 |
67.
טוב, דיי!
עודד,
15/12/04 13:47
|
זה הרי כל כך ברור.. אני לא ממש מופתע מהתופעה הזו, היא מתרחשת המון פעמים, ואנחנו תמיד שותקים. ובמקום אולי כבר לז.... את המוח בקללות שלכם ''הלוואי שתחלה בסרטן'', ''בני.. אין להם לב!'' עדיף כבר לא לומר כלום וזהו.. זו רמה לא אנושית פשוט!!! איזה פרחחים התאילנדים האלה.. הם אוכלים כל דבר שזז פשוט!! למה מה חשבתם? גם כן מדינה שכזאת.. דווקא את היהודים, שהרי אנחנו חיים במדינה יהודית - מפטרים, ואת התאילנדים מעסיקים, והם בעצם עושים אך ורק נזק!!!! דיי כבר! זה ברור הרי שהמקרים האלה לא קרו לראשונה, וקרו אפילו מקרים יותר גרועים של התעללויות בחיות. אבל אתם יודעים מה הכי מעצבן? גם כן השופטים האלה... תאמינו לי - כרגיל, גם אם יימצאו את העבריין אני בכלל בספק אם ייתנו לו עונש.. הרי כרגיל לרעים בנוגע לחיות מחמד לא עושים כ-ל-ו-ם!!! למה מה זה חיות? סתם חיה.. נכון? טוב, ככה חושבים כל השופטים האלה... מגיע למתעללים מאסר עולם! אם היום משפדים כלב דלמטי - אז מה מחר?? תגידו לי, מה?? פשוט הדבר הכי זוועה והכי לא נורמלי שקיים!!! תגידו, לאיזה רמה ירדנו? גם כן תאילנדים! צריכים להתנחל לנו כאן בארץ... ורק עושים נזק עוד.. אבל באמת, בואו נראה מה יעשו אם ימצאו את הפרחח בן פרחח, אם יימצאו!!! אפילו לא ייתנו לו עונש.. ועוד קוראים לעצמם ''שופטים''!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
פשוט.....
:(:(:(,
15/12/04 12:23
|
אין לי מילים....רק תראו למה הפך העולם........ אחרי זה אומרים שאלוהים לא עוזר לנו.......מעניין למה.....
נ.ב: וזה לא רק הם זה גם יהודים ובעצם זה גם כל שאר העולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
אדם נשך כלב פלורידיאני
בז נודד,
14/12/04 22:01
|
http://www.cnn.com/2004/US/12/14/man.bites.dog.ap/index.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
זה המחיר על העסקת תאילנדים...
אדם נאור,
14/12/04 21:09
|
מה לעשות ? תאילנדים אוכלים כלבים , חתולים וחיות ''בית'' אחרות. אם אתה מביא כלב שישמור על הבית, תישמוא על החתול שלך... כנ''ל לגבי התאילנדים... מעסיק תאילנדים חייב לישמור על חיות הבית שלו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאד
ל"ת
משה,
14/12/04 21:43
|
|
 |
63.
כל התאילנדים הביתה
אחת שאכפת לה,
ת''א,
14/12/04 16:47
|
הגיע הזמן שמישהו יתעורר ויבין שצריך לשלוח את כל התילנדים והעובדים הזרים חזרה לביתם לא יתכן שיבואו לארץ כל מיני עובדים זרים ירצחו חיות ואח''כ גם בני אדם יפיצו מחלות יעבדו בזול ויגרמו לאבטלה אצלנו.................... מה יהיה הסוף ? עד מתי? כמה המדינה שלנו קטנה וכמה בעיות יש בה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואת ומשפחתך הולכים
מסכים,
14/12/04 21:22
|
|
 |
62.
הוכחה שהשמאלנים צבועים.
מני,
תל-אביב,
14/12/04 14:40
|
האנשים המתנדבים בעמותת תנו לחיות לחיות הם בדרך כלל שמאלניים. ותראו איזה צבועים הם:
תשנו את תגובת העמותה בצורה הבאה תילאנדים=ערבים, נעמי=ישראל, כלבים=יהודים(על זה אפילו הערבים יחתמו חחח).
תקבלו: ''אם הערבים בישראל לא מוכנים להגיד מי עשה את זה, שישלחו את כולם בחזרה'', אומרים בעמותה. ''הם חייבים לעמוד לדין או להיות מגורשים מישראל. הם חייבים להבין שבמדינת ישראל לא משפדים יהודים. זו לא פעם ראשונה ולא שנייה והגיע הזמן שימצו עמם את הדין. אנחנו הולכים לשלוח את התמונה הזו לכל חברי הכנסת''.
מסקנה בעיני השמאלניים כלבים יהודים (ערך חיי כלב גדול ממש מערך חיי יהודים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
יש לי פתרון
ווטרינר,
14/12/04 13:57
|
אם לתאילנדים חשובים התרנגולות, לישראלים חשובים התאילנדים והכלבים, למה לא לאפשר גידול תרנגולות בחלקה מסודרת ומוגנת בגדר? חשבתי שהישראלים מומחים בגדרות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
חקלאים יהודים דפוקים -בצע כסף
חקלאי,
כפר מלל,
14/12/04 12:12
|
הם מתעסקים עם קניבלים - מבצע כסף... שישלמו את המחיר. אם היו מעסיקים יהודים זה לא היה קורה... אבל לא בא להם לשלם משכורת מכובדת - לכן, נשאר להם להעסיק או ערבים או זרים. וכמו תמיד אצל יהודים בצע כסף קודם לאידאולוגיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
בבקשה לקרוא
בבקשה,
14/12/04 11:28
|
על רצח של 100 כלבים יש קנס כמו על חניה על מדרכה,רק שהסיכוי שתיתפס קטן הרבה יותר. מי שמתעלל בחיות יעשה זאת גם לאנשים,שירקב בכלא ומי יתן ויחגגו לו על הטוסיק,כי רק בכלא יש סיכוי לצדק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
תמיד שיש התעללות בחיות
מוטי,
14/12/04 10:43
|
קם איזה גאון ואומר שאם מישהו מסוגל לעשות מעשה כזה בבעל חיים אז הוא מסוגל גם לעשות זאת באנשים. אז יש לי חדשות בשבילך, המעשה עצמו חמור נקודה !! הוא צריך להישפט ואני מקווה שיסיים בעונש מוות. וזה בכלל לא מעניין לי את השמאלית המתעניינת אם הוא יכול או לא יכול לעשות מעשה כזה באנשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
מי אני?
נועמי,
פורטוגל,
14/12/04 10:32
|
ובכן לאור ההתענינות הגדולה אספר על עצמי. כן אני ברחתי מהמדינה האכזרית שלכם לפורטוגל והסיבה היא לפניכם... יום אחד נסעתי במכונית הקטנה שלי מאום אל פאחם שם אני גרה (כן השם שלי הוא לא נועמי אלא פטמה) ולפתע תוך כדי נסיעה שמעתי קול מהשמים שאמר לי שאני לא מספיק שונאת יהודים..ואז הבנתי שאני צריכה לעשות יותר למען עמי הסובל בשטחים ובדקתי איך אפשר ואז סיפר לי חבר שהדרך הטובה ביותר היא להתחזות באתרי חדשות באינטרנט וזה מה שאני עושה. לצערי לא נראה לי שזה משפיע לגרום לשינויי בדעת הקהל היהודית אבל אמשיך כל עוד אוכל למען השהיד ערפאת אלללה ירחמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את/ה אתה ממש חמור/ה
מחמוד החמוד,
14/12/04 21:31
|
|
 |
מה הקשר?!
דניאל,
14/12/04 15:16
|
מישהו עשה מעשה חמור, ומה הקשר ליהודים?! אלה הקניבלים האלה שעשו זאת, לא היהודים!!! את לא אוהבת את המדינה שלנו? תברחי, אני בטוחה שעם גישה כזאת לא תחסרי לאף אחד פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
חשוב!
דני,
ת''א,
14/12/04 10:31
|
גם אני מזועזע , וקשה לי לקבל את המנטליות הזה הזו של אכילת כלבים. בהסברה נאותה ניתן למגר את התופעה,אך באותה נשימה אומר, יש לנטרל מהם את הצורך בצריכת בשר כלבים.. כלומר המעסיקים צריכים לשלם להם שכר הוגן שיוכלו לאכול ולחסוך כי זו מטרת בואם לארץ ..ולצערי יש רבים שמתיחסים אל העובדים הזרים כ...כלבים ומלינים אותם במלונות.. אז אל נתפלא יותר מידי.. אבקש תגובה לדבריי.. תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
לשלוח את כל התיאלנדים בחזרה!
rams2,
tel aviv,
14/12/04 09:21
|
חייבים לשלוח אותם בחזרה. אותם ואת התרבות שלהם. זה עם מטונף ומיותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
ימח שמם
איקי,
נהריה,
14/12/04 09:16
|
|
 |
53.
למה מי הם בכלל?
מה שצריך לעשות,
14/12/04 08:53
|
למה מי הם בכלל התאילנדים האלה??? גם באים למדינה שלנו וגם אוכלים את הכלבים והחתולים שלנו?מענין שעד שהם באו לא נאכל אף חתול או כלב בושה!!! להעיף אותם ומהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
מוות לאנשים כאלו ימח שימם
ל"ת
לימור,
חיפה,
14/12/04 08:46
|
|
 |
51.
תראו , יש כאן 2 סוגיות שונות
פילוסוף,
14/12/04 08:22
|
1. אכילת כלבים 2. בעלות על כלבים
זה שהתאילנדים בתור גויים נוהגים לאכול כלב - זה בסדר . למשל הודים לא אוכלים בקר אבל כן אוכלים חזיר.
הבעיה היא שכמו שאני לא אשחט פרה של השכן , כך גם תאילנדים - אסור שיאכלו כלבים או חתולים השייכים למישהו.
מדוע המקרה חמור בעיני ? כי הרי ידוע שכלב דלמטי הוא כלב גזעי שאינו כלב בחוב בוודאות ובכל זאת הם אכלו אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
בואו נקים ''יחידות נקמה''...
איתי,
ת''א,
14/12/04 04:19
|
אם המשטרה לא עושה כלום,אז אנחנו האזרחים ניקח את החוק לידיים ונעשה להם סוף!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
כפרה על כל הכלבים בעולם.
ל"ת
תלמדו מהם,
בניאדם חארות,
14/12/04 01:48
|
|
 |
48.
אין לבני זונות האלה לב.
ל"ת
צריך לשפד אותם,
14/12/04 01:47
|
|
 |
47.
די לסבל! כמה רוע יש לבני אדם??
ל"ת
למה?די!,
רחמים! :(,
14/12/04 01:46
|
|
 |
46.
שישרפו חיים בגהנום הבני זונות!
זועמת!!!,
כואב הלב,
14/12/04 01:36
|
הייתי יורה עליהם אחד אחד. שימותו ברעב לא מגיע לרוצחים האלה לחיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
למה אנחנו בכלל בנעמה ??
ב.ק.,
14/12/04 01:03
|
מדובר בהתנחלות מבודדת, צמודה ליריחו, כמה משפחות מתנחלים שרובם מתגוררים בפועל בירושלים, כמה עשרות תיילנדים המגדלים תבלינים המושקים במים מסובסדים בשביל המתנחלים. הקמנו התנחלות תאילנדית על חשבוננו בארץ זרה. אנחנו פשוט מטורפים ואלה שמשפדים שם כלבים הם חלק מתסמונת הטירוף שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוצפן!!!!
מישהו,
למצהבךל,
14/12/04 16:36
|
|
 |
יואו זה כבר מתחיל לעצבן אותי
דאבל מק,
14/12/04 18:58
|
לא כותבים ''יחצוף'' כותבים ''יא חצוף'' תלמדו כבר יא-אללה! חוץ מזה הפועלים התאילנדים האלה הם חלאות המין האנושי, אפילו שהם חיות. יימח שמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש מה הקשר
ל"ת
משה,
14/12/04 11:51
|
|
 |
44.
לכל אלה שעושים הכללות
יורם,
אילת,
14/12/04 00:21
|
אז אולי צריך לקחת לכל ההורים את הילדים כי יש כאלה שמיתעללים בילדים שלהם תפסיקו לעשות הכללות ואני ממש לא אוהב תיאלנדים להיפך אבל כמו שיש יהודים טובים ורעים ככה זה בכל מקום וככה הם גדלו על סוג המזון הזה כמו שאנחנו על תרנגול כבש ופרה אז תרסנו קצת את עצמכם לפני שאתם מתחילים לכתוב שטויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
לא יאומן !!! להעמיד לדין
יניב ב.,
תל אביב,
13/12/04 22:51
|
כלב תמים חסר כל יכולת התגוננות, שופד רק בגלל שהוא כלב וכנראה לא לצורך מאכל הרי אם הם היו רוצים לאכול אותו הם לא היו מעילים אותו. איך אפשר לחשוב על זה??? להעמיד לדין מהר!!!!
מסכן גם בעל הכלב, שאיבד את החבר הכי טוב שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
התגובה של ''תנו לחיות לחיות''
d ilan-the one,
13/12/04 22:28
|
היא תגובה ילדותית שלא לומר אידיוטית. כולנו כועסים, כולנו מזועזעים אז ''לשלוח את כולם חזרה?''. תתבגרו ילדודס.
למצוא את מי שעשה את זה ולהעיף אותו לקיבינימט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שישלחו את כולם!!
מיכל,
פ''ת,
13/12/04 23:12
|
מצטערת לכל יפי הנפש אבל עד שלא הגיעו התילאנדים לא נאכלו בישראל כלבים וחתולים!! סבתא שלי איבדה להם 40 חתולים שהיו בחצר! שכנה שלי מצאה את הכלב שלה בשק על רכב של פועלים תילאנדים! שיעיפו אותם כבר מהמדינה שלי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
לכלב אין אותו מעמד כשל שאר ב''ע
מאור,
קרית מוצקין,
13/12/04 22:27
|
לגבי ההשוואה בין כלבים לפרה עוף והצגת הדברים כאילו אם מותר לשפד פרה אווז וכדומה למה לא כלב...ראשית כל די בציון העובדה שלכלב יש מקום מיוחד בין בעלי החיים במרקם היחסים עם בני האדם הכלב הוא מבוית משמע שיש לו מקום היסטורי בציווליזיה שלנו ואנו פיתחנו קשר מיוחד איתו ולראיה לכו לתצוגות כלבים ותבדקו לכמה אנשים יש כלבים ואין צורך להמשיך בטוחני שהבנתם את הרעיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
גירוש לאלתר
שרית,
13/12/04 22:25
|
|
 |
39.
25 היא התגובה ההגיונית היחידה
ל"ת
מסכים,
13/12/04 22:10
|
|
 |
38.
כלבים מתים לא נושכים
עובד תאילנדי,
תאילנד,
13/12/04 21:54
|
אני יהודי תאילנדי גאה שאוהב כלבים...(ת.מ.) השאלה היא: האם שיפוד הכלב זאת שחיטה כשרה?..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי מטומטם הלוואי תחלה בסרטן
ל"ת
סתום,
14/12/04 01:39
|
|
 |
It is kosher
Alex,
Toronto,
13/12/04 22:02
|
|
 |
37.
ישראל טובה ונקייה
יהודי לשעבר,
LONDON,
13/12/04 21:52
|
תוכל להתקיים רק כאשר יום אחד יסלקו ממנה את כל הזרים המתגוררים בה, אלה שהם או הוריהם הגיעו מאירופה ומארצות המזרח התיכון ומצפון אפריקה כאשר ארץ זו תהיה נקייה ממהגרים אלה ניתן יהיה להתקיים עם התאילנדים בשקט, כי מי שרצח את הכלב המסכן אינו עובד זר כי אם בן מהגר ישראלי מצוי. לפי תגובות הקהל הגזעני המגיב ללהג העיתונות ניתן ללמד משהו על ההרכב האנושי של הארץ הזאת. רק אל תבואו לאנגליה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החלה הספירה לאחור
י.,
לונדון,
14/12/04 00:52
|
הדוא''ל שלך בידינו וגם כתובתך תהייה בידנו בקרוב מאד. הזהר לך ! אנחנו לא מרחמים על גזענים עוכרי ישראל !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
DON'T U. COME 2 ISRAEL
ל"ת
HOMELESS,
13/12/04 23:16
|
|
 |
36.
מי שעושה דבר כזה לפרה ותרנגול
עמית,
13/12/04 21:42
|
|
 |
צודק לחלוטין
ל"ת
יהלי,
13/12/04 21:51
|
|
 |
35.
זה לא הוגן
אלונוש,
13/12/04 21:34
|
אני בעלת כלב שיקר לי מאוד ואני אוהבת כלבים אבל אני אוהבת גם תילנדים אני לא חושבת שצריך להעשים את כולם ולעשות הכללות האשם בזועה הזאת צריך להענש ולא כול התילנדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אם אנשי המושב המהוללים והמפונק
שירי,
13/12/04 21:32
|
היו קצת פחות מתפנקים, ולא רואים את העבודה בחקלאות כ''עבודה נחותה'' המתאימה רק לעובדים זרים'', הם לא היו ''נאלצים לצערם'' להשען על עבודת התאילנדים. אבל מה לעשות שבמדינה שלנו רק להיות ''מנהל'' ולחלק הוראות לפועלים שמקבלים גרושים בתמורה-זה שווה; תכלס לעסוק בחקלאות, זה לא ברמה, נכון ?!? אז לפחות אל תיללו במסכנות !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפגרת
דניאל,
14/12/04 15:24
|
תגידי בת כמה את? אף אחד פה לא יודע מהם החיים האמיתיים? הפיתרון הוא כנראה יהודים בשדות, אבל תעשו חשבון עם עצמכם, מכ המכם היו מוכנים לעבוד בשכר כזה בשדות בשמש כל היום? עוד מקרה אכזרי שבוודאי לא יאכף, בלי פתרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צפונבונית
ל"ת
אני,
נעמה,
14/12/04 01:06
|
|
 |
You are
y,
13/12/04 21:41
|
right but it doesnt mean they or who ever did it, is alwad! to do things like that
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
עוד מציאות קשה-פשוט נורא כנסו!
ניבה,
גדרה,
13/12/04 21:29
|
|
 |
32.
What is the difference?
Alex,
Toronto,
13/12/04 21:27
|
What is the difference between a cow and a dog? In India people don't eat beef, in israel - people don't eat dogs.Both animals are just animals even if somebody things that dogs are smart and cute and so on... So what is the problem? As long as they don't eat humans, it should be OK. the only problem is that dogs belong to somebody else, they should raise their owh herd and ''BeTeavon!!!''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
la diferencia
el gaucho,
14/12/04 13:50
|
היא שלא תוקעים פה פרות על עמודים כדי להמית אותן. קאפיש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Some people are just as guilty
PETA RULES!,
14/12/04 03:21
|
You're an immoral and unethical idiot. And the fact that you perceive animals as just in existence for human consumption shows your inhumane arrogance .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל שבהודו גם אנחנו לא נאכל
נויה,
13/12/04 21:34
|
פרה, צריך לכבד את מנהגי המקופ. כלב פה זה בן משפחה, כמו שלא יעלה על הדעת לשפד את הבן של השכן ולאכול אותו, ככה הם צריכים להבין שהעיניין בכלבים/חתולים ושאר חיות מחמד. האמת? הם יודעים את זה ועדיין ממשיכים להרוג חיות מחמד וחיות בר מוגנות. צריךלגרש אותם וזהו. נמאס לי לפחד שאםאחד מהכלבים שלי ייעלם (לא, הפ לא משוחררים) הוא ימצא את עצמו באתר הבנייה ממול (או סתם נתון להתעללות של נוער מטומטם אבל זה כבר סיפור אחר)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לא נעים לומר אבל ***********
רועי,
י-ם,
13/12/04 21:15
|
צריך לזרוק מפה את כל הזרים ושאר מרעילי החברה למיניהם: ערבים,תאילנדים,הומואים,אפריקאים למיניהם ושאר מרעין בישין. עדיף שיכנו אותנו גיזענים מאשר שנמשיך לסבול! יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והכי טוב שנתחיל בך רועי
שונא גזענים,
13/12/04 21:57
|
|
 |
גם פיליפינים.
אזמרלדה,
13/12/04 21:32
|
הייתי מוסיפה לרשימה גם את הפיליפינים. הם מלוכלכים שאי אפשר לתאר. יש להם איזה אמונה תפלה שאוסרת עליהם להרטיב ידיים בשעות מסוימות ביממה. אפשרי שמטפלת תיגש לטפל במטופל שלה אחרי שיצאה מהשרותים בלי לרחוץ ידיים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה איתך ב100% !!!
ל"ת
ליאת,
13/12/04 21:31
|
|
 |
30.
תירגעו קצת...
אבטשניק,
13/12/04 21:15
|
לפני כמה חודשים עשיתי שם אבט''ש ואין לכם מושג כצה תאילנדים יש שם פשוט תאילנד הקטנה. העובדים התאילנדים מאוד חביבים(לעיתים יותר מתושבי הישוב) מפתיע אותי שארע מקרה כזה . ד''ש לכפיר הסייר:)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
שיפודיה......
רינת,
13/12/04 21:11
|
הגיע הזמן שיפסיקו להעסיק אותם, כי מי יודע אם מחר הם לא ישפדו את אחד המעסיקים שלהם...?! ומי שעושה כזה דבר צריך להיענש!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
חיות אדם
רפי,
13/12/04 21:07
|
לא יאמן שדברים כאלה קורים לסלק מכאן את אוכלי השרצים האלו חזרה למקום ממנו באו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
גורם זר ועויין מסית אותם
ל"ת
מעסיק תיאלנדים,
13/12/04 21:07
|
|
 |
26.
אסור לשתוק לחקירה משטרתית
שושנהפרידמן,
13/12/04 21:06
|
כדי שיבינו שבארץ אסור חייבים להביא לחקירה את הנאשם.
אני מייעצת לבעל הכלב להגיש תלונה במשטרה. בשתוף צער בעלי החיים. אסור לנו לשתוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
פרה ,עוף וברוז זה מותר כלב לא?
ל"ת
רפי,
13/12/04 20:59
|
|
 |
24.
מספיק עם כל הזרים בארץ-רק צרות
ל"ת
יפעת,
13/12/04 20:56
|
|
 |
תגובה ל 24
לא גזען,
13/12/04 21:07
|
|
 |
מספיק עם כל הלא גזענים הטיפשים
ל"ת
אודי,
13/12/04 21:29
|
|
 |
23.
בני זונות -אני יהרוג אותם!
ל"ת
צחי שטרן,
נתניה,
13/12/04 20:53
|
|
 |
לא אומרים יהרוג, אלא אהרוג
ל"ת
יהלי,
13/12/04 21:53
|
|
 |
אתה צחי ערס ולא צחי שטרן
ל"ת
אלימלך,
13/12/04 21:04
|
|
 |
22.
במקום להתעסק עם כלבים
נועמי,
פורטוגל,
13/12/04 20:51
|
אולי תרתמו בכזו התלהבות לפעולות נגד הכיבוש וגדר ההפרדה המשחיתה, ומפרידה משפחות?
צבועים יפי-נפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאות לא נעמי
ל"ת
זה מתחזה,
14/12/04 13:44
|
|
 |
Naomi You are making them craz
Ahmad,
Hamerkaz,
14/12/04 01:50
|
Your words and your argument are too big for them to meet
So they use the languge they best can...dairty
הגב לתגובה זו
|
|
 |
NOAMI, U. R. AN I D I O T
ל"ת
CHARLES,
13/12/04 23:11
|
|
 |
תראי לפשיסטים אדומי התחת
Avi Ecuador.,
13/12/04 21:45
|
בכל מקום, בכל שעה, להוציא אותם מדעתם. שיתרגזו למוות הצפרדעים הקטנים האלה מהשלולית הציונית המצחינה. כל הכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא Avi Ecuador! התחזות=
צלף קוצני,
13/12/04 22:07
|
פחדנות.
מסכים?
בנוסף: לגזול ממגיב ידוע ומוכר את שמו או כינויו, ועוד כדי לייחס לו דברים הנוגדים את אופיו ודרכו, הוא דבר בזוי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיקרנת אותנו נועמי! אנא השיבי:
צלף קוצני,
13/12/04 21:21
|
לגבי הסלידה והמשטמה העזה שעולות מתגובותייך:
מכנים את זה ''IDEA FIX'': חוסר-היכולת להתעסק עם משהו אחר פרט לו - אובססיה (- קיבעון) רק לכך. האם נועמי מוכנה לגלות (לפחות לרמוז!) מה הרקע לשנאה העזה שלה לישראל, שהביא אותה למצב הזה?
מה - בעברה - הביא לכך, שהיא רואה עצמה כפויה ונאלצת להטיח את זה שוב ושוב?
והאם (אם יותר לי!) זו... באמת ''היא''? - ויושבת בפורטוגל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
stop your stupid crup already
jewboy,
13/12/04 21:04
|
we are already sick of you mohamad or what ever your name is.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Comment - Shut Up!!!
dan becker,
London,
13/12/04 20:58
|
I have fed up with your stupid comments! Live in fucking premitive Prtugal and leave Israel alone, you stupid woman
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נועמי, את בן אדם טיפש ומעצבן
דלמטי,
13/12/04 21:09
|
|
 |
את מטומטמת ברמות גבוהות!
ל"ת
מישו,
צפון,
13/12/04 20:58
|
|
 |
21.
גזענות צבועה
עטר,
13/12/04 20:49
|
האם אנשי תנו לחיות לחיות מתעניינים במה שהתאילנדים עושים לתרנגולים שהם מגדלים? לא! האם תנו לחיות לחיות מתעניינים אולי בהתעללות שעוברים תרנגולים במיליוניהם בלולים התעשייתיים? לא! עצוב שהם נתפסים כמי שמטרתם להגן על חיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לערבב כל דבר?
רוקד עם זאבים,
14/12/04 13:43
|
אז לא צריך להגיב על התעללות בכלב ומוות כל כך אכזרי כי יש תעשייה שלמה שמספקת מזון לבני האדם? בואו נעבור לחקלאות וגידולים של פעם כחוק מדינה אך צריך לדעת שהאוכל יהיה יקר יותר ובכמות קטנה יותר. אני בעד,זה יותר בריא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מעניין מה היו אומרים אנשי ''תנו
מושבניק,
13/12/04 20:36
|
לחיות לחיות'' ,אם מישהו היה מציע לגרש תושבי כפר ערבי המחפים על מבצעי פגועים. ואולי ענישה קולקטיבית ניתן לבצע רק לגבי מי שפגע בכלב.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הכלב מת בייסורים קשים!
צלף קוצני,
13/12/04 20:29
|
רק חיית-אדם מסוגל:
חשבתם על הכלב האומלל שתקעו בו שיפוד-ברזל בעודו חי, והוא גסס זמן ארוך תוך ייסורים איומים?
לפחות כששוחטים, בעל-החי לא מתענה.
צריך עונש מחמיר, שיהיה די בו גם להרתיע, למי שמואשם בעבירה מזעזעת כזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכימה
רונה,
נעמי(נעמה),
13/12/04 23:07
|
אני מהישוב והכלב הזה היה של שכנה שלי ואני יודעת בידיוק איך היא מרגישה! התאלנדי הזה וכל החברים שלו צריכים עונש גדול ומספיק קשה אבל מה שכולם חושבים זה איך לגרש את כולם.... שבעצם הם מקור הפרנסה שלנו ולא ניראה לי שצריך לסלק את כולם בגלל זה אבל מה אני מבלבלת לך את המוח הרי אתה לא יודע בטח איך זה או בכלל. אני רק מנסה להגיד שהכלב באמת מת בייסורים קשים אבל לסלק תאלנדים חפים מפשע זה בושה וחרפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ]:-[
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
יכול לשפד גם בני אדם ???
מיקי,
ת''א,
13/12/04 20:28
|
מי אוכל בשר מכל סוג שלא יהיה יכול לשפד גם בני אדם. מה מייחד את הכלב? שלבני אדם ''כיף'' איתו? כל אוכלי הבשר - אתם צבועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
בני תאוות השטן ולא פחות
ל"ת
בצלאל,
13/12/04 20:21
|
|
 |
16.
מה חשבתם כשהבאתם תאילנדים ?
קובי,
בנגקוק,
13/12/04 20:19
|
תאילנדים אוכלים הכל... כלבים, חתולים , שרצים ומקקים... בשבילם כלב זה כמו בשבילנו פרה למאכל... מה חשבתם ? כשהם יבואו לישראל הם יאכלו רק 'גפילטה פיש' ??.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה
רונה,
נעמי (נעמה),
13/12/04 23:10
|
אצלנו (בנעמה) אף פעם לא אכלו חתולים וכלבים. וגם לא יאכלו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות חמורה!
אחד,
ישראל,
13/12/04 21:25
|
אני מעסיק תאילנדים וגם הייתי בתאילנד ותאילנדים לא אוכלים כלבים נקודה.!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אוכלים כלבים ?היית בתאילנד?
משה,
14/12/04 21:38
|
בטח גם אתה חושב שכל הבחורות בבארים הן נשים אוריגינל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תאילנדים
בודהה,
14/12/04 09:29
|
התאילנדים אוכלים כלבים רק במקומות מסויימים בתאילנד, כפריים, ולא אנשים עירוניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט מפגר!
בדוי,
בקעה!,
13/12/04 21:21
|
לא נעים לי להגיד לך את זה אבל אתה פשוט אידיוט מפגר ולא מבין כלום! אני חקלאי ואני מתפרנס מאנשים אלו שקוראים להם ''תאילנדים''. מה חשתם שהבתם אותם לפה!?! אני אגיד לך מה חשבנו! חשבנו שאין אף אדם אחר שיוכל לעבוד בשדות שלנו! ותגיד לי אתה, אתה מכיר כמות כל כך גדולה של ישראלים שהיו מוכנים לעבוד בחקלאות!? לקום כל יום מוקדם בבוקר. לעבוד שש ימים בשבוע! אז זהו..שאף אחד לא מכיר מספיק כאלו.. את תסתום את הפה שלך כי בזכות האנשים האלו שקוראים להם ''תאילנדים'' ואני מוכן להעיד מהיכרות אישית שלי שהם אנשים טובים ונחמדים מאוד, אנשים רבים במדינה שלך שקוראים להם ''החקלאים'' מתפרנסים בכבוד, וגם זה בקושי!! את את הדעות חסרות כל הבסיס לך תדחוף עמוק לתוך אתה יודע מה שלך ותשאיר אותם שם!!!אידיוט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה המחיר על העסקת תאילנדים...
ישראלי בבנקוק,
14/12/04 21:35
|
|
 |
קובי צודק, ה''חקלאי'' אהבל.
ישראלי בתאילנד,
14/12/04 21:27
|
תאילנדים אוכלים נלבים, חתולים וכו'. אני גר בתאילנד. הם לא רואים כל רע בלשפד כלב או לאכול ג'וקים.
זה המחיר על העסקת תאילנדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא לצוד דובים או אריות
פרחיה,
13/12/04 22:10
|
אם אתה באמת חקלאי מהבקעה המעסיק עובדים תאילנדים יש לי שאלה אליך. מה פירוש ''אני מתפרנס מאנשים אלו שקוראים להם תאילנדים''. אתה מדבר עליהם בדיוק כמו שרועה זונות מדבר על הפועלות שלו, המפרנסות אותו. יש בישראל היום למעלה מ 300000 מובטלים שרבים מהם ישמחו לעבוד אצלך תמורת שכר הולם, אך אז אולי החקלאות לא תשתלם לך יותר. מדוע בכלל החלטת להפוך לחקלאי אם אתה ומשפחתך אינכם מעוניינים לעבוד קשה ולהתפרנס מעשר אצבעותיכם. למה למשל אינך צייד דובים או כורה פחם. נכון, כי אין בארץ לא דובים ולא פחם. אבל פועלים חקלאיים גם אין. אז אולי תבחר עיסוק מתאים לתנאי הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לפרחיה
אגרונום,
מרכז,
14/12/04 10:01
|
פרחיה , קצת שכל לא יזיק לך. מאיפה את חושבת שבא הסלט לשולחן שלך? הוא גדל בסופר? אז יש לך טעות. אם לא תהיה חקלאות תיבאו הכל מחו''ל, שם משלמים פי שלוש על הירקות. חוץ מזה תהיו שבויים בידים של עובדי הנמל שברצונם יכניסו מזון וברצונם לא. אני לא מדבר על כך שיהרס המרקם האנושי בפריפריה. אז השנאה שלך לחקלאים נובעת מטמטום ולכן עדיף לך לשתוק. בנוסף 5000 שקל מוכנים חקלאים לשלם לישראלים שיבואו לעבוד. אבל המובטל הישראלי המצוי, גם אם הוא חסר השכלה וכישורים מעדיף לשבת בבית לצרוח שאין עבודה מאשר לקום לעבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האגרונום צודק,פרחיה
ל"ת
אליעזר,
14/12/04 13:31
|
|
 |
סבא אליעזר תמשיך למשוך בגזר
מוקי,
14/12/04 13:58
|
|
 |
עדיף ליבא ירקות ולא בני אדם
פרחיה,
14/12/04 13:24
|
אינך אגרונום ואפילו לא חקלאי המכבד את עצמו אלא פלאח בור וגס רוח. שאלתי בהחלט במקומה. עדיף ליבא ירקות יקרים קצת יותר מחסה תוצרת הארץ מאשר ליבא פועלים, שאינם רובוטים אלא בני אדם בעלי מנטליות מאד שונה מהמוכר לנו, ולהסתבך אתם. ירקות מיובאים לא משפדים כלבים ולא אונסים ורוצחים קיבוצניקיות, וזה גם קרה. האם בהונג קונג או סינגפור, מודל החיקוי שלנו, יש חקלאות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גפילטע? גם להם יש קו אדום
ל"ת
שם,
13/12/04 21:05
|
|
 |
15.
לגרש אותם שימותו מרעב בארצם
ל"ת
ccc,
ccc,
13/12/04 20:18
|
|
 |
14.
לפחות לדעת, שיש מכוערים מאיתנו
צלף קוצני,
13/12/04 20:14
|
די עם מצב-הרוח המלאנכולי וההלקאה העצמית (קריאה-לסדר לעצמי)!
ודי עם הפגיעה בחיות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
רצח
קסם יונת שלום,
חולון,
13/12/04 20:14
|
כך נרצחים מיליארדיי בע''ח לצורכי אכילה, בדרכים אכזריות אבל מעלימים את עקבות הדם ומראות הזוועה מעיניכם כדי שתמשיכו לשלם שיעשו את העבודה השחורה הזאת.. אין הבדל בין לרצוח כלב, חתול או חמור לבין לשחוט תרנגול כבש פרה או בן אדם. כולנו נושמים, מרגישיםף פועמים וחיים על אותו עקרון...
ובאשר למעשה הזוועה הזה, קודם להעמיד אותם לדין, ואחר כך לבעוט להם בתחת בחזרה לחור שממנו הם באו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת גם הורגים צמחים כל יום!!
אודי,
13/12/04 21:33
|
לא רק חיות הורגים גם מליוני צמחים נרצחים מדי יום, וידוע כבר לפי מחקרים שלצמחים יש רגשות וחלקם אפילו שומעים... ובכל יום יש מאיתנו רוצחים שפלים שאוכלים מני מלפפונים ועגבניות ושאר צמחים עם נשמות. די!!! יועמדו לדין רוצחי צמחים!!!! ושלא נדבר על אנשים הקוצצים בלי רחמים את הדשא שלהם!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מציע התאבדות קולקטיווית
ל"ת
הגורו,
14/12/04 13:27
|
|
 |
12.
!!!GREAT IDEA
danny levin,
edinburgh,
13/12/04 20:13
|
Instead of bitching about being prisoners of the Thais, the Israelis could get off their arses and do some manual work
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
צמחוני
איל,
13/12/04 20:11
|
לכל הצבועים למיניהם תפסיקו להתייחס לתאילנדים כמו לכלבים ואז תוכלו לדרוש מהם להתנהג לכלבים כמו לבני אדם ובכלל על מה כל המהומה? זה שהם פגעו ברכוש לא להם ראוי לגנאי אבל מה ההבדל בין טבח של כלב לטבח פרה??? זה עושה האו האו ןזאת מו מו ..... צמחונות היא ההומניות היחידה! כל הקרניבורים - הס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה צמחוני מוגבל
doggy,
14/12/04 13:26
|
יש הבדל בין לשפד כלב לבין לשחות פרה לפי דיני הכשרות. הידעת שמצאו שהשחיתה הכשרה הכי פחות מכאיבה לחיות? אז אתה צמחוני,אבל העולם לא יהיה צמחוני.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך
קניבל,
13/12/04 21:03
|
לי זה בכלל לא מזיז.לא מעניין אותי אם שחטו פרה או חתול,העיקר שיהיה לי מה ללעוס.ולכל הצבועים שנהפכו להיות ''מוסריים'' לרגע, בחיים לא התעללתם בחיות?לא אכלתם קבב?לא נתתם לתרנגולת לאכול חביתה?חלאס! נכון שזה מחריד,אבל בד''כ אנחנו לא רואים את זה,ואסור לנו בגלל תמונה אחת! לזנוח את קיבתנו.בתאבון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
נבלות סרוחות כל התאילנדים
shiri,
חו''ל,
13/12/04 20:04
|
שימחק שמם של התאילנדים הארורים אוכלי אדם שכמותם נבלות סרוחות מי צריך אותם במדינת ישראל שילכו קיבינימט צריך להעמיד את הרוצחים הללו על משמעתם ולא עוד יהיה לנו טרור מי שעושה לחיות דברים כאלו מסוגל מחר לאנוס וגם לרצוח ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזועזעת
א.,
13/12/04 21:03
|
אני מסכימה כי המעשה מזעזע ונוראי ואת האשמים יש למצוא ולהעניש אך מכאן ועד לעשות הכללות על עם שלם- התאילנדים- הדרך ארוכה. האנשים אשר סטו מדרך הישר והתגלו כסוטים וחולים בנפש, לטעמי, הם אינם ככלל חברתם. בנוסף לכך, ובעיקר, מי שלא חי חיי חקלאי מעסיק בארץ הזו אין זו זכותו לשפוט: אנו זקוקים לתאילנדים ובלעדיהם אין לנו פרנסה, אין אף ישראלי שיעשה במקומם את העבודה הזו אז שלא יקומו פה חכמולוגים ויקימו צעקה גדולה ''להעיף את העובדים הזרים!!'', שיבואו לעבהוד במקומם ואז נדבר... והמטורפים שעשו את המעשה בין אם הם תאילנדים ובין אם הם בני כל ''גזע'' אחר להם אני מאחלת, שיחלימו, ולא כאן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Just we
Meir,
13/12/04 20:54
|
The French, The Arbs The, , The Polish The German The .. The Sanish .............The the, the the, Just we the Jew are the best i.e. the s ...............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מקומות אחרים. מנהגים אחרים
לא מופתע,
13/12/04 20:01
|
סיפור מזעזע. אך קוראים יקרים. האם שאלתם פעם את עצמכם מה כל הסיפור עם התאילנדים. בישראל נמצאים בכל רגע רבבות פועלים חקלאיים מתאילנד, שבאו מכפרים עניים, השרויים עמוק בימי הביניים. הם חרוצים ושקטים ומסתפקים במועט, אך יש להם גם מאפיינים שפחות מוצאים חן בעינינו. הם באמת באו מתרבות שונה מאד. אך מותר פעם לשאול איך הסתדרנו לפני שנכנסו התאילנדים, ועוד קודם הפועלים הפלשתינים, לחיינו? האם לא הגיעה העת לומר להם יפה תודה כשהם עוזבים אחרי שנתיים ולהפסיק עם העבודה הזרה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
למצוא את האשם ולהעניש
ל"ת
צביקה,
דרום,
13/12/04 19:56
|
|
 |
7.
תרנגול כפרות
אשר,
מקום באמצע,
13/12/04 19:54
|
|
 |
6.
פתרון מוצלח
עמיר כהן,
צפוני,
13/12/04 19:53
|
הצעתי היא להחליף בהדרגה את העובדים התיילנדים בעובדים נפאלים. הם ישרים חרוצים חזקים ועדינים, והם משוואים לעבודה. הם אינם אלימים ואינם אוכלי שרצים וכלבים כמו התיילנדים. אני כותב מתוך ניסיון אישי מתמשך עם בני העם הנפאלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הם אוכלים גם תרנגולים...
ר. מרכז,
13/12/04 19:46
|
הם גם מגדלים תרנגולות למאכל וגם את הביצים שלהם הם בטח אוספים ואוכלים - חוצפה שאין כדוגמתה- אני מציע לשלוח את כל התאילנדים חזרה לביתם - אין כבוד לחיות במדינה הזאת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
שלמו שכר הוגן
ל"ת
מיליונרים,
באר שבע,
13/12/04 19:46
|
|
 |
3.
לגרש את כל התאילנדים בגלל זה?
השתגעתם???,
13/12/04 19:44
|
שמעתם פעם על המושג שאדם חף מפשע עד שלא הוכחה אשמתו, או שאי אפשר לגזור עונש קולקטיבי על קהילה שלמה? נכון שאנחנו רגילים לעשות את זה בשטחים... בפעם הבאה כשיחשדו שמישהו משכונה מסויימת פרץ לבית, יעצרו את כל השכונה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר שטויות
ג'ינג'ר,
באמצע,
13/12/04 20:09
|
הייתי משפדת אותך שתראה מזה סבל של כלב משופד , מה אתה מדבר על השטחים, מזה קשור בכלל אימ- (בסיל \ פוטנט - אתה תבחר)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
להרוג את מי שעשה את זה
כלב בן יפונה,
13/12/04 19:31
|
|
 |
1.
להעיף את כולם מהמדינה שלנו!!!!
ל"ת
בעד החיות!!!!!!,
13/12/04 19:24
|
|
 |
מסכים
אגרונום,
מרכז,
13/12/04 20:08
|
אני מסכים רק עם משפט אחד שלך חתיכת גזען עלוב, והכוונה לשם שלך, ''למען חיות'' אני מבין שאתה מתכוון לחיות אדם שמכלילות את כל התאילנדים בגלל עברין אחד, את כל היהודים בגלל גנב אחד ואת כל הכושים בגלל אנס אחד. תאילנדי שצד חיות מוגנות חייב לעוף מפה כך גם מי ששיפד כלב, אבל מכאן ועד להעיף את כל התאילנדים המרחק עצום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם זה יהודי
רועי,
חיפה,
13/12/04 19:57
|
|
 |
תגובה ל 1
שוני,
13/12/04 19:40
|
אז אולי גם לגרש את כל הישראלים מתאילנד בגלל סמים גראס וכל בלאגן אחרץ יגזען טיפשץ
הגב לתגובה זו
|
|