 |
39.
לנקות היהדות ממושג משיח
יואב,
27/12/04 22:59
|
אם תוקם סנהדרין יהודית עולמית מיוחדת שתטהר את היהדות ובכלל זה את נהלי החגים, ספרי התפילה, הלימוד והחג וכן את התנ''ך עצמו משטויות נוראות בושה למין האנושי בנוסח משיח ומשיחיות. מוחמד ראה בישו נביא ולא משיח ועל כך אני מברך את האיסלאם על שניקה עצמו מהכשל השכלי הגובל בפסיכוזה שנקרא 'משיח'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
Smolanim ? i
Marvin,
27/12/04 02:16
|
If people like Chabad muscling in on American Cities , Shopping Malls & Campuses to treat Jews equally & put their Menorah , how can we complain when faced in our own country by similar requests ? i
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
דמוקרטיה
אזרח ישראל,
צפון,
25/12/04 13:56
|
בדמוקרטיה יש זכויות גם למיעוט ומאחר ויש סטודנטים מכל הדתות באונברסיטה יש לכבד את כולם ובאותו מקום שהיתה החנוכיה יש להציב את עץ האשוח וכל זאת ללא סימנים או כתוביות פולטיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אין סובלנות בארץ
mr pink,
finland,
25/12/04 12:27
|
שגרתי בארץ הייתי שותף הרבה פעמים לחגים של מוסלמים. תמיד קבלו אותי בכבוד גדול וכבדו את חגיי. הזלזול כלפי חגים ותרבויות אחרות אליו מחונכים הרבה מתושבי ישראל היהודים הוא ממש לא במקום ושייך לחשכת ימי הבניים. אני חוגג את חג המולד וחנוכה ואין לי עם זה שום בעיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת את ההיסטוריה
דור,
מרכז,
28/12/04 13:34
|
ביום חגם מה שנקרא במקורותינו יום אידם הם נהגו לטבוח ביהודים נאור כמוך לא למד היסטוריה יהודית וזה מה שלפי מושגיו עושה אותו נאור כמו שבטירונות של המבוגרים בינינו כשחרבנו לחור היתה כתובה הסיסמא חבר יקר חבר נאור חרבן ישר לתוך החור זו סוג הנאורות שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אם השמלאונים היו יכולים הם היו
אושר,
25/12/04 11:57
|
אם השמולאנים היו יכולים הם היו משנים את שמה של מדינת ישראל לשם שיהיה מקובל כם ליהודים וגם לערבים משנים את הדגל ואת הממנון אבל זה רק אם היו יכולים מזל שלא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היינו יכולים היינו
שמאלני,
25/12/04 17:18
|
|
 |
אתה מוזמן לנסות יש לי שאלה
אושר,
25/12/04 19:46
|
|
 |
34.
בימים של אילן שוחט זה לא היה
רונן,
צפת,
25/12/04 08:39
|
|
 |
אילן התותח
ל"ת
סמי,
חיפה,
25/12/04 20:55
|
|
 |
33.
אסור להכנע לדרישות הערבים היום
ל"ת
עץ מחר זה מסגד,
24/12/04 23:03
|
|
 |
עוש להם מסגר באוניברסיטת תא
אושר,
25/12/04 11:55
|
אוניברסיטת תא עשתה על דעת עצמה מסגד לערבים שם אם אתה לא מעודכן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר היה לסיים את זה בשקט
ל"ת
סמי,
חיפה,
25/12/04 08:39
|
|
 |
32.
ערבים - לרמאללה!
ל"ת
נוצרי,
24/12/04 21:50
|
|
 |
ליהודי!שמתחזה לנוצרי!
טוני,
צפון,
25/12/04 15:10
|
שתוק שקרן! מתחזה! אתה לא נוצרי! הערבים!והערבים הנוצרים!במולדתם על אפך ועל חמתך!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לטוני ארץ ישראל מדינת היהודים
אושר,
25/12/04 16:22
|
ארץ ישראל מדינת היהודים בלבד אהה כן וגם של הדרוזים שבניגוד אליכם מראים נאמנות למדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאושר החולם!
טוני,
צפון,
26/12/04 18:51
|
זו ארצנו ומולדתנו אלפי שנים! ולא עזבנואותה לרגע!כמוכם! אז תתעורר מחלומך ותגיד ברוך השם שהתפשרנו איתכם וקיבלנו אותכם כמולדת אחת לשני העמים! הקיצוניות שלך תוביל רק להרס המדינה כפי שגרמו יהודים כמוך בהיסטוריה ובגללם התפזרו היהודים בכל העולם! אז פקח עין ותתעורר!כי אין ברירה אחרת,אלא סיום הכיבוש,הקמת מדינה פלסטינית,ושששלוםםםםםםםםםם!!!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סחטין!
תמר,
15/01/05 12:33
|
|
 |
31.
מדינה פרימיטיבית, מילא. אבל
יוסי,
דרום אפריקה,
24/12/04 21:03
|
אוניברסיטה פרימיטיבית וחשוכה, זה כבר מלמד על בוא הקץ האינטלקטואלי הישראלי.
בדרום אפריקה, במרכז ההומה ביותר הוצבה לה חנוכיה בגודל בית שבאמצעות במה מיוחדת ומנוף היו מדליקים את נרותיה מדי ערב במשך כל שמונת ימי החג. הטקס שנמשך כחצי שעה (כמעט) כלל שירים וריקודים להנאתם - או לא - של ההמונים שגדשו את בתי האוכל בסביבה. אפילו מילת גנאי או תרעומת אחת לא נשמעה, לא מהנוצרים, המוסלמים או ההינדים. לא משחורים, לבנים או צבעוניים. לא במהלך הטקס, או אחריו. לא בעתונות ולא בשום אמצעי תקשורת אחרים.
וזה מבלי להזכיר שבכל בית עסק (כמעט) קושטו החלונות בעצים וחנוכיות (סביבונים וסופגניות) והברכות MERRY CHRISTMASעמדו לצד 'חג חנוכה שמח', ושום מחאה גזענית פרימיטיבית לא נשמעה.
למה? כי דרוא''פ היא מדינה תרבותית וסובלנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב שאתה לא בארץ
בוריס,
חיפה,
25/12/04 01:00
|
אם היית גם פוטר אותנו מהתגובות שלך היינו מאד מודעים לך. לא חוסרים טיפשים גם כאן, לא צריכים עוד מחוץ לארץ. לידיעתך בכל מקום בישראל איפה שגרים נוצרים יש מלא עצי אשוח מקושטים ואף אחד לא אמר מילת גנאי. למה? סליחה שאני חוזר על הביטוי האידיוטי שלך, כי ישראל היא מדינה תרביתית וסבלנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תקשיב טוב בוריס
Yossi V,
25/12/04 19:13
|
בכל מקום שגרים נוצרים ושם יש עצי אשוח, כדבריך, זה לא מלמד על מדינה סובלנית, זה מלמד על המחיר שעל ישראל לשלם (לצערה) כדי להשתייך למה שנקרא דמוקרטיה. רוץ למילון בוריס ותקרא שם מה פירוש המילה 'דמוקרטיה'.
אני דברתי בתגובתי שהציבור הדרום אפריקאי מעודד ומברך את היהודים בחגם ומכבד את סמליהם. אני גם דברתי שבמקום הכי הומה באנשים שמן הסתם רובם ככוכלם שם לא יהודים, מביאים היהודים את החנוכיה ומדליקים אותה. והציבור מקבל זאת כמובן מאליו תרבותי.
לפי צורת ההתבטאות שלך - אם אתה אמור לייצג את הישראלים - אני די משוכנע שישראל עדיין אינה תרבותית ואינה סובלנית (עובר בשתיקה של שגיאות הכתיב של עולה חדש).
אבל דבר אחד רצוי וראוי שתבין אתה וכל עדת המגיבים המטומטמים: מקום מושבי בארץ או בחו''ל יקבע על ידי ולא על ידי אף אחד אחר, כולל אתה ועידודיך. אם אשאר בחו''ל או אחזור לארץ, אעשה זאת מתוך מניעים שדעתך ודעת אחרים לא תקבע.
אתה זה שקורא בבוז ושינאה בגנות הישראלים הגרים בחו''ל, ועוד מעז לדבר על שינאה?
ההבדל בינינו בוריס, שבשבילך ישראל היא דמוקרטיה חופשית בהשוואה למקום בו נולדת, גדלת וחונכת ושממנו באת לארץ. אני בישראל כבר הייתי, (כנראה יותר שנים מאלו שאתה גר בה), אך כשאני משווה את ישראל לדמוקרטיות אחרות, קצת עצוב לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא עוד תגובות
שלום עלינו,
25/12/04 15:11
|
שיש פה- כל מילה נוספת מיותרת- תרבותית וסובלנית? בארץ? הצחקת אותי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מי ששולט באמת באוניברסיטת חיפה
י. קיטה,
24/12/04 19:55
|
|
 |
שב''כ, שב''ס, זה לא אותו דבר?
ל"ת
טמבל,
25/12/04 17:45
|
|
 |
אולי השב''ס לא השב''כ !
ד. מהשב''ס,
צפון,
25/12/04 08:40
|
|
 |
29.
אוניברסיטת חיפה היא בית ...
למיעוטים,
קיצוניים,
24/12/04 18:14
|
למיעוטים קיצוניים. אין לסטודנטים יהודיים מה לחפש שם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
איזה מזל שלא נרשמתי לאונ' הזאת
תמיר,
24/12/04 18:12
|
תראו איך הסטודנטים הערבים השתלטו שם על סדר היום. אני רוצה ללמוד באוניברסיטה שבה לא יאפשרו למיעוטים לנהוג באלימות ובזיון ערכי המדינה כמדינה יהודית ודמוקרטית. הערבים מבחינם ביקשו סעד מהמקור המתאים ביותר- ביהמ''ש העליון שם מקבלים את כל טענותיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, רק וינגייט
ל"ת
שוני,
קריות,
24/12/04 20:30
|
|
 |
27.
עץ או פלי????
פייגל'ה,
בייגל'ה,
24/12/04 17:06
|
שום גזענות, קשקוש בלבוש. שטויות במיץ עגבניות. אין שום גזענות באיסור הצבת העץ במרכז האוניברסיטה. לכל יפי הנפש שדואגים ל''פתיחות'' ו''שוויון בין הדתות'', איפה אתם שמופרת זכותו של יהודי לקיים מצוותיו?? זה נחמד ומחמד להיות יהודים מתחנפים לאוהבי ישו. מסביבי יש הרבה עצי אשוח בזמן הזה של השנה. זה יפה ונחמד, אבל זו גם הסיבה שאני מרגישה פה אורחת. זו איננה מדינתי וטוב שכך!!!! אגב, אם נורא בא לכם לראות עץ (לא ברור למה), אתם מוזמנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל בגלל העץץץץץץץץ !
ל"ת
קובי,
חיפה,
24/12/04 18:29
|
|
 |
26.
עץ אשוח - יופי של עץ !
אלמונית,
ארה'ב,
24/12/04 17:06
|
די עם המרובעות והגזענות הדתית,תלמדו מהאמריקאים איך מקשטים, בכל פינה עצי אשוח מרהיבים, כנ'ל חנוכיות- חופש לכל דת וביטוי לכל דת, ללא אפליה. מה רע בעץ אשוח ? זה סמל דתי של הנוצרים ועלינו לכבד את זה בכבוד וללא שום רגשות אשמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אז מה עץ אשוח..?
שרית,
ארהב,
24/12/04 15:54
|
למה לא לכבד את דתו של שכן? אז מה אם יהיה עץ אשוח באונברסיטה הם חוגגים את חגם למה לא לראות את זה בפאן היפה של עץ אשוח ירוק מקשט את האונברסיטה? ישראל מדינה דמוקרטית לא ? אני חיה בארהב ורואה איך בכל מקום יש גם חנוכיה וגם עצי אשוח חג שכל אחד בדתו נהנה ומכבד את האחר ללא מריבה ללא כעס או שנאה אלא בהמון כבוד. יש לנו הרבה מה ללמוד. שרית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לא מכירה את העובדות, תקראי.
עופר,
חיפה,
24/12/04 20:36
|
גם אני כמוך בעד חופש פולחן, אלא שאוניברסיטת חיפה הפכה לאחרונה למקום שמנוצל לרעה על ידי פרובוקטורים מקרב הסטודנטים הערבים. הם מחפשים להלהיט את האוירה על ידי הפגנות מתגרות שבהן הם מזדהים עם הגרועים שבאויבנו, תוך ניצול הדמוקרטיה שלא קיימת ב-22 מדינות ערב. גם במקרה הזה יש כוונה להלהיט את הרוחות, ולהתגרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מספיק עם האשליה!
אברהים,
מרכז,
24/12/04 15:32
|
לערבים הנוצרים איחולי שנה טובה! וחג מולד שמח! יתברך זכרך סבינו ישו ואמך מרים הקדושה משכנכם עדן ועליכם השלום! שלא תפריע לכם אחי הסטודנטים הערבים הנוצרים ,ההמולה סביב הצבת עץ האשוח!כי ישו ואמו גבוהים מאד כעץ איתן שענפיו נושקים לשמיים ואל נשכח שזו פעולה שאינה יוצאת דופן שמראה על חוסר הסובלנות ואי כיבוד הזולת,שמתאפיינת בה האוכלוסיה היהודית{חלק גדול ממנה} זה הרבה שנים!ומתחזים שהם לא כאלה!אבל פרצופם נחשף! הם דורשים ממדינות עולם לנהוג בכבוד עם יהודים וסמלי יהודים,ופה הם רומסים, מבזים,ומחללים כל דבר שאינו יהודי! ראו מה הם עושים בבתי קברות מוסלמים גונבים מצבותיהם ושמים בגינותיהם כדברי נוי!המסגדים והכנסיות כמה מהם מחוללים ונהפכו לרפתות ודירים!ובמקרים הטובים פאפים,בארים,או בתי כנסת! אז חברי מספיק עם האשליה ששאנו במדינה דימוקרטית,וסובלנית!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה להתסיס חבר
ל"ת
קובי,
חיפה,
24/12/04 18:30
|
|
 |
לקובי!ידידי מחיפה!
אברהים,
המרכז,
25/12/04 15:16
|
תאמין לי ששאני לא מתסיס!אלא כתבתי האמת שאני רואה אותה והעובדות שאני פוגש אותן! כתבתי מתוך כאב למה שקורה! אני אדם שמאמין בדו קיום!ובחיים משותפים! וכל דבר שפוגע בדו קיום מכאיב לי מאד!בעיקר ההסתה שעושים אותה המגיבים פה!ומה שקורה באונ. חיפה,וגגם הדברים שהזכרתי בבתגובתי!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
נותנים אצבע רוצים את כל היד
ענבל,
24/12/04 14:53
|
ראו זאת רק ההתחלה ע''מ לתת לערבים את הלגיטימציה שלה הם מחכים מזה שנים רבות. הרי לכולם ידוע שעם הזמן - וזה רק עניין של זמן הם יהיו הרוב והם אלה שיאמרו לנו מה ואיך הכל צריך להיות. התפלאתי לשמוע מאחד המגיבים שהם מהווים באוניברסיטת חיפה כ 50% מכלל הסטודנטים, לדעתי מידע מדאיג. הם צריכים בכלל להיות שמחים שנותנים להם להציב את עץ האשוח באחד המבנים ולא לחפש פרובוקציות, להתלונן ולהתנגח באמצעות בתי משפט - ממש בושה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נקודה למחשבה
ל"ת
שמעון כהן,
צפון,
24/12/04 18:31
|
|
 |
22.
בעירית טורונטו הציבו חנוכיה
ל"ת
צפוני,
צפון,
24/12/04 14:40
|
|
 |
21.
דרך אגב אסור להניף דגל ישראל
תומר,
חיפה,
24/12/04 14:39
|
באוניברסיטת חיפה אסור להניף דגל ישראל כדי לא לפגוע ברגשות הסטודנטים הערבים שדרשו להניף דגל פלסטיו אם לא יורד דגל ישראל , לאן הגענו בושה וחרפה שילכו ללמוד בשטחים לא פה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדגל הוא הנשמה שלנו
דני רענן,
חיפה,
24/12/04 18:32
|
|
 |
את הדבר הזה אני שומע לראשונה
אזרח מודאג,
24/12/04 18:25
|
אם הדבר אכן נכון אזי לי ולילדי אין יותר מה לעשות כאן , אם כבר גלות , אז עדיף אוריגינל ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ישוע היה יהודי
יוסף הכרמלי,
יפו,
24/12/04 14:38
|
רק אתם סרתם מדרכו. ישוע הוא משיח בן דוד. הוא משיח צדקנו. הוא יביא את ישועתנו ברגע שעם ישראל יחזור בתשובה. כל האינתיפאדה והטרור זה עונש על צליבתו של המשיח. חזרו בתשובה. הכירו במשיח צדקנו!! ישוע הוא משיח של כולנו! ולא ישא גוי אל גוי חרב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מדינה אנטי ציונית ואנטי יהודית
ל"ת
אבי, יהודי גאה,
חלמיש,
24/12/04 14:34
|
|
 |
18.
השתגעתם,עצים ומיסות רק בכנסיות
ל"ת
זאת אוניברסיטה,
24/12/04 14:27
|
|
 |
17.
חוצפה!
אלי,
24/12/04 14:22
|
הסיפורים על הבריונות של הערבים באוניברסיטה בחיפה כבר ידוע, יהודים חוששים להביא את דעתם בשל האיומים הרבים שמתרוצצים שם וחוסר האונים של המנהלים. עכשיו רוצים לשים עץ אשוח, הגבולות לחוצפה שלכם עברה כל גבול, אתם לא רוצים לשים עץ אשוח כי אתם מאמינים בזה (תעשו טובה תספרו את הסיפור הזה למישהו אחר) אתם פשוט רוצים לעצבן את היהודים הלומדים במוסד היהודי הזה (אני מדגיש היהודי הזה), ליבי עם כל אותם אנשים אמיצים שמנעו את המהלך אני בטוח שזה לא היה קל. י פי נפש מספיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלי מסכים איתך?????
איתן,
24/12/04 18:52
|
לי אין שום בעיה שיציבו עץ, הזכות לחגוג היא של כולם ובטוח שהרבה סטודנטים וגם מרצים חוגגים את החג. אבל פה לא מדובר בעץ ''תמים''פה מדובר באקט שרוצה להגיד אנחנו נותנים את הטון, רבותי הערבים בכל הכבוד זו מדינת ישראל ולא אחת ממדינות ערב יש לכם זכויות, כמה ממכם עשו איזה חובה כלפי המדינה, רובכם לא שירתתם, ואפילו שרות לאומי לא. אז חלס עם העמדת הפנים ותפסיקו את הטרטר המילולי. תלמדו לתת לא רק לקבל, ותפסיקו לנגן על חליל האפליה, יחסית למספרכם באוכלוסיה תספרו כמה ערבים לומדים במוסדות השכלה גבוהה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מדינה יהודית, אם שכחתם!
חיים,
תל-אביב,
24/12/04 14:13
|
אמנם גם דמוקרטית, אבל סמלי המדינה במקומות ציבור, צריכים להיות רק יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בדיוק מחבב ערבים אבל.....
ד,
מרכז,
24/12/04 15:25
|
לעניות דעתי הם צודקים בסוגיה זו הייתי בחנוכה בארה''ב החנוכיות ענק עמדו להן הן במרכזי מכירות(קניונים) והן באוניברסיטאות (במקום הכי מרכזי שיכול להיות)שבהן ביקרתי הייתי רוצה לשאול שאלה את כול המיתנגדים מה הייתם אומרים אם הייתה מופיעה ידיעה בעיתון שבאיזו מדינה בארה''ב לא הסכימו להציב חנוכיה? כולנו היינו קופצים ואומרים אנטישמיות לשמה...נכון? להציב עץ אשוח במקום מרכזי בקמפוס אינו יכול להזיק ההיתנגדות לכך וכול מה שקורה בהמשך(בתי משפט.. ועוד) זה יותר יזיק לנו בעיני העולם אז בבקשהבואו נביט במראה ונגיד ''אני לא אעשה לאחרים את מה שאין אני רוצה שיעשו לי'' אם אנו מתימרים להיות מדינה נאורה שפתוחה לכול הדתות אז בבקשה חישבו בהיגיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא היינו כועסים , לו בארה''ב ..
אפיקורוס,
להכעיס,
24/12/04 21:21
|
...לא היו מציבים חנוכיות בקניונים ובאוניברסיטאות. לארה''ב יש ציביון נוצרי ואין כל חובה לחגוג בפרהסיה חגים יהודיים, מוסלמיים או בודהיסטיים. כל איש הישר יעשה בתוך קהילתו ובביתו, אך אין צורך לשנות את הצביון המקומי ,רק על מנת לשמח את ליבם של אנשי הדת ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינה יהודית- חובה לקרוא
אלמונית,
ארה''ב,
24/12/04 18:05
|
ארה''ב היא מדינה שבה הדת והמדינה מופרדים על פי חוק, לכן כל הדתות ''כאילו'' שוות זו לזו. כרגע אין איום על ארה''ב שתהפוך למדינה מוסלמית הנשלטת ע''י טרוריסטים ערבים. ישראל היא מדינה יהודית, וכך צריכה להישאר. ברגע שתפריד דת ומדינה יוכל להיבחר ראש ממשלה ערבי והמדינה תהפוך למוסלמית, כפי שהיתה בזמן השילטון התורכי. בכל מקרה ישראל לעולם לא תהיה מדינה חילונית או מופרדת מהדת, שתי אפשרויות: היא תשאר מדינה יהודית, או חס וחלילה תהפוך למוסלמית. אז תחשבו פעמיים לפני שנותנים יד להצבת סמלים נוצריים או מוסלמיים בקלות דעת שכזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמוקרטיה?
יהודי שפוי,
24/12/04 14:42
|
ובזה אמרת שאנחנו לא מדינה דמוקרטית! במדינות דמוקרטיות ''נוצריות'' חוגגים למשל את חנוכה בקהילות היהודיות וראש העיר / מנהיגים ''נוצרים'' אחרים באים לכבד את הקהילה היהודית ומשתתפים בטקסים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אצלנו מכבדים את חגי הנוצרים
רגשי נחיתות,
במסוה ליברלי,
24/12/04 21:33
|
והמוסלמים, כולל ברכות רשמיות וכיו''ב, אך אין זאת אומרת שעלינו להבליט בבנינים הציבוריים שלנו את סמלי הדתות הללו. האם ראית אוניברסיטה מוסלמית ,שבה העמידו לראווה חנוכיה, או שמוצגים בה צלבים? אין בכך כל צורך והדבר יעורר רק גיחוך. במטותא ממך, קצת יותר כבוד עצמי וקצת פחות שיפלות-רוח גלותית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לתלות אותם על העץ
ל"ת
יהודי,
24/12/04 14:09
|
|
 |
לא יפה לא מכובד
ל"ת
ד.,
צפון,
24/12/04 18:33
|
|
 |
14.
מתביישת!
סטודנטית בחיפה,
צפון,
24/12/04 14:08
|
אני איתכם חבר'ה. אמנם יהודייה ששמחה מאוד לראות חנוכיה לפני שבוע בכניסה ל600, אבל גם הייתי שמחה מאוד לראות עץ אשוח בדיוק באותו מקום ביום ראשון... מקווה שהאוניברסיטה האטומה תתאשת ותבטל את רוע הגזרה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא מאמין שאת סטודנטית...
אפיקורוס,
העיר התחתית,
24/12/04 18:39
|
עם שגיאות כתיב איומות כל-כך ,לא מתקבלים בד''כ לאוניברסיטה. אבל מצד שני, הליברליות והפתיחות שלך מרנינים את לבי! מצד שלישי- מי בכלל צריך את כל סממני הדת הללו באוניברסיטה של המאה העשרים ואחת? מוטב לכם להתרכז בלימודים ולא בהבלים דתיים, המתאימים לפנאטים ולבורים - מוסלמים, יהודים או נוצרים , היינו הך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
עץ אשוח לא צריך להפריע ליהודים
ל"ת
אלמונית,
הרצליה,
24/12/04 13:59
|
|
 |
12.
צריך שיוויון
gog,
24/12/04 13:56
|
חצי מאוניברסיטת חיפה הם ערבים אז אם השכילו לשים חנוכיה במקום למה לא לתת גם לסטודנטים הנוצרים להרגיש אווירת חג. חוץ מזה חג המולד מסמל לידתו של דור חדש, דור של שלום ואחווה והוא הפסיק להיות מזמן חג דתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
רוצים עץ אשוח? שילכו למקום אחר
ל"ת
שירה,
24/12/04 13:51
|
|
 |
10.
מדינת יהודים אבל לא מדינת הדת
שבח,
חיפה,
24/12/04 13:50
|
מדינת היהודים היא לא מדינה דתית. חס וחלילה שנהפוך למדינת הלכה. עץ אשוח לא הופך את ישראל לותיקן רק מראה רצון טוב וסובלנות כלפי חלקים אחרים באוכלוסיה. בבית הלבן מדליקים חנוכיה יחד עם עץ כריסטמס. זה הופך את הנשיא שם ליהודי ואת הנוצרים לחבדניקים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני רוצה,
לחגוג!!!!!!!,
24/12/04 14:41
|
מעכשיו נחגוג ברוב- עם בכל האוניברסיטאות, המכללות ובתי-הספר שלנו את כל החגים - הנוצריים, המוסלמיים, הבודהיסטיים, ההינדואיסטיים והאליליים, כפי שזה נהוג בכל אוניברסיטה מכובדת באירלנד ובסעודיה, בפולין ובמצרים, בבייג'ין ובאתונה, באוקספורד ובמוסקבה! חסל סדר הגזענות היהודית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היהודים לא מעונינים בחנוכיה ב
יהושוע,
בית לחם,
24/12/04 16:02
|
בבית הלבן ובטח לא היו פונים לבית המשפט .אם היהודים היו מורדים את הבית הלבן ומגדלי התאומים נראה לי שלא היו זוכים להערכה הזו . שיוחיכו השכנים הרעים שלנו שרוצים הם לחיות עמנו בשלום .זה עץ מחלוקת ולא הבנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
סליחה זה גם מדינה שלנו
איוואן קובלצ'וק,
נצרת עילית,
24/12/04 13:47
|
אתם הבאתם אותנו מרוסיה לגור כאן לפי החוק של השבות. אנחנו קרובים של יהודים אבל אנחנו בעצמנו לו יהודים. אבל נאחנו אזרחים מלאים. זכותנו לחגוג את האמונה שלנו גם עם זה לא שלכם. פה יותר גרוע מרוסיה. הדתים פה זה משעו רע מהוד מהוד כי הם לא סוולים שיש אנשים מדת אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Go back to Kiev
A Jew,
24/12/04 14:25
|
|
 |
חביבי, אם יש טענות תחזור לרוסי
אבי,
24/12/04 14:17
|
מדהים. רק בזכות הדתיים קיבלת את האפשרות לעלות לישראל (חינם), לקבל סל קליטה (על חשבוני), לקבל לימודים באוניברסיטה (חינם), הנחות בדיור (על חשבוני), ועכשיו אתה מתלונן. מילא הערבים שברוב ימות השנה אכן מקופחים בהשוואה ליהודים, יתלוננו, אבל לך אין ולו קמצוץ של סיבה להתלונן, רק בזכות הדת הגעת למדינת היהודים שכן אחרת אין סיכוי שהיו מעלים אותך לפה. אולי היית מקבל אזרחות איכשהו אבל ללא כל ההטבות הכספיות.
תחשוב על זה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
גם לנו אין ארץ אחרת
נביל,
24/12/04 13:42
|
|
 |
7.
זוהי מדינת היהודים, לא טוב?...
יהודי,
24/12/04 13:31
|
קחו את מיטלטליכם ועופו לחמורים ולאתונות אצל שכנינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאתון{מס,7 }מערבי גאה!
עבדאללה,
צפון,
24/12/04 14:41
|
אתה תעוף לכל הרוחות!מאיפה שבאת איפה שהיית חוטב עצים ושאב מים כהרגלך מאות בשנים! ואנחנו מלח הארץ נשאר פה לעד כי אין לנו מולדת אחרת! הבנת חמור/אתון/פרד/שור:זוהי השפה שאתה מבין אותה!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לעשות מדינת ישראל מדינת היה
אושר,
25/12/04 11:52
|
מה לעשות האמת כואבת לכם?מדינת ישראל מדינת היהודים אתם צועקים לדו קיום ולקיפוח אבל שכחתם לציין דבר אחד ש4 שנים האחרונות רוב נפיגועים יצאו לפועל בזכותכם אתם עזרתם להם להכנס לערים יהודיות מהשטחים למשל הפיגוע לפני שנה וחצי בחיפה ערב כיפור אתם החבאתם אותם בכפרים שלכם והבאתם אותם למקום הפיגוע למשל משפחת בכרי הידועה ואתם אף ביצעתם מספר פיגועים בעצמכם למשל רצח החייל אולג שייחט ז''ל והפיגוע בנהריה ואל נשכח איך שכיחסלנו את יאסין עשיתם 3 ימי אבל והייתה הפגנת ענק וצעקתם בא לנקמה ביהודים אתם אזרחים זמניים פה תכניסו את זה טוב טוב לראש למערכת כמו שאתם מפרסמים תגובות קשות של ערבים ושמולאנים פה תתנו גם לימניים להתבטא ותפרסמו גם את הדיעה שלי תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאושר, הגיונית כנראה
יוסי,
25/12/04 18:56
|
שאי אפשר לתקשר איתך. יחד עם זאת אשמח לתקשר עם אימך ביום בו תשכל אותך על מזבח המליטנטיות הדתית שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי אני כבר תיקשרתי עם אמך
אושר,
25/12/04 23:11
|
|
 |
לאושר
אברהים,
המרכז,
25/12/04 15:24
|
רוב דבריך אינם נכונים! שכחת שגם אצל חבריך המתנחלים היו כמה בוגדים במדינה! שמכרו נשק ותחמושת! לפלסטינים! וגם הבריחו פלסטינים מהמחסומים כשהיה סגר לתוך מדית ישראל וכך סיכנו את ביטחונה!והכל בשביל בצע של כסף! אז תפקח עין אושר!ואל תראה רק חצי אמת!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם אותם צריך לטרנספר אבל יחד
אושר,
25/12/04 23:12
|
|
 |
לאושר! {שאיבד שיווי משקלו!}.
אברהים,
המרכז,
26/12/04 19:01
|
אחד התענוגות שלי להוציא אנשים כמוך משיווי משקלם,בהצגת עובדות בפניהם!איתך המלאכה היתה קלה! ואז אתה התחלת ליילל! תטרנספר כל מי שאתה רוצה!אותי לא תוכל! כי זוהי מולדתי!ואין לי מולדת אחרת! ואם אתה מעונין להנציח הסכסוך אז תשאר בדיעות אומללות שלך! שתי מדינות לשני עמים!ישראל,פלסטין! ושיתפוצצו כל הקיצונים!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בושה וחרפה
אחמד,
צפון,
24/12/04 14:23
|
בושה וחרפה שנותנים לאדם כמוך להתבטא. לך תסתכל במראה ושם תמצא את הלמורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אסור לתת להם
יהודי כאלכה,
24/12/04 13:30
|
אנחנו גרים פה כי זאת המדינה של היהודים לא של הנוצרים ואם הם רוצים עץ לא במדינה הזאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם משלמים מיסים כמו כולם
ל"ת
שרה,
ירושלים,
24/12/04 18:33
|
|
 |
5.
צודקים בהחלט
עתניאל בן דוד,
ירושלים,
24/12/04 13:29
|
במדינת ישראל חיים בני אמונות שונות. אני כיהודי משיחי חוגג את חג המולד עם כיפה ועץ אשוח. כך ציונו משיח צדקנו ישוע בן מרים איש נצרת. מדינת ישראל צריכה לגלות סבלנות וסובלנות כלפי המיעוטים החיים בקרבה אם היא לא רוצה להפוך למדינה חומיניסטית שבה רודפים ומדכאים בני דתות אחרות. אם שמים חנוכיה אין שום סיבה מדוע לא ישימו עץ אשוח וכך יוכל להתבשם גם יהודים ומוסלמים מקסמו וניחוחו של חג המולד הבא עלינו לטובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOU ARE NO JEW
ALON,
25/12/04 05:56
|
YOU ARE A CHRISTIAN MISSSSIONARY. ANOTHER FANATICAL CHRISTIAN WAY IN TRYING TO CONVERT JEWS INTO CHRISTIANITY WAS CREATNG A NEW CHRISTIAN FRAGMENT.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מסיונר נוצרי זול. ותו לא.
גל,
שדות ים,
24/12/04 13:57
|
אנחנו יהודים. אנחנו לא רוצים להיות נוצרים. זאת מדינה יהודית. קחו את המסיונרים שלכם, את החגים הנוצרים שלכם, את עצי האשוח שלכם, ולכו לכל מקום אחר בעולם, חוץ מפיסת ארץ קטנה זו. פה זה מדינת היהודים. יש לכם את כל אירופה, את כל אמריקה, את כל אוסטרליה. יש לכם מספיק.
אל תביאו את המסיונריות הנוצרית שלכם לפה. אנחנו יהודים, ולא רוצים להיות נוצרים. אנא כבדו אותנו. ולכו ממדינת היהודים.
אגב, הידעתם? במדינת ישראל יש יותר מסיונרים רשמיים של הכנסיה מאשר בכל יבשת אסיה כולה. וזאת על פי נתונים שמסרה הכנסיה לפני שנתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקיבוצניק מגן שמואל
מוחמד,
צפון,
24/12/04 15:04
|
שכחת גל שישו עליו השלום נולד פה בארץ הזו! מה כל הפחד ממסיונריות?אתם לא כל כך בטוחים בדתכם?מפחדים שישכנעו אותכם לנטוש אותה?עד כדי כך? אנו כמוסלמים נמשיך לקדש את ישו ואת אמו מרים הבתולה והקדושה! ולא יפריע לנו מסיונריות או לא כי בדתנו אנו בטוחים וגם מקדשים 2הדתות האחרות!זו הסובלנות!ולא הסובלנות המדומה שלכם!שמהר נחשפת כאחיזת עיניים!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת שזאת מדינת היהודים
Erez,
24/12/04 13:56
|
מדינת ישראל היא מדינת היהודים. ארה''ב ורוב מדינות המערב הם מדנות הגירה מכל העולם ולכל לאום. במוסדות ממלכתיים אין מקום לעץ אשוח. די בכך שערביי ישראל הסטודנטים מזדהים עם שונאינו ,מניפים דגלי אשף ומתאבלים על מות רוצח היהודים יאסר ערפת.עתניאל תפסיק להיות ''מתקדם'' ופתוח תפנים שכאן מדינת היהודייייםםםם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהי הבדיחה הזו- יהודי משיחי
יהודי אוריגינל,
24/12/04 13:45
|
התחלקת על השכל? אתה מדבר על דת שנציגיה טבחו בנו במהלך ההיסטוריה כדי שנמיר את דתנו. כבודם במקומם מונח. אבל מה השעטנז המוזר הזה? לא לחינם אצל היהודים הוא נקרא ישו- ולא ישוע (קיצור של ימח שמו וזכרו), ואתה מהללו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לאט לאט הם תופסים פה בעלות על
אושר,
24/12/04 13:29
|
לאט לאט הם תופסים פה בעלות על המדינה וזה בזכותם של אנשי השמאל שנותנים להם גב ורוצים בסופה של מדינת ישראל כמדינה יהודית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת להזכיר כמה עובדות
ע,
25/12/04 06:37
|
למשל איך ש''הם'' משתלטים על התיקשורת ועל הפרלמנט, על איך ש''הם'' משתלטים על הכלכלה ועל העולם, וכן הלאה עוד ועוד קונספירציות. למה שלא תכתוב ספר על ה''הם'' ועל הסכנה שהם מהווים? תוכל לקרוא לו ''פרוטוקול זיקני ה'הם'''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג
שלום עלינו,
24/12/04 13:46
|
|
 |
אתה בעד פיוס עם ערבים אבל עם ד
אושר,
25/12/04 11:48
|
אתה בעד דו קיום עם ערבים אבל עם דוסים לא נכון? איזו צביעות תגיד לי אתה בעד להחליף גם את ההמנון והדגל כדי שידבר למגזר הערבי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
Arabs only cause problems/
ל"ת
Elad,
24/12/04 13:29
|
|
 |
2.
חיפה עיר של דו קיום בשלום
שלי,
חיפה,
24/12/04 13:26
|
ובעצם - אם הוצבה חנוכיה, מדוע לא להציב עץ אשוח? זהו סמל של חג של רוב אומות העולם, ובכללן ערבים נוצרים הגרים בחיפה. היכן הסובלנות שתמיד היתה קיימת בחיפה? נעלמה? לחגוג את ''החג של החגים'' בחיפה זה בסדר, פוליטיקלי קורקט, ולהציב עץ אשוח אינו ''פוליטיקלי קורקט''? למה לגרום לתסיסה בעיר שחיים בה יהודים וערבים זה בצד זה, בשלום???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה דו קיום הם שיתפו פעולה עם
אושר,
25/12/04 11:45
|
על ריזה דו קיום בדיוק את מדברת היו כמה פיגועים שערביי חיפה היו קשורים אליהם רק לפני כמה זמן הם החליפו את השלטים של הרחובות בעיברית לערבית אבל תמשיכי להיות עיוורת אני לא מאמין לערבים לא קונה מהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דו קיום:מצה, קו 37, מקסים,
לא קונה מערבים,
בחיפה,
24/12/04 13:58
|
הפיגוע בחליסה.
הערביןם משנים את שמות הרחובות לשמות ערביים.
אחלה דו קיום יש בחיפה, בנתיים כל ההרוגים הם מהצד היהודי (כרגיל).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלא תקנה חמור!
סעיד,
צפון,
24/12/04 14:33
|
ומהה עם הטבח שאתם עושים יום יום בפלסטינים?{כל יום 4-5 הרוגים לפחות מכל הגילים!}. ומה עם הרציחות שאתם עושים? ומה עם רצח רבין? הבנת חמור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החמור של מוחמד דפק לך ת'ראש
:-),
24/12/04 13:51
|
זו ארץ של יהודים. בבית שלך תעשי מה שאת רוצה. להזכירך חג החנוכה בא לעולם בגלל דבר דומה. היונים הנהורים רצו לשים חזיר בבית המקדש . נכון שהאוניברסיטה זה לא המקדש אבל זה מוסד ממלכתי. אגב את התסיסה מעוררות הבקטריות הערביות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חמור יא חמור....
אחמד,
צפון,
24/12/04 14:58
|
מגעיל אותי כל פעם מחדש כשאני רואה כי אנשים כמוך נמצאים וחיים כאן. חשבתי כי פעם אחת ולתמיד כי דווקא אתם היהודים, בגלל מה שעברתם בגרמניה הנאצית והגזענות שם, לא תהפכו אתם עצמכם לגזענים... אך אודה ואתוודא כי התבדיתי. אך אין ספק כי אתה הוא החמור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחיך הפלסטינים כבר דואגים שלא
פילושמי,
25/12/04 09:49
|
יהיו כאן יהודים חיים. נראה לי שהגועל שאתה חש למראה שכניך היהודים מוביל אותך לסייע ל''מלחמת השחרור של העם הפלסטיני'' (קרי - רצח יהודים). תציץ בראי ותראה את הגזען האמיתי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוסד ממלכתי
יהודי שפוי,
24/12/04 14:44
|
ובגלל שזה מוסד ממלכתי (ולא דתי) יש לכבד בו את כל הדתות של אזרחי ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את כבר פוסט יהודית
פנחס,
24/12/04 13:43
|
מקומך לא במדינת היהודים אלא במדינת הנאורים היא פלשתין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקומך לא במדינת ישראל
שלום עלינו,
24/12/04 14:06
|
מדינת יהודים שבה גם חיים עוד דתות ואסור לנו להפלות בין הדתות. מדינה קדושה ל-3 דתות. מדינה בה חיים בסובלנות כאחד כלפי השני. זה מה שמייחד אותנו מכל כך הרבה מדינות אחרות- אנחנו מדינה שצריכה להראות לעולם ולהזהיר אותו נגד אפליה וגזענות וכי אנו מקבלים את השונה, את המיעוט ואת תרבותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום עליך
אזרח העולם,
ליסבואה,
24/12/04 15:26
|
גם אם תתחנף לגויים, גם אם תקבל את דתם - הם ירדפוך, כיהודי, עד קץ הימים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי תתפסו כבר
אינטואיציה בריא,
25/12/04 09:40
|
המלחמה כאן היא מלחמת דת. לכן הדרך לדו קיום תיתכן רק דרך הדת. גילוי סובלנות ביא אחת מהדרכים, כבוד לאדם באשר הוא אדם. המלחמה גדולה עלינו. בואו נהיה אנושיים. מה מזיק עץ אשוח ליד חנוכיה? זה אפילו מרגש. על אותו משקל - סובלנות חברתית, סובלנות עדתית, ג'נדרית ועוד. מי שלא מבין את זה גורם לאנושות לצרות גדולות למלחמות להרס, ומכניס שליליות בכל דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
בושה! שישימו עץ השוח בבית שלהם
חיפאי,
24/12/04 13:17
|
לא באוניברסיטה ל יהודים! לא שכחנו מה עשו לנו הנוצרים חבריהם! כאן זו מדינה יהודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי עשה למי
אחמד,
צפון,
24/12/04 14:26
|
שכחת מה אתם עשיתם לישו. תתביישו לכם גזענים. השנאה אוכלת אותכם. שיהיה..............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחמד אני שמח שישי לנו חלק בכך
אושר,
25/12/04 11:43
|
|
 |
אחמד 'לה - ישו היהודי חטף בבית
עופר,
25/12/04 01:52
|
מחבריו היהודים. זה עניין פנימי - הוא עצבן את כולם בקבוצה האתנית שלו ו''הזמין את זה''. מה אתה נדחף לעניין יהודי פנימי? ישו היהודי נולד לאם יהודינ ולאב יהודי עמל כפיים וסביר שגם נימול בגיל 8 ימים. אח''כ לאחר כ 200 שנה נהפך סלבריטי בחו''ל!! יאללה תתבגר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת בושה...
שלום עלינו,
24/12/04 13:51
|
שמישהו כמוך לא נותן שיוויון בין אזרחיו, שמישהו כמוך רואה אנשים שאינם יהודים, אזרחי ישראל, כאינם שווים אליך. בושה שאנשים לא יודעים מה רשום במגילת העצמאות. והכי בושה שאתה וחבריך קורא למקום אקדמאי ישראלי כמקום של יהודים- לך לגטו ותיזכר שפעם זה גם היה מקום של יהודים, כי מה שאתה אומר כל כך קרוב למה שאמרו עלינו. חג מולד שמח לאילו מבינינו שחוגגים אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאשר למדתי באוקספורד...
אוניברסיטת חיפה,
אוניברסאלית!,
24/12/04 14:29
|
העמידו באולם הכניסה המרכזי של הקולג' שלי חנוכיה ענקית והדליקו כל ערב נר נוסף, במשך כל ימי החג., כשברקע מושמעים שירי חנוכה ע''י מקהלת הרבנות... הם עשו כך ,לאחר ששכנעתי אותם כי זו א י נ נ ה אוניברסיטה בריטית, והיא ח י יב ת לכבד את החגים של כל תלמידיה! יתר על כן - בימי הרמדאן נסגרה המנזה ובערב , לקראת שבירת הצום, שחטו כבש לקרבן ברחבה המרכזית. אינך מאמין לי? בצדק!!!! כי פשוט לא היו דברים מעולם! כך בבריטניה, אבל אצלנו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה נאצי בדיוק כמו שהיו בגרמני
שחף,
מבשרת ציון,
24/12/04 13:46
|
איכס גועל נפש מדינת היהודים מקביל באופן מוחלט למדינת הגרמנים. הערבים לא בעלי דם יהודי ובגלל זה לא יהיו להם זכויות כמו של יהודים נכון?! אם זאת אוניברסיטה לכל הישראלים צריכים לשים עץ אשוח בדיוק כמו ששמו חנוכייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשחף הגולם השבע
אורן,
שתילה,
25/12/04 18:34
|
ההבדל הקטן בין מדינת היהודים לגרמניה הנאצית הוא בכך שכאן אין מוציאים את שאינם יהודים להורג על שאינם יהודים ונותנים להם חופש תרבות ופולחן. ביום שבו יונף כאן דגל פלסטין במקומו של דגל ישראל ניתן יהיה להקים עצי אשוח בכל אוניברסיטה. אגב האם באוניברסיטאות בקהיר יש עצי אשוח? בקהיר חיים נוצרים קופטיים. ומעבר לנ''ל יש לאפשר לכל מיעוט אתני ודתי לחגוג את חגיו ללא הגבלה באיזור נאות לכך בשטח המוסדות הציבוריים, למען יהיו סמל ודוגמא לטולרנטיות וכבוד לאמונתם של אחרים שאינם יהודים, לא יגרם מכך כל נזק.
הגב לתגובה זו
|
|