 |
28.
הדרך הפסולה
נס די-נור,
דרום,
26/12/04 22:36
|
גם אם ההחלטה האסטרטגית של הצבא והמדינה כעת הינה לוותר על שטחים ולפנות ישובים, הדרך שבה מוצגים הדברים בתקשורת, ציד המכשפות שנערך לאנשים שלא פשעו והצגתם כסיבה לטרור אינה נכונה. יש להבין את הכאב ואת הקושי האיום שבו הם נמצאים, יש להבין את המחיר של השנים אותם השקיעו. צריך אהבת חינם. אמצעי האיום הכלכלי, האיום הפיזי והשנאה פסולים. הדרך היחידה היא לתת תמריץ אמיתי לעזוב, שכן מלחמת אחים תקרע ותחליש את העם שלנו, ואנו עם אחד. תמריצים אפשריים: החלפת מקום (מרצון) עם כפרים אנטי-ציוניים במדינה-השארת המבנים והשדות, תוך תשלום לשני הצדדים. מדובר על בערך 3000 משפחות, זה בהחלט אפשרי. עם ראיה לעתיד זה יצא בזול. הפתרון יתן עצמאות לאנשים שרוצים שלטון עצמי לא יהודי, תוך התמזגות עם השפה והתרבות הערבית, ומצד שני למפונים היהודים פינוי שלא יפגע במוסר שלהם ויתרום להבטחת מדינה יהודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
דרושים מתנדבים להגנת גוש קטיף
גלילי,
26/12/04 20:46
|
לאחר ההתנתקות ובריחת צהל מתארגנת קבוצה ללחימה בפלסטינים ושמירת השטח. הארגון נעשה וירטואלית וכל אחד יכול להתחיל לארגן יחידות ברמת מחלקה סביבו ישנם מספיק אמצעים כספיים להגנה על הבית אל תפחדו מהפושע ושותפיו בתקשורת הם ייזרקו אותו לכלבים כשיבינו שהוא לא יכול לספק את הסחורה הכוללת של חיסול ההתיישבות וחלוקת ירושליים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
יווו איזה הישג-פעם זה היה אחרת
מתישב בא''י,
26/12/04 19:24
|
פעם, כל האומה ניפחה חזה על כל ישוב חדש שעלה, על כל יהודי שהתישב בארצינו - היום התהפכו היוצרות, היום הציבור שמח על כל ישוב שרק מביע נכונות להתפנות, או על התקדמות בעקירת ישוב אחר, לאן הגענו, התפרקנו מכל הערכים. לא ירחק היום והציבור ישמח על עקירת מדינת ישראל ,המהווה נטל על צאוורו של העולם - סוף סוף, היהודים יהיו אלה שיפתרו את בעיית היהודים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמגוג זול
אבנר,
26/12/04 21:57
|
איזו מן דמגוגיה זולה היא זאת שלך , ממתי עזה היא בישראל ? מתיישבים הקימו מקימים ויקימו ישובים בתחומי ארץ ישראל בחבלי ארץ שחלים עליהם חוקי המדינה . אתה כולך בלון נפוח של דמגוגיה אבל בטוח אתה גר באיזור תל אביב ולא תרמת שום התיישבות חדשה במשך חייך . אז אל תבלבל את המוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה אתה צודק, למרבה הזוועה.
ל"ת
ישראל אויב מס 1,
של העם היהוד,
26/12/04 20:11
|
|
 |
25.
סערה בכוס מים
אבנר,
26/12/04 19:14
|
מספיק עם כל הצעקות וההפגנות ההיסטריות , פינו בזמנו את ימית ופתחת רפיח גם שם הפגינו המתנחלים שרירים והכל עבר בשלום עד שהיום אפילו שכחו מזה . אותו דבר ייקרה כאן , בעוד שנה שנתיים אפילו ישכחו שהיו שם ישובים והכל יעבור בשלום . הישובים בעזה היו מהתחלה שגיאה נוראה של ממשלות ישראל שחשבו שהקמת ישובים שם תיהיה קלף מיקוח לגבי פינויים בעתיד של התנחלויות בשומרון ולא היה אכפת להם שהם משחקים בחיים של בני אדם במשחק הפוקר המטומטם הזה . אבל בואו נפסיק להתעסק בהאשמות הדדיות כי אנחנו עם אחד קטנטן , ונתעסק בבניה של המדינה הקטנה שלנו בלי לזרוק רפש איש באחיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שכח מזה? חסרי אנושיות כמוך.
גם אז היה,
התליין, שרון,
26/12/04 20:18
|
טראומת הגירוש מלווה את המגורשים מחבל ימית עד עצם היום הזה. משפחות נהרסו, זוגות התגרשו, רק בגלל שהמדינה הזו נשלטת בידי שמאל שאין בו לא אנושיות ולא רגש יהודי כלשהו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אל תדון את האדם עד שתגיע
מדינת ישראל,
תשלם ביוקר!!,
26/12/04 17:58
|
למקומו, חס ושלום. אני לא הייתי עומדת בלוחמה הפסיכולגית המנוהלת נגד המתנחלים. אנשים שכבר חדשים רבים אינם ישנים בלילות בגלל ממשלת הדמים והזדון של המדינה הזו. מחד, הם עומדים להיגרש, על לא עוול בכפם, להיפך, להם מגיעה תודת העם המטומטם והמרושע הזה. מאידך - אומרים להם, שאם לא יקחו מיד את הפיצוי הסימלי למפעל חייהם היורד לטמיון ולא ייכנעו, הם יגורשו וגם לא יפוצו כלל. מי היה עומד בלחץ פסיכולוגי כזה? הרוב, בגוש קטיף!!! אתה אנשים שקורצו מחומר שונה לחלוטין מן החומר הירוד ממנו נוצרו יצורים כמו אופיר פינס, שימון גועל נפש, יעקב פלד ועוד המוני מוסרים, מלשינים ורודפים בני העם היהודי, שביניהם לבין העם היהודי אין שום דמיון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שום גירוש
אבנר,
26/12/04 20:41
|
מספיק עם מילים בומבסטיות טפשיות אף אחד אינו מגורש , הם בסך הכל עוברים דירה למקום אחר ששם יוכלו לבנות את עתידם . הם יקבלו פיצויים שיאפשרו להם לבנות את ביתם מחדש , מספיק עם ההסטריה הצעקנית הזאת , שרק עושה חור באוזן אבל לא פותרת שום בעיה. כל אחד במשך חייו עובר דירות וככה הם צריכים לראות את זה , ותפסיקו עם הקישקושים האידיאולגים כי עזה לא מדינת ישראל , לא היתה ולא תיהיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
פינוי מרצון
שלום,
ירושלים,
26/12/04 15:59
|
זה פשוט לפנות מרצון 99% מהמתנחלים פשוט לחוקק שמנת 2005 הוצאות האבטחה באזורים שהממשלה החליטה לפנות חלות על התושבים- כלומר כל מישפחה חיבת הוצאות ארנונה אמיתיות של אלפי שקלים לחודש - בימקום שכולנו נשלם את הןצאות המתנחלים ישלמו הם בילבד ופיתאום רובם יזדרזו להתפנות - אתם עלוקות - תןמכי החמאס שרוצים להוביל למדינה אחת שהרוב בה מוסלמי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קח את כל השמירה שלך, יצור
יהודים לא לשכוח,
את הטלאי!!!!,
26/12/04 18:07
|
עלוב ומתועב, ודחוף אותה, אתה יודע לאן! רק אל תבכה, כשתגלה פתאם שהצבא שלך הוא צבא של שכירי חרב, בלי החיילים המתנחלים, ותראה כמה אתה תצטרך לשלם, כדי שכל מיני ארחי פרחי ישמרו עליך. הלוואי שזה כבר יקרה! יהודים, בגוש קטיף, לא חכמה לשגר עצות מירושלים, אך תשתדלו להחזיק מעמד עוד מעט זמן, הגירוש לא יתקיים! לכל פשע יש גבול, וזה של השמאל וממשלותיו נמשך קצת יותר מדי זמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
רבותי לענוד את הטלאי!
לחזור לענוד,
טלאי כתום,
26/12/04 14:11
|
|
 |
תתבייש לך - אתה אדם ירוד ערכית
ליאת,
צפון,
26/12/04 15:00
|
תתבייש לך אם לזה אתה קורה שואה. איך אתה בכלל יכול להעלות את המלה הזו על פיך ביחס לגוש קטיף. זו זילות השואה ע''י מכחישי השואה. יש לי משפחה מאד קרובה בגוש קטיף ונספתה לי משפחה בשואה ואיש לא מעלה על דעתו להתבטא כמו טיפש שכמותך. בצורה כזו עוד אתמוך בפינוי אם אלו האנשים שנמצאים שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם לא קראתי את שמך, אז
טלאים על שני,
הדשים!,
26/12/04 20:14
|
סליחה - לא מנוול, אלא מנוולת. לא אידיוט, אלא אידיוטית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה יהודים יש בישראל שקרוביהם
לא תזכו מנוולים,
26/12/04 18:02
|
לא ניספו בשואה? אידיוט! יש כאלה שהוריהם ניספו בשואה וילדיהם נספו בידי יורשי הנאצים, שקיבלו רובים ואישור לרצח מממשלת ישראל. תגיד לבעלה של טלי חתואל, שזו לא שואה! אתה טינופת כמו הממשלה שלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי הוא אדם ירוד ערכית, בכל
הלוואי עליך ''לא,
שואה'' כזו!,
26/12/04 17:59
|
אופן, דבריו כאן מעידים על ההיפך הגמור, אבל אתה אפילו לא אדם! ותפסיק להתייפיף. אין שום יופי ביצורים מכוערים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
בשיא לא מצדיק את שכר העתק שלו
חיים,
מרכז,
26/12/04 13:56
|
במקום לבזבז כסף על מנהלות שמנות ומנופחות , העבירו את הכסף למפונים המסכנים שנותרים ללא בית וללא פרנסה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אם נהיה סובלניים רובם יעזבו
שלום,
ישראל,
26/12/04 13:52
|
מרצון האנשים האלה הם חלק מהעם ולכן אנחנו צריכים להיות איתם כל הזמן הזה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת תודה! אידיוט! מה זה
יפול בשחת יפעל,
26/12/04 20:22
|
האנחנו וההם? אתה חושב שגורלך יהיה טוב מגורלם? אתה יודע מה? אל תהיה ''אתם'', תתחיל לדאוג לעצמך, כי אנו בעיצומה של שואה. של הליכה נוספת לעוד כמה אלפי שנים לפרעות ושואות בגלל מהרסינו ומחריבינו מבית. הם אלה הראויים לגורל שהם מועידים ליהודים. והם גם יחטפו. והרי נחמד יהיה כשהערבים יחסלו אותם ב''טעות'', מבלי להתחשב בשירות העצום שהם עשו להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
6, אחלה עצות לבשיא!
ל"ת
ירון,
נתניה,
26/12/04 13:47
|
|
 |
18.
ירצו , יקבלו
יוסי,
בת ים,
26/12/04 13:44
|
ירצו פיצויים? יתפנו ויקבלו לא ירצו? לא יקבלו, ישארו לבדם להגן על אדמתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
איתם שכח לקחת את התרופות
ל"ת
יוקי,
ירושלים,
26/12/04 13:35
|
|
 |
16.
לגרש את המתנחלים בלי גרוש
Avi Ecuador,
26/12/04 13:24
|
|
 |
אלפי נרצחי אוסלו לא שכחנו!!!!!
ל"ת
לשמאלן מתחזה,
26/12/04 17:58
|
|
 |
תיקון טעות
Avi Ecuador,
26/12/04 20:25
|
אבי'לה, בבון יקר שכמוך, אוסלו היה תרגיל של ממשלות ישראל להנציח את הכיבוש. לפיכך, קורבנות אוסלו הם קורבנות הכיבוש. תכניס את זה טוב טוב לקודקוד הפחוס שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חינוך שמאלני/ערבי רואים כבר
לשמאלן מתחזה,
26/12/04 23:36
|
במשפט הראשון שלך. זאת הסיבה שאתה מתחזה.
ח י נ ו ך .........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנחלים = שעיר לעזאזל!
ירון,
חיפה,
26/12/04 13:47
|
|
 |
גיחי גיחי
Avi Ecuador,
26/12/04 20:38
|
המתנחלים לא גרמו לטרור. האמת היא שאין כל קשר בין הטרור לגזל הקרקעות שביצעו המתנחלים ב37 השנים האחרונות, לשוד המים, לרצח הפלחים, לעקירת מטעי הזית, להשפלות, לפוגרומים שביצעו אנשי בית הדסה בחברון. ועד כהנה וכהנה. פשוט אין קשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
שומר חוק,
ת''א,
26/12/04 13:47
|
|
 |
15.
יונתן , אחי !
ל"ת
נבו כדנצר,
26/12/04 13:22
|
|
 |
14.
אלו אותם ישובים/משפחות...
רפול,
26/12/04 13:11
|
שום דבר לא חדש וכדאי מאוד שמנהלת העקירה תפסיק להטעות את ציבור השמאל ובראשם ראש הממשלה. אף אחד לא פונה מחדש למנהלת ואף אחד לא יתפנה ברצון ובלי אלימות. את המתישבים היהודים לא תצליחו לשכנע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
נבוכדנצר מחכה לשיא
ל"ת
ש. א.,
26/12/04 13:08
|
|
 |
12.
אם אתם מעוניינים בהובלה בהנחה
המוביל בע''ם,
חדרה,
26/12/04 12:57
|
תשאירו פה את הפרטים וניצור אתם קשר. אנחנו מובילים לכל הארץ (חוץ מהשטחים) אבל בתור ג'סטה ניהיה מוכנים לפנות לכם דברים מהגוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש מספיק חברות הובלה בחבל קטיף
ירון,
חיפה,
26/12/04 13:36
|
הרי רק בשבוע שעבר הצטרפו עוד 11 משפחות לניסנית, אז אם נצטרך שתביא חומה ומגדל נדע לא לטלפן אליך. באופי שלך תשאר בגטו, אה סליחה רק לשמאלנים קיצוניים מותר להשתמש בדימויים מהשואה, באופי שלך תשאר במקלט הממוגן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לא רוצים שלא ייצאו
משה פישמן,
ראשון לציון,
26/12/04 12:56
|
|
 |
להרוס להרוס יצר להרוס יאלה!
ירון,
חיפה,
26/12/04 13:43
|
להרוס הכל! זהו מכירת חיסול! להרוס! אם כבר אז כבר! רק היום בשקל! טרי טרי! מי קונה?! להרוס! להרוס את הכבישים! להרוס את הגינות! להרוס את המפעלים! להרוס את המרפאה! להרוס את הקטיפרי ולשחרר את החיות! להרוס את הכל! מכירת חיסול! להרוס את סיכויי המאבק שלנו בטרור! להרוס את העמדה שלנו ולהצדיק את הפלסטינים! להרוס את החוסן הלאומי! להרוס את הסטאטוס קוו! להרוס את כל הערכים ולשחוט את כל הפרות הקדושות! להרוס להרוס!! תגידו, לא אבסורדי המצב כיום? לא מתפלאים מדוע יש קרע ושסע בעם? לא מתפלאים מדוע הטרור גואה? לא מתפלאים מדוע אין התיחסות ורגש לכל הקסאמים שנופלים על שדרות ויישובי האיזור? לא מתפלאים מדוע כולם הורסים במקום לבנות ולהבנות? לא מתפלאים מדוע אם כבר נופלים (אוסלו) אז עד הסוף (טאבה, וואי, שארם... ''התנתקות חד צדדית ללא הסכם'')? לא עוצרים לשאול, רגע, באיזה כיוון אנחנו נוסעים? צדק מי שאמר שאוסלו זה שלום בלהות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה להרוס
עמיר,
26/12/04 15:35
|
למה להרוס אולי ינתן למתנחלים למכור את הרכוש הבתים והחממות לערבים שישפרו את איכות החיים שלה ולא יגורו בחושות ויעהרו לבתים מתקדמים תמורת כסף כמובם שיקנו אותם מהמתנחלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
שתי מדינות עבור מי????????????
יותם,
26/12/04 12:54
|
להעביר את הגבול כך שוואדי ערה והמשולש יהיו בצד הפלסטינאי. גם ד''ר קיסינג'ר מבין שאם לא נעשה כך - יהיו פה הלכה למעשה שתי מדינות לעם אחד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?
ל"ת
ירון,
חיפה,
26/12/04 13:45
|
|
 |
הקשר שמפנים את המתנחלים-
עמית,
26/12/04 13:57
|
כדי שלעם הפלסטיני תינתן האפשרות להקים מדינה פלסטינית. מאידך, הופכים את ישראל למדינה דו-לאומית שבהמשך תהפוך למדינה פלסטינית. אז נשאלת השאלה עבור איזה עם הולכים להקים שתי מדינות?! העם היהודי הולך להישאר ללא כלום! יש לתת את המשולש, וואדי ערה למדינה הפלסטינית ולהבטיח שישראל תהיה יהודית גם בעוד 30 שנה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
תשועת השם כהרף עין !
ציונה,
ירושלים,
26/12/04 12:53
|
המתנחלים סוף סוף עוברים דירה.
מה רבו נפלאותיך השם !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא תגובה ראויה...
חשוך ימי בינימי,
26/12/04 15:36
|
זהו פתגם ש''כולם'' מצטטים כאילו היה פסוק מהתנ''ך. אלא שבתנ''ך אין פסוק כזה...
מתאים לשונאי ציון לצטט פסוק שלא היה ולא נברא...!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהפוך מהמעברות
ירון,
חיפה,
26/12/04 13:18
|
|
 |
מי קרא לך ציונה ? הוא בטח לא
ציוני,
26/12/04 13:15
|
|
 |
ציונה את גדולה מכולן
דר טיכו,
ירושלים,
26/12/04 12:58
|
|
 |
8.
עצוב אבל הכרחי
AA,
26/12/04 12:52
|
מאוד ממליץ לא להשאיר אבן על אבן כדי לא לתת תוקף לחגיגות הניצחון של החמאס קיבלנו מדבר נחזיר מדבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פינוי עזה היה ליפני 75 שנה...
ירון,
חיפה,
26/12/04 13:33
|
לפני 75 'פרצו להם פתאום' פרעות תרפ''ט הנוראיים, בו ערבים וערביות בכל סביבה (אז עוד לא המציאו את המושג ''פלסטינים'') הצטרפו להמון משולהב ללינץ' נוראי ואונס קבוצתי, לואנדליזם לאומני ולגזל שלל יהודי. לפנות בוקר מוקדם ביישוב היהודי שעוד נותר בעזה, מיהרו היהודים לאסוף את מה שניתן ולברוח צפונה לפני שהשמש תעלה לשמים ותביא עוד יום של פרעות וסכנות כמו בשאר הארץ (ומפורסם הפרעות הנוראיות בחסות הבריטים שטבחו ואנסו ביהודי חברון ובכך סיימו את היישוב היהודי שם בזמנו) ובית הכנסת העתיק בעזה עם הפסיפס המפורסם, נשאר שומם ועזוב לחסדי הערבים. מי היה מאמין שערים יהודיות כמו חברון, ועזה וירושלים וכו' ישתלטו עליהם הערבים? הרי רק לפני כ150 שנה הגיעו המשפחות המוסלמיות הראשונות לעזה. מגיב יקר, ''קיבלנו מדבר'' הינו גריסת ההיסטוריה. החזרנו לנו את אדמות האיזור ובאמת הפרחנו גם שם את המדבר, כפי שעשו היהודים בכל המאה השנים האחרונות, ועתה רוצים על מגש של כסף אירופי לתת את הדיונות (אין אבנים) והמבנים והתשתית שעליה - לידי החמאס ותומכיהם (כולם עושים פיגועים במשותף, ישנם המון ''מחפים על פשע''). הביזיון יהיה גדול מהקרבת קבר יוסף (שם יצאו בהסכם וירו ירי קטלני על השיירה היוצאת במארב מתוכנן למרות ההסכם, לפני המצלמות בזזו ושרפו וחיללו את המקום)!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
חזק ואמץ-יונתן בשיא.
גיא,
26/12/04 12:52
|
בעזרתך תהיה כאן מדינה יהודית ,ציונית ואני מקווה שגם דמוקרטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדון בשיא אינו גיבור גדול
ראובן מ.,
ימני מתון,
26/12/04 13:42
|
הוא בסך הכל עושה את העבודה שלו ותו לא. אמנם עבודה לא-נעימה וכפוית טובה , אבל כל אחד והעבודה שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מצטרף לברכה !
RINGO,
26/12/04 13:29
|
הכרתי את יונתן באשי בראשית שנות ה-70 כ-מ''מ צעיר בגדוד 24, אז היה רזה וחטוב יותר והיו לו יותר שערות על ראשו... היום לבטח הוא הרבה יותר מנוסה ומיושב בדעתו, אם נותר לו מאותו המרץ והכריזמה באשי יצליח להוציא לפועל את המשימה הקשה שעומדת לפניו ולגאול את המדינה (אפילו לו חלקית) ממעשה הכיבוש המחפיר והמשחית !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינה יהודית לא יכולה להיות
ציוני,
26/12/04 13:14
|
ציונית ! איך אתה רוצה להקים מדינה יהודית אם אתה אוכל שרצים ומגרש יהודים מבתיהם ????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מגרשים עושים להם טובה
שמשון,
פתח תחקוה,
26/12/04 13:47
|
לא מגרשים. עושים להם טובה, יותר נכון לילדים שלהם. ככה יש לילדים שלהם סיכוי יותר טוב להגיע לגיל הגן בלי כפות רגליים מקוצצות כתוצאה מזה שההורים שולחים אותם בהסעות באזור הכי מסוכן במדינה. לא מגרשים, נותנים להם בובה של וילות הלוואי עלי ועליך. אם אם כאלה אידיאליסטים דגולים שיודיעו שהם מוותרים על כל אגורה ושאפילו אם יפנו אותם יסרבו לקחת כסף. רמאים ונכולים תאווי בצע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא נוציא אותך מביתך ונראה
כהנא צדק,
26/12/04 14:36
|
איך תגיב !!! בוא ננתק אותך מהמדינה וניתן לך ווילה באוגנדה ונראה מה תעשה ! בוא נשלח אותך לארץ אוכלי שרצים, מחללי שבת ,דוקרי סכינים ונראה אותך גיבור !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
דרום לאשקלון זה בתוך טווח קסאם
ירון,
חיפה,
26/12/04 12:44
|
וכל ''גוש שלום'' (חבל שלום) נמצא בתוך טווח קסאמים. על זה כבר נאמר: ''הכונו לביאת הקסאם!''. אין חדש בדיברי בשיא. אותם אנשים מלפני הם עכשיו וכל חודש הוא חוזר לחדשות בהרעשה גדולה: ''פנה אלי עוד נציג 5 משפחות! יש!''. אז כמה מילות חוכמה לבשיא: א. מזל שיש לך מה לספר כל פעם. ב. לדבר איתך לא עולה כסף. ג. מזל שלל משעמם. ד. תכין תכנית מגירה ליישובים החדשים האלה למתי שיבטלו את שטות הפינוי ותכנית ההתאבדות, כדי שלא ישארו ריקים (זה לא חשש בגלל שעדיין לא בנו כלום ביישובים האלה שנמצאים רק במפה שלך) וניתן יהיה להמשיך ו''לנחל'' את ארץ ישראל. ה. בשבילך נסיים בשיר: ''ארץ ישראל שלי יפה וגם פורחת, מי בנה ומי נטע? כולנו ביחד!''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
משטרה עם IQ נמוך
ספי,
26/12/04 12:34
|
שם מטופש ''שבת אחים''. מישהו שם ציני הייתי אומר. אבל אם כבר אז כבר ''שבט אחים'' נראה לי יותר - ''חוסך שבטו שונא בנו''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במקור זה היה ''כזוהר הרקיע''
ירון,
חיפה,
26/12/04 13:15
|
אז באמת כבר עדיף שבת אחים. כולם לשבת בבקשה. הדמוקרטיה הזו היא כמו בדיחה ושיר ילדים בגן ''לשבת לקום לשבת לקום לשבת ולקום''. רק שבמקום לשחק עוגה עוגה עוגה, משטרת ממשלת ישראל הולכת לעשות משהו שהוא בכלל לא משחק: ''לשבת, לפנות, לשבת לפנות, לשבת....''. בפעם הבאה שהמדינה תכריז על איזור מסויים כבעדיפות לאומית, אף אחד לא ילך לשם. אנשים אל תעברו לנגב! הממשלה הזו מדברת על פיתוח הנגב ופיתויים לאנשים לעבור, אך הממשלה הבאה יכולה להחליט אחרת. תשארו ברמת אביב וסביון, שם בטוח הממשלות ימשיכו לתת גושפנקא (עד שביפו יבריחו אותם...). האבסורד הלאומי. אם חוק יסוד ניתן לשינוי כה בקלות - אז מה הוא שווה ומה עושה אותו יסוד? מי עוד רוצה להיות ממלא מקום ראש הממשלה? יש לו כסא רחב במיוחד! חוק השבות? שבות לאן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
יונתן הקטן שכח לסגור הדלת
השפן הקטן,
26/12/04 12:32
|
הצטנן המסכן ! וסיפר לנו על מאות מתיישבים שעומדים אצלו בתור - לקבל כסף !!!! ש ק ר ן !!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי לימד אותו לעבוד עלינו ?
חה ! חה !,
26/12/04 13:12
|
אין לו חלק ונחלה בעולם הבא ! למה הוא משרת ראש ממשלה שעבר מהימין לשמאל וגנב לנו את המושבים בכנסת !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
בשיא שקרן ! כל הזמן הוא עושה
כהנא צדק,
26/12/04 12:21
|
|
 |
2.
בשיא אל תפחד מהם
ל"ת
אחד העם,
פרדס חנה,
26/12/04 12:17
|
|
 |
1.
פרס ישראל לבשיא
בוקצ'ין יוסף,
תל אביב,
26/12/04 12:16
|
אל תפחד מהמתנחלים. אתה עושה עבודת קודש. יישר כח!!! צריך לתת להם אולטימטום. מי שלא יודיע עד תאריך מסויים על כוונתו להתפנות מרצון אסור לתת לו גרוש וצריך לכלוא אותו במחנה קציעות. שם הם יכולים לענוד טלאים כמה שהם רוצים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אזרחית מודאגת,
26/12/04 13:35
|
לפי טון דבריך, השנאה שלך כלפי המתנחלים יוקדת יותר משנאה לפלסטינים שבאו עד פתח ביתך ופוצצו עצמם. אני מאחלת לך שכמו שמפנים אנשים תמימים, יגיעו לפנות את תל-אביב מעוז האנשים הנאורים ולא יתנו לכם שום פיצוי ובמקום לסגור אתכם במחנה כמו שאתה מציע למתנחלים, לא יתחשבו באנשים כמותכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לפנות בכח ?
ראובן מ.,
ימני מתון,
26/12/04 13:33
|
צריך להודיע בדואר רשום לכולם , כי מי שלא ייצא עד יום מסוים , השטח יוכרז כשטח צבאי סגור ויצחיל פינוי של הצבא . מי שיישאר - על אחריותו בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עבודת קודש ? קדושת האיסלם?
קודש ?,
26/12/04 13:31
|
אתה חוצפן שהטלאי לא אומר לו כלום ! אבותינו נשרפו בתנורים ולא המירו את דתם . ואיך אתה מיעז לזלזל בטלאי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרס נובל ל''שלום'' לבשיא!
ירון,
חיפה,
26/12/04 13:17
|
|
 |
על איזה סעיף? לא הסכים לשוחד?
ירון,
חיפה,
26/12/04 13:16
|
על איזה סעיף תכלא מתנחל שלא מסכים לשוחד הפינוי המוקדם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על סעיף בגידה במולדת
ל"ת
נחוש בדעתו,
יבניאל,
26/12/04 13:48
|
|