 |
32.
מיסכנה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
27/12/04 09:33
|
|
 |
31.
אז איך את ישנה בלילה שופטת
mr. gnome,
26/12/04 22:32
|
יקרה שלי? אחרי שאלכת וקנית ללא בדיקה כל מה שא. או ב., או ש. ק. ור. מבשב''כ מכרו לך? האם לאור כת האישום המופרך הזה היית מאשרת מעצר מנהלי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן השופטת ישנה טוב מאד.
דורון ספקטור.,
27/12/04 07:12
|
עדיף להכניס את טלי לכלא. מאשר שאוטובוסים יתפוצצו עם אזרחים ילדים ותינוקות חפים מפשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מתברר ששוב השב''כ משקר
ירמיהו,
26/12/04 22:22
|
כי לפי סעיפי האשמה, לא נשקפת למדינת ישראל כל סכנה מפחימה. אבל זאת בדיוק הטענה שהכניסה אותה למעצר מנהלי ל4 חודשים. אז מי עבד על מי פה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לירמיהו.
דורון ספקטור.,
27/12/04 07:10
|
שוב פעם אמא שלך משקרת. וברצינות. אתה מעדיף שהשב''כ ישתוק וחבירך משמאל הקיצוני ישתפו פעולה עם הטרור הפלשתינאי? מה אתה לא מפחד המטרור.? אתה לא נחרד למראה אוטובוסים מפויחים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אחד מהגיבובים המופרכים ביותר..
יוני,
26/12/04 22:19
|
זה מה שהשב''כ המפואר אחרי 4 חודשי חקירה מצא? זה זבל. במקום עבודות: הערכות. במקום האשמות מוצקות, הפרגת אפשרויות מגמתיות לתקשורת. פחימה צריכה לצאת לחופשי. והשבכניקים - לכלא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
עוונה כבד מנשוא. שברה את הכלים
חיה קופפרמן,
26/12/04 20:53
|
השבכ פגע בול בישראלית צעירה שאינה הולכת בתלם, אולי נאיבית מעט, אולי טפשה במקצת. פגע בול וסימן אותה , את החשודה הסתמית, כמטרה האולטימטיבית. עתה, משנחשפו סעיפי האשמה, מתברר שגם אם תורשע כל עוונה הוא התרועעות עם פלשתינים, וחמור מכך, היא הצליחה להכנס לגוב הארי ויצאה ממחנה הפליטים בגנין בשלום. לא עשו בה לינץ. טלי פחימה פשוט קלקלה לשרותי הבטחון את הנחות העבודה. על כך יש להענישה במלוא החומרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
שיוויון בין ערבים ליהודים! מיד
girly,
26/12/04 19:19
|
מספיק עם האפליה... צריך שיוויון בין ערבים ויהודים למה יהודים שתומכים במחבלים נהנים מזכויות יותר גדולות מערבים? מדוע לדוגמא משתפי פעולה פלסטינאיים עם השב''כ לעומת זאת ננטשים ע''י הרשויות ולא נותנים להם כל הגנה. ההבדל שבניגוד לטיפול במשתפי פעולה ישראליים את משתפי פעולה עם השב''כ הפלסטינאים עורפים להם את הראשים או במקרה הטוב תולים בכיכר ברמאללה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
כמה מזוכיסטים יש בעמנו...
ציונית,
26/12/04 19:08
|
עצוב מאוד לראות את כל אלה שמתענגים על סבל עמם שמתאהבים ברוצחים מנוולים. אתם מוכנים למכור את אחיכם בכל הזדמנות שיש. אגב מבין מגיני טלי פחימה יש כמה כאלה. למה שלא תעברו לגמרי לצד השני למה להנות משני העולמות הדמוקרטיה הישראלית שמאפשרת להם להפיץ את הרעל שלכם בכל חור. תעשו טובה, תעברו לשטחים... תהיו מגינים אנושיים למחבלים. הדבר יקל עלינו בהרבה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
תשוחרר טלי פחימה מיד!
אליהו,
26/12/04 18:49
|
יופסק מייד משפט הראווה הפאשיסטי, שבו פושעי המלחמה השולטים כאן נוקמים במי שהעזה להאבק במערכת הגזענית הנפשעת שהם השליטו פה. קודם התעללו בה במרתפי השב''כ, אחר-כך שמו אותה המעצר מינהלי בטענה שהיא ''תיכננה פיגוע'' ועכשיו מנסים להכניס אותה למעצר עד תום ההליכים ולכלא בהאשמות מפוברקות ומגוכחות. מי ששותק - שותף. תשוחרר טלי פחימה מייד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמא של אליהו תשוחרר לאלתר.
ל"ת
דורון ספקטור.,
27/12/04 07:06
|
|
 |
24.
ב-1948 שוחחה עם קצין בריטי .
ל"ת
אחד מ-1948,
26/12/04 18:33
|
|
 |
23.
אל תשתלחו בטלי!
Yossi,
26/12/04 17:32
|
|
 |
22.
האשמות חמורות?
nir,
תל אביב,
26/12/04 17:22
|
1-נכנסה לג'נין ונפגשה עם מבוקשים- בימינו, כמעט כל פלסטיני הוא מבוקש. אני לא אתפלא אפ גם אני לא לחצתי יד לאחד. 2-אחיזת נשק ויריה בניגוד לחוק- לפני שמגיעים אליה אולי לנסות לעצור את המתנחלים המטורפים שיורים לכל עבר תחת כל מאחז רענן?? 3- זה שצה''ל לא שומר על החומר שלו, לא מצדיק נקמה במקריאה. 4-סכנה לשלומם של חיילי צה''ל. הסכנה היא אריק שרון וממשלתו הרצחנית והכובשת (כן, גם אתה שותף, מר פרס)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשי חמאס ופתח מפסידים דובר
תתגייס למענם,
26/12/04 19:03
|
|
 |
21.
לנעמי מ-11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחחח,
26/12/04 16:19
|
|
 |
20.
העכברה הולידה הר
גיל,
ת''א,
26/12/04 15:54
|
|
 |
19.
למה לא להעמיד אותה למשפט צבאי
עמיר,
26/12/04 15:44
|
למה לא מעמידים אותה למשפט בבית דין צבאי כמו כל מחבל ומחבלת הגברת היקרה עברה עברות ביטחון המדינה כמו כל מחבלת לכן הגברת הנכבדה פחימה צריכה לעמוד לדין בבית הדין הצבאי ולאחר מכן תרצה את מאסרה עם מחבלות בנוה תרצה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי אז יצטרכו להרוס את ביתה!
הפרקליט,
26/12/04 16:38
|
נו... מה לא הבנת...רק למוסלמים המסכנים הורסים בית אבל ל...רוצחת יהודיה? יש קצת פריוילגיה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו אז מה?! שיהרסו .
ל"ת
דורון ספקטור.,
27/12/04 07:04
|
|
 |
18.
מערכת הבטחון רוצה להתנקם! אבל
אין להם קייס,
משפטי.,
26/12/04 14:38
|
מהאשמה, חמורה בפני עצמה, של סיוע לפיגועים כתב האישום עבר ל: ''החזיקה M-16 שלא כדין'', ''מסרה מידע לסוכן זר'' (אה... זביידה לא ידע לפני זה שכדאי לא להשקיע בפיצוץ אוטובוסים), ''תרגום חומר צבאי''... תגידו, אתם עושים צחוק?! המערכת שנכשלה בהגנה על אזרחי המדינה (אולי גדר, למשל?) מפילה את התיק על פעילת שלום (תמוהה אמנם, אבל זה העיקרון).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעילת שלום עם אם 16 מוזר
ל"ת
tr,
26/12/04 16:12
|
|
 |
כן כן אלה פעילי שלום הדור החדש
דווקא ציונית,
26/12/04 19:29
|
Make love not war but if there is a war take a gun and join a terrorist organization
כיבוש זה רע לא משנה איפה זה קורה מה הנסיבות ובכלל אם יש כיבוש
צבא זה רוע לא משנה מה הוא עושה
חומות זה דבר רע לא משנה לאיזו מטרה הן קמו ולמה
peace activists that have nothing to do with peace
Humanitarian organizations that have little to do with humanity
ברוכים הבאים לדור החדש של פעילי שלום ופעילי זכויות אדם
הקשר לשלום והומניות הוא מקרי בלבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדווקא ציונית
ציפור טרף,
26/12/04 20:09
|
|
 |
17.
''בוגדת''
שלו,
26/12/04 14:35
|
פחימה-בוגדת סדרטית באושיות החבדה הישראלית..... חצי מרוקאית חצי תמניה,קיבלה תחושה של שייכות ושיוויון מהתנועה הרויזיוניסטית.וזאת התודה!! שלא לדבר על המרוקאי השני??מה שמו וענונו??עוד אחד שלא ידע להעריך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סדרטית באושיות החבדה הישראלית?
ל"ת
nir,
תל אביב,
26/12/04 17:13
|
|
 |
16.
חלאת המין האנושי.
ל"ת
מורגן.,
26/12/04 14:28
|
|
 |
15.
לכל המשמיצים.היא מלכה.
י,
26/12/04 13:49
|
|
 |
איך מגדלים את חלאות כאלה ??
ל"ת
שוקי,
גוש דן,
26/12/04 14:17
|
|
 |
בבקשה לא להעליב את החולדות
ל"ת
חולדה,
26/12/04 14:08
|
|
 |
נכון!!!!
ל"ת
צוקריה,
26/12/04 16:00
|
|
 |
14.
וואו - איזה האשמות חמורות. ממש
ישראלי,
26/12/04 13:47
|
סכנת נפשות. איזה מזל שעצרו אותה והחזיקו אותה ארבעה חודשים - אין לנו דברים חשובים יותר להתעסק איתם -בעיקר לנוכח מצבנו הביטחוני. ותודה לשב''כ שהביאנו עד הלום. תגידו לי - מכניסים את אלמנתו של רפו''ל לכלא? היא ישנה שנים מתחת לסטוק של נשק ולא דיווחה על כך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, הא? ממש שטויות
מיקו,
26/12/04 14:36
|
מה, כולה עזרה למחבלים להבין מה החיילים מתכננים... והנשק של רפול של חללי אל אקצה זה הרי בדיוק אותו דבר.
מזל שמתגובות דביליות עוד לא מתים אנשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק לידע כללי
tr,
26/12/04 13:56
|
הנשקים שהיו לרפול היו מתנות שקיבל במהלך השנים כול הנשקים האלה מעוקרים ואינם יכולים לירות ואלה שכן יכלו לירות היו תחת רשיון כחוק שהחזיק רפול אז אל תאשים לפני שאתה יודע את כל העובדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי החוק זה לא משנה אם הנשק עק
לפי החוק זה לא,
26/12/04 14:49
|
לפי החוק זה לא משנה אם הנשק עקר או לא זו אותה עבירה בדיוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
איזה בולשיט אחד גדול....
יוני,
26/12/04 13:45
|
בהתחלה אמרו שהיא העבירה חומר נפץ אחר כך אמרו שיזמה פיגועים עכשיו האשמות אלו נעלמו, וההיא נאשמת ב''תרגום'' מסמכים? והיא בכלל לא יודעת ערבית... בשביל זה זבידי שיודע עברית וערבית צריך אותה? תגידו אתם שם בשב''כ, לא נמאס לכם לפגוע באינטיליגנציה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך קשה לך להבין
tr,
26/12/04 13:58
|
זבידי יודע לדבר עברית אך לא לקרוא ופחימה יודעת לקרוא והיא הקראיה לו מה שכתוב [ הבנת אדיוט נימאס מעיוורון הסמול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן דברים קשים,
rt,
26/12/04 14:11
|
אם היית מצטרף אליהם היה להם מישהו שיוגדע לכתוב כמו שזבידי יודע לקרוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
יש להוציא להרוג אנסים רוצחים
אושר,
26/12/04 13:43
|
ופעילים באירוגני טרור חברים לאנשים באירגון טרור וכל אדם שגורם נזק למדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר גם אותי?
nir,
תל אביב,
26/12/04 17:11
|
בגיל חמש גנבתי מסטיק מהמכולת. נראה לי שזה מספיק חמור בשביל להוציא גם אותי להורג. (אה, כן, וגם אני תומך בטלי פחימה) (וגם בזכרייה זביידי.)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסטיק זה בסדר חגורת נפץ לא...
ציונית,
26/12/04 18:57
|
כנראה לאנשי השמאל הקיצוני לרצוח וסיוע לרצח יהודים חפים מפשע וגניבת מסטיק שווה בחומרת העבירה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא?
שבכ,
26/12/04 18:43
|
|
 |
11.
גיבורה ושמה - טלי פחימה !!!!
נועמי,
פורטוגל,
26/12/04 13:39
|
במקום שהגיבורה טלי פחימה עומדת - על ''מערכת הביטחון'' , אנשי השב''כ, כולאיה, שופטיה ומבקריה של טלי - לא ראויים להיות עפר נעליה !!!! טלי פחימה בדרכה הצליחה לקרוע את מסך השקרים והדימוניזציה שמערכת התעמולה הכוזבת והשקרית של מדינת ישראל מתאמצת לעשות ל''אויב הפלשתיני'' ובדרכה שלה חשפה את פעילי ההתנגדות הפלשתינית כאנשים רגילים, כמוני וכמוך, שנאבקים במשטר כיבוש אכזר ובעד חיים ראויים והוגנים מבלי שיגזלו את אדמתם, חירותם וכבודם. ויתרנ מזאת, טלי פחימה, ריסקה את ''קונצנזוס'' הכזב כאילו יהודי-מזרחי בישראל ''חייב'' להיות ליכודניק, גזען, שונא ערבים ולאומן !! טלי חשפה את המודל האמיתי של דו-קיום בשלום ואחווה בין יהודים-ערבים לפלשתינים-ערבים, כפי שהתקיים דורות על דורות במדינות ערב לפני בוא הציונות הקולוניאליסטית. מהבחינה הזאת אכן טלי פחימה , כמו מרדכי וואנונו בדרכו שלו, הם ''סכנה ברורה ומיידית'' למערכת השלטון המיליטריסטי בישראל שחייבת לקיים מצב של עימות צבאי מתמיד עם העולם הערבי והפלשתינים, שהרי חזות של שלום נוטלת את הבסיס הרעוע בלאו הכי של הציונות בישראל !! לכל אדם הגון, שוחר חופש שזכויות אזרח יקרות בעיניו - טלי פחימה היא גיבורה ענקית שמה שראוי לה יותר מכל הוא פרס נובל לשלום !!! עבור ישראלים רבים מקרה טלי פחימה חייב להדאיג אותם שבעתיים, משום שבמקרה זה מתגלה השרירות השלטונית של ''מערכת ביטחון'' מגלומנית שמסוגלת להדביק אישום לכל אזרח.. וישראלים רבים חייבים היום לשאול את עצמם את השאלה הבלתי נמנעת : האם עבור מדינה שכזאת, שהפכה להיות סרח עודף, ל''מערכת ביטחון'', מן הראו להקריב את חייהם ???????? !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברירת המחדל =שואה ופוגרומים
בוננזה,
26/12/04 20:04
|
זכורים בוגדים כמו אודי אדיב , ואנונו ושות' אליהם מצטרפת הבוגדת העכשוית טלי פחימה אולם זו האחרונה הגדילה לעשות: תמיכה ואולי השתתפות עם אנשים עם דם על הידיים. כמובן שקיים גם מיעוט נידח כמו נועמי פורטוגל וחבר מרעיהה שתומך בבוגדים הללו ומייחל לזמנים בהם חי עם ישראל תחת עול '' השכנים האוהבים'' מצד עשיו וישמעאל , שהיתה להם הזדמנות משך אלפי שנים לחיות עמו בשלום אך תחת זאת העדיפו לרדוף , לרצוח לגרש ולדכא אותו ללא הפוגה של רגע אחד. אדם תלוי בידיו על אדן החלון ומנסה בכל כוחותיו להנצל. אויביו מחוץ מושכים ברגליו ואויביו מבית מרפים את ידיו ומנסים לשחרר את אחיזתו. לא יעזור לא לאלה ולא לאלה , בע''ה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחחחחחחחחחחחח
זיו,
26/12/04 18:30
|
דו קיום אלק ישראל בתוך ים תיכון זה דו קיום מצידם תעשי טובה לעצמך (ולכולם) תתאבדי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פורטגל זה רחוק לא?תתקרבי קצת..
אייל,
26/12/04 15:22
|
אולי תראי יותר ברור,את לוחמי חופש שלך . את הילדים השרופים התינוקות, ואז אולי תזכיר שלוחם חופש הוא אדם שנלחם בכיבוש=צבא . מרגע שהוא פוגע באזרחים הוא טרוריסט. פשוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעומי יקח אותך שד - אמן!
מחפשים,
מתנדב לחמאס,
26/12/04 14:52
|
|
 |
כל הכבוד
ל"ת
מיכאל,
מרכז,
26/12/04 14:38
|
|
 |
האם האמיתית???
היכן נועמי,
26/12/04 14:38
|
שו ב את מראה סימני חיים נועמי =עם שמאל ופען ימין פעם כאן ופעם שם איזו אישיות -לא יעזור כלום-חולים עלייך רק נשאלת שאלה אחת קטנה: האמנם יש שני אנשים שונים המכנים עצמם בשם הנשגב ''נועמי פורטוגל''? נועמי האמיתית אנחנו איתך אנא צאי והזדהי למען שלום אוהבייך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליצנית ושמה - נעמי מפורטוגל!
ל"ת
מיקו,
26/12/04 14:34
|
|
 |
פרס נובל לשלום לטלי פחימה
רז,
26/12/04 14:18
|
וטור קבוע בניו-יורק טיימס לנועמי הבדלן הפורטוגזי. שניכם משרתיו של הרודן המיליטריסטי המרחיב את הקולוניה הציונית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמקלטו מכוון לרדיו מוסקווה
עוץ לי,
26/12/04 14:10
|
שלא יתפלא אם הוא שומע רוסית. והנמשל, מי שקורא את הםופרעת, שלא יתפלא שזה מה שבפיה. מסקנה: מספיק לדעת שנומצ'ה חתומה על התגובה, וכבר ברור מה היא כותבת. ומסקנה מהמסקנה: בשביל מה לקרוא? חבל''ז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה בכלל להגיב לדבריה,עוץ?
טלסקופ,
26/12/04 14:27
|
|
 |
10.
רק בגלל....................
מורני,
26/12/04 13:29
|
רק בגלל הפרצוף שלה הייתי מכניס אותה לכלא לכל החיים. ממש גועל נפש. פרצוף תחת נחשב ליפה ליד הפרצוף שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיך אתה נראה??
מיכל,
26/12/04 14:02
|
מה שבטוח שהראש שלך הוא חתיכת תחת. בושה לאינטליגנציה שאדיוט כמוך יודע לשבת ליד מחשב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיכל
מורני,
26/12/04 14:12
|
אני נראה כמו כל אדם שדואג לחפים מפשע. לא כמו בן לאדן ממין נקבה. שיושבת מול המחשב ומגינה על טרור שמוכן לפגוע בילדים ותינוקות חפים מפשע. או אולי גם את ניראת כמו חולדה .ובגלל זה את מזדהה עם החולדה שבנדון. או אולי את מעדיפה את הכינוי בןלאדן ממין נקבה. תחליתי את מה את מעדיפה להיות בן לאדן או חולדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עברי כתוב עברית בלי שגיאות
ל"ת
מיכל,
26/12/04 14:21
|
|
 |
מיכל, את צודקת
רסקולניקוב,
26/12/04 14:46
|
ראשית, טלי פחימה בוגדת ושנית, היא מכוערת מאוד.
את צודקת בזה שאין קשר בין הדברים, אבל את טועה בכל היתר: למרות שאת מתקוממת, כנראה, על כך שמישהו מדבר בה סרה(מספיק אינטליגנטי ואידיומטי בשבילך?) , טלי פחימה בוגדת, חוזר שנית: בוגדת, גם אם כל מה שעשתה היה המיוחס לה, כיוון שמטרתה הייתה לעזור לאוייב, ודין עזרה בפרוטה כדין עזרה במאה.
וחוץ מזה, מרקיזה, מה לעשות היא באמת מכוערת פחד.
ועכשיו עוד דבר: הטון המתנשא, הרשיון לעלוב במישהו בגלל שיפוט אסתטי אינו מעיד על תבונה רבה, ואף לא על מזג שקול. לטיפולך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיכל
מורני,
26/12/04 14:45
|
עדיך לא לדעת עברית . מאשר לתמוך בטרור.
לידעתך אני פשוט עולה חדש שממשיך ללמוד עברית.
למזלנו את במיעוט . אחרת הינו הולכים לעזאזל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיכל(?)
בזלת,
26/12/04 16:07
|
והרי תגובתי האישית, לנוכח דבריך הפלוצניים. תקפצי לי!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ולי היה נדמה שהיא דומה לקופסא.
ל"ת
מוסכניק.,
26/12/04 13:24
|
|
 |
8.
לכל המגינים על טלי.
דורון ספקטור.,
26/12/04 13:23
|
אתם לא מרחמים על נפגעי הטרור? או שהם לא נחשבים בעינכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לאמא של טלי.
דורון ספקטור.,
26/12/04 13:22
|
איך את מסוגלת להגן על חולדה? אני במושב שלי לא מפסיק להרעיל אותם. או אולי את לא נורמלית.?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדאי שתזהר
רז,
26/12/04 14:27
|
שים לב כשאתה נובר בפחים במושב שלך בחיפוש אחרי שאריות מזון, אל תשכח שפיזרת שם רעל נגד חולדות. אומנם במינון שאתה צורך אותו הוא עושה סוטול נעים, ואתה מתפנק לך מול המקלדת, אבל כמו כל מכור גם אתה תצטרך להגדיל מינונים ובסוף גם שאריות יכולת הביטוי שלך ימחקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרז.
דורון ספקטור.,
26/12/04 14:42
|
מה נפגעתה? או שגם אתה חולדה וגם אתה מפחד מהרעל.? אני ישלח לך שקית עם רעל.לך ולחברים שלך מהשמאל הקיצוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
שערוריה
א.ב.י.,
26/12/04 13:20
|
בושה - מדינת משטרה וצבא איך הפרקליטות נותנת לכך את ידה. איך התובעת מצליחה להרדם בלילה עם כתב אישום שכזה. מי שיחסל בסופו של דבר את כולנו, היא המערכת המשפטית המקורנפת, המתקרנפת והמקרנפת... ואידך זיל גמור...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוגד וזבל!
OK,
26/12/04 13:57
|
אזרחים של המדינה שלך נהרגים בידי אויב קטלני ! ואתה תומך בזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה שאמרת - בסלע!!!
ל"ת
בזלת,
26/12/04 16:08
|
|
 |
5.
יש לה פרצוף שדורש פיצוץ.
ל"ת
צ,
26/12/04 13:20
|
|
 |
4.
חלאת המין האנושי!!!
ל"ת
ליאת,
26/12/04 13:18
|
|
 |
3.
לשב''כ.
נוחי.,
26/12/04 13:17
|
אוהבים אתכם מכל הלב. תמשיכו לבצע את המוטל עליכם. כי אנו זקוקים לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לאנשי השמאל הקיצוני.
מורן.,
26/12/04 13:16
|
מה אתם לא מפחדים מפיגועים? מה אתם חסינים מפני הפיגועים? להזכירכם. מפיגועים לא נשרטים . מפיגועים נהרגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל אדם יכול להיהרג
מיכל,
26/12/04 14:14
|
לידיעתך נהרגים לא רק ישראלים ויהודים אלא גם ערבים חפים מפשע. נהרגים לא רק מפיגועים אלא עוד יותר בתאונות דרכים. מספר האנשים שנהרגו מעבר לקו הירוק הוא גבוה בהרבה ממה שאנו איבדנו כאן בפיגועים. על אף הכל שנאה עוורת היא איוולת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיכל
בזלת,
26/12/04 16:09
|
אם שינאה היא עיוורת - את בטח קוראת כתב ברייל שנים!!! ולוואי שתתפוס אותך תאונת דרכים בדמות מחבל מתאבד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיכל
מורן,
26/12/04 14:26
|
נכון שבפיגועים נהרגים גם ערבים. אבל שהבני דודים שלנו מבצעים את הפיגועים הם מכונים רק ליהודים.בגלל זה יש יותר הרוגים יהודים מאשר ערבים בעשרות מונים. את הבנת זאת שמאלנית קיצונית קטנה וטיפשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מותק את לא מבינה
מיכל,
26/12/04 14:35
|
ערבים נהרגים לא רק בפיגועים יחד עם יהודים אלא במכוון על ידי ישראלים. לפי סגנון הכתיבה שלך את או ילדה או סתם טפשה. אני מקווה שהידע שלך הוא לא רק מעיתונים ותחושות בטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיכל.
מורן,
26/12/04 14:59
|
את מטומטמת או שאת עושה מהעצמך מטומטמת. מה את אדישה לטרור.? הטרור שבו את תומכת הרס משפחות שלמות. אולי את ביכלל לא מיכל.את אולי איש חאמס? אם את איש חאמס.אז אין לכם סיכוי .או שתעשו עימנו שלום או שנחסל אתכם לאט לאט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ללא ספק
nir,
תל אביב,
26/12/04 17:04
|
אכן, ללא ספק, בתגובה האחרונה שלך, מורן, הוכחת שאת מקסימום בת 18. (אם את יותר אז הגיע הזמן לדאוג)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ההר הוליד חולדה.
ל"ת
דורון ספקטור.,
26/12/04 13:14
|
|
 |
שאלת הבהרה
רז,
26/12/04 14:47
|
|
 |
שאלת הבהרה
מירו,
26/12/04 14:45
|
|
 |
מי אתה דורון ספקטור?
מיכל,
26/12/04 14:17
|
מה השנאה הזו שאתה רוחש למי שאינך מכיר בכלל? סוף סוף יש כתב אישום ונקווה שיהיה משפט הוגן ואז נראה. אבל מאיפה השנאה הזו? תבדוק את עצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיכל.
דורון ספקטור.,
26/12/04 14:38
|
השנאה בא בעקבות מותם של בני עמי חפים מפשע בינהם ילדים ותינוקות שנהרגו בפיגועים.
מה את אומרת עכשיו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''מעין תחת עין יהפוך עולם לעיור
ל"ת
גנדי,
26/12/04 15:28
|
|
 |
לאדון כל הקלישאות
בזלת,
26/12/04 16:15
|
מאיזה סרט פלצפן הבאת את זה??? הינה בשבילך עוד שלישאה: להלחם בשביל השלום, זה כמו לדפוק בשביל הבתולין. ''עדיף להיות זאב מאשר צאן לטבח''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שירה
אחרון הקלישאות,
28/12/04 23:20
|
אני באמת לא מבין גדול בדמוקרטיה, או בזכויות אדם אבל לצערי אני מבין במוות והרג, ובתרבות של בני דודנו שמקדשת את הניקמה. מבין קטן מאד בשירה אבל אוהב תודה על הקטע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זעם כעס עצבים ופחד..
אחרון הקלישאות,
28/12/04 23:03
|
אני מתעקש שבזלת אינטילגנטית מספיק לאבחנה הלא דקה בין הגנה עצמית, וניקמה. בקשר להתעקשות שלך באופי הנהדר, יש לי שאלה אמיתית,מה מביא בחורה/נערה.אשה/ או גבר לשפןך כל כך הרבה כעס וזעם על שמאלני מסכן. מה שלצערך לא נכון. אין לי אחות במקרה הזה. אבל זה רק מגדיל את השאלה?''וחבריו'' מי הם חבריו? אוסף השמאלנים מהגדה השמאלית? החברה מיהחידה?מאיפה כל כך הרבה סטריאוטיפים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה עוד קלישאה:
בזלת,
26/12/04 18:54
|
ממש מתאימה לתאר את אדון כל הקלישאות וחבריו: ''...אם ערב תנשכם, הם יבכו אז מאד בחוצות, כאילו השקו את ראשם ממימי תהומות. ממחים הם לבכי. בם צנור מיחד לשם זה. חתולות מוכנות בגלל אלו עינים דומעות..'' (מתוך ספר הקטרוג והאמונה - אורי צבי גרינברג). מה לעשות - כנראה שבכיינות עברה בתורשה בתוך הישוב עד אליך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדון כל הקלישאות
בזלת,
26/12/04 18:50
|
שנינו מסכימים שאתה אכן אדון כל הקלישאות. מעבר לזה, אתה קשקשן שמנסה להשמע אינטיליגנט. ''מצטט גדולים ממני?'' הצחקת אותי אתה בטח נותן ל''גדולים ממך'' גם לחשוב בשבילך. כיוון שזו לא הודו, אלה ישראל 2004, שבה נרצחים אנשים על מזבח השלום, ולחימה בכיבוש, אתה אחרון שיכול לדבר על טעם טוב...לך והמשך להשתכשך בבריכת הדם, לרחוץ בנקיון כפיך לגלגל עיניים לשמים וקשקש על ''דמוקרטיה'' וזכויות אדם (כאילו שאתה מבין משהו בזה...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בזלת
אדון כלהקלישאות,
26/12/04 18:11
|
האיש אינו סרט,והוא אחראי ל''קלישאה הנ''ל. ואני רק מצטט גדולים ממני. והוא לא מדבר על הגנה עצמית אלא על נקמה, ואני בטוח שבחורה חכמה כמוך תבדיל בין ניקמה לבין הגנה עצמית. ולערב את בתוליך.. בו נגיד לא ממש מעיד על טוב טעם. ויש עוד אפשרויות בין זאב לכבש יש עוד כמה חיות שאפשר לבחור
הגב לתגובה זו
|
|