 |
6.
גאוגרפיה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
15/12/04 11:58
|
|
 |
5.
תיתעוררו
איציק,
בית אריה,
14/12/04 17:19
|
דיר בלוט מרוחקת מראמללה 25ק.''מ אבל היא קרובה לנת''בג 13 ק''מ בקו אוירי היא קרובה לנתב''ג 6 ק''מ אז עכשיו תחשבו איזה כלי ירי יכול להגיע ואף לעבור 6 ק''מ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גאוגרפיה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
15/12/04 12:01
|
אתה צודק אבל בליכוד לא מבינים זאת כיום אן שמאל וימין כולם רוצים לימכור את המדינה לחפץ ביקרו ולמרבה במחיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לבנות הגדר לאורך הקו הירוק
פרחיה,
14/12/04 13:44
|
מאום לא יעזור. חבל על כל אגורה המושקעת בהקמת הגדר בתוואי השגוי. יש להקים את גדר הבטחון לאורך הקו הירוק ולהשאיר את כל הגדה המערבית ממזרח לגדר. נכון, כך יפגע בטחונן של ההתנחלויות, אך את המסקנה צריכים להסיק תושביהן, לא אנו שבתוך הקו הירוק, העלולים לחטוף שוב פיגועים כי לא ניתן להשלים את בניית הגדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדר בקו הירוק תהרוג את השלום
סטודנט,
דרום,
14/12/04 14:42
|
בהסכמי טאבה וע''פ הפרמטרים של קלינטון נקבע שישראל תוכל לשמור לעצמה גושי התנחלויות (שהם אינטרס בטחוני וכלכלי (מישהו יודע מה המחיר של פינוי חצי מיליון איש?)) על פני שטח של בין 3% ל6% משטחי יש''ע , כל שאר השטח ינתן לפלשתינאים ובתמורה יכירו הפלשתינאים בירושלים המורחבת (שמעבר לקו הירוק) ויוותרו על זכות השיבה.הפלשתינאים פתחו בתגובה באינתיפאדה הנוראית של 4 השנים האחרונות.וכעת פרחיה מציע לתת להם 100% מן השטח ללא תמורה. מה אנחנו מלמדים אותם בכך? שאין טעם לדבר איתנו! כי בכח משיגים הרבה יותר וללא תמורה. כמו כן , אין ויתור מצידם על זכות השיבה ולכן לאחר נסיגה מכל שטחי יש''ע ועזיבת ההתנחלויות תתחיל אינתיפאדת הפליטים (כמו שאמרה חנן עשראווי בראיון איתה) נקודה שניה- מה המשמעות של גדר על הקו הירוק? זאת אומרת שגילה, הגבעה הצרפתית, גבעת התחמושת, מעלות דפנה, הרובע היהודי, הכותל, חלקים מכביש 1, פסגת זאב, גבעת זאב, כל בקעת הירדן ועוד ועוד יוצאו כולם אל מחוץ לגדר ויופקרו לגורלם. חצי מיליון איש שבכל הסדר עתידי אמורים להשאר בתוך תחומי הקו הירוק. אז מדוע להפקיר אותם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה על הכבישים לגושים
פרחיה,
14/12/04 15:20
|
שאלה פשוטה. איך יגיעו המתנחלים לגושים הממאירים שלהם, בחלליות? הלא הגדר מוקמת לא רק סביב להתנחלויות כמו אריאל או קרני שומרון אלא גם משני צידי הכבישים המוליכים אליהן. ואפילו אם אינך סטודנט במתמטיקה ולא שמעת על פרקטלים, ואפילו אם אינך סטודנט כלל הלא תבין שמדובר בגדר שאורכה אינסופי כמעט בהגדרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
סטודנט,
דרום,
15/12/04 12:17
|
1) אני סטודנט אך לא למתמטיקה 2) שמעתי על פרקטלים 3) אורכה אינו אינסופי בהגדרה.יתרה מזאת, אם תקראי את ספרו של שלמה בן עמי על המו''מ בטאבה ובקמפ דיויד תביני שמפות שמחברות את גושי ההתנחלויות שורטטו וקבלו את ברכת האמריקאים, ושטחם, כולל הכבישים המובילים אליהם, לא עלה על 3%-6% משטחי הגדה.תמורתם אנחנו היינו אמורים לתת שטחים חלופיים ביחס של 2:1 לטובתנו.זהו מתווה קלינטון. 4) לא ענית לי על הטענות שהעליתי 5) מצפה לדיון פורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
15/12/04 12:06
|
ליבנות חומה כחומה הסינית לגובה ולעומק ולפי חלק מגבולות מלמת ששת הימים מפני שאבו מזן וחבר מרעיו הם בדיוק כמו ערפעת כשביקעת הירדן ירושלים צפון ים המלח רמת הגולן וחלק מיהודה ושומרון ישארו בידנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
נחישות נמרצת
zulu,
14/12/04 13:01
|
כ כמו שצה''ל נחוש בהפסקת ירי קסאמים ומרגמות על ישובינו כך משרד החוסר בטחון נחוש בבנית גדר. מי שנחוש בהמשך מתן אפשרויות פגיעה בנו זה ארגונים''לזכויות האדם(זכויות רצח יהודים)) ועזרתו הנמרצת ''שיפוט אקטיביסטי'' הבג''צ! כל הכבוד לנבלים,לעומת בוז למחדלניקים ממשלתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ומעל הידיעה על הגדר- ''שותפינו
לשלום'' - עלק,
14/12/04 12:45
|
מעל ידיעה שעוסקת בגדר שנאלצנו לבנות בגלל הטרור הרצחני מתנוסס לו באנר של ''שותפינו לשלום''.
אם היו לנו שותפים לשלום הם היו עוצרים את החמאס, ותנועתם הם- הפתח לא היתה עוסקת ברצח אזרחים ישראלים בתוך ''הקו הירוק''.
חבל שכספו של משלם המיסים האירופאי מבוזבז על שטויות, עדיף להשקיע בקו יורוסטאר שיחבר בין לונדון לאמסטרדם (דרך בריסל), ופרנקפורט-אם-מיין, ויחסוך את הזיהום שנגרם מטיסות קצרות בתוך האיחוד או משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
טוב מאד, שיהיו למי שהם שייכים
ליאת,
צפון,
14/12/04 11:54
|
בשביל להבין את זה לא צריך בג''צ. מראש היה צריך לשים אותם בתוך הגדר עם הרשות שאליה הם שייכים. אולי גם את אום אל פחם ואחרים
הגב לתגובה זו
|
|