 |
33.
העתיד
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
29/12/04 11:37
|
בנתיים העתיד לא עושה רושם טוב ואף אחד לא יכול להבטיח לנו שהכל יהיה בסדר למרות הסכם ההיתנתקות בנתיים מדינת ישראל ממשיכה להיתפרק מבפנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
תקוות שוא
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
29/12/04 11:28
|
אף אחד לא יכול להבטיח לנו שהכל יהיה בסדר למרות ההיתנתקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אני עברתי לידם, השוטרים היו
מדהים! שקר שקר,
תרדוף,
28/12/04 21:31
|
רבים יותר מקומץ המפגינים. כשראיתי את השלטים עם שמות החיילים היקרים, מוחזקים בידי האחראים לרציחתם, משתפי הפעולה עם הנאצים הערבים, רתחתי! אמרתי להם מה אני חושבת עליהם, והזכרתי לה שזה נמשך כבר מאז המופסי''ם (שהשתתפו בפרעות תרפ''ט לצד הערבים). יש לשער שאין להם מושג מי היו המופסי''ם, כי ההסטוריה שלהם מתחילה עם ה''כיבוש'' בשנת 1967. הם היו הנבוכים ודרשו ממני לזוז ''הלאה''... השאלה, איך הצליחו בשקרים גלויים כל כך, לשטוף את מח העם!! To the English edition אומץ לסרב חדשות הפגנה של אומץ לסרב הפגנה של אומץ לסרב 16/10/2004 כ-80 לוחמים חברי ''אומץ לסרב'' ותומכיהם השתתפו בהפגנה שערכה התנועה מול ''מפגן המאה'' שערכו המתנחלים בירושלים. מפגיני ''אומץ לסרב'' נערכו במעגל סביב כיכר וינגייט בעיר, כשהם מחזיקים בשתיקה לפידים, נרות נשמה ושלטים הנושאים שמות חיילי צה''ל שמתו בהגנה על ההתנחלויות. סביב הכיכר הוצבו גם שלטים גדולים ועליהם הכתובת ''יזכור'', עם פירוט שמות החללים. ההפגנה נועדה להזכיר למתנחלים את המחיר הכבד והמיותר שמשלמת ישראל על אחזקתם בשטחים. המפגינים התקבלו באהדה רבה על ידי העוברים ושבים. רבים מהנהגים שנסעו בכיכר צפרו לאות הזדהות וסימנו בידיהם ''בהצלחה'' למפגינים. מתנחלים שחלפו במקום גילו מבוכה לנוכח שלטי ה''יזכור'' ולנוכח דגלי ישראל שהניפו חברי התנועה. רק מעטים ניסו להתווכח או לגעור במפגינים. ההפגנה סוקרה ברוב אמצעי התקשורת הישראליים, שהגדירו אותה כ''הפגנת הנגד של השמאל''. ההפגנה עוררה התעניינות אף בקרב התקשורת הבינלאומית שהגיעה למקום כדי לסקר את מפגן המתנחלים. מפגן המתנחלים עצמו, אשר אמור היה להתפרש בעשרות נקודות ברחבי הארץ, ועורר בקרב המתנחלים ציפיות להשתתפותם של חצי מיליון איש, זכה להשתתפות דלה במיוחד. בירושלים, בה נערכה העצרת המרכזית, נמנו - למרות ההשקעה האדירה בתכנון ובביצוע - רק כ-3,000 איש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההפגנה זכתה ל''אהדה''....
נו, באמת!,
משתפים ואהדה,
28/12/04 23:05
|
פשוט לא ייאמן. אילולא עברתי שם, בדרך להפגנה של היהודים, עוד יכולתי להאמין לשקרים העלובים האלה.... כאמור, היו שם הרבה יותר שוטרים ממפגינים והם נראו ממש אבודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
סקופ! סקופ!! סקופ!!!
k_nemo,
Beer Sheva,
28/12/04 19:22
|
באתר השמאל של אינדומדיה, מטיפים לסרבנות ומסיתים נגד קציני צה''ל (כולל השוואתם לנאצים)!
איך לא לא שמעת על כך מר רהט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
יש עוד מוסר יהודי בארץ הזו!
ניר,
ר''ג,
28/12/04 19:17
|
|
 |
28.
כל הכבוד
ל"ת
משב,
28/12/04 18:52
|
|
 |
27.
ועכשיו הסרטן גם וירטואלי...
מירי,
28/12/04 17:45
|
לא מספיק להם, שהגידול הזה מסכן את המדינה. עכשיו הןא גם מלכלך את נוף האינטרנט שלנו. יש לעקור את פח הזבל האידאלוגי הזה שנקרא התנחלויות, גם מהארץ וגם מהאינטרנט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
A Second Jewish State
-Son of Jacob-,
28/12/04 17:34
|
It is an old idea, but given the political reality in Israel under Sharon (and even under BiBi), the time has arrived for the residents of YESHA (and perhaps even the Golan) to declare that they separate themselves from the State of Israel (that betrayed them) to establish their own independent new State of Judeah!!!
In fact, it is either that, or else Sharon and his allies in the political Left (including many in the Likud) will kick them out of their homeland in order to establish the twenty-fifth (ot is it sixth?) Arab state, which will eventually rise up to destroy Israel!. .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
חחח שקרנים - אלק 5000 חתימות
טיפשים נמאסתם,
28/12/04 16:38
|
שום מנגנון פיקוח ושום כלום - בן אדם יכול להכנס את השם 5000 פעם. ממש אמין .
על אפכם ועל חמתכם יהיה פינוי ועל כל אחד שיסרב לפנות ויזרק לכלא יבואו 10 שיתנדבו לפנות במקומו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התיקווה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
29/12/04 11:34
|
לכל השמאלנים אף אחד לא יכול להבטיח לנו שהכל יהיה בסדר למרות תהליך השלום בנתיים מדינת ישראל מיתפרקת מבפנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אחכה לך ביום הפינוי
tr,
28/12/04 17:50
|
|
 |
24.
לחיילי מילואים (קרביים)כנסו
אושר,
28/12/04 15:56
|
אז ככה בוודאי שמעתם או אמרתם בעצמכם אני בשטחים בשביל המתנחלים לא מוכן לשרת יותר אני לא מתנחל אני מהצפון אז כמו שהם מוכנים להפקיר יהודים שם אני עם צהל גמרתי גם אני לא מוכן להגן על יהודים שיושבים בחיפה בתל אביב באשדוד בבאר שבע מה שקירה שיקרה לי לא איכפת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
יהודים, לא מיגרשים, יהודים !
ל"ת
אריה,
28/12/04 14:11
|
|
 |
22.
אתם יודעים, רשת האינטרנט
הפרוטוקולים של,
זקני ציון!,
28/12/04 13:44
|
העולמית כוללת משהו, כמו, עשרה אתרים, איך מצליחים הבריונים האלה להקים אתר? באמת! לשלום עכשו אין אתר. למימ''ד אין אתר, לגוש שלום אין אתר, לשינוי אין אתר, בכלל, אין גם אתר אחד של פעילי שלום בעולם, אבל אלה, מצליחים להידחף לכל מקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
סרבנות מכובסת
השפוי,
אשקלון,
28/12/04 13:21
|
מצער מאוד הפינוי של שרון, אבל מצער מאוד את הקריאה לסרבנות, למותר לציין שלא הימין זה שהמציא את ''הסרבנות הפעילה והפוליטית'' אלא דווקא אלו הצדקנים של השמאול הנאור והתבוסתן, הם היו הראשונים שעדיין מחזיקים בתואר המפוקפק הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מלכודת של השב''כ
ימני,
28/12/04 13:17
|
זהירות מהאתר הזה, הוא נראה לי כמו מלכודת של השב''כ! אין מס' טלפון, אין שמות אחראים, אין כתובת. מה יש? דרישה לכתוב את המספר האישי בצה''ל. באיזו עצומה שאתם מכירים יש דרישה למספר אישי?! הכוונה היא ''לסמן'' את אותם מילואימניקים שיחתמו כ''ימין קיצוני'', ולזרוק אותם מהיחידות הקרביות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין עודף אנשים
אישיהודי,
28/12/04 16:46
|
המוכנים לשרת בקרבי במילואים אם הימניים והדתיים יעזבו מי ישאר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
השב''כ אוסף רשימות...
ל"ת
שועלי,
28/12/04 13:13
|
|
 |
18.
ש פה צוות מגיב שמאלני/ערבי במ
מושיק,
28/12/04 13:12
|
ש פה צוות מגיב שמאלני/ערבי במימון אירופי עויין ,השכר הוא 3000 יורו בחודש ,מהגוף העוין הקרן החדשה לישראל במימון אירופי,המטרה היא לשתול הרבה תגובות מהשמאל פה באתר,כדי ליצור את הרושם שהעם חצוי 50-50 ולא כמו שכולנו יודעים שהשמאל הוא 10 % בלבד אצל היהודים,אל תפלו לפח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מה-''10% ''
יוסי,
ת''א,
28/12/04 16:12
|
אני אזרח רגיל לא שמאלני כדברך ולא מקבל מימון מחו''ל אך רוצה שאתה וכמותך תעזבו את עזה כידי שאני לא אצטרך לסכן את חיי ילדיי ונכדיי כידי לשמור עליך. לא רק אתם שעד היום הייתם הילדים המפונקים של הממשלות מגינים על א''י גם אני נלחמתי 3 מלחמות וא''י היא יותר מאנשים כמוך שרק מביאים שינאה ופילוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני מה-10%
איתי,
28/12/04 21:29
|
|
 |
יוסי ואני לא מובן לסכן את חיי
אושר,
28/12/04 20:59
|
יוסי אני מהצפון לוחם במילואים אם אתה לא מוכן לסכן את חיי ילדיך למען יהודים אז גם אני לא מוכן לסכן את חיי למען משפחתך ביום אחרי הפינוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רציני?שמאלני בלי מימון אירופי
מושיק,
28/12/04 16:34
|
רציני?שמאלני בלי מימון אירופי?סנוב ,מה מפריע לך 3000 יורו בחודש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לא יתכן שמיעוט יקבע את גבולות
המדינה ויכפה,
על היתר,
28/12/04 13:11
|
לא יתכן שהמתנחלים יכפו על כל היתר להישאר בשטחים לא ריבוניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון.כל שנותר הוא לקבוע מיהו
k_nemo,
Beer Sheva,
28/12/04 19:28
|
המיעוט. אה, שכחתי, אתם הרי מתנגדים לבחירות ולמשאל-עם עדכניים מצד אחד, ומנגד , גם מתכחשים ללגיטימיות תוצאות הבחירות האחרונות, שקבעו ''לא'' למצע ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
הצחצחים של הליכוד ? גרוע יותר
ל"ת
ביבי,
28/12/04 13:08
|
|
 |
15.
זו לא סרבנות זו הציונות לשמה
ל"ת
רפי,
28/12/04 13:05
|
|
 |
14.
אני חושב שסרבנות מסוכנת...
מיכה,
28/12/04 13:05
|
...אך השתכנעתי שמול השתלטות השמאל על אמצעי התקשורת ועל התגייסותו למען הכרעה בנושא ההנתקות , שלא באמצעות משאל עם אלא בכוח ובפאלאנגות של מתנדבי ''שלום עכשיו'' , אין ברירה אלא לגלוש אחריהם במורד החלקלק... אני אתכם. לדעתי , אתם ''מלח הארץ'' (ללא שמץ של ציניות).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק בדבר אחד...
איתי,
28/12/04 14:17
|
לארץ הזו יש כ''כ הרבה פצעים, והמתנחלים הם ה''מלח'' שזורים בהם. אילולא ההתנחלויות ועשרות המיליארדים שזרמו ל''פיתוח ההתיישבות מעבר לקו הירוק'' הייתה לנו היום מדינה מהמתקדמות בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
זוהי אינה סרבנות
דברים,
על דיוקם,
28/12/04 12:44
|
אלא אי ציות לפקודה בלתי חוקית, בלתי מוסרית ובלתי דמוקרטית בעליל.
מטרתם של צה''ל והמשטרה היא להגן על אזרחי המדינה ולא לגרש אותם מבתיהם.
גירוש ועקירת תושבים הינו פשע נגד הציונות, גם אם הוא כביכול התקבל בהליך דמוקרטי (גם היטלר עלה לשלטון בהליך דמוקרטי), ובמיוחד אם הגירוש הזה התקבל תוך דריסת כל אלמנט דמוקרטי בסיסי כמו פיטורי שרים כאשר אינם מצביעים לרוחך ועוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו שאלת ריבונות ולא ''מגורים''!!
המיעוט מנסה,
לכפות על הרב,
28/12/04 13:36
|
וזה מאד לא דמוקרטי. הרב לא רוצה להישאר בשטחים--שאף פעם ישראל לא החילה ריבונות עליהם,אגב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עריצות הרוב?
איש מדעי מדינה,
29/12/04 02:14
|
דמוקרטיה ליברלית אינה עריצות הרוב. קראו את מאמרי השמאל בזנן מלחמת לבנון. קראו את הגדרות הדמוקרטיה הליברלית בכל לקסיקון לאזרחות. דמוקרטיה ליברלית אכן נשענת על החלטטת הרוב, אך היא מתחשבת בדעת מעות, במיוחד במצבי קבלת החלטות גורליות, כולל קביעת הגבולות. ועל אחת כמה וכמה אין לדבר בדמוקרטיה ליברלית על הפרת זכויות אדם ואזרח בכלל , ובמיוחד בטרנספר האזרחים בכפיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשי מילואים כנסו שניה(לוחמים)
אושר,
28/12/04 15:52
|
יש חיילים או אזרחים שנמאס להם לעשות מילואים בשטחים ''לשמור על המתנחלים'' הם אומרים אני לא מתנחל אני גר בצפון אבל בעיני יהודי בהתנחלות לא שונה מיהודי בתל אבי חיפה אשדוד באר שבע בוודאי שמעתם או אתם בעצמכם אמרתם אני בשטחים לא משרת יותר נשמאס לי לשרת בגללם אז ככה ברגע שצהל ומדינת ישראל מפנים יהודים מהבתים שלהם גם לי ימאס לשרת בצהל למען היהודים שגרים בחיפה בתל אביב באשדוד ובבאר שבע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הרוב רוצה למה לא עושים משאל עם?
ניצול שואה,
מרד גטו ורשא,
28/12/04 14:14
|
|
 |
כי היו בחירות כ''כ אם התוצאה
תהיה בעד ההתנת',
נתחיל מחדש,
28/12/04 15:27
|
|
 |
נמאסתם
אלי,
שלומי,
28/12/04 13:23
|
האם אתם שונים משאר תושבי א''י? כאשר מדובר בהקצבות מפליגות להתנחלויות אזיי מדובר בהליך דמוקרטי ואותם קיבלתם מתנחלים מאוסים לרוב על חשבוננו תושבי עיירות הפיתוח כי אנו ''בכיסם'' של מניגי הימין!! חוק הוא חוק ורק הריבון יקבע באם הוא חוקי או לא!!!וכל עוד רוב נבחרי הציבור בכנסת קבעו כך ורובו של העם רוצה שתצאו סוף סוף מעזה אז...בל תשחקו לנו על המצפון כי אנו אוכלים את כל הח... בעיירות הפיתוח בגלל הכספים המיותרים המוזרמים אליכם. דיי נמאסתם ,הגיע הזמן ללמדכם קצת דרך ארץ תושב עיירת פיתוח גאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צבועים נמאסתם!!!
ציונות אמיתית.,
28/12/04 13:09
|
זהו הלך הרוח של הימין: 1) כאשר חייל סדיר/מילואים מסרב לשרת בשטחים מטעמי מצפון (ואין לו בעיה לשרת בשום מקום אחר) אז הוא ''בוגד'', אבל כאשר הימין מסרב לשרת בצבא בניגוד למצפונו אז הוא מקבל גיבוי ממסדי של מועצת יש''ע (שמקבלים כסף ממשלמי המיסים). 2) פינוי המתנחלים מחייב משאל עם לטענתם, אבל עצם ההתיישבות שלהם שנתפסת, לפחות ע''י חצי עם, כפשע מוסרי ולאומי וכפגיעה קשה בביטחון ובכלכלה - לא משאל ולא בטיח. 3) פינוי תושבים מבתיהם (כצעד לחיזוק בטחונה של ישראל ובגיבוי צבאי), תוך מתן פיצויים מוגדלים ויישובם במקומות בתוך הקו הירוק עפ''י בחירתם - שווה לטבח 6,000,000 יהודים ע''י הנאצים (לא פחות ולא יותר), אבל עוצר מתמיד על חייהם של 2 מיליון בני-אדם, מחסומים, השפלות, כיבוש, דיכוי, הרס בתים וכיבוש בכלל - זה מבטא את מוסריותו של עם הסגולה. 4) יישוב מאחזים בלתי חוקיים, עקירת עצי זית, הסתה למרי אזרחי, מכות לערבים, הפיכת דוכנים בחברון ועוד - כל אלה הם צעדים לגיטימיים, אבל יישום החלטת ממשלה שיש לה רוב בעם ושבאה לתקן עוול היסטורי שנעשה למיעוט כבוש וחלש - זה לא דמוקרטי. והצביעות הזו נמשכת ונמשכת ונמשכת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חברך הנאור יוסי שריד אמר במפור
ניצול שואה,
מרד גטו ורשא,
28/12/04 14:16
|
במפורש, שכאשר יקבלו פקודה לפינוי ערבים.''שלא תהינה אי הבנות אנו נקרא לסרבנות'' אז מי שמדבר על צבועים הוא בעצם הצבוע הגדול!
מה שאומר שערבים בטוחים בארץ ישראל אבל יהודים להיפך!
הפיתרון: טלאי כתום !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין מקום להשוואה-היהודים יפונו
אלינו פנימה,
ערבים החוצה,
28/12/04 15:45
|
חוצמיזה אין בכלל ויכוח פנימי במדינת ישראל אם לגרש ערבים-אבל כבר כ 40 שנה יש ויכוח פנימי בקשר להתנחלויות. עצם קיום הערבים בישראל לא קיים כשאלה מוסרית, ואילו רבים מציבים סימן שאלה כזה כלפי ההתנחלויות. וכל זה בלי להתחיל לגעת בשאלות הפרקטיות וקו הגיוני (גבולות '48 )לפשרה מדינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או בקיצור - ס ר ב נ ו ת !!!
חיים,
ר''ג,
28/12/04 13:09
|
זוהי פקודה חוקית שהתקבלה ברוב דמוקרטי. מטרת הצבא והמשטרה היא להגן על המדינה ולבצע את הוראות הרשות המבצעת. זהו לא גירוש, אלא העתקה של תושבים באישור ותמורת פיצוי הולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מתפארים ב-5000 חתימות, בטח
חיים,
ר''ג,
28/12/04 12:44
|
נראה תחשפו את השמות - מספרים אישיים, נראה אתכם. לא מאמין לאף מילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כל אחד יבחר אם לשרת
YZ,
28/12/04 12:39
|
אולי כדאי לפני הגיוס למילואים, לתת למילויםניק דף לסימון:
1. לא רוצה לשרת בשטחים. 2. לא רוצה לשרת במחסומים. 3. לא רוצה לפנות מתנחלים. 4. לא רוצה לעבוד במטבח. 5. לא רוצה לשמור בלילות. 6. לא רוצה לצאת למלחמה. 7. לא רוצה לשרת בלבנון (כבר לא רלונטי). 8. לא רוצה לשרת בסיני (גם זה כבר לא רלונטי). 9. לא רוצה מילאים בחורף. 10. רוצה הביתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אתר ההיתנתקות
חרובי,
28/12/04 12:23
|
|
 |
השנאת חינם הפעם באה מצד שמאל
אשר,
28/12/04 12:51
|
כי הר לגרש יהודי מביתו על לא עוול בכפו זו השנאה הכי גדולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
סוףסוף מישהו עם ראש על הכתפיים
פורשה,
28/12/04 12:21
|
כל הכבוד לכם חברה,רעיון ממש מצויין, יישר כח!
הימין הקיצוני שולט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מהעם מתעלמים קולות החיילים ישפ
דודי,
28/12/04 12:21
|
|
 |
7.
הקנאים מיעוט. רוב עצום לשאר.
ל"ת
יהודה,
28/12/04 12:15
|
|
 |
6.
כנופית מנוולים עוכרי ישראל
ל"ת
ג.לוין,
לוד,
28/12/04 12:13
|
|
 |
5.
Kol Hakavod
Yossi,
Merkaz,
28/12/04 12:01
|
Our contry is so confused about its values.. I hope many will be signing and will show eventually we are indeed sane.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
המתנחלים מזהמים את האינטרנט
יוסי,
בת ים,
28/12/04 12:00
|
לא מספיק להם להרעיל בארות של פלסטינים הם גם מזהמים את האינטרנט. אני מקבל כל הזמן דואר זבל מטעם ''המטה נגד ההתנתקות'', ''אירגון לובשי תלאי כתום'' ואירגון סייברעצמאות. מתי יפסיקו אותם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בת ימי ערס, אם נתחשבן על הרעל
רון,
28/12/04 13:05
|
|
 |
...לא מספיק להם להרעיל בארות..
תתבייש!,
28/12/04 12:50
|
|
 |
נו באמת!
YZ,
28/12/04 12:32
|
האינטרנט כל כך מזוהם (אנטישמיות, נציזם, אונס, פדופיליה, זנות וכדומה) כך שלא נירא כי אפשר לזהם אותו יותר ממשהו.
אבל להגיד שמתנחלים מזהמים, זה מוגזם. אני לא מסכים עם הרבה דברים שהם עושים (גם לא עם הניסיון לערב צבא), אבל לא צריך לשנוא בגלל זה. קשה שלא לראות בדבריך ביטוי של שנאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק שנאה
בן-אדם,
29/12/04 02:02
|
זה ביטוי לאנטישמיות קלאסית. ואחר-כך הם ''מזועזעים'' מהשוואה עם השואה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וחלאות כמוך מזהמות *****
רועי,
י-ם,
28/12/04 12:20
|
את העם היהודי ומדינת ישראל. תעשה טובה ותעוף לאוקיינוס ההודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
התנתקות ללא משאל עם - פשע
ל"ת
מתנחל מהערבה,
ערבה,
28/12/04 11:54
|
|
 |
בכל תנאי - פשע
אני,
29/12/04 01:58
|
התנתקות עם משאל עם - גם כן פשע. אפילו התנתקות עם בחירות - פשע. משום שבכל מקרה זה טרנספר יהודים, והוא פשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה משאלי עם צריכים עוד לעשות?
פושעי אוסלו,
לדין!!!!!!!!,
28/12/04 14:45
|
כי משאלי העם-הבחירות, לא היו לרוחם של שונאי ישראל, אז צריך שוב ושוב לעשות משאל עם ולנצל את הזמן בין לבין, להמשיך להרעיל את נשמת האומה נגד היהודים? תפסיק לשחק לידי השמאל המתועב! נכון שהם אינם רוצים במשאלה, כי התוצאות החוזרות והנישנות הבהירו להם שהם מיעוט שנוא, אך גם אנו, עקרונית איננו צריכים לעשות משאל כזה. באיזו מדינה מנצחת בעולם עורכים משאלי עם אם המדינה צריכה להיכנע, להתאבד, לעשות ויתורים כואבים לתוקפיה? מי שיעלה הצעה כזו ימצא את עצמו מאחורי סורג ובריח, או של בית הכלא או של בית חולים לחולי נפש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ישר כח
אישיהודי,
28/12/04 11:52
|
מה יותר נכון מהמשפט יהודים לא מגרשים יהודים גירוש יהודים זה רע כשגויים עושים אותו ובודאי כשיהודים עושים אותו חבל http://www.hmagen.com/ לא מפרסמים את שמות החותמים זה יכול לעשות רושם יותר חזק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
המיתנחלים הורסים את המדינה שלנ
מיכה,
28/12/04 11:49
|
המיתנחלים הורסים את המדינה שלנו וצריך לפנות אותם דחוף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה יהיה?
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
29/12/04 11:31
|
אף אחד לא יכול להבטיח לנו שהכל יהיה בסדר למרות תהליך ההיתנתקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיכנסו בבקשה ותקראו
אושר,
28/12/04 15:25
|
אני ממשפחה שכולה אני עושה מילואים ביחידה קרבית אני ממשפחה שכולה אני רואה את השינאה של אנשי השמאל ליהודים שיושבים שם זה מטמטם אותי אתם חושבים רק על התחת שלכם לא איכפת לכם מה יקרה איתם אין בעיה ברגע שצהל יוצא מהשטחים אני עם הצבא גמרתי עם הצבא מפקיר יהודים שם אז אני לא מוכן לתת את חיי גם לאלה שיושבים בתל אביב חיפה עכו ולא משנה איפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פושעי אוסלו הרסנו לנו תמדינה
אושר,
28/12/04 15:20
|
פושעי אוסלו הביאו לפה את הטרוריסט מס 1 בעולם פושעי אוסלו פתחו לטרוריסט הזה דלתות בעולם אצל מדינות שלא רצו לשמוע ממנו בכלל פושעי אוסלו שיחררו עשרות אלפי מחבליםפושעי אוסלו נתנו לאותם נ ש ק לידיים פושעי אוסלו אומנם לא בשילטון אבל הפחד של ראש הממשלה לאבד את הכיסא גורם לו להתקפל כך שגם בעצם פושעי אוסלו מנהלים תמדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגיע הזמן להרוס את ה''מדינה
יהודיה בארץ,
ישראל!,
28/12/04 12:32
|
שלנו''! אם המדינה היא שלכם, אז מצווה עלינו להרוס אותה, כלומר, להרוס את החלקות הרעות ולטפח את הטובות. וזה לא ''ימין'' ולא ''מתנחלים'', זה העם היהודי שמאס בשלטון ''מפא''י ההסטורית'' והפושעת! ולהזכירך, מדינות קמות ומדינות נופלות, אך ארץ ישראל לעולם נשארת. אנו באנו ארצה לבנות ולהיבנות בה! אני נולדתי כאן, בארץ ישראל, לפני שקמה המדינה ''שלכם'', אז אתה לא תגרש אותנו! הבנת?! אנו יושבים בארצנו, אתם אורחים שנטו ללון. ואולי כדאי להוציא, סוף סוף, נגדכם צו גירוש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי הנוסח - את פלסטינית
דן,
28/12/04 13:09
|
|
 |
נכון, אני פלשתינאית! נולדתי
המגרשים הם,
הערב-רב!,
28/12/04 14:16
|
בפלשתינא-א''י. ואני לא אחיה תחת שלטון זר. בארץ ישראל יהיה רק שלטון יהודי! אם אתם אינכם יכולים לענות על צרכי העם הזה, עופו לכל הרוחות! ואנו נקים את מדינת יהודה! נמאסתם, גויים, שונאי ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי שאת יושבת-השאלה באיזה
ריבונות?,
זו השאלה,
28/12/04 13:02
|
תשבי איפה שאת רוצה ויכולה... הצרה שאת מנסה להכתיב גבולות מדינה(שלא עושה עלייך רושם) ולהכתיב ריבונות. ''הישיבה'' שלך שם מכריחה את היתר,כופה עליו בניגוד לרצונו--כי אין מצב שתשבי שם בלי המדינה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוצר ואף חובה לתת להם מקום
גיל,
צפון,
28/12/04 12:27
|
להתבטאות זהו חלק מהדמוקרטיה שאתה שוטף אליה ולא דיקטטורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
אדם מהישוב,
28/12/04 12:09
|
ישנם אנשים, כמוכם לדוגמא, שנותנים לעגלה להיות לפני הסוסים. אותם אלו, ממש ממש לא מיישמים את הפתגם הידוע- ''סוף מעשה במחשבה תחילה''. תוהה אני, מי שמכם אותכם ועוד טריליון כמותכם לקבוע לגבי גורל של איש/ה כזה/את או אחר/ת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף מעשה במחשבה תחילה
ח,
28/12/04 12:24
|
|
 |
חבל שלא כתבת היכן אתה גר
ניצול שואה,
נרד גטו ורשא,
28/12/04 12:04
|
אני בא מחר לפנות אותך! נראה לי שאתה גר בתל אביב הכבושה משנת 48
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאן ואיך אתה מציע לפנות?
ירון,
חיפה,
28/12/04 12:00
|
מתנחלים = שעיר לעזאזל אוסלו = כישלון התנתקות = התאבדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש''ע = פשע יש''ע = רשע
ל"ת
דן,
28/12/04 13:12
|
|
 |
ושמאלני = חולה רוח
ל"ת
ש,
28/12/04 12:40
|
|