 |
55.
:(
עצובה,
29/12/04 16:01
|
|
 |
54.
תנחומיי למשפחה
מאיה,
29/12/04 15:11
|
|
 |
53.
De tout coeur avec vous
Michael,
London,
29/12/04 12:07
|
I was in Israel visiting my brother, who told me someone from the jewish community in Brussels had been confirmed as being among the victims. I was deeply saddened to read this article and discover we lost such a wonderful baby, even more so as I am a Belgian jew from Antwerp myself.
My deepest sympathies and prayers go out to the Nassima and Unglick families. May God be with you and bless you all!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
משתתפים באבלכם האישי
שלמה,
29/12/04 10:56
|
אני, כמו כל עם ישראל משתתף באבל המשפחה על האסון הנורא, לא עצמתי עין וקיוויתי לנס המיוחל שלא הגיע.
הטרגדיה האישית שלכם היא חלק מהזוועה שעוברת על עשרות מיליוני בני אדם בימים אלה, הלב זועק לשמים מכאב והדמעות לא מפסיקות לרדת.
תהיה נשמתו של מתן ז''ל צרורה בצרור החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
מתן עצוב לי מאוד
ל"ת
דנה,
אילת,
29/12/04 10:27
|
|
 |
50.
עצוד מאוד
אורנה,
29/12/04 04:23
|
רק ממחיש כמה סיפורים מזעזעים יש מאחורי המספרים הגדולים האלה.... המספרים של כל האנשים שלא נמצאו, ההרוגים והפצועים.... כל אחד והסיפור המזעזע שלו... כל אחד מחובר למשפחה ולחברים שכואבים והמומים..... ליבי איתכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
jewishness is thicker then blo
ל"ת
then blood,
29/12/04 02:12
|
|
 |
48.
יהי זכרו ברוך
יפה ק,
ר''ג,
28/12/04 23:16
|
מהכרות אישית עם הסב שהיה המיילד של התאומים שלי ועוד הרבה מאוד תינוקות ישראלים - אדם מדהים ומשפחה מקסימה. כל אובדן הוא קשה, וקשה שבעתיים אם ישנה הכרות אישית. שלא תדעו עוד צער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
בוכה עליך מתן.
טלית,
28/12/04 17:54
|
|
 |
מתן שישמרו עליך המלאכים
דנה,
28/12/04 18:01
|
|
 |
46.
Toutes nos condoleances
Francophones,
28/12/04 17:19
|
|
 |
45.
מתן
שרלי,
צפון,
28/12/04 16:38
|
|
 |
גורל?
eyore,
28/12/04 17:34
|
מה שנקרא בעיני המתבונן ... יש אנשים שלא מאמינים בגורל, איך תסביר להם את אסון הזה?? פשוט כאב לב , יוצאים לחופשה כמשפחה מאושרת וחוזרים כמשפחה אבלה. מאחלת למשפחה שלא ידעו עוד צער וחבל שכבר ידעו אחד ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין מה לעשות. אה צפונית?!
ל"ת
שרלי דרום,
28/12/04 17:20
|
|
 |
44.
ממש עצוב
אלון,
28/12/04 16:34
|
אני שולח את צערי למישפחות הישראליות ומקווה שאהיה אפשר לעשות משהו עם התינוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
Sad
Irit,
Brussels,
28/12/04 16:24
|
Eran,Kol Hakavo for what you did. My sincere and deepest condolences to the family of Matan
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
Deepest condolences
israelit,
28/12/04 15:50
|
My sincere and deepest condolences to the family of this little boy who was taken too soon. May you find comfort in the moments and memories and may you know no more sorrow.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
המוות לא מבחין
צביקה,
מרכז,
28/12/04 14:16
|
מסתבר שהמוות ואיתני הטבע אינם מבחינים בין דת לדת , ובין אוהב לשונא......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אני בהלם
eric,
antwerpen,
28/12/04 14:03
|
אני חיי באנטוורפן ושמעתי על הילד שניספה אבל לא הצלחתי לקשר מי המישפחה. עד שראיתי את התמונה והבנתי שזה הילד שהיה עם ההורים שלו ליפניי כשבועיים במיסעת canaal באנטוורפן וכול כך משך את צומת הלב שלי ושל החברים שלי שיחקנו וצחקנו איתו. באמת ילד שאי אפשר לפספף. עם דמעות בעיניי אני שולח תנחומים למישפחה שלא תדעו עוד צער. ולכול המגיבים השליליים עשו טובה פעם אחת אל תגיבו רק פעם אחת. מדובר פה על תינוק ועל זוג הורים שבורים שלא עשו שום רע בכך שיצאו עם הילד לחו''ל אז בבקשה תסתמו את הפה המגעיל שלכם אנשים רעים שכמותכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריק העם הזה מחולק לשניים
דנה,
ירושלים,
28/12/04 18:04
|
חצי עם הומאני, אוהד אדם, ושופע טוב. החצי השני מרושע, שונא כל דבר שזז, רוטן וכועס - בקיצור הישראלי המכוער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם הזה הוא העם הנפלא ביותר ..
ליבי עם המשפחות,
29/12/04 13:28
|
אני מאמינה שכל יהודי בעם הזה קשוב ומחכה בקוצר רוח לבואם של הישראלים הביתה . מי ייתן ויחזרו כבר בשלום. אין כמו עם ישראל וארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
הורים יקרים
גדעון,
28/12/04 13:51
|
|
 |
38.
אלוהים
גדי,
28/12/04 13:49
|
|
 |
הוא היה
גד,
ירושלים,
28/12/04 15:28
|
מה יגידו אנשים שנצלו? בן אנוש לא יכול לעשות חשבון אלוקי עליו להשתדל בחייו ולהאמין שהכל לטובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוהים כמושג
אתאיסט,
ת''א,
28/12/04 17:01
|
|
 |
when u will go up there
fellow jew,
29/12/04 02:18
|
you will understand.....until than just trust GOD.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מברק ניחומים
מיכל,
בריסל,
28/12/04 13:42
|
אם מישהו יודע כיצד ניתן להעביר מברק תנחומים למשפחה,בבקשה הודיעו לכתובת אימייל זו michalbrod1@speedy.co.il תודה מראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
they are a wonderful family
Leah & Miko,
Savyon,
28/12/04 12:29
|
Nassima family: Our heart goes to you, we are so sad and sorry to hear about the tragedy. We are here for you. The Mor family.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
סבו של מתן
מבריסל,
28/12/04 12:24
|
זהו רופא נשים שעזר לכל כך הרבה אנשים ביניהם גם ישראלים להביא ילדים לעולם. הוא אדם שאוהב את ישראל והיה גאה בעובדה שלנכדו יש שם ישראלי. הוא כל כך אהב את נכדו . יהי זכרו ברוך. ולשמפחת אונגליק שלא תדעו עוד צער
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
ברוך דיין האמת
ל"ת
בצלאל,
28/12/04 12:11
|
|
 |
דיין אמת
יהודי,
28/12/04 13:54
|
לתת לילדון , שטרם מלאה שנתו הראשונה, לטבוע בין גלי הים, אינו ''אמת''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
כואב מאוד
דורון,
28/12/04 11:24
|
בתור אב אין דבר טוב יותר מאשר לנפוש עם ילדיך. להורים, שלא תדעו עוד צער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מתן ייקבר בישראל
ערן שביט,
בריסל,
28/12/04 11:06
|
קיבלתי הודעת ממשפחתו מתן. מתן ייקבר בישראל וזאת על פי בקשת הוריו. הקונסוליה בתאילנד מטפלת בהעברת גופתו של מתן ישירות לישראל עוד היום. יהי זכרו ברוך.
אני מבקש להודות למנחמים ולמתפללים הרבים שהגיבו לסיפור הטרגי הזה. אין לי מילים לאנשים חסרי הלב והדעת שהגיבו לפרטים טפלים בסיפור הטרגי הזה. עדיף לפעמים או ליתר דיוק תמיד לספור עד 10 או לקרוא עשר פעמים את הידיעה לפני שכותבים, צר לי עליכם אנשים קטנים וקטנונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקום ומועד הלוויתו של מתן
אווה ויסלר,
תל אביב,
28/12/04 12:28
|
אשמח לקבל מידע לגבי מיקום ומועד הלוויתו של מתן. אני בלגית החיה בארץ ומכירה היטב את משפחת אונגליק. אשמח אם תשלח אליי מידע ברגע שתדע לאי מייל שלי: ewaisler@kenes.com
הודה לך מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לא מבין את ההורים.
מצטער, אבָל.,
28/12/04 10:20
|
מה הטעם לקחת תינוק בן פחות משנה לטייל בעולם. מה זה יתן לו? לרוב הילדים עד גיל 5-6 בכלל לא נשארים זכרונות מטיולי נדודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה היה פחות כואב אם הוא היה
תהיה לשמה,
28/12/04 20:01
|
|
 |
אני כן מבינה
תגובה,
28/12/04 10:54
|
לא כולם יכולים למצוא סידור לתינוק לטיול ארוך ומעבר לכך, דווקא בגיל הזה הם הכי נוחים לטיול, ולא בגיל 3 ומעלה שבו הם מתחילים להיות יותר קשים (תקנו לי, תעשו לי)כך שאני מכירה הורים רבים שחושבים שהגיל האידיאלי לטיול עם ילד הוא דווקא כשהוא תינוק. חיתול בקבוק ו/או ציצי- והראש שקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא למען הזכרונות שלו
מיכל,
28/12/04 10:41
|
קודם כל ברצוני לנחם את המשפחה. אסון נוראי . עצוב. ולך התוהה מה הרעיון בלקחת תינוק לטיול- כנראה אתה לא הורה ואולי גם לא מסתובב בסביבה עם הורים וילדים. כי אז היית מבין שטיול כזה שבו בני הזוג נופשים עם תינוקם יכול לתרום לגידולו בסבסבה נורמאלית ורגועה יותר.במקום להשאיר אותו בבית (וטראומות מגילאים כאלה לא זוכרים אך נושאים) בחרו להיות עם התינוק לבלות לנפוש ולהרגע. לצערי הטיול שלהם נגמר בטרגדיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Michal, a voice of reason
israelit,
28/12/04 20:28
|
Your words are exactly how I wanted to respond to the comments on number thirty-one. I think the parents who leave their children and go on vacation by themselves, especially when the baby is so young, are doing a disservice to themselves and to their children. This young family was most likely a very close knit family and were going to create wonderful memories together. I am so sorry for them that it ended so tragically. May they find comfort in their family and friends and the memories of their little son.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
תנחומי,שלא תדעו עוד צער
שלומי,
28/12/04 10:06
|
|
 |
29.
קורע את הלב - יהי זכרו ברוך...
ל"ת
נינה,
28/12/04 09:24
|
|
 |
28.
אונגליק בפלמית: תאונה, אסון
פלמי,
28/12/04 09:00
|
|
 |
אונגליק פירושו
אמיר,
28/12/04 18:18
|
|
 |
אונגליק ביידיש
רג,
28/12/04 13:41
|
|
 |
27.
קורע לב.
זולו,
28/12/04 08:49
|
אף ניחומים לא ראויים לאסון נורא שכזה. פשוט לבכות מצער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אלוהים נתן ומתן הלך
מוטי צ.,
ק. אליעזר,
28/12/04 08:16
|
תנחמו מהעולם האידיוטי שלא היה יכול לצפות את הצונאמי, עכשיו שמעתי שיש אפשרות להציב באוקינוסים מצופי התראה, ותמיד משהו...נזכר מאוחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
חדשות הפרובינציה...
דביבון,
28/12/04 08:14
|
יהודים מחפשים יהודים... גווואלד, חמישים אלף הרוגים, העיקר למצוא את תינוקות לבית רבן... כל כך פרובינציאלי, מנטליות של שטעטל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותך לא נחפש
ל"ת
זואי,
מרכז,
29/12/04 19:26
|
|
 |
אכן דביבון ולא בן אדם
דנה,
28/12/04 12:25
|
ושאלה לי לריבון עולם חוץ מאסונות הטבע, למה אתה שולח לנו אסונות בדמות דבינונים????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסונות
אדם מצוי,
28/12/04 14:00
|
יהודים חכמים שכמותכם, הגיע הזמן לפתוח עיניים ולהתנתק מזה ש''נותן וגם לוקח''. אם כך תעשו, תינוקות, ''יתנו'' ההורים ומות, יביאו האסונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דביבון, אתה אידיוט מושלם
ל"ת
יצחק,
נתניה,
28/12/04 09:20
|
|
 |
מנטליות של אידיוט חסר רגישות
איל,
28/12/04 08:57
|
מנטליות של אידיוט חסר רגישות כתחליף למנטליות של שטעטל היא אופציה נחותה בהרבה. האסון הזה העיר ממרבצו צונאמי של סתומים חסרי רגישות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש לא מבינה את הציניות שלך!בו
יושר,
28/12/04 08:41
|
|
 |
שינאה עצמית גורמת להגיב כמוך
בוש והתנצל !!,
ישראל,
28/12/04 09:46
|
קשה להאמין שישנם כמוך בתוך עמי..וכיצד זה שקיבלת חינוך שתואם לב אבן ושינאה עצמית, או להתנשאות ואבדן כל רגש בסיסי ומינמלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה??
נמלה,
28/12/04 19:48
|
קיבלנו במתנה , עולם יפה עולם נפלא בו הכל ורוד הכל ירוק שופע בברכה הנהרות והאגמים מן הפריחות והצבעים מן הדתות והטקסים , ואמונות על אלוהים. אנחנו הרסנו מה שבנינו השפענו על הרס שלא רצינו גרמנו ליקום לדמוע ולסבול אנחנו כבשנו וגם מחינו שנאת חינם בלב פתאום גילינו גרמה לכל הרוע לגבוה ולגדול
למה? ושוב שואל , למה? עד כמה יוכל העולם אותנו לסבול?!? למה? ושוב שואל , למה? עד כמה יוכל העולם אותנו לסבול?!?
אמא אדמה , עוד כואבת עוד בוכה לה , איך הבני אדם שופכים לה את דמה , הגשם המבורך ניהיה שחור והאוזון כבר לא יכול יותר לשמור עוד אמא עצובה עוד ילד במצוקה עוד מכה! ועוד מכה! מכה ובלבנו ועולמינו הולך ודועך אנחנו פה חותמים עולם, של פיגועים וסבל עם, של טרף וחיות רעות, בדרך.
למה? ושוב שואל , למה? עד כמה יוכל העולם אותנו לסבול למה? ושוב שואל , למה? עד כמה יוכל העולם אותנו לסבול
תעצרו את הרכבת, רוצה לרדת, לקום ולשנות לא לראות ולשבת, ולסובב את הגלגל לאחור, להביט על עולם שנברא במקור. לקבל אחריות ללמוד מטעות, לתקן את המצב במקום שנמות, לשמור על שפיות ואיכות, לעצור את החלום מלהפוך לסיוט. זה בדיים שלנו, קדימה ראינו, שמענו , הרחנו, הלב שלי כואב כי אני יודע שמי שמביא את זה עלינו זה אנחנו! לפחות אני מודה ורוצה לשנות, משתמש בכוחי ת'נושא לעלות. לקהל שבבית יושב על ספות, שייצא מהשגרה וישאל שאלות, כמו - למה? דג ברשת, זפת במים, למה? כבישים שחורים, פיח בשמיים, למה? פלסטיקים החליפו פרחים, למה? עצבים, מרוב עשן כבר לא רואים כוכבים, עץ נפל והפך לנייר, יער עד שגולח ונשאר בעבר, למה? אש, גשם, שלג, קשת בענן, כל הצבע והטבע והכל נעלם. למההההה?
למה? ושוב שואל , למה? עד כמה יוכל העולם אותנו לסבול למה? ושוב שואל , למה? עד כמה יוכל העולם אותנו לסבול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
TOO LONG
ל"ת
TORONTO,
CANADA,
28/12/04 21:29
|
|
 |
24.
מתן נמצא ללא רוח חיים
ערן שביט,
בריסל,
28/12/04 08:02
|
קיבלתי הבוקר את הידיעה המצערת מסבו של מתן כי הוריו מצאו את התינוק ללא רוח חיים ליד מקום היעלמותו. תודה לכל המתפללים לשלומו ואין לי מילים לאחרים. יהי זכרו ברוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Mitzva
abraham,
Tel-Aviv,
28/12/04 08:28
|
Eran you have done a great job. God will bless you and your Famly. Please convey our simphaty to Dr. Umglik & his Family.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
כל הלילה
לא עצמתי עין,
28/12/04 07:52
|
הלב שלי נקרע מהמחשבה על הילד הקטן שלכם. האו נראה מקסים ומתוק. ליבי אתכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
יש ידיעה בסי.אן.אן
shveia,
28/12/04 07:42
|
על תינוק מערבי שמצאו בתאילאנד ומחפשים את ההורים שלו. צריך לבדוק.
זה היה ממש עכשיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדווחים רק על מערביים? בושה!
ל"ת
גיא,
תל אביב,
28/12/04 17:37
|
|
 |
21.
פשש עצוב!!
מאור,
28/12/04 02:53
|
|
 |
20.
לאמיר
לי,
28/12/04 02:49
|
קראתי את פרשת ''בחוקותי''
אני בהלם
למרות שלא הבנתי הכללל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
פורסם שהילד ניספה..
אני,
ישראל,
28/12/04 02:42
|
|
 |
18.
למה הפלא?
אמיר,
28/12/04 02:42
|
כן כן זה יישמע אולי קצת נאיבי אבל ראבק התורה מזהירה מאסונות וצרות אם לא הולכים בדכה. מלון מרידיאן אי שם מספק ארוחות כשרות? ועוד המון עברות שמתרחשות שם. אתם חייבים את זה לעצמכם פתחו פרשת ''בחוקותי'' ותבינו על מה אני מדבר. יאללה קדימה כופרים יפי נפש תתחילו לברבר אבל האמת לעולם נשארת . עובדהץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מוציא לאלוהים שם רע-תיזהר
ל"ת
חחח,
28/12/04 09:36
|
|
 |
אלוהים הרג 50,000 בשביל להרוג
ביניהם קצת,
יהודים??????,
28/12/04 09:32
|
|
 |
בוז למחשבי קיצים חולניים
איל,
28/12/04 09:01
|
רק גועל נפש אפשר לחוש מול תגובות של שוטים כאלו. מרחם על היצורים החולניים הללו ועל כל מי שנאלץ לחיות בסביבתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רוצה אלוהים,שרוצח ילדים!!!
ל"ת
*איזה אלוהים,
איפה אלוהים,
28/12/04 08:49
|
|
 |
אלוהים בתחת
סתם אדם,
28/12/04 08:18
|
|
 |
תגובה על האלוהים..
יהושע,
גבעתיים,
28/12/04 09:08
|
אל תאשימו....אלוהים נמצא בכל מקום .....ושאדם צריך ללכת לדרכו האחרונה,,,,הוא הולך ..אם לא שם במקום אחר.......ודי להאשים ,,האסון אחרי אנחנו לא נחזיר את הגלגל....הכאב נשאר ולא צריך להאשים..זה אותה שאלה שאני יכול לשאול מי לוקח תינוק בן עשרה חודשים למקום כזה????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נסתרות דרכי האל ''
ל"ת
מזל,
ק.מלאכי,
28/12/04 14:32
|
|
 |
לא רוצה אלוהים שרוצח ילדים!
ל"ת
*איזה אלוהים,
איפה אלוהים,
28/12/04 08:53
|
|
 |
תשעה קבין של רשע
מטרניך,
28/12/04 08:04
|
|
 |
איך אתה מדבר?!
דוסית,
דוסלנד,
28/12/04 08:00
|
אתה בסדר?! מישהו מינה אותך לפקח על שמירת מצוות בעולם הזה? אתה סגן של אלוקים או משהו כזה??? שב בשקט!!! אנשים אבדו שם הכל ואתה מתחיל לומר ''מגיע להם, כשרות, מצוות, בלגאנים''?! מקווה שהם ימצאו את התינוק המתוק שלהם, ושאתה תמצא שלוות נפש ורוגע רוחני אמיתי! מקווה שגם תמצא פסיכיאטר - אבל אחד שיהיה מוכן לטפל בשרוט כמוך!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא פרימיטיבי
מנהל מלון,
28/12/04 06:12
|
זה מלון כשר למהדרין עם בית כנסת ומקווה מהר בקש סליחה כאן באינטרנט אחרת תישרף בגיהנום שבעים ושבע שנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are a TOTAL IDiOT!!!!l
Tal,
28/12/04 05:32
|
Naivi??? are you out of your mind?? You are a freaking Psycho!! I'm sure you are a ''zadik gadol'' right??!! why won't you take a shower first, because you STiNK!!! and..then go back to your books and keep praying to god that maybe, I mean really maybe, god will help you and send you on a direct flight to Geha!!l
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ליבי עם ההורים
חיים,
מלבורן,
28/12/04 02:36
|
אני מקווה שכל הישראלים הנעדרים ימצאו בריאים ושלמים בסופו של דבר. הלב נשבר לקרוא,ולראות את תמונת התינוק. הבוקר עזבו אותנו שתי מטיילות מהארץ,לאחר שבועיים.הן באו מניו זילנד אלינו, והמשיכו לסידני והצפון.ומשם לטייל באסיה. ראינו את השידורים מאזורי האסון, .הסתכלתי על הבנות,והכל נראה לי שכאילו מישהו למעלה מכוון דברים,וכך הן היו כאן, ולא שם. האמינו לי.לא צריך להיות דתי כדי להאמין בדברים כאלה. אני לא דתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אין מילים פשוט אין מה להגיד
אושר,
28/12/04 01:51
|
|
 |
15.
היו חזקים ואמיצים, בהצלחה
ל"ת
נחזיק אצבעות,
28/12/04 01:50
|
|
 |
14.
מתפללים למען בתכם
רפי,
נתניה,
28/12/04 01:24
|
בתפילת השחרית מחר בבוקר אשא תפילה מיוחדת למען בתכם, האסון הנורא קורע המשפחות שנפל בחלקכם יכל ליפול בחלקם של כל אחד מתושבי העולם. השם ירחם עליכם, שלא תדעו עוד צער ודאגה בחייכם, ומי ייתן ועוד נס קטן משמיים יחזיר אליכם את בתכם בחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אלוהים ישמור ושלא נדע!
***,
28/12/04 01:20
|
|
 |
אם אלוהים היה שומר - האסון לא
אל = לא,
28/12/04 10:36
|
תמיד לאחר אסון מתפללים לאלוהים
אבל איפה היה אלוהים כשקרה האסון
ולמה יש אסונות אם יש אלוהים
אז שלא יעבדו עליכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מתפללים בשבילכם
nataly,
usa,
28/12/04 01:11
|
מתפללים בשבילכם ובעזרת השם אנו מקווים שתמצאו את מתן בריא, אמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מתפללת לשלום התינוק!!!
ל"ת
טלית,
28/12/04 01:10
|
|
 |
10.
poor mom& dad...
tami,
haifa,
28/12/04 00:54
|
|
 |
9.
אי אפשר לתאר את הצער
עצובה,
28/12/04 00:51
|
שאחז בי כשראיתי את הסיפור עם תמונתו של הילד. אני מרגישה כאילו שזה קרה לי עצמי. הילד שלי דומה לו שתיטיפות מים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
very sad
iggy,
Australia,
28/12/04 00:50
|
|
 |
7.
עולם אכזר
עמי,
28/12/04 00:45
|
|
 |
ל-7
ה.ח,
28/12/04 18:54
|
הלכנו לחפש את העב''מ הנ''ל שכנראה ''דואג'' רק לעצמו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
שני וישראל צודקים
אביב ש,
כפר סבא,
28/12/04 00:21
|
אל תשפטי בחיים בן אדם שבמצוקה קשה. בטח ובטח כשהוא לא שולט באפשרות היציאה ממנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
baby found in hospital
Haim Cohen,
28/12/04 00:02
|
just at 23.00 in the news in Holland they had a message from the Hospital in Phuket/Kaulak that they found a baby 2 about 2 years old and they don't know who are the parrents. there was a photo on the tv of a young blond baby. please check it, deliver this message to the right people it might help them. the web site of this news agency in Holland is: http://www.novatv.nl/,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הילד זוהה כילד שוודי.
גלית,
28/12/04 02:32
|
כשעה לאחר פרסום דבר המצאו זוהה כילד שוודי בן 20 חודש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ממש ספור שואה
מזועזעת,
בארץ,
27/12/04 23:58
|
זקוקים כולנו לרחמי שמים. הרבה תפילה. זה מעורר שאלה לכל אחד מאתנו? למה הצרות האלו? למה הכעס משמים הזה? מה ה' רוצה להגיד לנו בזה? מה המסר? שכל אחד יעשה חושבים לעצמו, מבלי לשפוט אף אחד. גם במגדלי התאומים מתו יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למזועזעת
המזועזעת ממך,
28/12/04 10:58
|
כמה טיפשות, טימטום ויוהרה- אז מה, אלוהים מנסה לתת לנו היהודים מסר? אז בשביל זה הוא הרג כל כך הרבה אנשים? כמה מדהים לדבילים כמוך- להתעלם מעשרות אלפי הרוגים, להסתכל על כמה בודדים יהודים ולראות בזה מסר אישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
זה מתאים לבלגים לדאוג לעצמם
ל"ת
אירופאי,
27/12/04 23:55
|
|
 |
MAYBE FROM TRANSYLVANIA
KOKO,
28/12/04 13:58
|
|
 |
כמה רשעות יש באדם
מטרניך,
28/12/04 07:58
|
כמה עצוב שבעוד שגורלו של התינוק האומלל לא ידוע ובני משפחתו השבורים משוועים לעזרה 'אדם' מלא רשע כמוך יושב מול המחשב ומזהם את הסביבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד אתה רציני?
ל"ת
שי,
28/12/04 02:39
|
|
 |
זה כואב להיות מטומטם ? ? ?
מאיר,
28/12/04 01:29
|
חבל שהטיפשות לא נושאת כאב, אז היית סובל סבל רב מהטימטום של עצמך, לו לפחות היית מדייק בעובדות במקרה זה, ניחא.
רק תנסה לתאר את עצמך יושב אם ילדיך (ספק אם נמצאה האשה שתסכים לעשות איתך כאלה) וגל בגובה 12 מטר במהירות 600 קמ''ש שוטף במפתיע את חדרך וסוחף אותך במהירות האדירה ביחד עם כל מה ומי שנקלע בדרכו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתם רוצים הבחור צודק
דנית,
28/12/04 03:48
|
נורא וחובה לעזור , נכון.
אבל כשהוא ראה שבלגיה אינה עוזרת באסיה...פתאום ישראל מספיק טובה. הוא אינו אזרח ישראלי אלא אזרח בלגי יהודי, נכון זה לא אומר דבר ונעזור לו אף עם היה סיני ג'ינג'י.
אני יהודי אתה יהודי, שתוק ותבקש עזרה כי האירופאים ''הנאורים'' רק מנידים את ראשם ואומרים איזה אסון גדול, שולחים כסף..אבל זה מהאו''מ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דנית - את יודעת מה הבעיה שלך?
רפי,
28/12/04 10:42
|
הבעיה שלך היא הבעיה של כל הטוקבקים. יש זכות דיבור לאנשים שכביכול חושבים שהם מבינים משהו, אבל הם לא מבינים שום דבר, הם טועים ומטעים ולא מדייקים בעובדות.
חותם לך יקירתי, שלא בבלגיה, ולא בשום מדינה אחרת באירופה לפחות, אין בטוקבקים כל כך הרבה צרות עין.
רק תעברי על תגובות ותראי כמה פעמים כתוב אפילו על ישראלים שרק לפני חודש שירתו ברצועת עזה: שמאלנים מסוממים למה לעזור להם? הם נסעו על חשבונם אז שיחלצו את עצמם. הם לא אכלו כשר במלון אז מגיע להם. מה פתאום לדאוג למיליונים חסרי בית ביגוד מזון או ציוד אישי כי בארצנו (הדי שבעה בואו נודה על האמת) ישנם גם כאלה הזקוקים לסיוע.
ואם תעצרי ותשאלי את עצמך מי באמת מסייע לאותם נזקקים נכים קשישים וילדים - אבל רק אם תבדקי באמת, תגדלי שמה שהמדינה הנאורה והיפה שלך נותנת הוא כלום - וכל ארגוני הסיוע ממומנים מכספם של יהודי ארה''ב ואירופה (כן, אפילו כאלה שלא אוכלים כשר כשהם במלון בקצה העולם ) רק תזכרי את זה כשתזדקקי לשירותי יד-שרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קיראו את תגובת הסב
דנית,
28/12/04 18:54
|
הסב האבל הוסיף שלכל אורך הדרך, המדינה היחידה שנרתמה לעזרת המשפחה היתה ישראל. ''אפילו שאני אזרח בלגי, המדינה היחידה שעזרה לנו והיתה יעילה היתה ישראל'', הוא סיפר. ''אנחנו יכולים להיות גאים במדינה הזו. לא משנה מה האירופים אומרים, המדינה הזו נהדרת. זה היה מדהים איך ישראל ניסתה לעזור''.
יפי נפש, פלצנים מטיפי מוסר- זה הסב מדבר, אז תפסיקו לקשקש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מקווה
דנית,
28/12/04 17:13
|
שאתה ומשפחתך תזדקקו לשרותי יד שרה לפני.
הבעיה היא (חוץ מזה שאתה יודע קרוא וכתוב) שיש כאן דמוקרטיה, וכל פוץ יכול לכתוב העולה על רוחו (ראה תגובתך)
חבל שלא הבנת, כתבתי שצריך לעזור - לכולם! לא צריך ''להזכר'' בישראל (הציונית) בצרה אישית, למרות שאין מניעה.
אז נניח וכל ההון מגיע מחו''ל לארץ, אז מה? מה דחפת עוד פעם את הכשר לכאן (אתה כנראה דתי), עדיין אנו נרתמים וברוב האסונות העולמיים היינו, ארמניה, מקסיקו ועוד.
שמק'ס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גבעת ברנר
דנית,
29/12/04 14:14
|
מאחר ועם ישראל ידוע ברחמנות ומידות אנושיות יוצאות דופן, תגובתך מפליאה כנראה אינך שייך אלינו, אבל זה נושא אחר.
רשמתי שאיני משתתפת בצער? רשמתי שאני חלילה שמחה על מותם של עשרות אלפי אנשים?לא!
מה שרשמתי תוכל לקרוא , וזה בדיוק מה שאמר הסב.
אבל זה כנראה עניין של חינוך בביתך, סליחה ....חוסר חינוך, איני באה להאשימך בכך, כנראה שזו אשמת הורייך או ביה''ס והסביבה בה גדלת.
מסתבר שדעתי הייתה מספיק חשובה לך על מנת שתענה עליה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמחתי לשמוע שהיא שבה בשלום!
דנית,
29/12/04 12:31
|
ועכשיו אחרי שכולם רגועים....
להתאבל...אבל היא שבה בשלום אמרת?
אני משתתפת ברחמים על בני משפחתך, תניי נשמתם צרורה בין החיים.
פתגם חשוב '' אין שופטים אדם בשעת כעסו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנצל בפני משפחתו של מתן
דן ברנר,
נהריה,
29/12/04 11:12
|
אנא מכם, רחמו על אנשים כמו דנית וחבריה שבמקום להשתתף באבלכם האישי, במקום להשתתף באבל של מיליונים ברחבי העולם, במקום להיות הומאניים, להזיל דמעה קטנה ולתרום תרומה קטנה (איש איש כפי יכולתו רצונו וטוב לבו) הם נותנים כאן אור לדעותיהם הלא מעניינות והממש אבל ממש לא חשובות בטח ובטח ברגעים אלו.
הם לא עושים זאת מרוע לב, הם פשוט חונכו בצורה כזו, האמינו לי שלמרות שהם כותבים כאן, מספרם זעום שבזעומים והם גיבורים גדולים רק מאחורי מקלדת.
אם בטעות קראתם את הודעותיה, דעו לכם שאין בהם משהו אישי, ודנית, בקשה אישית ממך, עברתי הרבה עד שהגיע הטלפון המיוחל מבתי בתאילנד כאחת עשרה שעות של מתח נוראי אחרי האסון, פשוט הניחי למקלדתך ותני לנו להתאבל בלי לקרוא דברים עלובים שיוצאים ממקלודתיהם שלך ושל כמותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט אני מסכימה עימך
דנית,
28/12/04 18:49
|
גם הוא איחל זאת לילדי- שאזדקק ליד-שרה יתכן למשפחה, החליט לפתוח את פיו '' ולצאת באיחולים'' שאהיה נכה או מישהו מבני ביתי, אז בהחלט אני מסכימה עימך שיש כרן רוע חוצה גבולות.
ועכשיו את פוסטמה שלי...מגיעה, אז בבקשה אל תיתממי, היית אמורה לענות לרפו'ש מדוע הוא מאחל לי זאת.
בפעם הבאה סיתמי את פיו או יותר מדוייק....אל תפיצי את היותך מטומטמת ברשת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דנית כמה רוע מכיל אדם אחד??
שלומית,
28/12/04 18:15
|
מדוע את מקללת את משפחתו? אם יש לך ויכוח עם רפי - תתמודדי רק איתו, טיפשה. ועוד דבר דנית - את לוקה בצירוף נוראי של טפשות ורשעות, אבל מה אנחנו , הגולשים, אשמים??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Shtuyot
Benadam,
Norvegia,
28/12/04 09:13
|
This is complete nonsense
The Europeans help too
Everyone does
They send teams and they send money
I just dont get this notion that you guys actually belive that Jews have some sort of monopoly on tragedies
Get it out of your system we are all humans and we all care
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל''אירופאי''
אלי,
בלגיה,
28/12/04 01:27
|
''אירופאי'' - בחיים לא היה מגיב ככה. תלמד אולי קצת מהאיפוק והנימוסים של האירופאים האמיתיים........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולכם מחמיצים את העיקר
ישראל,
29/12/04 09:13
|
צריך לעזור לכל אדם באשר הוא אך בהחלט יש עדיפות ליהודים ולא משנה אם הם מתורכיה, ישראל או צרפת.
ישראל ערבים זה לזה! כלל גדול לכולכם ובמיוחד לדנית. ועוד כלל לא פחות חשוב לדנית, ''סייג לחוכמה שתיקה'', חוכמת ישראל באופן כללי תועיל לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביה''ס עממי
דנית,
29/12/04 12:27
|
סיימת? כנראה שלא
כי זה בדיוק מה שרשמתי, שאנו נעזור לכ-ו-ל-ם! לא משנה מוצאו
לעומתך, כנראה שונא אדם שמעדיף לעזור ליהודים בלבד.
ישראל ערבים זה לזה, ולכל מי שנזקק ומוכן לקבל את עזרתנו, זהו כלל חשוב מאוד!
ועוד כלל קטן בשבילך ישראל ''סייג לחוכמה שתיקה''
אני מקווה שהבנת.... אני בטוחה שלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
עצווב
עצוב,
27/12/04 23:31
|
|
 |
1.
שלא נגיע למקומם לעולם
אויש,
27/12/04 23:18
|
|