 |
170.
דניאלה מדברת נכון ולענין
נועה,
ירושלים,
06/01/05 17:16
|
מה קשור צהל לנושא למה לערבו למה להפעיל איש נגד רעהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
169.
דניאלה וייס ??
Bolivar,
04/01/05 23:39
|
|
 |
168.
אנו גאים בך,שאת מעם ישראל
ל"ת
דני,
04/01/05 19:06
|
|
 |
167.
מה הקשר?
קורא,
מופתע,
04/01/05 09:40
|
בלי קשר לאם היא צודקת או לא - למה זה קשור למדור יהדות? שימו את זה בחדשות או ברכילות, אבל למה יהדות? מפעם לפעם אתם מפתיעים יותר בנושאים הלא רלוואנטים שאתם מביאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
166.
להכיר לדניאלה את נווה תרצה
ל"ת
רונן,
מודיעין,
04/01/05 08:51
|
|
 |
165.
דניאלה, כשהייתי היום במאהל
דניאלה, כל,
הכבוד!,
03/01/05 22:49
|
לרגלי הכנסת נכחתי בהתקנת מערכת חשמל. אז כדאי להביא אמצעי חימום שתיה, לפחות. יש שקעים. לחימום דאגו, אם כי לא מספיק. מקווה לראות אותך מחר. חיזקי ואימצי, והלוואי שתזכי לראות את העם כפוי הטובה הזה, הופך להיות ראוי לקרבנך ולפעלך. חיזקי ואימצי ונצחי בשביל כולנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
164.
אפטיות לשמה!
ענת,
03/01/05 21:56
|
לכל הגולשים שמביעים דעתם על שלומם של ילדי המתנחלים: *מדוע לא נשמע קולכם לגבי נפילת פצמרים על חדרי ילדים?? * מדוע אינכם מזדעזעים מעקירת ילד מביתו והריסת כל עולמו במחי יד? *היכן אתם כאבירי הדמוקרטיה, כאשר אנו רוצים להביע מחאה בדרך הדמוקרטית ביותר? *היכן אתם בעזרה לנפגעי פעולות איבה? בושו לכם כאשר כל פעולתכם מתבטאת בכתיבה על גבי מקלדת, במקום לצאת לרחובה של עיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
163.
אמש בטלויזיה הוקרן פרק בסדרה
זו אותה שנאה,
תהומית, מאז!,
03/01/05 17:26
|
''הנאשם מת מזמן'', הפושע היה הפעם דוד בן גוריון, שכמובן לא העיזו להוציא אותו חייב. קו ההגנה היה - בן גוריון עשה את ה''סזון'', כי האצ''ל נלחם בבריטים, בשעה שהבריטים נלחמו בנאצים, וזה הפריע למאמץ המלחמתי שלהם. כידוע, הסזון היה בשנים בהן התאמץ האצ''ל לפתוח את שערי הארץ לפני ניצולים יהודים מאירופה הנאצית. מכיוון שאני מתכוונת לכתוב מאמר על הנושא, לא אאריך כאן, רק אומר - לא היה שום קשר בין רדיפת האצ''ל ע''י בן גוריון וע''י ה''הגנה'', לבין מלחמת הבריטים (על חייהם) נגד הנאצים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושיהיה לך למה להתיחס
Avi Ecuador,
03/01/05 18:01
|
אז בבקשה: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/archive/ART/590/612.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי, תודה! יש לי חומר רב מאד!
מורשת בן גוריון,
ורבין - שנאה,
03/01/05 19:18
|
כבר שנים אני חוקרת את תקופת ה''סזון'' ואת אירוע ה''אלטלנה''. היום נותנים, בצדק, את כל הקרדיט למניעת ''מלחמת אחים'' לבגין. השאלה הגדולה היא, האם מגיע לו קרדיט או תעודת עניות. נסיגתו של בגין אז, גרמה לכך שהשמאל ממשיך מאז ועד היום את מלחמתו בעם היהודי, והיהודים שוב ושוב נכנעים. היום אנו כבר על סף חורבן, ועוד יהיו הסטוריונים, חוקרי התקופה הזו, שישליכו את האשמה לחורבן ישראל לפתחו של בגין. הוא גם היה הראשון שחתם על הסכם ''שלום'', שגלגל אותנו עד הלום. הוא היה הראשון שהכיר ב''זכויות הלגיטימיות'' של ''העם הערבי הפלשתינאי'', שאלה, ה''זכויות'', כמו ה''עם'' זהו שקר המילניום, אם לא השקר הגדול ביותר מאז ברוא אלוקים שמים וארץ! השנאה של אז, לא רק שלא דעכה, אלא, העמיקה והלכה. ולא צריך לעשות עבודת חקר מרחיקת לכת, כדי להוכיח את הדבר, מספיק לגלוש באתרי האינטרנט הישראליים, כדי לדעת שישראל מובילה את האנטישמיות הבינלאומית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ידידתי
Avi Ecuador,
03/01/05 20:16
|
עם כל הצער והטעויות יש לאחד את העם ולא לקרוע אותו. טעויות יש לתקן ודתיים ולא דתיים, שמאלנים וימנים לא צריכים להלחם ביניהם והמטרה היא משותפת. היום השמאל טועה מטעה ומביא לאבדון ולא מבין שיד שמאל צריכה לתמוך ביד ימין בכדי לצאת מהבוץ. למעשה אם השמאל היה מסביר את ההגיון בטרנספר זה היה נשמע הרבה יותר משכנע מאשר מצידו של הימין. זה נכון שיש הרבה אשמה בשמאל ונעשו דברים לא נכונים שהביאו אסונות עלינו אבל אם את כותבת מאמר אל תביאי לפירוד ולליבוי היצרים. אני מוסיף לך תגובה שכתבתי: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/847/283.html סיפור נחמד יום אחד נפגשו בבר באחת הערים באירופה עיוור ונכה, שוחחו ביניהם התידדו והחליטו לשכור חדר בייחד בכדי לחסוך בהוצאות. לפנות בוקר פרצה שריפה גדולה בבית המלון, התעוררו בבהלה והנכה עלה על גבו של העיוור, הנכה הנחה את העיוור כך שהצליחו שניהם להינצל מהשריפה הגדולה בשלום. מה מוסר ההשכל ואיך הצליחו לצאת בשלום? איך יכלו לצאת מהבוץ, סליחה, מהשריפה שני המוגבלים? הנכה השתמש בכוחו של העיוור והעיוור השתמש בהנחיתו של הנכה ושניהם ניצלו מהאסון. איחדו כוחות ויכלו לצאת בשלום. איך הזוג הזה משתלב בחלם של היום? היום ממשלת ישראל השמאל ועם הארץ עיוורים שלא רואים את הסכנה ואת המזרח תיכון עשן שהם נמצאים בו והמתנחלים לעומתם (הנכים) אין בכוחם לצאת מהשריפה לבדם, אז איך בחלם רוצים לצאת מהשריפה? העיוור רוצה לרכב על גבו של הנכה ושהנכה יסחוב אותו על גבו ויוציא אותו מהשריפה. כמובן שבמקרה זה כשמאחדים כוחות הפוך שני המוגבלים ישרפו לצערי. דרך אגב, הסיפור על העיוור והנכה הוא סיפור של גויים ששמעתי מזמן, חוכמת חיים נאמר, אין קשר לטווסים משכילים מהשמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי, יקירי, לעיוור ולחברו היתה
עליך עדיין,
ללמוד הרבה!,
03/01/05 22:46
|
מטרה משותפת - להינצל. ה''עיוור'' שלנו, שהוא לא עיוור ולא טועה, אלא מזיד, רוצה בחורבנה של מדינת ישראל. ואם לתת לו קרדיט - לא אכפת לו אם במהלך חיסול ה''ימין'' תחוסל גם המדינה. מי שמלבה את השנאה והביא אותנו למצבנו הנוכחי, אלו לא אנשים כמוני, אלא שונאי ישראל, מסוג עמוס עוז, שכבר שלושים שנה לא הניחו מקולמוסם או ממקלדתם שום סופרלטיב מפלצתי, שלא הדביקו למתנחלים. אם חפצי חיים אנו, חובה עלינו להיפטר מן השמאל. ומכיוון שהבאתי כבר פעמים רבות דוגמאות מן ההסתה השטירמרית של השמאל נגד המתנחלים, לא אחזור על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי
דוד,
הוד השרון,
05/01/05 16:18
|
לימין אין בלעדיות על הפאשיזם, כמה שמאלנים קיצוניים מנסים את כחם ומצליחים לא רע! יש בשמאל תחושה כאילו אנשים בעלי זהות לאומית (ימניים...) הינם בורים ועמי ארצות שהתרבות רחוקה מהם... אני תקווה כי אלו וגם אלו ישכילו לעצור את ההתלהמות בזמן - אנו עם אחד! ובינתיים אוייבינו מתמוגגים מלראותינו משתלחים זה בזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואו ממש מפחיד.
שמאלן,
04/01/05 00:24
|
|
 |
162.
קריאת הימין לסרבנות
לא סרבן,
03/01/05 17:21
|
היא אור ירוק גם לסרבנות משמאל! ראו הוזהרתם.
שנה הבאה אלך גם אני לשרת בצה''ל, בתקווה שאגיע ליחידה לוחמת. איני יודע מה יהיה עד אז אך אם צה''ל ישלח אותי להלחם בטרור ולתפוס מבוקשים בשטחים אעשה זאת. ואם אצטרך להכנס לבית משפחה באמצע הלילה כי סוף סוף הגיע מידע על רב-מרצחים חולני, אעשה גם זאת - למרות שאני בטוח שהמצב אינו נעים, בדיוק כפי שאני לא הייתי שצבא זר ייכנס לביתי באמצע הלילה. עם זאת, כשאני אקבל פקודה לפנות התנחלויות אעשה זאת גם! מדוע? ממשלת ישראל החוקית קיבלה החלטה דמוקרטית וחוקית (על פי חוקי המדינה, לא הדת) לצאת מהשטחים ובמקביל לפנות את האזרחים שהתיישבו שם. אין בעיה של חוקיות לכן אסור לסרב לפקודה!
הסרבנים לא משאירים תקווה לצבא ולמדינת ישראל, בושה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל''לא סרבן''
דוד,
הוד השרון,
05/01/05 16:24
|
תן לי להסביר לך את עמדתם של אילו שקוראים לסרבנות: הם טוענים כי כאשר שרון נבחר ברוב שיא להיות ראש ממשלה, הוא עשה זאת תוך כדי הונאת הבוחרים, חשוב: האם שרון היה נבחר באם היה מציג את תכנית ההתנתקות לפני הבחירות? כמובן שלא! כל מה שתושבי ישראל דורשים היום הוא שיערך מישאל עם מהסיבות לעיל... אם תוצאות המישאל (או הבחירות) יראו כי הרוב בעם דורש לפנות את היישובים, לא תהייה לאף אחד פיתחון פה או לגיטימציה לדרוש לסרבנות. וזהו הפיתרון המתבקש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
סרבנים, הן מימין והן משמאל =
יובל מחיפה,
03/01/05 17:18
|
סרטן בלב העם היהודי - האויב שמבפנים - נושאי הדגל לנצחון הפלשתיני.
בושה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אמרת!
חייל לעתיד,
03/01/05 17:42
|
סרבנות (מכל צד ומכל סוג) - סכנה לצבא ולבטחון המדינה! סירוב מימין הוא אור ירוק לסירוב משמאל וההפך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
צבועה! אם סרבנות- אז משני צידי
ענת,
גבעתיים,
03/01/05 17:12
|
|
 |
159.
אני מחכה להברקה של שרון!
בנצ'י ליברמן,
03/01/05 17:06
|
יתן תאריך. יזמין להתפנות בלי אלימות ומרצון עד תאריך זה. מעבר לתאריך...אלוהים הטוב ישמור על המתנחלים והצבא יחזור למדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
158.
וייס מגלמת את אמיתות הגישה
Yossi V,
03/01/05 16:51
|
שהחיים אכן אינם קדושים. שאהידית עמלקית מן הזן ההרסני ביתר. זיהום אתני שהתקללה בו ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו לשם איזון
Avi Ecuador,
03/01/05 17:13
|
ספר לחלמאים ועם הארץ מהשמאל על שאהידים פלסטינים ועל התמיכה של מנהיגי החיות שם בבתולות כפרסים. יוכלו להבין שגם אנטי חומר כמוך שצף לא חייבים להוריד עליו כל פעם מחדש את המיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
157.
סירוב דו-צדדי
בצלאל,
03/01/05 16:48
|
היה צורך לקרוא,בזמנו,לחיילים לסרב להגן על דניאלה ושכמותה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
רק בחירות!!
גדי,
03/01/05 16:46
|
שרון משתולל כמו פיל משוגע בדרכו להרס גוש קטיף, הוא גנב את קולי ואת קולות רבים אחרים בדרכו. מי קבע שיש רוב להתנתקות? יש לי חברים מהשמאל שחושבים שבריחה מעזה בלי הסכם, בלי הפסקת הטרור או תמורה היא במקרה הטוב מטומטמת.. יש ללכת שוב לבחירות (ללא צורך בתעמולה בטלוויזיה ובזבוז כסף הרי הנתונים ידועים) ולהחזיר לדמוקרטיה את האמינות שלה.. די לדיקטטורה ולתקשורת המגוייסת!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק פינוי ומהר !!!
ל"ת
אייל,
03/01/05 18:36
|
|
 |
155.
תגידו בבקשה..
אני,
03/01/05 16:34
|
מה יקרה כשחלק אחד יסרב לפנות, חלק אחר יסרב להגן על ההתנחלויות\לשרת בשטחים, חלק אחר בכלל יסרב ללכת למטווח כי בא לו לישון קצת, חלק נוסף יסרב להקשיב למפקד שלו כי המניאק צועק עליו יותר מדי והשאר סתם יסרבו להתגייס לצבא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר לבקש ויזה לארה''ב
ל"ת
אירופה,
03/01/05 17:00
|
|
 |
154.
מי לה' אלי!
קריאה,
03/01/05 16:24
|
בואו נתאחד כל היהודים המאמינים, ונגן בכל כוחנו מפני המפנים עוכרי ישראל. נמגר את שלטון השמאל, נקים את מדינת ההלכה. נגרש את הערבים והכופרים.
(אוופס, קרתה מלחמת אזרחים? נהרסה המדינה? כנראה ששוב פעם טעינו, כמו בר ככובא) לא נורא ננסה שוב עוד 2000 שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
153.
אנשים הוזים,אם לועננו אסור
פדרה פדרו,
03/01/05 16:21
|
להתפלל בכנסיות שבשטחים כי אסור לו לצאת מהארץ,סימן שישע לא שייך למדינת ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
אשת מדון ובליעל
ל"ת
מ.לחיני,
לוד,
03/01/05 16:17
|
|
 |
151.
המתנחלי=כנופיית פסיכופטים
דנה,
03/01/05 16:17
|
|
 |
150.
דניאלה וייס-אשה רעה
מיכאל,
03/01/05 16:14
|
בני שעומד להתגייס אמליץ בפניו שיסרב לשרת בשטחים... תארו לעצמכם מה יקרה אם הדבר יתממש. ישנו פתרון 'מטורף' מי שלא ירצה לפנות שלא יפנה,מי שלא ירצה לשרת בשטחים לא ישרת בשטחים. או אז נראה בדיוק מי יגן על המטורפים הללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
מי שמנסה לפנות מתנחלים...
מאור,
03/01/05 16:13
|
|
 |
דמגוג אידיוט=בור ועם הארץ
ל"ת
לירן,
03/01/05 18:37
|
|
 |
stupide,איפה מחנות הריכוז
Papon,
03/01/05 17:10
|
|
 |
148.
להשאיר אותם שם.
דוד א,
03/01/05 16:12
|
מי צריך את הבלגן הזה?רוצים להשאר שם בבקשה,את הצבא תוציאו משם,תשמרו על עצמכם, מה יותר פשוט מזה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וודאי שלהשאיר שם את מי שרוצה !
ל"ת
למה לשבור את,
הראש?,
03/01/05 17:08
|
|
 |
147.
מחריבייך ומהרסייך ממך יצאו.
יובל לוי,
אשקלון,
03/01/05 16:11
|
|
 |
146.
כל כך קר, קר שם בחוץ
ל"ת
שרון,
מאהל המפונים,
03/01/05 16:09
|
|
 |
145.
מתנחלים דבילים הוזים,אם
Mama,
03/01/05 16:07
|
אתם רוצים להשאר ביש''ע תשארו! אני בעד וויס הפנטית,ולא רוצה שבני החייל יפנה בכוח אותכם או כל אחד אחר מביתו. העיקר שבתאריך מסויים הצבא ייצא מהשטחים ובשעה טובה ,תקבלו שילטון אחר ,של הרשה''פ. כל טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
ל81 השמאלני
מאיר יוסקוביץ,
03/01/05 15:52
|
אתה שואל אם זה הורג? חיובי זה הרג בפעולת הרצח של החבר שלך הפתחניק שרצח אותו את הוריו ואת סבו. נהנית אז כשהוא עשה את זאת עם הרובים שנתת לו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
שיט, היורו יורד!
ל"ת
שמאלני שמקבל,
ביורו,
03/01/05 15:51
|
|
 |
142.
כל מי שרוצה לשמור על ישובים
לחתום מתחת,
03/01/05 15:47
|
|
 |
אני ...וגם לתת אזרחות ישראלית
דני.תל-אביב,
03/01/05 17:13
|
לפלסטינים . אני גם מוכן לראש-ממשלה ערבי,העיקר שיהיה חילוני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני
ל"ת
אורי תל אביב,
03/01/05 15:59
|
|
 |
141.
האם המתנחלים הורים ראויים?
טליה,
03/01/05 15:45
|
ראיתי בטלוויזיה את השימוש שחלקם הקיצוני עושים בילדיהם כמגן חי בהפגנות וממש כאב לי על הילדים. חלק מהמתנחלים לפי האלימות וסיכון הילדים אולי אינם כשירים עוד כנראה לשמש כהורים? אולי כדאי לפנות את ילדי המתנחלים האלימים לפנימיות או משפחות אומנה ולהציל את נפשם?
עד היום המתנחלים סיכנו את ילדיהם במגורים שם, אבל אולי החינוך הקיצוני, ההסתה והאלימות פוגעים בילדים הצעירים ומחנכים אותם נגד ערכי שמירת חוק וסדר ? אולי מציגים להם עולם מעוות בו הם נרדפים ולא בטוחים ולכן הם חווים טראומה ופחד?
איפה יצחק קדמן, מועצה לשלום הילד ואחרים לחוו''ד מקצועית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא הורים בכלל
אתי,
06/01/05 13:33
|
אכן חלק מהמתנחלים הקיצוניים הם אינם כשירים לשמש הורים ובנוסף ילדיהם יזדקקו לטיפול פסיכאטרי צמוד להרבה שנים והם עלולים להוות נטל כלכלי למדינה. אנשים פנאטים מקומם בכלא עם דניאלה וויס, אז מה אם היא ראש מועצה – מה תפקיד שניתן לה לריבונו של עולם – יאללה תפני את מקומך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באו נרגע
גלית,
עלי-לידאריאל,
04/01/05 09:54
|
לא כל מתנחלת עתויה בשביס תקח את ילדיה להפגנות, תשכב עלך הכביש ותקרא לה' יתברך בקול זעקה. יש הרבה מתנחלים שלעולם לא ינהגו כך עם עצמם ועם ילדיהם. לגבי עצם המגורים במקום-סכון הילדים, אני מרגישה שלגדל ילד בעיר עם אנסים סוטים, כלבים משוטטים,אוטובוסים מתפוצצים וסכנת דריסה זה מסוכן יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
מה התעררו
אריה,
מרכז,
03/01/05 15:44
|
דניאלה וויס לא שינתה את דעתה אף פעם ולא חידשה שום דבר אבל התקשורת מנסה לצור שינאה כלפי המחנלים לכן התחילה להתעסק בנושא - כל דבר עם תיזמון שיתעסקו קצת בפצמרים שנופלים על גוש קטיף זה יעשה להם יותר טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
אני מוכן להתגייס למלואים ולשרת
צ,
ת''א,
03/01/05 15:42
|
אני מוכן להתגייס למילואים ולשרת את החלטת המדינה במקום חייל אחר שיסרב. כשאני התגייסתי לסדיר התחייבתי לשרת את המדינה ולציית לפקודות (למעט פקודות בלתי חוקיות בעליל וכך לא המקרה). אם אקרא לדגל, אעשה זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
תענוג
מוחמד,
חאן יונס,
03/01/05 15:39
|
|
 |
מספר 138
אוהב העם,
03/01/05 16:52
|
כל עם ישראל צריך לקרוא את התגובה של הערבי המסריח הזה מחן-יונס! עם ישראל הישמר לך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלחמת אחים היא נחלתם של
שבע,
03/01/05 15:50
|
|
 |
137.
עוד אילן ששמו לייבוביץ'?יש לי
המפשר,
03/01/05 15:38
|
רעיון בשבילך: את הטרוריסטים הערבים אתם מבינים גם כאשר הם יורים מתוך בי''ס. נכון? ואז זה ''לא מוסרי'' לתקוף אותם שמא ייפגעו הילדים הערבים. אתה הרי לא מבדיל בין''דניאלה וייס שמייצגת קומץ מתנחלים קיצוניים לא שפויים, שמעדיפים להשתמש בילדיהם בתור אפוד מגן כדי להגן על משיחיותם'' מערבים שרוצחים יהודים. אז פשוט תתנהג כאילו המתנחלים הם ערבים ותסתלק משם כדי לא לפגוע בילדיהם. מספיק הוגן, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
כל מי שמסרב לשמור על
סרבני שמירה,
03/01/05 15:35
|
|
 |
מסרב לשמור בשטחים
ל"ת
מיכאל,
03/01/05 16:16
|
|
 |
אודי אדיב!!
ל"ת
אודי,
גן שמואל,
03/01/05 15:44
|
|
 |
135.
מר אופנהיימר,שלום עכשו.כמה
שמאל לשעבר,
03/01/05 15:33
|
משלם לכם האיחוד האירופי האנטישמי באמצעות הקרן החדשה לישראל כדי שתקפוץ בראש עם המיעוט שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם הוצאות רכב או בלי רכב?
ל"ת
אופנהיימר,
03/01/05 15:49
|
|
 |
134.
Stop them Now!!
AMW,
NYC,
03/01/05 15:31
|
Stop all the people who speak agains the military and the government.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שב בשקט ואל תתן עצות אחיתופל.
ל"ת
תל אביב רבתי,
03/01/05 16:01
|
|
 |
133.
כולונו דניאלה ווייס
אלי,
תל אביב,
03/01/05 15:29
|
|
 |
132.
חה''כ ליבוביץ תקרא תגובה זו!
לוחם,
חיפה,
03/01/05 15:26
|
אתה אומר שדניאלה וייס מייצגת קומץ מתנחלים? לא ולא! היא מייצגת את עשרות אם לא מאות הלוחמים והקצינים ביחידות הכי מובחרות בצה''ל בסדיר ובמילואים שגרים ביישוב שלה, קדומים. בניהם מג''ד 12 של גולני ועוד לוחמים בעלי תפקידים חשובים בצה''ל. תתבייש לך אדון ליבוביץ. בניה של וייס הם היחידים שנותרו נאמנים לצה''ל. אני הייתי בגבעתי, ראיתי אותם בשטח. מלח הארץ. תבקש סליחה מכל החבר'ה האלו שהיום בלילה שאתה תישן במיטה הם יירטבו בגשם. אגב, גם בניו של וולרשטיין לא פראיירים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
די לקיטורים!!!
רעות,
03/01/05 15:25
|
לא קראתי את כל תגובותיכם, אבל לא נראה לכם שאתם מגזימים?! אף אחד לא לקח פה אדמות מערבים, האם כל תומכי ההתנקות, הייתם פעם בגוש קטיף? ראיתם איזה פריחה יש שם? אף פעם האדמה לא פרחה כך כשישבו עליה ערבים!!! וחוץ מזה כדי לזכור שכולנו אחים, וזהקצת מסוכן להזדהות יותר עם האוייב שלנו מאשר עם האחים שלנו... תחשבו על זה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
לאמא לוחם 2
Avi Ecuador,
03/01/05 15:24
|
למה את דואגת למחנות מעצר המוניים?! שרון בונה גטו, מחנת ריכוז, סליחה, חומה, כל עם ישראל יהיה לו איפה לחיות. היום הבן שלך שולחים אותו לבנות את פלסטין ולעשות ניקוי אתני ליהודים. שכחו לעשות ניקוי אתני ביפו עכו המשולש... סליחה היהודים התנקו לבד. מה בדיוק מספר לך שרון? שיש ניתוק? תגידי לו שיתחיל בעכו, בחיפה, במשולש, בגליל וכולנו נוכל להבין בהמשך אולי את עזה. על מה ישאר לשרון להתמקח בעתיד? על האי היווני? על מזרח תיכון עשן של פרס? עדיף שיתפטר, היום שרון אסון התחבר לפרס החידלון. מי הוא פרס? שמעו מה אמרו חז''ל; שרת, גולדה, רבין: קטע פתיחה ממאמר של חיים משגב חשוב לדעת עם מי, יש לנו עסק, 09/06/04 15:49 שרת הזהיר משמעון פרס משה שרת, ראש הממשלה השני של מדינת ישראל ושר החוץ בממשלת דוד בן-גוריון, כבר אמר את זה לפני הרבה שנים: 'אני שולל את שמעון פרס תכלית השלילה ורואה בעליית קרנו קלקלה מוסרית ממארת ביותר. אקרע קריעה על המדינה אם אראנו יושב על כיסאו של שר בישראל', אמר המנהיג הציוני הוותיק, מאבותיה של המדינה היהודית. גם גולדה מאיר לא חסכה משמעון פרס את שבט לשונה. 'התניתי את השתתפותי בממשלה בהרחקתו של שמעון פרס מכל עמדה ביטחונית רגישה', אמרה מי שעמדה כצוק איתן בעת שמשה דיין וכמה מחבריו הגנרלים קרסו במהלך מלחמת יום הכיפורים, שאליה הם הובילו באיוולתם כי רבה. אבל מי שהגדיל מכולם להבין את טיבו של שמעון פרס היה יצחק רבין, שהכתיר את שר הביטחון בממשלתו הראשונה, בשנות ה-70', בתואר חתרן בלתי נלאה. 'לא חשבתי ששמעון פרס מתאים לתפקיד שר הביטחון, משום שהוא מעולם לא שירת בצה'ל. קיבלתי אותו לתפקיד בלב כבד. זו היתה טעות. ידעתי שאצטער עליה ואשלם את מלוא המחיר', אמר מי שנגרר אחר תעתועיו של שמעון פרס בשנות ה-90', והלך אחריו למהלך מדיני שכבר גרם למאות הרוגים, לעשרות אלפי פצועים ונכים, והביא שכול ויתמות על אלפים רבים מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
לצאת בשקטטטטטטטטטטט!
שבע,
03/01/05 15:24
|
גב וייס - מי שם אותך בעמדה שלקחת לעצמך? מי מהחיילים ישאל אותך מה לעשות עם פקודת הפינוי? אולי את צודקת , אם עד כה הם טרחו לשמור עלייך ועל שכמותך גרם לך להתיימר ולחשוב שאת יכולה. תני לתקן אותך-את לא! את צריכה לאמר לכל חבר מרעייך להתקפל בשקט, ולא בשל רווחתם, חלילה, של הפלשטינים כי אם בשביל השקט והביטחון של כלל עם ישראל ולא רק של קומץ אנוכיים כמוך. לצאת בשקט!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם את היית יוצאת בשקט???
נעמה,
03/01/05 15:57
|
אנשים מצפים מתושבי גוש קטיף לצאת בשקט והדבר פשוט מקומם!!! גם את היית יוצאת בשקט אם היו מחייבים אותך לצאת מביתך?!?! אולי אם זה היה גנב לא היית מתווכחת אך כשזאת ממשלה יש גם ליהודי הקטן זכות לומר את דעתו בכל דרך שהיא...חופש הביטוי, חופש ההתארגנות הזכות לשבות מה עם כל אלו??!?!? אין אותן למתנחלים?? למה מה הם אזרחים סוג ב'??? גם לשבות אסור??? פשוט שיצאו בשקט??? אולי את גם רוצה שהם ישלמו למדינה ולא להפך???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון!!
א' הקטן,
03/01/05 16:32
|
למה מה קרה שהם ישלמו למדינה? מיסים?!?!? מה פתאום!! שיהיו אוכלי חינם! להם מותר! שהמדינה תשלם להם!!! ואחרי זה, שירקו לכל החיילים בפרצוף! ככה צריך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
למתנחלים
ישראלית,
03/01/05 15:24
|
אנחנו לא ניתן לילדינו להגן על ישובכם. אתם תקבלו את ההצעה שלכם בחזרה כמו בומרנג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שם אותך בתור הנציגה שלי?
ל"ת
אם לחייל.,
03/01/05 15:53
|
|
 |
''אנחנו''= את והתולעים שלך.
אלון י.,
חיפה,
03/01/05 15:46
|
|
 |
127.
פרצופם האמיתי של המתנחלים.
חיים כהן,
03/01/05 15:23
|
לבישת טלאי כתום,איום על קציני צהל ואפילו שהם מהמחנה שלכם,ניבולי פה,מדיי SS ,קריאה לסרוב תוך כדי פרוק הצבא,הסתה מרומזת שרצח מתנגד פוליטי אינו נורא.יונה אברושמי,ויגאל אמיר זה פרצופכם האמיתי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחימה,וענונו,אדיב,קלינברג,
רושם,
03/01/05 15:47
|
|
 |
126.
לוייס
אמא,
03/01/05 15:23
|
המטורפת. ההצעה שלך תחזור אליך כמו בומרנג אנחנו לא ניתן לילדינו להגן על הישובים הכבושים שלכם. את יכולה מצידי לא להתפנות פשוט לעבור להיות חלק מהרשות הפלסטינאית הרי בלאו הכי בינך ובין החמאס אין הבדל. גם אתם מוכנים להקריב את ילדיכם המסכנים על חשבון אדמה ובוץ. מגזר פאנטי פרימיטיבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב פעם ''אנחנו''??
סיגי בלליקה,
03/01/05 15:47
|
השמאל חושב שהוא כל המדינה.
הגיע הזמן שתבינו שאתם מיעוט של אוכלי סושי עלובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם ימנים אוהבים סושי!
ל"ת
דויד,
בית שמש,
03/01/05 20:47
|
|
 |
125.
די לשלוח חיילים לפינוי!!!
גולנצ'יק במיל.,
י-ם,
03/01/05 15:21
|
אני קורא לכל מי שצה''ל יקר לו לצעוק שלא לשלוח חיילים לפינוי מאחזים. זה קורע בבשר החי של הלוחמים. בשביל זה יש משטרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Golanchik Tsodek!
ל"ת
Tsahal ze lo,
Mishtara,
03/01/05 16:50
|
|
 |
124.
הציונות המדומה של וייס ושות'
מגיב,
03/01/05 15:18
|
לכאורה, ציונות, ישוב הארץ, כיבוש שטחי ארץ ישראל. באמת - נכונות לאבד את השלטון היהודי בשטח שהוא בטוח בשליטת ישראל. קריאת תגר על שלטון חוקי - בעברית ברורה - מורדים. כך בדיוק נופלות מדינות וממשלים ואפשר כבר לנחש - בתחילה נאלץ להלחם באוייבים מבית ומחוץ כאחד, אח''כ יהיו פלנגות, ובסוף יבוא מישהו ''לעשות סדר''. וחסל סדר מדינת היהודים העצמאית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינשאללהההההההה
ל"ת
מעבדאלההההההה,
03/01/05 16:02
|
|
 |
123.
קר לכם בהפגנה בירושליים?
יוסי,
צפון,
03/01/05 15:15
|
|
 |
122.
גם אני מסרב. שהסמולנים יגרשו
ל"ת
יהודים. לא אני,
אבי, כפר סבא,
03/01/05 15:12
|
|
 |
121.
אודי אדיב ווענונו גיבורי השמאל
ל"ת
ז'אק,
03/01/05 15:11
|
|
 |
120.
הקיבוצים - חרפת המדינה!
שמו''צניק,
03/01/05 15:10
|
|
 |
חמוד, קשה לך?
ל"ת
שרון,
03/01/05 15:37
|
|
 |
יקר לי!
ל"ת
שמו''צניק,
03/01/05 15:48
|
|
 |
119.
איזה יופי
אחמד,
03/01/05 15:08
|
תמיד אמרנו: תנו לנו 50 שנה אולי 100 ואפילו 200 הם היהודים יהרגו אחד את השני ואנחנו נקבל את אדמתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
שמאלנים-בעד טראנספר של יהודים
אהרון1,
03/01/05 14:55
|
כאשר טראנספר אסור על פי החוק הבינלאומי. שמאלנים-נגד שרות בצה''ל (להזייתם זה צבא כיבוש). הימניים-נגד טרנספר כי הם לא רוצים להפוך לפושעי מךחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טרנספר של תקציב המדינה לחינוך
אריה,
03/01/05 15:35
|
להחזיר את הכסף לחינוך בריאות ולא להתנחלויות מיותרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד הזיה של השמאל הסהרורי
אהרון1,
03/01/05 16:58
|
|
 |
איפה בדיוק ההזיה?
הוזה,
03/01/05 17:17
|
זה שעל כל קרוואן שומרים מיליון חיילים וכדי לממן את השהות של אותם חיילים ואותם מתנחלים סכומים עצומים נלקחים מהתקציב?
האם לא שמתם לב שזקנים מתים כאן בחרפת רעב? שלנכים אין כסף לכסא גלגלים? שהחינוך והנוער הגיע לשפל? האם אתם לא רואים כמה כסף התבזבז על התנחלויות מיותרות (בבקשה תגידו לי מה התועלת להחזיק מתנחלים בשטחים הללו? מילא חיילים, אבל למה אזרחים בשטחים צבאיים?)??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיליון חיילים!!!-אם זה לא הזיה
אהרון1,
03/01/05 18:46
|
|
 |
117.
בושה וחרפה - קשה לכתוב אך...
דויד,
בית שמש,
03/01/05 14:48
|
האמת מחייבת - כואב לי עד מאד גב' וייס איבדה למחבלים מרצחים את חתנה חרף העובדה כי חיילנו הגנו על משפחתה. אינני רוצה לחשוב על המציאות בה לא יגנו חיילים על משפחתה כלל ולכל תושב יש''ע אחר לו הצבא היה מחליט לא להגן עליהם על משקל דברי הבלע של גב' וייס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
לגרש את הקיבוצים לעזה!!!!
שימי,
03/01/05 14:47
|
|
 |
בעזה לא אוהבים בוגדים.
נילס,
03/01/05 15:10
|
|
 |
115.
דניאלה שלנו חזקי ואמצי ! !
ל"ת
מעריץ,
03/01/05 14:36
|
|
 |
114.
כועסת!
יעל,
תל אביב,
03/01/05 14:35
|
אז נכון שאני גרה בתל אביב, ותכנו אותי צפונית מפונקת. אבל אם הייתי מסכנת את בטחון המדינה-הייתי קמה ועוזבת את הבית שלי. האנשים האלו גוזלים הון מתקציב המדינה, מסכנים את עצמם ואת ילדיהם,גורמים לפרובוקציות מטופשות ומגיע להם שיפנו אותם משם. אני מתנצלת אם אני תוקפנית וקיצונית אבל גם הם ככה. אני חושבת שזה חוצפה שאנחנו מוציאים הון על האנשים האלה שמנפנפים ביהדות המהוללת שלהם. אנחנו לא יהודים? זה לא הבית שלנו? כן-אבל אם היינו מסכנים את המדינה או משתמשים בילדים שלנו כמניפולציה זולה וככוח-גם אנחנו היינו קמים והולכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צפונית מפונקת!
דוד,
הוד השרון,
05/01/05 16:09
|
את ביקשת שנקרא לך כך. ולעצם העניין: מה מבטיח לך שאחרי שנתן להם את גוש-קטיף הם לא יבקשו את אשקלון? ואם ניתן את אשקלון - למה שלא יבקשו את תל אביב... חשבי קצת לפני שאת עונה: האם במלוא הרצינות, אם יגידו לך להתפנות מתל אביב ולעבור לנגב - כי מדובר בבטחון המדינה - האם היית עוברת? (אני מקווה שהיית בנגב לאחרונה - למרות שאני בספק...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יעל צודקת 1000% עלוקות!
ל"ת
אובי1,
03/01/05 16:30
|
|
 |
תתביישי
מיכל,
03/01/05 16:00
|
תתביישי לך שאת מדברת ככה.. מסכנים את המדינה?!?! אולי את עצמם אבל זה כדי שהפצצות לא יפלו עליך...שמאלנית מבחילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם מסכנים את עצמם למען המדינה?
שקט,
03/01/05 16:36
|
גברת, החיילים הם אלו שמסכנים עצמם למען המדינה, לא כמה פסיכים משיחיים, מעוררי פרובקציה ואגואיסטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אימא הכינה לך לארחות צהרים
טבח במילואים.,
03/01/05 15:56
|
|
 |
ליעל ממדינת ת''א:את מסכנת את
מתנחל מהשרון,
03/01/05 15:42
|
שלום המזה''ת ושלום העולם. זה מה שהערבים כולם אומרים (תיכנסי לאתרים שלהם-אם תבקשי תקבלי כתובתם) ולאמנה הפלשתינית. גם אירופה אומרת זאת. אז בניגוד לקריאות שהיו מאות שנים לעבר היהודים-''לכו לפלשתינה'', אני קורא לך ללכת מפלשתינה (א''י). הצילי את עצמך ואותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הם משלמים מיסים, שכחת?
נורית,
03/01/05 15:41
|
ושלוחים את בניהם להגן עלייך בכל מקום שהמדינה מורה להם.
בלי התבכיינות מאנשים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחזרי לביצה שלך אידיוטית
דינה,
שומרון,
03/01/05 15:11
|
ואם היו הורסים לך את הקניון מתחת לבית היית מתפחלצת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מסכנת את בטחון המדינה!!
גלעד,
חיפה,
03/01/05 15:06
|
תעזבי!!
אנחנו לא צריכים פה משת''פים של האויב.
עופי לקנדה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
סכסוך פנימי בין-אשכנזים.
דודיבויץ רפאל,
03/01/05 14:35
|
זהו ריב פנימי בינאשכנזי המחליש את כולנו.
ש''התנועה לזהות אשכנזית'' יתווך בין הניצים ושנתחבר כולנו למשותף והמאחד אותנו.
יש למנוע שפיכות דמים. יש לעסוק בעיקר. הזהות שלנו ושל ילדנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר - מתנחל מזרחי
אייל,
03/01/05 15:32
|
גוש קטיף מלא בתושבים לשעבר מערי פיתוח בדרום שבאו לשדרג את עצמם - רובם מזרחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
מתנחלים זה קקי
ל"ת
צ בן 3,
03/01/05 14:32
|
|
 |
רמה של איש רוח שמאלני.
ל"ת
מבקר,
03/01/05 15:07
|
|
 |
111.
נמאס !!! רוצים שקט ושלום
גיבי,
03/01/05 14:24
|
|
 |
נראה לך שאם נברח מהשטחים
ניר,
ר''ג,
03/01/05 15:27
|
|
 |
110.
להכניס אותה לכלא היום
דורון,
03/01/05 14:24
|
|
 |
109.
לקטוף את גוש קטיף ולהחזירו לכא
ל"ת
כוכי,
03/01/05 14:23
|
|
 |
108.
להקריב ילדים על מזבח אוסלו
אוסלי פרי,
03/01/05 14:23
|
|
 |
דממגוגיה זולה
מולי,
03/01/05 14:44
|
|
 |
זה קורבן התמיד על מזבח השלום.
אורי,
03/01/05 14:30
|
|
 |
ימני פיסח - לא יהיה בגללך
ל"ת
עופרה,
03/01/05 15:30
|
|
 |
שמלאנית מכוערת.
ל"ת
עופר,
03/01/05 15:58
|
|
 |
למה? כי כתבה אמת?
עופר,
03/01/05 18:32
|
|
 |
107.
הקיבוצים גזלו את אדמות הערבים!
ל"ת
חנקין גואל העמק,
03/01/05 14:22
|
|
 |
רק 86 קיבוצים...
ל"ת
קיבוצניק גזלן,
03/01/05 15:48
|
|
 |
106.
פוליטי מדיני
ד. שרון,
המרכז,
03/01/05 14:18
|
אם כל העם רוצים פינוי והתנתקות, אז למה לא הולכים למשאל עם??? מה יותר פשוט מזה, מה גם שהמתנחלים אומרים בפירוש שהם יקבלו את דעת הרוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים אומרים הרבה דברים
ל"ת
סרן ר',
03/01/05 16:38
|
|
 |
105.
אם זה נכון מה ששרון אמר
קובי,
03/01/05 14:17
|
אז רוצה שהוא יהיה עורך הדין שלי מתיי שהסרב למלא פקודה בלתי חוקית בעליל. שדגל שחור משחור מתנוסס מעליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
ששרון יצליח!
ל"ת
תמיר,
03/01/05 14:17
|
|
 |
103.
איך לפנות מתנחלים?
מוטי,
03/01/05 14:13
|
האם יש לצה''ל חצציות, זרנוקי מים, גז מדמיע, כדורי גומי? האם לא די להתרפסות מול המתנחלים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה באמת לא אפשרי.
רובוטריק,
03/01/05 14:20
|
מי פנה אותם? כמעט כל הקרביים חובשי כיפות והקיבצוניקים מסוממים.
הם כנראה ישארו שם לתפארת מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רובוטריק מהר מהר עוד מנה
ל"ת
שרו,
03/01/05 15:26
|
|
 |
102.
שוב פעם את, מה יהיה נעמי?
תגןבה ל-38,
03/01/05 14:11
|
אמרתי לך תשארי שם. לא צריכים אחת כמוך פה.
לפי דעתי כל מי שנמצא מעל שנתיים ללא סיבה מחוץ לארץ לשלול את אזרחותו. ובראשם נעמי שכל פעם מחדש כותבת בגנותה של מדינת ישראל מפורטוגל. ולא אזרחיה הלגיטימיים של גוש קטיף.
אם את היית גרה פה בעבר ואת יודעת עברית זה לא אומר שאת צריכה לדבר נגד המדינה שסיפקה לך מזון וחינוך וחייליה נהרגו פה בהגנה עלייך ותתפלאי לשמוע חלק מהם היו מגוש קטיף. ובטח את ישבת לך ברמת אביב ג והעברת ביקורת בסלון מול האחו עם חבריך השמאלנים.
תתביישי לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא מוגבל, תגובה ל 38 תכתוב שם
צביקה,
03/01/05 14:25
|
לא פה.
כל כך אופייני למתנחלים נבובי בשכל, והאוולים האלו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
שרון - מגדולי מנהיגי ישראל!!
ל"ת
שמי מהשמאל,
03/01/05 14:11
|
|
 |
200 ק''ג זה באמת הכי גדול.
ל"ת
דיאטן צמרת,
03/01/05 14:24
|
|
 |
100.
I will REFUSE ORDERS
ran,
03/01/05 14:10
|
REFUSE ORDERS !
Don't follow Sharon's crimes against humanity and transfer
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
הפינוי - עובדה קיימת.
ל"ת
שרון,
03/01/05 14:09
|
|
 |
98.
שכנעתי את בני לא לפנות מתנחלים
אם למג''בניק,
חיפה,
03/01/05 14:09
|
אני מקוה שהוא יסרב לבושה הזאת.
את אבי גירשו מביתו בצ'כיה, לא עוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל באמת שלא נשארת בציכיה
דני,
03/01/05 14:28
|
לא צריכים אתכם פה בארץ פנטים מטורפים.
עוד מעט תבוא הגאולה, וכל מטורפי הגבעות יסולקו מהשטחים שכבשו. זה יהיה יום חג לכל ארץ ישראל, ולתורת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחכה לגאולה ?
ישו,
03/01/05 15:00
|
|
 |
יש מי שלא יכול לשכנע
אנונימית,
03/01/05 14:20
|
הוא לצערי נהרג בהגנה על התנחלויות חסרות ערך וחשיבות בעזה. הפינוי בא באיחור עבורו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן
ש,
03/01/05 14:45
|
אותו כבר אי אפשר לשכנע - הוא נהרג מנשק שבוגדי השמאל סיפקו לזיהום הערבי.
אסור לתת לחרפת אוסלו לחזור על עצמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא נהרג בשמירה בחור
אוריה,
03/01/05 15:33
|
חור בעזה חסר חשיבות וערך. נשק יגיע תמיד ממנהרות מגבעות ומכל מקום. לצאת מהתתנחלויות המסריחות עכשיו!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המדינה בכלל חסרת ערך וחשיבות
אנונימי,
03/01/05 14:29
|
|
 |
97.
נו, להקריב ילדים בשבילם ???
דינה גלעדי,
מטולה,
03/01/05 14:08
|
|
 |
בגלל מטולה כמה פצצות אנו חטפנו
אורית,
03/01/05 14:20
|
מהחיזבאללה, את יודעת.? למה לא פינינו אותכם כמו שנסראללה רצה.? כי את לא יודעת מאיפה זה יתחיל ואיפה זה ייגמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם לא בשביל גבול הצפון. תתפני
ל"ת
אריק,
03/01/05 14:18
|
|
 |
96.
leave her there with the arabs
ל"ת
Erez,
03/01/05 14:07
|
|
 |
95.
אתמול ראיתי שמאלני.
פקח בשמורה,
03/01/05 14:06
|
|
 |
מטומטם
דויד,
בית שמש,
03/01/05 14:50
|
Never underestimate your opponent.
רק אידיוט מזלזל ביריביו האידואיולוגיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקרוב מתנחלים יהיו רק בכלא
צביקה,
03/01/05 14:26
|
|
 |
כמו אצל סטאלין
ל"ת
הורררררררראאא,
03/01/05 15:50
|
|
 |
חחח...משאלת לב פתאטית
ל"ת
לילו,
03/01/05 15:08
|
|
 |
94.
צו פיוס??..
יעקב ק,
03/01/05 14:02
|
|
 |
פיוססס, מה כוונת המשורר?
ארז,
03/01/05 14:23
|
שזה אני אמור לוותר על נחלות אבותינו? על מה אתה תוותר? על כלום, כי עולמך ריק מתוכן. חוץ מאשר מסיבות סמים וגואנטים בהודו, לכם השמאלנים אין כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכלבים ינבחו,ואותכם יפנו.
יעקב ק,
03/01/05 15:15
|
אנחנו נבוא מסטולים,ונפנה את המתנחלים בכיף ואחר כך ניסע לגואה לראות אותכם מיבבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איש חשוך - ימני נבוב
לילך,
03/01/05 14:38
|
לא מכיר אף אחד חוץ מהישוב הלא חוקי שלך בשטחים - צר עולמך כעולם מתנחל: הפגנות, איומים, קללות ונשק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזל שלא התפתת
שוקי,
03/01/05 14:07
|
|
 |
לא תהיה לך ברירה
טליה,
03/01/05 14:21
|
|
 |
''אל יתהלל שמאלני כמפתח''
אחאב מלך ישראל,
שומרון הבירה,
03/01/05 14:31
|
זה בתנ''כית אז לא בטוח שתבין.
תבקש מאיזה משכיל שיתרגם לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משכיל = מי שלא מרביץ לחייל
ל"ת
ענת,
03/01/05 15:34
|
|
 |
אוסלי=בור מסוכן ואנטי דמוקרטי
ל"ת
יוחאי,
03/01/05 18:33
|
|
 |
דביל=מי שמייבא ומחמש רוצחים
ל"ת
אוסלי פרי,
03/01/05 15:50
|
|
 |
93.
יהודים משוגעים...
סלמן חלבי,
דלית אל כרמל,
03/01/05 14:02
|
עם פלסטינים צריך לדבר ערבית אנשי השמאל חושבים שהערבים יאהבו אותם הם לא יודעים שאפילו בשביל הפלסטינים הם כמו בוגדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
להפסיק לשלם לה משכורת
ל"ת
להפסיק,
03/01/05 14:02
|
|
 |
91.
דניאלה היקרה את יכולה להשאר שם
ל"ת
ניר,
03/01/05 14:00
|
|
 |
תודה ניר חמוד. תודה
ל"ת
דניאלה בגוב,
03/01/05 15:51
|
|
 |
90.
לא אפנה מתנחלים!
סמ''ר עידו רימון,
נהריה,
03/01/05 14:00
|
|
 |
לא אשמור על מתנחלים!
צועד (סמ''ר מיל),
03/01/05 14:15
|
|
 |
מי ביקש ממך? אני כן לעומתך.
יובל תל אביב.,
03/01/05 14:24
|
ואני רוצה שיתנו לי את זכות הבחירה כמו בארץ דמוקרית.
הגיע הזמן לפרק את הצבא לשניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
אחי המתנחלים, בואו הביתה !!!
ניר,
03/01/05 13:59
|
אל תוך הקו הירוק, די לאלימות, די לבזבוז הכספים, מספיק עם האידיאולוגיות ההרסניות קבלו את החלטת הממשלה תפגינו אחראיות!!! בואו הביתה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רוצים,חחחחחחחחח
הבית זה פהההה,
03/01/05 14:12
|
|
 |
תודה, אנחנו כבר בבית.
ל"ת
יואב,
גני טל,
03/01/05 14:04
|
|
 |
תחזיקו מעמד יואב, אתם שומעים?
דן מרכז,
03/01/05 14:28
|
בכל תקופה יש לעם היהודי אסון הממש ובא. אם זה חורבן בית ראשון ושני או השואה.
אנו אוהבים אותכם מאוד. אתם מלחי הארץ, נושאי הלפיד והדגל של כל יהודי באשר הוא נימצא.
אם יקראו לי למילואים לפנות אותכם, הלך לכלא והשבות רעב.
אני אזרח פשוט וקטן ואנסה לעזור לכם בכל מה שהראה לנכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך אחלה בית ,אבל...
ניר,
03/01/05 14:14
|
הוא עולה לי כל שנה ב21 יום מילואים ומיסים מטורפים. יאללה עזבו אותכם משטויות בואו הביתה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אני עושה מילואים אצלך אז...
ניר,
03/01/05 14:08
|
|
 |
אתה עושה מילואים בכל המדינה
יואב,
גני טל,
03/01/05 14:17
|
לא קל להיות יהודים במזה''ת.
תודה על ההצעה אבל לא תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנסה גליל ונגב
מיטל,
03/01/05 14:47
|
נכון אין חוף ים של עזה אבל זה הרבה יותר עדיף לכולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארזת כבר?
אריה,
03/01/05 14:46
|
הכנתי משאית ומובילים. מחכה בקוצר רוח לפרק את ההתנחלות שלך. שלמתי עליה במסים במילואים והכי עצוב בחיי חברים. לא עוד !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד מעט פינוי ששון...
המוביל בע''מ,
03/01/05 15:53
|
תמשיך לקשקש, המשאיות כבר בדרך. כולנו שמחים לפנות אתכם. לא תתפנו בשלום תתפנו בכוח! לא תפחידו אותנו ימין קיצוני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ששון = אימפוטננט מחשבה
ל"ת
לבנה,
03/01/05 15:50
|
|
 |
עוד רעיון
אחד העם,
03/01/05 15:25
|
מי שלא רוצה להתפנות - שישאר! (אני בטוח שהשכנים יזמינו אותו לנגב חומוס...) מה תעשו אם המדינה הייתה מסכימה להשאיר אותכם לאחר הפינוי? גם הייתם גיבורים כאלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לוחם מקלדות אימפוטנט.
ששון,
03/01/05 15:09
|
|
 |
88.
ראש מועצת דרום הר חברון צביקי
טעות,
לעולם חוזרת,
03/01/05 13:59
|
|
 |
87.
למה הקשת המזרחית לא נגד ההתנחל
מיז'ו,
03/01/05 13:58
|
זה אינטרס של המזרחים שיפנו את המתנחלים ויעבירו כספים לשכונות למה הקשת המזרחית לא פועלת כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשכנזוי תשב בשקט, בוזזזזזזזז
ל"ת
לא גזען,
03/01/05 14:12
|
|
 |
86.
פשוט שטפו לכם תמוח כל השנים
ל"ת
רונן,
03/01/05 13:58
|
|
 |
להתנחל בגליל ובנגב לא בשטחים
צורף,
03/01/05 14:11
|
|
 |
איך פיספסת...בדיוק הגליל ו
מתנחל מאבו קישק,
03/01/05 15:54
|
הנגב אינם בשטח מדינת ישראל בגבולותיה המוכרים. תחזור ללמוד אצל המורה את תוכנית החלוקה, או לחילופין את תוכנית הבית הלאומי בא''י השלמה,כהחלטת חבר הלאומים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
לפנות את יצהר ותפוח (רקוב)
ל"ת
ולדימיר,
03/01/05 13:57
|
|
 |
תחזור לרוסיה, אתה רוסי בכלל.
מוחמד אום אל פא,
03/01/05 14:15
|
מה אתה באת להתנחל במדינה שלנו. כמו שאר יהודי ארצות אחרות.
זה שייך לאבותיי. אנו השתלטנו על המקום אחריי חורבן בית שני שליכם.
אז בבקשה ממך תחזור לרוסיה רוסי שיכור. ניתן לך בקבוק וודקה בחינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפנות סמולנים לקנדה
ג'יימס,
03/01/05 14:05
|
|
 |
לגףימס
י.תוש,
03/01/05 14:41
|
אתה השתגעת לפנות את השמאלנים לקנדה ? מספיק ימנים כבר נמצאים שם. רוב היורדים הם ימנים בקנדה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חובה לצאת מהשטחים !!!!
אורן,
03/01/05 14:22
|
השטחים מחסלים את מדינת ישראל. ההתנחלויות הן סרטן בתקציב המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה סרטן בלב במדינה.
יואב,
03/01/05 14:35
|
|
 |
יאללה תתפנה כבר !!!
ל"ת
יוסי,
03/01/05 15:51
|
|
 |
יופי של דקלום חסר ערך.
ל"ת
ביאליק,
03/01/05 14:31
|
|
 |
84.
ראשי ישע משחקים באש
פרחיה,
03/01/05 13:54
|
בפגישתם עם הרמטכל ראשי ישע מתבכיינים שאין להם כבר שליטה על מחנה המתנחלים, שרבני ישע הסיתו אותו לסרבנות ולהתנגדות בכוח לפינוי. בפועל הם המשחקים בגובה הלהבות, הם המסיתים את המתנחלים, הם הממרידים את חיילי צהל, הם הבמאים של המחזה המועלה לפנינו, ורק אנו הטפשים מאמינים בכנותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב שאת פה להאיר את עינינו
לא חכם כמו פרחי,
03/01/05 14:36
|
|
 |
83.
דת ישראל מחייבת פינוי לשם ה'
ימי,
03/01/05 13:53
|
צריך לצאת כדי להציל את עם ישראל, להציל כבודו ותורתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה קראי?
ל"ת
ששון,
03/01/05 14:05
|
|
 |
לא, הוא קרועעעע
ל"ת
שלם,
03/01/05 14:36
|
|
 |
82.
אבל ממשיכים לתת להם פיצויים
שרה שמעיה,
באר שבע,
03/01/05 13:53
|
הם בוכים שהם לא רוצ ים תכסף של הפיצויים אבל הם גם בוכים וגם לוקחים. הלוואי שהיו נותנים לי רבע ממה שהם אולכים לקבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם מקבלים רבע ממה שצריך לתת
ש,
03/01/05 14:49
|
|
 |
מקבלים יותר מדי
לורי,
03/01/05 18:34
|
|
 |
81.
איך קוראים לסימפטום של דניאלה
תמהה,
03/01/05 13:53
|
מי מתמצא בפסיכיאטריה? מה זה? יש לזה תרופה? זה מדבק? זה הפיך? זה תורשתי? מזרחיים יכולים ללקות בזה? האלימות גם כלפי בני משפוייחה? זה הורג?
מבולבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן זה הורג-זה הרג את החתן שלה
מאיר יוסקוביץ,
03/01/05 15:51
|
ברצח של החבר שלך הפתחניק שרצח אותו את הוריו ואת סבו. נהנית אז כשהוא עשה את זאת עם הרובים שנתת לו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מדבק - תראו את כל המפגינים
ל"ת
דר' זיואגו,
03/01/05 14:02
|
|
 |
הפתרון למחלה - פינוי ומהיר
ל"ת
יופה,
03/01/05 14:00
|
|
 |
זה פסיכיסים מתנחלוס מפונזיס
ל"ת
דר' פרוייד,
/,
03/01/05 13:59
|
|
 |
80.
מאס מההסתה נגד המתנחלים
אמיר,
03/01/05 13:53
|
התקשורת השמאלנית והצבועה מסיתה כל הזמן נגד אנשים אמיצים שמסכנים את חייהם בשביל להגן על ת''א ירושלים וכל שאר המדינה. זה התודה שנותנים להם? הגיע הזמן שתתחילו לחשוב בעצמכם ולא לאכול את כל הזבל והשקרים שמכניסים לכם לראש. תחשבו על ההתנתקות בהגיון ותחשבו אם יש באמת היגיון לפנות יישובים תמורת טרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפנות התנחלות לפנות תקציב
איתן,
03/01/05 14:24
|
לחינוך לרווחה לבריאות ולא לשמירה וכביש עוקף לבתים של ימנים קיצונים. ההתנחלויות מחסלות את מדינת ישראל. אין לנו כסף לממן ימין קיצוני!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כסף לממן את קריסת הקיבוצים היה
ש,
03/01/05 14:51
|
לפנות את השמאלנים מכאן, אין לנו כסף לממן את ההרס שהם גורמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקיבוצים תורמים למדינה
לילי,
03/01/05 18:35
|
|
 |
79.
צריך לסרב לפקודה הבלתי חוקית
אריאל שרון,
חוות השקמים,
03/01/05 13:52
|
כמי ששירת בצה''ל שנים רבות אני אומר שחייל חייב למלא פקודות. ואם חייל מרגיש שקיבל פקודה הנוגדת את צו מצפונו, עליו להתייצב בפני מפקדו, להסביר לו זאת, ולהיות מוכן לשאת בתוצאות.
(ציטוט אמיתי מדברי אריק האמיתי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דברים שרואים מהחווה לא רואים מ
ל"ת
הכסא,
03/01/05 15:57
|
|
 |
78.
מלח הארץ!!!!
ל"ת
מימי,
03/01/05 13:51
|
|
 |
77.
דניאלה ווענונו עוכרי ישראל
סאנשיין,
03/01/05 13:51
|
שניהם רוצים בהרס המדינה.
כל אחד מסיבותיו.
היכן הרוב הדוממם שישתיק את המופרעת הזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תלכלך עלי - טמבל
ל"ת
וענונו,
03/01/05 14:00
|
|
 |
76.
לא מבין מה הבעיה - שישארו שם
אלי,
כרמיאל,
03/01/05 13:51
|
מי שלא רוצה להתפנות - שישאר שם - וישמור על עצמו. אני לא מוכן יותר לשמור עליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כרמיאל-שטח כבוש ושטח מפונה מ
ל"ת
ערבים,
03/01/05 15:58
|
|
 |
75.
דניאלה לכלא!
ל"ת
שמאלני,
03/01/05 13:51
|
|
 |
74.
מתפלל שההתנחלויות יפונו
דתי,
03/01/05 13:49
|
זה הורס את היהדות הטובה. צריך להחזיר את היהודים לארץ היהודים - ולא לשלוט על עם אחר.
אדם בצלם נברא, ומשום כך - רדוף שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
דניאלה - אלוהים לא יסלח לך!
פילו,
03/01/05 13:48
|
|
 |
72.
צודקת. גם בני לא ישתתף בפינוי.
נילי,
חדרה,
03/01/05 13:48
|
|
 |
אני מקווה שהוא ישרוד
צביקה,
03/01/05 14:25
|
ילדים צעירים רבים אבדו חייהם בשמירה על חורים בעזה ובגדה. חבל עליהם ועל משפחתם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
ההתנחלות - בזבוז כספים רציני
עמי,
03/01/05 13:47
|
כ 30 מיליארד שקלים עלה לנו הטירוף. להפסיק להשקיע בהתנחלויות. להחזיר את האנשים שבהם הביתה כדי שיבנו את הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יבנו איזו ארץ בדיוק?פלשתין?
ל"ת
ארץ-ישראל?,
03/01/05 15:59
|
|
 |
70.
בני שכונות נגד התנחלות גוזלת
וקנין,
ירושלים,
03/01/05 13:47
|
אני, בן שכונה, שקופח על ידי המתנחלים שגזלו את התקציבים - מבקש לפרק את ההתנחלויות ולהשקיע בשכונות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תגור בהתנחלות, בכין!
זאביק,
חיפה,
03/01/05 13:56
|
|
 |
69.
הציונות החדשה - פינוי !
עמיאל,
03/01/05 13:46
|
|
 |
הציונות של השמאל: כוכב נולד8!
סנוב,
03/01/05 13:59
|
|
 |
לך לבתי הקברות הצבאיים בקיבוצי
חוצפן כפוי טובה,
03/01/05 15:01
|
לך לשם טמבל ותבקש סליחה מכל הכוכבים השמאלנים שנהרגו בשביל במשינה ושלא היה להם כלום בראש ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא היו שמאלנים. הם היו
ל"ת
ציונים,
03/01/05 16:00
|
|
 |
68.
מתנחל טוב - מתנחל מתפנה~
דוד,
03/01/05 13:45
|
|
 |
שמאלני טוב - שמאלני שותק.
ל"ת
שימי,
כפ''ס,
03/01/05 13:57
|
|
 |
ימני טוב-ימני כועס וצועק
ל"ת
צבי,
03/01/05 14:12
|
|
 |
67.
ושבו בנים לגבולם
ל"ת
שרית,
03/01/05 13:45
|
|
 |
66.
שרון אוכל את פרי הביאושים שלו
שמי,
03/01/05 13:44
|
הוא שהביא את המשוגעים הללו למקומות הללו, והוא צריך לפנות אותם
איזה כיף
מלאכתם של צדיקים _מהשמאל) נעשית בידי אחרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
תקשיבו טוב טוב למה שאני אומר:
אריק שרון,
03/01/05 13:43
|
''כמי ששירת בצה''ל שנים רבות אני אומר שחייל חייב למלא פקודות ואם החייל מרגיש שהפקודה שניתנה לו היא בניגוד למצפונו, עליו באופן אישי, ואני מדגיש באופן אישי, להתייצב בפני מפקדו, להסביר לו זאת ולהיות מוכן לשאת בתוצאות, כפי שהיו דברים מעולם''. אני אמרתי את זה לפני עשר שנים אבל היום אני קצת סובל מבעיות שיכחה - אז כל פעם שאני שוכח תזכירו לי מה אמרתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
הצעת חוק להפסיק לפטם מתנחלים
יגעת מצאת תאמין,
תל אביב,
03/01/05 13:41
|
היום החליטה ועדת החינוך של הכנסת להפסיק לפטם אווזים בישראל. אני מציע שיגישו הצעת חוק להפסיק לפטם את המתנחלים שהורסים כל חלקה טובה בעם, מוצצים את לשדה של המדינה, חיים מעמל כפיהם של אזרחים, מקבלים חלק הארי של התקציב על חשבון שכבות המצוקה, עיירות הפיתוח החלכאים והנדכאים בעם. יופסק פיטום המתנחלים לאלתר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופקעו אדמות הקיבוצים החמסנים
חנקין גואל העמק,
03/01/05 13:55
|
|
 |
נהדר. התגוובה הכי מבריקה
עמית סגל,
ירושלים,
03/01/05 13:52
|
שקראתי פה היום בתוך כל הבליל הזה של מופרעים מימין ומשמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
המגיבים מהימין ממש פסיכים
ל"ת
ששי,
03/01/05 13:39
|
|
 |
ברור
חור,
אוזון,
03/01/05 13:53
|
|
 |
המגיבים מהשמאל מקבלים הרבה כסף
הקרן החדשה,
לישראל,
03/01/05 13:51
|
|
 |
מגיבי הימין כולם מובטלים בגלל
שבי,
03/01/05 14:01
|
|
 |
62.
עבודתם של הפלסטינים בידי דניאל
חיים,
03/01/05 13:39
|
דניאלה וויס תהרוס את ארץ ישראל ואת עם ישראל מלאכתם של הפלסטינים ימח שמם, נעשית בידי המשוגעים שלנו. דניאלה צריכה לשבת בכלא ולא להיות ראש מועצה בישראל.
הטירוף לבתי הכלא!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק וחבל שאתה צודק!
ל"ת
ציפי,
03/01/05 13:54
|
|
 |
צודק 100%
ל"ת
מנוחי,
03/01/05 13:50
|
|
 |
61.
דניאלה, אין לך רחמים על בנינו?
ל"ת
דבורה,
03/01/05 13:38
|
|
 |
לשמאל יש רחמים רק על מחבלינו
גדודי אבו עלי,
מוסטפה,
03/01/05 13:54
|
|
 |
60.
38 צעד יפה - איך מצטרפים?
ל"ת
מסרב להתנחלות,
03/01/05 13:37
|
|
 |
ועכשיו אמיתי - איך מצטרפים 38?
ל"ת
אורן,
03/01/05 14:23
|
|
 |
זאת הודעה פיקטיבית שכתבתי
נועמי,
פורטוגל,
03/01/05 13:54
|
|
 |
אויי גברתי הנאווה והחכמה.
אורי,
03/01/05 16:14
|
החוכמה נוטפת ממך. אני מסיר את הכובע בפניך. אני בור ועם הארץ.
מה קרה שאת בפורטוגל?
כמו שאמר רבין, כשלונות שעזבו את הארץ.
.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
גם אני לא אפנה תשכחו מזה.
ל"ת
ניר גדוד 34,
03/01/05 13:34
|
|
 |
גם אני לא אשמור תשכחו מזה
ל"ת
צועד (סמ''ר מיל),
03/01/05 14:17
|
|
 |
58.
לשמוע את ביילין לצחוקקקקקקקקק
אורי,
03/01/05 13:33
|
מה הוא אומר: ואני מצטט,
''לא מדובר באישי ציבור שהאינטרס הלאומי מנחה אותם, אלא באנשים שתפיסתם האידיולוגית והפוליטית מעבירה אותם על דעתם והם מנסים לפגוע באושיות השלטון של מדינת היהודים''.
אנשים שהתפיסה האידיאולוגית שלהם מעבירה אותם על דעתם, אתם קלטתם את זה.
ומה עשה ביילין הלך וחתם עם הפלשתינאים על הסכם זנבה כאילו הוא נבחר להיות הנציג הרשמי של מדינת ישראל.
אז מי חותר תחת שלטון החוק, ורומס ברגל גסה בחירות דמוקרטיות. אם זה לא אתה שבגלל האידאולוגיה שלך אתה רמסת את שלטון החוק והצגת כל ממשלת ישראל הלגיטימית בעיניי העולם כאילו היא פושעת.
פשוט לצחוקקקקקקקקקקקקק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תצחק טמבל תצחק
משה,
03/01/05 13:53
|
גם אני אצחק שיזרקו אתכם מגוש קטיף. אחחח, איזה יום מאושר זה יהיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא מגוש קטיף יטמבל
ל"ת
אורי,
03/01/05 14:04
|
|
 |
כל מילה סלע, פשוט צודק.
יעל,
03/01/05 13:41
|
|
 |
57.
הימין הקיצוני יהרוס את כולנו!!
ל"ת
ישי,
03/01/05 13:26
|
|
 |
56.
כולנו מתנחלים כולנו לא מתפנים
ל"ת
eyalon,
03/01/05 13:23
|
|
 |
55.
Who will do it ?
Dudu,
London,
03/01/05 13:22
|
The truth is, if I was an 18 year old soldier asked to do that kind of job, I would have to be smart about the whole thing and not political and start complaining about stomach pains and Diarrhea. When enough soldiers start asking for Gimmelim perhaps the higher ups will realize they have a problem
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
קיצונים מימין ומשמאל נמאסתם
אבי,
03/01/05 13:20
|
השמאל עם הצביעות שלו מאוס ומגעיל, למה הם מתנגדים למשאל עם, זה הרי דמוקרטי לעילה ועילה. הימין ממאיס עלינו החיים כאן כאשר הוא כופה על כולנו מילואים בחורים שלא ידענו אפילו שהם קיימים, ובכלל מה פתאום החלטת ממשלה וכנסת היא לא חוקית? אם ישפך טיפת דם של חייל או שוטר דמם בראשם, אני ממליץ להתייחס אליהם כבר מעכשיו כאל גורם שמסכן את שלום החיילים ולהיערך בהתאם עם כל המשמעויות. מדהים איך שלום עכשיו ויוסי ביילין פתאום תומכים בשרון, התמיכה שלכם בשרון מחלישה אותו תבינו את זה קרציות!! קשה גם לי לצאת מעזה ומעוד מקומות בשטחים, אבל מעולם לא ראיתי במקומות האלה עניין אידאולוגי או דתי אולי קלף מיקוח לעתיד לבוא במו''מ עם הפלסטינים. המתנחלים רואים זאת אחרת וצריך להעמידם במקומם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
קוראים פה את התגובות? מה פה
גרוע מן ה''שואה'',
03/01/05 13:16
|
|
 |
52.
דניאלה וייס ממש רעת לב!
נסיון מספר 2,
03/01/05 13:15
|
לקרוא לחיילים יהודים לא לגרש אותה מביתה, זה טירוף ורוע לב! זו פגיעה באחדות ישראל. מה מפגין טוב יותר את אחדות ישראל, מאשר גירוש יהודים בידי יהודים מבתיהם ומארצם? והנה באה דניאלה וייס ופשוט הורסת את האחדות הזו. היא באמת חושבת שהתנגדות לחורבן בית שלישי, לא תגרום לחורבן בית שלישי? היא באמת מטורפת!
ולהשוות לשואה? זוכרים את נעמה ודריה גביש? הן בתה ונכדתה של דניאלה וייס! ויהודיה שמתחבאת מתחת לשולחן מפני נאצי וסותמת לבתה התינוקת את פיה, כדי שלא תתגלינה, בשעה שבעלה, הוריו וסבו נרצחים בידי נאצי, זה דומה לשואה? באמת, הצחקתם אותי.... בערב פסח תשס''ב נסעו אריאל ומנורה להורים של מנורה באלון מורה לליל הסדר הראשון שלהם כזוג נשוי. בעת שחגגו שם את ליל הסדר, חדר מחבל מתאבד למלון פארק בנתניה ורצח 30 ישראלים. במוצאי הפסח הגיע המוות גם לאלון מורה. מחבל חדר לבית משפחת גביש, לא הרחק מבית הוריה ורצח את דוד ורחל גביש, את הסבא יצחק קנר ואת הבן הבכור אברהם, קצין בסיירת מטכ''ל. אבא צעיר. הסיכום של מנורה נשמע מצמרר. ''הילדים של גביש איבדו סבא, הורים ואח גדול. אברהם איננו. נעמה איבדה בעל, דריה איבדה אבא. המוות הגיע לפתחנו. את אברהם ונעמה הכירה מנורה עוד מילדות. בראיון בסרט אומרת נעמה: ''לקב''ה יש תוכניות אחרות שלא תמיד תואמות את הציפיות שלנו''
בתקופה מאוד קצרה שלוש מחברותיה של מנורה התאלמנו. נעמה, ששכלה את אברהם גביש, לימור ששכלה את שולי הרמלך, ושרל'ה מנגוהות ששכלה את איל יברבוים. המחבל שרצח את יברבוים שוחרר זמן קצר לפני כן מהכלא. בהלוויה הזו לא יכלה מנורה להתאפק יותר וצעקה לעבר נציג הממשלה. ''רק עכשיו, שנתיים לאחר שזה קרה, אני מצליחה להתחיל לעכל את הרצח של אברהם גביש. התחלתי לחלום על משפחת גביש. בהתחלה הייתי מאוד מזועזעת אבל חייתי בהכחשה. חשבתי רק על איך לעזור למשפחה שנשארה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
לשלוח את המתנחלים לסרי לנקה
ל"ת
תדי כץ,
אונ' חיפה,
03/01/05 13:11
|
|
 |
זה אתה תדי שהשגת ברמיה את
חט' אלכסנדרוני,
03/01/05 16:03
|
הדוקטורט שלך בהנחיית הרמאי ד''ר אילן פפה מהאוניברסיטה הערבית בחיפה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אלוהים יש אחד בלבד
רפי,
צפון,
03/01/05 13:08
|
רבותיי עורו. גברת דניאלה וויס עדיין לא קיבלה מינוי להיות אלוהים אז אמרה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
איפה המתנחלים עובדים ? .
מאור,
י''ם,
03/01/05 13:07
|
בכל רגע נתון המתנחלים זמינים להפגנות . שאלה : ה י כ ן ה ם ע ו ב ד י ם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה עובדים השמאלנים?
סלונן,
03/01/05 13:33
|
|
 |
איפה המגיבים הסמולנים עובדים?
כלכלן,
03/01/05 13:24
|
במרכז פרס לשלום? במרכז רבין? בקרן החדשה לישראל?
בז'נווה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם עובדים אצלי ואצלך
חולצה כחולה,
דגניה א,
03/01/05 13:20
|
הם חיים מהמיסים שלנו. הם פרזיטים שחיים כמו בתקופת הישוב היישן מחלוקות - אלא שהפעם מדובר במליארדים מתקציב המדינה. שאלתם את עצמכם פעם איך זה שאצל המתנחלים אין אבטלה? כי הם לא עובדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אמר לך שאין מובטלים אצל
רועי,
ירושלים,
03/01/05 13:36
|
המתנחלים? אולי יש ופשוט התקשורת מתעלמת מזה?ואם אתה קיבוצניק, אז אתם בעצמכם קיבלתם בחינם קרקעות מהמדינה ועכשיו אתם מוכרים את האדמות ומקבלים מיליונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דגניאים גזלני אדמות!!
סבא של אחמד,
מחנה פליטים,
03/01/05 13:34
|
|
 |
60% מהמתנחלים הם מורים
תקראו טוב,
ותפנימו,
03/01/05 15:02
|
זו העובדה . ואין בעיה להשתחרר מהישיבה /אולפנה או גן הילידם למטרות של מלחמה בחיילי צה''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
לפרק את המיליציות!
יוחאי רוזנר,
חיפה,
03/01/05 13:07
|
ראש הממשלה ושר הביטחון חייבים לפרק מייד את הפנימיות הצבאיות - המכינות- של המתנחלים. שם גדל וצומח זרע הפורענות. משם תצא ההתקוממות הגדולה נגד המשטר החוקי ונגד הדמוקרטיה הישראלית. חייבים לאסוף את כל הנשק מידי המנתחלים, לפרק את ההגנה המרחבית, להכריז על גוש קטיף שטח צבאי סגור, ולא לתת להם לעשות פוטש!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להשאיר אותם שם בתוך גדר
יואב,
03/01/05 13:21
|
|
 |
קודם לפרק את הקיבוצים
תק''מניק,
03/01/05 13:16
|
|
 |
קודם לפרק את אחותך
ל"ת
נעמה,
03/01/05 13:30
|
|
 |
אני קיבוצניקית מפורקת
אחותו,
03/01/05 13:39
|
|
 |
47.
לכל המגיבים משלום עכשיו
אספה,
03/01/05 13:06
|
|
 |
46.
אני בפירוש לא אפנה מתנחלים.
סרן חי''ר במיל,
טכניון,
03/01/05 13:02
|
מהכרותי אתם הם אנשים נהדרים שעוד יש בהם כח לחימה ועשיה בניגוד לשאר המסיתים נגדם.
אני, וידוע לי גם על רבים מחיילי, בפירוש נסרב ולא אכפת לי גם להפרד מאשתי לכמה שבועות בכלא 6. איני ''משיחי'' ואפילו לא דתי,אבל, בשום אופן לא אתן את ידי לבזיון שכזה. לתת פרס לאויב תמורת כלום על חשבון הציבור האיכותי ביותר במדינה? לא אני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטח שקרן מתנחל ולא סרן
ל"ת
נעמה,
03/01/05 13:31
|
|
 |
ואת בטח ערביה מרמת אביב ג'
ל"ת
סיגי,
03/01/05 13:40
|
|
 |
אני בפרוש כן יפנה מתנחלים
יואב,
סרן מילשריון,
03/01/05 13:18
|
בתור קצין במיל מחובתי לשמור על ערכי הדמוקרטיה ולבצע פקודות. אני אפילו מוכן להיות זה שידפוק לך על דלת ביתך ויקח אותך לכמה שבועות בכלא 6 אח''כ בפני כל חיילך או חיילים אחרים שכן יפנו אתלוש את הדרגות מהכתפיים כי אתה איש טכניון יקר שלי לא ראוי לשאת את הדרגות האלה. הייתי גם מחייב אותך בעלות קורס הקצינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יואב, עוד נשלח אותך לכבוש שטח
שגיא,
03/01/05 13:43
|
הימין שולט במדינה, לשמאל אין סיכוי לזכות בבחירות. תכניס את זה טוב לראש. ואז תכניס לראש שגם אם תהיה נסיגונת פה או שם עכשיו, לשיתחדש הטרור אנו נשלח אותך בראש בנינו לכבוש בחזרה את אותם שטחים. אז שב בשקט ותיהנה בינתיים, כי אח''כ יהיה לך רע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יואב, לפני שאתה מפנה,
מפקד בה''ד 1,
03/01/05 13:32
|
כדאי שתדע עברית. אני בטוח שכשתבוא לפנות, המתנחלים יסבירו לך ש''אפנה'' בגוף ראשון עתיד ויפנה הוא בכלל בגוף שלישי עתיד.
כבר אין שום סינון על המגיעים לקורס קצינים?
לגבי תלישת דרגות, אני חושב שאתה מושפע קצת ממשפט דרייפוס, כדאי שתתקרר מעט. הייתי אומר שאתה עדיין קצת מורעל מדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאללה לפנות אותם, את כולם!
המפנה הארצי,
03/01/05 15:29
|
|
 |
45.
רוצים להרוויח 3000 יורו בחודש?
כסף קל,
03/01/05 12:59
|
מהגוף ששמו הקרן החדשה לישראל במימון אירופי כל מה שצריך לעשות הוא לכתוב פה תגובות שמאלניות,מינימום 50 ביום ,בכל האתרים,תתקשרו לקרן החדשה ותבקשו את דובי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחח... גדול!
ל"ת
קרן הצבי לישראל,
03/01/05 13:07
|
|
 |
44.
לתגובה 32
אבי,
03/01/05 12:59
|
|
 |
43.
ביום פקודה גם אני אסרב פקודה
ל"ת
קצין בקבע,
ירושלים,
03/01/05 12:58
|
|
 |
42.
אני מתנדב לפנות אותם..........
ליאור,
לא מתנחל,
03/01/05 12:56
|
אם צריך את המסעית שלי לטובת הפינוי בבקשה אני מוכן להיות הנהג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם כדאי שתצא מהסמים
ל"ת
גומל לנרקומנים,
טובות,
03/01/05 13:08
|
|
 |
קודם תגמור את לימודי האולפן חח
מורה ללשון,
03/01/05 13:04
|
וד''ש למסעית...
אולי המתנחלים יסכימו לעזור לך לסיים 12 שנות לימוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
להטיל חרם על המתנחלים
השומר אחי אנכי,
ירושלים,
03/01/05 12:49
|
הם רוצים לשבור את הדמוקרטיה. אנחנו צריכים לשבור את מטה לחמם. להטיל חרם טוטלי על המתנחלים, על עסקיהם, על מוצריהם. לא לעסיק אותם ולא לקנות אצלם. לנתק כל קשר עם הציבור ההרסני הזה, סרטן בלב האומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא קונה תוצרת גוש קטיף
איש אחד,
03/01/05 16:31
|
היא סתם יקרה ,חלקה 'כאילו אורגנית' כאשר למעשה התןצרת מכילה חומרי הדברה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
MITNAHALIM ARE BAD FOR ISRAEL
DAVIS,
NEW YOURK,
03/01/05 13:56
|
MITNAHALIM ARE VERY BAD FOR ISRAEL.
TAKE THEM BACK TO TEL AVIV
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה דעתך לגבי מתנחלי ניו יורק?
ל"ת
yair1,
03/01/05 22:13
|
|
 |
בדיוק! כמו ב1933!
ל"ת
זוכר לרוחק,
03/01/05 12:53
|
|
 |
תפסיקו להשוות כל דבר לשואה
עמיר,
חיפה,
03/01/05 13:12
|
זה רק מקומם וגם אנשים שסימפטו אתכם כבר עברו לצד השני.
אם אתה\את לא מבנין את ההבדל בין שני המקרים מצבך עגום יותר מכפי שתוכל לדמיין.
הפינוי כואב אך הוא נעשה על ידי יהודים על מנת לשמור על רוב יהודי בתוך גבולות המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כל דבר,רק סלקציה של יהודים
רופא חולים,
03/01/05 16:11
|
יש גיטו של יהודים טובים-בקו הירוק, ויש גיטו שאפשר לחסל ולהעביר למחנות, ועד אז שהנאצים הערבים יירו עליהם כדי להבריחם ולרכז אותם עם כל היהודים, שיהיה יותר קל להשמיד אותם. זה לא רעיון שלי. זה רעיון ערבי. תקרא את האתרים שלהם, אולי תתפכח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך לפנות ישובים כדי לשמור
רועי,
03/01/05 13:39
|
על רוב יהודי במדינה! צריך להתנתק מעזה, מח'אן יונס וכו' ולהשאיר את גוש קטיף בתוך גבולות מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה לא למדת הסטוריה.
זוכר לרוחק,
03/01/05 13:35
|
כדאי שתקרא שוב על ''יום החרם'' של 1933 ותגיד לי ,מה שונה?
בקשר לסמפטיה אני לא מודאג, הסמפטיה שלי למתנחלים לא תדעך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
צריך אומץ לעמוד מול מנגנון
הסמול,
03/01/05 12:48
|
כל מי שמתבלט בימין כמי שעלול להפריע לסמול עלול לשלם מחיר אישי כבד לסמול יש שליטה במנגנונים רבים במדינה והוא לא מהסס להפעיל אותם
חזק ואמץ יש לשים גבול לשיתוף הפעולה עם ממשלת שמאל קיצונית
יש פקודות שלא ממלאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
בסך הכל רוצים עוד פיצויים
דן חסכן,
א''י,
03/01/05 12:47
|
המתחלים שפלים ותאבי בצע. מוציאים למדינה את המיץ בשביל עוד כמה שקלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לשלול את האזרחות מהמתנחלים!!
נועמי,
פורטוגל,
03/01/05 12:47
|
|
 |
מקומך לא בישראל כמ כמותך
למתחזה השמאלן,
03/01/05 14:19
|
בולשוויזם ברוסיה לא בישראל.
אתה זכר ולא נועמי פורטוגל. מתחזה שמאלן טיפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תישארי בפורטוגל
משה,
03/01/05 13:01
|
|
 |
37.
בסוף צהל יצטרך לתפוס השלטון
גבע,
עמק יזרעאל,
03/01/05 12:47
|
ליישם בכח את תכנית ההתנתקות וההפרדות מהשטחים. מתנחל שירים את ידו ישאר בלי יד. אסור לפחד מהם. אם השלטון רופס ומתרפס צהל צריך לתפוס מנהיגות ולהוביל את המדינה נגד כל משטר הרבנים המשיחיסטיים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כבר מלחמה של מסוממי שלום
שמאל לשעבר,
03/01/05 16:12
|
|
 |
בדרן אתה.....חחח....
סרוג קרבי,
03/01/05 12:57
|
''ישאר בלי יד'' אבו עלי שכמוך. לוחם מקלדות אימפוטנט - הצבא ברובו חובש כיפה היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים - צהל ירסק אויבי העם
עובד אדמתו,
נהלל,
03/01/05 12:54
|
אם הממשלה תמשיך להכנע למתנחלים ולימין המטורף המדינה הזו תהרס. הם קמים עלינו ועלינו להשקים ולהקדים תרופה למכה. מיטב הנוער המשרת בצהל צריך להתאחד תחת פיקוד אחד ולהלחם באוייב העם והמדינה מבפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה קרביים יש בנהלל?
נילי,
03/01/05 13:05
|
3% ?? מי ''ירסק'' יהונתן גפן? אביב גפן? אתה חי בעולם דמיוני...
ובכלל, מה פתאום התנחלתם באדמות הערבים בעמק? גזלנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מתנחלות זה רע!! לבוא בישראל!
ל"ת
דימיטרי,
03/01/05 12:46
|
|
 |
35.
לבטל את האזרחות לדניאלה ויס
ל"ת
שבי,
03/01/05 12:46
|
|
 |
34.
נורא
מיקי,
03/01/05 12:45
|
כשאתה קורא את הדברים אתה יכול להיות בטוח שדניאלה היא WISE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
WISE???
מנחם,
המרכז,
03/01/05 13:01
|
|
 |
33.
מתנחלים לא טוב עם ישראל
ל"ת
יפים,
03/01/05 12:45
|
|
 |
32.
ההתנחלות - פשע נגד האנושות
ל"ת
שמאלני גאה,
03/01/05 12:45
|
|
 |
ההתנחלות זה פשע, טפשות, רשעות
יוכבד,
03/01/05 13:34
|
|
 |
כמו הקיבוצים
קיבוצניק מפגר,
03/01/05 13:45
|
|
 |
ואוסלו?
שפוי,
03/01/05 13:02
|
|
 |
השמאלנות פשע נגד האינטליגנציה
ל"ת
א. איינשטיין,
03/01/05 12:55
|
|
 |
31.
ההתנחלויות - אסון ופשע נגד העם
שמשון,
03/01/05 12:44
|
|
 |
בטח התכוונת לעם הלא קיים
אישיהודי,
03/01/05 13:09
|
|
 |
30.
שמים פס על החלטות או''ם
242,
רמת-גן,
03/01/05 12:43
|
פעם עוד דרשו שלום תמורת שטחים. היום מוכנים לוותר על דרישת השלום. מחזירים שטחים תמורת טילים. העם הזה מקבל יריקות בפרצוף מאויבים ומיהודים ועוד מתפלא שיש גם קולות שפויים שחושבים שאולי בכל זאת צריך עדיין להילחם על זכויותינו על האדמה הזו (אגב, כמו שהצד השני עושה כבר שנים ארוכות, לאחרונה די בהצלחה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
לצמד שרון ואופיר פינס,לא מפחדי
יורים עלהם,
03/01/05 12:42
|
|
 |
28.
אני מסרב לשמור על התנחלויות!
ל"ת
מ.א 3488593,
03/01/05 12:42
|
|
 |
גם אני מסרב לשמור על הסוטים
צעיר,
03/01/05 13:41
|
|
 |
אולי תארגנו עצומה - כל המסרבים
גאולה,
03/01/05 13:37
|
זה ממש רעיון אדיר אולי תארגנו עצומה של כל המסרבים לשמור על הגטאות בשטחים. אולי באין שמירה הם יחזרו הביתה.
אני מוכנה לחתום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני!
ל"ת
ob1,
03/01/05 15:51
|
|
 |
מחאה יפה - גם אני מסרב לשמור!!
ל"ת
צדוק,
03/01/05 13:36
|
|
 |
גם 3489254 מסרב לשמור!!!!!
ל"ת
יוחאי,
03/01/05 13:35
|
|
 |
תישאר בבית, סבא
ל"ת
יצחק,
03/01/05 13:02
|
|
 |
גם אני מסרב בתוקף!
סרבן שמירה,
03/01/05 15:32
|
|
 |
27.
שוב מוכיח ש...
אובי1,
03/01/05 12:36
|
למתנחלים לא אכפת מעם ישראל, אלא רק מעצמם ורק מהמיעוט שתומך בהם. עם היה להם שמץ של הבנה ואכפתיות לצורכי המדינה וכלל אזרחיה (הרוב ולא המיעוט המתנחל) הם מזמן היו קשובים וערים לבעיות שנוצרו במדינה בגללם, כן בגללם, חיילים צריכים לההרג כדי להגן עליהם בצורת החיים הבלתי הגיונית פורוקטיבית וחסרת הקשר בין רצונם לבין המציאות, והם עוד דורשים שנמשיך להזרים לשם עוד חיילים, למה לא?, הרי הם מתים כאשר הם ממלאים את תפקידם,לא? אז עכשיו כשיפנו אותכם - החיילים ממלאים את תפקידם, ואני מקווה שיעשו זאת בצורה טובה יותר מאי פעם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיילים לא נהרגים בגלל המתנחלים
רועי,
03/01/05 13:42
|
אם יפנו את ההתנחלויות- אז במקום שהחיילים ימותו על שמירת אריאל הם ימותו על שמירת כפר סבא. הגבול פשוט יזוז שמאלה. או ימינה במקרה של גוש קטיף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכפר סבא אין רוב ערבי!
ל"ת
אובי1,
03/01/05 15:50
|
|
 |
גם באריאל אין רוב ערבי.
ל"ת
רועי,
03/01/05 19:29
|
|
 |
26.
הרסתם את הבית השני....
שמוליק,
ישראל,
03/01/05 12:36
|
כמו שאומרים: ההיסטוריה חוזרת. מי היה אחראי על חורבן הבית השני? נכון הקנאים. מי דומה היום לקנאים? נכון המתנחלים. מי בקרוב יפתח עלינו באש ע''מ להרוג אותנו? נכון המתנחלים. מזל שכיום אין את הרומאים אבל במקום יש את הערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוקא לי הסמולנים נראים קנאים
סמולני אובססיבי,
03/01/05 12:45
|
הרבה יותר.
אוי הלהט המשיחי של אוסלו...
והאובססיה של: לצאת! לצאת! לצאת! לצאת! לצאת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשה לך נכון? הסמולנים האלה
שמוליק,
03/01/05 13:05
|
חמוד שלי אני בא לפנות אותך, אחרי הפינוי אני מתחנן תעזוב את הארץ, אני לא כל כל מעוניין בך בתור שכן שלי. לפנות לפנות לפנות לפנות עכשיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
המתנחים הורסים את המדינה
ל"ת
לנדאו,
ירושלים,
03/01/05 12:35
|
|
 |
סדין אדום!! סדין אדום!!
איש הסיסמאות,
03/01/05 12:46
|
|
 |
24.
הצילו מהיאטולות
מוצרט,
03/01/05 12:34
|
תראו מ י מנהל את המ דינה. שני רבנים זקנים סנילים בני תשעים ומעלה הם אמורים לקבוע את גורל הממשלה, את גורל העם והמדינה. מתנחלת היסטריה משיחסטית אנטי דמוקרטית ומתלהמת קוראת לסרוב פקודה. הסיקריקים החדשים - מהרסיך ומחריבייך ממך ייצאו. ישראל גולשת במדרון לקראת הסוף. לחורבן. ככה לא תשאר מדינה. לא תשאר חברה אזרחית שתוכל לחיות עם השגעונות של המיליציות האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אשה אמתית
אישיהודי,
03/01/05 12:33
|
לא כמו הבלונים של מפלגת העבודה ומרץ שהביאו אותנו לפי הפחת ועוד רוצים ביחד עם שרון לדחוף את כולנו למטה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשה אמיתית?????
קר לי,
03/01/05 13:05
|
|
 |
היא לא כמו אנשי הפלסטיק
אישיהודי,
03/01/05 16:06
|
מ''שלום עכשיו - מלחמה אחר כך'' היא כבר יותר משלושים שנה עוסקת ביישוב הארץ כמו שעשו אנשי העליה שניה וממשיכיהם, לא עוסקת בדיבורים, הסתה וחורבן כמו הליצנים משלום עכשיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא יותר גבר מביילין זה בטוח.
ל"ת
דנה אינט.,
03/01/05 13:20
|
|
 |
22.
לאשפז את הגב' חולת הרוח!
ל"ת
רחל,
03/01/05 12:33
|
|
 |
את דליה איציק?
ועדת קישוט,
03/01/05 12:48
|
|
 |
לאשפז אותך!!!
ל"ת
11,
03/01/05 12:47
|
|
 |
21.
עסקני ההתנחלויות - לצאת לעבוד
שרון,
03/01/05 12:32
|
הם גוזלים את הכספים של עם ישראל למען אדמות טרשים חסרות תועלת. צריך להחזיר את המתנחלים למעגל התרומה לציונות.
לחזור לעבודה, לחזור הביתה, להפסיק להציק לחיילים,
בריאות לעם ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטיפול?
ז. פרויד,
03/01/05 12:51
|
|
 |
20.
חבורה של משיחיים נמאסתם
שרון,
מרכז,
03/01/05 12:32
|
אם לפנות אותכם אז לבתי משוגעים שם צריך לאשפז אותכם לכל החיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק! את כל הסמולנים לכלא!
סושיהו,
03/01/05 12:49
|
|
 |
סמולנים לכלא לשמור שלא תברחו
שרון,
03/01/05 13:07
|
אני מתנדב לשמור 8 לנוח 4 כדי שאתה ושאר חבריך לא תברחו מהכלובים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפני שאתה מתנדב - צא מהסמים.
ל"ת
עזריאל,
גבריאל,
03/01/05 13:41
|
|
 |
19.
צריך להכניס אותה למעצר מינהלי!
ל"ת
שלומי,
מרכז,
03/01/05 12:32
|
|
 |
18.
למה לפנות? אני רציני!
חור,
אוזון,
03/01/05 12:31
|
למה אי אפשר להשאיר שם את מי שלא מוכן להתפנות? שיהיו אזרחי פלסטין וזהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק- הבעיה שהפלסטינים גזענים
רועי,
03/01/05 13:45
|
|
 |
אין עם זה בעיה
חור,
אוזון,
03/01/05 14:34
|
מי שמחליט להישאר בהתנחלויות יודע שהוא לוקח על עצמו סיכון מסוים (ואפילו די גדול). עדיין - אם הוא רוצה - זה על אחריותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך באמת חור
בראש,
03/01/05 12:58
|
|
 |
וואוו, איזה תגובה רצינית
חור,
אוזון,
03/01/05 13:50
|
אם הרמה השכלית של כל עם ישראל היא כמו שלך - באמת עדיף שנתפנה מפה למקום שלא ישמעו אותנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והתגובה שלך
עבד,
03/01/05 15:36
|
|
 |
17.
די לכיבוש!!
ל"ת
שושנה,
03/01/05 12:31
|
|
 |
מגעילה
.,
03/01/05 12:56
|
|
 |
הכיבוש מגעיל וייגמר במהרה!
ל"ת
שושנה,
03/01/05 13:42
|
|
 |
16.
עם ישראל רוצה שלום!! לא התנחלו
דניאל,
03/01/05 12:31
|
לא רוצים התנחלות. רוצים שלום נמאס עם המתנחלים שגוררים אותנו לאבדון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטפו לכם ת'מוח ואתם לא יכולים
איציק,
03/01/05 13:46
|
|
 |
העקירה תביא שלום?
אילן,
03/01/05 12:54
|
|
 |
15.
המתנחלים משוגעים ורעי לב!!
ל"ת
שמעון,
03/01/05 12:30
|
|
 |
וגם מכינים מצות מילדי סמולנים!
ל"ת
ז'אדק הפולני,
03/01/05 12:44
|
|
 |
14.
רק שלא יפנו את המתנחלים לגליל
יוסי,
גליל,
03/01/05 12:30
|
מי רוצה את המשוגעים האלה ליד ביתו. לפנות אותם לחולות המדבר. מצידי גם לתת להם שם מדינה רק שיעזבו אותנו בשקט. חוץ מזה שיסרבו על כל סרבן שלהם יש חמישה מתנדבים שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם לא לתל אביב
מ,
03/01/05 13:31
|
|
 |
בבקשה גם לא לנגב
ל"ת
יואב,
03/01/05 13:10
|
|
 |
13.
צריך לחזק את החיילים הקדושים
נעים,
03/01/05 12:30
|
צריך לחזק את החיילים הקדושים שמפנים התנחלות למרות כל הלחץ עליהם.
הם עושים רק טוב לעם ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אין ברירה חובה לסרב לטרנספר
דורון,
השרון,
03/01/05 12:29
|
זה כואב אבל אין ברירה אקץ ישראל חשובה לא פחות ואף יותר מהצבא!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שרון - תהיה חזק ותצליח להצילנו
ל"ת
יוחאי,
03/01/05 12:29
|
|
 |
10.
המתנחלים - אסון לעם ישראל
ל"ת
יויו,
03/01/05 12:28
|
|
 |
מתנחלים לאישפוז כפוי!
ל"ת
יויו,
03/01/05 13:43
|
|
 |
בגזר יש הרבה ויטמין A!!
ל"ת
איש הסיסמאות.,
03/01/05 12:43
|
|
 |
הסמולנים אסון לעם ישראל
ל"ת
יויו גם,
03/01/05 12:39
|
|
 |
אתה כמו הוירוס במחשב שלי
ל"ת
וירוס,
03/01/05 13:08
|
|
 |
9.
שרון= דמוקטטור
עמי,
03/01/05 12:27
|
להוריד את שרון הדמוקטטור איפוא השמאלנים הצבועים שצעקו פעם שרון רוצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
כל הכבוד לדניאלה!
ל"ת
המבטאת רחשי,
לב העם,
03/01/05 12:27
|
|
 |
7.
באותה הזדמנות, שיחפשו צבא אחר
שיגן עליהם,
ת''א,
03/01/05 12:27
|
|
 |
דיקטטור?! אולי בולדוזר!
דויד,
בית שמש,
03/01/05 15:01
|
לא הצבעתי עבור שרון אך תמיד אמר הסמול הישראלי כי שרון הנו בולדוזר ולא אמר הימין דבר וחצי דבר בנידון. עכשיו תורו של הימין להרגיש כיצד זה מרגיש כאשר הבולדוזר נוסע ברוורס עליו...!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחח... הם זה הצבא...
סרוג קרבי,
03/01/05 12:40
|
כך הקרביים = כיפות סרוגות, החבר,ה שלך מסטולים בגואה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתם מסטולים בישיבות
ליאור,
03/01/05 13:09
|
|
 |
מח אין כיפה יש
אמא ללוחם 931,
03/01/05 13:00
|
|
 |
931 - גם כן גדוד....חחח...
ל"ת
51 !,
03/01/05 13:21
|
|
 |
דפקה שכמוך הדתיים היום זה הצבא
ל"ת
פפר,
03/01/05 12:38
|
|
 |
6.
גב' וייס האם השואה של גרמנים
יוסי,
יו''ש,
03/01/05 12:25
|
גב' וייס האם השואה של הגרמנים לא הספיקה לך האם חורבן בית שני לא הספיק לך האם חורבן בית הראשון לא הספיק לך? במידה ולא את בהחלט מוזמנת לעודד לעוד חורבן! כנראה שלא הפנמת שאחדות היא זו ששומרת עלינו ולא הפילוג אשר משמיד בנו כל חלקה טובה ועושה את מלאכתם של האויבים שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מלחמת האחים מביאה ההחלטה
בחירות עכשיו!,
03/01/05 12:30
|
|
 |
צביעות מתחסדת ומבחילה!
ג'ודי,
03/01/05 12:30
|
אתם השמאלנים הגורמים לפילוג בעם יום יום שעה שעה כבר 55 שנה מטיפים מוסר? מה רצית שיתעללו בה והיא תשתוק?
לך לך תסניף עוד משהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך לא הספיק אוסלו אחד?
ששון,
03/01/05 12:29
|
|
 |
5.
מה התחדש?
ארז,
03/01/05 12:24
|
המתנחלים יושבים בשולי רצועת עזה. צה''ל כבר מזמן לא נמצא ברצועה ולכן נסיגה פרושה רק הזזת הגבול. אז מה זה מועיל? מישהו יודע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון זה לא מועיל. זה רק הורס
ל"ת
שלום,
03/01/05 13:47
|
|
 |
4.
שונאת ישראל!
ל"ת
אבי,
03/01/05 12:22
|
|
 |
אוהבת ישראל!
ל"ת
אבי,
03/01/05 12:40
|
|
 |
3.
המתנחלים צודקים!!
פעיל זכויות,
אדם,
03/01/05 12:21
|
פינוי אנשים מבתיהם ללא דעת הרב היא פעולה בלתי חוקית בעליל ויש לסרב לה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לפעיל זכויות אדם
דויד,
בית שמש,
03/01/05 14:07
|
מה קרה לך? איזו שטויות זה לומר שלא מדובר בהחלטת רוב? ככה אתה מתייחס להחלטות הכנסת, הממשלה וראש הממשלה?! בעיניך אלה הם כבד קצוץ בלבד?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הבעיה תשארו
אמא מודאגתלחייל,
חיפה,
03/01/05 12:40
|
אז תשאירו אותם לבד, מה אין יהודים שחיים בעירק\אירן\סוריה רק מה שמישהו אחר ישמור עליכם בני יהיה מחוייב לשמור על שדרות לא על גושים ממאירים בלב מוסלמים מטורפי ודתיים שמעבירה אותם על דעתם ו..דתם בדיוק כמוכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין יהודים בקו 37?
מודאג חיפאי,
03/01/05 13:22
|
|
 |
אלה בסדר.הם קורבנות אבל של ה
ל"ת
שלום,
03/01/05 16:16
|
|
 |
2.
בכל הרצינות, שרון,פרס,ט.לפיד
אמא ללוחם,
03/01/05 12:19
|
להתחיל להכין מחנות מעצר המוניים לפני שנאבד את המדינה, לא נקריב את ילדינו הלוחמים על מזביח המשיחיות של מטורפים\מטורפות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שחי ממשיחיות זה השמאל
דורון,
03/01/05 12:30
|
אם המשיחיות של הלשום לא יהיה פה שלום זאת רק בריחה לא נוותר לארץ ישראל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבר הקרבת אותם על מזבח אוסלו
ל"ת
1200 הרוגים,
לא טועים,
03/01/05 12:26
|
|
 |
אין לכם אלוהים להשתמש
עוד אמא,
ק. חיים,
03/01/05 12:34
|
בנפגעי הטרור, כתרוץ, ואנו נשתדל לצמצם זאת ואתם תשמעו לחוק או שנעביר אתכם למחנות מעצר, הרוב השפוי החליט, אתם רוצים להתאבד תעלו למצדה אנחנו לא במשחק הזה, ומצידי שפרשת אלטלנה תחזור רק טוב מיזה יצא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לי אין אלוהים בכלל!
1200 הרוגים,
לא טועים,
03/01/05 13:06
|
אבל אני לא מטמטם, את האויב יש להשמיד.
כדאי שתחתמי על שכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מטורפת
גיורא,
חיפה,
03/01/05 12:18
|
מטורפת הזויה שמזמן הייתה צריכה לשבת או בבית סוהר או בבית משוגעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא צודקת
גם גיורא,
גם חיפה,
03/01/05 12:27
|
מי שהיה מנסה לעקור אותי מהבית שלי בצורה לא דמוקרטית היה נתקל בכל התנגדות שהייתי מסוגל לגייס.
כל הכבוד למתנחלים - הציונים האחרונים, למרות ההסתה הגבלסית נגדם, תחזיקו מעמד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטורפת אמא שלך שלא הפילה אותך
ל"ת
נופר,
צפון תל אביב,
03/01/05 12:26
|
|
 |
היא צודקת!!
רונית,
03/01/05 12:40
|
צודקת, זה לא תפקיד של חיילים.
מצחיק אותי ההוא משלום עכשיו...
הגב לתגובה זו
|
|