 |
29.
חייבים להחליף את הכותרת:
Avi Ecuador,
19/12/04 17:49
|
|
 |
28.
עמוק בתוך הבוץ
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
19/12/04 13:15
|
מדינת ישראל נימצאת כל כך עמוק בתוך הבוץ ששום דבר לא יעצור את התהליך המדיני אצלנו אצלם ובמדינה בן הנהר לים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרס אל תפריע מאמינים בך מצנע
משה,,
פ'ת,,
19/12/04 13:53
|
לעומת טומי לפיד - בולט ובודד לחיוב הוא עמרם מצנע - יושב ראש מפלגת העבודה. מצנע בחר להציג את עמדותיו באופן חד וברור: ערפאת הוא טרוריסט - אבל בכל זאת בעד משא-ומתן איתו; בעד גדר הפרדה, בעד עקירת התנחלויות וחלוקת ירושלים, ובעד הקמת ''מדינה פלשתינאית'' בארץ-ישראל המערבית. עמדות אלו - לפחות בכל הנוגע לערפאת אישית - נחשבות למזיקות מבחינה אלקטורלית, אך מצנע בכל זאת עמד עליהן ולא התקפל.מצנע גם עמד באומץ אל-מול התמיכה הציבורית הגורפת בממשלת אחדות לאומית - והודיע חד-וחלק שמפלגת העבודה לא תשב בממשלת שרון. בכך תרם שלא בכוונה לאיכות המשטר הדמוקרטי בישראל - כאשר הציב חלופה ברורה בפני הציבור, לא טישטש ולא מכר לוקשים - ואכן שילם מחיר יקר על נחישותו. ולאחר הבחירות - נהג מצנע באופן שניתן להרחיק לכת ולכנותו אצילות-נפש ממש: לא רק שבירך את ראש הליכוד על נצחונו הסוחף בבחירות - דבר מקובל בחיים הדמוקרטיים - אלא גם טרח להתנצל במפורש על הגידופים (''סנדק'', ''מאפיה'') שהטיח בראש הממשלה במערכת הבחירות. מתי בפעם האחרונה ראיתם ראש אופוזיציה מתנצל בפני ראש הממשלה? המשיכה אחר הכבוד והשררה היא חזקה מאוד - ובקלות יחסית יכול היה מצנע למצוא איזה תירוץ להזדחל אל תוך ממשלת שרון, בעודו ממלמל תירוצים שחוקים בחצי-פה. הוא יכול היה להגיד - כמו טומי לפיד - שהוא ''לא יכול לכפות על הליכוד את כל מה שהוא רוצה'' - ולכן הוא דוחף בכוח רגל אל תוך דלת הממשלה - על-מנת להכריח את הליכוד לעשות חלק ממה שהוא רוצה... אך מצנע לא נכנע: גם כיושב ראש חדש של מפלגה מובסת, עמדה מאוד לא נוחה - הוא נאבק גם נגד חיזוריו ההיסטריים של שרון; גם נגד המשיכה לשררה; וגם נגד ''חבריו'', התפוחים הרקובים בחבית 'העבודה' - שתשוקתם בוערת בהם להפוך את מצנע לשטיח אפגני - בעודם דוהרים עליו אל כיסאותיהם האהובים. עמרם מצנע נוהג כאיש כבוד וכאדם אציל - כאשר הוא מודיע באבירות שהעם אמר את דברו, בחר צד במפה הפוליטית - ולכן יש להניח לו לשלוט. דרושה מידה גדושה של גדלות-נפש מצידו על-מנת לשחרר הצהרה מעין זו, אם נזכור שהשמאל באופן מסורתי איננו מגלה נטיה לקבל את דין הבוחר: פעם זה ''גנבו את המדינה''; פעם זה ''סוף לדמוקרטיה''; פעם זה ''העם טעה''; ופעם זה ''הפאשיסטים המחרידים ניצחו''... על רקע זה - שוב בולט עמרם מצנע בייחודיותו: הוא פשוט מודה בניצחון היריב. אמת - אני מודה ומתוודה: לא רק הערכה אמיתית מדריכה את דבריי, אלא גם התלכדות אינטרסים מלאה, נדירה, בין האיחוד הלאומי לבין מצנע ותומכיו במפלגת העבודה: שני הצדדים אינם רוצים את מפלגת העבודה בממשלת שרון... מבחינה זו - אין סיסמא טובה יותר מאשר ''מאמינים בך מצנע'', כיוון ש''רק מצנע יכול'' לגמול את שרון מהתמכרותו הפאתטית לאופנות שמאלניות - ולהקים ממשלת ימין. אכן, מי היה מאמין, אך מוזרות הן דרכי ההיסטוריה: עמרם מצנע הוא הדבר הטוב ביותר שקרה לישראל בשנים האחרונות - אם אכן יעמוד בדיבורו ולא יצטרף לממשלה בראשות שרון. לסיכום - למרות עלילות מצנע והקבלנים בעיר הגדולה - ועל אף עמדותיו המדיניות-ביטחוניות שהן (כמובן) הרות-אסון לישראל - התנהלותו הפוליטית של מצנע היא מופת של נאמנות לעקרונות, לבוחרים ולמצפון האישי. אין הרבה אישים בשמאל שאני מכבד - לא כל שכן מכבד ומחבב כאחד. עמרם מצנע הוא אחד מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אן הבדל
פק'ק תנועה,
קרית ביאליק,
19/12/04 14:54
|
על פי הנסיבות שכתבתה אן הבדל מהקטן ועד הגדול במיפלגת העבודה לכולחם יש אותה הדרך ללא הדלים בדעטתיהם ודרכם המדינית כמו בתקופה של ימי מפאי העליזים שאז שלטו המדינה גורמי שמאל בעלי אתה דעה שהיתפלגו מכיון שאחד גנב כסף מהשני אבל בדרכים שונות כולל תעמולה קומוניסטית כולל מדניות וביטחון שהם כולם צודקים וכך התמיעו בעם ישראל את הבילבכול החברתי מדיני כלכלי כרגע מיתבצע מחקר שיוכיח את הבלבול הכלכלי ומי שגרם לזה ליקרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הלך הזרזיר אצל החזיר
חייל פשוט,
מדינת חלם,
19/12/04 07:21
|
מפלגת העבודה ( האבודה ) שהשחיתות בה פשתה , מצטרפת לליכוד בהנהלת הדיקטטור המושחת ראש המאפיה שרון וביחד יבזבזו מיליירדים על עקירת ישובים שלא תביא שום פתרון לשום בעיה ! להיפך הם ירוששו את אזרחי ישראל עוד יותר ,(יותר עניים ורעבים ללחם ינברו באשפתות ) ופצצות המרגמה והקטיושות יפלו על אשקלון במקום על גוש קטיף !!! אבל התועלת היחידה תהיה לשרון !!!!: מני מזוז לא יקדם את החקירות נגד חונטת שרון ובניו !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
איזה אפסים
טל,
19/12/04 04:32
|
כל החכ''ים הללו הם כאלו מושחתים. בושה לראות. חורבן בית שלישי ממש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
רמון חוזר למקומו הנכון,
ל"ת
כמו אצל,
יצחק רבין,
19/12/04 04:08
|
|
 |
24.
זה לא אחדות
חיים,
אשדוד,
19/12/04 04:01
|
|
 |
23.
A new small gov. of 2 partie
Hami-hai,
19/12/04 03:35
|
Why are you calling it a govarnment of ''Hadot''? it is a govranment of 2 parties only
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
המערך לא ביקש מספיק שרים
ל"ת
רמי,
תא,
19/12/04 00:26
|
|
 |
21.
דליה איציק-את מנהיגה של ממש
איל,
תל אביב,
18/12/04 23:40
|
והלוואי שתהיי שרת הפנחם ושתעשי גם שם סדר....אנו מאחורייך...המשיכי כך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא תותחית!!!
ירושלמית.,
19/12/04 00:47
|
מישהו באמת היה צריך להגיד שהמלך הוא עירום, שלא ישכח אף אחד ששרון הוא שרון הוא שרון, זה עדיין אותו שרון הגנרל, זה עדיין אותו שרון של השחיתויות.
כל הכבוד לדליה איציק על האומץ ועל הביצים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקראו את תגובה מס. 20
ל"ת
יהודה,
הונג קונג,
19/12/04 08:04
|
|
 |
ללא
יהודה,
הונג קונג,
19/12/04 08:02
|
כמה שאני אוהב את זה שהשמאלנים מלטפים האחד את השני !!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
דליה איציק
עומרי,
מרכז,
18/12/04 23:00
|
הדבר הגרוע ביותר שקרה לנו עם הקמת הקואליציה הזו....זה , לראות מעת לעת את השרה דליה איציק מתראיינת בטלויזיה בתום ישיבות הממשלה. האישה הדוחה הזו ששנים מדברת נגד אריק שרון, פתאום מצטרפת ''יעני'' בשביל ההתנתקות...נו באמת....נקווה שחברי המפלגה שלה לא יבחרו בה להיות שרה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מפלגת העבודה לתמוך במצנע
משה,
פ'ת,
18/12/04 23:50
|
במכתב לחברי לשכת המפלגה טוען מצנע כי ההסכם יוציא את מפלגת העבודה מהבוץ האידיאולוגי שבו שקעה. למרות הדברים, הסיכוי שההסכם ייזכה לתמיכת המפלגה נראה לפי שעה קלוש יו''ר מפלגת העבודה לשעבר, ח''כ עמרם מצנע, פתח במאבק על תמיכת חברי מפלגתו בהסכם ז'נווה.
מצנע שיגר אתמול (ג') מכתב ראשון לחברי לשכת מפלגת העבודה, שבו קרא להם לתמוך בהליכה להסדר קבע כעת משום שלדבריו, ''יש עם מי לדבר''.
בראש המכתב מנסה מצנע לשכנע כי יש בכוחו של הסכם ז'נווה להוציא את מפלגת העבודה מהבוץ האידיאולוגי שבו שקעה, עם כישלון שיחות קמפ דיוויד ופרוץ האינתיפאדה.
''הבאתי איתי לשולחן המשא ומתן את האמונה שיש אלטרנטיבה ויש עם מי לדבר'', כותב מצנע. ''אמונה זו הובילה אותי כאשר נבחרתי לפני כשנה
מודעה על ידי רוב גדול של חברי מפלגת העבודה להובילה לדרך מדינית אחרת אשר תביא לחידוש המשא ומתן עם הפלסטינים.
יוזמת ז'נווה מאפשרת לנו לחזור לעצמנו. השנים האחרונות היו שנים קשות לכולנו, ונדמה היה שאיבדנו את הדרך כמפלגה. הבלבול בתוכנו - האם יש עם מי לדבר ועל מה לדבר - גרם לבלבול גם באופן שבו ראה אותנו הציבור, ועובדה זו פגעה מאוד במעמדה של מפלגת העבודה כמפלגה מובילה. יוזמת ז'נווה היא צעד נוסף במימוש דרכם של דוד בן גוריון, יצחק רבין ושמעון פרס''.
''מדיניות הממשלה - שטיפת מוח''
מצנע מתח ביקורת על מדיניות הממשלה לפיה אין עם מי לדבר בצד הפלסטיני ומכנה אותה ''שטיפת מוח''. לדבריו, ''מאז קמפ דיוויד ועד היום שטפו לנו את המוח שאין שותף בצד השני ואין מה לעשות. אמרו לנו שאם נהיה חזקים ונפעיל מספיק כח צבאי מול הפלסטינים, נצליח לשבור אותם. המציאות של שלוש השנים האחרונות הוכיחה שדרך זו נכשלה''.
עוד הסביר מצנע כי הסכם ז'נווה אינו הסכם אלא מודל, או הצעה המסכמת עד לאחרון הפרטים את הסדר הקבע בינינו לבין הפלסטינים המסיימת את הסכסוך האיזורי ארוך השנים. את הביקורת הציבורית הודף מצנע ב''קל להעביר ביקורת''.
ואולם להסכם ז'נווה ישנה התנגדות מבית: בין המתנגדים הראשיים גם יריביו הפוליטיים של מצנע, בהם אהוד ברק, בנימין בן-אליעזר, אפרים סנה, מתן וילנאי ואחרים. לפי שעה נראה כי הסכם ז'נווה יישאר יוזמה אופוזיציונית בתוך האופוזיציה, שלא תקבל את תמיכתה הרשמית של מפלגת העבודה.
(22.10.03, 00:25)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הכותרת: ''מנסחים הסכם''
יהודי,
ארץ ישראל,
18/12/04 22:44
|
אייזה התרגשות מעריב לא מסוגל להסתיר את דעתו הפוליטית על המאורעות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
ברוך שהחיינו: ממשלת ההתנתקות !
ציונה,
ירושלים,
18/12/04 22:29
|
המתנחלים ברצועת עזה עוברים דירה.
תשועת השם כהרף עין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You'll join them soon, babe!
Shahada,
Al Quds,
19/12/04 11:08
|
You live in our capital - and curse the settlers? Aren't you just one of them? Your own turn will soon come, be sure. So try to be nice to your future neighbours - may be you'll have to share the same refugee camp with them.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי נתן לך את השם ציונה ????
חייל פשוט,
חלם,
19/12/04 07:27
|
היו צריכים לתת לך שם אחר למשל , תבוסתניה או עקיריה או אלי סתם ערב רב !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה קיבלת את הז'וב
Avi Ecuador,
19/12/04 03:21
|
של המקלחות? יורד לך ריר הה, עדיף שיהיה ממקום יותר חם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיחקת אותה אבי !!!!
ל"ת
אריה,
שיקגו,
19/12/04 07:29
|
|
 |
17.
שרון+פרס=חורבן בית שלישי
אהרון1,
18/12/04 22:18
|
|
 |
מאמינים בך מצנע כי רק אתה יכול
משה,
פ'ת,
19/12/04 00:25
|
לעומת טומי לפיד - בולט ובודד לחיוב הוא עמרם מצנע - יושב ראש מפלגת העבודה. מצנע בחר להציג את עמדותיו באופן חד וברור: ערפאת הוא טרוריסט - אבל בכל זאת בעד משא-ומתן איתו; בעד גדר הפרדה, בעד עקירת התנחלויות וחלוקת ירושלים, ובעד הקמת ''מדינה פלשתינאית'' בארץ-ישראל המערבית.
עמדות אלו - לפחות בכל הנוגע לערפאת אישית - נחשבות למזיקות מבחינה אלקטורלית, אך מצנע בכל זאת עמד עליהן ולא התקפל.
מצנע גם עמד באומץ אל-מול התמיכה הציבורית הגורפת בממשלת אחדות לאומית - והודיע חד-וחלק שמפלגת העבודה לא תשב בממשלת שרון. בכך תרם שלא בכוונה לאיכות המשטר הדמוקרטי בישראל - כאשר הציב חלופה ברורה בפני הציבור, לא טישטש ולא מכר לוקשים - ואכן שילם מחיר יקר על נחישותו.
ולאחר הבחירות - נהג מצנע באופן שניתן להרחיק לכת ולכנותו אצילות-נפש ממש: לא רק שבירך את ראש הליכוד על נצחונו הסוחף בבחירות - דבר מקובל בחיים הדמוקרטיים - אלא גם טרח להתנצל במפורש על הגידופים (''סנדק'', ''מאפיה'') שהטיח בראש הממשלה במערכת הבחירות. מתי בפעם האחרונה ראיתם ראש אופוזיציה מתנצל בפני ראש הממשלה?
המשיכה אחר הכבוד והשררה היא חזקה מאוד - ובקלות יחסית יכול היה מצנע למצוא איזה תירוץ להזדחל אל תוך ממשלת שרון, בעודו ממלמל תירוצים שחוקים בחצי-פה. הוא יכול היה להגיד - כמו טומי לפיד - שהוא ''לא יכול לכפות על הליכוד את כל מה שהוא רוצה'' - ולכן הוא דוחף בכוח רגל אל תוך דלת הממשלה - על-מנת להכריח את הליכוד לעשות חלק ממה שהוא רוצה...
אך מצנע לא נכנע: גם כיושב ראש חדש של מפלגה מובסת, עמדה מאוד לא נוחה - הוא נאבק גם נגד חיזוריו ההיסטריים של שרון; גם נגד המשיכה לשררה; וגם נגד ''חבריו'', התפוחים הרקובים בחבית 'העבודה' - שתשוקתם בוערת בהם להפוך את מצנע לשטיח אפגני - בעודם דוהרים עליו אל כיסאותיהם האהובים.
עמרם מצנע נוהג כאיש כבוד וכאדם אציל - כאשר הוא מודיע באבירות שהעם אמר את דברו, בחר צד במפה הפוליטית - ולכן יש להניח לו לשלוט. דרושה מידה גדושה של גדלות-נפש מצידו על-מנת לשחרר הצהרה מעין זו, אם נזכור שהשמאל באופן מסורתי איננו מגלה נטיה לקבל את דין הבוחר: פעם זה ''גנבו את המדינה''; פעם זה ''סוף לדמוקרטיה''; פעם זה ''העם טעה''; ופעם זה ''הפאשיסטים המחרידים ניצחו''... על רקע זה - שוב בולט עמרם מצנע בייחודיותו: הוא פשוט מודה בניצחון היריב.
אמת - אני מודה ומתוודה: לא רק הערכה אמיתית מדריכה את דבריי, אלא גם התלכדות אינטרסים מלאה, נדירה, בין האיחוד הלאומי לבין מצנע ותומכיו במפלגת העבודה: שני הצדדים אינם רוצים את מפלגת העבודה בממשלת שרון... מבחינה זו - אין סיסמא טובה יותר מאשר ''מאמינים בך מצנע'', כיוון ש''רק מצנע יכול'' לגמול את שרון מהתמכרותו הפאתטית לאופנות שמאלניות - ולהקים ממשלת ימין.
אכן, מי היה מאמין, אך מוזרות הן דרכי ההיסטוריה: עמרם מצנע הוא הדבר הטוב ביותר שקרה לישראל בשנים האחרונות - אם אכן יעמוד בדיבורו ולא יצטרף לממשלה בראשות שרון.
לסיכום - למרות עלילות מצנע והקבלנים בעיר הגדולה - ועל אף עמדותיו המדיניות-ביטחוניות שהן (כמובן) הרות-אסון לישראל - התנהלותו הפוליטית של מצנע היא מופת של נאמנות לעקרונות, לבוחרים ולמצפון האישי. אין הרבה אישים בשמאל שאני מכבד - לא כל שכן מכבד ומחבב כאחד. עמרם מצנע הוא אחד מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
דליה איציק טועה ומטעה!
י.,
תל אביב,
18/12/04 21:58
|
ציטוט מבריק שלה: ''שרון מבין כעת מה שאנחנו ידענו 30 שנה''
אם הבנתם שלושים שנה למה לא ביצעתם את ההתנתקות בזמנם של רבין או ברק?
להזכיר לכולם- במצע 92' של העבודה, מצויין בפירוש ''העבודה מתנגדת לשתי מדינות ממערב לירדן''. על איזה שלושים שנה היא מדברת?
אם מישהו ''צדק'' לגבי הפשרה הטריטוריאלית מן ההתחלה- אלה היו ''שלום עכשיו'' למען ההגינות ההסטורית. החזיקו בעמדתם מלכתחילה. לא שאני מסכים לחלוטין עם עמדתם, אבל ראוי להעמיד דברים על דיוקם- דליה איציק משייכת את עצמה למחנה שהיא לא חברה בו.
פוליטקאית קטנה שזחלה זחילה נמרצת לממשלה, ותו לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
שינוי=נבלה עבודה=טריפה
מה חדש,
18/12/04 21:47
|
ממשלת זדון אחת מוחלפת בשניה...
פושעי אוסלו מקבלים בתור פרס וולו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
likud =worm's
ל"ת
g.w.b,
usa,
19/12/04 08:11
|
|
 |
14.
תראו מה כיסאות יכולים לעשות!!!
דרור,
הרצליה,
18/12/04 21:37
|
ביטחון, הינתקות, פער חברתי, תקציב, אידיאולוגיה, עניים, גימלאים,קצבאות ,הכל קטן ליד כיסא מרופד, לשכה ומכונית. אז הבנתם את זה ואם לא אז עוד תבינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שלא קראת את כל הכתבה...
סטודנטית,
19/12/04 00:49
|
ופספסת ככה את החלק שמתייחס לביטול הכוונה להעלות את שכר הלימוד (תודה למפלגת העבודה!), לקצבאות הזקנה, וכו'...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמרם מצנע כן לשלום ודי לכבוש
משה,
פ'ת,
18/12/04 23:00
|
תנו לעמרם מצנע להוביל כן ישר ואמתי מצנע הסתמן כתקווה הגדולה של הפוליטיקה הישראלית, ובעולם היו מי שדיברו עליו כעל דה גול הישראלי. בכל שנות הכיבוש, שתי החלופות היחידות שייצרה הפוליטיקה הישראלית יש המתפתים עדיין להאמין שעם המפלגה הזו מצנע יצליח להוציא אותנו מהשטחים. אך בפועל, לנגד עינינו הופך דה גול הישראלי לברק. על פי דיווחו של עוזי בנזימן (הארץ, 29.11) ''אמר מצנע... שהצעותיו הנדיבות לפלשתינאים, המאמצות את תכנית קלינטון בקימפ-דיוויד תלויות בהשגת הסכם שישים קץ לסכסוך. בתנאי זה יסכים... לפירוק כל ההתנחלויות ברצועה, ורוב ההתנחלויות בגדה''. וזה מה שעושה שרון היום אל תתנו לו ליגזור קופון על גבו של עמרם מצנע עמרם מצנע איש שלום אמת ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
יהדות התורה תעופו!!!שינוי כנסו
ל"ת
רושאל,
ת''א,
18/12/04 21:34
|
|
 |
12.
תיק הרווחה רק לביבי !!!!!!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
18/12/04 21:33
|
יש לתת לביבי תיק רווחה מורחב. צריך מי שהוא ''גדול'' כמו ביבי להתמודד עם התוצאות של הקלקלה החזירית. רק ביבי יכול להרים את המשימה. הוא יכול להמציא אחלה פתגמים למען אלה שזרק אותם לחפש אוכל בזבל. אני רק חושב כמה פתגמים ביבי יביא לנו לאכול שאני מהיה שבע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עניים תמיד היו- ביבי לא המציאם
אנטי יוכוס,
18/12/04 22:13
|
אתה מגן על עובדי הנמלים השמנים והשבעים והחוצפנים? או על חברת חשמל? רגע, אולי אתה מגן בעצם על ענקי ועשירי המשק- הבנקים? ביבי הציל את המשק- על אפך ועל חמתך- נתוני השיפור באבטלה האחרונים מוכיחים זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מישהו חשב שדליה קילקלה?
נביל,
ישראל,
18/12/04 21:19
|
הכל משחק והצגות והמטרה הנכספת: תפקידים וכסף הן לחברי הממשלה והן לעסקנים מהמפלגות. וארץ ישראל? נשכחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
גניבת הדעת של דליה איציק.
פוליטיקאית קטנה,
18/12/04 21:13
|
ציטוט מבריק שלה: ''שרון מבין כעת מה שאנחנו ידענו 30 שנה''
אם הבנתם שלושים שנה למה לא ביצעתם את ההתנתקות בזמנם של רבין או ברק?
להזכיר לכולם- במצע 92' של העבודה, מצויין בפירוש ''העבודה מתנגדת לשתי מדינות ממערב לירדן''. על איזה שלושים שנה היא מדברת?
אם מישהו ''צדק'' לגבי הפשרה הטריטוריאלית מן ההתחלה- אלה היו ''שלום עכשיו'' למען ההגינות ההסטורית. החזיקו בעמדתם מלכתחילה. לא שאני מסכים לחלוטין עם עמדתם, אבל ראוי להעמיד דברים על דיוקם- דליה איציק משייכת את עצמה למחנה שהיא לא חברה בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
העבודה ''עומדת במילה''.....
זה אני.........,
18/12/04 20:48
|
מפלגת העבודה זוחלת,אומנם לא על ארבע,אבל בהחלט על הבטן......הם היתרפסו עד עפר.......אף אחד לא יוכל לקחת זאת מהם,מצהירים דבר והיפוכו,אפשר לסכם שהם איבדו את הדרך,האמינות,ההתחייבויות....והכל, הכל למען השררה והכסא,כל השאר אינו חשוב,ועם מי הם ''מתחברים'' ?! עם שרון שנוא נפשם,האיש שבגד בבוחריו,זה מה שניקרא ''אוי לרשע ואוי לשכנו'' אפשר גם אם תרצו ''זה נבלה וזה טרפה'',אבל בפוליטיקה הכל מותר.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
איתם צבוע,פתאום דואג לקדושה
ל"ת
לא נאיבי,
18/12/04 20:34
|
|
 |
7.
טוב מאוד!!!!
חיים,
18/12/04 20:30
|
|
 |
6.
שרון איך מ40 ח'כ זחלת לפרס...?
בצלאל,
18/12/04 20:21
|
מה קרה לך יה שרון נתנו לך 40 מנדטים ואתה עכשיו מוותר על הקופה ומוסר אותה לדליה איציק ושאר כנופית העבודה אתה קבעת התנתקות יפה אבל הבטחת בטחון ושלום השקט ובטח ואחרי 4 שנים של תהו ובהו ציפינו משרון שבחרנו להרבה יותר מאשר להגיש לנו את פרס וכנופיתו שזרקנו בחימה איפא ההיגיון אלא אם כן ההתנתקות שחררה את משפחת שרון מחקירות משטרה......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קלעת למטרה ! זו התועלת היחידה
יהודי שפוי,
שיך מוניס,
19/12/04 07:33
|
למשפחת שרון !!! שמני מזוז ירד מהעסקים המלוכלכים של שרון והמאפיה שלו !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
פסק זמן ל 40 שנה
Avi Ecuador,
18/12/04 20:20
|
גם משה רבינו הבין שדור עבדים לא יהפוך לבן חורין מחר ושאין לנפץ דור במלחמה שהו יכשל. שרון ופרס, משה ויהושוע להבדיל של פלסטין יהפכו דור של חיות לבני אדם מחר, לא מדבר על דור עגל הזהב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
avi listen....
dani,
n.y,
19/12/04 01:42
|
avi.. forget already about e g e l ha z ha v. all the time you are talking about e g e l ha z a ha v today we are in 2005.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם תפעיל משהו שיש לך למעלה
Avi Ecuador,
19/12/04 03:38
|
|
 |
4.
חיבים לקרוא מה אומר עמרם מצנע
משה,
פ'ת,
18/12/04 20:18
|
22 לדצמבר, 2002
קול למצנע
יו''ר העבודה חזר לתכנית ההפרדה של ברק, שראש הממשלה מבצע במרץ זה מספר חודשים. רק לפני חודש, מצנע הסתמן כתקווה הגדולה של הפוליטיקה הישראלית, ובעולם היו מי שדיברו עליו כעל דה גול הישראלי. בכל שנות הכיבוש, שתי החלופות היחידות שייצרה הפוליטיקה הישראלית הן מו''מ נצחי תוך שימור המצב והרחבת התנחלויות - מודל אוסלו של מפלגת העבודה, או חיסול זוחל של העם הפלסטיני במודל שרון. התקווה שהסתמנה לרבים עם מצנע היא שתיתכן גם חלופה שלישית, במודל לבנון: לצאת מיד מהשטחים שרוב הישראלים מסכימים לצאת מהם, ולפתוח במו''מ על השאר. אך כעת כבר ברור שקול למצנע הוא קול לשרון. מאחורי גבו, שרון ובן אליעזר עוסקים כבר בהרכבת ממשלת האחדות הבאה. את סילוקו של ביילין מנסים להציג כתולדה של סכסוך אישי. אך על מה התעמת ביילין עם בן אליעזר? ביילין דרש לצאת מממשלת האחדות, ואף הצליח ליצור במפלגתו התנגדות רחבה להמשך הישיבה בממשלה, מה שאילץ בסוף את בן אליעזר להתפטר. בעיני עסקני ''העבודה'', ביילין אחראי לכאב הראש המיותר של הבחירות. בדרך חזרה לממשלת האחדות צריך לכן לוודא שהמטרד הזה לא יחזור. לא מדאיגה אותם אפילו האפשרות שכך יעברו מספר מנדטים למרץ - מקומם בממשלה הבאה מובטח ממילא. אך אין זו המשמעות היחידה של סילוקו של ביילין. ביילין הוא גם נושא הדגל של דרך אוסלו. כפי שסיכמו רבים בעיתונות, בפריימריס התנערה מפלגת העבודה רשמית מדרך אוסלו. גם אני נגד דרך אוסלו, שבעיניי היא אפרטהייד. אבל עדיין יש הבדל עצום בין הבנטוסטנים שהקימו רבין וביילין בשטחים, לבין המכלאות שבנה שרון בעזרת ברק ובן אליעזר, או בין האפרטהייד של אוסלו לבין טרנספר. ההתנערות מאוסלו, מציבה את העבודה במחנה שרון. יש המתפתים עדיין להאמין שעם המפלגה הזו מצנע יצליח להוציא אותנו מהשטחים. אך בפועל, לנגד עינינו הופך דה גול הישראלי לברק. על פי דיווחו של עוזי בנזימן (הארץ, 29.11) ''אמר מצנע... שהצעותיו הנדיבות לפלשתינאים, המאמצות את תכנית קלינטון בקימפ-דיוויד תלויות בהשגת הסכם שישים קץ לסכסוך. בתנאי זה יסכים... לפירוק כל ההתנחלויות ברצועה, ורוב ההתנחלויות בגדה''. זהו בדיוק הטקסט של ברק עם ''הצעותיו הנדיבות''. מה שפוצץ את המו''מ בקימפ-דיוויד היה התעקשותו של ברק (בניגוד לדעתו של ביילין) שהפלשתינים יכריזו על קץ הסכסוך בתנאי ישראל, מבלי לפתור את בעיית גושי ההתנחלויות, ירושלים וזכות השיבה. מצנע מבטיח להחזיר אותנו בדיוק לאותה נקודת מוצא. ואם, כצפוי, זה לא ילך, ''הוא חושב במונחים של הפרדה חד צדדית נוקשה, שבה ישראל... תראה את עצמה חופשית לשלוח את צהל בכל עת לשטחי הרשות''. בתסריט זה אין אף מילה על פינוי התנחלויות. מצנע חזר לתכנית ההפרדה של ברק - לבנות את הגדר סביב מכלאות הפלשתינאים - תכנית ששרון מבצע במרץ זה מספר חדשים. וכדי שמצנע לא יתבלבל בשינון הטקסט הזה צרפו לצוות המוביל את יועצו הקרוב של ברק, דני יתום, שחיבר עבור ברק את הספר הלבן נגד הפלשתינאים כבר באוקטובר 2000. התפקיד שמועידים בן אליעזר ושרון למצנע הוא לשכנע את הרוב שרוצה לצאת מההתנחלויות שאי אפשר לעשות זאת עכשיו, כי הפלשתינים לא מוכנים לסוף הסכסוך. ברק הצליח בזה בגדול, אך אחרי שנתיים קשות הישגיו החלו להתערער. עכשיו צריך יונה כמצנע שתשכנע שוב את הרוב שאין עם מי לדבר. האיחוד הלאומי טבע את הסיסמא שתהיה המנטרה של הבחירות האלה: ''אתה תחליט מי יהיה בממשלה עם שרון, מצנע או ליברמן''. אך יש עוד ברירה: אופוזיציה חזקה משמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
moshe you are crazy..
rani,
u.s,
19/12/04 01:44
|
|
 |
3.
רמון לך לחייך לחברים שלך
נסים גבאי,
נתניה,
18/12/04 19:55
|
בושה לאינטליגנציה הכניסה הזו לממשלה. בבחירות תרצו שהעם יבחר בכם? הצחקתם אותנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
נקווה שזו באמת הטיוטא
הביטו בהם!,
לאן הידרדרנו,
18/12/04 19:10
|
|
 |
1.
הודעה חשובה לאזרחי ישראל!!
הרב''ט סמואל,
אלנבי 58,
18/12/04 19:06
|
בכל פעם שאתם מקבלים תלוש משכורת, בדקו את מס הבריאות.
אתם משלמים בשביל מערכת קורסת שלא תסייע לכם במאום והכל תודות לאיש המחייך פה בכתבה, חדל האישים הנצחי חיים רמון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמון ותחומניו
נורית,
18/12/04 22:14
|
אמת שבגלל רמון אנו אוכלים את סל הבריאות התלוש לגמרי מהמציאות. והכל תודות לרמון ''החכם''. אם כזו היא חכמתו אבוי לממשלה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם כנראה שליחים של נתניהו
אחד שלמד,
את העובדות,
19/12/04 04:06
|
נתניהו, עם היבחרו לראש ממשלה ב-1996, החל בקיצוץ תקציב הבריאות, בעיקר על ידי העברת המס המקביל של המעסיקים מתקציב הבריאות לתקציב הביטוח הלאומי. בכך חיסל את ההישג הגדול של ממשלת רבין, שהביאה, לפי ארגון הבריאות העולמי, את ישראל לחמישית (!) בעולם בתחום הבריאות ב-1995. נתניהו הכשיל השנה בכנסת את הצעת החוק החדשה של רמון, שנועדה להחזיר את חוק הבריאות למתכונתו הקודמת!!!!
הגב לתגובה זו
|
|