 |
28.
זילזול בבריאות הציבור
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
19/12/04 14:22
|
ציבור המעשנים פוגע חמורות באכות הסביבה ובאלה שלא מעשנים גורמים למדינה היתעסקות מיסחרית מיותרת בסמים זולים והמעשן המצוי גורם לפגיע גנטית בגופו ואים הוא לא גורם לנזק בסרטן אז ליאזו שאי חולרע אחרת והוא יגרום לצאצאיו תלות לעישון וכך יגביר את הצורך בעישון ןהחוסר ביכולת להישתלת על נגע זה וגם עומס כלכלי על המעשן המצוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מצוין
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
19/12/04 14:10
|
|
 |
26.
אתם לא חושבים שקצת הגזמתם?
מעשן שפוי,
חיפה,
19/12/04 11:49
|
מספיק כבר, כך אתם חושבים שתפתרו את בעיית העישון? תתבגרו! לאדם בוגר שכבר מעשן, החוקים האלה לא יגרמו להפסיק. צריך להתמקד בילדים ובנוער, בפעולות הסברתיות ובחינוך, אמנם זה הרבה יותר קשה ולוקח זמן לראות את התוצאות. תרופת פלא, אין! ותרבות האינסטנט בכנסת כבר השתרשה יפה ולכן זה מאוד קל לקבל חוקים פופוליסטיים שלא תורמים דבר חוץ מפגיעה בציבור שכן מעשן (כן, גם הם אזרחי מדינת ישראל) והכל כדי לקבל את אהדת ציבור הבוחרים. בקיצור מס שפתיים. ודרך אגב, ח''כ קרא, לא שמעתי שהכניסו את הסיגריות לפקודת הסמים המסוכנים. אז קח סיגריה ותירגע. אולי אז תחשוב יותר בהגיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
יש מקום לסטארט-אפ
אני,
19/12/04 11:42
|
מכירת סגריות בשער הבסיסים...
אני בעד שהחוק יעבור ואפילו יתרה מזאת, להוסיף מאות אחוזי מיסים על הסיגריות... אבל, תמיד יהיו פרצות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מה עם העישון בפאבים ודיסקוטקים
קובי,
קריות,
19/12/04 11:41
|
למה לא אוכפים שם את החוק בזמן שהרוב הם לא מעשנים שחיבים לסבול את העשן איפה גורמי האכיפה?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
תגובות של ברברים, כרגיל
יוסי עדן,
19/12/04 11:40
|
כל אחד כאן ''גאון'' גדול שמתלהם באופן מיידי. בזה החברה הישראלית היא הטובה בעולם - בלמדר אנשים לתוך קבוצה שהיא ''אחרת ממני'' ולהתעלל בה עד הסוף.
תסתכלו על עצמכם פעם - אתם לא מגעילים את עצמכם? כתבתם אי פעם תגובה אחת באינטרנט שהיא 'לא' בדיוק מה שכל שאר הגאונים כאן כתבו? אתם לא מסוגלים לחשוב בעצמכם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
יופי! לאט לאט יגמלו את העם הזה
ל"ת
מעישון,
19/12/04 11:35
|
|
 |
21.
טבק חופשי זה בריא
ל"ת
טבק קדוש,
19/12/04 11:31
|
|
 |
20.
למה לא 12900 וחמשים אגורות
פילוסוף בפרוטה,
19/12/04 11:26
|
צר לי לסתור את דברי החכ המלומד(?). כל בני האדם שנולדו וטרם נפחו את נשמתם, יעשו זאת יום אחד ואפילו לא נגעו בסיגריה מימיהם. הלידה היא גורם המוות מספר אחת. אך למה לי להתחכם. החיים מלאי סיכונים ורק מעטים יאריכו ימים מעל 80 שנה ויהפכו לנטל על הביטוח הלאומי וקרנות הפנסיה שמנסות לקצץ ולקצץ. מי בכלל מעוניין באריכות ימים. ראו איך החברה שלנו מתיחסת לקשישים. ולגבי העישון די אם יגבילו את העישון ברשות הרבים. מי שזקוק לסיגריות שיעשן אותן בתחום המיועד למעשנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באופן חלקי
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
19/12/04 14:15
|
אתה צודק בדברך בחלקן הראשון בחלק השני אתה לא צודק מכיון שזה רעל שממיעת ופוגע בכולם וגורם נזק לגנטיקה של המאשן ואפילו יכול ליגרום לתלות נימשכת לצאצאיו של המאשן ובימקום לישבור את שרשרת העישון רק ממסדים אותה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
איסור עישון
אויר צח,
הרים,
19/12/04 11:22
|
צריך לחשוב בצורה אמיצה: לא להגיד דמוקרטיה ורק לנסות להגביל יותר ויותר את העישון.אלא ל א ס ו ר לגמרי את העישון. אין שום תועלת בעישון, ןלכן לא צריך להשוות עם כלי רכב שגם מביאים תועלת וגם גורמים לאסונות. ידוע שהעישון רק מזיק למעשנים, לסובבים אותם ומןסיף לזיהום אויר. גם בדמוקרטיה מצילים אנשים מהתאבדות. ולכן אם מישהוא מחליט לנצל את זכותו הדמוקרטית ולמות דוקא מעישון, זאת לא סיבה לפחד מהטלת א י ס ו ר מ ו ח ל ט על העישון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
כל הכבוד, תבורך !!! אחד שמרים
דני חבלני,
19/12/04 11:18
|
את הכפפה , בניו יורק זה כבר פועל והגיע הזמן שיעשה אותו הדבר פה ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ומה לגבי זהום האויר?
מיכה,
חיפה,
19/12/04 11:09
|
משהו אוכף את כל העשן של האוטובוסים ושל המפעלים? הנזק של המעשנים הרבה יותר קטן - אבל הרבה יותר קל לרדת לנשמתם! תמיד אוכפים בארץ מה שקל - משטרת התנועה זאת הדוגמא הטובה ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
עישון במקום ציבורי
דורון,
19/12/04 11:06
|
ידוע הרי שאנחנו לא ממש מתורבתים וכל נושא איסור עישון במקומות מסוימים תקף רק לפרסום. הישראלים חוצפנים ולא מתייחסים לחוקים כאלה. כולל את האוניברסיטאות,קניונים,מעליות, הפרדה מגוחכת בבתי קפה וכו'. קודם כל נתחיל בחינוך.... :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
בושה וחרפה
אבר...,
דרום,
19/12/04 10:49
|
אולי העישון הוא גורם המוות מספר 1 בעולם. אבל בישראל (לתשומת לב-חברי הכנסת) תאונות הדרכים הם גורם המוות מספר 1 . ואף אחד לא מזדרז לעשות דבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז זהו שלא.
פה,
19/12/04 11:19
|
עובדתית מה שאתה אומר הוא קישקוש מוחלט. למעשה, הדוגמה שלך מסבירה למה אני כל כך שמח לקרוא את ההצעה הזו, שבכתבה זו. העישון הוא הגורם המרכזי לתמותה בעולם המערבי ובישראל (מדובר על אלפים בשנה לעומת 500, 600 הרוגים בשנה בתאונות דרכים). בתאונות דרכים צריכים להשקיע סכומיי עתק כדיי להלחם בזה ולהציל 100 אנשים בשנה. בעישון אפשר אפילו להרוויח מהקנסות ומהעלאת מחירי הסיגריות לשמיים, להשקיע את הכסף שיתקבל בחינוך אגרסיבי מינקות נגד עישון ולהציל אלפיי בני אדם בשנה ואותנו, הלא מעשנים, מהסירחון והזבל שאתם, המעשנים, זורקים לנו לתוך הראות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לאכוף חוקים קיימים ולא להוסיף
אלי גל,
19/12/04 10:47
|
הנהגה מטומטמת ממציאה חוקים בלי סוף ולא טורחת לאכוף אותם ! ובמיוחד מפרה את החוקים שהיא בעצמה מחוקקת. דוגמא שלילית של החכים למימוש וקיום החוק. מה יש לה לבקש מהאזרחים שהם לא ממלאים את החוק כיאות ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
פטנט הרבה יותר מוצלח
ספי,
19/12/04 10:44
|
מס 20 שח על קופסת סיגריות שיופנו לחקר הסרטן ולכיסוי נזקי העישון על מערכת הבריאות. כאשר חפיסת סיגריות תעלה 40 שח אנשים לא יתחילו לעשן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
החיים המסוכנים בישראל
מיכאל,
מרכז,
19/12/04 10:40
|
כדאי גם לאסור את מכירת המכוניות שלא לדבר על סכיני מטבח. אנחנו חיים במדינה דמוקרטית וכל אחד יכול להחליט ממה הוא רוצה למות. הפאנטיות חוגגת במדינתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עם עישון פאסיבי?
ש,
ירושלים,
19/12/04 10:53
|
רבע מכלל האנשים שמתים כל שנה מעישון, מתים מעישון פאסיבי. זכותו של כל אחד לעשן בביתו, אבל במקומות ציבוריים נא לא לחנוק אותנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עישון פאסיבי
מיכאל,
מרכז,
19/12/04 17:38
|
כאן מדובר במחירת סיגריות במקומות ציבוריים. לא התנגדתי למניעת העישון במקומות ציבוריים. כמו במקומות שפויים בעולם אפשר בכל מקום לעשות אזורי עישון או לדוגמה מסעדות למעשנים בלבד, מה דעתך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
נא לעצור את השטאזי נגד המעשנים
ל"ת
אזרח מעשן,
19/12/04 10:37
|
|
 |
10.
פופוליזים לשמו
מעשן לשעבר,
19/12/04 10:32
|
מצידי שיאסרו על העישון בכלל לפי פקודת הסמים. שהמדינה והרשויות יגבירו את האכיפה על מקומות שאסור לעשן בהם, כך לפחות לא יפגעו אלו שבחרו שלא לעשן. כל עוד זה לא נעשה והעישון הינו מעשה חוקי, מה הטעם לרדוף את המעשנים בחוקים משונים שאינם תורמים להפסקת עישון ורק נועדו להציק. אין מילה טובה יותר להגדיר את הצעת החוק כ ''פופוליזים לשמו''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
נו באמת
מעשנת,
19/12/04 10:30
|
אולי תפסיקו לספק, לחיילים, סטודנטים וכו גם ג'אנק פוד, אוכל לא מזין וכו.. מה זה דיקטטורה, כל אחד אחראי לחייו ושיעשה מה שבא לו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקש מרגיז כל כך,
פה,
19/12/04 11:33
|
שאני לא יכול שלא להגיב שוב.
כל אחד אחראי לחייו, אבל באיזו זכות את אחראית לחיי?
את מתכחשת לנושא הזו מסיבה ברורה - את יודעת שאנחנו צודקים ואין לך תשובה לנושא זה, כי עישון הורג מעשנים פסיבים וזה דבר מסריח. נקודה. אין לך איך לצאת מזה ולכן בצורה ילדותית, לא להתייחס לזה או לדבר כאילו הבעיה הזו לא קיימת זו הדרך היחידה שלך להמנע מדיון בנושא שהתשובה לו בוא תבוא. אסור יהיה לעשן ליד אנשים אחרים. זה יקח זמן, אבל זה יקרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ג'אנק פוד הורג רק את הסועד
פה,
19/12/04 11:21
|
ולא את זה שיושב לידו.
נקודה שאתם כל כך מתעקשים לשכוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעייה שאתם בעייה
נסים גבאי,
נתניה,
19/12/04 10:57
|
לי כלא מעשן - חובה לסבול עשן הסיגריות על כל צעד ושעל, ואתם המסוממים (זה בפרוש סם ממכר) אין אלוהים, אפילו לא עם החוק האוסר עליכם לא לעשן במקומות ציבוריים. אתם לא שמים זין על עצמכם (יהודית נאות ז''ל) ולא על סביבתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק לעצבן אותנו אזנעשן פלחות
מעשן,
19/12/04 11:13
|
אין לך שום חובה. קודם כל, כי אני כמעשן, בהחלט משתדל לא לעשן במקומות ציבוריים, למעט באותם אזורים שמוגדרים כאזורי עישון. קוראים לזה התחשבות וזה אמור להיות הדדי. מאידך, אני בהחלט סובל מתופעות אחרות שמהוות מטרד באותם מקומות ציבוריים: ילדים שהורייהם לא משגיחים עלךיהם, טלפונים סלולריים שמצלצלים באמצע ההצגה ועוד. הנזק שאנחנו גורמים לעצמנו הוא בעיה שלנו, ומסע של הפיכתנו למצורעים לא יעזור. זה רק מעצבן אותנו, וגורם לנו להדליק עוד סיגריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסוממים
נסים גבאי,
נתניה,
19/12/04 12:26
|
אני מאשים אותך על שהתחלת לעשן, כי היית חלש אופי, וכעת אתה מסומם מכדי להפסיק. מכאן קל לך לערפל את המציאות, כמו שאתה מעורפל בתוך עשן עצמך. מה הקשר בין סרטן בטוח - להפרעת טלפון סלולרי לשלוותך בהצגה?! נכון, גם לי זה מפריע, אבל זה ההקשר?! שאלוהים יעזור למעשנים (והוא לא) - ולנו הלא מעשנים - שנעזור לעצמנו למצוא דרכים להתרחק ממעשנים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אכיפה מוגברת
חיים,
חיפה,
19/12/04 10:27
|
צריך להפעיל אמצעי אכיפה מוגברים, כדי למנוע מאנשים לעשן במקומות ציבוריים - למרות שחל איסור לעשן שם. כמו כן למנוע ממעסיקים, מנהלים ועובדים לעשן במשרדים בשעה שיושבים איתם אנשים נוספים - אלה מנצלים את כוחם (שלהם) ואת חולשתם של אלה שיושבים מולם, ונמנעים מלדרוש הפסקת עישון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
סוף סוף חוק חכם וצודק!!!!!
ל"ת
מירו,
שוויץ,
19/12/04 10:21
|
|
 |
שב בשוויץ, ושתוק
ל"ת
מיכה,
חיפה,
19/12/04 11:05
|
|
 |
6.
בשעה טובה ומוצלחת
ניר,
תא,
19/12/04 10:17
|
לוקח זמן עד שמשהו מתעורר כדי לבלום את מסע ההרג של העישון, אך כול עוד מעשנים במזנון הכנסת, תוך התעלמות מוחלטת מהנזק הסביבתי- אין סיכוי שמשהו יזוז בכיוון הנכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לאסור עישון בכלל בצבא
אמנון,
19/12/04 10:16
|
בצבא צריך לאסור עישון בכלל!!! ידוע שרוב המעשנים תופסים את ההרגל המגונה, לעשן, במשך השירות הסדיר. לכן המניעה העיקרית טוב שתעשה ע''י הצבא. בכלל הייתי ממליץ על תוכנית רב שלבית להוצאת העישון מהחברה. למשל בשלב ראשון יאסר מכירת סיגריות לכל מי שמתחת לגיל 25. כעבור 5 שנים יאסר לכל מי שמתחת לגיל 35 וכך הלאה עד שיאסרו מכירת סיגריות בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ויפה שעה אחת קודם!
ל"ת
יוזי,
19/12/04 10:14
|
|
 |
3.
יש לי הצעה יותר טובה !
נא לקרוא,
19/12/04 10:12
|
מי שמעשן ישלם יותר לקופת חולים! כי הסיכויים שלו להשתמש בשירותיהם בגלל התמכרותו גדולים יותר! בדיוק כמו נהג שיש לו הרשעות קודמות , והוא צריך לשלם פרמיית ביטוח גדול יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולי יש אפילו הצעת שיפור!
אלי,
19/12/04 11:03
|
יגולם מחיר הטיפול הרפואי במחיר הסגריות.
הממשלה תעשה הערכה כמה עולה לטפל במעשן ממוצע, תוריד מזה את התשלום הממוצע למס בריאות שהוא משלם בין כה וכה, ותמסה בהתאם את הסגריות.
קופסת סגריות תעלה כ 100 ש''ח, וכל הסכום יהיה אגרת למלחמה בסרטן ובמחלות הנגרמות מעישון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נפלא וצודק
ל"ת
אזרח,
השרון,
19/12/04 10:33
|
|
 |
אתה צודק!!!!!!
ל"ת
מירו,
שוויץ,
19/12/04 10:21
|
|
 |
בגלל זה יש הרבה מיסים
אזרח-מודאג,
19/12/04 10:20
|
אלה שהמיסים האלו הולכים לדתיים מתנחלים פולטקאים שנוסעים לחול סבסוד תאטרונים קולנוע ישראלי
רק לא לקופת חולים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם המעשנים הפסיבים?
ל"ת
אבי,
נתניה,
19/12/04 10:16
|
|
 |
2.
Good
ל"ת
Yoni,
mercaz,
19/12/04 10:12
|
|
 |
1.
למה החיילים?
אורה,
19/12/04 10:11
|
אני בעד החוק, ונהנית מכל רגע שבו אני לא נאלצת לסבול חברה של מעשנים מאז שנאסר על עישון במקומות ציבוריים. אני גם שחושבת שצריך לעשות כל מה שאפשר נגד עישון. אבל - אני לא חושבת שהחיילים שנתקעים בבסיס הם קהל היעד ההראשוני המתאים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה בריאות החיילים לא חשובה?
אלי,
19/12/04 11:01
|
הם צעירים, וכל חייהם לפניהם. למי את רוצה להפסיק למכור, לבתי אבות?
הרבה מההתמכרויות לניקוטין מתחילות בצבא ולכן זה מאוד הגיוני להתחיל שם, לפני ההתמכרות.
הגב לתגובה זו
|
|