 |
32.
כל הכבוד למנהלת
אפרת,
ב''ש,
01/02/05 23:17
|
מנהלת יקרה חזקי ואמצי אל ישבר לבך מכפיות הטובה , הרמת את בית הספר ואת רמתו, כל הכבוד. ולהורים חסרי האחריות בושו לכם לא לאפשר חינוך ראוי לילדכם. בושה פשוט בושה!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מנהלת נכבדה הביתה
שרה,
דרום,
10/01/05 13:36
|
חוצפה אדם שבע לא מרגיש מה אדם רעב מרגיש, כניראה לא היה לה אף פעם חיסרון שתרגיש מה הילד האומלל הזה הרגיש באותו רגע. אנשים כאילו לא צריך להחזיק אותם במערכת חינוכית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
כל הכבוד למנהלת בית הספר !
הורה מודאג,
06/01/05 02:12
|
בושה להורים שמשפילים את הילד ושולחים אותו להצגה שהוא לא שילם בשבילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מקווה שאין ללך מגע עם
הורה יותר מודאג,
06/01/05 02:49
|
|
 |
29.
המסכנים!
א,
דרום,
06/01/05 01:12
|
מה אפשר עוד לעשות במדינה הזאת כדי שאנשים יצאו מהסרט שדופקים אותם??????? כל הזמן מישהו רוצה להרוס לנו נכון? כן, זה אנחנו!!! ברגע שאדם יפסיק לחשוב כמו מסכן הוא לא יהיה יותר! מי ש צ ר י ך עזרה-מ ק ב ל ! מי של צריך מתלונן ובוכה ועושה פרובוקציות על הגב הקטן והעדין של הבן שלו!!!!!!!! אומנם אנחנו ישראלים אבל זה לא אומר שמנסים לפגוע בנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
למנהלת אין חמלה/רוך וגישה לילד
גיליה,
חנתון,
05/01/05 11:26
|
אם יש במערכת החינוך מנהלת כזו מה הפלא שיש לנו ילדים כאלה?מנהלת כזו צריך להוקיע ולעקור אותה מארגון המורים/מנהלים. באותו רגע ''קברת'' את הילד, השפלת אותו ורמסת את כבודו ברגל גסה. את גועלית אינך ראויה להיות מנהלת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעשה משפיל
מלי,
06/01/05 17:49
|
במקום לעזור ולעודד את התלמיד נעשה פה מעשה משפיל שילווה אותו להרבה שנים - ובטוח שלא ישכח את המנהלת זאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
שמעתם הבוקר:ביום הארוך,
אמא חתולה,
05/01/05 11:13
|
יש ילדים שכבר לא קיבלו אוכל בצהריים. איזה מדינה דפוקה של ביביהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מערכת חינוך דפוקה !
מגיבה,
05/01/05 05:53
|
איך אתם מעיזים להתעלל בילד ?
זה שלהורים אין כסף לשלם כתוצאה ממצב כלכלי -תאשימו את המדינה!
אבל,להוציא ילד מפעילות ? אתם יודעים איזה עוול גרמתם לילד הזה?
תשימו את עצמכם במקום הילד ,איך אתם הייתם מרגישים לו היו עושים לכם את זה ?
ממש בושה !
כואב הלב לקרוא מאמר כזה ,איפה הלב שלכם איפה?
ממש גועל נפש!
מנהלת בית ספר מגעילה דוחה וחסרת לב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין אמפתיה.יש כיבוש
ל"ת
מנדלה,
05/01/05 09:22
|
|
 |
25.
עזרה הדדית
זוהר,
צפון,
05/01/05 03:14
|
חינוך לעזרה הדדית ואהבה בין הבריות קצת חסרים לנו בימים אלה.... האבא לא שילם סתם כי התחשק לו אלא כי הוא נמצא במצוקה מתי תבינו שרק עזרה אחד לשני תוציא אותנו מהבוץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתעוררי ! מי שנמצא במצוקה מקבל
לשכת הסעד,
05/01/05 07:25
|
עזרה מלשכת הסעד.
מי שרב עם המנהלת ומשרד החינוך זה מי שאוהב לריב על גב ילדיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מדינה שמתרגלת 37 שנים לכיבוש
מנדלה,
04/01/05 23:19
|
ולחוסר זכויות של עם שלם,חלק גדול מתושביה לא יבין את ההשפלה וחוסר הצדק שעבר הילד! האמפתיה נעלמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
רבותי יש הנחיות ברורות של משרד
אבי,
04/01/05 22:48
|
מה כל הקישקוש הנ''ל? יש הנחיה של משרד החינוך, ועל המנהלת למלא אותה.
כל השאר קישקוש לא רלוונטי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
it would help if you
Read article,
05/01/05 00:40
|
The law says that the child shouldn't be held from attending educational activities, perhaps this 'hatsaga' was not in that category and therefore, the child was not allowed to attend because his parents didn't pay. Believe me, not every extra activity can be classified as 'educational.'
It also says that the father was concerned that the child may not be allowed to attend, that is why he called the school, yet if he had an idea that such a thing could happen, it was within his own power to prevent his sons embarrassment, especially if he had been forewarned. The father has no one to blame but himself.
A few months ago there was an article about a father who refused to pay his sons speeding ticket after the son died. There were so many people defending the father for not paying, for taking it to the media for coverage. Yet, I think, that for the sake of his son's memory, he should have paid the three hundred shekels and kept his sons honor, after all the son was caught speeding and putting other peoples' lives at risk. But the father fought over the money, which wasn't even an issue of whether he could pay or not, just for the sake of not feeling a 'friar', but now I'll remember his son as the one who disobeyed the law, and not as a honorable fallen soldier as his father wanted him depicted.
There are too many people in Israeli society that live with the 'magia li' mentality and it is getting worse. Parents, take responsibility for your own children and your own lives, depend on no one but yourselves
These two unrelated articles are just examples of how parents use their own children to try to beat the system. There are always going to be people who will prey on the kind and good- hearted people and not step up to their own responsibilities. It is time to put an end to it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ז.א...המנהלת לדין!
ל"ת
שופט,
05/01/05 00:29
|
|
 |
So let them pay !!
ל"ת
avi,
04/01/05 23:29
|
|
 |
22.
ההורים צריכים להתבייש!
א,
דרום,
04/01/05 21:42
|
למה זה כל כך ברור מאליו שכולם מקבלים? מי אמור לממן את ההצגה? ההורים שזה חשוב להם? אם למישהו יש בעיה אמיתית עוזרים לו, הבעיה היא עם כל הטרמפיסטים והם רוב המתחמקים מתשלום!!!! לידע כללי בדר''כ אלו שיש להם בעיה אמיתית מוצאים דרך לשלם (כן תתפלאו) ויש את החצופים שרגילים להיות טפילים חברתיים וברור שאנחנו נממן אותם, אם נעז שלא הם יודיעו על כך בתיקשורת.............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
Blame the parents
israelit,
04/01/05 19:44
|
The parents are to blame, they had a choice, and chose to put their child in a difficult situation. Knowing that they had a debt, knowing that they promised it would be paid and it wasn't, and knowing when the extra activities were going to take place; they could have kept the child home, or sent him to school after informing him and the teachers that he wasn't to participate in the activity. While I feel sorry for the embarrassment that the child may have felt, it is surely no more than what other children go through at that age- and he will surely get over it, just like other kids do. I am sick of all the respondants that seem to think that the government just has money of its own- the money that the government has comes from YOU-it is your tax money. Don't you think you pay enough taxes already? Or are all those responses that condemn the teachers and principal all taking other peoples' money in the form of government handouts too?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You absolutly right !!!
ל"ת
Avi,
Beer Sheva,
04/01/05 22:31
|
|
 |
ישראלית- חבל שאת לא כותבת
ישראלית בישראל,
04/01/05 21:56
|
בעברית. את כותבת יפה מאוד וחבל שלא כולם יכולים לקרוא זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראלית מצוייה,את לא יכולה
מדריכת extra-,
activities,
04/01/05 21:53
|
לכתוב בעברית? choice-no choice ,זה הביטוי ההכי נפוץ בישראל בשפה העברית,והכנסת אותו גם באנגלית. אני מדגישה: שהמנהלת תעשה חשבון _עם ההורים_ולא עם הילד. את לא מסוגלת לראות את זה כי מטבעות של -5 שקלים משמשות לך כעיניים. את לא מבינה שה extra-activities לרב חשובים (ויעילים)לילדים אף יותר מהלימודים הרגילים. בזה שהמנהלת הורידה את הילד מהאוטובוס,נראה לך פעולה תמימה של אי-נוחות לילד...etc,etc... שתדעי שילדים עלולים בגלאים מסויימים להתבאד בגלל השפלה שכזאות! ואל תדברי איתי על כספים של הממשלה. כולנו יודעים שכשצריך כסף לשטויות, פתאום יש!!!
את מזכירה לי גננת שאיתה עבדתי ונהגה להתנקם בילדים על ההתנהגות הוריהם. גועל נפש!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אכלו לי שתו לי לקחו לי
אזרח צנוע,
ארץ ישראל,
04/01/05 19:36
|
העם בישראל מתחלק לשנים א ''הוא לקח לי חמש שקל'' ב ''אני שילמתי חמישה שקלים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
read and learn
avi,
04/01/05 20:11
|
|
 |
bla bla bla
ל"ת
bla bla,
04/01/05 21:39
|
|
 |
19.
מה לעשות ובעולמנו הרבה ילדים
הרוסים נפשית,
בגלל הוריהם,
04/01/05 19:30
|
יש הורים שמתעללים בילדיהם או מתעלמים מהם או משתמשים בהם למלחמה כנגד הרשויות בגלל עקרונות מטופשים של ההורים. ואח''כ מטילים את האחריות על המערכות -איזה שלא יהיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
בעיתיות
זהבה,
04/01/05 19:26
|
אבל איך נדע שההורים אומרים אמת? כי אז יש הורים שמשלמים והורים שלא. הם הרי לא יסכימו שתגיע אליהם עובדת סוציאלית ותבדוק אם מצבם באמת קשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
This is not the kid blame, BUT
Avi,
Beer Sheva,
04/01/05 18:32
|
We (the parents) R paying lots of Taxes and we don’t need to subsidize other kids as well.
The government should pay them out of the taxes they already take.
It doesn’t sound nice, but enough it enough.
The headmaster should take care about it before so that awful situation will not take place.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק אבי מאה אחוז.
ל"ת
יורם,
04/01/05 19:31
|
|
 |
ברור שמערכת החינוך הישראלית
אמא.,
04/01/05 19:20
|
דפוקה ועם החוק החדש,יום לימודים ארוך,יהיה יותר גרוע. ילדים לא צריכים להיות תלויים ברצון הטוב של הורים אחרים. בכל מקרה,הילד לא צריך לעבור השפלה עליד חבריו. המנהלת גועלית ,וזה רק יכול לפתח שנאה ואלימות של תלמידים בעתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לא צריך קסאמים :יש מנהלת...
בן,
04/01/05 17:56
|
|
 |
15.
הילד שחזר הביתה מושפל
שושי,
הוד השרון,
04/01/05 16:46
|
צריך להפסיק את עבודתן של מנהלות ומחנכות - שמסוגלות לגלות אטימות ולפגוע בילדים חפים מפשע, הפגיעה שאתן פוגעות בנפשות האלה, בלתי הפיך, ואתן לא יכולות להיות מחנכות בשום מסגרת חינוכית, שצריכה לחנך לערכים ולאהבת הזולת. ואני תקווה ,שמשרד החינוך ידע לטפל במקרה חמור זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
SHAME ON YOU
eilat,
new york,
04/01/05 15:43
|
I am shocked reading what the people here are writing. They are giving the business to the parents, how bad they are etc. YOU DO NOT GET IT the point is that this little boy who was taking of the bus will remmember it for the rest of his life. Not to mention the next day he had to face his friends in school, This menahelet is mentally ill. She does emotional damage to kids and should be fired.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Do U get free education in NY
Avi,
Beer Sheva,
04/01/05 18:50
|
I am sure that in NY a kid will not pass the door into the school if his parents will not pay. Why should it be different in Israel? Do you want to pay for him? You will see how many kids you will have to pay for. We are paying too many taxes and we don’t need to pay more.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
new york education
eilat,
new york,
05/01/05 01:38
|
Yes, The Public school system in NY is for free, if it happens and they need money for trips etc, and you do not have they will pay for it. they a re many organization who you can go to to help you. In Jewish schools they get donations to cover for kids who can not pay for those kinds of expenses. And for your questions, yes, I am willing to pay for this child, if I can find a way how, also for other things that he may need.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו חייבים בכל מחיר להדמות
צרפתייה.,
04/01/05 19:29
|
לארה''ב? אולי נבדוק את מערכות החינוכיות לפי המערכות האירופאיות? אני למדתי בצרפת,יום ארוך כולל ארוחה,ואימי ,אם משפחה חד-הורית לא שילמה כלום.היו לי חוגים בתוך בית הספר והתשלום היחידי היה, לדוגמה,שאם אני רוצה לקחת את עבודתי בקרמיקה הבייתה,הייתי צריכה לקנות אותו. בנוסף עשינו ירידים כדי שאנשים יקנו את העבודות והכסף נכנס לפעילויות של בית הספר!,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
NO
eilat,
new york,
05/01/05 01:39
|
|
 |
נכון מאוד.זה בדיוק כאילו נתנה
mothercare,
04/01/05 17:25
|
|
 |
נראה ששתיכן לא חיות בישראל
ישראלית,
כל הארץ,
04/01/05 18:23
|
ולכן אתן מקשקשות כאן את השטויות שלכן. מדובר על תופעה שקיימת כבר שנים. ולא על מקרה בודד זה או אחר. לא מדובר על מיעוטי יכולת כי הם מקבלים עזרה מהמועצה (מחלקת הרווחה). מדובר באנשים שלא משלמים כי הם מעדיפים שאחרים ישלמו בשבילם.
ממתי סדר ומשמעת הם אלימות ? איפה שאתן חיות בחו''ל יש פי מליון משמעת, סדר, וציות למערכות ! אז שם (בכל מדינה מערבית) זה חינוך נאות וערכי ופה בישראל שמנסים לשים גבולות זה אלימות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
U still do'nt get it
eilat,
new york,
05/01/05 01:43
|
Can you imagine how this boy felt, or you can not, would you like your boy to be in this position, I would not won't my boy or yours to feel this way. You keep talking about the parents, you are missing the point. Let the system find a way to deal with the issue. The boy is just a victim. SHAME ON YOU you are heartless
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מענישים ילד על פשעי הוריו
Mothercare,
04/01/05 19:14
|
אם את לא מסוגלת להבין את זה, אני יכולה להבין אותך כי אנחנו חיים במדינה לא נורמלית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מנהלת בית הספר צריכה להתביש
דב בינדר,
מרכז,
04/01/05 13:05
|
הייתי מאחל לה שהילדים שלה יעברו חויה דומה,כך לא מתנהגים לילד ולא משפילים אותו ליד חבריו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
השלב הבא:אין ארוחה!שיהיה ברור!
ל"ת
המנהלת,
04/01/05 10:19
|
|
 |
11.
הבנתם מה יקרה עם
נסיגה,
))))))))),
04/01/05 09:21
|
ארוחת הצהריים ביום הארוך? יהיו מנהלות מגעילות כמו זו, שימנעו אוכל מהילדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
המערכת בישראל פועלת לא נכון.
פראנס,
04/01/05 08:16
|
הכסף לא צריך להגיע למשפחות הנזקקות כדי שישלמו את הוצאות לימוד ילדיהם. זה צריך להיות כמו מלגה. זה כסף שמראש הוא לילד,ולא להורים. ולמורה המגעילה,בושה. שתסגור חשבון עם ההורים ולא עם הילד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
להכניס את שם המנהלת לרשימת
olga,
04/01/05 06:27
|
|
 |
וזה מה שיפתור את בעיית הילדים
Kira,
04/01/05 07:25
|
שהוריהם לא משלמים לטיולים והצגות ?
הבעייה היא ההורים . לא המנהלת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקירה
חיים,
מלבורן,
04/01/05 15:28
|
ואם להורים אין ? איני יודע את הנסיבות,אבל דבר אחד אני כן יודע, אסור שהילד יושפל בצורה כזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ושיקול הדעת הזה יצטרך למנות ול
חנה,
04/01/05 06:02
|
ועם שיקול דעת מעולה כזה, בעקבות דוח דברת, יהיו למנהלת הנפלאה הזו סמכויות למנות ולפטר את צוות המורים שלה!! הורים, תתעוררו, הילדים שלכם במערכת הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
the boy taken out of the bus
meir gabay,
canada,
04/01/05 05:58
|
the principel should be fired you dont take a student out of the bus for stupid 300 shekel its very pity if they ask me for ill send 500 shekel to cover the expence
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
the boy taken out the bus
ל"ת
meir gabay,
canada,
04/01/05 05:45
|
|
 |
5.
עוד קורבן שנפל לזרועות הפשע
אברהם,
04/01/05 03:57
|
כך זה מתחיל תיסכול,,, שנאה לחברה,,,בדידות,,, מתכון טוב ליצירת פושע אלים בחברה הישראלית,,, אנחנו יודעים מי הפושע ואת הילד חסר הבינה הזה נאשים בכך שבודדנו אותו מהחברה הרסנו כל שיתוף פעולה ושלחנו אותו אל זרועות הפשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיפה האחריות של הוריו ?
סמדר,
04/01/05 07:28
|
אנחנו בודדנו אותו ? הוריו הם שבודדו אותו. הטיול ותשלומו היו ידועים להם מראש. והם גם הבטיחו שהם ישלמו. אבל למה לקיים הבטחות שאפשר לשקר ולהטיל את האחריות על המערכת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סמדר,אני מקווה בשביל ילדי-
Mothercare,
04/01/05 10:33
|
ישראל שאת לא מנהלת בית-ספר,לא מורה לא גננת ולא מטפלת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אמא לילדים במערכת החינוך
סמדר,
04/01/05 17:19
|
ולא מורה ולא מנהלת, לא גננת ולא מטפלת (מה מטפלות בכלל קשורות למשרד החינוך ? הן עובדות במעונות פרטיים או עצמאיות). כך שאת(ה) יכול להירגע. הייתי שנים בוועד הורים ומעורבת בחינוך ילדי. ומן הסתם ראיתי הרבה יותר מקרים ממך. ולכן אני מדברת מנסיון. הורים בורחים מאחריות ומטילים את כל האשמה על המערכת בהמון תחומים, והתשלומים הם חלק מכך.
אחריות התשלומים היא על ההורים ! והרבה מהם מתחמקים שנים ! ולא שבוע או חודש מתשלומים. והם ממשיכים ועושים זאת עם כל ילדיהם במשפחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא את התגובה של נשמה טובה
דניאל,
04/01/05 14:07
|
חוצפה מצידך לענות בצורה כזאת שפלה, אפשר לחשוב שיש לך מונופול על עשיית ילדים וגידולם. כשהורים צריכים לחסוך בדבר אחר למען חינוך וטיולים לילדיהם - עליהם לעשות זאת. מה גם שההורים ידעו על חובם ונראה כי התעלמו. לא מבטלים טיול לילד בשל חוב בן שבוע או חודש. כנראה שהורים אלו ידועים ומוכרים כמתחמקים מתשלומים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחריות של ההורים
אורית,
שרון,
04/01/05 18:12
|
בבתי ספר פועלת ועדת הנחות והמתקשים לשלם פונים אליה לקבלת הנחות או פטור. כחברה בועד ההורים מס' שנים נוכחתי בכך שהורים בעלי יכולת לא משלמים מטעמים שונים ומצפים שילדיהם ישותפו בפעילויות. אין סיבה שההורים הרבים אשר כן משלמים יממנו את ילדיהם של אילו שאינם משלמים, אלא אם מצבם הכלכלי אינו מאפשר להם לשלם וכפי שציינתי יש גוף בבית הספר אשר דן בכל פניה. אין להסיר אחריות מההורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא משנה ,הילד לא אשם ולא
Mothercare,
04/01/05 15:21
|
משפילים כך ילד מול חבריו. אתם שחושבים שהתנהגות המנהלת תקינה,ישראלים שפלים וזה מתאים לכל מה שקורה בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין להם מאיפה חשבת על זה
אברהם,
04/01/05 07:46
|
חשבת שעם 2000-3000 לחודש אין ולא יהיה מאיפה לתת לילדים את התענוג הזה? חשבת לרגע מה עושים אנשים כדי לא להכנס לרשימת הפושעים והעברינים שלא משלמים משכנתה או ארנונה . חשבת שאני מתחילת החודש מתחיל באין לי וללא בתי תמחוי הייתי גובע אני וילדי אני אספר לך סיפור יש לי שכנה עובדת ממשלה 7/8 משרה אבל עובדת באותו מקום מ-7 בבוקרעד 8 בערב וכל יומיים הוצאה לפועל אצלה בבית כי היא לא עומדת בצרכים נותר לה בתחילת החודש 1000 ש''ח לאוכל ביגוד בקושי והשאר מקבלת מבית תמחוי . היא פנתה אל מנהל בית הספר ובקשה ממנו להשאיר את הילדות בזמן טיולים בבית כי היא לא עומדת בעומס פעמים רבות כתבתי עליה כשרצונה היה איבוד עצמה לדעת בהרבה פורומים דנתי בכך , המנהל לא הסכים להשאיר את ילדיה ופרס לה את תשלום הטיולים עם הנחה ניכרת ,אבללללל זה יבוא לה על חשבון אוכל לבוש ואולי תשלום נוסף לכבוד הגובים מהוצאה לפועל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקובלים עליי דברי המגיבה סמדר
א.ד.,
04/01/05 14:02
|
סתרת את עצמך והסיפור כלל אינו מובן. או ששכנתך עובדת ממשלה או מה? עובדת ממשלה היא עובדת תחת הסכמי ההסתדרות. ברור שגם לבזבוזים יש גבול. אם היא תחסוך מעט אז ישאר לה יותר מ-1,000 ש''ח + הטבות של עובדי ממשלה. לפיכך, הסיפור שלך כלל לא ברור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשתגיעי למקומה תביני
אברהם,
04/01/05 18:40
|
עובדת מדינה אשר לה שתי בנות 7/8 2500 - 3000 משכורת לחודש היא אמורה לשלם שכר דירה הדירה לא בבעלותה ארנוננה חשמל מים טל' ואל נשכח מדובר בשתי בנות אשר גם תשלומים על השגחה במצב שהיא עובדת שעות נוספות עליה לשלם . ויש כאלה והיא בניהם שלא מקבלים מזונות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
כל הכבוד למנהלת ביה''ס !!!!!!!!
צדק,
04/01/05 03:29
|
ולכל המתחסדים - מי אמור לשלם בשביל אותם ילדים שאין להם ? הורים אחרים שחוסכים כל גרוש לחינוך נאות לילדיהם שלהם ?
כבר שנים רבות שיש הורים שלא משלמים את כל האגרות המשלימות להצגות ולטיולים. אבל הם שולחים את ילדיהם בלי בושה על חשבון, כן - על חשבון ההורים האחרים. וזה לא שלהורים אחרים יש יותר. זה כי יש הורים שסדר העדיפות שלהם הוא חינוך קודם לכל.
במו עיני ניתקלתי באמהות שקנו בגדים ונעליים ומה לא פי מאה ממני, אבל לשלם את ה -100$ להצגות - הן טענו שאין להם כסף...
זה לא שאין ! זה מה עושים עם מה שיש !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מנהלת כסילה
אני כרגיל,
04/01/05 18:23
|
תגובה למגיבה עד כמה אפשר להיות חסר רגישות והבנה בסיסית. יתכן ואת צודקת בטענותייך כלפי ההורים, אבל מי שמשלם את המחיר הוא הילד. גם אם הוריו החליטו על סדר עדיפויות אחר בהוצאותיהם, דבר שטעון הוכחה, אין זה אומר שמשרד החינוך צריך להצטרף לעוול שנעשה לילד. משרד החינוך יכול היה לבחור בפתרונות קשים לביצוע כגון ההוצאה לפועל. אבל ברוב חוצפתה החליטה המנהלת לבחור בפיתרון הקל לביצוע-פגיעה בילד. ועל כך היא לא ראויה להקרא מנהלת בית ספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הילד לא אשם ואין להשפילו. !!!!
ל"ת
מבקר תגובות,
04/01/05 18:02
|
|
 |
את ממש צודקת בכל מילה שכתבת
ריקי,
מרכז,
04/01/05 14:19
|
יש הורים שיש להם עדפויות ובעדיפות אחרונה זה תשלומי הורים לבית הספר אני מכירה הרבה הורים שנוסעים על וולבו אבל כסף לשלם לבית הספר אין אז כולם סובלים גם אלא שאין להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא במקרים רבים
אברהם,
04/01/05 05:52
|
עקב המצב הכלכלי משפחות רבות קורסות בצורה המונית . ואם נתן יד ונשתמש בצורה בא אתה רוצה להבדיל ילד קטן זה משאר חבריו ,אל תתפלא אם בתך או בנך חברם של ילדים אלה ידרדרו אל עןלם פשע אחרי חבריהם אשר לבטח לפי דרכך אתה שולח אותם אל זרועות הרשע. אל תתפלא אם בתך או בנך יפול לזרועותהם של מתוסקלים אלה. אז כל מה שהשקעתה בחינוך ירד לטימיון ותשאר קירח גם מיכן וגם משם.ותהי מתוסכל חסר עבודה ומשפחתך תסבול את ההתדרדרות של המשפחה הזו שלא יכולה לשלם לבנה את הטיול הזה. להבא נצור פיך מלדבר רע, כי לפתחך הוא יבוא, תזכור כי האדם מה הוא ומה ההבדל בנו לבין הגרוע ביותר ,רגע אחד של חוסר אחריות וחייך משתנים של משפחתך קרובך ויקירך. אל תדברו גבוה , יצא עתק מפיכם, לפניך ולפני נתניהו נסו ולא הצליחו לא נגד ילדים חמודשלי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון , משפחות רבות קורסות וגם
צדק,
04/01/05 07:16
|
קרסו בעבר. זה עצוב מאוד, אבל זה גם אומר שהם מקבלים תמיכה סוציאלית של הרשויות. השאלה היא מה הם עושים עם התמיכה הזאת.
בהמון מקרים ההורים לא משלמים בכוונה ! הם שמים את ילדיהם ב''חזית'' למלחמה במערכת החינוך ! להראות שהם הקובעים ולא המערכת קובעת להם. זוהי מנטאליות דפוקה של אני ואפסי עוד שמאפיינת הרבה אנשים בישראל. ואם ילדיהם יתדרדרו לפשע - זה בגלל הבית וההורים ולא בגלל מערכת החינוך.כי עובדה שמאותה מערכת חינוך בדיוק יוצאים גם פרופסורים ומדענים ואנשי ספרות . ילדי גדלים לתפארת. כי אצלנו בבית בעלי ואני שמים את החינוך בראש מעייננו.
ושוב אני חוזרת ואומרת שיש לי חברות שקונות בלי חשבון ולפעמים מופיעות עם מכונית חדשה ונוסעות לטיולים בחו''ל, אבל לא משלמות את האגרות של החינוך המשלים ! זו עובדה !
ובמקרה המתואר בכתבה ההורים ידעו שהם צריכים לשלם, ובכל זאת שלחו את הילד כי הם היו בטוחים שהם ינצחו ב''מילחמה '' הזאת נגד משרד החינוך.
אז מי אמור לשלם עבור ילדים כאלו ?
שאר ההורים שחוסכים מכיסם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמיכה ,או השפלה יש הבדל
אברהם,
04/01/05 07:54
|
לתת תמיכה לא מאחל לך להיות מושפל כפי שאנשים אלה מושפלים עם תמיכה שכזאת אתה בכל יום יכול להשוות אותה במה שהקסמים מוציאים לך מהשניים 1300 להורים עד 1500 לילד נוסף 500 ועוד ילד 400 תאר לך עם 2500 מש' שלמה מה היא עושה, מים ארנונה חשמל טלפון בגדים נעליים נסיעות עוד לא דנו באוכל. אל תשים לב לדמגוגייה אנשים אלה עבדו שלמו ביטוח וזרקו אותם לכל הרוחות לקצבאות ולבתי תמחוי . אני למשל מחפש עבודה כבר שנה שלמה מבין לבין מתחיל את החודש עם 500 ש''ח עם ילד אחת אשר ברשותי תחשוב על זה או תחשבי אילו היו מספקים לי מקום עבודה הוגן הייתי בוחר בדרך הזו לעולם לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נשמה טובה.....
בז נודד דיגיטלי,
04/01/05 05:34
|
נשמה טובה, אפילו אם נאמר שאתה צודק, יכלו להודיע לילד להשאר בבית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדוני הבז הדיגיטלי - נראה שאין
נשמה טובה,
04/01/05 07:42
|
לך קצה קצהו של מושג ממה שמתרחש בשטח. אז תחזור לעולמך הווירטואלי וההזוי מנותק המציאות. אני משערת שגם אין לך ילדים במערכת החינוך ולכן אתה הומני ויפה נפש .למה לא ? מרחוק הכל קל.
קודם כל כתוב שהאב הבטיח לשלם. כלומר יידעו את המשפחה מראש ! זה שהמשפחה בחרה לעשות ''דווקא'' ומלחמת כוחות עם המערכת על חשבון בנם ואח''כ לצאת בשיר המקופחים, ולהטיל את האחריות מהם והלאה - זה סיפור אחר. מאחר ולי כן יש ילדים במערכת החינוך, ומאחר והסיפור הזה חוזר על עצמו בכל מקום ובמימדים מפחידים, אז שתדע לך שתחת מטריית המקופחות החברתית מסתתרים אנשים שיש להם - ועוד איך יש להם -כסף. אבל הם החליטו שהם לא פריירים וילדיהם ילכו לטיולים והצגות חינם. ומי מכסה על הגרעונות ? המערכת ? לא ! שאר ההורים (הפריירים - כמוני) .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדובר בילד אחד
יוסי,
אשקלון,
07/01/05 14:10
|
בודד , ולא בקבוצה של פרזיטים ואתה לא חושב כלל שאולי להוריו באמת אין, לא הייתי אציל נפש כמו שאתה מצטייר כיפה נפש הייתי היית בודד בשקט , בשקט כיצד ניתן לעזור להורים ולילד , ילד אחד בודד בכיתה שלמה , ואולי אף יותר מכיתה אחת זאת בושה וחרפה מצד המורה והמנהלת, ולכך אין מחילה אתם כולם השמנים ומדושני העונג מתי היה אכפט לכם מה קורה עם אלה שנפלו כתוצאה ממה שקורה במדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נשמה טובה..קשה..קשה לך להבין..
בז נודד דיגיטלי,
04/01/05 19:14
|
כנראה שקשה..קשה לך להבין הילד לא אשם ולכן יהיו הנסיבות אשר יהיו לא! ואני חוזר שוב לא ואסור להעניש ו/או להשפיל את הילד.
תראי את התגובה של ה''צרפתיה'', הבנת נחמה? סליחה נשמה טובה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעם אתה בז (טורף?) ופעם צרפתיה
נשמה טובה,
04/01/05 21:52
|
א. תחליט . ב. לשנייה אחת לא אמרתי שהילד אשם. ולשבריר שנייה לא גרסתי שיש להשפילו או להענישו. ג. חבל לי מאוד מאוד על אותו ילד שהוריו מיקמו אותו בקו החזית.
הנקודה שהעלתי ושממנה אתה (או את הצרפתיה) מתעלמים בעקביות היא : שמי שבסופו של ענין משפיל את הילד ומבייש אותו זה הוריו ! מה אתה חושב שהילד לא שמע על ההתנצחויות עם המערכת קודם לכן בבית ? אז איך הוא מרגיש שכולם משלמים והוריו נלחמים במערכת בשביל עקרונות מטופשים.
יש מחלקת רווחה בכל מועצה מקומית בכל עירייה. יש מי שמטפל במעוטי היכולת.
ויש מי שמחליט לריב על גב ילדיו ולהאשים את המערכות ולחכות שהורים אחרים ישלמו בשבילו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק !
נשמה טובה,
06/01/05 00:07
|
|
 |
דעותי ומעשיי נקבעות ע''ס מצפוני
בז נודד דיגיטלי,
05/01/05 19:37
|
שלא כמוך דעותי ומעשיי נקבעות ע''ס מצפוני ולא דעות של אחרים.
נראה לי שאת היא זאת שלא מבינה זה שאני מוציא ילדים מהמאבק לא אומר שאני ''הומני'' (אגב האם את מייחסת לי את התכונה ה''שלילית'' הזאת?)
אני מאוד מודע לעובדה שזה לא מקרה יחיד (ראי קישורית) אך במציאות ה''הזויה'' שלי לא רק שהילד לא אשם אלא גם המאבק צריך להעשות ללא השפלתו.
http://news.msn.co.il/news/CultureEducation/Education/200412/20041222104400.htm
הילד קטן ומה שאת קוראת ''עדיפויות'' אינן נוגעות בו. אז שוב קצת רחמים לא יזיקו לך...נשמה טובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבז העקשן שמתעקש לא לקרוא
נשמה טובה,
05/01/05 16:28
|
מה אחרים כותבים.
לו היית קורא את התגובות הראשונות היית מבין שזה לא עניין של צלחת שלי או שלו או שלך. כי כולנו אוכלים מאותו מסטינג !!! ומה שכתבתי הוא מנסיון, שבסופו של עניין מי שמשלם עבור הילדים שהוריהם אינם משלמים - הוא שאר ההורים - כמוני. הפריירים... מי שבמצוקה מקבל את עזרת הרשויות וזה גם עוזר לנו כי גרעונות התשלומים לטיולים ולהצגות משולמים מהמועצה (או העירייה). אלו שלא מקבלים עזרת סעד וגם לא משלמים מפילים את הגרעונות על שאר ההורים, שחוסכים מכספם בשביל לממן ילדים של אחרים !
ושוב אני חוזרת - הילד לא אשם. וצר לי מאוד עליו. אשמים הוריו שעושים את המלחמות על גבו ומטילים את האחריות על שאר ההורים.
ולא מדובר במשפחה אחת במצוקה. זוהי תופעה שקיימת בישראל כבר הרבה שנים ! ויש משפחות שלמות שכל ילדיהם מסיימים את מערכת החינוך באותה שיטה - על גב הורים אחרים !
נ.ב. - תודה על ה''מחמאות'': ראש קשה וכו''... כנראה שזה חלק מתרבות הדיבור של אותה מנטאליות של ''רחמנים'' ו''חייכנים'' כמוך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנשמה טובה איך את יודעת.....
בז נודד דיגיטלי,
05/01/05 07:47
|
לנשמה טובה (עם ראש קשה) איך וכיצד את יודעת שהמשפחה אינה נזקקת מהכתבה?
אולי ההורים פשטו את הרגל...ומנסים שקם את עצמם? את מקרינה צרות עיין שמקורה הוא לא מהכתבה. תסתכלי בצלחתך שלך ותני למי שאחראי על מצבים שכאלו לטפל במקרים שכאלו בהתאם להנחיות משרד החינוך.
וזכרי ''שכל המרחם על אכזרים (מנהלת) סופו שמתאכזר על רחמנים (הילד)''
ולבסוף בוקר טוב...תנסי להתחיל את היום בחיוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את משפט המפתח שלך: ''את המלחמה
נשמה טובה,
05/01/05 05:44
|
על הכסף לא עושים על גב הילדים'' תגיד להורים !!!! ואם כבר מדברים על ראשים קשים אז שכבודו יסתכל במראה (ויראה שם את בבואתו בעלת הראש הקשה), כי לא מדובר פה במקרה סוציאלי נזקק . הנזקקים מקבלים את עזרת רשות הסעד וחלקם אפילו מוצאים דרכים לשלם, כי הכבוד חשוב להם יותר מכל. מדובר פה בהורים שעקרונית אוהבים להתווכח ולריב ושהעובדות לא יבלבלו אותם. בדיוק כמוך !
תעשה אתה מצווה ולך לישון במקום ללהג פה על שילגיה ופינוקיו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נשמה טובה, בז שלא טורף היה רק
בז נודד דיגיטלי,
05/01/05 04:20
|
נשמה טובה, בז שלא טורף היה רק לשילגיה ולפינוקיו.
ושוב לראש הקשה, כמה אחרים מרוויחים לא מעניין אותי. את המלחמה על הכסף עושים עם ההורים. לא מעניין אותי מי הצד ה''רע'' את המלחמה לא עושים על גביי ילדים. אצלנו הילד לא מקבל תעודה עד הסדרת החוב בצורה זו או אחרת. ברור שרק המשפחה מודעת לבעייה ולא כל עם ישראל.
אז נשמה טובה אני מאחל לך שתמיד תוכלי לשלם את חובותייך באם הם קיימים, ושבעתיד כמו נשמה טובה תעזרי לניזקקים מבלי לפשפש בכיסם. מה יש תעשי מצווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכל מקרה,לא הילד זה שצריך
צרפתיה,
04/01/05 08:57
|
לסבול מהתופעה. החשבון חייב להיות מול ההורים. אפשר לחוקק חוקים חדשים ולקחת את הכסף ישר מהמשכורת או ביטוח לאומי .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
למה ציפיתם ממשרד החינוך?
ל"ת
לא נולדנו אתמול,
04/01/05 02:16
|
|
 |
2.
פשוט בושה
דרור,
תל אביב,
04/01/05 01:25
|
|
 |
בושה להורים שמתחמקים מתשלום
א.ד.,
04/01/05 14:10
|
ראיתי כבר משפחות שאין להן אבל שותות קוקה-קולי, מעשנים סיגריות תוצרת חוץ ושותים ויסקי. אז לפני כל דבר אחר, על ההורים לדעת לשים ראשית כסף בצד לטובת הילדים ורק אח''כ לבגד חדש, תכשיט חדש, סיגריות וכד'. נראה כי ההורים בהם מדובר כבר מוכרים וידועים כאלה שמצפים שפריירים אחרים ישלמו והם התחמקו מתשלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
I hope she will get fired
ל"ת
eilat,
new york,
04/01/05 01:07
|
|