 |
101.
יהודי
מנחם,
מרכז הארץ,
05/01/05 23:22
|
עוד לא היה כזה דבר במשך כל ההיסטוריה שיהודי מגרש יהודים מהבית שלו ראינו את זה במשך כל הגלויות שאנשים שרצו למחות את היהודים ולא להשאיר מהם זכר הוציאו אותם מהבתים שלהם אם זה מגלות מצרים עד השואה שבה הוציאו יהודים בכח מהבית שלהם אז מה כאן בכלל השאלה האם מותר לסרב או לא לא צריך לדבר על זה בכלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
צל''ש לחייל!
ל"ת
אביב,
04/01/05 14:36
|
|
 |
החייל בחזקת בוגד משפט ראוה
משה,
פ'ת,
04/01/05 16:13
|
ולשפוט ל10 שנים בכלבושת עם עבודת פרך למען יראו ויראו ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוודאי שכוונתך לבוגדי אוסלו
רובי,
התנחלות ת''א,
04/01/05 16:35
|
אלפי יהודים נרצחו - ואף אחד לא מעמיד את הפושעים לדין! היידד לחייל הגיבור שעם שלם עומד מאחוריו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באוסלו ביקשו שלום ולא מלחמה
משה,
פ'ת,
04/01/05 17:19
|
אלפי יהודים נרצחו אתה צודק וכל זה מבית היוצר של המתנחלים אל לך לעודד מלחמת אחים ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביקשו שלום והביאו מלחמה
ל"ת
פרס,
04/01/05 18:24
|
|
 |
99.
ברור לכל שהשמאל עושה הכל כדי
גדי,
04/01/05 12:56
|
להביאש את המתנחלים ולהציגם כפורעי חוק למעשה השמאל מאוחד סביב משפ' שרון שיהיתה צריכה להיות מורשעת בעברות פליליות חמורות ומנצלת באי יושר את הקול שניתן לימין נגד פנוי ישובים יהודים למעשה שרון לוקח באי יושר את קולות הימין ומשתמש בהם כדי לקדם רעיון של השמאל ומיצנע אבל בסוף זה יתפוצץ לכם בפנים וכל האנרגיה שהשקעתם תוביל לעם שהוא יותר אמוני והוא ידחה אתכם השמאל מחוסר יושרכם והעוות הכוחני שמוביל שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
עדיף לשבת בכלא מאשר לגרש יהודי
ל"ת
tr,
04/01/05 11:45
|
|
 |
97.
חוסו על הטף
טלי,
יצהר,
04/01/05 09:53
|
בקשר לפינויים:לא מצא חן בעיני כמה כתבים רחמנים שמביאים ילדי ותינוקות להתנגד. נא ענו לי על השאלה הבאה: מה אמורים אותם תינוקות לעשות, כאשר באים לפנות את הבית שלהם?!?!?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקחת אותם לאימוץ המעצה לשלום ה
משה,
פ'ת,
04/01/05 16:17
|
ילד תתעוררו המתנחלים איבדו את השפויות ולא מסוגלים להורות ומסכנים את ילדהם אימוץ כפייתי עכשיו ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
שעת מבחן למערכת השיפוט הצבאית
יוזע,
04/01/05 09:44
|
לא תהיה הזדמנות נוספת להבהיר מה משמעות סירוב פקודה בצה''ל. אם החייל הזה, מסיבה זו או אחרת, ישפט בידי קצין שיפוט ולא בית דין, יענש ''קלות'', יהווה הדבר סמן ימני לשאר מחזיקים בדעה כשלו להפר את פקודות צה''ל... ואבדנו. אל לנו לשכוח את היחס הסלחני של ה''מערכת'' לסרבני השמאל כולל לטייסים. זה היה זרע הפורענות. מאסר של שנה הוא עונש הולם לסכנה הגלומה במעשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
אני תושב שדרות שצה''ל יגן עלי
תושב שדרות,
04/01/05 09:41
|
|
 |
94.
לשפוט את המורד הזה על בגידה.
ל"ת
שטולץ,
04/01/05 09:36
|
|
 |
לא זכור לי שדרשת ככה לשמאל
דוד,
05/01/05 16:09
|
כשאלה הובילו מסע המרדה המוני לסרוב שרות ב''שטחים''. פתאום כל התקשורת מתנפלת ברוע לב גלוי על הסרבנים? איפה הם היו כשהשמאל הוליך ברסנות? אני יודע איפה הם היו: פרסמו כתבות אוהדות ותומכות, קטעי יומן, ופרשנויות מצדיקות. אבל ימני קורא לסרוב? דורשים להשליך לכלא. איך אפשר להיות כל כך צבוע, שקרן ודו-פרצופי? לשמאל פיתרונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשפוט את האידיוט הזה על הכל
דני חג'ג',
יבנה,
04/01/05 09:57
|
|
 |
93.
מגיע לו צל''ש
משה ירושלמי,
04/01/05 09:26
|
הבחור גיבור לאומי. שכל חיילי צה''ל ילמדו ממנו ויסרבו פקודה לגירוש יהודים מעל אדמתם, שהיא פקודה בלתי חוקית בעליל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
כל הכבוד לחייל האמיץ!
יואב,
תל אביב,
04/01/05 09:20
|
יש גבול לכל חוצפה! כשצה''ל יורה בפינוי מאחז יש לומר: עד כאן! הממשלה ובוגי יעלון מנסים ללבות מלחמת אחים, ומתירים לירות במהלך פינוי אזרחים מבתיהם. יש לחקור את הרמטכ''ל על הירי המסוכן. כשאדם נמצא במקום ושומע ירי לעברו, הוא לא יכול להבין שמדובר ב''ירי אזהרה'', ומכאן קצרה הדרך למלחמת אחים. החייל היורה, המ''פ, המג''ד וגם הרמטכ''ל. כולם צריכים לתת דין וחשבון על הירי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
מרד וקריאה למרד בזמן מבצע
ספי,
04/01/05 09:17
|
אסור לשר הביטחון לאפשר שיפוט מהיר. הדבר הוא מהחמורים שיכולים לקרות בצבא. צריך להכניס אותו לפחות שנה בכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
אוי לכולם.
יוסי,
ארץ ישראל,
04/01/05 09:12
|
המתנחלים ושולחיהם פניטיים מבהילים. לא בוחלים באומה. אין ספק שעבורם זו טרגדיה. עם זאת הטירוף הזה יביא בסוף לכיאוס נוראי. מנהיגהיהם ממש לא בסדר . מסיתים ומדיחים . מלחמת אזרחים בדרך ( לא מלחמת אחים) . שכן אחי ם אמיתיים לא מגיעים לשליפת פגיונות. לצערי הרב הם ינצחו . תמיד פנטיות דתי מנצחת . בשם האלוהים, שגם אני מאמין בו ,נרצחו רבים . ראה ערך הסטוריה . ראה ערך גיהאד חמאס.( וחלילה מלהשוות). רק יד פלדה מלטפת יכולה לקטוע הטירוף באבו. מהרבנים הפנטיים עד טירוף איני מצפה לכלום . הם ורק הם יודעים מה רוצה האלוהים... אתם לא קולטים מה הולך להיות... האויב האמיתי היכן הוא ???!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
מסכן. הכל בגלל עכו''ם!
אלי,
נגב,
04/01/05 09:09
|
חייל שבוי בקסמם של כמרי עכו''ם הקוראים לעצמם רבנים. לשינאתם הגדולה ביותר נגד מדינת ישראל הם קוראים: יש בליבנו אהבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
כל הכבוד לו,סנונית, פורץ גדר
שבנא,
ירושלים,
04/01/05 09:01
|
בתי המשפט שבשליטת השמאל לא יצליחו להעמיד לדין את הרבבות שיבואו אחריו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
מגיע לחייל צלש. רבים עוד
מאיר,
נתניה,
04/01/05 08:58
|
ימשיכו בדרכו. שרון לא הולך למישאל עם והוא אשם בסרבנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
מרעילי בארות שמהם הם שותים .
גדעון,
04/01/05 08:53
|
אותם מתנחלים אשר מקשיבים לרבנים שלהם ולא למפקדיהם אשר גויסו לצבא דרך ישיבות שזוכות לתקציבים שמנים ועוד .צריך פשוט לפרק את ישיבות ההסדר ןלהפסיק לתמוך כספית בהם את סרבני הפקודה צריך להכניס לכלא כמו שהוכנסו הסרבנים משמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שותה מהבאר שלי!
דני באר,
באר שבע,
04/01/05 09:59
|
|
 |
85.
הדג מסריח מהראש
שששש,
גוש עציון,
04/01/05 08:35
|
|
 |
84.
מאמא כזאת יוצא בן נבל כזה
ל"ת
י.הלל,
חיפה,
04/01/05 08:22
|
|
 |
פשוט חוצפה מצד החייל-לא חוקי
אלמונית,
הרצליה,
04/01/05 08:34
|
צריך להעמיד לדין את החייל הזה. למה הוא הפר את החוק. תארו לכם חלוני מתחיל לסרב בישוב דתי - ואומר שלא מסכים עם ההתנחלויות...מה הדתיים האלה יעשו לו.....גועל נפש של מדינה. המתנחלים הופכים לחמאסנקים, לא אכפת להם מכל העם, ורק נותנים לערבים לצחוק עלינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
החיל הסרבן
דני,
פ''ת,
04/01/05 08:18
|
צריך להענש ולהיכנס לכלא לתקופה ממושכת ביותר למען יראו ויראו הבחור מסוכן ביותר לעם ולדמוקרטיה.
יש לעקור עשבים שוטיםמהשורש !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
הסרבנות מסוכנת - אך מובנת.
זולו,
04/01/05 08:13
|
השמאל ש''המציא'' את הסרבנות האידיאולוגית אינו צריך לשמש דוגמא לאנשים שא''י חשובה להם. השמאל איננו דוגמא לכלום שיש צורך לאמץ כערך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
צביעות!!!!!
יותם,
תל אביב,
04/01/05 07:50
|
אסור לבצע פקודה בלתי חוקית- וכמוה גירוש יהודים מביתם בישראל. (אני נגד גירוש של כל אדם מביתו) ולפיכך יש חובה!!! שלא לקיים פקודה כזו. כל הכבוד למסרבים- בעלי אומץ וגבורה! אני חילוני, תושב ת''א בן 26 ובוגר גדוד 890 של הצנחנים- אני תל אביבי אבל מבין ויודע שכל הקיום שלי בת''א ובכלל תלוי בקיום של המתיישבים בקטיף ובשומרון. שיח מוניס (רמת אביב) וסידנא עלי (הרצליה) לא שונות מנווה דקלים ןאריאל- תפסיקו להיות צבועים!!!!!!!! תתחילו לחשוב, ביושר!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
החייל היורה
יהודי,
ארץ ישראל,
04/01/05 07:46
|
מתי ישפטו את החייל שירה ואת החיילים שאיימו על אזרחים בנשק חם אתמול. האם טוהר הנשק כבר אינו קיים. איש מן התושבים לא סיכן חייל צה''ל, ולא היה מעלה על דעתו דבר כזה, והחיילים ידעו זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החייל היורה פעל כראוי
גיל אזולאי,
04/01/05 08:03
|
הוא חש שיש סכנה לחייל כשהותקף על ידי קבוצת מתנחלים. הטרוף שלהם כבר ידוע נוכח הפיגועים שהם ביצוע בצהל ובחיילים השומרים עליהם - ניתוק מים ופגיעה בכלי רכב מבצעיים. את החייל שפעל כנגד חבריו יש להעיף, לאחר ישיבה ממושכת בכלא, מהצבא בגין סרוב פקודה נוכח פני האויב. ומה שהיה שם זה אויב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילדה בת 12 סכנה לחיי חייל?
צור,
ירושלים,
04/01/05 08:42
|
החייל ירה כשילדה בת 12 ניסתה לנקב צמיג של ג'יפ. האם היה מדובר בסכנת חיים לחייל? והאם בגלל ילדה בת 12 כדאי לעבור קווים אדומים? הרי כעת המתנחלים בטוחים שחלק מחיילי צה''ל לא יהססו לירות בהם כשהם מוחים (אולי בצורה אקטיבית מדי) נגד פינויים מיישוביהם. מעבר לזה הרי בלחימה נגד הפלסטינאים יש צורך באישור מגבוה על פתיחה באש. איך ייתכן שחייל יירה בתוך אוכלוסיה ובה נשים וילדים ולא ייתן את הדין? בעוד שחייל אחר שרק היה נאמן לדרכו הפוליטית ולא סיכן חיי אדם כמו החייל היורה, נעצר מיד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הפלא - הכל בארץ פוליטיקה
ל"ת
ארז,
04/01/05 08:54
|
|
 |
79.
''הכינוי שלו בגדוד זה רעל''
גיל אזולאי,
04/01/05 07:27
|
אכן כינוי מתאים לחייל הסרבן המתפרע לא סתם רעל, רעל מסוכן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
כל הכבוד לחייל שלא ציית
חייל מיל,
04/01/05 06:55
|
לאן הגענו שבמדינת ישראל חוקרים את החייל שפועל למען עם ישראל וארץ ישראל ולא עושים דבר ומשקרים למען חייל שיורה על יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
אני רק מחכה להגיע לצבא
ל"ת
מתנחלים מסריחים,
04/01/05 06:48
|
|
 |
מה רע לך בכלא 4?
מ.כ. פעיל,
גוש קטיף,
04/01/05 09:02
|
אתה הרי יודע שכשתבוא לצבא האמיתי, לא לכלא העריקים, תקלל את האמא שלך ואת האבא שלך שעשו עלוקה כמוך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני מחכה לך... בוא.
סמל טירונים,
04/01/05 08:14
|
|
 |
רק שתיפול שערה מראש אחינו
אאא,
04/01/05 08:12
|
|
 |
76.
מפלצת הסרבנות
מודע למצב,
04/01/05 06:13
|
באם תדע התקשורת לשים סייג ותבלום את פיה-אולי יימוגו רעשי המפלצת הקמה עלינו לכלותנו.אינני מוצא מספיק מילות גנאי כנגד המתנחלים-הם הסרטן האמיתי בלב האומה. יש להתחיל בהתנתקות כבר עתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפלצת הסרבנות
גם מודע למצב,
04/01/05 09:00
|
Vשמאל הקיצוני המציא את הסרבנות והיה גאה בה. כשהימין משתמש בה אז פתאום זה לא חוקי. זה מגונה וזה יכול לערער את הדמוקרטיה ואת הצבא. כשהשמאל מפיץ מכתבי סרוב של קצינים או טייסים אז מתיחסים אל זה בעיתונות ובטלויזיה כאל משהו מאד לגיטימי ואינטליגנטי. כשהימין מעיז להביע את דעתו אז זה סרטן בלב האומה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה? איך ההתנתקות תעזור?
אור,
04/01/05 08:00
|
חוץ מססמא, יש מטרה? איך ההתנתקות תקרב, ולו בסנטימטר, את השלום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
No good
Benadam,
Norvegia,
04/01/05 05:06
|
No good What is this going to lead to A civil war
Dont mean to sound naive
But is there any democratic way to settle things that would be met by the standards of both sides
Worried for human lives Jewish and democartic values
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
יש יתרון אחד במה שהמתנחלים
עומר,
04/01/05 04:17
|
שכל העם שונא אותם וחושב שקודם צריך להתנתק מהם, אחרי זה מהפלסטינאים. תודה לכם מתנחלים יקרים. לפחות עזרתם לי. ניסיתי לשכנע שני חברים שיש בשימוש בדת כדי להרוס את העם ועכשיו בזכותכם הם אוהבים מאוד דתיים בהתנחלויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
חרדת עולמים
אייל,
04/01/05 04:03
|
אני מפחד,לא ממארב 48 שעות בסלוקי,לא מ''אלמנה שחורה'' בתוככי גבליה. פחד עמוק וחזק להתמודד עם בני עמי ,שונאים עיוורים שמוכנים לירות בחילי ובשוטרי המדינה היהודית היחידה. רק אני מתחיל להריח את הסוף? באמת לנסות להשיג דרכון אירופי? הרי יהודים כשרים חיו אלפים שנים בגולה,אולי הגיע הזמן לעוד סיבוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך לך לארץ אשכנז הבזוייה.
ל"ת
בנימין,
04/01/05 08:03
|
|
 |
לבנימין
אייל,
04/01/05 23:43
|
אשכנז היינו כינוי למושב ביבודים באירופה,בטח לא לשם התכוונת במושג בזויה. אני ממשפחה של כ11 דורות בים , ואני מאמין ששורשי אינם קצרים משלך עדין,לא אריים נשק לא עליך ולא על יהודי אחר,אם נועדנו למלחמת אחים.כנראה שלא מגיעה לנו מדינה, עדין לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי כדאי לך לקרוא ספר שיעזור
אוהב יהודים,
המדינה הקטנה,
04/01/05 05:29
|
יעזור לך מאד לקרוא את הספר : ''מאז ומקדם '' של ג'ואן פיטרס . אני בטוח שאם אכן תקרא , תבין הרבה יותר טוב משרון מה קורה ומה צריך לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
תחזיר את הכותל
ל"ת
גדי,
אוסטרליה,
04/01/05 03:02
|
|
 |
71.
לכל המגיבים באנגלית
אורי,
04/01/05 02:50
|
|
 |
And what about Boston?
joe,
boston,
05/01/05 18:59
|
Were is the messiah? Did you served in the army? I \don't think so אתה סתם חתיכת פלצן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
IDIOT !!!
R.K.,
Montreal,
04/01/05 04:25
|
If not for those ''English speaking'' - you would not have an economy.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא מבין
Avi Ecuador,
04/01/05 05:17
|
שעם ישראל במכונת הנשמה אמריקאית וחסר רק שינתקו את החמצן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Screw u
ל"ת
pal,
04/01/05 04:16
|
|
 |
WE ARE MOVING BACK
ALON,
04/01/05 04:13
|
WE ARE ALL MOVING BACK TO ERTZ ISRAEL. SEE YOU SOON.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
מתנתקים- וזוהי עובדה!!!!!!!!!!
מתנתקים וגמרנו!,
04/01/05 02:40
|
מתנחלים
האמת היא שאחרי קמפיין השואה המתועב שניהלתם כבר החלטתי שאין עם מי לדבר. פשוט הגעתי למסקנה שאתם לא ראויים לכל דו שיח עם יתר העם שהוא גם הרוב המוחלט. אבל בכל זאת- האם אתם מבינים למה אתם חותרים? האם אתם רוצים ליצור שתי מדינות לשני עמים, אבל לא ישראל ופלסטין אלא ישראל ויהודה שנית? תפנמימו כבר- אתם הולכים להתפנות, נקודה. זה מה שהחליטה ממשלת ישראל וזה יתבצע. עזה תחילה וברור לכולנו מה יהיה ההמשך. אז הבינו את המציאות! מ-ת-נ-ת-ק-י-ם!!!!!!!!!!!! וזוהי עובדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין ספק שאתה צודק...
טום,
חיפה,
04/01/05 07:15
|
ובאתי להגיד בדיוק את אותם דברים, אנחנו חיים בעולם מודרני בעל דמוקרטיזציה ואין ספק שאם ההחלטה על ההתנתקות עברה בממשלה שלנו, הממשלה שאנחנו בחרנו ונתנו לה את המנדטים בכך שהצבענו לכל מפלגה, אותה ממשלה קיבלה החלטה ואין לנו שום מקום להתווכח איתה, כנ''ל לגבי צה''ל, לכל הסרבנים שקןראים את זה, צה''ל זה מוסד! אין בו שום מקום לפוליטיקה ואף אחד לא שואל אותכם לדעתם, בעצם זה שהתגייסתם לקרבי לקחתם סיכון זה או אחר שאתם תיבחרו לפנות מהרצועה ואף אחד לא שואל אם זה לטעמכם האישי אז דיי להיות ''יפיי נפש'' ותתחילו לעשות מה שאומרים לכם כי אחרי הכל המדינה שלנו בידיים שלכם ואתם מפרקים לנו את ההגנה היחידה שלנו, את הצבא שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
he is a GOOD JEW
ל"ת
fellow jew,
04/01/05 02:07
|
|
 |
68.
להוציא להורג בעוון בגידה
שמאלן פטריוט,
04/01/05 02:03
|
כמו במלחמה והרי הימין כל הזמן טוען שאנחנו במלחמה. אז מה עושים במלחמה למי שיוצא כנגד צבאו שלו? משפט שדה והוצאה להורג בכיתת יורים. אין מדובר בסרבנות, סרבנות היא לגיטימית אך קריאה לסרבנות היא מרד- וכשהמורד לובש מדים דינו מיתה. מעריב לא יפרסם זאת אך לפחות שידעו עורכיו שיש חמומי מוח גם בצד השני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
מדוע כופים על אדם
רועי,
04/01/05 01:53
|
מדוע לכפות על אדם דבר דמנוגד לרחשי לבו מדוע לגרום לאדם יסורי מצפון ועוול על דבר שהוא אינו מאמין בו האם שירות בצה''ל כולל כפיפות חסרת רגשות לכל החלטה של דרג מדיני הכשור לשיקולים פוליטים אלו או אחרים. למות שאני נגד ההתנתקות מכבד אני את דעותיהם של אלו שבעד .
מדוע לא נעשה משאל עם עד היום בנושא הפינוי.
מדוע אנשי שלום עכשיו טוענים שרוב העם רוצה בפינוי כאשר במשאל הליכוד נבחר נגד הפינוי הלוא זהו רק מדגם מייצג לאמיתות הדבר שאל לנו לעשות פינוי אך זזהו לא הנושא.
חייל יקר אני גאה בך שלא נתת להחלטה מדינית שאינה משפיעה על בטחון המדינה לגרום לך ללכת נגד אחיך היהודים תפקידך להגן על המדינה מפני אויבינו מבחוץ ולא על אחיינו פנימה.
ולכל מי שיבוא וינסה לסתום לי את הפה אנא ממכם מנסיון העבר אם אין לכם משהו חכם לומר אל תגידו חבל על החשמל של המחשב שלכם ועל דף הרשת שיצטרך לצפות בחוסר טעם של ערבובית מילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
lazinok 90 yom
ל"ת
rini,
gaza strip,
04/01/05 01:49
|
|
 |
65.
מה קרה? הוא לא סירב במלחמה
גדי,
04/01/05 01:43
|
הוא לא סירב להלחם נגד אויב במלחמה אז מה התקשורת מנפחת את העניין. האם היה כאן סירוב פקודה בזמן קרב שעשו מזה כזה עניין, שיפוט מהיר ? הוא גר שם אז למה ציפתם ? האם חייל שגר ברמת אביב היה מסכים לפנות את רמת אביב ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
אם זה היה מהשמאל היתה התגיסות
איציק,
04/01/05 01:40
|
אם זה היה סירוב פקודה מהשמאל חלק מחברי הכנסת של השמאל היו מתגייסים לעזור לו או לפחות מסנגרים עליו. העניין הוא שבשני המקרים זה חמור אבל סירוב פקודה מהשמאל חמור שבעתיים כי זה לסרב להלחם נגד אויב. לדעתי לסרב להלחם נגד הטרור הרבה יותר חמור מלסרב לפנות קרוון מסכן. גם לסרב לפנות מאחז זה חמור אבל לא חמור כמו סרוב מהשמאל שזה נגד להלחם בטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
הצעה
אלון,
israhell,
04/01/05 01:22
|
להעביר את המתנחלים לפלוג'ה שבעירק, יש שם מספיק מקום ואולי כך גם מדינת ישראל תינצל מהנגע הרע הזה. מבחינתי אפשר להעביר גם את שאר העם הדפוק שלנו שעדיין מאמין בחלום הבלהות של ארץ ישראל השלמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מרחם עליך אחי
ל"ת
אריה פ''ת,
ישראל הקטנה,
04/01/05 05:33
|
|
 |
למה שלא תיתן דוגמה אישית?
ל"ת
עוד הצעה,
04/01/05 02:51
|
|
 |
62.
הייתי יוצאת עם חייל כמוהו -
סיון,
04/01/05 01:19
|
|
 |
מי יצא איתך יא מכוערת
ל"ת
החייל הסרבן,
04/01/05 07:23
|
|
 |
61.
אויב בתוכנו מקומו עם החמאס
ל"ת
צבי,
קו ירוק,
04/01/05 01:19
|
|
 |
60.
שהחיילים השמאלנים גם יסרבו
רותי,
04/01/05 01:13
|
לשרת בשטחים בהמוניהם. עכשיו זה כבר מותר. ואם מותר לחיילים הימנים לסרב ויש להם אפילו תמיכה פוליטית אז למה שהבנים שלנו ימותו בשטחים הכבושים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם כבר מסרבים
ירושלמי,
04/01/05 05:49
|
רק שבשמאל זה מותר. גם להשתמש בשואה מותר לשמאל. גם לקרוא להתגנדות לטרנספר מותר לשמאל. למגיב 69 מותר גם לקרוא להשתמש במשפט כדי להרוג יהודים, וזו לא נקראת הסתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
הכל בגלל יונס יו''ר בנק הממורג
מתנחלת,
האחוזה בהרצל,
04/01/05 01:11
|
בהתחלה מפטרים עובדים אח''כ יורים באוויר ומה יהיה הסוף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
גם בצבא יש עשבים שוטים...
חייל בצ.ה.ל,
ישראל,
04/01/05 01:01
|
|
 |
57.
יישר כוח לחייל !
טל,
04/01/05 00:32
|
|
 |
56.
בכל דתי יושב לו בפנים....
עדו,
04/01/05 00:31
|
איזה גולדשטיין קטן או יגאל עמיר שמחכה לצאת. לא ניתן לפאנטים להרוס את המפעל הציוני! מספיק עם ההתיפיפות וההתרפסות הפני המתנחלים. זה או הם- או המדינה- או הם או הציונות- או הם - או הדמוקרטיה- או הם או היהדות. המדינה יותר חשובה מהארץ! מטורפים נמאסתם!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדו 56, שמאלן קטן. מהיכן השמאל
Metziuty,
04/01/05 06:22
|
מקבל כספים כדי להלחם ביהודים... נכון צדקת, מהאירופים ומהערבים. לכן שמאלן קטן נחמד, לפני שאתה מדבר בשם המפעל הציוני, המדינה, הציונות הדמוקרטיה או היהדות... ספר לקוראים, מי מממן לשמאלנים את מלחתם ביהודים. וכשהדברים יהיו על השלחן ברורים, יש לך הרשות לדבר כמו כל השמאלנים... בשם הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדו 56, שמאלן קטן. מהיכן השמאל
Metziuty,
04/01/05 06:10
|
מקבל כספים כדי להלחם ביהודים... נכון צדקת, מהאירופים ומהערבים. לכן שמאלן קטן נחמד, לפני שאתה מדבר בשם המפעל הציוני, המדינה, הציונות הדמוקרטיה או היהדות... ספר לקוראים, מי מממן לשמאלנים את מלחתם ביהודים. וכשהדברים יהיו על השלחן ברורים, יש לך הרשות לדבר כמו כל השמאלנים... בשם הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
G-A-D-O-L A-T-A !!!
rani,
04/01/05 00:31
|
|
 |
54.
לא לפנות גרגיר עד לחתימת הסכם
שלום כולל.,
04/01/05 00:24
|
|
 |
לא רק שלא למדנו,
אור,
04/01/05 08:29
|
אנחנו מתעקשים לחזור שוב ושוב על אותה טעות, לקול מצהלות תמוהות של התקשורת על עוד ועוד אנשים משני הצדדים שהולכים למות בגלל הטעויות האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
כל החיילים לשבור שתיקה! עכשיו!
ל"ת
''שוברים שתיקה'',
04/01/05 00:22
|
|
 |
הכנסו ותחכימו
שרית,
04/01/05 06:49
|
מאמר ענק!!!!! לקרוא עד הסוף. השורה האחרונה היא היא הפאנץ ליין https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/11/ART/834/022.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
איך כולם חיילים, ואתם בבית ??
יעקב,
רעננה,
04/01/05 00:19
|
לכל ''החיילים הסדירים'' שכותבים כאן, תפסיקו לעבוד על כולנו. יום שני בערב היום, ואם הייתם חיילים סדירים אמיתיים וקרביים, הייתם עכשיו בשטח, מגנים על המולדת, ולא יושבים ומקשקשים בתגובות על האינטרנט. הפינוי הוא עובדה מוגמרת, הוא יקרה, וכמובן שתהיה סרבנות- אבל היא תהיה שולית וחסרת משמעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אני שואל
קובי,
04/01/05 00:16
|
איפה כל העם פה בתגובות - יודעים שלרוב נימעס מלשבת בעזה והרוב מבין שחייבים לצאת משם למען ישראל עם רוב יהודי.
משנגד ההתנתקות אוהב אדמה יותר מהמדינה - דפוק לגמרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
עולם הפוך
פרחיה,
04/01/05 00:05
|
אני ממש מבולבלת. במהלך פינוי מאחז לא חוקי ''יידו המתנחלים אבנים, שפכו שמן וכינו את הכוחות המפנים 'נאצים'.'' בהמשך הפגינו אותם מתנחלים מול הבסיס הצבאי בישוב, שנועד כנראה להגן עליהם ולולא היה שם גם הם לא יכלו לגור במקום, ואז שוב ''המתנחלים יידו אבנים על החיילים, ניקבו צמיגים של ג'יפים צבאיים - ותבעו לפנות את הבסיס הצבאי.'' החייל שהצטרף במדים למתנחלים שפגעו בחיילים מוגדר כ''חייל מצטיין וקיבל אף עיטור הצטיינות''. אז כנראה שבבית המשוגעים שלנו המאושפזים הם הנורמלים היחידים וכל הצוות המטפל יצא מדעתו. משוגעים, רדו מהגג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העיתונאי אמר אז זה נכון?
אפ,
04/01/05 01:58
|
יקירתי, היית שם בפינוי? את יודעת מה קרה שם?
כי למיטב ידיעתי הקרובה מאוד לשם, לא דובים ולא יער. המצאה עיתונאים הנעזרת בקצין שמאלני בצה''ל.
אבל כמובן, מה רע לשפוט אותנו? את כנראה מאוד אוהבת אותנו שכל דבר שמספרים עלינו ישר הוא הצדק בהתגלמותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
הייתי עושה אותו דבר, ישר כוח
ל"ת
חייל מילואים,
04/01/05 00:03
|
|
 |
48.
נמאס מהדיקטטורה השמאלנית!
ל"ת
אבי,
חלמיש,
04/01/05 00:03
|
|
 |
47.
בקרוב תגלו עליכם להעמיד לשיפוט
עם ישראל חי!,
04/01/05 00:02
|
|
 |
46.
שרון לא אמין
ארז,
03/01/05 23:43
|
פעם אומר לסרב לפקודה לא חוקית וכשזה לא מתאים לו הוא קורא לציית לפקודה לא חוקית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לא חוקי בפקודה טמבל?
ל"ת
שואל,
04/01/05 02:04
|
|
 |
קרא את 1 סתום
Avi Ecuador,
04/01/05 04:48
|
שרון לא אמין!!! גם השמאל אמרו זאת וועדת חקירה אפילו פסלה אותו לשרת במשהו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
מריונטות
טלי,
תל אביב,
03/01/05 23:41
|
חברים, המשחק מכור מראש! כבר בעת בריאת העולם נקבע שבתקופתינו, (לפני ביאת משיח)יהיו יהודים שינסו לערער על זכותינו לגור בארץ שהובטחה לנו עוד מששת ימי בראשית(!!!) ולמסור ל''פלשתינים המסכנים'' שמעולם(!) לא היו עם, ארץ שאף פעם לא היתה שלהם. יהודים יקרים; חבל, חבל, חבל! שאתם בוחרים להיות בצד של ''הרעים'' . יש לכם הזדמנות אחרונה לפני התגלות משיח, (שכבר נמצא כאן) לעבור לצד השני ולהכריז: ''ארץ ישראל שייכת לעם ישראל על פי תורת ישראל!''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
בואו, נעסוק בזהות שלנו.
זכריה מזרחי,
ראש העין,
03/01/05 23:40
|
מה כל הרעש הזה? נתחיל לעסוק בזהות שלנו ואז נתחיל להבין את עצמנן. פחות שינאה, רבותי! מזרחים, ספרדים, אשכנזים...זה הנושא שצריך לעסיק אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
גם אני אסרב!ישר כח
א,
מודיעין,
03/01/05 23:38
|
|
 |
42.
אחי אשכנזים, אל תריבו ביניכם..
ל"ת
מלח הארץ,
03/01/05 23:34
|
|
 |
אין שום קשרלאשכנזיםגזעני שכמוך
ל"ת
אלמונית,
הרצליה,
04/01/05 08:31
|
|
 |
41.
כל הכבוד לחייל האמיץ תפקידו רק
אורי,
03/01/05 23:31
|
להגן על המולדת רק לשם כך הוא גוייס והתאמן ולא לגרוש יהודים מבתיהם. אין כל זכות לאף אחד לשופטו על סרבנות פינוי= גירוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לשפוט אותו משפט ראווה מייד
משה,
פ'ת,
04/01/05 00:43
|
|
 |
40.
לא לשכוח את אחריות מופז
ליכודניק,
03/01/05 23:31
|
שמתחבא בגב של שרון צריך להיות ליכודניק מטומטם כדי לבחור מחר במופז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
אל תרא ואל תחת! כולנו איתך!
ל"ת
ירבו,
כמותך בישראל,
03/01/05 23:30
|
|
 |
38.
balagan.......
ל"ת
doron,
nyc,
03/01/05 23:22
|
|
 |
37.
YASHER KOACH to the REFUSNIK
ל"ת
jew,
03/01/05 23:19
|
|
 |
36.
אתה צדיק אתה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שיפמן,
03/01/05 23:14
|
לא לשפוט אותו לפני ששופטים את סרבני הגיוס הטייסים וכל מי שמסרב פקודה כולל סרבנות השמאל שמשום מה קיבלה לגטמציה דפלומטית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
תגובה
מתן,
אשדוד,
03/01/05 23:13
|
1-לשחרר את החייל! 2-אני משרת בגולני ואני לא יזרוק יהודי מהבית שלו ! 3-אני מעדיף לשבת בכלא !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
עשר שנות מאסר - לפי החוק
שומר חוק,
03/01/05 23:11
|
מתוך חוק השיפוט הצבאי תשט''ו:
''אויב:, לרבות פורעים מזויינים ומורדים מזויינים וכל מי שמשתתף בפעולה מזויינת נגד הצבא או נגד כוחות מזויינים הפועלים בשיתוף עם הצבא''
למי שלא הבין: אלה הם המתנחלים שהתפרעו ותקפו חיילים וציד צבאי.
''עזרה לאויב: חייל שעשה ביודעין מעשה העשוי לעזור לאויב או לסכן פעולה צבאית נגד האויב או פעולות כוחות מזויינים הפועלים נגד האויב בשיתוף עם הצבא, דינו - מאסר עשר שנים.''
יש לדאוג שהוא ושכמותו ישבו לפחות עשר שנים בכלא !!!
הם גורמים לנו להיראות כמו רפובליקת בננות מהזן הנחות ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האויבים הם שמאלנים ולא יהודים
ל"ת
יהודי,
04/01/05 06:28
|
|
 |
החוק מדבר על אויב ולא על יהודי
אורי,
04/01/05 00:15
|
החוק מדבר על אויב,כוחות מזוינים אבל לא על יהודים שמנסים למנוע גירוש בני משפחתם מאדמתם שאושרו וניתנו,מומנו,ועודדו על ידי ממשלות ישראל ואין מתפקידו של חייל לפנות מתנחלים אלא להגן על מדינתו בעת מלחמה בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החוק לא אומר יהודי
פטריוט,
04/01/05 02:07
|
אתה מגביל זאת ללא יהודים כי אתה גזען כמו כל החברים שלך. זוהי לא אדמתם ואדמתם לא אושרה ולא ניתנה ולא נעליים- זהו מאחז לא חוקי ולא מאושר אפילו לא על ידי חוקי מדינת ישראל שאין בינם לבין חוקי הקרקע הבינלאומיים דבר וחצי דבר. המתנחלים הם אויב לכל דבר ועל הצבא ללחום בהם בחורמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין, כשהממשלה נותנת,
גיל,
04/01/05 01:48
|
היא חוקית. כשהממשלה לוקחת, היא לא חוקית. הגיון מתנחלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לגילי השמאלן. מ 34
Metziuty,
04/01/05 06:42
|
כשאמא עושה ילד זה חוקי, כשהיא רוצחת אותו, זה לא חוקי. הבנת את זה גילי. כשיהודי לוחם למען עמו, זה חוקי, כשהוא לוחם כנגד עמו זה לא חוקי. הבנת את זה גילי. כדאי שתתבגר ותבין מדוע אתה שייך לעם, מה העם עושה למענך, ומה אתה חייב לו בתמורה. אתה לא יכול לחיות בין יהודים, לקבל מהם את כל השרותים, ולהלחם בגדם שכם אל שכם עם הערבים. הבנת את זה גילי... אז שפר זאת גם לשאר השמאלנים המלבים אנטישמיות בקרב העמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
ועדת חקירה נגד שרון מפרק הצבא
ל"ת
דן,
03/01/05 23:09
|
|
 |
32.
לתת לחייל עוד צלש
נועה,
אפרת,
03/01/05 23:09
|
|
 |
31.
צבא טמבל שמוסיף שמן למדורה
יהודי,
03/01/05 23:09
|
ומה אתם חושבים שאחרי שהצלחתם לבצע דה לגיטימציה של המתיישבים אחרי שאתם מתעללים בבניהם הם ימשיכו לשבת בשקט שעו לכם שרוב העם מאחוריהם ואתם תישפטו על כל מעלליכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב1000%מדוע ערוץ 7 סגור
משה,
רחובות,
04/01/05 05:40
|
התישקורת עוזרת לשרון הדיקטטור , אבל בסוף הם יאכלו אותה כי רוב העם חושב אחרת !!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
העונש הצבאי על המרדה
הוא מוות,
03/01/05 23:07
|
למי שלא יודע. חייל שקורא לחיילים אחרים לסרב לפקודה מבצעית נחשב לממריד ועל פי חוקי הצבא היבשים דינו הוא מוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומהו העונש על בגידה במולדת?
ל"ת
דני יהודי גאה,
התנחלות ת''א,
04/01/05 00:07
|
|
 |
מי הבוגד?
פטריוט אמיתי,
04/01/05 02:09
|
מי שממלא פקודות צבא של ממשלה נבחרת? או מי שמרים ידו על חיילים שנשלחים על ידי אותה ממשלה נבחרת. הגדרת הבוגד במשטר דמוקרטי היא מאד פשוטה והיא נופלת בבהירות רבה על המתנחלים. הם בוגדים ודינם של החיילים בינהם הוא משפט שדה ועונשו המקסימלי הוא מיתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פקודה מבצעית או אנטישמית ??
ל"ת
יהודי,
03/01/05 23:41
|
|
 |
29.
לכלא...ואח''כ גירוש מצ.ה.ל !!
א.ש,
ירושלים,
03/01/05 23:04
|
צ.ה.ל לא זקוק לאוייבים בתוכו !!!! חייל כזה כמוהו כפלסטיני התוקף את חיילי צ.ה.ל ומכשילם !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה החייל שירה על אחיו בגיבוי
יהודי,
03/01/05 23:42
|
|
 |
28.
מפגרים! תפסיקו את טירוף הגירוש
יוספי,
03/01/05 23:01
|
|
 |
אתם הורסים את העם שלנו
אחד,
04/01/05 02:10
|
לא שרון. שרון נבחר - לא אתם. אתם מיעוט מחרחר מלחמה- הלוואי שתעלמו כמו השבתאים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
בטח יעשו לו משפט דריפוס...
ל"ת
קרן,
ב''ש,
03/01/05 23:00
|
|
 |
26.
עלילות דם של חיילים שמאלניים
ל"ת
חיפאי,
03/01/05 23:00
|
|
 |
כן זאת הבעיה שלכם
שמאלן גאה,
04/01/05 02:12
|
יותר מדי חיילים שמאלנים. ויותר מדי שמאלנים שהצביעו שרון ויותר מדי שמאלנים בכלל. אנחנו שולטים ואתם לא- אנחנו נגרש אותכם מאדמות הגזל שלכם ותחזרו לחורים שלכם - לשם אתם ראויים. אם זה היה תלוי בי כל מתנחל שרק פותח את הפה לא היה מקבל גרוש מהמדינה- חלאות המין האנושי זה מה שאתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אני את הדרגות והאותות החזרתי
דן הגלילי,
03/01/05 22:46
|
צבא שנלחם באחיו איננו צבא העם אלא צבא של שלום עכשיו מנוהל עי הנסחט ממשפחת הפשע שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
שרון הצליח גם לסכסך בעם וגם
יהודי,
03/01/05 22:44
|
לפרק את הצבא ויעלון במקום להתעלות ולסרב להוראה לא דמוקרטית שזה לא תפקיד הצבא לגרש יהודים אלא להגן עליהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
יישר כוח לחייל היהודי האמיץ!!!
אילנה ג,
תל אביב,
03/01/05 22:15
|
כן ירבו כמותו חיילים יהודים אמיצים וגיבורים שיתנגדו לביצוע פשעים נגד העם היהודי וימנעו בכל כוחם עקירת יהודים מבתיהם בארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העיקר שיילך גם הוא לכלא 6
סרבן שמאלן,
04/01/05 01:14
|
|
 |
את אישה טובה תבורכי
ל"ת
יהודי,
ארץ ישראל,
03/01/05 23:33
|
|
 |
22.
למוטי 18 שרוצה לירות במיתנחלים
צפצפ,
03/01/05 21:58
|
לבטח גם יעצת לירות בפעילי השמאל האנרכיסטים שהורסים את גדר הביטחון או שכבוד הוא רק בעבור המתנחלים לדעתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
גם אני אסרב לגרש יהודים מביתם
ל"ת
צפצפ,
03/01/05 21:43
|
|
 |
20.
להכניס לו למען יראו ויראו!
דוקא ימין ''סרוג,
03/01/05 21:31
|
תתעשתו! אי אפשר ככה אנחנו נאבד את המדינה בדרך הזו, מותר וצריך למחות בדרך לגיטימית אסור בדרך של סרבנות ופגיעה ביסודות המדינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I davka choose not to believe
ל"ת
you,
04/01/05 04:25
|
|
 |
בטח מ''ציונות דתית ריאלית'' נוסח
ממה מרשים!,
04/01/05 00:01
|
הרב עמיטל והרב ליכטנשטיין, שלא לדבר על מנחם פרומן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צדק מי שאמר לקרב בין הניצים
משה טננבאום,
ירושלים,
03/01/05 23:45
|
הנושא הפוליטי מתחמם מעבר לכל פרופורציה מפני שאנו שוכחים מי אנחנו.
המהפכה האשכנזית תחזיר אותנו לעיקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
בוגי ואריק -חבל לכם על הזמן
ל"ת
מוני,
עזה,
03/01/05 21:27
|
|
 |
18.
''פקודה לא חוקית''
מוטי,
צפון,
03/01/05 21:16
|
מי קובע פה מה זה פקודה לאר חוקית אלה שפוגעים בחילים מתנחלים ומחבלים שני קבוצות אלה קובעים מה זה פקודה לא חוקית מה ההבדל בין מחבל נקלה שפוגע בחיל למתנחל נקלה שפוגע ביחיל אני חושב שצהל צריך לטפל בשני הקבוצות האלה באותה צורה בנשק חם מי שפוגע בחיילי צהל פוגעכ במדינה לא חשוב מדעתו ומה הוא מאמין חד דינו עונש חמור שוה בשוה ואני קורא לראש הממשלה לא לעקור את המתנחילם מביתם להשאיר אותם שם תחת שלטון הפלשטינים הם יבוא לבד לגבולות מדינת ישראל אז כל מי שחושב להפר פקודה חוקית כי המדינה היא שקובעת מה חוקי ולא חוקי אזי מקומו בכלא במקרה הטוב ביותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
זה אפילו לא דוגמית למה שיקרה
ל"ת
t,
03/01/05 21:08
|
|
 |
16.
להתנתק מהמתנחלים
פרחיה,
03/01/05 20:52
|
יום גדוש אירועים עבר על כוחותינו. תודה לאל ללא נפגעים. לדעתי יש להקשיב למתנחלים, התובעים לפנות את החיילים מההתנחלויות, ועדיף מהשטחים כולם. גם אני טוענת כך זמן רב. המתנחלים מתנתקים ממדינת ישראל, אם כך אנו נתנתק מהם ומהשטחים שהם מסרבים לפנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה צודקת כי זו האמת
פרחיה צודקת,
04/01/05 02:33
|
כל מילה בסלע! מתנחלים- אם עוד היתה למישהו אמפתיה כלפיכם הרי שהיא נעלמה עם קמפיים סימני השואה המתועב שבצעתם!! מדינת ישראל מתנתקת מהשטחים, וכדאי שתפנימו את זה כי זו עובדה!!! פשוט זוהי המציאות אז חבל על משחקי השוטרים והגנבים......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הזהרו ממתעבת היהודים פרחיה
ל"ת
יהודי,
03/01/05 22:41
|
|
 |
לאיזה אל את בדיוק מודה?
Avi Ecuador,
03/01/05 21:19
|
לאל עגל הזהב? היתרון בתגובות של אנטישמים כמוך שהם מביאים בדיוק לההפק ממה שהם מתכוונים לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזוב הנל ערביה שעושה שעות
יהודי,
03/01/05 22:47
|
נוספות בתעמולהת סכסוך ומנסה להשלים את מה ששרון התחיל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מודה לאל הטוב
פרחיה,
03/01/05 22:09
|
|
 |
פרחיה- את לא טפשה. רק מטומטמת
ל"ת
אליהו,
03/01/05 23:41
|
|
 |
15.
להדיח את החייל מצהל
בית לאומי,
03/01/05 20:52
|
תןפעה של חייל כזה בזמן מלחמה היא בגידה..... פקודה יש לבצע גם ולמרות שהיא לא נראת... אחרת אפשר לפרק את צהל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בזמן מלחמה צהל נלחם נגד יהודים
שרון לדין,
04/01/05 06:59
|
|
 |
14.
שירבו כמותך בצה''ל...
אברי,
הרי יהודה,
03/01/05 20:38
|
עושה מה שצריך עושה מה שכל חייל יהודי צריך לעשות. חייל אמיתי ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ע ונש קפיטלי למען יראו ויראו ב
סיקריקי,
ירושלם הכבוש,
03/01/05 20:46
|
|
 |
A bullet between
ל"ת
your eyes,
04/01/05 04:27
|
|
 |
13.
לפקודות בלתי חוקיות אסור לציית
אי,
03/01/05 20:13
|
כל הכבוד לחייל שמנע מחיילים לעבור על איסור ציות לפקודה בלתי חוקית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אתה שתחליט כי זה לא חוקי
רוצה לדעת,
03/01/05 23:29
|
פעולת צה''ל היום היא על פי החלטת ממשלה, שעומדת במבחן בג''ץ, ושמכבדת את החוק הבינלאומי.
המתנחלים לעומת זאת עברו על החוק לפי כל אמת מידה, ומי משלם את המחיר ? אנחנו ! הרי צריך לתקן את המכוניות שהרסתם, נכון ? אתם משלמים מסים זעומים, נכון ? אתם חושבים שמגיע לכם הכל,
אז קדימה תתחילו לארוז, ודרך אגב - לא הייתי רוצה אף אחד מהמתפרעים בתור שכן שלי באיזור השרון !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ata gadooool
ל"ת
yuni,
04/01/05 00:47
|
|
 |
12.
Leave them in Palestine
shani,
03/01/05 19:49
|
We should leave those that do not want to leave and let them live under a Palestinian authority. Maybe that'll be a nice way for them to learn to repect the Israeli government, law and military.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לתת לחייל מדליה
ירון,
רעננה,
03/01/05 19:47
|
|
 |
גם לטייסים הסרבנים צריך לתת ?
אלי - קופטר,
04/01/05 08:52
|
|
 |
אתה פשוט מטומטם
ל"ת
joe,
boston,
03/01/05 20:47
|
|
 |
ומה אתה ?
מתן,
אשדוד,
03/01/05 23:32
|
|
 |
ואתה גאון?
איש,
03/01/05 22:21
|
|
 |
10.
מתנחלים וחיילים
רונן,
03/01/05 19:38
|
הראשונים פנאטים עיוורים ולא הגיוניים. השניים מסכנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן!
איש,
מרכז,
03/01/05 20:14
|
|
 |
9.
פשוט ליזרוק מצה''ל , כמו חרדים
ל"ת
ביבי,
03/01/05 19:19
|
|
 |
8.
שרון מביא לפירוד ושנאה
Avi Ecuador,
03/01/05 19:13
|
הפרד ומשול, שרון הוא איש מלחמה שנבחר למלחמה, אין ביכולתו לנווט לשלום ובטח הימים לא ימי שלום. מכאן לליבוי היצרים ולמלחמת אחים המרחק הוא אפס ידידי. צריך שרק מישהו יאבד את העשתונות או יטעה ויעשה הבלתי יאמן. שרון, תתפטר. https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/804/113.html רמז - כוונה 62 לילי, 24/10/04 17:36 מה באמת עושה אריאל שרון? לאן הוא חותר? את התשובה לשאלה הזאת נקבל אולי מרמז של אשתו המנוחה של אריאל שרון, לילי ז''ל.
אישה אחת, ג', הכירה היטב את לילי וסיפרה לי את הסיפור הבא: לפני כמה שנים, בימי שלטונו של רבין, כשחרב החורבן עמד מעל הגולן, אריאל שרון ואשתו הגיעו לנווה אטיב לביקור של חיזוק והזדהות. לאחר השיחה עם התושבים, התפזרו הגברים ושוחחו עם שרון. לילי נשארה עם ג' לשיחה בין נשים. ג' חזרה ואמרה ללילי שהיא כל כך רוצה שאריאל שרון יהיה ראש ממשלה. היא אפילו התנדבה לפעול למענו ולהפעיל אנשים אחרים. כשלילי שרון שאלה אותה למה היא כל כך מתעקשת , למה היא כל כך רוצה שאריאל שרון ייבחר לראשות הממשלה, ג' ענתה שהיא בטוחה שהוא יידע להיות מנהיג יהודי אמיתי וגאה. לילי שרון שאלה את האישה: ''האם את מכירה את משל יותם?'' ג' לא הכירה אז את המשל ולילי לא המשיכה בדבריה.
כזכור, משל יותם מופיע בספר שופטים פרק ח'. לאחר מותו של גדעון, בני ישראל ממליכים את בנו אבימלך בן ירבעל למלך. אותו אבימלך שרצח שבעים מאחיו כדי לוודא שרק הוא ימלוך. אח אחד אבימלך לא הרג, והוא יותם שהצליח להתחבא בעת מעשה הטבח . כשיותם שמע שבני ישראל המליכו את הרשע אבימלך , הוא הלך בראש הר גריזים וסיפר את המשל הבא על מנת להתריע בפני בני ישראל על הטעות הנוראה שהם עושים:
הלוך הלכו העצים למשוח עליהם מלך, ויאמרו לזית מלכה עלינו. ויאמר להם הזית, החדלתי את דשני אשר בי יכבדו אלוקים ואנשים, והלכתי לנוע על העצים? לאחר שעץ הזית סרב להיות מלך, הלכו העצים לעוד עצים ובקשו מהם למלוך עליהם. אך גם עץ התאנה, ועץ הגפן סרבו. הגיעו העצים לאטד, שכידוע הוא שיח קוצני שנשרף בקלות . העצים בקשו מהאטד: ''לך אתה מלך עלינו''. ויאמר האטד אל העצים: אם באמת אתם מושחים אותי למלך עליכם, בואו חסו בצלי ואם אין, תצא אש מן האטד ותאכל את ארזי הלבנון. וכך סיים יותם את המשל, כשהוא מזהיר שהמלכת אבימלך תביא רק אש וצרות.
לילי שרון ז''ל אינה נמצאת אתנו היום כדי להסביר את דבריה. אך דבר אחד ברור. לילי בקשה להזהיר את ג' מפני הרעיון של שרון לראשות הממשלה בדיוק כפי שיותם הזהיר את בני ישראל.
ואמנם, כשממליכים אטד , אז הוא מסוגל לגרום לשרפות- לא רק אצל האויב, אלא גם אצל בני עמו כי כל מה שמעניין אותו זה לשרוד ולהשאר בשלטון.
אל לנו להשלות את עצמנו. באותה מידה ששרון נתן מכה לאויב, אריאל שרון מסוגל להביא מכת אש לבני עמו -- את תוכנית ההתנתקות לחורבן ההתיישבות ביהודה, שומרון וחבל עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
welcome
ofer,
04/01/05 22:44
|
|
 |
Ecuador,די עם משלים וקישקושים
Equateur,
03/01/05 19:34
|
|
 |
בכתבה אחרת עניתי לך
Avi Ecuador,
03/01/05 20:04
|
טרנספר! על פרוייקט גדול יותר אמר הרצל לדור שיצא מהתנורים: אם תרצו אין זו אגדה! חבל שיש לנו דור עגל זהב. ראה בכתבה אחרת קצת יותר אינפורמציה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרצל אמר למי???
שמאלן,
04/01/05 02:18
|
תקרא אלטנוילנד לפני שאתה מדבר. חתיכת פנאט סהרורי- תגן על עצמך בעצמך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
גם אני אסרב פקודה ולבטח עוד
צפצפ,
03/01/05 19:12
|
|
 |
6.
שרון מביא למלחמת אחים
ל"ת
חיים,
נהריה,
03/01/05 19:10
|
|
 |
5.
מתנחלים חוצפנים! עופו מכאן כבר
לאן הגענו!,
03/01/05 19:10
|
חוצפה!!!
מתנחלים!!! אתם מעיזים לזרוק אבנים על חיילים ששומרים עליכם יום וליל!!!
אתם חייבים להם את החיים שלכם איך אתם לא מתביישים!?
אתם לא שייכים לכאן יותר!!! בושה וחרפה!!! אם היה באפשרותי לא הייתי נותן לאף חייל לשמור עליכם! תתמודדו לבד!
חוצפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ברור מה יותר: חצוף או מטופש
מומחה לחצופים,
רחובות,
04/01/05 09:41
|
הצבא קיים בשביל המתנחלים.
לשמור עליך? מה יצא לנו מזה? מי צריך אותך? מה התועלת בך? (פרט לסיבה שאפשר לתת תגובה טובה במעריב!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נסיגה אחרי נסיגה אחרי נסיגה
אור,
04/01/05 08:35
|
כשהטילים יתחילו ליפול עליך, תסכים לפנות גם את רמת אביב הכבושה? כי לדעת הערבים אהובי נפשך, צריך לפנות את כל ישראל מפה. מתי תקום ותגיד ''עד כאן''? מתי תגיד, ''לכאן אני כן שייך''? ברדיוס של 2 ק''מ מהבית שלך? כי זה ברור שהקסאמים לא יפסיקו ליפול על שדרות, ואחרי שניסוג, תהיה גם אשקלון ותחנת הכח שלה בטווח. מה אז? משב בחושך ונמלמל ''אוי טעינו, שוב, לחשוב שנסיגה תביא שלום עם הפלשטינאים''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והבן החייל שלי הולך לשמור עליכ
אלמונית,
הרצליה,
03/01/05 23:25
|
איזה התיחסות לחיילים, ועוד הבן שלי צריך לעשות מלואים במקומות שהם נמצאים..ותחשבו על זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רחמנות
טלי,
יצהר,
04/01/05 10:02
|
אני לא מאחלת לך בן אלים וברוטלי שבא לפינוי עם אלות, עם סוסים דורסים ועכשיו -השוס- גם יורה באש חמה על ילדה בת 12! יותר מידי יהודים נהרגו בפיגועי ירי על מנת להחזיק את הגבול רחוק מהבית שלך!!! את רוצה לקרב אותו אליך על ידי בנך????(בפינוי ישובים חוקיים לחלוטין) אל תאמיני לתקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני על הרצליה לא שומר יותר!
מילואימניק,
רשל''צ,
04/01/05 09:12
|
מה יוצא לנו מהעיר המסריחה הזו? עוד נקראת על שם אחד שרצה להתנצר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי יישמור עליך אהבל
ל"ת
יהודי,
03/01/05 22:39
|
|
 |
כל הכבוד
ר.,
03/01/05 21:12
|
אני מסכימה איתך לחוטין, הם ממש חוצפנים, אחרי שמאות חיילים נהרגו בשביל לשמור עליהם זה ממש גועל נפש, מה שהם עושים, הם כפויי טובה לחלוטין והם יודעים רק לקחת ולא להחזיר. איפה הגאווה הישראלית, איפה הציונות והאהבה לישראל של פעם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו עפים . אחרי שנעיף אותך
ל"ת
א,
03/01/05 21:08
|
|
 |
4.
ניסתה לפנצ'ר?
nir,
תל אביב,
03/01/05 19:07
|
מפגינים הפילו את הגדר במסחה וצהל ירה בהם בלי בעיה כי הם היו מהשמאל. עוזי לנדאו מיהר להצדיק את הירי, בטענה שזו פגיעה בצהל. מוסר כפול פשיסטי ציוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מטורף כמו מתנחלי יצהר
ל"ת
גיל אזולאי,
04/01/05 07:58
|
|
 |
3.
כל חייל יהודי חייב לסרב לפינוי
בתיה,
רחובות,
03/01/05 19:05
|
חיילים יהודים אתם נקראים להגיע בהמוניכם עם נשק קל וכבד, טנקים, תותחים, מסוקים ומטוסים ולמנוע מצבא שלום עכשיו לעקור יהודים מבתיהם בארץ ישראל. הנשק והתחמושת הצה''לית שייכים לכולנו ואינם רכושם הפרטי של דון שרון וחבר מרעיו הפושעים המשתמשים בחיילים, בשוטרים ובנשק הצה''לי להרס העם היהודי בארצו.
שרון וחבורת הפושעים המסייעת לו בביצוע פשעים כנגד העם היהודי יעמדו למשפט העם ויתנו את הדין על פשעיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתיה לדין על בגידה
ל"ת
שופט,
04/01/05 02:18
|
|
 |
2.
למה לא יורים בהם?
מןר,
תל אביב,
03/01/05 19:02
|
אם היו אלה ערבים שעושים אפילו רבע ממה שהם עושים, מזמן כבר היו הרוגים. הרי צהל הגדיר פעם זריקת אבנים כסיכון חיים. אני באמת מפחד לחשוב שהאנשים האלה יעברו לגור קרוב אליי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה מצויינת
ל"ת
שפוי,
04/01/05 01:13
|
|
 |
וגם יירו בסייען אוייב כמוך
ל"ת
יהודי,
03/01/05 22:38
|
|
 |
אתה מבין שאתה
Avi Ecuador,
03/01/05 19:28
|
יורה בעצמך? אולי אתה ערבי אבל אם לא אז לך לשאהידי שיירה בך, הוא יבין שזה מצווה ויקבל עליך 72 בתולות. אולי באמת מגיע לו שיהנה קצת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן מדליה
מוטי,
צפון,
03/01/05 21:21
|
דע לך שמי שפוגע בחיל לא משנה אם הוא ערבי או מתנחל בעצם זה אותו הדבר חד דינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מתאר לעצמי חיילים
Avi Ecuador,
03/01/05 22:07
|
בשני הצדדים ושיורים לא רק על אלנטה הפעם. מקווה שזה סיוט ולא מציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אני מציע עוד חקירה
Avi Ecuador,
03/01/05 19:00
|
אומרים שהדג מריח מהראש. אז בבקשה לבדוק: ''אני רוצה לומר לכם, יש להבהיר לממשלה, גם אם צה''ל ייסוג בפקודת הממשלה, וזה עומד לקרות מהר מאוד, היישובים ישארו, היישובים יגנו על עצמם, יפתחו צירי תנועה בטוחים, ומאות ואלפי יהודים, אני משוכנע, יבואו לעזרתם''
''אני פונה לכולכם, לא לגלות חולשה, הם עורכים היום משאלים, הם שואלים היום, האם תהיה מוכן לפנות את ביתך תמורת פיצויים גבוהים ובמקום זה ניתן לך דירה במקום אחר? אם שואלים אותכם את השאלה הזו תגידו להם שאנו הולכים לקנות דירה שניה. שילחו אותם הביתה''!!!''
מי אמר דברים אלה? שרון. לאיזה שרון יש להישמע? לזה שבאופוזיציה או לזה ממשל יותם? אתם חושבים ששרון באופוזיציה היה מאפשר לשמאל לברוח? ועוד להאמין למישהו כזה שיחרץ את גזר דינה של ישראל. היה צריך פשוט להתפטר!!! איזה פרצוף צריך בכדי לומר דבר ולעשות את היפוכו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Avi, you are mentally SiCK
Sam,
04/01/05 01:39
|
How come the hospital staff lets you use the computer for your BULLSHIT bla bla bla. Go back to your room and take some more medication, cause you NEED it!!!!l
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע!
ל"ת
השכל הישר,
י-ם,
04/01/05 01:00
|
|