 |
50.
בכלל לא קשה לפנות מתנחלים
מוחה,
26/12/04 22:22
|
יש מי שמעוניין ליצור רושם בציבור שאין כל אפשרות לפנות מתנחלים בניגוד לרצונם. הופכים בהבל פה את הפינוי למשימה בלתי אפשרית, למרות תקדים ימית, ומגזימים בתאור ההכנות היקרות והקשיים הדמיוניים. אם שרון מתכוון להוציא את תוכנית ההתנתקות א הפועל אז שיחסוך מאתנו את חיבוטי הקבר הקשים שלו. יאללה למשימה. הופ וגמרנו, כמו עקירת שן רקובה. מכה קלה בכנף וזהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפנות סמולנים הרבה יותר קל!
מומחה לסמולנים,
רחובות,
26/12/04 23:21
|
ובסוף, למפנה מחוות השיקמים לא תהיה ברירה: הוא יפנה סמולנים מהארץ של היהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
צבא השואה יצטרך כוח רביעי
יהודה המכבי,
מודיעין,
26/12/04 19:14
|
שילחם ביהודים שיבואו מכל רחבי הארץ לעזרת אחיהם בעזה ובצפון השומרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליהודה העילג
אזרח,
26/12/04 19:39
|
אני יודע שלך ושלכמותך יש אוצר דימויים ומילים מוגבל (ככה זה שההשכלה דלה והאופקים צרים) אבל האם אפשר להחליף את הדימוי? למען האמת, לא השתכנענו שמעבר דירה עם פיצויים נדיבים שקול ערך לשואה. אבל, אולי זה אנחנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אזרח'' סמולן ועילגות
ישראל מתוני,
תל הביב,
26/12/04 21:20
|
הלעג השחצני על יהודה המכבי ה''עילג'' מעורר גיחוך אצל כל בן אנוש נורמלי. סמולנות ואינטליגנציה לא הולכים יחד. סמולנות היא מחלת האונה הימנית במח: הגן SLC18A2) VMAT2) - דפוק. המוטציה הבעייתית גורמת לאנושיות מנוולת, יכולת פטפוט אדירה אך בעיקר להצפת המוח בשנאת יהודים אדירה. לא ברור למה המדינה (המדען הראשי של משרד הבריאות) לא רואה שבמקרים קיצוניים החולים מסוכנים לציבור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
אזרח,
26/12/04 22:46
|
ואוו, כל כך הרבה מילים עם יותר מ-3 אותיות - או שמישהוא עזר לך (חבר שמאלני?) או שהמדענים צדקו ואכן ניתן לאלף שימפנזים.
בכל מקרה, אל תחמיא לעצמך, אנחנו לא שונאים ''יהודים'' (וגם לא ''ערבים'') אלא גזענים צרי אופקים וצרי מוחין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה''אזרח'' לא שונא יהודים?
ישראל מתוני,
תל הביב,
26/12/04 23:15
|
בנוסף לבעיה הטבעית שמטורף לא מודע לטרוף שלו, אצל שונאי היהודים יש כמה תכונות הכחשה קלסיות: - החברים הכי טובים שלי... - אנחנו לא שונאי יהודים, רק שונאי צרי-אופקים... - ''ההם'', הם קופים (''שימפנזים''), ולכן הם רק חושבים ששונאים אותם...
הכל כלול במחלה ולא יפתיע שום רופא נפש נורמלי!
----------------- נ.ב. כבוד ה''אזרח'' רחב האופקים, אין לי חבר ''שמאלני'' (התכוונת, אני משער, לסמולני, ורק עילגות גרמה לטעות!)!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
אזרח,
27/12/04 06:58
|
א. נגב את הרוק מהסנטר ב. עד כמה שזכור לי כדי להיות רופא נפש צריך השכלה של יותר מעשר שנות לימוד. ג. אולי תלך לעזור לחבריך המתנחלים לארוז?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
לחלק הארץ בין יהודים וחילונים
יהודי ראלי,
ארץ ישראל,
26/12/04 19:12
|
לבד מהערבים הפלשתינים שהשתלטו על חלקי ארץ ישראל המערבית, חיים היום בארץ ישראל המערבית עוד שני עמים שהם אויבים זה לזה: העם היהודי והעם החילוני-מתיוון. יש לטרנספר את הפלשתינים למדינתם היא מדינת ירדן, ולחלק את ארץ ישראל המערבית לשתי מדינות: מדינת היהודים ומדינת החילונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רעיון מצוין, רק כמה שאלות?
אזרח,
26/12/04 19:37
|
א.מי יעבוד במדינת היהודים הדתיים? ב. האם נצטרך שוב לממן אתכם בכספי המיסים שלנו? ג. האם לא די באיראן אחת באזור? ד. האם אתם באמת, באמת מבטיחים לא לחזור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השאלה מי יעבוד במדינת החילונים
גבלס לא מת,,
הוא חי בישרא,
26/12/04 21:48
|
חלק גדול מהם ירד לחו''ל. חלק גדול אחר הם יושבי קרנות, שכל עיסוקם לשפוך ארס על יהודים. חלק אחר הם פוליטיקאים מושחתים. יש פה ושם כמה עובדים, וגם עשירון עליון, שכבר לא עובד, רק קונה יכטות מן הריבית שהוא מקבל מחשבונות הבנק שלו. והכי חשוב, מי יגן על כל הפראזיטים האלה, כשהמתנחלים לא יהיו עוד בצה''ל? הדתיים עובדים! הדתיים הם טובי החיילים! הדתיים לא שונאי ישראל, להוציא כמה ''ציונים דתיים ריאליים'', שבוודאי יבחרו לחיות דווקא עם החילונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
אזרח,
26/12/04 22:49
|
ההבדל בינינו לביניכם שאנחנו ציונים אמיתיים. אתם כאם מכיוון שאין לכם ברירה, מי עוד ירצה חבורת ניאדרטליים מהסוג שלך? אנחנו לעומת זאת בחרנו להישאר כאן ואפילו לסבול אתכם. אבל, אם אתם מתעקשים להיפרד, לא נחזיק אתכם בכוח. נדע גם להגן על עצמנו גם ללא הדתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אזרחיניו, אנחנו הרוב!
ישראל מתוני,
תל הביב,
26/12/04 23:18
|
לגבי עצם ההצעה לחלק את הארץ: זה מגוחך, יותר ממסירת חלקים מהארץ לערבים. כי הרי סמולן גרוע מרוצח ערבי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן הרוב
אזרח,
27/12/04 08:07
|
אם סופרים רק שוטים וחסרי בינה.
חבל על כל רגע ישראל, ארגזים, סלוטייפ וניירות עטיפה - להתחיל לארוז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
לפנות את שרון וחבורתו מהשלטון
ל"ת
אילנה ג,
תל אביב,
26/12/04 18:40
|
|
 |
46.
ל-23, קיסינג'ר פושע מלחמה,
נגד העם היהודי,
ונגד האנושות,
26/12/04 12:07
|
מעיד האדמירל אלמו זומוולט, הבן, שהיה אז מפקד חיל-הים (של ארה''ב) וחבר המטה המשותף של ראשי הכוחות המזויינים בספרו ''על המשמר'' (''לא עוז ולא הדר'' לשמואל כץ): ''..... הנרי עצמו הוא שעיכב את את רכבת האויר, אינני מתכוון לרמוז, שהוא רצה שישראל תפסיד במלחמה. הוא פשוט לא רצה שישראל תנצח באורח מכריע, כפי שמודים גם סניגוריו – במיוחד האחים קאלב, בספר שכתבו עליו. הוא רצה כי דמה של ישראל יוקז די הצורך ל'רככה' לקראת מסע הדיפלומטיה שלו אחרי המלחמה....''. הבנתם? לכל ענין ודבר, כשר להקיז דם יהודים. העצוב הוא שגדולי המקדמים את הדוקטרינה הזו הם יהודים! בחו''ל, ובעיקר בארץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
10 כל מה שכתבת נכון
ברזני,
אשקלון,
26/12/04 11:57
|
האמת היא שנמאס מהמתנחלים. אני רוצה שהילדים שלי יגדלו במדינה נורמלית. מדינת המתנחלים היא מדינה לא נורמלית. מה זה כל האיומים שלהם? צריך לשים שם 3 אוגדות ולהוציא אותם באוזניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
הגוש תמורת המשולש-נקוי הערבים
ל"ת
נצח גוש לא ישקר,
26/12/04 11:54
|
|
 |
43.
10 אתה עשרת הדברות!!!
ל"ת
יונה ברוכין,
תל אביב,
26/12/04 11:52
|
|
 |
42.
שקר אף אחד לא הגיע להסכם-שתלתם
מלכודת למתישבים,
26/12/04 11:50
|
אנשים כמסכימים לפנוי ולהתנתקות.בשלב הבא גם תתחילו להרעיל אותנו כמו באוקראינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
שונאי ישראל
רענן ניסים,
חיפה,
26/12/04 11:47
|
כל מי שמרים ידיו על שוטר או חייל הוא שונא ישראל. כל מי שמחבל בפעולתה של ממשלה דמוקרטית הוא שונא ישראל. כל מי שנושא את שם השואה לשווא הוא שונא ישראל, אנטישמי ומכחיש שואה!! המתנחלים הם צרוף של כל אלה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
לא מוצא חן בעינכם
מוי,
26/12/04 11:47
|
גם ההיתנחלויות לא מצאו חן בעיני,ובפרט 100 מיליארד הדולר שהושקעו שם על חשבון סל התרופות ,רווחתיינו ,בננינו שנפלו על שמירתם ,הם לא היו קטינים כשהלכו להתנחל ,הם תמיד ידעו שהפינוי נושף בעורפם, מה הם לא חיילו לדרכם אפילו את השואה, וכפי שאני מעריך הם לא יהססו לצאת למלחמת אזרחים, כי הכל כשר בעינהם, ביושר אומר הייתי רוצה להפרד מהם בדיוק כפי שאני רוצה להפרד מהפלסטינים,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
לא מפחדים ממדים ומאלות-אספסוף
ל"ת
מתישב,
26/12/04 11:47
|
|
 |
38.
לידיעת המפונים
האזרח המצוי,
קרית מוצקין,
26/12/04 11:44
|
אני לא רוצה שתבווא לקרית מוצקין. רק מה שחסר לי כאן זה מתנחלים. אתם תשחיטו את הנוער. טיפוסים כמוכם עדיף לתקוע במצפים מבודדים בגליל. אני מעדיף משת''פים או צד''לניקים ולא לראות אתכם כאן. תחפשו מקום אחר. לעם ישראל נמאס מכם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאזרח מצוי
רועי,
י-ם,
26/12/04 14:46
|
המקום האידיאלי של זוהמה אנושית כמוך,היא בתוך נחל קישון. אישאללה תחטוף את הסרטן ותגסוס,תגסוס, תגסוס כל תא מגופך יורעל ובסופו של דבר תמות בייסורים ותיקבר לייד ערפאת ותהיה שכנו גם בגיהנום האיום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
ל32-לבריון הכננו אלות לךולכמוך
ל"ת
יורם,
26/12/04 11:44
|
|
 |
36.
המשיח חי
שפוי מהמרכז,
ראשון לציון,
26/12/04 11:42
|
לידיעת המתנחלים. מה אתם דואגים? שמעתי את אחד מרבני חבד (וולפא) מהסביר שהמשיח, הרבי מלווביטש, חי והוא יסכל את ההתנתקות. אז מה אתם מודאגים? גם הרב ההוא בן ה- 90 ומשהו,עם התרבוש האדום, שכחתי את שמו, אמר מפי מקורביו (כי הוא כבר לא מתפקד) שיהיה בסדר. אז מה אתם עושים במכנסיים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
לא טרנספר-סך הכל יעברו דירה.
ל"ת
גיא,
גבעתיים,
26/12/04 11:41
|
|
 |
34.
להחזיר את מדינת ישראל לעם
אזרחית דמוקרטית,
חולון,
26/12/04 11:40
|
המיעוט הצעקני של המתנחלים גנב לנו את המדינה. נגמר הסיפור. הרוב השפוי יחזיר את הגזילה!!!!! מסכימה עם 10 בכל מילה!!! המתנחלים צריך לקלוט. הם שייכים להיסטוריה. שרון יתזז אתכם מעזה כמו שעשה בימית. גם בשטחים תתחילו לארוז. אגב, כל הגיבורים הגדולים, נראה אתכם מודיעים שאתם מותרים על הפיצויים, רק אז אולי תחזירו טיפה של כבוד ואנושיות לעצמכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
ליישם את תוכנית הנרי קיסינג'ר:
שתי מדינות למי?,
26/12/04 11:12
|
להעביר את הגבול כך שוואדי ערה והמשולש יהיו בצד הפלסטינאי. גם ד''ר קיסינג'ר מבין שאם לא נעשה כך - יהיו פה הלכה למעשה שתי מדינות לעם אחד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אני מתנדב לפנות! הכנתי כבר את
ל"ת
אלת הביסבול.,
26/12/04 11:10
|
|
 |
מתנדב להילחם***
רועי,
י-ם,
26/12/04 11:41
|
הכנתי את הסכין בכדי להילחם בחלאות כמוך. נ.ב הסכין היא מאוד חדה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלה מגיע יותר רחוק מסכין :-)
רועי, חולון,
אני המגיב 32,
26/12/04 15:08
|
ולנושא יותר פרקטי, כל אלימות שתסכן את המפנים, כמו נשק קר או חם, תענה בתגובה של צלף של צה''ל. מה אתה חושב, שזה הפקרות פה. כל הגיבורים שמאיימים בהתנגדות פיסית לפנוי יחטפו קצת מכות ויתפנו כמו טאטאלה. דרך אגב, רועי מירושלים, אתה לא מה שנקרא ''מרוקאי סכין''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אסון-הצילו
משה,
26/12/04 11:09
|
טרנספר ליהודים זה אסון אישי לכל אחד מאיתנו אך אין מילים לתאר מה פירוש שיהודים מטרנספרים יהודים השם ישמור כל הצרות שלנו נובעות משינאת חינם לא למדנו לאהוב באמת כל אחד חי כאן לעצמו לא קם עם בעל מנגנון להרס עצמי כמותינו עוד נשלם על כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
המתנחלים עוברים דירה. נקודה.
ציונה,
ירושלים,
26/12/04 11:03
|
כל השאר הם חבלי הגאולה. עם ישראל חוזר לעצמו מהטיול הסהרורי לשטחים הכבושים.
תשועת השם כהרף עין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציונה עוברת דירה לחו''ל. נקודה.
ברכה,
נס ציונה,
26/12/04 19:05
|
אין מקום לאנשים כמותך בארץ ישראל. עופי מכאן לירדן יחד עם אחיך הפלשתינים והניחי ליהודים לחיות בשלווה על ברכי מורשת ישראל בארץ אבותיהם שצוותה להם על ידי האלוקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציונה עוברת מחלקה. נקודה.
ל"ת
הרופא המתפל,
בית מפגרים,
26/12/04 11:54
|
|
 |
29.
שרון עושה לכולם מצלמה נסתרת
Yossi V,
26/12/04 10:57
|
הכנות פה, הכנות שם, הפגנות, מינויים, הכרזות, נאומים, איומים, הבטחות, קואליציות, אלמנטים משפטיים, חזונות וחזיונות.
שרון לא מתכנן לא פינוי, לא התנתקות וגם לא נעליים.
העבודה בעיניים של שרון - מקום ראשון בפיספוסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני חושש שאתה כל כך צודק.
ל"ת
לא סומך על,
שרון בלירה,
26/12/04 14:58
|
|
 |
יוסוף תתנדף כבר!!!נמאס ממך כבר
ל"ת
שמאל שפוי,
26/12/04 11:10
|
|
 |
28.
נצרים תפונה על גופות!!!!!!
ל"ת
אחים לנשק!,
26/12/04 10:48
|
|
 |
אני בעד! :-)
ל"ת
סמולני מניאק,
26/12/04 10:59
|
|
 |
תירה בחייל? בשוטר? אפס
ל"ת
'',
26/12/04 11:50
|
|
 |
27.
אחרי ההתנתקות תבוא זכות השיבה
ל"ת
מתנחל מהערבה,
ערבה,
26/12/04 10:38
|
|
 |
26.
פתרון לפינוי הקברים בגוש קטיף
משה קדישאי,
אשקלון,
26/12/04 10:37
|
השוטר המפנה קורא לעצמות בקבר לצאת מהקבר שלהן בגוש, 3 פעמים. אם הן לא מתחייות ולא מראות סימני שיתוף פעולה, גוררים אותן החוצה, יורים בהן בראש. מוודאים הריגה, וקוברים בחזרה בגוש. ואז מחכים לאריק שרון שיודיע איך לפנות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה עוד פתרון
אזרח,
26/12/04 10:43
|
להשאר בנצרים ובגוש קטיף לדאוג שיהיו שם עוד הרבה קברים של חיילים צעירים (וכמובן גם של פלסטנאים כדי שיהיה ''איזון'' או סתם שתוכלו לשמוח), להרחיב את בתי הקברות אבל כמובן לא לוותר על גרגר מאדמתנו הקדושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתי הקברות מסביב למלון פארק !
כהנא צדק,
26/12/04 12:14
|
|
 |
יש עוד פתרון - לפנות את גוש
יש המון פתרונות,
לכלוא השמאל!,
26/12/04 11:20
|
קטיף מאנשים חיים ולהכשיר את האיזור להיות בית קברות. יהיה צורך בשטחים גדולים מאד, לאחר ההצטמצמות בגבולות אושוויץ, להזכירכם, מאתים מליון ערבים ומליארד מוסלמים מחכים בכליון עינים ליום הזה. רק אתה, בעל שיש לך ''עוד פתרון'', חשוב שתעביר להם איזו ידיעה, שאתה היית בעד גירוש היהודים ותגיד להם שתסמן את עצמך בכובע כתום, כדי שלא יפגעו בך. תגידו, יהודים, נראה לכם שמשתף הפעולה עם הנאצים הוא יהודי? קשה לי להאמין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנשום עמוק
אזרח,
26/12/04 11:43
|
נגב את הרוק שנזל לך על הסנטר.
אם להיות יהודי זה מה שהוא דומה לגזענות וצרות המוחין שלך אני מוותר על הכבוד.
ולגבי הכובע הכתום, עד כמה שזכור לי הצבע הזה תפוס לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
קראו! חשוב!
השפוי,
הרצליה,
26/12/04 10:37
|
כאשר במדינת ישראל מדברים על פרטנרים חדשים להדברות, נשמעים בצד השני קולות שונים לגמרי. מנהיג תנועת פתח' אומר בגלוי: הפלשתינים רוצים להשמיד את מדינת ישראל ולהחליפה במדינה משל עצמם.
מנהיג תנועת הפתח', פארוק קאדומי אמר בראיון לערוץ האיראני 'אל-אהרם' כי האסטרטגיה של הפלשתינים היא כפולה ובעלת שני שלבים, כך מדווח כתב INN איציק וולף. ''בשלב הראשון'', אמר, ''יקבלו הפלשתינים מדינה עצמאית בצד מדינת ישראל ובשלב השני, יחתרו להשמיד את המדינה היהודית''.
''בשלב זה, תהיינה שתי מדינות אך בעוד שנים רבות תתקיים רק מדינה אחת'', הצהיר קאדומי המחשיב עצמו כ'שר החוץ' הפלשתיני בראיון הטלוויזיה. עוד אמר כי מאז ומתמיד התנגד לקיום מדינת ישראל ואף גייס לצורך טיעוניו בדבר השמדת מדינת ישראל את היתרון המספרי של הערבים על פני היהודים במזרח התיכון: ''ישנם 300 מיליון ערבים וליהודים יש רק את הים מאחוריהם'', אמר קאדומי.
האסטרטגיה הפלשתינית אינה חדשה מכיוון שעל פי דברי קאדומי אומצה על ידי אש''ף כבר בשנת 74', והעיקרון העומד מאחוריה הוא הקמת רשות פלשתינית בכל שטח שמוחזק בידי ישראל וביצורה עד לשלב בו תושמד מדינת ישראל במלחמה מול ערביי האזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אני נשבע ''נצרים''
נאמן,
גב ההר,
26/12/04 10:29
|
|
 |
איןב עייה לפנות גופות
ל"ת
vuk,
TA,
26/12/04 11:37
|
|
 |
23.
את המשולש,ואדי ערה לפלסטין!!!!
בעד 2 מדינות,
26/12/04 10:27
|
ישראל לעשות שלום על פי האינטרסים שלה - אין היא צריכה כמות כה מסיבית של חלקו השני של העם הפלסטיני בתוך מדינת היהודים. לתת את המשולש, ואדי ערה למדינת פלסטין. להקים לאלתר שתי מדינות לאום לשני עמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולא,ישראל תהיה פלסטין מס' 2!!!
ל"ת
דני,
26/12/04 11:03
|
|
 |
אולי שבע מדינות ?
ל"ת
אריאל,
ירושלים,
26/12/04 11:01
|
|
 |
אם טרנספר- אז שגם אצלהם!
אורי,
26/12/04 10:53
|
אם מעתיקים כבר ישובים של יהודים, למה לא להעתיק ישובים ערביים המוכנים להסתפח לפלסטין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם הבדויים בנגב??
ל"ת
אני,
26/12/04 10:52
|
|
 |
22.
צריך לפנות את חוות השיקמים
א,
צפון,
26/12/04 10:19
|
|
 |
21.
חשש במערכת הבטחון .
אורי,
26/12/04 10:18
|
חשש במערכת הבטחון מהמיליציה של מתנדבי השמאל ו''לגיון הזרים'' אשר אינם כפופים ל''הוראות הפתיחה באש'' ועלולים לפיכך לבצע וידוא הריגה בילדי המתנחלים שיכותרו בגטו הנצור. מר י. אופנהיימר , מזכ''ל ''שלום עכשיו'' הרגיע את הקצונה הבכירה ומחה על העלאת האפשרות ה''מגוחכת'' לדבריו. ''איננו חיות'' אמר אופנהיימר. ''אנחנו לא נשתמש בנק''ל אלא נפעיל את הארטילריה , את הקסאמים ואת הפצמר''ים, כך שלא נהיה כלל קרובים לאיזור ו''לשטחים הכבושים'' הסביר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום עכשיו לא יורים באנשים,
ל"ת
להבדיל,
מהמתחבלים,
26/12/04 14:54
|
|
 |
20.
משהו -
הנאציזם לגיטימי,
בישראל,
26/12/04 10:13
|
נצרים הוקמה בערב חג הפורים - יד' אדר תשל''ב (1972) כהיאחזות נח''ל של גרעיני השומר הצעיר, לאחר מכן שימש המקום בסיס מעבר לישובים בחבל קטיף. בשת תשד''מ (1984) אוזרח המקום על ידי תנועת הקיבוץ הדתי. לאחר מספר שנים פורק הקיבוץ ויוצאיו הקימו במקום ישוב קהילתי-עירוני. נצרים שוכנת במרכזה של הרצועה, שמה ניתן לה בשל קרבתה למחנה הפליטים נוציראת. הישוב נצרים הוא בעל אופי דתי-תורני וקהילתו משלבת אנשי חינוך, חקלאים ובעלי מקצועות חופשיים. בישוב שטחי חקלאות נרחבים ובהם מגדלים עגבניות ליצוא, מנגו, ירק ללא תולעים, לול פטמים ואף מחצבת חול, חלק מתושבי הישוב עובדים בישובים העירוניים הסמוכים. בנצרים קיימים מעונות, גני ילדים ובתי ספר יסודי ''נועם נצרים'' שהוקם לפני מספר שנים בשל המצב הביטחוני, בני הנוער לומדים מחוץ לישוב בתלמוד תורה בישוב עצמונה, ישיבות תיכוניות ואולפנות. בשעות אחר הצהרים מתקיימות בישוב פעילויות העשרה וחוגים. בישוב שוכנת מדרשה ליהדות המארחת קבוצות לסמינריונים ומכון ל''מורשת יהודי עזה'' המתעד את חיי היהודים בעיר עזה לאורך הדורות. בישוב פועל בית המדרש ''דרך אי''ה'' שחרת על דגלו לימוד מסכתות שלמות בעיון. בשנת תשס''ב הוקמה בישוב ישיבת הסדר ובה 20 תלמידים. מאז הסכמי ''אוסלו'' החמיר מצבו הביטחוני של הישוב. עקב מסירת השטחים לרשות הפלסטינאית הפכה נצרים לנצורה והמצב הביטחוני בישוב החמיר. אל מולי גלי הטרור הערבי הרצחני, שמגמתו לגדוע את ההתיישבות, עומדים מתיישבי נצרים בעוז ובגבורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משהו משהו
אורן,
26/12/04 12:01
|
כאיש תנועת השומר הצעיר אני רוצה לציין שבעובדות ההיסטוריות האיש צודק לחלוטין. אכן השומר הצעיר ישב בנצרים אולם אז זה היה תחת ההבטחה של הצבא למוסדות המיישבים שנצרים לא תאוזרח לעולם. למה? מאותן סיבות שרבים ביכו אח''כ את העובדה שאי אפשר היה להגן עליה כראוי, בגלל העובדה שהיא תקועה לערבים בגרון ללא סיבה (היא למעשה אחת מהשכונות הדרומיות מערביות של העיר עזה). אני שירתתי בנצרים ב 78, בדיוק במהפך שהעלה את הליכוד לשלטון. מיד אחרי זה העבירו את ההתנחלות לידי הקיבוץ הדתי, וההמשך ידוע. אם נצרים תפונה ראשונה יהיה בכך משום צדק היסטורי ותיקון איוולת מתמשכת של 20 שנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שום מעשה נבלה שלכם אין בו
להפוך שחור ללבן,
26/12/04 13:40
|
צדק! אתם תמצית העוול והרישעות! בוודאי קשה להגן, כשמוסרים את כל השטח לחלאת האדם, שמעולם לא עשו גם דבר חיובי אחד באיזור! אך גם זה בלוף! א. זו לא הגנה על נצרים. ואם שירת שם, אתה יודע שהיה לכם נוח מאד להיות בנצרים ולא באוהל בשדה. ב. אין שום בעיה להגן על נצרים. צריך רק לקבל את הפקודות הנכונות. חובה לגלח את כל השטח מערבים. לא ייתכן שאלה יתקעו יתד בכל מקום. יש להם למעלה מעשרים מדינות והם מחזיקים ב-99.9% של אדמות המזרח התיכון, בתוכן חלק הארי של ארץ ישראל. צדק יהיה, כשנשחרר את כל ארצנו! צדק יהיה, כשהנאצים הערבים יימחקו מתחת השמים. צדק יהיה, כשמשתפי פעולה עם הנאצים הערבים יעמדו לדין על פי החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם.
ומה שמוכיח הסיפור שלך - שאצלכם הכל באויר. אצל יהודים החיים בארצם, הכל ארצי ואמיתי. ארץ איננה משכון, ארץ היא נחלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
לענוד את הטלאי!!!
ניצול שואה,
מרד גטו ורשא,
26/12/04 10:13
|
קדימה תושבים יקרים שארץ ישראל חשובה להם ודם אחיהם חשוב להם! לענוד את הטלאי זה סימפטום של השואה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
בשבת הקרובה, אי''ה, נתארח
לא יקום ולא,
יהיה הפשע!,
26/12/04 10:02
|
אצל אחייננו בנצרים. כנ''ל אביו ואמו, הלוא הם - אחי וגיסתי. וכנראה גם שתי דודות נוספות ושני דודים. אז, יהודים, מי שיש לו מישהו שיכל לארח אותו בנצרים, שיבוא! שבת בנצרים זו חוויה! (גם ירי אפשר לשמוע).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנחלים:השם כבר מזמן לא איתכם
גילה,
מדימונה,
26/12/04 11:15
|
בס''ד מתנחלים יקרים בעזרת השם תחזרו למדינת ישראל הנפלאה. בואו אלינו לנגב, כאן הציונות האמיתית, והשם עמנו יום יום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
יהודים! העיירה בוערת!
שמעון הלוי,
חלמיש,
26/12/04 10:00
|
שוב אנו נרדפים בגלל היותנו יהודים. שוב אנו מושלכים מהבית. שוב אנו המיעוט החלש מהווה איום ''קיומי'' על הרוב, הפעם זהו הרוב הערבי. אין לנו בית, אין לנו ארץ, קנייננו למרמס וארצנו רק לנוכרים. ואין כלל חדש בכך שאת העבודה השחורה בפשע הזה עושים לבסוף יהודים. יהודים אומללים בעצמם שנתנו להם פקודה. טוב שהם מחליפים קודם בגדים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קראת עיתון לאחרונה?
אזרח,
26/12/04 11:11
|
הנה סקופ - לפני למעלה מחמישים שנה הוקמה כאן מדינה ריבונית בשם ישראל. למדינה הזו יש סמכות להחליט להחזיר שטחים שכבשה (טוב מאוחר מלעולם לא) במקום ליילל תקראו קצת על דמוקרטיה ומשמעותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה מצאת את הספרות הבדיונית
הבולשביזם היחיד,
במזרח התיכון,
26/12/04 11:53
|
על ה''דמוקרטיה'' הישראלית? האם אתה קראת עתונים בשנים האחרונות? נכון, התיקשורת היום היא ספרות בדיונית אנטישמית, אך גם היא אינה יכולה להסתיר את העובדות. במדינת ישראל נבחרה ממשלה, כדי לעצור את מדיניות אוסלו להבאת שואה על ישראל. ראשה נבחר כרע במיעוטו, כי לא הוצעה שום אלטרנטיבה אחרת למהרסינו ומחריבינו. מה שהבוחרים קיוו שלא יקרה, קרה; הם נתנו כח עצום בידיו של דיקטטור מתועב, שהטיל אימתו על כל הפודלים סביבו, את אלה שלא נבהלו הוא זרק לכל הרוחות. על שולחיו הישירים, מרכז מפלגתו, הוא שם פס. אך הגרוע מכל, הוא שם פס על חובתו לדאוג לאינטרסים של העם שבחר בו, ומקדם את האיטנרסים של מהרסינו ומחריבינו מבית ומחוץ, שלא רק שלא בחרו בו, אלא נהגו להשמיצו בלשון ארסית, שאינה משתמעת לשתי פנים. וזה הרג אותו! כדי להסיר מעליו את שנאת מהרסינו ומחריבינו, מבית ומחוץ, הוא מוכן למסור לידי מרצחים את עמו ואת מולדתו. כל זה היה כתוב בעתונים. ותפסיק להציג את עצמך כמייצג העם. אני מסרבת להאמין שהעם שלי נאצי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להיסטרית
אזרח,
26/12/04 13:11
|
כמו שאמרתי קודם, תנשמי עמוק ותנגבי את הרוק מהשפתיים. הכל בסדר? אני מבין שיש לך ולדומיך איזה סיפוק פרוורטי (תחפשי את ההגדרה במילון, אני יודע שיש לך ולדומייך אוצר מילים דל, אולי בכל זאת נרוויח מה שהוא מכל העניין) מהשימוש במילה נאצים ושואה וטלאים צהובים/כתומים.
אז שימי לב. מתן פיצויים והעברת יישוב אל תוך שטחי הקו הירוק אינם דומים לטרבלינקה, גבולות 67 אינם גבולות אושוויץ (תרגעי, גם השוואת חיילי צה''ל לנאצים היא וולגרית ומטופשת) ואיננו עומדים לפני השמדה גם אם נחזיר את כל רצועת עזה.
בכלל, לאנשים כמוך יש כבר אחריות לרצח ראש ממשלה, הזהרו בדבריכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה דמגוג
ל"ת
מיכאל,
26/12/04 15:28
|
|
 |
ואתה אידיוט
ל"ת
אזרח,
26/12/04 16:55
|
|
 |
16.
המילואימניקים לא ישתתפו בפשע
ל"ת
יעקב אייכנשטיין,
26/12/04 10:00
|
|
 |
עד עכשיו התחמקתי ממילואים אבל
לפינוי אני,
מתנדב בכיף,
26/12/04 14:50
|
קצת להרביץ עם הקת של הרובה למתנחלים הפנטיים. מה יש? רק להם מותר להשתולל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא כן, בלי בעיות.
ל"ת
טעות,
מרכז,
26/12/04 11:13
|
|
 |
גם לי אין בעיה למרות שאני עצלן
ל"ת
רקר,
26/12/04 11:52
|
|
 |
15.
לקרוא את 10 ולהפיץ!!!!
ל"ת
יהודי מנוחין,
קרית אתא,
26/12/04 09:56
|
|
 |
קראתי את 10 והפלצתי
ל"ת
נפיחה,
כפר דרטה,
26/12/04 11:10
|
|
 |
14.
מדינת משטרה
שי,
26/12/04 09:52
|
אין להם רוב בעם לביצוע הטרנספר האכזרי לחלוצים האמיצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
בתכנית חסר המרכיב העיקרי!
קמב''ץ,
הרצליה,
26/12/04 09:49
|
פינוי שאין בו 20 מתנחלים הרוגים לא נספר.
בהזדמנות, ירססו פלוגות המחץ של שרון עוד כמה עשרות חרדים. בדרך.
ותקחו בחשבון שהציבור היהודי הוא שומר חוק. הוא לא יתגונן. הוא ילך כצאן לטבח. עליק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל אפסנאי קמב''ץ?
ל"ת
אזרח,
26/12/04 10:11
|
|
 |
מה יש לך נגדנו?
אפסנאי סמולן,
מרכז,
26/12/04 10:33
|
אני סמולן והתגייסתי. יכולתי להיות בדובר צה''ל וללכלך על המתנחלים בגלי צה''ל, אבל העדפתי להתנדב לאפסנאות. אצלי באפסנאות אני מחתים על ציוד רק סמולנים: דגמח חדשים וכלי פינוי ליהודים. מה הרע בזה? למה אתה עושה ממנ יצחוק? הרי כך אני תורם את חלקי לגנרל שרון שעושה אחלה תכנית לסלק את היהודים מארץ ישראל, ובלעדי לא יסלקו אותם. בלעדי, חארות כמוך ימשיכו להקליד באינטרנט אבל שום יהודי לא יפונה מהארץ או מהעולם הזה בכלל!!!! א
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הומור שנינות מדהימים
אזרח,
26/12/04 10:45
|
אכן, אתה הפסד לגלי צה''ל כנראה לא התקבלת בגלל אפליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מעל 80 משפחות ולא 60
יוסי שריד,
26/12/04 09:45
|
ביישוב מתגוררים דרך קבע מעל 80 משפחות. חוסר הדיוק בכתבה מתאים לחוסר הדיוק והתכנון בכל מה שקשור לתוכניות הגירוש. בסוף הם יפונו, ערביי עזה. השאלה מתי וכמה דם עוד יצטרך להישפך עד אז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
ל-4
ישראלי,
מרכז,
26/12/04 09:44
|
מדוע אינך בוש ונכלם ממך וממפלגתך שהחליטה ברוב נגד הפינוי וחזרה בה מתאות השררה, שרים שהצהירו שלא יתירו מהלך של התנתקות, תפסו פיק ברכיים מהרודן האנטי דמוקרטי שעומד בראשכם...קשוט עצמך תחילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
דת ולאומניות מתכון לחורבן והרס
יחיעם הגלילי,
צפת,
26/12/04 09:42
|
כל האסונות שבאו על האנושות מידי בני אדם מקורם בחיבור פנאטי בין דת (דתית או חילונית) לבין לאומנות. כל מסעי הצלב, האינקויזיציה, הפונדמטליזם המוסלמי הקיצוני, הלאומנות הקיצונית הסרבית שהמיטה אסונות אחר אסונות על מרכז אירופה/הבלקן ואצלנו החיבור הקטסטרופלי בין הדת לבין הלאומנות הקיצונית של גוש אמונים ושל חרדים כדוגמת חב''ד. ישראל הולכת והופכת למדינה חשוכה, קיצונית, פנאטית, שבויה בידי קבוצה משיחית, כת לאומנית קיצונית שערכי דמוקרטיה, ליברליזם, קידמה רחוקים מהם כמרחק בין תפוח או נצרים לתל אביב החילונית. אם רוב העם היושב כאן, החלק החילוני הדמוקרטי והשפוי בו, לא יתעשת ולא ישיב מלחמה שערה לאותם קיצוניים, תגזר כלייה על הארץ. הרוב צריך להשמיע את קולו לגבות את הממשלה ואם צריך לצאת בהמוניו לרחובות ולהתעמת עם החשוכים האלה, ההיאטולות חובשי הכיפות הסרוגות והשחורות. הגיע הזמן להציל את המדינה הציונית חילונית מידי מבקשי רעתה. מדינת ישראל לא תשרוד לאורך ימים עם הכיוון הזה אליו מובילים אותה הנאציונל רלגיוניסטים האלה. עם ישראל התנערה! כשם שאבותינו החלוצים פנו עורף לדת עלו לארץ ישראל בנו כאן מושבות והקימו תשתית למדינה ציונית, צריכים בני הארץ הזאת לקרוא תגר לאיום שנשקף מהלאומנות הדתית והחרדית הקיצונית. בוא נחזיר את מדינת ישראל למשפחת העמים. בואו נרתם שכם אחד לימינה של ממשלה חוקית. בואו נצא בהמונינו להגן על שלטון החוק. כמו באוקראינה שבהם ההמונים יצאו נגד שרידי הקומוניזם הלאומני פשיסטי שניסה להשתלט להם על המדינה בואו נצא אנחנו ולא נתן למתנחלים ולמשתפי הפעולה אתם מחוגי מרכז הרב והחרדים לגנוב לנו את המדינה. בואו בהמונינו ביום פקודה לסייע לכוחות הביטחון לפנות את המתנחלים. בואו ניתן גיבוי לילדינו המשרתים בצבא. ביום פקודה כולנו עם הדמקורטיה נגד החושך, הרגרסיה, הדקדנס של המתנחלים והגוש הלאומני פשיסטי!!!! יחד ננצח!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשמור לגזור ולהפיץ- ענק!!!
ציון הלוי,
רחובות,
26/12/04 11:30
|
העם השפוי זה מי שעובד עושה מילואים רוצה לחיות במדינה נורמלית ואין לו שאיפות התפשטות משיחיות ורצון לשלוט בעם אחר. יש פה כאלה שהחלום הרטוב שלהם זה לכסח לפלשתינאים את הצורה, לעמוד במחסום וללעוג להם, להגיד לאשה הרה תעמדי כאן ותלדי בצד, לגנוב לפלשתינים את עצי הזית שלהם, לעקור להרוס לשבור לנתץ לשרוף להחריב. אנשים שכל היום עסוקים רק במוות ואין להם כל תקווה. המתנחלים הם אוייבי העם והמדינה. צריך לפנות אותם בכח. מי שיתנגד לשבור לו ידיים ורגליים. אני מתנדב ויש אתי המון חברה שיעשו זאת בכיף!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חילניות מתכון להרס העם.
מתנחל,
26/12/04 11:19
|
יחיעם הגלילי קורא לחבריו מהשמאל לבוא ולפנות מתנחלים. אינני מבין מה אדון יחיעם עושה בארץ הזו . ארץ ישראל אינה ארצו שהרי אין הוא מוצא קשר בינו ובין מסורת ישראל . הטוב ביותר שיכולים הוא וחבריו לעשות הוא לפנות את בתיהם ולהשאיר אותם לערביי הארץ , להם זכות גדולה משלו על פלשתין ! אדם ללא דת וללא אמונה יכול להסתדר היום בכל מקום בעולם . בארץ ישראל אין זכות קיום למי שלא מכיר בזכות שמקנה התנ''ך לעם היהודי . יחיעם הגלילי וחבריו הם יהודים מומרים שאינם בני העם היהודי . צאו מהארץ אחת ולתמיד השאירו אותה לערבים וליהודים המאמינים בזכותם על הארץ .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים כמו השיעים
זיגי הלר,
נהריה,
26/12/04 11:36
|
מתאבדים שרוצים שכל העם יתאבד יחד אתם. זהו, נגמר. פרשת הטלאי היתה המפנה. הרוב הדומם מפסיק לשתוק. המתנחלים מיעוט אפסי שמתבוסס במי האפסיים ואנחנו ברוב טפשותנו מממנים אותו. די, גמרנו. נוציא אתכם אחד אחד עם פינצטה ונחזיר אותכם לפרופורציות הטבעיות. עם ישראל חוזר לשפיות המתנחלים לקו הירוק ישראל למשפחת העמים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד! כתוב מצוין. לא לתת
ל"ת
לחמאס היהודי,
להכתיב לנו.,
26/12/04 11:09
|
|
 |
שכחת אותי ובכך שכחת את עצמך
אריאל,
ירושלים,
26/12/04 10:48
|
שכחת אותי ובכך שכחת את עצמך (מלך האריות ) מגוכח בעניי ההשוואה הזו בין הנצרות ומסעיה ליהדות . ולגופו של עניין מקימי מדינת ישראל על אף שהיו חלוניים הם היו לאומנים ובנוסף הם היו צמודים לספר תנ''ך כך שהסיס שאתה נשען עליו רעוע , הדת כפי שהיא מכונה בפיך היא בידיוק מה שאני סולד ממנו וגם בדיוק מה שאתה לא יודע על היהדות על עצמך כי אפילו לא בררת , בזחיחות דעת ניתן גם להשווות בין בעיה נפשית אצל חתול ואדם . המושג לאומיות הוא אבן בסיס לקיום עם גם אם זה לא בדויק פולקלור דהינו כל מדינה היום יש לה גוון לאומי כמו צרפת הפתוחה שאבוי למי שידבר שם אנגלית וכו' זה שיש למשהו בעיה עם לאומיות שכודם ילך לפסיכולג וברר מה הבעיה שלו עם עצמו ואח''כ יהיה לו קל להבין למה הוא לא אוהב את עמו שקשור עליו גם בקשר דם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10 אתה ענק! אמת דברת!
אורי לוי,
נס ציונה,
26/12/04 11:31
|
אגב טוב שציינת שגם דת חילונית היא מקור לאסון בדיוק כמו 'דת דתית'- למשל הקומונוסיטים שהיו אתאיסטים, פול פוט בקמבודיה, הנאצים שהיו אנטי דתיים וכו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנת
יחיעם הגלילי,
צפת,
26/12/04 11:20
|
את ההבדל בין לאומיות ללאומנות, בין פונדמנטליזם דתי לאמונה בתנ''ך. התנ''ך לא שייך לחרדים ולא לדתיים ולא למתנחלים. התנ''ך שייך לכולם גם ללא יהודים. לאומנות היא אם כל חטאת. אין הבדל בין לאומנות נאצית סרבית אוקראינית יפנית פלשתינית או קרואטית. כולם נבלות וכולירות שבשם הלאומונות (דת דגל המנון שטח) מוכנים לטבוח ולשחוט ולשרוף ולענות ולהרוג ולדכא מיעוטים ולעשות את כל העוולות. כשלכל אלה מתחברת גם הכנסיה, ואצלנו הרבנים ובתי הכנסיות, זה מתכון לקטסטרופה זוועתית. כל ההתבצרות שלנו בשטחיים היא פרי ביאושים של התפתחות נגע הלאומנות הפנאטית דתית בקרב חוגי המתנחלים, הקצנה שדבקה גם בקרב ימין קלאסי של איכרים ובעלי אדמות מעמק יזראל והגליל - אותו גרעין של חסידי ארץ ישראל השלמה שהיום מתברר היו חסידים שוטים. מקווה שהחכמת. אם לא אני מוכן להסביר לך שוב, הפעם יותר לאט עם רווחים וניקוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פנטי
ל"ת
ALEX,
26/12/04 10:27
|
|
 |
אני לא מקנא בך***
רועי,
י-ם,
26/12/04 10:12
|
|
 |
מה זה הרוב החילוני השפוי??
מזיל דמעה,
26/12/04 10:02
|
ואלה החלוצים שאתה מדבר בשמם שעלו לארץ בניגוד לדעתם של רבני הדור ההוא של הפזורה באירופה שראו בזה כפירה ולא גאולה והתנגדו לכך בכל מילה שלילית שעולה על הדעת. מה הם היו אם לא מתנחלים שהקימו ישובים קנו קרקעות ככל שניתן. מה אם ישובי חומה ומגדל מה אם אותם נועזים שיצאו מהסגר ארבעת הערים הקדושות והתחילו לישב את הארץ האם הם היו כולם קיצונים שכמו שרוב אנשי הישוב הישן אלה שבין בחומות קרא להם ויצא נגדם המאמרים חריפים. אז מי מהם היה השפוי ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרוב השפוי הוא זה שמשלם...
נדב לוין,
תל אביב,
26/12/04 11:34
|
את מחיר הכיבוש את מחיר המילואים את מחיר הדמים בגין הכיבוש את מחיר רמת החיים שהתרסקה במדינה בגלל האינתיפאדה וחלומות הכיבוש ההזויים של המתנחלים. הרוב השפוי הוא גם שישלם את הפיצויים כי הוא עובד ומרויח ויצרני!!! מאיפה יבואו הפיצויים? מבחורי הישיבות הפרזיטים? ממוסדות ש''ס? מסעודת השבת של הרב עובדיה? מקופת המדינה שהמתנחלים חולבים אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה.
מושון,
תל אביב,
26/12/04 10:00
|
הגיע הזמן לקום ולהחזיר את המדינה לידי אזרחיה השפויים. מספיק להיות בני ערובה של כנופית המתנחלים והחרדים הלאומנים פשיסטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אלה האזרחים השפויים ?
כהנא צדק,
26/12/04 10:38
|
אוכלי הצדפות והשבלולים ? החילונים שאותם מעניין רק הכסף ? פותחי הקניונים בשבת ? מה לך ולרוב ? האם ערבי מיפו או מלוד נכלל אצלך ב''רוב'' בכדי להכריע את גורל העם היהודי ???? רק בחירות ומשאל עם בין היהודים יגיד את דבר העם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אזרח שפוי זה לא אתה
אזרח שפוי,
שיינקין,
26/12/04 11:27
|
כל מי שהוא ההפך ממך. כל מי שרוצה לראות פה מדינה דמוקרטית מערבית ליברלית ונאורה ולא מדינת הלכה חשוכה ומטורפת מובלת על ידי קנאים מטורפים כמו כהנא וחבר מרעיו, יגאל עמיר, ברור מרזל, הרב דב ליאור, הרב לוינגר, גאולה כהן, זאב חבר, יהודה עציון, צבי הנדל, איוואן ליברמן, אריה אלדד ואפי איתם. אלה אב טיפוס של ישראלים לא שפויים. הרוב הדומם הוא הרוב השפוי. החילוני הציוני, שאם בא לו אוכל צדפות, ואם בא לו אוכל כשר, ולא כופה דעתו על אחרים, ולא מחטט בצלחות של אף אחד, ולא משתטח על קברים של רבנים סנילים ופרימיטיבים, ולא מבטל את דעתו ומקבל אוטומטית כל פסק הלכה בענייני צבא, אסטרטגיה ומדינאות מפי אנלפביתים ומוקיונים, ולא מתכנן לפוצץ את המסגדים כדי לחולל מלחמת גוג ומגוג ש''תבטל את ההתנתקות'', וגם עובד וחי ממלאכת כפיים ולא ממלאכתם של תאינלדים בחממות של גוש קטיף, או מכספי חלוקה ונדבות או שודד את המדינה כמו המתנחלים. אתה בטח לא נמנה על אחד מאלה. לפי התגובה שלך אתה שייך לאותו מחנה קיצוני מטורף, או כפי שהגדיר אותם הנשיא בוש ''ציר הרשע''. כן כן. אתה שייך לציר הרשע שכל יום שעובר הופך לאפיזודה היסטורית רעה וחולפת. עם ישראל מתעשת. הוא עומד לבעוט אותם קיביני מט מגוש קטיף ואחר כך משאר ההתנחלויות. עם ישראל ישכון לבטח בגבולות 67 אבל לא נזניח אתכם. נצטרך להשקיע לצערנו הרבה כסף כדי להרחיב את המחלקות הפסיכיאטריות הסגורות בשלוותא ואברבנל, ולא נשאיר אתכם ברחוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מוכן להראות לך את האותות
כהנא צדק,
26/12/04 12:17
|
הצטיינות בכל מלחמות ישראל ! ולא ג''ובניק עלוב כמוך שהאידיולוגיה נמחקה אצלו !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ממתי חושפים שיטות פעולה ?
ספי,
26/12/04 09:34
|
ועוד לפני קרב ? הרי כבר צופים יריות והתנגדות אלימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממתי שהכל מלחמה פסיכולוגית
הפסיכולוג,
26/12/04 10:36
|
הרי הכל קשקוש מקושקש. בסך הכל מנסים להראות כאילו הפינוי אפשרי ולזרוע יאוש בקרב הקורבנות.
זה לא ילך להם, אנחנו יותר חזקים. עברנו את פרעה, נעבור גם את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
פנוי נצרים
ebe,
center,
26/12/04 09:28
|
באיזו חדווה ויצירתיות מתכננים את פנוי נצרים! כמי שהשתתף בסיזון (בצד של המבצעים) זה מזכיר לי בדיוק את האוירה דאז. אותה השנאה אותה התאווה לפגוע ביריב פוליטי,אבל הפעם משתכללים - פוגעים גם בנשים וילדים. חזר הכלב אל קיאו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת
אזרח,
26/12/04 09:48
|
אז לא שואה, סזון. מזל שיש לכם עוד כמה דימויים לשלוף.
אף אחד לא פוגע בנשים ובילדים למעט אותם הורים חסרי אחריות ומעוררי היסטריה. קחו את הפיצויים ובנו מחדש את היישובים שלכם ותפסיקו לבלבל את המוח.
נ.ב: הילדים שלי עברו דירה כבר כמה פעמים ומצבם טוב, תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה דווקא כן
אריאל,
ירושלים,
26/12/04 10:55
|
נו באמת תראה איך כל אירגוני זכויות האדם של השמול נאלמו דום איך כולם מישרים קו של דורסנות פוליטית . ךמה נראה לך שלא יפגעו נשים וילדים מה זה לא הבית? מה הם לא יגנו עליו מה הם לא יפגעו נפשית . עם נראה לך שהפנוי חשוב לפחות אל תצדיק אותו באווילות. (סליחה על בוטות .)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פנוי נצרים-תגובה לאזרח
ebe,
center,
26/12/04 10:21
|
לא הקבלתי לשואה אלא לסיזון.אם היית שם אתה יודע בדיוק על מה אני מדבר ואם לא היית שם הפסדת חוויה שבטח היית נהנה ממנה.הפגיעה בילדים ונשים היא אמיתית משום שמפנים בכח.הילדים שלך עברו דירה(!) אבל לא גורשו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשה הבנה
אזרח,
26/12/04 10:47
|
נכון. ואם אותם מתנחלים במקום לעורר היסטריה יקבלו את החלטת הרוב (במידה ותתקבל) ויעברו עם הפיצויים הנדיבים למקום היישוב החדש שלהם תיחסך מילדיהם הטראומה.
ואגב, לילדים שלי יש טראומות מהמילואים הרבים שאבא שלהם עושה לשמור על התנחלויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פנוי נצרים - תגובה לאזרח
ebe,
centre,
26/12/04 11:55
|
אתה מדבר על פצויים משום שאצלך,כמו אצל רוב היהודים,ערכים נמדדים בכסף.
לילדים שלך יש טראומה מהמילואים שלך בשמירה על ההתנחלויות.לי יש טראומה מהשמירות שעשיתי במלואים בקבוץ בצפון בזמן שהצעירים שם בילו בדיסקוטק בתל-חי. שלא תהיה לך טעות,אינני מתנחל אלא גר בראשון אבל חושב על העתיד בזמן שלך חשוב ההווה,עכשיו וכסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זה החלטת הרוב
אריאל,
ירושלים,
26/12/04 11:04
|
עשית משאל עם ? רוב הח''כים הם נבחרו על מצע שמאל ? למה אתה מפחד ממשאל ? (לא אתה אלא חבירך)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תכינו את המזוודות
דד,
26/12/04 11:54
|
|
 |
הרוב נקבע בפרלמנט
אזרח,
26/12/04 11:12
|
יש בכנסת רוב לפינוי (אגב, הסקרים מראים תמונה דומה) והכנסת היא הריבון.
ממתי עושים בישראל משאלי עם? האם עשו משאל עם על ההחלטה להתיישב שם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
יאללה מלחמה
ל"ת
גיל רונן,
26/12/04 09:24
|
|
 |
6.
נצרים
יהודי,
ארץ ישראל,
26/12/04 08:39
|
ומתי יכנס אריק שרון לכלא על פשעיו השונים. הוא שבגד בהבטחתו לשמור על נצרים, בשל חשיבותה, והכל להציל את בניו מכלא שהיה ראוי להם ולו. אנשים כאלה יש להקיא מן העם, לא לתת להם להרעיך את העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיצור כמוך ומדומיך צריך להיפטר
רון ברנרד,
רמת גן,
26/12/04 09:15
|
אתה משמיצן מכוער מתבריין ופחדן. אין לך אפילו אומץ מזערי לחתום בשם מלא. צריך לא רק לפנות אידיוט כמוך ,צריך לזרוק שכמותך מכאן לשומקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר ברנרד היקר מה זה להפטר ממנו
מזיל דימעה,
26/12/04 10:07
|
להוציא אותו להורג או אותם ..?? גם הגרמנים אמרו שצריך להפטר מהיודן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
פשרה הוגנת
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
26/12/04 08:38
|
להחזיר רק את נצרים אלמג וכפר דרום ולישב אותם בגבול עים הרצועה את גוש קטיף וישובי צפון הרצועה להשאיר בשטח ישראל אזורים אלו ניתן ופתח ולחזק לפי דרישת ישראל בסוף הפלשטינאים יפתחו במילחמה נגד המיצרים מכיון שהמיצרים רוצים לחזור לישלוט ברצועת עזה כפי שפעם עו זאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אני מתבייש במתנחלים המתנגדים
תומך ליכוד ותיק,
26/12/04 08:37
|
באלימות לרצון רוב העם לפנות את עזה ואת רוב הישובים המבודדים בגדה. המתנגדים האלה גרועים כמו אנשי החמאס - הם למעשה משרתים את הטרור של החמאס שגם הוא מתנגד להתנקתקות ומעונין במדינה אחת לשני עמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדם חסר שורשים
א,
צפון,
26/12/04 10:22
|
הבעיה של אנשים כמוך היא ,שהציונות שלך מתחילה בשואה באירופה ולא ליפני אלפי שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מתבייש בך
חבר מרכז ליכוד,
נתניה,
26/12/04 09:59
|
|
 |
תומך ליכוד?
מומחה לסמולנים,
רחובת,
26/12/04 09:55
|
מכיוון שברור שרוב העם נגד גרוש היהודים, ברור גם שכל מי שמזמר את הטיעון על ''רוב העם...'' הוא או סמולן או סתם חארה. בעצם, האם הנ''ל קבוצות זרות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנחל שווה חמאסניק
מצביע ליכוד,
26/12/04 09:50
|
|
 |
עוד חסיד שוטה של שרון,שיצדיק
דרור,
רמת גן,
26/12/04 10:17
|
גם את חלוקת ירושלים. אין הבדל בין חסיד שוטה ליכודניק,לבין שמאלן קיצוני - שניהם אטומים ונעולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צדקו הרבנים החרדים !
מתנחל,
26/12/04 09:14
|
אריק שרון וכל חבר מרעיו בליכוד חושבים היום שפינוי ההתנחלויות יגביר את כוחה של ישראל בעולם. לדעתי הוא שוכח דבר אחד הפינוי יגרום לשבר רוחני בציונות הדתית שבר שיביא לכך שרבים מהמתנחלים יאמצו השקפות עולם חרדיות קיצוניות השוללות את קיומה של המדינה . התוצאות של הפינוי לא יובילו רק לסירוב פקודה אלא להשתמטות משרות צבאי ולהפרה אידיאולוגית של חוקי המדינה. פינוי ישובים יהודים בארץ ישראל פרושו של דבר שלא קיימת כאן מדינה יהודית, על כל ההשלכות החמורות של טענה זו. ראו הוזהרתם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מי אתה מאיים ?
אורי,
26/12/04 11:05
|
התגובה שלך משולה לאדם המאיים להתאבד, במי הוא פוגע? בעיקר בעצמו. אם לא תכבדו את הממלכתיות והדמוקרטיה סופכם שתחזרו לשמש כמשגיחי כשרות. חסל סדר הקצינים הבכירים בני הציונות הדתית, חסל סדר הפקידות הגבוהה באוצר, בחנוך ובמשפטים. הציונות הדתית הגיעה להישגם כבירים, ורק אתם תהיו אחראים אם ההשגים האלה יזרקו לפח הזבל של ההסטוריה יחד עם הקראוונים העלובים של נצרים. ואל דאגה לא יהיה וואקום, תמיד יהיה מי שירים את הדגל ויישא את הנס. בצבא ובכל מקום שצריך, זו טבעה של דנימיקה, יש לכם תחליף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינת היהודים ולא מדינה יהודית
ל"ת
יהודי,
ישראל,
26/12/04 09:58
|
|
 |
למתנחל
אזרח,
26/12/04 09:45
|
ברוך שפטרנו. העבודה שכל הווייתכם נחה על חזון משיחי לאומני אניה משנה דבר לרובנו. מצידי תאמצו עמדות בודהיסטיות. רק תתפנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארץ ישראל מהפרט ועד החידקל
אריק,
26/12/04 10:39
|
הארץ שלנו כוללת את לבנון סוריה עיראק ומצרים ושימותו הקנאים ומתנגדי ארץ ישראל הגדולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש המון בדבריך
ל"ת
יהודי איכפתי,
דרום,
26/12/04 09:32
|
|
 |
3.
תכנית הקרב מעורפלת.
קמב''ץ,
26/12/04 08:15
|
איפה יציבו את הפלנגות של אופנהיימר ואת מתנדבי לגיון הזרים של ''שלום עכשיו'' ? חשוב לדעת , כדי שלא נירה אש על כוחותינו בטעות. בעצם , אולי הם לא כוחותינו בכלל? אתם יודעים מה ? מקובל עלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לא, זה ממש לא דומה ל''שואה''
שיעיזו המנוולים,
חלאת השמאל!,
26/12/04 08:11
|
זה הרבה יותר גרוע ומתועב.השואה הייתה כלום לעומת מה שקורה פה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וטוב שכך
בבון,
26/12/04 08:42
|
מתנחלים-הם גוש סרטני בגוף העומה אני מוכן להתנדב ע''מ לבצע משימה החשובה ביותר בהיסטוריה של העם היהודי לאחר מלחמת השחרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבבון - איחרת בששים ומשהו שנים
ל"ת
ההיסטוריון,
26/12/04 11:32
|
|
 |
אולי התכנית להקים מחנה ריכוז
אור לגולה,
26/12/04 10:18
|
ולאחר מכן כמה תאי גזים זה מה שאתה פוחד להגיד. שיהודים מסויימים קיבלו במחנות הריכוז את האחריות או בגטאות הם לא היו פחות גרועים מהאס.אס עצמו ולפעמים יותר. כי חשבו שזה מה שיציל אותם אבל בבוא היום העלו אותם על משאיות ושלחו אותם למשרפות. בבונים כמוך יכולים לחזור אולי לאפריקה או לחילופין להצתרף לגני חיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התכנית תאים גם לפינוי בבונים
אוהב בבונים,
בבוניה עילית,
26/12/04 09:40
|
|
 |
1.
חיים בסרט?
מישהו,
צפון תל אביב,
26/12/04 07:53
|
|
 |
ישראל תחזור לגבולות 67
ל"ת
אתה חי בסרט,
26/12/04 08:25
|
|