 |
202.
ומה תאמרו אם
אמנון,
ירושלים,
15/01/05 03:50
|
ראש עריית ירושלים או מישהו אחר יקרא חסרב לשרת בשטחים או במחסומים או בהתנחלויות, בחניכם חוקי רק מה שנוח לכם , יש הרבה חיילי מילואים אשר אינם אוהבים את מעשי המתנחלים אבל לא מסרבים לשרת בהתנחלויות. רק מה שמוצא חן בעניכם הוא חוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
201.
לא לפנות - שישארו עם הערבים
גדי,
04/01/05 21:16
|
המתנחלים בהחלט מתאימים לערבים - שישארו לחיות ביחד או למות ביחד ובמדינה שלנו נשאר רק השפויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
200.
לא פרסמו את האמת!!!
מה קרה,
עם היריה,
04/01/05 15:56
|
|
 |
199.
די להתנחלויות ולטירוף, נמאסתם!
ל"ת
עדו,
04/01/05 11:04
|
|
 |
אתה חוזר וממחזר תגובות. נמאסת.
ל"ת
k_nemo,
Beer Sheva,
04/01/05 13:24
|
|
 |
מתנחלים רואים את השנאה בעינכם
משה,
פ'ת,
04/01/05 17:33
|
חילאוה מה החיילים אשמים שאותם אתם שונאים בהמות אתם לא אחים אתם אויבים ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
198.
וישמן ישורון ויבעט
דיויד,
חיפה,
04/01/05 11:03
|
וישמן ישורון ויבעט,אנחנו כלומר משלמי המיסים שבינינו מורחים את המתנחלים בשקולד והם תסלחו לי מסריחים מח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוכן לשלם את חלקך במיסים,
k_nemo,
Beer Sheva,
04/01/05 13:28
|
המופנה לתמיכה בהתנחלויות, בתנאי שאתה תשלם את חלקי המופרש לתמיכה בקיבוצים. כך ארוויח פעמיים. גם אעזור למתנחלים וגם אחסוך כסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
197.
מנתחלים חלאות נבלות
ל"ת
חיים,
04/01/05 10:59
|
|
 |
196.
נביס את צה''ל גם בגוש קטיף
ל"ת
אעזור למתנחלים,
חיפה,
04/01/05 10:56
|
|
 |
195.
צריך הפגנות ענק בת''אחיפהי-ם
בעד פינוי עזה,
ומאחזים,
04/01/05 10:48
|
על אג'נדה קומפקטית-- פינוי גוש קטיף ומאחזים בלתי חוקיים. הפגנת ענק אחת עכשיו ואחת נוספת סמוך למועד הפינוי עצמו. לא שמאל/ימין אלא רק המסר הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
194.
צה''ל/משטרה: בבקשה לתכנן!!!
ל"ת
לא נראה שהיה,
תכנון ואימון,
04/01/05 10:32
|
|
 |
193.
החיילים צריכים לפעול בקבוצות
עם תכנון ולא,
כ''א לבד,
04/01/05 10:30
|
חלק בשילוב ידיים כחומה-חלק בקבוצות מודוליריות קטנות ופחות קטנות-לתכנן איך לגרור במקסימום יעילות ופחות פגיעה ככל הניתן-שילוב יעיל של הנ''ל. חיילים שעומדים לבד או זוגות לא לעניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
192.
תנו לצה''ל לנצח
ספי,
04/01/05 10:27
|
|
 |
191.
שוב המילה ''קומץ''
ספי,
04/01/05 10:21
|
אחרי שבמשך 37 שנה לימדו אותם איך להפר כל חוק - בקריצת עין, בהעלמת עין ובקריאות ישירות, הרוב המכריע של המתנחלים הם ציבור שלא נתון למרות השלטון והחוק. אחרי שבוזבזו מיליארדים על החינוך הגזעני והפשיסטי של המפד''ל, אין להתפלא שלרבנים יש מילה המשפיעה יותר מכל חוק. אחרי שנרצח ראש ממשלה לאחר הסתה של רבנים המוכרים לרשויות החוק ולכולם ולא נעשה דבר , מדוע חושב מישהו שהוא יוכל לדבר עם המתנחלים במילים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
190.
המתנחלים יביאו עלינו מלחת אחים
יגאל כהן,
רחובות,
04/01/05 09:44
|
וחורבן. כמו בפעם שעברה. הם אפילו משתמשים באותם ביטויים של ''מתיוונים'', אפילו הטרמינולוגיה לא השתנתה. אלה לא למדו כלום ולא שכחו כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יכול להיות.
כרמי,
04/01/05 14:46
|
הלוואי ולא , אבל אם תהיה מלחמת אחים - זה יהיה משום שאחרי התאפקות הימין ב''סזון'' וב''אלטלנה'' נמאס להם . חשבת על זה ? בטוח שלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
189.
מדינה אחת לשני עמים.לא להתנתק
ל"ת
אחמד רבינוביץ',
04/01/05 09:33
|
|
 |
188.
השבאב שלנו הושפע מהשבאב שלהם.
יגאל כהן,
רחובות,
04/01/05 09:31
|
ועתה השבאב שלנו פתח באיניפדה נגד צה''ל. זה מה שקורה כשמגדלים ילדים בשכונה של עבריינים. יש להחזיר את הנוער מקירבה לשבאב של עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יפה להגיד שבאב.
כרמי,
04/01/05 14:47
|
על החבר'ה היפים והטובים של אופנהיימר. הם אנשים ערכיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
187.
לפנות ביד חזקה ובזרוע נטויה !
שוקי,
04/01/05 09:26
|
איפה החצציות, זרנוקי המים, גז מדמיע, רימוני הלם, כדורי גומי? למה לא לפתוח את כלא קציעות בדרום כדי לעצור מפגינים אלימים ומסוכנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
186.
תגובה ל170
מוי,
04/01/05 09:19
|
אם תוכיח לי שמפעל ההיתנחלויות הוקם על פי משאל ,מומן על פי משאל , דם ילדיינו שנשפך על משמרת ההיתנחלויות נעשה גם הוא על פי משאל ,אהיה הראשון לתמוך בדרישתך,אולם אם זכרוני אינו מטעיני הריבון החליט על ההיתנחלויות, הריבון מימן את ההיתנחלויות ודאג גםלהבטחתם, מה לעשות , היום החליט הריבון להורידם ( הריבון 66 חברי כנסת) ,וכך יהיה !!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפילו 67 חכ''ים!
ל"ת
עדו,
04/01/05 11:00
|
|
 |
185.
למה ירו באוויר יעיל יותר לפגוע
ל"ת
ישראלי,
ישראל,
04/01/05 09:18
|
|
 |
איפה הפרקליטות? -זה הסתה לרצח!
ל"ת
שלמה,
ירושלים,
04/01/05 10:30
|
|
 |
184.
משאל עם יציל את המצב!!
ל"ת
מאיר,
נתניה,
04/01/05 09:01
|
|
 |
183.
שלום עכשיו???
מתנחלת,
עמק חפר,
04/01/05 08:58
|
אתם רוצים שלום עכשיו עם כל העמים מסביב שיהיה שקט, מתוך אדיאולוגיה? יאוש? מה עם שלום מבית שאותו שכחתם כ''כ מהר? השנאה האדוקה הזאת, הדבקות בה נעשתה כבר לאובססיה... עצוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין קשר לשלום
עדו,
04/01/05 11:02
|
ההתנחלויות לא לגיטימיות והגיוניות משום בחינה(כלכלית, דמוגרפית, בטחונית)- עם או בלי שלום, עם או בלי טרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
182.
צהל שומר על הערבים ביצהר
עידו,
צפון,
04/01/05 08:44
|
לפני שנתים שירתתי ביצהר ,רוב ההקפצות שהיו לנו היו בעקבות התנקלות של מתנחלים לערבים אם הפלוגה תצא מהישוב ירצחו פלסתנים רבים ,וזה לא הפעם הראשונה שתושבי יצהר יהרגו חף מפשע, בפינוי מצפה יצהר הראשון השתלתו מתנחלים על צריף בכפר סמוך, כשתושבי הכפר באו לראות מה קורא, ירו המתנחלים בנער למוות. אני הוצבתי באותו יום בין המתנחלים לערבים לא כדי לשמור על המתנחלים, אלה על הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
181.
''תסמונת בני הערובה''.
אריה,
04/01/05 08:43
|
הם מזיינים אותנו בכל דרך ואנחנו8 ממשיכים לפתוח להם רגליים. הגיע הזמן לפנות לחלוטין את צה''ל מעיו''ש. יהיה צורך להיכנס כדי לטפל במשגרי פצמ''רים,- ייכנסו, יעשו, וייצאו. את המיליטנטיות שלהם שיפנו המתנחלים להגנה על עצמם, או ילמדו לחיות בשלום עם שכניהם. צר לי. אין בי מנטליות האישה המוכה. אני לא מאלה שאוהבים את מי שמכניס להם אגרוף בפרצוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
180.
לפנות את צה''ל ומיד מכל יש''ע
חכם מימון,
04/01/05 08:18
|
יש לפנות את צה''ל מכל שמירה על ישובים ביש''ע דם חיילינו אינו הפקר שהמתנחלים יסכנו אך ורק את חיהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
179.
פרזיטים מפגינים
דני,
תל אביב,
04/01/05 08:12
|
החברים האלה חיים ככל הנראה על חשבון הציבור ועל כן הם יכולים להתפנות ולהפגין כל היום וכל הלילה. אני עובד לפרנסתי וככל הנראה גם לפרנסתם.
דני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק-הפגנות של מתנדנדים דתיים
ל"ת
לולי,
04/01/05 09:24
|
|
 |
178.
העובדות מבלבלות
אבי,
04/01/05 08:01
|
כל שיטחי הגדה המערבית, למעט ירושלים, מעולם לא נקבעו כשיטחי מדינת ישראל והינם שיטחי כיבוש שדין החוק הצבאי חל עליהם. לכן אין מצב שקבוצת אזרחים תקבע היכן הצבא יהיה, היכן המחנה הצבאי, מוצב צבאי או כל פעולה צבאית אחרת תתקיים או לא. התביעה של מתנחלי יצהר לסילוק המחנה הצבאי מתחומם היא קריאת תיגר על הריבון בשטחים (הצבא). ההחלטה לפנות את המחנה הצבאי בעקבות זה (אם אכן כך קורה) הינה פעולה פסולה של התקפלות הצבא נוכח פעולתם של פורעי חוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
177.
''משאל עם'' זה תרגיל
צבי,
אשקלון,
04/01/05 07:46
|
''משאל עם'' זה רק עוד תרגיל השהייה ציני של המתנחלים. הרי אם התוצאות יהיו 55% בעד התנתקות ו-45% נגד - יגידו ראשי המתנחלים שעם פער תמיכה כזה קטן יחסית - אי אפשר לבצע מעשים כה מרחיקי לכת בחיי האומה ושצריך מנדט עם רוב הרבה יותר משמעותי. הכל תרגילים ולכן חובה להביע תמיכה באריק שרון... שלא ירפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אם יהיו 70%
ספי,
04/01/05 10:25
|
ההתנגדות תהיה אותה התנגדות. ברגע שהדברים נובעים מאידיאולוגיה דתית, שום רוב אינו משנה דבר. פאתוות ופסקי הלכה הם עניינים שכל קשר בינם לבין רוב או דמוקרטיה פשוט אינו קיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
176.
''והיה כי יאמרו פליטי אפרים אעב
אריה,
04/01/05 07:40
|
והיה כי יאמרו פליטי אפרים אעברה ויאמרו לו אנשי גלעד האפרתי אתה ויאמר לא ויאמרו לו אמר נא שבלת ויאמר סבלת ולא יכין לדבר כן ויאחזו אותו ושחטוהו אל מעברות הירדן ויפל בעת ההיא מאפרים ארבעים ושניים אלף''. (שופטים י''א). מלחמת אחים? לא ממש חדש אצלנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
175.
שרון מוביל לאסון !!
ל"ת
יוסי מושקוביץ,
כרמיאל,
04/01/05 07:01
|
|
 |
174.
אינטיפדה נגד מדינת ישראל
אלי,
נגב,
04/01/05 07:00
|
כמו הפלסטינאים מיעוט קיצוני מוכן ללכת רחוק מאד ובכוח ללא הגבלה. אבל גם זה יישכח וייעלם. חבל על הנזק והפגיעה המיותרת. יש לעזור לאלה שיחזרו למדינת ישראל. וקץ לכל האינטיפדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
173.
לא להביא להם כסף-להתנתק מהם
עודד,
04/01/05 06:59
|
|
 |
172.
שיבואו עם אלות
ל"ת
עודד,
04/01/05 06:55
|
|
 |
171.
צריך להתנתק מהם! שיגנו על עצמם
ל"ת
נראה אותם,
04/01/05 06:55
|
|
 |
170.
משאל עם עכשיו !!
סער,
ת''א,
04/01/05 06:34
|
שרון לא פועל בחוכמה הוא גורם למלחמת אחים נפילת בית 3 לא חרם על ישראל לא....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חס וחלילה למשאל עם
עו''ד יריב,
04/01/05 07:30
|
במדינה דמוקרטית שבה נבחרת ממשלה כל ארבע שנים היא הריבון וכל החלטה שמתקבלת שם באופן דמוקרטי (רוב של שנים על אחד הוא רוב לצורך העניין) היא חוקית למהדרין, גם אם היא לא מוצאת חן בעיני כמה מהציבור. כניסה להליך של משאל עם יגרור את המדינה לסחרור שלא יהיה ממנו מוצא. הכוונה של כל מה שיהווה מחלוקת ידרשו עבורו משאל עם. לאן נגיע? משאל העם היחיד הוא איפה פעם בארבע שנים. (לפעמים גם פחות מכך)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעמיתי הנכבד: משאל עם
דוד,
הוד השרון,
04/01/05 15:20
|
בימים שכתיקונם, אכן הנך צודק. אולם בימים טרופים אלו - ובנסיבות הנוכחיות - משאל עם הנו חובה! הסיבה העיקרית היא שאריאל שרון נבחר ברוב עצום (שיא) לכהן כראש ממשלה משום שהוא ומפלגתו הציגו מצע שסותר לחלוטין את היתנהלות הממשלה היום, חשוב לעצמך: אם אריאל שרון היה מציג את תכנית ההתנתקות לפני היבחרו - האם היה נבחר? - מובן שלא! הפתרון: משאל עם או בחירות עכשיו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עו''ד יריב חכם וצודק!!!!!!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
04/01/05 09:34
|
|
 |
תודה בשם עו''ד יריב.
עידו,
04/01/05 14:51
|
תודה לך , יגאל. ניכר עליך שאתה מהאנשים שחושבים שהם חכמים , ואפילו מפרגנים לאחרים על חוכמתם. איש טוב. צריכים כמוך ב''יחד''. שם מקומך. אגב , גם אתה ''מלח הארץ''. התנדבת כבר ל''שלום עכשיו'' ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
169.
שרון חייב להתעשת-להעמיד לדין
חיים,
04/01/05 06:27
|
האם אנו עומדים בפני מלחמה מבית ברור שכן . הכתובת על הקיר אף אחד לא רוצה לקרוא . שנים אנו טוענים שהמתנחלים מכשול לכל דבר טוב שהמדינה צריכה ועתה רואים זאת בברור . אם המדינה/שרון לא תתעשת מהר יבוא הסוף . נקודה . צריך להעמיד את כל הקוראים לסרבנות לדין . לפני שיהיה מאוחר מדי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
168.
מתנחלים נגד הצבא
venus,
04/01/05 06:08
|
|
 |
או אזרחים ישראלים
משה,
04/01/05 07:11
|
או אזרחים ישראלים שמתנגדים לחומה או ערבים אזרחי ישראל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
167.
צהל-צבא הגנה לישראל
רון,
04/01/05 06:01
|
תפקיד צהל הינו לשמור על יהודים ולא לגרשם מביתם. בתקופת חומה ומגדל להתישבות בעזה ויהודה שומרון קראו ציונות. תפקידו של צהל לחסל את הרשות הפלשתינאית שהיא רשות טרור ולהעתיק את הערבים למדינות ערב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
166.
לדבר אליהם בשפה שהם מבינים
אמיר אופק,
עמקים,
04/01/05 05:11
|
יש לדבר עם המתנחלים בשפה היחידה שהם מבינים! לא, זו לא שפת הכח, זו שפת הכסף, כמשאבת הכספים הגדולה בתולדות המדינה, (החרדים ילדים ללעומתם) יש לדבר עם המתנחלים רק בשפת הכסף, כל אגורה שמבוזבזת על פינויי הסרק של מאחזי הרפאים יש לקזז מההקצבות שממשיכות לזרום לשטחים, ויותר אפקטיבי, לקזז מסכומי הפיצויים האדירים שנצטרך לשפוך על פינוי החבית בלי תחתית ששמה ההתנחלויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
165.
לא רוצים את הצבא הזה אצלנו!!
ציוני גאה,
יצהר,
04/01/05 03:07
|
מפקד החטיבה הוא שליח של הסמול. הפינוי לא יעבור!! כל מי שייכנס ליישוב בלי אישור ייפגע, ולא מעניין מי זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אנחנו לא רוצים אותכם אצלנו
עופר,
חיפה,
04/01/05 13:20
|
תקווה שתשארו שם לבד מול המון משתולל, הפעם פלשתינאי.
מטורפים !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התחלקתם על השכל-לא הסתייע
ל"ת
כל א''י-יש מדינת,
ישראל-תפנימו,
04/01/05 10:35
|
|
 |
בהמות לסקילה!!!!
אוריה,
שומרון,
04/01/05 09:02
|
אתה לא ציוני גאה...אתה בהמה לאומנית פאשיסטית טרפה שמדינה שפוייה היתה כולאת בשמור שבבתי הסוהר או במוסד סגור . ואם היינו מדינת הלכה ואלוהים היה מגיע מידי פעם לביקור הוא לבטח היה ממציא לך סוף הרבה יותר אכזרי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מי אתם כן רוצים? את החמאס?
ל"ת
יוכי,
דרום,
04/01/05 08:44
|
|
 |
עכשיו גם הפלשתינים יודעים...
אייל,
04/01/05 08:44
|
שאין צבא באיזור שיבוא להגן עליכם הפיגוע הבא באזורכם הוא רק שאלה של זמן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפקד היטיבה הוא ביג לא סמול...
ל"ת
יוסי,
תל אביב,
04/01/05 07:18
|
|
 |
164.
From Tevet to Av ? l
Bolivar,
04/01/05 02:59
|
soon there will be nothing left to miss , first we figured fine we can live without them, but they , the settlers , want to ruin the whole nation , how long will it last ? From Tevet to Av ? Maybe we were not yet meant to our own country
הגב לתגובה זו
|
|
 |
163.
מה עוד צריך לקרות??
אורי,
חיפה,
04/01/05 01:51
|
עד מתי נחכה? כמה עוד נצטרך לסבול את זה? מה עוד צריכים המתנחלים לעשות ולומר כדיי שנבין שהם הכריזו מלחמה על מדינת ישראל??? פלסטינים שהיו מתנהגים כך לחייליי צה''ל, היו נטבחים!! לא שחלילה יש לפגוע פיזית במתנחלים, אבל להיות יותר קשוחים, להדק חגורות ולהתגונן כנגד פראיי האדם הללו ולפרק את מועצת פשע (מועצת המתנחלים בשטחים הכבושים, מה שנוהגים לכנות ''מועצת ישע''). המתנחלים הם האוייב מספר 1 של ישראל כיום!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכן צה''ל צריך לסגת, לא לפנות..
הארה,
04/01/05 06:41
|
ושהמתנחלים יהיו בשטח פלשתין, ושהפלשתינאים יעשו כאוות רצונם בשטחים שלהם. בדיוק כפי שעשו המתנחלים במשך 36 שנים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
162.
תחזית לעתיד
אלון,
04/01/05 00:48
|
שמעו מה שאני אומר ככה תתבצע ההתנתקות - לפי הדגם של יצהר. לא כי אנחנו רוצים ככה , אלא בגלל שהמתנחלים ירצו כך
###תגובה זו באה ללא דעה פוליטית###
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
הסיפור האמיתי
פלוני,
אלמוני,
04/01/05 00:41
|
במקרה של החייל שירה באויר יש גירסה שונה במקצת (אמיתית) ---- אחרי שהנערה ניסתה לפנצ'ר את גלגלי הג'יפ החייל רדף אחריה . כמה בחורים ''ריסנו'' את אותו החייל ואותו החייל החל להשתגע. דרך את נשקו ופתח את הנצרה וכיוון אל הבחורים אחד הבחורים ניסה להרגיעו - ובתשובה לזה ירה החייל באוויר ואמר '' מי שמתקרב אני יורה בו '' אחד התושבים ששמע את הייריה יצא החוצה עם כלי נשקו ( מחשש לאירוע חבלני ) וראה אדם מכוון נשקו אל עבר יהודים כיוון את נשקו לאותו אדם וכששמע מילים בעברית יוצאות מפיו של האדם שם לב לכך שזה חייל והבין מה קורה רץ אל אותו חייל והשביתו ( והזיז ממנו את נשקו ).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה קשקשן !!
צנחן,
04/01/05 02:55
|
סביר להניח שאתה מישהו שמנסה להקניט נגד החיילים במקום, כי שום מילה שנכתבה על ידך אינה אמת!!!פרט לזה שנורתה ירייה באוויר ע''י אותו חייל. צנחן מפלוגה מקבילה. תודה ויום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
כאן יישפך דם!
כלל,
04/01/05 00:31
|
ושרון, נתניהו, לבנת ושלום - הם יהיו אלו שיסתובבו עם הדם על הידיים. הם יצטרכו לקחת אחריות על מעשיהם המופקרים, ולשלם באופן האישי ביותר - את המחיר. שלא תגידו שלא אמרנו לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
159.
יש לעצור את החייל המטורף שירה
ל"ת
אוריאל,
רחובות,
04/01/05 00:26
|
|
 |
how about the whore who
Bolivar,
04/01/05 03:03
|
was taking the air out of the military jeep ? should we give her and her Rabbis a medal ? Dai kvar Latimtum ! i
הגב לתגובה זו
|
|
 |
158.
שמאלנים+ערבים=זבלים ובוגדים
ל"ת
אשתקד,
04/01/05 00:10
|
|
 |
ערבי קיצוני=יהודי קיצוני
ל"ת
alex,
04/01/05 15:11
|
|
 |
157.
אני לא מבין?????
בר,
03/01/05 23:52
|
איך חיילים שנגד הפינוי, או שחלקם מתנחלים, יפנו מתנחלים.
זה לא ניראה לי מוסרי.
הרי גם הגרמנים לא סרבו פקודה כאשר הם היו צריכים. ואם אסור לחיילים לסרב פקודה תמיד יהיו תשובת לחייל הגרמני שהרג יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
לפנות את יצהר במקום את קטיף
ל"ת
זהבי,
03/01/05 23:43
|
|
 |
155.
טמבל מי שמסכן את חייו בשבילם!
ל"ת
בן,
03/01/05 23:34
|
|
 |
154.
בושה וחרפה הצבא מפקיר דם יהודי
ל"ת
ארי,
03/01/05 23:34
|
|
 |
הם לא יהודים ביצהר
עופר,
חיפה,
04/01/05 13:23
|
|
 |
153.
לא לשכוח את אחריות מופז
ליכודניק,
03/01/05 23:32
|
|
 |
152.
דוסים תמהונים
נסים,
תל-אביב,
03/01/05 23:22
|
תמשיכו ככה ותוציאו לכל המתנחלים שם רע, עד שכל העם (לא אתם שהרי דאגתם להפריד את עצמכם מאיתנו) יתגייס בשמחה לזרוק אתכם מאיפה שתהיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
כל הכבוד לצה''ל, שישמרו על עצמם
יובל מחיפה,
03/01/05 23:08
|
|
 |
150.
מי שולט
אילן,
כפר סבא,
03/01/05 23:05
|
|
 |
הטמטום ועם הארץ והשמאל
Avi Ecuador,
04/01/05 06:06
|
''מנהיג'' שהשתלט על מפלגה שהעם הוטעה. תוכנית מצנע שנכשלה ושרון מבצע. הונאה של עם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
JEWS ACT STUPID
ronald,
usa,
03/01/05 22:52
|
INSTEAD OF CARESSING EACH OTHER AGAINST THE ENEMY YOU SPILL EACH OTHERS BLOOD AND THE ARAB WORLD IS LAUGHING. ONCE YOU WILL GET OUT OF THE WEST BANK THE ARABS ARE STILL GOING TO FIGHT YOU. WHAT ARE U GOING TO GIVE THEM THAN? MAYBE U WILL GIVE THEM TEL AVIV OR HOLON?WHY DO YOU BOTHER FIGHTING EACH OTHER TO GIVE THE LAND TOTHEM. WHEN WILL U UNDERSTAND THAT THERE WILL NEVER BE AN END TO THEIR WILL TO GET RID OF YOU, NO MATTER HOW MUCH YOU WILL GIVE. SO STOP GIVING. THE SOONER THE BETTER.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ronald is not so stupid
Bolivar,
04/01/05 03:06
|
he is safe , far , far , away in Amerike, get lost Ronald we do not need your poison
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
צה''ל יכול לצאת לשלום
שומר,
ישראל,
03/01/05 22:51
|
ולשמור על תושבי רמת אביב. למתנחלים כושר הרתעה גבוה עשרת מונים כלפי הפלשתינאים הם יסתתדרו בעצמם טוב יותר בלעדי צה''ל. הם מאמינים נחושים ובטוחים בעצמם, עובדה שקשה לאפיין בה את החיילים כיום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מלה!
מערכניק,
03/01/05 23:03
|
|
 |
147.
חצי ממה שנאמר פה לא נכון-הסתה
דוד,
הרצליה,
03/01/05 22:51
|
|
 |
ולכן לא פרסמו את התגובה שלי!
ל"ת
גליקמן ישלם!,
04/01/05 00:04
|
|
 |
146.
מיהו אוייב?
מערכניק,
03/01/05 22:49
|
האם מי שתוקף את צה''ל הוא אוייב?
אם לא - מה רוצים מהפלסטינים?
אם כן - מדוע לא מגיבים על תקיפות המתנחלים (בכדורי גומי, ברימוני גז)?
כיצד היה צה''ל מגיב לו תושבים ערבים ברצועת עזה היו רוגמים חיילים ומפנצ'רים ג'יפים? (תשובה: היה יורה בהם, וגם מבצע וידוי הריגה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
שיפנו... אמן לינץ על כולם....
צנחן לשעבר,
03/01/05 22:49
|
|
 |
חובה להשאיר את המטורפים
יוסי,
רעננה,
04/01/05 00:37
|
לבד בשטח שיסתדרו בלי צה''ל ובלי כל הכספים המבוזבזים עליהם נראה אותם כל כך חכמים כשנסגור להם את הברז שילכו לעבוד עלוקות אז אולי לא יהיה להם זמן להתקיף את חיילי צה''ל הנמצאים שם כדי להגן עליהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
פינס יפנה התנחלויות.
עמי,
03/01/05 22:39
|
פינס שלנו יפנה התנחלויות. יפנה כסף לאן שצריך רק העבודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פינס אחראי על שעון הקייץ
Avi Ecuador,
03/01/05 23:05
|
ומקסימום יעשה נישואים אזרחיים. חבר הליכוד מופז יפנה את המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד מתחזה טמבל
ל"ת
Avi Ecuador,
04/01/05 01:48
|
|
 |
אתה מרגיש טוב שרץ
Avi Ecuador,
04/01/05 00:33
|
|
 |
143.
לירות בהם אש חיה!! כמו בערבים!
ל"ת
שיויון לכולם!,
03/01/05 22:38
|
|
 |
אתה מפגר ומסוכן לא פחות מהם
ל"ת
tomy,
04/01/05 00:11
|
|
 |
נכון
ש.כ,
יצהר,
03/01/05 23:28
|
|
 |
142.
דניאלה וויס - אסון לאומי!
ל"ת
דגנית,
03/01/05 22:38
|
|
 |
141.
להתנתק מיצהר ומתפוח (רקוב)
שישו,
03/01/05 22:38
|
|
 |
140.
התנחלות - סרטן בלב האומה !
ל"ת
אביגדור,
03/01/05 22:37
|
|
 |
139.
העם מגלה את הפרצוף האמיתי של
גאולה,
03/01/05 22:37
|
העם מגלה את הפרצוף האמיתי של עוכרי ישראל המתנחלים
צריך להשאיר אותם במקום שלהם ולבנות חומה של 100 מטר גובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''העם מגלה את הפרצוף האמיתי
הפרצוף של גאולה,
מכוער!,
03/01/05 23:02
|
|
 |
פטמה, שרון מסכסך טוב ממך
דן,
03/01/05 22:55
|
|
 |
138.
מתנדבים ישמרו על הישוביםכמו
בר כוכבה,
גרמניה,
03/01/05 22:36
|
במלחמת העצמאות כמו ההתנדבות בקו התפר אני מוכן לבוא לשרות מלואים של 45 יום לשמור על המתישבים . אם הצבא עייף ומעוייף מבחינה מורלית והמדינה שינתה פניה ממדינה יהודית התישבותית . למדינה הנשלטת ע''י הסמול והכובש המוסלמי אז אנחנו נכונים לדגל היהודי . טוב למות בעד ארצנו ועל קדושת המולדת . אין לי ארץ אחרת גם אם שינתה פניה ובוש אני בם חיזקו ואימצו אחינו המתישבים היהודים ציונים השם יהיה עמכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד נפולת של נמושות
חיים זיסמן,
חיפה,
04/01/05 07:21
|
|
 |
137.
מסרב לשמור על התנחלויות!
נחמד,
03/01/05 22:36
|
|
 |
בגיל שלך עדיף שתישן מוקדם
יהודי,
03/01/05 22:57
|
|
 |
136.
המשיכו בשלכם
זלצמן,
חיפה,
03/01/05 22:36
|
ככל שהמתנחלים יעמיקו את הקרע בינם לבין שאר האוכלוסיה, כן ייקל לפנות אותם. אין רע בלי טוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מניפולציה של שרון והשמאל
Avi Ecuador,
04/01/05 05:55
|
הפרד ומשול. הימין שהעלה את שרון ושרון איכזב, הייתי אומר מילה אחרת אבל יאשימו אותי בהסתה. רק שלא ישאר עם לשלוט עליו. עם הארץ פשוט יחדל. איזה מזל יש לישראל שיש אינתיפאדה והיה ערפאת. הפריעו לשמאל לחסל את מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק שלא יהיה מי שיגן עליך זלצמן
ל"ת
יהודי,
03/01/05 22:50
|
|
 |
בעייה בהבנת הנקרא?
זלצמן,
חיפה,
03/01/05 23:00
|
החיילים שמרו על המתנחלים. לא להיפך (וגם אני עשיתי זאת פעמים רבות, לצערי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
לבטל אזרחות למתנחלים פושעים
ל"ת
ואדים,
03/01/05 22:35
|
|
 |
134.
המתנחלים תקפו.......
יצחק רוזנר,
באר שבע,
03/01/05 22:32
|
הגיע זמן להשתחרר מהקבוצה הפנטית שמשך שנים השתלתה על חיינו. יש להפעיל את החוק ולהעמיד אותם למשפט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה משפט
ש.כ,
יצהר,
03/01/05 23:29
|
|
 |
133.
אינטיפדה נגד צהל והמדינה
אלי,
נגב,
03/01/05 22:31
|
כמו הפלסטינאים מיעוט קיצוני מוכן ללכת רחוק מאד ובכוח ללא הגבלה. אבל גם זה יישכח וייעלם. חבל על הנזק והפגיעה המיותרת. יש לעזור לאלה שיחזרו למדינת ישראל. וקץ לכל האינטיפדות. גם את האינטיפדה הזו ישראל תנצח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
כותרת מגמתית להדהים.
מבצע סבתא,
03/01/05 22:28
|
|
 |
131.
לעולם לא עוד אלטלנה!
אנו לא ניתן!!!!,
03/01/05 22:26
|
''ואני, בתוך כל ההמון הגדול, למטה על שפת הים, עמדתי, ויחד עמהם במו עיני ראיתי.... ראיתי בחורי ישראל קופצים ממכוניות גדולות וכובעי פלדה על ראשיהם, ומקלעים דרוכים בידיהם, והם חמושים מכף רגל ועד ראש, והם שנים שנים, שלושה, עשרות, מאות רבות – רצים לירות ביהודים.... ובין הבתים עברתי ועל הגגות והגזוזטראות פלוגות ישראל, ולמטה בים, על תורן האניה ועל סיפונה יהודים עומדים ומניפים דגל לבן וזועקים: אל תירו! שברי גדול כים, והאסון מחריד. כולנו נוצחנו עתה, כולנו הפסדנו, ולא ניטהר אלא במעיינות אהבת ישראל''. כך תיאר עזריאל קרליבך בעתון ''ידיעות מעריב'' (היום מעריב), ''אלטלנה'', שלמה נקדימון) את הטבח באלטלנה והטבעת הנשק שהיה חיוני לישוב כאויר לנשימה. אך לבן גוריון היתה חשובה יותר ה''הגמוניה הצודקת של - הציונות העובדת -''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
אנטישמיות שמאלנית
משה,
ירושלים,
03/01/05 22:24
|
השנאה השמאלנית ליהודים וליהדות באמת מחרידה.
לא יעזור לכם אחי שונאי ישראל. נצח ישראל לא ישקר. בקרוב תמצאו את עצמכם ביחד עם כל שאר האנטישמים בפח הזבל של ההסטוריה.
ובינתיים....
פקודת פינוי אזרחים חפים מפשע היא בלתי חוקית בעליל. (דבר שנאמר אינסוף פעמים ע''י השמאל הבוגדני ביחס לאויב הערבי הכובש את ארצינו) החיוב לסרב לאותו פקודה נובע מהגיון פשוט ומוסר אנושי. חבל שהשנאה שלכם ליהדות וליהודים היא כ''כ תהומית שאינכם יכולים לראות את הפאשיזם והגזענות בפקודת הגרוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
VERY GOOD
#JOBNIK#,
03/01/05 22:16
|
|
 |
128.
איפה מותר ואיפה אסור לירות
בן אדם,
03/01/05 21:57
|
קצין צה''ל נאמן ומבריק צביקי קורצקי נדון על ידי בית המשפט והוכנס לכלא כיוון שערבים האשימוהו (ללא הוכחות אמיתיות) שהרג את הנער (שהתפרע בתוך קבוצה שהפריע לקורצקי )תוך כדי מילוי תפקידו כשסרק את השטח בכפר פלשטיני, שלפי שנמסר לו - הוסתרה שם מכונית תופת. כאן יורים לכיוון יהודים, את זה -מותר, וכנראה רצוי. אין דין, אין משפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
השמאל יפול
שקט מופתי,
03/01/05 21:55
|
והפעם לא רק בבחירות אלא ברחובות, כמו שהיה עם נאצר, אמרנו לו - רצית אש -קיבלת אותה. ימים קרבים והמתייונים החדשים שקמו על אחיהם למלחמה בהם יפלו בבור אותו כרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט מופתי - אתה המופתי של
ישראל ישראלי,
התנחלות חור,
03/01/05 22:45
|
|
 |
126.
תנו למתנחלים להוציא קיטור
ניר,
03/01/05 21:55
|
בכל מקרה לא יעזור להם שום קונץ שבעולם כדאי שיתחילו לארוז או שיפונו ביד ברזל .ביינתים עדיף לחיילים שיפונו מהמאחז ששם במקום לקפוא מקור בשמירה על הכולרות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חילוני ת''א יגורשו
אייל,
ר''ג,
03/01/05 22:31
|
|
 |
125.
38 שנה של בריונות בחסות המדינה
יוסי,
03/01/05 21:52
|
הם אלימים,הם מסוכנים,הם ימיתו עלינו אסון בחסות רבניהם,אלוההים ואנחנו נעמוד ונביט מהצד עד שזה יבוא לסף דלתינו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עקרונית אתה צודק אבל...
אליעזר בן יהודה,
03/01/05 22:38
|
ימיטו אסון ולא ''ימיתו אסון''. אלוהיהם ולא ''אלוההים''. כתיבתך העילגת פוגעת ברצינות תגובתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק. המוסלמים באמת מסוכנים...
יפעת,
03/01/05 22:12
|
הפלשטינים שכל הזמן רק מוסטים ע''י אנשי הדת אילוהם ו70 בתולותיהם, מסוכנים,הם כבר התחילו להמיט עלינו אסון, ואנחנו נעמוד ונביט מהצד עד שזה יבוא לסף דלתינו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
לגינגי: מי יגן על תל-אביב?אתה?
ל"ת
צפצפ,
03/01/05 21:48
|
|
 |
די כבר צפצפה רועשת...
ל"ת
דוד בן זאב,
04/01/05 07:24
|
|
 |
123.
מתנחלים- אתם רק יכולים להתבייש
מתנחלים- בושו!!,
03/01/05 21:46
|
המתנחלים
אתם מיעוט קשקשן ורעשני!!!! יותר מידי שנים סבלה המדינה את היותכם אבן ריחיים על צווארה. יותר מידי מליונים בוזבזו בכם במקום בישראל השניה . יותר מידי שנים לקח לכולנו להפנים ולהבין שעליכם לעזוב את השטחים כי אנו חפצי חיים ולא חפצי כיבוש ואובדן הרוב היהודי במדינתנו שלנו. חדלו מההפחדה, זה לא יעזור לכם הפעם. הפעם אתם תתפנו , בשלב הזה עזה וצפון השומרון אבל לכולנו ברור ההמשך.
ועוד דבר אחד: את מעט האמפתיה שאולי היתה לכם בליבי אבדתם לנצח נצחים אם קמפיין סימני השואה- בושו!!! ואתם עוד מתיימרים להיות יהודים ייראי שמיים!!!!!!! זהו- הכיבוש הולך ומסתיים- בדם , באש ובתמרות עשן אבל סופו הגיע , רבותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובגלל מיעוט זה שרון מפחד ללכת
יהודי,
03/01/05 22:21
|
|
 |
122.
לחסל את האויב המתנחלי
אסי,
03/01/05 21:46
|
|
 |
אם ככה אתה מייצג את הציונות
מזועזע,
03/01/05 22:50
|
אם זוהי ציונות - אזי אני כבר לא ציוני אתה מייצג את הציונות לא רק כגזענות (הגדרת או''ם לשעבר) אלא כנאציזם ממש. מזעזע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאט לך אחמד
יהודי,
03/01/05 22:19
|
|
 |
121.
WOW! Some of you hate the
Arie,
03/01/05 21:42
|
mitnachalim so much more than you hate the Arabs. Why? What did they do to you that you show them how much you hate them?
Just let me tell you something, if Israel, as a country, continues with this madness, we will all have to pack and leave this country in 5 - 10 years from now. Why? Because the Arabs are not blind! And they see how divided we became and the'll take their maximum advantage of this new ''open window'' of opportunity to attack us with all they have!
Mark my words today and see that it will happen! And we are making it happen with our own hands!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ARE YOU FROM ISRAEL ?
ל"ת
SOMEONE,
03/01/05 22:07
|
|
 |
120.
נמאס מהדמקטיטורה של שרון!!
צפצפ,
03/01/05 21:32
|
למה שהעם יסכין לרצונות שרון וממשלתו לאחר שרמסבדרכו כל סימן של דמוקרטיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''למה שהעם יסכין''
למה כובע,
03/01/05 23:10
|
איזו עברית נכונה ויפה. מתאימה לפטריוט חובש כיפה! ולגופו של ענין: העם ''יסכין'' למה שאתה ורבים כמוך הצבעתם בשביל שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
מתנחלים=עבריינים=מחבלים
ל"ת
אזרח,
03/01/05 21:27
|
|
 |
אחמד, שרון מסכסך יותר טוב ממך
ישראלי,
03/01/05 22:20
|
|
 |
118.
וגם לא אהגן על מגרשי יהודים
ל"ת
צפצפ,
03/01/05 21:27
|
|
 |
117.
להתנתק מיצהר
ל"ת
יי,
03/01/05 21:26
|
|
 |
116.
גם אני אסרב לגרש יהודים מביתם!
ל"ת
צפצפ,
03/01/05 21:24
|
|
 |
אז גם אתה מניאק
ש.כ,
יצהר,
03/01/05 23:31
|
|
 |
115.
טוב מאוד
גינגי,
03/01/05 21:20
|
נמאס לעשות מילואים בעבור כפויי טובה אילו.....
לא צריך לפנות מתנחלים שצה''ל יפנה מחנות שמירה ושהערבים יפנו את המתנחלים...ירוצו מהר....ניפגש בת''א
נשיקות וחיבוקים....מתנחלים מתוקים שלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
המתנחלים == הרס החברה הישראלית
דני,
באר-שבע,
03/01/05 21:18
|
המתנחלים חוצים בכל פעם את הקווים האדומים שמבינים בין חברה לבין אנרכיה. מקומם לא בישראל ואיננו רוצים בכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
צבא לא ירה ....
בר ככבא,
03/01/05 21:17
|
על חלוצים יהודים היושבים על ארץ ישראל , כי הרומאים סולקו מזמן .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
ויש עוד במאגר הזה -
מורשת שרון,
03/01/05 21:09
|
בראיון אמר חבר הכנסת דאז אריאל שרון לחגי סגל כי ''כמי ששירת בצה''ל שנים רבות אני אומר שחייל חייב למלא פקודות ואם החייל מרגיש שהפקודה שניתנה לו היא בניגוד למצפונו, עליו באופן אישי, ואני מדגיש באופן אישי, להתייצב בפני מפקדו, להסביר לו זאת ולהיות מוכן לשאת בתוצאות, כפי שהיו דברים מעולם''.
עוד אמר שרון באותו ראיון כי הוא ''חושב שבכל נושא חציית הקווים האדומים, האחריות לכך היא בעצם על הממשלה, והיא חייבת למנוע מצבים של קווים אדומים. הממשלה הזו חייבת להבין שכשהיא מדברת על דמוקרטיה גם כאן יש סילוף גס. הדמוקרטיה, אסור לה שתהיה עריצות של רוב. אי אפשר לבצע כל דבר ובוודאי כאן כשמדובר בנושאים שיקבעו את גורלנו''. (ש)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
תתביישו לכם מתנחלים
קצין,
לא בהתנחלות,
03/01/05 21:08
|
בתור קצין שפיקד על חייליו למטרת שמירה על יישוב יצהר אני פונה אליכם המתנחלים (בפרט תושבי יצהר), תנו לצבא לבצע את העבודה שלו שכן התוצאה ההפוכה תוביל למאבקים הן בין יהודים ליהודים והן בין יהודים לערבים, מה שבטוח שמנצחים לא יצאו פה והכוונה היא למתנחלים. אל תפנו עורף למי שדאג והקריב את חייו למענכם!! בפינוי מדובר ברכוש בלבד ולא חיי אדם, תכנסו לפרופורציות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה דביל
ל"ת
אחד,
04/01/05 01:32
|
|
 |
110.
תנו לצה''ל לנצח
אורי,
03/01/05 21:05
|
|
 |
109.
למה לפנות ? צריך להתנתק וזהו !
אזרחית מן השורה,
03/01/05 21:04
|
שהערבים יפנו את המתנחלים. אחרי הכל זו תהיי טריטורייה שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
שרון קורע את העם ( הדגים )
אברי,
03/01/05 20:58
|
מה הוא חושב? יוציא את המים מהאקוריום והדגם ישבו בשקט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
אבו -מאזן לטיפולך
אזרח,
03/01/05 20:44
|
נשאיר לך ירושה קטנה ולא סימפטית בשטח, מצד שני, יחד עם החמאס שלך תוכל גם לטפל בהם.
למתנחלים, אל תתקשרו ואל תכתבו. ייקח לנו 5 דקות לשכוח מכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנו יודעים שאתה סייען אוייב
אבני,
03/01/05 22:24
|
|
 |
תתפלא
אזרח,
03/01/05 23:38
|
אני אזרח שעושה לא מעט מילואים אבל מבחינתי המתנחלים הם האויב הנוכחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
במדינה דמוקרטית הרוב קובע
ערן,
ניו יורק,
03/01/05 20:38
|
והחובה של המיעוט היא לקבל את מרות הרוב אבל לא כך הדבר, המיעוט בארץ מוכן לקחת את החוק לידיים אפילו אם זה בבחינת כפיית מרותו על הרוב. למצבים הרבים שאנחנו נתקלים בהם במהלך חיינו אין מדריך כתוב של מה צודק ומה לא או מה מותר ומה אסור ועל כן הגיוני להניח שאך ורק הרוב יודע מה טוב לו. הדברים הנ''ל נכונים גם במישור הגלובלי ומדינת ישראל היא מרכיב קטן בהיררכיה העולמית כך שהרוב במדינה הוא בעצם מיעוט בעולם הגדול ועל כן עלינו לקבל את מרות העולם הגדול בדיוק כמו שלא היתה לנו בעייה לקבל מהעולם הגדול את המדינה לפני 56 שנה. בכל אופן, כל הנסיונות המרדה וההסתה של הימין הקיצוני אינן מהוות סכנה קיומית למדינת ישראל היות והם עדיין בחזקת מיעוט אבל בשביל למנוע קרע בעם ולו הכי קטן או מלחמת אחים כמו שהם מאיימים אז יש כמה אפשרויות כמו פינוי המתנחלים על ידי הצבא האמריקאי או פינוי המתנחלים על ידי התנזים או אם לבחור בדרך פחות אלימה אז אני בטוח שאבו מאזן יסכים להעניק לאחינו המתנחלים אזרחות פלסטינאית, להפכם לאזרחים פלסטינאים מן השורה ובזאת הם יהפכו לעוד פזורה יהודית בגולה ויהיו בחזקת מיעוט. למה שהרוב יסכן את מיטב בניו ואת שלמות העם במרכאות בשביל קמצוץ שבחר להמשיך לחיות חיים חשוכים אם אפשר לתת לגויים לעשות לנו את העבודה בדומה למה שקרה בעיראק? ולכל מי שלא מסכים לחיות במדינה על פי מרות הרוב(מתנחלים הקשיבו) אז בשקט בשקט, בלי לשפוט מי צודק ומי לא, אתם פשוט יכולים לרדת מהארץ בדיוק כמו שאני עשיתי כי לא הסכמתי לקבל את מרות הרוב במדינת ישראל... שנה אזרחית טובה לכולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושרון ככ מפחד מהמיעוט הזה
רוב המיעוט,
03/01/05 22:25
|
|
 |
לערן מניו יורק
אילנה ג,
תל אביב,
03/01/05 21:25
|
1. במשאל עם שנערך בקרב בוחרי הליכוד הצביעו רוב בוחרי הליכוד נגד תוכנית ההתנתקות. שרון שנבחר על ידי בוחרי הליכוד על בסיס מצע הליכוד ולא על בסיס מצע מרץ הפר את אמון בוחריו והתעלם מתוצאות המשאל שדחה את תוכניתו. סקרים מהימנים שנעשו על ידי גורמים בלתי תלויים בממשלת שרון ובמיעוט הקיצוני-פשיסטי המובל על ידי קיצוני מפלגת העבודה ומרץ הראו ששני שלישים מהיהודי בארץ מתנגדים לתוכנית ההתנתקות של שרון-פרס. זו הסיבה ששרון מסרב לערוך משאל עם על תוכנית ההתנתקות משום שהוא יודע שתוכנית ההתנתקות שלו תדחה על ידי רוב מוחלט של העם היהודי היושב בציון.
2. יהודים החיים בארץ ישראל, ללא תלות בשליט ובסוג השלטון המתקיים בארץ ישראל בתקופה זו או אחרת, אינם חיים בגולה אלא בארץ ישראל. מדינת ישראל היא ישות פוליטית חילונית שבמקרה נמצאת פיזית על חלקי ארץ ישראל המערבית, אך אין בינה לבין ארץ האבות והעם היהודי דבר וחצי דבר. מבחינת היהודים החיים בארץ ישראל, דין החילונים-המתיוונים קשה בהרבה מדין הערבים-המוסלמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה מרות לא הסכמת לקבל
שאלה,
03/01/05 21:08
|
ימנית או שמאלנית ? (זה לא ברור מההתרפסות שלך כלפי הימין...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולהבדיל אלפי הבדלות
Avi Ecuador,
03/01/05 20:48
|
היטלר עלה לשלטון במשטר דמוקרטי ורוב תמך בו. חיילים שלו נשמעו לפקודות... כיהודי שהוא מיעוט איך אתה מרגיש? דרך אגב, ושוב להבדיל, מפלגתו של שרון לא נתנה לו תמיכה במשאל שהוא עשה והוא מבצע את מדינוית מצנע שנכשלה בבחירות. שרון פשוט השתלט על מפלגה כשהחלק בעם שבחר בו לא תומך במדיניותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You're demagogic
Eran,
NY,
03/01/05 21:36
|
You're forgetting the labor party, the minority in the Likud + the labor party is the majority of the people in Israel and not the small religious parties or the rebellers from the Likud who keep holding our goverment in the balls. And about Hitler, well you're right, he was elected in a completely legal procedure but the diffrences between today and then is that there are iron human rights rules which suppose to prevent such things to happen and even if someone in the future would be able to pass these rules then everybody would be responsible to the majority's choice like we've been paying the price of the occupation for the past 30 years.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
שמישהו יודיע לחאמס ש''יצהר'' ...
ל"ת
מוכן לפינוי,
03/01/05 20:33
|
|
 |
תודיע אתה סייען אוייב
ל"ת
מכבי,
03/01/05 22:26
|
|
 |
זה בסדר, הם בדרך
ל"ת
ברוך שפטרנו,
03/01/05 23:01
|
|
 |
104.
כל הכבוד למתיישבים
שמאלני לשעבר,
03/01/05 20:30
|
ביתו של אדם הוא הגבול האחרון - שרון יוצר קרע בעם וקרע בצה''ל ולכן אם המתנחלים יראו יד חזקה גירוש קטיף לא יקום ולא יהיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קום יקום הגירוש!!!
ל"ת
לילך,
03/01/05 20:51
|
|
 |
103.
צה''ל בורח מיצהר
ואני שמח,
03/01/05 20:30
|
שיצא משם רחוק, מאד רחוק. כמה שיותר רחוק. עד הקו הירוק אם אפשר. ואז... שהשם יעזור לתושבי יצהר!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק בישראל
עמנואל,
04/01/05 08:33
|
רק בישראל אחד שכמותך יכל בכלל לכתוב ככה ולהישאר!!! עם זה היה הפוך,אצל המדינות שלכם הייתה כבר מזמן יושב מול אחמד יאסין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה תיעוב יש בתגובה הזו
יהודי,
03/01/05 22:30
|
|
 |
צודק !
ל"ת
אני,
03/01/05 20:46
|
|
 |
צודק ב100%
ל"ת
יהודי,
04/01/05 07:39
|
|
 |
102.
מתנחל=קני
מתון,
03/01/05 20:19
|
אתם קנאים ,פנטיים !!!! אתם בגלל ה אי רציונליות , רק קנאות הורסים את הבית ה שלישי [מדינת ישראל של היום] את שני הבתים הקודמים הרסתם !!!
מתנחלים , סיקרים משוגעים אחרים... מה ההבדל
אתם מגינים על ישראל ? כן ? אז מה הקשר להתנחלות זו ו אוד רבות אחרות !!! זה רק הפגנת כוח ! רק כוח אתם מבינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
In the mean time,
Arie,
03/01/05 20:18
|
I'm sure we look great in the eyes of the world. Don't forget people (soldiers, settlers and commenters), we are now being watched by almost every government in the world to see how this idea of hitnatkut will help the peace process.
And I would say the hell with this peace, we want war! A big enough war that will once and for all settle this issue between us and the Arabs and the winner takes all!!!
We should never turn againt each other and certainly not because we want to be good to these bastards Arabs who started exploding in our lives and now brought us to the verge of a civil war where a brother needs to kill a brother just to satisfy the eyes that watching (the rest of the world)! That's not right!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
ל-90, אם ככה גם אתה לא אח שלי
אבי,
03/01/05 20:16
|
ומצדי שערביי יפו יפשטו על ביתך עם שחר ! מקובל עליך? ולידיעתך, ממשלות השמאל מימי אשכול ועד לימי רבין יישבו יהודים ונתנו להם רובים.
מסתבר שרבין נתן לכולם רובים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
קדימה שופלים קדימה דחפורים
קודי,
03/01/05 20:14
|
נצא אל הדרך לפנות קיצונים, לא נפחד ולא ניפול ברוחנו - רוב העם איתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב העם נגד הסמול הערבי!
ל"ת
חכה לבחירות,
03/01/05 20:40
|
|
 |
חכה אתה - לא עוד התנחלויות
ל"ת
אושרי,
04/01/05 09:22
|
|
 |
98.
antisemic artical
Swedish,
Sweden,
03/01/05 20:12
|
|
 |
97.
sattlements monsters and anima
ל"ת
shafoi,
03/01/05 19:59
|
|
 |
96.
כתבה שיקירית ומגמתית
ש,
יצהר,
03/01/05 19:58
|
כל הכתבה מעוותת וכתובה בצורה שיקירית ועובדות לא נכונות הכול למען להכפיש את תושבי יצהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להכפיש?
אזרח,
03/01/05 20:46
|
בעצם מדובר בחבורה צמחונית שזכויות אדם ודמוקרטיה הן נר לרגליה, לא? כל השמועות שמדובר בחבורה גזענית מופרעת כנראה לא נכונות, הרי ידוע שאזרחים רבים מנקבים גלגלים של רכבים צבאים וזורקים אבנים על חיילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
Understanding democracy
Shani,
03/01/05 19:41
|
These people do not understand the meaning of democracy. If they do not understand what it means and that they cannot respect the decision of their parlament house. We should just leave them there under the Palestinian authority.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
למתיישבים - הזהרו מפרובוקציה!
אנטישרון,
03/01/05 19:39
|
בקשה אחת יש לי אליכם.
אנא הזהרו מפרובוקטורים שירצו לשפוך דם כבר כעת.
מהלך כזה ישרת הטיב את חונטת הסמול בראשות משפחת שרון.
התלהטות בשלב כזה, יזומה ע''י הסמול באמצעות השב''כ ו/או צה''ל נועדה להרחיק אותי ושכמותי אנשי ימין מהמרכז מתמיכה בכם כבר בשלב זה.
הכוונה להשאירכם לבד בשלב המבחן.
לכן - צריך לבדוק הטיב מי מסית, מי מרים יד או רובה שחלילה לא נמצא חייל פצוע. לסמול לא יהיה אכפת לפצוע יהודי כדי לקיים את הבריחה המקודשת שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חונטת הסמול בראשות משפחת שרון
סמולן,
03/01/05 22:55
|
שרון סמולן. חיחיחיחי...
הצבעת בשבילו? שרת ''אריק מלך ישראל''? קפצת למזרקה מרוב שמחה? עכשו תאכל אותה ואנחנו הסמולנים האמיתיים נקפוץ למזרקה מרוב שמחה. תמיד ידענו עמוק בלב ששרון הוא אחד מאתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
שרון כשלת לך הבייתה
יוסי,
רחובות,
03/01/05 19:36
|
הבאת את העם למלחמת אחים. שא באחריות ולך הבייתה
נ.ב. אל תשכח לקחת איתך את עומרי אולמרט ומופז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
להגן על חיילינו מהאספסוף האלים
אורי,
03/01/05 19:35
|
למה לא להשתמש בחצציות, גז מדמיע, רימוני הלם, כדורי גומי, זרנוקי מים, אלות? חיי חיילנו ונפשם חשובים - שמרו עליהם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
שרון כופה עלינו מלחמת אזרחים
תקווה,
רעננה,
03/01/05 19:31
|
חייבים לסלק מהשלטון את משפחת שרון, פרס, ביילין וכל הדיקטטורים הפשיסטים תאווי ההון והשלטון שהשתלטו על הליכוד ועל מוקדי השלטון בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
מי נתן להם רובים???
nir,
תל אביב,
03/01/05 19:25
|
גם השאלה הזאת תעלה עוד מעט, כאשר המתנחלים יתחילו לירות בחיילים כוחנות הכיבוש מחלחלת. ותפסיקו לאיים במלחמת אחים, הם לא אחים שלי. אם כבר, אז מלחמת אזרחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לניר מתל אביב
עודד,
תל אביב,
03/01/05 21:49
|
אני תל אביבי כמוך, אך בהחלט לא אחיך. בשמחה ובהנאה ארסק את פרצופך ופרצופי חבריך השלום עכשיווניקים במלחמת האזרחים שתפרוץ בכל רחבי מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
עם ישראל הצביע נגד המתנחלים !!
ציונה,
ירושלים,
03/01/05 19:25
|
מתנחלים: עם ישראל הצביע נגדכם ברגליים !! חלום ארץ ישראל השלמה נכשל. אחרי 37 שנה אתם מיעוט של 2% מהמדינה, למרות התמיכות האדירות בכם. עם ישראל כבר מזמן יצא מהשטחים. כעת מוציאים גם אתכם כי אתם מכשול להיפרדות מ4 מיליון פלסטינים בשטחים. לעם ישראל נמאס להקריב את מיטב בניו ובנותיו בגללכם. לטובתכם, תתחילו להתעורר. החלום נגמר !
תשועת השם כהרף עין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציונה לכי לפנטז במקום אחר!!!
ברוך ו,
ירושלים,
03/01/05 21:56
|
1. שני שלישים מהעם היהודי במדינת ישראל מתנגדים לתוכנית ההתנתקות של שרון.
2. ביש''ע יש כ-3 מליון ערבים ובתוך שטחי מדינת ישראל יש 1.2 מליון ערבים.
3. המתנגדים להתיישבות היהודית בארץ ישראל הם החילונים-מתיוונים, שמבחינתם מדינת ישראל איננה מדינה יהודית אלא מדינה חילונית המנוהלת על ידי חילונים שהשתלטו על מרכזי ההון והשלטון המוצצים לכל האזרחים האחרים את הדם.
4. תשועת השם בוא תבוא לעם ישראל החיי בארץ ישראל וירושלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברוך לכך לפנטז במקום אחר!!!
מתון,
04/01/05 15:08
|
ברוך לכך לפנטז במקום אחר!!!
1. רוב העם בעד יצא מהשטחים ונגד ה התנחלות המטורפת ה זו מאיפו ה סכרים שלך ? עבודה ביתית ?!
2. אז פחות -3 מליון ערבים יותר טוב וזה -3 מליון נגד קמצוץ קטן של יהודים באזור
3. עם מדברים על ''מתיוונים '' אז התומכים בהתיישבות הם קנאים שהורסים את ארצנו כמו ש הרסו אותה בכל ההיסטוריה היהודית ו ציני לא שווה מתיוון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סטטיסיטקה מרשימה!
ירושלמי,
03/01/05 22:57
|
|
 |
88.
לא לירות! לעזוב אותם לנפשם
זהר,
חו''ל,
03/01/05 19:23
|
לצאת מישם ולהוציא את אחרון החיילים משם. שילחנו את המלחמות שלהם לבד מול הפלשתינאים. ויפה שעה אחת קודם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בידיוק כך ,אבל הם מניפולטורים
Anna,
03/01/05 19:40
|
הם יתחילו לייל שמשאירים אותם בשואה. אולי הפעם יענדו מגן דוד כתום זוהר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I agree. Leave them there
erez,
03/01/05 20:59
|
|
 |
87.
אסור לוותר על ארץ ישראל לעשיו
משה,
נגב,
03/01/05 19:22
|
אנו היהודים מוותרים על חלקי ארץ ישראל בגלל קטנות רוח וחוסר ערכים ואידיאולוגיה והולכים לחפש עצמנו במזרח הרחוק כשעשיו העצבני חומד את ארצנו ורוצה לקחת אותה מידינו, תתעוררו יהודים ישנים ועשיו יש כמה וכמה מדינות ולא מספיק לו,תיתן לו אצבע יקח את כל היד ''ידו בכל ויד כל בו'' כמו שנאמר עליו בספר בראשית.עורו עורו ישנים ארצנו לא נמצאת במזרח הרחוק,רק אחינו ביו''ש ועזה הם האמיצים ויודעים מיהו עשיו ומהי מטרתו בתקווה שתתעוררו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסמכו על האלוהים ולא על צה''ל
ללא מילים,
ארץ אבות,
03/01/05 21:08
|
סמכתם עליו גם בשנים 1933 1944 אין לי מה להוסיף, תוסיפו אתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש מילים
דדי,
03/01/05 21:52
|
|
 |
עד מתי נחייה בספר שבראשית?
אדם,
03/01/05 19:42
|
|
 |
86.
מפרי חוק
חליל,
03/01/05 19:19
|
צריך לחנך את המתנחלים האלה שלוקחים את החוק לידיים ולעבור במידת הצורך לאש חיה. אני בטוח שלאחר פציעה או הרג של אחד או שניים הבלגן ייפסק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
השמאל צדק שרון רוצח
ל"ת
אבי,
תל אביב,
03/01/05 19:19
|
|
 |
84.
שמי שמתפרע יקבל חמישים אחוז פי
הענק הלוחש(מיל',
תל אביב,
03/01/05 19:14
|
מי שמתפרע יקבל חמישים אחוז פיצויים. מי שנתפס מתפרע בשנית לא יקבל כלום. נעצרת? יידת אבנים בחיילים? ניסית לחטוף נשק? לא תקבל פיצויים. הכי פשוט והכי אפקטיבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפתוח את מחנה קציעות בנגב?
ל"ת
שושי,
03/01/05 19:34
|
|
 |
83.
החייל הזה לא שייך לצבא שלי
צפצפ,
03/01/05 19:14
|
|
 |
מי? החייל שכמעט הרג יהודי?
ל"ת
לא מיצהר,
03/01/05 21:31
|
|
 |
תעזוב את המדינה - טוב בלעדיך
ל"ת
גורי,
03/01/05 19:33
|
|
 |
82.
גועל נפש מה שנעשה במדינתנו
מיואשת,
תלאביב,
03/01/05 19:10
|
מתנחלים יקרים, אתם לא תופסים איזה מלחמות יהודים אתם עושים פה. לכם לא אכפת מכלום, לא חיי חיילים, לא הכסף אלא רק מענין אותכם דבר אחד - רק משאתם רוצים בלי להתחשב במדינתנו. כמו ילד קטן שרוצה רק את הסוכריה שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
מדינה דמוקרטית. עאלק!!!
ל"ת
פלוני אלמוני,
03/01/05 19:09
|
|
 |
80.
למה צבא ההגנה לישראל מעורב?
סטודנט-להסטוריה,
03/01/05 19:08
|
למה הצבא צריך להיות מעורב במחלוקות פוליטיות וצבוריות בין האזרחים לשלטון. צבא ההגנה לישראל אינו צריך לשמש מכשיר שלטוני להפעלה נגד אזרחים. המכשיר הלגיטימי של שלטון דמוקרטי לאכוף החלטות דמוקרטיות היא המשטרה. כל שמוש אחר בחיילים שלא לצורכי הגנה (או התקפה על צבא אויב או סמי צבא) - מערער באופן יסודי ומוחלט את אושיות הדמוקרטיה ואת ההגדרה - צבא ההגנה - צבא העם.
מחר נשתמש בצבא לדיכוי הפגנות ומחרתיים לאסור אזרחים החשודים על השלטון. תיקצר היריעה, אך ההסטוריה המודרנית מלאה במקרים הרי בכי ואסון במדינות בהם גנרלים (פטריוטים ומסורים למדינתם) שהגיעו לשלטון השתמשו בצבא העם על מנת לבצע ולהשיג מטרות פנים - פוליטיות, שנצבעו בגוונים דמוקרטים ושהסתימו בערמות של גופות משוחות בדם ואזרחים שנעלמו (ראו אמריקה הלטינית, אפריקה ועוד).
אנא, אל תשתמשו בצבא ההגנה לישראל למטרות שאינם צבאיות ושאינם הגנה על כל אזרחי ישראל. ניתן לעשות פנוי עם ארגוני אכיפה אחרים, משטרתיים או פרטיים!
השמוש בצהל למטרות אלו תהיה בכיה לדורות. האדם אולי שוכח - ההסטוריה לא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
אני מתנדב לפנות מתנחלים
הענק הלוחש,
תל אביב,
03/01/05 19:07
|
רק בגלל הגועל נפש הזה. ליידות אבנים בחיילים?? להתנכל להם? לפנצ'ר להם גלגלים?? לחטוף נשקים?????? שינסו את זה עליי, הפושטקים, לא על איזה חייל בן 20. אני מתנדב לפינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מתנדב לפנות את הענק הלוחש
שמשון הגיבור,
רמת אביב,
03/01/05 21:59
|
וחבריו החילונים הרשעים משוללי המוסר מהעיר תל אביב ומשאר חלקי ארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני !!
ל"ת
מתון,
03/01/05 20:20
|
|
 |
לבריון
יאיר,
שערי תקווה,
03/01/05 20:09
|
תתבייש לך, אני לא מצדיק בכלל להרים יד על חיל או שוטר, רוב החיילים שגרים בשומרון משרתים ביחידות קרביות וכבר 4 שנים שהמשפחות שלהם חיים תחת אש... אסור לתת לצבא או למשטרה להתעסק בזה, אסור לפנות בכלל יהודים בארץ ישראל... אריק שרון שלצערי בחרתי בו מוביל את המדינה שלנו לאסון ומלחמת אחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מחכה לך יא ערבי!
ל"ת
תושב המרכז,
03/01/05 19:40
|
|
 |
עולי...
יוסי,
04/01/05 15:01
|
|
 |
78.
צה''ל - איפה כל האמצעים?
לילך,
03/01/05 19:04
|
למה לא להשתמש בחצציות, גז מדמיע, רימוני הלם, כדורי גומי, זרנוקי מים, אלות? חיי חיילנו ונפשם חשובים - שמרו עליהם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
לא מפחדים - קדימה מתפנים!!!
ל"ת
שי,
03/01/05 19:02
|
|
 |
76.
מתנחל טוב=מתנחל מתפנה
ל"ת
יורי,
03/01/05 19:01
|
|
 |
75.
אחיי המתיישבים ביהודה ושומרון!
אדיר וישניה,
צעירי העבודה,
03/01/05 18:54
|
אנא, בואו נכבד אחד את השני, נשמור על מאבק אידיואלוגי ולא נפנה אלימות יהודים כנגד יהודים. קדושת החיים צריכה להיות המובילה בכל מאבק בחייהם של העם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
יריית הפתיחה של מלחמת האזרחים
ברוך ו,
ירושלים,
03/01/05 18:54
|
האוכלוסיה ממוצא יהודי במדינת ישראל התפלגה והתפצלה מאז קום מדינת ישראל לשתי אוכלוסיות יריבות. האוכלוסיה היהודית מבקשת לחיות על פי דת ישראל ומורשתו בת אלפי השנים. לעומתה, האוכלוסיה החילונית מבקשת לחיות על פי דת חדשה שפתחה במשך מספר עשורים במהלך המאה העשרים. החילונים הצליחו להשתלט על כל מוסדות השלטון והכוח במדינת ישראל כולל הדרגים הפיקודיים הגבוהים בצבא ומבקשים להשליט בכוח הזרוע את פילוסופיית הדת החילונית שלהם על כלל היהודים החיים בארץ ישראל.
שתי אוכלוסיות אלה יושבות על חבית חומר נפץ העומדת להתפוצץ בקרוב ולייצר מלחמת אזרחים עקובה מדם שסופה יהיה רע ומר לחילונים וליהודים כאחד.
לאסון החילונים והיהודים החיים היום במדינת ישראל, השתלטה על השלטון משפחת אריאל שרון שאנשיה הינם נוכלים ערמומיים משוללי מוסר וערכים, רשעים בעלי תאוות שלטון ותאוות בצע חסרי מעצורים. משפחת שרון מלבה ברשעות שנאה וכעס בין האוכלוסיה החילונית לאוכלוסיה היהודית ומשתמשת בהם כמנוף לזריעת הרס וכיליון על העם היושב בציון.
אם עם ישראל חפץ בחיים בארץ ישראל, עליו לזרוק מייד מהשלטון את משפחת שרון וכל נספחיה, עוזריה ומסייעיה ולהעמידם לדין בגין פשעים כנגד העם היהודי וארצו. במקביל יש לשנות את שיטת הבחירות ושיטת המשטר במדינה ולאמץ את השיטה האמריקאית שייצרה שלטון דמוקרטי המוצלח ביותר בכל מדינות העולם העכשוויות. ללא שינוי שיטת הבחירות ושיטת המשטר בארץ לא יתקיים שלטון דמוקרטי במדינת ישראל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
מי יגן על שדרות,נלחמים ביהודים
והקאסם יורד,
03/01/05 18:52
|
אני תושב שדרות רוצה שצה''ל יגן עלי במקום להלחם במתנחלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
תוצאות של הסתה פרועה
יהודי,
03/01/05 18:50
|
כבר שנים מסיתים נגד המתנחלים כאילו היו חבורת מחבלים. דמם מותר, אלף אגדות לילה ולילה ושקרים שלא היו ולא נבראו נוחתים על ראשם. הם אשמים בכל דבר במדינה והשנאה כלפיהם מרקיעה שחקים. זוהי התוצאה של הסתה כולל מצידו של ראש הממשלה הנוכחי.
לכלבים יש כאן זכויות אבל לא למתנחלים. תסתכלו פעם על האמת לא על ההסתה של אמצעי התקשורת.
ו.. נכון יש כמה חוליגאנים , וצריך להשליך אותם לכלא אם זה מה שיקבע בית המשפט ,אבל ציבור המתנחלים הוא למעלה ממאתיים אלף. למה אתם שונאים אותנו כל כך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I hope that no one hate you
Arie,
03/01/05 19:32
|
I personally don't hate you or you and I believe that you are right and this is one of the worst moves ever done by any Israeli government.
Chazak Ve Ematz brothers and sisters. Just be strong.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
הצבא הזה אינו שלי!! זהו צבא
צפצפ,
03/01/05 18:49
|
|
 |
70.
MO: העם נימצא כאן בארץ לא בUSA
צפצפ,
03/01/05 18:47
|
|
 |
69.
המתנחלים
דתי,
ירושלים,
03/01/05 18:47
|
הם הסרטן של המדינה.. לא ציונים ולא בטיח...הם ממש כמו החמאס..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים בתל אביב
חילוני,
ת''א,
03/01/05 19:26
|
הם הסרטן של המדינה.. לא ציונים ולא בטיח...הם ממש כמו החמאס..
*הדברים נאמרו כדי לשמש מראה לנכתב למעלה- הדברים נאמרו בציניות*
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
ממשלת שרון בילבלה את החייל!!
צפצפ,
03/01/05 18:46
|
עד עכשיו עכשיו החיילים ירו על מחבלים היום הם יורים ביהודים. אני לא אשרת בצבא כזה!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
מתבייש בברוטאליות של החיילים
דני ג.,
רמת גן,
03/01/05 18:43
|
ממש לא יאומן איך שוטפים כאן לאט לאט את המוח של כל חיילי צה''ל אני, דני, קצין קרבי במילואים, לא אגיע למילואים הבאים בגלל הירי השערורייתי הזה וזה ללא כל קשר להתנתקות. נמאס!! רק מדינות מטורפות, לפני סופן, משסות את הצבא שלהם באזרחים שלהם על מנת לחפות על הכישלון במלחמה בטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''מסכנים''
מתון,
03/01/05 20:30
|
איך אפשר לפגוע ב פורעי חוק ?! זה לא יפה לנגוע ב פושעים ! מותר להרוס להם את חיינו .... אנרכיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
קודם הם הרסו את הפלשטינים
דרור,
מרכז,
03/01/05 18:38
|
עכשיו הם רוצים להרוס אותנו.להחדיר לנו את הפחד והטרור שהם (המיתנחלים)נתנו לעם הפלשטיני,אנשים בלי כבוד בלי אהבה לזולת אני לפעמים חושב אם הם באמת יהודים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
אז מה?
ואני ימני,
03/01/05 18:36
|
הגיע הזמן שמישהו יחנך את האוכלוסיה פורעת החוק הזו. לא מבין מה העיניין הגדול בלירות באויר כדי להתגונן מעברינים אלימים. חבל שלא משתמשים בגז מדמיע וזרנוקי מיים נגדם. המ מתלוננים שירו על יד ילדים - מי הביא את הילדים מתוך ידיעה שיהיה עימות אלים? אם כל זה שאני ימני בדעותי - אנחנו צריכים לשמור על החוק והדמוקרטיה - המתנחלים בהתנהגותם, הסירוב והאלימות יהרסו את המדינה הרבה לפני הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
מחיר ביצוע פקודה ב''ח בעליל!!!
יוסי,
הרצליה,
03/01/05 18:36
|
גועל נפש התנהגות החיילים, מי שמתייחס לאחיו כאויב שלא יתפלא אם הוא יקבל יחס זהה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
החייל איש גוש שלום
במימון אירופי,
03/01/05 18:33
|
|
 |
62.
תנו לצה''ל לנצח!!!
ל"ת
ישראלי,
03/01/05 18:30
|
|
 |
61.
מתנחלים נגד העם
mo,
U.S.A,
03/01/05 18:29
|
לא מדובר במתנחלים נגד הצבא מדובר בחלק מהמתנחלים נגד כל העםץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חילונים-מתיונים נגד העם היהודי
ל"ת
אילנה ג,
תל אביב,
03/01/05 21:27
|
|
 |
מי את שתדבר בשם היהדות????????
עדו,
04/01/05 11:06
|
נמאס מהיהריות שלכם . אתם לא יותר יהודים ולא יותר ציונים מכל שמאלן חילוני .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
I am surprized
erez,
03/01/05 18:23
|
|
 |
59.
HITLER WAS A JEW TOO
ל"ת
MEIR YAEIR,
U S A,
03/01/05 18:20
|
|
 |
מסתבר שכל העולם:יהודים.
ל"ת
רות המואביה,
03/01/05 18:39
|
|
 |
58.
חייל טיפש!!!!!!!!!!
ל"ת
מימי,
03/01/05 18:17
|
|
 |
57.
צריך צבא קטן וחכם: בתחבולות !
שוקו,
03/01/05 18:15
|
|
 |
56.
מתנחלים, אנא ממכם
יואל,
03/01/05 18:13
|
עשו את מה שצבא העם אומר לכם לעשות. אסור לכם להתעמת עם חיילינו הצעירים. זה עוד יביא לחורבן בית שני. אנא ממכם, בואו הבייתה, ונקבל אותכם בשמחה ובאהבה. אנא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
הלוואי והחילים באמת יתפנו משם!
ל"ת
אלון,
03/01/05 18:13
|
|
 |
54.
המתנחלים הם הסרטן של המדינה !
דינה גלעדי,
צפון,
03/01/05 18:11
|
|
 |
דינה גלעדי-הפושעת מהצפון לדין!
ל"ת
בתיה,
רחובות,
03/01/05 21:29
|
|
 |
גם אני סרטן!!
סרטן קטן,
03/01/05 18:47
|
כך גם חברים רבים כולל שמאלנים שנגד התנתקות חד צדדית.. ההסתה הצליחה.. מיטב חיילינו (המתנחלים שבהם) ועוד אנשים רבים וטובים הפכו לסרטן.. רק בחירות יצילו את הקרע הנורא שעומד ליפול עלינו.. הנסיון לניתוק המתנחלים מכלל ישראל לא ייצלח, לא לך ולא לתקשורת. די לדמגוגיה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די להתנחלויות ולטירוף !!!!!!!!
ל"ת
עדו,
04/01/05 11:04
|
|
 |
53.
אבל אין בעייה עם הוראות פתיחה.
שי,
03/01/05 18:10
|
אבל אין בעייה עם הוראות פתיחה באש, נכון ? מתנחלים צבועים ומגעילים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
זה מה שקורה כאשר שותפים מוח
ALEX,
03/01/05 18:09
|
לחיילים.
האם פינוי הזה חוקי? היא צוו של בית משפט? ואם כן למה צבא מפנה ןלא משטרה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
לירות כדי להרוג
זד,
תל אביב,
03/01/05 18:09
|
מי שמפריע לחייל במלוי תפקידו מי שמסכן את חיי החייל מי שמאיים באלימות על החייל
צריך להענש ואין זה משנה אם מדובר בערבי או ביהודי. אם הוא גם מסכן את החייל - על החייל לירות על מנת להרוג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשמך כן אתה - זד רשע יימח שמך
ל"ת
אילנה ג,
תל אביב,
03/01/05 21:32
|
|
 |
רק מי שמאיים על חייו של חייל
ל"ת
שרון,
03/01/05 18:43
|
|
 |
זה גם מה שאמרו בגרמניה, חלאה!
ל"ת
שמאל זו,
אנטישמיות,
03/01/05 18:32
|
|
 |
No. This is what Halutz says
ל"ת
erez,
03/01/05 21:02
|
|
 |
ימין = אלימות וסכנה לדמוקרטיה?
ל"ת
חיים,
03/01/05 19:04
|
|
 |
50.
המתנחלים לא משרתים בצבא
ל"ת
אריה פפר,
סביון,
03/01/05 18:06
|
|
 |
זה מה שיש לך ?
שי,
אשדוד,
03/01/05 18:22
|
זה מה שיש לך להגיד.טענה מגוככת ואף שקריתזה כמו שאני יגיד שכול תושבי סביון לא משרתים בצבאדבר שזה מגכך ולא נכון יש הרבה מתנחלים שמשרתים בצבא ואף ביחדות מובחרות.רק לא מזמןשמענו על נתונים אשר מראים שיש עליה חדה בגיוס לידות מומחרות בהיתנחלויות וירידה בקיבוצים אזגם תסביר לי אך יש הורים שכולים תושבי היתנחלויות שאיבדו ילדים חיליים?נ.ב אנילא תומך בסרבנות ואף מוקיעה אותה אך שאני מתנגד להינתקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקר, שקר ...
alex,
03/01/05 18:18
|
|
 |
כל בני הישיבות רק מתפללים כל ה
אלמונית,
חיפה,
03/01/05 19:25
|
הדתיים לא הולכים לצבא, כול היום מתפללים, אמהותיהם עובדות ומספקות להם כספים. המדינה נותנת להם כספי בטוח לאומי על הילדים שעשו. יה מתנחלים פרזיטים שכמותכם, עופו כבר מהמדינה הזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאלמונית
היהודי,
03/01/05 21:14
|
|
 |
49.
תקשורת בישראל...
someone,
03/01/05 18:04
|
|
 |
48.
טוב מאוד
יוסי,
03/01/05 18:00
|
הגיע הזמן שיבינו שאם הם יתנהגו באלימות הם יחטפו. אין שום דמוקרטיה בלזרוק אבנים, שמן ולחטוף נשק. אם הם לא רוצים את צהל אין בעיה. אני אשמח על כמה שפחות חיילים יהיו בשטחים בגלל חבורת המגעילים האלו. המתחלים צריכים להבין שנגמרה כלפיהם הסבלנות ואסור להם למשוך את החבל יותר מידי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
שרון, מלחמת אזרחים בגללך!!!!
יזהר המזהיר,
נווה זהר,
03/01/05 17:58
|
כל מה שעשית בעבר לא שווה פרוטה שחוקה. אם חלילה ישפך דם יהודי בידי יהודי, אתה לא תינקה מאחריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
של מתנחל או חייל? מה עדיף?????
ל"ת
*תוהה,
בוהה,
03/01/05 18:20
|
|
 |
46.
היכן הוראות פתיחה באש של צה''ל
ל"ת
מושיקו,
ק. מ .,
03/01/05 17:56
|
|
 |
45.
לפרק את המתנחלים עכשיו
גדי,
03/01/05 17:55
|
נמאס מהמפונקים הבכיינים האלה. אני מציע להשאיר אותם שם ללא פיצויים הם מתאימים לערבים - אותה רמה, אותה התנהגות ואותה מנטליות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפרק את החילונים מהרכוש שגנבו
ברוך ו,
ירושלים,
03/01/05 21:43
|
מהעם היהודי ולגרש אותם מארץ ישראל. הקיבוצים החילונים מצצו את כספי משלמי המסים בעשורים הראשונים לקום מדינת ישראל ואחר כך מכרו אדמות מדינה השייכות לכלל עם ישראל והתעשרו על חשבון כלנו. החילונים הצפון תל אביבים מוצצים את תקציב המדינה שבונה להם את התשתיות היקרות ביותר בארץ על חשבון כלל משלמי המסים הישראלים. המיעוט החילוני לאורך מישור החוף גזל מיליארדי דולרים מכספי משלמי המסים לצורך מימון בניית חומת האפרטהייד שתפריד בינו לבין הערבים והיהודים החיים ביהודה ושומרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
wow, complaint sounds familiar
gabi,
03/01/05 17:53
|
Substitue the word Palestinian for Jew and suddenly it's the same complaints all over again:
Two different accounts of who did what which caused the army to overreact and allegdly use excessive force. Suddenly the settlers think the army is not quite as humanitarian and is too trigger happy.
I suggest those parasitic settlers at least get a new PR company and find new ways to phrase their complaints against the army and not borrow it word-for-word from Palestinian complaints, which the settlers always mocked and said were bull.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
חייל פסיכופט!!!!
רקרק,
03/01/05 17:51
|
''זווית של 60 מעלות''...פעפעפעפע....אתם התקשורת דואגים להסית כל הזמן נגד ''המתנחלים'' ולבסוף זה יוצא החוצה. זבל של מדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד
ענת,
03/01/05 18:12
|
ורק כדי לאזן את התמונה - זה גם מה שקורה עם הפלסטינים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החייל צודק!! חטפו לו את הנשק!!
ישראל גלילות,
03/01/05 18:09
|
עם כל הכבוד למתנחלים, הם מתחילים לעבור את גבולות החוק וההיגיון. אחר כך שלא יתפלאו אם יקרו דברים הרבה יותר חמורים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשירו בנעמתי היית מרוצה,נכון?
אתה צבוע,
03/01/05 18:03
|
|
 |
42.
תנו לצה''ל לנצח את הטרור!
חיים,
דרום,
03/01/05 17:48
|
לפי הנוהל אם גורם עויין מנסה לחטוף לחייל את הנשק יש לבצע ירי לכוון הרגליים וכך החייל היה צריך לנהוג המתנחלים זרקו אבנים על החיילים כמו הפלסטינאים, וניסו לחטוף נשק, ואין סיבה שצה''ל ינהג בהם בצורה שונה. תנו לצה''ל לנצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
לפרק את מיליציות המתנחלים
אברי,
03/01/05 17:47
|
|
 |
ח
ח,
ח,
03/01/05 17:58
|
סתום את הפה הגדול שלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לעשות - אברי צודק...
ל"ת
אני,
03/01/05 19:21
|
|
 |
40.
העיקר דן חלוץ ישן בשקט
זה הכי חשוב,
03/01/05 17:47
|
חיי פלשתינאים הופכים לזולים = חיי מתנדבים בריטיים הופכים לזולים = חיי מפגינים נגד הגדר הופכים לזולים = חיי כתבי (צלמי) עיתונות הופכים לזולים = חיי מתנחלים הופכים לזולים = חיי כולנו הופכים לזולים
אבל העיקר שדן חלוץ ישן בשקט. האדם ערך עליון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היייי
הייי,
03/01/05 18:12
|
|
 |
דן חלוץ ישן בשקט
דברים זולים,
ופאתטיים,
03/01/05 17:59
|
בגלל שהוא מבצע את עבודתו כמו שצריך. אין מתאים לסגן רמטכ''ל מאדם שדואג למנוע מאזרחי מדינתו למות, גם אם זה אומר שכמה תומכי טרור מתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
בחירות חדשות
חרד מהבאות,
03/01/05 17:47
|
רק התנתקות בהסכמה (בטוח שבריחה ללא קבלת דבר בתמורה והפסקת הטרור הוא אכן רצון העם?) תחסוך את הטרוף ומחול הדמים שיבוא עלינו.. השמאל מתגלה כצמא דם בכל מה שנוגע ליהודים (אפרים סנה: לא חושש מכמה הרוגים בעת הפינוי...). פינוי בהסכמה לאחר בחירות או לחילופין מניעת ההתנתקות כתוצאה מבחירות יחסכו הרבה כסף ודם, בטח יותר ממחיר הבחירות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לא מאמינים לחיילים יותר
שרה,
03/01/05 17:43
|
עכשיו אני כבר לא מאמינה לכל הכיסויי----- של החיילים כמו שהם סיפרו סיפורים על מה שהיה עם וידוי ההריגה ככה הם ממציאים עלילות על המתנחלים, חבל שהם צריכים לבצע את העבודה הזו ולצאת שנואים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
בשמורות,כדי להעביר חיות,
Grzimek,
03/01/05 17:43
|
|
 |
36.
מזעזע!!!
נחמה,
צפון,
03/01/05 17:42
|
אני מקווה בשביל השקט הנפשי שלי שכל החיילים שהיו בפינוי לא יהודים...(דרוזים וכו'...) התמונות מזכירות לי תמונות שראיתי ממש לא מזמן ביום השואה ןהגבורה..... בושה לצה''ל שרואים אותם בכזה שפל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
פתרון פשוט מאוד..
עדי,
חיפה,
03/01/05 17:39
|
אין צורך בכל הבאלאגן הזה..
הפתרון הוא מאוד פשוט.. בתאריך המיועד להתנתקות צהל יוצא מרצועת עזה.. מי שרוצה להישאר.. בבקשה.. שיישאר ויישמור שם על עצמו. נראה כמה זמן הם יישארו שם... אני מהמר על פחות מ24 שעות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק עדי 100% !
לילך,
03/01/05 21:13
|
צריך התנתקות ולא פינוי. מי שרוצה שישאר תחת שלטון פלשתיני. למה לא ? הם היו תחת שלטון שלנו 36 שנה, עכשיו שהמתנחלים יהיו תחת שלטונם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפעם הגזמת
מוטי,
03/01/05 18:38
|
|
 |
היינו פה לפני צה''ל - והסתדרנו.
יהודי,
03/01/05 18:12
|
אז אם אתם רוצים - תצאו, וכמה שיותר מהר. יהודים חיו בארץ הרבה לפני ה''''ציונים'''' ומאז שאלו האחרונים הופיעו במזה''ת רק בלאגן הם עשו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הסתדרתם בכלל
מישהו,
04/01/05 14:44
|
לא ,לא הסתדרתם ! הייתם פו 15-5 אלף איש למי בכלל היה אכפת שאתם פו ?! ה בדויים פרעו בכם הערבים לא ממש רעו אתכם ממטר אוכלוסייה סוג שני ! עם מסים כבדים ו גזרות מיוחדות
ומה היה לכם פו ?! כלכלה ? הגנה? חינוך ? כלום רק ספר תורה נתתם ל ה' לשמור אלכם וגם הוא לא ממש אהב אתכם סבלתם קשות
הציונים הביא את המדינה ואת ההגה הראשונה נגד הפורעים בכם ''השומר'', ''ההגנה'' הביאו את הכלכלה את הכל אחרת אתם אוד הייתם חיים בעולם ה ''רביעי'' שלכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!
ל"ת
יוס,
03/01/05 19:11
|
|
 |
אתה צודק ב100%
לוחם שחם,
03/01/05 18:43
|
כן אבל אים הצבא יצא ותשארו לבד תחזרו לגבולות הקבע ישר לסופר כבשר טחון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מעריבת תשמרו בבקשה את הכתבה
השכל הישר,
03/01/05 17:38
|
לבי אומר לי שיהיו עוד ימים שנצטרך אותה כאות וכעדות . . .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
Leave them alone with their
Oron,DC,
03/01/05 17:38
|
|
 |
32.
אני חושש שאלו...
ארז,
03/01/05 17:33
|
היריות הראשונות במלחמת האזרחים שאליה גוררים אותנו שרון והשמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מתנחלים
אילן,
לונדון,
03/01/05 17:31
|
די להכתיב למדינה שאתם חלק ממנה. קבעה המדינה, צאו וגמרנו. אתם כופים על החיילים לעשות דברים שהם לא רוצים. יש בית משפט ודרכו אתם צריכים להילחם. החיילים שבגנותם אתם מדברים עכשיו אם אלה שמגינים עליכם יום ולילה.הפתרון לשלום הוא כזה שאתם המתנחלים צריכים לעזוב וזהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יתר העם- בקשה גם אליכם
דתיה!,
03/01/05 18:30
|
בבקשה אל תכעסו על המתנחלים. תבינו אותם. זה חשוב להם. אפילו מאוד. הם נאבקים על הבית שלהם (וגם שלכם..)! אנחנו צריכים ל-ה-ר-ב-ו-ת אהבה אחד לשני, למרות חילוקי הדעות הרבים בימים אלה, אחרת לא ירחק היום בו תתגשם הנבואה הרעה, ואני בטוחה שאף אחד לא רוצה שזה יקרה. אל תשנאו את המתנחלים, ולא את החרדים, ולא את השמאלנים, דתיים, ימניים, קיצוניים. ת-א-ה-ב-ו-!-!-!..... כי כולנו אחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק אבל...
מתון,
03/01/05 20:45
|
''הם נאבקים על הבית שלהם (וגם שלכם..)!''
טוב זה אני לא מסכים וזה לא ממש בית שלהם ... שיהיה להם בית אתה יודע אפילו התנחלות אחד או שניים אבל זה אוד שני בנים על גבע מבודדת ש תשקיף על כפר ערבי כדי להפגין כוח
ב כל מקרא הלווי שכולם ידברו כך :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את חזק באקסטזי!!
ל"ת
לדתיה,
תל אביב,
03/01/05 19:20
|
|
 |
תעברו דירה ויהיה בסדר
חיפאי,
03/01/05 18:48
|
גם אני עברתי בישראל דירה מכרמיאל לחיפה ושומו שמיים לא קרה מאומה, והמשיח...לא היגיע ואלוהים לא כעס עלי, עובדה אני חי וגולש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אידיוט
ל"ת
אילן,
03/01/05 18:30
|
|
 |
בקשה למתנחלים
דתיה!,
03/01/05 18:24
|
בבקשה אל תאבקו עם הצבא בכזו אלימות. שלא נראה תמונות כאלה! המאבק על א''י חשוב עד שמגיעים לנקודה בה יהודי מרים ידיים על יהודי אחר, ולשם אסור לנו להגיע! עד הפינויים (כולל של גוש קטיף) צריך להאבק במלוא המרץ, אולם ברגע שאין יותר בררה צריך להתפנות מרצון, ולו רק כדי למנוע מלחמת אחים וקרע גדול יותר ממה שיש כבר בעם. אנא מכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!.........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשאר שם, לונדון לא מחכה לנו.
מתנחל תותח,
03/01/05 17:52
|
אנחנו מוכנים לשלוח אליך את כל חבריך מגוש שלום ומעזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תותח
אני,
03/01/05 19:23
|
You have balls, we can see how large when the time will come...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Start Packing.
Avi,
USA,
03/01/05 19:09
|
we will stay out of israel. we are where we are because of you and your friends , we will stay out of israel , but revenge had come , START PACKING
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
זה מה ששרון רצה, זה מה שקיבל!
אריה,
03/01/05 17:31
|
האשם הוא במר שרון שהרבה אנשים טובים התריעו על העומד לקרות, וחזרו ודרשו משאל עם, אבל הגאווה והיהירות עלו למר שרון האב ומר שרון הבן לראש, והם מובילים את העם למלחמת אחים ה' ישמור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
באמת צריך לפנות את החיילים משם
ל"ת
אדיוטים,
03/01/05 17:30
|
|
 |
28.
מען לא נכון
הצנוע הידוע,
כנען,
03/01/05 17:28
|
הזעם של המתנחלים צריך להיות מופנה כלפי הממשלה, לא כלפי חיילים שממלאים את תפקידם. לו הייתי שם הייתי יורה בכל מי שמנסה לחטוף לי את הנשק או לגרום לנזק לרכוש צה''ל. החיילים אינם באים לשם כדי להכות ולפצוע, אבל נראה שהמתנחלים לא בוחלים באמצאים ויעשו את זה. זה ההבדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
פושעי אוסלו לדין!!!
שמון,
03/01/05 17:28
|
מי שתמך בייבוא של עשרות אלפי מחבלים מדופלמים ומסר להם כלי נשק הוא פושע אמיתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הורסי אוסלו לדין-עם המתנחלים
ל"ת
החוצפנים,
03/01/05 21:31
|
|
 |
חלמאים בע''מ
שפוי ציוני,
03/01/05 18:53
|
חלמאי, גם תאשים את הצבא שחפר מנהרות ברפיח וסיפק למחבלים אמל''ח, אפס את המח ויאלה לך לגבולות שפויים, כדי שהמדינה היחידה שלי לא תשתגיע ממשיחיים כמוכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
להעיף את החייל ומפקדו
רמב''ו,
גולן,
03/01/05 17:28
|
כאשר חייל יורה על ערבי כרמלה מנשה רוגשת ומתסיסה. מעניין איך תגיב כרמלה כעת ומה יגידו פיקודיה במטכ''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה עוד כלום
לא ימני,
03/01/05 18:12
|
חכו נעשה לכם כמו באלטלנה יהיו מרחצי דמים ההיסטוריה חוזרת, מי שמסרב פקודה בעת מלחמה דינו כבוגד ומי שפוגיע במפקד חטיבה ובריכבו הוא אויב ואויב יש להרוג, אנני פוחד ממלחמת אזרחים! אין לכם מה לחפש בגוש קטיף ובעזה, בני ישמור ויגן על שדרות בכל הכבוד, עזה זו לא המדינה הציונית יהודית שחלמנו עליה שנים ע''ח אבא ללוחם נעליים חומות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
למה רק לירות באוויר?
ישראלי,
03/01/05 17:27
|
אני מציע להשתמש בגז מדמיע ובכדורי גומי. פעם פעמיים, והמתנחלים ילמדו לקח. חוצפנים! נתתם למתנחלים רובים, ועכשיו אתם אוכלים אותה ובגדול!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOU GAVE ARABS GUNS
ALON,
04/01/05 04:40
|
YOU GAVE THE ENEMIES OF ISRAEL GUNS. FUCK MORESHET RABIN. I WOULDNT PISSSSSSS ON THAT DIRTY SONS OF A BITH GRAVE. PERES SHOULD HAVE BEEN THROWN IN PRISON TO ROT FOR THE REWST OF HIS MISSERABLE LIFE.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ח
ח,
ח,
03/01/05 18:01
|
|
 |
''אתה מציע'' שימשען הגיבער!!
צ'רקסי,
03/01/05 17:53
|
|
 |
חביבים שלי - רציתי להראות לכם
ישראלי,
03/01/05 18:30
|
שמטבעות הלשון נגד אוסלו - עובדים מצויין גם בכיוון ההפוך. בישלתם דייסות - עכשיו תאכלו. בתיאבון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מעניין מה היה קורה אם ערבי
אמיר,
תל אביב,
03/01/05 17:27
|
היה חוסם ג'יפ, או מנסה לחטוף נשק מחייל או מנסה לפנצ'ר ג'יפ ?
כמו שמתייחסים לחמאס ככה צריך להתייחס למתנחלים !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך בושה?
איש,
03/01/05 19:23
|
לנוג במתנחלים כפי שנוהגים בחמאס?! להזכירך המתנחלים הם לא אירגון טרור שמפוצץ אוטובוסים בת''א ובב''ש! המתנחלים מגנים עליך מפני החמאס! המתנחלים הם ''גדר ההפרדה'' החיה בינך לבין הערבים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים פוגעים בבטחוננו
ל"ת
לא לשמור עליהם,
03/01/05 21:33
|
|
 |
ח
ח,
ח,
03/01/05 18:04
|
נכון מאוד!!!!!!!!!!!!!!! אם היו תופסים ערבי היו נותנים לו חנינה ולמשפחתו מליונים של שקלים על ''''''חטאם''''''''!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Amir, you should be ashamed
Arie,
03/01/05 18:03
|
to be living in Israel! You are a disgrace to the Jewish nation!!! People like you should be transfered to hell and the sooner, the better!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
המפקד מצדיק את החייל?
הפרובוקטורים,
באים.,
03/01/05 17:26
|
צריך להעמיד גם את החייל וגם את המפקד. הוראות פתיחה באש קובעות שפתיחה באש, רק כשקיימת סכנת חיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
השמאל מסית לרצח אחים וזו התוצא
ל"ת
א,
03/01/05 17:24
|
|
 |
21.
תביאו את הצבא האמריקאי
ישראלי עייף,
03/01/05 17:23
|
פה בטוח לא תהיה סירוב פקודה אנחנו מסתבכים עם אנשים עקשנים שיוצרים לחץ על המדינה ועל הצבא הישראלי כאשר חיילנו נהרגים להגן על קומץ קטן של אנשים אפשר גם להביא צבא אחר סירוב פקודה ולהשתמש באלימות נגד שומרי החוק זה תקדים מסוכן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מרוב שכל כל אכפת לכם מהערבים
יהודיה גאה,
03/01/05 17:23
|
אתם משקיעים הרבה שנאה במתנחלים ועל זה אומרים כל המרחם על אכזרים סופו להתאכזר לרחמנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והמתנחלים הם הרחמנים?!?!?!?
ל"ת
רואה בקלפים,
03/01/05 18:15
|
|
 |
19.
אני מעריץ אותם
גידי,
רמת גן,
03/01/05 17:22
|
לא יודע למה אבל מעולם לא בקרתי בהתנחלות כלשהי, ובכל זאת אני מלא הערצה לאנשים האלה. אין ספק שאלה הם הדובדבן שבקצפת. אנשים אחד אחד, מלח הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה כמו
מישהו,
03/01/05 20:37
|
|
 |
18.
שישארו שם
יוסי,
03/01/05 17:20
|
אני לא מבין את המדינה יש לנו מספיק אוייבים מסביבנו ומסביב לעולם אז למה אנו צריכים את הבעיות עם המתנחלים תשאירו אותם לנפשם ותישרו קוו עם הגבול מי שירצה לצאת שיצא ומי שלא דמו בראשו אני בתור אב מסרב שבני יסכן את חייו עם הערבים ועם המתנחלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to the editor
menashe,
amsterdam,
04/01/05 00:15
|
why dont you publish my reaction? at least send me an e-mail, thanks. m
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הי צריך גם לפגוע בה
יהודי,
03/01/05 17:19
|
וונדליסטית עוכרת ישראל! לסגור אותם ואת הערבים בבקבוק ולפתוח אחרי שבוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100%
ל"ת
אני,
03/01/05 19:25
|
|
 |
מה ההשוואה??
מיכל,
03/01/05 17:42
|
|
 |
אתה אנטישמי
ל"ת
יהודי גאה,
03/01/05 17:27
|
|
 |
עלאק יהודי...
ל"ת
יהודי אמיתי,
03/01/05 17:26
|
|
 |
the FEAR FACTOR
avi,
usa,
03/01/05 17:24
|
you are correct , to pickle the snakes with the spiders
the middle east FEAR FACTOR !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל מסית לרצח
ל"ת
שימו לב,
03/01/05 17:23
|
|
 |
16.
צריך לבוא למתנחלים
מכבה אש.,
03/01/05 17:18
|
|
 |
חבל על המים
מוטי,
חיפה,
03/01/05 18:14
|
|
 |
רעיון טוב. רק שיהיו מים חמים.
ל"ת
נביא סבון,
ושמפו.,
03/01/05 17:34
|
|
 |
15.
הקנאים אסון למדינה ! די לטרור
ל"ת
יהודה,
03/01/05 17:17
|
|
 |
14.
500 Parsa 500 X Parsa
Bolivar,
03/01/05 17:17
|
that's how far the earth trembled when the pig stuck his nails in the Jerusalem wall during the Roman siege. In our days , the wall is our Army , & the pigs are the settlers and their leaders- the so called rabbis who afflict us all ! i
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אם חס וחלילה ישפך דם יהודי
אריה,
שיקגו,
03/01/05 17:16
|
זה יהיה בראשו של מי שנתן את ההוראות המטורפות !! יחד עם זה אסור שחיילים שהולכים למלא את ההוראות הבלתי חוקיות בעליל הללו ,לשאת נשק ותחמושת !!!!!!תארו לכם מצב שהצבא האמריקאי יצא עם נשק ותחמושת נגד אזרחים אמריקאיים !!! הנשיא והרמטכ''ל יעופו מכיסאם תוך שעות ספורות !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה רק על שמאלנים מותר לירות
נגב,
נגב,
03/01/05 17:52
|
להזכירך גם חיילים וגם שוטרים כבר ירו על הפגנות.... גיל נעמתי להזכיר לך.... ולא רק הוא... ולא נדבר על אזרחים ערבים.. דבר שני בארצות הברית בתקופת וויאטנם הרבהה יותר ממפגין אחד נהרג מאש חיילים ושוטרים בקמפוסים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה יעשו אם חמאסניקים
קריסטופר,
03/01/05 17:32
|
יתחילו לרות? אזרחי ארה''ב הם במדינה שלהם לא בקולוניה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are dead wrong!
Arie,
03/01/05 17:59
|
A very large number of the US population is living on a land that once belonged to Mexico! Not to mention the Indians!!! Go learn a bit of history before you say something stupid Christopher! And one more thing, what kind of a name is that, Christopher for a Jewish kid? You are most likely not Jewish and I can say that just by your name, moron!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You prick
me,
03/01/05 19:29
|
For an american, you are sticking your nose where it doesn't belong. Shut the fuck up and stay there, mind your own business and don't try to decide who is Jewish and who is not.
London.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Moron, the fact that I write
Arie,
03/01/05 23:18
|
|
 |
if you are not an israeli
ל"ת
don't you dare,
interfere,
03/01/05 22:20
|
|
 |
12.
סהרורים, חולי נפש!
יובל מחיפה,
03/01/05 17:15
|
אסור להפריע לחיילים בתפקידם ולא משנה מה הם עושים, לפנצ'ר גלגלים, לנסות לחטוף נשק, אני לא רואה שום שייכות לחולי הנפש האלה, הם לא אחים שלי, הם לא עם שלי, הם לא ''היהודים האמיתיים'', אני לא יודע אם יש כזה דבר, הם בטוח לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להחזיר את חיפה ותל אביב לערבים
בר כוכבא,
מצדה,
03/01/05 22:09
|
החילונים המתיוונים השתלטו על ערי הערבים, בנו שכונות חדשות סביב מרכזי אוכלוסיה ערבים והקיפו את הערבים בטבעת חנק. מן הצדק לפנות את החילונים השתלטנים מארץ ישראל ולהחזיר לערבים את שטחי המחייה שלהם. עדיף לחיות עם הערבים מאשר עם החילונים הזדים שחיסלו את מדינת היהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בסדר, גם אתה לא אח שלי.
ל"ת
מתנחל,
03/01/05 17:24
|
|
 |
Start Packing !!!
Avi,
usa,
03/01/05 17:59
|
|
 |
11.
התחלנו
אודי,
ירושלים,
03/01/05 17:13
|
|
 |
10.
שרון פועל בלי מעצורים.
דן,
סברה ושאתילה,
03/01/05 17:13
|
פעם, לפני שנים רבות, ערבים רצחו ערבים במחנות הפליטים שבאתי ביירות. יפי הנפש של ישראל, החל בשמעון פרס דרך יולי תמיר ואברום בורג, יצאו להפגנות נזעמות, ודרשו את ראשו של שר הבטחון. הם קיבלו. היום הם והוא נמצאים באותה סירה, אבל במקום שערבים הורגים ערבים, הם שולחים יהודים להרוג יהודים. אני מוכן לשים כסף שאיש בשמאל לא ידרוש הקמת ועדת חקירה. איש לא יזדעזע מהמעשה הנושא הזה. הם ייכנסו בחדווה לממשלה, כדי שגם הם יהיו שותפים לדבר הפשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דן חמוד מה אתה מציע
ישראלי עייף,
03/01/05 17:34
|
|
 |
אני אומר דין נצרים כדין ת''א
אריאל שרון,
03/01/05 19:12
|
אניאומר שיש שתי אפשרויות או להשאיר את ההתנחלויות נצרים ות''א או כפי שאתה רוצה לפנות את נצרים= לךפנות גם את ת''א
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
זה כלום
אילן,
03/01/05 17:12
|
|
 |
8.
חבל שהוא לא ירה!!!
בני,
תל אביב,
03/01/05 17:11
|
|
 |
פלסטיני, אתה עובד רק על עצמך
ל"ת
יהודי,
03/01/05 22:33
|
|
 |
אני רואה כאן הסתה לרצח!
עמ''י,
03/01/05 19:11
|
ולפי מה שאני מבין מדבריך כל מי שעובר על החוק צריך לירות בו! ומכייוון שהסתה לרצח היא עבירה על החוק ע''פ ההיגיון שלך צריך לירות בך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בני ההומו
שימי,
שרון,
03/01/05 18:15
|
תתבייש לך, אין בך טיפת ערך לחיי אדם, אז מה אם הם לא בדעות הפוליטיות שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל המתנחלים
אני,
03/01/05 19:35
|
חיילים נהרגים.
המציאות השתנתה רבותיי, נא להתאים את עצמכם אליה.
צאו מהשטחים הכבושים ותנו לעם השני לחיות בשקט.
למרות ששרון מרוצה מההיתנגדות של התמנחלים (כדי להראות בעולם שהוויתור אינו דבר פשוט) יש לבצע את ההתנתקות מהר ככל האפשר תוך כדי שמירה על כבודנו.
מצד שני, לאחר ההתנתקות, אם נתקל בתוקפנות מהצד הערבי, יש לנו את כל הסיבות המוצדקות להלחם בהם כמו במלחמה נורמאלית, אך מבלי לכבוש את השטח מחדש.
לסיכום, מתנחבלים יקרים, תתרגלו למציאות החדשה, תצאו משם עם כבוד אחרת אף אחד במדינה לא יכבד אתכם.
יום טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש לך!!!!
נעמה,
03/01/05 17:39
|
אני מתביישת שיש אנשים כמוך במדינה שמאחלים ליהודים למות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שלא***
רועי,
י-ם,
03/01/05 17:35
|
|
 |
מה קרה לך? אתה שפוי?
כפר סבא,
03/01/05 17:22
|
היית רוצה להרוג את המתנחל/מתנחלת שלא התנהגו כחוק? עד כדי כך אתה שונא אותם? למה? אז הם מפריעים לשלווה שלך ולשקט שלך. אבל בשביל זה להרוג אותם? תקשיב לעצמך! אל תאבד את צלם האנוש שבך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל מסית לרצח
ל"ת
ששון,
03/01/05 17:20
|
|
 |
מגעיל!
אילן,
03/01/05 17:17
|
יבוא יום בישראל שאנשים מסיתים כמוך לרצח יעמודו לדין. אין הבדל בינך לבין נאצי רק שתבין.
פושע מגעיל, בעעע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
להעמיד את החייל שפלט את הכדור
יהודי שפוי,
ישראל הקטנה,
03/01/05 17:09
|
לדין מיידי !!!! איך בכלל הולכים לנסות לעקור אחים יהודים עם נשק ותחמושת ?? להעמיד לדין גם את הקצינים שאחראים על החיילים !!! אסור שישפך דם יהודי בגלל השיגעונות של שרון והמאפיה שלו !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון,מי שמפנה צריך לבוא עם
דוקטור,
03/01/05 17:34
|
|
 |
איזה פלט? פרובוקטור!
ל"ת
שד,
03/01/05 17:30
|
|
 |
6.
ירית הפתיחה של מלחמת אחים
צה''ל,
ירה את,
03/01/05 17:08
|
ביצהר . יופי, תרשמו לעצמכם דף בהסטוריה. מגיע לכם צל''ש!!! עכשיו אתם שמחים? ממשלת שמאל צמאה לדם של מתנחלים! עליהום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
צריך להכריז על שטח צבאי סגור
עמיר,
חיפה,
03/01/05 17:08
|
על כל מאחז שרוצים לפנות וכל מי שנימצא שם דמו בראשו - הייתי יורה בהם בלי לשחוב פעמים.
היא ''רק'' רצתה לפנצ'ר את הג'פ - אה זה בסדר מיסכנה איך לא נתנו לה - חלאות אדם המתנחלים האלו.
חושבים שהם בעל הבית של המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה מגיע ליהודים מעמיר מחיפה
יהודיה,
03/01/05 21:34
|
באמת, אינם מכירים בכך שרק עמיר מחיפה וחבורתו השמאלנית הינם בעלי בית של מדינה! לירות בהם!!!
אתם לא בולשביקים. אתם הרבה יותר גרוע מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שהתחרפנת לגמרי
משה,
03/01/05 19:25
|
|
 |
אתה חולה נפש?
עמ''י,
03/01/05 19:09
|
לא ידעתי שבגהה יש מחשבים עם אינטרנט... לירות במפגין?! אתה בכלל יהודי?! אולי אתה בכלל אחמד שבא לסכסך ביננו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צבוע מגעיל***
רועי,
י-ם,
03/01/05 17:34
|
אם חייל היה יורה על ערבים שזורקים אבנים ובקבוקי תבערה,לבטח היית דורש להעמידו לדין,נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השתגעת? להרוג מתנחלים?
ישראלי מודהם,
03/01/05 17:30
|
|
 |
To the amazed Israeli,
Arie,
03/01/05 17:54
|
I'm like you, also amazed by the words that our friendly Amir is is saying. Is this the beginning of yet another anarchy in the Middle East (after Iraq)?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלאות אדם?
כפר סבא,
03/01/05 17:20
|
אתה באמת מתכוון לזה? הם לא כל כך חושבים כמוך, בגלל זה אתה מכנה אותם חלאת אדם? מקווה שתתעשת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
רק יד קשה ומעצרים מנהליים
ש.ז,
03/01/05 17:07
|
רק כך אפשר לאלף את החיות הפרועות האלה שרוצים להשליט את דעתם הקיצונית פאשיסטית על כלל העם. ככל שנקדים כך נמנע שפיכות דמים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אלטלנה 2005?
דן,
03/01/05 17:05
|
האם שוב השלטון משלח חיילים לירות באזרחים שלא מוצאים חן בעיניו? האם שרון ישכיל לעצור את הטירוף בזמן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אלטלנה המקורית היתה מוצדקת
ל"ת
אסי,
03/01/05 21:49
|
|
 |
שלא מוצאים חן =עבריינים
מתון,
03/01/05 20:34
|
|
 |
2.
עבריינים
יהודי,
ארץ ישראל,
03/01/05 17:05
|
אנו רואים בתמונה שוטרים בלא תגי זיהוי. יש לשופטם מיידית כדי להכניס סדר לפעולות המשטרה העבריינית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספיק עם הצביעות והדמגוגיה
עדו,
04/01/05 11:10
|
פתאום אתם שמים לב לזוטות כמו תגי זיהוי של שוטרים? ממתי החוק בכלל חשוב לכם? הרי אתם צריכים שיהיה חוק כדי שתוכלו לעבור עליו. אתם מסכנים את המשך קיומנו כמדינה. נמאס כבר מכם מתנחלים משוקצים, אתם לא יותר יהודים וציוניים מאף שמאלן חילוני שגר במרכז. המדינה יותר חשובה מהארץ, עופו משם כבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון. להתייחס אליהם כמתחזים
ל"ת
שמתי לב,
03/01/05 17:28
|
|
 |
1.
יורים ובוכים
יהודי,
ארץ ישראל,
03/01/05 17:03
|
החייל צריך להכנס למאסר מיידי. שימוש בלתי חוקי בנשק. מדוע חיילים בכלל מפנים אזרחים. אין זה תפקיד הצבא אלא המשטרה. תפקיד החיילים לאבטח מפני מחבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשעבר לוחם בחברון, ו..ימני
מגדוד גרניט,
03/01/05 18:17
|
|
 |
פעל כחוק
יוסי,
03/01/05 17:38
|
לידיעתך החייל אם בכלל הוא היורא ולא מתנחל אז הוא פעל כחוק בסכנת חיים אם יש זמן יורים באוויר ולאחר מכן בתוקף ואתה ממהר להכניס חייל לכלא שכל התקופה היפה בחייו הוא שומר על המתנחלים לפי דעתי החיילים צריכים לסרב להתעסק עם המתנחלים להשאיר אותם לנפשם ותראה איך הם ירוצו לקוו הירוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשקורת!!!!!
ליאור,
מרכז,
03/01/05 21:35
|
בניגוד אלייך המתנחלים הם אנשים עם אידיאלים שלא מוכרים את האמת שלהם,ולא משנה בשביל כמה כסף, במהלך השירות הצבאי שלי (קצין בשייטת) יצא לי להפגש הרבה פעמים עם אוכלוסיית המתנחלים,ואני שמח שיצא לי,המתנחלים הם אנשים מדהימים שמוותרים על הכל ואפילו על חייהם למען ערכים מקודשים,כן ,אותם ערכים מטופשים שבזכותם יש לך מדינה. ולך אין זכות להרצות לאף אחד על נהלי פתיחה באש (דרך אגב,המתנחלים לא צריכים את הנשק של החייל יש להם את הנשק שלהם ולכן ברור לי שטענת החייל שקרית לחלוטין) בכל אופן המתנחלים מוסרים את נפשם ושומרים עלייך! כן,עליך!!! שומרים את הגבול רחוק ממך,ואתה במקום להעריץ אותם, מלכלך על אוכלוסיה שלמה שאתה אפילו לא מכיר.
הגב לתגובה זו
|
|