 |
49.
תכנית להגנת עדים?
ממנייייייייי,
03/01/05 11:33
|
לא רק שאין. אלא גם צריך בנוסף, תכנית להגנת עדים מהפרקליטות .
השאפתנות כנראה מדחיקה כל אנושיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
התאבדות = רצח
ג'קי,
ת''א,
03/01/05 10:12
|
התאבדות היא רצח. כמו שלאף אדם אסור ליטול חיים של אחרים כך אסור לו ליטול את חייו שלו. מדוע אף איש ציבור לא מגנה את ההתאבדות הזאת? באיזה זכות הוא מחליט פתאום לירות לעצמו בראש? החיים ניתנו כפיקדון מאת הבורא ואין לנו שום סמכות ליטול אותם בידינו. כמו שכתוב ''על כורחך אתה נוצר ועל כורחך אתה חי ועל כורחך אתה מת ועל כורחך אתה עתיד לתת דין וחשבון בפני מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אתה בכלל......
לילך,
מרכז,
03/01/05 14:05
|
מי שואל אותך בכלל מה לעשות עם הגוף שלי ? תתעסק בענינים שלך ודי עם הפנאטיות שלכם הדוסים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה נוספת:
בלמז,
בלמז,
03/01/05 21:33
|
ואם באמת התאבדות תהיה אסורה כמו שאת מציעה, איך יהיה אפשר להעניש את ה''עבריינים''? (הרי אם ההתאבדות תצליח הם ימותו - אין את מי להעניש)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
התאבדות
ביט,
03/01/05 10:03
|
גם אם יתפרסם מכתבו של עו''ד וינר ז''ל, יש להניח שהסיבה האמיתית והמלאה, לא תוודע. את סודו הוא לקח עימו. אינפורמציה בנושא ההתאבדויות, ניתן למצוא גם בספר- ''שלחו יד בנפשם-יד לזכרם''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
שיפרסמו את מכתב ההתאבדות
המומה,
03/01/05 10:02
|
למה לא מפרסמים את מכתב בבתאבדות? לדעתי, הוא קצת יאיר על הטרגדיה הנוראה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
מתאבדים בגלל מניפולציה
סבא.,
03/01/05 09:46
|
של עבריין??? איש נשאוי עם שני ילדים? ספרו את זה לסבתא שלי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
פשוט- כי נצלו עובד ציבור
מגיבה,
03/01/05 09:33
|
עשו זאת בניגוד לחוק. הפקירו אותו
ואני רק מקוה שלא אימו עליו בנוסף.
בהכרותי את המערכת הציבורית אני יודעת כי לעיתים רחוקות ישנם שם אנשים אם רגשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
למה לכל כך הרבה אנשים
שאול השואל,
03/01/05 09:19
|
יש תחושה מוזרה מההתחלה עם הסיפור של רצח השופט ועכשיו עם ה''התאבדות''???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
סימני שאלה
אתי,
פ''ת,
03/01/05 08:55
|
האם האדם לא היה מעורער נפשית עוד לפני האירוע והאירוע רק דחף אותו לעבר הבלתי נמנע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא,יש כאן סיפור שלא מספרים.
ל"ת
איתי.,
צפון,
03/01/05 09:17
|
|
 |
41.
לקרוא בבקשה
אורן,
03/01/05 07:45
|
מהרגע הראשון שבו פורסמו בקול תרועה גדול בכל אמצעי התקשורת הפרטים על פענוח הרצח של השופט עדי אזר, היה ברור כי יש כאן משהו שאינו כשורה.
גם לפושעים, אפילו הם רוצחים, או כאלה שנידונו למאסר עולם, יש היגיון וכללי פעולה משלהם.
הסיפור כאילו יצחק זוסאשווילי, הגה ורקם רצח של שורת אישים בכירים, ביניהם שופטים, כדי להקל ולקצר את מאסרו, נראה על פניו מן ההתחלה כבלתי מתקבל על הדעת.
שום פושע, אפילו הוא מעוות בנפשו, לא יכול להעלות על דעתו כי אם הוא ירצח שופטים, הוא יצא מבית הסוהר חופשי. חוץ מאנשי הפרקליטות, המשטרה וכלי התקשורת שפרסמו את דבריהם, היה קשה למצוא איש אחד ברחוב הישראלי שיאמין לגרסה זו. הדעה הכללית ברחוב היתה, שיש כאן משהו מוזר.
מאבקה של הגב' אזר, בשבועות האחרונים למנוע פרסום פרטים הקשורים לחקירת רצח בעלה, והדרך התמוהה שבה הרשויות השיפוטיות טיפלו בפרשה זו, כאשר קבעו, כי לחשודים ברצח אין זכות לדעת פרטים אלה לשם הכנת הגנתם, הביאו לידי הרמת גבות נוספת אצל כל מי שעקב אחר הפרשה, ולידי התגברות הספקות והשמועות בקרב הציבור הישראלי.
לכן היתה זו רק שאלה של זמן, עד שמשהו נוסף יתרחש ויזרוק אור חדש על הפרשה. למרבה הזוועה, היה זה ניסיון ההתאבדות של סגן ראש הסנגוריה הציבורית, ד''ר דיוויד וינר, ביום שישי 31.1. דיוויד וינר ירה בראשו בדירתו בתל-אביב, והועבר במצב אנוש לבית החולים איכילוב, שם הוא נפטר ביום א' בלילה.
המשטרה שהוזעקה למקום, מצאה את אקדחו האישי ומכתב שהשאיר מאחוריו ובו הסביר את מניעיו.
וכאן חלה הסתבכות נוספת. בכל כלי התקשורת הופיעו כתבות ודברי פרשנות שאמרו, על סמך המכתב, שמילה ממנו לא פורסמה, כי וינר ניסה להתאבד בגלל שהוא הביא לפני הפרקליטות הצעה של יצחק זוסאשווילי, כי הוא יוביל אותם אל האקדח שבו בוצע רצח השופט אזר, מבלי שהוא ידע כי הלקוח שלו הוא החשוד העיקרי ברצח. היושר האישי והמקצועי שלו, כך אמרו המקורות, לא נתן לו מנוח, ולכן הוא שלח יד בנפשו.
גם ההסבר הזה, כמו ההסבר הראשון על מניעיו של זוסאשווילי, לא עמד במבחן ההיגיון.
מדוע צריך משפטן ועו''ד מכובד מבחינה אישית ומקצועית להתאבד? אם הוא לא ידע פרטים מסוימים, אלא אם המדובר באדם סגור, מוזר, וקפדן קיצוני, המסוגל לנקוט צעדים דרסטיים לגבי כל פרט ופרט בו הוא עוסק, אפילו מדובר בפרטים קטנים וטכניים.
וזה היה הרושם שהפרסומים, או אלה שדאגו לפרסם אותם, יצרו בציבור.
לא עברו כמה שעות מאז הדלפות אלה, וכבר באו הדלפות הנגד.
עכשיו אנו שומעים כי במכתב ההתאבדות שהשאיר אחריו וינר היו כתובים דברים אחרים לגמרי מאלה שפורסמו. דיוויד וינר, כך טוענים המקורות האלמונים, כותב, כי הוא החליט להתאבד משום שפרקליט המדינה, ערן שנדר, ופרקליטת מחוז תל-אביב, רות דוד, השתמשו בו כדי לקדם את הפתרון שלהם לרצח השופט עדי אזר. אם הדברים נכונים, מדובר ברעידת האדמה המשפטית הגדולה והעמוקה ביותר בתולדות מדינת ישראל. מאחר שבמלים יותר פשוטות מדובר כאן על תפירת פתרון לרצח השופט אזר, ולא בפענוח.
אבל כאן אנו עוצרים, כיוון שבידי איש, וגם לא בידינו, אין את הנוסח המדויק של המכתב.
על הפרקליטות או המשטרה לפרסם את מכתב ההתאבדות במלואו, ומיד. אחרת גל השמועות וגל הספקות, לגבי רצח השופט אזר המניעים לו, המבצעים, והסיבות לרצח יימשך ואף יגבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מאמין לפרקליטות המושחתת
בהמשך לברנס,
10/06/05 17:40
|
מזמן אני לא מאמין בפרקליטות. ואני לא מאמין שאדם שניצח את המערכת בהצלחתו לזכות את ברנס, יתאבד. יתכן שהוא ידע יותר מדי, על איך פיברקו את ברנס, והחליטו להפטר ממנו. האם מומחה אובייקטיבי בדק שהמכתב באמת נכתב ע'''י וינר? אם אכן משהו מהפרקליטות רצה להפטר ממנו - יש איזו בעיה לפברק מכתב התאבדות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני לא ראיתי שום הגיון
שאול,
03/01/05 09:26
|
|
 |
הנה אחד שמדבר בהגיון !!
יגאל כהן,
רחובות,
03/01/05 09:17
|
|
 |
אל תדאג
ליצן קטן נחמד,
03/01/05 14:01
|
|
 |
40.
כיצד החזיק אקדח?
עמי,
03/01/05 06:58
|
ההנחיות לחלוקת נשק לציבור מחמירות מאד ועו''ד לא נכללים באוכלוסיה הזכאית. מעניין מהיכן זכה סגן הסניגור ברשיון לנשק. ועכשיו תגידו לי שאין כאן יחס מפלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדיוט, לכל קצין בצה''ל יש אקדח
ל"ת
ו,
05/01/05 05:20
|
|
 |
39.
לא מאמין ! משקרים לנו !!!
מבועת,
03/01/05 05:25
|
משהו איום ונורא קורה כאן. מזבלים לנו את השכל עם סיפור שילד לא יקנה. זה התחיל עם רצח השופט, וממשיך בטרגדיה הקשה הזו. אין מנוס מחשד גובר והולך שהמערכת המשפטית והפוליטית מחפה כאן על עצמה. האם המאפיה השתלטה על המדינה?? אסור לבלוע את זה. חייבים לחשוף את האמת בכל מחיר !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לפרסם ומיד בפומבי את מכתב ההתא
Moshe,
03/01/05 04:14
|
לפרסם ומיד בפומבי את מכתב ההתאבדות של עו''ד דיוויד וינר
See www.debka.co.il
Something stinks - Big Time.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
להקים ועדת חקירה מייד!!!
קונספירטור,
03/01/05 03:55
|
סניגור לא מתאבד כי הלקוח שלו רימה אותו. יש פה קנוניה ענקית שמגיעה כנראה לחלונות גבוהים. לא לטאטא, לחקור ומייד. מעניין שאף עו''ד לא יוצא בקריאה לחקירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
...and if you believe the
Moshe,
USA,
03/01/05 03:50
|
official version, I have a bridge to sell in Brooklyn. Really cheap.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אולי מת ממחלה
ל"ת
דר גלעד,
03/01/05 03:19
|
|
 |
34.
הכל מסריח כבר מרצח השופט....
אורנה,
03/01/05 02:24
|
אין פלא שהדברים ממשיכים להתגלגל בצורה חשודה.... שמישהו יחקור פה מעבר לנהלים הידועים.... וימצא את האשמים...... משהו פה לא מסתדר מההתחלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מצב בלתי אפשרי?
דניאלה,
03/01/05 00:42
|
מעניין על פי איזה קודים חיה ציפי ליבני כשהיא אומרת שהוא נקלע למצב בלתי אפשרי.הקוד האנושי שעל פיו אדם חיי הוא שאם הוא לא אשם אז הוא לא אשם. הוא לא היה בוחן לב וכליות שיכול היה לדעת שהחלאה משקר לו. המצב הבלתי אפשרי שהוא נקלע אליו נובע מהגישה של עמיתיו למקצוע שחיים ופועלים על פי קודים שגרמו מבחינתו למצב בלתי אפשרי. חבל שהוא נכנע לקודים הבלתי אנושיים והתאבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט נצלו עובד ציבור
ל"ת
מנסיון אישי,
03/01/05 09:36
|
|
 |
32.
המערכת עובדת עלינו כרגיל
ישראלי,
03/01/05 00:12
|
|
 |
31.
רצחו אותו
ג'ו פלקונטי,
03/01/05 00:07
|
אל תהיו נאיביים. אף אחד לא מתאבד בגלל כזו סיבה. רצחו אותו כי הוא עלה על זה שהשווילי לא הזמין את הרצח של השופט אלא הוא נרצח ע''י כל מיני כוחות עלומים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שסילק את השופט סילק אותו
יגאל כהן,
רחובות,
03/01/05 01:27
|
ושיפסיקו לשטות בנו. זה מקרה שפתאום אחד מת בצורה מוזרה והשני מת בצורה מוזרה? יותר מדי שיאי גינס בסיפור אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל כהן אתה צודק, עד כה ....
פנינה,
03/01/05 10:37
|
במקרה זה באמת ישנם שאלות רבות ללא תשובה, וזה מעורר סימני שאלה. מדוע נרצח השופט? ומדוע התאבד הסניגור? אך אתה מרבה להשמיץ בצורה מעוררת כעס בתגובותיך, ולא חשוב מה הנושא. כלכלית ,בטחונית, או המבול. תמיד האשמת בצורה מכוערת, מגעילה ומעצבנת. את מי שמככב ושנוא עליך כל כך, משום מה? וזה לא סוד שהכוכב הוא מר נתניהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בול נכון. אתה צודק במאה אחוז
ל"ת
מאוזן,
03/01/05 06:26
|
|
 |
30.
מה זה הסיפור הזה?
סקפטי,
02/01/05 23:52
|
''לאחר שנתקף תחושות אשם''????? הוא השאיר מכתר,קלטת???? לא נראה לי הסיפור הזה! מתי נדע את האמת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
condolences
sylvi mettyear,
Brighton, UK,
02/01/05 23:30
|
I first want to send my condolences to David's family i knew David as his girlfriend when we were 17 and I recognised then his strong sense of duty, justice, and morality.He will be very much missed by all those who knew him and I'll always remember him.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא עשה שום רע,
סקפטי,
02/01/05 23:54
|
והוא כבר לא בן 17. יש לו ניסיון רב. מה דעתך שה''התאבדות''הייתה אולי מכוונת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אז מה הסיבה להתאבדות?????- הכל
אז מה הסיבה להת,
02/01/05 23:05
|
אז מה הסיבה להתאבדות?????- הכל יפה...הגון גאון נחמד מסור עד כאן הבנתי אבל מה הבעיה או המצוקה שגרמה לזה ??? לא האשימו אותו בכלום...ממש לא ברור -אולי זה קשור לבעית בריאות או משהוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
ענבל קשורה לאמנון רובינשטיין??
ענבל קשורה לאמנ,
02/01/05 23:03
|
ענבל קשורה לאמנון רובינשטיין???-מדינת הכישורים או הקשרים או השקרים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
המניע נשמע מוזר
ישראלית,
ארהב,
02/01/05 22:55
|
|
 |
25.
עצוב וחבל
tal,
tlv,
02/01/05 22:55
|
שירקב הצוששווילי וכל חבורתו, ליבי למשפחת וינר האבלה הלואי ולא תדעו עוד צער אין לנו ספק שהוא חף מפשע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
כל כך כואב שדוקא אדם מוסרי משל
פ''א,
02/01/05 22:30
|
|
 |
23.
עכשיו נשמע מחכ פינס כל רגע מה
????,
02/01/05 22:28
|
|
 |
22.
הסוף ...
הקוסם,
02/01/05 22:27
|
הסוף של המערכת משפטית מבחינה כזו שהם לא יודעים איך להתמודד עם פושעים.במקום עונשים הם מחלקים להם מתנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
18 מה לא הבנתה ?? קונספירסי??
ל"ת
אוויל משריש,
02/01/05 22:08
|
|
 |
20.
לא מקבל את הגירסה הרשמית.
אדם,
02/01/05 22:05
|
כל הסיפור הזה, המתחיל ברצח השופט אזר, שמפטמים אותנו בו, הוא שקרי. אני לא מאמין לאף מלה. אין כאן שום הגיון, וזה לא משכנע. נניח שד''ר וינר התאבד (לא בטוח בכלל) - בואו נשאל למה. בגלל שהוא חשב שמרשו חף מפשע והמערכת אומרת לו שהוא לא?? הרי זה מגוחך. דברים כאלה קורים כל יום, והוא אדם עם הרבה נסיון. רק סיטואציה קיצונית יכולה להביא אדם כמוהו לצעד קיצוני כזה. אני חושב שהוא הועמד בפני דילמה נוראה: הוא ידע שמרשו חף מפשע, והוא נדרש על ידי המערכת לשתוק. אז או שהרגו אותו או שהוא התאבד. כך או כך יש כאן דברים איומים, ואם העסק הזה יכוסה כל הגוף המתקרא מדינת ישראל ירקב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סטודנט של דויד,
מרכז,
02/01/05 23:09
|
אומנם ואכן לא ברור מה קרה , אבל אל אף התהיות והדימיון הנרגש ,דבר אחד חשוב מאוד שכול בר-נש ובר- בי -רב ידע : הכרנו את דויד כאדם מיוחד באופיו, הרצאותיו בבר אילן משכו אליהם כול סטודנט במחלקה,הוא ניחן בדרך יוצאת דופן לרתק את תלמידיו כשהוא מנתח ומעמיק, בטון דיבורו החוצב -בעיות הקשורות בהליך הפלילי והאתי, בצורה שרק שמעטים מסוגלים לה. אציין שבשיעור האחרון (סדנה למשפט פלילי) הוא חזר ואמר מילים אלו( שעדיין מהדהדות בראשי) : ''אתה אף פעם לא יכול לדעת האם אדם(המיוצג) דובר אמת או שקר. . .''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
רובינשטיין ומזוז אשמים
אזרח,
02/01/05 22:02
|
רובינשטין ומזוז בגלל חולשתם הפכו את המערכת המשפטית למושחתת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רובינשטיין ודאי אך מזוז עדיין
יגאל כהן,
רחובות,
03/01/05 01:23
|
|
 |
18.
איך נאמין לסיפור הכיסוי העלוב
קורא מתענין,
02/01/05 21:23
|
מדוע אין מפרסמים את מכתב ההתאבדות? מדוע אין פרסום פרטים מזירת הארוע? מי מכסה כאן ועל מה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
עו''ד עם ייסורי מצפון ?
tbyh,
02/01/05 21:04
|
מערכת המשפט בישראל איננה מבוססת על צדק, כלומר המטרה של עו''ד היא לנצח בכל מחיר גם אם ידוע לו בוודאות שהצדק איננו לצידו, בין אם התוצאות יהיו שיחרור פושעים לחופשי או כליאת חפים מפשע.
אני לא טוען שזה טוב או רע, אלא שזה פשוט ככה, ומה שניתן להסיק מכך זה שלאנשי המשפט בישראל אין שום ייסורי מצפון.
מות השופט והפרקליט הם חלק מפרשה שמתנהלת מאחורי הקלעים כאשר מה שמתפרסם בעיתונות זה קשקוש, בפרט כל רמז לייסורי מצפון מחשיד ומפיל מיידית את הגירסה כולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק tbyh ב-100% !
פרח הלוטוס,
02/01/05 21:51
|
|
 |
16.
תנחומים למשפחת וינר
איציק,
02/01/05 21:02
|
|
 |
15.
הוא החמיר עם עצמו יותר מידי
יהודית,
02/01/05 21:01
|
לא היה צריך להתאבד....אם הוא הרגיש כ''כ רע עם עצמו -היה יכול להתפטר מתפקידו או משהו כזה...לא צריך להתאבד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
איי איי איי...חבל
אני ואני,
02/01/05 20:54
|
|
 |
13.
דיויד - כך אזכור אותך:
סטודנט מבר-אילן,
02/01/05 20:52
|
מקסים, אינטיליגנט, מקשיב, מצפוני, ובקיצור - מודל לחיקוי.
תנחומי הכנים למשפחה, שלא תדעו עוד צער.
יהי זכרך ברוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון. באמת היה מודל לחיקוי
סטודנט לשעבר,
בר אילן,
02/01/05 21:10
|
למדתי אצל ד''ר וינר ז''ל קורס באתיקה מקצועית.
מרצה משכמו ומעלה, אשר התייחס לסטודנטים בצורה נעימה חברית ואמיתית.
בשיעוריו הצליח להבהיר היטב את מורכבות השאלות האתיות בפניהם עומד עורך דין.
ניתן היה לראות שמדובר באדם מצפוני וישר, המלמד את תחום האתיקה המקצועית לא כ''מצוות אנשים מלומדה'' אלא מהלב ומתוך אמונה בצדקת הדרך.
ד''ר וינר ניסה והצליח ללמד את תלמידיו לפעול בצורה הישרה והנכונה ביותר בכל סיטואציה אליה ייקלעו בעתיד, ולתת להם כלים שיסייעו להם לנהוג בצורה הנכונה ביותר מבחינה מוסרית ואתית, בקונפליקטים העשויים להתעורר בין מילוי חובתם כלפי עצמם, כלפי לקוחם, כלפי חברים למקצוע וכלפי בית המשפט.
באמת אבידה גדולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
למה להתאבד למה??
ל"ת
ירדן,
02/01/05 20:51
|
|
 |
11.
Mentaly sick
Arie,
Florida,
02/01/05 20:49
|
|
 |
10.
לדעתי רב הנסתר על הגלוי !
ל"ת
אני בדעת יחיד??,
02/01/05 20:49
|
|
 |
לא אתה לא בדעת יחיד..
יגאל כהן,
רחובות,
02/01/05 21:07
|
ואני שואל מה הקשר לרצח השופט. ולההסרה של הסיפור. עכשיו האיפול הופך למוזר מוזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, אתה לא בדעת יחיד.
חד עין,
02/01/05 20:59
|
מי שמפעיל קצת את השכל מגיע לאותה מסקנה כמו שלך. אבל בינינו, כמה ''מפעילי שכל'' יש כבר?
על זה בונים כל אלה שחושבים שהשחיתות משתלמת....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
המצפון שלו הרג אותו
גלעד,
חדרה,
02/01/05 20:45
|
|
 |
8.
לא ברור
אמנון,
ירושלים,
02/01/05 20:43
|
|
 |
7.
מסכן,יהי זכרו ברוך..
ל"ת
יהושוע,
02/01/05 20:41
|
|
 |
6.
שלטון החוק?
יוסי,
רחובות,
02/01/05 20:40
|
אתם חבורת מושחתים שיושבת על הברזים. תזכרו איך צ'אושסקו ברח בסוף... זה יקרה גם לכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים אתך לחלוטין
ל"ת
פרקליטות מושחתת,
10/06/05 17:42
|
|
 |
5.
יש פה סיפור ענק וקצה קרחון
פפר,
02/01/05 20:39
|
|
 |
4.
אהוד נתניהו וביבי ברק
אריאל פרס,
02/01/05 20:39
|
|
 |
3.
יהי זכרו ברוך
ל"ת
קולגה,
02/01/05 20:37
|
|
 |
2.
מזועזעת ממותו של ד,ר וינר
רחל רייטר,
הרצליה,
02/01/05 20:35
|
ד''ר דייויד וינר היה עו''ד מבריק, בעל ערכים ומוסר שקשה למצוא כמותו. אני ממש מזועזעת מהתאבדותו, שנבעה ככל הנראה גם בשל חוסר גיבוי של הפרקליטות, כפי שנמסר בטלביזיה. חבל מאוד שאדם נדיר כל כך מצא את מותו בשל נסיבות קשות ורמת מוסריות ומצפון ייחודיים כל כך. איזו אבידה לחברה הישראלית!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
עוד לא הבנתי את המניע!
ל"ת
דניאל,
02/01/05 20:34
|
|