 |
31.
berega she en shalom-en lahem
shum shetah,
harei ze..,
31/12/04 22:10
|
amur lihiyot : shtahim tmurat shalom. az al ma hem medabrim.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
גם התנחלו באופן לא חוקי בארצנו
אולג,
מעלה אדומים,
31/12/04 17:51
|
|
 |
29.
מעניין שה''חוקים'' מאד ברורים
ל"ת
מכוון מסויים,
אחד !!! נמאס,
31/12/04 16:45
|
|
 |
28.
איך הוא עובר בין עזה לגדה???
ל"ת
לפני 67' לא היה,
מעבר!!!!!!!,
31/12/04 16:43
|
|
 |
27.
מלחמת בני האור בבני החושך
נועמי, פורטוגל,
31/12/04 15:55
|
תרומתם של יושביה הערביים של ארץ ישראל ידועה לכל. הם הפריחו את השממה, תרמו להתפתחותה, תרומתם למדע ידועה בכל העולם, זכו בפרסי נובל הרבה מעבר לפרופורציה שלהם באוכלוסיית העולם, ומעל לכל מוסריותם מהווה דוגמא וסמל לכל עם ועם. לעומתם היהודים, למה הם הגיעו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך חיים?
girly,
01/01/05 04:53
|
את הרי סתם עושה עכשיו פרבוקציות? כותבת משהו שהוא מכון לגבי היהודים ומחליפה את זה בערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לתת המשולש, ואדי ערה לפלסטין!!
ל"ת
2מדינות ל2 עמים,
31/12/04 15:07
|
|
 |
25.
הכתבה המקורית
יהושפט,
31/12/04 15:06
|
|
 |
24.
להזיז את קו הרכבת
יוסי שני,
חיפה,
31/12/04 15:06
|
|
 |
you are nuts
michael grant,
iowa usa,
31/12/04 20:20
|
the west bank as it is called in NOT recognized by any country exept Jordan and Egipt. they want to push us out of this world so if you move this line you should move the Tel Aviv Haifa line about 5-10 KM WEST. this will be the start wake up and smell the conspirecy, you tel a lie long enough and they will belive you. now they clame that jews is a new religien or as they say it is not a religion just zionisem to steel the land from the muslems
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
בנייה לא חוקית במזרח ירושלים!!
ל"ת
ידעני,
31/12/04 14:46
|
|
 |
22.
האוייבים שלנו שוחרי חוק....
ל"ת
ציוני,
31/12/04 14:44
|
|
 |
21.
ערבים תמיד בונים בנייה חוקית..
ל"ת
''שוחר צדק'',
31/12/04 14:33
|
|
 |
20.
מופע האווילות הישראלי נמשך.!!!
נועמי,
פורטוגל,
31/12/04 14:29
|
כמו בתצוגה מוזיאונית בלתי נגמרת, נמשך מופע האווילות של הכיבוש שאין לו תכלית וסיכוי. תחחילה חורבות ימית ושארם -שייך ,( ''עדיף שארם על שייך על שלום'' - אמר האוויל הביטחוני ההוא..), אח''כ חופי טאבה, אח''כ חומת ההפרדה הגזענית והסיפוחיסית, ועכשיו בדרך חורבות גוש קטיף ורצועת עזה ( ''..נצרים היא כמו נגבה ותל-אביב'' - אמר האוויל הביחוני הנוכחי..) ועכשיו קבלו את המופע האור-קולי של ''בין הרים ובין סלעים'' אצה לה רכבת הסיפוח והכיבוש גורפת הון וגוזלת קרקע פלשתינית - וכל אדם יודע, גם הימין בישראל, בתוככי ליבו - הסיכוי של הרכבת הזאת להתנהל בשטחי הכיבוש הוא בערך כמו שמשה דיין יקום לתחיה...!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את גם ימנית וגם שמאלנית?
ל"ת
מוזר,
01/01/05 04:51
|
|
 |
stay out and shut up
michael grant,
iowa usa,
31/12/04 20:25
|
it is good you are out of Israel stay out we do not need you you will give Tel Aviv as the muslems have a claim for it they also have a claim for Spain read history and the famuse Quran once a muslem place it is forever a muslem place and the conqest of the world is on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי דבריך, בקרוב נירא אותך ...
YZ,
31/12/04 17:03
|
יחד עם טלי פחימה.
לא ברור אם שמך נועמי ואם את בפורטוגל. מה שבטוח, שבקרוב בטח תעשי משהו שבעיקבות כך תעצרי ואז נדע גם את שמך האמיתי.
בקרוב . . .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סתם מתוך סקרנות מי את נועמי???
ל"ת
דוד,
31/12/04 15:20
|
|
 |
אוויליות כזו לא שמעתי הרבה זמן
ד,
ירושלים,
31/12/04 14:52
|
כל יום אני נדהם מחדש ממסע הטיפשות והאוויליות של מישהו.. היום את הזוכה בפרס... טוב לראות שאת כבר הבנת מזמן מה צריך לעשות שם בפורטוגל... בזמן שאנו שגרים בצד השני של הכיבוש (אוניברסיטה העיברית ליתר דיוק) מנסים להתמודד עם הבעיה. עם לא הבנת עדיין כנראה שלעולם לא תביני מה עובר לפלשטינים בראש זה רק לגרום לנו כמה שיותר בעיות ועם הם לא עושים זאת ע''י רצח חפים מפשע (בגלל הגדר ה''גזענית'' כהגדרתך) אז הם ינסו זאת ע''י דרכים אחרות. הרכבת לירושלים ובירושלים הם שתי פרוייקטים מאוד חשובים שיעזרו לישראל לכן ההתנגדות הפלשטינית. אם לא זה הם ימצאו משהו אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אפשר להריץ על זה את
המעבר הבטוח,
31/12/04 14:26
|
אי אפשר לתת לפלשתינים לנהוג דרך ישראל עם מכוניות שהם עלולים להעמיס בחומרי נפץ שתספק להם פרחיה או פחימה, אבל צריך לתת להם מעבר בין הגדה לרצועה. רכבת יכולה להיות הפתרון.
לרכבת ישראל יש טרמינל באשדוד, ותוכניות הרחבה למחסום ארז, וניתן לשים מסילה שתתחבר לקטע שבין מודיעין למבשרת, ותגיע לרמאללה. המסילה לאשקלון מתחברת למסילה לירושלים בלוד, כך שאין סכנה של פיצוץ הרכבת בתל אביב, אך הקרונות יהיו חייבים לספוג פיצוצים מבפנים, הדלתות יצטרכו להיות נעולות למשך כל המסע, ומערכת האוורור תצטרך לוודא שחומרים כימים לא יצאו מהרכבת החוצה. אנחנו מכירים את בני דודינו, ויודעים שהם ינסו לנצל את המעבר הבטוח כדי לרצוח ישראלים. הרכבת יכולה להקשות עליהם לרצוח בנו, אך לאפשר מעבר בטוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
yesh metosim-ma pitom maavar
ל"ת
al ma ata,
medaber,
31/12/04 22:12
|
|
 |
על מה אתה מדבר?
יוסי,
31/12/04 14:56
|
אסור שיהיה שום מעבר בטוח או לא בטוח בין עזה לבין יהודה ושומרון. מה הפלסטינים עשו טוב שמגיע להם פריויליגיה כזו? ואנחנו עוד מפחדים מזה כאופציה לפיגועים? אתה/אנחנו נורמלים? אין סיבה. הם צריכים להוכיח הרבה ולשלם הרבה על פריויליגיה כזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יתכן ואתה צודק, זו פריבילגיה..
19,
31/12/04 21:41
|
אבל הברירות הן בין לא לתת להם שום מעבר (מה שיגרום לחץ עלינו) למעבר לא בטוח (מכוניות תופת) לגשר שישמש לטרור נגדנו (היו תכנונים לכביש כזה בין עזה לדרום יהודה) לרכבת- שאותה אנחנו יכולים להפסיק לכמה חודשים אחרי כל פיגוע, קסאם, מרגמה, או מה שבא לנו.
המעבר דרך שטח ישראל הוא פריווילגיה, אבל פריווילגיה אפשר לתת ולהסיר לפי ראות עיניינו כעונש על טרור, ולהציע אותה תמורת שקט יחסי. מה גם שנוכל תמיד להגיד שיש את האופציה הזו, והיא לא מופעלת בגלל הטרור. היא גם מתקשרת לרעיון שהשימוש במסילה בשטחים יהיה גם לטובת תושביהם, כך שישמט התירוץ כאילו המסילה בלתי חוקית.
ברגע שיש שם קו רכבת שנקרא ''מעבר בטוח'' לא בדיוק משנה אם הוא לא נוסע במשך חודשים כשיש פיגוע או קסאם. זה יהיה עוד גזר שאפשר לסגור לפלשתינים. ואם כבר מקל וגזר- על מקורות וחברת החשמל לנתק להם את המים והחשמל אחרי כל מרגמה מעזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
עריקאת , חפש מקום אחר
בוננזה,
31/12/04 14:22
|
אתה נמצא בארץ ישראל לא רק בניגוד לחוק אלא בניגוד לכל מוסר והגיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוננזה 18: אתה צודק 7000% אחי
גארי רייט,
קליפורניה,
02/01/05 10:41
|
נכון מאוד. הגיע הזמן לסלק מכאן את עריקאת ואנשיו. אין לו בכלל זכות דיבור. כל יהודה ושומרון הם שטחים משוחררים שמעולם לא נכבשו. שילך ללמוד משפט בינלאומי פומבי ויבין קצת אודות דיני אמנות. ישראל לא כבשה מעולם אף לא גרגר אדמה מאז 1947. כל מה שנתפס, הוחזר הביתה ושוחרר. לטרון מעולם לא היתה שלהם באופן חוקי ! בוננזה: שיחקת אותה גבר ! גארי רייט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
רציתם התנתקות לא ???
.,
31/12/04 14:20
|
הנה , כבר מתחילים לראות פירות... קווי גבול לפלשתינאים... קסאמים בשדרות.... פיצוצי מוצבי צה''ל....
בקרוב טילים מעזה לאשקלון ומקלקיליה לת''א !!!
זה מה שקורה במדינה שבה השמאל שולט בכל מקום !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מטעמי נימוס, לא אקלל
ניצנצ,
31/12/04 14:20
|
אבל... שילכו הפלשתינאים לכל הרוחות. בקמפ דייויד הציעו להם את השטחים האלה, והם בחרו לטבוח בנו. כעת הם נזכרים ? מאוחר מידי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
עוד כמה מסלולים:***
רועי,
י-ם,
31/12/04 14:18
|
1)כביש 1 (י-ם - תל אביב) עובר בקטע שלייד לטרון ב''שטח כבוש'' 2)חלק גדול מהמטוסים שנוחתים בנתב''ג,עושים ''יעף'' מעל הרי השומרון המערביים (''שטח כבוש'') ונוחתים בנתב''ג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואי וואי תבדוק גם מתחת
girly,
01/01/05 04:48
|
|
 |
חשיפה מזעזעת!!!
ל"ת
נפעל בהתאם!!!,
31/12/04 15:00
|
|
 |
14.
עריקאת מנהל אותנו?
שמעון101,
מרכז אירופה,
31/12/04 14:16
|
הנחש המסומם עריקאת גר לו בשלווה של יריחו, וממשיך לדרוש מכל תחנת טלוויזיה המראיינת אותו, שיכנו אותו Chief Palestinian Negotiator . עם מי בדיוק הוא בא במשא ומתן? לאחר שהורחק ממרכז הכח ע''י ערפאת, יש לשער שאחרי הבחירות ברשות הפלסטינית, יסולק סופית. נמאס לראות את פרצופו וקרחתו הגודלת מיום ליום. את השטויות היוצאות מפיו יוכל לזמר בכיכרות יריחו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
וואלה מצנזר את תגובות הימין
עלאק ליברלים,
31/12/04 14:10
|
|
 |
חבוב,הם ליברלים ישראלים
שוקן,
31/12/04 16:48
|
|
 |
12.
קו הרכבת נוסע בארץ ישראל. נק'
ל"ת
הרשות הפלסטינית,
אורחת בארץ,
31/12/04 14:04
|
|
 |
11.
הם רוצים לעלות אותנו מכאן על
ל"ת
רכבות.. אהמ...,
31/12/04 13:59
|
|
 |
10.
עריקאת, קצת פרופורציות.
שי,
מודיעין,
31/12/04 13:50
|
גם קטע הכביש ירושלים תל אביב שעובר בלטרון נמצא למעשה מחוץ לקו הירוק, ואף אחד לא התלונן על כך.
בנוסף, הרכבת תעבור בשטח הזה בדרך כלל במנהרות, כדי לא לפגוע בטבע. כך שבתיאוריה - ובתיאוריה בלבד - השטח מעל יכול להיות פלשתיני, בה בשעה שרכבת הישראלית תעבור במנהרה למטה.
ברור, שגם אם יהיה פתרון עתידי, כל אזור לטרון כולל פארק קנדה יישאר ישראלי למהדרין. הפלשתינים יוכלו לקבל שטחים חליפיים במקומות אחרים, אולי ליד רצועת עזה או בדרום הר חברון. ממילא אין ישובים פלשתיניים בלטרון, פארק קנדה ובאזור המדובר ליד מבשרת.
אגב, למי ששיכתב את כותרת המשנה (לא הכותרת הראשית) - לא מדובר בקו מתל אביב למודיעין, אלא בהמשכו ממודיעין לירושלים. קצת תשומת לב לא תזיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עריקאת אמר גם שהיה טבח בג'נין
ציונית,
01/01/05 04:47
|
והמשיך לטעון כך גם אחרי שהוכח אחרת. הוא אמר שהוא מצטער על האמירות שהוא אמר כשהוכח אחרת כי אמינות זה דבר שמיוחס לפלסטינאים ואסור לשבור את המסורת.... פחחחחחחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מתערבים שהשופט ברק יכנס לזה?
משה,
31/12/04 13:49
|
|
 |
8.
יאללה חברה לפנות את ישראל...
M,
31/12/04 13:33
|
יאללה חברה לפנות את ישראל הרי זאת פלישהברורה לשטחי הרשות עד מתי נתקפל וניתן לערבים לדפוק אותנו בחסות השמאל לא לתת להם כלום, להפך לגרש את כולם לירדן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אם היוסים מסקימים אז...
לפרק מייד,
31/12/04 13:27
|
כל האליטה שלא מוכנה שיחליפו אותה כי השתן שעלה להם לראש הוא משקה רק לאניני טעם, בוחרת בביילין ושריד, רק משום שיש להם אותו שתן, אז מי זה מזוז ובכלל מי זה ההמון הזה שבשבילו בונים רכבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
קו הטרור הפלשתיני חוצה ישראל.
נועמי,
פורטוגל,
31/12/04 13:26
|
קו הטרור הפלשתיני חוצה את ישראל. בניגוד לכל מדיניות חוקית ואנושית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
שקר, כזב, אלימות, ערבים, קריסה
ל"ת
שרון הורס הכל,
31/12/04 13:15
|
|
 |
4.
פרחיה- רצוי לחסל אותם עכשיו
ל"ת
ישראלי מתוסכל,
31/12/04 12:55
|
|
 |
3.
ממתי הוכר להם קו גבול?
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
31/12/04 12:43
|
|
 |
היה פעם קו שביתת נשק עם
ל"ת
ירדן (היא,
פלשתין?),
31/12/04 13:17
|
|
 |
2.
חשבתם שההתנתקות תגמר בעזה
דוד,
מודיעין,
31/12/04 12:40
|
|
 |
1.
רצוי להקשיב להם עכשיו
פרחיה,
31/12/04 12:36
|
הפלשתינים כנראה צודקים ואם לא נשעה לאזהרותיהם עכשיו נאלץ להתקפל בהאג, לפרק את המסילה בתוואי שסללנו ולפצות את הפלשתינים. אנו כבר רגילים לשיטה הזו. לא לומדים מהנסיון. אוהבים להתבזות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצוי שהפלסטינים יקשיבו עכשיו .
פריחה ארץ,
ישראלית,
31/12/04 14:08
|
שלא יתבזו שהם דורשים בעלות על ארץ לא להם .
אל לך לפחד מכל אמירה פלסטינית . את נמצאת כאן בצדק , זו ארצך ומולדתך ובית אביך . כשאויב אומר לך שהבית שלך הוא שלו ...אל תבהלי , אל תרפי . בחכמה שמרי על ביתך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשנית הזויה ובזויה - שתקי !
קובי לויט,
בני ברק,
31/12/04 13:36
|
בלמי את פיך המפיק מרגליות עבשות, חתיכת הזויה-בזויה שכמותך. קישטה, עופי מפה לכל הרוחות !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קובי ! אתה מאה אחוז ! צודק !!!
בוב וולש,
נתניה,
02/01/05 10:44
|
אהבתי את דברייך ! חבל בכלל להתייחס אליה ! היא מאוד חולה ולבטח לא אינטליגנטית ולא אינטלקטואלית. היא מלקקת להם ובסוף הם יירקו עליה ! כל ארץ ישראל היא אדמה קדושה וכולה שייכת לעם היהודי מהפרת והחידקל ועד הק''מ 101 באפריקה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט
ש,
31/12/04 12:54
|
כשלא נוקטים יד קשה כלפי פושעי המלחמה הפלסתינאצים, זה מבזה וגם נוגד את החוק הבינ''ל ואת הנורמות המקובלות בנוגע לטיפול בחיות אדם טרוריסטיות. אסור לחזור על הטעות הזו שוב ושוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשוב לקרוא
יוגה,
31/12/04 15:15
|
מעניין שרוב התגובות שבאות מהצד הימני מתהלמות וחסרות פרופרציות, כמה דוגמאות: ''תתנדפי מפה'', ''בהמה'' ועוד הבלי פה ריחניים. ושאלתי אליכם, האם עוד לא הפנמתם שמי שצועק הכי חזק ומגדף ומקלל והורג ומשחית הוא לאו דווקא החזק. אנחנו לא חיים פה לבד, איננו יכולים לעד לשלוט בשטחים ובעם הפלשתינאי, ע''מ להגיע להסדר יש קודם כל להבין את הצד השני , להיכנס לתוך נעליו כמו בשיר החכם של תאמר נאפר ''תיכנס לי לנעליים'' או שבעצם למי איכפת, הם ערבים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוגה אני דווקא לא מתלהמת
ציונית,
01/01/05 04:44
|
ואני חושבת שלא צריך לקפוץ כל פעם שפלסטינאים טוענים משהו... הם טענו כל כך הרבה דברים ואם תבדוק בשטח תראה שהכל שקרים. אחרי כל כך הרבה שקרים אני חושבת שאפשר להרשות לעצמי לפקפק.
הגב לתגובה זו
|
|