 |
38.
how come it's always russians
idit,
melbourne,
16/01/05 09:43
|
Israel doesn't check the past of new immigrants ?(jews allek!) and that's how so much crime gets in. come to melbourne and see what all those russians do after they take the SAL KLITA
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
גועל נפש-תגרשו אותם לרוסיה
מהארץ,
26/12/04 12:35
|
|
 |
36.
kill him
ל"ת
someone,
26/12/04 06:20
|
|
 |
35.
הערות חשובות - אשמח לתגובות
אילן,
25/12/04 23:39
|
לאחר הזעזוע הראשוני ממקרה מחריד זה, ברצוני לרשום מספר דברים (אשמח לתגובות): 1. ניתן בהחלט להתנחם בידיעה הברורה שמותה של התינוקת האומללה הוא הצלה מציפורניהם של הוריה. המוות עדיף לאין שיעור מחיים עם הורים כאלה. 2. יצור מחליא זה, שרצח את בתו, אינו ראוי לתואר אדם. לפיכך, אין להענישו עונש הראוי לאדם. הייתי מסווג אותו כתת-חיה ומוציאו להורג. אין כל סיבה בעולם לממן לתולעת ביבים זו פנסיון בכלא זה או אחר על חשבון משלם המיסים. 3. אבוי לבושה ולפחד אם הנ''ל יוכרז לא כשיר לעמוד לדין – אבוי למלכודת מוסרית/משפטית זו. הרי ברור שאדם שפוי לא מסוגל לבצע פשע מחריד כזה ולכן בדיקת כשירותו הנפשית כלל לא רלוונטית. מכיוון ולתת-חיה זו אין כלל נפש, קיומה עלי אדמות מסכן את הגזע האנושי כולו ועליה להתכלות לאלתר (ע''ע סעיף 2). 4. סוגיה כללית כואבת ביותר היא, העלייה, במיוחד בשנים האחרונות ממדינות חבר העמים. אני עולה וותיק מרוסיה ולכן רואה יתר זכות לכתוב את הדברים הבאים: כולנו עדים לאחוזים הגדלים והולכים של הזבל האנושי המגיע בכמויות שלא יאמנו למדינה בשנים האחרונות. פתרון אפשרי הוא קבלת אזרחות על תנאי למשך X שנים ( 5,7,9 לא משנה). במידה והעולה ביצע עבירה בדרגת פשע, אזרחותו ואזרחות משפחתו שעלתה עקב זכותו לפי חוק השבות תישלל לאלתר והוא יגורש לקיבינימאט ממנו הגיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרעיון הרביעי מבריק!
אורה,
26/12/04 08:40
|
גם בארה''ב נותנים (''איף יו לאקי'') קודם גרין כארד ואח''כ אזרחות ! חוצמיזה, רצית תגובות.... אז בשתי מילים: אתה צודק!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשאין אלוה ואין דין ולא דין
ל"ת
הכל אפשר ואפשרי,
26/12/04 03:27
|
|
 |
34.
לתגובה 4 - איך נודע לך ???
il,
ישראל,
25/12/04 19:35
|
אם אתה ראית משהו שיכול להעיד תמסור את המידע למשטרה.
מוזר שכתבת את זה הרבה לפני הפרסום על הידיעה לגבי מעשי התעללות מינית ע''י המשטרה ואם אתה ראית משהו אז אתה צריך למסור את המידע למשטרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי אני לא עד ראיה אילו היית
זה לא היה קורה,
26/12/04 03:32
|
|
 |
נא ראה תגובות
ל"ת
לתגובה 4,
26/12/04 03:25
|
|
 |
33.
לא יכול להיות שהם יהודים
דינידן,
25/12/04 17:25
|
יותר מדי אלמנטים שליליים ולא יהודיים הסתננו בעליות האחרונות לארץ. יש הרגשה שהמדינה הזאת פרוצה לכל עבר וכל דיכפין מקבל תעודת זיהוי ישראלית. די אם הוא טוען לזיקה של סבא של סבא של סבא שלו שהיה יהודי. צריך להפסיק את הפארסה הזאת. אי אפשר לשאת יותר את הזוועות שנעשות בידי חלק מן העולים האלה שרובם חובבי הטיפה המרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר ליהדות?
תמי,
14/01/05 15:25
|
הרי ישנה אלימות פיזית, מינית ונפשית רבה בעדה החרדית, כך שאינני מבינה איך הגעת למסקנה הטפשית שהנ''ל אינם יהודים. חיות אדם יש בכל דת וכל לאום. הקשר היחידי הוא לכל המקרים הוא פדופיליפ וחולי נפש שמקומם בקבר ללא קשר לדת, מיגדר או לאום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
hahahah
goy,
25/12/04 22:54
|
|
 |
32.
פוליטקלי קורקט
פולי קורק,
ר''ג,
25/12/04 12:00
|
אנשי הפוליטקלי קורקט .לא נעים וקשה להכליל אבל בכ''ז המציאות מעוררת חשיבה. אם נחקור ניסקור ונאסוף עובדות יש לי תחושה שלא נופתע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מזועזעת קשות
מיכל,
25/12/04 02:20
|
אני לא מאמינה שבני אדם יכולים להיות כל כך אכזריים. צריך להעניש אותו בחומרה. אותו ואת אשתו. אחר כך לבדוק איפה היו שירותי הרווחה . ולמה לא ניתנה עזרה .ולמה לא היה מעקב מצד הרשויות . לא מובן לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הרוצח-חולה נפש שצריך לאשפזו
אלמונית,
הרצליה,
24/12/04 17:57
|
לפי דעתי מי שמסוגל לפגוע בתנוקת בת חדשיים הוא לא יציב מבחינה נפשית - מקומו במוסד לחולי נפש. גם האמא - איך היא השאירה תנוקת בת חדשיים אצל האבא? אפילו אמהות- כלבות ואמהות-חתולות לא מתנהגות כמו האמא הזה. בני אדם - עליכם ללמוד הרבה מהחיות ומהתנהגותם. בקשר לתגובה של האשה שיודעת שמכים לילדים בבית השכנים - חובה עליה לדווח דחוף למח' הרווחה של העיריה או עובדת סוציאלית. מסכנים הילדים - מי יודע מה עלול ליפול בגורלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
גם אנחנו מייצאים הרבה כולירות
לונלי פלאנט,
בכל העולם,
24/12/04 17:19
|
ולכן הדיעות פה הן נכונות בדיוק כמו הדיעות של אנשי העולם שסובלים אותנו כתיירים וכאברג'ילים. מענין מתי מישהו כבר יעשה פרוייקט שבו יפורסמו שמות משפחותיהם של כל אסירי ישראל,אז נדע את האמת ונוכל להחליט אם גזעניים אנו.יאללה לעבודה,מה אתם אומרים יש יותר? בטיטו או גולדשטיין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ברוכה העליה
buda,
budapest,
24/12/04 16:44
|
מרחבי ברה''מ לשעבר (חבר המדינות העמצמאיות). בתור צבר אסלי שהוריו עלו בשנות ה 40 אני שמח ומרוצה מהעלייה, אשר גם מלווה ברמה מסויימת של סטייה חברתית עקב קשיי קליטה והסתגלות במישור האינדיבידואלי. ברוכה העלייה וברוכים העולים (ובעיקר העולות). כה לחיי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק !
ל"ת
ענת,
24/12/04 19:29
|
|
 |
and in israeli people it is ok
ornit,
24/12/04 18:29
|
what about what is happing in teh country non russian no vilonace aha??? shame on u not everyone is the same
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
ל-22 25 ושאר חבריהם.....
יעל,
24/12/04 16:12
|
כמה גזענות,בורות וטיפשות יש בתגובות שלכם. כל בני האדם שווים (למגינת ליבכם)-אצלנו הישראלים אין אלימות במשפחה-נשים לא נרצחות פה על רקע ''חילול כבוד המשפחה'', ''בגידות'' מופרכות וכדומה? מספיק עם החרטה-חארות יש בכל מקום-לא רק ברוסיה...די עם השטויות-תכתבו לגופו של עניין ואל תביעו את טיפשותכם ברבים-היא פתטית!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
רק הרוסים מסוגלים לפשעים שכאלו
נח,
מרכז,
24/12/04 15:03
|
רק הרוסים מסוגלים לפשעים שכאלו המדינה חשבה שבכך שהיא עושה עליה של של עולים מחבר העמים היא פתרה את בעיותינו אך הבעיות נוספו ואף התגברו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ממש אבל אבל ממש לא צודק!!
רוסיה גאה!!,
דרום,
28/12/04 16:14
|
אני חייבת להוסיף שהרבה רוסים..חפים מפשע נרצחו על ידי ישראלים...ולמה?! בשל הייותם עולים מרוסיה,דוברי רוסית!! זאת ממש חוצפה מצדך להכליל כך את כל הרוסים!! כן..יש כאלה שפושעים..או שותים אבל זה לא רק רוסים!!! ובלי קשר לתגובה שלך.... אני ממש הזדעזעתי מהכתבה....זה לא קשור בהייותו רוסי...זה קשור בהייותו חסר לב!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בין מליון רוסים יש כמה כאלה,
גידי,
24/12/04 21:26
|
אבל יש גם המון אנשי משפחה נהדרים. אסור לשכוח אותם, ובטח שאסור לעשות הכללות ולפגוע בציבור הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Don't be so anti-Russian
Israelit,
24/12/04 20:09
|
Have you forgotten the case of the Israeli father who killed his young daughter- Eli Pimstein- or some such name. It happened some time last year, the little girl was found in a shallow grave in Jerusalem, not far from her home. That sick man is Israeli, born and bred, if I'm not mistaken- he drowned his own flesh and blood and buried her with his own hands. So, the Russians don't have a monopoly on cruelty to their children, I'm afraid it is a human condition and there will always be sickos in society. The best way to deal with it is to kill them so they are incapable of committing futher crimes and so that their genes will be destroyed. By your words you are only increasing hate and helping to create a breeding ground for more of the same.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
It is not the same
Toby,
Chicago,
24/12/04 22:57
|
There still is a difference between drowning your child and sadistically torturing it and causing it pain and suffering, although both are dispeakable, I Think there should be a public zoo (cages and all) for people like this creeps all in cages for the public to come and watch them for a small price, and the money going to charities for abused children. This will be a very serious detrerent,, Jail is not.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
נכון!!! 14... כנס!
שפרה,
שם,
24/12/04 15:02
|
אני מסכימה עם 14! צריך לסרס אותו ומיד ובכלל לסרס אנשים!!! צריך גם לרצוח רוצחים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
Unbelievable
Cleo,
Canada,
24/12/04 14:52
|
Do you want to tell me, that in the 21 century, the police does not have the knowledge to trace from where a call originated. If this is the case may be our police force needs to learn one or two things from North America where every call, even cell phones, are traceable
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מזעזע. עונש מוות לאב וזהו.
ל"ת
אלוהים ישמור,
מה זה?,
24/12/04 14:43
|
|
 |
22.
הכל מובן
יהודי,
24/12/04 14:29
|
|
 |
21.
need to kill this manyak
ל"ת
yyy,
24/12/04 13:22
|
|
 |
20.
אמנם לא כל העולים אך רובם
אזרח,
מרכז,
24/12/04 12:33
|
הביאו הרבה פשיעה, אני לא יודע אם משהו ערך סקר בכדי לבדוק, מהו אחוז הפשיעה בקרב העליה הרוסית והקווקזית, אך בין אם תקראו לכך גזענות ובין אם לא, באם יערך סקר על-ידי גורם אובייקטיבי אני לא בטוח שהתוצאות יחמיאו לעליה הרוסית או לכל העוסקים בעלייתם. ידוע שהם באים עם סל עליה מנצלים זכויות כעולים ובורחים מכאן, גם החוקים אשר מתנים זאת בשהייה של שנתיים או שלוש לא בדיוק נבדקים, מה הבעיה הם מגיעים מצהירים שהם עולים, ואח''כ בדרכם החוצה טוענים שהם הולכים לביקור מולדת ובעצם חוזרים לכאן לביקורים כדי להשכיר את נכסיהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כל הצברים גזעניים, אבל רובם
ישראלית,
ישראל,
24/12/04 14:41
|
אני חושבת שאם משהו יעשה סקר כמו שהצעת לעשות (אבל מהרת לפרסם את תוצאותיו העתידניות באופן מעורר קנאה) ואפילו אם יגלו מסקנות דומות לשלך, אני חושבת זו תהיה תעודת עניות לחברה הישראלית ולא לחברה הרוסית. לא מספיק להביא לארץ עולים, לחלק להם פרחים בשדה התעופה, יש לנו אחריות כחברה למהשיך ולדאוג להם. ואני בטוחה שקריאות גזעניות כמו שלך בוודאי לא משפרות את מצבם או תחושת השיכות שלהם למדינה שלנו. אולי העולים בורחים, אבל אני בטוחה שגם ההפך הוא הנכון, אנחנו מבריחים אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מזעזע
רותי,
באר שבע,
24/12/04 12:22
|
אך אדם יכול לעשות דבר כזה אדם זה חיה והמקום שהכי היה מתאים לו זה בגן חיות הממשלה צריכה לחוקק חוק לכאלה חיות להוציא אותם להורג על ידי ענוים וסבל החיה הזה לא היה ראוי להיות אבא גם הגהנום מעט בשבלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לחוקק חוק חדש בכנסת
טלי מרום,
מרכז,
24/12/04 10:17
|
לדעתי צריך לחוקק חוק בכנסת ואנשים שרוצים להביא ילדים לעולם צרכים רשיון קודם כל תוציאו רישיון להיות הורים אני מזועזת וממש יורדים לי דמעות הרי זה מתנת שמיים להיות הורה אני עצמי אמא לתינוקת בת תשעה חודשים ורואה עצמי מבורכת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
זהירות לא להכליל!!!
ל"ת
ם0,
24/12/04 10:03
|
|
 |
16.
צריך להנהיג עונש מוות
kiler,
חיפה,
24/12/04 09:49
|
מ ז ע ז ע!! כואנ הלב. זה רצח! צריך להוציא להורג אחד כזה או איזה 200 שנה בכלא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אולי סבל מדיכאון לאחר הלידה?
גל,
24/12/04 09:39
|
ייתכן ששמע על הצעת החוק של ח''כ גלאון וחשב שלא יעמידו אותו לדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט ! זה לא מצחיק !
ל"ת
גלית,
26/12/04 01:17
|
|
 |
לא יפה.....
דשישר,
24/12/04 12:08
|
|
 |
14.
לסרס אותו ומייד!!!
מחמירה,
24/12/04 09:23
|
|
 |
13.
לדיווח על אלימות - 1800223966
אל''י,
24/12/04 09:03
|
כאשר יש חשד לאלימות כלפי קטינים על ידי האחראי עליהם, קיימת חובת דיווח למשטרה או לפקיד סעד לחוק הנוער. אפשר לפנות לקו המצוקה של האגודה להגנת הילד (הנ''ל) ולהעביר דיווח אנונימי! העיקר שהמקרה יטופל במהרה! הקו פועל בימים א-ה מ 8:00 עד 22:00 וביום ו עד 13:00. כמובן שביתר השעות ניתן לפנות למשטרה או למוקד העירוני 106 ולבקש פקידת סעד כוננית. כמו שראינו עכשיו, שתיקה יכולה להוביל למוות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מזעזע
אורנה,
24/12/04 06:18
|
לבדוק את הסיפור.... ולהעניש קשות..... אולי יראו ויראו....... איך ילדים חפים מפשע חשופים יום יום למעשי אלימות..... כאב לב..... צריך לקום גוף שמגן על ילדים..... ומי שיודע צריך לדווח ולא לחכות עד המוות.... כאלה חבלות לא עברו בדממה ואני בטוחה ששכנים שמעו את הצעקות ואת הבכי. פשוט זוועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בת חודשיים נהרגה
אור,
ארה''ב,
24/12/04 04:28
|
|
 |
צודק בהחלט,אגב איך אמא מסוגלת
נוררית,
תיאלאנד,
24/12/04 14:20
|
לעזוב תינוקת בת חודשים עם אבא לבד לשבוע? לפחות עם ברחת ממנו למה לעזאזל לא ברחת יחד עם התינוקת שלך,אין שכל אין דאגות,עם ברחת זה אומר דרשני לא? זאת אומרת שבעלך אדם מסוכן,איך לא ברחת יחד איתה??????????????????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל בכלל שאמא כזו הביאה ילד
ל"ת
אלמונית,
הרצליה,
24/12/04 20:46
|
|
 |
10.
חשוב מאוד לדווח
יונתן,
הרצליה,
24/12/04 01:19
|
אב אלים שמכה את ילדיו ולא שולט על עצביו, יכול בהתקף עצבים גם לרצוח. חשוב למנוע את הדברים האלה ולדווח למשטרה או למשרד הרווחה על אבות שמכים את הילדים שלהם ולא לשמור את זה בסוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אל לנו למהר ולהסיק מסכנות קשות
AA,
24/12/04 01:03
|
בארה''ב היה מקרה דומה שהסתיים בזיכוי מוחלט של האב הסתבר שהילד סבל ממוות בעריסה וניסיונות ההחיאה של האב הותי בתחנוק סימנים שניראו כמו הכאה למוות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מאיפה מגיעים חיות כאילה?
מוטי,
ק. אליעזר,
24/12/04 00:35
|
אים זה נכון אז קוס אמק כל העולם, רק עונש מוות לחלאת האדם והמנוול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you r right
ettiek,
ny,
14/01/05 15:39
|
you r right
im totally shocked never heard of such a murder...i cant stop crying and you are 100% right
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון ו...
רוני,
24/12/04 05:48
|
|
 |
7.
תינוקת בת חודשיים והאם לא
אמא,
24/12/04 00:27
|
|
 |
6.
נורא ואיום אני פשוט מזועזעת
כואב לי הלב,
24/12/04 00:12
|
עד עמקי נשמתי איזה מנוולים קיימים בעולם הזה כמה נורא ועצוב זה עושה בלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת.
רותי,
24/12/04 05:47
|
אני פשוט בכתי כשקראתי את הכתבה. מסקנה התינוקת שלא יכולה להגן על עצמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
עונש מוות לאב אם ימצא אשם
רונן,
ארה''ב,
24/12/04 00:06
|
צריך ללמד לקח: תינוקות בני יומם אינם מטרה לאלימות. נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק לחלוטין
שולה,
24/12/04 05:45
|
|
 |
4.
תבדקו אם נעשו בה
מעשי מין,
24/12/04 00:06
|
|
 |
מוזר. התגובה שלך פורסמה לפני
girly,
25/12/04 04:49
|
שהתגלתה ידיעה על מעשים של התעללות מינית בתינוקת
איך ידעת והאם ידעת את זה בפני המשטרה אולי זה יכול לעזור להם בחקירה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני גם בתיקוה שמעריב
מדוח למשטרה,
26/12/04 03:06
|
|
 |
אני לא אזרח מדינת ישראל
ולא גר בישראל,
26/12/04 01:54
|
מאד הייתי רוצה לעזור ליחידות המשטרה בכל העולם, אבל מסיבות מובנות זה עדיין לא אקטואלי, אבל במה שאני יכל לעזור אני משתדל לעשות, בנוסף לזה אני מודיע לכם שהאם הייתה שותפה לזוועות שנעשו בביתה התינוקת נ''ע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיך אתה יודע???????????
ל"ת
מסוקרנת,
24/12/04 06:51
|
|
 |
צד סוטים חבל שהמשטרה
ל"ת
לא עוזרת ונעזרת,
24/12/04 19:18
|
|
 |
לא ניראה לי.....
ללא שם,
24/12/04 12:11
|
|
 |
לא זה
ל"ת
ובהחלט לא זה,
24/12/04 22:16
|
|
 |
3.
הטרגדיה בעליה הרוסית האלימה-
עובד סעד,
23/12/04 23:48
|
|
 |
אתה צודק ב-1000%
ל"ת
אבי,
מעלות,
24/12/04 00:07
|
|
 |
לא רק הם, תבדקו בהיסטוריה שלנו
מוטי,
חיפה,
24/12/04 00:39
|
לא חסרים מטורפים אחרים, ממש יש לחשוב על עונש מוות היום יש טיפוסים שהכלא עבורם זה בית הבראה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שכני הרוסי מכה באכזריות ילדיו
ל"ת
אלמונית,
23/12/04 23:33
|
|
 |
האם שמעת פעם על חובת הדיווח?
תמי,
14/01/05 15:29
|
אם את עדה לכך שילד נמצא בסיכון, חובה עלייך לדווח למשטרה או לרשויות או שדינך כדינו. שהרי אם אינך עושה דבר כדי למנוע הישנות המקרה, הינך שותפה לדבר עבירה. כדאי שתגשי בהקדם למשטרה או לרשויות ותעזרי להציל נפשות מסכנות מעתיד דומה לזה של הילדה המתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכך שאינך מונעת את שותפה לפשע
שירי,
24/12/04 14:36
|
מעניין שיותר חשוב היה לך לפרסם שהשכן רוסי מאשר לדווח למשטרה. כל הכבוד לך .......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואז
מוטי,
חיפה,
24/12/04 00:41
|
את מחוייבת לפי החוק לדווח ואפשרי למשטרה ללא הזדהות וגם למועצה לשלום הילד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חובה עלייך לדווח! אם יש לך
קרן,
24/12/04 08:27
|
|
 |
ואת עושה עבירה פלילית
לדווח מייד,
24/12/04 00:15
|
כי את לא מדווחת לרשויות. את צריכה לדווח למשטרה ו/או למח' הרווחה העירונית, וסבלם של הילדים הללו ל מצפונך אם לא תעשי דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תדווחי כמה שיותר מהר
ל"ת
אלי,
24/12/04 00:10
|
|
 |
1.
עליה רוסית הביאה הרבה פשעורשע
ל"ת
אמא שכואב לה,
23/12/04 23:26
|
|
 |
אנשים כמוך גורמים לשינאה בין ה
אריה,
צפון,
24/12/04 10:48
|
עדות בושה ,את ממש גועל נפש. לא היו צברים שהרגו את ילדהם?? אני מקווה שאת לא מלמדת את ילדיך גזענות [אם יש לך ילדים].נרצחה תינוקת ואין זה משנה אם רצח אותה רוסי ,תימני,מרוקאי או אמריקאי.רצח זה רצח זהרצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הגזענים לעליה כנסו
לילך (הרוסיה),
24/12/04 09:25
|
ההורים שלי הם גם עולים מרוסיה, אמנם הם הגיעו לפני 30 שנה לארץ אבל זה לא משנה מאוד מציק לי ומעצבן אותי שאנשים גזענים כמוך עושים הכללות כאלו מטורפות. זה לא קשור למוצא ההורים, לא חסרים אנשים ממוצא אחר שמתעללים בילדיהם עד זוב דם או חוסר הכרה, ואם את כבר חושבת שכל הרוסים רק מזיקים למדינה הזו לכי תעשי סבב בין כולם ותמצאי אנשים חביבים קשיי יום שקשה להם להסתדר במדינה הזו אבל עדיין הם תורמים רבות, לכי לבית חולים וכשהרופא הרוסי יטפל בך תגידי לו את מה שרשמת כאן, חתיכת חלאה צרת אופקים. אנשים כמוך מגעילים אותי. מאוד חבל לי על התינוקת ואני לא מכחישה שיש בארץ מאפיה רוסית ואלימות גדולה מצד הרוסים אבל אני מסתכל על התמונה בכלליות ולא כמוך גזענית!!!טפיי עלייך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העליה
ישראלי,
ישראל,
25/12/04 01:45
|
אי אפשר להשוות בין העליה שהגיעה לפני 30 שנה ולעליה הנוכחית. העליה הישנה היתה עליה עם אנשי ''עילית'' ואילו בשנים האחרונות העליה הזו מעלה את רף הפשע באר. יש לזקוף לזכותם את הוודקה שהנוער שותה ולפני כן לא הכיר אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם העליה של תחילת 90 תרמה המון
''רוסיה'',
26/12/04 03:24
|
אני עליתי בשנת 90 ויחד איתי עלו הרבה מאוד אנשים שתורמים המון למדינתנו. די כבר עם ההכללות הללו. אני רואה איך הנוער הצברי מתנהג - רק סמוך לרחוב שלי שחטו חתולים, מרביצים לאנשים ככה סתם, שורפים עצים בגינות, מטרידים ופוגעים באנשים רק בשביל ההנאה שבכך... נוער צברי מבית טוב. זה לא נחשב לאלימות? כמה דעות קדומות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תתרגשי מהתגובות המטופשות
תימוני,
24/12/04 10:36
|
העלייה מרוסיה הינה עליה משכילה, תרבותית, הישגית מאוד. האוניברסיטאות מלאות בפרופסורים ובסטודנטים יוצאי רוסיה. קיבלנו בחינם קבוצת אנשים שהעלו את הרמה הממוצעת פה. לעומת המרוקאים שצעקו שמגיע להם ומלאו את בתי הזונות ובתי הסוהר, ניתן למצוא עולים יוצאי רוסיה משכילים שעובדים בכל עבודה כולל שמירות ונקיון של משרדים, והעיקר להצליח. נשמח לעוד מליון עולים מרוסיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גזעני (לתימוני)
ללא מם,
24/12/04 12:16
|
סליחה אתה לא רוצה להעלב את הרוסים אז אתה מעליב מרוקאים ????? סליחה אין לי שום גזענות נגד רוסים ויש לי חברות ודודה רוסייה אבל סליחה מה הקשר למרוקאים?????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עליה רוסית הביאה הרבה טוב ו...
girly,
24/12/04 01:35
|
הרבה תרבות וישנם המון חיילים שקורעים את התחת שלהם להגן על המדינה מהעליה הרוסית ואנשים מהעליה הרוסית שעוזרים לכל העם. מספיק עם ההכללות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלימות.
רינת,
תל אביב,
24/12/04 00:08
|
|