 |
38.
משתפי פעולה עם האויב -
וגם בערל חשב,
אחרת -,
04/01/05 10:34
|
ברל נצנלסון שהגדיר אותם ''צרעת'' כתב: ''היש עם בעמים, אשר בניו הגיעו לסילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל יסוריו, הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות...? ''וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה לעצמו... עד כדי כך, שיראה את הגאולה בנאצים הפלשתינאים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
יש לקרא לעוזי כהן מיד להכריע !
ל"ת
צביקלך,
04/01/05 08:05
|
|
 |
36.
ניסוי כלים בתותח הקדוש
יגאל,
ירושלים,
04/01/05 07:53
|
הנה זה מתחיל פרובקציה של דיקטטורה חייל לחוץ ומתנחל פרוע והנה נורו שלוש יריות שניקו את קנה התותח הקדוש
כך נראה וזה עצוב כי זה מה שיעשו בגוש פרבוקציה קטנה והטבח יתחיל התותח הקדוש מכה שנית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש הבדל בין שני התותחים
אבי,
מרכז,
04/01/05 08:11
|
אילו ידעו אז שבסופו של דבר התותח יירה על אלטלנה - אולי לא היו מביאים אותה לחופי הארץ. היום מדובר בחבורה של פנאטים על גבול הטירוף שממש חושפים את החזה שלהם מול אותו תותח בידיעה ברורה שהם עלולים להיפגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, זו השיטה הטובה ביותר -
מדינה אוכלת,
טובי אזרחיה,
04/01/05 09:59
|
להיכנע לשלטון עריצות אבסולוטי! תהליך רכישת האניה והנשק שעליה החל זמן רב לפני שבן גוריון הכריז על הקמת המדינה ''שלו''! בהיות האניה בלב ים הגיעו אנשי בן גוריון והאצ''ל להסכם, לפיו רוב הנשק, להוציא עשרים אחוז, לטובת אנשי האצ''ל בירושלים הנצורה, יועבר לידי ה''הגנה''. בן גוריון שם פס על ההסכם. כדרכו של השמאל. כאשר יצחק גרינבוים פנה אליו בבקשה לא לירות על יהודים, ענה לו בן גוריון, שהוא חייב, כי יש על החוף אנשי או''ם, ואסור להם לחשוב שבן גוריון הביא נשק לארץ בעצם ימי ה''הפוגה'', עליהם לדעת שהדבר נעשה ע''י ה''פורשים''. ולכן היה כמובן מותר להפגיז את האניה על 900 הניצולים היהודים שהיו בה. יהודים, אתם חייבים לדעת - השמאל מסוגל לכל מעשה נבלה. ברור שהחייל ירה, כי הוא אכול שנאה. הוא עדיין לא העז לירות בראשיהם של המתנחלים, מחשש שאולי מדינת ישראל תעמיד אותו לדין. אך הוא אינו צריך לחשוש. לא אתפלא אם חייל כזה יקבל צל''ש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
חבורה של עבריינים
רס''ן מיל',
04/01/05 07:32
|
מי למה וכמה ירה החייל, זה ממש לא חשוב. מה שחשוב זאת הסיטואציה שהביאה את החייל להשתמש בנשקו. החיילים לא נמצאים שם בהתנדבות, הם מגוייסים מכוח החוק וחייבים להשמע לפקודות. המתנחלים הם העבריינים שהתרגלו שחוקים לא חלים עליהם. מורך לב, עצימת עיניים, הסכמים מתחת לשולחן, ותמיכה פוליטית מסבית לאורך שנים הכל בייחד וכל אחד לחוד, קבעו חוקים מיוחדים שמעולם לא נכתבו או חוקקו לפורעי חוק אלו. אז דיר באלק תעזבו את החייל כוונו למטרות הגבוהות יותר שהביאו את אותו חייל למצב בלתי אפשרי זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז דיר באלק - אני במקומך לא
בורג קטן,
בוש והיכלם!,
04/01/05 10:11
|
הייתי מצדיקה את הדמוקרטיה הנאצית ואת הברגים הקטנים ששימשו אותה! את הפעילות ברצועת עזה הפסיקו, למרות ירי המרגמות. אלה בסך הכל מרגמות הנורות על ''פורעי חוק'' השמאל הרדיקאלי. אבל היו המוני חיילים לביצוע חורבן. ששת המליונים לא היו מאמינים, שיהודים בארץ ישראל יצטרכו להילחם על ארצם מול אויב יהודי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה כתבת, רס''ן!
ל"ת
אבי,
מרכז,
04/01/05 08:07
|
|
 |
34.
במלחמת אחים נפלה יהודה, שרון
ממ,
04/01/05 07:09
|
החל את תהליך נפילת ישראל ואתמול היתה יריית הפתיחה. יש לקיים בחירות חדשות בטרם תהיה מלחמת שמאל בימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
OH CRAP
Chutzpan,
Toronto,
04/01/05 06:47
|
Forget left forget right, to anyone who blames the soldeir, how dare you. These boys protect them..They've lost friends etc, for these settlers, and now they pull guns out on them, and all of you are justyfing it..WHAT THE HELL IS WRONG WITH THIS COUNTRY....yes u have the right for a civil protest, not breaking the law...Do you want to destroy ISRAEL..IS THAT it...THEY wanted to shoot a oldier, how are they different then HAMAS....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מהר מהר!
תמיכה לחיילים!,
04/01/05 06:17
|
לתמוך בחיילים! צריך להמשיך ולפנות . ומהר!
המתנחלים יוצרים את המקרים האלו כדי להשיג דעת קהל. מהר מהר לפני שיהיה מאוחר. לפני שיגרמו להרבה אנשים בעלי הגיון בריא לשנות את דעתם בגלל חשש ממלחמת אחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
עדיין אפשר לעצור ...
אברי,
הרי יהודה,
04/01/05 06:12
|
לעצור את הפילוג. במקום להשתלח במתנחלים, עדיף שתעצור את שרון ! אל תגיד לא יכולתי !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
Double Standards
Sam,
Chicago,
04/01/05 06:00
|
Why the double standards???? If these were Arabs, the army would use necessary force. The (Right wing) Government has made a decision, these ''mitnachlim'' need to respect that. If they refuse, they should be treated just as any other one that breaks the law.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כול הכבוד לחיל
מירי,
לוס אנגליס,
04/01/05 04:17
|
כול הכבו לחיל חיילים תשמרו על עצמכם אני חושבת שהם צריכים לפנות את המקומות האלה הם מתנהגים כמו מחבלים אההה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גברת מירי היקרה
עצבן,
04/01/05 07:55
|
|
 |
28.
בני היקר החייל אני מבקש ממך...
דוד,
הרצליה,
04/01/05 02:48
|
אם תחוש סכנה ממתנחל או מתנחלת יהודים, או אם תחוש סכנה לחייך מידי פלסטינאי או פלסטינאית. אל תהסס להגן על עצמך בנשק. אל תהפוך אותי לאב שקול ושבור בשביל מטרה הזויה . אל תשכח בני את שביקשתי, אל תהסס, הגן על חייך באומץ. המטורפים לא חסים על חייך!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזק ואמץ
ל"ת
*,
04/01/05 07:10
|
|
 |
נפלא וגם נכון
ל"ת
גרשון,
חולון,
04/01/05 03:33
|
|
 |
27.
פעם הבאה גז מדמיע וגומי
חיים,
דרום,
04/01/05 02:43
|
איזה בזיון לצבא שחבורת פורעי חוק עושים מה שהם רוצים: זורקים אבנים על חיילים, מפנצ'רים ג'יפים, הורסים ציוד ומנסים לגנוב נשק צריך להתנהג עם הפושעים האלה כמו שנוהגים בהפגנות אלימות של הפלסטינים. צריך להשתמש בכדורי גומי, גז מדמיע ואמצעים לא קטלניים על מנת לפזר את הקהל העויין ולהשלים את המשימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים בהחלט
אבי, מרכז,
04/01/05 08:01
|
ואחרי שיישפך דם יהודי משני הצדדים יופעלו אמצעים שונים כנגד המתנחלים שכרגע לא נראים ''מתאימים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
חיילים חזקו ואימצו!!!
רון,
04/01/05 02:40
|
ותעשו את המוטל עליכם. ליבי אתכם בחוויות הקשות שאתם נאלצים לעבור, ואם המתנחלים לא מבינים שעליהם להתפנות יש לפנותם בדרך החוק. אין ברירה חברים, הגיע הזמן לשינוי, הגיע זמן שלום. אמן ואמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
שלום עכשיו = שלום למתנחלים
איציק,
04/01/05 02:08
|
שלום עכשיו נשמעים מתלהמים בימים האחרונים כנגד המתנחלים. אנשי שלום עכשיו אומרים להלחם במתנחלים ואני חשבתי ששלום עכשיו הם פצפיסטים. מזוייפים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום עכשיו לא פציפיסטים
שפיציק,
04/01/05 07:58
|
|
 |
24.
שלוש ארבע
הפליט,
נחר,
04/01/05 02:03
|
|
 |
23.
מתנחלים
צבי,
04/01/05 01:17
|
פעם שמרתי עליכם היום אני מתעב אתכם
יש החלטת ממשלה (ימנית) תכבדו אותה ותעשו משהו ציוני כמו לישב את הנגב
או שתהפכו לאויבינו בדיוק כמו הגיהד והחמאס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
חייל ירה...
חייל,
ישראל,
04/01/05 00:58
|
|
 |
21.
חבל שלא הותקף על ידי ערבים
שלמה,
04/01/05 00:56
|
כי אז הרי היתה מיד נפתחת חקירה כנגד היורה, ומסתמא היה נכנס לכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הודעה למתנחלים
שחר,
04/01/05 00:35
|
ע''פ התורה אלוהים מבטיח לכל אחד שיקפוץ לביקור אצלו 70 בתולות. שווה לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
He was about to murder a Jew
ran,
04/01/05 00:34
|
If he shot at the Jews and murdered someone, the whole country will be in flames
הגב לתגובה זו
|
|
 |
it isn't murder
venus,
04/01/05 06:14
|
אני לא מבינה מדוע המדינה מאפשרת להורים אמריקאים שרוצים להיפטר מהבנים המופרעים שלהם לשלוח אותם לארץ כדי לסכסך עלינו את עולמנו. שישארו בבית ויקבלו טיפול פסיכיאטרי על חשבון הוריהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Reality check
Ron,
Canada,
04/01/05 04:42
|
Self defence is not murder. It would be better if the settler who pulled the gun had shot the soldier? Maybe you were unaware that not only are the settlers jews, but also the soldiers. Now that you have this obviously new peice of information, does it change anything?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Dear Ran
To Ran,
04/01/05 03:47
|
So far only the fanatics from the right killed other Jews. You better think about that
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אולי אז כולם יבינו......
ל"ת
שרון,
04/01/05 00:31
|
|
 |
17.
מר אריק שרון רה''מ.
פנינה,
04/01/05 00:21
|
אנה תעצור לרגע . הבט ימין ושמאל, וראה למה אתה, שבעברך עשית בצבא כה רבות למען המדינה, וכעט באזרחות, שם בצמרת אתה הולך להרוס במו ידיך את מה שהיצלת, ולהפסיד את המדינה. אם במלחמת אחים, שתקרה על שימך, או בויתור על שטחי ארץ ישראל. לפי תאבונם של אויבנו. איפה לכל הרוחות חלו השינויים נגד נתינך? למה לא תצעד אט אט. תביט על הנעשה סביבך. ובמחשבה תחילה. וכדי להשקיט את רוחות הזעם של חלק מהעם. לך ללא פחד לבחירות כי ממשלתך ניצבת על פתחי פי פחת. או לך על מישאל עם. והרב יקבע. כי האמת צריכה להיאמר. נבחרת כי עמדת בראש הימין. אך השמאלת. וזה לא פייר.זה מרמז על (''בגידה'').
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
איפה בצלם?
ל"ת
צלם חתונות,
שמאלה מכאן,
04/01/05 00:20
|
|
 |
15.
בכל התמונות בכל האתרים
דוד,
נגב,
04/01/05 00:05
|
ראיתי מתנחלים סופגים מכות, עוד לא מצאתי תמונה של מתנחלים ''תוקפים'' חיילים. מעניין!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח הסתכלת במקומות לא נכונים
יורי,
04/01/05 01:47
|
כל הדיווחים והתמונות מראים מתנחלים מתפרעים ומכים חיילים שמתנהגים בסבלנות וסובלנות.
אני מקווה שהחיילים לא יתפרקו באיזה שלב מהפרובוקציות של המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
פסולי עדות
אזרח ישראל,
04/01/05 00:02
|
כבר נאמר שחרש שוטה וקטן פסולים לעדות. אם כך אין מי שיתן עדות נגד החיל. את החיל צריך להעמיד לדין על מורך לב בעת ביצוע משימה שכן אם יש סכנה לחייו עליו לירות על מנת לפגוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הזהרו מתושבים, ילדים חביבים
פרחיה,
03/01/05 23:57
|
לפלשתינים יש מחבלים ולנו - תושבים. שימו לב לדברי אחד התושבים הללו ששמו, כמה סימלי, בן השוחט. '' אז באו עוד תושבים לנסות למנוע ממנו, (מהחייל), לעצור את התושב'', (שלטענת צהל ניסה לחטוף נישקו של חייל). אז מהו ההבדל בין מחבלים לתושבים, שהרי אלו וגם אלו מסכנים את החיילים שלו היתה הילדה שנסתה לחבל ברכב הצבאי פלשתינית, ואפילו לולא עשתה זאת, היו מבצעים בה וידוא הריגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
המתנחלים רוצים מלחמת אחים!
ל"ת
אבי,
03/01/05 23:49
|
|
 |
11.
אליהו הנביא - זה יסתיים באסון
רן,
03/01/05 23:39
|
אנחנו מתקרבים בצעדי ענק לאסון לאומי - הרי בסוף חייל או מתנחל באמת יירו אחד על השני.
המתנחלים צריכים להתפנות בלי אלימות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך להיות נביא
מפוכח,
04/01/05 07:52
|
אפרים סנה אמר לאחרונה בצורה ברורה שעומד להיות עימות דמים עם המתנחלים, אבל אין ברירה כי חייבים לצאת מהרצועה. זו ה-סיבה בגללה העבודה נכנסת לממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון
.,
03/01/05 23:52
|
הכוונה שהצבא צריך להתפנות בלי אלימות. זאת משימה פוליטית ולא בטחונית - שהממשלה תעשה את העבודה במלוכלכת ותפסיק לשסות איש באחיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לא לשכוח את אחריות מופז
ליכודניק,
03/01/05 23:33
|
בזוועות האחרונות ועל זה הוא יישפט בוועדת החקירה העם לא אידיוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלומות באספמיה
מפוכח,
04/01/05 07:50
|
ספר לנו ליכודניק, מה שתית/עישנת לפני שכתבת את השטות הזאת? על מה אתה מקשקש? אם אתה חלק מהעם - אז יש בו גם אידיוטים, זה ברור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
חיילי צהל כל הכבוד
שי,
רחובות,
03/01/05 23:28
|
כל הכבוד לצהל חיזקו ואימצו אל תתנו למתנחלים להפחיד אתכם הם קטנים עליכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שי אתה דביל לך לטיפול
ל"ת
ירון,
רחובות,
04/01/05 00:53
|
|
 |
טול תרופה, מבין עיינך
ל"ת
*פסיכיאטר,
04/01/05 07:13
|
|
 |
8.
לפרק את הצנחנים
גולני,
03/01/05 23:28
|
שכבר מזמן איננה יחידה צהלית אלא סניף של שלום עכשיו תזכרו צהיכן הגיעו שוברי השתיקה למינהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין שכל אין דאגות
ל"ת
צנחן,
04/01/05 00:36
|
|
 |
7.
חבל שירה באוויר...
ל"ת
ארז,
03/01/05 23:23
|
|
 |
ארז אתה פחדן אמיתי אומלל
ל"ת
ירון,
רחובות,
04/01/05 00:54
|
|
 |
פעם הבאה נירה בך אחמד
ל"ת
פרקליטות,
03/01/05 23:49
|
|
 |
6.
השופט אהרון ברק קבע שאם חייל
השב''כ חוזר?,
03/01/05 23:18
|
חש בסכנה לחייו הוא צריך לברוח. גם הרמטכ''ל לשעבר ברק קבע כך. גם מופז ואלוף פיקוד הצפון דאז לוין. אז למה הוא ירה?בקיצור: ש-ק-ר-נ-י-ם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רעיון מצוין
רון,
קנדה,
04/01/05 04:47
|
צריך לברוך מאקדח. הרי ידוע שלא בעיה לרוץ יותר מהר מכדור. באיזה עולם אתה חי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
חייל שיורה על אחיו לא נוהג
ישראלי,
03/01/05 23:13
|
|
 |
נהפוך הוא ...
מילואימניק,
04/01/05 01:28
|
איש כת מתבדלת ותמהונית שמאיים על חייל צה''ל בנשק חם - בתוך איזור לחימה - צריך להיות מנוטרל במקום.
הפושטקים האנרכיסטיים שניסו להוריד את הגדר נורו (ובצדק) על ידי החיילים - ולכן אותו הדין עומד גם לגבי אנשי הכת המשיחית.
אדוני - חמוש שמהווה סכנה לחיילי צה''ל באיזור לחימה - לפי הוראות פתיחה באש - דינו אחד.
החייל פעל בצורה מקצועית שקולה ומדודה. כל הכבוד לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
צבא מטומטם שמתחיל מלחמת
יהודי,
03/01/05 23:12
|
|
 |
צודק אחי !
אזרח,
03/01/05 23:49
|
להחזיר את צה''ל לגבולות 67' (בתיקונים הכרחיים) ולתת למתנחלים להישאר בכל מקום שהם רוצים.
המדינה לא רוצה מהם כלום, ולא חייבת להם כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המדינה חייבת להם הרבה פצויים
ל"ת
הפליט,
רחוק,
04/01/05 07:48
|
|
 |
YES, YES! JUST LEAVE THEM
Yoram,
04/01/05 05:52
|
Let the settlers negotiate with the Palestinian Authority on their future status
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
השמאל מפורר את החברה בישראל
ל"ת
מקומי,
03/01/05 23:11
|
|
 |
אולי ימניים קיצונים עושים זאת?
אבי,
תל אביב,
04/01/05 11:09
|
קומץ המהלך עלינו אימים- ואולי באמת חשוב להראות שהם רק קומץ! לא להרתע להשתמש בנשק חם במקרה של סיכון חיים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אויב הוא אויב! מתנחל או מחבל!
אבי,
תל אביב,
03/01/05 23:02
|
הם שונאים אותנו בדיוק כמו מחבלי החמאס ויש להשתמש בנשק חם כנגד כל מי שמסכן חיים כולל פקודות פתיחה באש רציניות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים עם אבי
רונן,
04/01/05 02:48
|
לחיילים צריכה להיות הזכות להגן על עצמם בפני המתנחלים האלימים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!
אלון,
04/01/05 01:26
|
המתנחלים הם אירגון טרור לכל דבר והסתה או לא - על הזין שלי!!! המתנחלים האלה הורסים את המדינה וצריך לפנות אותם עם אותו מודל של כניסה לשטחי A
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא יהודים!!!למרות שיש להם
גיל,
04/01/05 08:21
|
כיפות על הראש.הם פושעים שיש להעמידם לדין.לחייב אותם בעלויות הנזק שהם גרמו והעיקר לעצור את הזרמת הכספים לשטחים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפחיד
שלמה,
04/01/05 00:54
|
מפחיד אותי שאנשים כמוך כותבים כך. אני מקוה כי רמות השנאה שלך לא יובילו אותך למעשים מטורפים. אני מציע למשטרה להורות למעריב לבדוק מי אתה, ולפקוח עליך עין. עדיף כך לפני שתממש את השנאה שלך ותהרוג איזה יהודי עם כיפה על הראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, השמאל הוא האויב האמיתי!
ל"ת
הם אלו שתומכים,
במחבלים,
04/01/05 00:32
|
|
 |
תגובה ל-2
דוד,
נגב,
04/01/05 00:21
|
|
 |
לא מסית ולא נעליים!!
מילואימניק,
04/01/05 01:19
|
אדון נכבד,
הוראות הפתיחה באש של האוגדה ברורות. ירי על מנת להרוג כאשר נשקפת סכנה מוחשית לחיי חיילים, או זיהוי ברור של חמוש. לא זכור לי שדיברו שם על דתו של החמוש.
אדוני, אדם חמוש, יהודי או לא יהודי, שמהווה סכנה מוחשית לחיי חיילים באזור לחימה - צריך להיות מנוטרל.
אז כמו שהמתנחלים אמרו פעם - תנו לצה''ל לנצח!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מתחילים לשנות גרסאות
יוחאי,
03/01/05 22:59
|
|
 |
החיל שקרן
חרטה,
ברטה,
04/01/05 04:26
|
בהתחלה אמר שרצו לחטוף ממנו את הנשק. עכשיו הוא אומר שכוונו או שלפו אליו אקדח. אז איפה זה ששלף למה הוא לא עצור? לחיל לא נשקפה סכנת חיים מילדות בנות 12 הוא סתם שמלאני מטומטם שונא מתנחלים שכרגיל לוקח את החוק לידיו . אפילו נאמר שחברים שלו רצו להרגיע אותו, והם לא פחדו מאקדח? הטיוח כתוב על הקיר. יש להעמידו לדין באותה מהירות שמעמידים לדין את החיל שקרא לסרב פקודה. אבל במדינה שלנו הדמוקרטית והנאורה קודם מטפלים בימין. לשמאל יש גב וחסינות מה לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאל ימין שמאל ישר שנינו לגהנום
ל"ת
*שמאלני,
בימין,
04/01/05 07:17
|
|