני תחומים: העדר מודיעין , חפרו 4 חודשים ולא ידענו מזה. והשני- כשלון טכני, איך עד היום לא הצליח המוח הישראלי להמציא מערכת המזהה חפירה שכזו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכשלנו בגלל השמאל והתקשורת
tr,
13/12/04 17:35
|
זה מה שקורה שלא מגבים את החיילים מי יודע אם הילדה בת ה13 נישלחה כפעולת הסחה אחרי פיצוץ המוצב הראשון צהל היה צריך לעשות חישוף של קילומטר רדיוס מסביב לכל המוצבים שם פשוט יעיל וזול אבל כמובן שהשמאל והתקשורת לא היו נותנים לצהל לעשות דברים שמגנים על החיילים ועסוקים רק בלהחליש את כוחו ויכולתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
מתפלא שהם לא שתו גם דם
רן,
13/12/04 15:24
|
|
 |
למה חיות? הם פעלו נגד חיילים
איל,
13/12/04 17:31
|
זוהי מלחמה ובמלחמה הורגים. החיות הם אלו שהורגים אזרחים חפים מפשע. תקיפת חיילים הנמצאים בשטחים היא מלחמת שחרור לפי כל אמת מידה, בוודאי לא רצח חייתי. לגבי הוידוא הריגה שהפלסטינאי דיווח עליו, זה היה וידוא הריגה בחייל אוייב. צהל לאחרונה ביצע וידוא הריגה בילדה בת שלוש עשרה. אז מי החיות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפיכך יש להרוג בהם - באלפים
דני,
13/12/04 20:58
|
יהיה זה לגיטימי בעינך לפוצץ פצצה של טון וחצי במצעד בו כולם נושאים נשק ויורים באוויר ומאיימים להרוג בנו? אם נעשה זאת האם תאמר שזו מלחמה וזה לגיטימי? משום מה לא נראה לי. לפי מה שאתה אומר יש לנו הזכות להתחיל ולחסל את כל חיות האדם האלה. לצעוק אללה הוא אכבר ולהתחיל לירות בהם עד שנגאל מהפרצופים צמאי הדם שלהם. לפי מה שאתה אומר ברור שאם מישהו נותן לך אגרוף בפרצוף אתה צריך למצוא למה זה הגיע לך. אם הייתה אישה אני בטוח שהייתה אחל'ה אישה מוכה - מוכה וצייתנית ולעולם לא מתלוננת גם כשכואב... וכן - הם רצחו בנו לפני הכיבוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החיות הם אלו שנותנים לך לחיות
בתוכם,
13/12/04 18:43
|
היום לא רחוק שהבנה תהיה אחת הגבול המערבי של האיסלם הירדן אתם לא משאירים מוצא אחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
הגיע הזמן לחסל גם בהפגנות!
ל"ת
נאמן הציבור,
13/12/04 14:58
|
|
 |
60.
איפה היינו שנחפרה המנהרה???
א.ל,
שומרון,
13/12/04 14:43
|
כשהמנהרה הזאת נחפרה והוטמנו בה טונה וחצי של חנ''מ כולם היו עסוקים בלרחם על החייל ה''מסכן'' שהתראיין אצל קובי מידן וכמעט הרג זקנה או לכעוס על חיילי השייטת שהרגו מ ב ו ק ש !!!! אז חאלס עם כל הבולשיט של היפי נפש תנו לצה''ל להתרכז במה שבאמת חשוב!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
זה הזמן להכות בהם...
ד.ר,
13/12/04 14:13
|
שחררו את החבל לצה''ל ותראו תוצאות,''הקם להורגך-השכם להורגו'', מכירים?צריך למחוק את השטחים מעל פני האדמה,שיתחחנו ללחם,מים וחשמל,טרוריסטים מתועבים, הגיע הזמן ללמוד מארה''ב שמכה ללא רחם והורגת מאות בטיל אחד,זה הפיתרון,מתי נבין זאת?מתי???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
התנתקות מטורפת
פרופ' משה גזית,
נהריה,
13/12/04 13:16
|
ההתנתקות תוליד טרור מתוחכם ואלים פי כמה. השרים וחברי הכנסת דואגים רק ל......שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
במערכת הבטחון
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/12/04 13:04
|
במערכת הבטחון כבר מחוממים על המחבלים שפוגעים בחילינו המשרתים בצה''ל. ואם זה יתפתח לשלב של הכפלת אורך המנהרה בשניים ויישור השטח. ככלל חשבונאי פשוט הפותר את הבעיות -הרי שהגענו לימות המשיח . בו מתגלים סודות המתמתיקה לבני האדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
החייל התחנן
ל,
13/12/04 11:54
|
|
 |
הוא לא התחנן ולא בטיח
AA,
13/12/04 12:40
|
החיילים נילחמו בגבורה הדפו את התוקפים והרגו אחד מהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אישור לדעותי הגזעניות.
:-),
13/12/04 11:31
|
חיל ערבי ישראלי, התחנן למחבל ערבי פלסתיני על חיו, ו''השאטר'' הרג אותו. מעשה הומני הזועק לדברי שבח במיוחד מפי חברי הכנסת הערבים, מילא קשה להם לשבח אז לגנות. איך יגנן? הרי הם נולדו עם גנים רצחניים וזו עוד הוכחה. אצלנו לעיתים נלחמים להשאיר אותם בחיים, לטעמי אידיוטיזם טהור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוטב לך כי לא אשמע נימת ציניות
ל"ת
כהנא חי,
13/12/04 12:58
|
|
 |
54.
להבעיר עוד הלילה את עזה ורפיח
אני,
13/12/04 11:28
|
|
 |
53.
תחליפו כבר את הכותרת השיקרית
Amir A,
13/12/04 10:56
|
נמאס לקרוא ציטוטים שיקריים של דוברי הרוצחים כמו היו אלו דברי אלוהים חיים עיתונות טובה מפעילה שיקול דעת ולא ניסחפת אחר הצהוב כמו בארוע השייטת שהכותרות הבומבסטיות נעלמו בקול דממה דקה וכמו ארוע הכנר שלא הושפל יש לדווח הכל וללא מורא אבל רק אמת בדוקה ומוחלטת אחרת אמון הציבור בעיתונות יורד עד שבמקום להיות עיתונות נושכת ובעלת משקל ציבורי יהפוך העיתון לנייר לניקוי שמשות וחבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אם לא עכשו אימתי???
אלי,
נתניה,
13/12/04 10:24
|
-אם אחרי בושה כזו (ואין טעם להסתיר זאת, ממש בושה) לא תהיה פעולה שתוציא להם את החשק אפילו לחשוב על משהו בכיוון הזה, אם לא יעשה הדבר, אז כנראה שהם פשןט צודקים:אנחנו לא נספרים!!! הייתם מאמינים לפני 20-30 שנה שדבר כזה יעבור בלי תגובה הולמת? בודאי שלא, היום אנחנו לא רציניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
גם אנחנו היינו משוויצים...
דני ב.,
השרון,
13/12/04 10:23
|
הרבה מילים נשפכו על לוחמי החוש שלנו על הנועזות שלהם על התושיה על ההקרבה ללא נשק סביר ללא תחמושת ללא מומרי נפץ מול צבא גדול ומסודר, מול מפקדות מול מחסומים עוצר מעצרים עינויים ומה לא? כאשר אנו הפכנו להיות כובשים ואנו נוהגים כשם שכל כובש נוהג דהיינו המעצרים העוצר העינויים ההרג שלילת חופש התנועה שלילת זכויות אזרח ואנוש ברג פצועים ווידוא הריגה ומה לא ? אנו קוראים להם טירוריסטים כמו שקראו ללוחמי האצ''ל והלחי שגם הם לא תמיד הקפידו על טוהר הנשק. גם הם טמנו פצצות במקומות אזרחיים וברית הבריונים בזמנו גם טמנה חומרי נפץ בשווקים ובאוטובוסים. כך שאתם רואים איך הגלגל מסתובב לו? הצדק אינו אבסולוטי של צד זה או אחר והתנהגותו נראית תמיד חייתית לצד השני למרות שגם אנו חטאנו לא פחות מהם. עתה לפעולה האחרונה עם כל הכאב צריך להודות שתכנון כזה , דיוק כזה בתקופה כה ארוכה ולמרות שתקפו צבא סדיר ומודרני חלקם אף הצליחו לקחת שלל ולחזור בשלום. לו מחתרת יהודית הייתה עושה כך היינו עושים להם גלוריפציה כזאת ואלבומים היו נכתבים. לכן עם כל הכאב חבר'ה תפנימו ותראו באויביכם גם כן בני אדם ותודו הפעם הזו אכלנו אותה כי נתפסנו שוב עם מכנסינו למטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק שמעשי ה''גבורה'' האלה
פרט,
שולי,
13/12/04 13:44
|
של הריגה בנו החלו הרבה לפני שחרור עזה (מה שאתה קורא כיבוש).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני רותח!!!!!
עבד סוועד.,
13/12/04 13:14
|
נשמע לי כאילו אין לך מושג. אתה בור ועם והארץ! האם שמעתי נימה של הערצה בקולך לחיות האדם הללו? ...כן, אכן שמעתי. אתה אנרכיסט ידידי, ברכותיי, כרגע עברת את הגבול אל האל חזור, אל הניבזות האין סופית, אין לי פה, לא את המקום ולא את החשק לחנך אותך מחדש, כי מישהו בטוח עשה עבודה נוראית בחינוכך. על איזה עינויים אתה מדבר? נאמת פה חתיכת נאום שכולו ג'יבריש אחד גדול. בן כמה אתה? נגב את החלב משפתייך, לפני שאתה פוצה את פיך ופוצח בבליל שטויות! ומעליב את המתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני-אנטישמי
תגובה לדני,
תל-אביב,
13/12/04 10:55
|
לך תגור בארצות כמו שוודיה ובלגיה לך יא פעיל זכויות אדם הומני מטורף!! מי בכלל רוצה אותך פה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובתך בדיוק מוכיחה שצדקתי
דני ב.,
השרון,
13/12/04 13:17
|
במקום שתדבר ממה שנשאר משארית מוחך הימני, צגיב מהראש ולא מהבטן. צדקתי בכל מילה ולכן אתה מתרגז. ממקום מושבך הנוח בכורסה מול הטלוויזיה אתה פותח לוע ואילו אנו הורים לחיילים שלילות שלמים מעבירים ללא שינה מפחד הדפיקות בדלת זכותינו להביע את דעתינו כמה שנרצה. אני נמנה על הדור שלחם עבור הארץ הזו ואף אחד שטוף מוח לא יטיף לי מוסר או ישלח אותי לגור בגלות, די שאבותינו יצאו מהארובות בגלל שנאה יוקדת אין לי צורך שהשנאה לך אלי תשלח אותי לאותו המקום. לכן אני מביט עליך בצער רב כי רבים בארץ הזו איבדו דרכם ההומנית בשם אדמות ארורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדני מהשרון,חבל
מנשה,רמת השרון,
13/12/04 18:15
|
|
 |
רוצה תשובה רציונלית?
לא משוגע,
13/12/04 16:40
|
אף אחד מאיתנו לא היה משוויץ במעשה כמו ירי בחייל שמתחנן על נפשו. גם לא האצ''ל וגם לא הלח''י ואפילו לא ברית הבריונים. אף המון יהודי לא היה קורע לגזרים שני חיילים (חיילי מילואים לא קרביים אפילו!), טובל את ידיו בדם והולך להראות לכולם בחלון. אף צלף יהודי לא היה רואה אב (לא חמוש או חייל) מחזיק בתינוקת (גם כן לא חמושה או חיילת) ויורה בתינוקת. אף לוחם מחתרת משלנו לא היה יורה באם על 4 בנותיה, ועושה בהן וידוא הריגה. אף עובד יהודי לא היה מחסל את מנהל המפעל הערבי שלו. אף טרוריסט יהודי לא היה יורה בילדים הישנים במיטותיהם או בילדים בוכים בידי אמם המתחננת לרחמים. והרשימה ארוכה ארוכה ארוכה. אז אני לא חושב שאויבינו זכאים לתואר בני אדם, ולא חושב שחבר'ה שלנו שהיו עושי מעשים כאלה היו זוכים להערצה מהקונצנזוס (שוליים קיצוניים תמיד יש, מה לעשות).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההשואה ביננו מיותרת
רועי,
13/12/04 19:01
|
בתור קצין צה''ל במיל אני בטוח בלי בכלל להעיף מבט שני על הצבאות האחרים שאנו הצבא המוסרי וההומני ביותר בעולם. רק חבל שאנחנו מתוך רצון להיות צדיקים יותר מהאפיפיור גורמים למות מיטב בננו על מנת לרצות את יפי הנפש אשר צומחים בתוכנו והופכים מבלי משים לרוצחים של חיילים ישראלים הנאבקים למענם חירותם וביטחונם. לא חסרות הדוגמאות של התנהגויות מזוויעות של צבא ארהב בריטניה צרפת רוסיה והרשימה עוד ארוכה שלא יעלו על הדעת בצבא ההגנה לישראל סייג אחד זה לא אומר שאני לא מאמין שיש ביננו אי אילו עשבים שוטים אשר מנצלים את כוחם ומעמדם ככובשים אך כל עוד כחברה אנו יודעים לעשות את ההפרדה זהו הניצחון שלנו אנחנו לא נהפוך אותם לגיבורים אנחנו לא נעריץ אותם אנחנו לא נרצה להיות כמותם ולא נממן אותם אנחנו בני אדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
לא שמעתי גינויים
מרק,
נתניה,
13/12/04 10:23
|
על וידוע הריגה שנעשה לחייל צהל? מה קרה לבצל''ם ולכל העיתונאים הגיבורים שלנו שיודעים לשפוך טונות של זבל על החיילים שלנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
רק טרנספר הוא הפתרון לעימות...
א.ש,
ירושלים,
13/12/04 10:23
|
גירוש ,חלופי אולוסיה ,חומה, גדר, מוקשים, שטח מפורז בנינו לבין הערבים כולל ''ערביי ישראל'' .רק הם יבטיחו את עתידה של המדינה !!! ליברמן צריך להיות ממובילי המנהיגות הישראלית !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to 49
jimmy euskadi,
madim,
13/12/04 13:10
|
israeli arab soldier are killed in action and you are talking about transfer, shame on you, racist.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לג'ימי, הוא דיבר על הפלשתינים.
ל"ת
דון קורטיזון,
13/12/04 13:34
|
|
 |
48.
רישא וסייפה
נס די-נור,
דרום,
13/12/04 10:20
|
ראשית, תנחומים למשפחות הנופלים, אנחנו איתכם כפי שאתם איתנו.
כותרת המאמר היא: ''החייל הפצוע התחנן על חייו'' אולם בציניות מוחלטת לפני טור התגובות, מישהו מתיימר לגלות את פני ה''פארטנר הפלסטינאי'' בבאנר מרצד. מיהו זה המשקר בתקציבי ענק ובמצח נחושה? האם שמתם לב ש''הפרטנר'' לא מצליח להסתיר את פרצופו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
תזכירו לי למה השעו את השייטת
ל"ת
רק לפני שבועיים,
13/12/04 10:12
|
|
 |
אתה רומז למשהו? אז תפרט.
דון קורטיזון,
13/12/04 13:18
|
ואם לא, אז בלום פיך! כי הוכח מעל לכל ספק שהחיילים של השייטת היו נקיים מכל רבב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
shayetet
jimmy euskadi,
madim,
13/12/04 15:06
|
Agree with you, typical misinformation , they were clean but the damage on theire names was done.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מחונן נכון ?
המסביר,
הסביר,
13/12/04 13:49
|
הסבר - מישהו כאן עלה על המשותף בירי באוייב פצוע - מה שעשו השייטת בצדק רב (ללא רבב כהגדרתך) וזכו לגל תקשורת עויין - ומה שעשה המחבל המתועב ולא ריגש אף פעיל זכויות אדם בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
לסגור את מעבר הגבול ברפיח ולא
שלי,
13/12/04 10:11
|
לפתוח לעולמים. הם יודעים שהפעולה תיצור קשיים במעבר ובכל זאת הם שמחים וחוגגים .ואח''כ הם מתבכיינים לכל העולם שלא נותנים להם לצאת לעבוד כדי להביא לחם לפיות העוללים,או לפגוש בני משפחה.ההסברה הישראלית חרא! עד מתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
שאלה אחת
דניאלה,
רעננה,
13/12/04 10:11
|
מה הם עושים שם ב''רפאל''? שותים קפה ופותרים תשבצים? ניתן היה לפתור את ''בעית'' המנהרות מזמן, אך לאיש לא אכפת שם ''למעלה''.Nobody gives a damn.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
החיילים המטומטמים שלנו מנשימים
המדינה מטומטמת,
13/12/04 10:10
|
לעומת המחבלים שיורים בחייל פצוע. כמה מטומטמת המדינה יכולה להיות? למה לא מנתקים להם את המים? למה נותנים להם כסף! שימותו כולם ברעב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
חיות הטרף בפעולה...
ל"ת
חלס,
13/12/04 10:09
|
|
 |
42.
איפה ''בצלם''??
?,
13/12/04 10:08
|
|
 |
הם ישנים
ל"ת
אני,
13/12/04 13:45
|
|
 |
41.
הם ניסו לעשות מנהרות גם לאזרחי
ירון,
חיפה,
13/12/04 10:05
|
פיגועי מנהרות נגד מוצבי צה''ל אינם היחידים. גם נגד יישובי ישראל ניסו לעשות פיגועים ככה. המנהרה שנמצאה מתחת לכפר דרום. המנהרה בה חדרו מחבלים לכיסופים וכו'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
לא להתלהם
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/12/04 10:01
|
לא להתלהם פשוט לזרוק. קח את הנבלות שים אותם על משאיות וקדימה לזרוק ללבנון אבל בשום צורה אל תתלהם. וככל שתבין שההתלהמות היא מהשטן ולעומתה המשליך את הזבלים הנבלות והחיות מחצרו פועל הוא בשם האלוהים.אז תרגע ובצורה רגועה לחלוטין תעלה אותם על משאיות ותזרוק אותם מעבר לגבול הלבנוני.-בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
זו הסיבה למה ל
ROYA,
13/12/04 09:54
|
עולם לא יהיה שלום!!!! וזה ההבדל בין ישראלים ופלסטינים!!! אצלנו אם איש חמאס היה מתחנן על חייו הוא היה נשאר בחיים!!!!
פלסטינים אני מתעב אותכם!!!
לנצח תהיו שפלים ומושפלים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
יניב,
בת ים,
13/12/04 10:14
|
ערבים לעולם לא ישתנו הם אוהבים לראות דם לכן שלום לא יהיה איתם לעולם ימ''ש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מי שלא מרחם על פצועים...
עדן,
פ''ת,
13/12/04 09:52
|
לא ירחמו על פצועים שלו. זוכרים את וידוא ההריגה של השייטת ? זוכרים את וידוא ההריגה בילדה ? למה אתם מתפלאים שגם לנו עושים וידוא הריגה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם שלהבת פז?
רותם,
13/12/04 18:31
|
תינוק בת 10 חודשים נורתה למוות ע''י צלף פלשתיני עוד לפני כל השטויות האלה שפורסמו בעיתונות!!! אל תחפש תירוצים הם חיות שפלות, מתי ראיתה אותנו יוצאים במחולות בת''א כשצהל הורג כמה מבוקשים? אף פעם! למה? כי אנחנו תודה לאל לא כמוהם! יש לנו ערך לחיים בעוד שלהם יש ערך למוות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרשעות שלך עולה על הטיפשות.
דון קורטיזון,
חיפה,
13/12/04 12:13
|
אני חושב שהוכח מעל לכל ספק שהאשמות שהוטחו בשייטת היו האשמות שוא, בכל מקרה, אנחנו התייחסנו לזה בחומרה, והחברים שלך מתייחסים לזה בשמחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה הבן של יוסי ביילין ?
ל"ת
אביגדור ליברמן,
13/12/04 10:25
|
|
 |
סתום את הפה!
יוסי,
דרום,
13/12/04 10:07
|
מי אתה דביל קטן שתשווה בין חיילי צבא הגנה לטררוסטים הנתעבים האלו. לך לישון כדי שתקום מפוכח יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
תגובה
א,
דרום,
13/12/04 09:48
|
כואב , כואב ,כואב. זאת הבעיה שאתה ספק נלחם וספק לא יודע מה אתה עושה שם. אם מלחמה אז לקרוע להם את הצורה ולהפעיל את מלוא כוחו של צה''ל ולגמור את הסיפור ביום אחד. אך אם אתה לא נלחם חבל על בריאותם הנפשית של החיילים ושל אזרחי המדינה . נשבר כבר !@#$%^&^%%
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
רק טרנספר
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/12/04 09:48
|
טרנספר זה מה שנקבע שיהיה וזה ממדת הרחמים. וממידת הדין מטוסים הפצצות וארטילריה הפועלת וכותשת. בכל מקרה הלך עליהם ומדוע הם רוקדים?לאלוהים פתרונים. האם חשבו שבזה שהרגו חמישה חילים ישראלים יקבלו פרסים? ואם היו יודעים מה שאלוהים מכין להם האם היו יוצאים להפגנות שמחה ברחובות-ודאי שלא אם כן התשובה היא ששמחתם מוקדמת והם יאכלו את מה שבישלו עד הפירור האחרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
להשמיד את עזה 1 לתמיד
ל"ת
me,
israel,
13/12/04 09:47
|
|
 |
34.
חאפלות בעזה,ושרון לא מגיב!!
עם סמרטוטי,
13/12/04 09:46
|
|
 |
33.
להחזיר את השגריר ממצרים!
טון חומר נפץ,
13/12/04 09:43
|
מדובר במדינה שהיא במלחמה איתנו,מעבירה חומרי נפץ לפלאסטינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
בלית ברירה
נס די-נור,
דרום,
13/12/04 09:42
|
17 ו-18 עורו! מתי תקלטו שעליכם לפנות את ביתכם וחצרכם לרצותם? חיפה יפו ועכו לדעתם כבושים לא פחות מתל אביב ולא פחות מירושלים ועזה. ולעזאזל העובדות שגם לנו זכות. הסטוריה תמיד נכתבת אחר כך. המצב עם הקאסם ומנהרות התופת ותגובותינו- מזכיר לי את הבדיחה על האיש שאהב את הכלב שלו מאד, כשאמרו לו שצריך לקטום לכלב את הזנב (מטעמי בריאות כמובן, חמדה) הוא חתך כל יום רק קצת מהזנב שלו, שלא יסבול. חוסיין היה יותר הומאניטרי-חתך בבת אחת (10000 טרוריסטים)ואיפשר לשאר האוכלוסיה לחיות. המצב היום הוא ללא ספק מלחמה. חוסיין ניצח את הטרור במדינתו. ואנחנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון קטן...
דון קורטיזון,
13/12/04 13:23
|
דבר 1 הוא לא הרג 10000 אלא פחות, ומתו שם גם אזרחים ולא רק מחבלים, אבל אין ספק שזה עבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
המנהרות קצה הקרחון
רון,
13/12/04 09:39
|
כאשר צהל עוסק בהכנות לטרנספר של יהודים, במקום למנוע הברחות נשק ושמים, במקום להעתיק את הערבים למדינות ערב, זו לא המנהרה היחידה שתתפוצץ. יום אחד נקום בבוקר עם מנהרת חבלה במקומות אסטרטגים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
ביבי -- 3 פיגועים ב 3 שנים!
ביבי הצילו,
13/12/04 09:38
|
|
 |
ביבי? אני מעדיף את הרב בא-גד..
ל"ת
דון קישון,
13/12/04 13:24
|
|
 |
29.
התעללות דתיים בערבי-והקהל מריע
ג'ק,
משמר העמק,
13/12/04 09:38
|
|
 |
התעללות טיפוסית של ערבים
ל"ת
יהודי,
13/12/04 10:11
|
|
 |
28.
אני מקוה שעוד הרבה פלסטינים ית
שי,
ים,
13/12/04 09:37
|
יתחננו על חייהם. צהל נהגו בטפשות כאשר הצילו פלסטיני ממוות בטוח מהתמוטוטות המנהרה חבל שהצילו אותו אני מקווה שימות בדרך אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אל תדאגו..שרון יכנס באימ-אימא
אני,
13/12/04 09:33
|
|
 |
זוכר את הסיסמה שרון יביא שלום
אלי,
בגבעה,
13/12/04 10:08
|
זוכר את הסיסמה שרון יביא שלום איפה זה היום ?בתקופת רבין היית יוצא לרחובות ,איפה אתה מסתתר עכשיו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
הפגנות שמחה בעזה
ווטאן ןן,
צפון,
13/12/04 09:31
|
מי שחי במזרח התיכון ורוצה לשרוד צריך להתנהג כמו במזרח התיכון ולא התחת במזרח והראש במערב בסופו של דבר גם התחת יהייה במערב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אנחנו בעצמנו
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
13/12/04 09:30
|
אנחנו בעצמנו גורמים לרוצחנו להיתנהג כך הם רואים את התיקשורת השמאלנית וכך הם לומדים כיצד להגיב אנחנו בעצמנו מלמדים את אויבנו כיצד להילחם בנו בעיקבות מילחמות היההודים שיפי הנפש מיצרם ללא גבולות וללא הגיון ונורמלית אשית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
משהו חשוב
משה,
13/12/04 09:28
|
הגיע הזמן שגם הדתיים יתגייסו לצבא כי לא מגיע לבנים שלי לא להיות בבית וכשהם בבית אז זה פעם בשלושה שבועות! וגם למה שהבנים שלי יהיו בצבא בזמן שהם מקבלים כסף מהמדינה על זה שהם לא עושים כלום! כל היום הם מתנדנדים והבנים שלי עלולים למות בגלל שהם החליטו שהם מתיישבים באיזה חור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חרדים, לא דתיים, הדגש.
ירון,
חיפה,
13/12/04 10:10
|
הזרם המכונה חרדי מתגייס רק בחלקו ועשרת אלפים מוציאים פטור מטעמי חרדיות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
המנהרות יגיעו גם לאשקלון .
טל,
מרכז,
13/12/04 09:27
|
אחרי ההתנתקות יגיעו המנהרות גם לאשקלון ואשדוד. למעשה לכל מקום שירצו כולל חוות השקמים הסמוכה לשדרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אין מחבלים אין פיגועים
גנדי,
13/12/04 09:21
|
להתחיל להיכנס לעזה ולשכם ולאתר פעילים של החמאס והפתח... ולעצור ולהרוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
ל-17 .
דניאל,
ירושלים,
13/12/04 09:21
|
|
 |
20.
ודוי הריגה
מירו,
שוויץ,
13/12/04 09:16
|
גם עכשו המערכת הפלסטינית תעשה ועדת חקירה לאותו חייל למה הוא הרג פצוע? בוז לצלם בוז לשלום עכשו בוז לכל אלה החיים באשליות, ההבדל הקטן הוא שאותו רוצח בעמו יהפוך לגיבור אצלנו היו שולחים אותו לבית סוהר. ידידיי התעוררו אין לנו עסק עם בני אדם יש לנו עסק עם רוצחים ללא נשמה. תנחומי לכל המשפחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו ננצח כי אנחנו יותר טובים
ציונית,
13/12/04 22:36
|
|
 |
מירו. אתה צודק.
ל"ת
רונן,
13/12/04 10:33
|
|
 |
ל מירו
שאול,
13/12/04 10:21
|
מה רציתה לומר? גם ''ההבדל הקטן'' ביננו אתה רוצה למחוק? להידמות ל''רוצחים ללא נשמה'' רציתה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Stop the BS
Moshe,
13/12/04 17:29
|
We will never be like them, don't worry. But if they do not treat us like human beings - WE SHOULD NOT TREAT THEM LIKE HUMAN BEINGS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
We WILL win them with
ל"ת
high standards,
13/12/04 10:00
|
|
 |
אל תצחיק אותי......
דון קורטיזון,
13/12/04 12:48
|
אנחנו ננצח אותם עם סטנדרטים גבוהים? מה ? מאיפה נחתת? ממאדים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל קורטיזון
מ פה,
13/12/04 14:59
|
|
 |
איכות או מוות
שאול,
13/12/04 10:47
|
לא נראה לי כי מירו יבין שאיכות תכריע המערכה, לדעתי, הוא רוצה למחוק ההבדלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשאול היקר....
דון קורטיזון,
13/12/04 12:53
|
אני מרשה לעצמי לצטט את נסראללה: שעם כל השינאה שלי כלפיו, אני חייב להעריך את המילה שלו, ולומר לך ציטטה ממנו, מדויקת לטעמי,- '' הישות הציונית עם כל הנשק הגרעיני שלה, והטנקים והמטוסים, חלשה כקנה הסוף...'' אני היחיד שרואה את מה שהוא רואה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדון היקר
שאול,
13/12/04 14:34
|
מה שכתבתה לא מחליש דעתי כי איכות תכריע המערכה, ואין הכוונה רק לעוצמת כלי ההשמדה, חשוב[ואולי יותר] איכות החומר האנושי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקחים
א.ד,
הרצליה,
13/12/04 12:19
|
לא נראה לי שלמדת לקחים.ההבדל הקטן רק הורג לנו אנשים יקרים.לא יודע אם אתה מבין איפה אתה חי. בשוויץ בטח שלא.להזכירך אנו חיים במזרח התיכון ויש להתייחס לדברים כפי שהאוייבים מתייחסים אליהם.אם לא המשך לההרג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל א.ד.
שאול,
13/12/04 14:39
|
אתה יכול להסביר המשפט:''ההבדל הקטן רק הורג לנו אנשים''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סטנדרטים ?
יהודי,
13/12/04 12:07
|
סטנדרטים גבוהים היו גם בימי מלחמת העולם השניה. די להלקאה עצמית. אומללים צאו מעצמכם. נפוחים מחשיבות עצמית, אומני הניסוח וההטעיה, סופיסטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל יהודי
שאול,
13/12/04 14:41
|
|
 |
''וידוא הריגה'' - מלשון ''לוודא''
ל"ת
ערן הבוחן,
חיפה,
13/12/04 09:29
|
|
 |
19.
להם אין שמאלנים על הראש!
ל"ת
איתן,
13/12/04 09:14
|
|
 |
כי אם היו, אז היו עורפים להם
ל"ת
את הראש,
13/12/04 22:37
|
|
 |
18.
גם אנחנו צריכים להיות כמוהם ?
מספיק עם,
ההתלהמות,
13/12/04 09:09
|
מה כל ההתלהמות הזו כנגד ''בצלם'' וכולי ? האם אנחנו צריכים להתנהג כמו חיות רק בגלל שהם ככה ? תפסיקו עם זה. הם חיות, ואנחנו חיות מתורבתות קצת יותר, זה הכל. לא מדובר פה, אגב, על פיגוע טרור באזרחים באוטובוס. מדובר פה על פעולה לגיטימית כנגד כובש בכוח, תרצו או לא תרצו, תאהבו את זה או לא. זה מה יש. כמו שאנחנו עשינו לאנגלים בזמנו, כך גם הם- וכך בכל מקום אחר בעולם שבו עם מנסה לשלוט בכוח על אנשים אחרים.
לצאת מעזה והמשטחים- מייד.
מספיק לגדל עוד חיות. המצב הזה רק יגרום לעוד עשרות אלפי ילדים פלשתינאים להיות חיות אדם, במקום בני אדם. ואצלנו גם כן- השחיתות המוסרית חוגגת כאילו שיש לזה סיבה הגיונית. אין לזה סיבה הגיונית. לא פה אצלנו- ובטח שלא שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הערבים הם הכובש האכזר כאן
אפי,
13/12/04 20:50
|
הם הכובש האכזר כאן ולא אנחנו והגיע הזמן להפסיק את הכיבוש הערבי ולגרש אותם. אגב, הם רצחו בנו גם לפני מה שהם קוראים לו ''הכיבוש'' אבל מסכנים כמוך תמיד יספקו תירוצים עבורם. הם חיות אדם הרבה לפני ''הכיבוש''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
If they do not treat us
jOHN,
13/12/04 18:05
|
like human beings, we should treat them like vermins.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל- 18
מבין הכתוב,
13/12/04 10:11
|
אין פה שאלה, כי התשובה נמצאת ברוב התגובות פה ,המעידות מי אנחנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חושב שאתה מבין...תעשה ריסט
דון קורטיזון,
13/12/04 12:45
|
''תקרא את התגובות.........'' אני מסוגל לשמוע מכאן את קולך המתרפס והצייצני. תבין כסיל! בעוד שאנשים מתפרקים פה על המקלדת, החברים שלך מתפרקים לנו באוטובוסים! תפנים את זה חושם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקורטיזון
מבין הכתוב,
13/12/04 14:27
|
זה שאתה נסער לא עושה את דבריך הגיוניים יותר, אני מנסה לדלות בן החרפות, משהו השייך לענייננו, ולא מוצא. מה רציתה לומר בקשר לאוטובוסים? להפסיק להקליד בגלל זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבר יותר מ11 שנים בלי כיבוש
ירון,
חיפה,
13/12/04 09:35
|
כבר יותר מ-11 שנים מאז שיצאנו מעזה וראה מה אנשי רפיח עושים למעבר הבטוח שלהם למצרים... זה לא פגיעה בכובשים. כמו כן האצ''ל הודיע והזהיר לפני שפיצץ את מלון המלך דוד - כדי שלא יהיו נפגעים בנפש, ורק מחדל בריטי גרם לכמות ההרוגים והפצועים. אחרי כל ההסכמים עם הפלסטינים בהם הפלסטינים לא עמדו אי אפשר בכלל להעיז ולקרוא לנו ''כובשים בכח'' , שלא לדבר על הפרעות והלינצ'ים שהפלסטינים עשו ביהודים עוד לפני תש''ח ולא לדבר על הפיגועים והפדאיון שתושבי רפיח ועזה הוציאו נגד היהודים לפני מלחמת ששת הימים... שלא לדבר על העובדה שהמעבר למצרים וירדן פתוח לכל מי שרוצה לעזוב את הארץ ולחפש חיי שלום במקום אחר, כך שהם לא בעצם ''כבושים מסכנים'' ללא בחירה. לכולם ברור שלאם נברח מעזה והשטחים, עזה והשטחים ירדפו אחרינו. במיוחד כשמדובר באירגוני טרור גדולים שאינם סרים לאבו מאזן ולאבו תורן של הרשות הפלסטינית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מנהרות גם לכיסופים וכפר דרום
ירון,
חיפה,
13/12/04 10:13
|
אל תשכח שמנהרות כבר נמצאו מתחת למטרות אזרחיות, כמו כפר דרום והחדירה לכיסופים ואיזור התעשיה ארז... הטרוריסטים כבר אמרו מזמן שהם לא מבדילים בין דם לדם - בין חייל לאזרח ולמתנחל (שזה גם אזרח) - אפילו זרם הפת''ח אמר זאת... אל תעבוד עלינו במוסר המעוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חוגג על הדם !
אליוי,
13/12/04 09:30
|
|
 |
אז בעצם...
?!?!?!,
חיפה,
13/12/04 09:22
|
מה שאתה אומר זה שצריך להגיד להם תודה על הפיגוע הזה ולבקש מהם להמשיך עם זה כל עוד מתחשק להם. מה הם בסה''כ רוצים המסכנים האלה ? מה הם בסה''כ ביקשו ? להשמיד את עם ישראל. זו בקשה מוגזמת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
המלחמה שלהם
אסף,
13/12/04 09:04
|
נגד חיילים מוצדקת ולגיטימית,
אני לא מבין על מה הזעזוע הגדול,
מישהו פה לא היה נלחם מול צבא שמתישב אצלו בחצר האחורית???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה פחות מתלהמת
אסף,
13/12/04 10:42
|
נכון, הכיבוש אכזר. נכון, אני כמוך אולי, הייתי נלחם בכל כוחי כנגד הכיבוש.
אך בניגוד אליהם המחבלים, לא הייתי מסכן בשום מצב זקנים, נשים וילדים כפי שהם עושים. ומכאן אנו מוזנים על חוסר מוסר כביכול של חיילי צה''ל. לעניות דעתי, אילו צה''ל היה חסר מוסר, היו נהרגים הרבה יותר. ברמות שאנו לא מכירים של חפים מפשע. לא נכון, להגיד שהם מוגנים סביב הזכות להגנה עצמית או סילוק הכובשים מאדמתם. אותם מחבלים איבדו כבר מזמן צלם אנוש, ומוסריותם כלל אינה קיימת. הזדמנויות אינספור היו להם לשלום, אף אחת לא נוצלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתאבד
ר.ק.,
13/12/04 10:29
|
אני לא מבינה איך אתה יכול לשבת ולהתבטא בצורה כזו?? אתה עוכר מדינת ישראל ותושביה. מוטב שתעבור לגור בעזה עם החברים שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון אסף
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/12/04 09:51
|
המלחמה של צהל במחבלים ,חיסולים וכו בהחלט מוצדקים והאם חשבת לרגע שאדם שפוי יתן למחבלים לגור אצלו בחצר האחורית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא בחצר האחורית שלהם
ירון,
חיפה,
13/12/04 09:42
|
זה חצר השכנים! לפי ההסכמים שחתמו עם הפלסטינים היו אמורים מזמן להפסיק עם הטרור וברור שאז היו זוכים למדינה (שבה היו יכולים לגדל צבא טרור), אך הם צמאים לדם ולכן המרגמות עפים על כל מטרה אפשרית כולל כרם שלום וכולל מעבר רפיח... אין כאן לגיטימיות. הטרור שלהם עוד מימי תחילת המנדט הבריטי (לא סתם הבריטים נלחמו בהם בהתחלה עד שהחליטו להחליף צד...) והמטרות שלהם לפי ההזדמנות והם לא בוחלים לפגוע בילדי הגן בשדרות, ולכן צריך בכלל להעמיד שם חיילים להגנה... בושה וחרפה שאתה, אסף, וכמוך אינם יכולים להבין על מה הזעזוע הגדול, פשוט בושה וחרפה! מה הם השיגו בתקיפת החיילים? שרון יתן להם עוד? לא. הישראלים יתמכו בהם יותר? לא. העולם יקשיב להם יותר? לא. רק דם והרג וגאוות רוצחים טרוריסטים שרצחו וברחו בחזרה להתחבא מאחורי הסינר של הנשים והילדים... והחליפה האיטלקית של אבו מאזן ושות'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה פתאום שאנחנו נבדיל בין דם?
ירון,
חיפה,
13/12/04 10:16
|
הרי המחבלים בעצמם (בעצם שולחיהם. המחבלים מסתממים מסתכנים ומתאבדים ואילו שולחיהם נכנעים בדגל לבן כשצה''ל מגיע לפתחם) מכריזים שהם לא מבדילים בין דם לדם ובין חייל ואזרח, אז מה פתאום שאנחנו נעשה הבדלה כזו? מה לך אסף מוסריות מעוותת זו ואיך יש בדבריך יעני הצדקה? מחר ח''ו המנהרה תמשיך עד לכרם שלום ואז מה תאמר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה עם השייטת ??
אליוי,
13/12/04 09:32
|
|
 |
16.
השם ינקום דם החיילים
אפי,
תל אביב,
13/12/04 09:02
|
מבצעי הפיגוע הם בני עוולה ימח שמם ושם זכרם אכזריות כזאת לא נראתה כדוגמתה השם יפיל עליהם אימתה ופחד.
תנחומי למשפחות, יהי זכר החיילים ברוך לעד אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
למה לא מפציצים אותם בהפגנות ?
לא מבין אותנו,
חיפה,
13/12/04 08:58
|
במחנה הפליטים צוינו 17 שנה מאז ייסודו של החמאס בהשתתפות 2000 תומכים (!!!). 2000 תומכים... למה צה''ל לא הרים צי מטוסים באוויר חמוש בפצצות קטלניות וסגר את הסיפור ? או למשל בהפגנות השמחה... למה לא הפציצו אותם אז ? תאמינו לי שאם היו עושים את זה, לא היינו נראים כל כך מגוכחים כמו שאנחנו נראים עכשיו. פשוט לא מבין את השיקול הדבילי הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לשי
עדיין לא מבין,
13/12/04 10:15
|
לא אמרתי שצריך להרוג את כל הפלסטינים, רק אמרתי שצריך להרוג את שונאי ישראל באשר הם. עובדה שאין דרך אחרת להתמודד עם מחבלים. לדעת השמאלנים אנחנו צריכים לפנק אותם כדי שישקיעו בעצמם ולא בשנאה כלפינו. אבל השנאה הזו נמצאת פה כבר דורות רבים כך ששום דבר לא יעזור. הם לא רוצים אותנו פה, ואנחנו, בתמורה לשנאה שלהם מתנהגים בהומניות יתר. מפציצים בניינים ריקים מאדם, מנסים לפגוע נקודתית (על חשבון חיילינו לפעמים) במחבלים עם דם על הידיים. הגיע הזמן לשים לזה סוף. צריך להעלות את ההפגנות האלה באש. מספיקה פעם אחת קטלנית שבה יהרגו מאות מחבלים שונאי ישראל שכל אחד מהם הוא פוטנציאל לפיגוע כדי שיבינו שזה לא משתלם להתעסק עם מדינה בעלת צבא חזק ואימתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
שי,
ים,
13/12/04 09:59
|
הפלסטינים הם שורש הרע במיוחד העזתים.צריך לשלוח אותם לגיהנום מהר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טימטום מוחלט של ראש הממשלה
אלדד,
13/12/04 09:13
|
זאת הבעיה שלנו.
בלי לחשוב הייתי הורג 2000 נבלות שכאילה.
מדינה של מטומטמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למרות שאנו במלחמה
ירון,
חיפה,
13/12/04 09:46
|
מעדיפים להכניס את הראש בקרקע ולקרוא לזה גשם. הבריחה הכאילו מוסרית שהם חפים מפשע באה להשכיח שהם בעצם מחפים על פשע... המוסריות המזויפת ממשיכה לגבות קורבנות. 5 פצועים בנווה דקלים, מועדון מפוצץ בניסנית, ירי על עצמונה, שלושה חיילים פצועים בשכם והפצועים וההרוגים במעבר הגבול ברפיח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
פעולה הומנית במסגרת החוק
חי,
שדרות,
13/12/04 08:54
|
''החייל התחנן על חיוו אבל נירצח '' עכשו על אבירי הצדק ההומניות והיושר עליהם להפעיל לחץ על הפרקליטות הצבאית ומצח ומשטרת ישראל והיועמש ובגצ וכל שאר החרטה ברטה כדי לפתוח בחקירה האם זה היה וידוי הריגה ,רצח,האם המעשה היה מוסרי או אורי אבנרי וחבר מריעין צריכם להרים כוסית לחיים על כי עוד פעולה של לוחמי חופש הומנים ומוסריים הצליחה שידעו כולם זה מה שמחכה לאחר ההתנקות בתוככי ישראל צריך למונת את את שלמה וישנסקי לרמטכל הרי הוא איבד בן ובטח יידע להביא שלוםבינינו לבין ההומנים מהחמס את אחמד טיזי לראש השבכ הרי הוא דימוקרט נאור ואת אורי אבנרי והמושך ההוא בעת סופרים למגישי הבגצ על פעולות מה יפיתה שיתרחשו בתוככי מה שיקרה ישראל מהחמס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תחכה לצדק
שי,
ים,
13/12/04 10:06
|
את הצדק אנחנו ובנינו יעשו עם הבהמות הפלסטינאים אני מקוה שהם ישלמו באלפי הרוגים ועשרות אלפי פצועים עד שילמדו שהגיהנום קרובה אליהם יותר מתמיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 14
שמחה,
13/12/04 09:14
|
תפסיקו להאשים את כל העולם תפנו לאילה שבחרתם ותשארלו אותם למה כל כך הרבה ''מבוקשים נעצרים'' למה מאכילים אותם עוד על חשבון משלם המיסים ? למה לא משאירים אותם במקום שנתקלו בהם????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הגיע הזמן לעלות עליהם עד הסוף
משפט שדה,
13/12/04 08:53
|
כמה זמן נחכה עם הידיים בכפפות משי? רודפים אחרי כל מקק שמתחפר במנהרה או מתחבא בבית עם ילדים?
עד מתי נרדוף אותם אחד אחד? מתוך מדיניות מכוונת מעבדות החבלה שלהם מייצרות מאות פצצות מדי יום שנשלחות גם בגילאי 12 להתפוצץ במחסומים ובערי ישראל.
להפציץ הלוויות!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
וכשצהל מוודא הריגת מחבל השמאל.
ל"ת
תנו לצהל לעבוד!,
13/12/04 08:52
|
|
 |
11.
ברית הדמים בין המתנחלים והחמאס
ציונה,
ירושלים,
13/12/04 08:51
|
הברית בין המתנחלים הקיצוניים והחמאס נועדה להמשילך את הלחימה, ההרג ולמנוע כל הסדר של פשרה בין שני העמים. הרוב בשני העמים משלם את המחיר בהקרבת בניו ובנותיו. אך עם ישראל מתחיל להתעורר מתרדמתו.
ישועת השם כהרף עין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את והמחבלים זהים
לציונה הטפשה,
13/12/04 13:20
|
איך את מעזה להכפיש ציבור שלם שנותן יותר מכל מגזר אחר למדינה הזו? גלגלי את לשונך(את אצבעך על המקלדת) לפני שאת ברוב חוצפתך מדברת על המתנחלים. חוצפנית וטפשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציונה תתביישי!
יעל, ירושלים,
13/12/04 10:37
|
איך אפשר בכלל להשוות בין החמאס צמא הדם למתנחלים האמיצים ששוללים כל פגיעה בחפים מפשע? את סתם לוזרית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציונה,הטיפשות חוגגת? קחי הפסקה
ל"ת
סתם,
13/12/04 13:38
|
|
 |
הערבים לא רוצים שלום !
אליוי,
13/12/04 09:46
|
אז הם יקבלו בדיוק מה שמגיע להם ! אל נקמות השם יתברך !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המקרים לא דומים החמס לא רוצים
שי,
ים,
13/12/04 09:20
|
החמס לא רוצים שלום הם רוצים בחיסולה של מדינת ישראל ויהודים.אני מקוה שזה יעלה להם ביוקר מאוד הם יכולים לוותר על 1-מילירד ועוד 200.000000 מוסלמים ועדיין ישארו עוד הרבה מוסלמים בעולם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אצלי לא יהיו פצועים גם כן
המוודא,
13/12/04 08:50
|
|
 |
I agree with you.
ל"ת
Yossi V,
13/12/04 18:19
|
|
 |
אניחושב כמוך
שי,
ים,
13/12/04 09:28
|
היתי מרסס את הפלסטינים כמו שמרססים ארבה .הם רוצים למות לתת להם את מבוקשם מהר ככול שאפשר .הפלסטינים הם יצר הרע בעולם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אילנה דיין? תשיגי הסרט ותערכי
ל"ת
ו,
13/12/04 08:50
|
|
 |
לאילנה דיין
אבא ללוחם,
ק. אליעזר,
13/12/04 10:06
|
יש פה וידוי הריגה ברור מאד של המחבל שהרג את החייל איפה את היום, בטח אחרי שהמשת''פים של ערוציך מלאו לך את הכיסים בכסף את בטח מבלה כמה חודשים בקרביים עד שתמציאי כתבה בובסטית נוספת, בא לי להקיא מימך ועל הכתבות המגמתיות שלך, טוב היה אים טפוס כמוך היה נשאר בדרום אמריקה ולא היה מגיע לארצנו כדי לחלל את שם הלוחמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל אב מ ק. אליעזר
שאול,
13/12/04 10:41
|
לאילנה חשוב יותר מי אנחנו, ולכן היא עושה כתבות עלינו, לאחר שקראתי אותך,לטעמי, עדיף שהיא תהיה פה, ואתה שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני הייתי שם...
דון קורטיזון,
13/12/04 12:33
|
כנראה בחיים שלך לא עמדת מול ילד בלבנון כשהוא מחזיק מטול אר.פי.ג'י ומתבונן לך ישר בעיניים... מה תעשה? תהרוג ילד? - אל תחשוב יותר מידי, הפלשתינים עשו את זה כבר בשבילך, כי בזמן שתחשוב אם זה מוסרי או לא, אתה כבר בדרך למעלה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל דון היקר
שאול,
13/12/04 14:09
|
לא ברור לי במדויק מדוע אתה מספר על אוחז אר.פי ג'י., כאן מדובר על נושאת תיק בי''ס, ולשאלתך,אגיב בהתאם לסיטואציה, כשיש סכנה לחיי- אנטרל אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיך להסתרק מול המראה
דון קורטיזון,
חיפה,
13/12/04 12:28
|
|
 |
ל דון היקר
שאול,
13/12/04 14:18
|
הדימויים שלך יפים, אך לא מתאימים לי, ולא לכך אני מכוון. חייל טוב אמור להגיב במדויק למטרות, חייל שאינו מבדיל בין מטרת אמת, לבין סתם משהו שאולי מפחיד או מבלבל אותו,מקומו אינו שם, ועל הצבא לעשות יותר בכדי שלמקום יגיעו חיילים מוכנים למשימות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
החמאס לא צריכים בחירות.
זולו,
13/12/04 08:48
|
החמאס צריכים לקבל על הראש פצצות של טון... ובלי חשבון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
פרימיטיבים
שונאת אותכם,
13/12/04 08:44
|
|
 |
6.
ראיתם מה זה הוצאה להורג???????
רוני,
רחוק,
13/12/04 08:42
|
או שאתם עסוקים עוד בלהצתדק מול הרוצחים האלו תוציאו את האף מהאומניות הזו ותפגיזו להם את הצורה תלחמו מול המחבלים ולא נגד העתונים תכניסו כל מי שחוסף את ההתעללות מצד חיילנו באשמת ביצוע המקרה לא הגיוני שחיילים יסיימו שרות יחספו את פעולות הלחימה כשהם יכנסו לכלא לא נישמע עוד את יפי הנפש האלו יותר וכניראה שגם יפסיקו את זה בפועל חיילנו בשטחים ואני אולי יחזור מרחוק להישתתף בלחימה כי אין הרבה ציונים כמוני שרק מחכים שההפקרות במדינה תיגמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ותשאר רחוק
ל"ת
יוסיי,
13/12/04 09:33
|
|
 |
good that you are far
Erez,
far,
13/12/04 08:54
|
Seems like you admire this behavior and want Israelies to behave similarly. If you ever come from the far place where you are, you should better be close to the people you like and stay in Ramalla.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
FU
דון קורטיזון,
13/12/04 12:38
|
אולי אתה מנסה להתנשא מעל אנשים ארז, שלמעשה אתה הנחות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחמתי 12 שנה כדי להגן על......
רוני,
רחוק,
13/12/04 09:30
|
|
 |
5.
כדאי שתתחיל לכתוב צוואה.הרבה
ישראלית,
13/12/04 08:38
|
|
 |
4.
האם החמאס יקים ועדת חקירה?
חייל צהל,
רצח פצוע?,
13/12/04 08:38
|
האם התקשורת הערבית תעסו בהרחבה בעובדה שהמחבל ירה בחייל פצוע? עד שלא נכיר מיהו האויב מולו אנו עומדים וננהג בהתאם הנצחון במלחמה עוד רחוק ויהיו עוד הרבה הרבה הרוגים. משלנו, לא משלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
היכן ארגון בצלם
עמרן עזר,
בני ברק,
13/12/04 08:35
|
לפני כמה ימים רעש ארגון בצלם וכל האנשים ה''יפים'' שמא חיילי צה''ל הרגו מחבל פצוע. עתה מודיע החמס שחייל פצוע התחנן על נפשו ובכל זאת רצחוהו. מבקש לדת איך ארגון בצלם יגיב. האם יפנה לחמס או לרשות הפלשתינאית להעמידם לדין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
חיות טרף! ערפדים!
אתגר,
רעננה,
13/12/04 08:34
|
מתי יבינו כבר הטיפשים שזאת מלחמה של או הם או אנחנו ויפסיקו לרדת על החיילים המחרפים נפשם?
כן ירו בזמן, לא ירו. עיכבו במחסום לא עיכבו. טיפשים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל אתגר
שאול,
13/12/04 09:59
|
כדאי להרגע,איבוד עשתונות לא עוזר במלחמה, וכדאי להתרכז ביכולות שלנו ,ולנתחם, לא יעזור לנו אם נכנה אותם בכל מיני שמות זה לא יעשה אותנו יותר טובים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל- אתגר
שאול,
13/12/04 09:50
|
במלחמה כמו במלחמה, הטובים שורדים,חיילים אמורים להתרכז במטרות אמת,מי שלא מסוגל להבחין בכך מקומו לא שם,כי לא יביא התוצאות הרצויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אין בג''צ ואין בצלם
דניאלה,
13/12/04 08:32
|
|