 |
63.
טיבי לא תולעת ?????
ל"ת
ג'ק,
לונדון,
21/12/04 18:00
|
|
 |
62.
גם אנחנו
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
15/12/04 09:49
|
מדינת היהודם לאחר השואה מונה כ6 מיליון איש מתוכה כ2מיליון עניים ומובטלים ההפקרות החברתית מישתוללת סמים וסקס בשרותים ובכל מקום שחיתוית מוזרות ומזעזעות בלגן כלכלי ביטחוני וחברתי אנו אוכלים אחד את השני ועוד הרבה צרות שאנו גורמים לעצמנו וכל זאת מכיון שאנו מזלזלים בהיסטוריה שלנו כעם היהודי לאורך תקופה של כ5000 שנה לא נישארק לנו כלום לאותם תולעים יש כ22 מדינות ועוד אחת בדרך וכמיליארד מאמינים ברחבי העולם ומה לנו יש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
עם טיבי אפשר להגיע
משה,
14/12/04 21:18
|
לשלום. עם גזענים כמוכם,(כמעט כל המגיבים,)רק צרות יהיו במזרח התיכון. ואפשר היה לחיות כאן מצויין,יש הרבה ניתונים חיוביים שכיף לכם לקלקל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני הבנתי
Avi Ecuador,
14/12/04 21:52
|
שטיבי ''ישראלי'' אז על איזה שלום עם טיבי אתה מתכוון?! אתה מסביר לנו שהוא פלסטיני? נכון!!! עכשיו תסביר לעם הארץ ול''מנהיגנו''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמנהיג ישראלי,טיבי
משה,
14/12/04 22:42
|
היה יכול להוסיף הרבה לשלום. טיבי לא מתנגד למדינת ישראל. הוא רואה את עצמו ישראלי ומכיר בצורך של מדינה ליהודים אבל הוא מבקש שיוויון!!!!!!!!!! כי הוא נורמלי וחי במילניום השלישי ולא במאה הXIX תחת קולוניאליזם. קאפיש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיבי רואה את עצמו פלסטיני
Avi Ecuador,
15/12/04 01:49
|
ראה את התמונות של ערפאת בחדר שלו ואת האהבה שלו אליהם. אם הוא אומר שהוא רואה את עצמו ישראלי אז הוא פשוט מתחזה. אל תאמין!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבין דבר פשוט
Avi Ecuador,
14/12/04 23:13
|
אמריקה בישראל לעולם לא ילך ומקסימום תשיג שתי מדינות פלסטין או פגר ישראל פלסטין. אם אתה רוצה בכל זאת אמריקה, אז ישראל כולל יהודים וערבים יוכלו להסתפח לארצות הברית ולזה גם אני מסכים ומבין את ההגיון. משפט המלך שלמה מסביר זאת יפה. ישראל דרך אגב תהפוך למדינת דת לכל הדתות והחילונים יאלצו באופן טבעי להגר לארצות הברית. דרך אגב הדתיים לא יצטרכו תרומות ויתעשרו מכיוון שיוכלו למכור תשמישי קדושה וברכות לרוב לכל התיירים שיבואו בהמוניהם לישראל. לארצות הברית זה יהיה עסק מאוד משתלם וזה דבר שיכול לאחד את כל העולם בהמשך, ישראל תהפוך לארץ סגולה של כל העמים. נהפוך לישרקודש ולכולם יהיה טוב, גם לשמאל שיהגר ואפילו לערבים אם ידעו לנצל זאת. למה צריך מדינה של שוטים מתאבדים לאומית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
חזן דיבר על מחבלים וקיצוניים
ציון ששון,
14/12/04 19:54
|
מסלפים את דבריו. הוא התיחס למוסלמים הקיצוניים ולמחבלים - וצדק.
אשר לטיבי - אין טעם להתוכח עמו. הוא שיך לאויב ולא למדינה הזאת. מי שמעריץ את ערפאת - מתאים לו הכנוי תולעת. מי שמאפשר לתלות את תמונת האויב בכנסת - ממשלת ישראל ושאר מפלגות השמאל - רוצה לשלוח את המדינה להתאבדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
ההסבר הפסיכולוגי על השמאלנים!
נאצי,
ישראל,
14/12/04 19:52
|
תבינו אנשים! השמאלנים הם הלפלפים! בבית ספר לא היו להם חברים או שהם היו פריקים או שהירביצו להם כל הזמן. כי לא שהם היו חלשים אלא הם חשבו שלהחזיר מכות למישהו לא יפטור דבר, ולכן הם שילמו כסף שלא יגעו בהם=ויתור על שטחים לטובת שלום לאנשים האלה אין כבוד עצמי ואין ערך עצמי. כי למי שיש קצת כבוד עצמי היה מנסה לפחות להחזיר מכות . ולכן כשהם גדלים הם מסרבים לשרת בצבא=לא מחזירים מכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש פסיכולוג אתה אה?
שמאלני,
21/12/04 17:50
|
אז מה שאתה אומר בעצם זה שכולנו צריכים להיות ערסים כמוך, שדוקרים כל אחד ש''מדבר לא יפה''. ממש אינטלקטואל גדול! מזל שרק רב הנוער במדינה הוא כמוך ולא כולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
הערבים גיזענים. נא לפתוח
ברברה,
14/12/04 19:39
|
שמישהו מהקוראים ינסה לקנות בית בישוב ערבי. שמישהו מהקוראים ינסה ל''התחיל'' עם ערביה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
The Truth
gil,
US,
14/12/04 19:01
|
|
 |
הצחקת אותי, תגובה יפה
Avi Ecuador,
14/12/04 20:25
|
מזל שיש להם יהודים אחרת היו צריכים לטפל בעצמם ואין ספק שהם יודעים איך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
טיבי לא צלח לא ברפואה ופוליטקה
ירון,
14/12/04 17:59
|
|
 |
55.
למה אתם מעליבים אותי?
ל"ת
תולעת,
14/12/04 17:39
|
|
 |
54.
ביבי היזנה את הליכוד בחזנים !!
יגאל כהן,
רחובות,
14/12/04 15:50
|
גורולבסקים,פייגלינים,ליברמנים,כהניסטים ושאר מרעין בישין. אפילו עוזי כהן הוא תומך של ביבי!!!! ביבי סילק את כל אנשי השם מהליכוד והביא במקומם את החלאות שלו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
לטיבי
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
14/12/04 15:45
|
|
 |
52.
MORE LIKE PARASITES
ALON,
14/12/04 15:26
|
ARABS ARE MORE LIKE PARASITES THAT ATTACH THEMSELVES TO THE HOST AND SUCK IT DRY. TRYING TO FORCE THEIR RELIGION AND THEIR BACKWARDS WAYS, ON THE HOST STEALING EVERYTHING THEY CAN.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
חזן יא גזען, טיבי אתה תולעת
תומאס,
14/12/04 15:07
|
|
 |
50.
חזן הגזען וטיבי התולע
דוד,
נתניה,
14/12/04 14:42
|
ישנו דפקט מוחי אצל חזן והוא זקוק לרופא, אך טיבי הוא גינקולוג ולא פסיכיאטור.אבל הייתי רוצה להגיד לטיבי:אתה לא צודק.ושמע בדיחה. הילדים ממשפחות טובות חוזרים מגן ילדים ומקללים. ההוריהם שלא ישמיעו את המילים האלה מפני הילדים בכעס וברוגז הלכו לגן-לא בשביל שילמדו את הקללות שולחים אנו את הילדנו לגן. הגננות התעלבו-זה לא אנחנו,אנחנו בעלי-השכלה. ההורים לא מבינים-בבית לא ובגן לא-אז איפה הילדים שמעו את קללות?לפתע , האחראית לגן אומרת שאולי הם שמעו את הקללות בבניה בסמוך לגן.הולכים לשאול את מנהל הבניה: כך וכך-בבית לא,בגן לא-אולי אצלכם?-מה פתאום ,אצלנו כל פועל עובר קורס התנהגות ואטיקה-הנה לכם דוגמה:מהבוקר אחמד שפח דלי עם טיט על הראש של יוסי. ואיך יוסי יגיב? הוא ענה לו-שמעו טוב-אחמד אתה לא צודק! טיבי''לה,במקום לקלל אותך בכל המילים מהמלון ושאינם במלון ואתה ראוי לכל המילים האלה-אני אגיד לך שאתה לא צודק! לא ההשואה בין אדם לאיזה מין חיה-זה גזענות.למשל השואהת בן-אדמ לפיל בחנות או בן-אדם לדב או לזאב-זה לא גזענות.אולי לא נעים-אך לא גזענות.לגבי תולעים-אלה שחופרים מנהרות באדמה -הם חולדים,ישנם גם תולעים,אך תולעים ישנם גם בפרות. ההשואה של חלק מבני-אדם לתולעים(כמוך,למשל שמתלע את החברה הישראלית מבפנים)זה לא גזענות.אלה שחפרו את המנהרות לצורך להרוג ואלה שמגינים עלהם(כמוך,כי אתה כמו הם-תולע) אפילו לא חיות-הם מפלצות,שצריך לרסס להדביר אותם-רק לא לקלל אותם ומי שרוצה כבוד ושהתיחסו אליו כמו לבן-אדם-שהתנהג בהתאם-טיבי''לה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מותר לאמר שטיבי תולעת !!!!
יגאל כהן,
רחובות,
15/12/04 02:46
|
ואכן יש בו מה שהוא מתולעת שאכלת את התפוח מבפנים במקום לקרב בין ערבים ויהודים הוא טיפח את פולחן הדמים של אבו עמאר. אך לאמר על עם שהוא תולעת ,זו גיזענות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל, אתה צודק
דוד,
נתניה,
15/12/04 07:58
|
כל העם לא תולעים(לכן כתוב שם :חלק מבני-אדם) וטיבי אכן תולע. תולע -זכר.......תולעת-נקבה. דרך אגב,גם בין היהודים לא חסרים תולעים-כולל שישבים בכנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועוד לא אמרת ''תולעת יעקב''!!
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
21/12/04 18:24
|
|
 |
49.
וטיבי לא קרא ליהודים קופים ?
ראומה,
14/12/04 14:39
|
וטיבי לא קרא ליהודים חזירים ? לא טיבי ? מי זה היה ? אבו עמאר ? וטיבי העיר לו משהו בנושא ? וטיבי הזדעזע ? וטיבי הפסיק להעריץ אותו ולסייע לאבו עמאר ? למה לא ? מעניין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
גוש קטיף-הכי טוב
ל"ת
דוד הכי טוב,
גוש קטיף-הכי,
14/12/04 14:37
|
|
 |
47.
הערבים ''לא גזענים''
Avi Ecuador,
14/12/04 14:33
|
אבל יודעים לנצח, ואיך הם עושים זאת שנבין: אז כשיש מלחמה והם מנצחים ולא ''מנצחים'' כמונו (לא צריכים הרבה ''נצחונות'' כמונו, רק ניצחון אחד) אז הם באמת יודעים לנצח; בלהט המלחמה משמידים והורסים את כל אלה שלא כמוהם ומוחים את זכרם מעל פני האדמה, ואם יש מקום שיש לו סמל למישהו אז גם את זיכרו משמידים, איך עושים זאת? מקימים מסגד אל עקצה לדוגמה על בית המקדש או מפוצצים פסלים באפגניסטן... כך שכולם יודעים שבאמת אין בית המקדש. ואם הם ''מפסידים'' במלחמה אז הם מראים כמה הם מקופחים המסכנים, לא יתנו לאף אחד לעזור להם ויראו כמה הטובים הם ''רעים'' לא יאפשרו אפילו להקים אותם על ידי שמאל שלנו לדוגמה בכדי שחס וחלילה לא יובן שהם הומנים אולי וישפיעו על תרבותם רחמנה ליצלן, לא יאפשרו גם לאמריקאים לעשות להם דמוקרטיה בכדי שלא יטעמו אזרחיהם חופש וגידו הינה מה טוב וראו מה הדת מוחמד ומנהיגנו הביאו עלינו, ואם כבר יש זרים בארץ החושך אז יבואו נתיני החושך ומנהיגיו ויסבירו לכולם, בלי גזענות כמובן, מה זה נקרא איסלם ומה זה ז'יהד, יערפו מספר ראשים של שמאלנים או ישרפו מספר כנסיות או בתי כנסת והשמאלנים או בעלי הדתות האחרות יבינו שהמוסלמים ה''הוהמנים'' מסוכנים, או יגידו חלקם יש בינהם משוגעים פנטים שאין להם רסן ואין להיות בקירבתם, היינו, צריכים לעשות ניקוי אתני ברצון ואז כולם בורחים ואין בעיות אתניות במדינות שיש איסלם דתי מכיוון שכולם מבינים עם מי יש להם עסק. ואם לא מבינים מספיק טוב את האיסלם ה''הומני'' אז במדינות שיש מחלוקת, כמו חלם לדוגמה, מפוצצים אזרחים וחיילים ובמדינות כמו חלם מבינים כמובן שהמוסלמים הם מיליארדים ולכן עדיף להסתפק במועט ועל ''מנהיגי'' חלם יש לעשות טרנספר ברצון, קוראים לזה ניתוק מהשכל וההגיון, לברוח ולקרוא לזה ''תוכנית'', תוכנית לחידלון שיבוא תחכן בלתי נלאה לחיזוקה (תגובות משלימות שלי ב 3 https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/835/471.html ), כמובן לא יספרו לכם מיהו התחכן ושלושה ראשי ממשלה בישראל יצאו נגדו. נו אז נמשיך בשוטים שנקראים גם מנהיגים; לא יסבירו לכם ''מנהיגים'' שהאחריות לא להרצח היא לא על הנרצח אלא על חברת הרוצחים והאחריות חייבת להיות קולקטיבית, היינו' להטיל את האחריות על כולם ולומר שפעולות טרור תחשבנו לפגיעה בישות היהודית כולה ואנו נעשה טרנספר בשלבים לפי תוכנית אב לחלוקת השטחים ל 20 איזורים ופינוי לפי סדר עדיפויות שיהיה כתוצאה ישירה של טרור או תכנונו. כמובן כשיש לנו שרי הסברה כדוגמתו של ערפאת או אחרים ושאהידים שגרירים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
שאלה לטיבי
אלון,
14/12/04 14:16
|
|
 |
45.
מענין למה טיבי לא מגיב ככה
אר,
14/12/04 14:01
|
שבדרשות ברשות הפלסטינית מכנים אותנו היהודים חזירים בני קופים או חזירים פחדנים או בני שטן למה בכל יום שישי בדרשות המוסלמיות בירושלים דברים אלה חוזרים במסגדים למה טיבי לא יוצא נגדם למה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התשובה פשוטה מאוד,
ערפי טוף,
14/12/04 15:05
|
נגד מפגרים אפשר לעשות משהו ?! לא ! אפשר רק לשמוע את השטויות שלהם ולקוות שאולי פעם הם יהיו נורמליים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא איש דתי.
ל"ת
קאפיש?,
14/12/04 14:18
|
|
 |
44.
מדוע רק החכים הערבים הגיבו
מקשה,
14/12/04 13:37
|
מדוע רק חברי הכנסת הערבים מתקוממים נגד הפיכת משכן הכנסת לשוק או בית משוגעים, או גרוע מכך למרכז הליכוד. האם חברי הכנסת היהודים, מיחד, שינוי או אפילו הליכוד מזדהים עם התקפות הזעם של חבר הכנסת שאינו שולט ברוחו והופך את משכן הכנסת למזבלה מילולית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדוע הערבים בשקט בפיגועים
דור.שמאל ציוני,
14/12/04 13:55
|
קשים קשים נגד העם שלנו. למה לא היתה אף פעם הפגנה נגד זה. חבל שאתה לא מבין שיש קונפליקט שהוא מעבר לגזענות או כל דבר אחר. יש מאבק דו צדדי בין שני העמים. הערבים מנצלים את אזרחותם הישראלית אך הם עדיין בצד של האוייב. וחזן? חזן טעה. אך הערבים הם אכן אייבי העם היהודי עדיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
לכל היהודים הגאים
אוהד,
תל אביב,
14/12/04 13:20
|
כל כך הרבה מהתגובות משוות אותנו לערבים ''הם יותר טובים?!'' וכו'.. אם אנחנו כל כך שווים, למה אתם מנסים להשוות את הסטדנרט המוסרי שלנו לשלהם? קודם כל בוא נהיה בני אדם אנחנו, ואחרי זה נסתכל לכיוונים אחרים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צה''ל-הצבא המוסרי בעולם!
אליה,
קרוב לגוש,
14/12/04 14:48
|
תראה לי עוד עם כ''כ מוסרי, אתה משווה אותנו לאמריקנים או לאנגלים? חביבי,הצבא שלנו הכי מוסרי ואנחנו הכי מוסריים. לא זוכר מתי בפעם האחרונה יהודי מתאבד פיצץ חמור נפץ בשוק ע''ש אחמד (ימח''ש) יאסין. לא זוכר מתי בפעם האחרונה יהודי הרג אמא ובת מטווח אפס כשנסעו לבת מצווה. עם ישראל הוא עם מוסרי עוד מראשית ההיסטוריה ואין עוד עם כזה! זו מלחמה ואסור לנו לפחד לעשות את הדברים הנחוצים,אם נכנע לאנשים כמוך וחברך הפחדנים לא נשאר כאן עוד הרבה זמן, אנחנו צריכים לחזק את מידת הבטחון! שתזכה גם אתה לראות עין בעין בשוב ה' ציון! וה' ישלח בך גבורה בקרוב,אמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שחופר מנהרה הוא תולעת !
תנשמת,
14/12/04 14:08
|
|
 |
42.
ח''כ טיבי בסדר גמור
משה,
14/12/04 13:19
|
אם הוא היה ראש הממשלה ,היה כבר שלום אם הוא היה בראש הרשות היה כבר שלום. הבן אדם חכם ויש לו ראייה צודקת של דו קיום. אתם ,המגיבים,גם גזענים קטנים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט גדול בתיפשות שלך
ל"ת
דוד,
נתניה,
14/12/04 14:54
|
|
 |
ואם הוא היה יועץ לערפאת ?
כהנא צדק,
14/12/04 14:09
|
|
 |
יש דרך פשוטה לעשות שלום
אלון,
14/12/04 13:56
|
אם ''נעיף'' מפה את כל היהודים כנראה שלא תהיה בעית שלום עם היהודים. האם לזה אתה מתכוון??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מכיר את הדעות של טיבי
משה.,
14/12/04 21:05
|
והלוואי שהיה לו יותר הפשעה... היה כאן מזמן שלום ודו-קיום מוצלח בין הערבים ליהודים. טיבי מכיר במדינת ישראל ולא מתכוון לזרוק אף אחד לים...נוח לכם יותר כך לחשוב....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
לא ניתן לציטוט מה שטיבי אומר
שירה,
14/12/04 13:19
|
לגבי היהודים. מי שמתחבר עם האוייבים הכי מרים של העם היהודי חייב להיות כמוהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
טיבי,ישראל לא תהיה דו-לאומית-
שמאל וימין,
14/12/04 13:17
|
תבין זאת ותדרוש להיות חלק מהמדינה הפלסטינית שלך. ואדי ערה והמשולש לפלסטין. ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
טיבי צודק וצודק!
Le Criff,
14/12/04 13:13
|
לא יתכן שח''כ כך יתבטא!!!!!!! אלוהים,בצרפת אסרו על שידורי אל-מנאר בגלל האנטישמיות,ובכנסת ישראל מתרוצצים גזענים קטנים ועלובים... בושה למדינה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
חזן,בוא נלחמם על המדינה שלנו
אני,
14/12/04 13:09
|
בצורה אחרת. אין צורך בשימוש במילים הללו. בוא נלחם על זכותנו למדינה יהודית. את אחמד טיבי צריך להעביר למדינה הפלסטינית בכל מקרה שהרי הוא לא יתן לנו היהודים לחיות במדינתנו בשקט אף פעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
בעד שתי מדינות לשני עמים- אחמד
טיבי לפלסטין,
14/12/04 13:07
|
|
 |
''פלסטין'' הזמנית נמצאת בעבר
לא תהיה פלסטין,
נוספת!,
14/12/04 19:33
|
הירדן המזרחי, עד שנשחרר גם אותו מנוכחותם של הכובשים בשם סייף הג'יהאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אנחנו גזענים גאים
נוח,
ירושלים,
14/12/04 13:02
|
כן אנחנו גזענים !! כאשר מגיעים לרוצחים ולמעודדי רוצחים- אנחנו רואים בהם חיות אדם מהשפלים והניבזים שבהם. וכל התומך בהם אינו שונה מהם .
נמשיך להילחם בחיות אדם אלו ואנו גאים להיות לוחמים בחיות אלו מאשר ליפול לטרף למלתאות שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
טיבי ליהודים נימאס מזמן מימך
ליאור,
נתניה,
14/12/04 12:54
|
|
 |
34.
אין נאורים יותר מהערבים
טיבי צודק,
מזרח תיכון,
14/12/04 12:53
|
והא ראייה : עשרות אלפי בתי הכנסת והכנסיות הפזורים בכל העולם הערבי, ובעיקר במכה ובמדינה. שלא לדבר על הסובלנות לנשים, הדמוקרטיה המגיעה לשיאים חדשים, וההומניות כלפי האזרחים עצמם ( עיין ערך : סאדם חוסיין, יאסר ערפאת, קדאפי, וכיוצא בזה, אישים למופת ).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
stupid,אתה רוצה להשוות
fidel,
14/12/04 13:15
|
|
 |
אתה הוא ה-stupid במלוא
אין מקום,
להשוואה!,
14/12/04 19:39
|
מובן המילה! הוא אינו מתכוון להשוות. בדיוק ההיפך. ולכן הוא אומר שלטיבי לא יכל להיות שום פתחון פה! כבר אמר יוסף פארה, העתונאי הערבי אמריקני, שכל מי שדואג לעצמאות ''פלשתינאית'' הוא צבוע, היודע שהוא מועיד לערבים גורל מר ממוות, בחיים שאינם חיים במשטר עריצות מוסלמי! המוסלמים הם הגזענים, ככל הכופרים כלבים בעיניהם, שאפשר לעשות בהם ככל העולה על רוחו של ה''מאמין''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כולם מבינים ציניות
מיצי פדידה,
אל נגאח,
14/12/04 13:07
|
|
 |
33.
אוייבים אזרחנו בארץ שלנו.טיבי
סיגל מידן,
14/12/04 12:50
|
לא ינוח עד שלא תהיה מדינת היהודים על המפה. חבל שיש כאלה שרוצים לתת לו זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
בושה וחרבה
מואסי,
14/12/04 12:48
|
|
 |
אתה תומך בערבים ?????
כהנא צדק,
14/12/04 12:59
|
איפה יהודי יכול לדבר במדינות ערב כמו שהערבים פותחים את הפה שלהם בכנסת ובסוריה נגד המדינה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כהנא הרב! שהטיף לרצח!
סעיד,
צפון,
15/12/04 19:45
|
כהנא מת! מת מת מת מת!!!!!!!!!!!!!!!. הרב שהטיף לרצח ולאלימות! וכמותו הביאו חורבן בית 1 ובית2 ! אז סתום את הפה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שאתה לא מבין שאת היהודים
ראע,
14/12/04 13:16
|
|
 |
מי יפנה ? אתה ? האדמה הזאת
כהנא צדק,
14/12/04 14:03
|
היא אדמת היהודים מלפני אלפי שנים ! אתם באתם לכאן רק לרצוח ולהשמיד אותנו - ולא תצליחו !!!!! אפילו היוונים שהיו אימפריה לא ניצחו אותנו אז מי אתה שתגרש אותנו מארץ אבותינו !!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכהנא שלא צדק!
סעיד,
צפון,
15/12/04 19:52
|
מה אתה כל כך גאון בהסטוריה? מאיפה הידע המסחרר הזה? היוונים לא ניצחו אותכם?כנראה ישלך הסטוריה אחרת! הארץ הזו שלכם? מי אמר? תגיד ברוך השם שקיבלנו אותכם בארץ! אפילו בתנ''ך שלך כתוב פלישתינה! האלוהים נתן הארץ לאברהם אבינו ולבניו!ואנחנו בני אברהם! וגם אתם,אז הארץ לשנינו!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו לא נאיבים יותר. תבין
ל"ת
מדינת היהודים,
14/12/04 12:54
|
|
 |
31.
הערבים אומרים דברים קשים יותר
ואף אחד לא צועק,
14/12/04 12:47
|
|
 |
30.
יש לו תמונה של הרוצחבמשרד
בר כוכבה,
גרמניה,
14/12/04 12:47
|
בכנסת והוא מחסידי השלום. הוא בעד הסכמי אוסלו בעד הנסיגה מעזה הוא דואג לעם היהודי הוא שכן ''טוב ''שרוצה רק בטובטנו הוא חבר של ''יהודים ''יסי שריד בילין זהבה גלאון פדן פונדק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמונה אחת? ביתו מלא בתמונות
אויב מסוכן,
בכנסת!!!!!!!,
14/12/04 19:42
|
ערפאת. גם לבתו היה ה''כבוד'' להצטלם עם ה''ראיס'' ולקבל תמונת חתומה על ידו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
פלא שלא כל היהודים גזענים לאור
לני,
14/12/04 12:46
|
הטרור והשנאה האינסופית של הערבים כלפינו. ויתר שאת, ערבים פה מתוך מדינתו שואפים לחסל את המדינה היהודית באמצעות אזרחותם כמו אחמד טיבי, ועוד נותנים להם זכות דיבור ללא הפסקה. ממש פלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
טיבי מעדיף את ביבי ולא את ברק
רמי,
עקרון,
14/12/04 12:44
|
אחמד טיבי נמאס מהתגובות המטומטמות שלך . לך טוב שהימין ישלוט בארץ ולכן אתה תוקף את ברק בכל הזדמנות. אתה וכל וחלק מחברי הכנסת הערבים מה שמעניין אותכם לשמר את הכסא בכנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
שמירה על מדינת היהודים,גזענות?
תתעוררו יהודים!,
14/12/04 12:43
|
אזי שאני גאה ביותר להיות כזה. לא אתן לאחמד טיבי לנצל את תמימותי ולהפוך אותי במדינתי שלי למיעוט יהודי נרדף במדינה פלסטינית. לא אתן זאת לעולם. הוא רוצה להרגיש שייך, הצדק עומד לבוא במדינת פלסטין העתידית. אך להשאיר אותי ללא מדינה משלי בגלל רצונו בהכול. לא ולא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
תפנימ משכן רע בורחים או מברחים
אין אחרת,
14/12/04 12:41
|
מגיע לנו שאנחנו מפרנסים מוסלמי גזען ופרזיטים החיים על חשבון העם היהודי ביטוח לאומי ופיתוח הארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
שילך למדינה הפלסטינית כבר. די.
נמאס מהאיש הזה,
14/12/04 12:40
|
שרון תן את המשולש, ואדי ערה לפלסטינים. תעשה טובה וצדק לשני העמים שראויים למדינה וגם קצת שקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אולי הוא גזען אך הוא צודק
אבי,
14/12/04 12:39
|
ובין ''גזענותו'' של חזן,לחזירותו של טיבי,שאגב בזמן שהיה מתמחה סירב להיבדק ע''י קב''ט בביה''ח הדסה הה''צ ולכן פוטר משם,אני מעדיף את זו של חזן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
יהודים לישראל=פלסטינים לפלסטין
=,
14/12/04 12:38
|
|
 |
22.
היהדות גזענית, אז מה רע בכך.
:-),
14/12/04 12:37
|
נכון היהדות גזענית, בזה שאינה רוצה לההיות כמו כל הגוים. כל עוד אינה פוגעת באחרים למי זה מפריע. וכאשר היא רוצה להראות את ההבדל בינה לבין הגזע הרצחני השכן, אין רע בזה ואפילו חובה להראות את ההבדל. בעיניין יהדותי אני גאה להיות גזען ומרחם על אלו מאחי שרוצים להיות ככל הגויים, להם אני מציע ללמוד קודם כל היסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כמה ארס, שנאה ורוע יש בטיבי!
ל"ת
ממדינת היהודים,
14/12/04 12:27
|
|
 |
20.
התגובות כאן -הוכחה שטיבי צודק
יורם,
14/12/04 12:25
|
התלהמות שפלה והוכחה שדברין של טיבי כי הגזענות היא דרל '' הם דברים נכונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
המשולש, ואדי ערה לפלסטין!!!!!!
WAKE UP CALL,
14/12/04 12:23
|
|
 |
החיל שנהרג,שלשום!מערערהבמשולש
סלים,
מרכז,
15/12/04 19:56
|
גם החייל שנהרג שלשום ברפיח ומשפחתו,שהם מערערה שבמשולש! אתה מחזיר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
טיבי, האמת כואבת. אני מבין.
ל"ת
ניר גרינברג,
14/12/04 12:22
|
|
 |
17.
למה הטפוס הזה חזן-הצביע פעמיים
מעי גס,
אזור,
14/12/04 12:21
|
- זוכרים?הוא שעומד מאחורי החקיקה נגד השמוש בפוליגראף.למי יש תשובה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מתנגד למדינת היהודים=גזען!!!!!
בעד שלום וצדק,
14/12/04 12:18
|
גם לעם היהודי מגיעה מדינה, הימנון, דגל וכו'. לא רק לעם הפלסטיני. העם של אחמד טיבי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הירדן הגבול המערבי של האיסלם
ל"ת
תפנימו יהיה שקט,
14/12/04 12:43
|
|
 |
15.
במקום לצעוק גזענות תתמוך
דובר אמת,
14/12/04 12:17
|
בחלוקת הארץ לשני עמים כך שאתה ועמך יהיו בצד הפלסטיני, ואילו אנו היהודים נמשיך לבנות את מדינת היהודים. מה הגזענות פה בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אחמד טיבי האחרון שיכול לדבר
תומר,
14/12/04 12:13
|
|
 |
13.
בעזה לא תולעים פשוט רוצחים
לא שונא ערבים,
חיפה,
14/12/04 12:12
|
מה קרה בעזה לאחר הריגת 5 לוחמי צה''ל במוצב? חגיגות שמחה בעזה, ראיתם דבר כזה אצלנו? כאשר אנו הורגים במרצחים? אף פעם, טיבי! לא יעזור מאומה עליך כתושב ישראל ונציגו של ערפאת המנוח להסביר כל מעשי התוקפנות ולדאוג שהצד השני שהינך כל כך תומך בו יפסיק להסית לשינאה, רוב תושבי ישראל רוצים לחיות בשלום עים שכנינו הערבים, ועכשיו מדוע ארגוני החבלה בעזה לא מפסיקים את האש, הלא יש החלטה על בחירות ופנוי רצועת עזה, יש לך תשובה מר טיבי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת לא שונא אותכם יהודים!
לא שונא יהודים,
לא חשוב,
17/12/04 18:33
|
אבל חברי מה עשו חבריך בירושלים כשנפטר הנשיא ערפאת? רקדו! ושרו! וגם ניגנו על גיטרה! ולא רק בירושלים! בהרבה מקומות בארץ עשו את זה! אז אנא מכם לא להתבכיין! ולשחק אותה בכאילו עם הומני,רק לו עושים רע! צדק המשל שאמר:גמל לעולם לא יראה הגיבנת שלו!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השינאה בכל - אך לא זאת דרכנו!
מתי,
14/12/04 12:26
|
נכון - הייתי רוצה לשמוע את טיבי מגיב גם לביטויי השיטנה משולחת הרסן (גם זאולוגית) בחברה וההנהגה הפלשתיניים. מובן שזה יותר קשה לו, כפי שלך קשה יותר להגיב באופן שאינו משתמע לשתי פנים: התבטאויות גזעניות מהסוג המדובר - לא אצלנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
חברים, הערבים הם הגזענים בארץ
דני וייס,
14/12/04 12:11
|
הזו! הם אינם מקבלים את המדינה היהודית גם כאשר תהיה לצד המדינה הפלסטינית. הם לא יניחו לנו עד אשר נעוף להם מהעיניים או לחילופין, נהפוך למיעוט במדינת לאום ערבית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
טיבי, איך אתה מסביר .....
יניר,
ארץ ישראל,
14/12/04 12:10
|
|
 |
הגמל לא רואה הגיבנת שלו!
עבד אללה,
צפון,
15/12/04 20:02
|
מה עם הטרוריסטים האמריקאים? שהורגים, מתעללים.אונסים,רוצחים פצועים בעירק?{בשביל הנפט}. ומה עם המחתרות היהודיות? מה עם רצח רבין? ומה עם הרג ילדים בבתיהם ווידוי הריגתם בשטחים?וההתעללויות,והריסת הבתים,בעזה? יש פתגם שאומר הגמל לא רואה את הגיבנת שלו! אז סתמו פיכם ואל תדברו על טרור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואאללה צודק!!!!!
ל"ת
דוד,
מרכז,
14/12/04 12:32
|
|
 |
דמגוג טיפש
ספי,
14/12/04 12:30
|
יש טרוריסטים באסקים בספרד, יש אירים באירלנד ויש עוד הרבה אחרים. מה הקשר ? כאשר נציג ציבור מושחת מכנה את כל הערבים בשם תולעים למען הרייטינג שלו וכל הגזענים כמוך מריעים לו, זה אומר משהו עצוב על החינוך במדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה דברים ששכחת!!
אלון,
14/12/04 14:14
|
שתי הדוגמאות שנתת וגם המחתרות היהודיות שפעלו (הלחי) נגד הבריטים לפני קום המדינה באופן טרוריסטי רצו (ועדיין רוצות בדוגמאות שנתת) רק באפקט של הפחד וזאת מבלי לגרום לאבדות בנפש וזאת ע''י שהם טרחו להודיע מראש על פיגועים וזה כל כך שונה מטרוריסטים מוסלמים לאוך כל ההסטוריה.דרך אגב הטרוריזם המודרני התחיל עם ''נרודניה ווליה'' (רצון העם) שמתוכה צמח לנין והיא בנסיון השלישי הצליחה לחסל את אלכסנר השלישי וכל מה שהיא הצליחה הוא לחסל את הרפורמות שלו ולבסוף להצמיח את הקומוניזם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי נו באמת
ספי,
14/12/04 16:28
|
המחתרת האירית הרגה חפים מפשע וגם הלחי רצח ערבים וחיילים אנגלים בלא הודעה מראש. והריגדות האדומות ובאדר מיינהוף. תפסיק בבקשה. הטרור המוסלמי הוא טרור דתי והוא מזכיר בדיוק את הטרור של המחתרת היהודית שרצתה לפוצץ את אל אקצה, להרוג ילדות חפות מפשע בבי''הס בירושלים וגודשטיין היהודי שהרג עשרות רק בגלל שהם ערבים. תחשבו קצת לפני שאתם מפטפטים. דרך אגב מדינת ישראל עצמה התעסקה בטרור ב-''עסק הביש'' במצרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי הטיפש??
יניר,
ארץ ישראל,
14/12/04 12:46
|
כמה משקל יש לבסקים או לאירים על הטרור העולמי. לפני שמתאהבים בערבים צריך להבין המה מתאהבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על זה אומרים
מושה,
14/12/04 16:32
|
על העיקרון כבר הסכמת. עכשיו בוא ונתווכח על המחיר. בסופו של דבר טרור יש אצל כולם. וככל שהחברות הן יותר דתיות ויותר עניות כך יש יותר טרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק לא רק טיפש אלא גזען
ל"ת
ספי,
14/12/04 16:30
|
|
 |
לספי רק שתדע
tr,
14/12/04 17:27
|
כבר הוכח שגולשטיין ניכנס למערה להתפלל והערבים שהיו שם לא ראו זאת בעין יפה וניסו לחטוף את נשקו ולהרוג אותו גולשטיין ניבהל וירה כדי להגן על עצמו כנגד 4 שתקפו אותו ואז התחילה מהומה גדולה והוא ירה וכדי להציל את חיו הוא ירה עוד ועוד עד שניגמרה לו המחסנית והם גברו עליו ורק שתדע כמה אכזרים הם מגולשטיין לא נישאר כלום הם קרעו אותו בידים הכניסו אצבעות לפיו וקרעו את לסתו ממקומה עקרו את עיניו ותלשו את אוזניו מעיו ליבו וניתצו את ראשו עד שהפך לעיסה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הדגל היהודי, ההימנון היהודי -
יונתן,
14/12/04 12:10
|
מביא אתכם הערבים לחלחלה ולבחילה. אין אתם יכולים לקבל זאת למרות שאתם מבינים שגם לעם היהודי מגיעה מדינה בעלת אופי יהודי כולל סמלים יהודים. הערבים ורק הערבים הם הם הגזענים פה!! רק תראו את המיעוט היהודי במדינות ערב איך הם מקבלים את מדינתם המוסלמית בלי להוציא ציוץ מהפה. לכו תעשו שיעורי בית גזענים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
טיבי אתה לך הביתה
יהודי,
ישראל,
14/12/04 12:09
|
טיבי רוב העם היהודי חושב כמהים מה תגיד שאנחנו גיזענים שהיהודים תולעים אתה פה הגזען אתה והחברים שלך החברי כנסת הערבים האלה של הזמן עוסקים באיך לרדת על צה''ל שמגן עליהם ועל המשפחות שלהם בקיצור טיבי עדיף לכולם שתיקח את עצמך ואת החברים שלך ותעברו לעזה אמן אמן אמן לא רוצים אותכם פה תבינו את זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אחמד הנחמד
אהוד בלי ברק,
14/12/04 12:08
|
אילו היית אומר באחת ממדינות ערב או ברשות הפלסטינית 10% ממה שאתה מרשה לעצמך בכנסת נגד המדינה, היית נעלם ללא משפט ובודאי ללא אפשרות לחפש אותך או לברר לגביך. מזלך שאנחנו מדינה של טיפשים, תמשיך בדרכך נגד המדינה נראה עד כמה תוכל להגיע .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
להודות שסיפוח ואזרוח המשולש
שלי מתן,
14/12/04 12:07
|
היכן שאחמד טיבי מתגורר - היא טעות היסטורית. אנו הולכים לאבד את המדינה היהודית היחידה בעולם בגלל זה. מדינת פלסטין תקום ותהפוך אותנו בהדרגה למיעוט יהודי בתוכה. זה מה שהולך להיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
התגוננות מוכיחה שהאיש צודק!
מציאות לא משקרת,
14/12/04 12:05
|
תיקון ערבים=אוייבי העם היהודי לאורך שנים ארוכות. זאת המציאות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לא צודק השימוש במילה גזענות-
אני,
14/12/04 12:03
|
בכל הקשור לסיכסוך בין הערבים והיהודים פה. אין זה צודק וזה פשוט לא המצב. אף אחד לא שונא אף אחד רק בגלל דתו. הסיכסוך העקוב מדם בין העמים הוא הגורם ואותו יש לפתור. איך? להקים מדינה פלסטינית כאשר רוב הערבים יהיו בתוכה, כולל המשולש, ואדי ערה, מזרח ירושלים ומירב השטחים. זה הפתרון! הגב לתגובה זו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להחזיר את הממשל הצבאי !!!!
כהנא צדק,
14/12/04 12:27
|
על כל ערביי ארץ ישראל ! אין אף יהודי בפרלמנטים הערבים בכל מדינות ערב ! מה פתאום ערבי יושב בכנסת ישראל ????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כהנא לא צדק!.
סלים,
צפון,
15/12/04 20:14
|
לא נכון יש חבר פרלמנט יהודי בפרלמנט הפלסטיני! והוא גם שר! והוא גם רב!!! לידיעתך ממשל צבאי לא מפחיד אותנו כי במולדתנו אנו חיים! ואין לנו מולדת אחרת! על אפך ועל חמתך נחיה ונמות במולדתנו! ולענין העברת המשולש למדינה הפלסטינית!יהיה לנו הכבוד להיות שותפים בבניתה ,בצורה המודרנית ביותר!ובנינו יפתח העתיד בפניהם,שם יוכלו להיות שרים,נשיאים דבר שלא חולמים עליו פה! {הרי אנו בנינו את מדינתנו-ישראל,ועכשיו אתם מאסתם בנו,מי שמאס בנו ימאס בעיננו ולא נצטער עליו!,כי במולדתנו ורק בה נחיה! שמעת כהנון קטן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי אנחנו דמוקרטיה ואין חצי דמו
אלון,
14/12/04 13:59
|
|
 |
4.
טיבי מזיק לשולחיו
איזי,
14/12/04 12:02
|
טיבי! מתאים לחזן ככפפה. הסיבה הישירה שרבים וטובים בחברתינו כועסים ורוחשים אי אימון מוחלט למיעוט הערבי שבתוכינו. חבר כנסת שמביע אי אימון מוחלט בקיומינו. מי שמנצל את הדימוקרטיה לרעה שעה שאם היה עושה זאת במדינה מוסלמית הי כבר מזמן מריח את להב החרב או סופו של חבל התליה. גם כשהוא כביכול צודק השפעתו על שולחיו גרועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
נסיון להרוס המדינה היהודית
שמאל מתון,
14/12/04 11:59
|
על ידי דמגוגיה לא מוצדקת! בארץ הזאת חיים שני עמים: ערבי ויהודי - ומתנהלת בינהם מלחמה עקובה מדם כבר למעלה מ100 שנה. אחמד טיבי הוא מהמשולש, רואה עצמו 100% פלסטיני, אך מאידך אינו מוכן להסתפח למדינה הפלסטין ולאפשר לנו היהודים גם כן מדינה. זה המצב האמיתי. מעבר לזה, הכל דמגוגיה שקרית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
טיבי אתה חייב להודות שיש לכם
jak,
14/12/04 11:55
|
|
 |
1.
שוכראן יא טיבי
אהוד ברק,
14/12/04 11:45
|
|
 |
אחמד טיבי=המשולש=לפלסטין!!!!!!
בעד צדק ושלום,
14/12/04 12:01
|
להקים שתי מדינות לשני עמים. לא לאפשר לאף אחד למנוע את החלום של שני העמים למדינת לאום משלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחמד טיבי הגזען האמיתי פה
ל"ת
מדינת היהודים,
14/12/04 12:00
|
|