 |
108.
אם השמאל יתנדב, תפתח אש!!!!!!!
ל"ת
המזהיר,
07/01/05 13:42
|
|
 |
107.
אתם יורים לעצמכם ברגל. כנסו.
נתי,
07/01/05 12:15
|
היוזמה הזו היא בדיוק שאיפתם של המתנגדים לגירוש: לא מדובר בפעולה לגיטימית של צבא ההגנה לישראל, אלא בהתעללות סאדיסטית של מלציה של קנאים שונאי מתנחלים, שרצים להתנדב בשמחה לכל מה שקשור בחורבן והרס. זה מה שקורה כשאידאולוגיות קורסות, ואנשיהם מתבוננים בקנאה ושנאה על ציבור שנשאר מאמין ואידאולוגי. לא מדובר על רצון בשלום - אלא ברצון להראות לציבור האידאולוגי שמעצבן אתכם - שניצחתם אותו, והצלחתם לפגוע ביקר לו. אולי לכך התכוונו חז''ל שאמרו שבית שני נחרב בגלל שנאת חינם: זה לא עונש על השנאה, זו פשוט תוצאה ישירה שלה. רבותי - ההיסטוריה חוזרת! רחמנא ליצלן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
מחפשת מתנדבים לסילוק השמאלנים
פעילת צדק,
ישראל,
24/12/04 00:31
|
|
 |
105.
אני חתמתי. יוזמה מבורכת !
ל"ת
כדורא פארס,
23/12/04 21:32
|
|
 |
איפה חותמים?
תושב עזה,
רפיח,
24/12/04 00:44
|
|
 |
104.
סוף סוף !
אדם צלר,
23/12/04 16:14
|
נכבוש אותם כדי לשים קץ לכיבוש.
נחסום אותם כדי להפסיק עם המחסומים.
נגרש אותם כדי לשים סוף לגירוש.
נשפוך את דמם כדי לסיים את שפיכות הדמים.
נהרוס את בתיהם כדי לשים קץ להריסת הבתים.
סוף סוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאה דרשת...
ישראל,
24/12/04 00:50
|
אין כמונו אוהבי שלום - ''שלום עכשיו!'' הששים אלי קרב ומלחמת אחים... למען השלום עם אויבינו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
גיוס המוני במחנה ה''שפוי''.
ספי בן יוסי,
23/12/04 16:09
|
מהמטוס המעופף של ''שלום עכשיו'' נמסר כי תנועה ערה של מתנדבים מ ''צבא ההצלה והמתנדבים של קאוקג'י'' ניכרת בכבישים המוליכים אל מטה ''שלום עכשיו'' בצומת יד מרדכי. מר אופנהיימר ומפקד הגייס החדש אל''מ מילואים רומן ברונפמן הביעו תקווה כי הרמטכ''ל יעלון ייתן ברכתו למתנדבים בעם. ''הגיס החמישי'' אמר ברונפמן '' יביא שלום ושלווה למזה''ת החדש , שלום שיהיה בר קיימא ומושתת על עקרונות החוק הבינלאומי , החלטות עצרת האו''מ , החלטות ועידת דרבן , הסכם סיקס-פיקו , תכנית החלוקה , החלטות ועידת חרטום והחלטות ועידת ואנזה''. דבריו נתקבלו במחיאות כפיים סוערות ובירי באויר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
גם אנחנו באים !
פולק,
23/12/04 15:52
|
בל''ד, גוש שלום, הועד הישראלי נגד הריסת בתים, חד''ש, אגודת הדוקומנטרים החופשיים ,יש גבול, כביסה שחורה, מד''ע, המרכז לאינפורמציה אלטרנטיבית, תעאיוש, קואליציית נשים לשלום, בת שלום, מחסום WATCH, נגה - כתב עת פמיניסטי, נל''ד, נשים בשחור, האם החמישית, פרופיל חדש, תנד''י, באדר מיינהוף , הבריגדות האדומות,WILP,זוכרות,אנרכיסטים נגד הגדר, אומץ לסרב.
יש מקום לכולנו על המשאית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אנחנו.
א. בן בלה,
23/12/04 16:33
|
FLN ,וויאטקונג IRA , ETA,PLO,OLP, וחמר רוג'. יש התלבטות בקרב הANC אבל נראה שהם יצטרפו לגדוד לוחמי הטוטסי המתארגן בחסות נשיא טנזניה מר יוליוס נייררה ונשיא זימבבואה מר רוברט מוגאבה.
הבטאליון הקרבי משטח הכינוס בהרארה מחכה למשלוח הנשק שעתיד להגיע בכל שעה מתימן עם לוחמי המשמר הסוציאל-דמוקרטי של הנשיא עלי עבדאללה סלאח.
הצפי הוא כי רכבת אוירית ובה הלוחמים המאומנים על נשקם וציודם תמריא לקראת יום ג ' בצהריים ותנחת , אם מופז יסכים , בשדה התעופה נבטים שבנגב 6 שעות מאוחר יותר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואותי לא הזכרתם, אני אחטוף
אידי אמין דאדא,
23/12/04 18:06
|
|
 |
101.
מבוכה בימין .
יגאל אנסר,
23/12/04 15:38
|
מבוכה בימין עקב ההתגייסות הנרחבת בשמאל , לקריאת ההתנדבות של מזכ''ל שלום עכשיו , מר י. אופנהיימר.
ממקורות יודעי דבר במפקדת ''גוש שלום'' כי מספר המתנדבים עלה על 400 אלף. לעומתם טוען העיתון ''יתד נאמן'' כי מספר המתנדבים ליזמת השמאל הסהרורי הוא מעט יותר מ24 .
בבירור שעשה כתב רשת הCNN הסתבר כי מתוך 25 החותמים 7 היו שמות בדויים , ו2 הם אסירים בטחוניים שלא יוכלו להשתחרר אלא בעוד 2 מאסרי עולם.
העובדה נגנזה .
כתב הCNN וולף בליצר מסר בתגובה ש '' מספיקה לנו המבוכה בימין - ואין טעם להביך גם את השמאל הידידותי לסביבה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
אני קורא למתנדבים...
אלון בוזגר,
בית מפ' הפיס,
23/12/04 15:05
|
|
 |
נאה דרשת , אחא רחימאי.
בגד כפת,
יח''ד,
23/12/04 15:47
|
זה מזכיר לי בדיחה שמספרים אצלנו החבר'ה : -למה הכיפה היא עגולה ? -כדי לאפס את הכוונות ! חה חה חה . סיפרתי את זה ב''צוותא'' וזכיתי לפופולריות רבה , למרות מגבלותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
יש לי רעיון
קפט' יוסאריאן,
23/12/04 14:48
|
אני מציע להעניק לטור' רומן ברונפמן דרגות ייצוג של סא''ל בגלל תקינותו הפוליטית , בגלל רוחו הקרבית ובגלל הקרבות בהם הוא עתיד להצטיין עת ישמש דוגמא לחייליו לפני נפילתו בקרב המצור על נצר חזני.
לפני שייכרת ראשו מאש פצמ''רים ידידותית מכיוון בית להייה , עתיד סא''ל ברונפמן לומר את המילים האלמותיות באזני חבריו לנשק : '' בנופלי למען השלום , אני מצדיע ''.
תנחומי למשפחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצעה מצוינת.
לבנטי בריה,
דז'רזי'נסקי,
23/12/04 20:15
|
אכן מגיע לאיש הנצחה אחרי מות הרואי שכזה. גם שרותו כמלשין של הק.ג.ב. תוך סיכון חייהם של רבים וטובים ,צריך להיות מונצח על פלאק נחושת בקיר המזרח של אוניברסיטת פאטריס לומומבה. הידד ללוחמים באימפראליזם ובפאשיזם ! יחי הבאטאליון העממי ע''ש פאבל מורוזוב ! הידד להחלטות נשיאות התנועה ! לשלום ולקדמה נשימה פנינו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
הבהרה ותשובה לשאלות שנשאלו
יריב מרציפן,
23/12/04 13:18
|
ברצוני להבהיר כי ישנם כמה חוקים שעל המתנדבים הפוטנצילים לדעת קודם לגיוסם : א. צ'צ'נים ו''בוגרי אפגניסטאן'' יקבלו עדיפות בקבלת נשק חם. ב. על המגוייסים לשאת רשיון לנהיגה ברכב מנועי. ג. המתגייסים יאולצו לעבור בדיקות רפואיות במרפאת ''רופאים ללא גבולות'' תמורת תשלום אגרה בסך 12יורו , בהמחאה בנקאית לזכות ''PEACENOW'' בנק UBS ציריך, חשבון 523674B. מתגייסים שיימצאו לא כשירים לשירות ישלחו לעבודו חפירה ברפיח. ד. על המועמדים להצטייד במכתב המלצה מארגון הומניטרי כלשהו ע''מ לבדוק תקינותם הפוליטית. ה. חובשי כיפות או אנשים בעלי אוריינטציה חשודה - יידחו על הסף. ו. מועמדי טייסים יצטרכו להוכיח כי לא ישנו טוב בלילה בארבע השנים האחרונות. ז. דרגות קצונה יוענקו לבוגרי צבאות זרים בשירות סדיר וקבע מדרגות מקבילות לרס''ן , מיור , עקיב , אוברשטרומבהנפירר , או מפקח ששרות משרד הפנים המזרח גרמני (שטאזי לשעבר). ח.בוגרי הארגונים הבאים : סקוריטטה , NKVD , MVD, KGB, SIS, MI6 ,SORTEE ,מוחאראבת וSMRASH מתבקשים להביא תעודותיהם והמלצות מפקדיהם.
(-) בשם ועדת הגיוס ד. זוננשיין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
מתארגן ה''גדוד ה91'' וותיקיו
אלי גבעון,
לשעבר ''גבע'',
23/12/04 12:55
|
כולם להיות ב''צוותא'' ביום שבת ב10 בבוקר בדיוק. מי שיש לו נשק - שיביא. היפרדו מהמשפחה ובואו אל הדגל.
לא צריך להביא אוכל כי עמרי פדן ידאג לנו לקייטרינג , אבל רצוי להביא בגדים חמים ,נעליים גבוהות וטלפונים סלולריים.
מי שיש לו ג'יפ או 4X4 שיביא.
נשים - במכנסיים בבקשה כדי שלא יציצו לכם.
להשאיר תעודות בבית כי אצלנו אין אפלייה בין יהודים ללא יהודים.
מי שלא אוהב מים , ושותה משקאות מוגזים - שיביא לבד.
זה צבא פה - לא הפגנה בכיכר רבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהיו המבורגרים ? אני בא !
נדב,
ת''א,
23/12/04 21:14
|
אם יהיו המבורגרים חינם , וטיול בג'יפ אני גם כן בא למרות שאני לא מכיר את גדוד 91. אני לא מומחה בירי אבל לעומת זאת אני צולף לא רע על חתולות עם רוגטקה . נקבל מדים ונוכל להרביץ לדוסים. ככל שאני חושב על הרעיון , אני אוהב אותו יותר. גם אני מתנדב. אתם מקבלים גם חבר'ה עם עבר פלילי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
זאת מטרה ראויה !
רולף מנגלה,
דורטמונדט,
23/12/04 12:46
|
|
 |
95.
גם מתנדבים ממדינות ערב = (ב...
גיי,
23/12/04 12:43
|
בין הפרטים האישיים הנדרשים, המדינה ממנה מגיע המתנדב. בפני המתנדבים מוצגת רשימת מדינות אפשריות, בהם מדינות המערב כולל ארה''ב, גרמניה רוסיה, מדינות אסיה אך גם מקומן של מדינות מוסלמיות אינו נפקד. כך מוזמנים גם מתנדבים מ: איחוד האמירויות, בחריין, מרוקו, סעודיה, טוניס, תימן, סעודיה וגם סוריה, לחתום על טופס ההתנדבות לפנות מתנחלים.
כתבתנו מציינת כי בין המדינות המצויות ברשימה נמצאת גם: מדינת ''רצועת עזה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
אני חתמתי . ואתה ?
ל"ת
וולדימיר איליץ',
שאנשז-קרלוס,
23/12/04 12:42
|
|
 |
93.
אני מוכן להתנדב ! יש לי קלצ' !
א. טיבי,
טירה,
23/12/04 12:41
|
אבל אני לא מוכן לחתום על ''כבוד הרמטכ''ל'' . אפשר לשנות את הנוסח ? אגב , אני ''מלח הארץ''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
קדימה , מתנדבים אמיצים !
פרופ' קרמשנידט,
23/12/04 12:38
|
קדימה , בריגדה בינלאומית ! קדימה , לוחמי הסוציאל -דמקרטיה ! הכו בסרבים ! יחד נכבוש את ההר !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא פרופ' קרמניצר?
ל"ת
שוארצואלד,
26/12/04 06:55
|
|
 |
91.
בעייה משפטית סבוכה.
יוסף זמיר,
23/12/04 12:24
|
יוזמתו של מר אופנהיימר מעוררת סבך של בעיות משפטיות לא פשוטות.
מתנדב איראני (דוגמא לצורך העניין) , אם יגוייס למילואים בצה''ל לצורך פינוי המתנחלים וייהרג (קרוב לודאי) במהלך הפעילות , האם יחשב כ''חלל צה''ל'' ?
מה דינו של הרוג מקרב הפלנגות של השמאל שלא גוייס אלא הגיע חמוש בנשקו?
ומה אם ייפול חלל , טרנפריסט מטעם ה''אנרכיסטים נגד הגדר'' שאינו יכול להתחייל משום אי כשירותו הנפשית לשירות צבאי ?
האם יחוייב כל מתנדב להשבע נאמנות לצה''ל , או שמא יסתפקו במכתב המלצה של זאב שטרנהאל או טניה ריינהרדט ?
אם יישבעו המתנדבים , נאמנות למדינת ישראל ולחוקיה , האם ניתן יהיה להאמין לאנשים כמו אורי אבנרי , וענונו , טלי פחימה וזכריה זביידי שנאמנותם תהייה נתונה וששבועתם תהייה שווה פיסת ניר טואלט משומש ?
בעייה משפטית כבדת משקל.
כדאי להתייעץ עם אביגדור פלדמן או לאה צמל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
''מתנדב - אל תתקרב !''
קופירייטר,
23/12/04 12:10
|
|
 |
89.
אם כך אז אני נגד ההתנתקות!
אבי,
23/12/04 11:59
|
ברגע שהשמאל האנטי ציוני הזה מתנדב לפנות יהודים (כנראה שהם סרבנים סלקטיביים ואין להם יותר בעיה מצפונית ללבוש מדים) ואף לקרוא לפלשתינים לעזרה, אני לא רק מסיר את תמיכתי בתוכנית ההינתקות אלא אפילו אגיע לעזור למתנחלים להתנגד לפינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
בניגוד לשמועות - צרפת לא תתערב
ז'אק ל'אפברה,
23/12/04 11:46
|
דובר ארמון האליזה כינס מסיבת עיתונאים והסביר את החלטת הנשיא שיראק שלא לשלוח את חיילי ''לגיון הזרים'' ע''מ לעזור בפינוי , למרות הבקשה שנתקבלה ממר אופנהיימר.
''מאז ביין דיין פו '' אמר הדובר , ''לא השתתפו כוחות צרפתיים בלחימה בשדות קטל , מעמדת נחיתות''.
''צרפת אמנם אינה נייטראלית בסכסוך אך לא תתערב אלא אם כן תבקש ממנה ממשלת אבו מאזן , הלגיטימית , לשרת את מאבקה הצודק לשחרור לאומי ולהגנה על הטריטוריות שלה'' הוסיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל מתנדבים בלגים כן יבואו...
ז'וז'ה בובה,
23/12/04 18:52
|
גדוד ''ליאופולד'' של הדיביזיה המוצנחת השנייה , שפונתה מקינשאסה מוכנה להתנדב לשם פינוי יהודים מבתיהם. מסורת הגדוד המפוארת וסיפור גבורתה בקרבות אליזבטוויל בשנות ה60 של המאה שעברה , רשומה בספרי ההסטוריה לנצח נצחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
''דמוקרטיה נוסח'' ברונפמן
אילו יצורי,
מדמנה מגעילי,
23/12/04 11:37
|
זאב שטרנהל, ''דבר'', 15.4.88: ''אי אפשר לעצור את הפאשיזם בנימוקים רציונאליים. את זה עוצרים רק בכוח. וכאשר קיימת נכונות להסתכן במלחמת אזרחים. בשעת ההכרעה נצטרך להתמודד בכוח עם המתנחלים בעפרה או באלון מורה. רק מי שיהיה מוכן לעלות על עפרה עם טנקים, יוכל לבלום את הסחף הפשיסטי המאיים להטביע את הדמוקרטיה הישראלית...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
שמעתי רעיון מצויין, והוא גם
לגיון זרים=,
דמוקרטיה,
23/12/04 11:32
|
פואטי - שאל אותי מישהו מה דעתי על החתמת עצומה הקוראת לאזרחים, לעלות על בתי ''שלום עכשו'' ולהרוס אותם, עם תחילת ה''פינוי''. אמרתי שזה רעיון מצויין, אבל נהיה עסוקים בלעצור את הגירוש. פשרה: מי שלא יוכל להגיע לגוש קטיף, מסיבות שונות, יקבל רשימות של אנשי שלום-עכשו. ויאללה, לעבודה! הגידו אתם, זה לא צדק פואטי, בלשון המעטה. כבר מזמן צריך היה להרוס את בתיהם של המלשינים, המוסרים והרודפים! במה הם טובים מאנשי החמאס והג'יהאד האיסלאמי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
''נשים בשחור'' נקראות אל הדגל !
יעל ספרן,
23/12/04 11:24
|
''נשים בשחור'' תתנדבנה לצור על נצרים בתור רתק מגבעה 124 החולשת על פאתי היישוב. יצויין שלצורך האירוע , תחלפנה הנשים את לבושן למדי ב' מנומרים ותצוידנה במשקפות לראיית לילה , ע''מ לדאוג שלא ייפגעו פלסטינים חפים מפשע בגזרת הלחימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
מסתמן : 170 המשוחררים מהכלא...
גדעון לוי,
23/12/04 11:18
|
170 המחבלים הפלסטינים המשוחררים מהכלא, עפ''י החלטת הממשלה , כמחווה לנשיא מובארק , הביעו נכונותם להתנדב ליוזמת הפינוי של ''שלום עכשיו'' . מר אופנהיימר בירך על היוזמה וציין באזני כתב ''הגדה השמאלית'' כי ''יוזמה זו מהווה הוכחה ליכולת הידברות ושיתוף פעולה בין מחנות השלום משני הצדדים.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
תתנדבו לתרום דם , במקום !
יאצק,
מגן דוד אדום,
23/12/04 11:11
|
שם באמת צריך אתכם . אפילו ל''סהר האדום'' יהיה יפה אם תתרמו... שמעת , אופנהיימר ? אדיוט רודף תקשורת וחלוש דעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי יאצק, כמה שאתה צודק
עירא,
23/12/04 15:13
|
אבל מי אתה רוצה שיבין את זה ? אופנהיימר ? הרי מאוסלו הוא לא הבין כלום , אז מה פתאום עכשיו ? אבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
חשיפה : וענונו ימונה למש''ק דת
יגאל סוריה,
23/12/04 10:34
|
באחריותו המתנדבים מאירלנד ולוחמי הIRA . מאידך , לא נפסלת האפשרות למנותו גם לקצין קישור למתנדבים האיראניים והמרוקאים , משום הכרותו הטובה את המנטליות של המתנדבים האמיצים ומשום נסיונו הרב בטיפול בחומרים מסוכנים ורדיואקטיביים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
ואם יהרגו שמלאנים בעזה ????
א.ש,
ירושלים,
23/12/04 10:24
|
איך יקראו לזה ??? בסרבנותם ובוגדנותם לא נפרדו !!!! בעצם למה לא ????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא יוכלו להיהרג בעזה, כי
באחריות מלאה,
הם לא בני אד,
23/12/04 11:40
|
ישראל מזמן לא שם. אבל לא אכפת לי שייהרגו במקום אחר, למשל, בלב נתניה, בכינוס של ''שלום עכשו'', כך שלא ייפגע שום אדם אחר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אשמח מאוד לשמוע את מה שרשמ
אושר,
23/12/04 10:49
|
אני מאוד אשמח אם יקרה מה שרשמת זה יעשה לי את השבוע בעצם את השנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
אני מתנדב !
יוזף שוויק,
פראג,
23/12/04 10:14
|
למען הקיסר ! למען התהילה ! למען ישו ! למען הסולדריות הבינלאומית ולמען אופנהיימר שאני מכיר את סבא שלו עוד מוינה. היה סוחר כלבים ידוע .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה במשפחה.
סגן סבירסקי,
(מיל) נתניה,
23/12/04 13:27
|
סבא שלו לא מוינה .
אתה מכיר את האדון אוטו אופנהיימר מבית המשוגעים , על יד גשר קארל. מיטתו היתה בחדר 12B ליד החלון. היה נמוך , קרח ובעל שפתיים עבות ואף רחב. דיבר צ'כית , גרמנית , הונגרית ושטויות.
אתה נזכר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון. נזכרתי.
יוזף שוויק,
פראג,
23/12/04 14:39
|
אבל אני זוכר שהיתה בסיפור המשפחתי הזה איזה מעורבות של כלבים.
כמו שהיה אומר מפקד הדיביזיה הזקן שלנו: ''מי שמתחיל עם כלבים , אפסים שכמותכם ,שלא יתפלא אם לנכד שלו יהיה זנב...''.
זה היה בצ'סקה בודיוביצה בזמן האימונים הקיסריים ולפני יציאת הבטאליון הקרבי.
בסוף קברו אותו בקבר אחים ולמשפחה שלחו טלגרמה ובה כתבו ''נפל על משמרתו תוך לחימה עיקשת בעד השלום במסגרת הסולידריות העולמית של הסוציאל דמוקרטים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטוח שאלו היו כלבים? לא
פרנץ יוזף,
23/12/04 11:41
|
|
 |
כשאתה שואל את זה , אני מתבלבל
יוזף שוויק,
פראג,
23/12/04 22:28
|
תמיד אזכור איך הרב סרן שלנו היה צועק במגרש המסדרים : '' חייל לא יכול להלחם ולמות היטב כשהוא מבולבל ! אם תהיו מבולבלים , פילי ערבות שכמותכם , לא תוכלו למות בזמן הנכון , למען השלום !''.
הוא היה אינטיליגנט גדול.
באזרחות הוא היה פעיל בכל מיני תנועות הומניטריות וארגוני שלום אבל זרקו אותו בגלל איזו גברת שטענה שהוא מישש אותה מתחת לשמלתה בחשמלית מס 22 , בכיוון הרדצ'אני.
בכל אופן אני משוכנע שחזירים לא היו במשפחת אופנהיימר , ממש כשם שאני משוכנע שרומן ברונפמן היה מלשין במשטרת החרש ואפילו סיפרו עליו ב''הגביע'' שהוא סוכן של הייבסקציה.
להתראות ב6 אחרי ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
השמאל מתנדב למלחמת ''יש ברירה''
גדעון,
23/12/04 10:02
|
|
 |
78.
השמאל יהיה מוכן להחליף את החמס
ל"ת
בעת שיוכרז,
על פירוקו,
23/12/04 09:43
|
|
 |
77.
בואו מתנדבים , בואו.
נועמי,
פורט א פראנס,
23/12/04 09:11
|
בואו ''מלח הארץ'' , סרבנים , ערבים ושאר משתינים בקיר. בואו. חפשו מתנדבים גם בקמפוסים באירופה... אבוי שהגענו לזה , אך כנראה שאין ברירה. בואו. אנחנו נחכה לכם . קייטנה זו לא תהייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
איזה צביעות מלוכלכת
אר,
23/12/04 08:41
|
הם קוראים לצהל צבא כיבוש ומסרבים לשרת בו אבל כדי לפנות יהודים מביתם ולהתנהג ככובשים אלימים הם מתנדבים בשמחה פרצופו האמיתי של השמאל נחשף שוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
רק אל תתנו לאנשי שלום עכשיו רו
אושר,
23/12/04 08:39
|
רק אל תתנו לאנשי שלום עכשיו נשק הם יסגרו חשבון על המתנחלים בגלל שצהל הוריד כמה מחבריהם של שלום עכשיו אז אנשי שלום עכשיו ינקמו בשמם של הפלסטינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
ועכשו היפים, המצייתים יפה לכל
סוף סוף פיצוץ,
המורסה!,
23/12/04 07:37
|
פקודה, יזכו לחברותא הראויה לאידיוטים כמותם. יד ביד יעבדו עם גדולי שונאי ישראל בכל הזמנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
מתנדב לבלום את החולצות החומות
אריה,
23/12/04 07:24
|
|
 |
הפוסל במומו פוסל
נועמי,
פורטוגל,
23/12/04 12:28
|
אתה התחלת עם ההשוואה לנאצים. אתה מעוות בראש כמו שאר הSMALL הקיצוני. לא נורא בו לפנות ונוציא לך את הרעיונות מהראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריה אתה מזכיר לי תיהודים ששית
אושר,
23/12/04 08:53
|
אריה אתה מזכיר לי תיהודים ששיתפו פעולה עם הנאצים במחנות הריכוז משום מה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די לקרוא נאצי כמוך, כדי להבין
ושים כבר את,
צלב הקרס!,
23/12/04 08:13
|
כמה מוצדק הטלאי! אתה הולך לגרש יהודים שלא הרעו לאיש, רק משום שהם יהודים ואתה נאצי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני האומר: ''אתה בחרתנו מכל העמ
אריה,
23/12/04 11:44
|
זה אני שאומר ''אתה בחרתנו מכל העמים''? זה אני שמסתובב והורס דוכנים ''כדי שיבינו מי כאן הבוס''? זה אני שעוקר ברהב מטעים של ''הנתינים''? זה אני שבז לממשל ומכריז שאתנגד למוסדות השילטון בכוח? אני חולצה חומה או אתה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה! מי שמדקלם תעמולה
אל תטעה חלילה,
23/12/04 17:19
|
נאצית הוא, מן הסתם, איש ס.ס. ובענין ''אתה בחרתנו'', אל תדבר על דברים שאינך מבין. בכל מקרה, זה לא מתייחס אליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''הפוסל, במומו פוסל...''
ל"ת
אריה,
23/12/04 08:34
|
|
 |
72.
הם מגייסים גם בחו''ל. כמה שנים
אלה גדולי שונאי,
ישראל! אויב!,
23/12/04 07:20
|
הוצאתי לי את הנשמה בנסיונות להסביר לכם, יהודים, האויב מספר אחת של העם היהודי הוא השמאל הישראלי! אלו הם אותם חלאות אדם ה''מרחמים'' על האכזרים, כדי שיוכלו באופן לגיטימי ו''דמוקרטי'' להתעלל ביהודים. זה הזן שעורר עלינו את בוזו של עולם במשך דורות. היודנראט הידוע. וזה היה מתחילה! לפני מאה שנה, זה התחיל. הם רצו לבנות כאן מדינה אנטי-יהודית ככל העמים. פתאם נפלו עליהם היהודים. אתם יודעים מה? זו לא חלאת אדם, זו חלאת היקום, אפילו בין שרצים ורמשים אין תופעה כזו. ראו כמה שנים הטיפו לנו רחמנים בני רחמנים לאהוב את הצפע הנוראי הזה. כמה שנים נתנו להם לבנות את כת השטן שלהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
שיחליפו קודם את סרבני השמאל...
ל"ת
אין להם מספיק,
אנשים...,
23/12/04 06:40
|
|
 |
70.
ממש מלחמת אחים!!!!!
ל"ת
הפליט,
שברח,
23/12/04 04:30
|
|
 |
69.
GOOD NOW YOU KILL THE LEFT
ל"ת
meir yaeir,
U S A,
23/12/04 03:50
|
|
 |
68.
שלום עכשו=שלום אש''פ
ל"ת
יניר,
ארץ ישראל,
23/12/04 03:39
|
|
 |
67.
כל הכבוד אופנהיימר
משקיף מרחוק,
23/12/04 03:22
|
הצלחת להקפיץ למתנחבלים את הפיוז. ממש תענוג לקרוא איך הקצף נשפך להם מהפה מרוב כעס ותיסכול. תמשיך כך ואז אולי גם אני אחזור לארץ (שעזבתי בגלל המתנחלים ושאר הדוסים). ואם יגייסו אותי כדי לסייע בפינוי אני ארוץ למילואים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
איזה כף יהיה להרוג את השמאלנים
ל"ת
עמיר,
ראשון לציון,
23/12/04 03:16
|
|
 |
65.
הזדמנות פז לחסל את שלום עכשיו
ברוך ו,
ירושלים,
23/12/04 03:14
|
אספק את כל תאוותי באם תפול לידי ההזדמנות להשחיל צרורות של כדורי דומדום למוחות המעוותים של השלום עכשיוניקים. ילאה, קדימה, התנדבו לשרת במילואים ביש''ע ונסו לעקור את היהודים היקרים, אחי ואחיותי המתנחלים גיבורי התהילה--אנא שלום-עכשיוניקים, ספקו לי התירוץ שחיכיתי לו שנים למרוח את מוחכם הזב ברחבי יהודה, שומרון ועזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
איזה כיף יהיה לדפוק לשמאל מכות
שחרון,
חכו ותראו,
23/12/04 02:00
|
ואוווו. שנים חיכיתי לרגע. יש לי דמעות בעיניים. תודה שלום עכשיו. תודה יריב. אני רץ להדליק נר בבית כנסת, ואח''כ מיד לחדר כושר לעבוד על הפקלי''ם. בקרוב יוגש החשבון על שנים של תסכול עם הבוגדים המלוכלכים האלה שמחרבנים על כל חלקה טובה בשביל בצע כסף. אני כ''כ רוצה ששמאלני ינסה לגעת בי עם קצה האצבע המטונפת שלו, אותה האצבע שאיתה הוא סופר כסף דם אירופי, מגלגל חשיש ומצביע שלום עכשיו בקלפי. אני אתלוש אותה מהיד שלו בחדווה. ואווו. איזו התרגשות. ואוווווווווווו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to 63
rami,
u.s.a,
23/12/04 03:41
|
|
 |
איזה כיף יהיה להתגונן מהמכות
שמאלי,
23/12/04 03:27
|
שכחת שאנחנו נהיה במדי צה''ל, עם זרנוקי מיים ואלות וגז מדמיע, ונפעל בהוראת ממשלת ישראל. אני ממש ''מת'' לפגוש אתכם בנסיבות כאלה. אחר כך ניפגש בקציעות, כשאתם תהיו בתוך הגדר ואנחנו על המגדלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין ספק
Avi Ecuador,
23/12/04 05:08
|
שרון ''מצליח'' לפורר את העם ולעשות הפרד ומשול. שיזהר מהתוצאה, לא יהיה לו עם לשלוט עליו. לאמיתו של דבר הייתי רוצה לראות את שרון בבית אבות בחווה שלו או במוקטעה שיבחר לפלסטין וישחרר אותנו מעולו. ''מנהיג'' שמביא אסון על עם ויהיה לו אחד שידחוף אותו לאסון יותר מהיר. משל יותם כבר קטן עליו. אם שמאל או ימין יהרוג באחיו אז באמת אין שום טעם למדינה יהודית. ידידי, תדחפו להסתפח לארצות הברית, יהיה טוב לימין שישראל תהפוך לישרהקודש או דיסניקודש ויהיה טוב לשמאל שיהגר לארצות הברית בשמחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון יגמור כמו
נועמי,
פורטוגל,
23/12/04 12:30
|
|
 |
63.
רוב בכירי הבטחון-במחנה השלום!!
Ehah Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
23/12/04 02:00
|
רוב מרשים של אנשי הבטחון הבכירים לדורותיהם-נניח מרמת אל*מ ומעלה-תומכים במדיניות השלום והבטחון המאפיינת את מחנה השלום מאז 67. ככל הנראה הם מבינים את הנושא לעומקו, ואינם שבויים באידיאולוגיה או בספינים המפחידים שהממשלות שטפו בהם את מןוח אזרחי ישראל.
אני משוכנע כי אם ייערך משאל ביניהם יתמוך רוב מכריע מהם בעקרונות איילון נוסייבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל זה ''יש ביטחון''
ל"ת
יוצא שב''כ,
23/12/04 09:10
|
|
 |
אולי אתה לא זוכר את הימים
יהודי שאוהב את,
ישראל השלמה,
23/12/04 04:06
|
אולי אתה לא זוכר את הימים שמפלגת העבודה שלטה במדינה בעריצות כשלטון קומוניסטי,אני כן זוכר. אולי אתה לא זוכר את הימים שמפלגת העבודה חילקה עשרות מיליארדי דולרים מקופת המדינה לקיבוצים שלה, אני כן זוכר. אולי אתה לא זוכר את הימים שמפלגת העבודה חילקה את העמדות של סא”ל ומעלה רק לאנ”ש, אני כן זוכר. אולי אתה לא זוכר את הימים שרק מי שהיה לו פנקס אדום יכל למצוא עבודה טובה כמו ברוסיה האדומה ובמפלגת הבעת בעירק, אני כן זוכר. אולי אתה לא זוכר את הימים שלהצטרף ליחידה עלית היית צריך להשתייך לקיבוצים מסוימים או לאנ”ש, אני כן זוכר. אבל כל זה השתנה חביבי, הקיבוצים פשטו את הרגל כי פרס והעבודה המושחתים לא מזרימים להם מיליארדים מהכיסים שלנו, העילית של הצבא לא מגיע ממפלגת העבודה ומהקיבוצים ויכול להיות שעדיין נשארו הרבה שאריות מהתקופה ההיא אבל לא להרבה זמן, הצבא והמדינה השתנו ואתה עדיין חי בעבר ”הטוב” אוי הימים הטובים. בני הקיבוצים והשמאל מצטרפים למסרבים ולמטרנספרים ולמגיני הערבים ”המסכנים'' ואת מקומם תופסים בני הציבור הדתי הלאומי והימין השפוי שעדיין אוהב את ארץ ישראל ומאמין שהיא שייכת לנו, ואולי תצחק עלי אבל אנחנו גם מאמינים שירושלים כולה שייכת לעם היהודי ושהמלך דוד ייסד אותה לפני שלושת אלפי שנים, המון המון זמן לפני שחברך המרצח ברגותי ואבותיו חלמו לבוא לגור פה, ולמה אני מספר לך את כל זה, כי בעתיד הלא רחוק המטכ”ל יהיה מורכב בכולו מ ”אנשי שלומינו” מהימין ולשמאלנים לא תהיה תקומה, ושלום על ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכרתי סכיזופרנים דומים כמוך!!!
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרט-ליברל,
23/12/04 06:28
|
כדאי שתגיד תודה לאלו שהקימו את המדינה והגנו עליה.
להרוס אותה אתה יודע לבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נהפוך הוא, השמאל מאוד מזכיר לי
יהודי שאוהב את,
ישראל השלמה,
23/12/04 17:20
|
נהפוך הוא, השמאל מאוד מזכיר לי את הילד שלי בן חמש שיותר נהנה לשבור ולהרוס את הלגו שלו מאשר לבנות אותו, מייסדי המדינה מתהפכים בקברם כשהם רואים מה נוצר מהמערך והשמאל שנהפכו לאש”ף יהודי. We Shell Overcome One Day!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
שאלה לסרבני השמאל
תוהה?,
23/12/04 01:42
|
מצפונכם לא מתיר לכם להלחם במי שמטרתו לפגוע ביהודים אך מתיר להלחם ביהודים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק עכשיו הבנת את זה?
ל"ת
אושר,
23/12/04 08:38
|
|
 |
61.
יש לי ...יש לי...רעיון
ישראלי,
ציון,
23/12/04 01:37
|
סרבני השמאל יפנו יהודים. סרבני הימין יפנו ערבים.
ובא לציון גואל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי יפנה את שייח מוניס שהשמאל
ל"ת
גזל לערבים?,
23/12/04 09:12
|
|
 |
מוכן לתת זכות בחירה לערביי עזה
אריה,
23/12/04 11:45
|
|
 |
60.
במפנים כאלה לא הייתי מהסס
אולג,
מעלה עדומים,
23/12/04 01:10
|
|
 |
לכל המתלהמים
ימני,
23/12/04 01:44
|
|
 |
59.
עכשיו הידיים לא כבולות
יוסי גור,
23/12/04 01:06
|
ואני מתנדב להגן על ההתישבות הישר מהעיר רמת גן. אפצח שם ראשים של הבאים לעקור בלי כל מצפון. אפשר יהיה בקלות להבחין בהם, אני מריח שמאלני מקילומטר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
שיחליפו. ואז אפשר יהיה לפוצץ
גידי,
23/12/04 01:01
|
|
 |
57.
אני גם אתנדב לחמאס, יש למישהו
שמאלני בדם,
23/12/04 00:25
|
|
 |
56.
I'll sign
Haim,
BeerSheva,
23/12/04 00:15
|
I was a tank commander during service.
i'll be happy to sign
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
The peace speculants
ל"ת
AMR,
23/12/04 00:03
|
|
 |
54.
אפשר במקום מתנדבי-השמאל, כלבים
צלף קוצני,
מה דעתכם?,
23/12/04 00:03
|
למה לשסות דווקא את אנשי השמאל? אם כבר אכזריות - אז כבר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
LEFT ARE NOT BETTER THEN DOGS
ל"ת
MEIR YAEIR,
U S A,
23/12/04 03:58
|
|
 |
THE DOG IS MAN'S BEST
השמאל שונא,
האנושות,
23/12/04 07:31
|
|
 |
53.
דרושים סבלים לפינוי שרון מלשכת
צלף קוצני,
מדור: דרושים,
22/12/04 23:53
|
ראש הממשלה.
למתאימים - יינתנו תנאים טובים. בדבר פרטים, נא לפנות - - -
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
רק המשטרה צריכה לפנות
ל"ת
אמא של חייל,
22/12/04 23:46
|
|
 |
51.
מלחמת האחים כבר כאן
משה,
22/12/04 23:27
|
הכתובת על הקיר, כל כך התרחקנו עד שעלובי נפש מוכנים להתנדב !!! לטרנספר את אחיהם. לא חלילה ליישב, לעזור, לתרום. לזה הם לא מתנדבים. אבל לגרש יהודים, זה כן. כנראה שלא מדובר באותו העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא אחי אלא אויבי!!!!!!!
ל"ת
אילנה ג,
תל אביב,
23/12/04 03:19
|
|
 |
עם משרתי הערבים אין לנו בעיה
ברני,
שומרון,
22/12/04 23:48
|
קדימה שמאלנים בובלעך. בואו ונשבור לכם את הראש. אתם הרי גיבורים בתחתונים. אם חיילים ושוטרים יהודים יש לנו קושי, אבל עם בוגדים יהודים, שמאז ומתמיד שירתו את הערבים - אין שום בעיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם גם לא אחים שלי
ל"ת
רונית,
22/12/04 23:48
|
|
 |
המתנחלים לא אחים שלי
ל"ת
אבי,
22/12/04 23:42
|
|
 |
ושלום עכשיו לא אחים שלי.
ל"ת
ברוך ו,
ירושלים,
23/12/04 03:20
|
|
 |
ברור שלא! איך הם יכולים להיות
תופעת המוסר,
והמלשין היהו,
23/12/04 07:47
|
|
 |
מי כן? אמירתך נוראה. לא תתנצל?
צלף קוצני,
23/12/04 00:07
|
|
 |
עוד לא הבנת ידידי
Avi Ecuador,
23/12/04 03:43
|
|
 |
אבי נכון כי אתה עוכר ישראל
אושר,
22/12/04 23:57
|
אתה רואה באחמד בעלי בסלים במוחמד אחים שלך הייתי אומר אחים לדם ולנשק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה צריך אחים
Avi Ecuador,
22/12/04 23:56
|
|
 |
אני מתנדב להגן על המתננחלים!!!
ל"ת
יהודי,
י-ם,
22/12/04 23:52
|
|
 |
50.
זאת הבעיה של הימין
jak,
22/12/04 23:20
|
הם מזמן היו צריכים להשים לב שאנשי ארץ ישראל הישנה כועסים שלקחנו להם את המדינה ולכן הם נגד ההתנחלויות (הגרעין הקשה שברובן דתיות-איכס) וכקונטרה ללכת חזק על מהלך של פינוי כל הקיבוצים והמושבים( הגרעין הקשה של השמאל) במרכז הארץ אבל מה הימין טוב מידי ובאמת אוהב יהודים אז הוא נדפק זה כל הסיפור הנקמה השקטה היא שלא משנה מה יעשה הצד השני זאת שירת הברבור שלו המדינה ש-ל-נ-ו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יודע מדוע הבנתי שאתה שמאל
Avi Ecuador,
23/12/04 00:19
|
מתגובתך, לא הבהרת את עצמך מספיק אולי, אני מתנצל על תגובתי הקודמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה ומטעה
Avi Ecuador,
22/12/04 23:46
|
|
 |
ההפך
Avi,
Ecuador,
23/12/04 12:58
|
המדינה היא של היהודים כתוב בתנ''ך.
ואגב תפסיק להתחזות כולם יודעים שאתה לא ישראלי ושאני תומך ישראל שרוף
שלך Avi Ecuador
הגב לתגובה זו
|
|
 |
avi אני לגמרי לא שמאל
jak,
23/12/04 15:08
|
|
 |
49.
איך בדיוק תתנדבו?
משה,
22/12/04 23:18
|
|
 |
48.
הלב היהודי שלי אומר
אלי,
יפו ד,
22/12/04 23:15
|
שצריך לשים קץ לשפיכות הדמים. לפנות את גוש קטיף לאלתר ומיד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן
Avi Ecuador,
22/12/04 23:47
|
את עכו פינו יהודים ברצון ועברו רובם לנהריה, מה ההמשך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלב היהודי שלך טועה
ל"ת
דוד,
22/12/04 23:45
|
|
 |
דביל, על פי הגישה הזו תפנה את
אוליב אויל,
ופופאי,
22/12/04 23:37
|
יפו ומייד!!! במקום להשיב מלחמה נתקפל? כל הכבוד לאמיצים שיושבים שם תלמד מהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
תחתמו!!! אני חותם!
ל"ת
חבר שלו,
22/12/04 23:14
|
|
 |
46.
אפשר להצטרף לשלום עכשיו?
ל"ת
נסראללה,
22/12/04 23:12
|
|
 |
45.
מצוצויין! נוכל להאבק בלי חשבון
ל"ת
דן,
22/12/04 23:12
|
|
 |
44.
גם אני מתנדב!
ל"ת
אודי אדיב,
22/12/04 23:12
|
|
 |
43.
חשבתי שמאלנים לא משרתים בשטחים
ל"ת
צביעות הסמול,
22/12/04 23:12
|
|
 |
42.
אני מתנדב ראשון!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
אביב גפן,
22/12/04 23:12
|
|
 |
41.
הייתי מתנדב אם לא היה לי 21
ל"ת
שמאלני קב''ניסט,
22/12/04 23:09
|
|
 |
כל השמאל כזה, לא תמיד רואים
חולי נפש,
23/12/04 07:49
|
|
 |
40.
השמאל אץ להלחם בהתיישבות
רונית,
22/12/04 23:07
|
|
 |
39.
הסמול מזיל ריר
jak,
22/12/04 23:05
|
איזה כיף ניכנס באחים שלנו
ואח''כ הם יגידו שהימין מפלג את העם
שטינקרים משתפי''ם חארות כדאי שתרגעו כי אם תמשיכו ככה אף אחד לא יעזור לכם שתהיו בצרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
יש להתנדב לפנות את שרון מכסאו
אבי,
22/12/04 23:03
|
שרון המושחת ממשיך לשבת בכסאו, לפלג את העם, ולהרוס כל חלקה טובה. הוא פילג את העם בלבנון ועכשיו הוא רוצה שוב לקרוע אותו. את האיש הזה צריך לשלוח הביתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
הצביעות של השמאל
דובי,
22/12/04 22:52
|
ראשי יש''ע הכריזו על התנגדותם לאלימות, סרבנות ושימוש בשואה במאבק.
מראשי השמאל ו''שלום עכשיו'' לא נשמע הצהרות דומות:
* הם מסרבים להתנגד לאלימות כנגד יהודים, בייחוד להפגזות יישובי גוש קטיף. * הם תומכים בסרבנות אנטי-ישראלית ומציגים את אלה המפקירים את דם אחיהם לידי מרצחים חסרי צלם-אנוש כאנשים מוסריים שיש להעריץ. * הם משווים את ישראל לנאצים ומסיתים נגדה (ראו מאמרים של אורי אבנרי, שולמית אלוני, תדי כ''ץ, לב גרינברג ותקרית הכינור במחסום).
מתוך האתר של ''שלום עכשיו'': [INDENT][COLOR=Red]עמדתה הרישמית של תנועת שלום עכשיו בעניין הסירוב לשרת בשטחים הכבושים כפי שאושרה במזכירות התנועה ב- 31.3.2002[/COLOR][/INDENT] [INDENT]התחזקות הסירוב לשרת בשטחים הכבושים היא תגובה ישירה ומובנת למדיניות ממשלת שרון. שנה אחרי הבחירות, הציבור מבין כי הממשלה מפנה עורף לכל סיכוי להשיג רגיעה וחידוש ההידברות. במקום להציע אופק מדיני הממשלה ממשיכה בהפעלת אמצעי דיכוי ואלימות במינון הולך וגובר. הממשלה מסרבת לקבל את האמת כי ''אין פתרון צבאי לסכסוך הישראלי-פלסטיני'' ובחסות המאבק הצודק נגד הטרור, מנהלת מדיניות המתכחשת לקיומו של העם הפלסטיני ולזכויותיו.
בשאלת השרות בשטחים קימת דילמה קשה ותומכי שלום פותרים דילמה זו בדרכים שונות. סרבני השרות בשטחים הכבושים ראויים להערכה על אומץ ליבם האזרחי-האישי ועל עמדתם המוסרית. יחד עם זאת, ציבור גדול של שוחרי שלום מסורים, מוסריים ועקביים, ממשיך לראות בשרות בצה''ל, גם בשטחים, חובה אזרחית שיש לקיימה תוך שמירה על צלם אנוש.
שלום עכשיו הייתה תמיד ועודנה תנועה רחבה של שוחרי שלום בישראל. אך טבעי שתופענה בשורותינו דעות שונות לגבי שאלה כה מצפונית ואישית. כתנועה פלורליסטית, המקיפה מאות אלפי ישראלים, משאירה שלום עכשיו שאלה זו למצפונו של כל אחד ואחת תומכת בכל צעד שיביא לסיום הכיבוש. [/INDENT]
http://www.peacenow.org.il/site/he/peace.asp?pi=69&docid=558&pos=6
כלומר, שום גינוי לסרבנות אלא הבעת תמיכה בה. אופנהיימר שקרא לחקור ולהעמיד לדין את ראשי המתנחלים בגין הסתה פסל במום של עצמו. אם הוא חושב שמופע הצביעות והשנאה שלו מוסיף לו תומכים - הוא טועה. עמי איילון אף אמר לו שמדיניות השנאה של שלום עכשיו שמתייחסת אל כל מי שלא הם - אל דתיים, מזרחיים ומתנחלים - כאל אויבים, מנכרת מהם את העם והופכת אותם ללא רלוונטים. עם אופנהיימר כל כך בטוח שהוא מייצג את הרוב, איך זה שהתנועה שלו מצמטקת מיום ליום וכמות התרומות שהיא מקבלת מהארץ ומחו''ל ירדה משמעותית?
אגב, הנה אתגר: מי יוכל למצוא גינוי לטרור הפלשתיני כנגד ישראל באתר של ''שלום עכשיו''? אני חיפשתי ולא מצאתי. כתובת האתר: http://www.peacenow.org.il/site/he/homepage.asp
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מתפלא כל כך?
משה,
22/12/04 23:22
|
חבל על הזמן שלך, לא מצאת וגם לא תמצא מהסיבה הפשוטה. שלום עכשיו ממוננת ע''י האיחוד האירופי שעמדתו בעניין ברורה. לכם אנשי שלום עכשיו לא רותים ולא יכולים לגנות את הטרור הפלסטיני מכיוון שאירופה בעדו. גינוי מהסוג הזה יגרום לכך שיסגרו להם את הברז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
כדאי לעצור רגע לפני תהום
מודאג,
צפון תל אביב,
22/12/04 22:51
|
לפי כל התגובות בעד ונגד נראה שהעם לא בשל לבצע מזימה שכזו וכדאי לעצור רגע לפני התהום...
השמאל בינתיים לא ויתר שום דבר תמורת השלום שכל כך בגרונו אלא רק ויתר על חשבון האחרים . מעניין מה היה קורה אם השמאל היה צריך להתפנות לטובת השלום ???.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
ברגע שיקראו לי אני מגיע
רן,
מודיעין,
22/12/04 22:47
|
חבל שהגענו לזה אסור שיהיו חיילים, ולא משנה מה דעתם הפוליטית שיסרבו. אם להם הזכות לסרב והמדינה לא זורקת אותם מיידית לכלא, אני מסרב לשרת בשטחים/מסרב לשרת בכלל/מסרב לשלם מיסים וכו'.
צריך להבהיר לימין הקיצוני שדמוקרטיה אינה בגד שמורידים אותו כשלא נוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן כן תלמד אותנו על דמוקרטיה
jak,
22/12/04 23:01
|
שמשהו לא נוח לכם בדמוקרטיה אתם משנים אותה
ההרכב של ישראל לא היה טוב לכם כי הצפי היה שהדתיים החרדים והמזרחיים מתרבים יותר (וגם יש להם רצון לחיות מה שהסמול איבד מזמן) אז החלטתם להביא לפה מאות אלפי גויים מרוסיה שיאזנו לכם קצת והנה בישראל 2004 רואים בכל מקום עצי אשוח, המחנה החילוני גדל כל הכבוד וכל זה דרך הדמוקרטיה המקודשת ועוד לא דיברתי על בית המשפט העליון שמונח לכם בכיס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
רוב העם- גם הנשיא! בעד משאל-עם
צלף קוצני,
לשרון העיוור,
22/12/04 22:47
|
אם ההתלהמות המילולית - משני הצדדים! - תביא איתה כפתרון היחיד את משאל העם - אני בעדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
הסמול [שמאל]נלחם בציונות
בר כוכבה,
גרמניה,
22/12/04 22:45
|
יש כאלה שבונים ואלה שהורסים . את עצמם ובשרם .הספטיה לאויב והאיפטיה לאח כמה חבל . הסמול לקח את הרעיון שלי שצהל יכול לגייס חילי מלואים בהתנדבות לשרת בישובי יו''ש וחבל עזה כמו בקו התפר .אני מוכן להתנדב ל60 יום תהיו מקוריים גונבים רעיונות ואת הזכות על המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אנשי השמאל, ששים להפוך קלגסים
צלף קוצני,
22/12/04 22:40
|
כנגד אנשי הימין.
איך נקרא לזה? איש, כנגד אחיו. לאן הובלת אותנו, שרון??
הייתה - ונותרה - רק דרך אחת לאחד שוב את העם, ולהילחם בשנאה הזאת שמלבה השלטון: מ ש א ל - ע ם .
אם הרוב בעד ההתנתקות - מה הפחד ממשאל-עם? ואם לאו (- אם כך אמור לגלות המשאל!) - איך במשטר דמוקרטי, העז השלטון לבצע צעד גורלי שאין ממנו חזרה, נגד דעת הרוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
t z a l a f
shlomo,
shalom,
23/12/04 03:36
|
shut the f up. you ha ve stupid idies exektly like avi.e..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומשהו ענייני יותר, מניבולי-פה?
ל"ת
צלף קוצני,
קיללת שכנעת!,
23/12/04 16:13
|
|
 |
31.
המזל שאתם מעטים.
דנה,
22/12/04 22:36
|
מי יפקד עליכם שריד שהיה כתב צבאי ולא עשה מילואים. אתם רלוונטים כמו ערפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מתנדב!!!
י,
23/12/04 00:34
|
אני שמשמש מח''ט במילואים (קרבי עדיין) מתנדב לפקד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
כוונתם רצויה-אך מעשם אינו רצוי
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרט-ליברל,
22/12/04 22:36
|
אכן רוב העם בעד פינוי רצועת עזה וצפון הגדה-והרבה מעבר לזה-ורוב העם חותר לחזור למשא ומתן לשלום ובטחון.
אבל...............
הנסיגה והפינוי צריכים לעבור מבלי להעלות את רמת האלימות בין חלקי העם-ולכן הפינוי צריך להתבצע בידיהן המקצועיות והניטרליות של המשטרה וצהל. התנדבות אנשי מחנה השלום לבצע את הפינוי בפועל תעלה את ה*סעיף* למתנחלים לרמה בלתי נסבלת ובלתי נחוצה.
ישנם לצערי רבים בארץ החושבים שמהות מדינת ישראל היא היותה מדינה המבוססת על הדת היהודית-וזהו *ערך העל *שלה. הדמוקרטיה לגביהם היא רק כלי למימוש ערכי העל של שלטון הדת-ואפשר להשליכה לפח האשפה כשתמלא שלבים מסויימים בדרך ליעד זה.
התפיסה שלי היא התפיסה הקלסית של המערב לגבי הדמוקרטיה: שיטת ממשל שבו שמירת הכללים חשובה יותר מהנצחון-ושמירת זכויות המיעוט על פי הצדק הטבעי -או חוקה שתנסח זאת-היא הכרחית וחשובה לפחות כמו מימוש החלטות הרוב. ביטול הדמוקרטיה בישראל היא הסיבה-היחידה!!!!!!!-המצדיקה לקיחת נשק ליד כדי להחזיר את המבנה הדמוקרטי אם חס וחלילה תבוטל.
במסגרת דמוקרטית זאת יש ציות אזרחי כללי לחוק-אך יש גם מקום למרי אזרחי, ובתנאי שיהיה לא אלים וללא הסתה לשבירת כללי הדמוקרטיה.
על זה בדיוק נסוב הויכוח כיום בישראל: מהי מידת האירגון של כוחות לא דמוקרטיים-רבניים במקרה שלפנינו- ומה מידת וההסתה שלהם לחיילים ולכלל הציבור הדתי להפר חוק-על בסיס תפיסתם שמצוות הדת עומדים מעל לערכי הדמוקרטיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להבדיל ממך, שכוונתך, כמו מעשיך
מדהים שאנו,
עדיין חיים!,
22/12/04 22:50
|
הם סיוע לנאציזם הערבי בתכנית השלבים שלו לחיסול ישראל. אתה, כוונותיך ומעשיך לגמרי לא רצויים! אתה תמצית החלאה! פשוט מדהים, ובעצם נס, שהמדינה הזו עדיין קיימת, כשיש בתוכה סוכנים זרים רבים כל כך, שחותרים תחת אשיות המדינה כבר עשרות שנים. פשוט לא ייאמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הסטוריה תוכיח שהעם טעה
בצלאל,
חדרה,
22/12/04 22:36
|
הניתוק לא יפתור את הבעיה אלה רק תעמיק אותה.הערבים כבר מרגישים מנצחים..הם מבינים שישראל מתקפלת ומוותרת.הם ירצו ויתורים נוספים.המאבק הבאה יהיה כל יהודה ושומרון,לאחר מכן ירושלים ובסוף ישראל כולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
לא יכול להיות
משה,
מודיעין,
22/12/04 22:34
|
|
 |
צודק, עובדתית אין.
משה,
22/12/04 23:18
|
|
 |
27.
אין שמאלני שיזיז תחת ללא תשלום
ל"ת
יודע צדיק,
נפש בהמתו,
22/12/04 22:31
|
|
 |
מה שנכון נכון
jak,
22/12/04 23:09
|
|
 |
26.
אני מוכן להתנדב לפנוי צפון ת''א
ל"ת
קצין במיל',
22/12/04 22:29
|
|
 |
25.
ומי ישמור על המפונים במחנות?
מתנחל מהערבה,
ערבה,
22/12/04 22:24
|
צבא המסוממים של שלום עכשיו.... אל דאגה, הם לא יוותרו על החופשה בריווירה, או על הטריפ בהודו, או על ההון שהם עושים על חשבון העשוקים לא רציני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת את הסקי
jak,
22/12/04 23:10
|
|
 |
24.
בלי רחמים ***
רועי,
י-ם,
22/12/04 22:21
|
אינני שש להילחם ביהודים,גם אם הם שונאי ישראל וחלאות הכי גדולות שיש כאן,אבל! אם נצטרך נכה בכם ללא רחמים,נתייחס אליכם כמו אל האדולפים והאייכמנים למיניהם שבשביל הכיף סתם ככה,רצחו ושחטו יהודים. רק אל תשכחו שאנחנו לא לוקחים שבויים! לילה טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
גם אני מתנדב להציל את המדינה
יוסי,
בת ים,
22/12/04 22:17
|
|
 |
לך לך למזגן שלא תתקרר
jak,
22/12/04 23:15
|
כולם יודעים שאפילו לבחירות קשה לכם ללכת ולהצביע אז להשקיע מאמץ ? לא נראה לי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם תגמל מג'אראס.
ל"ת
קרחניסט,
מנאלי צפון,
22/12/04 23:08
|
|
 |
גם אני מתנדבת להציל את המדינה
אורה,
22/12/04 22:37
|
|
 |
יוסי הבעיה המוסלמים הם אורחים
ל"ת
לא רצויים,
22/12/04 22:48
|
|
 |
22.
על צביעות ורוע לב
סתם 1,
22/12/04 22:13
|
השמאל מקדש את הסרבנו כשבאה מצידו ומכוונת נגד המדינה וחלק מתושביה אבל כשיש סרבנים מהצד השני הם עושים כל מעשה כדי לפגוע בכלי הביטוי הזה. זה יפגע בהם כבומרנג. הם מראים את פרצופם המכוער כאנטי דמוקרטים ושונאי עמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סרבני הימין הם לא סרבנים
jak,
22/12/04 23:13
|
יש הבדל תהומי בין מי שמסרב לשרת את מולדתו במלחמה-ואנחנו במלחמה
לבין מי שמסרב לפנות את אחיו
אני ב''ה לא בצבא כבר אבל אם הייתי בחיים בחיים לא הייתי מפנה נמלה מההתנחלויות הייתי שובת שביתה איטלקית עושה הכל לאט והורס בדרך זה גועל נפש לדרוש מצהל לעשות את העבודה השחורה הזאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
טרנספר
אלי,
ת''א,
22/12/04 22:12
|
מי שחושב שהטרנספר יהיה רק ליהודים טועה. הבאים בתור הם ערביי המשולש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי
jak,
22/12/04 23:11
|
|
 |
20.
צהל והמשטרה יסתדרו בעצמם
פרחיה,
22/12/04 22:11
|
אתמול יצאו המתנחלים עם גימיק שהווה גול עצמי, הטלאי הכתום, גם שימוש נבזי בזכר השואה וגם הוכחה שבתוך כל מתנחל ז'לוב שוכן ילד יהודי גלותי שמפחד מהצל של עצמו. היום השמאל תוקע לעצמו גול. אין צורך להתנדב לפינוי המתנחלים. צהל והמשטרה בנויים למלחמה נגד כל צבאות ערב והם יוכלו גם לבריונים מוגי הלב, שכוחם בדיבורים בלבד. ואתם יודעים מה? מצידי,שהמתנחלים ישארו שם. מדינת ישראל רק תרוויח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואו...
ישראל,
24/12/04 01:13
|
פרחיה? זה לא את שקוראת לצהל צבא הכיבוש? צהל בנוי למלחמה נגד כל צבאות ערב? זה לא יותר מדי כוחני בשבילך? את באמת סומכת על צהל - צבא הכיבוש - שיסיים את הכיבוש? מעניין... דרך אגב - אנחנו לא מפחדים מהצל של עצמנו... אנחנו מפחדים מהאלימות, השנאה, הכוחניות והברוטליות שלך ושל חביריך הנאורים והמוסריים, כלפינו, שנואי נפשכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מלחמת אזרחים
אלי,
ת''א,
22/12/04 22:10
|
השמאל יתגייס כמו שהימין יתגייס. מלחמת אזרחים בפתח?! רק שרון יכול להציל את המצב - שמע לביבי - לך למשאל עם. שלמות העם חשובה יותר מהשטח. המתנחלים יקבלו את תוצאות משאל העם גם במקרה שהרוב יהיה בעד פינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
איפה חותמים להתנדב לגרש יהודים
ל"ת
א. אייכמן,
22/12/04 22:08
|
|
 |
למה אתה רוצה שיגרשו אותך
ל"ת
דוד,
23/12/04 00:05
|
|
 |
17.
מלחמת האחים בפתח!
משאל עם עכשיו,
22/12/04 22:07
|
אריק שרון מוביל את העם למלחמת אחים וליד איש באחיו. רק משאל עם יוכל לקבוע מה העם החליט והאם להתנתקות יש רוב או שלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפשים מגרשים את האורח ולא את
מודאג,
22/12/04 22:52
|
בעל הבית .היהודים משלמים על האדמה שלהם ואחרי שבונים ביתמוסרים למחבלים מתוך פחד ופשיטת רגל את האדמה עם הבית עם גלותי משם הוא בא וכנראה לשם פניו מועדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה אתה חי? מאז האלטלנה
מלחמת השמאל,
מעולם לא נחה,
22/12/04 22:46
|
ועוד הרבה לפני-כן, ועם עצם היום הזה, העם היושב בציון הוא תחת מתקפה מאסיבית של מהרסינו ומחריבינו מבית. העובדה שעד כה עם ישראל ספג בשקט, בלי להגיב על מלחמת החרמה המתועבת נגדו, אינה אומרת שאין מלחמה, אלא, מעידה על כושר הספיגה הלא נורמלי ובלתי מוצדק של העם המובל שוב לטבח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
העם נגד המתנחלים הקיצונים !
ציונה,
ירושלים,
22/12/04 22:04
|
אחרי 37 שנים של כיבוש עם ישראל לא התנחל בשטחים בהמוניו, להיפך מרבית העם בעד פינוי המתנחלים מרצועת עזה והגדה. למרות תמיכה כספית אדירה של הממשלה, של הסוכנות, של אירגונים יהודים ונוצרים בחו''ל, בסך הכל 2% מיהודי ישראל חיים בשטחים ! 95% מאוכלוסיית השטחים הם פלסטינים, 4 מיליון פלסטינים ששונאים אתכם ! ההתנחלות הזעומה הזו עלתה לעם ישראל באלפי קורבנות במלחמות בסיני, בלבנון ובשטחים.
עובדה היא שכיום, אחרי 37 שנה של כיבוש 70% מהישראלים תומכים בהקמת מדינה פלסטינית בשטחים, ואפילו הליכוד הצטרף. כיום רוב הכנסת: ליכוד, עבודה, ושינוי, מרצ ואפילו אלי ישי מש''ס תומכים ביציאה מהשטחים !
אכן כשלון קולוסאלי, שעלה בקורבנות מיותרים !
לכן המתנחלים עוברים דירה: תשועת השם כהרף עין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
#16 ציונה חשבתי שאת עצורה בידי
David,
New York,
22/12/04 22:50
|
חשבתי שאת עצורה בידי השב”כ ראה ידיעה פה
המחבלים המתאבדים: ערבי-ישראלי וארוסתו https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/842/161.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם נגד המוסלמים הכובשים
אורה,
22/12/04 22:42
|
|
 |
''שונאים אותכם?''
פקח,
22/12/04 22:38
|
הפלסטינים שונאים רק את המתנחלים? ואותךם הם אוהבים? - מטומטמת. את לא עוקבת אחרי משדרי התעמולה הנאצית שהם מנהלים נגדך / נגדנו, בלי הבדל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפלסתינה
אור,
22/12/04 22:29
|
|
 |
פאטמה, תחזרי לחור ממנו באת...
ל"ת
רני,
22/12/04 22:26
|
|
 |
אכן, יהודים שובו הבייתה!
ל"ת
.,
22/12/04 22:21
|
|
 |
את רוצה לומר שהעם נאצי?
ל"ת
יהודים, לענוד,
את הטלאי!,
22/12/04 22:17
|
|
 |
פרחיה את גדולה
Yossi V,
22/12/04 22:10
|
|
 |
tagid, al titbaiesh!
ל"ת
Viagro, az,
ben ? ata,
23/12/04 03:28
|
|
 |
15.
אם הייתי בגיל מתאים
Yossi V,
22/12/04 21:59
|
|
 |
13 ulai?
ל"ת
ben kama ata,
Iosi?,
23/12/04 03:24
|
|
 |
14.
ימין קיצוני מאוס ומסוכן לישראל
גבול ראלי,
בישאל האמיתי,
22/12/04 21:55
|
|
 |
פושעי אוסלו מסוכנים ומאוסים
אושר,
23/12/04 08:35
|
בגללם נרצחו יהודים במדינתם והם עוד נתנו נשק לאוייב שיחררו מבלים ונתנו פרס נובל לשלום לטוריסט מספר 1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמאוס ומסוכן לישראל
אורה,
22/12/04 22:46
|
הם המוסלמים הכובשים. הגיע הזמן שתבין שבלי חילופי שטחים לא יהיה שלום במדינה שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
ואלה, בטוח, לא יוכלו להגיד
ועוד מתווכחים,
על הטלאי,
22/12/04 21:54
|
שהם היו בורג קטן! הקיבוץ, 17.8.1995: ''אלה לא האחים שלי, הם לא... ואם יום אחד תהיה מלחמה, והיא תהיה – מלחמת אחים תהיה המלחמה.... אבל אם תהיה מלחמה, והיא תהיה, אני ארוץ לשם, אל מעבר לקוים ששנים ארוכות לא חציתי, ואדוש את בשרם במכות נאמנות להניס אותם, והארץ תשוב ותשקוט. אצא אל הקרב, להילחם על ביתי, כדי להילחם פעם אחת, באמת, במלחמה צודקת.... יירד הרבה דם.....''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
שולים רכים רכרוכיים
ספין תקשורתי,
מרכז ההיגיון,
22/12/04 21:46
|
עזבו, עוד ספין מבית השמאל. מי יעלה על אוטובוס ויתנדב לעבור פעם אחת את הדרך לשא-נור של ימינו. יחטוף את מה שחוטפים האמיצים יומיום בדרך לשם ואח''כ יעמוד מולם פנים אל פנים ולומר להם צאו ובואו לגור ב'מרכז' הדלוח והמשועמם או בשוליים החברתיים של ה'בירה'. תרתי משמע! מדוע אין להם את האומץ להתמודד עם הערבים הרי נמאס לשמאל, הם רוצים כבר עכשיו מנוחה ללא נחלה.
אין דבר יש בעם הזה עוד אנשים עם כוחות להתמודד.
הבו לנו ערבים! הבו לנו שמאלנים! עוד ועוד, גדולים וקטנים, מטורפים ושפופים, אנו נעמוד בגאון בצריח ונוביל אותם בכבוד לנוח ב L.A אז נמתין בסבלנות עד תגיע העת וישב איש תחת גפנו ותחת תאנתו ולא, לא בחידון מבית הגשש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
איפה חותמים?,
מילואימניק בארץ,
ישראל האמיתי,
22/12/04 21:43
|
תחליף למ''פ שלי, שמאיים בסירוב לפנות. מ''פ בצה''ל! בושה, שיוריד מדיו! הוא לא ראוי לשרת במדינה שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
בתנאי שהשירות לא יהיה בשטחים
ל"ת
שמאלני מצוי,
גם אני מתנדב,
22/12/04 21:42
|
|
 |
9.
נכסח לכם את הצורה-יא שמאלנים!
שלומי ימני,
22/12/04 21:39
|
גם אם תלבשו מדים, נגלה אותכם! אנחנו מתאמנים על זה יה לפלפים. דווקא טוב שתבואו את כל העצבים-נוציא עליכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
חסר לכם רק זקן וברדס על הראש.
:-),
22/12/04 21:35
|
|
 |
7.
פעם אמרתי על אנשי השמאל ש....
אושר,
22/12/04 21:34
|
מזמן ישבתי עם חברים שלי ודיברנו על המצב ואמרתי שאני לא אתפלא אם השמאל יתגייס לשורות אירוני הטרור וילחם כתף אל כתף נגד חיילי צהל ומדינת ישראל(עוד לפני שהיו נשים מחסום ווטש הסרבנים האנרכיסטים ) וחברי צחקו עלי ואמרו לי שהזגמתי שאני נסחף ואמרתי להם חכו ותראו לפני שבוע שוב דיברנו על המצב והזכרתי להם את השיחה והם אמרו לי שאני צדקתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה וחבירך טיפשים
ii,
22/12/04 22:31
|
זה שבא לך רעיון והחברים שלך אישרו אותו לא אומר שאתה צודק אלה שאתה והסביבה שלך זה צ'וחיידה אחת שלמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי הוא טיפש אבל אתה עיוור
ל"ת
טל,
23/12/04 00:48
|
|
 |
6.
ששואלים איך הגויים גרשו יהודים
שואל למה,
22/12/04 21:30
|
מה כי תלינו על הגויים, גרוש יהודי ספרד צרפת אנגליה גרמניה פורטוגל במאה ה- 15 למשך מאות שנים. והנה הגענו ליום שגם ישראלים ''יהודים'' מוכנים לעשות זאת בלב שמח ובחדווה גלוייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
איזה כף להכות יהודי ממש שמחה
ל"ת
מזיל דימעה,
22/12/04 21:20
|
|
 |
4.
לוחמי שמאל יצילו ילדי מתנחלים
ל"ת
ביבי,
22/12/04 21:17
|
|
 |
3.
לעניות דעתי
דוד,
ירושלים,
22/12/04 21:14
|
סליחה ועם כל הכבוד. אני חושב שמי שיעז להתקרב לבית של אחד המתנחלים ימין או שמאל מתקרב לרכוש פרטי ונחשב כפורץ אם כך זכותו של כל אזרח להתגונן ולירות נקודה- יחי השמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מי שאישר את ההתנחלויות בשטחים
שמאל קיצוני,
הדמונוקרטיה,
22/12/04 21:03
|
שיתמודד עם השטן שיצא לו מבקבוק התרעלה שלו.
אני התנגדתי לפשע ההתנחלויות (ראה אמנת ג'נבה הרביעית, סעיף 49) ואני לא אתנדב לסייע בחיסולו של פשע זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
למה השמאל כ”כ שש ושמח
יהודי א”י שייכת,
לעם ישראל,
22/12/04 21:02
|
למה השמאל כ”כ שש ושמח ואפילו מתנדב לעקור יהודים מאדמתם ואדמת אבותיהם? האם כל השמאל הוא ערב רב? או שיש ביניהם אנשים אם לב יהודי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חושבים שלמתנחלים יש כתובת..
Metziuty,
22/12/04 23:44
|
אבל שמאלנים חסויים, ושתומכי המתנחלים לא יגיעו עם נשק אליהם לבתים. או כי מאחריהם עומד ראש הממשלה והוא חסין, אפילו אם יגרום למלחמת אחים, שיהיה ברור לכל הקוראים, במלחמת אחים מתעופפים ראשים, ולא רק בהתנחלויות ובבתי מתנחלים. כדאי להוריד גז לפני שנכנסים לדרך חתחתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אנחנו שמחים! סוף סוף נוכל
אייל,
כפ''ס,
22/12/04 23:15
|
|
 |
כי אתם זבל
מפנה אשפה,
רעננה,
22/12/04 22:47
|
|
 |
כי זה כיף
ל"ת
jj,
22/12/04 22:30
|
|
 |
השמאל- כן לשלום לא לאלימות...
ל"ת
תומר,
22/12/04 23:17
|
|