 |
113.
צבא למתים ומושחתים
גולן,
ירושלים,
22/12/04 18:55
|
אכן ראו את התגובה של המתישבים שמחליטים להתחיל לפעול לבד מול הפלסטינאים על פניו צה''ך נהיה פוליטי ולא בטחוני יתר על כן קראו את המאמרים של אורי מילשטיין על השחיתות בצבא מאז קום המדינה שלא נדבר בסמוסד ובשב''כ אישית אעדיף צבא שכירים מצידי בדואים וערבים כל משהב''ט מלא מושחתים ומסואבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
ל 4 תגובה מצוינת
ל"ת
עוזי,
22/12/04 10:10
|
|
 |
111.
למה אתם הצבועים ....
עוזי,
22/12/04 10:06
|
מתלוננים על הכתבה של ההורים האומללים שבסך הכול שלחו את ילדיהם להגן על המולדת וקיבלו אותם בארון .ולמה ? הרי בעזה החודש בלבד נהרגו ונפצעו כמה חיילים האם זה את מישהו מעניין חוץ מההורים המסקנים .האם יש בניכם שמתנגדים למעשה הזה הורים שכולים ?או שתשנו את דעתכם כשתהיו שכולים ? אז תחשבו לפני שאתם מגיבים הרי הם אנשים שאיבדו את היקר להם בטח שלו היתם רוצים להיתחלף איתם אז בבקשה..................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
יש דרך אחרת
חנה,
מרכז,
22/12/04 08:54
|
אני נשואה לאיש קבע ובן-זוגי הוא נכה צה''ל שהיה פצוע אנוש וכמעט איבד את חייו. בני הבכור עומד להתגייס בשנה הבאה ורוצה ללכת לקרבי. בתור מי שנשואה לצבא מזה שנים רבות, אני יודעת שיש מה לשפר. הרבה. אבל לא זו הדרך. נכון, יש לשאוף לשיפור רמת הקצינים והמפקדים, אבל רבותי - נכון להיום זה מה שיש לנו. קל מאד להגיד לילדים ''אל תתגייסו'', אבל אם הם לא יתגייסו - מי יגן על המדינה? אל תשלו את עצמכם. המצב באזור רחוק מלהיות רגוע ואם לא יהיה פה צבא חזק המורכב מילדינו - נמצא את עצמנו בים. ראו בהיסטוריה שלנו (התנ''ך). בכל פעם שהיו מלחמות בתוך העם - האזור נכבש על-ידי זרים. רק שהפעם - אן יקרה כך - זה יהיה סופנו. להעיר את תשומת הלב זה דבר אחד אבל להסית כנגד גיוס זהו פשע נגד קיומנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לנשואה לאיש קבע
הרמן הילר,
דימונה,
22/12/04 15:42
|
את חושבת שזו לא הדרך להילחם אך לצערי במדינה אם אתה לא מזעזע אתה לא משיג כלום. אנו ההורים השכולים לא התכוונו שלא יתגייסו לקרבי אנו כן רוצים שיתגייסו אך צה''ל שישמור עליהם למה הם לא בשר תותחים. נתנו את היקר ביותר למען המדינה אך משרד הביטחון וצה''ל קורא לנו ''נטל'' על המדינה. להוציא את התחקירים לאחר המוות של חייל מהצבא הסיבה היא שהצבא סורת מהר תיקים ללא תשובות ברורות,רק טיוחים . אנו מאחלים לבנך גיוס קל ושתקבלי אותו חיי בגמר שלוש שנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב היחידות מתנערות מהנופלים!
צדק,
22/12/04 09:29
|
מהקשר הרב שיש לי עם משפחות שכולות,מסתבר שהנופלים הם רק קישוט לטקסים, החלפת מפקדים,ויום הזיכרון. בדרך כלל הצבא והמפקדים מנסים להחביא את משפחות הנופלים באופן הגיוני. כי הם רק מפחידים את החיילים,ומשרים אווירה של עצב ודיכאון,כך שהאימרה של הצבא ''מחבקים את המשפחות'' היא סתם בלוף אחד גדול. ברגע שהורים השכולים מבקשים בקשה רצינית כמו תחקיר מקיף,ממצאים,או ראיות הצבא בורח ומושך זמן,בתקווה שהארוע ישכח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
גם בין ההורים השכולים יש זבל
מרק,
22/12/04 08:25
|
ההורים השכולים הם לא שונים מכל קבוצת אכלוסיה אחרת. רב רובם הם אנשים טובים אבל יש כמה מנוולים ובוודאי שהתקשורת כותבת רק על זבל הזה רק למען הסנסציה המדומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה איש מגעיל או ערבי
ל"ת
עוזי,
22/12/04 10:16
|
|
 |
הלואי שילדך ימות!!! אמן
ל"ת
מלאך המוות,
22/12/04 09:22
|
|
 |
108.
להעמיד אותם לדין על הסתה
אושר,
22/12/04 08:01
|
אני ממשפחה שכולה קרבה שניה אצלנו במשפחה זה זכות להיות בצהל אבל יש כמה אנשי שמאל שמחפשים במה על חשבון הבנים שלהם ז''ל לאיזה תת רמה הם מוכנים להגיע על מנת להפיץ את האידאולוגיה שלהם אם כל הכבוד(הכבוד שלי הם לחיילים ז''ל מגיבורי הארץ ולא אליהם) יש להעמיד את אותם מסיטים לדין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
נו גם הם הורסים את המדינה ????
ל"ת
שי,
22/12/04 04:41
|
|
 |
106.
האוטוקרטים בשלטון גונבים הכל
ברוך ו,
ירושלים,
22/12/04 02:29
|
הצדק מזמן לא שורה במדינת ישראל הנשלטת על ידי חבורת קלגסים מאפיונרים תאווי הון ושלטון כדוגמאת שרון-פרס וחבורת רשע משוללת מוסר והגינות הסובבת אותם. הפושעים הללו מרמים ושודדים את העם בכל דרך אפשרית והעם נאנק אך מחשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
מה שעולה אגורה שוה אגורה...
Metziuty,
22/12/04 00:47
|
חיילים לא עולים כסף למקבלי ההחלטות במדינה. אז הם משתמשים השרותי הצבא בצורה מופקרת.
התפקיד היחידי המוצדק לשימוש בצבא הוא להרוג את האויבים, כדי להגן על המדינה.
צה''ל תקוע היום בשטחים ומטפל באזרחים כי זה יקר להעסיק שוטרים. העסקת חיילים בשטחים הינה זולה, לכן אפשר לוותר על המחשבה. אם זה זול להעסיק חיילים חבל להשקיע בהם מיגון יקר...
אם זול להעסיק חיילים לא צריך לחשוב, פשוט נוסעים לטוניס ומביאים משם את ערפאת ו 100,000 המחבלים, ממש לא אכפת לפוליטיקאים מקבלי ההחלטות מייבאי המחבלי טוניס אם צה''ל יעסיק לשם כך, 100, 200, או 300,000 חיילים הם לא שווים הרבה, הם זולים.
גם לא אכפת לפוליטיקאים מקבלי ההחלטות לפנות מתנחלים מהמדינה, אם מעסיקים לשם כך רק כמה אלפי חיילים זולים... אפשר אפילו אם רוצים להצדיק את ההוצאה בכך שהגנה על יהודים עולה לצה''ל כספים, ואף להסית את ההורים השכולים כנגד המתנחלים במידה ומחבלי טוניס הצליחו להרוג חיילים.
מקובל כי צה''ל הוא צבא העם, אז שולחים חיילים לפנות יהודים מהבתים ואם הם מסרבים הם פוגעים בצה''ל פרושו כי הם פוגעים בעם, או הופכים אפילו לאויבי העם. שולחים חיילים לתפוס עם פינצטה מחבלים, אך אם נהרגים מחבלים, מעמידים חיילים לדין, והדרג המדיני יוצא זכאי הם הרי בקשו לתפוס מחבלים בפינצטה....
משחק הפוליטיקאים בצבא הנו משחק צבוע, לכן חשוב לשמוע את עמותת ההורים השקולים, להסיק מסקנות ולשפר משמעותית את השיטה הצבועה לטיפול בחיילים. המשרתת רק פוליטיקאים תכמנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
אל תקריבו ילדים בשביל המתנחלים
ציונה,
ירושלים,
22/12/04 00:11
|
שהמתנחלים ימותו לבד.
אבות ואמהות אל תשלחו את ילדיכם למות בשביל המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מחזק אותך בצדקתך
ל"ת
מני,
גבעתיים,
22/12/04 10:13
|
|
 |
עופי מארצנו צוררת ארורה שכמותך
ל"ת
אילנה ג,
תל אביב,
22/12/04 02:19
|
|
 |
את בטיפול?
ק. יונג,
22/12/04 01:26
|
|
 |
103.
לי אישית אין טענה, אבל...
אלון שפי,
עפולה,
21/12/04 22:10
|
איבדתי את בני הצעיר אהוד, במסגרת שירותו הצבאי - ב''משמר-הגבול''. הצעיר משני בני, והוא: בן 19 במותו... www.ehud_magav.co.il נשארנו שבורי לב ונכים גופנית ונפשית בכל כמה שנים משפחתנו המורחבת מאבדת בן יקר, אך אנו יודעים שזה המחיר שעלינו לשלם בעבור בטחון ארצנו... כן! אנחנו רואים שאין ממש ''בחיבוק'' שמעניק לנו משרד הביטחון, וחוסר האיכפתיות המוחלט של ארגון ''יד לבנים'' שקולו אינו נשמע כלל... אך למזלנו הרב (אם אפשר להתבטא כך): משמר הגבול (כחייל) מחבק אותנו חיבוק אמיץ! חיבוק שאינו פוחת עם השנים...להפך! לנו ''יש מזל''... אבל אני רוצה לספר כאן על משפחה שנזרקה לכלבים, לאחר: שבתם (שהיתה שוטרת חובה מוכשרת וחמודה),שמה קץ לחייה בבית של הוריה בעזרת אקדח השירות שלה, לאחר התעללות של המערכת המשטרתית מסביבה....לא רק שלא נשמע גמגום של התנצלות מצד המערכת, אלה:שכיום ישנו נתק גמור בין אילו האמורים לחבק את ההורים האומללים ולהעניק להם שלוות נפש, לבין ההורים הללו, שמרגישים מוכים ומגורשים.... ישנה התנכרות מזעזעת, וחוסר אכפתיות של המערכת להורים שבורים אלו! במקום שהמערכת המשטרתית תעשה הכל! אבל הכל!!!! למען שלוות הנפש של המשפחה, מתנערת המשטרה המכוערת הזאת מכל מגע עמם... בין ''מזלי הטוב'' כהורה שכול של ''משמר הגבול'', לבין: הניכור המזעזע של המשטרה הכחולה מההורים השכולים שבאחריותם, ובכן: בתהום הזה נעוצה הבעייה! הבעיה נעוצה באותן משפחות שלמזלן הרע - נפלו ביחד עם בניהם למקומות רעים....
מקומות רעים? כלום יעלה על הדעת שישנן יחידות שיתנהגו בזלזול וברשעות כלפי אותן משפחות אומללות הזכאיות לשוויון במוסדות הצבא והשלטון? מי מההורים השכולים הכותבים מכתבים כאלו, ומפיצים אותם במקומות כאלו? כלום שאלתם את עצמיכם: האם יש לבדוק מי מטפל בהם? ואיך?...השאלה רטורית הרי... יש לעקור ולפטר כל עובד המקבל שכר עתק ממדינת ישראל הן מהצבא והן ממשרד הביטחון ואשר אינו ממלא את תפקידו. לפטר ומייד!!!... ובאשר אירגון ''יד לבנים''? אל תבואו אליהם בטענות! הרי: אתם ההורים השכולים בחרתם בהם בבחירות חופשיות! זה מגיע לנו.... שלא תדעו עוד צער: אלון שפי אביו של אהוד ז''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי שלא תראו עוד צער
Avi Ecuador,
22/12/04 03:18
|
|
 |
102.
לדוברת צה''ל
הרמן הילר,
דימונה,
21/12/04 19:59
|
אנחנו משפחת הילר אני רוצה להגיב למה שאת רוצה להראות שהכל ורוד בטיפול להורים השכולים. אתם מספרים סיפורים אנחנחו יש לנו קלטות וידאיו על התרגילים המלוכלים שנעשו לנו אחרי שהוצאתי את הבן ואת אומרת ש''יד לבנים'' מייצג אותנו שהוא בעצם מייצג אותכם ויש לנו הוכחות לזה מצולמים בקלטות וידאו היו''ר ואלברט אלמלם קצין הניפגעים .קצינת ההורים השכולים של גבעתי אומרת לי שאולי ניכשלתי כהורה ואני ענתי לה שאנחנו לא ניכשלנו ויש לנו קבלות אתם הצב''א ניכשלתם אתם לפני הגויס של החיילים שולחים להם חוברות ומספרים להם שכל כך הכל ורוד בצב''א ואחרי שהם מגיעים אליכם אתם ממרמרים להם את החיים ואין להם איפוא להתלונןביגלל שכל מ''כ לא מנוסה עושה סטאז על החיילים אנחנו ההורים השכולים אנחנו נטל עליכם ואתם מנסים למרמר לנו את החיים כמו שמרמרתם לילדים שלנו וכמו שאתם מעבירים חוברות לחיילים לפני הגיוס ככה מותר לנו גם לעביר להם חוברות ולספר להם מה אנחנו עוברים ואת מתקשרת לכל התקשורת שלא יקבלו אותנו אין לך זכות זה לא מדינה קומוניסטית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוצאת את הילד מהקבר!
אזרח דואג,
22/12/04 09:39
|
אדון הילר היקר! כולנו ראינו ונדהמנו לאן הגיע היאוש והחוסר אונים שגרמו לך המפקדים של גבעתי,וקצין הנפגעים הראשי שהוצאת את בנך מהקבר! לא היה בהיסטוריה דבר כזה. בצבא אחר היו מיד מפטרים את קצין הנפגעים הראשי אבל בצבא שלנו קשה לפטר כי הוא תקוע חזק עם משכורת של 30,000 ש''ח וקביעות וקשרים. ואפילו ''יד לבנים'' הארגון שאמור ליצג אותך לא עזר לך,כי אולי אתה לא יודע ''יד לבנים'' הוא שלוחה של משרד הביטחון שמספק סידורי עבודה לקצינים מקורבים לשעבר במשכורות של עשרות אלפי שקלים לחודש. תבדוק במילון פרוש המילה חונטה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
הפניה לבתי הספר
אב לחייל,
ישראל,
21/12/04 18:36
|
אם זו הדרך לפרסם נתונים אלו ואחרים...יבורכו ההורים השכולים!!! נימאסתם עם הטיוחים וההיתיחסות הבוטה לנוכח העובדות בשטח!!! ברור???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
הבעיה שהממשלה לא מממנת מיגון
אמא לחיילים,
21/12/04 18:07
|
מספיק לחיילים החיים (עדיין?). לא מתקנים מטוסים כמו שצריך, לא נותנים אפודים משובחים אלא סוג ב', לא נותנים כלי נשק הכי טובים שיש אלא בוחרים את הזולים יותר, והכי חשוב: לאף אחד לא באמת אכפת. אם אין אחריות אישית - לאף אחד גם לא יהיה אכפת. אפשר, למשל, לשים חיישנים לזיהוי תנודות וחפירות בקרקע. אבל זה יקר, אז שיתמוטטו כמה מוצבים. במצב כזה, שבו הממשלה חוסכת על חיי ילדינו, מדוע שנרצה בכלל לשלוח אותם לצבא? אם ישתנה היחס של נבחרינו, ויקצו כספים לקיום החיים לפני קיום רמת החיים אז לא יהיה צורך, ולא יהיה קיום, לעמותות כאלה. העובדה שפעם הן לא היו קיימות נעוצה בכך שלא ידענו כלום. ל-53 ולשאר ההורים השכולים: לבי לבי אתכם. אנו, הורים לחיילים חיים, חייבים לילדינו להשיג להם את מירב ההגנה, ועל מלחמתכם, שתעזור לנו, אני מודה לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
הפרדה
מאי,
21/12/04 17:42
|
קשה וכמעט בלי אפשרי לשפוט הורים שכולים לצערי טענותיהם כל כך נכונות
כולנו יודעים שיש לעשות בדק בית רציני במדינת ישראל במיוחד בדרגים העליונים מראש הממשלה ובשורות הצבא מה שצורם ,ענין הכספי וההטבות שהוכנס במכתב לתלמידי התיכון האם הם הכתובת?? האם אם ישלמו יותר, כל שאר הדברים בסדר???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
כל חייל בבקו''ם חייב לדעת
מאיר,
דרום,
21/12/04 16:54
|
כל חייל שהולך לבקו''ם חייב לדעת שעדיף לו להיות חלל . עשרות של גופות שאותן אני ורק אני הרמתי למשאית 10 ימים של חילוצים פצועים שהיו מכים בי מהלחץ הצעקות והריחות .וחוסר האונים הפחד הפחד הפחד.מה אתם הורים שכולים יודעים לספר על ילדיכם בואו ניראה אותכם הולכים לפני כל גיוס לבקו''ם ואומרים לכל חייל .ואתם חיילים יקרים עם תיפגעו באיזו שהוא צורה נמרר את חייכם . '''' מה אתם חושבים שלנו יש עור של פיל ?איך אתם יכולים ללכת לתיכון ולהשמיץ את החללים שחרפו נפשם למען המדינה .אני לא מחובר לגופי עשרות שנים לא הייתי בשום סרט. או ארוע משפחתילא חגים ולא ימי הולדת ומצב רוחי משתנה כל 20 שניות .משפחתי הרבה יותר שכולים מהרבה הורים שקולים .הסבל שהם עברו איתי אחרי המלחמה שאולי אתם שכחתם אותה אך אני עדיין שם נלחם . זה מאוד לא צודק שאתם מייצגים חללים . הצבא זה ששלח אותנו וני נכה הלום קרב שיודע את השניות האחרות של חיילים חללים יכול להרשות לעצמי להגן עליהם .לפני שבועיים קמעת הלכתי לעולמי ומשום מה ניצלתי .ישר כוח הורים שקולים תמשיכו כך וניראה לאן זה יוביל . נכה שהכי קרוב לחללים . מאיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שלא הבנת כלום!
נופל,
21/12/04 18:57
|
אנחנו לא נגד גיוס,נהפוך הוא ילדנו חונכו התגיסו נלחמו ונהרגו בקרב ביחידות קרביות. אנחנו אומרים למשפחות המתגייסים שלא יהיו תמימים כמו שאנחנו היינו שלא יאמינו לכל פקודה טיפשית ושיבקשו חוברת עם כל הזכויות שמגיעות להם לפני שהילדים יוצאים לקרב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
תגובה לכל המתלהמים על ההורים
עזרא,
מרכז,
21/12/04 16:43
|
כהורה שכול שהיה בין כותבי המכתב הנני רוצה להציג כמה עובדות1. חגי מורדכי מונה לאחרונה למחט הצנחנים למרום שהפצ''ר החליט שיש להעמידו לפני בית דין!!! דרך אגב אני יכול להביא פה עשרות דוגמאות דומות. 2. למרות בקשתינו להיפגש עם שר הבטחון נענו בסרוב. 3. ענין הכסף, מדוע לטייס מגיע מאות אלפי שקלים ולורק בגלל שעזר וויצמן היה שר הביטחון. 4. מה בכלזאת רצינו להגיד :תחשבו וזאת זכותנו להביע את דעתנו למרות ההלהמות של חלק מהמגיבים. עד כאן התגובה הכללית . אישתי עבדה במוסד ציבורי הנהנה מתקציבי ממשלה ופוטרה '' היות ויש לה פנים חמוצות וכך איאפשר לקבל קהל '' פניתי לאגף השיקום לעזרה ונאמר לנו ' אין מה לעשות '.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
ליבי עם המשפחות השכולות!
אמיר ק,
חו''ל,
21/12/04 15:28
|
אני כואב את כאבם ומאחל להם מכל הלב שלא ידעו עוד צער. לדעתי הם צודקים בהרבה מהטענות שהעלו, אבל אל לנו לערב פוליטיקה וצבא! זו טעות חמורה. אתם לא חייבים להסכים עם מדיניות הממשלה, אבל גם לא לעורר מרד! מה שאנחנו זקוקים לו היום יותר מכל זו תמיכה הדדית ואחדות בעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
@@ צבא טוב, צבא מת @@
אבי,
ירושלים,
21/12/04 14:16
|
|
 |
94.
רוב המגיבים כאן הם אוסף שאהידי
יוסי,
חו''ל,
21/12/04 14:08
|
ישראלים שנדמה להם שבמותם יביאו את הישועה לארץ המקוללת הזו.
אני צופה בכם מרחוק ולא מבין את תאוות המוות שלכם. לא למדתם לאהוב את החיים אלא להצדיק את המוות.
מסכנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
הם צודקים ב- 100000000000000%
אוסנת,
ירושלים,
21/12/04 13:55
|
|
 |
I AGREE 100 0/0
ל"ת
AVIVA,
EX.SOLDIER,
21/12/04 21:02
|
|
 |
92.
גועל נפש
איתמר מור,
21/12/04 13:55
|
כמ קל להאשים את המתנחלים בהכול, כמה פשוט להפוך את המחבלים הפלסטינים ממלאכי חבלה למלאכי שרת.
השנאה העצמית שלנו מעבירה אותנו על דעתנו. היחס האגוצנטרי לצבא כאילו הוא ''עוד מקום עבודה'' (15 שקל ליום...) מעיד מהי הרמה המוסרית וולנטרית-אידיאולוגית של העם היושב בציון. איזו אטימות..איזו אופריה...בעצם כל הצבא זה סתם בשביל הג'ובים, לא? לא ייאמן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
אין מי שישמור
יפתח,
21/12/04 13:53
|
המכתב לדעתי הוא די טפשי. אם אכן הוא כך הדבר אז מי ישמור על העורף ועל הגבולות בכלל? אם אכן קיימת שחיתות בצה''ל אזי צריך להלחם בה בנחישות ולשנות את פניו. עם כל הכבוד להורים ששיכלו את בניהם צריך עדיין לערון אבחנה מדוקדקת באשר לשרות צבאי במדינה ולא רק במכתב שעלול גם לגרום להסתה. ד.א. מה קורה עם החיילים האמריקאים והבריטים בעירק? גם הם כותבים מכתבים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
שערוריה
משה,
תא,
21/12/04 13:47
|
|
 |
89.
למות למען 120 הגנבים שבכנסת.
ישראל,
ירושלים,
21/12/04 13:46
|
למה שאני אשלח את הבנים שלי להלחם עבור הגנבים שיושבים בכנסת או עבור המושחתים אשר יושבים על כס המשפט או עבור כל החולראות אשר חיים על חשבוני ולא נתונים כולם מעצמם ולא אני לא מתכוון לחרדים אלה לקרובים לצלחת של חברי הכנסת וכיו''ב לדוגמא חברת החשמל ועוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
תגובה ל62
רותי,
דרום,
21/12/04 13:39
|
אנשים כמוך צריכים לההרג ולא נערים צעירים ומשפחות שלמות נהרסות , בגלל אגואיסטים כמוך יש מיעוט שהולך לקרבי אם ההורים זבל אתה המיץ של הזבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
תגובה ל62
אבי,
מרכז,
21/12/04 13:35
|
|
 |
86.
צבא כיבוש - בושה !!!
ל"ת
ישראל עיוורת,
העולם צודק,
21/12/04 13:20
|
|
 |
85.
צודקים מאד מאד !!!
ל"ת
טל,
21/12/04 13:17
|
|
 |
84.
צודקים
הכל בגלל,
המתנחלים,
21/12/04 13:05
|
עד שלא תהיה התנתקות המצב לא ישתנה וחיילים ימשיכו להיהרג לחינם, צריך לנהל את ההתנתקות עם טנקים ונשק חם ולפזר את הפגנות המתנחלים המחבלים שלא יסכימו להתפנות בכל העוצמה הצבאית של צה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
נכון
יהושפט,
תל אביב,
21/12/04 13:03
|
לצערי הרב, הורים אלה צודקים לחלוטין. מי שלא נפגע, עדיף שישב בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
יכול להיות שלאט לאט העם מתפכח?
ל"ת
אמיר,
ירושלים,
21/12/04 12:59
|
|
 |
אכן
stokey girl,
london,
21/12/04 13:31
|
אכן חלה התפחות.התעוררות - לא לשלוח את הבנים למות. ועבור מה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
עד כאן
עודד,
דרום,
21/12/04 12:50
|
במידה והדברים שפורסמו הם אכן נכונים,הרי שעם כל ההבנה לכאב השכול,לעשות הכללות,ולזרוע דמורליזציה ולהכפיש בריש גלי את צה''ל,זה עובר -לטעמי-את כל הגבולות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
כל הכבוד!
נועה,
שרון,
21/12/04 12:47
|
ברצוני לחזק את ידם של ההורים ולתמוך ביוזמתם הברוכה. אתם עושים שירות חשוב לכולנו, שוברים קונצנזוס מטופש שהעם מסרב להרפות ממנו ונכנסים עם הראש קדימה למעגל האש.
הממשלה והצבא מנצלים ניצול ציני ומרושע את האזרחים הצעירים, מבקשים מהם למכור את נפשם אולם בתמורה לא נותנים בעבורה כלום.
די להרג המיותר, די להקריב את ילדינו על מזבח ה''אזרחות''.
למשפחות השכולות - אנחנו מאחוריכם! שלא תדעו עוד צער!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
צהל המטייח פאשלות והש.ג. משלם
שושנהפרידמן,
21/12/04 12:46
|
חייבים לחזק את כוח ההורים.
חיילים הגיע העת תפסיקו לשתוק ולהיות שפנים. במקרה ונפגעתם פנו להורים פנו לתקשורת רק ככה נשנה את הצבא .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
למה מזוז לא בודק את הנושא
אר,
21/12/04 12:45
|
|
 |
זה כמו באי היווני.
ל"ת
אין ענין ציבורי,
21/12/04 23:33
|
|
 |
77.
מובטלים אבל לא טיפשים
דני,
עכו,
21/12/04 12:34
|
אם תפסיקו לשלוח את ילדיכם לשמור על המדושנים אולי נצליח במאבק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
מצעד המשכנעים
נילי,
דרום,
21/12/04 12:33
|
אי אפשר להפוך את בתי הספר, למקום שכל גוף או אדם,יבוא לנאום, בעד או נגד הכל, בבהס התלמידים צריכים ללמוד. בזמנם החפשי יוכלו ללכת, לשמוע איזה מרצה שירצו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
הסמול התחרפן לגמרי
ל"ת
לוחם,
21/12/04 12:32
|
|
 |
74.
שאלה למערכת
אסנת,
21/12/04 12:31
|
כיצד אתם נותנים לאחד כמו ישראל עציוני מתגובה מס' 62 לפרסם את תגובתו? האם אתם לא אמורים לעצור תגובות ???????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
חצו את הקווים
יצחק בר,
הרצליה,
21/12/04 12:15
|
ה''ה אבן אור וחבריו עברו את הגבול.
בקריאה נוספת של הטיעונים בולט חלקו של הכסף בכעס כנגד הצבא דבר חמור שעוד לא היה בישראל מאז קום המדינה.
בושה וחרפה להורים הללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מלה שלך !
ל"ת
דורון,
21/12/04 12:32
|
|
 |
72.
ביום בו יתגייס בני יחיד אתאבד
אסתי כ.,
כרמיאל,
21/12/04 12:12
|
אין לי כוח לצבא , לא רוצה להיות אמא שכולה אני מוותרת על התואר המפוקפק הזה, נכון חתמתי לבני יחיד להתגייס לקרבי כי זה כל רצונו, מי אני ומה אני שאעמוד בדרכו? הבן שלי אמור להתגייס בנובמבר 2005 די אין לי כוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה אומץ
סעידה ג'מל,
21/12/04 18:27
|
אני חושבת שאת צודכת. וואלה חבל על הילד. נהרגים הרבה. יותר טוב לא ללכת לצבה וככה הוא יחיה. עשית בסכלץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה חתמת?
יותם,
צרפת,
21/12/04 13:00
|
את שואלת ''מי אני שאעמוד בדרכו'' את אמא שלו. העמידי את רצונותיך לפני רצונותיו. הוא רוצה להיות קרבי את רוצה שייחיה. החלטת לוותר על רצונך. עצוב מאד. לא היית צריכה לחתום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לה כח.....
דורון,
21/12/04 12:35
|
שאחרים יעשו את העבודה בשבילה וישמרו על התחת שלה. כל הכבוד לבן הנהדר.....התפוח שנפל רחוק מאד מן העץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצדי תתאבדי היום-אם חלשה וטפשה
ל"ת
אבא וסבא ללוחם,
21/12/04 12:28
|
|
 |
אני מצטרף לקריאה זו !
ישראל עציוני,
ירושלים,
21/12/04 15:02
|
גם מצידי שתתאבדי ברגע זה וההיסטריות שלך לא בדיוק מעניינות אותי. ובפני בנך אני מסיר את הכובע: הוא איש נהדר, אזרח למופת וגבר אמיתי.
איך זה שתמיד להורים נבזיים גדלים בנים מעולים ולהפך: להורים מצויינים יש בנים רעים ?..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
מיועד ל-62- ולא 61.
ל"ת
סליחה,
21/12/04 11:52
|
|
 |
70.
אתה פשוט אידיוט!איך מפרסמים זא
ל"ת
רן,
21/12/04 11:39
|
|
 |
69.
השלטון ''הימני'' הסמרטוטי אשם
דרו,
רמת גן,
21/12/04 11:39
|
בהפקרות של פעילי השמאל הקיצוני,החותרים תחת בטחון מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
שופכים את מי האמבטיה
מתנחל מהערבה,
ערבה,
21/12/04 11:31
|
|
 |
67.
מי מממן - הג'יהד האיסלאמי???
ברווז במטבח,
21/12/04 11:29
|
|
 |
66.
גועל נפש, שתקבר חי אתה
ל"ת
ל-61,
21/12/04 11:22
|
|
 |
65.
התנערות מערכת הבטחון מאחריות
מרים אדלר,
ראשון לציון,
21/12/04 11:14
|
הנני אם לבן שאמנם השתחרר חי מהשרות הצבאי אך הוא חי מת. בני התגייס בריא בגופו ובנפשו וחזר עם מחלת נפש שהיא תוצאה של מסכת ההתעללויות של מפקדו בעת שרותו הצבאי, מערכת הבטחון כמובן מתנערת מאחריות וכל הנטל נשאר עלינו משפחתו הקרובה שגם חיי בני אינם חיים וגם אנו משפחתו אבדנו את חיינו. כל פניותינו לגורמים שונים הושבו ריקם, מדוע מערכת הבטחון לא מודיע לחייל ולמשפחתו שהיא לא אחראית על החייל אם יקרה לו משהו בעת השרות הצבאי, כל אחד יחשוב פעמיים אם יש טעם להיות אזרח הגון ולשרת את המדינה. רציתי בדומה להורים שפנו למנהלי בתי הספר לבוא ללשכת הגיוס עם בני החולה כדי שהחיילים המתגייסים יראו לאיזה נצב הגיע בני כתוצאה מהשרות הצבאי ואף אחד לא נוטל אחריות אלא מתנער מאחריות כאילו זה המצב שבני התגייס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
טוב למות בעד התנחלות
רינת,
21/12/04 11:14
|
שירות בצהל מזמן הפך לעבודה בחברת השמירה הפרטית של ההתנחלויות ולא להגנה על מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
לכל הפילוסופים בגרוש...
דורון,
21/12/04 11:13
|
ההורים השכולים שבקבוצה זו שכרגיל מייצגים אפס קצהו של ציבור השכולים הם הסרח העודף, הפריך, השביר, ואפילו האגואיסטי של ציבור ההורים השכולים. הורים שכולים וחיילים חללים היו תמיד לאורך ההסטוריה הקצרה של הקמת המדינה ותמיד היתה נכונות לעשות את כל הדרוש לשמירת קיומה ובטחונה של המדינה. הורים אלה של היום נהנו אז מהמטריה הבטחונית שנתנו בגופם אלו ששרתו אז. היום כשהגיע תורם לתת כתף למאמץ לשמירת המדינה הם פוצחים בהתבכיינות ועושים הכל להתחמק מנשיאה בעול. אוכלי חינם עם תעודות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
ההורים השכולים, אתם זבל !
ישראל עציוני,
ירושלים,
21/12/04 10:54
|
|
 |
שאלה למי שקורא לנו זבל
דניאלה הילר,
דימונה,
22/12/04 15:34
|
קודם כל הסבר לנו (ההורים השכולים) מדוע קראת לנו זבל על מה אתה מסתמך אולי תן לנו להבין את המסר שלך? אני אם שכולה אחת ששייכת לאותה עמותה,שכתבה את המכתב למתגייסים. דעה לך שלא מתכוונים אנו העמותה שלא התגייסו לקרבי,רק לידע את הצעירים המתגייסים מה קורה אם החייל היקר ימות בעת שירותו. את בני גידלתי אם אהבת הארץ והתגייס לחיר מבחירה וכמובן שאני כאם ציונית ואוהבת את המדינה,אבל לצערי לפני 4 שנים נהרג בני בנסיבות מסתוריות אחרי שירות של חודשיים וחצי טירונות. צה''ל מבטיח בלוויה שילוו אותנו בהמשך אבל אני יתמודדתי לבד אם בעלי ואם הכאב השכול...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגיעו אליך
יוסף,
22/12/04 04:03
|
עציוני, יגיעו אליך כנראה עוד היום, נראה שבקרוב תהיה נכה - לא נכה צה''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איני חוזר בי בדבריי
ישראל עציוני,
ירושלים,
21/12/04 14:00
|
...ואני חוזר ואומר: אתם, ההורים השכולים שמסיתים נגד שרות צעירינו בצבא ההגנה לישראל, אתם טינופת של העם ושל הארץ. לא במקרה בחר בכם אלוהים שתדעו מהם אובדן ושכול כי אתם רשעים. מגיע לכם סבל ודמעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אפשר להיות כאלה חסרי לב!!!
א.,
תל אביב,
21/12/04 13:17
|
אני פשוט מזועזעת ממה שאמרת - תנסה לעמוד במקומם - בשבילך אני מקוה שלעולם לא תרגיש כך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני ממשפחה שכולה לא מסכים אם
אושר,
21/12/04 13:01
|
אני ממשפחה שכולה לא מסכים אם העצומה שהמשפחות השכולות עשו אבל אתה זבל איך אתה יכול להגיד להם שמגיע להם הסבל אני מקווה כשאתה תלך שאף אחד לא יבכה עלייך בעצם אני לא מקווה אני בטוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי היתה זו אימך ולא אתה
אבי,
21/12/04 14:46
|
|
 |
אני אתך
ל"ת
נכה צהל,
21/12/04 12:29
|
|
 |
טמטום זאת מחמאה עבורך
אתי,
21/12/04 11:43
|
אכן מטומטם זאת מחמאה גדולה עבורך. לך אתה תהפוך לשהיד יהודי, אידיוט מושלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חתיכת טיפש מטומטם!
אדי,
21/12/04 11:24
|
הלוואי ותאבד קרוב משפחה כדי שתוכל להרגיש את מה שההורים השכולים מרגישים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מקווה שאתם קרובי משפחה :)
ל"ת
אבי,
ירושלים,
21/12/04 14:18
|
|
 |
לא משנה מה הוא אמר
יאיר,
21/12/04 11:52
|
|
 |
61.
צודקים!
נוש,
מרכז,
21/12/04 10:53
|
כששולחים את החיילים להגן על מתנחלים שמנתקים להם את החשמל (וזה עובר בסלחנות) אין סיבה לרוץ ולשרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
על במות מולך הארץ הקדושה חלל
פרחיה,
21/12/04 10:47
|
ממבט ראשון נדמה ששוחטים כאן פרה קדושה. ממש כמו הכחשת השואה, הפגיעה הזו שעושים הורים שכולים בזכר בניהם שנפלו חלל במלחמות ישראל. אך האם לא נסדק כבר מזמן הקונסנסוס כאילו יצאנו לכל המלחמות בלית ברירה? מלחמת שלום הגליל, ובודאי האינתיפדה הנוכחית, תוצאת ניפוח ההתנחלויות וההתנערות מהסכם אוסלו, היו מיותרות. החללים הוקרבו למולך ארץ ישראל, אותו מקדשים המתנחלים. ואם קידוש האדמה אינו עבודה זרה איני יודעת עבודת אלילים מהי. פינוי השטחים נחוץ לא רק משיקולים פרקטיים, בטחוניים, כלכליים, פוליטיים, אלא אולי בראש וראשונה כדי לאחות את השבר הרעיוני, המפלג את העם, ומשכיח ממנו לשם מה בכלל קמה המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם מדינה בקו הירוק
שמאלן אמיתי,
21/12/04 12:41
|
|
 |
האדם הוא התכלית, הקרקע אמצעי
פרחיה,
21/12/04 13:20
|
לא נכון. מדינת ישראל, שנכסנו לנו במלחמת השחרור ושקו שביתת הנשק הוא גבולה המוכר ומכובד בעולם,היא מדינה שהוקמה למען היהודים הרוצים להיות חלק מההיסטוריה, חלק מהעולם הסובב אותם, ולא מיעוט מדוכא, גייס חמישי בלתי רצוי בארצות הגולה. לא קידוש אדמה אלא קידוש האדם היה בהקמתה. לא פלא שמקימי המדינה, החלוצים של העליות הראשונות רצו גם לברוא יהודי חדש, עובד אדמתו, חדור בטחון עצמי וכבוד, כי השתלטות על אדמות היתה בעיניהם אמצעי להשגת המטרה, לא תכלית הכל. וחבל שהמתנחלים גרמו לרבים כאן, כמוך, לשכוח זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
יד לבנים זרוע של משרד הבטחון
שכולי,
21/12/04 10:26
|
ברור שארגון יד לבנים מסכים עם משרד הביטחון,יד לבנים הוא ארגון שיונק משכורות עתק מעטיני משרד הביטחון,והמנכ''ל הוא עובד של משרד הביטחון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
כל הכבוד לאומץ ולכנות שבכתיבת
כל הכבוד לאומץ,
21/12/04 10:22
|
|
 |
57.
כדאי להתגייס לממר''ם
מתגייס,
21/12/04 10:21
|
אני עומד לפני גיוס, ואני חושב רק ללכת למה שיהיה לי לעזר אחרי הצבא ,לרכוש תואר, ושיהיה ביקוש למקצוע שלי אחרי הצבא. יש לי חברים קרביים שחלקם נפצעו בצבא וכשהם השתחררו אף אחד לא משתין עליהם,חבר אחד איבד עין בפעולה במחנה בלטה,ואגף השיקום רק מתנכל לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק! לתרום ולהשאר בחיים...
מתכנת,
21/12/04 14:12
|
אני לא השתגעתי עד כדי כך שאני אשים את עצמי בסיטואציה שעליי להרוג בן אדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
OLD STORY
ל"ת
AVI,
21/12/04 10:18
|
|
 |
55.
בארגון יד לבנים משכורות עתק!!!
הורה שכול,
21/12/04 10:17
|
צודקים ההורים שהקימו עמותה חדשה. ארגון יד לבנים זרוע של משרד הביטחון המנכ''ל ג'וב תפור של משרד הביטחון במשכורות של עשרות אלפי שקלים בחודש!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
שרון ופרס מתפרנסים כבר שישים ש
שרון ופרס מתפרנ,
21/12/04 10:13
|
שרון ופרס מתפרנסים כבר שישים שנה מהסיכסוך עם הערבים - לכאורה אנשים שונים אבל שניהם מפחדים מהיום שיגמר הסיכסוך כמו מדביר גוקים שמפחד מהיום שלא יהיו גוקים - אחד אומר שיחסל אותם השני אומר שידבר איתם שלום אבל לא זה ולא זה רוצים באמת לשנות את המצב שמביא אותם ואת בניהם לעמדות שררה ואותנו לעוד מילואים...במקרה הטוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
הורי המתגייסים! חשוב לקרוא!!!
נופלים,
21/12/04 09:40
|
יש הורים שכולים המסיימים את חייהם מרגע הדפיקה בדלת וקבלת הבשורה על מותו של הבן הלוחם, והכוונה לסיום חיים שאין לו דבר וחצי דבר עם מוות קליני. נפש אב או אם אינה יודעת לחזות את עמידותה מול אסון בסדר גודל ענק כזה. מידת הרסנותו אינה מדידה. אין הכנה, אין התכוננות, אין צפי,אין דרכי התמודדות נכונה. השכול הוא ענין מופשט לאדם שלא חווה אותו. הורים שכולים אנשים לא צעירים לא בריאים,מי שבריא היום מהר מאוד יהיה חולה מחר. הורים שכולים אנשים עם מערכת חיסונית שנחלשת במהירות מעוצמות גדולות של סערת רגשות יום יומית,מצער ויגון,מעומס סחיבת האסון האישי יום יום שעה שעה ואפילו דקה דקה. הורים שכולים שקועים ביאוש מתמיד,בדיכאון עמוק שאינו מדמיין אפילו נקודות אור רחוקות,חייהם מנהרה חשוכה ארוכה שמתנהלים בה אנרציית חיים של זחילה. החיים החברתיים והתרבותיים הצטמצמו עד לאפס,גם בשל הדיכאון והצער וגם בשל חוסר יכולת כלכלית בחלק מהמקרים. רבים לא שבו למקום עבודתם ,ואם חלק שבו לעבודה הם מתפקדים בצליעה,ועובדים בצליעה תוך כדי מחשבות יומיומיות על ילדהם שאבדו את חייהם הטרם עת. נדמה היה שאוכלוסית השכול,ההורים השכולים שהעניקו לילדהם הלוחמים ערכים של התנדבות להגנת המולדת אפילו במחיר חייהם מוגנת ע''י הממסד הביטחוני והמדינה מפני שילוב קטלני של השכול ביחד עם האסון הכלכלי שנפל עליהם ביום בהיר, אך נהפוך הוא ההורים השכולים אינם מוגנים כלל וכלל !הם לבד במערכה, השכול הוא אישי שלהם בלבד. ירידה כבדה ומוחשית ברמת חייהם של ההורים השכולים לא זוכה כלל להתיחסות מצד משרד הביטחון והמדינה שלמענה נפלו הבנים. מאומה לא יפצה על האובדן הצער הסבל על נפילת הילד,הכאב אינו קהה עם הזמן,להפך הכאב הולך ומתעצם במשך הזמן! החיים סובבים סביב אזכרות הנצחות ביקורים יומיומים בבתי העלמין הצבאיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל ההורים
ננה,
בננה,
22/12/04 06:24
|
כן, קראו היטב את התגובה הזאת, כי היא הקרובה ביותר למציאות, מתוארת בלי כחל ושרק ובשיא הרגישות והאמיתיות, וזה בדיוק מה שיקרה לכם כשבנכם ייפול. כמו שאי אפשר לתאר במלים או לצפות את הכאבים האיומים של צירי הלידה, גם אחרי לידות חוזרות ונשנות, ככה אי אפשר לתאר את הזוועה הסופנית של הפרידה מהתינוק שלך עד שהיא מתרחשת אצלך. ושום אידיאולוגיה לא תעזור לך להתמודד. חייל מת = סוף המשפחה וסוף החיים. אל תהיו שאננים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
תגובה 4 לדעתי, מבטאת את האמת
ציפי,
משפחה שכולה,
21/12/04 09:36
|
|
 |
51.
כלומר אם ישלמו מספיק זה בסדר?
ל"ת
שמאלני,
תל אביב,
21/12/04 09:35
|
|
 |
מה מחיר החיים של בנך?
ל"ת
כהן,
21/12/04 10:12
|
|
 |
שווי חיי בני
ש.ש.,
מרכז,
21/12/04 16:19
|
לחיי בני אין שום שווי, דע לך, שמיטב בנינו חייהם נכרתו אין מחיר! הלואי אנו במקומם! אבל אנו נהרסנו מעגלים אדירים של משפחות נהרסו ובעצם חיינו, מה לעשות, חייבים לתמוך גם כספית, כן ,כספית בנו -ובכבוד!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
מסכים,איך ליצור קשר עם העמותה?
ל"ת
נוסטרדמוס,
21/12/04 09:24
|
|
 |
עו''ד דב אבן אור כפר סבא
ל"ת
כספי,
21/12/04 09:45
|
|
 |
49.
אם נשאל כל הורה שקול...
דן,
21/12/04 09:24
|
מה ההבדל בין מחויבות ציבורית בין אדם למדינתו ובין מחויבות אישית בין אדם לבנו? היכן עובר לו הגבול האכזרי הזה בין רצון האדם לתרום לסביבתו ומדינתו ובין תשוקתו האין סופית לעזור לבנו? אין לנו מידע על ההולך להיתרחש במהלך 3 השנים הבאות. מצד שני אין לנו יכולת להחזיר את הזמן לאחור כשקורה האסון. אבל את ההחלטות צריך לקבל לפני הגיוס. אם נשאל כל הורה שקול, אם היתה ניתנת לו האפשרות לעמוד היום דקה לפני הגיוס של בנו, האם היה שולח אותו לחול במקום להתגייס אל גורלו המר, מה היה עונה? אני יודע שהשאלה אינה הוגנת ואולי אף לא הגונה, אבל היא נותנת מחשבות להורים השקולים בפוטנציה, דהיינו, לכל הורה לילד בצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
כסף
ציון,
אלעד,
21/12/04 09:12
|
|
 |
טמבל! תן את הילד שלך קח כסף!
ל"ת
רועי,
21/12/04 09:42
|
|
 |
47.
הורים התנדבו ליחידות השדה
איציק,
כ''ס,
21/12/04 09:06
|
במקום לרשום דוחות חניה במשמר האזרחי. מ''פ בצבא היה הווה ויהיה בן 23-24 אז למה אנחנו מצפים? עד היום לא שפטתי אדם בכאבו אבל אנשים אלה צרכים עזרה. כשהבן יחזור בתשובה או ילך בשאלה או ירכב על אופנוע או יהיה מכור או עברין אז גם הורים אלה ידרשו פיצוי? השואה בין איש מילואים או קבע לבין בן שנפל עך רקע פיצוי כספי היא חולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מי שזרע רוח יקצור סופה
דב,
21/12/04 09:03
|
מי שהישלה את עצמו שניתן לרתום את הצבא לצרכיו הפולטים . או לנצל את הצבא כנגד אזרחי המדינה . שלא יתפלא שכל המרקם והאמון שעליו נשענת ומתקימת המדינה ובעיקר הצבא ,יתמוסס ויתפורר. ואינך יודע אפילו מהיכן תבוא הקריסה הבאה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
איגרת ההורים השכולים
יונתן צבי,
מרכז,
21/12/04 09:03
|
אכן איין שיויון בצהל, אך מטבע הדברים הוא ,שבצבא אין שיויון בחיים ,וגם איין שיויון לאחר המוות, צודקים הכותבים, שמשרד הביטחון, הינו גוף בירוקרטי , ולא אגודה סנטימנטלית , שעושה כל שביכולת לשלם מה שפחות, ועד שמקבלים את מה שצריך , הם מוציאים למשפחות השכולות את הנשמה, ובעינין בשר התותחים, אז איפו הצבא שהבטיח לנו בזמנו אותו רב-אלוף ?, צבא קטן, מקצועי, זריז, אלגנטי, .הצבא הזה, לא יכול לקבל תקציבים כמו,צבא גדול מסורבל, ואטום, .איין שקיפות בצבא,. ולא ניתן לפקח עליו, וליפלוט מיתוכו את הלא מתאימים,. חלק קטן מהמפקדים,עושה מלאכתו נאמנה, מלכת קודש, וחלק אחר , יוצא ידי חובה, לקחת משכורת עתק, ולתת את המינימום כדי לשרוד במערכת,.צהל צריך צבא מקצועי, מאומן, יעיל, צבא של מתנדבים, של אנשים שמוכנים לתת מעצמם, מבלי להיסתקל בשעה 1700 על השעון, אנשים אם נאמנות למדינה, ולא לאיזה גנרל,ומיתוך האנשים הללו תבחר המדינה את הטובים ביותר, ותאמן אותם הכי טוב שאפשר, וכל אחד מהם יהיה שווה ל10 חילים שגויסו בכוח, ושאינם רוצים לשרת, ואלו שיבחרו, יפוצו בהתאם,ובגדול,כך שלא תהיה אינפלציה בכבוד, ובערך החיים של החיילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
הגיע הזמן לצבא מקצועי !!!!!!!
יורם מראשון,
21/12/04 09:02
|
הגיע הזמן להפוך את צה''ל לצבא מקצועי ולהפסיק את החיול חובה !!! אנחנו מחזיקים צבא גדול המורכב מצעירים הלומדים תוך כדיי לחימה ולכן יש המון טעויות מקצועיות !!! צבא המילואים המיותר משמש כאמצעי להחזקת מאות אלפי אנשיי קבע המקבלים שכר גבוהה ופנסיה מגיל 42 ועד תום חייהם !!!!!!! צבא מקצועי יאפשר שכר הוגן למשרתים וביצועים מקצועיים של של המפקדים הזוטרים ברמת מ''כ מ''מ ומ''פ, דבר שיצמצם מאד את הפשלות של המפקדים הצעירים חסרי הידע והנסיון המשתחחרים מיד שהם צוברים ידע והופכים למקצוענים !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אפשר לארגן עצומה גם לנכים
אם לילד נכה,
21/12/04 09:00
|
כאם לילד שהפך לנכה בגלל אטימות ושרירות לב של המערכת הרפואית בצה''ל אני את אמוני במערכת איבדתי.
הפכו את הילד למתחזה לבטלן מה שאתם רוצים חוץ מלהבין שיש לו בעיה רפואית. (גיוס קרבי)
הוצאנו אלפי שקלים על טיפולים. רבנו עם הועדות הרפואיות. ואנו רק באמצע הדרך והילד בבית בלי יכולת לעבוד או ללמוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הוצאתי דרכון!!
אירופי חדש,
21/12/04 08:58
|
ואני משתחרר משירות קבע בעוד כמה שבועות. חברים,לאחר 10 שנים שנתתי לארגון המסואב הזה,אני יכול להגיד שני דברים - הראשון,הוא זה שזהו מקום העבודה השפוי (חברתית) לעבוד בו והשני זה שכל האמון שהיה לי במערכת הזו ירד בשנים האלו לטמיון. חיילים כלי שרת בידי מתנחלים ושרים שמנים! אני עף מפה ואיתי גם עוד רבים וטובים.את המרורים יאכלו המושחתים והערבים שישארו עוד 10 שנים. ביי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
thanks god
chuzelito,
NY,
21/12/04 08:58
|
for this. how long would young kids be brain washed with heroity stories and ''moraki''im those kids have to know the truth about the pain and agony those families are living in after what happens
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
הבן שלי כבר לא יצטרך להתבוסס ב
רון,
צ'כיה,
21/12/04 08:34
|
בבוץ כמו אבא שלו. אני הגעתי למסקנות של המשפחות השכולות מזמן. בני כבר לא יסכן את חייו למען המושחתים. אני ארזתי את המזוודות ועזבתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא בצ'כיה וספק אם יש לך
יוסי ירושלים,
21/12/04 13:40
|
בן , אתה סך הכל מאותה קבוצה שולית כאן בארץ הפועלת בכל האתרים לזרוע דמורליזציה בעם , סתם חלאה עלובה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא למדת כלום מההיסטוריה!
ישראל,
ישראל,
21/12/04 11:16
|
דווקא לצ'כיה? זה לא קרה כל כך מזמן, וכבר שכחת? נקווה שלא יחזור על עצמו כבר בימיך ובימי בנך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
History
smart,
21/12/04 13:00
|
Yes, Ron has learned history that is why he cares about his children and made the right decision
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם נלמד מההיסטוריה אז......
רון,
צ'כיה,
21/12/04 12:21
|
מדינת ישראל גם לא תשרוד עוד הרבה זמן אם המצב הנוכחי ימשך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
שקמיסט בקריה
סגן הפצ''ר,
21/12/04 08:26
|
סגן הפצ''ר לשעבר אל''מ אילן כץ כיום יו''ר לשכת עורכי הדין טוען כי כבר בזמן שרותו הבחין בזלזול בתחקירים ובאי צדק בחקירות צה''ל במקרי מוות ורשלנות של מפקדים שגורמים למותם של חיילים. ובסיכום דבריו אומר כי לא היה מעיז לשלוח את בנו לשרות קרבי אלא לשרת בתור שקמיסט בקריה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אפילו את הכלב שלי לא הייתי...
אני,
21/12/04 08:23
|
שולח לצבא. מילא אם היתה איזו מלחמת אין ברירה... אבל ככה בשביל ההרפתקאות של שרון שנמשכות כבר יותר מ-20 שנה, אין מצב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אם הכתב היה מבצע ,,
אבו יסמין,
21/12/04 08:20
|
תחקיר מקיף וממצא , מי הנפשות הפועלות , ומי המניע והדוחף , והגוף התומך והמסיע , אזי הייתי יכול להתיחס ולהגיע למסקנות ברורות לחיוב או לשלילת המעשה , אבל כאשר הממצא כה שטחי וללא בדיקה כפי שצינתי , אני מרשה לעצמי להטיל ספק ביושרם של ההורים , וכנראה שיש לנו שוב תופעה שולית המנוצלת ע''י גופים עוינים ( ישראלים ) לנגח ולמוטט את החוסן הלאומי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד לקקן של המערכת!!!
ל"ת
שאול,
21/12/04 08:43
|
|
 |
עוד מטומטם המתקשה בהבנת ,.....
אבו יסמין,
21/12/04 12:07
|
הנקרא . או שמגיב מבלי לקרוא כלל , תגובתי היא דוקא ביקורת על המערכת שלא השלימה את הנושא , אולי תעזר באחרים אם קשה לך להבין תגובות ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
השמולאנים עושים בבים שלהם שימו
אושר,
21/12/04 08:10
|
לאיזה תת רמה השמאל הגיע הם משתמשים בבנים שלהם ז''ל כבמה לדעות שלהם אני ממשפחה שכולה אמא שלי איבדה את אח שלה היחיד ז''ל והיא גם שמולאנית אבל היא לא אומרת לי לא ללכת לשרת בצבא עד לאן הרמה של השמאל יכול להגיע לאן אלוהים ישמור תכבדו את הילדים שלכם ז''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא אומרים לא להתגייס!
רון,
21/12/04 08:46
|
הם רק מצטטים את סגן הפצ''ר אילן כץ שהוא עצמו מהמערכת וחורה לו האי צדק בתחקירים של הצבא והוא טוען כי במצב של היום הוא לא היה שולח את בנו לשרות קרבי, אלא לשרת בקיריה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רון תקרא שוב בבקשה
אושר,
21/12/04 09:13
|
|
 |
35.
כמה שההורים צודקים
שי,
לוס אנגלס,
21/12/04 08:10
|
מפקירים תחיילים שלנו בשטח על ידי כך שנותנים לערבים לירות בנו ולנו אסור לירות בהם זה בושה כל צהל זה בושה שיתחילו להתעורר על כל ערבי שמרים אבן צריך לקבל יריה בראש מזל שאני לא בצבא כי ממזמן הייית יושב במאסר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אלא הורים שכולים ?
עופר,
21/12/04 07:26
|
מי באמת עומד מאחורי דברים כאלו? אולי הם מונעים בידי אויבים . מדוע מעריב לא מפרסם שמות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הורים שכולים שנפלו בפח.
ל"ת
דוריקם,
21/12/04 08:40
|
|
 |
הפוליטקאים המושחתים.
אב לבן קרבי,
21/12/04 08:31
|
האויבים האמיתיים הם הפוליטקאים המושחתים!!! צודקים ההורים השכולים בכל מילה!!! בני משרת ביחידה קרבית הצבא מתקמצן להשקיע בהסעות החיילים יושבים שעות במקומות מסוכנים מחכים לטרמפים, ומצד שני הכניסו לממשלה שרים מיותרים ממפלגת העבודה בתקציב של עשרות מליונים בשנה. לך תלחם עבורם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש! אתה אדם עלוב.
ל"ת
כפיר,
21/12/04 08:18
|
|
 |
אדן עלוב נפש
אתי,
21/12/04 11:56
|
אתה אדם עלוב נפש מאיזה התנחלות אתה לך אתה תהיה בשר תותחים לממשלה רקובה ומושחתת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אמרתי מזמן
אבא ללוחם, מוטי,
חיפה,
21/12/04 07:03
|
יש לקיים את חוק גיוס חובה ולשלם למתאימים שכר הוגן ביחוד ללוחמים, ידוע היום מי שלא רוצה להתגייס יכול בקלות להוציא פתור, יחד עים כך התשלום חלילה למשפחות הנופלים לא צריך להיות מפלה בין סדיר לצבא הקבע וזו אפליה שזועקת לשמיים, סימו לב, בני הלוחם מרוויח כן, 1 ש''ח לשעה, האים זה צודק, בתנאי שירות קשים ומסוכנים, יש אמת בדברים של המשפחות השכולות. והלוואי שלעולם אף משפחה לא תחווה דברים אילו. נ.ב. החישוב נעשה לפי 24 ש''ח ליממה שהם 24 ש''ח כול 30 ימים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אם שכולה
ש.ש,
מרכז,
21/12/04 06:57
|
יש אמת בחוסר ההתיחסות והאטימות של משרד הבטחון, וכן מצבינו הכללי מאד קשה כי יכולות ההשתכרות של ההורים השכולים יורדת באופן דרסטי(בעלי פוטר כי לא היה יעיל כל כך...)אני הורדתי במשרה כי אין כוח ויכולות נפשיות להמשיך ולתפקד עם שאר בני המשפחה, אבוי לנו ! אך.. לקרוא ולא להתגייס?! זה בני לא היה מוכן! אנחנו ממשיכים לתרום ובנינו בצבא בתפקידים תומכי לחימה. המערכת חייבת להשתפר ולשפר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
ובכלל זה למה ?
Avi Ecuador,
21/12/04 06:57
|
מי שפלסטין מבין למה איפה ששרון ירצה עם פרס ומוקטעה בלי עראפת.
אני כבר כתבתי חמישים אלף תגובות באתר הזה - אבל הכנה לפלסטין שרון לא התקשר אלי כי אין חברון בלי פרס והכל לא תפוחים ותמרים.
אני הולך להביא קצת KY ולעשות לעצמי טוב, כי אני לא רגוע.
ובאמת הכנה לפלסטין - מוקטעה - כי צה''ל לא היה שרון עם ביבי של פרס... או ... או.... או... גמרתי. אההה!!
תודה. שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שכתבת זאת רמת ההשכלה
לשמאלן המתחזה,
21/12/04 08:56
|
|
 |
תודה ידידי
Avi Ecuador,
21/12/04 15:31
|
|
 |
30.
הפתרון חד הוא: לא להתגייס
ו אורי,
תא, הלב בעזה,
21/12/04 06:57
|
התגייסות לצבא הכיבוש הישראלי משמעותה חבירה לארגון טרור, השתתפות בדיכוי הפלשתינאים, תמיכה בגוף המפיץ נשק בעולם, לרבות לידיים מפלצתיות, ובנוסף - היעקדות על מזבח חזון אימפריאליסטי, השחתת המידות, הקהיית החושים, ביעור הדעת, השלת הנימוסים ורידוד התרבות.
כל אלה ועוד מורים לכל בן תרבות מינימלית, לא ללכת למלחמתם, לא להתגייס לצבא.
ו אורי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפתרון שלי אליך
משה,
21/12/04 11:49
|
אני מאחל לך שחייל שמכיר אותך, יראה אותך מתפוצץ בפיגוע, ולא יעזור לך - בשם ''צבא הכיבוש הישראלי''. חתיכת טינופת, עוכר ישראל. תמשיך לינוק מאמא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורי אתה מוזמן גם לעבור לגור ש
אושר,
21/12/04 09:50
|
אם הלב שלך בעזה אתה מוזמן לעבור לגור שם יה עוכר ישראל שכמוך מי יתן ושבקרוב נשמע שאתה מסניף פרחים מהאדמה אמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה ממש לא העניין בכתבה הזו. די
שטות,
21/12/04 09:16
|
|
 |
חבל ....
אריאל,
ירושלים,
21/12/04 09:15
|
באמת חבל שלא נהרגת באיזה פיגוע.... לא,אתה יודע מה...חבל שלא נפצעת והפכת נכה....היית מדבר אחרת.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30- ur just a garbage fagot
Mark,
21/12/04 11:33
|
|
 |
29.
dont be naive likke us
zipi,
tel aviv,
21/12/04 06:42
|
i am disappointed in those parents,they shouldnt have done it
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
halachimes
yossi,
tzafone,
21/12/04 05:52
|
|
 |
ביילין ומחסום WATCH...
ל"ת
חחחחחח,
21/12/04 08:38
|
|
 |
27.
ליבי עם השכול שנרמס כבודו
אברהם,
21/12/04 05:51
|
ארץ אוכלת את יושבהה. לאיזה דרגה חסכון על ידי מוות, כך גם רוצים לעשות לענייה ישראל באלפיהם ועדיין שותקים, מי יתן ולפיד המרד יבער ויתן את אותתם ויכול מהפך הולם הגון עלכל המקופחים ישכון צדק בכל שכבותהם. כנראה זה שיטה לחסל אותנו לאת ובטוח דרך התוכנית הכלכלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השכול עושה עבודה טובה
גיל אזולאי,
21/12/04 10:25
|
|
 |
שתהיה הורה שכול תבין!
ל"ת
אבי,
22/12/04 09:42
|
|
 |
26.
Frankly, this is bull.
Me,
21/12/04 05:42
|
The leftists do their best to ruin Israel. They do their best to help the terrorists. Some of them are Horim Shakulim.
The Praklitut should look and see if there is a felony involved.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מאבק לא צודק
אבנר,
21/12/04 05:42
|
אם כל הצער והכאב על המחיר היקר ששילמתם באובדן יקירכם אתם אינכם צודקים במאבק הזה . מאוד כואב לי להגיד את זה ואני כואב את כאבכם. המדינה נמצאת במשבר כלכלי מתמשך של שנים , יש אנשים רבים שאין להם מה לאכול , על כל עובד שמביא משכורת הביתה מעבודה קשה יש עשרה מתעלקים אם זה דתיים אם זה זקנים אם זה מובטלים אם זה אנשי סעד מסורתיים , אם זה חולים כרוניים וכו' וכו' . מדינת ישראל זה לא אמריקה ואין כסף בלי גבול , אתם לא יכולים לשערך את מות יקירכם בסכומי כסף , חייל מילואים שהשאיר משפחה אישה וילדים זכאי ליותר מחייל סדיר כי צריך משהו שיתמוך במשפחתו שהוא היה מפרנסה . אבא של חייל סדיר שנפל אינו יכול לצפות שהמדינה תממן את טיפוליו הרפואיים לעד בגלל המחיר היקר שנתן . הלוואי שהמדינה היתה יכולה לתת אבל אין מאיפה . אנחנו חיים במדינה קשה שגובה מחיר יקר אבל אנחנו בכל מעודנו רוצים שהיא תמשיך להתקיים לנצח כי אין לנו ארץ אחרת . מי יתן שלא נדע יותר צער וכאב של שחול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ג'ובים תפורים של משרד הביטחון
תמים,
21/12/04 08:36
|
משבר כללכלי??!!! הצחקת אותי!! אם רק היית יודע את סכומי העתק שמרוויחים כל הפנסיונרים לשעבר יוצאי צה''ל, פנסיות של עשרות אלפי שקלים בחודש ובנוסף משכורת תפורה ממשרה חדשה של משרד הביטחון, לדוגמא מוטי שלו מנכ''ל יד לבנים:ג'וב תפור של משרד הביטחון פנסיה 20000 ש''ח משכורת 40000 ש''ח. אתה תמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
שהצבא יצפוצץ! חופש הדיבור חשוב
מיקי,
21/12/04 05:28
|
בשנות השבעים בארה''ב שברו את הכלים נגד הצבא וכתוצאה מכך נוצר מצב שפוי יותר.
הצבא שלנו מושחת. הפוליטיקאים שלנו מושחתים. חופש הדיבור עליון ליוקרה המזוייפת שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
צודקים ב 100 אחוז !
גולן,
בני ברק,
21/12/04 04:46
|
צודקים ב 100 אחוז !
צבא מושחת ורקוב, ממשלה וכנסת ארורים. הדרך היחידה לקבל צדק היא לא להתגייס ולסרב לעשות מילואים עד שלא ישתנו דברים. הטייסים והקצינים עשו אותו דבר כדי לקבל השוואת תנאים בביטוח ונצחו בגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
איך שהכסף גורם לזילות המחיר
Surfers Logic,
21/12/04 03:37
|
חייבים לשמוע, חייבים להקשיב, אסור להסכים, אסור לקבל ואסור להשלים.
אין לנו ארץ אחרת על אף מחדליה וליקוייה.
חובה למנוע המחדלים, לרפא החוליים ולתקן הליקויים. רק למדינה ואזרחים חיים יש הסיכוי לקיים את שהושג ולשפרו.
צ.ה.ל. הוא חברת הביטוח הלאומית של מדינת ישראל ובטחון אזרחיה.
יש לנו את הצבא הטוב ביותר שהיה אי פעם לעם היהודי, אסור שיהיה לנו צבא אחר, וחובה שיהיה לנו צבא להגן בעת מלחמה ולהבטיח את קיום השלום כשייכון.
אוכלוסיית מדינת ישראל מתקרבת ל שבעה מיליון, בדומה להרבה מדינות וותיקות בעלות מסורת של ממשל ואדמיניסטרציה.
אף אחת ממדינות ממוסדות ומנוהלות כהלכה אלה לא צמחה מ 600.000 ל 6.000.000 ב 50 שנה. אף אחת ממדינות אלה לא נאלצה ללחום על חייה וקיומה, לא התחזקה והתעצמה במשך 54 שנה כמו מדינת ישראל.
הגידול וקצב הגידול עם תרומתם לחוסנה של מדינת ישראל, הביאו גם לסיאוב מערכות שבו יש להלחם מלחמת חורמה.
מנהל תקין ושקיפות הם התנאים שעל האזרחים לדרוש ולכפות על מערכות השלטון והממסד.
זה חיוני, זה בנפשנו וחובת כל האזרחים להתגייס למשימה זו.
לצערנו, לא ניתן לשאול את אלה שנפלו האם ביקשו שלאחר נפילתם, משפחותיהם יטיפו להשתמטות משרות בצ.ה.ל. ולפירוק המדינה.
ייתכן ושינויי העתים מצדיקים צירוף השאלה הזו לכל הטפסים והחתימות להן נדרש הנוער המתגייס.
צ.ה.ל. הוא הערובה לקיומה של מדינת ישראל ושל העם היהודי.
כבר קרה שהמציאות הייתה אחרת, לא הייתה מדינה, לא היה צבא, היו מלחמות, נפלו חללים, היו וישנן משפחות שכולות מהתקופה בה זו הייתה המציאות, למי הגישו המשפחות השכולות את החשבון בהעדר מדינה ?
חוסנה ומוסרויותה של המדינה נקבע ונמדד על פי מידת ערנותה ומחויבותה ללוחמיה שנפלו ולמשפחותיהם.
אין צורך לפרק, מדינה שבה להורים שכולים יש תחושת אפליה, קיפוח והתעמרות, מדינה שבה הטיפול והיחס להורה שכול תלוי במוניטין ובתיחכום או כושר התיכמון של עורך דין, מדינה וחברה כזו למעשה מצהירים על פרוק מרצון, ובמקרה שלפנינו, אובדן השליטה הוא תחילת תהליך ההתפרקות.
המדינה המתפרקת היא לא רק של המשפחות השכולות, מדינה מפורקת יוצרת עם שכול, אשר על כן הבעיה היא של כלל האזרחים וככל שנקדים ונטפל בהגינות בכל הדורש טיפול תהיה זו פחות מליצה לומר כי במותם ציוו לנו חיים בהם נוכל להסתכל למשפחותייהם בעיניים תוך ידיעה שנהגנו ביושר במקום להיות אטומים או מתביישים במחדלינו.
חבל שהנושא הכואב הזה הגיע למחוזות שהגיע. לטוב ולרע לצעקה ולתקשורת תפקיד. אך איך אנחנו כאזרחים יכולים להביט במראה ולעבור בשתיקה על הציניות הבלתי נסבלת על המיסחור הבלתי מוגבל של כל נושא כולל הרגיש ביותר ? איך אפשר לדון ולהתכתב על משפחות הנופלים כשעל המסך, מעל מדור התגובות בו אנו מצויים, מתנוססת תמונתו של הרוצח ג'יבריל רג'וב שבלעדיו היו פחות משפחות שכולות בישראל.
היכן הרגישות של מערכת מעריב, הגולשים, מובילי הקמפיין ? אפילו כדי להסיר חשד לקמפיין משולב, ראוי היה להסיר את הקישוט הנואל הזה מהמדור כשדנים בשכול. זו ההסתאבות בהתגלמותה לנגד עינינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק מי שאיבד ילד מבין אותם!!!
ל"ת
אברהם,
21/12/04 08:38
|
|
 |
21.
אחות שכולה ''טרייה'' שלא מסכימה
לי,
21/12/04 03:31
|
אם כל הכבוד , ויש כבוד למשפחות שהתאגדו והחליטו להוציא מסר שלדעתי הוא לא בריא, אני מאמינה באמונה שלמה שהבנים שלכם לא היו מסכימים איתכם. אני לא חושבת שמשפחתי נפלה בפח על זה שאחי נהרג כי רצה לתרום למולדת. ואם אתם חושבים שנפלתם בפח אז אתם מוזמנים למצוא לכם מדינה חדשה לגור בה. אני שמלאנית בדעותי, אבל בין לרצות בשלום ובין להטיף על אי גיוס לקרבי יש הבדל של שמיים וארץ אחי נתן מעצמו ואהב כל רגע , והצבא שינה אותו לטובה ולכל הקרביים והעתידים לשרת בקרבי - אני מצדיעה לכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמא שלך מבינה!!!
ל"ת
אם שכולה,
21/12/04 08:38
|
|
 |
זו הרגשתם והשלטון מצפצף עליהם
אברהם,
21/12/04 06:03
|
את זה הם רוצים לשנות, כי השלטון לא יודע דרך אחרת חוץ מאשר וכשי מעמידים אותו במקומו, כך גם עושים לעניים אשר תרמו ולחמו וגולזים מהם את כל חסכונותהם מרוששים אותם ומחכים שהם יתאבדו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
חופש הדיבור ושיוויון הדם.
נאיבי,
21/12/04 02:34
|
להורים השכולים, כמו לכל אדם במדינה, יש חופש דיבור, חופש מלא, לומר את כל אשר על ליבם. לא נעים לממשלה ולצבא לשמוע? שלא יעמידו אותם במצב כזה שהם צריכים לדבר על שדמם של יקיריהם לא שווה דבר כספית לראשויות ולצבא. הכתבה מדברת על מות של כ-250 איש בשנה- 200 מרשלנות הצבא (שמשלם גרושים על מעשיו) ו-50 מתאבדים מהתעללות ולחץ ע''י אותו צבא (ששוב משלם גרושים על מעשיו). זו שערוריה שכל כך הרבה משפחות מצטרפות ללא קשר ללחימה למשפחות השכול, במות מיותר שניתן היה למנוע. האמת הצרופה היא שכסף מדבר. אם חייל יהיה חשוב כמו טנק וכמו מטוס, אם מותו יעלה סכומים יותר משמעותיים, היחס לחייו ולחיי ובריאות משפחתו ישתפר פלאים. די לאפליה המיותרת והמזעזעת. הם צודקים בדרישתם לשיוויון דם ופירוט הסיכונים בפני מי שעלול להקריב את היקר מכל. כדאי שהצבא יסיק את המסקנות כפי שעשה לאחר רעש ציבורי עם ביטוח טייסי המילואים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
עם כל הכאב...אני בז לכם
בני,
מרכז,
21/12/04 02:29
|
איש לא יבין את כאבם של הורים ששכלו בן.....אבל אתם ומי שעומד מאחוריכם חבורת שמאלנים שגורמים לכאב יתר לכל ההורים השכולים באימרותכם הנפשעות.....אתם נותנים כוח והצדקה לרוצחים שיום יום מנסים לפגע ולירצוח בנו ואתם מתעלמים מכך שישנם הרבה הורים שכולים וילדים יתומים ועוד אלפי פצועים יהודים , שכל מה שעשו זה היה לינסוע באוטובוס או לשבת באיזה בית קפה.
בקיצור חפשו לכם נתיב אחר להנציח, להתאבל או להתפלל על יקירכם (שהם גם יקיריינו) שנפלו ודי עם האימרות הדמגוגיות והצביעות של מי שמאחורכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הבן שלך יהרג לא תבוז לנו
ל"ת
חיים,
21/12/04 08:39
|
|
 |
I agree with you.
ל"ת
Moshe,
21/12/04 05:35
|
|
 |
YOU ARE 100 % RIGHT
ל"ת
MEIR YAEIR,
U S A,
21/12/04 04:51
|
|
 |
כמה שאתה אטום
לא משנה,
אי שם,
21/12/04 03:24
|
הרבה מאוד חיילים נפלו על הגנת המולדת, אבל תסביר לי מה ההצדקה לכל אותם החיילים שנפלו בעשרים שנה האחרונות ביש''ע. היום או מחר יחזירו יותר או פחות לא משנה אבל הילדים האלה אינם עוד וההורים שבורים נפשית ומנטלית. יותר מדי חיילים צעירים ( עתיד המדינה הזאת ) נפלו סתם! במשחקים פוליטיים אלו או אחרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה קרה בכמה שנים האחרונות?
ציונית,
21/12/04 04:17
|
אה? כאשר טבחו בנו בכל מקום ציבורי אפשרי ופוצצו אותנו לחלקים?? לולא חיילינו הפיגועים היו פי 100 אם לא יותר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מנהיגים לדורותיהם
שלו,
21/12/04 02:18
|
במשך כשישים שנות ישראל כל שהצליחו מנהיגי העם להביא לעמם הוא. שכול......עוני....שחיתות.....כיבוש.... פראירים אף פעם לא מתים הם רק מתחלפים!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
Risks of Army to be clear
Ronen,
USA,
21/12/04 02:00
|
Just like on every packet of cigarettes the risks are written, our children need to learn the risks of Army service. Right now they are getting the Army's view and peer pressure. More information about advantages and risks, including but not limited to death, need to be given so they can make an informed choice.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
Its about time for the truth
Shlomo,
Jerusalem,
21/12/04 01:44
|
I serve in miluim in Gaza and I was in Givati but the Army is not clean - and it is about time that the truth is out and speaks agianst the army - our live are not Hefker - Shlomo Gdood 9217 Hativat Hanegev Miluim
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אליעזר, בן יהודה, אתה שם?
פייגל'ה,
בייגל'ה,
21/12/04 02:24
|
שלמה היקר! האם גם אתה כוענונו, אחינו היקר, מסרב לדבר בשפת הקודש (שפת הבושה)? פשוט, שנדע......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
Balance of Advantages & Risks
Transparency,
in marketing,
21/12/04 01:24
|
The young students get the Army's recruitment information and peer pressure. They need to be made aware of the risks involved in the Army. There are many more risks besides dying. An objective agency has to show the risks and advantages, and unfortunately the army is not objective in this case. Therefore the parents who lost their children should speak up!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הכיבוש ופשעיו הורסי המדינה
ל"ת
סוף סוף,
מרכז,
21/12/04 01:21
|
|
 |
13.
עם כל כך בזיונות
Avi Ecuador,
21/12/04 01:20
|
ומציאת כיסאות לפרס ודומיו, עם כיוון ברוורס ובניית פלסטין ופתירת אנרכיה לפלסטינים שקוראים לזה טרור, עם ניקוי אתני ליהודים והקמת מדינת פלסטין בשטחים ובישראל, עם פצצת זמן עכו יפו המשולש והמזורגג ... היום מכינים לנו שרון ואחיתופל, סליחה, פרס אסון,אז מה הפלא? שרון מפורר את העם ומציב לו מטרות לא נכונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yishar Koach, Avi
Moshe,
21/12/04 05:36
|
|
 |
צפונה או דרומה מקיטו???
פייגל'ה,
בייגל'ה,
21/12/04 02:27
|
אבי, אתה בטוח שאתה באקוודור? אולי שתית את הנוזל העונה לשם ''סן פדרו'' ויש לך חזיונות. כך אוטובוס וסע לאוטוולו. יפה שם.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אקוודור
ש,
21/12/04 08:41
|
אקוודור זה שם המשפחה שלו, כמו שיש משפחות סביליה, טולדו וכד'
אבי תקן אותי אם אני טועה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין מה זה
Avi Ecuador,
21/12/04 02:54
|
אוטוולו?! זה זה חומוס, גלידה, מרק? הייתי שמח אם תסבירי לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחילה, מחילה, מרק????
פייגל'ה,
בייגל'ה,
21/12/04 04:15
|
סליחה, אני בושה ונכלמת בעצמי. חשבתי שאם מישהו כותב אקוודור אז הוא אכן שם. אהיה מאוד עצובה בשבילך אם יתברר שאתה בפתח תקווה במקום באקוודור היפה...... (הייתי שמחה להיות אפילו בפתח תקווה. הגלות קשה אפילו אם היא זמנית). אוטוולו, אגב, זה כפר אומנים יפה בצפון אקוודור. מחילה. (מחול? מחול? מחול?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי כדאי לבקר שם לא?
ל"ת
Avi Ecuador,
21/12/04 06:15
|
|
 |
בוודאי אקוודור, תראו את השעות
יוסי,
21/12/04 08:59
|
|
 |
12.
חלילה לי מלשפוט אתכם בצערכם.
שם,
ת-א,
21/12/04 01:20
|
אני בטוח שכול עם ישראל כמוני כואב את כאבכם, יום יום ושעה. מכתבכם קשה מנשוא לי ושלכמותי בוגרי יחידות קרביות בצה''ל ואבות ואמהות לנערים ונערות העומדים בפני גיוס לצה''ל. אחי ואחיותי הורים שכולים, אין לי ארץ אחרת ואת הארץ הזאת אני אוהב ונמשיך להגן עליה בנשינו ובטפנו ולהלחם למען השלום, דמם של ילדכם לא נשפך לשוא, בזכותם אנחנו כאן ולעולם לא נשכח אותם. שלכם באהבה, אחד מאחיכם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, אבל
מוטי ק. אליעזר,
21/12/04 07:07
|
למה האפליה הזאת בין חללי קבע לסדיר קרא טוב את הסכומים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למוטי
שם,
ת-א,
21/12/04 08:04
|
מוטי, אחי, קראתי קרוא היטב וזה מקומם, אבל האם לדעתך הדרך שנבחרה היא הדרך הנכונה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
האמת בפרצופ האומה
מיה,
21/12/04 01:17
|
זו האמת הכואבת של מדינה במלחמה תמידית, שהרי בכיבוש צריך הרבה חיילים פעילים. מאכזב מאד שאין תגובה רשמית של צה''ל. כנראה שהם צריכים הרבה סקיצות בכדי להגיע למענה סביר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה מחבלים פעילים יש אתה יודע?
ל"ת
ציונית,
21/12/04 04:12
|
|
 |
כל יום של כיבוש נוספים אלף!
ל"ת
בינה ודעת,
מועצת רשע,
22/12/04 10:23
|
|
 |
10.
קול השפיות
נינה,
21/12/04 01:02
|
אני איתכם בכל מילה.הלוואי ובני השמונה עשר יהיו נבונים מספיק בכדי להבין ולקלוט את המסר הזה. אכן בשר לתותחים!!!! מי יתן וקולכם ישמע בכל מקום. עלו והצליחו במשימתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואנחנו נהיה בשר לתותחים גם...
ל"ת
לולא החיילים,
21/12/04 04:11
|
|
 |
9.
LEAN HIGANU?
Simon,
France,
21/12/04 00:59
|
HAKEEV lo yachol lehasbir hakol velisloach hakol. Bizchut hakorbanot , chayim anu ve gam hahorim hashakulim. Busha uklima lachem!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
לצערי צפוי
Avi Ecuador,
21/12/04 00:56
|
מה תסביר להם? שצה''ל הפך לצבא הכנה לפלסטין ואתה תקים מדינה פלסטינית ותפתור אנרכיה בפלסטין שקוראים לזה טרור? שתעשה ניקוי אתני ליהודים? ששרון ופרס יביאו לקו הירוק ואפילו לא יקראו לה צ'כוסלובקיה? שתהיה מדינה בקו הירוק עם 5.2 מיליון ערבים בעוד 30 שנה ומדינה אתנית נקיה מיהודים לפלסטינים? אז בשביל מה צה''ל? נסופח לארצות הברית ויפורק צה''ל, צבא האמריקאי שיהיה בו מתנדבים מהשמאל יוכל להתגייס בגאווה ולהילחם בקוראה מחר. טוב, לא חשוב, העיקר שלשרון ומשפחתו יש אי ביוון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
הגזמתם בגדול
דן,
21/12/04 00:56
|
נכון שהמערכת צריכה טילטול רציני, נכון שהורים שכולים לא מקבלים את מה שכולנו חושבים שמגיע להם, נכון שחיילים בני 18 הם נערים תמימים שעושים דברים שבגיל 30 לא היו מוכנים לקבל, אבל כותבי המכתב הזה עושים בדיוק את מה שהם מאשימים את הצבא בו - שטיפת מוח דמגוגית לבני הנוער. הדיון הציבורי החשוב הזה צריך להתקיים מעל ראשם של החיילים הסדירים, שבלעדי המוטיבציה שלהם לא תהיה לנו מדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מכתב ההורים
קצין במיל,
מרכז,
21/12/04 00:47
|
כל הכבוד,פשוט כל הכבוד. די למיתוסים הריקים הללו אין שום סיבה בעולם שכך ינהגו בכם.גידלתם אותם בצורה מעוררת כבוד ובסוף הם חוזרים בארון.די,אל תפסיקו עד שקולכם ירעיד את הארץ המושחתת הזו.מצידי שיביאו שכירי חרב והבנים שלנו שישארו איתנו.אני מצדיע לכל אחד מילדכם ולמאבקכם הקדוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אני מקווה שהתקשורת
ע,
21/12/04 00:39
|
תהיה מוכנה לשמוע גם הורים שכולים שמתנגדים להשתמטות.מדובר בפוליטיקה נטו! אנשים שגייסו את המצוקה כדי למצוא במה לדעות שלהם,כמו 4 אימהות.מעניין מתי יאיר (קונצנזוס) לפיד יהפוך את זה למשהו ''ישראלי''.
תנו להם עוד חודש בתקשורת ותבינו את המניעים האמיתים שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אנטישמי שונא יהודים קראתם לי
Yossi V,
21/12/04 00:38
|
כשטענתי וכתבתי כמעט את כל טענות ההורים השכולים כבר במשך שנים.
חבל, באמת חבל שצריך להגיע למצב של משפחה שכולה מקופחת כדי להביע כאב אישי כאשר אפשר (היה) לחזות אותו מראש ולמונעו.
הלוואי שאני טועה, אך מתוך נסיוני שלי, יפלו דברי ההורים השכולים על אזניים ערלות כי הנוער הישראלי והוריו המליטנטיםעדיין ששים אלי קרב, ומחפשים את כל התירוצים 'להכות באוייב האכזר'.
אדרבא, תשאלו, תיווכחו ותהיו נדהמים לגלות שלו מכתב שכזה היה מופנה אל ההורים השכולים עצמם בטרם ילדיהם נפלו, אחוז ניכר מהם היה מתייחס אליו (אל המכתב) בזלזול ובבוז.
את חורבן התהילה הטופח על פניהם מגלים ההורים יום לאחר שמדינה שלמה הצדיעה לבנם בהתחסדות צדקנית באומרה: ''במותך ציווית לנו את החיים...'' רק אז מגלים ההורים שהמוות אכן היה לשווא - כי מוות הוא תמיד לשווא. והטיפול הקבוצתי (המובנה, או המזדמן) המתרכז ברגשי האשם שלעולם לא נגמרים של הורים אלו מביאים אותם לצאת מן ההארון (הגבורה) לזעוק את זעקתם, זעקת כל קורבן להתעללות: ''זה לא אנחנו, זה נכפה עלינו...''
האירוני בסיפור הוא, שההורים הפוטנציאלים שאמורים יהיו לצערנו להצטרף למעגל המחאה הזה, לא יבינו ולא ירצו לקבל את דברי ההורים השכולים של היום, אלא ביום בו יתממש החורבן בביתם.
עצוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף להיות אב שכול מאשר אב
ל"ת
למפלצת כמוך,
22/12/04 10:10
|
|
 |
כאילו מזיז לך מהורים שכולים פה
ל"ת
ציונית,
21/12/04 04:09
|
|
 |
יודע מה...אתה לא אנטישמי אבל..
רמי,
רמת גן,
21/12/04 02:52
|
יש לי ידידה קרובה שהיא עובדת כעובדת סוציאלית ובעלת תואר בפסיכולוגיה , פעמים רבות היא ישבה וטיפלה בנשים מוכות שהגורל פשוט התאכזר . אך פלא הדבר אחוז מסוים מאותם נשים אומללות פשוט האשים את עצמם בקבלת המכות , מסיבות שונות כמובן כמו ''הייתי באמת לא בסדר'' , ''לא הכנתי לו אוכל בזמן'' ועוד כל מיני תרוצים....
אתה ידידי ...אתה לא אנטישמי , אבל אתה סובל מאותה תיסמונת של הנשים המוכות , אתה יכול להבין בצורה מצוינת את המאבק הפלסטיני האלים , אתה יכול להביט על עצמך במראה ולהגיד איכס כמה שמגיע לנו מכות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחייך?!
Avi Ecuador,
21/12/04 02:07
|
לשפל מתחזה כמוך כואב על יהודים? כואב לך על האחים שלך. מי יבנה אותכם אם לא צה''ל? מי יתן לכם מדינה בכלל אם לא ישראל ומשה והרצל להבדיל של פלסטין שרון שהתבלבל וחושב שהוא צריך להקים את פלסטין מכנסת ישראל ולא מהמוקטעה. צבוע, כבר למדנו אותך, אני מוריד עליך שוב מנת מיים למרות שאני יודע שתצוף שוב בשמי או בשמות אחרים שכבר עשית היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SHTIFAT MOACH
D.E.W.,
21/12/04 03:17
|
israeli teenagers are going through a BIG brainwashing in high school, i remmember it, in yud-bait . today i'm 19 yrs old , live in the us of a i'm looking at my dear friends and see how they ''enjoing'' the army, like they've been told. i'm reading israeli newswebs and it's grate not to be there
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה טוב שאתה לא כאן
מרק,
22/12/04 08:18
|
|
 |
3.
התבישו לכם בניכם מתהפכים בקברם
אב שכול,
21/12/04 00:31
|
מזעזע לראות עד היכן יכולים קומץ של אנשים חסרי רגישות ונצלנים להגיע . נציגים אלו הם קומץ של אספסוף שאינו מייצג את המשפחות השכולות היקרות והדואבות באמת . מנסים לנצל ולנצל ועד כמה שרק ניתן לנצל .. שר הביטחון עם הארגון היציג ואנשי ציבור עושים רבות לבחינה בצורה תרבותית ואחראית את כל צורכי ההורים השכולים אך אתם לא נבחרתם ומנסים בדרככם השפלה למנוע בכל דרך את העבודה הטובה של ארגון יד לבנים המייצג באמת את המשפחות השכולות . בניכם היקרים אשר חרפו נפשם למען עם ישראל היו בזים לעשייתכם ודרככם . מנעו את הבושה במעשיכם והזהרו מחציית הקו האדום של פגיעה באושיות החברה ובביטחון המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
I am shocked but
Kanga,
Oz,
21/12/04 00:24
|
I agree
The poor treatment by the government offices has pushed the parents over their limit. Those who have payed the ultimate price to by 'giving' their loved ones in the name of defending the country should not be treated with the most respect. Not doing so will and has led them to this course of action.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הכל בשביל כסף??
שי,
21/12/04 00:13
|
''המתגייס חייבים לדעת שיש אפליה בין הרוג איש קבע או מילואים להרוג חייל סדיר. משפחה של חייל סדיר מקבלת 65 אלף שקל במקרה של מותו, ואילו משפחת איש קבע מקבלת 300 אלף עד 500 אלף שקלים... חייל סדיר לא שווה הרבה במותו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משרד הביטחון מזלזל בהם!!!
ל"ת
ריקי,
21/12/04 08:42
|
|
 |
כמה מקבלת משפחתו של מילואימניק
יוצמך,
קרית שאול,
21/12/04 01:19
|
|