 |
37.
אתם חיבים לקרוא את זה!!!!!
הדר,
ירושלים,
26/12/04 17:17
|
מה קורה לכם?? ברור יש אלוקים בעולם !!! מה זה משנה ילד דתי או חילוני בסה''כ נשמה יהודית שסימה את תפקידה בעולם.. בואו לא נחפס את מי להאשים, הנהג מספיק אכול רגשות ולא צריך עוד אנשים שישפטו אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
דיי עם התאונות האלה...דיי
ל"ת
מורן,
25/12/04 17:17
|
|
 |
35.
drivers versus police
michael grant,
beitar illit,
24/12/04 17:22
|
the system in beitar is drive as fast as you can drop the cild and go on to the next round of children waiting to go to school or home . there are no rools or law in beitar they drive on the left side of the road just to make it easier to pick up the next child, and the hell with any other driver. the police is a joke in beitar. they do nothing to enforce the law. padestrians are worse as they think they have the right of way and walk in the centre of the road regardless of trafic. children are send out to cross the street as young as 5 years old. if the police will not take responsibility NOW it will be worse. I wrote several times to the police and the ansewr if there was one was negative. blame the mayor he is the one to make sure the city is safe and he and only he is the one to blame, I understand that he is looking to become a national politician so he must erect monuments to his name that is find funds to erect more stone and cement building so one will say ''the mayor did this'' see how good he is. what about the coraption with the bus service in beitar?????? the growing vandalisem and crime?? I do not care if you know my name as I have been fighting this for the last 5 years with NO results
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
ילד חרדי
ליאור,
דרום,
24/12/04 16:53
|
תנחומי למשפחה, אך לצערי הזלזול בחוקי התנועה של עדה זו, נסיעה ברכבים רעועים עודף נוסעים וכו'. מי לא ראה בנסיעתו משפחה חרדית/ דתית נוסעת על כל ילדיה בד''כ ברכב סטיישן מיושן כאשר חלק מילדיה הקטנים בתא המטען כולל הציוד? וכתוצאה מהמשקל הנ''ל בד''כ הרכב נמצא בזוית התקפה כשל מטוס בהמראה. אני אישית ראיתי זאת בכל סוף שבוע שבו אני נוסע ובנוסף לנ''ל תינוקות אחוזים בידי ההורים. גם ההסעות לעדה זו נכללים בחוטאים מהסוג הנ''ל עודף ילדים, רכבים רעועים. השמיים לא יכולים להועיל רק הקפדה על החוק במקרים הנ''ל תועיל ויתר על כן הקפדה שהמסיעים יהיו מוסמכים. אני לא מבין כיצד צעיר בן עשרים כבר יכול לנהוג ברכב הסעות שמסיע עשרות ילדים רכים היכן היה המלווה הנדרש במקרים אלה? זה שהכל נהיה בדברו לא יעזור במקרים אלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברחת מאברבנל?....
פנינה,
24/12/04 22:58
|
מה הקשר בין תחת למחט? ''עדה''? מה אתה ערפי מסריח או מטורף? ילד הוא ילד ללא תנאים. ילד בן 5 שנהרג ככה, רק הנהג אשם. קראת במקרה על האב שעשה מעשים מגונים( בלשון המעטה) בתנוקת בת ח ו ד ש י י ם? הוא לא שייך לעדה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההתיחסות היא לבטיחות בכביש
יעקב,
תל-אביב,
25/12/04 00:06
|
הכותב התייחס לבטיחות בכביש ולא למוסר . כשקראתי את הכותרת הייתי בטוח שמדובר בחרדים או ערבים . עם ההתיחסות שלהם לכביש אולי החיים שלהם שווים פחות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
לכל השופטים למינהם
יורם,
אילת,
24/12/04 16:47
|
לעולם אל תישפטו אדם עד שלא תעמדו בימקומו זה לא משפט שאני המצאתי את זה המציא אדם אחר הנהג הוא אדם כמו כולם הוא לא טיפש כי אתם לא פסיכולוגים אבל אני מסכים עם כולם שהוא צריך לשלם מחיר מתאים לעברה שביצע אני מישתתף בצער המשפחה של הילד משה שלא תדעו עוד צער וסליחה מכולם אם אני אמיתי מידי אבל ככה כותבים תגובה לא זורקים מה שמרגישים באותו רגע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
כואב הלב
אילן,
קיבוץ בצפון,
24/12/04 16:21
|
על הילד הזך, הרך והתמים.
תנחומיי למשפחה האבלה.
לגבי הנהג-מאסר עולם ללא אפשרות חנינה. רשלנות שאין לה כפרה.
בוכה איתכם.
אילן-חילוני,שפוי,אבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
ילדים הם ברכה
חיה קופפרמן,
ביתר תחתית,
24/12/04 10:03
|
לא שולחים פעוט בן 5 ללא השגחת מבוגר לבד באוטובוס. נקודה. נהג שמעלה או מוריד ילדים רכים כאלה חייב לוודא שהגיעו בשלום למדרכה. הורה לילדים קטנים חייב ללוות אותם לגן או לפעוטון או לדאוג להם לליווי של מבוגר. מי שאינו נוהג כך ראוי לכל גינוי אם לא להעמדה לדין על הזנחה. אין זה משנה אם מדובר בחרדי או חילוני. ומי שהנטל קשה לו שיוותר על הבאת צאצאים או שיסתפק בשנים שלושה או ארבעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
condolance
hassan,
australia,
24/12/04 08:32
|
|
 |
29.
מה קורה לכם?
יוסי,
נוי-יורק,
23/12/04 22:09
|
אני המום מכל השיח שמתבצע פה
כן מרגישים שחסר ילד ,כשיש 10 ילדים או לא מרגישים
כן אלוהים ,לא אלוהים
אבל אתם סוטים מהדבר האמיתי
שזה פיתרון לבעיה הידועה בארץ עם כל מערך הסעות !! טוב תעשה שרת החינוך שתתחיל לטפל בנושא הזה ומהר שלא יקרה אסון הבא
עם כל הכבוד לתוכנית הליבה{ואני מתנגד לה} צריך לעשות רפורמה חשובה בהסעות התלמידים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
לא לומדים מהניסיון
י. אבי חגי,
23/12/04 20:23
|
כבר קרה בדיוק אותו מיקרה ביבנה ושם נהרגה ילדה ולא לומדים מהניסיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
בית''ר תחתית
נביא זעם,
23/12/04 19:52
|
זה המקרה הרביעי או החמישי בישוב המקולל הזה - הפעוט ששוטט בלילות, הילדה בבגז', הילדה שנדרסה ע''י נהג הסעות ''שלא הבחין'', והמקרה הנוכחי. מאחר ובישוב גרים בעיקר אנשים מאמינים (ואפילו מאד!!), אולי כדאי שיחשבו מה הם עושים לא בסדר שזה מגיע להם; ואם הם לא יודעים את התשובה אני אעזור להם: הם הפכו את האמונה הדתית לעבודת אלילים, כשאליליהם ה''חדשים'' הם: הרבנים, הבבאות, החוטים האדומים והמים ה''מבורכים'', והכי חשוב: העבודה הזרה של האדמה ה''קדושה'' יותר מכל חיים. בטיחות ילדים בהסעות, רגישות ודברים כאלה מין הסתם לא חשובים ומי שלא מאמין לי שיקרא בישעיהו, פרק א' פסוקים י' - י''ז הוסיפו תגובה סגור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי כנביא אמת יש לך הסבר
עם תחתון,
23/12/04 20:18
|
על מעשי רצח במדינה יום יום על אלימות גועשת ומאיימת בבתי ספר החילונים. על בתי סוהר מפוצצים מתוצרת חילונית רקובה..אף בתי סוהר לנוער.. על אונס קבוצתי. ורצח שופט. ועולם תחחון וזבל עליון ועוד אין סוף.. להזכיר בבני ברק אין תחנת משטרה ימותו הקנאים .התעסק ברקבון החילוני.. ועזוב את העם החרדי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט יש
מסביר,
24/12/04 00:12
|
אצל החילונים הטמאים אין פלא שהפריצות חוגגת. מה שלא ברור זה איך אצל החרדים כל פעם קורים אסונות עם הילדים. אמנם יש להודות שלהורים קשה להשגיח על כל עשרת הפרזיטים הקטנים שיגדלו בע''ה להיות פרזיטים גדולים, אבל בכל זאת זה לא ברור. אולי הידיעה שאם יתפגר אחד הדוסים הקטנים ההורים יעשו עוד שניים במקומו - אולי הידיעה הזו מביאה לקלות הראש במגזר החרדי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קורה פה?
שלמה,
24/12/04 06:02
|
האם אנו בני אותו העם? נהרג כאן ילד וגופתו עוד לא התקררה, אסון מחריד למשפחה, ותראו איך יהודי כותב בסגנון נאצי מחריד. איבדנו את הרגישות המינימלית ואת כבוד האדם החי והמת. מה הפלא שאומות העולם שונאות אותנו אם אנו שונאים את עצמינו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התיסכול החילוני הופך אסון לפשע
ל"ת
אין רוצח חרדי,
זק''א,
24/12/04 08:39
|
|
 |
החילוני מטיף לחרדי על ערך חיי
ל"ת
אדם חחחחחחח,
פיגור חילוני,
24/12/04 01:40
|
|
 |
עומס מימון הפרזיטים בבתי הסוהר
ל"ת
מכביד עלי,
לב לבייב דוס,
24/12/04 01:22
|
|
 |
בטח מכביד
מסכים,
24/12/04 08:41
|
אגב, שמת לב שרוב הפושעים מופיעים בבית המשפט עם כיפה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פושעים עם כיפה
ישראלית,
24/12/04 11:35
|
מעצבן לראות פושעים בבית המשפט עם כיפה, כי יש תמיד מי שינצל זאת (מתוך היתממות, כי האמת ידועה לכל) כדי להראות שיש פושעים דתיים. אני חושבת שגם הפושעים יודעים שהדתיים פחות פושעים, ולכן מניחים שכיפה תעזור לדימוי החף מפשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה עם דבריך אולם
גלית,
23/12/04 20:54
|
אולי בבני ברק אין תחנת משטרה, אך בבני ברק יש את שיעור נפגעי הולכי רגל בתאונות דרכים הגבוה ביותר בארץ !!!(הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה) ןלמה? כי יש מין הפקרות כזו - אומרים השם יעזור וחוצים את הכביש לא בודקים מי נוסע על הכביש. ילדים כל הזמן מתרוצצים בלי הוריהם ברחובות ואין השגחה, שלא לדבר על אמהות הסוחבות עגלות תינוקות וחוצות בטירוף ושאר הילדים נשרכים אחריהן (חלקם פעוטות בני שנתיים) ממש מבהיל. לסוע ברכב ברחובות בני ברק זה הסיוט שלי. לא מתיחסים של לרמזורים ולא כלום סומכים רק על השם בשמיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
ילד בן 5 יורד מהמיניבוס
איילה,
צפון,
23/12/04 19:30
|
והנהג סוגר הדלת ומתחיל לסוע...מי נתן להם רשיון למען השם?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
חבל חבל למה אלוהים?
מוטי60חיפה,
23/12/04 19:25
|
|
 |
חבל הנהג לא דתי ולא חושב בכלל!
ל"ת
abh,
23/12/04 19:56
|
|
 |
חלכחןטאי
רימון מסטרס,
בית זרזיר,
10/01/05 14:37
|
|
 |
24.
אהההההההההההה..........
עומרי,
23/12/04 19:21
|
|
 |
23.
נהג טיפש!
ל"ת
אייל,
23/12/04 19:20
|
|
 |
22.
כמו באמריקה !
יוסי,
נוי-יורק,
23/12/04 19:09
|
אני אב לילדים וגר בנוי-יורק .החוק פה קובע שהורה ששולח את בנו לבית הספר ,צריך לתת את הילד בהלוך לבית ספר לתוך האוטבוס ובחזור לחכות לילד בחוץ ולאסוף אותו והנהג חייב לחכות עד שאחד מההורים יאסוף אותו אין כזה דבר להוריד ,ולנסוע .!! גם הנהג ,וגם ההורה צפוי להעמדה לדין על ההזנחה ,וההפקרות .ובכלל מבחינת האוטבוסים ,מכירים את האוטובסים הצהובים ?כל כולו חשיבה ודאגה לילדים ,מבחינת ,הבטיחות ,האחידות ,והתמרור שנשלף החוצה ''עצור'' וחוקי התנועה,הנוקשים למי שיהפר ,את התמרור העצור,או העקיפה ,מתי שהאוטבוס מדליק אורות אדומים!
בקיצור אני יכול לכתוב ולכתוב ולא לגמור ,עד כמה חושבים פה ,הגיע הזמן שגם בארץ משהו שם למעלה יתחיל לחשוב באמת!!
ולישם את זה גם בארץ אני קורא לשרת החינוך ולכל הרשויות לשקול את הנושא ברצינות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאן לא אמריקה
אם מודאגת,
23/12/04 21:34
|
נו, לך תסביר זאת למופרעים שהגיבו בגסות לתגובתי הלא מחמיאה. בודאי שאי אפשר לצפות מהורים לעשרה ילדים שיעניקו תשומת לב מינימלית לכל אחד מצאצאיהם. איני מפקפקת שאובדן ילד הוא אסון נורא גם כשאינו בן יחיד אך מדוע הרשלנות וההפקרות כה נפוצות בקרב הציבור השם מבטחו באלוהים, וגם על האסון הנוכחי יגיבו בהשם נתן והשם לקח יהי שמו מבורך. זה מה שמחליא אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חילונים נפגעים פחות בתאונות??
צפונית,
24/12/04 11:46
|
האם סטטיסטית ילדים חרדים נפגעים בתאונות יותר מאחוזם באוכלוסיה? מישהו הוכיח דבר כזה? או שעובדות אינן חשובות כשמדובר בהשמצות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אצלכם יש 2 ילדים וכלב
שני,
24/12/04 08:26
|
והכלב נוגס בילדים למרות ה''תשומת לב ''המירבית שאפשר לתת ל2 ילדים והנה היום אב רצח את ביתו בת החודשיים וזה כבר לא תאונה רח''ל בלתי נשלטת כי אם חוסר דת ומצפון אז מה בכלל את מדברת על מרובות ילדים שההורים עושים כל מאמץ אפשרי לטפח ולפנק לדאוג ולגדל כן ה' נתן וה' לקח הוא מחליט מי בא יומו מי באש ומי במים מי בחרב ומי בסקילה ולאו דווקא מברוכות ילדים הוא לוקח יש תאונות קטלניות גם לילד יחיד רח''ל וגם למבוגרים וזו גזירת שמים ללא ספק הקב''ה מנסה לערר אותנו ע''מ שנחזור אליו ונעשה את המוטל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2 ילדים וכלב?
ליאור,
דרום,
24/12/04 16:59
|
יש לי 3 ילדים ואין לי כלב, אבל תמיד הילדים שלי חגורים וכל אחד יושב בכסאו וכאשר רשמתי אותם לבתי ספר שיש אליהם הסעה הדבר הראשון שווידאתי היה שיש מלווה. אסרתי על ילדי לעלות להסעה עם אין!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שני, לכי תעשי ילדים
המודאגת צודקת!!,
24/12/04 10:09
|
ולכל הדתיים ששמים אמונם ברוח ולא לוקחים אחריות על הילדים שהם מביאים לעולם הזה! לכו תעשו לכם עוד ילדים, בלשון עדינה... ואח''כ תצטדקו ב''השם לקח''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to the worried mother
israelit,
24/12/04 04:39
|
You are a very bitter woman, I wonder if you suffered from infertililty problems and can't bear to see the haredim having so many children because you, yourself couldn't bring children into the world? Your responses are absolutely pathetic and uncalled for. This family has suffered a tragedy and all you can do is verbally spit on them and all of the haredi world? I wonder if you ever read the news articles about hiloni fathers raping their daughters, about hiloni sons raping their sisters- or maybe you look at the hiloni world through rose-colored glasses and all seems sweet and good? WAKE UP- the haredim love their children as much, and most likely more, than hiloni parents. Shifi's response is so true- hilonim through the children, you claim they love so much, to the maon as soon as the hoofshat leida is over, they can hardly bear to be with their own children , they are so selfish to get back to their 'own' lives. You are a prime example of all that is wrong with the non-religious sector. SHAME on you.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאמא המודאגת חסרת השכל!
שיפי,
ביתר,
23/12/04 22:50
|
מגיל 3 חודשים אתן שולחות את 2 ילדיכן והכלב למעון עד 5 אחה''צ בשביל לפתח קרירה אצלנו הילדים חשובים הרבה יותר מקרירה אנחנו חיים למען הילדים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשריך
צדק,
25/12/04 18:56
|
כל הכבוד לך שאת מגדלת את ילדייך באהבה לפחות אצליכם אין את ההזנחה בילדים עד שעה חמש ואחרי זה באה הבייביסטר ומטפלת בילד ובכלב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
שרותי ההסעות בביתר עלית הם
ל"ת
גרועים ביותר,
23/12/04 18:44
|
|
 |
20.
תגובה לתגובה מזעזעת
מלי,
ביתר,
23/12/04 18:36
|
בושה וחרפה אפילו לפרסם תגובה כזאת , מה אתם התחרפנתם על כל הראש? כאמא לעשרה ילדים אני אוהבת כל אחד ואחד כאילו הוא יחיד אין דבר כזה נחמה בילדים אחרים. בושה וחרפה תחזרי בך מדברייך. פשוט מזעזע את כנראה לא אמא עדיין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
לפסול את הרשיון לצמיתות
ל"ת
דוד,
כרמיאל,
23/12/04 18:06
|
|
 |
18.
אלהים תפסיק עם זה
אתי,
23/12/04 17:56
|
מזעזע, מעורר צמרמורת, מה יכול ילד בן חמש לחטוא? אלהים תעשה לזה סוף, מספיק לצער ולשכול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פתאום מכירים את אלוקים?
שני,
24/12/04 08:30
|
,בעת צרה קוראים אליו וזועקים ואז נזכרים שהוא קיים, חבל!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוהים נמצא בראש הדפוק שלך ,
אבו יסמין,
23/12/04 19:37
|
מה את רוצה מדמות אורירית ודימיונית , הוא ישב מאחורי ההגה , או הוא מעסיק נהגים חסרי מיומנות ? תחפשי את האשמים הממשיים , ואז העולם יהיה הרבה יותר יפה ובטוח .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הנהג צריך להיות יותר ערני!!!
ל"ת
גרשון,
23/12/04 17:54
|
|
 |
לא נכון! מה, באמת?...
ל"ת
יוחאי,
23/12/04 18:33
|
|
 |
16.
מסכן הי ירחם על נשמתו
ל"ת
יאיר,
23/12/04 17:53
|
|
 |
15.
איזה סיוט!!!!
ליאורה,
23/12/04 17:51
|
|
 |
14.
איזה מוות מיותר!
ל"ת
גיא,
23/12/04 17:50
|
|
 |
13.
ארסים מטומטמים
ערן,
23/12/04 17:46
|
יש כאן יותר מדי ארסים מטומטמים שנוהגים כמו מופרעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
קטסטרופה!!!!!!!!!! אין מילים.
ל"ת
מימי,
23/12/04 17:45
|
|
 |
11.
איפה אלוהים בסיפור?
בס''ד מ,
בעולם שלמטה,
23/12/04 17:41
|
איך אלוהים הסכים לנהג כזה לעלות לכביש ולהסיע ילדים, איפה שיקול הדעת שלו? הלא הוא הכל יכול הפתרון לאלוהים ולאילה שמאמינים בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשתעלי למרום יסבירו לך הכל!!!
ל"ת
שני,
23/12/04 19:59
|
|
 |
10.
אויש ואבוי! זוועה! תנחומי
ק,
23/12/04 17:35
|
|
 |
9.
מזעזע..אין מילים
ישי,
23/12/04 17:32
|
|
 |
8.
חבל על חיים צעירים שנגדעו
אם מודאגת,
23/12/04 17:32
|
איזה אסון. ההורים ימהרו להביא ילד נוסף לעולם ויתנחמו בעשרת הנותרים, אך הפעוט בן ה 5 אבד את חייו החד פעמיים שלא יהיה להם תחליף. כן, ביתר עלית היא העיר הצעירה בישראל. רוב תושביה טרם חגגו בר מצווה. וחבל שקורות שם כל כך הרבה תאונות בהן נפגעים ילדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את תמהרי לקנות עוד כלב שיטרוף
שני,
24/12/04 08:41
|
חולי נפש חסרי דת ומצפון רואים שלא קיבלתם חינוך לערך חיי אדם כי אתם מסוגלים ב2 ידיים להרוג ולדקור אבא אמא אשה וחבר לכם יש ערך לחיי כלבים לכן במקום לגדל ילדים שמאירים את העולם אתם מגדלים חיות ''מחמד'' ניסית פעם להרגיש אובדן כלב שלך ? להבדיל אלף אלפי הבדלות התנחמת בכלב השני ?
להבדיל ילד יקר ותמים ילד שיכל להאיר את העולם כמה האבידה קשה וכואבת ואין לה מנחם כל ילד כמו בן יחיד לכל אחד תפקיד ויעד משלו ואין טיפה דומה לחברתה מי ייתן ולא ישמע עוד שוד ושבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתנצלי כאן ועכשיו על מילותייך
חרדית,
ביתר,
23/12/04 22:44
|
המזעזעות. אם את חושבת שחרדים מביאים 10 ילדים כדי שאם 1 ימות אז לפחות נשארו 9 אחרים. את פסיכית מטומטמת ולב אפילו מאבן אין לך!!!! כל ילד הוא עולם בפני עצמו וכמו שאמא ל2 ילדים אוהבת את שניהם אותה אהבה כך אמא ל10
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תומכת
צדק,
25/12/04 18:45
|
כנראה ילדים מטומטמים שלא מבינים מה זה ילדים יכולים לכתוב שלהביא כלב יותר כדי לאהוב. אין כמו ילדים אבל לא מטומטימים שהוריהם לא ידעו לגדל אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ריבוי הילדים אינו כדרך הטבע
אם מודאגת,
24/12/04 00:08
|
לא. החרדים מביאים ילדים לעולם כדי לקיים מצוות פרו ורבו. אמנם הרב גורן קבע שגם מי שיש לו בן ובת יצא ידי חובת קיום המצווה, אך הוא לא היה חרדי. מעניין שאת מספר הילדים של גדולי הפוסקים, האשכנזים לפחות, ניתן לספור על אצבעות יד אחת, יש להם כנראה טריק. לחרדים רבים מדי יש יותר ילדים משהם מסוגלים לפרנס בכבוד ובהחלט יותר משהם מסוגלים לדאוג לשלומם ולהראות להם אהבה. מספר כה גדול של ילדים זה אפילו לא טבעי. היה בריבוי ההריונות והלידות הגיון כשתמותת הילדים עדיין היתה גבוהה ורק מעטים הגיעו לבגרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת -לא מבין מה ההתנפלות הזו
סתם אחד,
אי שם,
23/12/04 22:27
|
מה קרה? אמרה את האמת? מה כולם קופצים להגן על השטות הזו שנקראת ''העולם החרדי'' ואף אחד לא שם לב שבלב כל המהומה הזו, מפשט המפתח של האם המודאגת היה שילד קטן, יפה, עדין - כמו הילדים של כולנו - נהרג מוות מחריד וסיים את חייו הקצרים. על זה אף אחד לא אמר כלום. כי בזה, תושבי ביתר עילית ובני ברק וכדומה - בזה אתם ממש מתמחים. להגן על אורח החיים הפונדמנטליסטי שלכם יותר חשוב לכם מאשר להגן על הילדים שלכם! כמו המתנחלים שמתעקשים לגדל ילדים במקום המסוכן ביותר בעולם, כך גם אתם שמים את כל יהבכם בשימור עבודת האלילים שלכם (ואני לא מדבר כאן על עבודת השם, אלא על כל הזבל שהמצאתם מסביב כדי להצדיק את המונופול שלכם עליו).
איך, תסבירו לי, איך אמא יכולה לטפל ב-10 ילדים, לתת לכל אחד מהם תשומת לב ראויה? אני אומר לכם איך - על ידי זה שאתם בונים מערכת גריסה ענקית שכולם נזרקים לתוכה - עוד ילד, פחות ילד, העיקר שיהיו הרבה שאפשר יהיה להכניס למכונת הדת הפונדמנטליסטית ולקבל עוד מנדטים, עוד כסף ומה לא.
אני מבכה את מות הילד הטהור, מבכה את מות היהדות האמיתית שכבר מזמן נעלמה, מבכה את הילד הבא שימות בגלל חוסר תשומת לב ואת הויכוח הסתמי שיבוא אחריו אם הורים חרדים כן או לא אוהבים כל ילד שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכמולוג
צדק,
25/12/04 18:53
|
אני לא מבינה את הדעה המטופשת שכתבתה כנראה היה לך משעמם תסתכל על עולם ''החילוני''תראה לי בית אחד תקין יש בית כזה? ילד או שניים לכל היותר שלושה ילדים אחד משתמש בסמים השני יורד להודו ולא יודע מה לעשות והשלישי נמצא ברחובות בדקירה פה או דקירה שם זה חינוך?. זה האהבה? תסתכלי במגזר החרדי תאונה ממש קשה אבל בגלל שזה קרא במגזר החרדי אתם נהנים לדבר ולכתוב.חבל על השנאה הזאת אני מקווה שהצפונים ירגעו ומיד אחרת המלחמה בעצם נשארת רק בנינו והאויבים שלנו מסביב רק נהנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מקווה מאוד שבקרוב...
יוסי,
גושדן,
23/12/04 20:58
|
מאוד זק''א יגרדו את כל הילדים שלך מאיזו ריצפה של אוטובוס ואז תוכלי להתנחם בכלב (אחרי שבעליך יעזוב אותך בשביל פרגיה צעירה ופוריה). המוטו שלי: עם נבלים תתנבל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו אמא שמגדלת כלבים ולא ילדים
אגואיזם ושנאה,
חילוניים,
23/12/04 19:58
|
כחילונית שמגדלת כלבים ואולי ילד אחד נרקומן בגואה מנישואים שאולי היו פעם
הקשר היחיד שיש לך אם משפחה מהעם החרדי הוא השנאה ואלי גם קצת קנאה ותיסכול עדיף שתסתלקי מארצנו ואת הכלב תשליכי בדרך לשדה התעופה ...שלום ולא להתראות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאמא''המודאגת''
אמא המומה,
23/12/04 19:32
|
מדאיגה יותר היא תגובתך האווילית וחסרת הרגישות! חבל שמאפשרים לך לפרסם את גיבובי השטויות שלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כיון שאת לא היחידה שחושבת כך
אמא ל5,
23/12/04 19:31
|
אתן דוגמא לאנשים ברמה נמוכה כמוך, כדי שגם את תצליחי להתחבר לאובדן. נניח שיש לך 10 שמלות מעצבים שרכשת בעמל רב. כל אחת ללא תחליף וייחודית בעולם. שמלה אחת נהרסת לך כליל. האם את מתנחמת באחרות? האם קניית שמלה אחרת תשלים את החסר? תעלי לאט לאט, בדרגות, דרך חיית מחמד, חבר, ועוד, עד שתגיעי לרמה של ילד שהיה ברחם שלך וליווית אותו כל צעד בחייו. אולי זה יעזור לך לא לשחרר דברים כל כך אכזריים, ולצייר את עצמך כרגישה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לשלול לך את הרשיון להיות
joe,
boston,
23/12/04 19:18
|
אם. את חסרת כל רגישות, ובנוסף לזאת את טיפשה בכל מובן המילה. אני לא מבין בכלל איך את יכולה להיות אמא? מסכנים הילדים שלך, פשוט רחמנות עליהם, לא מספיק את מטומטמת, את גם סכנה לילדים שלך. כנראה שבעניך הורים חרדים לא רגשים לילדים שלהם, את לא מבינה שגם לחרדים יש רגש? בעצם מה אני מבזבז את זמני להגיב למטומטמת כמוך הרי לא תביני כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו תגובה מטומטמת
ל"ת
אמא לילד אחד,
23/12/04 19:13
|
|
 |
את בדיוק התוצר של השנאה ההדדית
אורי,
מרכז,
23/12/04 19:07
|
את בדיוק התוצר של השנאה ההדדית שפשתה בחלק גדול מהעם הזה. שנאה מעוורת עיניים שאין בה לחלוחית של אמפתיה להורים ששכלו זה עתה את ילדם האהוב בצורה כה מזעזעת.כבר שמעתי אתמול אדיוט שאמר שלא איכפת לו אם יפגיזו שוב ושוב את ההתנחלויות. העם שלנו התפרק!!!!!! איבדנו כבר את שפיות דעתנו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוקים למה את כזו מטומטמת?
מאיר,
23/12/04 18:12
|
יביאו ילד נוסף? יתנחמו בעשרת הנותרים? ה' ישמור !!!! יש לך רגישות של קיר ואינטליגנציה של פרה סנילית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחטמייכג
tklmh',
y;lhm\;,
10/01/05 14:34
|
|
 |
את פשוט מטומטמת!
ל"ת
מיכל,
חרדית,
23/12/04 18:11
|
|
 |
תנחומי להורים
חילוני,
מודיעין,
23/12/04 17:54
|
קרה פה מקרה מאוד מזעזע, וגם להורים חרדיים מות ילדם הוא אסון. כל ילד הוא ילד להוריו בן אם הוא ילד יחיד ובין אם הוא אחד מעשרה. די להשמיץ את החרדים בכל הזדמנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפשות בהתגלמותה
כעס הוא ברכה,
23/12/04 17:52
|
אני אפילו לא מרגיש צורך להסביר מדוע את כ''כ טיפשה אבל אני אנסה בשביל אחרים: 1: ''ההורים יתנחמו בעשרת האחרים'' ''יביאו עוד אחד'' מה את חושבת שזה שההורים חרדים זה אומר שפחות כואב להם. 2: בעיר שרוב תושביה מתחת לגיל 13 רק הגיוני שרוב הנפגעים בה בתאונות יהיו מתחת לגיל 13 סטטיסטית אבל על זה עוד אפשר לוותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אח אלוהים למה?!
איילת,
23/12/04 17:31
|
נהגים שימו לב!!!! ילדים קטנים יורדים מההסעה ואתם ישר מתחילים נסיעה,חכו כמה שניות תודאו שאף אחד לא נמצא בין הגלגלים ...עצוב עצוב עצוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
איזה מוות אכזר
יהודי טוב,
23/12/04 17:28
|
|
 |
5.
איזו טרגדיה אלוהים
יונה,
פ''ת,
23/12/04 17:27
|
|
 |
4.
הנהג ורק הנהג אשם!
אורן,
מרכז,
23/12/04 17:27
|
מתפקידו של הנהג לראות את הנוסעים שירדו לפני שהוא מתחיל נסיעה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נקודה.
נסים גבאי,
מומחה תחבורה,
23/12/04 20:45
|
אני מבין גם שזה קרה במגזר החרדי. שם לית דין ולית דיין בעניין התחבורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
השם ישמור!
איתן,
ראשל''צ,
23/12/04 17:25
|
|
 |
2.
ואוו...לא יאמן...איזה מסכן!
ל"ת
ענת,
23/12/04 17:24
|
|
 |
1.
מטורף מה שהולך כאן..
ל"ת
: /,
23/12/04 17:15
|
|