 |
60.
הסיפור האמיתי
אלחנן,
ירושלים,
04/01/05 15:24
|
קבוצת יהודים יצאה ביום שישי לכרמי צור, כדי להפגין מול ביתו של המג''ד שהחריב כמה מאחזים. ההפגנה התקימה רק לאחר כמה נסיונות לדבר עם המג''ד. המפגינים עמדו בשקט ליד ביתו של המג''ד ודיברו עם תושבי הישוב.בשלב מסוים הוזמנה נידת משטרה וביקשה מהמפגינים לעזוב. אז מי מטורף? זה שמפגין בשקט לאחר שהחריבו את ביתו, או זה שהורס בתים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
אכן הפיקוד הבכיר מושפע תקשורת
צפצפ,
01/01/05 22:25
|
והתקשורת ברובה שמאלנית. בצלם עוד תגרום לאובדן המדינה היהודית בתמיכתה בשקרים הפלסתינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
מדינה פושעת
המדינה בשירות,
האויב!,
01/01/05 21:49
|
בשבת, כשיצא המג''ד הביתה לחופשה השאיר את צביקי לפקד על הגדוד. צביקי סייר עם ג'יפ בודד כשלפתע הגיע אליו ההודעה. בכפר 'נזלת זיד' מתארגנת מכונית תופת ליציאה לכוון חדרה. הימים, ימי הפיגועים הגדולים, המרחק מהכפר ליעד קצר, אין זמן ואין אפשרות לארגן כוח נוסף. זה צביקי נהגו וחיל נוסף החוסמים עכשיו בגופם מכונית תופת המכוונת לחדרה. צביקי לא חשב פעמיים וטס אל תוך הכפר. שבת. אין שום גורם בסביבה מלבד תושבי הכפר. אם כן מדוע זה ממתינה לצביקי הפגנה החוסמת את דרכו? המסקנה פשוטה, ההפגנה הספונטנית לכאורה, אינה אלא כוח השהיה שנועד לאפשר לפצצה לנוע על יעדה. צביקי יורד מן הג'יפ וקורא למפגינים להתפזר. כמובן שאיש אינו מתייחס אליו. הוא יורה באוויר וגם אז אין איש מן המפגינים מתרשם במיוחד. הזמן דוחק וצביקי מבצע נוהל שמקובל מאוד באותה עת. ירי לעבר קיר מפגע. הוא מכוון את נשקו ויורה דרך כוונות לעבר קיר לבנים בבית סמוך. צביקי מזהה היטב את ענן האבק העולה ממקום הפגיעה בקיר. הפעם מתפזרת ההפגנה וצביקי ממהר לבצע את הסיור בכפר. מכונית התופת כבר לא הייתה שם, בחסדי ה' נתפסה בכפר סמוך. כשיצא מן הכפר זיהה צביקי התקהלות. התושבים הצביעו על פצוע ברכב. ניטען שנפגע מפגיעת כדור. צביקי סייע ככול יכולתו והוביל את הרכב עם הפצוע אל כוח רפואי סמוך.
בלחץ הארגון בצלם, הועמד צביקי לדין. בידי התביעה לא עמדה שום הוכחה ממשית. גופת ההרוג נחטפה ונקברה מזמן – איש לא יכול היה להוכיח שנהרג מפגיעת כדור. ראוי לציין כי בהחלט ייתכן שכמו במקרה אחמד דורה, ומקרים אחרים, היו אלה ערבים מקומיים שגרמו למוות ומיהרו להשתמש בגופה ככלי נשק תעמולתי. אך מה לו לבית הדין הצבאי השערות כאלה כשתקדימי בג''ץ ואילנה דיין נושפים בעורפו. מסגרת של חלון חסר שמשה הובאה כהוכחה לכך שהכדור של צביקי הוא שניפץ אותו (כדור מ16 מותיר חור ושמשה שלמה). בקשתו של צביקי לאפשר לו לחזור לכפר ולאתר את מקום פגיעת הכדור בקיר – נענתה בשלילה. שנתיים קשות עברו על צביקי והוריו. את כל כספם הוציאו על עורכי דין וערעורים. דבר לא עזר. גם בקשתו הסופית לחנינת הרמטכ''ל נענתה בשלילה. דרגותיו נשללו, הלימודים שהובטחו לו בוטלו, והבוקר נכנס צביקי בשערי בית הכלא הצבאי בו ירצה עונש של חצי שנת מאסר. זהו הפרס אותו נתנה מדינת ישראל לבחור מסור וקצין מוכשר שנתן לה במסירות אין קץ תשעה משנות חייו הראשונות, שנים בהן בונה אדם את עתידו. בעבור אומץ ליבו והתייצבותו יחיד מול המון מוסת ומחבלים העושים דרכם לחדרה, היתה מדינת ישראל צריכה להעניק לצביקי אות הצטיינות. אך לא כן הדבר בעידן היפוך הערכים הישראלי. צביקי, הקצין המצטיין, חובש הכפה מקרני שומרון, היה בדיוק הטרף לו המתינה המערכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
יש חיילים יהודים ויש רובוטים
עדר חסר מחשבה,
01/01/05 21:43
|
''מי שאומר שאין דבר כזה פקודות לא חוקיות צריך לזרוק אותו מהצבא'', אומר האב ויטלי וובנובוי, ודורש להדיח את גל הירש, מפקד בית הספר לקצינים
הוא הגיע לצבא מקרני שומרון, אבל לדאבון ליבם של הפרשנים יודעי העתידות משפחתו היא לא מתנחלת- דתית- לאומית טיפוסית. י´, הצוער שהודח בשבוע החולף מבית הספר לקצינים, מגיע ממשפחה חילונית, עולה מרוסיה שאמנם הייתה ציונית עוד בחו''ל (''קראנו ´אחד העם´ וז´בוטינסקי לפני שהדבר היה מותר'') אבל הגיעה לקרני שומרון בעיקר בגלל הסביבה הנוחה והיחס הטוב של השכנים. היום, כאשר האם חברה במנהיגות יהודית והאב נכח בפינוי חוות מעון המשפחה כבר בהחלט ימנית. דבריו של י´, יש להניח, הדליקו נורה אדומה ומהבהבת אצל מפקדיו. נורה שאומרת שביום פקודה אי אפשר לחפש סרבנות ימנית רק מתחת לראשים חבושי כיפות סרוגות. ועם חברים- צוערים רבים שהודיעו לי´ שהם תומכים באמירתו, התופעה ככל הנראה, רחבה יותר משקובעי המדיניות מעיזים לחשוב. ***
אסיה וויטלי וובנובוי עלו ארצה מרוסיה לפני 13 שנה. הבית חינך לזהות יהודית, ציונות ועצמאות מחשבתית מספרת אסיה: ''לימדנו אותו, אפילו במדינה הטוטליטרית שבה גרנו, שכאשר אתה נותן דרור לדיעותיך, אתה יכול להיות חופשי יותר בכלא מאשר מי שמסתובב בחוץ אבל מפחד לחשוב. אפילו במדינה כמו רוסיה יש לך זכות לחשוב, ובודאי במדינה דמוקרטית, בה יש לך אפילו את הזכות להביע את דיעותיך בקול ולנסות לשכנע''. משפחת וובנובוי, השתדלה ליישם את התפישה הזאת גם בתוך הבית, והמסרים השפיעו על י´: ''הוא אדם מאוד סובלני'' מעידה אימו ''וויכוח על דיעות הוא דבר לגיטימי בעיניו''.
י´ הוא בוגר ´שבח מופת´ התל אביבי, שרבים מנרצחי פיגוע הדולפינריום לפני שלוש וחצי שנים, היו תלמידיו. הוא למד בכיתה פיזיקה ומתמטיקה ברמה מוגברת, ומכיוון שי´ הוא גם חובב מחשבים, הציע לו צה''ל ללכת לעתודה. י´ סירב והעדיף להיות קרבי. מעמד הגיוס היה רגע מרגש עבור האב ויטלי ובנו. ויטלי, שהגיע מאוחר מידי לישראל מכדי לשרת במילואים, הרגיש שבנו עושה זאת גם במקומו: ''כשהיינו בגלות'' הוא מספר ''צבא ההגנה לישראל היה הסמל של מדינת ישראל, של סוף הגלות, ואני תמיד חלמתי לעלות ארצה ולהיות חלק מהצבא הזה. כשאמרו לי שאני מבוגר מידי התחלתי לחלום על הרגע שבו יתגייס בני לצבא''. והרגע הזה אכן הגיע, לפני 18 חודשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
מה חוקרת המשטרה? מחאה
שהמשטרה תחקור,
את עצמה!,
01/01/05 19:35
|
לגיטימית בעליל נגד מי שממלא פקודות בלתי חוקיות בעליל, שעליהן מתנוסס דגל שחור-לבן-ירוק-אדום שבמרכזו צלב קרס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
את ה''בורג הקטן'' הזה, שנגדו
לנדות את המנוול,
01/01/05 19:34
|
מפגינים קרבנותיו, חובה לנדות מן הקהילה! יחשוב כל שכן, שביום פקודה פושעת בעליל, המנוול ישתתף בעקירתו מביתו. אסור להעלות את האיש לתורה. בכלל, אסור לתת לו דריסת רגל בבית הכנסת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
איך הגענו שגוע עציון = התנחלות
צפצפ,
01/01/05 18:41
|
אולי כל שמיזרחית לתל-אביב, צפונית לכפר שמריהו ודרומית לנחלת בנימין הוא התנחלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
לניצן שאולי יפרח ויבין בעתיד
צפצפ,
01/01/05 18:38
|
ומתי הוא מיתכוון לפנות את יפו, לוד ורמלה, ואת אבו כביר ושייח מוניס? רוב ההתנחליות ניבנו על שטחים ריקים מתושבים שלא כמו מיספר ערים וקיבוצים המאופיינים בגישה שמאלנית מיתנשאת וצבועה. נ.ב לא חושב שאתה או אבו וילן אחים שלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
כל הכבוד!!!
שלמה,
נופים,
01/01/05 18:13
|
מדובר בשרים שפועלים בשם החוק לביצוע מעשים קיצונים. עצם זה שהוא הורס ישוב בארץ ישראל מזכה אותו בכל הוקעה שתהיה. אם אני ילדתי ילד אני יכול גם להרוג אותו??? אז מה אם הוא מחרף את נפשו ואח''כ הורס ישובים ומגביר את הטרור כל הכבוד על חירוף נפשו וכל הבזיונות על הריסת מאחז!!! כהנא צדק!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
תגובה לצפצפ המצפצף:
ניצן א.,
תל-אביב.,
01/01/05 13:50
|
12 סימני שאלה לאחר השאלה אם רק מחאה היא לגיטימית כשהיא באה מן השמאל - לא משפיעים ולא מרגשים. השאלה היא כיצד והיכן נעשית המחאה. הנכון הוא שעצם ישיבתו של הקצין בהתנחלות היא עצמה פסולה מעיקרה! ניסיתם כבר ''שרשרת אנושית'', לספר לנו ''שאתם אחים'' - איזה קשקוש מקושקש, טלאי כתום, ואלו גימיקים נוספים באמתחתכם אתם חושבים שישנו את ''רוע הגזרה''?[מבחינתכם}. הפינוי חייב להיעשות [מכל ההתנחלויות, בלי יוצא מן הכלל ומכל השטחים הכבושים,] משום שהוא מנוגד לכל חוק ואמנה בינלאומית והוא בחזקת פשע בינלאומי, אפילו אם ניתנה לו בעבר גושפנקה של ממשלות בישראל בעבר ובהווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניצן בקרוב יפנו את כפר סבא!!
ביבז,
רמת גן,
01/01/05 20:14
|
מה דעתך על כפר סבא? האם כדאי שיפנו אותה? אומנם יש כבר חומה אבל היא לא תעזור כי יחפרו מתחת לחומה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
בוקר טוב אליהו. הכל באשמתכם
ל"ת
יעקב,
01/01/05 12:55
|
|
 |
49.
לרעננן את הזיכרון: הפגנת השמאל
צפצפ,
01/01/05 11:28
|
מול ביתו של בגין, ושילטי שרון רוצח בקיבוצים. נטישת פיקוד בזמן מילחמה, הפגנות מול ביתי קצינים, סרבנות מאורגנת. ממש זעקת הקוזאק הניגזל. מחאה היא לגיטימית רק כשהיא באה מהשמאל????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
זה לא הצבא שלי!!!
צפצפ,
01/01/05 11:23
|
הצבא שמגרש יהודים מביתם אינו הצבא שלי, יש לו טנקים ומפקדים אבל הוא אינו הצבא שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
צביעות השמאל זעקת כיבוש בגרונו
צפצפ,
01/01/05 11:22
|
אף התנחלות אינה יושבת על אדמה גזולה, כולם הוקמו בשטחים לא מיושבים שלאכמו חלק ניכר מהקיבוצים, כפרי האמנים או שכונות המאיון העליון. לכן נוח להם להסיט את האש לכיוון המיתנחלים מאשר לשיבת הפליטים לגליל ים או נוף-ים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
הם לא רק מטורפים הם אויבים לנו
משה,
פ'ת,
01/01/05 10:02
|
1 וזה לא קרה היום.. מתי נעורר?? עד מתי נחכה??? חייבים להתגונן כנגד האיום מספר אחת של מדינת ישראל- סרטן ההתנחלויות!! 2 השאירו אותם שם ותוציאו את הצבא 3 לא צריך פינויי.שישארו שם.נמאס. 4 כל התגובות בגנות המתנחלים עוד לא נפל לכם האסימון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
המתנחלים הכריזו מלחמה על ישראל
אורי,
חיפה,
01/01/05 03:43
|
וזה לא קרה היום..
מתי נעורר?? עד מתי נחכה???
חייבים להתגונן כנגד האיום מספר אחת של מדינת ישראל- סרטן ההתנחלויות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
השאירו אותם שם ותוציאו את הצבא
ל"ת
גדי,
שרון,
01/01/05 02:14
|
|
 |
43.
לא צריך פינויי.שישארו שם.נמאס.
ל"ת
יצחק,
צפון,
01/01/05 00:45
|
|
 |
42.
פשיסטים בשם הדת
ל"ת
רונן,
01/01/05 00:41
|
|
 |
41.
עד מתי מתנחלים יעלוזו ואנו נקב
ליאור,
קו תפר,
31/12/04 23:16
|
אני גר בישוב קו תפר ולאחרטנה קבלתי צו מילואים , להגנת ישובים בעזה ?? למרות שהישוב שבו אני גר מוגדר כקו התפר ולמרות שבעבר כבר היו ארועים כולל חדירת מחבל לאחד הישובים ורצח משפחה וכו למרות כל זאת צומצמה לאחרונה ההבטחה באזורינו ,?? ואני צריך ללכת לשלושה שבועות ולהגן על המתנחלים בעוד שילדי שלי מופקרים לכל,,, אם לפנות את עזה , טובה שעה אחת קודםת ורצוי להפנות את המשאבים לשמירה על הישובים בתוך הקו הירוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אחים ואחיות להירגע
נח בצל הגנג'ה,
חיפה,
31/12/04 23:15
|
תרדו מהמיתנחלים ותתחילו לעשן !!! אני רואה דרקונים עכשיו ...ואני מביא אותה בראש טוב . ערבי זה חמור ומתנחל זה ציפור.. תהיו חופשים ושימו זין מי שרוצה להיתנחל בבקשה מי שרוצה להישתמט על הכיף כיופאק ולפי דעתי מי שהמציא נובלס לייט וחגיגת הוא פושע מילחמה אחו שרמוטה כמה כסף בזבזתי על החרא הזה וזה יבש לי את הפה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה מס, 40
משה,
חו''ל,
01/01/05 22:34
|
|
 |
39.
כל הכבוד!
ידידיה,
כפר ידידיה,
31/12/04 22:44
|
כל הכבוד למתיישבי יש''ע. יזכור כל קצין צה''ל שתפקידו להגן על יהודים. נראה שצה''ל שכח את זה וטילים ופצצות נופלים חופשי על יהודים בנגב המערבי ולצה''ל היקר (תרתי משמע) אין פתרונות. כל קצין עלוב נפש העושה שקר בנפשו ובאמונתו ונוקט בפקודה בלתי חוקית בעליל (אסור לצבא להתעמת עם אזרחי מדינת ישראל. זה תפקיד המשטרה בלבד!), יש לגנותו ולבזותו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כפויי טובה ומבזי השם
אביו של חייל,
כרמל,
01/01/05 01:23
|
אתה וחבריך שוכחים שאותו מג''ד וחייליו מגינים על אנשי ישע. מי אם לא אנשי חרוב נהרגו בקבר יוסף. מי מגן על גנים וכדים? כמה גדודים שומרים על כמה מתישבים עלובי נפש שמנצלים את טוב ליבו של העם היהודי. מי ביקש מכם לגור שם? מצאתם מקום מגורים זול על חשבון המדינה. הגיע הזמן שתממנו בעצמכם את הגנתכם. אתם לוקסוס יקר מדי וכפוי טובה שהמדינה במצבה הנוכחי לא יכולה וגם אסור לה להרשות זאת לעצמה. אתם חרפה לעם היהודי ולישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לעו''ד מתגובה 15
סתם 1,
31/12/04 22:04
|
למד יותר דבריך הם קישקוש לפי האו''מ הגדה אינה שטח כבוש הגדה שייכת לפי האומ לישראל בתוקף הסכמי סיקס פיקו שנתקבלו על ידי חבר הלאומים ואמצו על ידיד האומ זאת הסיבה שהחלטות האומ המפורסמות לגבינו הם מסעיף 6 שזה המלצה ולא סעיף 7 שזו החלטה כמו שהיה במקרה כיבוש כווית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
תגובה למילואימניק העייף
קצין ותיק,
31/12/04 22:01
|
אם אתה מילואימניק אני הנס קוגלגר גם אני מילואימניק קרבי ולא צעיר . חיות האדם נמצאות מעבר לגבול, הן רוצחות בדם קר ילדים נשים ושאר יהודים (וערבים). אם אתה עייף זה לא אומא שאתה יכול להפקיר את אזרחי המדינה. בוא נראה אותך חכם גדול , מפנה את אום אל פחם ? מה קרה, למה לפנות יהודים ולא ערבים? לא הבנת מר ''עיף'' ששם יושבים האנשים שמגינים בגופם על ביתך! בכל שנותי במלואים לא שמעתי שטויות כמו שכתבת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשך למדינה דמוקרטית
מיכאל,
חיפה,
01/01/05 12:07
|
לאור המצב הכלכלי במדינה ומאחר ואנחנו מדינה דמוקרטית הגיע הזמן שישראל תפנה את השטחים. אלה שמסיבות אידאליות או אחרות רוצים להשאר בבתיהם, שישארו ויקבלו אזרחות פלשתינאית. שיקבלו על עצמם את האחריות על עצמם ויגנו על עצמם במידה וצריך יהיה. צה''ל ימשיך להגן על מדינת ישראל ואזרחיה במסגרת הגבולות החדשים שיקבעו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינה דמוקרטית
מיכאל,
חיפה,
01/01/05 12:01
|
רובם הגדול של תושבי יו''ש עברו לגור שם מסיבות כלכליות אישיות ולא מתוך אידאליזם ויתפנו ברגע שיקבלו את הפיצויים להם הם מיחלים. זה לא הם שמגינים עלינו אלא צה''ל מגן עליהם ועלינו ואין שום סיבה שישראלי יכה חייל שממלא פקודות או שיבזה קצין המציית לפקודות מגבוה. מצדי שיפגינו מול בית ראש הממשלה שהוא בין מקבלי ההחלטות, אבל לא להתנכל במבצע הפקודות. אתה יודע ודאי כמה כסף משלמת המדינה עבור השמירה על ביתו של שרון בעיר העתיקה, מעל מיליון ש''ח וכמה לילות בשנה אתה חושב שהוא ישן או נמצא שם? בכסף הזה יכלו להאכיל הרבה ילדים רעבים או לפתח מקומות עבודה עבור מחוסרי עבודה. תושבי יו''ש הם אלה שהתעמרו בפלשתינאים וגרמו להם לשנוא אותנו עוד יותר. מה שלהם מותר ,אסור על הפלשתינאים, לדעתם. הסתכל על הכפרים לעומת ההתנחלויות והערים שבנינו ותבין את קנאתם של הפלשתינאים. האם בכלל נועדנו להיות עם כובש? אנחנו לצערי לא יודעים איך להתנהג אחד עם השני ואתה ודאי יודע כיצד התיחסנו אל הפלשתינאים בשנים עברו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15 אתה חכם וצדק
ל"ת
aa,
31/12/04 22:54
|
|
 |
36.
גם זו לטובה
זלצמן,
חיפה,
31/12/04 21:58
|
במשך 35 שנה הצליחו המתנחלים למשוך חלק גדול מהאוכלוסיה באף בתירוץ ש''ההתנחלויות תורמות לביטחון''. בנוסף לכך הם יצרו רושם מוטעה שהם הרוב הודות לקואליציה הבלתי קדושה עם מצביעי הליכוד, שרובם הצביעו ליכוד משנאת מפלגת העבודה ובגלל רגשות קיפוח שמקורם בשנות ה-50 (ולא בגלל ''ארץ ישראל השלמה''). כעת, סוף סוף, כשהימין המתון גם הוא תומך בנסיגה מעזה, נגלתה ערוותם של המתנחלים. הם אינם רוב. הם אינם תורמים לביטחון, ובעיקר: הם מייצגים מגזר מצומצם והומוגני באוכלוסיה - את חובשי הכיפות לסוגיהם. כשבנוסף הם גם מגלים את פרצופם האמיתי: לא ''נחמדים ומלאי אהבת ישראל'' אלא בריונים אלימים ואנטי דמוקרטיים. קריעת המסווה מעל פניהם של המתנחלים ובידודם בציבור מכפרים על אי הנוחות הזמנית שהם גורמים. Happy 2005!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
גדי איזנקוט עשה איתי טירונות
ל"ת
ציון,
31/12/04 21:47
|
|
 |
34.
ההטיה של מעריב לא יודעת גבול
תקשורת עויינת,
31/12/04 21:41
|
איזה קביעה בתחילת הדיווח ''מחאתם לא יודעת גבול'' מי אתם שתקבעו את הגבול? בעקבות צייתנותם העיוורת וחסרת הגבול של קציני צהל לפקודות בלתי חוקיות של הרס בתי יהודים יש מחאה נכונה וצודקת. חבל שמעריב נותן לגליקמן לערבב בין עמודי החדשות לעמודי הדעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אין כמו ישראל..
AVI,
31/12/04 21:40
|
כל אחד נותן שטחים כאילו שזה שלו שמדינות שכנות יתנו שטחים לפלסטינים ניראה מי יתן אפילו לא סמ רק פה כולם נדיבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
הגיע הזמן
פילן,
31/12/04 21:25
|
יש לנדות את המתנחלים מעם ישראל, רק צרות יביאו עלינו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אנשי יצהר ותפוח= זבל אנושי
מילואימניק,
ת''א,
31/12/04 21:24
|
ליד קצין זה התפוצץ מטען חבלה בזמן שהגן על הזבלים שמפגינים מולו. צריך שכול אדם יעשה מילואים בשטחים שיבין שקיים אוייב נוסף חוץ מערבים והוא מגובה בפוליטקאים ישראלים ( לא טיבי ובשארה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
קודם שייפנו את המאחזים הבלתי
חוקיים של,
הבדווים.,
31/12/04 21:24
|
שהשתלטו על כל הנגב בין באר שבע למצפה רמון. מרחב שנמצא ברבונות ותחת חוק ישראלי מלאים. כל המגיבים כאן הוא שמאלנים צבועים מגעילים ששונאים את המתנחלים כי הם היהודים האמיתיים.
אה, שכחתי. רק לכם מותר להפגין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
נבלות גרמו להרג ולבזבוז
ל"ת
עופו משם,
ירוחם,
31/12/04 21:09
|
|
 |
28.
שטח צבאי סגור, גז מרדים וג'ורג
ל"ת
בריונים רפי שכל,
מסוכנים מאוד,
31/12/04 21:07
|
|
 |
27.
הכתבה היא מגמתית יא יהוד
מוחמד,
אום אל פחם,
31/12/04 20:56
|
התגבות מגמתיות , וואלה מפרסם רק תגובות נגד דוסים ונגד מתנחלים, אם תגובה זאת תתפרסם אני אהיה מופתע, אם אתם יוצאים נגד מתנחלים ישראלים שקיבלו אישור מן הממשלה מדוע אתם מאפשרים בניות לא חוקיות בישובים ערבים בישראל? מדוע אינכם לועגים למוסלמים דתיים? אני כותב זאת משום שאני מרחם עליבם,יא יהודי, אנתם יותר דיבילים מן ערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אבל לקרוא לשר הבטחון רוצח
שחרון,
31/12/04 20:41
|
זה היה בסדר גמור בעיני כל השמאלנים שמגלגלים עיניים עכשיו, כי כמה שכנים של המג''ד קראו לו בוגד על זה שהוא מפנה את השכונה. צבועים מחורבנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ההסתה נגד הימין נמשכת
עידן,
רחובות,
31/12/04 20:41
|
מה אתם מצפים שאנשים שמפנים אותם יעשו?? ינגנו בחליל? נצרים בעזה היא כמו מדינת ישראל במזרח התיכון ותמורת מה בורחים?? אפילו לא הסכם.עכשיו שערפאת איננו למה לא מנסים להביא הסכם? אבל כנראה שהשמאל הצליח בהסתה המתמשכת שלו אל מול החלוצים שמיישבים את המדינה. אם אתם לא רוצים לשמור עליהם לכו. אבל אין לכם זכות לפנות אותם משם. שבו בבתי קפה גלגלו עיניים תעשנו מריחואנה תשתמטו ממילואים ותעזבו אותם בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב100 אחוז
יהודי,
01/01/05 17:57
|
תפסיקו להיות כאלה צבועים ומגעילים תתעוררו!!!!!!!!!!!!!!!!!! מעיפים אנשים מהבתים שלהם סליחה מגרשים , איך אנחנו יושבים בחיבוק ידים ומתלוננים עליהם הם אנשים צדיקים, לפעמים יש כמה שעושים טעויות טפשיות כמו מקרה זה . אבל לפעמים שמגעים לחוסר אונים זה מה שקורה..... תנסו פעם אחת רק פעם אחת להעמיד את עצמכם במקומם או שהיו מנסים לפנות כפר ערבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
למילואיניק העייף
אזרח כועס,
31/12/04 20:26
|
למרות שהרעיון לא מקורי, תומכים בהצעתך, פתרון מעולה ומרענן. והמבין יבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אין מאחזים לא חוקיים
י,
מרכז,
31/12/04 20:04
|
יש החלטות תבוסתניות ישר כח למתנחלים. הרוב בעם מאחוריכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
תגובה ל17 - זאת אימרי לחבריך!
משה כהן,
31/12/04 19:42
|
תנועת הסרבנות חטפה בומרנג בגדול! מעט הסהרורים (שלא לאמר בוגדים) הראו דרך , אז מה הפלא שבאים כמה סהרורים אחרים ומאמצים את דרכם? ןלהזכירך גבירתי הם נלחמים על הבית שלהם, ולא של אספסוף צמא דם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
הרוב צריך להפסיק לשתוק
הרוב להתעורר,
31/12/04 19:40
|
אנחנו צריכים להתחיל לפעול מיידית לעצירת המטורפים האלו , ולא נצטער הם יחסלו את המדינה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשי הימין הם הגרועים באויבינו
ל"ת
הדת היא סרטן הה,
קארל מרקס,
31/12/04 22:02
|
|
 |
אמת. לעצור שרון ויתר המטורפים
ליכודניק 111,
31/12/04 21:38
|
|
 |
מנסים, אבל השמאל הוא כמו סרטן
שחרון,
חלם עילית,
31/12/04 20:43
|
|
 |
20.
צריך להשאיר את המטורפים שם !
מילואימניק עייף,
31/12/04 19:37
|
להודיע על תאריך פינוי , ולצאת , מי שנשאר שישאר , נמאסתם מטורפים קיצוניים אתם לא אחים שלנו אתם חיות אדם ................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק צודק צודק
ל"ת
מואיז,
שרון,
01/01/05 02:16
|
|
 |
צריך להשאיר את המטורפים לבד
ל"ת
שיתמודדו לבד,
הם לא חלק מא,
31/12/04 22:03
|
|
 |
פתרון נכון
אזרח,
31/12/04 21:52
|
עם מי שאינו מכיר בהחלטות המדינה לא צריך להתווכח, שישארו שם וינהלו מדינה כפי שהם מבינים. על חשבונם ולא על חשבוננו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מכיר בהחלטות לגרש
חד וחלק!,
01/01/05 19:54
|
|
 |
אתה כל כך צודק
ל"ת
רן,
חו''ל,
31/12/04 20:17
|
|
 |
19.
לפזר אותם באש חיה
אסי,
31/12/04 19:29
|
מספיק כבר עם הסלחנות הממארת כלפי המחבלים היהודיים. לטפל בהם כמו בהפגנה של החמאס בשכם. הם הוציאו עצמם מהכלל, פרקו כל עול, רמסו את שלטון החוק ואת נציגיו, ויש לזה מחיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם הוציאו את עצמם מן הכלל?
אתם יוצאים מן,
הכלל, בוגדים,
01/01/05 19:53
|
אתה הכלל? אתה בוגד! וכמוך כל מחנה ה''שלום''. אתם חושבים שאתם מרכז העולם, או מרכז ישראל, ואתם טועים מאד. אתם חלאת היקום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפזר אותך באש חיה!
אינך סבור כך?,
01/01/05 19:51
|
יהיה ממש נחמד אם הפארטנרים שלך יהפכו אותך לזיקוקי דינור באמצעות איזשהו שאהיד. זה יהיה ממש משעש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
בתי המשוגעים בארץ כבר מלאים?
גדי,
מרכז,
31/12/04 19:20
|
או שהטיפוסים האלה אינם מקבלים טיפול הולם מסיבה אחרת? למה בדיוק מחכים, לאסון הבא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא! החולים מסתובבים
איפה כתונת,
המשוגעים?,
01/01/05 19:56
|
בתוכנו! מזמן צריכים היו ביילין, פרס, שרון וכל דומיהם, להיות מאחורי סורג ובריח, אם של בית חולים לחולי נפש, או בבתי כלא. הם מסוכנים לציבור היהודי בצורה קטלנית ביותר. פשוט לא ברור, מה הם עושים בחוץ!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מסוכן לרכב על נמר....!!!!!!!!!
נועמי,
פורטוגל,
31/12/04 19:10
|
ועכשיו מתברר שהנמר המתנחבל החל להתפרע והוא פורק כל עול ומאיים לטרוף את המאמן שלו שרכב שנים על גבו, האביס אותו בתקציבים אין קץ, בקרקעות של פלשתינים, ברצח פלשתינים חסרי ישע, בהרס בתים שדות ופרדסים של פלשתינים אומללים בגזילת תנובת הפרי שלהם.. ועכשיו שבעליו של הנמר הזה, שכבר האמין לתומו שהוא הצליח לאלף אותו, ואפילו אולי הנמר הפאשיסטי הזה יסכים לדיאטה קלה מאוד של ''התנתקות'' מעזה.. אבל הנמר אין לו שובע ועכשיו הוא מאיים לטרוף את בעליו. האיש שתמך בו כל השנים.. !! ''מטורפים'' - קורא להם הקלגס הצבאי, רגע לפני שהרסן נשמטת לו והנמר המתנחבל טורף אותו עצמו. וכיצד נכנה את הממלות בישראל שהאביסו שנים את הנמרים- המטורפים הללו, שהיקצו להם תקציבים דמיוניים ( 100 מיליארד דולר אומר לנו שמעון פרס..) שעם ישראל הקריב את בניו עבורם, שמדינת ישראל הפכה למצורעת באומות בגללם - איך נכנה את כל אלה ???????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה זה הבוגדים שביננו ולא
לשמאלן מתחזה,
01/01/05 12:16
|
המתיישבים שעושים להם טרנספר.
אתה הרי זכר למה אתה מתחזה לנקבה??? מכין את עצמך לעתיד.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מלה בסלע {משה פתח תקוה}
משה,
פ'ת,
01/01/05 01:57
|
|
 |
הפתרון הסופי
אביב,
יהוד,
01/01/05 01:18
|
שרון יספק נשק כמי לחברים החדשים שלו. ויעצום עין כמו שקורה בגוש קטיף ואני מאמין שהיושב ראש החדש בשיתוף פעולה עם זבידי לא יאכזבו את השמאל המתון בישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנעמי
B.נון. ארץ זבת,
חלב ודבש,
31/12/04 21:32
|
ישראל הפכה מצורעת בדיוק לפני 12 שנה. כשעבריינים נאלחים, תחת השפעת סם (תהליך השלום) הפרו חוק בישראל וכרתו ברית עם השטן. מאז, אומות העולם נדות לנו בבוז. מעניין שב-67, זה היה ממש הפוך. את אהבלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טלי פחימה מתגעגעת. בקרוב...
ל"ת
YZ,
31/12/04 20:06
|
|
 |
תגובה לנועמי, פורטוגל.
ניצן א.,
תל-אביב.,
31/12/04 19:34
|
|
 |
אין שום דבר מעורר כבוד בתגובתה
מציאות עגומה,
31/12/04 20:53
|
של נועמי (או מי שזה לא יהיה שמשתמש בשם הזה). קיצוניים מכל צידי הקשת הפוליטית הם מיאוס מוקצה. וזה כולל אנשים כמו אותה (או אותו) נועמי פורטוגל, שמשתלחת בשבט לשונה דרך קבע בישראל ומצביעה על עוולות ה''כיבוש'' ולעומת זאת מריעה ומצדיקה טרוריסטים - שמטורפים שבעתיים בקיצוניות הפונדמנטליסטית שלהם. היא גרועה בעיוורון השינאה המטורפת שלה לא פחות מאותם קיצוניים ואף יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לטפל בהם כך!!
עד כאן!!!!,
31/12/04 19:05
|
תא''ל אייזנקוט, אם היית פחות רכרוכי היית מוציא צוות של מג''ב או יחידה אחרת כלשהי , מפוצץ את ''המתנחבלים'' האלה וכך היית מונע מקרים דומים בעתיד!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אינפורמציה למג''ד
עו''ד,
האג,
31/12/04 18:18
|
אילו צה''ל היה מקיים את סעיף 144 של אמנת ג'נבה הרביעית ומלמד אותך את תוכן האמנה אז היית מכיר את סעיף 49 של אותה אמנה ויודע שהקמת הישוב בו אתה מתגורר היא פשע מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ת15
aa,
31/12/04 22:50
|
|
 |
קצת צניעות+עובדות...
דוד צימרמן,
רעננה,
31/12/04 19:48
|
יש מחיר ( או צריך להיות) מחיר לתוקפנות ערבית... איך ומה קרה בעולם הנאור?? 1. לאחר מלחמת עולם השנייה: א. רוסים גירשו כ-3,000,000 מיליון גרמנים מפרוסיה המזרחית והתנחלו במקומם. .ב.. פולנים גירשו כ-2,000,000 גרמנים משלזיה והתנחלו במקומם... 2. יוונים בקפריסין תקפו את הטורקים. טורקיה התערבה ,זרקו 70,000 יוונים לחלק היווני וטורקים התנחלו במקומם.. משהו תבע ,מי מהמדינות בגין פשע מלחמה???? שים לב: את הערבים לא זרקו מהשטחים( וחבל..)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האנטישמיות השמאלנית משרתת את
ל"ת
הטרור!,
גנין גנין,
31/12/04 19:07
|
|
 |
השמלנים לא מאופסים
שי,
31/12/04 22:36
|
שמאלנים רעים מוציאים דיבת הארץ .עוזרים לאויבינו הגרועים ביותר של המדינה בגללם נרצחים יהודים אני לא דתי אבל ב.תוך עמי אני יושב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקוש מקושקש
מוטי,,
ק. אליעזר,
31/12/04 19:00
|
לא מצאת איזה אמנה שאסור לשלוח מתאבדים להתפוצץ באוטובוסים?, לידיעתך, אנחנו יושבים איפה שיושבים, מנגזר של מה שקרה ב67 כאשר מנהיגי ערב כמו להשמדינו, והתוצאות ידועות, יחד עים כך יהודה ושומרון נכבשה ע''י צה''ל מממלכת ירדן, והירדים אינם רוצים בגדה המערבית, מה שנשאר לערבים להגיע להסכם בהתאם להחלטת האו''ם 221 ישראל מוכנה לדון עים הערבים ע''כ אבל במקום כך קבלנו את מה שקבלנו, אל תהיה חכם מהאפיפיור ותחפש לי את האמנה שטובה אולי להולנדים, אבל פה חביבי זה מזרח התיכון, והאמן לי אני לא ימני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חפש מי...
ל"ת
ראל,
31/12/04 18:53
|
|
 |
14.
למה מסוגלים קנאי הדת כבר ראינו
לא מופתע,
31/12/04 18:17
|
מי שטרם קלט למה מסוגלים קנאים דתיים גם אחרי פיגועי ה11 בספטמבר הנורא, צפויות הפתעות. אני איני מופתעת ויודעת שאם הקנאים מכל דת וגזע לא ייבלמו בכוח חורבן מדינת ישראל קטן עליהם. היום עוד ניתן לדכאם. מחר המחיר יאמיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפתרון שלהם הוא רצח
ל"ת
יצחק,
31/12/04 22:04
|
|
 |
13.
Like our cousins
DMK,
USA,
31/12/04 18:17
|
Soon we will be like the Muslims, and just start killing indiscriminantly just because our personal adgenda has not been served. GET OUT OF THE TERETORIES!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
בגלל זה לא סובלים אותם
ישראל,
כאן בארץ,
31/12/04 18:14
|
בגלל קבוצת נבלות כאלו הציבור השפוי בארץ מתעב את הימין הפנטי הקיצוני, מה עשה המג''ד?, אולי גם ירביצו לילדים שלו בבית הספר. צריך לטפל בחומרה והמשטרה חייבת לעצור אותם ובית הדין צריך להכניס להם כמו שצריך, שנה בכלא ונראה מי חכם לעשות הלאה דברים כאלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
תגובה לדברי מפקד איו''ש:
ניצן א.,
תל-אביב.,
31/12/04 18:11
|
ציטוט מדבריו: ''מדובר בחבורה של מטורפים, פושעים שפועלים בשם הדת לביצוע מעשים קיצוניים שיש להוקיעם'' סוף ציטוט. רק להוקיעם??? מה עושים בדרך כלל עם מטורפים-פושעים? האם לא כולאים אותם מאחורי סורג ובריח? מה פירוש רק להוקיעם? מדוע להפלות בינם לבין מטורפים ופושעים אחרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ניצן במאת האחוזים !
ל"ת
צדק,
31/12/04 20:43
|
|
 |
צודק, אסור להפלות
ש,
31/12/04 19:32
|
המתנחלים תפסו את הפטנט שבו נוקטים הערבים - ככל שתלך יותר רחוק בקיצוניות, תקבל פרס יותר גדול. הערבים מקבלים כל הזמן פרס על פשעיהם במקום עונש, זה היה רק עניין של זמן שמגזרים נוספים יקחו מהם דוגמא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשי צבא מנצלים את האזרחים
אביב,
צבא מושחט שו,
31/12/04 18:22
|
יש להעניש אנשי צבא בכל חומרת הדין על כך שהם מתנהגים בברוטליות נגד המתישבים
אני בטוח שהם מתביישים במה שהם עושים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי מתנהג בברוטליות?
gg,
31/12/04 18:55
|
|
 |
להוציא המתנחבלים מחוץ לחוק
פלוני,
השרון,
31/12/04 19:32
|
לפני שהטירור המתנחבלי ישתלט עלינו טוטאלית,יש למגרו בטרם יהיה מאוחר מיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה באמת חושה כך?
ש.כ,
כיסופים,
31/12/04 18:44
|
אנשי הצבא מתנהגים בכפפות של משי עם המתישבים היהודים ! לדעתי הם צריכים להתנהג עם המתישבים פורעי החוק כמו שהם מתנהגים עם הערבים בשטחים כולל הכול והמבין יבין, תפסיק לבלבל את המוח יא פרזיט ונצלן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אם הם מטורפים, אז למה....
ניר,
מרכז,
31/12/04 18:09
|
אם הם מטורפים, ואני מסכים שהם כאלה, למה לא מפזרים אותם כמו שהיו מפזרים הפגנה של פלסטינים ? למה משטרת חברון פותחת בחקירה ולא מטפלים בהם ביד קשה? אם היה מדובר קבוצה של פלסטינים שמקיימים הפגנה באותו מקום , הם היו מפוזרים בכח, ברימוני גז , ונעצרים במקום תוך כדי טיפול רפואי בשברים. מספיק עם הסלחנות הזו, מול גורמים אלימים צריך להפעיל כח !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניר צודק 100% !
ל"ת
מציאות עגומה,
31/12/04 20:41
|
|
 |
אתה צודק
ש.כ,
כיסופים,
31/12/04 18:46
|
ואפילו יותר מצודק אני ראיתי מה זה מתנחלים פורעי חוק מה הם חושבים להם האספסוף הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מה יש לחקור- לעצור
אלי,
31/12/04 18:06
|
ולרשטיין וכל מועצת יש''ע איפה המיומנות שלכם להגיע לכל מיקרופון כשצריך לגנות מטורפים קיצוניים. המדיניות היא של צה''ל לא של המג''ד שיפגינו בקריה שם זה לגיטימי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הוא חיי איתם הוא יודע
ל"ת
הזאולוג,
31/12/04 18:02
|
|
 |
7.
חתיכת חולרות, מסריחים -
אבי,
תל אביב,
31/12/04 18:01
|
|
 |
6.
פנאטים עוכרי ישראל
אוהב ישראל,
31/12/04 17:59
|
|
 |
ממשלת ישראל - העם באחוריכם
ל"ת
טחורים,
31/12/04 21:55
|
|
 |
5.
נציגים הגרועים ביותר
עין הפקוחה,
זכרון יעקב,
31/12/04 17:55
|
עם ישראל עובר טלטלה לא פשוטה. עם זאת, המפגינים הללו הינה הגרועים שבנציגי החלוצים. אני מצפה לגינוי חד ומוחלט כנגד החבורה הזו בראש ובראשונה מצד מועצת יש''ע ומצד כל מי שיודע מה ערכה של מדינה ריבונית ודמוקרטית. אם לא יגונו אלה, אזי מסקנתי היא כי אין מנהיגות לחלוצים וכעדר ינהגו בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
יהדות אמיתית
tamoy,
31/12/04 17:48
|
זהו עוד בטוי לעוות היהדות על ידי מנהגים ברבריים שחדרו אליה משך מאות ואלפי שנים מאז חתימת המשנה, על ידי אנשים מוגבלים או למען אנשים מוגבלים שמתקשים להבין שהסמכות העליונה או החכמה והצדק אינם אצל כמה רבנים סהרוריים המחליפים אצל חסידיהם השוטים את תפקידו של אלוהים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שיתביישו להם
ל"ת
עודד,
31/12/04 17:47
|
|
 |
2.
אייזנקוט צודק
עמי,
31/12/04 17:43
|
|
 |
אם האמת אז כל האמת
מוטי,
חיפה,
31/12/04 18:16
|
ומי גידל ופיטם את המטורפים אם לא כל ממשלות ישראל מאז 67?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הפגנה
רדי בן שמעון,
31/12/04 17:39
|
כמי שחי ונושם ברציפות יותר מעשרים שנה בישע אין לי אלא להצטער על אנשים המפגינים כך וגורמים לקצין ולמשפחתו עגמת נפש.לקצין עצמו אומר-לך בכוח אמונתך בשילוב אמונה דתית ושרות המדינה
הגב לתגובה זו
|
|