 |
90.
זהו מרד נעורים
י,
מרכז,
19/12/04 15:49
|
ילדים הם עם מוזר. כל מה שאומרים להם, הם עושים ההיפך. איזה מזל שמגמה זו בנוער הגיעה בזמן. (ואולי זה לא מזל)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
על כולנו להצביע ליברמן בבחירות
בעד 2 מדינות,
19/12/04 14:48
|
בעד שתי מדינות לאום: אחת יהודית והשנייה ערבית. פתרון אחר לא יהיה צודק ובוודאי לא מוסרי!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
ואדי ערה והמשולש לפלסטין!!
שמאל ציוני,
19/12/04 14:46
|
כולם- גם שמאל וגם ימין חייבים לאמץ זאת, אם ברצונם בשתי מדינות לשני עמים. המתנגדים; השמאל הרדיקלי והערבים - רוצים להוביל אותנו למדינה אחת (פלסטינית) לעם אחד. אין לתת להם להצליח בכך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
בית לעם הפלסטיני. ובית יהודי?
יוני,
19/12/04 14:23
|
הערבים רוצים בית פלסטיני גם פה וגם שם. התוצאה תהיה שלעם היהודי לא ישאר כלום. הנוער מבין זאת ודואג לעתידו. למה קשה להבין זאת. אין יותר אנושי מעם שכל חייו היה נרדף, שב למולדתו ובנה את מדינתו היהודית בזיעה ובדם רב. וכעת, אותו עם ערבי שבתוכו, מנסה לרשת אותו ולקחת את מדינתו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
They were raised on this at
Ahmad,
Hamerkaz,
19/12/04 14:17
|
Home and at school
It was always like that and nothing new
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וממה אתה חונכת? שאתה פלסטיני
בעד צדק!!,
19/12/04 14:44
|
וזאת ארצך ושהיהודים הם פולשים שצריך לגרש. לרבות חיסול המדינה היהודית שלהם. עוד אחד שמגיב פה. על ארץ ישראל או על התנ''ך אתה ועמך אף פעם לא שמעתם. ממש יופי של תגובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
ערבים ישראלים אויב מס' 1
פיני,
דרום,
19/12/04 14:16
|
צריך להחזיר את כל הואדי ערה והמשולש לרשות, ז.א שרק ליברמן יכול למנוע את האסון בעתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב העם תומך בתוכניתו.התקשורת
איש ציוני,
19/12/04 15:18
|
?? ניחשת נכון. היא תמיד בצד של הערבים. אפילו שגם היא יודעת שלעם היהודי לא מובטחת מדינה בעוד עשור או שניים. על כולם להצביע ליברמן בבחירות הבאות!!! 2 מדינות לאום לשני עמים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
..ורוצים לבטל את בחינת הבגרות
קותי אלעזר,
תל אביב,
19/12/04 14:09
|
..ואחרי כל זאת עדיין מתרוצצת השמועה/הכוונה/המגמה לבטל את בחינת הבגרות באזרחות. ''טול קורה מבין עיניך'' נאמר במקורותינו - אנשים רואים את הכתובת על הקיר ולא מבינים את המשמעות, כמה נמוך עוד אפשר להגיע. במקום לחזק את החינוך לערכי הדמוקרטיה ולהפוך את האזרחות למקצוע של 2 יחידות ויותר, ללמד אותו ברציפות לפחות מכיתה ז ועד י''ב, כמו מתמטיקה, אנגלית ועברית - רוצים להרוס את המקצוע האחרון בבית הספר שעדיין יכול לתת מענה להתמודדות מול תופעות ותוצאות מדאיגות כמו בסקר הזה, כמו בסקר על אלימות ועוד ועוד. ואחר כך רוצים גם להכניס קציני צה''ל בשירות קבע מכיתה י ועד י''ב - כדי להכין אותם...למה בדיוק?
מורה לאזרחות קצין צה''ל בדימוס מחנך כיתה י''ב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ורוצים לבטל המדינה היהודית!!!
יותם,
19/12/04 14:28
|
|
 |
אובדן המדינה היהודית לא מדאיגה
דני הירש,
19/12/04 14:27
|
טוב אני מבין שאותך לא. חבל שיש במערכת החינוך אדם כמוך שמלמד על זכויות כל יפה, אך שוכח את הזכות הקטנה הזאת שגם לעם היהודי מגיעה מדינה משלו - מדינה י-ה-ו-ד-י-ת! אותם ערבים בכנסת אינם מכירים בכך ולכן יש להבין את הנוער שלנו. הנוער שלנו נלחם בכל דרך נגד החזון הנלוז הזה להפוך את שתי המדינות למדינה פלסטינית אחת! זאת תגובה אנושית ומוסרית כאחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
פיתרון
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
19/12/04 14:07
|
|
 |
82.
מחקר במימון גרמני -מגנה יהודים
קרן,
19/12/04 13:36
|
אין דבר הגורם נחת לגרמנים יותר מאשר לדון על ''גזענות'' של יהודים.
גרמניה כידוע נאורה ודמוקרטית וראינו זאת על בשרנו לפני ששים שנה...
לעצם העניין , יש להפריד בין ההתייחסות הראויה של הנוער הנפלא שלנו לאויבי עמו ולטרוריסטים ותומכיהם, לבין התיחסותו לבני דתות אחרות ובני עמים אחרים.
אילו השאלות היו מוצגות כראוי, גם התשובות היו אחרות.
יש לנו נוער מצויין - ועתיד מצויין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הישרדות המדינה היהודית נחשבת
לא תמים יותר,
19/12/04 14:02
|
לגזענות..נו נו... הרי כולם יודעים שהערבים רוצים להפוך אותנו למיעוט במדינה פלסטינית. כל מה שנותר ליהודים זה להתגונן - האם זה גזענות??? האם רק לעם הפלסטיני יש זכות למדינה לאום משלו? הערבים הם לא סתם עוד מיעוט. הם טוענים לבעלות על הארץ הזאת. מה פתאום שניתן להם לקחת לנו את החלום של מדינה היהודית. יישר כוח לנוער הנפלא שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
יש פה צוות מגיב שמאלני/ערבי
במימון אירופי ע,
19/12/04 13:30
|
שימו לב יש פה צוות מגיב שמאלני/ערבי במימון אירופי עויין השכר הוא 3000 יורו בחודש ,מהגוף העוין הקרן החדשה לישראל במימון אירופי,המטרה היא לשתול הרבה תגובות מהשמאל פה באתר,כדי ליצור את הרושם שהעם חצוי 50-50 ולא כמו שכולנו יודעים שהשמאל הוא 10 % בלבד אצל היהודים,אל תפלו הפח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק מאוד.
שלי,
19/12/04 15:08
|
מישהו מנסה לשבש את התגובות של העם שברובו חושב ימינה או מרכז מתון.. באמצעות עשרות תגובות של שמאל רדיקלי אנטי ישראלי שכל מטרתו ליצור אשליית שווא כאילו רבים חושבים כמותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
למה לא ברור שישראל יהודית, כפי
אלה,
19/12/04 13:26
|
שפלסטין תהיה מדינה ערבית בעבור העם הפלסטיני. מדוע העם היהודי צריך להמשיך להילחם ולדאוג שהמדינה שלו, תישאר שלו- כמדינה יהודית. וזאת בגלל אותם ערבים שלא מפסיקים לדרוש את שישראל תחדל להיות מדינת העם היהודי. ביום שהערבים יכירו בזכויות העם היהודי - אז יבוא השלום. גם הדמוקרטיה האמיתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
העם היהודי ישאר ללא מדינה- אם
רן,
19/12/04 13:20
|
לא יתגונן כנגד אותם ערבים שמדינה פלסטינית היא רק השלב הראשון! הם לא מוכנים לקבל את מדינת העם היהודי וזאת הבעיה שלנו כעת. הנוער מביע את דאגתו וחרדתו מהרצון העז של הערבים להפוך את ישראל לפלסטין מספר 2!!! מה הפלא בסקר הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
גם היה רשום ש 34% מערביי ישראל
אושר,
גם היה רשום,
19/12/04 13:08
|
גם היה רשום בעיתון של מעריב שעשו סקר במגזר הערבי ו 34% מהנוער היה משמיד את מדינת ישראל אם רק היה יכול אני שואל אותכם עד מתי ניתן להם לחיות פה לגזול את כספנו לקבל טיפולים רפואיים סוציאלים חינוך עד מתי?אנחנו מטומטמים זה כמו שארצות הברית תיתן כסף למעריצי בן לאדן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
What money ???of yours??
ל"ת
Ahmad,
Hamerkaz,
19/12/04 14:11
|
|
 |
מוחמד והגרמנים הם אותם אוייבים
אין שום חדש!!!!,
19/12/04 14:50
|
העם היהודי תמיד גבר על הרוע והשנאה - גם הפעם יצליח!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
תנו לנוער דיקטטור
פרחיה,
19/12/04 13:04
|
תגובת משרד החינוך כבר ניתנה. המשרד יאמץ את מסקנות וועדת דברת ובהם ביטול בחינת הבגרות באזרחות. במקום לתגבר את לימודי האזרחות והקדשת מאמץ הסברתי לצעירים ידחק המקצוע המשעמם לקרן זווית. הנוער רוצה דיקטטור. אולי נביא את פינושה, כשיתאושש מההתקף? ואם לא, העולם מלא דיקטטורים, סדאם למשל פנוי ובמצב משביע רצון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשה טיפשה.השמאל הקיצוני מזמן
שמאל מתון!!,
19/12/04 13:22
|
איבד כל דרך ארץ או הבנה לרחשי העם היהודי ורצונו לשרוד פה במדינתו היהודית. מדינה פלסטינית קום תקום. מדוע הערבים מתעקשים להפוך את ישראל לפלסטין גם כן?! הרצון לשרוד לא טוב מחינתך. הבנתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
הדמוקרטיה היא כלי להרס המדינה
ישראלי,
19/12/04 12:55
|
היהודית. אותם ערבים מבינים את זה. יש לברך שגם הנוער שלנו מבין זאת - ופשוט לא מוכן לאפשר להם זאת. ברגע שהערבים יחדלו משימוש בדמוקרטיה להרס המדינה היהודית. לא יהיה חשש כזה גדול מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
אובדן המדינה היהודית-מפחיד את
אריאלה,
19/12/04 12:52
|
הנוער שלנו. אומרים כל הזמן שתי מדינות לשני עמים...רק שלנוער שלנו שמקשיב לאחמד טיבי וטלב אל-סנע - ממש לא ברור אם לעם שלו תישאר מדינה. אני מבינה כל כך טוב את הנוער החרד הזה. הערבים בתוך ישראל לא מיישמים את הרעיון של שתי מדינות לשני עמים. הם רוצים גם את זה וגם את זה. הנוער בצדק מרגיש מאויים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
הערבים אשמים בסקר הזה. אם היו
עמית גרינברג,
19/12/04 12:28
|
מכירים בזכותו של העם היהודי למדינה יהודית פה בארץ ישראל. לרבות דגל והימנון יהודי. לא היו תוצאות כאלו. המצב האמיתי הוא שהיהודים מקשיבים בקשב רב לאותם נסיונות של הערבים לשינוי המדינה היהודית וסמליה. יש להבין- אין איום גדול מכך כנגד העם היהודי במדינתו. בעיקר שהמדינה הפלסטינית, היא, היא הפתרון של אותם ערבים פלסטינים. הערבים הם האשמים פה. העם היהודי זכאי למדינה משלו, בעלת הגדרה יהודית. והם לדאבוני טרם קיבלו זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
נוער שפוי, תיקשורת הזוייה
עוז,
ישראל,
19/12/04 12:26
|
דמוקרטיה זה כלי, לא מטרה. מדינה יהודית בא''י זה המטרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
שתי מדינות לשני עמים?
אוהב צדק,
19/12/04 12:23
|
הערבים אומרים פעם אחר פעם שהרצון שלהם במדינה פלסטינית אינו מסתיים רק בכך, ועל ישראל להפוך את עצמה למדינה דו-לאומית. הנוער מקשיב לכך ומבין שזה בעצם נסיון להחריב את מדינתו - מדינת היהודים מהיסוד! שהערבים יבואו בטענות לעצמם שלא מוכנים לקבל את המדינה היהודית ועדיין חולמים לשלוט עליה ולהביא לכך שלעם היהודי לא יהיה מדינה משלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
מדוע שיתנו לערבים להרוס מדינתם
לני,
19/12/04 12:20
|
היהודית? מה יש להם לאן ללכת אם אותם ערבים בכנסת יצליחו להרוס את ישראל כמדינה יהודית???! צריך להעריך את הנוער שלנו שיודע יותר טוב מכולם - שהעתיד שלו במדינת היהודים נמצא בסכנה!! הערבים רוצים לעשות לישראל פלסטינזציה! שתי מדינות לאום לשני עמים: אחת יהודית והשנייה ערבית. אם הערבים יקבלו זאת בלב שלם. לא יהיו סקרים כאלו יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
רוצים 2 מדינות? רק הפרדה בין
יונתן,
19/12/04 12:16
|
העמים תביא לכך. הערבים שואפים למצב של מדינה אחת.כן, אני יודע שיש יהודים שמוכנים להסכים לכך. יש לנו נוער מצויין שמעורב ומקשיב לאותם ערבים. מדינת היהודים לנצח נצחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
הנוער מקשיב לערבים! ומתגונן!!!
הציונות תנצח,
19/12/04 11:50
|
הנוער שלנו הוא נוער שברובו תומך בשתי מדינות לשני עמים. מה שהוא שומע מהערבים זה בעצם מדינה אחת עבור העם שלהם - הערבי. למה לבוא בטענות לנוער שלנו שלא מוכן להסכים לכך. זאת דמוקרטיה מתגוננת נגד תוכניות זדון להרס המדינה היהודית בהדרגה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
ועוד אומרים שהמחסומים משחיתים
עמי,
צפון,
19/12/04 11:48
|
|
 |
ועוד אומרים שהערבים מסתפקים
בעד צדק ושלום,
19/12/04 12:53
|
|
 |
מוכנים למדינה יהודית לצד פלסטי
דני,
19/12/04 12:13
|
לא במקומה. חלם. זאת התגוננות נטו מצד הנוער לאותם ערבים שכל מעשיהם שמדינה לעם היהודי - לא תיהיה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
51%
nadi,
thailand,
19/12/04 11:44
|
|
 |
66.
באמת מדאיג שרק 51% לא רוצים
גדעון,
19/12/04 11:44
|
|
 |
65.
לקראת ויימר
יוסי,
19/12/04 11:44
|
לתשומת לב אבירי הדמוקרטיה המזוייפים מהשמאל. נדמה לכם שאתם פועלים לטובת ביצור הדמוקרטיה. אבל, אתם עושים בדיוק ההיפך! אתם דוחפים את המדינה למצב של רפובליקת ויימר של טרום השלטון הנאצי. בביקורת שלכם על כל גילוי של פטריוטיות שפויה, לא לאומנית, ובתמיכה הבלתי-מסוייגת שלכם בכל דרישות האוייב, אתם סוללים לדרך ייאוש מהדמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
לא בבית ספרנו האפשרות להרס
אורן,
19/12/04 11:43
|
המדינה היהודית. מי שדוגל בצדק או במוסר. צריך לכבד את הזכויות של שני העמים למדינה משלו ולהגדרה עצמית. יהודים זכאים למדינה מבחינה מוסרית וצודקת - ואילו הערבים - רוצים לקחת להם את הזכות הזאת. חוץ מלהתגונן הנוער לא יכול לעשות הרבה. תודה לכם נוער ציוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
שטיפת המוח השמאלנית לא עובדת
סקר מעודד,
19/12/04 11:38
|
מסתבר שהנוער יותר חכם ממה שחשבו, והוא יודע להתעלם משטיפת המוח השמאלנית המציגה את אויבי המדינה הערבין כאזרחים שלווים הזכאים לזכויות מלאות. אם הרוב כזה למרות שטיפת המוח השמאלנית בתקשרורת ובמשרד החינוך - יש עתיד!!! נ.ב. גם כותב המאמר מדבר על נתונים ''מדאיגים''...לדעתו... אז... שלא יעבדו עליכם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
הנוער גם רואה אקזיט אז מה???
ריינר,
19/12/04 11:38
|
|
 |
61.
בחיי
חגית,
קרית מלאכי,
19/12/04 11:35
|
תפסיקו לקרוא לכל דבר בשם ה'דמוקרטיה' קודם כל שהממשלה תנהג בדמוקרטיה ואחר כך שהתלמידים ינהגו בדמוקרטיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
הערבים רוצים ברעתנו.הם לא
הנוער שלנו צודק,
19/12/04 11:30
|
רוצים, ולא מקבלים את המדינה היהודית. לכן מילים כמו גזענות, פשיזם או דמוקרטיה אינם הוגנים. העם היהודי מרגיש מאויים - ובצדק!!! אין לאפשר לערבים להפוך 2 המדינות לפלסטיניות בעצם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
נוער שדואג גם לזכויות היהודים!
ניר,
19/12/04 11:28
|
יש פה כותבים שמתעקשים להגן רק על הזכות של הערבים. רובנו תומך במדינה פלסטינית. אך אין אנו מסכימים שגם ישראל תהפוך לפלסטין. זאת התגוננות של הנוער שמרגיש מאויים ע''י ערבים שרוצים ברעתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
הערבים רוצים להיות רוב במדינה
אחד מבין עניין!,
19/12/04 11:26
|
ולרשת את מדינת היהודים. פשרה של מדינה פלסטינית לצד מדינה יהודית הוא רק זמני מבחינתם! יש להודות לנוער שדואג לעתיד העם היהודי, ואינו מוכן להסכים לכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
למת לתת לחסל את המדינה היהודית
ל"ת
זאת הישרדות נטו,
19/12/04 11:23
|
|
 |
56.
הערבים רוצים להיות פה וגם שם!
רונה,
19/12/04 11:22
|
גם מדינה פלסטינית עבור עמם, וגם פה במדינת ישראל. -ולפיכך, לגמור לנו היהודים את הזכות למדינה יהודית משלנו. את זה אסור לתת לעולם. מי שלא מקבל את המדינה היהודית, יכול ללכת למדינה הפלסטינית...... אך לא רק שהוא נשאר פה, עוד לתת לו להיות בכנסת כדי לגמור לנו את המדינה. למה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
דמוקרטיה-לא בבית ספרינו
יעל,
צפון,
19/12/04 11:21
|
כל שרי החינוך במשך השנים האחרונות ראו בנושא - סדין אדום.(חוץ אולי מיוסי שריד). מה שקורא היום בבי''הס שהמקצוע הופרט. ורק מוסדות שלהורים יש מודעות לנושא מקדישים שעות לימוד. לדעתי אם אנחנו האזרחים לא נגיע למסכנה שהדמוקרטיה נמצאת בסכנה ממשית,ולא נחליט לעשות מעשה שיבהיר לנבחרינו כי כל הגבולות נרמסו על ידים וחייבים והחזיר את נבחרינו לדרך המוסר ע''י שימוש בנשק הדמוקרטיה - המחאה השקטה שלא פוגעת בציבור אבל שתציק לנבחרינו.כמו ישיבה שבת מול בתי הנבחרים, ומול משרדיהם, ומול בית המחוקקים, במשמרות מחאה. אני רוצה להאמין שליבם של נבחרינו לא עשוי אבן ויבינו כי הדמוקרטיה בסכנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני רוצה שאת תביני
אייל,
19/12/04 11:59
|
שהמדינה בסכנה , ולדעתי אם את כאזרחית לא תגיעי למסקנה שהמדינה נמצאת בסכנה ממשית ולא תחליטי לעשות מעשה שיבהיר לכל נבחרינו כי כל הגבולות כבר נרמסו אז נחזיר אותך לדרך המוסר ע''י המחאה הגדולה שמובעת בתגובות אלו. אני רוצה להאמין שליבך לא עשוי אבן ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פה מדינת היהודים. שיפנימו זאת
אני,
19/12/04 11:33
|
כל הערבים ואז יקבלו 100% דמוקרטיה. ברגע שסדר היום שלהם הוא רק איך להפוך את ישראל לפלסטין ואותנו למיעוט. אותו נוער מתגונן ובצדקקקקקקקקק!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
היהודים רוצים גם מדינה!!ומדינה
תום רוזן,
19/12/04 11:19
|
י-ה-ו-ד-ית!!!! מדינה פלסטינית לעם הפלסטיני, ומדינה יהודית עבור העם הישראלי. מה לא ברור פה או לא מקובל פה. הערבים אינם מקבלים זאת ואנחנו הנוער הבנו זאת. זה הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
זוהי בדיוק הדמוקרטיה! אולי
ממצאים קשים?,
שפיות קשה!,
19/12/04 11:17
|
הנוער הזה יישם את הדמוקרטיה, שמעולם לא יושמה בישראל! שלטון העם! העם אינו רוצה שרוצחיו יקבעו את מדיניות מדינתו! מה יותר שפוי מזה! העם אינו רוצה בצפע הגדל בחיקו! מה יותר שפוי מזה! בני נוער שמשתפים פעולה עם האויב, אינם מדגדגים למערכת החינוך וזה אינו נתון מדאיג. אך ילדים שרוצים לחיות, רוצים שרוצים שקט ושלווה, מדאיגים. כל דבר נורמלי מדאיג את הבולשביזם! ומדוע הכותב מביע את דעתו? העלה בדעתו שרוב העם חושב כמו בני הנוער האלה ולא כמוהו? שמה שמדאיג אותו מעודד את העם? שמה ש''לא מפריע'' לבני הנוער האלה, גם לא צריך להפריע לו? שזה לגמרי נורמלי בעם שנשחט, ובכל זאת מעניק זכויות לשוחטיו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע!
ל"ת
אבי,
19/12/04 12:15
|
|
 |
52.
עוד ישטפו להם את המוח
שמאלן לשעבר,
19/12/04 11:17
|
יספרו להם על דו קיום ועל מזרח תיכון חדש ועל ההומאניות ועל קודים אתיים מגוכחים ועל זכותם של הערבים להשמיד את המדינה היהודית על ידי הדמוקרטיה של בית המשפט העליון ושל התשקורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
זה נוער שדואג לעתיד שלו!הערבים
רון מילר,
19/12/04 11:11
|
לא רוצים פה מדינה יהודית לצד המדינה הפלסטינית. כל מה שנשאר לנוער שלנו, זה פשוט להתגונן. מה לא אנושי או לא ברור בכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
הפרדה בין העמים!לא דמוקרטיה
תומך ב-2 מדינות,
19/12/04 11:10
|
שכל מטרתה היא בעצם להרוס את המדינה היהודית של העם היהודי!!! שתי מדינות לשני עמים! הם שם! אנחנו היהודים פה!!! זה הפתרון. ואין אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
הכותרת הנכונה: רק 10% מהערבים
רונה בת 17,
19/12/04 11:09
|
הצעירים מאמינים בדמוקרטיה! זאת הכותרת האמיתית שמסבירה את הבעיה שלנו עם הערבים!!! לתשומת לב מי שנתן את הכותרת לכתבה! ואני תלמידת תקשורת... למה שהערבים יהיו בכנסת? גם היטלר עשה הכל בצורה מאד מאד דמוקרטית. הכל היה עם חוקים מסודרים דרך הפרלמנט שלו. דמוקרטיה זאת לא נוסחת פלא לחיים והיא יכולה להביא עלינו אבדן. צריך להבין מי עומד מולנו. אנחנו רוצים לחיות וזה לא עושה אותנו גזעניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
כשיכירו במדינת היהודים...רק אז
אלעד,
19/12/04 11:08
|
יהיה אמון בהם. ברגע שכל יום שני וחמישי הם מדברים פה על הרס המדינה כמדינה יהודית. לרבות לקיחת הזכות הבסיסית של העם היהודי לסמלים יהודיים. אין להאשים את הנוער שאין לו שום אמון בערבים. הערבים הם פלסטינים ואין הם שונים מאותם ערבים מג'נין או שכם. ההפרדה היא הפתרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
שני עמים=שתי מדינות. אין לאלץ
דן,
19/12/04 11:04
|
אותנו היהודים לוותר על החלום של מדינה עבור העם היהודי. ועוד בגלל הרצון של הערבים להיות גם פה וגם שם. הדמודקטיה מנוצלת כדי להרוס את מדינת היהודים. למה שהנוער ייתן לזה יד??? האם יש לו עוד מדינה יהודית ללכת אליה??! אני מבין אותם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
### כל הכבוד לנוער שלנו ####
מתנחל מצפון תא,
19/12/04 11:00
|
|
 |
45.
מדוע שישראל תהפוך לדו-לאומית?!
תומר,
19/12/04 10:55
|
יש ליישם את תוכנית קיסינג'ר בה אביגדור ליברמן תומך. יש להקים פה שתי מדינות לשני עמים. פתרון אחר מוביל לאובדן המדינה היהודית. נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מחמם את הלב
אחיתופל,
19/12/04 10:51
|
אכן מחמם את הלב לקרוא כי רוב תלמידי ישראל מבינים כי המונחים ''דמוקרטיה'' ו''זכויות אדם'' הם לא יותר משמות קוד לכוונה לחסל את מדינת הלאום היהודית ולהשמיד את תושביה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
טרנספר לכל ערביי ישראל
תיכוניסט,
19/12/04 10:49
|
הח''כים הערבים רק תומכים בטרור,רוצים שירצחו כמה שיותר יהודים וזה עובדה,והעובדה האבסורדית היא שהסגן של האויב הכי גדול שלנו יושב בכנסת-טיבי. מה זה צריך להיות?!?!?!הטירוף במדינה הזאת מגיע לשיא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרס מדינת היהודים קרוב יותר!
ל"ת
להתעוררררררררר!,
19/12/04 11:05
|
|
 |
42.
מחקר מדאיג - רק 51%?
רותי,
רמת השרון,
19/12/04 10:48
|
אחרי האינתיפאדה, שיתוף הפעולה של ערביי ישראל עם הפלסטינאים, האמירות הגזעניות של מנהיגי הערבים בארץ ובראשם חברי הכנסת שלהם, נגדנו- אפשר היה לצפות לרוב מוחץ בהרבה נגד ערבים בכנסת. ובצדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
עורכי הכתבה לא מבינים את מה
אני,
19/12/04 10:38
|
שהנוער שלנו מבין כבר מזמן. בכנסת יושבים ערבים פלסטינים שכל מטרתם היא להרוס את אותה מדינה יהודית - שהיא הבית היחיד של העם היהודי. דמוקרטיה כדי להרוס את המדינה היהודית?! לא בבית ספרנו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
סקר מעודד מאוד!!
עודד,
19/12/04 10:35
|
בניגוד לפרופסורים הילדים מעוניינים לשרוד ולהשאר חיים לפני הדמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
ערבים: בית יהודי,לא בבית ספרנו
עמית,
19/12/04 10:26
|
מה, לאיפה התמימות של עורכי הכתבה נעלמה? האם הם מכירים בזכותו של העם היהודי למדינה משלו וזה כולל את הסמלים היהודים של המדינה הזאת?! הערבים לא מסתירים את כוונתם לשינוי המצב הקיים וזה כאשר כולנו אומרים שצריך להקים פה שתי מדינות לשני עמים. הם את הזכות שלנו - פשוט לא מקבלים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
כנראה שהם יותר מבינים מאיתנו
נוח,
רג,
19/12/04 10:15
|
הנוער כנראה רואה דברים שהפסבדו ליברלים שבמערכת החינוך מסרבים לראות. אצלנו הדמוקרטיה כבר מזמן הפכה לאנרכיה, עם רמות של פשע ואלימות שלא היו כמותם . זו תוצאה של ''דמוקטיה'' שבתי המשפט בישראל הצליחו להביא. הנוער כבר רואה את האסון והוא מבין שהשיטה הזו מביאה הרס. הדמוקרטיה היא שיטת ממשל אחת מיני רבות, אך היא אינה קדושה, סינגפור עדיפה לנו מכול היבט. למעט כמובן לאנרכים שביננו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
זו דווקא דוגמא לדמוקרטיה
ש,
19/12/04 10:13
|
איך מי שכתב את הכותרת הגיע למסקנה, שזה שהנוער לא מוכן לתת זכויות שוות לערבים שתומכים באויבינו ולא תורמים כלום למדינה זה אנטי דמוקרטי ? בדמוקרטיה אמיתית הערבים היו מודברים מזמן, או לפחות נענשים קשות על פשעיהם - ולא מקבלים זכויות יתר ללא שום דרישה לעמוד בחובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מה שמדאיג במחקר הזה
אייל,
19/12/04 10:10
|
זה שרק 51% חושבים ככה, איפה ה-49% הנותרים חושבים שהם נמצאים? מדובר פה במזה''ת, ולמצבים קיצוניים דרושים צעדים דרסטיים. כן, דמוקרטיה זה דבר חשוב, אבל יש דברים יותר חשובים כמו החיים שלנו וקיומנו במדינה, אז לא הכל חייב להיות שחור או לבן, דמוקרטיה לא צריכה להיות טהורה, כדאי ואפילו רצוי שיהיו בה פגמים מסויימים. מה שהמחקר הזה מוכיח לי זה עד כמה יש לנו נוער מבין וחכם במדינה, ועד כמה התקשורת והאקדמיה מנותקים ממה שקורה במדינה. ולגבי רצח רבין, איך אתם רוצים שתהיה הזדהות עם הרצח כשכל שנה בעצרת מפגינים כל אנשי השמאל הקיצוני. ובאמת לא היה מזיק פה איזה מנהיג חזק שיעשה סדר בכל הבלאגן במקום יוזמות ''שלום'' שכבר עלו לנו במספר הרוגים גבוה יותר מכל מלחמות ישראל ביחד. הדבר היחיד שלא הופנם פה זה שאין עם מי לדבר, ונראה לי שהתקשורת צריכה לעשות חושבים עם עצמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הם לא מכירים בדגל ולא בהימנון!
דובר אמת,
19/12/04 10:06
|
ההגדרה העצמית של העם היהודי במדינה הזאת נחשב מבחינתם כפסול ואולי אף גזעני ולא צודק כלפיהם. הם אינם מסתירים את כוונתם לשנות מהיסוד את אופייה של המדינה הזאת שהיא הזכות של העם היהודי להגדרה עצמית של העם היהודי!!! האם זה צודק, האם זה מוסרי? שני עמים יש פה בארץ הזאת ולשניהם מגיעות זכויות שוות!!! חבל שהערבים במדינה הזאת לא מכירים גם בזכותם של היהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
לא רוצים פה מדינה דו-לאומית!!
אסור להסכים לכך,
19/12/04 10:00
|
מה פתאום שישראל תהפוך למדינה דו-לאומית בגלל חלקו השני של העם הפלסטיני שנמצא פה?! בקרוב עומדת לקום מדינה פלסטינית עבור עמם, שם הלאום שלהם, הדגל שלהם והתרבות שלהם. יש לעשות הפרדה ולהביא לכך שבאמת יהיו פה שתי מדינות לשני עמים. הערבים הללו רוצים - שתי מדינות עבור עם אחד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
הבאנו מחקר . נא לעבור לדום!
עודד,
19/12/04 09:57
|
מדוע אנחנו נדרכים לדום מתוח בכל פעם שאנשי אקדמיה מנסים להראות לנו במספרים עד כמה המצב בקרשים ?
מה שמובא בידיעה זה אוסף מינופולטיבי של נתונים סטטיסטיים, שאומר אולי משהו, אבל מחסיר הרבה יותר. למשל- עניין רבין. ראשית, ''ילדי הנרות'' זאת המצאה תקשורתית. היו ''ילדי נרות'' אך רובם הגדול מהצד השמאלי של המפה, מטבע הדברים. לא קרה שום דבר מסעיר בהתפלגות הנוער בעניין. שנית- 40% אמרו כך. אבל 60% אמרו אחרת וזה הרוב. מדוע לא להתייחס דוקא לרוב? פשוט- כי התייחסות שלילית מוכרת את המחקר יותר טוב. ושלישית- מה בדיוק רוצים מנער בן 16 ? כשרבין נרצח הוא היה בן 7. אמנם לא תינוק אבל גם לא בוגר במיוחד. הוא יכול היה להבין את כל המשמעויות של רצח רבין ? אני מסופק. אגב, המשפט ''מי שחשב שנלמדו הלקחים מרצח ראש הממשלה רבין ז''ל, כנראה טעה.'' הוא סופר מניפולטיבי. על אלו לקחים אתם מדברים, מעריב ? כל מה שאמרו 40% מהנשאלים הוא שרצח רבין לא שינה את יחסם למדינה. האם זה אומר שהם תומכים ברצח פוליטי נוסף? שהם חושבים שהיה מוצדק לרצוח את רבין ?
עוד עניין-כתוב ''גילאי 15-18, ו-21-14'' ( בטח התכוונתם ל-19-21).
מהנתונים לא מובן כלל על ההתפלגות בגילאים השונים. 15 אינו 18. 18 לפני צבא אינו 21 אחרי צבא. דרך אגב- שאלה מאד חשובה לא נשאלה כלל, לפחות על פי הידיעה- מה עם השירות הצבאי? כמה התגייסו? כמה מתכוונים ללכת לקרבי?
נושא הערבים הוא עמוק ובעייתי. כתומך בדמוקרטיה מלאה, אני קובע חד משמעית שההתנגדות לערבים בכנסת תלך ותגבר כל עוד יחשבו כנסת ערבים שמותר להם להיות ריבוניים בישראל ומצד שני להיות שייכים לצד השני. זה לא יכול להימשך.
דבר אחרון- שום שעור משעמם באזרחות לא ישפיע על הלך הרוחות אצל נוער ''סורר''. ''מנהיג חזק '' וכו' ? צריך להראות בבתי הספר את ''הנחשול'' וללכת על הקו הזה , כולל משחקי הדמייה, כדי לתת לילדים להבין דרך היישבן מה פירוש לאבד את החופש להחליט. כל המכונים האלה לא ישפרו את המצב כל עוד יחשבו במונחים אנמיים של ''חינוך לדמוקרטיה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
לערבים יש תוכנית מאוד ברורה!
ד.,
19/12/04 09:57
|
למי שאינו מבין עדיין: הערבים רוצים להביא אותנו למצב שהמדינה שלנו לא תהיה יותר. את זה הם מכסים במילים כמו גזענות או פשיזם נגדם... וזאת למרות שהם יודעים גם יודעים שמטרתם שישראל לא תהיה פה יותר. יותר קל להגיע לכך תוך כיסוי מטרתם האמיתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מדינה יהודית? הערבים לא מכירים
אדווה,
19/12/04 09:52
|
בכך. זה מיעוט ששואף להפוך לרוב ולחסל את המדינה שלנו. נכון, אני יודעת שיש כאלה תמימים שמסרבים להכיר בכך. אני רק תוהה, מה הם יעשו כאשר זה יקרה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
תגובות הקוראים מדהימות
פוחד לכתוב,
עדיין חפשי,
19/12/04 09:52
|
אנחנו כנראה על סף הפאשיזם.
עכשיו יכניסו סגני אלופים לבתי הספר, במקום מורים לאזרחות, ובעוד שנים ספורות נהיה דמוקרטיה כמו איטליה לפני 70 שנה. נזהרתי ולא ציינתי מדינה אירופית צפונית יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכות למדינה יהודית...פשיזם????
מהשמאל הציוני!!,
19/12/04 11:16
|
אתה חלם. הערבים פה הם פלסטינים! הם דואגים לאינטרס הפלסטיני שהוא מנוגד מיסודו לאינטרס של העם היהודי ---- להיות מדינה יהודית. אותו נוער יהודי שדואג שארצם תישאר יהודית, נקרא על ידך פשיסט?! חוץ מלהתבייש עד אין קץ, אין לי יותר מה לומר לך! בושה וכלימה לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פאשיזם?
נועה,
רמת השרון,
19/12/04 10:58
|
ממה את פוחדת יותר ? מתגובות של בני אדם נורמלים שרוצים לחיות ולא למות, או מעוד מדינה ערבית שבה את תהיי מיעוט ואז המנהיגים ''הדמוקרטים'' שלה באמת יאפשרו לכולנו להביע את דעתנו בגלוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן כן. נגמרה שטיפת המח
פנחס,
19/12/04 10:50
|
הבולשביקית של הסמול, ודבריך מוכיחים זאת. כל מי שלא מסכים עם הסמול הבולשביקי הוא פשיסט בעיניך. אבל הרי הדמוקרטית הגדולה ראש האגודה לזכויות האזרח לשעבר, יולי תמיר אמרה שהיא היתה רוצה שתהיה פה דיקטטורה לשנה על מנת להביא את ''השלום''. אז לא געשו אמות הסיפים ,כי למען ''השלום'' המשיחי נסוגה גם הדמוקרטיה. והרי אותה יולי תמיר גם הודתה שהסכם אוסלו נעשה באופן אנטי דמוקרטי ואף אחד לא פתח פה וציפצף. וכמובן אדם ''נאור'' ו''מתקדם'' כמוך מיד עושה השוואה לאותה מדינה צפונית באירופה. אחרי השוואה מלאת שנאה עצמית זו אתה עוד יותר משוכנע שאתה ''נאור'' ו''מתקדם''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגיאוגרפיה אתה מבין.
קימרלינג,
19/12/04 10:47
|
בכל השאר , נו... אני בטוח שאתה חרד לדמוקרטיה באמת ובתמים. אני גם בטוח שאתה מוכן לסבול אנשי אקדמיה הקוראים לחרם אקדמי על ישראל , כי זה לא מנוגד לדמוקרטיה... לכל השאר זה כבר נמאס... אל תתפלא אם הריאקציה לעשיית נבלה בשם הדמוקרטיה , תביא בסוף לאובדנה המוחלט...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
המצב טוב מאד
אלי,
19/12/04 09:51
|
הנוער לא רוצה מדינת כל אזרחיה ומעונין להרחיק את האויב הערבי מיכולת השפעה על סדר היום. כל הכבוד לנוער. אכן,סיטואציה קיומית מבטלת את הדמוקרטיה עד להסרת האיום.שוב כל הכבוד לנוער על הפרגמטיות. מלחמת אזרחים שתביא לריסוק האוליגרכיה הסמולנית,היא תקוותה היחידה של ישראל.העובדה שהנוער מתחיל להפנים זאת,היא חדשות מעולות. לגבי רבין,כמו במקרה של סטאלין,פולחן האישיות שעשה כאן הסמול לא ממש עבד,וזאת מחמאה לנוער שמוחו לא נשטף. לא צריך חיסון.לימודי אזרחות לא ישפיעו על שיקול דעת שנבנה מעימות מול המציאות וחילופי דעות מול ההורים. העם ממשיך ללכת ימינה,ולא פלא שהאוליגרכיה הסמולנית מודאגת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
הם מתנגדים ל2מדינות ל2 עמים
אני,
19/12/04 09:48
|
לאותם יפיי הנפש - תקשיבו להם, ותראו שהם לא מכירים במדינת ישראל כלל וכלל. הם רוצים פה מדינה פלסטינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הם ערבים פלסטינים. הם אינם
ציוני,
19/12/04 09:46
|
מכירים במדינת ישראל כמדינה יהודית. למה לתת להם להרוס את מה שבנינו פה בעמל רב ועוד באמצעות הדמוקרטיה שלנו. אני בעד שתי מדינות לשני עמים. הם לא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
כולם להצביע ליברמן בבחירות:
שמאל והימין,
19/12/04 09:43
|
הפעם הצדק והתבונה איתו!!! האיש בתוכניתו מבטיח את העתיד של העם היהודי, במדינתו היהודית לאורך שנים ארוכות וטובות. יש להצביע לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
דמוקרטיה לא צריכה להתאבד. ועוד
דנה שי,
19/12/04 09:41
|
בעבור מי? בעבור עם שכל מטרתו להפוך אותנו למיעוט בארצנו??! אין להרשות זאת לעולם. שילמדו לכבד את המדינה היהודית קודם. הם כפלסטינים שנלחמים להגדרה עצמית עבור עמם, מוטלת עליהם החובה להכיר גם בזכויות של העם האחר פה בארץ הזאת. פה מדינת היהודים והיא תישאר כזאת. את זה הם צריכם להבין כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
זה מיעוט שרוצה להשתלט על מדינת
מבין גם מבין!,
19/12/04 09:37
|
היהודים. זה לא מיעוט כמו כל מיעוט אחר בעולם. הם אינם מכבדים את המדינה הזאת כפי שהיא. הם חותרים, וחותרים תחת הקיום היהודי שלה. איפה יש עוד מיעוט כזה בעולם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
כאיש שמאל, אני מבין אותם הייטב
צבי הירש,
19/12/04 09:35
|
תראו מי יושב בכנסת??! זה לא אנשים שמכבדים את המדינה או את סמליה. רק לפני מספר שנים עמד בכנסת חבר כנסת ערבי בדרישה להשים סהר על הדגל. הם לא מפנימים את היותם מיעוט במדינה הזאת וכל הזמן חותרים תחת המדינה היהודית. אם הם היו מתנהגים כמו מיעוטים אחרים בעולם, לרבות יהודים במדינות ערב שיודעים לכבד את מדינתם המוסלמית - הפחד והחשש מהם היה יורד לאפס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
דמוקרטיה לא מנצחת את הטרור
רוני בן 21,
19/12/04 09:35
|
|
 |
21.
דמוקרטיה צריכה להגן על עצמה..
lad,
-,
19/12/04 09:30
|
|
 |
20.
לגזענים ואנטישמים אין מה להיות
רוצה צדק!!!!!!!,
19/12/04 09:26
|
בכנסת של מדינת היהודים היחידה בעולם. אחמד טיבי, עזמי בשארה והשאר... הם פלסטינים במאה האחוזים. יש להם אג'נדה מאוד ברורה לחיסול המדינה היהודית. הם אינם אנשים טובים שכל מטרתם נאיבית. הם רוצים להפוך אותנו למיעוט במדינת פלסטין השלמה. למה לנו לתת להם זאת, ועוד באמצעות הכנסת שלנו?????????!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הערבים רוצים לאכול את כל העוגה
אורן,
19/12/04 09:23
|
ולנו היהודים - להשאיר את השאריות!!!!!!!!! הם רוצים להשאיר אותנו ללא מדינה, בזמן שהם מצד אחד יקימו להם את המדינה הפלסטינית שלהם. ומצד שני, יהפכו בהדרגה את המדינה של העם היהודי למדינת לאום ערבית-פלסטינית. הם רוצים להשאיר אותנו בלי כלום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מדינת יהודים. מדינת פלסטינים-
אני,
19/12/04 09:20
|
זה מה שצריך להיות. אותם ערבים רוצים להביא לכך ששתי המדינות תהיינה מדינת פלסטינים. הנוער שלנו מבין זאת מאוד מאוד טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודים בארץ ישאל, פלס' בסיני
ל"ת
או בירדן,
19/12/04 09:29
|
|
 |
17.
מי שמנסה להרוס המדינה שלנו -
בעד שתי מדינות,
19/12/04 09:18
|
|
 |
16.
הגיע הזמן שיילכו למדינת פלסטין
יותם נאור,
19/12/04 09:17
|
שיפסיקו לשבת לנו על הוורידים פה במדינת היהודים, במטרה אחת ברורה -- להרוס את המדינה היהודית מבפנים. זאת המטרה שלהם, ואת זה תודה לאל גם הנוער מבין!!! הנוער שלנו שואף להישרדותו שהרי הוא מבין שאין לו מדינה אחרת ללכת אליה. קשה, באמת קשה להאשים אותם. הערבים הם לא סתם ערבים. הם פלסטינים, והם אינם מכירים בזכותנו על המדינה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הם הרי פלסטינים!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
פהמדינת היהודים,
19/12/04 09:13
|
|
 |
14.
אין דבר כזה ''ערביי ישראל'' הם
מייטל מרעננה,
19/12/04 09:12
|
אף פעם לא הרגישו כך, רק ניצלו וניצלו את המדינה הזאת. הם לא מפסיקים לחכות לרגע שהם יהיו פה רוב ויצלחו להעיף אותנו היהודים לאלף הרוחות. חבל שיש עוד נאיבים שלא מבינים זאת עדיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
גם ביילין מודה שלא תהיה לנו
שמאל ציוני,
19/12/04 09:10
|
מדינה בעוד 20 שנה. ואם כך?! אזי מדוע דורשים מאיתנו את ההתאבדות הזאת???? הערבים בתוך ישראל הם פלסטינים, ומקומם הוא במדינה הפלסטינית. יש להביא הלכה למעשה לשתי מדינות לשני העמים. מה שהערבים רוצים לעשות זה להביא למצב של מדינה אחת עבור עם אחד! אין צורך לומר עבור איזה עם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
יש גבול לדמוקרטיה
ל"ת
א,
19/12/04 09:07
|
|
 |
11.
הם לא מכירים במדינת היהודים!!!
מדינת היהודים,
19/12/04 09:07
|
מי שלא מכיר בנוסחה של שתי מדינות לשני עמים: מדינה יהודית עבור העם היהודי; דגל יהודי, הימנון יהודי, וכו'. ולצידה מדינה ערבית- פלסטינית. אין לו מה לחפש במדינה הזאת יותר!!! לנו היהודים מגיעה מדינה לא פחות מעמם הפלסטיני, ועד אשר לא יכירו בכך - אין להם מה לחפש במדינה שלנו, לרבות בכנסת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
רק נשאר שעוזי כהן ילמד אותם מה
אריה,
19/12/04 09:06
|
מהי דמוקרטיה בנוסח שלו, ואפשר בכלל לכבות את האור...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם ישראל תיראה כמו רעננה-עתיד
דני,
19/12/04 09:30
|
יש ויש למדינת היהודים!!! מי אתה בכלל שאתה כזה מתנשא. עוד פטרון של ערבים, הרוצים להפוך את היהודים למיעוט פה במדינה קם לנו. טיפש! הם אינם מסתירים את אי ההכרה שלהם במדינה הזאת גם כאשר תקום מדינת פלסטין. קשה לך להבין זאת, או שאתה בכוח רוצה להתאבד?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
קשה שלא להבין אותם. נתנו פה
יונתן סניר,
19/12/04 09:04
|
לאוייבים שהם חלקו השני של העם הפלסטיני - שהוא כאמור, אוייב הכי מר שהיה לנו מאז השואה - ואנו עוד איזרחנו אותם, ועוד אנו מצפים שהם יבואו לקראתנו ויכירו במדינה היהודית. זאת היתה אשליית שווא. הם לעולם לא יכירו ולא מכירים במדינה הזאת. הם עדיין חיים באשלייה שאנו פה באופן זמני, עד אשר יוכלו לרשת אותנו מחדש באמצעות אזרחותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ערבים לפלסטין - יהודים לישראל
בעד צדק ושלום,
19/12/04 09:00
|
הערבים צריכים להפסיק את השאיפה הזאת לחיסול המדינה היהודית והקמת פלסטין הגדולה. שילכו למדינה הפלסטינית עליה חלמו ודיברו כל חייהם. ויתנו גם לנו היהודים את האפשרות לנהל פה מדינה עבור העם היהודי. יש לעשות צדק עבור שני העמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינה פלס' - כן, בארץ ישראל-לא
ל"ת
שיקימו בירדן,
או בסיני,
19/12/04 09:15
|
|
 |
7.
וזאת התוצאה: רצח נער בדיסקוטק
פז,
ירושלים,
19/12/04 09:00
|
חברה כובשת לא יכולה להימנע מאלימות וממחשבות אלימות. זו גם תוצאה ממלחמה עם אויב כל כך אכזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, זו תוצאה של התרבות הסמולני
פנחס,
19/12/04 10:56
|
אתם הסמולנים הבאתם לארצנו את תרבות הפאבים והסמים. אתם רוקנתם אותנו מכל ערכינו בני 4000 שנים והשארתם אותנו בחיים ריקים ללא משמעות וללא תוכן חוץ מתוכן אחד כיף לי בא לי לדפוק ראש ולרוץ מריגוש לריגוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמגוגיה מטומטמת
בני,
19/12/04 10:32
|
רצח יש בכל מקום כל באירופה הנאורה הלא כובשת ודווקא הרבה יותר מכאן. אז תפסיק לבלבל את המוח ולקשור כל דבר להשקפה הפוליטית המעוותת שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לא מפתיע.
זולפיקאר,
19/12/04 08:59
|
התנהגותם של חברי הכנסת הערביים פשוט ''מזמינה'' יחס כזה . ח''כ ערבי שקורא לרמטב''ל רוצח , בעוד מתינו שוכבים לפנינו כתוצאה מפעולות טירור להם הוא ''מגלה הבנה'' אינו יכול לצפות לתוצאות אחרות. השמאל השולט בתקשורת והמנצל כל במה ציבורית כדי לפגוע במוראל הלאומי יכול לבלבל את הביצים עד שיכחילו פניו , על ''זכות הציבור לדעת'' אבל מקרה אילנה דיין הוא סימפטום כואב לאמינותו. הסבלנות אוזלת. חבל. מי שלוקח את הדמוקרטיה כמובנת מאליה , ומנצל את חולשותיה ע''מ לקדם את מטרותיו הכיתתיות (כמו השמאל וארגוני ה''שלום'') מביא את כולנו לחורבנה. ממש מתבקש. הכתובת על הקיר כבר שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אם הם היו נוהגים כמו עזאם עזאם
ראליסט,
19/12/04 08:58
|
זה לא היה קורה. יש להבין שהערבים בכנסת הם שונאי המדינה הזאת ואין הם מכבדים את המדינה באשר היא. אותם תלמדים מעוניינים שמדינתם תשרוד ואין הם רוצים לראות שונאי ישראל בתוך הכנסת שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מי צריך אויבי המדינה היהודית??
שירה,
19/12/04 08:56
|
ועוד בכנסת איפה שמקור הכוח נמצא לחיסול המדינה באמצעות הדמוקרטיה. אני איני מאשים אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לתת ואדי ערה והמשולש לפלסטין
איתן אינדיק,
19/12/04 08:54
|
ד''ר קיסינג'ר, ליברמן, אפרים סנה, עמי איילון, אהוד ברק, מתי גולן ועוד רבים וטובים... כולם, מהימין ומהשמאל-אומרים שאם העם היהודי רוצה שתישאר לו מדינה לאחר קום המדינה הפלסטינית...מין הראוי שאזורים הללו יהיו חלק מהמדינה הפלסטינית העתידית. יש להקים שתי מדינות לשני עמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא את עכו יפו וחיפה ?
ל"ת
אח''כ גם את י-ם,
19/12/04 09:16
|
|
 |
אין פתרון לעכו, יפו או חיפה
בעד 2 מדינות,
19/12/04 15:00
|
יש להתחיל מואדי ערה והמשולש. לפחות נציל את המדינה היהודית לעוד 100 שנה. גם זה טוב! מדינה יהודית קטנה עדיפה על אובדן החלום הציוני - כולו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מדוע הערבים מתעקשים להיות פה?
ערן שני,
19/12/04 08:51
|
מדוע ערבים מואדי ערה, המשולש ועוד מקומות שצריכם ואף חייבים להיות במדינה הפלסטינית כאשר תקום - מתעקשים להיות בתוך המדינה היהודית ובתוך עם לא להם. הם בעצמם צריכים להבין שפה הם לעולם לא ירגישו שייכים - אלא אם יצלח מאבקם לשנות את המדינה מין הקצה אל הקצה. הערבים צריכים לכבד את רצון העם היהודי להגדרה עצמית ולשאוף להיות חלק מעמם במדינה הפלסטינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
רק הפרדה בין העמים תביא שלום;
דני,
19/12/04 08:49
|
יש להבין שרק כך יבוא השלום בין שני עמים מסוכסכים ובעלי ניגוד אינטרסים משווע. אין להאשים אף אחד נגד אף אחד. הערבים שואפים לבטל את המדינה היהודית על אף שמדינתם הפלסטינית קום תקום. לפיכך, אין להאשים את היהודים שאינם רוצים אותם בכנסת. רק הפרדה בין שני העמים והקמת שתי מדינות לשניהם תביא את השלום ותשים קץ לשנאה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אמרת
אאא,
19/12/04 09:52
|
מדינה פלסטינית ולצידה מדינה דו לאומית,רק יגרמו למלחמה אזורית שתביא להמון הרוגים יהודיים ולנכבה מספר 2 לפלסטינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודים בארץ ישראל, פלסט' בירדן
ל"ת
אני,
19/12/04 09:16
|
|