 |
83.
מארש המוות
עמית,
29/12/04 10:08
|
אבי ז''ל היה על קרון כזה שמתואר בצילומי הזוועה של הימין הקיצוני.
למרות שאני ימני בדעותי, דעו לכם כי המרחק ביני ובין הימין שנלחם בהתנתקות הולך וגדל, לא רק שאני חפץ להתנתק מהפלשתינים בני העוולה, אלא שאני חפץ גם להתנתק מהמשוגעים הללו מהימין שמסוגלים לעשות למטרתם כל טירוף אפשרי.
ההתנתקות שלי היא גם מאלו המסוגלים להשוות את חיילי צה''ל לקלגסים נאצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
שרון,
29/12/04 20:59
|
|
 |
82.
היו ימים שהעם הזה התנער מן
''שונא ישראל,
ומופ''ס'',
29/12/04 10:00
|
המופסי''ם והם היו מוקצים מחמת מיאוס. היום הם מנהלים את המדינה, את התיקשורת, בעצם את הכל. כמה חבל שהעם הזה לא הבין בעוד מועד, שצריך להתנתק מן הרעה החולה הזו ולסלק אותם מן הארץ. היום הם מובילים את כולנו לחורבן ולהשמדה בסכיני הפארטנרים שלהם. אמי היתה מדקלמת לנו מערכונים, מימי תחילת ההתיישבות כאן. אני זוכרת משפט כזה, שבו המספר מתאר את השוטר הרודף אותו - ''בטן מלפנים ובטן מאחור, שונא ישראל ומופס...''. אז לא ידעתי מהו מופ''ס, חשבתי שזו איזו מלה באידיש שנתאזרחה, כמו מלים רבות אחרות, בשפה המדוברת ב''יישוב''. רק לאחר שנים רבות למדתי מי היו המופסי''ם, ולמדתי גם שהם השתתפו בפרעות תרפ''ט נגד היהודים. מי שקורא כאן את התגובות, יודע, שהשמאל מסוגל לכל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה נלחם שלא תהיה מדינה יהודית
אריה,
29/12/04 12:03
|
אתה נלחם שתהיה מדינה גדולה עם מיעוט יהודי ורוב ערבי ! אתה רוצה שלעם היהודי לא תהיה מדינה משלו ! אתה עוכר ישראל ! הבוז לך !!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
מכחישי השואה החדשים
ספי,
29/12/04 09:48
|
שניאתם לא פחותה מזו של המסורתיים. השוואת פינוי עזה לשואה היא הדבר הכי מגעיל שיהודי יכול לעשות. כולי תקווה שעם ישראל כולו יבין עם מי יש לו עסק כאן. אין צורך בכתבי אישום, אין צורך בהגבלת חופש הביטוי. אדרבא - תנו לחלאות האלו להתבטא - הם עושים לנו את עבודת ההסברה יותר טוב מאשר אנחנו יכולים לעשות ובחינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
גם הפלסטיני עם הכינור לא היה-
בעד צדק לכולם,
29/12/04 09:20
|
לא היה ראוי! זה היה זילות כלפי היהודים והשואה!! הפלסטינים הם לא היהודים של השואה, ומלחמת העולם השנייה. הם עם ששם לו לחסל ולהשמיד את מדינת היהודים עם כמה שיותר יהודים. אותו פלסטיני עם הכינור יכול היה להיות אותו מחבל מירושלים שרצח 15 חפים מפשע בעזרת גיטרה מלאה בחומר נפץ. אני פונה לכל אלה שמערבבים את השואה - אין, אין, ואף פעם לא יהיה משהו שמתקרב אפילו, לאותן זוועות שהיו בשואה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
לדעתי צריך להתנתק מברוך מרזל
רוית,
29/12/04 09:08
|
ודומיו. רוצים להשאר בשטחים שישארו בלעדנו ובלעדי צה''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם מאחמד טיבי, מחול ובשארה-
יותם,
29/12/04 09:39
|
צריך להתנתק. אה, גם מאורי אבנרי. יש בתוך ישראל כל כך הרבה אנשים רעים שכל מטרתם היא שמדינת היהודים תחדל להתקיים. יש לך פתרון?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אין לי פתרון
ל"ת
רוית,
29/12/04 10:07
|
|
 |
אבל לי יש. הפיתרון היחיד.
אריה,
29/12/04 11:48
|
לא שאחרי שלא תהיה הבעיה הערבית אנחנו היהודים לא נמלא את תפקידם כאויבים לנו, והייטב. אבל כרגע זה הערבים... והפיתרון הוא להיפרד. מדינה פלשתינית שאליה יסופחו טירה טייבה ואום אל פאחם, בתמורה לאריאל וגוש עציון ומעלה אדומים שיסופחו לישראל. ערביי נצרת יפו וכ''ו יקבלו אזרחות פלשתינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
xdjdp8iokykdbdkfhkdgfldjhfg
slohio,
29/12/04 19:55
|
k;by opipt6;ioh;gy8o t6n kfdgkrdehbg jsdhfiuderhfjh jherfdur hdhydydt,j./,k
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפתרון לתת המשולש,ואדי ערה-
אני,
29/12/04 10:49
|
למדינת פלסטין העתידית. להקים לאלתר שתי מדינות לאום לשני עמים. מה שהיה עד כה נגמר. הערבים במשולש, ואדי ערה הם פלסטינים בהגדרתם וצריכים להיות במדינתם המקורית - פלסטין שלצד המדינה היהודית ולא בתוכה. צדק צדק תרדוף למען שני עמים שזכאים להגדרה עצמית במדינתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובוא נוסיף, למען השלמות:
אריה,
29/12/04 11:59
|
א. בתמורה לסיפוחם לשם יסופחו אלינו רשמית אריאל וגוש עציון ומעלה אדומים. ב. ערביי יפו נצרת וכ''ו יקבלו אזרחות פלשתינית. יישארו בבתיהם בכל הכבוד, עם כל הזזכויות והחובות של תושבי קבע, אבל בבחירות יצביעו לפרלמנט הפלשתיני, ולא לכנסת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
אם נשאר בעזה,ישראל תהיה מדינה
מציאותי,
29/12/04 08:39
|
דו-לאומית ולאחריה מדינה פלסטינית עם מיעוט יהודי. המסקנה: המתנחלים בתורת העולם המטורפת שלהם עלולה להוביל לכך שכל מדינת היהודים תלך לאבדון - ואז כולנו - נועלה על ''קרונות רכבת'' בחזרת לגולה כיהודים נרדפים שאיבדו את מולדתם. שיילמדו להיסתפק במועט, כי אחרת לא ישאר לכולנו כלום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
i was there when rabin was mur
idit,
melbourne,
29/12/04 06:10
|
nothing has changed- the same peaople that acted then- will act again. Even though, even in the bible days Gaza was Palestinian
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Did he bring Arafat to Gaza?
ל"ת
who was Rabin,
actually?,
01/01/05 11:21
|
|
 |
פלישתית ולא פלסטינית
דווקא שמאלנית,
29/12/04 08:48
|
כמה בורות- אין קשר בין הפלסטינים לפלישתים. הפלסטינים הם צאצאים של מי שהגיעו מחצי האי ערב. מושל רומאי ששכחתי את שמו שינה את שמה של הארץ (ג'ודייה גלילאה אז) לפלשתינה על שם הפלישתים. והשם הזה היה בשימוש גם בתקופות מאוחרות עד המנדט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
מתנחלים נמאסתם
דורון,
תל אביב,
29/12/04 05:36
|
הכל דמגוגיה , הרי המתנחלים עזבו בתים בתחומי הקו הירוק כדי לעבור להתנחלויות , ואז לא שמענו כל תלונה כנגד עקירה . המוטו היה עוברים להתנחלויות בשליחות הממשלה , יפה היום בשליחות הממשלה אתם מתבקשים לחזור לביתכם אותם נטשתם עת עברתם להתנחלויות , מה לא בסדר בזה? סבתי אותה מעולם לא הכרתי מתוצאה ישירה של טרנספר יהודי וינה לטרזנשטד מתביישת בכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
טיפול פסיכולוגי למתנחלים
מאיר,
29/12/04 03:29
|
ההסבר היחידי ההגיוני להתנהגות המתנחלים הוא שהם פשוט פוחדים מאוד מהיום בו לא יהיה להם בשביל מה לקום בבוקר. הם פוחדים מהנורמליות שיביא השלום. הם פוחדים מהשלום. הם מרגישים שהם חייים להיות חלק מ''מאבק'' יהודי נצחי כלשהו, ולכן אני חושב שגם אם לא היו פלשתינים בשטחים, הם בטח היו דורשים להתנחל בירדן- א''י המזרחית- כדי להיות במאבק, מאבק כלשהו. זה נותן משמעות לחייהם. המדינה צריכה למממן להם טיפול פסיכולוגי שיוציא אותם מתסבוכם. צריך לעזור להם, הם במצוקה נפשית קשה כבר 37 שנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
דיייייי כבר מ ט ו ר פ י ם !!
שמואל,
29/12/04 03:00
|
עד מתי ימשיכו התנחלים לרדות ולאיים על כל מי שלא תומך בהם? לא המצאתם את היהדות ואת התורה ואת אלוהים, אתם מיעוט קיצוני מסוכן ומאוס שעולה למדינה הרבה כסף וחיי אדם. יהדות אמיתית זה נועם הליכות, חינוך, מדע, תרבות והשכלה - בשביל זה הקמנו מדינה יהודית- ולא בשביל עוד כבישים עוקפים לאיזה מעלה-רחבעם ד' אי שם בין עזה לרפיח או בין ג'נין לשכם. לא התפלננו 2000 שנה לגוש קטיף.. צאו משם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
יפה דברת, 64 .
ל"ת
פנחס,
שומרון,
29/12/04 02:14
|
|
 |
72.
האמנם לעולם לא עוד????
ל"ת
יהודי,
29/12/04 02:08
|
|
 |
71.
חבורת מתוסבכים מטורפים
עדו,
29/12/04 01:45
|
המדינה צריכה לממן טיפול פסיכולוגי למתנחלים. הם פשוט חיים בתסביך נורמליות. הם פוחדים לחיות חיים נורמליים, של לקום בבוקר וללכת לעבודה בלי שיהיה איזה מאבק יהודי נשגב ונצחי שלמענו צריך לחיות. לדעתי גם אם לא היו חיים פלשתינים בשטחים הם היו דורשים להתנחל בירדן- הלא היא א''י המזרחית- כדי שיהיה מאבק יהודי שלמענו יהיה כדאי לחיות. תפסיקו כבר לתפוס את המדינה בביצים. ההסבר השני ההגיוני הוא שהמתחלים כבר 37 שנים על ''חגיגת'' או משהו. ד פ ו קי ם ב ש כ ל !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
אתם מתחילים להגעיל לי את הצורה
בבקשה מכם מספיק,
29/12/04 00:56
|
מתנחלים יקרים, אחים, מה זה??? אל תהפכו גם אותי לאוייב שלכם, אתם צריכים לקרב לא להרחיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצורה שלך הגעילה תמיד! ראית
הסתה גבלסית,
רבת שנים.,
29/12/04 09:31
|
|
 |
נראים כמו המתנחלים
siv,
29/12/04 10:20
|
|
 |
69.
ימשיכו כך וימצאו עצמם מבודדים
פרחיה,
29/12/04 00:42
|
השימוש בסמלים ואסוסיאציות המתקשרים לשואת יהודי אירופה אינם זילות השואה ואף לא פגיעה בזכר הקורבנות. הם בסך הכל עוד הוכחה למי שזקוק, שהמתנחלים ירדו מזמן מהפסים. היום הם עוסקים בהכחשת השואה וטריויאליזציה גמורה שלה, והופכים עצמם לעוד פחות רלונטים ונסבלים משהיו לפני הקמפיין. כשיפונו יתפלאו להווכח שהם לבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
הפרובוקטור הוא שרון הדיקטטור
ל"ת
מיקי,
ת''א,
28/12/04 23:42
|
|
 |
67.
היגיע הזמן שיהיה שלום לכולנו
דורון,
מרכז,
28/12/04 23:01
|
כבר נמאס לשחק עם משחקי משיחיות ולשמוע הטפות על מאבקים שמשמעותם שפיכות דמים רבה ובעיקר הקטנת סיכויי הקיום של מדינתנו. אין כל הגיון שיהודי יהרוג את שכניו כדי לרשת אדמתם. זה כבר לא עובד כך היום. לכן צריך פשוט להפסיק את ההרג והפציעה הדו צדדית ולהתחיל לחשוב חיובי ורגוע על מדינה יהודית בצידה של מדינה ערבית ושתיהן ישכנו בשלום ויחיו יחדיו כאן בין הירדן לים. אני דור שני של לוחמים ובן לניצולי שואה שאומר שאין יותר מקום למאבק מזוין אם אפשר אחרת. העם היהודי ישגשג בארץ ישראל כשיהיה פה שלום. אז גם תגיע הפזורה לכאן ולא ההיפך. יהיה כדאי ואפשרי ונסבל וטוב יותר לנו כיהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
יש צדק גם בטלאי הכתום.
Metziuty,
28/12/04 22:50
|
כל עוד זה מבטא את רגשותיהם של המתנחלים, נבדוק את הרגשות.
יהודים גרמנים הרגישו נבגדים. וכך מרגישים גם המתנחלים, לפני שהיטלר שעלה לשלטון בבחירות דמוקרטיות יהודים עדיין הרגישו רצויים. תוך מספר שנים לאחר שהיטלר תפס את השילטון, הוא שינה את תפיסת הגרמנים, תלה על היהודים טלאי צהוב, והוביל אותם ישירות למשרפות. הם הרגישו עצמם גרמנים, אך תוך מספר שנים של תעמולת שמאלנים הם לפכו לאשמים בשפל הכלכלי שפקד את המדינה. הם הרגישו נבגדים, מסומנים בטלאי צהוב, רכושם הוחרם, והם נשלחו למחנות ריכוז שבחלקם היו שלטים בכניסה... העבודה משחררת...
הדימיון :- * כמו היטלר, גם שרון נבחר בבחירות דמוקרטיות * גם שרון באמצעות השמאלנים מאותת למתנחלים שאינם רצויים * גם בארץ תולים השמאלנים את אשמת אוסלו צבא ערפאת הרצחני, וקרבנות השלום במתנחלים * גם כאן מיעצים בציניות השמאלנים לשלוח את המתנחלים למחנות ריכוז לפיתוח איזורים של ערבים אחרים * גם כאן מחרימים את ישובי המתנחלים בתיהם ורכושם, או תמורת פיצוי אפסי, המשאיר אותם תלויים בממשלת שרון והשמאלנים. * גם כאן מפעילים על המתנחלים כח צבאי כדי לסלקם ממושבם * גם כאן כמו בגרמניה, משמיעים השמאלנים איומים על חייהם של המתנחלים
* דבר אחד עוד לא ברור האם שרון והשמאלנים יבנו משרפות למתנחלים
אבל המתנחלים לא מחכים הם כבר תולים על עצמם תלאים כתומים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מקשקש . . .
YZ,
29/12/04 07:03
|
ראשית, כדאי שתלמד להבדיל בין 'ימין' ל-'שמאל'. היטלר היה ימין פשיסטי ולא שמאל (גם המתנחלים 'ימין' ואיני עושה השוואה).
אתה מתגלה במלוא עליבותך כשאתה מזכיר ומשווה בין היטלר לשרון.
מעולם שרון לא אמר שהמתנחלים אינם רצוים. אם היום יבאו מתנחלים בעזה ויחתמו לשרון כי הם מוכנים להישאר שם תחת כל שלטון והם מקבלים על עצמם את האחריות, סביר להניח כי שרון לא יפנה אותם.
לא שרון הכריח את המתנחלים לשים על עצמם את הטלאי הכתום. זו היתה בחירתם העלובה.
על איזה מחנות ריכוז אתה מדבר. הנגב, הגליל, אריאל הם מחנות ריכוז?
על איזה פיצוי אפסי אתה מדבר? מאות אלפי דולרים תמורת בתים וחממות שנקנו ע''י המתנחלים ב-'כסף קטן' זהו פיצוי אפסי? למה מצפים? למיליוני דולרים? כי אם כן, אחרי שסיכמנו את העקרון, 'אפשר להתווכח על המחיר'.
לא זכור לי שבאותה תקופה הסתובבו היהודים בגרמניה עם נשק על עצמם, שניתן להם ע''י השלטון, כמו שיש למתנחלים היום.
מי שמשמיעה איומים על 'מלחמת אחים' זה התמנחלים עצמם.
הטענה לדמיון היא אך ורק במוח המעוות של אלו הטוענים אותה.
דבר אחד בטוח, אם זה היה תלוי בשמאל במדינה, לא היו שולחים חיילים לפנות את המתנחלים. השמאל ('הרע') היה משאיר את המנחלים במקומם עם הפלסטינאים ('הטובים').
עד להפצת התעמולה הנאצית ע''י המנחלים, חשבתי שהם פטריוטים הלוחמים על ביתם. היום אני סבור שהם סתם פסיכים הזקוקים לאישפוז בבתי חולים לחולי נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל הוא...
שלום עלינו,
29/12/04 00:24
|
שאם המתנחלים היו בשואה הם היו אומרים להיטלר ששטחי גרמניה שייכים להם ואין לו רשות לתלות אותם בשטחים ששייכים להם. אחר כך הם היו יורקים על החיילים הגרמנים כי ככה הם יודעים לעשות לחיילי צהל. הם היו נכנסים לבתי הגרמנים ומרביצים להם כי הם חיים על אדמתם.
מאוד אהבתי את הדברים הגזעניים שאמרת פה. זה רק מוכיח עד כמה אתה לא מעריך ומודע למה שקרה בשואה, כמה שאין לך מושג למה אתה בכלל חי בארצנו. אני שמח לראות שאתה חי על ערכים מעוותים, על שנאה לאנשים החיים איתך ויחיו איתך. עד כמה כבוד יש לך לשכנך שבין אם תרצה או לא- הם יחיו פה עוד שנים רבות. שמחתי לקרוא האשמות על כך ששמאלנים מאיימים על חיי מתנחלים, בעוד המתנחלים לא מאיימים על חיינו- הם הורגים אותנו ללא האיומים. למה אני שמח כל כך? כי אני יודע שאם אני צריך להתמודד מול ימנים כמוך- ידי על העליונה. אני לא דואג למתנחלים- הם ילדים גדולים ואחרי שצהל ייצא משם- מצידי שיחיו שם וירגישו מה זה להיות פליט. שייקבלו תעודות כתומות במקום הטלאי העלוב שלהם.
מדינה נאורה, אור לגויים...עאלק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סעו עוד דרומה אם לא טוב לכם
חן,
28/12/04 23:14
|
דבר אחד ברור שרון והשמאלנים לא יבנו משרפות למתנחלים אתם תבנו לעצמכם, שצה''ל יצא מהשטחים וישאירו אותך את מרזל ודומים לכם לבד . תושבי הגוש ורבים בהתנחלויות לא דומיים למרזל ולאנשים כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
לכל השמאלנים יפי הנפש
עוזי,
28/12/04 22:45
|
תחשבו מה אתם הייתם עושים אם היו זורקים אתכם מהבית שלכם.האם לא הייתם נלחמים.אבל אתם צבועים אז אני לא מצפה ממכם לכלום.בשבילכם טרנספר לערבים = גזענות טרנספר ליהודים= צדק. אז אני לא מצפה ממכם לכלום המדינה לא תיבנה עלכם.בעוד דור או שניים במקרה הטוב הילדים שלכם שיהיו בחו''ל יזכרו פעם שההורים שלהם ממוצא יהודי שהיו פעם בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תן לי בית חלופי וזרוק אותי !
ל"ת
אריה,
29/12/04 07:43
|
|
 |
מה באמת היו עושים . . .
YZZ,
29/12/04 07:17
|
תושבי שכונת הארגזים בת''א, אם היו מציעים להם להתפנות מביתם תמורת מאות אלפי דולרים? ... חלק גדול מהם עזבו בתים בחו''ל (הם או הוריהם) ובאו לארץ ממניעים ציוניים.
דוגמאות כאלו יש עשרות.
ההבדל בן 'הטרנספרים' שלך הוא לא צדק או גזענות. הטרנספר לערבים שדיברו עליו זה להעביר אזרח החי בטריטוריה של המדינה לטריטוריה שמחוץ למדינה. ה-'טרנספר' ליהודים שאתה מדבר עליו, זה לעביר אזרח החי בטריטוריה שמחוץ למדינה לתוך הטריטוריה של המדינה. יחי ההבדל הקטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טראנספר של מושבי לריווירה
Lavende,
29/12/04 00:26
|
|
 |
ההבדל
שלום עלינו,
28/12/04 23:59
|
ההבדל בין חכם לגאון הוא שחכם פותר בעיות שהגאון ידע לא להכנס לאותן בעיות מלכתחילה . מה שאני מנסה להגיד זה שאנחנו לא היינו מתנחלים באותם מקומות מלכתחילה! אין לי שום סימפטיה לאלה שנאלצים לעזוב- להפך! אני שמח על כך שנעשים צעדים למען בטחוני ובטחון ילדי השמאלנים. אני שמח לראות שגם הימין הבין ששטחים בעד שלום זו הדרך! גם בימי בגין וגם עכשיו אנחנו מחזירים את השטחים שכבשנו לבעליהם! אתה יודע מה? מצידי שלא ייתפנו- שיישארו שם ושצה''ל ייצא! אם אותה אדמה כל כך חשובה להם שיישארו שם ויחיו עם הפלשתינים כמו שהם חיו איתם עד כה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מעוניין שיעתיקו את הישוב
עמק יזרעאל.,
חם לי בקיץ,
28/12/04 23:23
|
|
 |
64.
יאללה,צאו כבר מגטו ''רצועת עזה''
מרכבה,
28/12/04 22:39
|
אין רכבת,ישלחו לכם אוטובוסים נוחים ממוזגים ומשאיות להעברת הרכוש. הכסף יחכה בבנקים. כל מי שעבר שואה היה מעדיף שואה כזאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
לא מוזכרכאן דבר על גוש קטיף
עמ''י,
28/12/04 22:39
|
ועל תוכנית הטרנספר! מי שמקשראת זה לגוש קטיף אוטומטית סימן שהוא באמת חושב שזה מה שעושים למתיישבים בגוש קטיף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
מרזל. אפשר היה לחכות ליום
ל"ת
הזכרון לשואה.,
28/12/04 22:36
|
|
 |
61.
פולחן המוות של הימין
רמי,
עמק חפר,
28/12/04 22:34
|
עברנו את הטלאי, חזרנו לרכבות, ומה עכשיו? אולי תאי גזים? אולי סלקציות? אולי ניסויים רפואיים בבני אדם? מה עוד ימציאו לנו המוחות הקודחים של בטלני הימין? שיהיה ברור: השואה המדוברת היא שברוך מרזל יצטרך לעבוד למחייתו, כמו גם מאות ואלפי עסקנים החיים שם מכספי אחרים, כספי חלוקה, כמו בגולה האהובה עליהם כל כך, ומשחקים אותה ''החלוצים''. אנשי גוש קטיף: בתל חי לא היו עובדים תאילנדיים, והתושבים הגנו על עצמם ולא טרטרו צבא שלם מסביבם ללוות את ילדיהם לחוג חלילית בנווה דקלים. אנשי ישע: הציונים האמיתיים בונים חיים ולא חיים מתרומות על קברי אבות (או שייחים). הדימויים שלכם נעשים שחוקים, ולא משכנעים - גם כשאתם מגייסים את השואה לצידכם. חזרו לשפיות, חזרו לחיים ועזבו את פולחן המוות המגוחך שלכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת ויציב ונכון ומעולה.
ל"ת
אריה,
29/12/04 12:06
|
|
 |
אחלה ! מסכים עם כל מילה
ל"ת
siv,
29/12/04 10:23
|
|
 |
יפה מאוד
חן,
28/12/04 23:05
|
|
 |
60.
גם יהודי, גם חכם, ולא מתכופף
נהנתי ממרזל,
28/12/04 22:32
|
|
 |
נהנתי ממרזל ?
Bolivar,
29/12/04 00:42
|
|
 |
59.
לא להתרגש מהשטויות של המתנחלים
המפנה,
28/12/04 22:24
|
הם פשוט ראו שלא מדברים עליהם איזה 2 דקות בגלל שאסון אמיתי קרה, ולכן הם משתמשים בפרובוקציות זולות בשביל למשוך את דעת הקהל.
תפסיקו כבר להתרגש מכל שטות שלהם, או-טו-טו הם מפונים, ברוך השם, ואז יהיה קצת שקט ושלווה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה היא שהם מתפנים... אלינו.
ל"ת
אריה,
29/12/04 12:05
|
|
 |
58.
לא הבנתי.
m,
28/12/04 22:22
|
|
 |
57.
תת-רמה
מגיבה,
28/12/04 22:21
|
|
 |
56.
ללא גבולות
חן,
ים,
28/12/04 22:21
|
לא היה להם לעולם גבולות בעבר תקפו חיילים ושוטרים,רצחו ערבים ובזזו רכושם, לכן אין פליאה כי אנשים שכאלו ללא גבולות לא בוחלים בכלום פשוט אנשים מגעילים שהיו צריחים לפני זמן רב להיות מנודים וניידחים מהחברה הישראלית. אם לפני 11 שנה בזמן אירועי חברון בו נרצחו עשרות פלס' במערת המכפלה לא הבינה אף ממשלה מה צריך לעשות עם יהודים אלה אוליי שתרעד בארץ המדינה והאדמה מישהוא יתאורר עדיף פעם מאשר אף פעם לא ,רק חבל כי הכל נכתב בדם, ברפובליקת הבננות בא אנו חיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אתם משחקים לידיהם
קרל רוב,
28/12/04 22:18
|
כל מטרתם היתה לעורר תשומת לב אתם בתגובות שלכם עושים בדיוק מה שהם רצו עדיף לא להגיב על מה שהפסיכים האלה עושים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
לפני שבועיים הייתי נגד
מני,
חיפה,
28/12/04 22:16
|
|
 |
באמת בחור עם עמוד שדרה...
ל"ת
חיים,
שומרון,
28/12/04 22:45
|
|
 |
אתה מסתומי המדיה.
שרון בונה עליך,
28/12/04 22:44
|
|
 |
לא הכתבות, מעשי המתנחלים...
ל"ת
YZ,
29/12/04 07:21
|
|
 |
53.
זו לא פרובוקציה יהודים להתעורר
ל"ת
כהן,
בית שמש,
28/12/04 22:07
|
|
 |
52.
עד כאן!!!!!פשוט זוואה
ל"ת
רוני,
28/12/04 21:59
|
|
 |
51.
מספיק אם הבחיינות של המתנחלים
יוסי,
צפון,
28/12/04 21:54
|
כבר 30 ומשהו שנה שאתם עושים כרצונכם ואנחנו השפויים שותקים. זהו זה נגמר מעכשיו לכולם ברור המשיחיים האלה כבר אין להם לגיטמציה ובקרוב נפגש בישראל השפויה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אפרים-אליוי-שרון-מה דעתכם?????
Ehad Haam-Zioni,
28/12/04 21:54
|
מרזל הוא ממש *נעים זמירות ישראל-במהופך*
למעשה הוא עושה מעשה בלעם: הא לקל(ק)ל ונמצא מברך.............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם שרון?
Philip Marlow,
28/12/04 22:16
|
גם שרון הוא ''אלטר אגו'' שלך?
מה עם ''גולום''?
אולי בכל זאת תתיעץ עם מישהו? פיצול אישיות עלול להוביל לאסון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
ללא משאל עם יהיה הרבה חרבן
ל"ת
בנימין,
יש''ע,
28/12/04 21:53
|
|
 |
וההוא ב-65 טוען שהשמאל...
YZ,
29/12/04 07:25
|
|
 |
48.
צדק מי שאמר ש-
מתנחלים מגעילים,
28/12/04 21:51
|
מה שהם עושים זו התכחשות לשואה!! כי אם הם משווים פינוי התנחלויות (בתמורה למקום מגורים חדש ופיצויים) לרצח ההמוני שנעשה בשואה- בו כל רכושם של היהודם נלקח מהם, כל כבודם נרמס ולפחות גם נרצחו......
אני חושב שצריך לאסור אותם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
דייי נמאסתם מתנחלים
עידן,
28/12/04 21:47
|
עד כמה תהיו חסרי בושה וללא גבולות. צאו לנו מהנשמה. אם אתם היהודים על הרכבות אז מי הם הנאצים? תתביישו לכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
המתנחלים דוחים אותי!!!!!!!!!!!
אורנה,
28/12/04 21:47
|
|
 |
45.
אי אפשר לפנות את צה''ל בלבד?
ברוך שמרוך,
28/12/04 21:45
|
ושהמטורפים שירצו להשאר שם ישארו. הרי ברור שתוך יומיים הם יעזבו לבד או יתחננו שאותו צה''ל, שהם יורקים לו בפרצוף, יחזור ויגן עליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
משיגים מטרה הפוכה !!!
ניר,
28/12/04 21:45
|
לא הטלאי ולא הרכבות, מתנחלים יקרים אם הייתה לי בעבר איזה אמפטיה אליכם הרי שהיא נעלמה לה עם הקמפיינים המטופשים שלכם. אני מציע לכם לעזוב את המציאות ההזויה והלא בריאה שאתם חיים בה ולבוא הביתה!!! נשמח לקראתכם רק בואו כבר. כל ההקבלה או משחק האסוציאציות הזה הוא לא נכון. יאללה בואו לא חסרים מקומות יפים בתוך הקו הירוק בי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
חבל,אתם עושים מהשואה
בת של חסיד,
אומות העולם,
28/12/04 21:39
|
מעבר לארץ נוחה וקבלת כספים כדי להקים בית. Stupid and poor people.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
תגידו, מה עם מפוני סיני?
ימית2000,
28/12/04 21:38
|
מישהו בכלל זוכר שפעם ישבנו שם? לאף אחד לא אכפת, לאף אחד זה לא מפריע, וזה בטח לא הביא לחורבנה של המדינה.
יאללה לצאת מעזה כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב מפוני ימית עזבו את המדינה
ל"ת
חבל.,
28/12/04 23:00
|
|
 |
אז?
ל"ת
DOG,
29/12/04 08:20
|
|
 |
41.
גירוש הוא גירוש ...
אברי,
הרי יהודה,
28/12/04 21:35
|
|
 |
40.
לברוך מרזל אין אלוהים!
אור,
28/12/04 21:32
|
|
 |
39.
הימין מלא שנאה כלפי כולם
y,
חול,
28/12/04 21:30
|
כלפי השמאל כלפי הערבים ובכלל כלפי כל מי שאינו יהודי שלא לדבר על הרוסים האטיופים האשכנזים לא ממש משנה יהודי או לא תלוי בויכוח -זו שנאה מרושעת המשתמשת בדת כבתירוץ לשנאה תתביישו לכם השנאה שלכם תבלע לבסוף גם אותכם עצמכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOU MADE ME LOUGH
alon,
29/12/04 05:05
|
WHO MADE ALL THE STATEMENTS AGAINST THE ORTODOX JEWS, AGAINST THE '''MITNAHALIM'' AGAINST THE SEPHARADIC JEWS, AGAINST THE YEMANIM, AGAINST THE RUSSIM, AGAINST THE ETYOPIM?? THE SMALL IN ISRAEL IS LOOKING MORE AND MORE LIKE HITLERS YOUTH WITH THEIR STATEMENTS. DO NOT TRY TO PLAY THE REVERSE.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
הלואי ועל הרכבות ההן היו כאלה.
ל"ת
נספה,
טרבלינקה,
28/12/04 21:22
|
|
 |
37.
I think he needs to go to jail
Arie,
28/12/04 21:19
|
I think those who use the holocaust as an excuse should spend the rest of their lives in jail!
This is simply a disggusting thing to do!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
yeah and the ext. small needs
girly,
29/12/04 02:14
|
|
 |
36.
פשוט
?!?,
28/12/04 21:15
|
משתמשים בהשוואה של השואה כדי לזעזע את העולם!!!!! כדי שאנשים יבינו שעומדים לגרש יהודים מביתם!!!! אף אחד לא מנסה להשוות את שרון להיטלר!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הרי אם היה רכבת בגוש קטיף,
כובע כתום,
28/12/04 21:08
|
הייתם מעלים בלילה את כל הפלסטינים הישר לקאיר בלי רכוש ,בלי כלום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
רק ללפיד מותר
יגאל מירושלים,
28/12/04 21:02
|
הזקנה מרפיח הכנר מג'נין אינם פרובוקציה ואינם מסכנים את בטחון המדינה את אחדות תושביה כי הם מהשמאל ורק הוא מה טוב לנו יודע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מרזל לא להאמין לטמטום
חנה,
פ''ת,
28/12/04 21:02
|
אין גבול לשטויות שאתה מדבר. התמונות לקחות אידיוט מהשואה אז איך לא יקשרו זאת . אתה אידיוט או עושה עצמך ואולי אתה סתם משוגע שפשוט זקוק לאישפוז ולא למאסר. אזרחית שנמאס לה מהטמטום שלך על חשבון ניצולי הזוועות בשואה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
לעולם לא עוד
ודווקא משום כך,
28/12/04 21:00
|
לגבי הסיסמא '' לעולם לא עוד '' כולם מסכימים.
איך מונעים את הפעם הבאה ?
1. מתחזקים, ע''י חלוקה נכונה של משאבים, לחינוך, לבריאות, לרווחה, ולא זורקים כסף על כמה תמהונים.
2. מצטרפים למשפחת העמים, ומכבדים את החוק הבינ לאומי.
לכו תפריחו את הנגב, ותפסיקו לעורר פרובוקציות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד! מילים כדורבנות
מאמין,
28/12/04 21:41
|
אתה צודק, ואני אומר את זה בלי שמץ של ציניות.
להתחיל להשקיע במה שחשוב ולא בכמה גבעות חסרות תועלת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
תתעוררו!מה עובר על ניצולי הזוו
אחת שבאמת אכפת,
יוצא הזוועות,
28/12/04 20:59
|
עברתם את כל הגבולות!!!! צעקתכם עברה את גבולות הזעקות של הנרצחים והנטבחים בידי הצורר הזוואה האמיתית ניצולי הנאצים עד מתי תמשיכו להשפיל את יוצאי מלחמת העולם השניה. אינני עורכת דין אך מוכנה להיות הראשונה שתעיד על עוגמת הנפש .אינני מבינה באיזו זכות אדם חסר מצפון העלה פרסום זה וחברת הפרסום שנותנת לכך יד. די הלוואי ויעשה מעשה ויתבע אתכם אדם עם מצפון ואני אודה לו מקרב לבם של ניצולי הזוועות. די!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
Sharon s TRANSFER is illegal
ran,
28/12/04 20:58
|
|
 |
התנחלויות והחזקת עם בלי זהות
??????,
28/12/04 21:24
|
|
 |
ההתנחלויות כן חוקיות!
ירון,
חיפה,
28/12/04 22:07
|
התנחלויות = שעיר לעזאזל אוסלו = כישלון התנתקות = התאבדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה=אידיוט
ל"ת
המתמטיקאי,
28/12/04 22:21
|
|
 |
29.
מי מכם זוכר את גירושם של 400
הפעם זה יהיה,
במשאיות!,
28/12/04 20:57
|
רוצחי העם היהודי שזוהו כאנשי חמאס (כאילו יש הבדל בין קבוצת נאצים אחת למישנה). מיד קפצו כל ה''שפויים'' וה''הומנים'' והדואגים ל''חפים מפשע'' וזעקו - ''גירוש גרוע ממוות..''. כן! זה מה שחלאת האדם הזו זעקה. אז שאלתי למה באמת מתאכזרים כל כך ל''מסכנים'' האלה וזורקים אותם לשלג הלבנוני, למה לא מבצעים בהם ''רצח מתוך רחמים'', כדי שלא יסבלו מן הגירוש. שצביעות ושנאת ישראל הולכות ביחד, כבר אמרנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני הייתי מגרש את ה.....
יוסי,
28/12/04 21:51
|
כבר מחר הייתי מגרש את ברוך מרזל וחבריו המתנחלים הקיצוניים במשאיות לא ללבנון אלא לדרום מזרח אסיה רחוק ככל האפשר. אם צריך נהג למשאית הגרוש אני מתנדב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גירוש אנשי חמאס הייתה שגיאה כי
קאפיש,
28/12/04 21:22
|
זה חיזק את החמאס.חוץ מזה,גורשו לכלום,לקור ולא לארץ שלהם +פיצויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
הכי טוב, לא לפנות אותם
YZ,
28/12/04 20:54
|
שישארו שם. כל הסיכויים שגם אחרי ההנתקות של צהל, הפלסטינאים לא יתקרבו אליהם. מי יודע? אולי הם חולים באיזה מחלת נפש מדבקת בלתי מזוהה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
יהודים, למה אתם משאירים את כל
אחים שריפה,
עיירתנו בוער,
28/12/04 20:51
|
העבודה למתנחלים? האם טרם קלטתם שאתם מובלים כצאן לטבח? עשרות שנים, בהן כל הויתורים הנפשעים הביאו עלינו רק מוות והרס לא הספיקו לכם? אתם לא קולטים שגירוש יש''ע הוא צעד עצום לקידום תכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל, בלי שהערבים יצטרכו אפילו להתאמץ? אתם חושבים שזה ייגמר ב''מתנחלים'' כי כל השנים חלאות אדם מסוג עמוס עוז טמטמו אתכם בשקרים מתועבים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
''פרובוקציה''? מגרשים או לא
פרובוקציה נגד,
המתנחלים!,
28/12/04 20:48
|
מגרשים אותם מבתיהם? לא נעים לכם, אבל לא רק שלא אסור, אלא, חובה להשוות לשואה, כי כל התסריט מוביל לשם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!
איציק פליציק,
28/12/04 21:36
|
הרי ברור שאם כל ה-20 מתנחלים ו-100000000 החיילים ששומרים עליהם יעזבו את גבעות עזה החסרות תועלת, יבוא צורר פלסטינאי, ישתלט על המדינה, יקים פה מחנות השמדה וגטאות, יכניס לשם את כל היהודים ובמשך 6 שנים יהרוג אותם לאט, לאט בשיטות מזעזעות ומגוונות עד שישמיד 6 מיליון יהודים - בדיוק כל אזרחיה היהודיים של המדינה - . הרי ברור שזה -בדיוק- מה שיקרה אם נצא מעזה. אין לי ספק בכך.
נ.ב. אתה אידיוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל השוואה לשואה מגמדת אותה
יעקב,
דרום,
28/12/04 21:06
|
כל המשתמשים בשואה גורמים לכך שהאירוע הקשה ביותר בהיסטריה האנושית יתגמד. צריך להיות או טיפש או רשע כדי להשתמש בשואה כהשוואה לכל דבר אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם יודעים גם לחשוב, או רק
תפסיקו לדקלם!,
התחילו לחשוב,
28/12/04 21:42
|
לדקלם שטויות?! בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותנו! היום זו מדינת ישראל. אתה תחכה לתוצאות הסופיות כדי להשוות? אז יש לי הודעה בשבילך, אתה בוודאי כבר לא תהיה, ואם תהיה, בנס, לא יהיה לך לפני מי לעשות את ההשוואה! אידיוט! מה מתגמד? אז הגרמנים היו יעילים יותר מחמיילניצקי ומן הערבים, so? אז מה שחסר לערבים ממלאים היהודים. הרי אנשים כמו ביילין כבר שנים רבות מדריכים את הנאצים הערבים. ממשלת ישראל מבצעת את שלבי תכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל! ואין זה משנה כלל! היהודים תמיד סומנו, בכובעים מגוחכים, בטלאים צהובים, שזו היתה המצאה ערבית, למי שאינו יודע, הנאצים רק שאלו אותה מהם. המתנחלים סומנו מזמן, שר בישראל הורה לסמן את תוצרתם. כל ההשוואות שעושים המתנחלים, לא רק לגיטימיות, אלא, מחוייבות המציאות! זו המציאות! אז תרשה לי להגיד לך - השואה אכן מתגמדת לעומת מה שעושים יהודים נאלחים ליהודים צדיקים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם באמת מטורפים!
ל"ת
בני,
ב''ש,
28/12/04 21:03
|
|
 |
25.
זאת לא פרובקציה
אלי,
רעננה,
28/12/04 20:45
|
זאת האמת שאתם מתכחשים לה ברשעות. כי אצלכם האהבה לערבים והשנאה למתנחלים עברה מזמן את גבולות ההיגיון. אתם חוששים שהמסר יזעזע את מדינת ישראל. אכן כך יקרה ולא תהיה שום התנתקות - מקסימום התנתקות שלכם ממדינת ישראל תסעו לתאיילנד או לכל אי במזרח הרחוק עזבו את מדינת ישראל לנפשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה רוצה? לא מובן בכלל
ל"ת
ניר,
28/12/04 21:46
|
|
 |
24.
time to go
Daviv,
NYC,
28/12/04 20:43
|
start packing your stuff, it is just a matter of time till you will have to move out of Gaza. all this provocation is not going to help you. Thanks to your good friend Yegal Amir, this evacuation could never have happen with a left wing government but because this is a right wing government, it will happen very soon. good luck with the rest of your life some where else in Israel, it's time to go.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
בזמן שבחדשות דנים על כרזות...
רונית,
28/12/04 20:41
|
בזמן שבחדשות דנים על כרזות וטלאים - תושבי הגוש מטווחים ולפי תוכנית שרון, בקרוב יהיו מגורשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
דמגוגיה זולה...
JACK,
28/12/04 20:38
|
חבורת דמגוגים מתלהמים, נמאס כבר מבזבוז ההחיים, הזמן והכסף שהולך על המתנחלים והגבעות חסרות התועלת של עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לא לפנות אותם. לפנות רק את צהל
יוש,
28/12/04 20:37
|
מי שלא יתפנה עד המועד אותו תקבע הממשלה, שישאר במקומו ויהפך לתושב של הרשות הפלשתינאית. רק צהל צריך להתפנות מהשטחים אותם החליטה הממשלה לפנות. התושבים - אם הם כל כך דבקים בהשארות שם, שישארו. רק שלא יגררו אותי ואת בני להמשיך ולשרת שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה אתה לא מעודכן
שושי,
רעננה,
28/12/04 22:34
|
|
 |
הוא באמת לא מעודכן
אהוד,
י-ם,
29/12/04 11:30
|
צה''ל כבר כאילו לא שםצה''ל יושב עם ידים בכיסים כמו שהשוטרים הבריטים ישבו בזמן המנדט ונותן למחבלים לטווח טריטוריה יהודית. ואם מישהו ישאל במה זה דומה לבריטים התשובה פשוטה גם הבריטים מנעו מהיהודים להגן על עצמם. כך שאם צה''ל יתפנה לפחות לא יהיה מי שיגן על הערבים. נכון יאמר מי שיאמר שלמתנחלים אין נשק כמו שיש למחבלים אבל אל דאגה הם יחפרו מנהרות מכיוון הנגב המערבי ואחיהם האוהבים שהם לא מעטים יספקו להם. ושרון? הוא לא ילחם בזה הוא יהיה הכלא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא חביבי, אתה לא מעודכן.
YZ,
29/12/04 07:35
|
הכן מספר החיילים הדתיים לא קטן. אבל רחוק מאוד מלהיות 'רוב' (אלא אם כל מי שאומר פעם ביום 'ברוך השם' הוא דתי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא חביבי, אתה לא מעודכן.
YZ,
29/12/04 07:33
|
הכן מספר החיילים הדתיים לא קטן. אבל רחוק מאוד מלהיות 'רוב' (אלא אם כל מי שאומר פעם ביום 'ברוך השם' הוא דתי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק כך.הם בוגרים ואחראים
חייל,
28/12/04 21:29
|
|
 |
20.
חשוב!!!!!!!
רותם,
תל אביב,
28/12/04 20:36
|
המתנחלים הללו עברו כל גבול,לא ייתכן שקבוצה של פנאטים תנסה להכתיב לעם שלם מדיניות קיצונית,לא ייתכן שישתמשו בשואה עמ''נ לספק פרובוקציות בשתי מילים ''לכו לעזעזל'' אני מקווה שבני לא יצטרך לשרת חבורה של קנאים כמוכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן קבוצה של פנאטים מתועבים
לא נשכח!,
ולא נסלח!,
28/12/04 20:53
|
מכתיבה למדינה הזו את אבדנה! שנאת ישראל העבירה את השמאל על דעתו ועל אנושיותו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה שירתת אתה, בגלי צה''ל?
ל"ת
משרת,
28/12/04 20:50
|
|
 |
ואני מבין שאתה משרת בשטחים
מישהו,
28/12/04 21:33
|
ונהנה מכל רגע לשבת בתוך החרא של עצמך על מנת להגן על המתנחלים שעומדים לירוק לכל חייל בפרצוף כשיחל הפינוי.
אני לא מבין מדוע אומרים שהמתנחלים הם קו ההגנה של ישראל, הרי זהו הצבא! המתנחלים לא יסתדרו בלי הצבא גם לא 5 דקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני מבין...
ישראל,
29/12/04 22:08
|
כי לך יהיה יותר נח אם ניסוג מכל ה''שטחים'', ואז נצטרך להגן על מה שנשאר ממדינתנו הקטנטנת מתוך הגן של ביתך כדי שהבן החייל יהיה קרוב לסינר של אמא, נכון מותק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
גירוש גרוע מתמונות!
ל"ת
יוספי,
28/12/04 20:33
|
|
 |
18.
גירוש יהודים זה רע בכל מקרה
יוני,
28/12/04 20:32
|
|
 |
17.
מישהו שם לב אם בתוך הקו הירוק
Katom,
28/12/04 20:32
|
יש מחנות השמדה? כי בגוש קטיף יש באמת גטאות! גטאות יוקרה כמו ההתנחלויות, וגטאות אמת כמו המחנות הפלסטינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אולי זה לא מרזל
אהוד,
י-ם,
29/12/04 11:31
|
אולי לא מרזל הדביק את המודעות אולי ערבים הדביקו ואז יתברר לנו שמותר להשתמש בשואה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחנות השמדה אין . . .
YZ,
28/12/04 20:50
|
לאומת זאת, בתי משוגעים יש בארץ בשפע. אפשר להעביר את מרזל ושכמהו, לא ברכבת אלא באוטובוסים, ישר לבתי המשוגעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחנות אמת של הפלסטינאים???
ציונית,
29/12/04 02:09
|
מה ואתה לא עושה זילות לשואה? אם לא שמתם לב זילות השואה היא ה''לוקסוס'' שהשמאל הקיצוני נהנה ממנו כבר שנים.
ומרזל הוא נורא קיצוני,הקצה השני של השמאל הקיצוני. לכל בוגד ומשתף פעולה עם המחבלים יש תשובה מהצד הקיצוני השני... שני המחנות הקיצוניים עושים נזק למדינה כל אחד בדרכו שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
Oh, there goes again
Bolivar,
28/12/04 20:31
|
|
 |
15.
מרזל, הפלת את השמאל
אבי,
28/12/04 20:30
|
אם הם עצמם מקשרים זאת לגוש קטיף, הם בבעיה חמורה. סימן שהשואה נמצאת בפתח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מנחם ויוני הפשיסטים
אורן,
28/12/04 20:30
|
|
 |
13.
רק ערבי המנגן בכינור 10 שניות
כנר על הגג,
28/12/04 20:29
|
רק ערבי המנגן בכינור 10 שניות מזכיר את השואה. רק השמאלנים רשאים לקרוא למתנחלים בשם ימין קיצוני, שם שבו הם קןראים גם לנאצים. רק למעריצי רוצח ההמונים סטאלין יש זכות להחשיב את עצמם כאנטיתזה של היטלר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הימין הפך את השואה לבדיחה
דש,
28/12/04 20:29
|
בכל עם ישנה כמה פרות קדושות שאיש לא נוגע בהם והנה הצליחו אנשי הימין לשחוט את התרגדיה של העם היהודי ולהפוך אותו לכלי לנגח את ניצולי השואה וזכר הקורבנות ולהפוך אותו לבדיחה ואכשיו שניפרץ הסכר אין יותר סיבה ליום הזכרון אפשר לסגור את יד ושם וכל זאת כדי לקדם את הסהרוריות והמשיחיות של קבוצה קטנה ומבוטלת בישראל והפעולות האלה מכינות את חילי צה''ל למצב שלא תהיה בעיה מוסרית להחזיר באש כשיהיו מותקפים בזמן פינוי המתנחלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאל קיצוני עושה את זה הכי טוב
ל"ת
ציונית,
29/12/04 02:02
|
|
 |
11.
טוב,אין רכבת בגוש קטיף
אזרח,
28/12/04 20:29
|
וגם לא ביו''ש. פיספסתם. כך אתם גורמים לזילות השואה דבילים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כספים לשמאלנים, רכבות לימנים.
ל"ת
אירופים משלמים,
28/12/04 23:32
|
|
 |
10.
לא יאומן
אסף,
מרכז,
28/12/04 20:28
|
כשקראתי את הכתבה די הזדעזתי, אבל הכי הרג אותי היו התגובות! כאילו מה?! אתם בעדם!? שהם משווים את עצמם לשואה?? איזו מין השוואה זו, זה פשוט מחריד! גירוש המוני ורצח של 6 מיליוןלא משתווה בכלל לפינוי של כולה כמה אלפים, שתקועים כמו עצם בגרון באמצע האוכ' הפלשתינית שגם ככה לא היו אמורים להיות שם! אני מתגייס עוד כמה חודשים והדבר האחרון שהייתי רוצה לעשות זה להגן על מתנחלים באמתע שום מקום תוך כדי הפרת זכויות האדם של עשרות אלפי פלשתינים. אני לא סרבן חס ושלום אבל אני לא מוכן לההירג בשביל איזה פנאט שמוכן להקריב הכל רק למען האידיאולוגיה. יישר כח אריאל שרון על ההחלטה האמיצה של הפינוי, רוב הזמן אני מתנגד למדיניות שלך אך זו החלטה מצוינת שרק חבל שלא חשבו עליה קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו תחילת גרוש יהודים מהמדינה..
ל"ת
אל תתפלא,
28/12/04 23:24
|
|
 |
9.
a happy solution
Bolivar,
28/12/04 20:27
|
leave those id--ts there & quit let's see if they will need to be evacuated by the PA or they will evacuate themselves - free of charge
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
יותר מהכל, טיפשות.
מיכאל ברגמן,
28/12/04 20:25
|
נכון שהם פוגעים ברגשות של אנשים עם הדמגוגיה שלהם, אבל יותר מהכל הם פוגעים בעצמם ובתדמית שלהם שגם ככה לא משהו.
על כך נאמר ''יורים לעצמם ברגל''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אלו הם חבורה של חלאות!!!@@@
אורן,
28/12/04 20:24
|
שיכניסו אותם לצינוק, גם היטלר השתמש בדרך הדמוקרטית, מרזל=גזען, פאשיסט,זוהמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
למה אתם נותנים לנבלות האלו במה
Avi Ecuador,
28/12/04 20:22
|
|
 |
בוגדים כמוך מקומם בעזה עם אחיך
לשמאלן מתחזה,
28/12/04 21:34
|
|
 |
זה בדיוק הרעיון !
לימני מטורף,
Ecuador,
28/12/04 22:43
|
זה בדיוק הרעיון - מקומם של ''האחים הערבים'' שלי בעזה. מקומם של החברים המתנחבלים שלך (ושלך) אינו בעזה. למעשה, הייתי מעדיף שגם לישראל לא תחזרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאן מדינת יהודים אתה וכמוך אף
לשמאלן מתחזה,
28/12/04 23:01
|
פעם לא הייתם יהודים, ולא הרגשתם שאתם יהודים. כך שלך ולכמותך אין מה לעשות במדינה הזאת. מדינת ישראל היא מדינת יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאן מדינת ישראל הדמוקרטית
לימני מטורף,
Ecuador,
29/12/04 01:52
|
עם כל הכבוד, ואין לי יותר מדי כלפיך, אני יותר יהודי משונא בני אדם כמוך.
מדינת ישראל קמה כמדינה דמוקרטית ושוויונית, והמיעוט המטורף אליו אתה משתייך לא יגרור את הרוב לגזענות, שנאה ומלחמה.
תתחיל לארוז, תת-אדם שכמותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תשכח לארוז...
Avi Ecuador,
28/12/04 22:37
|
אל תשכח לארוז את הפה המלוכלך שלך כשעת הפינוי תגיעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
זה מה שפאנטים עושים
Y,
חול,
28/12/04 20:14
|
הצד השחור של הדמוקרטיה זה הפאנטים שמקבלים קול ע''י אותו שיטה אותה הם דורסים בבוז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עובדה שמרגמות נופלות ולא מזיז
דני,
28/12/04 20:41
|
לממשלת ישראל. 40 מרגמות נפלו מתחילת השבוע והצבא כמעט שותק. זה הבלדה ולאט לאט אנחנו מתחילים לא לעמוד על שלנו ולהכנע לגויים. בשביל פרס נובל לשלום הממשלה סוחבת אותנו לאסון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת לדייק בהגדרת הדברים
ד'ר למדעי מדינה,
29/12/04 01:00
|
מתנצל שאיני יכול לגלות את שמי. זה פשוט מסוכן בימים הטרופים האלה. אציין רק שאיני ימני כלל ועיקר. מצב מדאיג אותי לאו דווקא מבחינת המתנחלים , אף כי מעבר למחלוקת אידיאולוגית , אני רואה בהם אזרחים ובני אדם בדיוק כמוני, ומה שאסור למדינה לעשות לגבי, אסור לה לעשות אף לגביהם. . מעבר לכך אני דואג גם לעצמי, למשפחתי, לכולנו. היום עושים את זה להם, ומחר יעשו למישהו אחר. כך זה הולך תמיד במצבי הרס הדמוקרטיה. ובנוגע לתגובה קודמת: זה לא הבלגה - זה הפקרת דמם של אזרחי המדינה על ידי מדינתם. משמעות הדבר היא שמדינה מסרבת לקיים את חובתה הראשונית והבסיסית בפני אזרחיה: להבטיח את חייהם. החובה הזאת קודמת לכל חובות האזרחים בפני המדינה . זה עיקרון קלאסי המונח ביסוד עצם הקיום של כל מדינה באשר היא. לפי אמנות חברתיות שעל בסיסן נוצרה מדינה מודרנית, במיוחד על פי אמנה חברתית כפי שהיא נוסחה בתורתו של ג'ון לוק (אנגליה, מאה ה-17), תגובת האזרחים למצב בו מדינה אינה מקיימת את חובתה זאת (וכן שאר חובותיה שעל פי אמנה חברתית בינה לבין אזרחים) - מרי, מהפכה. אין אף מדינה בעולם, שמתנהגת כך כלפי אזרחיה שווי זכויות - רק מדינת ישראל שקמה כתשובה לאנטישמיות והשואה , כהתגלמות העיקרון: ''לא עוד!'' אז אם אלה המשווים את המצב הסוריאליסטי שנוצר כאן הם ''קיצונים'', עושים ''פרובוקציה'' ו''מסכנים את הדמוקרטיה'' – אז איך ניתן לכנות את המדינה הזאת שעושה לאזרחיה את מה שהיא עושה. ועוד לא דיברתי על כך שגירוש האזרחים בכפיה ממקום מגוריהם מהווה הפרה בוטה של זכויות האדם והאזרח לפי אמנות בינלאומיות, והפרת חוקי יסוד של מדינת ישראל כשלעצמה (חוק כבוד האדם וחירותו); במילים אחרות, מדובר בפשע נגד האנושות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מחריד! מזעזע! לקרוא...
מנחם,
מרכז,
28/12/04 20:11
|
מחריד ומזעזע לחשוב שלאחר 50 שנות מדינה, החלטנו גם אנחנו ללכת בדרכם של אובינו!
אני אכן לתומי איני רואה את ההבדל בין גירוש לגירוש!
גם הגרמנים הנאצים (יימח שמם) מוכנים היום לשלם פיצויים למי שגורש!
במה אנחנו שונים מהם?! בזה שהם שילמו רק לאחרי 50 שנה, ואנחנו ''עם הרחמנים'' מוכנים לתת מקדמות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מרחמת עליך!!
א,
28/12/04 21:55
|
צריך להיות טיפש מאד גדול בשביל לא להבין את ההבדלים. חבל לבזבז תזמן כדי להסביר לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה באמת לא מבין את ההבדל?
אחד,
28/12/04 20:54
|
בין גירוש למחנות המוות ותאי הגזים של אושוויץ לבין מעבר לארץ המולדת שלך - ישראל.
אתה לא מבין שעזה היא לא חלק ממדינת ישראל. גם ממשלות הימין סירבו לספח את רצועת עזה לישראל (מסיבות מובנות). אתה מעדיף שרק יוציאו משם את הצבא וישאירו את המתנחלים שם לנפשם? מה אתה בדיוק רוצה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך טעות
קול קורא במדבר,
28/12/04 23:46
|
מותק אחד, זה כן היה גירוש: קודם לגיטאות, אחר-כך למחנות עבודה ומפעלים. רק אלה שלא יכלו יותר לעבוד נשלחו לתאי-הגאזים. קצת סדר בבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני רואה הבדל אחד - את הגירוש
יש הבדל, הפעם,
היהודים מגרש,
28/12/04 22:43
|
ההוא עשו גרמנים, את הגירוש הזה עושים יהודים. זה כל ההבדל! וזה לא סוד שיש בארצנו טינופות, בהם שרים וחברי כנסת, שלא לדבר על ''אנשי רוח'' המסיתים כבר שנים רבות לרצח מתנחלים! אם את רואה הבדל, אז משהו משובש אצלך לגמרי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הם שרים
שטרן,
28/12/04 20:10
|
הם שרים : נלך כולנו לפיצ'יפוי כי שם נמצא את השלום ! קודם , אלה לא סוגדים את הגוי כסימן , נקריב בעליהום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מה רע ב''לעולם לא עוד''?!
יוני,
28/12/04 20:03
|
אם מישהו חושב שזה לא דומה למה שעומדים לעשות בגוש קטיף - אין לו שום סיבה להרגיש נפגע מהכרזה.
אני אישית דווקא מתקשה שלא להשוות. אמי ע''ה לא הייתה מאמינה שבמדינה היהודית יגרשו יהודים מבתיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קוצר ראייה ילדותי.
יפעת,
דרום הארץ,
28/12/04 21:02
|
יגרשו יהודים?!! ומה עם כל ההרוגים ה י ה ו ד י ם שיפגעו כתוצאה מכך שנישאר שם?!! יוני היקר, אתה סובל מקוצר ראייה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תאמין יוני תאמין
tt,
28/12/04 20:45
|
|
 |
1.
על ראש הגנב בוער הכובע
יוני,
28/12/04 20:01
|
לא כתוב שם שיש קשר לפינוי בגוש קטיף. מי שמקשר את זה לפינוי בגוש קטיף עושה זאת על אחריותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור
23123,
28/12/04 21:47
|
זה בכלל פרומו לתוכנית ''רכבת ההפתעות''. פינוי? התנתקות? מה פתאום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בטח קשור לאסון רעידת האדמה
ל"ת
YZ,
28/12/04 20:46
|
|
 |
גאון! אתה פשוט גאון!!!
גאון!!!!!!!!!!!,
28/12/04 20:22
|
|
 |
שיחקתם אותה יהודונים
גבלס,
דרזדן,
28/12/04 21:30
|
כשאנחנו שלחנו יהודים להשמדה ברכבות (וחצי מהם או יותר מתו עוד בדרך), הסתרנו את זה מהעולם עד סוף המלחמה. אבל הנה אצלכם באמת יש פתיחות - שולחים יהודים למקום מגורים חדש, משלמים להם מיליארדים, נותנים להם תמיכה כלכלית, פסיכולוגית ומה לא, ובסוף אומרים שמה שאנחנו עשינו להם זה אותו דבר. ואנחנו השמדנו יהודים כי חשבנו שהם עם חכם. וואלה חבל.
הגב לתגובה זו
|
|