 |
172.
מי שלא יכול לעמוד בפני האמת
אהוד,
04/01/05 14:22
|
|
 |
171.
אני גאה
יוסי,
גבעתיים,
04/01/05 13:52
|
אני גאה באלוף חלוץ. כל הקליקה העתונאית משתפת פעולה עם האויב, כי קשה לה להשלים עם העובדה שלעתונאי לא הייתה סמכות להימצא באותו אזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
170.
כל הכבוד
יוסי,
04/01/05 11:59
|
סוף סוף קם מישהוא לא פחדן ואומר את מה שרוב העם חושב באופן ישיר דן חלוץ מי יתן ויירבו כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
169.
חבל שיש ריח מגמתי מהכתבה
ירון,
תל אביב,
04/01/05 10:41
|
זה שכתב נפגע כמו כל פגיעה זה כואב ומעציב יותר כואב כאשר נפגע מי שחיב להיות שם ללא בחירה התושבים והחילים,לכן אין מקום להשתמש בביטוים המיצרים דרמה סינטטית '' לפתע נפתחה לעברם אש כבדה'' מאש כבדה היו הרבה יותר נפגעים הוא לא היה לבד והבטוי מצביע על מגמה וכוונה לפגוע בעיתונאי העושה עבודתו נאמנה. לא נתקלתי בתאורים הללו כאשר אוטבוס מלא בילדים מופגז מהצד הפלסטיני שם בדיווח זה נישמע קליל כמו נוצות צר לי על הכתב הפצוע והלואי שיחלים במהרה אבל כתבות מגמתיות אשר ניכר מהן כי יש קורבן במקרה זה חלוץ מורידות את רמתו של העיתון ישנה עוד אפשרות שבה יצהיר הכתב מראש כי זו כתבה מגמתית ילבש על עצמו צבע מזהה ואז נוכל להבחין כמו בענפי הספורט השונים לאיזה קבוצה הוא שייך על כל פנים במידה והכתבה עוסקת בדיווח בבקשה דוחו לנו לא באופן כה מגמתי אנחנו ילדים גדולים את הבחירה השאירו לנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
BINGO. WELL SAID
ל"ת
THANK YOU,
A SUPPORTER,
04/01/05 16:07
|
|
 |
168.
צודק
יעקב,
ירושלים,
04/01/05 05:54
|
אין לי ספק שהחיילים לא יידעו שצלם נמצא מולם. חלוץ צודק - מי שנכנם לשדה אש עלול להיפגע. אני מקווה שחלוץ יהיה הרמטכ''ל הבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
167.
About 80% supporting Dan
AMR,
04/01/05 05:17
|
About 80 percent of the responders are supporting Dan and that is showing clearly the public mood in regarding Dan Halutz
Way to go
הגב לתגובה זו
|
|
 |
166.
להעיף את המפלצת
ל"ת
חוצפן,
04/01/05 03:32
|
|
 |
ל-166: אתה עצמך מפלצת!!
ל"ת
חוצפן שבעתיים,
04/01/05 11:10
|
|
 |
165.
חלוץ אולי איש צבא מעולה
יעקב,
04/01/05 01:02
|
אבל דיפלומט קטן מאד וקשקשן כפייתי
אם הוא חותר להיות רמטכ''ל עליו לרסן את עצמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפוסל במומו פוסל
yan,
04/01/05 12:17
|
אני לא יודע אם יעקב יבין אבל אני אסביר לאט לאט - מדוע אתה חושב שהשיפוט שלך עדיף על של האלוף חלוץ ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
164.
חלוץ תמיד ידע לצעוד יפה וזקוף
יפרח,
04/01/05 00:24
|
מוזר שבתמונות מהמשפט בהאג הוא נראה כל כך שפוף וחלש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מצדיע לך, יפרח
שיקל,
05/01/05 00:36
|
|
 |
יהודי ששולח יהודי אחר להאג
יעקב,
04/01/05 01:38
|
|
 |
163.
מבק''א 2005- אירועים מהעולם..
פקמ''צית משוחררת,
04/01/05 00:20
|
''...משלחת של קציני צה''ל שנחתה אמש באירופה הופתעה לגלות שכל חבריה עצורים ונאשמים בפשעי מלחמה..דוברת צה''ל מסרה שהנושא נמצא בבדיקה...הרמטכ''ל דן חלוץ סירב להגיב לשאלות הכתבים.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
162.
חלוץ צודק
כנען,
04/01/05 00:15
|
הבעיה היא הפתיחות המטורפת בה אנו מאפשרים לעיתונאים להכנס לשדה קרב ( תשאלו את העיתונאים לגבי עיראק...) וגם העיתונות הישראלית המראיינת את האוייב ( היא מהאו''ם...). חלוץ, השם יהיה בעזרך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
לטייסים החביבים והגיבורים
עזיזה מהמטבחון,
04/01/05 00:14
|
מתי תתעוררו ותוציאוא את השקית שוקו מהפה? חלוץ הוא פושע מלחמה ולצערכם לא יואיל לכם הטיעון: ''בסה''כ ביצעתי פקודות'' נוסה ונמצא לא שמיש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
חלוץ אנחנו איתך
שיקלגרובר,
04/01/05 00:11
|
|
 |
הכוונה לאדולף שיקלגרובר
יעקב,
04/01/05 01:15
|
|
 |
אלוייס ולא אדולף
ליגמור לבנת...,
משרד החינוך,
04/01/05 04:44
|
לטובת הבור הישראלי : אלוייס שחיקלגרובר הוא אבא של אדולף ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
159.
אלוף חלוץ עברתה את הקו האדום
שמחה,
03/01/05 21:56
|
השחצנות שלך עוברת כל גבול למחרת תטען מי שנוסע בכביש מוכרח לקחת בחשבון שימות בתעונת דרכים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשמחה:
אזרח,
מדינת ישראל,
04/01/05 01:02
|
לאלוף חלוץ מותר להגיד את דעותיו. לפי דעתי הוא צודק. כל מי שנכנס לשטח אש- יש סיכוי גדול שהוא יפגע. אני לא רואה שום דבר פסול בדברים שלו. וחוץ מזה, אני אומר שהאלוף חלוץ הוא האדם האחרון בעולם שאפשר להגיד עליו שהוא ''שחצן''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
158.
סוף סוף קצין בכיר שונא ערבים!
אלי,
נוער כך,
03/01/05 20:38
|
וגם לא מתבייש בזה. הוא לא מתחנף לתשקורת. חלוץ יהיה רמטכ''ל ויטפל בכל הערבים וסמולאנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיך הוא יטפל בהם בדיוק??
ל"ת
עמית,
03/01/05 23:51
|
|
 |
בדיוק כמו שטיפלו בצלם הערבי!
איתמר,
04/01/05 03:12
|
ביריות. חלוץ הוא אור במחנה הסמול של הצבא. טוב שהוא מגבה את החיילים, כי הוא מבין שרק ככה אפשר לטפל בתקשורת הסמולנית האשפיסטית. אולי עם עוד ''טיפולים'' כאלה, כמו שטיפלו בצלם של ערוץ 10 הם יבינו איך צריך להתנהג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
157.
הידד למפקד חלוץ ישראל גאה בך
ל"ת
בצלאל,
03/01/05 20:13
|
|
 |
156.
מוריד אותנו לרמת מרוקו ומצרים
אחד,
03/01/05 19:48
|
|
 |
155.
הלואי שחלוץ...
י,
תא,
03/01/05 18:04
|
הלואי שחלוץ יהרוג מתנחלים כמו שהוא הורג צלמי עיתונות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק! שינהגו בכולם באותן כפפות
ענבל,
ר''ג,
04/01/05 13:22
|
כשילדה פלסטינאית תמימה נורית למוות, אנשים מביעים הבנה לחיילים שעשו זאת, אבל כשחייל מכוון נשק לעבר מתנחלים שמפנצ'רים לו את הג'יפ - אז אתם מזדעזעים?! שיתייחסו למתנחלים שמתפרעים ומפריעים לצבא בדיוק באותן כפפות בהן מתייחסים לפלסטינים! נמאס מהצביעות, הגזענות ומשוא הפנים של העם הזה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מאמין
דוד,
עפולה,
04/01/05 09:51
|
אתהקורא לרצח יהודים?או שאתה ערבי או שאתה נכד או בן של ''קאפואים'' ומסגירי יהודים לנאצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מסית לרצח.
ל"ת
nir,
03/01/05 19:37
|
|
 |
154.
אלוף דן חלוץ תותח
ל"ת
לכל יפי הנפש,
03/01/05 15:21
|
|
 |
153.
חלוץ לרמטכ''לות.סוף סוף מפקד
ל"ת
בכיר שלא פוחד,
מהסמולנים,
03/01/05 15:07
|
|
 |
152.
יישר כוח לחלוץ דוברי האמת
ל"ת
צ'ופצ'יק,
03/01/05 14:38
|
|
 |
151.
שילך כבר הביתה הטרוריסט הזה!!
משה,
03/01/05 14:37
|
בושה למדינת ישראל
ילדים מתים ולו אין בעיה לישון בלילה.
כלב עלוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או הביתה או לכלא
ל"ת
חלוץ = חמאס,
03/01/05 19:21
|
|
 |
למשה.
ברדי.,
03/01/05 15:16
|
האיש שאתה מאשיים יהיהבזמן הקרוב הרמטכ''ל הבא. וזאת על אפך וחמתך. אתה הבנתה זאת.שמאלן קיצוני וטיפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היה לך מוסר אז היה .......
משרית,
03/01/05 15:09
|
|
 |
למשה .
דורון ספקטור.,
03/01/05 15:06
|
אמא שלך טרוריסטיט. בזכות האלוף אתה חי בבטחה. מה אתה מעדיף לתמוך בטרוריסטים שרוצים לרצוח גם אותך.יחתיחת חמור שמאלן קיצוני וקטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
גיבור במדים בלבד
פרחיה,
03/01/05 14:20
|
נכון, מר חלוץ הוא גיבור ליד מוט ההיגוי במטוס קרב שעלה למשלם המיסים 150 מיליון דולר, או שקל, מה זה משנה. מר חלוץ משולל כל אומץ אזרחי, הוא אף אינו יודע שניתן להיות גיבור ללא מדים וללא נשק משוכלל. ולראייה דבריו ''בבוא הזמן אני אדבר - ויש לי הרבה מה לומר. כל דבר בעתו''. אם למר חלוץ יש משהו חשוב לומר, והוא כידוע אינו ממסדר השתקנים, שיגיד היום. הוא פוחד. עוזי לנדאו לא פחד ושילם על הגינותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה ונועמי אהלן וסחלן לכם
ל"ת
מידידכם הלורד,
האו האו,
03/01/05 21:39
|
|
 |
שירות רע לשמאל
שלו,
03/01/05 18:10
|
גברת נכבדה גם מי שחושב כמוך,מתמרד כנגד התקפותיך,הכתובת נמצאת בכנסת ישראל,בממשלת ישראל שאחראית לכיבוש,לשחיתות,לחוסר הגינות החברתית. כנגד לוחמים פלשיתנאים שמשתמשים באמצעים שפלים,אנחנו צרכים לעמוד לפחות כמו דן חלוץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מייצגת את עצמי בלבד
פרחיה,
03/01/05 20:46
|
אני מתקוממת נגד דברי חלוץ, לא נגד פעילות צהל. למצב בשטחים אחראית הממשלה ואחראי העם המגבה אותה. להתבטאותו המתועבת של מר חלוץ אין העם אחראי אלא הוא עצמו, ואם יש לו משהו חשוב לומר לנו, שיקום. ממה הוא פוחד. מצבנו לא קל, הטרור אינו פוגע בקיום המדינה אלא במורל, ובעיקר פגע בשכלם הטוב של רוב המגיבים כאן. ניתן ללחום בטרור מבלי להדרדר לרמת הנאצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפרחיה.
נוחי.,
03/01/05 15:13
|
אני מציע לך להתחיל לחשוב מהראש ולא מהתחת. מה את מעדיפה שהטרור ישטלט על כל חלקה טובה.? או שאת מזדעזת רק שפלשתינאים נפגעים.? ומה עם ישראלים שנפגעים? אולי את בכלל איש טרור.?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפרחה!
דוד,
הוד השרון,
03/01/05 14:40
|
שלי נעלייך מעל רגלייך לפני שאת מדברת בגנותו של גיבור ישראלי כמפקד המעולה דן חלוץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
התקשורת=נמר של נייר+הרבה כסף!!
ל"ת
תקשורתן,
03/01/05 12:40
|
|
 |
148.
דן חלוץ האיש הנכון במקום הנכון
קרן,
מרכז,
03/01/05 12:20
|
ואל תתנו לאף אחד לבלבל אותכם . דן חלוץ הרמטכל הבא, אחרי זה שר הביטחון הבא, ואחרי זה רוה''מ הבא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מתנדב למענו. המנהיג הבא.
יובב,
03/01/05 17:36
|
כשיחליט לרוץ לתפקיד ממשלתי הוא יכול ליהיות סמוך ובטוח כי המונים יתיצבו לימינו לסייע ולקדם אותו למקום הראוי לו. אני חותם כבר עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
שמאלנים שימו לב
שנה טובה טובה ט,
עפולה,
03/01/05 11:18
|
ראש הממשלה הבא ביבי שר הביטחון אביגדור ליברמן רמטכ''ל דן חלןץ. תעברו כולכם בבקשה לעזה ''הצונמי'' יבוא לכם מיד אחרי שהם נבחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
דן אל תיכנע לבוגדים ולמשת''פים.
א.ש,
ירושלים,
03/01/05 11:00
|
|
 |
145.
מה ההבדל בין חכם לפקח - כנסו..
מחשבון,
03/01/05 10:51
|
כידוע, חכם יודע איך לצאת מצרה, פקח (פיקח) לא נכנס לצרה... דן חלוץ=188=פקח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
דן, עם ישראל זקוק לאנשים כמוך,
יהודי,
03/01/05 10:46
|
|
 |
143.
הוא צודק ב100%
כל הכבוד לחלוץ,
03/01/05 10:46
|
לחימה זה לא משחק ילדים וקו האש זה קו האש ולעיתונאים יש להיזהר גם כן כי לחיילים זה עיניין של חיים ומוות ולא עיניין של עוד תמונה בחדשות שאחרי כמה שניות כבר אף אחד לא זוכר אותה. אין להעשים את צה''ל, חיילים פעלו נכון לפי פקודה ולפי המציאות. מי שלא מסקים שייסע לבגדד וינסה להתקרב למוצב אמריקאי או אפילו רק יחשוב לעשות את זה. נראה אז!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
מיסכנים אנשי השמאל הקיצוני.
צפירה.,
03/01/05 10:41
|
הם מעדיפים שחלוץ ילך הבייתה. וחלוץ נמצא במצב של תנופה מעלה מעלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
האלוף חלוץ.איש יקר ביותר.
ל"ת
דורון ספקטור.,
03/01/05 10:39
|
|
 |
140.
@ @ יש לי רעיון. @ @ @
דורון ספקטור.,
03/01/05 10:38
|
יש לי רעיון. לשכפל את האלוף חלוץ משני סיבות. 1).בכדי להרגיז את השמאל הקיצוני. 2).בכדי שימשיך להביא ביטחון לעם ישראל. ובא לציון גואל . ולשמאל הקיצוני שוב פעם לעזאזל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
חלוץ איש מסוכן ופאנטי
נועה,
03/01/05 10:37
|
ההתבטאות הנוכחית שלו מראה, שההתבטאות הקודמת שלו לא היתה פליטת פה אלא הראתה על השקפת עולם קיצונית מוצקה של האיש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה מסוכן?
יעקב,
03/01/05 11:26
|
תגידי באמת נועה . הוא מסוכן? ואם הבן של זהבה גלאון היה רמטכל הוא לא היה מסוכן אה! הוא היה מגן עלייך בחירוף נפש! אז תגידי לי איך בדיוק מגנים עלייך ? על ידי סתימת פיות לימין?
ומי אמר שדן חלוץבכלל ימני? אולי הוא בכלל שמאלני? אז מה יהיה אל מסוכן בשבילך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנועה.
מנחמי,
03/01/05 10:50
|
|
 |
138.
כל מה שיש להגיד שים בזבל אפס
ל"ת
שי,
03/01/05 10:22
|
|
 |
137.
מאחורייך 100%
ל"ת
יואב,
ת''א,
03/01/05 10:22
|
|
 |
136.
דן חלוץ הרמטכל הבא..
יוסי ממן,
באר שבע,
03/01/05 10:18
|
מפקדי , תומך בך בכל הכח. מי שלא מכיר מדובר באדם נדיר ביושרו ובאנושיותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
רמטכל ואחר כך שר בטחון
יעקב,
אשדוד,
03/01/05 10:16
|
אתה בדרך לרמטכלות ולכן השמאל נטרף. הם לא יותר מוסריים מהימין. אתה אדוני שר הביטחון של ביבי נתניהו בקדנציה השנייה אחרי שתסיים את השירות כרמטכל כמובן
שים עליהם פס והמשך בעבודתך הנאמנה אנו מודים לך מקרב לב אוהבים אותך.
על החתום אוהב ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
היידי אשכנזים ירו לכם בצלם ? .
מופלטעלך,
03/01/05 10:12
|
היידי ''אשכנזים'' ירו לכם בצלם ? יש לכם עכשיו סיבה למסיבה ,
קחו מנה של געפילטעלך ותרגעו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
''בבוא הזמן'' יקרה מהר מאוד, לצע
דוד טובלי,
נתניה,
03/01/05 10:03
|
מדובר בקצין מעולה, שקידומו לרמטכ''ל ייחסם, אך ורק בגלל שהוא לא מודע לכוחה של התקשורת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תירא דוד
יעקב מאשדוד,
03/01/05 10:53
|
אל תירא ואל תחת מהתקשורת. אם תמשיך להגיב בחיוב למה שאתה מאמין בו התקשורת השמאלנית לא תנצח. אני לעומתך מאמין שדן חולוץ יהיה הרמטכל הבא ויותר מזה אני צופה לו עתיד פוליטי גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
ערוץ 10 מחרבן על הימין
קירשנבאום,
03/01/05 10:00
|
קירשנבאום ולונדון,למה אין לכם איזון מימין בערוץ 10 איזו חוצפה יש לערוץ 10 ?הרי 70% מהעם הם ימין,מה הם כלבים?למה לא יהי להם נציג בתוכניאית זו? איזו חוצפה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאל שטוען שהוא שמאל זה לפחות
בלי קשר לחלוץ,
03/01/05 12:38
|
ישר ולו רק מבחינה זאת, אבל, שמאל שמתחזה לימין זה כבר בעיה רצינית - ראה בחירות אחרונות ומה שיצא מזה היום - סלט אחד גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תפחד מקצת ביקורת והשקפה שונ
ל"ת
מתוקה דנציגר,
03/01/05 10:05
|
|
 |
למה 10 מפחד מדעות מימין?
דני,
03/01/05 11:12
|
למה אין בתוכנית מישהו שייצג את הימין?רק לשמאל מותר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
חלוץ עשה טובה לצה''ל ולעם ולך
ישראלי,
03/01/05 09:59
|
|
 |
לישראלי עלוב הנפש
מיכאל,
03/01/05 11:17
|
אין לך מה לומר מעבר לסיסמה. אתה כנראה יצור קטן עם מח על סף אפשרות חשיבה. דן חלוץ מאפשר לך לדבר כגיבור ולהעביר ביקורת. אנו נילחמים נגד חיות אדם ואין שום אפשרות לוותר על אנשים מוכשרים ואמיצים כמו דן חלוץ כנראה שהוריך ניכשלו בללמדך בין טוב לרע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לישראלי.
דורון ספקטור.,
03/01/05 10:34
|
אתה שמאלן קיצוני וקטן.
בזכות אנשים כמו האלוף חלוץ אתה חי בארץ הזו בבטחה.
חלוץ לרמטכ''לות ודחוף.על אפכם וחמתכם.וכל זה למען עם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
קם לנו חלוץ ומושיע לישראל!!!
ל"ת
חלוץ לכנסת!!,
03/01/05 09:55
|
|
 |
129.
חלוץ אתב גבר אמיתי שבגברים!!
ל"ת
סיסו,
03/01/05 09:52
|
|
 |
128.
חלוץ חזק ואמץ המשך בדרכך
אברהם,
03/01/05 09:48
|
אל תיפול לאיוולת השמאלנית המשוקצת המטורפת והנאלחת ככה מתנהגת חיה פצועה לפני שהיא נכחדת. הנך אחד האנשים רמי מעלה והלוואי ונראה דמויות כמוך בכל החברה הישראלית בפרט בפוליטקה חוץ מכמה כישלונות שבנו את עתידם הפוליטי עוד בצבא כי זה המקום היחידי שבנונים שכמותם מסוגלים למצות אם עצמם מעניין שהניקוז הוא במפלגת העבודה המתרפסים כמו עפר לכף רגליו של שרון הפטישון להיות חברים בממשלה יש עדיין ורוב ניכר של ח''כים חסרי תועלת נאלחים מגיעילים וטיפשים ללא חת לכן נשמח לראות שכמותך בפוליטקה בקרוב אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
חלוץ , אל תרא ואל תחת.
זולו,
03/01/05 09:42
|
סומנת ע''י השמאל , והם יעשו הכל כדי להשמיצך. אל תטעה לחשוב שדעתם היא דעת הרב השפוי , שמוסריותם עולה על שלך ,ושבכוחם לקבוע מסמרות. תן להם , לצבועים החסודים , לפטפט עצמם עד מוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
קצין למופת - גיבור ישראל!!!
ל"ת
מומו,
03/01/05 09:41
|
|
 |
125.
אפשר לחשוב שהסיקורים הם העיקר
סתם מישו,
03/01/05 09:38
|
צודק סגן הרמטכל בכל מה שהוא אומר תרדו ממנו ומהצבא תנו חהם לשמור על ביטחוננו והרי יש להם קבלות על כך שהם עושים את העבודה. ואולי נרויח משני הכיוונים כי אולי ללא סיקור עיתונאי לא יהיה למחבלים טעם ומוטיבציה לעשות פיגועים... ולסגן הרמטכל בבקשה אל תרד לרמה שלהם אין למה להגיב ואין על מה להגיב. חזק ואמץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
הגעתי לתגובות של חמסניקים?
איילת,
צה''ל,
03/01/05 09:30
|
כן, אתם נשמעים בדיוק כמו המוסלמים הקיצוניים. מלאי שנאה, עם רצח בעיניים. מחליא לראות לאן הגענו. מדובר בפגיעה ברורה בחף מפשע, בצלם שהגיע לסקר מטעם כלי תקשורת ישראלי. לא מפתיע אותי שאדם כמו חלוץ, שנראה מדבריו הקודמים כי ערך חיי אדם הוא מושג נזיל אצלו, לא מבין את החשיבות של סיקור תקשורתי. מפתיע אותי פני הדור שלנו, או לפחות חלקו. אבל ברור שקיר לא יודע שהוא קיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיילת
חיים,
04/01/05 14:09
|
מה שקרה עם העתונאי,זה אופייני לישראלי המצוי, שלא רוצה להבין שאסור זה אסור. העתונאי הבא כבר יבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיילת היקרה
טייס מודח,
03/01/05 23:56
|
תסרבי ותרגישי יותר טוב. יהיה לך יותר קל לחיות עם עצמך ולספר לילדייך מה עשית בימים האפלים ההם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו במלחמה
OK,
03/01/05 09:55
|
|
 |
דן חלוץ לא מעוניין שיהיה
Reporter,
03/01/05 09:41
|
סיקור תקשורתי. לפני כמה שנים היה יותר קל לפעול ,לא הראו את פשעי צהל בכל העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
ההכנה לעוד טיוח
שמחה,
י-ם,
03/01/05 09:23
|
האם גם אחרי הסיפור הזה צה''ל לא יודע שברצועת עזה ההוראות הם לפעמים לירות על כל מי שברחוב ? האם גם הפעם אנחנו הציבור נאכל את הסילופים של צה''ל ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באזור קרב עלולים להיפצע
ישראל,
03/01/05 10:28
|
רופא עלול להדבק במחלה מדבקת או לחטוף מכות מחולה או משפחתו, חשמלאי עלול להתחשמל וכתב/צלם הנכנס לאזור קרב עלול להיפצע. עד כמה שזה מצער, אלו עובדות הטבע. הנפת שלט ''ערוץ 10'' אינם ערובה לחייל שזה באמת כך. לצערינו, היינו עדים למספר הטעיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
צודק. זה לא לונה פארק
שי,
03/01/05 09:21
|
כל המפגרים שלא מבנים שמלחמה היא מקום עם כדורים ולא לונה פארק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
כל הפשיסטים,אילו היה זה צלם
88,
88,
03/01/05 09:16
|
|
 |
אותו הדבר- חסר מזל
ל"ת
פ.ש,
איטליה,
03/01/05 09:26
|
|
 |
120.
העם איתך - חזק ואמץ !!!
ל"ת
עמי,
ת''א,
03/01/05 09:14
|
|
 |
119.
מי שישן עם כלבים מתעורר עם
מר מאני,
03/01/05 09:13
|
כינים. העיתונאים והצלמים ידעו בדיוק שיש סכנה לשלומם הם בחרו במיקצוע מסוכן אז שייסתמו את הג'ורה. רפואה שלמה לצלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
דני חלוץ
מיכאל,
03/01/05 09:08
|
חברים - להרגיע ומיד. הרבה מאוד שנים היתה חסרה לנו צמרת צה''ל אשר ראתה לנגד עיניה את טובת העם והצבא כארגון. נסו להזכר בהתבטאויותיהם של קודמי חלוץ ובוגי, אשר הוכתבו ממניעים ואינטרסים אישיים בלבד. דן חלוץ הוא סגן רמטכ''ל אמיתי, כן, ואינו צבוע כמו קודמיו. חלוץ הוא היחיד שראה לנכון להביע את התנגדותו לקיצוץ החריף בתקציב הבטחון ובאנשי הצבא (זכרו - אנחנו לא שוויץ), להבדיל מהרמטכ''ל דאז ושר הבטחון שלא פצו פה מחשש לכסאותיהם הרמים. לעניין הכתבה: עיתונאי שנכנס לקו אש, צריך לקחת אחריות על מעשיו. לא ייתכן שמישהו ינסה להאשים בכך את חיילי צה''ל אשר עושים עבודת קודש בהגנה על מדינתנו. כפוית טובה כמו זהבלה גילאון, כדאי שתתבייש, ותחשוב היטב על השטויות שהיא מוציאה מפיה. לגבי הראיון בו חלוץ תיאר מכה קלה באווירון: צפיתי באותה כתבה. כאשר מראיין שואל שאלה מטומטמת, הוא צריך לצפות לתשובה באותה רמה.
חלוץ - כקצין שלך בעבר (ובהווה) - אני מצדיע לך! המשך בדרכך, יש לנו רק ללמוד ממך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוויצריה תיקון טעות
שמתי לב,
03/01/05 10:20
|
לידיעתך, שוויצריה מחזיקה צבא גדול וחזק המושתת על גיוס חובה ושירות מילואים לשנים רבות. כמו כן יש להם חיל אוויר מודרני וחזק. תקציב הביטחון שלהם הוא בהתאם. השוויצרים מאמינים שכוחם הצבאי הוא שהרתיע את הגרמנים מלפלוש אליהם במלחמת העולם השנייה מחשש להסתבכות צבאית לא רצויה. וזו הרתעה במיטבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לשמתי לב
זיו,
03/01/05 11:30
|
אידיוט!!! איך אפשר להשוות בנינו לבין שוויץ .להם אין את אותם שכנים שיש לנו. שכנינו ''קצת'' שונים מהארופאים , הם ''קצת יותר קצוניים'' קצת פחות נאורים'' ''קצת יותר פרימיטבים'' ויש עוד הרבה ''קצת'' הבדלים. אז הגיע זמן שתנחת ground control to major Tom.אגב השויצרים שמרו על ניטרליות כמעט עד סוף המלחמה ולכן לא הותקפו על ידי גרמניה ולא בגלל כוחם! הבנת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
כולכם פשיסטים, תתביישו!
ל"ת
חיים נחמן,
רחובות,
03/01/05 08:57
|
|
 |
Really? you are Ahmed from
culigorsky,
arab france,
03/01/05 09:53
|
|
 |
116.
חלוץ צודק
רון,
חיפה,
03/01/05 08:52
|
|
 |
115.
לחלוץ.
נוחי.,
03/01/05 08:45
|
|
 |
114.
צודק מאה אחוז
עבאד,
ירושלים,
03/01/05 08:39
|
|
 |
113.
כל הכבוד חלוץ. תהיה חזק הלאה!
ל"ת
בתי,
03/01/05 08:38
|
|
 |
112.
חלוץ. הרמטכ''ל הבא.
ל"ת
דורון ספקטור.,
03/01/05 08:36
|
|
 |
111.
צודק
יזהר,
03/01/05 08:36
|
גבר אמיתי!!! אם במדינה הצבועה שלנו היו עוד כמה כמוהו, המצב שלנו היה נראה אחרת לגמרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
אוהבים את חלוץ.
ל"ת
דורון ספקטור.,
03/01/05 08:36
|
|
 |
109.
חולץ, אל תתרגש מהם, העם איתך
ל"ת
ענבר,
בת ים,
03/01/05 08:31
|
|
 |
מתאים לך להיות בתימיל, ערסית!
ל"ת
חיליק,
03/01/05 08:57
|
|
 |
מתאים לך להיות שמאלני עלוב
ל"ת
בת ימי,
04/01/05 13:10
|
|
 |
chilik , you and chaluts - ars
ronit,
03/01/05 22:58
|
|
 |
108.
חלוץ צודק
גיל אזולאי,
03/01/05 08:30
|
כל מי שמסתובב באיזור לחימה עלול להפגע וזה כולל חיילים שלנו ועתונאים. בטח אם העתונאים באים מכיוון האויב בלי אפוד מזהה מתאים ועם מצלמה גדולה שעלולה להחשב בטעות כטיל נ.ט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
הלוחם שלנו דן חלוץ
שר אלי,
נתניה,
03/01/05 08:29
|
מגדולי המפקדים והלוחמים שקמו לעמנו בעת צרה. ישר, אומר אמת ויתכן שהוא הגדול מכולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
האיש הזה פשוט בהמה, אין לו שום
חלוץ אפס,
03/01/05 08:29
|
אינטליגנציה רגשית, של מה לומר ומה לא, איך לא לשפוך שמן על מדורה וכו'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעט צניעות לא יזיקו לך
מיכאל,
03/01/05 11:22
|
לפני שאתה מדבר על אינטליגנציה ריגשית של אנשים כמו דן חלוץ גש תיבדוק את האינטליגנציה שלך. אתה רכיכה עלובה שאין לה מח מספיק גדול כדי להבין מה אנשים כמו דן ואחרים עושים על מנת שתוכל לדבר כך בראש חוצות ולא תיהיה באיזה מערה טחובה ואפלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אפס דמגוג וחלאה!!
ל"ת
חלוץ מלך ישראל!,
03/01/05 09:43
|
|
 |
105.
האלוף חלוץ אומר מה שכולנו
גיל ב''ש [f-16i],
03/01/05 08:24
|
חושבים,כל הכבוד.
במדינה שבה בסך הכל היהודים ישראלים חוששים מהערבים נגעלים מהתנהגותם הברברית ולא שותפים להסטוריה איתם ושואפים לחיות בחברה סגורה ואיכותית - הגיע הזמן למנהיג שיגיד זאת בקול רם,ובגאווה.
עם התקשורת תמשיך לרדוף את מנהיגינו על התבטאויות פרו יהודיות ישראליות ,לא יהיה מנוס מלעזוב את המדינה ולהקים מדינה ליהודים בלבד,באפריקה ,קנדה, או באזור נידח כמו מזרח-צפון-צפון-אירופה.
ומה פתאום להתנצל על תשובתו?
אתה מאבד טון בצד ימין -רק טיבעי שתרגיש מכה קטנה מהצד- אז מסדרים קצת ת'אחיזה בסטיק.
ולגוז'נסקי אני מציע לקנות פנקס ולרשום 1056 פעם-''לא אכפת לי ממוות של ישראלים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פרימיטיבי כמוהו
ל"ת
פפ,
03/01/05 09:43
|
|
 |
104.
צודק
יוספה,
03/01/05 08:22
|
עם כל הצער על פגיעה בצלם האלוף צודק. חייל לא יכול להבחין בשעת קרב בין מצלמה לבין משגר טילים שנישאים על הכתף. ומה הקישקוש שהחילים הבחינו בהם כעיתונאים, לו הבחינו שהם עיתונאים הם לא היו יורים. הרי זו לא הפעם הראשונה שהם שם. למה לפני כן לא פגעו בהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
להחליף את ברק בחלוץ
ל"ת
גורג,
תל אביב,
03/01/05 08:18
|
|
 |
102.
אני מסכים עם דברי חלוץ .
ליאור,
מרכז,
03/01/05 08:14
|
נכנסת לקו אש ....למה אתה מצפה לפרחים שיעפו לכיוון שלך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
ילדים פלסטינים בבתי ספר
אלו-הים,
03/01/05 08:08
|
הם בקו האש ,לכן ,ברור שגם הם נפגעים מירי טנקים. כך ישראל,דן חלוץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
every jew is bekav ha-esh
ל"ת
cojonitos,
el carancho,
03/01/05 09:56
|
|
 |
100.
כל הכבוד לחלוץ, סופסוף אלוף
מני,
ת''א,
03/01/05 08:00
|
|
 |
99.
כמי שעוקב אחרי חלוץ הוא המושיע
אלי,
קרית מלאכי,
03/01/05 08:00
|
אדם חכם אדם נבון פייטר לא רגיל ארץ ישראל התברכה בחלוץ כזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתאים לך קרית מלאכי,טמבל!
ל"ת
חיליק,
03/01/05 09:08
|
|
 |
gaz-an, you are not better!
ל"ת
ronit,
03/01/05 23:00
|
|
 |
תרגע יא דביל מתנשא!!
ל"ת
חלוץ גיבור אמית,
03/01/05 09:44
|
|
 |
98.
השתעשעתי בביטוי ''סערה''
אהוד,
י-ם,
03/01/05 07:54
|
|
 |
הכל יחסי...
דני עידן,
ת''א,
03/01/05 10:42
|
כאשר שני שמאלנים וחצי מפריחים פלוץ - בתקשורת זה תמיד ''סערה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
אני לא קיבלתי הידיעה ''בזעזוע''
אלון,
03/01/05 07:52
|
תפסיקו להסתובב בין הרגליים של החילים ולהפריע להם במלאכת הקודש של חיסול הטרור
הסמול שטיפטף לנו שנים שאין פתרון צבאי מתוסכל מחיסול הטרור ועושה כל מה שהוא יכול להפריע לחילים ולהשמיץ אותם ובמיוחד את מפקדיהם הנחושים.
מי שנכנס לקו האש ומפריע לחילים שלא יבקש רחמים וסמפטיה.
תנו לצה''ל לנצח והוא אכן מנצח וככל שהנצחון ברור תסכול השמאל גובר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
מי שעומד בקו האש ניפגע כמו מי
בני,
03/01/05 07:46
|
כמו מי שעומד מול רכב נוסע,האם זה חדש? מה ההתרגשות?איפה ''הפצצה''? התשקורת תמיד מנפחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
חלוץ ! כל הכבוד.
דןד,
צפון הארץ,
03/01/05 07:46
|
אני תומך במר חלוץ . די כבר עם יפי הנפש שהורסים לנו את המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
ואח''כ בכלא, כאן או בהאג
ל"ת
יפה שעה קודם,
03/01/05 07:45
|
|
 |
93.
צודק דן חלוץ בדבריו
אייל,
03/01/05 07:42
|
נכונים הם דבריו של האלוף דן חלוץ מי שנמצא באיזור בו יש ירי שלא יבוא בטענות שישב בבית ואז לא יפגע,ולך זהבה גלאון הגיע הזמן להגיד שמוטב שפיך יבלם כי פרט לנזק אינך מביאה שום תועלת זמנך עבר וגם מפלגתך בהתדרדרות אז שבי בשקט למרות שאנו חיים במדינה דמוקרטית,גם לפתחון פיך יש גבול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
Halutz, we are with you.
Yehuda,
New York,
03/01/05 07:39
|
It is about time that all Israelis will give credit to the people that protect them and stop this outrageous criticism. A person that plays with fire should not be surprised that he gets burned.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
No you are not
Tel-Aviv,
03/01/05 09:51
|
Please come and face the situation here with your hero, Halutz
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
זהבה גלאון
מרכז,
03/01/05 07:38
|
ממתי את מבינה בהוראות פתיחה באש? למה את מתערבת בעיניינים לא לך?
לא תמיד צריך לדבר, לפעמים עדיף לשתוק, במיוחד כשלא מבינים כלום באותו עניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
בושה מהלכת
בנימין,
03/01/05 07:36
|
שלמר חלוץ אין ערך לחיי אדם ידענו, שלמערכת השלטונית והצבאית הדבר אינו משנה כהוא זה גם ידענו, שהרי במקום להקיא עשבים שוטים שכמותו מתוכה מאמצת המערכת אנשים שכמותו אל ליבה. אז אם בעוד שנים לא רבות מישהו יתבקש ובצדק לתת על כך דין וחשבון כלפי אומות העולם (שונאי ישראל אנטישמים שכמותם) שלא יתפלא כאן אף אחד. אני מקווה בשבלנו כעם ובעצם בטוח שישנם רבים אשר מתמלאים סלידה כלפי אדם שכזה בושה וחרפה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שוטה הכפר
מיכאל,
03/01/05 11:51
|
לצערי כהו חושיך ואינך מבין את המציאות בה אנו חיים. המלחמה בה אנו שרויים ארוכה עם עליות ומורדות. מרוב שהתארכה ויש קצת שקט לאחרונה בסביבת הבית שלך אתה נוטה לשכוח את הזוועות שחבינו. אין מה לחשוב רחוק מידי כשהתותחים רועמים. בבוא היום כשנריח שקט נוכל לזמר זמירות אחרות.בינתיים בוא נילחם יחדיו על חיינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם יש מלחמות ''נקיות''?
ישראל,
03/01/05 10:34
|
מי שסיפר לך כי מלחמה זה עסק נקי, שיקר לך ואתה מטומטם שבגיך לא הבנת זאת. במלחמה יש רק 2 אפשרויות, להרוג או לההרג. בין שתי אפשרויות אלו, כחייל אני מעדיף להרוג. מי שפותח במלחמה צריך לקחת בחשבון שהוא עלול להפסיד. תפקיד הצבא זה להילחם. בחיים אין ''פריש מיש''. תביעות הערבים לחזור למצב שלפני 6-7-67 מצחיקה. הם הפסידו ועליהם ללמוד מכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
חלוץ - אתה צריך להיות רמטכ''ל
ל"ת
בני,
03/01/05 07:32
|
|
 |
ואחר כך ראש ממשלה
אלון,
03/01/05 07:40
|
הגיע הזמן לאיש ישר ואמיץ שיעמוד מול גלי התעמולה והשנאה השמאלנית.
השמאל מזהה אנשי ימין כריזמתיים ומיד מנסה להפיל אותם לכן הם ניסו לשלול מדן חלוץ את הלגיטימציה שלו ולהפיל אותו.
חזק ואמץ אל תערץ ואל תחת מפני שונאינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואחכ מלך ישראל
ל"ת
חלוץ מלך ישראל,
04/01/05 13:11
|
|
 |
88.
חלוץ
דורון צ,
פ''ת,
03/01/05 07:27
|
יכול להיות שהוא קצת שחצן אז מה!!! חיי חילינו וחיי האזרחים עדיפים על מחבלים ועוזריהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
At last a real commander
Znm,
USA,
03/01/05 07:11
|
Political correctness is what is bringing down the WEST., Finally, here is a brave commander, who is not selfish and speaks up his mind. It is very easy to criticize our soldiers and leaders while sitting in a comfortable, safe place, such as Tel Aviv or Lisboa. If the West does not realize soon what it is facing, it will go down the path of many other great superpowers such as the Roman Empire, the Greek Empire and many more. God willing, the Dan Halutz'es will get enought attention to point us in the right way.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
לקרוא את 57
ל"ת
דגנית,
03/01/05 06:54
|
|
 |
85.
ארה''ב הכו וגרשו עתונאים שלא...
ישראלי,
03/01/05 06:53
|
צמודים לחילהם, ולא כיסו את הכתבות מזוית ראיה אמריקאית! וכי מדוע ישראל הקטנה תנהג אחרת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
חלוץ מזיק למדינת ישראל
מישהו,
03/01/05 06:46
|
המאבק בפלשתינאים מתנהל בשני מישורים: במישור הצבאי - שבו ישראל היא הצד החזק, והמישור ההסברתי - שבו ישראל חזקה פחות. דבריו של חלוץ הם תחמושת מצויינת שמזינה את מנגנוני ההסברה הפלשתינאים. דבריו של חלוץ לא מביאים לישראל שום תועלת. הנזק, לעומת, הוא ברור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
Dan we support you
ל"ת
Yaron,
USA,
03/01/05 06:42
|
|
 |
82.
חלוץ לרמטכ''לות!
עמי,
03/01/05 06:31
|
חלוץ טפס קומה ודחוף משם את ההוא עם הכומתא האדומה. ככל שתמהר כן ייטב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
הצבא מזמן איבד שליטה בחייליו
אחד,
03/01/05 06:29
|
ודן חלוץ מתאר את זה כאילו הכל עובד לפי התכנון. שטויות. הצבא נמצא בכיאוס מוחלט. חייל הישר בעיניו יעשה. יעלון וחלוץ חייבים להתפטר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
in NY if u go to Harle=goodby
he's right,
03/01/05 06:03
|
he's 10000% right!!!!!! we have the FULL RIGHTS to protect ourself!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
לכל הוזווזים בארץ
עראפת,
03/01/05 06:02
|
לכל הוזווזים בארץ תלכו לקנות דג מלוח ושתסריחו כמו ווזווזים ותעזבו מיד ת כל הפרנקים! אם לא תפסיקו אני אטפל בכם! דן חלוץ הוא חיל טוב וממושמע ויודע מה שהוא מדבר ואתם תשתקו שם עראפת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
בקרוב רב אלוף דן חלוץ בע''ה
GER,
03/01/05 05:59
|
|
 |
בקרוב, הוא יהיה בהאג, בביה''ד ל
[[,
03/01/05 09:44
|
|
 |
77.
רברבן ללא כיסוי.
נפוליאון.,
03/01/05 05:37
|
נראה אותך גנרל גדול עוצר את הקאסמים. רק על עיתונאים אתה יכול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
Alof Haluz 100%
Hami-hai,
03/01/05 04:32
|
|
 |
75.
בכלל לא רבים קיבלו בזעזוע
בן צור,
מרכז,
03/01/05 04:10
|
זה רק הסהרוריידה האשכנזית, שמחפשת ריגושים בלתי מוגבלים. אז 90 מעם ישראל בכלל לא מזדעזעים. תפסיקו לרוץ בין הרגליים דרעקס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
i love this guy
amzalag,
los angeles,
03/01/05 06:41
|
this guy is the best for israel . i love you man ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשכנזי גהה
NY,
03/01/05 05:01
|
מה כבר מצאת דרך לתקוף את האשכנזים? יש לך עוד שריטה רגישה בחלק הלא אשכנזי של המח שלך? האם ''האשכנזי'' הפלסטינאי הוא זה שמפריע לך? אתה יודע מה, שכחת לכתוב את המילה ליכוד למילה מרכז, כי אתה מתאים לנוף הסהרורי הקיים שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
Mr. Haluz is right
Moshe,
USA,
03/01/05 04:04
|
If you go to an area which is dangerous - you take the risk.
Shit happens...
One less reporter.
Could have been worse.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
אנחנו זקוקים לשכמותך..העם איתך
אחד העם,
03/01/05 04:03
|
אדוני סגן הרמטכ''ל אל תתרגש ממה שאומרים קומץ אנשים....צריך לראותם כמו הקיצוניים הימנים רק שמהצד השני...הרוב תומך בך ובצבא. חזק ואמץ...יברכך השם וישמרך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
Dan Halutz Comments
Motti,
(USA (temp,
03/01/05 03:57
|
Kol Hakavod L'Dan Haluz. I love you, you are a true leader.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
I agree with- דן חלוץ
ל"ת
Oron,DC,
03/01/05 02:57
|
|
 |
70.
200 עיתונאים בעירק
אילן,
03/01/05 02:46
|
מאז המלחמה הלכו 200 עיתונאים בעירק. חלוץ צריך לקבל צלש על הרקורד שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
דן גאים בך! אני גאה שאתה מנהל.
יוסי אזרח גאה!,
03/01/05 02:45
|
את הצבא שלנו !!!! הלוואי תהיה ראש ממשלה !! או אתה או שאול מופז ! שניכם תותחים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
ZODEK DAN HALUZ-HIGAYON YASHAR
ל"ת
VE BARI,
YESH LO,
03/01/05 02:37
|
|
 |
67.
כפי שהחמאס לא מרחם עלינו
אסור לנו לרחם,
על הפלשתינים,
03/01/05 02:21
|
כל עוד צה''ל לא מפעיל 100% מכוחו לרצח כמה שיותר אזרחים פלשתינים אין לנו על מה להתנצל. זה מה שהפלשתינים מנסים לעשות לנו, וכל עוד אנחנו עסוקים רק במניעה אי אפשר להשוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
This aluf is an idiot
oded,
03/01/05 02:20
|
When the army put the line of fire in a residential area and then claims that he who enter the line of fire will get hurt you realize the horrors of the occupation.
This Aluf should be fired!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אידיוט
ש,
03/01/05 04:07
|
כשהזוהמה הערבית הופכת את היישובים שלה לבסיסי טרור, זה מה שקורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
למה לא להודות בטעות?
99,
03/01/05 02:20
|
חשבתה מחבל, טעיתה. תודה.
אדם שחצן ומסוכן הוא שמצדיק כל דבר שעשה בדיעבד.
אז מותר להרוג צלמים? רישמית מותר להרוג?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא לדעת קרוא וכתוב?
Yossi,
03/01/05 19:33
|
למה לא לדעת קרוא וכתוב?
זה לא חשבתה, זה חשבת. זה לא טעיתה, זה טעית.
וחוץ מזה, מי שנכנס לשטח אש, דמו בראשו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטעות היא של הצוות שמסכן עצמו
יהודי,
03/01/05 10:43
|
|
 |
64.
ה''חפים מפשע'' לא אשמים, אשמים
אגב,
03/01/05 02:19
|
אלה שנדבקים אליהם. הסבר: הילד /ה של רוצח מתועב הנקרא ''מפגע'' או ''מחבל'' באמת לא אשם אבל אבא שלהם שהולך לפוצץ ושולח מתפוצצים, מה הוא חושב שילך הביתה ובזה נגמר הסיפור??? ומה רוצים מצה''ל כל היפי נפש כביכול, שחיל יבקש תעודת זהות מאדם שחשוד כאוייב ועוד בשטח אוייב בזמן מלחמה ממש. כל הרוצחים הפחדנים שמסתתרים בתוך אוכלוסיה של ''חפים מפשע'' צריכים לקחת בחשבון שהם מסכנים לא רק את חייהם נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
יחי החלוץ הצודק ב100%
בצלאל,
03/01/05 02:16
|
הולכים להיות גיבורים משחקים באש ובאים לבכות אבאלה ירו בי כל הכבוד לחיילים האמיצים וכל הכבוד למפקד דן חלוץ ישראל גאה בכם עלו והצליחו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
שיר הלל לחלוץ
רועי,
03/01/05 02:10
|
דן חלוץ אלוף פיצוץ שכלום לא מדגדג לו בכנף. יורה, הורג, כותש, טוחן הכל משחק וידאו כשאתה עף. מלמעלה הכל קטן, לא חשוב מה ריסקתי? ילד, נערה, אולי זבוב? אין אחריות חביבי, יש רק קו אש מי שנכנס לקו ימות - אני לא מתרגש. עם איי.קיו. של רפול ומוסר של שרון חלוץ אין לו מצפון אבל יש לו גרון אלוף אוירון מפציץ משפריץ מושך בכתף מדגדג בכנף והולך לישון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרועי שלום.
דורון ספקטור.,
03/01/05 08:27
|
|
 |
חרוזים יפים אבל לא לעניין
שרית,
03/01/05 07:36
|
אני לא מבינה על מה ההתרגשות. כשאדם נכנס לשטח מלחמה, אז הוא צריך לדעת מהם הסיכונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
כמו הגנרלים בספרד וארכנטינה
אוריאל,
03/01/05 02:05
|
קודם האויב הוא החיצוני - ערבים אחר כך הפנימי - עיתונאים/שמאלנים/מתנחלים שלר מתפנים אחר כך הפוליטיקאים המושחתים שלא נותנים לצבא לעבוד ובסוף הפתרון היחיד הוא משטר צבאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
מי ''הרבים'' שהזדעזעו???
לא מבין,
03/01/05 01:56
|
כנראה רבים בכנופיית התשקורת. אני עוד לא נתקלתי בשפוי אחד שהזדעזע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי כי אתה מאושפז?
ל"ת
מבחן שפיות,
03/01/05 07:46
|
|
 |
59.
חיפשו סקופ..קיבלו
הדייג,
חו''ל,
03/01/05 01:33
|
מה יש להם לחפש באמצע לחימה. שימתינו לסוף ואז יסקרו. חיפשו סקופ.. קיבלוהו בריבוע. חלוץ גבר איתן! עמוד מול התקשורת והיה חזק כי הם ירדו עליך אבל העם עמך.. סוף סוף מישהו עם ביצים. לא להיכנע לתקשורת שללא ספק בעלת כח שאין שני לו בעולם המערבי, ובטח לא הערבי.. חזק ואמץ.!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
לכל מי שרוצה את חלוץ כרמטכל
י,
מרכז,
03/01/05 01:20
|
צריך לזכור שגם בוגי נחשב לפני מינויו ,כאחד שתומך בקו קשה מול הפלסטינים. ותראו אותו היום, תחת פיקודו, נופלים הקאסמים וה פצמרים בהמוניהם עלינו. ושלא להזכיר את תמיכתו בהתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוגי לא קשור לתוכנת ההתנתקות
OK,
03/01/05 11:08
|
שכחת שזו היא תוכנית שרון. ואצלנו הממשלה שולטת בצבא ולא ההפך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
The photographer to trial
Figaro,
03/01/05 01:19
|
Thid photographer should go to trial as he endangered the life of our soldiers. Get out from your box and face reality.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
אתה חל'וץ
יצחק כהן,
קנדה,
03/01/05 01:18
|
|
 |
יצחק כהן מעפולה?
ל"ת
אהלן,
עפולה,
03/01/05 17:52
|
|
 |
55.
מציאות מטורפת =
יובל,
03/01/05 01:17
|
הוראות פתיחה באש ''מטורפות'', זה מה יש מי שנכנס על אחריותו, אף אחד לא ישנה הוראות פתיחה באש בגלל כתבים או צלמים. הכל בהתאם לסיטואציה, אף אחד לא רצה לפגוע בצלם בכוונה, מי שירה לא ידע שזהו צלם, אין צורך להיות דרמטים והיסטריים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
דן, אני עפר לרגליך חזק ואמץ
ל"ת
הגיאולוג,
03/01/05 01:11
|
|
 |
53.
אני מתבייש, אדוני האלוף! ואתה?
איליה,
נתניה,
03/01/05 01:08
|
דן חלוץ הטיל את הפצצה הראשונה שלו, כשאמר את מה שאמר על חיסולו של סלאח שחאדה בעזה (ואני תומך במדיניות החיסולים). כבר אז אמרתי לעצמי שמשהו לא בסדר עם האיש, כי בן אדם שישן טוב בלילה אחרי שבפקודתו הישירה נהרגו 9 ילדים (ולא משנה אם זה היה מכוון או לא), הוא אדם בעייתי בעיניי. והנה, היום האלוף חלוץ משחרר עוד פצצה. מעניין אם כך הוא היה מתבטא אם חס וחלילה שלומי אלדר היה נפגע ולא הצלם הערבי. עיתונאים רבים מסכנים את חייהם בעבודת הקודש שהם עושים בסיקור אירועים בנקודות הכי מסוכנות על הגלובוס - עיראק, צ'צ'ניה ובזמנו אפגניסטן וקוסובו, אבל רק בישראל מסתבר, גורמים רשמיים מודים בפה מלא שדמם של העיתונאים הוא הפקר. כל הכבוד לסגן הרמטכ''ל, כל הכבוד לצה''ל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למגיבים
איליה,
נתניה,
03/01/05 10:11
|
לדורון: לעולם לא פיקפקתי ביכולתו המצבעית של דן חלוץ וכבודו במקומו מונח, רק שאדם בדרגתו צריך לדעת מה לומר ומתי. לאהוד: כן, עבודה עיתונאית נחשבת לעבודת קודש, כך לפחות במדינות העולם המערבי, להן אנו רוצים להידמות. העיתונות היא כלב השמירה של הדמוקרטיה ושל המשטר בכלל. בגרמניה הנאצית ובברה''מ העיתונות הייתה זרוע התעמולה מס' 1 ובמשטרים דמוקרטיים כמו ארה''ב וישראל חשפה פרשות מלוכלכות, שגרמו לציבור לבחור שלטון אחר (ווטרגייט בראה''ב והדולרים של רבין). לאורן: אתה צודק בכל מה שאתה אומר, בכל מילה. הבעיה היא שהאלוף רואה בפגיעה מעיתונאים (ובילדים) משהו לגיטימי וזה מה שצריך להדליק נורה אדומה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יודע, לא שכנעת אותי
גיל,
נהריה,
03/01/05 10:45
|
הבעיה היא שאנחנו במלחמה כבר 55 שנה ברציפות, אז גנרלים בחשיבתם הצבאית מנהלים את המדינה... וזאת הבעיה הם לא רוצים שלום כי אז הם יאבדו את מאחז הכוח שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיליה.
דורון ספקטור.,
03/01/05 08:30
|
|
 |
אני מתבייש איליה
אהוד,
י-ם,
03/01/05 07:50
|
|
 |
ואני מתבייש שיש יהודים כמוך
ל"ת
לא משנה,
03/01/05 02:46
|
|
 |
אל תבלבל במוח איליה
oren,
03/01/05 02:24
|
עיתונאי שנכנס לשטח אש יודע טוב מאוד שהוא מסתכן היו עיתונאים רבים בעולם שנהרגו עקב כך,כולל שני עיתונאים של קול ישראל שנהרגו במלחמת יום הכיפורים בתעלת סואץ מהסיבה הברורה שהיו בקו האש אז אל תבלבל את השכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
מלחמה זה לא שואו-ביזנס
אורי רשף,
ראשון-לציון,
03/01/05 00:55
|
חבורת עתונאים שמאלניים דפוקים. אולי תרדו מהאלוף דן חלוץ? הרי אתם יכולים לצחצח לו את הנעליים. מהי תרומתו למדינה לעומת תרומתכם, מרעילי הבארות. האלוף חלוץ צודק. מה יש לעתונאים רודפי שערוריות ורייטינג להתרוצץ לחיילינו בין הרגליים בקו האש? מלחמה זה לא ''שואו'' ובטח לא ''ביזנס''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם בהחלט מפריעים.הם עלולים
יאיר,
זכרון- יעקוב,
03/01/05 01:17
|
|
 |
הם מעודדים פשעי מלחמה
ל"ת
ש,
03/01/05 04:09
|
|
 |
The IDF does not commit
crimes,
03/01/05 03:56
|
|
 |
51.
העוצמה הצבאית של הליכוד
אנטוני הופקינס,
03/01/05 00:44
|
רק היא הפכה את הצבא הפלסטיני לצבא של תולעים מתחת לאדמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
כל הילדים פלסטינים בקו האש,
אלו-הים,
03/01/05 00:38
|
לכן,מובן שהם מתים כמו זבובים. כשדן חלוץ ירדם ויישן טוב-טוב,עוד ישבחו אותו ויהללו אותו כמה איש טוב היה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Exactly
Dodo,
03/01/05 01:08
|
We are at war. Tosave the children life move them to the back , not to the front.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מעורר סערה?
זאוס,
אוליפוס,
03/01/05 00:37
|
הוא לא עורר שום סערה אצלי, וכנראה לא אצל רוב האנשים. מה מעורר סערה כאשר חייל אומר שהוא ישן בשקט לאחר ביצוע פעולה שהורו לו לבצע? ומה מעורר סערה בקביעה שמי שנכנס לקו האש נפגע? הרי זו לא הבעת דעה, זו עובדה. פעולות כמו ההתנקשות בשחאדה הרוצח צריכות להמשך גם במחיר חייהם של אזרחים חפים מפשע. שכחתם כבר איך היטלר הובס: ע''י הריגה מסיבית של אזרחים גרמניים והריסת בתיהם בהפצצות בעלות הברית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
תודה אדוני האלוף
ל"ת
ג'ק,
לונדון,
03/01/05 00:37
|
|
 |
47.
גם הלילה הוא ישן טוב
Sandman,
03/01/05 00:34
|
|
 |
אוהבים אותך חלוץ!!!
ל"ת
נחום,
03/01/05 09:46
|
|
 |
שחלוץ ישן טוב.........
דורון ספקטור.,
03/01/05 08:31
|
|
 |
ובזכותו כולנו ישנים טוב
אזרח,
03/01/05 01:57
|
תודה לו ולכל כוחות הבטחון ששומרים אפילו על הגייס החמישי בתוכנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוץ מאלה שנותרה להם טיפת מוסר
ל"ת
מתהפך על משכבו,
03/01/05 07:48
|
|
 |
Why not
ל"ת
Joe,
03/01/05 01:09
|
|
 |
46.
He is 100% right !!!!
ל"ת
u r nuts,
03/01/05 00:33
|
|
 |
45.
דן חלוץ הרמטכל הבא-תתפוצצו
ל"ת
t j,
03/01/05 00:33
|
|
 |
44.
אשרינו
נכון,
03/01/05 00:32
|
סוף סוף יש חייל אמיתי במדינה שמבין שהמטרה של צה''ל הוא להגן ולתקוף בעת הצורך. ואם ילדים\עיתונאים\בע''ח או כל דבר אחר עומד בקו האש... יקרה משהו ממש מצער, אבל זה בלתי נמנע צה''ל בתור צבא לא יכול ואף אסור לו להתחשב בדברים כאלה. לא בילדים שמחובקים עם טרוריסטים כמעטה הגנה. לא בעתונאים שרוצים להיות הכי קרובים שאפשר ומפריעים(עוד מעט יגידו לחייל לחכות שהוא יורה-כדי שזה יצטלם טוב). ולא בבע''ח שעומד ליד המטרה, או שהמטרה רוכבת עליה. למרות זאת ברור שאסור לירות ישירות עליהם אם כי הזיהוי הוא קשה ועדיף להרוג אחד חךף מפשע מאשר שהרבה חפים מפשע יפגעו. כל הכבוד לחייל גיבור...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד
תומר ביזאוי,
ראשל''צ,
03/01/05 11:03
|
אני רוצה להגיד שכל הכבוד לדן חלוץ וכל הכבוד הכבוד לך על עצם העובדה שנגעת בכל הנקודות הכי חשובות בהצלחה !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
הצדק עמך מר דן חלוץ אין להם
אהוד,
03/01/05 00:29
|
|
 |
42.
אוהבים אותך, דן חלוץ.
יורם,
03/01/05 00:28
|
תן לכלבים לנבוח והמשך להעביר את השיירה. כל אלה שמצייצים נגדך לא יגיעו לקרסולך גם אם יעמידו סולם בגובה האגו שלהם. המשך להציק להם ואמור בקול רם כל מה שאתה חושב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
להעיף את חלוץ קיבינימט
יואב קרני,
ירושלים,
03/01/05 00:26
|
גנרל יהיר ושחצן כהה לעניין חיי אדם. מקומו בחונטה דרום אמריקאית ולא במדינה דמוקרטית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד אחד שמדבר בסיסמאות
בו הארץ,
04/01/05 00:21
|
שימו לב שלשמאל אין נימוקים הם עוברים לשמות תואר לחלוץ שכל ישר וזו בעיה מול הטרוף בשמאל ובתקשורת החושבים שהם מעל לכל חוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה שלא תלמד...
NY,
03/01/05 05:03
|
איפה קיבינימאט לפני שאתה שולח אותו. המילה אינה מייצגת מקום אלה דמות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להדיח את הקצין לאלתר.
ל"ת
זיו,
ארהב,
03/01/05 02:47
|
|
 |
לך לאבו עאמר יה תרמח
ל"ת
בצלאל,
03/01/05 02:18
|
|
 |
וכמה שאתה אטום לחיי יהודים
פנחס,
03/01/05 01:29
|
אפשר אפילו לאמר שאתה מצדיק את הטרור הפלשתיני אתה מעדיף שיהרגו 100 יהודים ואל יהרג פלשתיני אחד בטעות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The only man with balls
Ivan,
03/01/05 01:11
|
Look at Sharon Look at Mofaz Look at Yaalon
They all deswrve to be at nursing homes
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
פשיסטים מתפתחים גם בשילטון
88,
03/01/05 00:25
|
|
 |
דמוקרטים מתפתחים בשלטון דמוקרט
ל"ת
גיל,
דמוקרטיה,
03/01/05 10:41
|
|
 |
בולשביקים מתפתחים גם בשלטון
פנחס,
03/01/05 01:30
|
|
 |
Propoganda
Bin,
03/01/05 01:13
|
Stop using stupid slogans. I bet you do not understand what are you talking about
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
חלוץ, תתעלם מהעמלקים
יהודי,
03/01/05 00:16
|
עם ישראל יודע בדיוק למי להגיד תודה ואת מי להעיף לכל הרוחות אל תתרגש מ 50 המאפיונרים בתשקורת העויינת ששמו להם מטרה להחריב את מדינת ישראל עד היהודי האחרון חזק ואמץ מיהודי פשוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
איזה סערה?!
עמנואל,
03/01/05 00:16
|
שום סערה. כל עוד דן חלוץ בתפקידו, לא תיפול כל-כך בקלות אף שערה של חייל ישראלי.
כתב NRG קיבל בלעדיות וכבר הפך את הראיון עם חלוץ לסערה. מי שנכנס לקו האש אכן נפגע.
איזה סערה? בכוס מים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
The Americans in Iraq said it
before him,
03/01/05 00:15
|
and he is right
The IDF should not change a bit of its tactics because of journalists in the vecinity of its operations.
These journalists take the risk and should make sure they take the right decisions and don't get in the firing lines
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
האלוף דן חלוץ, אתה 10
חיים,
03/01/05 00:15
|
|
 |
35.
כל הכבוד לחלוץ!
עודד,
הרצליה,
03/01/05 00:13
|
צריך להבין שהפגיעה בצלם לא הייתה מכוונת. ואם הוא בחר להיות בבית להיא כאשר יש לחימה צריך להבין שלפעמים יש לזה מחיר כבד. כפי שבאותה מידה נופלים גם חיילים וקצינים. לכן צודק חלוץ במה שאמר והעיקר באיך שאמר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
חולערות! עוד שנה ואני אחד מהם.
ריינר,
03/01/05 00:13
|
איזה בעסה. הצבא כזה אידיוט, זה הרי ברור שהם ירו בו רק בגלל שהוא ערבי. הרי בצוות של יורם בינור לא פגעו אף פעם, והם נכנסו לתוך ג'נין במהלך ''חומת מגן''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסרב
ח,
04/01/05 00:02
|
|
 |
אתה לא צריך להיות אחד משלנו
פנחס,
03/01/05 01:32
|
|
 |
33.
חיל! טעיתה בניווט? חזור לנקודת
המפקד,
חפק,
03/01/05 00:12
|
|
 |
32.
דן אתה חלוץ מרכזי - אשריך
ל"ת
שחקן ספסל,
03/01/05 00:08
|
|
 |
31.
We need many more like Halutz
AMR,
03/01/05 00:07
|
There is a difference between reporting from the war vicinity and the line of fire
Whoever gets into the line of fire may be hit by the fighting forces fire; nothing is unusual or unexpected in this event.
Newsmen can not interfere with the fight and can not expect the fighting forces to halt their fire while a reporting is going on there
I am full of appreciation to Dan Haluz of him being none-conformist, none politically correct, none political at all, saying what is on his mind fairly and correctly.
We need many more people like him to clear the cloudy atmosphere of lies and politically correct people all around us destroying our Jewish and Israeli spirit
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תתחיל (או תתחילי) לכתוב
ל"ת
בעברית !,
03/01/05 03:12
|
|
 |
My apoligy
AMR,
03/01/05 05:48
|
Hebrew is my first language English is only the second
I feel much more comfortable responding in Hebrew
Unluckily my business is done ALL using the English language so my Keyboard is an English one
I have no intention to offend anybody using the English language
That is life
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
Dan Chalutz, Ata Totach!
Arie,
03/01/05 00:01
|
Have a very happy new civil year. I wish there were more generals like you in the Israeli army.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
דן חלוץ-לראשות הממשלה!!!
ל"ת
כל הכבוד,
03/01/05 00:01
|
|
 |
28.
הטובים לטייס... נקודה.
הטובות ל...,
טייסים.,
02/01/05 23:59
|
לא נראה לי שהתכונות הנדרשות מטיס,מפקד טייסת,מפקד חיל האויר...ואפילו בכבודו ובעצמו,סגן הרמטכל,כדי לבצע את תפקידם על הצד המצוין ביותר,חופפות באיזה שהוא מובן ,לאילו הנדרשות ממנהיג רוחני.ואם הם לא מבינים שזה לא כלול במנדט שקבלו,צריך כנראה לאר גן את הדמוקרטיה מחדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
חלוץ מנסה להתאבד או מה?
דן,
חלוצה (;,
02/01/05 23:59
|
ממי - קח איזה פאקינג אקדח ותתאבד - למה לעשות את זה לאט ועם הרבה סבל? אתה סובל, הציבור סובל מקריאת שטויותייך השקם וערב, ההורים שלך בטח לא יוצאים מהבית מבושה והילדים שלך בטח פיתחו תסביך כי ברור להם שאבא שלהם רחוק מלהיות אדם חכם במיוחד.
בציבוריות אל תהיה צודק - תהיה חכם.
קפיש מר חלוץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
דן חלוץ אני מת עליך
שנה טובה טובה.,
עפולה,
02/01/05 23:58
|
למה השמאל שולח פלסטינים לתוך האש? לצ.ה.ל אסור לשלוח שכנים פלסטינים להוציא דיירים מהבתים לפני שנכנסים לחפש מחבלים אבל לכם השמאל בתקשורת מותר? חוץ מזה שזה לא משנה לי הרבה מי נפגע ערבי או שמאלני גם כך אתם הולכים ומלכלכים על צ.ה.ל בכל העולם.כל הכבוד לדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מה זה חשוב זה ערבי
ל"ת
רמי,
02/01/05 23:56
|
|
 |
24.
מלך היית ומלך תישאר
גיא,
02/01/05 23:56
|
המשך כך מפקדי היקר!!! תפסיקו להיות פאתטיים - מה שנכון נכון - מי שבקו האש נפגע וגם אם בטעות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חמודי גם אתה וגם המפקד תשפטו
ל"ת
סרבן גאה,
04/01/05 00:04
|
|
 |
23.
חלוץ איזה בול...יט, אם זה היה
ק,
02/01/05 23:51
|
מישהו מח''א שנפגע היית מדבר אחרת. די חרטא ברטא מה קורה לך? אתה בושה לח''א ובושה לצבא. תפרוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
He is absolutely RIGHT
Danielle,
02/01/05 23:47
|
What's the big deal??? Isn't it true, that when you make a choice to do or go somewhere, and you know in advance that it's a risky place, you are responsible for the consequences??? Oh yes, it is VERY true!!! If you guys choose to live a LIE, so be it. However, that's the way life is, so deal with it
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you r a fashist
ל"ת
חיליק,
03/01/05 09:02
|
|
 |
מחר תספרי לנו שאם נערה
חייל אמיץ שוויק,
03/01/05 00:23
|
עברה בגינה ציבורית בשעת חושך (מוקדם מאוד בישראל)אשמתה שנאנסה? ידוע שעיתונאים נמצאים באזור הסכנות ושיש לשמור עליהם משני הצדדים! יש חוקים במשחקי מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר שוויק הנכבד
oren,
03/01/05 03:10
|
אדם אשר יוצא לסקר מלחמה ומגיע עד קו האש,יודע היטב כי הוא לוקח סיכון על עצמו היו עיתונאים רבים שלצערנו נהרגו בעולם עקב העובדה כי נקלעו לקרבות אל תקשקש על נערה שהולכת לבד בפארק ציבורי חשוך,כי זו דמגוגיה יש כללי מלחמה לא לפגוע בעיתונאים,נכון,אבל אין כל ספק שלא התכוונו לפגוע בכוונה בצלם (למרות בילבולי השכל של אלדר....המרחק ממנו אפשר לראות סמל של ערוץ 10 על המקרופון הוא מטווח של כמה מטרים...ומאחר והוא עצמו אומר שלא היו בטווח של מטרים בודדים חיילים לידם,אין כל אפשרות שהחייל היורה היה יכול לראות סמל זה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Oren, I rest my case
Danielle,
03/01/05 05:13
|
I was about to respond to our dear Mr. Shvikale, but you made my point perfectly. Thanks
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
זה צבא של פסיכופטים
ל"ת
רונן,
ת''א,
02/01/05 23:47
|
|
 |
יפה נפש
דרור שחר,
03/01/05 00:52
|
אתה יפה נפש לכן אתה אומר את הדברים האלה שכחת לרגע שבזכות הצבא המטורף הזה אתה ישן טוב בלילה ויוצא מהבית בלי חששות...אני בז לך יפה נפש שכמותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פסיכופט אתה וכל החברים המפגרים
אייל,
חיפה,
03/01/05 00:21
|
|
 |
20.
אין לי שום בעיה אים פציעתו
ג'קי,
מנצ'סטר,
02/01/05 23:47
|
אין לו מה לחפס שם.
אים הוא חושב שמקומו שם בעזה. אז שלא יפריע לכוחות צה''ל בפעילותם.
לצה''ל וכל מי שעוסק באיתור וחיסול המשגרים אנו מודים לכן.
נקוה שיום יבוא ושלום אמיתי יהיה לכל העמים באיזורינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
המציאות היא
ezra,
sydney,
02/01/05 23:45
|
סגן הרמטכל אינו צריך להתנצל מספיק עם ההתיפיפות דבריו מבטאים את מה שקורה בשטח את המציאות מי שנכנס לשטח אש עשוי להיפגע תנו לצבא לבצע את המוטל עליו דברכם כובלים את ידיו ובגלל זה אנו משלמים בדמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
קו מחשבה חלמאי
Avi Ecuador,
02/01/05 23:43
|
איזורי צייד חופשי של חיות בבני אדם. גטו, סליחה חומה, תעלת בלאומיך בעזה, בניית פלסטין, קורבנות להקמת פלסטין, אנטישמים יהודים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את הטיפשות שלך מזהים כולם
לשמאלן מתחזה,
03/01/05 07:39
|
אפילו שאני לא כותב שאתה מתחזה.
Avi Ecuador נועמי פורטוגל אלו הם שמאלנים בורים מתחזים לאנשי ימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה!
ל"ת
Avi Ecuador,
03/01/05 15:35
|
|
 |
ויפתח החמור את פיו ויאמר
NY,
03/01/05 05:08
|
קוראים לי אבי ואני חושב שאני מאקוודור. אבי זה מזה, לקחת יותר מידי מיץ קקטוס!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא הרמטכל הבא יא חלאות!
ל"ת
שנה טובה,
03/01/05 00:01
|
|
 |
מה זה הגיבוב שטויות הזה ?
אל-סם,
תל אביב,
03/01/05 00:00
|
אתה בעצמך בכלל מבין מה כתבת ? חוץ מרצף לא ברור של סיסמאות, אין שום תוכן לדברים שלך. נראה לי שאתה על סמים קשים, בן אדם. צא מזה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת כמה דברים
Gabi Salvdor,
02/01/05 23:52
|
עגל הזהב, יוסי שריד, צבא הכנה לפלסטין, קנדה, ויזות, שמאל, להגר, אברהם אבינו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה יודע?
ל"ת
עגל,
03/01/05 09:09
|
|
 |
17.
הוא גדול - רפול מספר 2. שימותו
ל"ת
הקנאים מהסמול,
02/01/05 23:41
|
|
 |
16.
סוף סוף
מוטי,
02/01/05 23:40
|
מישהו שאומר את מה שצריך לאמר , בלי רגשי נחיתות ומשקעים היסטוריים .הניצחון הוא ערך ויש להשיגו בכל מחיר !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הרמטכל עוד יתחרט
פרחיה,
02/01/05 23:40
|
מר חלוץ לא למד דבר. הוא ממשיך בהתבטאויות שאינן יאות לחייל צהל קל וחומר לא לסגן הרמטכל. הרמטכל יעלון יתחרט במהרה על שמינה את חלוץ, טייס מצטיין ואדם עלוב נפש, לסגנו. תארו לעצמכם שלא הצלם הערבי אלא כתב הטלויזיה שלומי אלדר היה נפגע מאש טנקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה מתאים,פרחיה צמודה לנועמי
ל"ת
החברה להשמדת,
העם בע''מ,
03/01/05 13:36
|
|
 |
אז מה אם שלומי אלדר היה נפגע?
oren,
03/01/05 02:21
|
כתב שמסקר מלחמה ומגיע לקו האש לוקח בחשבון כי יש סיכויי אשר יפגע במלחמת יוה''כ לדוגמא נהרגו שני כתבי קול ישראל כאשר היו בקו האש אל תבלבלי את המוח-מי שמגיע לקו האש-שידע שהוא מסתכן.זה איזור מלחמה,לא משחק בדוקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לי שהדבר העלוב היחיד כאן
אייל,
חיפה,
03/01/05 00:30
|
זה את והמנטליות התבוסתנית שלך! שלחנו את צהל להגן עלינו , ועד שנצא מעזה וכל זמן שהמלחמה נמשכת זה מה שהוא צריך לעשות בכל מחיר!! וזאת לא מלחמה שהתחלנו בה אלא מלחמה שניכפתה עלינו. אים קורות טעויות יש לחקור להעניש ולהפיק לקחים, נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני יודע שאת מתעבת יהודים
יהודי,
03/01/05 00:18
|
|
 |
תגובה'' לפרחה''
בלה בלה בלה בלה,
עפולה,
02/01/05 23:52
|
ממש הייה מפריע לנו אם הייה נפגע אלדר או את או אבא שלך. נכנסים כדי לצלם ואחר כך ללכלך על צ.ה.ל בכל העולם .ממש ממש לא מפריע לי מי נפגע.כל הכבוד לצ.ה.ל.דן חלוץ התרופה שלכם לא סליחה הרעל שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גברת נכבדה
שלו,
02/01/05 23:48
|
זעמך ברור לי...אך חלוץ הוא לא הכתובת. חלוץ הוא חייל שנלחם בכל החזיתות,ולא הייתי מחליף אותו ,אני מעריך שגם את לא ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא גברת לא נכבדה תעמלנית
יהודי,
03/01/05 00:20
|
|
 |
14.
צודק, הפעם
יוני,
י-ם,
02/01/05 23:39
|
|
 |
13.
לשוברים שתיקה קראו
מאוכזב,
חיפה,
02/01/05 23:38
|
פעם הערכתי אתכם, אבל אתם מתחילים לפשל וחושפים את פרצופכים האמיתי לא שמעתי אפילו פעם אחת ממכם על כך שיורים על נשים וילדים בשדרות ללא אבחנה, ובמכוון! תחשפו את פניכם האמיתי ואל תעבדו עלינו שאתם גוף ''על מפלגתי'' חבל על תרומה שקיבלתם ממני היה עדיף לתרום לנפגעי טרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
חלוץ - פושע מלחמה !!!!!!!!!!!
נועמי,
פורטוגל,
02/01/05 23:36
|
קו ישיר מוליך ''מקו האש'' של חלוץ לקו האש של סרן ר' שבו ''יורים גם בילדה בת 3 '' !!! חלוץ הוא התגלמות הקלגס הצבאי ערל הלב שמעשיו טובלים בפשעי מלחמה עד צוואר !!! בית המשפט בישראל עדיין מניח לאיש הזה ''להתחרט'' על דבריו אבל הבוז הבסיסי שהאיש הזה, יקירו של רוה''מ שרון ( מצא מין את מינו !!) רוחש לחוק ודימוקרטיה רק מפיקים מפיו ביטויי זוועה נוספים. !! לאנשים מסוגו של דגנרל חלוץ ראוי אולי ליעץ לקחת עורך דין טוב ולהביט היטב לגורלו של דגנרל פינושה בצ'ילה שגם בגיל 85 לא חמק מעונש ועכשיו הוא יעמוד לדין על פשעיו !!! הבטחון וגסות הרוח שמפגין חלוץ בנויים על חול ועל זמן שאול - בין מר מלוץ לדומיו ובין ספסל הנאשמים בהאג מפרידה רק המדיניות המטורללת של הנשיא בוש - וכידוע זמנו של בוש כנשיא קצוב - ואילו על פשעי המלחמה שחלוץ ודומיו נגועים בהם - אין התיישנות !!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נועמי תמשיך ואל תחסוך במילים
איש האיחוד,
הלאומי,
03/01/05 21:47
|
אתה יודע מצויין להמאיס את השמאל אין כמוך המשרת את הימין , לקרוא אותך ,זה לברוח מהשמאל כמה שיותר מהר וכמה שיותר רחוק , אז תמשיך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערסים, תסתמו!!!
רון,
טבריה,
03/01/05 16:18
|
כל הכבוד לנעמי. ואתם, המתלהמים, תלמדו קודם כל קרוא וכתוב. איזה מדינה יפהפיה היתה לנו בלעדיכם: אנשים היו עומדים בתור, לא חותכים בכביש ולא מתחמנים. תחזרו לשבט שלכם. בשביל מה העלינו אתכם לארץ??? ליכודניקים ברברים, כולכם נראים כמו עוזי כהן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה רק אני
מישהו,
03/01/05 14:14
|
או שיש באתר הזה תחרות על התגובה הטפשית וההזויה ביותר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום הלורד האו האו
ל"ת
זה שוב ידידך,
קויזלינג,
03/01/05 11:41
|
|
 |
נעמי= פלישה של החמס לרשת!!!
ל"ת
חקירת שב''כ מייד,
03/01/05 09:56
|
|
 |
פוסטמה לא שווה אפילו תגובה!!!
ל"ת
בושה לך!!!,
03/01/05 09:50
|
|
 |
כל הכבוד לנעמי!
דן,
ירושלים,
03/01/05 16:16
|
ואתה, המגיב, בכלל לא יהודי!!! אתה מצדיק פושעי מלחמה כי כנראה זה מה שהיה נהוג במדינה ממנה באת (משהו בצפון אפריקה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמי= גלגולו של שבתאי צבי!!!
ל"ת
יהודופוביים!!,
03/01/05 09:49
|
|
 |
יורדת (פורטוגל) עלובה ומנותקת!
ל"ת
חלוץ לרמטכ''לות!,
03/01/05 09:48
|
|
 |
נעמי...דש לאתי פחימה
ל"ת
רמי,
נעמי מעזה,
03/01/05 08:33
|
|
 |
arab
ben cohen,
03/01/05 08:17
|
|
 |
שחררו אותך מגהה ביגלל השריפה ,
ל"ת
אזרח מודאג,
03/01/05 08:10
|
|
 |
נעימה מג'לג'וליה - ת ר ג ע י !
לערביה המתחזה,
03/01/05 07:46
|
חברה תרגעו לא נעומי ולא נעליים זוהי ערביה מתחזה מידי פעם בורחות לה שגיאות כתיב המעידות על היותה ערביה.
(לך תדע מה עוד בורח לה...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפלסטינאית מפורטוגל
NY,
03/01/05 05:13
|
האם מספר סימני הקריאה שאת משתמשת בהם מייצגים את החשיבות שאת נותנת כל רעיון שלך? שכחת את אייכמן, דמאניוק, מנגלה שעוד נתפוס אותו????? יש התיישנות על הרעיונות המגוחכים שלך, גם אבו מאזן משתמש בדמגוגייה דומה. אני מניח שמצא מין את מינו!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים, חלוץ מנוול
בנימין זאב,
כהנא,
03/01/05 03:01
|
הוא עדין מידי, צריך להראות למקקים הללו, למעוך אותם עם העקב וחזק.
מקווה שהצעתו שאחרי ה''בריחה'' מהרצועה נוכל להמשיך להחזיק בנשק ולדאוג ששדותינו לא יבזזו ע''י ערבים ומשתפי הפעולה מהשמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יה פוסטמה מה את יודעת
ל"ת
בצלאל,
03/01/05 02:21
|
|
 |
נועמי מליסבואה היא למעשה
פנחס,
03/01/05 01:37
|
|
 |
צודקת... כל פושעי אוסלו לדין..
שמאלנים פושעים,
03/01/05 01:20
|
הם הביאו את ערפאת על 80,000 רוצחיו מטוניס, כדי לרצוח יהודים. מה שנקרא רוצחים באמצעות שליח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את וואחד זבללללל
בני,
אחלא חלוץ,
03/01/05 01:00
|
|
 |
יפת נפש
דרור,
03/01/05 00:56
|
יפת נפש שכמותך מי את שתחליטי מיהו פושע מלחמה??? מי את שתחליטי דבר כזה אין לך זכות יפת נפש שכמותך לרגע שכחת שהוא סגר רמטכ''ל ואיש צבא שעושה הכל בכדי שתישני טוב בלילה דואג שתיסעי באוטובוס בלי פחד כפוית טובה שכמותך יפת נפש...אם תירצי אבנה לך בית בעזה רפיח בכל מקום שתירצי שם מקומך...אני בז לאנשים כמוך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשארי בפורטוגל ותסתמי!!!
ל"ת
ציון מציון,
03/01/05 00:55
|
|
 |
u r nuts
ל"ת
check u head,
03/01/05 00:34
|
|
 |
OSLO ACCORD IS CRIMINAL
ל"ת
YOSSEF,
03/01/05 00:29
|
|
 |
Traitors like you will pay
ל"ת
AMR,
03/01/05 00:09
|
|
 |
ומה אמא שלך ???
ל"ת
גיא,
03/01/05 00:01
|
|
 |
מה את עושה שם ?
שי,
02/01/05 23:58
|
תגידי מה את עושה שם ? כל היום ישובת בפורטוגל ומזיינת לנו את השכל ? את בטח עוד בשליחות המדינה ועוד מקבלת כסף הא ? יאללה ברחת אז תסתמי את הפה ותגיבי לכתבות בפורטוגזית! פוסטמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עשית לנו כבר כאב ראש
אהוד,
חיפה,
02/01/05 23:57
|
|
 |
11.
אני הוזה?
דם דם דם!,
02/01/05 23:36
|
זה רק אני וההזיות שלי או שראיתי טיפות דם מטפטפות מהניבים של החיה במדים שבתמונה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אני וההזיות שלי''?
דוד,
הוד השרון,
05/01/05 10:41
|
כנראה שהכדורים שנתנו לך במוסד לחולי נפש הבוקר לא הספיקו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היופי בעיניי המתבונן
ברווז במטבח,
03/01/05 00:55
|
|
 |
10.
חברהמן', סוף סוף קצין לוחם
לך,
02/01/05 23:34
|
קצין לוחם וג'נטלמן, מהסוג שאהבנו, ולא רואים היום מספיק, בעקבות העליום של השמאל הרדיקלי הקיצוני המטורף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בזבוז
סמ''ר,
03/01/05 08:43
|
שאדם בעל ערכים שכמותך לא משרתבצבא!!!!!! האהאהא............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
''נתחקר את זה מחר''
nir,
תל אביב,
02/01/05 23:33
|
זה מה שיש לו להגיד. אין כמו שינה טובה בלילה מהר מהר להעיף את החיה צמאת הדם הזאת מהצמרת הצבאית (בעצם, הוא משתלב שם יפה מאוד)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Dirty Mouth
Dodo,
03/01/05 01:39
|
|
 |
YOUR OSLO FAILED TOTALLY
ל"ת
YOSSEF,
03/01/05 00:27
|
|
 |
8.
כל הכבוד. סוף סוף דברי אמת
יונתן,
תל אביב,
02/01/05 23:33
|
|
 |
7.
סופסוף מישהו עם אומץ
חיפאי,
חיפה,
02/01/05 23:32
|
לא כמו שאר התרנגולות שיושבים בכנסת. שילמדו מה זה לא לפחד להביע דעה. שנה טובה לכולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
איך פסיכופט כזה סגן רמטכ''ל??
ל"ת
ארז,
ת''א,
02/01/05 23:31
|
|
 |
חלוץ - כל הכבוד
זאב,
03/01/05 14:35
|
בזכות אנשים כחלוץ כולנו ישנים הרבה יותר טוב בלילה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פסכופט האבא שלך
ל"ת
t,
03/01/05 00:35
|
|
 |
מעניין שכל החארות מתרכזים בת''א
רונן,
דימונה,
03/01/05 00:04
|
קצת מוזר לא ? ביחס להתפלגותם באוכלוסיה... זה כאילו כל העיר הזו מלאה חארות בלבד.
אין אנשים אחרים בתל אביב ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ןמה יש בדימונה?
צפוני,
03/01/05 10:14
|
|
 |
הבחנה מדוייקת
מני,
ת''א,
03/01/05 07:58
|
אכן רוב החארות מרוכזים בת''א וזה אומר לך תושב ת''א כבר 30 שנה שסובל מהחארות, ולא יגדל את ילדיו בת''א בגלל החארות, אכן עיר מסריחה תרתי-משמע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה נשאר?
תלאביבית,
03/01/05 08:40
|
|
 |
אתה אדיוט שמאלני הוא משרת את
אריאלה,
02/01/05 23:46
|
מדינתו ואתה מעז לפתוח את גרונך הבזוי על מפקד חיל האויר לשעבר ומה דרגתך אתה אים בכלל שירתת בצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, מעניין מה את עשית?
ל"ת
מיקי,
לא משנה,
03/01/05 08:41
|
|
 |
5.
מפקד אמיתי
יוסי,
02/01/05 23:30
|
מפקד שמפחד להביע את דעותיו לא יכול לפקד חלוץ כן ירבו כמוך ואל תתרגש מהשמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
A real Phyco
ל"ת
Yoel,
02/01/05 23:53
|
|
 |
4.
ברור ,חיילי הצבא ההומני בעולם
ארנבת,
02/01/05 23:28
|
|
 |
ארנבונת טיפשה
oren,
03/01/05 03:06
|
למרות האירוניה והשנאה שיש בך כלפיי צה''ל,בזכותם את יושבת על הישבן שלך,יכולה לצאת לבלות ולכתוב שטויות באינטרנט חרטטנית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
It is war, cute rabit
ל"ת
Rabit,
03/01/05 01:16
|
|
 |
3.
תתפטר, טיפש!!
ל"ת
אנאבל,
02/01/05 23:27
|
|
 |
לא רשמת את בשם שלך נכון:
משה,
03/01/05 14:17
|
|
 |
זבלונית
עופרים,
סידני,
03/01/05 00:34
|
|
 |
אתה פרימיטיבי, תישאר בסידני
ל"ת
44,
03/01/05 09:45
|
|
 |
מאמי תיפתחי את הרגליים ל-70..פ
ל"ת
זוהר,
חחח,
03/01/05 00:01
|
|
 |
תתפגרי טפשה!
ל"ת
אחיתופל,
02/01/05 23:41
|
|
 |
2.
מי שהולך לישון עם כלבים
שומרון,
02/01/05 23:22
|
|
 |
1.
אומר את האמת!
ערן,
02/01/05 23:22
|
הבעיה היחידה של חלוץ היא שהוא באמת לא מפחד מהתקשורת ואומר תמיד את האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
his problem
erez,
02/01/05 23:52
|
|