 |
36.
This is not the Shoah
zvi,
usa,
24/12/04 07:31
|
The The yellow star did not start at the shoah and was not invented by the Germans. It is a symbol of religious discrimination that was started in Italy hundreds of years ago. .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אני ממשיך, צבועים שכמותכם!
עמנואל,
23/12/04 21:14
|
במקום לדון בנושא עקירת היהודים מהנגב המערבי, הסיטו המנוולים את הדיון לצבע הטלאי, מהות הטלאי, מקומו של הטלאי, גודלו, עד כמה הוא קרוב בצבעו לצהוב המקורי וכו' וכו' וכו'. אני מצפצף על הרשעים הצבועים, הרמאים ועוקרי היהודים בפוטנציה! אני אמשיך לשאת את הטלאי כדי להמחיש שעקירת יהודים בנוסח המתוכנן ע''י מפלגת העבודה ואריק שרון דומים דמיון מפתיע לעקירת היהודים מבתיהם לגיטאות. היהודים בממשלה למדו בינתיים את העבודה וכמו היטלר, גם הם עושים הכל בחסות חוקים ודמוקרטיה. אם אתם לא זוכרים, גם עקירת היהודים בימי היטלר היתה עפ''י החוק ומטעם ממשלתו של היטלר שנבחרה באופן דמוקרטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך לא יבשה ידך
חיה קופפרמן,
ביתר תחתית,
23/12/04 22:20
|
עמנואל, איך לא תיבוש, איך לא יבשה ידך כשכתבת משפט כמו ''עקירת יהודים בנוסח המתוכנן ע''י מפלגת העבודה ואריק שרון דומים דמיון מפתיע לעקירת היהודים מבתיהם לגיטאות''. הידעת שהגטאות בהם צופפו רבבות אנשים על שטח המיועד למאות לכל היותר, הקיפו בחומה ומנעו כניסה ויציאה, היו רק הכנה לדבר האמיתי, השילוח להשמדה. אך גם תושבי הגטאות הורעבו, קפאו מחוסר עצים להסקה, עונו, ורבים מאד אף מצאו את מותם מרעב ומחלות בגטו. האם את זה מזכיר לך חוק פינוי פיצוי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
כשדוחפים מישהו לפינה
Avi Ecuador,
23/12/04 15:15
|
תתפלאו שיכולים לעשות הרבה דברים לא נורמלים. עם ישראל שיש בו חסרי בושה ושונאי ישראל למינהם באיצטלה של הומניות ושכל ''ישר'', למעשה שנאה לשמה וטמטום שהשריש,עם כפוי טובה למתנחלים; המתנחלים הם השער בשמשון עם ישראל, היום הבאנו אותם לפינה והיום ומחר התוצאות החמורות. תוצאות שיהיו כואבות לכל עם ישראל, תוצאות שיפוררו אותו תוצאות שיראו שכולנו באותה סירה והסירה טובעת, תשכחו מימנים שמאלנים לרגע, אויבנו יראו עם ישראל מתפרק והם צודקים. יש להבין שהיום בשלטון אנשים שאין להם כישורים לשהם מנסים לעשות, למעשה מהמרים היום על עתידה של ישראל והופכים אותה לשטר מכר זול ולדרום אפריקה של שנות האלפיים. שרון יש לו כישרון למלחמה שאולצנו ונאלץ להיות בה ולזה היה ייעודו וזה תפקידו.. שרון אין לו את הכישרון של מנהיג לשלום או למשא ומתן, כולנו מכירים ה''אמינות'' שלו. יש לו כישרון של גנרל ומי שחושב שתוכניתו לניתוק טובה, מימין או משמאל, עתיד להשרף מהאטד של משל יותם. תסתכלו מה היו התגובות לשרון מימין ומשמאל בעבר ושלא כל אחד יקבל את מה שנוח לו באותו רגע מכיוון שמחר הוא יקבל על הראש. אמינות ואמת ידידי, הקלטות של שרון שבעצם קראו למרי אזרחי ולא להשמע להוראות הממשלה בעבר בעניין פינוי המתנחלים והיום כאילו לא קרא כלום. השמאל שאמר שאין לשרון זכות להיות בתפקיד של שר הבטחון לפי וועדה והיום הוא ראש ממשלה שהם בצביעותם תומכים בו בכדי שיעשה להם את העבודה השחורה, אז ידידי, כשפועלים ברמאות ובהונאה אז גם הצד השני מבין עניין ולא יטמון ידו בצלחת. אי אפשר לסמוך שעתידו של עם ישראל בידיים נכונות והיום אסור להמר. היום בנוסף שרון מקבל חיזוק ועידוד מאישים כמו פרס ששרת אמר עליו שיעשה קריעה אם יראה אותו כשר בישראל, גולדה הזהירה שהיא תרכיב את הממשלה רק אם פרס רחוק מתפקידים רגישים ורבין הצטער על תככן בלתי נלאה... היום התאחדו האסון שרון והחידלון פרס שילחץ על דוושת הגז והשופל ללא המעצורים ששרון ''נוהג'' בו ברוורס ידרוס כל העומד בדרכו, לא שינוי ולא שס ולא נעליים יעצרו אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולתימאתום ממני!!
Avi Ecuador,
23/12/04 15:47
|
אם לא יפסיקו להגיב בשמי - אני אפסיק להיות כתב במעריב! לקוראים: רק אתם תפשידו מכך. ממליץ למתחזים: בנו את עצמכם תחת שם רגיל ואמיטי שלכם שילןןה אתכם כמו מספר אישי בצה''ל. סוף שבוע נעים ממני אבי החמדמד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי אתה לא נגעל מעצמך
Moshe,
23/12/04 19:33
|
|
 |
מכירים אותך לפי בורותך.
ל"ת
לשמאלן המתחזה,
23/12/04 18:35
|
|
 |
33.
It's a great quality to admit
mistakes,
23/12/04 14:57
|
and it's even greater to forgive
It is shame that the settlers community which is by large a high quality society cannot get rid of the 10 or 20 percent extremisim and let them take over.
It's better to establish a consensus with the majority of this nation than trying to fight lost battles and as a result lose the war which is keeping the large settlement blocks at least
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
גם אני הימני מוחה
מאיר יוסקוביץ,
לשעבר ז'אמוש,
23/12/04 14:55
|
את כל אלה שהשוו את אנשי כ''ך לנאצים? איך אפשר להשוות מי שמעוניין לנטרנספר ערבים (ולשקם אותם מחדש!-כמו את היהודים מקטיף) לאלה שמכניסים ילדים לקרימטריום? האם אין זו זילות השואה? ואיך דנקנר אינו מוכן לחזור היום בבג'צ מהכינוי של המפגין (מפגין, כולו מפגין)- אתמר בן גביר-''נאצי''. עכשיו אני שוקל לענוד את הטלאי, רק בגלל הצביעות של השמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מי הקורבן ומי התליין בסיפור?
מיכל, תל אביב,
23/12/04 14:54
|
רמז: אין קשר ללאום ולדת. עוד רמז: מי ששולט על עם אחד הוא התליין. עוד רמז אחרון: מי שגר במחנות פליטים ללא מדינה, ללא תנאים אנושיים וללא זכויות כשאדמתו נגזלת בידי מתישבים חמדניים, אינו התליין. לכן אני ממליצה לתושבי גוש קטיף, להעביר את הטלאים לתושבי עזה, לשימושם האישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
דיווח יומי על מעשי
Avi Ecuador,
23/12/04 14:46
|
מרוב דיכאון על היותי מי שאני, כלומר גורנישט, שילשלתי כל הלילה. בסוף נרדמתי והתעוררתי רק עכשיו. הייתי צריך לחתום בלשכת האבטלה, אבל עכשיו כבר סגרו. אני לא יודע מה לעשות עם עצמי. אולי אמלמל משהו על אלטלנה ונצח ישראל. אולי אתגרד באחורי האדומים. הו, כמה הייתי רוצה להיות אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשכן שלי, avi ecuadur
אבי,
ונסואלה,
23/12/04 15:45
|
אל תזרוק מששילשלת.תוסיף קצת תבלינים, תחמם ותוכל,bon apetit!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השנאה אוכלת אותך יוסי
Avi Ecuador,
23/12/04 15:31
|
|
 |
תיקון טעות
Avi Ecuador,
23/12/04 17:06
|
אבי ידידי 1. אין אני חש שנאה כלפיך. אפילו לא שאט נפש. בסך הכל בוז קל. הרי יש בבונים יותר ימניים, יותר פשיסטיים, יותר סנטימנטליים, יותר טפשים ממך בין המגיבים כאן. סתם מצאת חן בעיני. יש בך מידה נכבדה של אימבציליות פתטית והיסטריה זבת טמטום שעושה כיף להתעלל בך. 2. זה שאתה מטיל ספק ביהודיותי עושה אותך עוד יותר מטומטם. אתה רוצה להגיד לי שצריך להיות מטומטם כמוך כדי להיות יהודי? אם כן, אז אני לא יהודי. בסדר? ולידיעתך, אני ועוד איך יהודי, אבל אני לא רואה ביהודיות כבוד, או באי-יהודיות פחיתות כבוד. הבחנות כאלה נעשות על ידי צוררי היהודים ולא על ידי יהודים אמיתיים - קורבנותיהם הראשיים של הפשיזם, הגזענות והלאומנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה תמיד יכול להתנצר
נועמי,
פורטוגל,
23/12/04 17:48
|
או עדיף להתאסלם, הרי תרבות האיסלם שמלבד עריפות טרור והרג לא יצרה דבר קורצת בעיניך. היהודים בעיניך הם אבי אבות הטומאה לעומת המוסלמים ששוחטים אפילו את נשותיהם ולא נשמע ציוץ ממך. לכן עולות מספר תהיות ובראשן האים כשהרכיבו את ראשך לא שכחו מספר ברגים בחוץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי - חזק ואמץ: קח אימודיום
ל"ת
נעים הירקן,
23/12/04 14:59
|
|
 |
הירקן מריח פגר
Avi Ecuador,
23/12/04 15:33
|
|
 |
אם לא תפסיקו להתחזות: אפרוש!!!
Avi Ecuador,
23/12/04 16:40
|
|
 |
29.
הכושי (השואה) עשה את שלו
ל"ת
רינת,
23/12/04 14:41
|
|
 |
28.
שיבינו שבנושא ההתנחלות הגזימו
ל"ת
רינת,
23/12/04 14:40
|
|
 |
27.
תקראו את 25 ותעבירו הלאה!
ליבמן יואב,
23/12/04 14:37
|
|
 |
26.
מאוחר מידי
שפיות,
23/12/04 14:21
|
עברתם את הגבול והפסדתם. שום התנצלות לא תעזור. אתם תמיד מגזימים ואח''כ מתנצלים אבל לא עוד. לא לכל מעשה יש סליחה וכפרה. הייתי תמיד בעד ההתנקות אבל גם תמיד כאב לי הלב עליכם. ברגע ששמתם את הטלאי הפסדתם. הפסדתם כי עצם הטלאי קבעתם אותנו לנאצי. לצערי כבר הספתי לקבל כינויים של נאצי ממתנחלים במהלך שירותי הצבאי. מבחינתי יש לעשות את הפינוי בכל מחיר, דגש על כל מחיר. גם אם ילווה בירי והרג. כי זאת לא מלחמה על ההתנקות אלא זוהי מלחמה על עצמאות המדינה ממטורפים כמוכם. מלחמה שלא נפסיד בה, אתם כן. אנחנו מתנקים מעזה, אתם מתנקים מהעם ומאיימים להרס המדינה וגלות חמישית. אני לא מבין איך אתם מתפללים כל יום למען עם ישראל ובמקביל דואגים להרוס ולהגלות אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אחים הזהרו!
שב''כניק,
23/12/04 14:17
|
הזהרו ! אבינועם מגן ''מתנחלים בעד פשדרה''-מהשב''כ. היזהרו, יש עוד כמה כאלה שהמחלקה היהודית אצלנו גייסה ו לא כדי להביא מידע על אלימות של סיכון חיי אדם צפויים(דבר לגיטימי)-אלא להביא אינפורמציה על מגמות צפויות של הפגנות , מסיבות עתונאים, הלכי רוח, הכל בנימוק (פנימי -שלא מתקבל אצל חלקינו) שאולי מהם יתפתח הרוצח הבא. ההתייחסות במחלקה היהודית למגזר המתיישבים (בעיקר למערכות ההתנגדות על קבוצותיהן) הופכת בחודשים האחרונים היא כאל מתחם אוייב. בינתיים רוה''מ מקבל דוחות פוליטיים מאיתנו ומשתמש איתם כדי לטרפד מאבק פוליטי לגיטימי. לאחרונה גייס השרות (בהוראת מי?) מתנחלים שיקימו ארגוני דמה (אירגוני חזית) כפי שהקים אבישי רביב. תפקידם לייצור משקל נגד ציבורי להתארגנויות של המתנחלים נגד החלטות הממשלה (בלשון ה''שירות'' התארגנויות חתרניות) לא הכל אהבו את מה שהם עושים שם במחלקה היהודית, אבל עכשיו החבר'ה נסחפו לגמרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
נכון, הם טעו, אבל...
אמיתי,
לה השרון,
23/12/04 14:12
|
נכון, אנשי גוש קטיף טעו, אבל בואו לא נשכח: אנשים יקרים אלה שייכים לקבוצת המתנחלים, שהם אחרוני הציונים האמיתיים בארץ. עתה באים ברגל גסה לגרשם מביתם ומנחלתם=נחלתנו, ובהחלט צפוי שסערת הרגשות שלהם יכולה לגרור אותם לעשות טעויות כאלה ואולי עוד אחרות. זה לא העניין; העניין הוא הטירוף שבטרנספר הנורא שמבצעים יהודים ליהודים, בלי שום סיבה ניכרת לעין, בלי שום התחייבות מהצד השני, בלי שום סיכוי שצעד נורא זה ישפר את ''השלום עם ביטחון'' של ראה''מ שרואה משם דברים שלא רואים מכאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמגוגיה זולה-הם סתם אינטרסנטים
ל"ת
דוד,
23/12/04 14:27
|
|
 |
23.
טעות טקטית ועובדתית איומה!
חובה להשוות,
את הזהה!,
23/12/04 14:10
|
השם הראשון ברשימה הוא – טאובנפלד סלומון, והתאריך הרשום לידו – 31.1.1940. הגרמנים עם מסודר! היה זה יהודי מיהודי פרנקפורט, שנשלח למחנה השמדה ונרצח בתאריך שלעיל. ברשימות המסודרות של משטרת פרנקפורט לא כתוב, כמובן, שהוא נרצח – כתוב – תאריך המוות – Todesdatum ובטור הבא, כשינוי נוסח – Todestag – יום המוות.... והכותרת המרכזית – Liste der deportierten in Frankfurt a.Main – רשימת המגורשים (מועברים) מפרנקפורט על הנהר מיין. נרשם במשרדי המשטרה בשנת 1945. השם השלישי לפני אחרון בטור הראשון הוא – מינץ סלומון. הוא עלה באש השמימה ביום 17.7.1942. בדיוק חדשיים ויומיים אחרי יום הולדתי! היה לי דוד במשך חדשיים. הוא ואשתו, אלי, אחותה של אמי, וארבעת ילדיהם הושמדו! בטור השני, השם הששי מלמעלה, הוא שינדלר חסקל (יחזקאל). הוא עלה בעשן השמימה ביום 3.11.1942. הוא היה דודי, כמעט חצי שנה. חסקל, אחי אמי האהוב, אשתו ושלושת ילדיהם, הצטרפו למשפחת מינץ, שם, בעולם טוב יותר. באותו יום נרצח גם פדרמן ברנהרד. לא, אין לי מושג מי זה היה. אך גם הוא, כמו כל שאר ששת המליונים, היה עולם מלא שאבד! האח והאחות התחננו במשך חדשים רבים לסרטיפיקטים. אך בני המשפחה לא הצליחו להשיג כאלה.... אילו היו חיים אתנו היום, אין לי ספק, שהיו עונדים את הטלאי הכתום, לנוכח הזוועה המתרחשת במדינת היהודים. זה חולני! חולני! עם עם נסיון בן אלפיים של שואות חוזרות ונשנות, מחליש את עצמו עוד ועוד, נלחם באחים נפלאים, מפגין שנאה נאצית לאחים, ומידרדר לתהום. עם המחלל את זכר קרבנות השואה, ומתעלם מצוואתם – לעולם לא עוד - כשהוא, במקום להתחזק, כדי שאנו ילדינו ונכדינו, לא נעבור את האימים שאנו עוברים במשך שנים רבות של שלטון ''כח האיפוק'' מול הנאצים של דורנו. הם ועוזריהם. זה לא נתפס! לא נתפס! ולא נסלח ל''אחרון ניצולי השואה בכנסת''! לא נסלח על שנאת חינם! המומתים דרשו ''נקומה'' - נקמה! המשורר יצחק כצנלסון, כשדרש נקמה, הוא לא התכוון רק לגרמנים, הוא התכוון גם לאלה שהביאו לדי הקאה, השוטרים היהודים שסחבו ילדים יהודים ממקומות המסתור שלהם והעמיסו אותם על עגלות, בדרך לאומשלאגפלאץ, משם נשלחו להשמדה. אי אפשר שלא להשוות!!!!! לא רק סבתא של ''אחרון ניצולי השואה....'' היתה שם. היו שם קרובינו, היו שם מי שיושבים היום בגוש קטיף, עם ילדיהם ונכדיהם, ואנו היינו שם בנשמתנו, ולא מצליחים לשכוח אפילו לא ליום אחד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אתה מעז לקרוא לי עוזרת לנא
.....,
23/12/04 15:04
|
צים? רק במה שעשית אתה מחלל את זכר קרוביך. על איזה נאצים בדורנו אתה מדבר. זו כל הבעיה!!!! כולם יהודים וכולם בניו של הקב''ה. ומי אתה שתאמר מה רצונו של הקב''ה? אתה ביכולת כתיבה ורגשנות. לא תהפוך אותי לנאצית ולא תהפוך חלק גדול מעם ישראל לעוזריהם. ולא את מי שנבחר. ומה להעמיד מולך את כל משפחתי שלא זכיתי להכיר מצד סבי? נקמה? ההשוואות שאתה עורך הן מסוכנות מאוד. אנחנו לא יהודים מלשינים. התורה ועם ישראל שרד לא בזכות הקיצוניים ששרפו הכל אלא אלה שהשכילו לשמור על התורה ולהקים מרכז חליפי למען החזון הגדול. ואם היה משאל עם והיתה מתקבלת אותה החלטה. בקנאותכם, של חלק מהמתיישבים, אתם אלה שמביאים לחורבן ולהרס ובסופו של דבר שנגלה שוב מארצנו. נראה לי ששכחתם חלק מהמשולש והוא עם ישראל. עם ישראל עבר משברים גדולים ונקודות שבר גדולות במהלך ההיסטוריה, ובע''ה גם עכשיו נתגבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיקי לבלבל את המח!
ל"ת
על ראש הגנב,
בוער הכובע,
23/12/04 15:40
|
|
 |
סיפור נוגע בלב,אך המסקנה מטעהת
דוד,
נתניה,
23/12/04 14:46
|
מה שעברו האנשים ההם בזמן מלחמה עם הנצים לא ....אין לי מילים.לכן אין להשוות להיום,זה פשוט לא קורקטלי למרות הכאב. הרבה בריאות לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה תבין רק כשגם פה יושמדו
העם ההולכים,
בחושך מצרים,
23/12/04 15:11
|
כולם? רק אז אפשר יהיה להשוות? אבל אז יהיה מאוחר מדי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מה על ניצול מחפיר של ילדיהם?
עופר,
23/12/04 14:09
|
המתנחיילים משתמשים בילדיהם בגסות: מביאים פעוטות להפגנות ולעימותים אלימים שגורמים להם סיוטים, מסכנים חייהם למטרות תעמולה (כמו האם שהסיעה את בנותיה מעזה לירושלים להפגנה וגרמה למותן!! ועכשיו - שמים לפעוטות טלאי צהוב ומצלמים אחרי גדר תייל - ההקשר ברור). מדובר בחולי נפש יהודים עם פגיעה פשיסטית - וכל זה מספר עשורים לאחר השואה. אין להם שום רגישות לסבל שהם מביאים גם לילדי הפלסטינים - אבל זו תוצאה של גזענותם הברורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמור לי, מנוול, כשאתה ועוזריך
אלוקים, מי ילד,
לנו את אלה?!,
23/12/04 15:03
|
ה''פלשתינאים'' תבואו לגרש את הילדים האלה מבית הולדתם, תגיד להם לעצום את העינים? אתה הולך לבצע פשע נאצי נגד האנשים האלה, שלא עשו לך כל רע, ואתה מאשים אותם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תטריד אותי בשטויות, יהוה
ל"ת
אלוקים,
23/12/04 16:17
|
|
 |
לך תתישב בארץ גושן ואח''כ תבכה:
עופר,
23/12/04 16:16
|
מייד מקלל וקופץ: הם הלכו להתיישב בתוך ים ערבי בעזה, ועכשיו - כשרוצים לפנותם (ומי? אריק אביר ההתנחלות), אז זה גירוש נאצי. למה שלא תתיישב במצרים בארץ גושן, תדרוש הגנה מישראל, ותטען שזה ביתך? פשע נאצי? אתה כנראה חזק על סמים. איפה הנאצים ואיפה פינוי המטורפים הללו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מה! בכם לא פוגעים לא לרדת מזה
ל"ת
שלמה,
23/12/04 14:01
|
|
 |
20.
מסר
י.תוש,
23/12/04 13:49
|
אכן המסר הובן וביתרחוזקה. אף פעם לא שמתם לב לרחשי ציבור אחרים .צפצפתם על כולם .סמכתם על הפורתים והזמבשים הזחוחים .אולם עתה לא היא זמנכם עבר...עם ישראל כן עם ישראל (שאתם ביהירותכם כי רבה ובעצת רבניכם המלהגים ניתקתם עצמכם ממנו) החיל\\ליט לא עוד לא ניתן לקומץ (ואתם רק קומץ) לשגע ולנהל את המדינה ושבעטיו ישפכו עוד דמים. מספיק ודי בשלטון שד''י. אתם הפעם הבנתם את המסר...?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
שואה וזיכרון
דרור,
תל אביב,
23/12/04 13:46
|
כדור שלישי לניצולי שואה אני מאושרת שהם הגיעו להחלטה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מה אתה מקשקש במח
שומר נפשו ירחק,
הקו הירוק,
23/12/04 13:44
|
איזה סליחה ואיזה מחילה. אף אחד לא מאמין לכם יותר. אתם כת קנאים משיחית מטורפת. אתם היאטלות. אתם חיים בעולם משלכם. אין לנו חלק בכם ואתם לא משלנו. מי בכלל סולח לכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכל זאת הם משלנו ולפעמים צריך
דוד,
נתניה,
23/12/04 14:52
|
|
 |
אנטי שמולאני***
רועי,
י-ם,
23/12/04 14:18
|
תלך לאחים שלך,אלה ששחטו 2 חיילים ברמאללה לפני 4 שנים. איתם בודאי יש לך שפה משותפת. חתיכת זבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are so right
ל"ת
logic,
23/12/04 14:45
|
|
 |
17.
את הטלאי אפשר להוריד
אורה ימיני,
תל אביב,
23/12/04 13:42
|
אבל את הכתם שדבק במתנחלים אי אפשר להוריד. תחשבו טוב טוב לפני שאתם עושים מעשים כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה אתה מציע?
munu,
TA,
23/12/04 13:46
|
להמשיך בזה? זה טוב ליהודים? זה טוב להתיישבות? זה טוב לארץ ישראל? זה ימנע את ההתנתקות? איפה היית כשאלהים חילק את השכל, בשרותים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
המסר הופנם- רק לשמאל מותר
אורי,
23/12/04 13:40
|
רק לשמאל מותר לנצל את זכר השואה. רק ללפיד (וסבתו) ללייבוביץ (יהודונאצים על חיילי צה''ל ) ושלמה גזית (נוער היטלר על ילדי חברון)
אבל מימין ?? זו כבר חוצפה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורי, תשתין בתוך הכוס וביד
דוד,
נתניה,
23/12/04 15:00
|
|
 |
15.
סליחה ומחילה
אוריה,
אריאל,
23/12/04 13:39
|
כתושב אריאל המאמין אמונה שלמה בנצחיותינו בארץ הזאת ובקדושת הארץ אני בוש ונכלם על כך שהיה במחננו מישהו לא ראוי שעשה שימוש כזה בסמלי השואה. אני מבין את הזעזוע. אני מבין שזה חוצה את כל העם ואת כל המפלגות ואני מבקש סליחה ממי שנפגע. זו היתה טעות פטאלית שלנו. תראו מה קורא כאן. במשך כמה ימים אף אחד לא מדבר על מטחי הפצמרים שיורדים על ראש המתיישבים בגוש קטיף כמו גשם רק מדברים על הטלאי. אני קורא לראשי הגוש ללמוד את הלקח, לא להתלהם ולא לעבור קוים אדומים . אתם יודעים בדיוק של מי היה הרעיון המטופש הזה וצריך לא להתעסק אתו יותר. הוא לא מבין כלום בקמפייינים והרס פה מאבק קריטי על שלמות הארץ. שיילך הביתה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
sarale,למה הוא שקרן?מישיגינע.
ל"ת
דוד,
נתניה,
23/12/04 15:08
|
|
 |
שקרן. לא מאמינה לך
ל"ת
sara,
TA,
23/12/04 13:53
|
|
 |
14.
חבל הרעיון היה גאוני
אילן,
23/12/04 13:36
|
המטרה היא לא לרצות את הציבור. המטרה היא למנוע את ההתנתקות. ואיך שרון היה יכול לפנות את גוש קטיף כשמצלמות התקשורת העולמית מצלמות יהודים מגורשים מאדמתם עם טלאי כתום. ואיך חיילים ושוטרים יוכלו לפנות אותם ככה? הכל היה נגמר ללא אלימות אם בכלל היה מתחיל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
you are more ALUVIM
ex. right wing,
phila,
23/12/04 13:19
|
How far down can these poeple go? always been ALUVIM, and now they even more
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
השמאל עשה בווו וניבהלתם?
זמיר,
23/12/04 13:08
|
|
 |
עוד מטומטם
מתנחל שפוי,
גוש עציון,
23/12/04 13:17
|
בגללך אנשים כמוך מפעל ההתנחלות האדיר הובס. אתה לא רואה שהבעייה לא עם השמאל? כל הליכוד יצא נגדנו, כל המפדל, מועצת ישע, הנשיא, יהודים ניצולי שואה מכל שדרות הציבור. זה לא קשור לשמאל בכלל. אסור היה לגעת בשואה. זו טעות. מי שלא מבין את זה הוא טיפש בריבוע. אני נגד ההתנתקות. היא אסון לעם ישראל אבל טלאי כתום? נאצים? גרמנים? מה זה? התחרפנו על כל הראש? טוב שקיבלנוו שכל. צריך לעשות ועדת חקירה פנימית מי אחראי לטמטום הזה שגרם לנו כזה נזק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גושניק, אתה חי מפי התיקשורת!
חובה לשאת את,
הטלאי!,
23/12/04 15:45
|
היזמה היתה של ניצולי שואה. והם יודעים מה הם אומרים. ולי בכלל אין ספק שהם צודקים. כבר שלושים שנה, אני פשוט קוראת הסתה נאצית בעברית מדוברת, של ''אנשי רוח'' בישראל, ומזהירה את העם שהאויב מספר אחד של העם היהודי הוא השמאל, שאין לו שום עכבות וגם לא טיפה אחת של מוסר או של אהבת ישראל, והם סכנה אמיתית למדינת ישראל. הצרה היא שלא האזינו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים איתך ומצדיע לך
ל"ת
דוד,
נתניה,
23/12/04 15:15
|
|
 |
כשיפנו את הגוש
זמיר,
23/12/04 14:28
|
מה תגיד אז?
אווופס טעיתי
הכוונה היית לזעזע את הציבור זה התחיל לעבוד ונעצר.
בעיברית זה ניקרא מישגל נסוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה אתה צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
אם הגיון לא,
מתווכחים!,
23/12/04 15:46
|
|
 |
11.
המתנחלים הובסו
אליק מנשה,
תל אביב,
23/12/04 13:07
|
דעת הקהל ביממה האחרונה קיבלה תפנית של ממש. אם היו עוד כאלה שחשבו כמה מסכנים המתנחלים שצריכים לעזוב את בתיהם באה הטעות הפטלית של חמומי מח מגוש קטיף וגמרה עליהם את הסיפור. הסליחה שלהם היא באמת טקטקית. הם ראו את הנזק שאיזה אידיוט מגוש קטיף גרם להם אבל מאוחר מדי. יש תפנית של ממש בעם.זה כבר בלתי הפיך. שרון יקבל היום 99 אחוז תמיכה על ההתנתקות. המתנחלים אכלו אותה בענק. תבואו בטענות לדבילים בגוש שיצאו עם הקמפיין האוילי הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מאוחר מדי!!
ניצן,
23/12/04 13:03
|
לא נסלח לכם, מתנחלים בזויים, הגזמתם לגמרי, לא רק במעשה הטלאי, אלא בכל הפאנטיות שלכם שהיא בלבכם פנימה ולא בענידת הטלאי בלבד. זהו רק קצה הקרחון שלכם. תצאו מעזה בשקט, בלי אלימות והתנגדות, ותעזבו את כולנו בשקט כבר!! אנחנו רוצים שלום, אנחנו רוצים שקט, להתפרנס בשקט, בלי האיומים והגידופים שלכם. אתם לא כאלה קדושים , וחולות עזה אינם ארץ ישראל הקדושה שלכם. חיינו וחיי בנינו המשרתים שם הרבה הרבה יותר קדושים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמרת אני רוצה שלום
א,
23/12/04 14:04
|
אמרת אני רוצה שקט. איך הגעת למסקנה שההתנתקות תביא שקט? ההפך הוא הנכון. הערבים לא יתנו לך שקט עד שיהרגו אותך חס וחלילה. רק אז יהיה לך שקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתה כוס מים ותרגע
ל"ת
hhh,
23/12/04 13:21
|
|
 |
כנראה גם אתה לא מבין
צחי,
חיפה,
23/12/04 13:29
|
מה שבמועצתת יש''ע למדו בדרך הקשה. יש נושא אחד שהוא טאבו במדינה. אסור לגעת בו. הוא קדוש. השואה. מי שהנושא קרוב ללבו. מי שהפצע אצלו שותת לא יעזור לו כוס מים. אי אשר להרגע מדבר כזה. אתה כנראה לא מסוגל להבין. אם אתה מכיר מישהו שיש לו במשחה ניצול שואה תשאל אותו. מה שהמתנחלים עשו כאן הם חיטטו בפצע שותת דם וגרמו לרבים במדינה כאב עצום. לעצמם הם עשו נזק שהם עדיין לא קולטים אותו. לדעתי מרגע זה חלקים גדולים בציבור פשוט מואסים במתנחלים. זה לא קשור לימין ושמאל זה קשור לזילות שהם עשו בשואה וגם לחוסר היכולת להבין למה זה כל כך חמור וקשה. בנצי ליברמן הבין מאוחר מדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד. מסכימה אתך במאה אחוז
ל"ת
תנדרבליט עמליה,
תל אביב,
23/12/04 13:05
|
|
 |
9.
כל הכבוד לתושבי קטיף הגיבורים
דן,
הרצליה,
23/12/04 13:02
|
כל מה שהם עושים, הם צודקים!! בעתיד עוד ילמדו על גבורתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מספיק, מספיק, מספיק עם
למה? למה? למה?,
טומי לכלא!!!,
23/12/04 13:01
|
''אחרון ניצולי השואה''. שונא חרדים (יהודים) שונא מתנחלים (יהודים) שונא בני עדות המזרח (יהודים), והשילוב של ספרדי-חרדי, גורם לו כמעט לשבץ מוחי. האיש מחלל את זכר סבתו ואת זכרם של כל היהודים שהושמדו בשואה, בדיוק בגלל אותה שנאה! איך בכלל יש פתחון פה לאיש המצדד במדיניות היודן-ריין?! אנשי גוש קטיף, האם ידוע לכם, כמה ניצולי שואה מתו, רק בגלל החרדה שתקפה אותם לנוכח הסכמי ה''שלום'' עם יורשי הנאצים?! גירוש היהודים בא רק משנאת ישראל, ראו את הנאצים של שלום-עכשו המתכוונים לגייס את אחיהם, הנאצים הערבים, כדי להילחם ביהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק ב100%
ל"ת
שלמה,
23/12/04 14:03
|
|
 |
7.
חבל- השנאתם עצמכם על רוב העם.
יעקב,
23/12/04 12:56
|
|
 |
''גימיקים''? והגירוש, גם הוא רק
יצורים מגעילים,
שלא מן העולם,
23/12/04 15:01
|
''גימיק''. תתפלא, אבל את מי ששונא רוב העם, זה את המוסרים, המלשינים והרודפים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הם לא עברו שום גבול! מי שעבר
או,קיי, לכו,
כצאן לטבח!,
23/12/04 12:53
|
את כל גבולות האנושיות, המוסר, הצדק והרחמים, זו ממשלת הזדון וכל ''מחנה השלום'', גילום הרשע הטוטאלי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
Shame on you
Jack,
23/12/04 12:51
|
I have two children who emigrated from US to Israel probably becuase of that 60 years old yellow star of david - seeking to live in a democratic nation Bad news is that becuase of you - settlers - my children are considering returning back to USA They cannot understand how a minority whether they are right or not can force their way on majority using sacred symbols as the Yellow Star and by that making a mockery out of a nation's tragedy
הגב לתגובה זו
|
|
 |
US Police & Army came to you
Its not them to,
be ashamed,
23/12/04 16:22
|
to your house, to through you out by force, with your family, because of your being Jewish and living in a wrong place - what would you say and do in this situation, Mr. Jack? You display high sensitivity to Jewish symbols, much higher than to Jewish people themselves. To put on a Jewish Star (for a helpless victim of state violence) is a ''desecration'' of Holy Principles; to destroy a Jewish home is nothing wrong with you. Interesting kind of a Jew you are...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
פרס ישראל לדובר גוש קטיף
ירקה לבנה,
חיפה,
23/12/04 12:47
|
האיש הזה, שעומד ככל הנראה מאחורי קמפיין הטלאי, הרס במו ידיו את שארית האמפתיה שעוד היתה למתנחלי הגוש בקרב ציבורים בחברה הישראלית. הוא גרם לתפנית של ממש בדעת הקהל. המופע המזעזע של חבורת קשישים עם טלאי כתום מוקפים במתנחלים מתהלמים ירשם בתולדות מצעד האיוולת של דברי ימי המתנחים כמעשה חלם נוראי. טוב שהשכל גבר והתנערתם ממנו אבל אני משוכנע שההתנערות היא לא אמיתית. לא הפגיעה בזכר השואה והקורבנות וההשוואה הנואלת של ממשלה חוקית בישראל לנאצים מרתיעה אתכם, אלא הנזק הבלתי הפיך שנגרם לכם בדעת הקהל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
בושו והכלמו לעולם לא נסלח
קצטניק,
תל אביב,
23/12/04 12:43
|
בשם אחי ואחיותי המעונים. בשם הורי הטבוחים לעולם לא נסלח לכם על חילול זכר הקדושים!!! מי שהגה את הרעיון המחריד הזה של שימוש בטלאי נגד ממשלה יהודית ציונית ישראלית בארצנו היקרה לא יזכה לעולם למחילה ולכפרה. קרעת קרע נורא. שברתם שבר גדול שלא יתאחה. ריבונו של עולם. עיזבו את השואה. אל תעיזו עוד להשתמש בשם השואה לשווא!!! פתחתם מחדש פצע כואב שעכשיו הוא מדמם. אני ובני דורי לא נסלח למי שאחראי לכך. הסליחה שלכם לא מתקבלת. מספר 26751 אושוויץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הגב' פריימן משקרת במצח נחושה
כרמי,
גבעתיים,
23/12/04 12:35
|
הלו גם היא וגם בעלה כשהתראיינו אמרו במפורש שהכוונה הייתה להשוות בין השואה לבין מה שנעשה להם בגוש קטיף. ועכשיו כשהוברר להם הנזק הגב' משקרת ללא בושה. חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השקר הוא נר לרגלי המתנחלים!!
רמי,
23/12/04 13:22
|
מגלגלים עיניים, צבועים ומדושני עונג!! אבדתם את מעט האמפטיה שעוד היתה לכם!! עכשיו תארזו בשקט את החפצים ותעופו לכולנו מהעיניים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפחות אל תשקר! הנאצים לא
הרישעות והצביעו,
אחיות!,
23/12/04 14:59
|
שקרו, וזה היה ההבדל היחיד בינך לביניהם. מעולם לא היתה לך אמפתיה למתנחלים. מעולם לא הכרת מתנחל, אלא, רק מן התיקשורת בשירות האויב. אז אל תתחזה למה שאתה אינך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ומה עם המוזיקה של וגנר
פרחיה,
23/12/04 12:32
|
איזו רשעות ואיזה טמטום הפגינו ראשי ישע דווקא בהחלטתם לבטל את הקמפיין המגעיל של ענידת טלאי כתום, שמשמעותו אחת. פינוי המתנחלים מהרצועה שקול כנגד השואה. פינוי שווה גירוש יהודים שווה השמדה. מה פירוש דברי האוולת של מטה הקמפיין שרק אתמול שווק בהתלהבות את הטלאים הכתומים ''ברוב המקרים הדבר תלוי מנקודת המבט של הניצול עצמו''. בישראל אין מנגנים בפומבי יצירות של המלחין ריכרד וגנר. לא נעשה מעולם משאל בקרב ניצולי שואה או צאצאיהם כדאי לדעת באיזו מידה הסמליות שבנגינת המלחין האהוב על היטלר ימש מפריעה להם. דווקא ניצולי שואה רבים אוהבים את המוזיקה הזו. אך די שניצול שואה אחד יפגע ואין משמיעים אותה בקונצרטים. טפשות ורשעות כבר אמרתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגיע למתנחלים פרס הטמטום
חברוני,
ירושלים,
23/12/04 13:14
|
אפילו כל גאוני השמאל גם יחד לא יכלו להמציא קמפיין שיגרום נזק כל כך גדול לגוש קטיף. אבל זהו. נפל הפור. הם הרסו את התמיכה שעוד נשארה להם. מי שמנצל את השואה וכמה קשישים מסכנים (דרך אגגב מדובר בבני המשפחה של צבי הנדל התמים) אכל אותה בענק. ראשי ישע משתוללים על הדפוק שהגה את הקמפיין הזה. זה לא אותו דובר מתלנהם שלהם שהתעמת עם קירשנבוים בערוץ 10? אני הייתי מפטר אותו מייד.
הגב לתגובה זו
|
|