 |
169.
דברי ולרשטיין מוכיחים שהוא עמד
הכל יודעים,
שולרשטיין צו,
20/12/04 21:10
|
על חומרת פשעיה של מדינת ישראל נגד העם היהודי! כמזוז ושרון יעמדו על חומרת פשעיהם, אין ספק שולרשטיין לא יאמר את הדברים החמורים המתבקשים מן המצב המטורף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
168.
אז מה מזוז,אתה חושב שוולרשטיין
תם,
20/12/04 20:49
|
לא מבין? הוא מבין גדול בדמוקרטיה ולכן הוא לא מבין איך אתה הבנת את 5 הילדים הטפשים שזכו לכינוי ''סרבני גיוס'', ועוד הלבשת עליהם ביוזמתך, מצפון..., ואינך מבין שמותר ליהודים שמגרשים אותם סתם כך מביתם, להתנגד לכך, גם כי דגל שחור וכו' כלומר שחוק דרקוני הוא חוק שחייבים להפר אותו. את האיפה ואיפה הזאת הוא (וגם אני) לא מבין. אתה יכול בטובך להסביר לנו את המוסר ההוטנטוטי שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
167.
ח''כ פינס יאפי קרתני נהנתן
ל"ת
אין לו בושה,
20/12/04 20:37
|
|
 |
166.
מזוז השכחת הסתת סרבני גיוס?-
אזרחית,
20/12/04 19:36
|
|
 |
165.
שינו חוק לפרס שישנו לולרשטיין
חחחחוק,
20/12/04 18:21
|
שניהם פוליטיקאים ונבחרי ציבור אז למה לזה מותר מה שלזה אסור???? מזוז - האם נשמע אותך בנדון???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
164.
שישנו את החוק - ודי
מהו חוק??,
20/12/04 18:19
|
בדיוק כמו ששינו את החוק בשביל פרס - מה יש גם ולרשטיין הוא פוליטיקאי נבחר ציבור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
163.
מה עדיף,משאל עם או דם?
כן למשאל עם,
20/12/04 17:28
|
|
 |
162.
אני לא מבין את השמאלנים
שמאלני לשעבר,
עכשיו שפוי,
20/12/04 17:07
|
הם תומכים בטרוריסטים הפלשתינים כי מותר להתנגד ”לכיבוש” אבל לא תומכים באחיהם המתישבים המסורים כשהם בסך הכול קוראים להתנגד לטרנספר בדרכי שלום כמו גנדי בזמנו, מה מביא את השמאל לשנאת אחים כזאת? שמאלני לשעבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלני לשעבר? עלאק
צועד ודורך,
20/12/04 17:42
|
בתור שמאלני גאה, אני חושב שחובה על המתנחלים להאבק בדרכים לגטימיות.
כמו כן, חובה עליהם לקבל את דעת הרוב.
להתנגד באלימות, זו לא דרך מאבק דמוקרטית. להרים יד\אבן\אקדח על חייל ישראלי זהוי לא דמוקרטיה.
אני קורא למתנחלים לבוא וליהד את הגליל והנגב. אנחנו צריכים את הכוחות שלכם בתחומי הקו הירוק. ושבו בנים לגבולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100% אתך!רוצים בסך הכל לחזיר
יושר,
20/12/04 23:54
|
|
 |
161.
העם לא ראוי למנהיגיו
ארז,
20/12/04 16:31
|
לפי תגובות הקוראים - רובם יותר אינטליגנטים ממנהיגיו. רוב האנשים יודעים מה זאת דמוקרטיה ואיך מותר להתבטא. לצערנו הפוליטיקאים הם סמרטוטים ליד ראש הממשלה ומאבדים את הבנת הדמוקרטיה כדי לשמור על כיסאם... מזל שיש אינטרנט שמשקף לפוליטיקאים את פרצופם המגעיל כל פעם שהם עושים מהלך פוליטי לא מתוחכם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
מה חמור יותר?
:-),
20/12/04 16:08
|
טרנספר ליהודים או טרנספר לערבים? וכל התיפיפים למיניהם הנושאים את דגל שילטון החוק. להזכירכם, אלו חוקים שנחקקו ע''י אדם ולא תמיד בחוכמה, מה עוד, בעיניין טרנספר ליהודים זה חוק פוליטי ולא ערך מוסרי עליון. ואני בא בטענה בעיקר לשמאל הישראלי, טרנספר ליהודים ואתם ישנים בשקט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
159.
פושעי יש''ע לדין...
ל"ת
מקס,
20/12/04 16:01
|
|
 |
158.
מעניין שציפי ליבני
ימני קיצוני,
מזבח השמאל,
20/12/04 15:37
|
טוענת שדבריו חורגים מויכוח לגיטימי בין ימין לשמאל. אם כך, מדוע ולמה רק אנשים מהשמאל פנו ליועץ המשפטי לפתוח חקירה בנידון. הראשונים שקפצו היו זהבה גלאון מנכל שלום עכשיו אופנהיימר אנשי העבודה יחד ושינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
157.
בשביל זה באתי ברגל מצנעא??
סעדיה צנעני,
ראש העין,
20/12/04 15:22
|
בשביל שיתנו את המדינה שלי לאויב באמצע המלחמה ללא שום הסכם כתמריץ לפיגועי טרור?
מי הטיפש שחותם על זה??
אפילו הסכם (ששווה ל...) לא קיבלנו.
יאלה לסגור את המדינה ולחזור לצנעא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
להעמיד את הראל מויאל לדין!!
נועמי,
פורטוגל,
20/12/04 15:19
|
|
 |
155.
אני מבין שמזוז שבוי בידי השמאל
ל"ת
שכנא,
ירושלים,
20/12/04 15:10
|
|
 |
154.
ביבי הקרוק פושט טלפיו כחזיר!!
יגאל כהן,
רחובות,
20/12/04 15:09
|
הרי ביבי הוא שהסית, את האספסוף של הימין הקיצוני לצרכיו. עתה לא די שנטש אותם, אלא ברוב חוצפתו, עוד מאיים עליהם. ואני אמרתי להם מזמן: מגיע לכם!!! מגיע לכם שה''מנהיג'' שלכם, קרוק תכמן, מקרקס אתכם ומבזבז את זמנכם, על קרבות הזעה. שיתכמן אתכם ,ויזיע . לי זה עושה רק נחת רוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שילמת את כל המיסים השנה???
גובה מיסים,
רחובות,
20/12/04 16:16
|
|
 |
153.
''אני מזדהה עם הסרבנים''
מזוז,
20/12/04 14:29
|
|
 |
152.
דורכים ברגל גסה על ציבור שלם
ל"ת
ומצפים שישתוק,
20/12/04 13:47
|
|
 |
עד היום אתם צעדתם
צועד ודורך,
20/12/04 14:15
|
במשך שנים, דרכו על ציבור שלם. שלחו אות אותו ציבור שישמור על התנחלויות, שישלם מיסים לממן אותם, שיסבכו את השלום שאותו ציבור האמין בו. ועכשיו הציבור הרומס מרשה לעצמו להתנגד בכח? תארו לעצמכם שכל העם היה מורד ומסרב לשמור עליכם במשך כל השנים? כמו שאנחנו, האמנו שאם המדינה שולחת אותנו לשמור, אז אנחנו חייבים לעשות את חובתינו. עכשיו אני מצפה מכם שתמלאו אחר החלטות המדינה. אם אתם רוצים, תאבקו בהפגנות, בגצים. אנחנו יכולים ללמד אותכם. אבל על תשמידו את העם ע''י מלחמת אחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטיפול??
ל"ת
ז. פרויד,
20/12/04 15:03
|
|
 |
אני שייך לרוב השפוי
ל"ת
צועד ודורך,
20/12/04 17:16
|
|
 |
בתי החולים לחולי נפש מלאים ב
פסיכיאטר,
20/12/04 20:52
|
אנשים המכריזים שהם שפויים. לא שמעתי ברחוב מישהו שלא מפסיק להכריז על שפיותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
נזכרתי שוב במכתבו של גוסטב
שרון כשלון,
הסטורי!,
20/12/04 13:31
|
הנדריקסן (פרופ' באוניברסיטת אופסאלה) למרדכי ניסן, בה הוא שואל את ניסן, מה הוא בעצם רוצה מן הגויים, כשאת הפשעים המזוויעים ביותר נגד העם היהודי מבצעת ההנהגה שלו. כשהפרופסור ראה את רבין ופרס, עומדים על במה אחת עם ערפאת, לקבל פרס נובל לשלום, הוא לא ידע כיצה יגדיר את עצמו מכאן ואילך, האם הוא עדיין ידיד ישראל, כשיצורים כאלה מייצגים אותה, או לא.... באמת שאלה. אם יביע דעתו נגד פרס ורבין, ייחשב לאויב ישראל, והלוא הוא דווקא דואג מאד לעם ישראל... אז מה אתם אומרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
מזוז היה פעיל ב''שלום עכשיו''.
ל"ת
הוא סתם שמאלני,
מושחת,
20/12/04 13:27
|
|
 |
149.
המדהים הוא שפושעי אוסלו
גם מזוז יעמוד,
לדין!!!!!!!!,
20/12/04 13:25
|
עדיין על הסוס ודורשים לעצור את קרבנותיהם, כדי שזעקת ''הצילו'' שלהם לא תישמע. באמת, מעייף כבר לכתוב על הענין. אך כל עוד מהרסינו ומחריבינו, פושעים לפי כל קנה מידה אנושי, ממשיכים לדבר, אין לנו ברירה אלא להמשיך באמירת האמת והצדק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
וטרנספר ליהודים זה לא קשה ?
תראו מי שמדבר,
20/12/04 13:08
|
אביר הטרנספר, מדבר על התבטאות קשה. נקווה שעם ישראל, יינצל גם מגזרת הטרנספר, כפי שניצל מגזרות רבות בהיסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
על מה כל הרעש?
שמואל,
לוד,
20/12/04 13:07
|
בחוק הסמולני והאנטי חוקתי - פינוי פיצוי, נאמר שכל מי שימצא בגוש קטיף ושאינו תושב קבע - יאסר. זה כמו לומר לי לא להמצא בסכנין או באיטליה.
אני מתכוון להיות שם ולהאסר. זה כל הסיפור. לא התנגדות, לא אלימות לא בטיח.
אם יהיה פינוי כתוצאה ממשאל עם או בחירות - אשב בבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
''איגרת המרד'': הודח ראש הממשלה,
צלף קוצני,
20/12/04 13:06
|
בשנה כך וכך למרד...
''מרד''... לא הגזימו, עם כל התגובות סביב הדבר הזה?
ראשית: כל הדיבורים סביב ביצה שלא נולדה. גם ככה, כל העניין הזה יישכח עד הביטוי הבא, שמזוז יכנס ישיבה או דיון או סימפוזיון עבורו...
חיים פה במדינה שממשיכה ומסתובבת סביב הזנב של עצמה, כדי שלא יאמרו שוב - ויטיחו! - שאין לה אופק מדיני... מישהו מבין מה היא רוצה? - לאן היא חותרת? ושאלת-השאלות: למה זה נמשך כל הרבה שנים לעזאזל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
גם אני - החלטתי להמריד! מהיום,
צלף קוצני: מי,
מצטרף אליי?,
20/12/04 12:44
|
הפסקת תגובות באינטרנט! קנס (שגובהו עוד לא נקבע), יוטל על המשתמטים.
מזוז, כנס דיון מיוחד גם על כך, ושקול צעדים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
ולרשטיין-הסוף
שלו,
20/12/04 12:42
|
מתנחלי בנימין מבינים שנסתימה תקופה. לא עוד סחיטה של החברה הישראלית.... לא עוד ארוחות חינם.... לא עוד היתלהמות,התבהמות,והיתנחבלות. הפור נפל.....וכל שנותר הוא לסכם את סכום הפיצויים[הסחיטה האחרונה]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נחיה ונראה.
נחיה ונראה.,
20/12/04 15:39
|
|
 |
143.
Verlishtein!!we are with you%
ל"ת
Army,
Israel,
20/12/04 12:31
|
|
 |
142.
להחליף את שרון באדם מוסרי שתיק
צלף קוצני,
20/12/04 12:07
|
-ים לא תלויים ועומדים נגדו - ואז אולי (דגש על ''אולי'') יהיו לדבריו תוקף...
את שרון הנוכחי לא מעניין שום דבר - מלבד שלושה:
1. שלא יפנו אותו מחוות שקמים (גם לא במשאל-עם!).
2. שתפקיד ראש הממשלה יוסיף להכניס לו - ולבניו - כסף.
3. ואם כבר מדברים על כסף (מי? אנחנו ד יברנו על כסף?)... כמה שיותר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
Tough expression?
Yemani Shafui,
Tokyo,
20/12/04 12:04
|
Well may be Walestein Call is a ''Tough Expression'' but expelling jews from their homes for 40 years is even tougher don't you think so Mr. Sharon?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
היום שבו עשרות אלפים יילכו
כלל,
20/12/04 11:55
|
לכלא, הוא היום שבו יתפורר שלטון הרשע והעיוועים של השרון וכנופיית בניו. מדינה לעולם לא תוכל להכניס את כל אזרחיה לכלא, וגם אם זה לא כל, אלא חלקים גדולים מהאוכלוסיה. תגידו, יש איזה המלצות על כלא זה או אחר?...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו שכבר כתבתי
אישיהודי,
20/12/04 12:47
|
נראה לי שלא צריך עשרות אלפים, אפשר להסתפק בכמה אלפים, אבל זה צריך להיעשות בצורה מאורגנת. מה שיותר חשוב שזה ייעשה עכשיו לפני שהשלטון יספיק לארגן את המכלאות (הרי השב''ס ביקש כבר תקציב לצורך העניין הזה, מניח שזה ייקח כמה חודשים), אם יחכו עם זה עד ליוני-יולי זה יהיה מאוחר מדי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
החוק הוא גמיש - ע''ע :שמעון פרס
מויש,
מבשרת,
20/12/04 11:54
|
|
 |
138.
פושעי ההתנחלויות לדין ! !
דינה גלעדי,
מטולה,
20/12/04 11:53
|
|
 |
ה''עם'' שני שמאלנים + פודל
הרב''ט סמואל,
20/12/04 15:05
|
אל תדברי בשמנו. אני אוהב את ציבור המתנחלים ותומך בו, ואת לכי להקיא במקום אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
and the extreme left too
please,
20/12/04 13:11
|
|
 |
137.
לשרון ומזוז: אם אתם נגד הפרות-
צלף קוצני,
20/12/04 11:49
|
|
 |
136.
בסופו של דבר יהיה צורך ב,,,
משה מ,,,,
בת ים,
20/12/04 11:44
|
, כידוע היה קונפליקט רב שנים ודמים בקפריסין, עד שהטורקים פלשו וקבעו קו ומתחו גדר , כ פ ו טרנספר על האוכלוסיות היוונית והטורכית כל אחת בטריטוריה שלה ,וגרמו להפרדה מוחלטת. ואכן רואים את התוצאות , ניפסק ההרג ההדדי ונעשה פרוספריטי לשני העמים עקב כך. ברור שניתוח כזה הוא ניתוח כואב מאוד, אך במיקרים כמו שלנו הוא פתרון י-ח-י-ד-י, בבחינת הרע במיעותו הלווי ופיתרון הומני יותר היה אפשרי. ואים אני צריך לבחור בין ח ו ר ב ן ס ו פ י לעם היהודי לבין הפרדה טוטלית כמובן עדיף הפרדה. וכעת איך מבצעים : א' קואליציה של ארה''ב ועוד מדינות יכפו טרנספר על הפלסטינים (מלבד הדרוזים) אל מיזרחה לנהר הירדן והיהודים מערבה לו . ב' בתקציב ענק יקימו תשתיות מודרניות לערים ופרקי תעשיה לפליטים ולמועברים הפלסטינים בירדן שרוב אוכלוסיתה פלסטינית בין כה וכה . ג' לאחר ניתוח מכאיב זה יטב לפלסטינים ,בכך שיקבלו מדינה נ ו ר מ ל י ת עים תשתיות מודרניות. יטב לישראל בזה שתקבל מדינה עם גבולות ברי הגנה ויכולת הישרדות, יטב לכל המזרח התיכון שינצל ממלחמה גרעינית , יטב לארצות הדמוקרטיות (המממנות) באשר ישראל דמוקרטית באזור תשפיע על דמוקרטיה ומתינות באזור כולו... אני יודע שרק ''משוגע ''יחשוב שהדבר אפשרי, אבל לעומת זאת כל הסדר אחר סופו חורבן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
המתנחלים בלחץ: סימן שהפנוי בא
ציונה,
ירושלים,
20/12/04 11:44
|
עם ישראל מאס במתנחלים הקיצוניים ומקיא אותם מתוכו !
ממלשת הימין הקימה את גדר ההפרדה בינינו לבין המדינה הפלסטינית, וכעת מתחילים להוציא משם את המתנחלים.
ההיפרדות מ4 מיליון פלסטינים בשטחים מתחילה !
לא פלא שהמתנחלים בלחץ. הייתי דואגת אילו היו שותקים.
תשועת השם כהרף עין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפטמה מרפיח
אילן,
20/12/04 15:46
|
זה טבעי שהמנחלים בלחץ אבל למה שרון בלחץ למה מזוז בלחץ למה גלאון ואופנהיימר בלחץ? למה שמעון בלחץ. אם הם יפסידו ויאבדו מכוחם הם ילכו לכלא הם וכל הזונות שתפרו לנו את תיק אוסלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קומפלימנט לציונה!
צלף קוצני,
20/12/04 12:21
|
לציונה: מצא-חן בעיניי האפילוג, הסיומת היפה שכתבת, והחלטתי להשתמש בה לשיר... כשקוראים בו, בשיר הקצבי, כבר מתנגנת המנגינה - כבר נשמע הלחן!
(פזמון:)
תשועת השם, כהרף עין ! תשועת השם, כהרף עין - תשועת, השם, כהרף-עין ! תשועת, ט-לה לה-לה לה-לה!
והבית -
תשועת! תשועת! תשועת! תשועת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
טרנספר ליהודים - התבטאות קשה !
ל"ת
יהודי,
20/12/04 11:36
|
|
 |
133.
אם זו לא המרדה אז מה כן ?!
זה אני.........,
20/12/04 11:03
|
. פורסם ב''קטיף נט'' 29/09 07:30 ''היהפוך כושי עורו ונמר חבורברותיו...'' האזינו להקלטות המצורפות.
בימים האחרונים נמצאו והופצו הקלטות מארכיון ערוץ 7 של דבריו אריאל שרון בשנת 1993, דבריו של אריאל שרון אינם מביישים אף דובר ממחנה המתיישבים, הקלטות אלו מתאימות ומותאמות למאבק המתקיים בימים אלו כנגד ראש הממשלה ששינה את דבריו ואומר היום דברים הפוכים 180 מעלות.
בפניכם הקלטות נדירות משנת 1993 בה פונה אריאל שרון אל המתיישבים:
אני פונה לכולכם לא לגלות חולשה
הם עורכים היום משאלים.
הם שואלים היום,
האם תיהיה מוכן לפנות את ביתך תמורת פיצויים גבוהים
ובמקום זה ניתן לך דירה במקום אחר.
אם שואלים אותכם את השאלה הזאת
תגידו להם, אנחנו עומדים לקנות דירה שניה.
שילחו אותם הביתה.
להאזנה לדברי אריאל שרון ליחצו על הקישור הבא: http://www.katif.net/pirsom/s1.mp3
אני רוצה לומר לכם
יש להבהיר לממשלה
גם אם צה''ל יסוג בפקודת הממשלה
וזה עומד לקרות מהר מאוד
הישובים ישארו
הישובים יגנו על עצמם
יפתחו צירי תנועה בטוחים
ומאות ואלפי יהודים ...אני משוכנע
יבואו לעזרתם.
להאזנה של שרון ליחצו על הקישור הבא:
http://www.katif.net/pirsom/SharonPi.mp3
ונשאלת השאלה: האם שרון נחקר על קריאה למרד בגין קריאותיו אלו ?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
פנחס: אני הולך איתך לכלא
ל"ת
דני,
20/12/04 11:00
|
|
 |
מיטרף אליכם
ל"ת
משה,
20/12/04 11:46
|
|
 |
131.
אולי מההתנחלות תבוא הישועה
אברהם,
20/12/04 10:59
|
ממשלת זדון , ממשלת רשע . ממשלת אטומים , ממשלת גנבים. זו קטסרופה מה שמתחולל בממשלה והעם שותק. קיצוצים על ימין ועל שמאל , נתינה לעשירים באמונה שיסחבו את העניים כמטפורה לקטר הרכבת. לבנתיים לא דואגים לקרונות יציבותם על הפסים ובטיחותם , תקינותם . ואחזקתם . ידוע מה יהיה בסוף הקרון יהרוס את הקטר נתץניהו. לכן אין זכות לממשלת רשע זו להתקיים במתקונת הזו , רק ש''ס תביא את הישועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
למה לפרס מותר לזלזל בחוק יסוד?
שכנא,
ירושלים,
20/12/04 10:59
|
למה הבולשיביקים לא יורדים על פרס שמזלזל בחוק יסוד הממשלה ?רק על ולרשטיין הם חכמים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
לבצע הפיכה אזרחית ומיד
סתם אזרח,
20/12/04 10:57
|
מה שרון מצפה ? אם הוא דורס את הערכים הכי חשובים לאומה היהודית בברוטליות זו דרך לא חוקית בעליל ולא משנה מה החוק אומר. גם אם מלך נותן פקודה לא חוקית בעליל לא שומעים לו . נקודה ובכל מחיר. נקודתיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
וולרשטין אני אתך חזק ואמץ
ל"ת
רונית,
ת''א,
20/12/04 10:53
|
|
 |
127.
פושע הוא מי שמזיק לעם ישראל !!
אריה,
20/12/04 10:52
|
117. פושע הוא מי שכופה עלינו להמשיך אריה, 20/12/04 10:24 לחיות ביחד עם הערבים על אותה מדרכה. הבנתי את הבדיחה: אז תגרשו אותם לאנטארקטיקה. לא מעשי. כן מעשי שתי מדינות לשני עמים. וכל מי שתוקע מקלות בגלגלי התהליך שמוביל לכך הוא פושע נגד העם היהודי וצריך לעמוד לדין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
יהודים, לא מיגרשים, יהודים!
ל"ת
אריה,
20/12/04 10:49
|
|
 |
125.
הגיע זמן להעמיד ראשי המתנחלים
רמי,
20/12/04 10:45
|
נקעה נפשו של רוב העם הראשי יש''ע ותומכיהם!! מספיק מצצתם את דמנו (תרתי משמע) במשך 37 שנים!! הניחו לנו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב העם?
א,
20/12/04 15:52
|
איך הגעת למסקנה הזו? בא נלך למשאל עם לגיטימי ולא משאל עם של התקשורת. תגלה שאתה במיעוט שבמיעוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
מי שזרע רוח קוצר סופה
פרחיה,
20/12/04 10:25
|
אריאל שרון, יותר מכל מנהיג ישראלי נושא באחריות להתנהגות הפרועה של המתנחלים. הוא שעודד אותם להפר חוק, לרוץ אל הגבעות ולהשתלט עליהן, לבנות לפני שמושג רשיון בנייה ולצפצף על הביורוקרטיה, קרי להתעלם ממערכת החוק. עתה הוא קוצר את פרי הבאושים ואיני מרחמת עליו. שבני טיפוחיו יורידו אותו ביגון שאולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה, את דפוקה! עד העצם
ל"ת
כלל,
20/12/04 11:51
|
|
 |
תיקון קל לפרחיה
יוסי,
20/12/04 11:09
|
ועדיין באישון לילה הוא נפגש עם מקורבו 'זומבי' וממשיכים לתכננן במדוייק מאחזים בלתי חוקיים אשר למחרת הבוקר ביצוע תפיסתם והקמתם יוצא לפועל. והכל כנגד החלטות הממשלה שהוא עומד בראשה.
שרון אכן זורע רוח והרבה רוח. זה אנחנו הקוצרים סופה שהיא התוצאה הישירה של קציר הפלשתינאים: הרס, חורבן מוות, התעמרות, התעללות בחי ובמת, והוצאה להורג של חפים מפשע. או במילים אחרות: בנו פוגעת סופת השואה הפלשתינאית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
מתי משפחת שרון תישמור על החוק?
אייל,
פתח תקווה,
20/12/04 10:22
|
מי הוא המושחת שמטיף אשר שקוע עד צואר בפרשיות שחיתות אישיות.
ולרשטיין לפחות בדבריו לא עושה לביתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם המחוקקים את החוק. לכן כל מע
אריה,
20/12/04 10:53
|
|
 |
122.
על תוכנית קשה יש התבטאות קשה
צבועים נמאסתם,
20/12/04 10:22
|
ודרך אגב, אין אפשרות להעמיד אותו לדין כי הוא קרה להפר חוק שטרם חוקק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
ולרשטיין צודק לצערי
אסף,
20/12/04 10:22
|
הפקיעו את כל זכויות היסוד של המתישבים בצורה דרקונית ובוטה. עושה רושם שהממשלה עושה כל מאמץ להגיע לעימות אלים ואכזרי ככל שניתן.לא רק שמגרשים תושבים ומחריבים חבל ארץ. המיועדים לגירוש שומעים על זה בעיתון ה''ארץ'', לא מדברים איתם לא מסבירים להם כלום. מחוקקים חוקים שהופכים אותם אוטמטית לעבריינים, גוזלים את רכושם ואח''כ מתפלאים שהכל מתפוצץ לנו בפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
פרס ישראל לולרשטיין
ל"ת
אביעד,
ירושלים,
20/12/04 10:13
|
|
 |
119.
How many of you have read
his letter,
20/12/04 10:09
|
|
 |
118.
מסכים עם ולרשטיין
ל"ת
יהודי,
20/12/04 09:54
|
|
 |
117.
שטרנהל שקרא לרצח מתנחלים
שמאל רודף,
20/12/04 09:53
|
את זאב שטרנהל מעיתון הארץ שקרא לרצח מתנחלים העמידו לדין? כולם זוכרים את הקריאה של העתונאי זאב שטרנהל למחבלים לפגוע במתנחלים ולא בתוך הקוו הירוק,למה הוא לא הועמד לדין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה פתאום?
חשוך ימי בינימי,
20/12/04 11:24
|
הרי הוא הולך בדרכו של הכהן הגדול של השמאל המתייוון והמתבולל, פרופ' ישעיהו ליבוביץ', שקרא לטרור נגד מתיישבי יש''ע ואף הוסיף שלולא מלאו לו באותה עת שמונים שנה היה עושה זאת בעצמו.
את ליבוביץ' העמידו לדין?
לא. להם מותר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
הצעה
הפולינזי,
פלסטין,
20/12/04 09:49
|
שהצבא יודיע למתנחלים את היום והשעה שהוא מתכוון לסגת, ולתת לפלסטינים לשחרר את ההתנחלויות בעצמם. דה קולוניזציה ע''י הנכבשים עצמם. נפלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
אם ולרשטיין יועמד לדין זו חובה
יוגי בר,
ילוסטון פארק,
20/12/04 09:40
|
להפר את החוק בפרהסיה. שיכניסו עשרת אלפים לכלא נראה אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
אין גבול לחוצפה של שרון
דור,
20/12/04 09:32
|
ושל כל אלו שקוראים להעמיד לדין את ולרשטיין היחיד שצריך לעמוד לדין הוא מר שרון שמתנהג כדיקטטור חסר מעצורים ורומס את כל כללי הדמוקרטיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
חיכיתי למנהיג שיקרא אחרי!
אוסקר,
20/12/04 09:31
|
דיי לפחדנות ולטרור המשםטי. שרון ומופז מפחדים מהאג. חברי הכנסת מהעליון.
כל הכבוד על דבריו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
אמת
משה,
20/12/04 09:29
|
|
 |
111.
Where did she study law?
Tzipi Livni,
a Jurist?,
20/12/04 09:27
|
At Likud conferences? A citizen that calls to resist non-violently against the particular law he deems unjust - AND to accept the prescribed punishment, out of respect to the Law in general - that's the legal cases of Martin L. King and Mahatma Gandhi! Nobody THOUGHT about persecuting them just for saying that! Only in the ''democracy'' like Israel one can hear such a bolshevist noncence about Law and Justice from the Justice Minister. (Why doesn't that surprise me?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
מי שיתן את הדין
אישיהודי,
20/12/04 09:27
|
הם אלו שמשתפי פעולה עם השלטון הדיקטטורי, השאלה היא כמה אלפי יהודים יירצחו עד אז בגלל תוכניתיו המטורפות של הדיקטטור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
להוציא את השמאל אל מחוץ לחוק!!
ל"ת
איציק,
20/12/04 09:25
|
|
 |
108.
הצביעות חוגגת
שחר,
20/12/04 09:16
|
סליחה גברתי השרה, בעינייך זה ששרון מחליט לבצע פעולות נגד עקרונות הליכוד זה חוקי ודמוקרטי, אבל זה שרוצים להתנגד לגירושם מבתיהם זה לא דמוקרטי. אוי לצביעות, אני מניח שאם שרון היה אומר זאת, היית מצדיקה אותו. הכסא כנראה מעוור פקחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
מדינה בולשביקית
יהודי,
20/12/04 08:55
|
|
 |
106.
פושעי ההתנחלויות לדין !
דינה גלעדי,
מטולה,
20/12/04 08:43
|
בגלל פשעיהם בשטחים נהרגו אלפי ישראלים. העם מקיא את המתנחלים מתוכו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרגיל תרגיל ידוע של ערבי/ה
ל"ת
בתחפושת של,
יהודי/ה,
20/12/04 11:47
|
|
 |
מטולה
משה,
20/12/04 09:55
|
|
 |
to 112
avi,
germany,
20/12/04 09:14
|
|
 |
אין לי מושג אם את שונאת יהודים
שנאת חינם,
מחריבה את הב,
20/12/04 09:11
|
גנים מסויימים שיש בך, או מפני שאת סתם מטומטמת שבלעה את התעמולה הגבלסית שניתכה על המתנחלים מעטיהם, מקלדותיהם ומיקרופוניהם של מהרסינו ומחריבינו מבית. מכל מקום, התוצאה היא - יהודיה שונאת ישראל! אלפי יהודים נרצחו בארצנו, חלק גדול מהם מתנחלים, כי ממשלות ה''שלום'' הפקירו את חיינו ובעיקר את חיי המתנחלים. פשע הוא להניח לחברים הערבים שלך לירות חמשת אלפים פצמרי''ם על גברים, נשים, טף ועוללים, בלי שום התייחסות. כאן יש ההוכחה הטובה ביותר, שהקב''ה שומר על הצדיקים. פחות ממנין פצצות על שדרות, גבו מספר קרבנות גדול יותר מזה שגבו הפצמרי''ם, בחסות שרון, מופז ויעלון על גוש קטיף! אילו היינו מדינה מתוקנת, השלושה האלה היו עומדים לדין באשמת ביצוע פשעי מלחמה! מה שברור הוא, שבבואם לפני בית דין של מעלה, הם יצאו חייבים מאד. ואם יגרשו יהודים מארץ ישראל, אז, בכלל.... איני מקנאה בהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
ולרשטיין העם מאחוריך
ל"ת
אוהד,
מודיעין,
20/12/04 08:43
|
|
 |
104.
זה לא מרד !!!
דוּדוּ,
20/12/04 08:27
|
להפגין ולסגור כבישים על תוספת למשכורת או תוספת לפנסיה, זה בסדר, ולהפגין על הבית שלך זה מרד?! ''אתם השתגעתם?!''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
ממשלה הזוייה = מעשים הזויים
גולן,
20/12/04 08:15
|
ראש ממשלה שנותן ידו למען חוק דרקוני ''הזוי'' -שלוש שנות מאסר למניף שלט נגד ההתנתקות- יתן הוראה לכוחות הבטחון לירות אש חיה במתנחלים-שהוא עצמו שיכן ב''שטחים''- שיתנגדו לטרנספר,ונסו לשכנע אותי שאני טועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
קיבינימט, הם פשוט אויב !
דוד,
20/12/04 08:13
|
|
 |
קודם להוציא את הימין מהצבא
יוסי,
גושדן,
20/12/04 08:21
|
שהצבא יהיה רק של השמאל, ואז תוכלו להוציא את הצבא לאן שתירצו, ובמלחמה הבאה תמותו רק אתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשביל מה צריך להוציא את הימין
ספי,
20/12/04 16:14
|
מהצבא. הרי בין כה וכה הם הולכים לסרב פקודה. שיתפטרו. צהל הסתדר לפני שעדר הלאומנים נכנס אליו והוא יסתדר גם לאחר שהם יעופו ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שני צבאות לשני עמים !
ל"ת
יאיר,
20/12/04 08:27
|
|
 |
ye right and who's going to
ל"ת
join your army?,
20/12/04 10:02
|
|
 |
101.
''יש בנו אהבה עצמית והיא תנצח א
אריה,
20/12/04 08:11
|
|
 |
100.
טרור יהודי זה ''כשר'' !
אריה,
20/12/04 08:06
|
''טרור'': ''הפעלת אלימות והפחדה כדרך להשיג מטרות''. לכן הטרור כשלעצמו אין בו פסול ! זה רק שאם זה טרור ערבי הוא שיקוץ, ואם זה טרור יהודי זה ''כשר''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
אם ישראל רוצה להצליח - כנסו!!
oz,
20/12/04 08:04
|
היא צריכה לבקש עזרה בין לאומית. רק כוחות זרים יצליחו למנוע כאן מלחמת אחים. לישראל אין מספיק כוח אדם סדיר שיצליח למנוע את הפינוי, מה שיקרה הוא ש: 1. הפינוי יתחיל במחסומים והפרעה מצד המתנחלים. 2. החיילים הצעירים שיישלחו לבצע את התפקיד יוכו וייכנסו למשבר. מצד אחד הם נדרשו עד עכשיו לשמור על המתנחלים, עכשיו הם מכים בהם... 3. כוחות המשטרה הסדירים שיישלחו לאירועים הללו, יישחקו עד דק, מכיוון שגם ככה המשטרה עובדת מעבר ליכולתה. 4. מישהו בסוף ישחרר את הניצרה ויירה, זה בטח יהיה איזה שוטר עייף, או חייל אומלל. והמתנחלים שייחכו לרגע הזה, יוציאו את הארסנל שהמדינה נתנה להם... וייפתחו באש. וזהו, מכאן יתחיל שמח, מלחמה, המתנחלים ינצלו את ההזדמנות לפגוע בכמה שיותר ערבים. הערבים יעלו על גושי התנחלויות ויישחטו מתנחלים, מתנחלים קיצוניים ייפגעו בכוחות הביטחון, וכולנו נפסיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים בהסתייגות
מומו,
מרכז,
20/12/04 10:02
|
מסכים לתאוריה הלדעתי מדויקת של הכרוניקה שתביא לאנדרלמוסיה שלימה. עם זאת, צר לי אך כח בין לאומי לא יפתור כלום. הירייה פשוט תשתחרר יותר מהר. גויים?? יפנו אותנו מארץ ישראל?? אש אש אש אש אש אש !!!!! מהומה בקנה מידה כלל עולמ י כולל מחאות בכל העולם. אין סיכוי. עדיף שהמהומה תישאר כאן. גם ככה היא תבוא, על אפם וחמתם של כל הצדדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
אפשר להקדים תרופה למכה
יניב,
גבעת זאב,
20/12/04 08:00
|
לא צריך לחכות יותר מדי...אפשר כבר לשים אותם היום בכלא ככה הם לא יפריעו....די למתנלים המצויים מעל לחוק. ולפנחס עצמו...באמת תגמור עם זה אתה זקן והמלחמות שלך ישנות...תתקדם עם העולם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גבעת זאב היא התנחלות
יוסי,
גושדן,
20/12/04 08:06
|
וגם אתה ''מתנחל''. אם אתם השמאלנים רוצים להתקדם אולי תארזו מיזוודות ותחזרו הביתה לאירופה? שם אין ארץ קדושה, שם תוכלו לחיות בכבוד ובשפע בלי אלימות (עד שהמוסלמים ישתלטו עליה), אז למה שלא תחזרו הביתה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוסי היהודי ערבי
ספי,
20/12/04 16:16
|
באת מארצות ערב לאחר שהורינו וסבינו הקימו את המדינה. אתה מוזמן לעוף מכאן לתרבות ממנה באת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גבעת זאב היא גם התנחלות
יוסי,
גושדן,
20/12/04 08:04
|
ואם אתה באמת רוצה לשים קץ למלחמות ולהתקדם מקומך באירופה, אין לך מה לחפש בארץ הזו, זו ארצו של העם היהודי לא שלכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיהו יהודי ?
ספי,
20/12/04 16:16
|
|
 |
Interesting
freedom,
20/12/04 08:49
|
I thought the A'M Ha YEHUDI includes the Jews. Didn't know there is something else needed to be done in order to join it- maybe slaughtering an arab or a christian? dudes, god didn't invent such a racist nation like us sins the naztis Damm us.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
לרוב המגיבים ו/או השמאלנים...
איציק,
20/12/04 07:57
|
מעניין מאוד! כאשר רצו לסרב פקודה לעצור פלסטינים, אף אחד מהשמאל לא התנגד(''הם מצפוניים, נאורים, לא יכולים לשרת בצבא הכיבוש'')ואילו השמאל הקיצוני פתאום ''נזכר''- ''שסירוב לפנות ישובים זו המרדה, סירוב פקודה, פגיעה במשמעת''. אני רוצה לומר לשמאלנים שיבוא יום, וזה יתפוצץ לכם בפנים, ולא תגשימו את תוכניתכם להשמדת ישראל, ואם אתם תומכים בסרבנות(כיבוש)-אז עד הסוף! ובאשר למפלגת האבודה- אתם תיעלמו מן המפה, הימין האמיתי ינצח, אתם תהפכו לסיעות יחיד במקרה הטוב, או לא תעברו את אחוז החסימה וזאת משום שהצטרפותכם לממשלה תתן לכם את מכת המוות-ויפה שעה אחת קודם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
אם כבר אז להעמיד את פושעי אוסל
אושר,
20/12/04 07:50
|
אם כבר מעמידים מישהו לדין זה צריך להיות פושעי אוסלו אלה שהביאו לפה את גדול הטרוריסטים בעולם אלה שפתחו לו דלתות בעולם במדינות שלא הסכימו להכניס אותו אליהם והוא ניהיה יקירם ונתנו לו גב בטרור אלה שדאגו שערפת גדול הטרוריסטים בעולם יקבל את פרס נובל לשלום אלה ששיחררו עשרות אלפי מחבלים אלה שנתנו לאותם עשרות אלפי מחבלים נשקים אלה שבגללם המחבלים שוחררו ורצחו עוד ועוד יהודים אותם צריך להעמיד לדין לא מחר היום!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שרצח את הסכם אוסלו: לדין !
ל"ת
אריה,
20/12/04 08:12
|
|
 |
ערפאת כבר מת
יוסי,
גושדן,
20/12/04 08:28
|
אם אתה רוצה להעמיד אותו לדין תצטרך להסתפק בעוזרים שלו שהבאתם מטוניס. אם כי לא נראה לי שמשפטים למחבלים רוצחי יהודים זה מה שאתה רוצה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחד מרוצחי הסיכוי לשלום כבר מת
ל"ת
יאיר,
20/12/04 08:37
|
|
 |
95.
לזרוק את הזבלים לכלא!
ל"ת
אורן,
20/12/04 07:45
|
|
 |
94.
כל העם ימרוד בפשע העקירה !!!
עמוס עוז,
20/12/04 07:41
|
אנחנו נשכב מתחת לגלגלי המשאיות...
איפה הם כל יפי הנפש הדו פרצופים שיש להם מוסר אחד לערבים ומוסר אחר וירוד לאויבים הפוליטיים שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
תנו לצה''ל לנצח
אלי,
י-ם,
20/12/04 07:26
|
|
 |
Let your brain win over
ל"ת
your disease,
poor freak,
20/12/04 07:57
|
|
 |
92.
מדינה לשפויים ומדינה לטרוריסטי
אריה,
20/12/04 07:22
|
2 מדינות ל2 עמים. אחת לאזרחים שוחרי שלום, בין אם הם עובדים את אללה, יהווה או הגורו מהרישי, ואחת לכל הטרוריסטים, בין אם הם עובדים את אללה, יהווה, או השטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Those loving peace will all be
Just wanna know,
Arieh,
20/12/04 07:49
|
like you, in this FIRST state? Not that I like terrorists, but if THOSE are my choices......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תומכי החמאס אינם שפויים
יוסי,
גושדן,
20/12/04 07:30
|
ומקומם בחזרה באירופה, הארץ הזו היא ארצו של העם היהודי לא של גויים אנטישמים כמוך שתומכים ברוצחי יהודים ושהחלום שלהם הוא טבח המוני ביהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תומכי חמאס ?
ספי,
20/12/04 16:27
|
עוד פעם התבלבלת. אני לא תומך בך יהודי חמאסניק שכמוך. אתה והם תאומים זהים. תסתכל על אבא. לא מזכיר לך את יאסין ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
טרוריסטים מפלג ''עבדי יהווה''.
אריה,
20/12/04 07:20
|
אלה מפעילים טרור שנצא מהשטחים ואלה מפעילים טרור שנישאר בשטחים. הייתי יוצא מהשטחים בלי לפנות שום דבר. תהיה מדינה אחת לשפויים ומדינה אחת אשר בה יחיו כל הטרוריסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
שרון ! אל תיכנע לטרור !
אריה,
20/12/04 07:17
|
כניעה לטרור קורעת את העם ! לטרוריסטים,- ולא חשוב אם הם רוקדים לאללה או ליהווה,- אסור להיכנע !!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל השמאל תומך בטרור
יוסי,
גושדן,
20/12/04 07:26
|
אז איך שמאלן כמוך מבקש שלא להכנע בטרור? על התמיכה שלכם והעידוד המוסרי שנתתם למחבלים חבל אפילו להכביר מילים, הרבה דם יהודי נשפך בגלל התמיכה שלכם ברוצחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
Kol Hakavod
Moshe,
New York,
20/12/04 06:50
|
|
 |
88.
לא היה משאל עם כשהתיישבתם בשטח
ישראל,
20/12/04 06:41
|
|
 |
to buy your own house
you don't need,
referendum,
20/12/04 07:09
|
their settlement was legal and approved at that time, they did not break any law. To drive people by force from their property is something else. No Western democracy did anything like after the last war.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
גם חוזרים הביתה וגם מקבלים $$$
מקבלים $ ובוכים,
תנו להם רק $,
20/12/04 06:36
|
|
 |
Come on, jealous guy
The did not get,
A CENT yet,
20/12/04 07:20
|
And their life is already taken from them by goverment policies and hate propaganda. Only brainwashed chaps like you envy their ''$$$'' that do not exist. Labour union people go to strikes and burn tires for ''$$$'' and jobs. And you - you would not, for the sake of your own property? nice guy? Or you only teach others to be nice?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
המתנחלים מוכנים שימותו בשבילם!
ל"ת
דורית,
אשדוד,
20/12/04 05:43
|
|
 |
85.
דברי עמוס עוז ויוסי שריד
פיני,
ירושלים,
20/12/04 04:33
|
''גירושם והגלייתם של ערבים, מה שמכונה טרנספר... אנחנו לא ניתן לכם... אפילו אם נצטרך לפלג את המדינה ואת הצבא. אפילו אם נצטרך להשתטח תחת גלגלי המשאיות, אפילו אם נצטרך לפוצץ את הגשרים...'' (עמוס עוז. מתוך: על דמוקרטיה וצוות, הוצ' סימן קריאה תש''ן, עמ' 140).
''כאן הקו האדום שלנו... את הפקודה לעקור כפרים שלמים ממקומם לא נמלא! היום שבו תינתן פקודת הטרנספר, שהיא בלתי חוקית בעליל, יהיה גם היום של סירוב פקודה'' (יוסי שריד ויאיר צבן. גילוי דעת ב''ידיעות אחרונות'', 27 ביוני 1990).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שמת לב שהם התאדו?מישהו
בעל ניסיון,
20/12/04 21:08
|
מהם פתח את הפה עכשו? הם נהנים כצופים על הגרוטסקה הקרויה מדינת ישראל, ויודעים שהסוף שעדר השמאל שאחריהם שמח עליו, יהיה מר גם עבורם. הישמעאלים לא מבחינים בין יהודים טובים לרעים כשהסכין כבר שוחטת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Pini .. we need more like you
Noni,
Israel,
20/12/04 07:05
|
Pini, you are my hero. We need more poeple like you who show that the SMOL in Israel is taling and doing worst than anyone else. Please bring us more examples.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם ישבו על זה בכלא בעוון המרדה
ל"ת
לא?,
===========,
20/12/04 08:13
|
|
 |
84.
transfer the mitnachlim to afg
me,
us,
20/12/04 04:30
|
send them all to afganistan. only there, the mitnachlim will finally find people who think and behave exactly like them
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
סירוב! סירוב! סירוב!
פיני,
ירושלים,
20/12/04 04:17
|
נגמר המשחק הפוליטי המנומס. 1. הבחירות שהעיפו את קונספט אוסלו לא מעניינים את שרון והשמאל. 2. מרכז הליכוד לא קובע לראש הליכוד 3. הצעה למשאל עם נתקלה בבוז. 4. חוק הטרנספר ''פינוי-פיצוי'' מורה על 3 שנות מאסר למי שיבוא להפגין ולהתנגד ביום הפינוי. כמו כן, מי שמתנגד לפינוי ביתו עשוי לאבד את זכויותיו. במילים אחרות - אסור לך להתנגד. שתוק ולך מביתך.
ואנחנו נאמר - עד כאן. אם תקום הממשלה הלא לגיטימית הזו ותבוא ליישם את החוק הגזעני - לא נשתתף. לא בגירוש עצמו ולא בהחלפת חיילים אחרים. יותר מכך - חיילים ואזרחים - נבוא ונחסום בגופנו את הגירוש, ואם צריך - נלך לכלא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
they can also go to hell
Doug,
new york,
20/12/04 04:00
|
|
 |
That would be even cheaper
ל"ת
Go there,
you alone,
20/12/04 06:05
|
|
 |
I ment ultra leftist hudlams
ל"ת
Doug, new york,
20/12/04 04:58
|
|
 |
ואתה וכל המשפחה שלך יכולים
אאא,
20/12/04 04:39
|
ללכת בתאונת דרכים זו לא תהיה אבידה גדולה לאנושות ההיפך אותי למשל זה ישמח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה יכול מות בפיגוע
dogy,
20/12/04 04:37
|
האוויר יהיה הרבה יותר בכדור הארץ בלי מזהמים נאצים כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
לאיל מ-56
לן,
מתנחלת...,
20/12/04 02:57
|
איל היקר! קראתי את כל מה שכתבת ופשוט בא לבכות.נולדתי ב62 באירופה, בגיל 4 הורי עלו לארץ (ערב מלחמת ששת הימים) מתוך תחושה שאנחנו נחיה במדינת היהודים ולא נסבול רדיפות ואנטישמיות כמו שהם סבלו בשואה. בסוף התיכון עלינו להתנחלות בשומרון, גרנו בקרוואנים,היה לנו גנרטור,אוטובוס פעם ביום והיינו מאושרים!!! זה היה ב1980 .הרגשנו שליחי המדינה היהודית, קנינו בקלקיליה, היו לנו יחסים נהדרים עם הערבים בסביבה עד האיטיפאדה. ואתה יודע מה???!!! הייתי אם צעירה לשלושה תינוקות , חטפנו בלוק על האוטו בקלקליה, וחיל מילואים אמר לנו: יאללה מתנחלים, לכו הביתה, אל תעשו לנו בעיות, מחר היום האחרון למילואים. בזה הרגע הרגשתי שאני לא שייכת לעם! כל הציונות שגדלתי עליה נמחקה לי. הבנתי שיש קרע בעם. הבנתי שאנחנו שני עמים. פחדתי כל כך שביקשתי מבעלי עם כל הכאב והאבל על הציונות שלי... לעזוב את הבית בישוב!!! זה היה לפני המון שנים עוד לפני היריות והרציחות, אבל אני רציתי להיות פליטה מרצון ולא שיגררו אותי כמו שגררו את כל בני משפחתי באירופה לפני 60 שנה. עזבתי בלי לאמר מילה לחברי המתנחלים שהם הגיבורים האמיתיים!!! מאז אני גרה בחו''ל, וכואב לי מאוד על כל אלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל שסבלנו נענה אחרים? בושה
ל"ת
דוד,
רמת גן,
20/12/04 05:41
|
|
 |
בגלל שסבלתם אתם צריכים לתמוך
יוסי,
גושדן,
20/12/04 07:37
|
|
 |
מי שמדבר על סבל העם היהודי
ספי,
20/12/04 16:18
|
בגוף שני : ''סבלתם'' אינו יהודי בעצמו. ערבי - שוב הביתה לארץ הערביה ממנה הגעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליבי איתך, אך...
NY,
20/12/04 05:15
|
ממשלה המקבלת החלטות דמוקרטיות במדינה דמוקרטית מחייבת את כלל תושביה. הויכוח הוא לא איך את מרגישה ביחס לשומרון או לעזה. המתנחלים הם חלק מבשרינו, אנחנו עושים מילואים ביחד, וחלק גדול מהם מאכלס את הקוים הראשונים. אבל, וכאן בא אבל גדול, במדינה דמוקרטית חייב ציבור אחד לא להסית נגד ציבור אחר. המילה בוגד היוותה מטרה לרצח בעבר הלא רחוק, ואכן בוגד ראוי לסקילה. האם הממשלה היא בוגדת? יש לממשלה רוב, ואם לא היה כך הרי ההצבעה שמושפעת ממרכזי המפלגות היתה מכריעה את הכף לצד השני. אז אני נולדתי ב-68 , בארץ, מישפחתי נשרפה בפולין, אבל אני לא מוכן לעשות את האנלוגיה שאת עושה. אין שום הבדל בין ההקבלה שלך וקריאתו של וולרשטיין לממשלה כממשלת בגידה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
להרוס לולנשטין את הבית
ל"ת
רמי,
סביון,
20/12/04 02:33
|
|
 |
79.
השמאל הרשע חושפ את פרצופו
אלי סיני,
20/12/04 02:32
|
|
 |
78.
''יש בכם אהבה והיא תנצח'',נכון
ל"ת
מר ולרשטיין?,
אוי הצביעות,
20/12/04 02:29
|
|
 |
צ''ל '' יש בנו אהבה עצמית...''
ל"ת
אריה,
20/12/04 08:09
|
|
 |
לא אהבה לשמאלנים ימח שמם
ל"ת
אאא,
20/12/04 04:31
|
|
 |
77.
העם בעד המתנחלים
אהרון,
20/12/04 02:23
|
אי אפשר מצד אחד לעצור ולבטל את בניית חומת הביטחון, בגלל מחאת הפלסטינים והפגיעה בזכויותיהם, ומהצד השני, לעקור יהודים מבתיהם, ולשלול מהם זכות ההתגוננות והמחאה האזרחית, ואת נכונותם ללכת לבתי כלא. רק ביום שישי האחרון אמר נשיא בית המשפט העליון אהרון ברק, כי אם אנו רוצים לשמור על הדמוקרטיה, עלינו לשמור על כבוד האדם ועל זכויותיו. זה כולל גם את כבודם וזכויותיהם של המתנחלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
סוף סוף התעורררתם אחיייייי
אורי,
20/12/04 02:22
|
|
 |
75.
כבודם וזכויותיהם של המתנחלים
כבוד האדם,
20/12/04 02:20
|
אי אפשר מצד אחד לעצור ולבטל את בניית חומת הביטחון, בגלל מחאת הפלסטינים והפגיעה בזכויותיהם, ומהצד השני, לעקור יהודים מבתיהם, ולשלול מהם זכות ההתגוננות והמחאה האזרחית, ואת נכונותם ללכת לבתי כלא. רק ביום שישי האחרון אמר נשיא בית המשפט העליון אהרון ברק, כי אם אנו רוצים לשמור על הדמוקרטיה, עלינו לשמור על כבוד האדם ועל זכויותיו. זה כולל גם את כבודם וזכויותיהם של המתנחלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
שפע מקום בכלא
ירון,
ירושלים,
20/12/04 02:18
|
שחרור השבויים הפלסטינים לבדו יפנה מקום לכ-7,000 אסירים ועצירים, ואת היתר אפשר לשלוח לאבו-ג'ריב, שם כבר ידעו איך לטפל בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שפיות
דניאל,
20/12/04 06:56
|
ירון, מה יש לך, אתה שמח על כך שיהודים מאבדים בתים והולכים לכלא? אני יכול להבין מישהו שחושב שההתנתקות טובה לישראל, אבל לשמוח על שחרור מחבלים. השתגעת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כל ''ירון'' הוא ירון
ברווז במטבח,
20/12/04 10:14
|
כדאי להירגע, בהרבה מקרים ''ירון'', ''אריה'', ''פרחיה'' ''נועמי'', הם בעצם סמיר מטול כארם, אחמד מג'בלייה ונביל מבית לחם, שמתחזים על מנת לחזק את הצד השמאלי שחבוי בכל אדם. רצוי להיכנס לפרופורציות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה מעניין, גישת הברווז
ירון,
ירושלים,
20/12/04 10:40
|
ומה הוא הרגע שבו נשלף הברווז מהתנור. ובאמת, מי מבשל ומה מבושל, איך נתייחס לשיטת הברווז העתונאי? בוא נחזור לעיקר. הגזל והחנק האלה חייבים להיפסק. הרצח והרעב ומונחתים מטעמי גזע חייבים להיפסק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
יצערו יבעטו-יפונו
yuu,
20/12/04 02:06
|
|
 |
גם למשטרה יש גבול בכוח אדם
וווו,
20/12/04 04:46
|
המשטרה לא תצליח להתמודד עם חמישים אלף איש ואפילו לא עם שלושים אלף איש , הכי טוב זה לחלק את המדינה לשתי מדינות אחת של ימין ואחת של שמאל ושכל אחד ידאג לעם שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
חוק חדש יצא נצלו
אותו עד הסוף,
20/12/04 02:06
|
'מצווה דתית קודמת לפקודה צבאית' קו''ח שמצווה דתית קודמת להוראות החוק הישראלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
האויבים שלנו מחככים ידיים
ל"ת
צפוני,
צפון,
20/12/04 01:43
|
|
 |
70.
SHARON THE CAPO OF ARABS
MEIR YAEIR,
U S A,
20/12/04 01:34
|
HE WIIL PUT JEWS TO THE GAS CHEAMBERS.JUST SO BUSH WILL LIKE HIM MORE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
העם איתכם
מתנחל רמת אביבי,
שייח מוניס,
20/12/04 01:15
|
הנחישות שלכם תנצח. אין לי כל ספק בזה. הרתמו כולכם ,גייסו את התומכים שלכם בעם, ויש הרבה כאלה... וצאו למאבק חסר פשרות נגד הטירוף הבילתי מוסבר של שרון-פרס-ביילין-גלאון ושות'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה?
איש אחד,
20/12/04 01:57
|
מה רע לך? יושב בבית ברמת אביב, יוצא לקניון אצלכם, בטח גם לא עושה מילואים, ובסוף מחזיק מהמתנחלים על זה שהם מתנחלים, למה אני צריך לעשות מילואים במקום המטורף הזה, לפקוח 100 עיניים שלא ידפקו לי כדור בתחת וכל זה בשביל חבורה של אנשים שחושבים שאדמה יותר חשובה מדם. אז שיתארגנו להם על חברת שמירה או שהם יעשו תורניות של שמירה על עצמם ושישאירו אותי ,אותך לבלות בקניון רמת אביב בלי דאגות איפה ישימו אותי בפעם הבאה במילואים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיש
קובי,
20/12/04 04:24
|
|
 |
תבין למה
חייל במיל.,
20/12/04 04:10
|
אתה צריך לפקוח 100 עיניים שלא ידפקו בך כדור. בדיוק בגלל שהדרג המדיני - ואני מדבר על כל ממשלות הימין והשמאל האחרונות - משחק את המשחק המלוכלך של האויב ומשתמש בחיילי צה''ל כמו בפיוני שחמט קטנים וברי תחליף במקרה שנהרגים (ראה ערך ג'נין והמבצעים ברצועה).
ניתן להשתמש בכוחו האמיתי של הצבא והשליטה שיש לנו במערכות וסדר החיים של האויב - סתם דוגמא: להציב תותח אחד ויחיד עם צוות של מס' חיילים לעשות את העבודה ולהשיב באש מדויקת עד כמה שאפשר למקורות הירי בחאן יונס או בעזה ובכלל קיימים פתרונות יצירתיים רבים אחרים לביסוס הרתעה אמיתית, להביא את האויב הפלסטיני לברכיו ע''י הרס עקבי של תשתיות ,יציבות ומרקם חייהם באופן טוטלי ומתקדם בחומרתו כתגובות תגמול לפיגועים - עד שיזעקו עד לב השמיים במקום לצאת לרחובות להילולה על הצלחת פיגוע זה או אחר.
אם הדרג המדיני היה משתמש בשיטות יעילות באמת הטרור ברצועה היה נעלם וחי זאב עם כבש, ולא היו עולות מחשבות על גירוש היהודים המותקפים אך לצערינו אני ואתה צריכים במילואים וגם ברחובות מגורינו להסתכל מאחורי הגב אם ערבי הולך בסביבה כי רצח יהודים הפך במדינה הזו לדבר לגיטימי בתת מודע של פוליטיקאים רבים.
בכלל שיטת השמאל מאז אוסלו היא מצד אחד לבנות לאויב תשתית התקפית חזקה ע''י ניקוי איזורי המחיה שלו מיהודים וצה''ל ואף הגיעו לקיצונות של חימוש האויב - ומצד שני ניטרול יכולות ההגנה של ישראל והמתנחלים ע''י תירוצים שונים של פגיעה בזכויות אדם , מוסריות העם היהודי וכו' (שבמקור היא כלפי יהודים אחרים ולא כלפי אויבך) --- כך מתגשמת תוכניתם תוך הרג יהודים רבים להוכיח שכביכול אין פתרון צבאי ויש לסגת תוך פינוי כל היהודים מכל השטחים שהפלסטינים דורשים על מנת להפסיק לפגוע בנו.
אני בעד חופש שלטון עצמאי לפלסטינים אך איני רואה מדוע היהודים המותקפים צריכים להיות מפונים ובתיהם להיהרס ע''פ דרישת תוקפיהם, ואם אכן זו הלוגיקה שנבחר - במקביל נבצע טרנספר לכל ערביי א''י, במקרה זה אסכים לפינוי ולהפרדה מליאה בין העמים - עד שזה יקרה - אני ואלפים מכל הארץ נפגוש בשטח את אלו עבדי האויב ומבצעי זממו שיקומו על אחיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה!!!
ארז,
20/12/04 03:54
|
כי אם לא תשמור שם בהתנחלויות אכשו בפעם הבאה שתצתרך לשמור זה יהיה ליד הבית שלך ואפילו בתל אביב ואז זה כבר לא יהיה לך כדור בתחת אלא טיל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
אני עם המתנחלים
ל"ת
רועי,
חולון,
20/12/04 01:14
|
|
 |
67.
עם מצב כלכלי קשה .
אברהם,
20/12/04 01:13
|
|
 |
66.
מעניינת דרכה של ההסטוריה
Avi Ecuador,
20/12/04 01:06
|
פעם היתה דמוקרטיה בגרמניה והיה היטלר ימ''ש שעשה ניקוי אתני ליהודים, היום להבדיל גם יהודים יעשו ליהודים ניקוי אתני בפלסטין וקוראים לזה דמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי,שים לב ש''תשובה'' של שמאלן
רותי,
20/12/04 21:14
|
היא קללות. כי מה יש להם להגיד עניינית? אמרת משהו לא נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
avi. shut up
ל"ת
dani,
n.y,
20/12/04 06:02
|
|
 |
Do you wanna say smth smart?
I'm listening,
Dani,
20/12/04 07:29
|
Go ahead then. Otherwise SHUT THE F... UP YOURSELF you dumbass, as they say it in NY, and let others speak.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Avi you STiNK
all of us,
20/12/04 14:46
|
We are FED UP with your useless looong lectures. You make NO sense. Do you really live on planet Earth? I don't think so !!! Who raised a FANATIC Bullshit artist like you?? I feel sorry for your parents and for whoever has to live with your madness
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי, אתה חולה נפש
NY,
20/12/04 05:22
|
הרי את רק חצי מהצד השרוף אז תדבוק בדעת הצפון אפריקאית ולא במשפחתי שנוקתה מפולין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You missed his point, NY
Ashkenazi,
Latvia,
20/12/04 07:40
|
Don't take it as an insult for your family, nobody meant this, and this is not his point. We have to learn from history - otherwise it may repeat itself, in Germany, in any other democracy - and in Israel, Heaven forbid. I understand what he means - and I'm scared that anything like this might happen one day in one little stupid country that I'm stupid enough to love. And you?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
הם לא מתנחלים הם מתישבים!
שפוי,
מרכז,
20/12/04 01:04
|
אומנם אני לא מסכים עם חלק מדבריהם אבל אני מעריץ אותם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
זו לא התנתקות, זה טרנספר !!!!!
ל"ת
בר,
20/12/04 00:46
|
|
 |
63.
נזרוק יהודים מהבית שלהם, העיקר
אריק,
20/12/04 00:45
|
שהבנים שלי עומרי וגלעד לא יסבכו אותי בכל העניינים שלהם.
רק אם אני אתנהג כשמאלני קיצוני, עם מכבסת המילים ''התנתקות'' במקום ''גירוש'', יש לי סיכוי להינצל מאהרון ברק וכל חבר השופטים השמאלני.
ותודה למעריב, האתר היחיד בו יש חופש ביטוי א-מי-תי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושכחת להגיד
ספי,
20/12/04 16:20
|
אריק שהיה יכול להיות מושחת, שקרן וכזבן כל עוד הוא שיקר את השמאל ובנה התנחלויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
הוסרה המעטפת הממלכית המזויפת
אורי,
20/12/04 00:43
|
וטוב שכך. עכשיו כולם רואים את פרצופם האמיתי. לא ממלכתיות, לא אהבת עם ישראל, לא כיבוד הדמוקרטיה ולא נעליים. רוצים לשבת בכלא? שתשבו, לא פוחד מכם, אל דאגה לא יהיה וואקום במקרה הגרוע אני ורבים כמונינעשה עוד חודשיים מילואים, יש מספיק ציונים אמיתיים שרוצים מדינה יהודית דמוקרטית ולא מדינת אפרטהייד דו לאומית שתתפוצץ לנו בפרצוף. ואתם הדתיים הלאומיים, שגרונכם צועק אחדות אך מעשיכם זורעים פילוג, אתם תמיד תוכלו לחזור לתפקידכם המסורתי כמשגיחי כשרות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה שרון הסביר לך
Avi Ecuador,
20/12/04 03:34
|
שתהיה המדינה היהודית?! בעכו (כבר ברחו משם היהודים), ביפו (מתי היו יהודים שם?), בגליל, במשולש, בחיפה? יהיו בעוד 30 שנה 5.2 מיליון ערבים. אז על מה אתה מדבר? על עזה בעוד 30 שנה בקו הירוק? אז תגיד לשרון שיתחיל להתנתק מהקו הירוק וימשיך לעזה ואז אולי גם נבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קח את הממלכתיות שלך ודחוף...
יוסי,
גושדן,
20/12/04 01:52
|
אותה. אפשר לחשוב שהשמאל היה אי-פעם ממלכתי, הרי אף פעם לא היית לכם בעיה לקרוא להחרים את מדינת-ישראל בכל אתר ואתר. פתאום אתם מדברים על ממלכתיות? שתלכו אתם והממלכתיות שלכם לעזאזל, אני רק מקווה שבמלחמה הבאה החיילים היחידים בצבא יהיו שמאלנים כדי שרק שמאלנים ימותו על ההגנה של ''הממלכתיות''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
מי משלם על הפרסומת השמאלנית?
ל"ת
האנטישמים מ....,
''האיחוד'',
20/12/04 00:42
|
|
 |
60.
אם יגרשו אותם, הפצצות יפלו עלי
אברהם,
שדרות,
20/12/04 00:41
|
|
 |
59.
העם בעד המתנחלים, התקשורת נגד
ל"ת
שפוי חילוני,
תל אביב,
20/12/04 00:38
|
|
 |
58.
צודק ולרשטיין ב100%
ל"ת
חילוני אשכנזי,
יהודי ,השרון,
20/12/04 00:37
|
|
 |
57.
Smolanim -Menovalim
Abi,
19/12/04 23:57
|
I have no other word to describe those leftists that even the right to shout ,to cry they want to deny from the settlers -whos homes are going to be destroyed soon They are pure ANTESIMITIC against a part of their people They show no feelings towards their brothers and sisters during hard times They have more symphaty towards the worst enemy rather towards their own people
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
כמה מילים מהלב
אייל,
19/12/04 23:56
|
אני נולדתי בשנת 67 בישראל וגדלתי בעיר חילונית לחלוטין, ובמערכת חינוך ממלכתית חילונית לגמרי. בכל מהלך חיי למדתי בבית הספר מהם גבולות ארץ ישראל,ומהם האיזורים שהינם ערש התרבות שלנו, ממורים חילוניים לגמרי, כמו כן חזרנו ושיננו כמה וכמה מושגים שהיו נכסי צאן ברזל כגון: ירושלים המאוחדת לנצח נצחים, שטחי ארץ ישראל המשוחררים כגון הרובע היהודי , הר הצופים, הכותל המערבי, כל גוש עציון, החזרה לכפר דרום, ועוד ועוד מורינו לימדונו בשיעורי ''ידע עם ומדינה'' כמה סבלו אבותינו ואף נטבחו על הארץ הזו בתקופות שונות כמו היוונית, הרומית, הבריטית, ואנו היהודים לא ויתרנו על ''מולדתנו'' ( כמה חזרנו על מילה זו בילדותנו, ומי מעז לומר אותה היום ?!), והיום ?!, יש מין הרגשה כזאת של תבוסתנות והתקשורת הכתובה , והאלקטרונית משתמשת במילים שבעליל אינם נכונות, כגון: ''כיבוש'' , כאשר יודעים הם שישראל לא כבשה שטח שהיה שייך למדינה כלשהי ,אלא היה מוחזק בלבד על ידיהם (ירדן,מצרים) ןלכן מין הסתם אינו יכול להיות כבוש , ואני לא נכנס כלל לזכויות ההיסטוריות שיש לנו באיזורים כגון יהודה ושומרון, שהן זכויות לגיטימיות אף אפילו יותר מאיזורים כמו הערבה. גם השימוש המכוון במילה ''מתנחלים'' בקוניטציה שלילית, מי היה מאמין ? הרי המתנחלים רק לא מזמן היו גיבורי המדינה שיצאו מהערים ת''א וחיפה ובנו בעימקי יזרעאל והחולה קבוצות/קיבוצים והלכו לנגב ולעמק הירדן להקים ולבנות, וכולנו חשבנו בגוף אחד ,שמאל וימין - חלוצים וגיבורים- הלא כך ? והיום ''מתנחלים/ מתנחבלים, קשה לי להאמין אפילו שהתקשורת מרשה לעצמה אפילו לפרסם את המילה ''מתנחבלים'' מבלי שהציבור בכללותו מיד ייצא בקריאת חמס על פרסום של התבטאויות כאלו במדיה. ועוד כהנה וכהנה מילים שאומרים אותם חזור ואמור כאילו שנכונות הן ומשקפות מצב קיים, כאשר האמת אינה כך כלל ועיקר !! אני שואל את עצמי מה יהיה ? מה צריך לעשות כדי שהעם הזה יתאחד וידבר בשפה שווה כפי שהיה פעם, שהמטרות הלאומיות יראו לשני הצדדים של המפה הפוליטית דומות ? .... לסיום ברצוני להזכיר שעבדכם הינו חילוני עם ערכים יהודיים, שאינו גר ביהודה שומרון או חבל עזה , וידוע לי שעשרות אלפי חילונים שבחרו שרון כמוני, מרגישים נבגדים כמוני, לאחר שבדיוק על התכנית הזאת של היתנגדות להיתנתקות, החלטנו לבחור בשרון ולא במצנע, והיום הוא מציג לנו את אותה תכנית בדיוק ואף גרועה ממנה, ואינו מסכים ללכת אפילו למשעל-עם ?! וההתקפות החוזרות ונישנות על צה''ל ? כן אני אחזור על זה, על צה''ל, מי היה מאמין ? כאשר 90% מהמיקרים מתגלים כעיוות של האמת ! אני לא מבין את מי זה משרת ??!! טוב תודה , מא הגיבו על דברי אלה , מעניין עמה מרגישים כמוני....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזדהה עם כל מילה - מומלץ לקרוא
ל"ת
איל אחר,
20/12/04 10:21
|
|
 |
55.
Civil disobedience
Good luck,
You'll win!,
19/12/04 23:56
|
is the last legitimate option for a good citizen, to use against the corrupted state which came to destroy his dignity and property! Britain learned that from Gandhi, U.S. - from Martin L. King. Israeli Jews of today have no other choice: either real democracy or bolshevism under fake ''Oslo-peace'' slogans!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
ולרשטיין סולל את הדרך למלחמת א
פרגמט,
19/12/04 23:56
|
בקריאה מסוג זה, ולרשטיין וחבר מרעיו סוללים דרך מהירה ותלולה, ישרות אל מלחמת האחים.
כולי תקווה שברגע האחרון הם יבינו את משמעות מעשיהם, ויחזרו בהם מהקריאה ה''ממלכתית'' למרי. אך אם לא, על המתנחלים לדעת דבר אחד - אם אכן תהיה כאן מלחמת אחים, הם אלו שיצאו מופסדים.
אין ספק, בקרב בין פרגמטיות וקיצוניות - ההיגיון מנצח. ולמרות שלעתים קשה לראות זאת, רוב אזרחי ישראל משתייכים למחנה ההיגיון ולדעתי אף נכונים להילחם עבורו.
בחציית הקווים אל מחוץ לחוק, המתנחלים ישימו עצמם במקום ממנו לא יכלו לשוב עוד.
תחשבו על זה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאלנים אינם אחיי...
יוסי,
גושדן,
20/12/04 01:49
|
בפעם האלף : אני ויש הרבה כמוני לא מוכן להקריב אפילו שערה משערת ראשי כדי לסייע שמאלני/ם. לא הייתי מקריב שערה מראשי כדי להציל אותך אם היית טובע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה מזל שאנחנו לא אחים
ספי,
20/12/04 16:22
|
|
 |
53.
אני אהנה לפנות אתכם
יוסי,
חיפה,
19/12/04 23:55
|
ולא, אני לא איזה שמאלני מטורף שאוהב ערבים. אבל אני לוחם בצה''ל שמתעב בני אדם שמעמידים את החבר הדימיוני שלהם לפני חוקי המדינה - ואנשים כאלה יצטרכו לשבת בכלא, אני מקווה.
כלוחם בצה''ל אמשיך להגן על המדינה שלי בכל מצב ולמלא בכל מצב אחרי הפקודות שאני מקבל מהממשלה שלי שנבחרה באופן דמוקראטי - לכם פשוט קשה להשלים עם הדמוקראטיה, כנהוג אצל דתיים פנאטיים, ולכן אתם חושפים את ערוותכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are a uneducated worm
jacob,
Memphis TN,
20/12/04 01:53
|
It is clear from your writing that you have no clue what being a jew is all about. What a shame you bring on yourself and your parents and your entire family. WAKE UP
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
חימוש, חיל האויר
ל"ת
גם אני עומד,
לסרב פקודה,
19/12/04 23:46
|
|
 |
51.
פרס יעשה סדר בשטחים, ויביא שלו
שאולוף,
19/12/04 23:45
|
סוף סוף מנהיג לעם ישראל. אחד שמדבר ועושה. הוא יעשה סדר בשטחים - יפנה את המתנחלים ויביא שלום.
מחזיקים אצבעות לפרס.
שפויים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רגע,פרס לא הביא שלום באוסלו?סך
שלום שלום,
20/12/04 21:19
|
הכל 1500 ילדים נשים וגברים נרצחו, וזה הרי למען השלום.עוד שלום אחד?כמה צריך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
תנופת בניה
T.B,
19/12/04 23:45
|
כדאי שיתחילו כבר היום לבנות בתי כלא חדשים שיכולים להכיל מעל 100,000 אסירים חדשים שיגיעו אליהם עם תחילת הניסיון לפנות יהודים מבתיהם!! ורצוי שיהיה גם אגף לנשים עם תינוקות וילדים קטנים!! ''ביתי הוא מבצרי'' ובני אדם הם לא חפצים שניתן להזיז ממקום למקום. נראה אותכם מזיזים ישוב בלתי רשום בגליל או בנגב, גיבורים גדולים, ואלה לא נבנו על בסיס החלטות ממשלה כמו רוב הישובים ביש''ע!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
ל''אבירי החוק''
עמי,
19/12/04 23:42
|
כולנו זוכרים איך רמסתם את החוק לאיסור מפגשים עם אש''ף והערצתם את איבי נתן על שהפר את החוק והסכים לשבת על כך בכלא! כולנו זוכרים את שר הפנים פורז שלא אכף בכוונה את חוק החמץ כי לא הסכים לו, אז גם אנחנו מסכימים לשבת בכלא על הפרת ה'חוק' המדומה הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
איזה מדינה דפוקה!
אזרח מודאג,
19/12/04 23:37
|
מישהו יכול להגיד לי אם האמריקאים החזירו את ניו מכסיקו למכסיקו?? ההבדל כאן שהאמריקאים לקחו את השטח בכוח ושתו את הפה לכולם! אנחנו לא לקחנו את השטח מרצוננו אלה כתוצאה שהערבים התחילו במלחמה נגדנו 67, אני מאד מודאג מצורת מחשבותיו של ביילין ופרס, רב העם האמריקאי הדתי הוא נגד מתן השטחים בחזרה לערבים המוסלמים, איך זה נראה בעני הגויים שהמוסלמים שומרים על המקומות הקדושים של הנוצרים! איך זה היה נראה ליהודים אם הכותל ובית הכנסת הגדול בירושלים היה נמצא בהשגחת הוסלמים? איזה מטומטמים? איזה מדינה דפוקה! אזרח מודאג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
המתנחלים בלחץ סימן שהפינוי קרב
ציונה,
ירושלים,
19/12/04 23:33
|
המתנחלים עוברים דירה למען מדינת ישראל היהודית והציונית, ונגד הסכנה של הפיכתה למדינה דו-לאומית עם רוב פלסטיני.
תשועת השם כהרף עין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם השמאלנים יהודים בערך...
יוסי,
גושדן,
20/12/04 01:38
|
כמו שיאסר ערפאת, אחמד יאסין וחאג' אמין אל-חוסייני היו יהודים. הקשר ביניכם לבין היהדות הוא בערך כמו הקשר של לובשי החולצות החומות ליהדות. אם יש אוקסימורון מובהק כל כך אז זה הצירוף ''יהודי שמאלני'' אין כזה דבר כמו שאין ''חזיר כשר''. אתם בסך הכל גויים אנטישמים דוברי עברית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
הם מסכנים את חיי תושבי הנגב
און,
נגב,
19/12/04 23:28
|
כל כניסה לרצועה והפרעה לצהל מסכנת באופן ממדשי את חיינו כל נסיון לעבור את הגדר יגרום לפיגועים בישובינו אל תתנו למתנחלים להרוג בנו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
סוף סוף! בעז''ה - העם ינצח את
יוסי,
19/12/04 23:26
|
|
 |
44.
We need a referendum
It’s clear,
19/12/04 23:24
|
We also need some real studies in regards to security, social and economical implications
Like normal serious countries
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
למה להסתבך איתם ? זה כ''כ פשוט
ליאור,
19/12/04 23:15
|
לא ברור לי מדוע על המדינה להסתבך במלחמת אזרחים פנימית עם פנאטיים המצהירים בריש גלי שהם עומדים להפר החוק ולהתנגד בכח לפינוי. לטעמי יש פתרון פשוט יותר, הוא אולי יישמע קיצוני אבל הוא פשוט... בסופו של דבר הרי השטחים עליהם יושבים היישובים הללו יוחזרו ויהפכו לחלק בלתי נפרד מן הרשות הפלשתינית, גם המתנחלים יודעים זאת. לכן, לא צריך יותר מהצהרה בינ''ל שמרגע מסוים השטח בשליטה פלשתינית, להוציא משם כל כח צבאי ושהמתנחלים החכמים יישארו שם לבד ויתמודדו לבד מול הפלשתינים. עכשיו שהמתנחלים יחליטו מה עדיף להם, לצאת בשקט משטחים שהחלטת ממשלה חוקית דורשת את פינויים או להסתכן במוות ע''י המוני פלשתינים שיגלחו את היישובים הללו עד עפר ברגע שמדינת ישראל תצא משם. חבל על כל דקה של כוחות הבטחון שם שרק מאפשרת ששערה מראשו של חייל או שוטר אחד תפול בגלל קיצוניותם של המתנחלים. ולמי שלא הבין...כן, הכוונה היא לנטוש בשטח פלשתיני את מי שלא ירצה לצאת משם מרצון, ולא לחזור לשם כדי לעזור להם אח''כ ברגעי המצוקה...תאמינו לי, תראו איך המתנחלים מסתדרים בטורים ויוצאים כמו טאטאלעך מהשטחים...ובא שלום על ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך היית מת לראות אותם נשחטים
ל"ת
עם ילדיהם,נכון?,
20/12/04 21:21
|
|
 |
אחי, יש לי פתרון יותר פשוט
ניר,
20/12/04 02:50
|
ותאמין לי שאני תומך בו בלב שלם. נפרק את הצבא לשניים, אלו שרוצים לשמור עת ההתיישבות ואלו שלא. בחיי שאני תומך בזה. אני לא רוצה שאתה תסתכן ב''חינם'' לפי דברייך.
ואם אתה מתנגד לפרק את הצבא, נאפשר לכל חייל להחליט על מה הוא שומר. ואחריי שהוא יחליט על הצבא לספק לו נשק תחמושות טנקים ומטוסי קרב, מה דעתך אחי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לטעמי יש פיתרון יותר פשוט...
יוסי,
גושדן,
20/12/04 01:40
|
ששמאלנים כמוך יפסיקו לסכן את שערות ראשם בארץ לא להם ויחזרו הביתה - לגרמניה, שם תוכלו להמשיך ולשתות אלכוהול במרתפי בירה חשוכים כמנהג אבותיכם הרוחניים, ושם גם תוכלו להמשיך ולפנטז על רצח יהודים, דבר שאתם חולמים עליו כבר הרבה זמן, ועושים הכל גם כדי לממש אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי בחייך
ספי,
20/12/04 16:24
|
הפינטוז הוא על ערבים יהודים חמאסניקים מזוקנים וגזענים. חזור לארץ הערביה ממנה הגעת. חבל שהבאנו את הויך ואת ההורים של יגאל עמיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש גם חוק נגד גזענות.סליחה,
קיבוצניק?,
20/12/04 21:25
|
טעיתי. מדובר בגזענות רק נגד ערבים. איך סירסו לנו את השכל, הא ספי? דרך אגב, אתה ערבי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
המתנחלים נכשלו בגדול: העם נגדם
ציונה,
ירושלים,
19/12/04 23:06
|
אחרי 36 שנים של כיבוש עם ישראל לא התנחל בשטחים בהמוניו. למרות תמיכה כספית אדירה של הממשלה, של הסוכנות, של אירגונים יהודים ונוצרים בחו''ל, בסך הכל 2% מיהודי ישראל חיים בשטחים ! 95% מאוכלוסיית השטחים הם פלסטינים, 4 מיליון פלסטינים ששונאים אתכם ! ההתנחלות הזעומה הזו עלתה לעם ישראל באלפי קורבנות במלחמות בסיני, בלבנון ובשטחים. עובדה היא שכיום, אחרי 36 שנה של כיבוש 70% מהישראלים תומכים בהקמת מדינה פלסטינית בשטחים, ואפילו הליכוד הצטרף. כיום רוב הכנסת: ליכוד, עבודה, ושינוי, מרצ ואפילו אלי ישי מש''ס תומכים ביציאה מהשטחים ! אכן כשלון קולוסאלי, שעלה בקורבנות מיותרים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציונה? מה לך ולשם הזה???
AץNY,
20/12/04 01:37
|
ונראה לך שהעם התנחל באיזורים אחרים? הנגב? הגליל? הערבה? קודם תצאי מיפו וחיפה אח''כ תקשקשי על כיבוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מותק, אני ואת לא שייכים ...
יוסי,
גושדן,
20/12/04 01:28
|
לאותו עם, אין לי שום קשר לאומי עם אנטישמים דוברי עברית. אם הייתי עובר ברחוב ורואה אותך גוססת תאמיני לי שאפילו לא הייתי מזעיק עזרה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
המלחמה עם גנבי הקולות התחילה!!
קובי,
19/12/04 23:04
|
סוף סוף !!! הרבה זמן אנחנו מחכים לזה למאבק הרחוב. לא ניתן לגנבי הקולות וגנבי הבחירות להוליך אותנו שוב לאוסלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
המכונה להשמדת ההתיישבות יצאה
רונית,
19/12/04 23:04
|
|
 |
39.
מרד, טוב ליהודים רע לאשכנזים !
חקלאי מהנגב,
19/12/04 23:03
|
מה רע בלשבת מול הדחפורים. מה רע שמשטרת ישראל תעצור 200,000 אזרחים.גברים נשים ילדים וזקנים. שהאשכנזים יבוא לבצע מעצרים. אף יהודי ספרדי לא יעז להרים יד על אח יהודי. שהממשלה תשכור חטיבות תאילנדיים ושוטריפ צרפתים לצורך הפינוי. לא שאני מת לשבת בעזה. אבל האחרון בעולם שיכול לפנות את המתישבים זה הבבון הזה שרון ששלח אותם. בשביל לסרב להיתעמת עם יהודים לא צריך רבני שיוציאו פסקים כאלה ואחרים. צריך מצפון יהודי לא של היודנרטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כוח!!!
ל"ת
Avi Ecuador,
20/12/04 02:51
|
|
 |
38.
העם לא רוצה את ההתנתקות
ולרשטיין צודק,
19/12/04 22:59
|
גם שרון יודע זאת ולכן לא הולך למשאל עם ולבחירות ועושה פעלולים פוליטיים לביצוע מדיניות העבודה. העם לא בחר עבודה ולא בחר להרוס יישובים הוא בחר ליכוד. שרון גנב את המפלגה ומצפה שכולם יעמדו דום לגחמותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
צודק
ל"ת
א,
מודיעין,
19/12/04 22:58
|
|
 |
36.
שנית מצדה לא תיפול!
ארי,
19/12/04 22:58
|
להתנגד לפשע נגד האנושות המתקרא ''התנתקות'' - וכל האמצעים כשרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
תודה למתנחלים על חשיפת פרצופם
ציונה,
ירושלים,
19/12/04 22:56
|
קומץ פאנטיים שמנסה לסחוף את עם ישראל לאבדון בגלל חלומות משיחיים.
כמובן שהם מיואשים כאשר רוב העם מפנה להם עורף.
הם נותרו מאחורי הגדר, ושם מקומם.
תשועת השם כהרף עין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעמולה זולה של שונאי ישראל
Avi Ecuador,
20/12/04 02:49
|
נראה איש שמפנים אותו משיח מוניס. זה הבית שלהם. איך תקראו לאחד שמפנה אותכם משם? ידיד, חבר, אוייב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אני גם אתכם
ל"ת
מני,
ת''א,
19/12/04 22:52
|
|
 |
33.
אני שונא מתנחלים - בגלל זה!!
ל"ת
דנידין,
19/12/04 22:41
|
|
 |
אתה אשכנזי מלוכלך
ל"ת
רמי,
תא,
20/12/04 01:15
|
|
 |
ואני שונא שמאלנים
יוסי,
גושדן,
20/12/04 00:52
|
אני רואה שמאלני טובע בים, מה עלי לעשות: 1. להתעלם ולהמשיך ללכת או 2. לחכות שהוא יטבע ואז להתקשר לאגף התברואה כדי שיפנו את הזבל מהחוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באגף התברואה יבינו אותך
ספי,
20/12/04 16:25
|
|
 |
כל הכבוד - זה יהודי חכם!!
ל"ת
נאיף,
19/12/04 23:42
|
|
 |
חוואתמה?
ל"ת
אהלן,
20/12/04 21:27
|
|
 |
רק אל תאהב אותי ותהרוס לי את ה
מתנחל שנוא,
19/12/04 22:46
|
|
 |
רק תפסיקו להרוס לנו את החיים!
שולמית,
19/12/04 23:43
|
נמאס מכם - מתנחלים.
חזרו לקוים שלנו ותעזבו אותם ואותנו בשלום. נמאס מהחלומות שלכם
דיייי!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני חשבתי איכשהו שמי שהרס ל
תם,
20/12/04 21:28
|
1500 קורבנות ה''שלום'' ולמשפחותיהם את החיים היו דווקא פרס&ביילין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
דינא דמלכותא דינא
ולרשטיין לכלא,
19/12/04 22:41
|
הממשלה חייבת להקטין את היקף עשיית ההחלטות שלה. אין טעם להחזיק 5000 יהודים בקרב מליון וחצי ערבים ברצועת עזה. כל מי שממריד מקומו בכלא. חיילים חייבים למלא פקודות שניתנות על ידי ממשלה שנבחרה באורח דמוקרטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו לא פשיסטים
עמי,
19/12/04 22:52
|
תסתכל במפה ותבין כמה הדמגוגיה שלך זולה... אפשר לשרטט את רצועת עזה צפונה עד ת''א ולטעון שהת''אביבים תקועים בתוך מליון וחצי פלשטינים. ותסכים איתי שגם אם ה5000 תושבים יגורשו מבתיהם, המליונים הפלשטינים ימשיכו להדחס ברצועה כמו סרדינים, רק הפעם עם תקוה גדולה יותר לחזור לבתיהם בצפון ת''א בחיפה רמלה ולוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לא הצלחתם להתנחל בלבבות ~~
ל"ת
נחמיה,
19/12/04 22:40
|
|
 |
מי רוצה להתנחל בלבבות של...
יוסי,
גושדן,
20/12/04 00:50
|
אנטישמים? אתם השמאלנים הרי גרועים מגלוחי הראש שבאירופה. אתם האוייב מספר אחד של העם היהודי מזה 60 שנה ולכן לאף אחד אין רצון להתחבר לשמאל. חיזרו הביתה - חיזרו לאירופה(אם יסכימו לקבל אתכם בחזרה חה חה חה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא נכון, אנחנו אוהבים אותם!
ל"ת
אזרחים ימנים,
20/12/04 00:32
|
|
 |
אתה מתכוון ל''לבבות'' של
יש אנשים עם לב,
של אבן.....,
19/12/04 23:58
|
עמוס עוז, חיים חפר, דוד גרוסמן, מאיר שלו, חיים ברעם, יצחק לאור, יונתן זך, יגאל תומרקין ושאר מהרסינו ומחריבינו מבית שהרעילו את נפש העם בשנאת חינם למתנחלים במשך למעלה משנות דור? או אולי אתה מתכוון לאילנה דיין, לשלי יחימוביץ, לחיים יבין, לגאולה אבן ולשאר ''אוהבי ישראל'' שהפכו את קול ישראל לקול ישמעאל, שונא, מסית ומשקר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא בלב שלי הם הצליחו!
ל"ת
תום,
19/12/04 22:57
|
|
 |
30.
להשאיר את המתנחלים לאבו-מאזן!
ל"ת
יויו,
19/12/04 22:40
|
|
 |
good idea
araaft,
19/12/04 23:25
|
|
 |
חבל שלא נשארת ב
רועי,
י-ם,
19/12/04 23:15
|
|
 |
שאפילו הגרמנים לא רצו לטפל בו
ל"ת
הוא כל כך מסריח,
20/12/04 04:29
|
|
 |
29.
התנגדות אקטיבית נגד המחריבים
בר כוכבה,
גרמניה,
19/12/04 22:20
|
אל פחד ממה הפחד כל ארץ ישראל בלו הכי היא בית סוהר . הציונות תמות ע''י יהודים יבוא יום ויהי מי שישלם על כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
שימו לב המרי הוא בלתי אלים!!!
ל"ת
אמיר,
מרכז,
19/12/04 22:14
|
|
 |
27.
שלא נגיע ליום הזה
מיכל,
אפרת,
19/12/04 22:13
|
אבל אם כן יגיע יום הפינוי חלילה, מקווה שיהיה לי די אומץ, להשתטח מול דחפורי הפינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני מקווה
אני,
19/12/04 22:46
|
|
 |
המגיב למיכל, אתה רוצח ארור
ל"ת
הלוואי שיזרקוך,
לכלא,
20/12/04 00:34
|
|
 |
השמאלנים כאן מוכיחים שהם בדיוק
כמו נאצים!,
19/12/04 23:53
|
|
 |
לא צריך להגזים הם לא נאצים
יוסי,
גושדן,
20/12/04 01:45
|
אבל יש להם בהחלט פוטנציאל: אנטישמיות + רצון לרצוח יהודים + שימחה כשרוצחים יהודים = פוטנציאל לנאציזם. כל המרכיבים האלה כבר נמצאים אצל רוב השמאלנים בישראל. בהחלט יש להפ פוטנציאל להפוך לנאצים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
כל הכבוד חיכיתי לכם! מועצת ישע
ניצול שואה,
גאה בגטו ורש,
19/12/04 22:11
|
בשעה טובה אמנם קצת באיחור אך ב''ה זה הגיע. אחר כך אל תשאלו היכן היה אלוקים בשואה השאלה תחזור אליך : היכן אתה היית?? היכן אתה היית?? היכן אתה היית?? היכן אתה היית??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה בדיוק גאוותך בגטו
יוסי,
19/12/04 23:05
|
וארשה? גם בטירוף ימני חולני, ואפילו הוא של ניצול שואה, ראוי שיהיה מעט של הגיון.
למקרא תגובתך אני יודע בדיוק איפה היה אלוקקקים בשואה. הוא הסתתר, הוא מפחד ממטורפים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ללא השואה וללא היטלר ימ''ש
Avi Ecuador,
20/12/04 03:57
|
לא היתה קמה מדינת ישראל. ללא הדתיים לא היו שורדים שמאלנים כמוך בגולה 2000 שנה ללא מולדת. אם זה היה שווה או לא זו שאלה לדיון- העובדות בידיך-
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
חשש שמאוחר מדי
יוסף,
19/12/04 22:05
|
למה התעורר רק עכשיו. אם היה מארגן רק 100 כמוהו לפני חודשיים היה גורםלאחדות האומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרי מדובר במשסע האומה
מלחמת אחים בפתח,
20/12/04 00:31
|
ולא ב''מאחד'' של שום דבר. ולרשטיין ותאומיו המכוערים הם הסיבה והתכלית להימצאה של ישראל במצב של מלחמה עם כל שכנותיה, ראייתו המדינית מגיעה לטווח של סנטימטר מקצה אפו, הוא פנאט, וכמו כל הפנאטים - דינו השמדה, אבל לא לפני שיצליח להביא להרס וחורבן מוחלטים של סביבתו. הלוואי שלמתנחלים היה די שכל להקיא מקרבם את הממרידים, את אלו שאינם ישראלים עוד או שמעולם לא היו, ולהצטרף לשאר העם בתוך תחומי המדינה כדי לשמור על אחדותה ועל אופיה, אבל במקום זאת הם מביאים לחורבנה של הארץ הראשונה ולמחלמת אחים שתביא להקמת השניה - שבה אהבת אחים לא תהיה עוד כבראשונה. חבל. חבל מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
כל הכבוד לפנחם
תל הביב,
19/12/04 22:04
|
אני מציע להתנתק מחוות השקמים ואח''כ מתל אביב. תגידו לי מה המקומות הנ''ל יותר חשובים מגוש קטיף ? הרי במקומות הנ''ל גרים ישראלים שמעניין אותם רק מה יהיה התלוש בסוף החודש, ואילו בגוש קטיף גרים אידיאליסטים אמיתיים, מלח הארץ, ישראל האמיתית ולא יפי נפש צפוניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה צודק, אחי
ל"ת
תושבת העיר,
רחובות,
20/12/04 00:35
|
|
 |
23.
כבר מזמן אני טוען
אישיהודי,
19/12/04 22:00
|
שזה הצעד שיכול לעצור את ההרס והחורבן שמביא על כולנו הדיקטטור וידידו הישן-חדש ברגע שיצטרכו לעצור 2000 איש התוכנית המטורפת הזו תתמוגג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אחים לא מגרשים
ל"ת
כהן,
19/12/04 21:55
|
|
 |
21.
סרטן בלב האומה..
ל"ת
ליאת,
19/12/04 21:41
|
|
 |
סרטן עדיף על איידס
יוסי,
גושדן,
20/12/04 00:54
|
והאיידס הוא השמאל שאת ליאת אחת מהנגיפים שלו שחדרו אל תוך העם היהודי. אתם בכלל לא יהודים - אתם נגיף מרושע שחדר למחזור הדם של העם היהודי ועושה שמות במערכת החיסונית שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה נאמר על הערבים, סרטן בלב הא
ל"ת
האומה,
20/12/04 00:38
|
|
 |
ליאת, את!
ל"ת
.,
20/12/04 00:36
|
|
 |
מצנע
מפא''י,
20/12/04 00:35
|
זה האיש שיכול להציל את עצמנו מידינו. אבל אנחנו כמובן לא נאפשר לו משום שכולנו שמשון הגיבור אנחנו מתים לחסל את יריבינו מבית גם אם זה יעלה לנו במחיר חיינו אנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאמינים בך מצנע די לכבוש פנוי
משה,
פ'ת,
19/12/04 22:16
|
עכשיון ומייד תנו למצנע להוביל לעומת טומי לפיד - בולט ובודד לחיוב הוא עמרם מצנע - יושב ראש מפלגת העבודה. מצנע בחר להציג את עמדותיו באופן חד וברור: ערפאת הוא טרוריסט - אבל בכל זאת בעד משא-ומתן איתו; בעד גדר הפרדה, בעד עקירת התנחלויות וחלוקת ירושלים, ובעד הקמת ''מדינה פלשתינאית'' בארץ-ישראל המערבי עמדות אלו - לפחות בכל הנוגע לערפאת אישית - נחשבות למזיקות מבחינה אלקטורלית, אך מצנע בכל זאת עמד עליהן ולא התקפל. מצנע גם עמד באומץ אל-מול התמיכה הציבורית הגורפת בממשלת אחדות לאומית - והודיע חד-וחלק שמפלגת העבודה לא תשב בממשלת שרון. בכך תרם שלא בכוונה לאיכות המשטר הדמוקרטי בישראל - כאשר הציב חלופה ברורה בפני הציבור, לא טישטש ולא מכר לוקשים - ואכן שילם מחיר יקר על נחישותו. ולאחר הבחירות - נהג מצנע באופן שניתן להרחיק לכת ולכנותו אצילות-נפש ממש: לא רק שבירך את ראש הליכוד על נצחונו הסוחף בבחירות - דבר מקובל בחיים הדמוקרטיים - אלא גם טרח להתנצל במפורש על הגידופים (''סנדק'', ''מאפיה'') שהטיח בראש הממשלה במערכת הבחירות. מתי בפעם האחרונה ראיתם ראש אופוזיציה מתנצל בפני ראש הממשלה? המשיכה אחר הכבוד והשררה היא חזקה מאוד - ובקלות יחסית יכול היה מצנע למצוא איזה תירוץ להזדחל אל תוך ממשלת שרון, בעודו ממלמל תירוצים שחוקים בחצי-פה. הוא יכול היה להגיד - כמו טומי לפיד - שהוא ''לא יכול לכפות על הליכוד את כל מה שהוא רוצה'' - ולכן הוא דוחף בכוח רגל אל תוך דלת הממשלה - על-מנת להכריח את הליכוד לעשות חלק ממה שהוא רוצה... אך מצנע לא נכנע: גם כיושב ראש חדש של מפלגה מובסת, עמדה מאוד לא נוחה - הוא נאבק גם נגד חיזוריו ההיסטריים של שרון; גם נגד המשיכה לשררה; וגם נגד ''חבריו'', התפוחים הרקובים בחבית 'העבודה' - שתשוקתם בוערת בהם להפוך את מצנע לשטיח אפגני - בעודם דוהרים עליו אל כיסאותיהם האהובים. עמרם מצנע נוהג כאיש כבוד וכאדם אציל - כאשר הוא מודיע באבירות שהעם אמר את דברו, בחר צד במפה הפוליטית - ולכן יש להניח לו לשלוט. דרושה מידה גדושה של גדלות-נפש מצידו על-מנת לשחרר הצהרה מעין זו, אם נזכור שהשמאל באופן מסורתי איננו מגלה נטיה לקבל את דין הבוחר: פעם זה ''גנבו את המדינה''; פעם זה ''סוף לדמוקרטיה''; פעם זה ''העם טעה''; ופעם זה ''הפאשיסטים המחרידים ניצחו''... על רקע זה - שוב בולט עמרם מצנע בייחודיותו: הוא פשוט מודה בניצחון היריב. אמת - אני מודה ומתוודה: לא רק הערכה אמיתית מדריכה את דבריי, אלא גם התלכדות אינטרסים מלאה, נדירה, בין האיחוד הלאומי לבין מצנע ותומכיו במפלגת העבודה: שני הצדדים אינם רוצים את מפלגת העבודה בממשלת שרון... מבחינה זו - אין סיסמא טובה יותר מאשר ''מאמינים בך מצנע'', כיוון ש''רק מצנע יכול'' לגמול את שרון מהתמכרותו הפאתטית לאופנות שמאלניות - ולהקים ממשלת ימין. אכן, מי היה מאמין, אך מוזרות הן דרכי ההיסטוריה: עמרם מצנע הוא הדבר הטוב ביותר שקרה לישראל בשנים האחרונות - אם אכן יעמוד בדיבורו ולא יצטרף לממשלה בראשות שרון. לסיכום - למרות עלילות מצנע והקבלנים בעיר הגדולה - ועל אף עמדותיו המדיניות-ביטחוניות שהן (כמובן) הרות-אסון לישראל - התנהלותו הפוליטית של מצנע היא מופת של נאמנות לעקרונות, לבוחרים ולמצפון האישי. אין הרבה אישים בשמאל שאני מכבד - לא כל שכן מכבד ומחבב כאחד. עמרם מצנע הוא אחד מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה משה
T.B,
19/12/04 23:53
|
של נעליך מעל רגליך, כי האדמה אשר אתה עומד עליה אדמת קודש היא. ואדמת קודש - לא מוסרים לפלישתים/ פולשים/פלסטינאים, או איך שלא יכנו אותם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
5 שנים בפנים-ואז נראה מי יתנגד
ל"ת
אורון,
19/12/04 21:40
|
|
 |
למה שלא תכניסו אותנו למחנות...
יוסי,
גושדן,
20/12/04 00:53
|
ריכוז? הרי אתם רגילים לזה. אתם לא מפחידים אף אחד, כל שנה אחת בכלא בעתיד תהפוך בעתיד לעשר שנים עבור כל שמאלני שיעז לחיות במדינה הזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוכנים גם ל-10. נראה אתכם
רציונלי,
19/12/04 22:00
|
מוכנים אפילו לשבת חודש על סירוב הוראה לפנות את תושבי חבלה, ג'יוס או איזה כפר ליד אום אל פחם..
זה עובד באותה צורה - סמולן קטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אתנגד, אפילו אלך לכלא
מילואימניק,
19/12/04 22:59
|
אני לא אזרוק ילדים קטנים מהבית בגלל ''החלטת ממשלה''. שהאמריקקים ישנו את ההחלטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולנו גרים בבית סוהר ,על כל
בר כוכבה,
גרמניה,
19/12/04 22:15
|
מבנה ציבורי החל מגן ילדים זהלא בית סוהר ?עם שכנים כאלה לא ניתן לחיות אחרת ולא יהי אפשר . אז בית סוהר זה לא מפחיד בשביל ארץ ישראל מתים אז לא נוראה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
חיילים יקרים
נעמי,
19/12/04 21:40
|
-הגיע הזמן לסרב פקודה-לא לשרת יותר ברצועה,לא נמות בשביל מתנחלים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי תבינו...
ארז,
20/12/04 00:29
|
שהם לא ''מתים בשביל מתנחלים'' אלא מתים בעיקר בשבילכם, תושבי שינקין וסביון, שרואים את הצבא רק בטלוויזיה (אם אין בדיוק ''אקזיט''...).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והגיע הזמן שילדי המתנחלים לא
ל"ת
יגנו יותר על,
ביתך בת''א!,
19/12/04 23:55
|
|
 |
אל תשרתי גם ליד ,שלא יפול קאסם
מתנחל משדרות,
19/12/04 23:02
|
למה לסרב פקודה רק בעזה הרי הקאסמים נופלים גם בנגב. אני מציע לך לקרא לסרב פקודה גם בנגב ואחר כך גם בירושלים ואז בתל אביב , ובסוף בים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
idiot
Yoni,
mercaz,
19/12/04 23:01
|
terrorists that come out of Yesha come to murder you in Tel-Aviv too
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגיע הזמן לסרב פקודה
איתי,
19/12/04 23:00
|
אבל לא בשביל הפלסטינים אלא בשביל אחינו.
לא מפנים אחים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
צודק וולרשטיין בכל מילה
יהודי טוב,
19/12/04 21:38
|
|
 |
17.
חייבים לזרוק אותו לכלא!
עידו,
אשדוד,
19/12/04 21:37
|
למען יראו ויראו כל הפנאטיים מהימין.אי אפשר להמשיך ככה! זה יגמר באסון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תאיים עלינו במחנות ריכוז
יוסי,
גושדן,
20/12/04 01:03
|
עברנו את פרעה, עברנו את עמלק , עברנו את המתיוונים, עברנו את המן נעבור גם אתכם השמאלנים המרושעים והמפלצתיים! עם ישראל חזק מכל אוייביו גם אם הם מתחזים ליהודים ומטרתם להשמיד את העם היהודי מבפנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון מפורר את העם
Avi Ecuador,
20/12/04 03:06
|
אל תתנו לו להביא למלחמת אחים. משל יותם קטן עליו היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Avi, you should join Igal Amir
ל"ת
Gal,
20/12/04 14:35
|
|
 |
ומה עם הממרידים משמאל?
ארז,
20/12/04 00:30
|
|
 |
נכון שגעונו של שרון יגמר באסון
ל"ת
עמי,
19/12/04 22:30
|
|
 |
16.
סירוב לבצע פשע, איננה הפרת חוק
הצדק עם,
ולרשטיין,
19/12/04 21:37
|
רק שלא יקרא לשמירה על חוקי אנוש יסודיים ''הפרת חוק''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אומר עמרם מצנע על הכבוש
משה,
פ'ת,
19/12/04 22:25
|
יו''ר העבודה חזר לתכנית ההפרדה של ברק, שראש הממשלה מבצע במרץ זה מספר חודשים. רק לפני חודש, מצנע הסתמן כתקווה הגדולה של הפוליטיקה הישראלית, ובעולם היו מי שדיברו עליו כעל דה גול הישראלי. בכל שנות הכיבוש, שתי החלופות היחידות שייצרה הפוליטיקה הישראלית הן מו''מ נצחי תוך שימור המצב והרחבת התנחלויות - מודל אוסלו של מפלגת העבודה, או חיסול זוחל של העם הפלסטיני במודל שרון. התקווה שהסתמנה לרבים עם מצנע היא שתיתכן גם חלופה שלישית, במודל לבנון: לצאת מיד מהשטחים שרוב הישראלים מסכימים לצאת מהם, ולפתוח במו''מ על השאר. אך כעת כבר ברור שקול למצנע הוא קול לשרון. מאחורי גבו, שרון ובן אליעזר עוסקים כבר בהרכבת ממשלת האחדות הבאה. את סילוקו של ביילין מנסים להציג כתולדה של סכסוך אישי. אך על מה התעמת ביילין עם בן אליעזר? ביילין דרש לצאת מממשלת האחדות, ואף הצליח ליצור במפלגתו התנגדות רחבה להמשך הישיבה בממשלה, מה שאילץ בסוף את בן אליעזר להתפטר. בעיני עסקני ''העבודה'', ביילין אחראי לכאב הראש המיותר של הבחירות. בדרך חזרה לממשלת האחדות צריך לכן לוודא שהמטרד הזה לא יחזור. לא מדאיגה אותם אפילו האפשרות שכך יעברו מספר מנדטים למרץ - מקומם בממשלה הבאה מובטח ממילא. אך אין זו המשמעות היחידה של סילוקו של ביילין. ביילין הוא גם נושא הדגל של דרך אוסלו. כפי שסיכמו רבים בעיתונות, בפריימריס התנערה מפלגת העבודה רשמית מדרך אוסלו. גם אני נגד דרך אוסלו, שבעיניי היא אפרטהייד. אבל עדיין יש הבדל עצום בין הבנטוסטנים שהקימו רבין וביילין בשטחים, לבין המכלאות שבנה שרון בעזרת ברק ובן אליעזר, או בין האפרטהייד של אוסלו לבין טרנספר. ההתנערות מאוסלו, מציבה את העבודה במחנה שרון. יש המתפתים עדיין להאמין שעם המפלגה הזו מצנע יצליח להוציא אותנו מהשטחים. אך בפועל, לנגד עינינו הופך דה גול הישראלי לברק. על פי דיווחו של עוזי בנזימן (הארץ, 29.11) ''אמר מצנע... שהצעותיו הנדיבות לפלשתינאים, המאמצות את תכנית קלינטון בקימפ-דיוויד תלויות בהשגת הסכם שישים קץ לסכסוך. בתנאי זה יסכים... לפירוק כל ההתנחלויות ברצועה, ורוב ההתנחלויות בגדה''. זהו בדיוק הטקסט של ברק עם ''הצעותיו הנדיבות''. מה שפוצץ את המו''מ בקימפ-דיוויד היה התעקשותו של ברק (בניגוד לדעתו של ביילין) שהפלשתינים יכריזו על קץ הסכסוך בתנאי ישראל, מבלי לפתור את בעיית גושי ההתנחלויות, ירושלים וזכות השיבה. מצנע מבטיח להחזיר אותנו בדיוק לאותה נקודת מוצא. ואם, כצפוי, זה לא ילך, ''הוא חושב במונחים של הפרדה חד צדדית נוקשה, שבה ישראל... תראה את עצמה חופשית לשלוח את צהל בכל עת לשטחי הרשות''. בתסריט זה אין אף מילה על פינוי התנחלויות. מצנע חזר לתכנית ההפרדה של ברק - לבנות את הגדר סביב מכלאות הפלשתינאים - תכנית ששרון מבצע במרץ זה מספר חדשים. וכדי שמצנע לא יתבלבל בשינון הטקסט הזה צרפו לצוות המוביל את יועצו הקרוב של ברק, דני יתום, שחיבר עבור ברק את הספר הלבן נגד הפלשתינאים כבר באוקטובר 2000. התפקיד שמועידים בן אליעזר ושרון למצנע הוא לשכנע את הרוב שרוצה לצאת מההתנחלויות שאי אפשר לעשות זאת עכשיו, כי הפלשתינים לא מוכנים לסוף הסכסוך. ברק הצליח בזה בגדול, אך אחרי שנתיים קשות הישגיו החלו להתערער. עכשיו צריך יונה כמצנע שתשכנע שוב את הרוב שאין עם מי לדבר. האיחוד הלאומי טבע את הסיסמא שתהיה המנטרה של הבחירות האלה: ''אתה תחליט מי יהיה בממשלה עם שרון, מצנע או ליברמן''. אך יש עוד ברירה: אופוזיציה חזקה משמאל וכולם אוהבים אותך עמרם מצנע .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
moshe. go to a doctor
sam,
u.s.a,
20/12/04 06:11
|
|
 |
למשה, התועמלן הבלתי נלאה,
פני הדור כפני,
הכלב,
19/12/04 23:59
|
כבר אמרתי לך שמצנע הוא האפס הגדול ביותר במדינת ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תתרגש
Avi Ecuador,
20/12/04 03:08
|
תעמולה כמו שלו בדיוק מביאה את ההפך. אין שום שכל מאחוריה, אין בסיס ואין הסבר, אין הגיון. תגיד לו שימשיך להסביר על המשיח והחמור הלבן. זה שבלוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
avi . ve egel hazahav
dani,
n.y,
20/12/04 06:13
|
|
 |
ליחצן של מצנע
מצנע,
19/12/04 23:38
|
היו הרבה תוכניות של אנשי שמאל וימין מנהיגות לא קונים בתוכניות אפשר לקבל דוקטורט ובמה לתוכניות שרון הוא מנהיג אמיתי עם הכשלונות לצערך מצנע לא מנהיג ברמה לאומית אין מה לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משעמם לך? איזו מגילה...
גידי,
19/12/04 23:01
|
|
 |
15.
פנחס וולרשטיין
רון,
גבעתיים,
19/12/04 21:36
|
|
 |
ומי בדיוק אתה רון עגלון?!
עמוס,
רמת גן,
19/12/04 22:02
|
|
 |
עמוס המנחל ולא מרמת גן:שקרן
ל"ת
עופר,
20/12/04 00:34
|
|
 |
עופר הוא מחבל לא יהודי:שקרן
ל"ת
עופרה,
20/12/04 01:47
|
|
 |
14.
קדימה שרון -מופז
יהודית,
מרכז,
19/12/04 21:35
|
הגיעו מים עד נפש! תוציאו משם את הילדים שלנו ושהמתנחלים ישארו ויגנו על עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שאת לא מעודכנת
אישיהודי,
20/12/04 10:14
|
|
 |
כמה ילדים יש לך?
דב,
20/12/04 08:48
|
|
 |
תשאירו את המתנחלים עם הרשות
ישראלי עייף,
20/12/04 03:09
|
לא לפנות את המתנחלים פשוט לסמן גבול חדש שהמתנחלים ישארו בתחום הרשות ואנו נחסוך בחייהם של חיילנו הצעירים שלא מאמינים בתיאולוגיה העקשנית של המתנחלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליהודית, תגני גם את על עצמך!
ל"ת
חייל,
19/12/04 22:32
|
|
 |
13.
לעצור את האיש המטורף הזה
שירה,
רחובות,
19/12/04 21:34
|
ההתנחלויות הורגות אותנו!!!!!!! רוצים לעוף כבר מרצועת המוות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני ממליץ לך לקרוא
Avi Ecuador,
20/12/04 00:47
|
תגובה 2 שלי כך שתוכלי לדעת את מי אפשר אולי לעצור לפי הנאומים וההבנה שלך ושל רבים מהשמאל הצבועים ש''תומכים'' בשרון היום כל עוד שיעשה להם את העבודה השחורה. ודרך אגב יש לי שאלה אלייך? איך קוראים לאיש שמאמינים בו ושאומר את מה שאלה מאמינים בו מצביעים בשבילו ועושה את ההפך? אני לא יודע אם תעיזי להגיד מכיוון שרק לשמאל מותר לומר היום מילים שאסור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Avi, you need HELP
Yonny,
20/12/04 14:32
|
I am a Likudnik, and I fully understand that we have no other choice but to let go of these territories; unless you really want more jewish blood around you!!! Can't you get it??!!! WE NEED PEACE, and WE ALSO NEED TO GIVE SOMETHING to get in return.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפנות את הרצועה.. מערבים.
ל"ת
יונית,
אשקלון,
19/12/04 23:02
|
|
 |
כבר עשר שנים אנחנו לא ברצועה
ל"ת
תושב שדרות,
19/12/04 22:39
|
|
 |
12.
חוצפה!
ל"ת
פנחס,
19/12/04 21:32
|
|
 |
11.
כל הכבוד לך מר ולרשטיין!!
ל"ת
אלעד,
19/12/04 21:30
|
|
 |
10.
יש''ע זה פשע!!
ל"ת
עמי,
19/12/04 21:30
|
|
 |
9.
citizenship
jack,
overseas,
19/12/04 21:15
|
2 days ago an arab high comitee issued a statment to there arabs fellowman not to join the israely army or any assimilate services.nobody said a word.althoght i am for the disangagment,i absolutlly agree with the above person who call resistant.in israel the low is a bit blind when regarding our minority.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מי שלא רצה משאל עם
מתנחל מהערבה,
ערבה,
19/12/04 21:10
|
יקבל סירובי פקודה אוירה עכורה עם שבור ואויב ערבי מאושר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מצטרפים לקריאה בחפץ לב ומכירים
שירה,
19/12/04 21:08
|
|
 |
6.
שלום עשיו
חיל,
19/12/04 21:04
|
השלומניקים הללו...
באם צריך להפר פקודה אם לאו בטוח אני כי המתישבים מספיק בוגרים לעשות מה שנכוןץ אבל שהעכשווניקים יגידו דעה יותר מרשעות יש כאן חוצפה!! הללו זוכר אני הסיתו חילים לא מתישבים לסרוב פקודה בלבנון!!! עם כל התירוצים ''ההומניים'' רק כשזה מגיע ליהודים הרי שהסרוב הוא לא כשר..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מה קורה כאן, הכל מותר?
תמה,
19/12/04 21:01
|
האם הימין המתנחלי החליט לצאת למרד הגדול ברומאים ואולי ולרשטיין נועד לתפקיד בר כוכבא, או כפי שהתלמוד קורא לו בר כוזיבא? האם הכל כשר במאבק נגד הפינוי? כינוי הקואליציה החדשה בלתי לגיטימית הוא פגיעה ישירה במשטר הדמוקרטי שלנו. וולרשטיין אפילו לא רב מוסמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפני שמביאים דוגמא
אישיהודי,
20/12/04 10:16
|
מהמרד הגדול ובר-כוכבא, אולי כדאי לזכור את המקבים (רק שבוע שעבר היה חנוכה, כבר שכחת?), הם ניצחו נגד כל הסיכויים, שכחת גם את בן-גוריון שהכריז על המדינה בניגוד לעצת חבריו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה כן רב מוסמך???
יוסי,
גושדן,
20/12/04 01:18
|
אתה כולה גוי אנטישמי דובר עברית, נגיף איידס שחדר לגופו של העם היהודי. אין לכם מה לחפש בארץ הזו שהיא ארצו של העם היהודי .התרופה היחידה לך ולשכמותך היא חזרה מהירה הביתה לגולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה הכל מותר לשרון.
לא רב מוסמך,
19/12/04 22:35
|
כנראה הכל מותר לשרון! הרס, חורבן ועקירה! גירוש יהודים! הכל כשר בשם הדמוקרטיה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הגיע הזמן להסיר את הכפפות***
רועי,
י-ם,
19/12/04 21:00
|
לפני 60 שנה הלכו היהודים בצורה עיוורת כצאן לטבח.הגיע הזמן להבהיר לכל שונאי ישראל מבית ומחוץ ולכל המתיוונים למיניהם שהפעם הם לא יצליחו מסיבה פשוטה: גירוש יהודים == התמוטטות הצבא == סוף מדינת ישראל!!! שבוע טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יכלה לקום פה מדינה למופת
פרחיה,
19/12/04 21:42
|
המשוואה שלך פגומה. לא פינוי רצועת עזה וצפון השומרון, ובעקבותיהן השטחים הכבושים כולם, מצבא וממתנחלים יביא את סוף המדינה היהודית אלא המשך הכיבוש. רק הכיבוש המתמשך ומפעל ההתנחלות הביא למרד הפלשתיני שדרדר את המדינה למצב הכלכלי של תחילת שנות החמישים, לעוני ופערים סוציאליים שמעולם לא שררו במדינה, וליחסים מעורערים עם רוב מדינות העולם. ההמרדה של המתנחלים נגד הממשלה הנבחרת, שולרשטיין מכנה אותה בלתי לגיטימית, משל תפסו פרס ושרון את השלטון בכוח, תאיץ את החורבן הבלתי נמנע. וחבל, יכלה להיות לנו מדינה למופת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לו תצליחו לגרש חצי מיליון...
יוסי,
גושדן,
20/12/04 01:06
|
יהודים! לפני שזה יקרה את ודומייך תמצאו את עצמכם מועפים מכאן על רפסודות רעועות! היכולת שלך ושל דומייך להקריב את הנוחות האישית שלהם למען האידיאלים שהם מאמינים בהם היא אפס - ולכן בסופו של דבר אנחנו נצח ואתם תחזרו לגולה (ומי מיכם שלא יזרק לכלא)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מותק, היתה יכולה לכם ...
יוסי,
גושדן,
20/12/04 00:59
|
מדינה לתפארת, עכשיו נשאר לכם להסתפק בגרמניה או בקנדה. הרי ממילא אינכם יהודים, אז מה לעזאזל אתם מחפשים כאן? תארזו מיזוודות ותתחילו לשנע את עצמכם מערבה (לא לשכוח גם את העצמות של הסבא והסבתא שלך - את הזבל שלכם קחו איתכם!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למדת פעם את ההסטורי של ארץ ישר
ל"ת
הסטוריון,
19/12/04 22:36
|
|
 |
אצל השמאלנים ההיסטוריה...
יוסי,
גושדן,
20/12/04 01:26
|
|
 |
3.
רק בחירות חדשות או משאל
מצביע ליכוד,
19/12/04 20:55
|
לפני שנתיים הצבעתי ליכוד והעפתי לכל הרוחות את ההזיות של מצנע וביילין.
יחד אתי הצביעו עוד מאות אלפים - סה''כ קרוב ל- 70 מנדטים.
מגיע לי שישאלו אותי שנית לאור שינוי דרמטי כזה.
לא יתכן שרוחמה אברהם, הירשזון, אדרי,... ועוד כמה שחושבים רק על מקומם בכנסת ועל פרנסתם - ישנו את החלטתם של מאות אלפים. בלי הקרנפים של הליכוד אין רוב לתוכנית. לא בליכוד, לא בכנסת ואם יהיה משאל - גם לא בעם.
ולכל הסמולנים - לא לקפוץ. אני בעד לצאת מנצרים וכפר דרום - תמורת סיפוח אריאל, הדדית. אם זה יעבוד - לצאת ממורג תמורת מעלה אדומים....וכך הלאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תצפה לדמוקרטיה מצד הסמול!
דניאל,
נהריה,
19/12/04 22:14
|
הם מאמינים שאלוהים ברא אותם לשלטון ומותר להם הכל.
אנחנו סתם פרימיטיבים לידם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיקו עם הסמול
פרימיטיבית,
20/12/04 08:49
|
זה רק מוכיח שאתם באמת בורים ושכחתם איך מאייתים נכון. תבדקו את עצמכם אם אתם כל-כך בורים איך אפשר להתייחס ברצינות לדיון שלכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
למעשה אם אתם קוראים
Avi Ecuador,
19/12/04 20:53
|
להכניס מסיתים לכלא אז יש איפה להתחיל: נו באמת: השקרן (אולי המסית?!) בלשונו נופל: ''אני רוצה לומר לכם, יש להבהיר לממשלה, גם אם צה''ל ייסוג בפקודת הממשלה, וזה עומד לקרות מהר מאוד, היישובים ישארו, היישובים יגנו על עצמם, יפתחו צירי תנועה בטוחים, ומאות ואלפי יהודים, אני משוכנע, יבואו לעזרתם''
''אני פונה לכולכם, לא לגלות חולשה, הם עורכים היום משאלים, הם שואלים היום, האם תהיה מוכן לפנות את ביתך תמורת פיצויים גבוהים ובמקום זה ניתן לך דירה במקום אחר? אם שואלים אותכם את השאלה הזו תגידו להם שאנו הולכים לקנות דירה שניה. שילחו אותם הביתה!!!''
מי אמר דברים אלה? שרון. לאיזה שרון יש להישמע? לזה שבאופוזיציה או לזה ממשל יותם? אתם חושבים ששרון באופוזיציה היה מאפשר לשמאל לברוח? ועוד להאמין למישהו כזה שיחרץ את גזר דינה של ישראל. היה צריך פשוט להתפטר!!! איזה פרצוף צריך בכדי לומר דבר ולעשות את היפוכו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי אקוודור אתה קשקשן
ישראלי עייף,
20/12/04 02:58
|
העובדה שאתה לא מסוגל להתבטות בקצרה מראה על סירבול הגיוני קשה להבין מה אתה רוצה לומר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להתבטא!!! כולם פה בורים?
ל"ת
מיכל,
20/12/04 08:45
|
|
 |
egree
dani,
n.y,
20/12/04 06:16
|
|
 |
Agree nor egree
ל"ת
שמאלנים בורים,
20/12/04 13:09
|
|
 |
את אותם מתנגדי השלום
אני,
19/12/04 21:14
|
|
 |
קודם את תומכי הטרור...
יוסי,
גושדן,
20/12/04 01:14
|
אבל נעמיד את כולם מול הקיר אז לא יישארו כמעט שמאלנים במדינה (אולי שלושה או ארבעה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה דעתך להתחיל בפלסטינים?
Avi Ecuador,
19/12/04 21:52
|
כנראה יהיה לך שורה ארוכה מאוד ולמעשה תפתור את הבעיה? אני חשבתי לתומי על טרנספר הומני ולא שואה חס וחלילה. כנראה השמאל יוכיחו לי שאני טועה וידחפו אותם לשואה עם תתקוות השווא שנטעו בם. רק שאני חושב שאולי זה יתחיל קודם בצרפת....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Avi, you are HOPELESS
Gal,
20/12/04 14:25
|
case!!! What's the matter with you??? you are an extreme example of a PSYCHO who doesn't understand the meaning of compromise!!! Wake and smell the reality around you!!!y
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם מהצד השני
אני,
19/12/04 22:44
|
את כולם, קמצוץ משלנו וקמצוץ משלהם. את כולם בשורה אחת. בעצם רק לשים אותם בחדר אחד סגור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
צודק במאה אחוז.סמונלים מבינים
ל"ת
רק כוח! מיכל,
ירושלים,
19/12/04 20:52
|
|
 |
קודם זה היה הערבים מבינים כח.
יגאל כהן,
רחובות,
19/12/04 20:58
|
|
 |
סמולנים = ערבים
ארז,
20/12/04 00:32
|
|
 |
אתה אידיוט גמור
ל"ת
א,
19/12/04 21:56
|
|
 |
יגאל כהן, עוד לא אישפזו אותך?
ל"ת
סתיו,
20/12/04 00:39
|
|