 |
17.
הצונאמי
אירנה,
בני עי''ש,
24/01/05 12:09
|
זה לא בסדר שילדה קטנה בת 10 זה פשות מדאים ואני מאוד מאריחה את זה שהילדה היצילה את קרובי מישפחה שלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
הצונאמי
אירנה,
בני עי''ש,
24/01/05 11:31
|
זה טוב שהילדה למדה בשיעור הגיאוגרפיה ולא טוב שזה קרה ואני חושבת שהמיקרה הזה פשות הסון ואם הילדה לא היתה לומדת האנשים לא היו ניצלים ןגם כל האנשים שהיו ניצלים לא ידעו מה צריך לעשות וגם היו מתים זה לא היה בסדר וכימעת אף אחד לא היה ניצל מי גל הצונאמי אם זה היה קורה לי אני היתי פוחדת נורה וגם בורחת בכל הקוח שיש לי גם היתי רוצה לא ליוית שם כי זה מאוד מפחיד וגם רוצים מאוד לא ליות שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הצונאמי
ליזה,
בני עייש,
24/01/05 11:30
|
אני חושבת שזה היה מאוד קשה לאבור את כול זה שה בנ ימישפחה מתו ביגלל הגל הזה כי ארבה מתו ביגלל וקצת ניצלו. מה הגל אנורה ו אני מקוה שלא יקרה יותר הגל הזה הנורה ו הגדול הזה שביגללו מתו אנשים המישקינים שחיו שם במנוחה ובשלווה שה נחו שם ו אני מרגישה מאוד אסון בליבי אני מקוה שכו אנשים שניצלו הם היו בריאים ו שה היו מאושרים ו שלוא יקרה דבר כזה יותר ו שה לוא יקרה לנו דבר כזה גם לנו ואני רוצה שהם ישמרו על אצמם ו שהיו בריאים ל תמיד ו שה היה להם יותר ויותר אושר שימחה אושר רב גדול עים אני יצליח אז אני יבוא יבא לכולם מתנות נשיקות לכולם שמי .ליזה כתה.ה.1 אופק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
בקשר ללמודי גיאוגרפיה
לא משנה,
03/01/05 23:20
|
אני בכיתה ט' ואני לא לומדת גיאוגרפיה מכיתה ו' אני חושבת שזה בהחלט לא בסדר- אם אני הייתי במקום הילדה אני חוששת שהייתי נשארת ומסתכלת על התופעה הזו. כל הכבוד לילדה ולבית ספרה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
כדאי ליידע את הגברת לבנת
דני,
באר-שבע,
03/01/05 21:28
|
כדאי ליידע את הגב לבנת שה עתה חיסלה את מרבית שיעורי הגיאוגרפיה במערכת החינוך בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הכל קשקוש
מיקי,
03/01/05 16:34
|
שמתם לב שחיות לא נהרגו באסון? אתם יודעים למה? בגלל שחיות מחוברות לקרקע כחלק מהאיסטיקנטים הראשוניים ההשרדותיים שלהם, ויש להם יכולת גבוהה מאוד לחוש בסכנה שעות לפני שהיא מופיעה. אם היו מנטרים (MONITOR) את תגובת החיות באזור היה אפשר להבין כי עומד להתרחש אסון כלשהו לאורך כל חופי ד.מ אסיה, ולהתארגן בהתאם. האדם בטיפשוטו מניח כי ה''דעת'' היא יכולת אשר מבטלת כליל את יכולת ה''רגש''. היות והאדם בטיפשותו מניח כי לחיות אין ''דעת'' אלא רק ''רגש'' או אפילו אינסטינקטים פרימיטיביים, ושמשקלם החשיבותי הוא אפסי אל מול האדם או יכולותיו, והוא (האדם) תופס את עצמו כדמות עליונה לטבע באשר הוא (חיות, עצים, אויר, וכו'), דינו של האדם להכחד, שכן אינו מעריך את חשיבותה של ההרמוניה בטבע. האדם הוא במקרה זה אותו ''וירוס'' שהטבע מחסל כחלק מהמערכת החיסונית שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עידו צודק
שירה,
04/01/05 09:19
|
וחוץ מזה- כחובב חיות (אני מניחה) אתה צריך לדעת כמה ריק מתוכן הוא המשפט ''שמתם לב שחיות לא נהרגו באסון''. על חיות וגורלותיהם הטראגיים כמעט ולא מדווחים, אלא אם כן הם נהרגו בנסיון להציל אדם או משהו כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האדם בטיפשוטו
עידו,
מגדל השן,
03/01/05 22:11
|
ה''דעת'' אינה מבטלת את יכולת ה''רגש'', אבל היא עוזרת בדברים רבים אחרים, כגון היכולת לאיית. אתה נלחם את המלחמה הלא נכונה ידידי. התגובה שלך לא קשורה. נכון, החיות מחוברות יותר לטבע. אבל עדיין - לא יפה שהילדה הצילה חיים של כל כך הרבה אנשים? לא חייבים לדחוף כל פילוסופיית החיים שלנו בכל מקום - אפשר, אבל לא חייבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אמרת
ל"ת
מיכה,
03/01/05 18:13
|
|
 |
11.
איך זה שמצילים שבחופים לא למדו
המדינאי,
03/01/05 08:03
|
|
 |
10.
גיאוגרפיה
איאי,
03/01/05 02:07
|
גיאוגרפיה היה ויהיה המקצוע החשוב ביותר שצריך ללמוד , משום שהוא כולל את כל ארחות החיים ,. הוא יכול לעזור בהווה במציאתמשאבים באיכות חיים ועוזר בידיעת העתיד ע''י חיזוי מזג אוויר, צונאמי ,טייפון, או לחלופין הוריקן וכן איפה לא כדאי לשחק כדורגל ( בקיטו) ואיפה לרכוש שטח שיש בו פוטנציאל פיתוח . בכל הדורות זה נחשב מקצוע איכותי . אך, היום המורים שמלממדים ג''ג לא מוכשרים לכך ולכן מלמדים בטעויות או מדקלמים מהספר ולא מבינים בעצמם את הרעיון. וכמובן משרד החיוך (החינוך) שמעדיף רק מתמטיקה !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
בדרך כלל זוכרים מה שמעניין ול
אליזבט,
נהריה,
02/01/05 23:11
|
|
 |
8.
צונעמי זה של משפחה של תימנים
זכריה צונעמי,
ראש העין,
02/01/05 18:45
|
אנחנו שבאנו מצונעה שבתימן הרחוקה מכונים צונעמים ואין שום קשר ביננו לבין הגל הנורא הזה. החלמה מהירה לניצולים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
שמעתי על הצונאמי
mr pink,
finland,
02/01/05 11:59
|
פעם ראשונה ששמעתי את המילה הזאת היה מהאלבום של manic street preachers. היה שם שיר בשם צונאמי ובתי הבכורה הסבירה לי מה פרוש המילה, למרות זאת לא הייתי מזהה צונאמי אם הייתי נתקל באחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאחל לך שלא תתקל!
ל"ת
מיקי,
03/01/05 16:35
|
|
 |
6.
מערכת החינוך בישראל.
לא אשמים,
02/01/05 10:09
|
כשתקראו את התגובות של האוכלוסיה ,באתרים שונים ברשת .תוכלו להבין עד כמה חמור המצב של האנשים כאן בארץ ?(כולל אותי, ללא יוצא דופן) לא יודעים לכתוב, לקרוא , וחשבון ,מתמתיקה,+הכי חשוב הסטוריה של המדינה (כולל גלובלית) אז כששבוע שעבר ילדה נחנקה בביתה ,ולא ידעה כיצד להתמודד עם המצב .והיא יכלה לו, אם היה לה את המידע החיוני .היא לא הייתה מתה היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ת
1,
02/01/05 14:21
|
|
 |
שמדוב במילים לועזיות זה לא משנ
t,
מרכז,
03/01/05 12:20
|
|
 |
דוקא את זו שטועה
נו, טוף, אם את,
מתעקשת,
03/01/05 18:24
|
יש חוקי תעתיק ולפיהם נקבע מתי ט, מתי ת, מתי כ, מתי ק, וכד'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
גיאוגרפיה נושא חשוב ואקטואלי
מיכל,
תל אביב,
02/01/05 09:48
|
כאמא לתלמידים במערכת החינוך אני מציינת ששיעורי הגיאוגרפיה עוסקים בנושאים האקטואליים ביותר הנוגעים לחיינו היומיומיים וחשיבותם רבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן נושא חשוב
יעקב,
ירושלים,
02/01/05 10:44
|
חבל שנזכרים בגיאוגרפיה רק במצב של אסון. זה נושא מרתק, אקטואלי שיש לו השלכות על חיינו צריך לתגבר אותו במערכת החינוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש ספר לימוד חדש על תופעות הים
מורים עצלים ללמ,
צפון,
02/01/05 21:38
|
הוא מצוין ומתאים לחטיבת ביניים ולכיתה י'. נראה את המורים מסכימים ללמוד את הנושא וללמד את התלמידים.הם עצלים ולא מוכנים ללמוד נושאים חדשים ולעדכן את הידע שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ידע הוא כוח וגם מקור חיים
ל"ת
ן,
02/01/05 09:06
|
|
 |
נכון! ועדיף להתרחק מהדת!
ל"ת
*מטיף בשער,
בתבונה,
02/01/05 17:51
|
|
 |
למטיף בשער-בתגובתך חסרה תבונה!
ל"ת
ברוך ו,
ירושלים,
03/01/05 01:24
|
|
 |
3.
הצומאצי
פנינה,
פתח תקוה,
02/01/05 08:14
|
עד האסון הזה לא ידעתי מה זה צונאמי כל הכבוד לילדה, וכל הכבוד למבוגגרים ששמעו לה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וצומאצי, את כבר יודעת מה זה?
ל"ת
שם,
כאן,
03/01/05 01:20
|
|
 |
2.
כבר כתבתי שחייבים ללמד
אנני,
02/01/05 07:59
|
על תופאות טבע בבתי-ספר וכיצד להתנהג. יש חומר שיכול לעניין מספיק את התלמידים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף שילמדו לכתוב כראוי
t האדום,
02/01/05 08:57
|
אם שמת לב או לא כתבת בשגיאת כתיב ''תופאות'' כנראה התכוונת לתופעות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טיפש ולא ענייני
ל"ת
אני,
חו,
02/01/05 09:50
|
|
 |
הישראלי איננו יודע להתווכח
אופיר,
02/01/05 18:40
|
שמתי לב לתופעה מעניינת בתגובות. במקום להגיב לעניין, מגיבים בכינויים ובהורדת רמת הוויכוח לרמה של גן ילדים. זה שמישהו טעה או שאיננו יודע עברית, איינה הופכת אותו לטיפש. אולי הוא עולה חדש? מטרת מדור התגובות הוא לתת לאנשים במה להגיד את דבריהם ולא לנגח זה את זה. דעה שונה חייבים לכבד, גם אם היא איננה מוצאת חן בעינך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יכלת לכתוב ''לנהוג'', עדיף!
ל"ת
*מורה לעברית,
לא לזלזל,
02/01/05 17:50
|
|
 |
איפה?
ל"ת
שם,
כאן,
03/01/05 01:18
|
|
 |
1.
Smart girl!
ל"ת
Chagai,
02/01/05 07:14
|
|