 |
189.
נכון שיש בורות, אבל
קובי,
08/01/05 11:25
|
ישראל לא יכולה לפטור את עצמה מאחריות על הערים המלוכלכות, על זיהום הים התיכון...ועל זה שאנחנו הופכיםל חברה אלימה וברוטלית.. ודורכים על כל הערכים האוניברסלים ודורכים על חלשים בכל התחומים... בקיצור..יש הרבה על מה לעבוד... אני באופן אישי אוהב מאוד את ישראל אך צריך להשתפר, וסקר כזה יכול רק לדרבן אותנו לשינויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
188.
ישראל כמשל למתנחלים
יאיר,
ירושלים,
07/01/05 10:46
|
אם שאלנו את עצמנו למה שונאים את ישראל בעולם כדאי שנשאל את עצמנו איך קרה שרבים שונאים את המתנחלים ומתיחסים אליהם בשנאה. התשובה בשניהם היא התקשורת כאן מלכלים ומקצינים כל דבר שקשור במתנחלים ושם מלכלכים ומקצינים כל דבר נגד ישראל. כאן כמעט כל אנשי התקשורת שונאים את המתנחילים ועוסקים בהסברת הצד הפלשתינאי וגם שם אותו דבר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
187.
ignorance
fujomori,
07/01/05 07:55
|
|
 |
186.
אחים ואחיות יקרים, לא להתרגש,
אוהב ישראל,
06/01/05 18:55
|
עוד מעט אבא'לה עושה פה סדר, אז ידעו כולם מי העם הכי יפה והכי מוסרי והכי מתחשב בעולם והעיקר: ידעו כולם מי העם של בורא עולם. הדיבורים שלהם לא מעלים ולא מורידים. לעומת זאת שלנו דוקא כן, לכן, סבלנות וסובלנות לכל יהודי באשר הוא, זה המבחן האמיתי שלנו עד בוא גואל במהרה בימנו אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם הנבחר...
הדס,
טורונטו,
14/01/05 08:32
|
אנחנו נבחרנו כעם של הבורא אך ורק כדי שניהיה דוגמא לכל העמים האחרים אבל אנחנו בהחלט לא עושים את זה. כדי לעשות זאת אנו צריכים להתחבר לכח של הבורא ולא דרך דת ושינאת חינם ביניינו לבין עצמנו אלא על ידי למידת קבלה ורוחניות, דאגה לזולת ויישום אמיתי של האמרה ''והאהבת לרעך כמוך''. רק כך נוכל באמת להפסיק את שינאתם של עמים אחרים כלפינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
185.
מי שמדבר
מיקי,
05/01/05 16:15
|
אנגליה: שכל נופיה ומבניה הועתקו ממדינות אחרות, אין לה שום ייחוד בבניה, אומנות, אוכל, מדע וטכנולוגיה, ועוד ועוד. אנגליה: שכבר מאות שנים תקועה עם מונחים בדלניים כמו משקל, מטבע, מידות אורך ועוד ועוד. אנגליה: שהנושאים שעומדים בראש מעייני אזרחיה זה מי שכב עם מי ומי בגד במי, דיאנה עם זה ובקהם עם זה. אנגליה: שגאוותה היחידה היא הכדורגל שלה, למרות שכבר זמן רב הוא פאטתי וירוד. אנגליה: שמתעלמת כרגע מהנוכחות הערבית המאסיבית בשטחה, אבל לא שוכחת לפחד ממנה ולחסוך ממנה ביקורת. אנגליה: שאזרחי מדינתם לגמרי חסרי איכפתיות אחד אל חברו, והיו מתים להגיע ולהיות חברה כמו החברה בישראל. אנגליה: בה האופוזיציה היא אילמת - תודות לדמוקרטיה ''המפוארת'' שלה. אנגליה: ה''נאורה'' הגדולה - יש מספיק סיבות לשנוא את צרפת, אך היא בחרה ב''אינסטינקט ההסטורי''. אנגליה: בה מספר וחומרת עבירות המין מהגבוהים והחמורים ביותר בעולם! אנגליה: שמשליכה ביקורת ללא בושה, על מדינות שעומדות כבר עשרות שנים במצבים קשים מנשוא, שההסטוריה הוכיחה, כי שום עם ושום מדינה לא נהגו בסבלנות ונאורות כמו שישראל נוהגת. אנגליה: שחינוך זה עניין שבשוליים אצלם, גם בתחומים בעלי משקל רב כמו מלחמות העולם למיניהם.
אנגליה: עדיף שישתו קצת תה עם חלב, ירגעו ויעשו לעצמם חשבון נפש! אנגליה: שה''איפוק'' האזרחי כבר מזמן עבר את גבול הטעם הטוב, וחדר לעומק תחומי הצביעות והשיעמום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם הכל ומוסיף
רועי,
רמת השרון,
05/01/05 21:15
|
ואנגליה האכזרית והברוטלית שעסקה בכל ההיסטוריה בכיבוש שטחים בעולם. בדיכוי עמים והריגתם (ראה ערך אבוריג'ינים באוסטרליה). וכל כך למה? בשביל כסף.
שילכו לעזאזל הבריטים האלה, למי אכפת בכלל מסקר מטופש??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני מוסיף,''מזל'' שהיהודים
פייר,
06/01/05 02:43
|
לא נשארו בארץ ישראל והתפזרו בעולם,כי לפי 100 השנים האחרונות,אפשר גם להתרשם מכמה נזקים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
184.
האנגלים המאהבים מהגרועים בעולם
בעלת ניסיון,
ארץ הקודש,
05/01/05 15:47
|
התגוררתי באנגליה שנים רבות, וכנראה שמה שהבריח אותי משם, מלבד מזג האויר העגום והאוכל סר הטעם, היה רמתם המבישה של הגברים האנגלים בתור גברים. הם קרים מבפנים בדיוק כמו חזותם החיצונית. רובם היו מעדיפים גברים אחרים, ושארית הפליטה מבעלי נטיות חד-מיניות, לא מלהיבים במיוחד. למאצ'ו הישראלי, למרות שחצנותו, יש במה להתגאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
a piece of advice
fujomori,
07/01/05 07:53
|
|
 |
הישראלי גם מאהב גרוע
עולה מצרפת,
05/01/05 16:13
|
באופן כללי. זה לא מספיק ללכת לספר לחברה'. עצם המילה ''כוסית'' מראה איזה יחס נמוך יש לגברברים לגבי הנשים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני דווקא התאהבתי בבלתי הצפוי
Babygirl,
10/01/05 05:58
|
... בגרמני
וגיליתי רוך, עדינות, התנהגות ג'נטלמנית אירופאית מלווה בהרבה כנות, מסירות, כבוד וטוב לב - אומנם זה לא מעיד על כולם אבל זה מעיד שאפשר לגלות פנינים בכל מקום
אי אפשר לדעת איפה ניתן למצוא את הבחור המושלם ולא צריך להכליל או להחזיק דעות קדומות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
183.
צודקים
ישראלי,
יהודי,
05/01/05 15:43
|
אין מה לדבר, הבריטים צודקים. אנחנו באמת חרא של מדינה ואם רק היה לי דרכון זר כבר מזמן הייתי טס מהחור הזה. אין פה כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דרכון אירופאי?
נגד כיבוש,
05/01/05 16:17
|
חפש טוב במשפחתך ובטוח תמצא איזה אפשרות להגיע לאזרחות ארופאית,כי באמת אין מה לעשות כאן,ואירופה זקוקה לאנשים צעירים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה
ל"ת
אתה מחכה?,
06/01/05 18:40
|
|
 |
182.
There'l always be an England
אבנר א. ראם,
ירושלים,
05/01/05 15:38
|
and England will be ''free''.מישהו שם לב לכך שלכל אורך ההיסטוריה, בריטניה, שהתפארה בכך שהיא מדינה ''דמוקרטית ומתקדמת'' לחמה בכל מדינה שניסתה להתחרות עמה (כגון הולנד, וצרפת שלאחר המהפיכה הצרפתית)? שבמאה ה19 ניסתה בריטניה לדכא את מרידותיהם של עמי הבלקן נגד האימפריה העותומאנית? שבריטניה כפתה על רומניה ויוגוסלביה את המשטר הקומוניסטי? בריטניה, מלכתה (הנוכחית וזו שבמאה ה19) ומרבית ראשי ממשלתה פשוט מגעילים אותי. נ''ב: תגובה זו באה בעיקר לאחר שקראתי בכתבה זו כי הרוסים הם אחת האומות השנואות ביותר על הבריטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני דווקא התאהבתי באנגלים
צרפתיה.,
05/01/05 15:57
|
למרות שגדלתי בצרפת ושתמיד הושפענו ממלחמת 100 השנה ומג'אן ד'ארק הגיבורה שהם שרפו ב Rouen -האנגלים של דור החיפושיות נחמדים,רגישים ,פתוחים,עדיין מנומסים,והנימוסים נעימים לעומת כל הפקודות והדחיפות של הצברים הישראלים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
181.
reaction
david,
canada,
05/01/05 13:42
|
israel is o.k. but israelis would do nothing for others
הגב לתגובה זו
|
|
 |
That is true
ל"ת
Michal,
05/01/05 15:58
|
|
 |
180.
לעודד את הגרמנים שיכנסו בהם
ל"ת
ארז,
05/01/05 13:42
|
|
 |
179.
מציעה לכבוש את בריטניה
גנראל קסטנייטס,
05/01/05 13:05
|
זה הזמן להפתיע את הבריטים ולכבוש אותם. הם לא מוכנים - וייתפסו עם המכנסיים למטה. נכבוש את בריטניה, נכריח את הבריטים לאהוב אותנו ונעזב את האי אבל לא לפני שנתלה שם את דגל ישראל. תחי מדינת ישראל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
LOL LOl lol lo llllllll (-;
(-: LOL,
05/01/05 16:02
|
|
 |
178.
מסכימה עם הבריטים צודקים
נעמי,
משגב,
05/01/05 11:22
|
אכן, לא נעים לחיות כאן קשה ומסורבל כי הממשלה על כל שלוחותיה מדכאה את האזרח עד עפר ושוללת ממנו זכויות יסוד בסיסיות. למה אני עדיין כאן?שניי הבנים שלי בצבא!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שלא שללו ממך זכות לכתוב
מרק,
05/01/05 12:05
|
תגובות טיפשות. אבל את הזכות לשחרר אותנו מנוכחותך עדיין קיימת לך וכדאי לך לנצל אותה כמה שיותר מהר כי יש לך סימנים של חוסר שפיות ויכול להיות שישללו גם את הזכות הזאת ממך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרק,היא צודקת,יש לי בדיוק
עולה בשנת 80,
מלכיה,
05/01/05 16:06
|
|
 |
מרק, על חופש הביטוי שמעת?
רפי,
05/01/05 12:49
|
אידיוט מצוי. אתה תגיד את טיעוניך ותן לאחרים להתבטא. אולי תנסה להתמודד עם מה שהגברת אמרה ותסתור את דבריה בצורה ענינית. ואם לאו - אולי תכבד אותה רק משום שהיא אם ל-2 חיילים וזה לא קל בימינו אלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
177.
למה זה לא מעניין אותי
בוריס,
חיפה,
05/01/05 10:26
|
אנחנו לא זונה שצריכה למצוא חן בעיני כל הלקוחות. אירופיים לא אוהבים אותנו - יש להם בעיה. בשבילי אין מדינה אחרת בעולם. יש כאן בעיות כמו בכל מדינה אחרת אבל זה לא עניין של אנגלים. חוץ מזה אני חושב שכל הקולות נגד ישראל שייכים למוסלמים ולשמאלנים ומבחינתי שנאתם היא המחמאה הכי טובה למדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעייה שלא רק הם לא מחבבים
ל"ת
אותנו!,
05/01/05 16:21
|
|
 |
176.
כמה שאנחנו מכוערים
ברור,
05/01/05 10:26
|
אנחנו, כשאנחנו מגיעים לחוץ לארץ, מתנהגים בצורה כזאת מופרעת, שלא פלא שהעולם חושב עלינו מה שהוא חושב. גניבת ברזים, השתוללויות והתפרעוית למינהן, הרי אנחנו מביאים לחול את ה''אני'' הישראלי שלנו מהבית, ושם לא מוכנים להעביר את זה הלאה כמו שפה לא מתייחסים לזה ולכן זו דעת הקהל העולמית עלינו. מעבר לכך, בסקרים האחרונים שנעשו נמצא כי ישראל נמצאת במקום מאוד מכובד בנושא שחיטות כללית. אנחנו נחשבים למדינה דיי מובילה בעניין הזה. עכשיו תבינו למה הגענו לאיפה שהגענו בסקרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה שלנו אידיוטים כמוך
מרק,
05/01/05 11:25
|
אני מטייל הרבה בעולם, הייתי כמה פעמים בלונדון ולא לקחתי ולא שברתי שום דבר. יכול להיות שיש פה ושם כמה מקרים חריגים אבל לעשות מזה הכללה זאת ממש טיפשות. בכל מדינה יש בריונים ובמיוחד באנגליה. אז מה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה?כשטיילתי ברודוס,
חידה,
05/01/05 16:23
|
היו תיירים מכל מיני מדינות... מי צעק ונדחף? נו...תנחש....!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרק - לא מדובר בהתנהגות שלך
אלינועה,
05/01/05 12:52
|
יש הרבה תיירים ישראלים שמתנהגים כמו חיות בחוץ לארץ. אותי מעצבן יותן שהישראלים צועקים בכל מקום, ומתנהגים בחוסר נימוס ובחוסר תרבות. אבל - כמובן שלא זאת הסיבה להיותנו דחויים על ידי הבריטים. ולכל אלה שטוענים שיש גם חוליגאנים בריטים. מניסיון - יש יותר בריטים תרבותיים ומנומסים מחוליגאנים. וחוץ מזה מה הקשר בין החוליגנים הבריטים לבין מה שהבריטים חושבים עלינו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
175.
האמת המרה :אנחנו נראים רע מאד
ל"ת
חמדנים רמאים,
05/01/05 10:25
|
|
 |
174.
אנחנו לא אוהבים להסתכל במראה
דינה,
צפון,
05/01/05 09:00
|
אנחנו לא אוהבים לדעת כמה אנחנו מכוערים. אבל זו המציאות שהביאו עלינו הדתיים והימין הקיצוני: השחתת פניה של ישראל היהודית והדמוקרטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
173.
ישראל בהחלט מכוערת! פעמיים
החילות לנפול,
נפול תיפול,
05/01/05 08:44
|
בדברי ימי ישראל המתחדשת כיעורה נעלם - בנצחון מלחמת העצמאות ובנצחון מלחמת ששת הימים, אבל, ישראל מעדיפה למחוק את כל סימני היופי שעוד נותרו בה, ומשחיתה את פניה. ואת הכיעור הזה, של חרש, שוטה וקטן, אפילו עיוור, יכולים לראות בלי כל קושי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
172.
בכל דור ודור עומדים עלינו
אחוות עמים נגד,
העם היהודי!,
05/01/05 08:40
|
לכלותנו, בגלל הכיעור של מדינת ישראל. בריטניה הנאצית סגרה את שערי ארץ ישראל בפני ניצולי פוגרומים וניצולי הנאצים, ובכך דנה אותם למוות. חלקם הושבו לאירופה הנאצית(!), רבים, גברים, נשים, ילדים ותינוקות ירדו למצולות ים, יחד עם קליפות האגוז הרעועות, שבהן ניסו להימלט מן המוות. יהודים, דעו לכם, שבשנאת ישראל אין הבדל בין בריטים, לאמריקנים, לגרמנים, לשוודים, לנורבגים, לערבים (גרועים מכולם) ולפעילי שלום מכל דת, גזע, מין וצבע. ומי שמסרב לראות את כל הסימנים לשואה הקרובה, הוא צבוע או רשע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
171.
כמה מלים על הסברה -
עודף הסברת,
הענין הערבי.,
05/01/05 08:36
|
הבעיה של העם היהודי הוא עודף הסברת עניינה של ישראל, שאינו חופף כלל ועיקר לעניינו של העם היהודי ולטובתו. עניינה של ישראל הרישמית נוגד לחלוטין את טובת ישראל, והתעוררות גל האנטישמיות היא תוצאה ישירה של הסברת ''עניינה של ישראל''. כל הצהרה של ראש הממשלה מגיעה מיד לכל קצווי תבל. כשראש ממשלת ישראל מכריז שאנו ''כובשים'' ושמשאת חיינו היא להקים ''מדינה פלשתינאית'', מבין כל העולם שישראל מודה באשמה ומי שאשם אינו יכל להציג תנאים. הכובש שלא כדין אינו יכל להציג תנאים לתיקון העוול. וכל מעשה של הנמצאים תחת עול הכיבוש ותחת משטר הדיכוי, מוצדק! ישראל מצהירה השכם והערב שהיא חותרת לשלום. כלומר, ישראל חותרת לשלום עם רוצחי ילדיה. מה צריך העולם לחשוב? לאחרונה הכריז פרס שערפאת היה ראוי לפרס נובל לשלום. זה אותו פרס, שהיה ממונה על ההסברה הישראלית. זה אותו פרס שהביא עלינו את אסון אוסלו וכפרס על כך הוענקו לו ע''י האנטישמיות הבינלאומית פרסי שלום ברחבי העולם. ב- -24.5.1994 הוענק לפרס אחד מפרסי השלום שלו, מטעם קבוצה של ארגונים אנטישמיים, שונאי ישראל, רובם ערבים. חתן הפרס שקדם לשמעון פרס היה אבו-ג'יהאד מתכנן טבח הספורטאים הישראלים במינכן. ופרס ממשיך להסביר, בהתנדבות, את עניינה של ישראל. את הרושם שמשאירה אחריה ה''הסברה'' של פרס מיטיב לתאר פרופסור גוסטב הנדריקסון, כשהוא מתייחס ל''גאון היוצר'' מבית היוצר של האומה הישראלית, ''שיד לו בכל ויד כל בו. מבורסה עד אש''ף, מוכר מניות בבקר ואת מולדתו אחר הצהריים. ובערב, אם נותר בו כח, הוא משנס מותן ויוצא להגן על זכותם של מבקשי נפשו ליטול אותה ממנו''. עוד הוא אומר: ''את נשמת האומה העברית כבר מכרתם לשטן, עכשו אתם עסוקים בביתורו של הגוף, או נכון יותר, של מה שעוד נותר ממנו''. הוא שואל אם הוא, הגוי, יכל להיות נאמן לישראל יותר מראש הממשלה ושר החוץ שלה, הניצבים על במה אחת, לקבל את פרס השלום, עם ''רב טבחים שפל, שהגיח מביב השופכין האנושי, מי שתכלית קיומו היא להכרית את עם ישראל מארצו'' (נתיב מאי 1995).
וגוי אחר, ין וילן ון דר-הובן, דובר השגרירות הנוצרית בישראל, חותם את מאמרו, תחת הכותרת ''אש''ף, כמה ציוני דרך למי ששכח'' במלים הבאות: ''והיה אם יגיע היום המר והנמהר וישראל תשב לשלחן הדיונים עם אש''ף, יקיץ הקץ לייחודה המוסרי של אומה זו. ויתרה מכך, תהיה זו בגידה שאין לה כפרה בזכר ששת מליוני הקורבנות שנרצחו בידי הנאצים, שאש''ף הוא יורשם וממשיכם הנאמן'' (נתיב אדר תשנ''ג).
כשישראל תתחיל להסביר, בעיקר במעשים ולא בדיבורים, את עניינם וצידקתם של היהודים, האנטישמיות לא תמות, אך תיכנס לתרדמת. ועניינם של היהודים הוא - השבת כל זכויותיהם! עניינם של היהודים הם האמת, הצדק והמוסר! ישראל צריכה לזעוק בקול גדול. איננו רוצים שלום עם רוצחינו, אנו רוצים להשיב להם כגמולם, וגם לעשות זאת, קבל עולם!! אין לנו שום כוונה להקים מדינה לבני עם זר בלב ארצנו! איננו מוכנים להשלים עם השקר המתועב ביותר בדברי ימי העולם – ''העם הערבי הפלשתינאי'' ובוודאי לא עם ''הזכויות הלגיטימיות'' שלו לרצוח אותנו ולרשת אותנו. לא יקום ולא יהיה! עניינה של ישראל להעניש את מהרסינו ומחריבינו מבית. את ''מחנה השלום'' ואת הנותנים לו חסות בשם שלטון החוק בישראל. להעניש את אלה הרודפים יהודים המסרבים לוותר על זכויותיו הבסיסיות ביותר של העם היהודי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
170.
ושיקפצו לי
שיקנו יומן,
05/01/05 08:27
|
who the fuck asked you ! מעניין את סבתא שלי מה הם חושבים עלי , פעם שלעמנו האומלל לא היתה מדינה והינו תלויים בחסדי אומות העולם היה לנו צורך להיות נאהבים , היום יש לי מדינה לא מוצאת חן בעינהם ? שילכו לכל הרוחות ! אבל לצערי כמה מאחי העלובים עדיין נושאים את גן העבדות לכל מקום בו ילכו ועדיין מחפשים ליטוף מכל זב ומצורע ועדיין מנסים לרצות את אדוניהם האירופאים גם אחרי מה שעולל לענמנו העם האירופאי הארור גם הם יכולים ללכת לאותו מקום אליו אני שולח את האנגלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Its a small world after all
Disney,
05/01/05 10:14
|
The people of England choose the government of ENgalnd which in turns decides how difficult it will be for you to get a visa to visit, to work as well as many other things. Luckily our politicians know very well the importance of international relations unlike small people like you who cannot listen to some critisicm and think about why it is
הגב לתגובה זו
|
|
 |
shot up loser
shay,
05/01/05 12:47
|
so u will not have a visa so what? so for visa u give up on who ur/ ur discusting
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה איש גדול שאוהב ביקורת?
מרק,
05/01/05 11:38
|
אז תשים לב לביקורת שלי - אתה מאד טיפש כי במאמר הזה לא מדובר על שום ביקורת עניינית כלפי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
169.
British empire
Ephi,
05/01/05 07:59
|
|
 |
?Really ,מי רוצה אזור בעייתי
טוני,
05/01/05 09:32
|
|
 |
168.
we are wonderful
cohen,
paris,
05/01/05 07:46
|
we are wonderful people as people but each one of us has to improve himself in terms of human qualities and we are able to do it
הגב לתגובה זו
|
|
 |
well said
ל"ת
אכן,
05/01/05 08:04
|
|
 |
167.
צריך לקרוא את מס' 150
ההסברה על הפנים,
05/01/05 07:28
|
גברת דוברת - לכי הביתה!
צריך להיות חכם, רגיש, מבין, אינטואיטיבי, בעל יכולת תקשורת טובה כדי להיות בתפקיד של דובר.
אין לי בעיה עם העובדה שאת נמצאת בשביל ה'שופניג'. יש לי בעיה עם כך שאת תופסת מקום של מישהו שאולי היה יכול לעשות עבודה טובה. הרבה יותר טובה. יש הרבה מה לשפר בארץ אבל ידוע שיחסי ציבור זה נושא בפני עצמו. אם את מדברת על אושוויץ (זה אולי לא בסדר שהם לא יודעים על זה, אבל זה רק חלק מהבורות שלהם, זה לא קשור לישראל של 2005). הייתי שמחה שהם ידעו את ההסטוריה, וכמובן זה חשוב כשלעצמו, אבל זה לא קשור להסברה שישראל מתמודדת איתם היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
166.
זאת בדיוק העבודה של השגרירות
יחסי ציבור,
05/01/05 06:07
|
ולא רק להתרועע עם קוקטיילים עם ''אנשי עסקים, פוליטיקאים וראשי קהילות''. תתחילו להגיב בתקשורת על כתבות מעוותות, תזמו כתבות אוהדות ותלמדו משהו מיחסי הציבור של שכנינו הפלשתינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
165.
לסגור את שגרירות ישראל בלונדון
מיקי,
ירושלים,
05/01/05 06:04
|
תגובתה של דוברת השגרירות לנתונים מצביעה על כשלון קולוסאלי של משרד החוץ ושל השגרירות. וכי משרד החוץ מביא לישראל אנשי עסקים? אלה מגיעים כדי להרוויח כסף למרות הדימוי של ישראל ולא בגללו. מה עושים אנשי השגרירות פרט לבזבז את כספי המיסים שלנו? כנראה שלא הרבה. אין להם מושג כיצד להגיע אל הציבור הבריטי, ולדעתי הם בכלל התייאשו ממנו. במצב עניינים זה, ראוי לפחות לחסוך את דמי התפעול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
164.
I *FARRRRT* in...
Monty,
05/01/05 05:53
|
|
 |
163.
ובמקום לבדוק נאמר ''אנטישמים''!
ל"ת
E.R.,
New York,
05/01/05 04:45
|
|
 |
162.
england state of mind
erez,
los angeles,
05/01/05 04:18
|
the mad cow disease took a toll on their entire pop
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
england state of mind
erez,
los angeles,
05/01/05 04:15
|
the mad cow disease took a toll on their entire pop
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
הוכח שהבריטים הכי מלוכלכים
עוד סקר,
05/01/05 03:21
|
באירופה. אנשים שמתרחצים פעם ביובל וזה ממחקר שנעשה בשנים האחרונות. כל הלכלוך סותם להם את העיניים והאזניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
159.
חברה צאו מהשנאה העצמית הזו
שי המזרחי,
05/01/05 03:18
|
אז האנגלים לא אוהבים אותנו,ביג דיל. האנגלים לא אוהבים גם את עצמם. אם באמת הייתם מכירים אנגלים אמיתיים הייתם יודעים שלא שווה להתייחס אליהם. אז תפסיקו עם השינאה העצמית הזו. אם תאשימו אותנו המזרחיים או את המתנחלים או את האשכנזים זה לא יעשה אתכם יותר אהובים ומקובלים. הרבה אנגלים לא אוהבים יהודים וישראלים בלי לדעת את הסיבה לכך וזה מאוד מתאים למנטליות האנגלית. הם לא יודעים מה זה אשכנזי,ספרדי או מתנחל,הם רק יודעים שהם לא אוהבים יהודים וישראלים אז תירגעו. קודם כל למי איכפת מה הם אוהבים ומה לא,קצת כבוד עצמי וגאווה במי שאתם(בכל מדינה יש דברים טובים ודברים רעים ובאנגליה יש לא מעט דברים רעים). ולכל האירופאים שלנו שממהרים להאשים אותי בכך שהאנגלים שלא היו פה ובחיים לא דיברו עם ישראלי ואפילו לא יודעים איך תל אביב נראית אני אומר צאו מזה מהר. אם דרכתם פעם באנגליה הייתם מבינים שלהגיד שהגעתם ממזרח אירופה לא ממש מוסיף לפופולריות שלכם שם,ההפך הוא הנכון,הם ממש לא אוהבים מזרח אירופאים אלא מזלזלים בהם ושונאים גם אותם. אז כנסו לפרופורציות ותאמינו לי שישראל מאוד יפה ואני בקשר עם המון אנגלים שחלק מהם עברו לתל אביב בשנים האחרונות והם לא רוצים לעזוב את השמש ''המכוערת'' שלנו. קיצר קצת כבוד ופחות שינאה עצמית לא יזיקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
158.
לא רע בכלל
J.R.,
USA,
05/01/05 03:13
|
אם אכן המטומטמים האלה שמו את ישראל כבטוחה יותר מארה''ב סימן שהמצב בארץ לא נורא בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
157.
European hatred
One who cares,
Los Angeles,
05/01/05 03:08
|
To all those who are trying to justify the Euro hatred and glue to the jewish people the blame . Please go back to the history of the european people who gave the world a monster like Hitler, and look at the Brits and how they hated the jewish people by their prosecution in the mandate era. And to your knowledge the Brits Expelled their Jewish citisens from its monarchy twice in the last Millenium. And there are much more of those examples from France , Spain Germany and other ugly countries in your beloved Europe. So go there and wait for another Holocost, it is in their blood.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
they think that all of israel
zvika,
05/01/05 02:39
|
the gaza strip and that people are shot in the street all the time.that is thanks to the english papers and tv stations which mention all the negative about israel and simply disregards all the wonderfull and beutifull things about israel.they must be jealous that we achieved just in over 50 years what took them hundred and hundred of years.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
155.
אחרי ביקור באוסטרליה
מורן,
רעננה,
05/01/05 02:24
|
וניו זילנד, אני בהחלט יכול להסכים שניו זילנד היא המקום היפה ביותר שאני מכיר. אבל שימו לב שגוש מדינות הקומנוולת' (אנגליה, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד) שולט בכל הסקר. הרי זה די ברור שהאנגלים יעדיפו את המדינות בהם שולטת המלכה. אם היו עושים סקר עכשיו לגבי מי המדינה שהיתה הכי אכזרית בעיני בהיסטוריה כלפי מדינות אחרות הייתי אומר בלי לחשוב בכלל אנגליה. האימפריאליזם שלה ודיכוי העמים באוסטרליה, בדרא''פ, בהודו היה פשוט נורא. אבל היום יפי הנפש יודעים להגיד עלינו שאנחנו כובשים חסרי לב. נו, באמת. אין שום טעם לקחת את הסקר הזה ברצינות.כל מי שיש לו טיפה חיבה לארץ הזאת, ואני מאוד רוצה להאמין שיש לא מעט, יודע שהסקר הזה הוא קישקוש מוחלט. יש לנו ארץ קטנה, יפה, מיוחדת. האנשים פה מיוחדים. יש לנו את הבעיות שלנו, אבל אחרת לא היינו כאלה מיוחדים. לא לקחת ללב שטויות כאלה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are 100% right
ל"ת
Mony,
Australia,
05/01/05 02:53
|
|
 |
154.
המיתוס של ''הראש היהודי''
יוסי,
USA,
05/01/05 02:10
|
לזה שענה לי במס' 10 : אחוז יהודי ארה''ב הוא 2% , ואם במדע ובתרבות הם 10% זה עדיין לא עושה אותם מובילים. בעולם העסקים בארה''ב, במדע, בעתונות, בספרות, במוסיקה, בטלויזיה ובקולנוע היהודים לא מובילים. המיתוס של ''הראש היהודי'' הומצא בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
153.
חברה לא להתרגש!
רונן, לונדון,
05/01/05 01:52
|
מבקש להרגיע את כל הכותבים שכבודם הלאומי נפגע אל תתרגשו לסקר כזה ענו לפחות שליש ערבים ומוסלמים , הרי ידוע לכל שבריטניה (כמו יתר מדינות מערב אירופה) נמצאת תחת כיבוש זוחל ערבי של פליטים. מספיק שתבואו לרחוב שלי, אחד היפים בלונדון ותבינו מה קרה פה. אז אל תתרגשו האנגלי הממוצע לא רואה כך את ישראל אבל קולו בסקר נעלם בים המהגרים הפלסטינים והאחרים. שטויות במיץ!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
הסברה לקויה - תקראו !!!
אני,
05/01/05 00:49
|
כרגע אני חי בלונדון. אכן, מדינת ישראל מצטיירת כאן כמדינת עולם השלישי ויותר גרוע, מקום שבו הטרור שורץ, בעיקר מקרב הישראלים !!! וגם מהצד הפלסטיני אבל במידה קטנה. השטיפת מוח שעוברים התושבים הבריטיים מסביר בצורה חד משמעית את תוצאות הסקר.
יתרה מזאת, כאחד שחי בארץ כמעט מילדות, 20+ שנה, אני חייב להגיד שאכן הישראלים הם אחד העמים הבלתי נסבלים ברחבי תבל, חוליגנים שלא נותנים כבוד לאף אחד.
נכון, קשה לקבל את האמת בפרצוף - אבל זה נכון.
כל המגיב לתגובה זו, יאמת את דבריי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת את השורשים שלך
רועי בלום,
רמת שרון,
05/01/05 21:12
|
אם חיית בארץ כמעט מילדות. אם בילית פה 20 שנה. אם עשית צבא (אני רוצה להאמין שכן) אז איך אתה יכול לדבר בצורה כזאת? הישראלים הם הכי בלתי נסבלים? לא נותנים כבוד? אתה כבר לא נותן לי כישראלי כבוד כשאתה מדבר בצורה כזאת. נכון, תמיד יש כמה שמקלקלים בשביל כולם, אבל להגיד שאנחנו חוליגנים?? אתה נשמע לי ילד קטן וטיפש, ולכן אני מציע לך להישאר עוד כמה שנים בלונדון עד שתבין שישראל היא הבית. הבית הוא איפה שהלב. ואם הלב שלך בלונדון, אז תשאר בלונדון, אתה כנראה באמת לא ישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני חייתי בלונדון גם
יוסי,
05/01/05 02:47
|
ואל תספר פה סיפורים ותעשה רושם סתם. האנגלים הם העם הכי חוליגני בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
לכל אוהבי הגויים למניהם - כנסו
יהודי שאיכפת לו,
05/01/05 00:48
|
לפני כ-70 שנה היה עם מאד מאד מנומס ותרבותי שביום היו שוחתים באכזריות כל מי שנראה להם יהודי (אפילו כאלה שלפי ההלכה הם גויים ממש). ובלילה היו הולכים לקונצרטים ומתמוגגים על נימי הכינור (לא הבוזוקי חלילה?!?!), או רואים איזה הצגה טובה, אופרה וכו', בקצור, נורא נורא תרבותיים אין מה לדבר. הבריטים נו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
מה הקשר לאושוויץ???
מנחם מנדל,
05/01/05 00:47
|
ככה נראית ההסברה שלנו..
''לצערנו אנו נתקלים בחוסר ידע לגבי ישראל בציבור הבריטי...כך למשל, רבים מהבריטים לא יודעים מה זה אושוויץ. ''
מה הקשר בין מדינת ישראל,יופיה או כיעורה,רמת הביטחון בה,והסימפטיות של תושביה לאושוויץ??
הבעייה היא שמי שאמור לדאוג לשנות את הדברים יושן בעבודה,עסוק בשופינג בלונדון,ומעניין לו את ה** מצב ישראל,העיקר לנצל את תקופת שהותו באנגליה כמו שצריך (ושהבא בתור יתעסק עם הסברה...)
ואז כשצריך להידרש לסוגיה,המשפט היחיד שהם מסוגלים להוציא זה גמגום מבולבל ''אושוויץ,אה.. אנטישמים! אנחנו היינו באושוויץ! אושוויץ!!''
-חוץ מזילות נוראה של השואה (אולי נשתמש בזה גם לתרוץ כשמכבי מפסידה?),יש כאן הזנחה פושעת של מערכת ההסברה שלנו,שאמורה להביא לידיעת הבריטים את הסיבות השונות בגללן אולי נזכה לדרוג נמוך יותר ברשימת המדינות המכוערות או הלא סימפטיות.
אבל ממילא אף בעל השפעה לא יקרא את זה,אז מה זה משנה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוברת שגרירות? חסרת טעם ובינה
צודק מאה אחוז,
05/01/05 07:16
|
דוברת שגרירות ישראל בבריטניה, שולי דוידוביץ', מסרה בתגובה לסקר: ''לצערנו אנו נתקלים בחוסר ידע לגבי ישראל בציבור הבריטי שניזון מדיווחים מעוותים בחלק מכלי התקשורת הבריטיים. כך למשל, רבים מהבריטים לא יודעים מה זה אושוויץ.---- מילא הבריטים לא מבינים, אבל דוברת שגרירות ישראל בבריטניה מדברת דברי הבל כאלה? מה הקשר בין אשוויץ למדינת ישראל כפי שהיא מצטיירת בעולם? ברור שאנו זקוקים להסברה חזקה מאד בעולם, והגברת הזאת עשוה לנו שירות מאד מאד גרוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
איך מערכת תרבותית שכמותכם
מוחה בכל תוקף,
05/01/05 00:36
|
נותנת לגזען מרושע שונא ישראל (וכנראה שאת עצמו לא פחות) כגון מספר 144 (כולל המגיבה הגזענית לא פחות) במה להביע כזו שנאה לעם ישראל בחסות סקר של גויים שונאי ישראל? ואיך אתם מרשים לו להכפיש בפומבי הוצאת דיבה על הרב עובדיה יוסף שליט''א ובעצם על רוב עם ישראל. אני חושב שלפחות תשלפו את דברי הטרור המילולי הזה מכאן. דמוקרטיה זה לא מילה נרדפת להפקרות משוללת כל רסן. תודה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
למי אכפת מהבריטים ?
אהוד,
יבנה,
05/01/05 00:05
|
הם לא היו קיימים אם ארה''ב לא הייתה מצילה את התחת שלהם במלחמת העולם השנייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
113 צודק! לערוף ראשים!
ל"ת
ישראלי,
04/01/05 22:27
|
|
 |
146.
האנטימיות רק בזכות פשעי המלחמה
נפתלי אלמגור,
04/01/05 22:24
|
כל מישרואה טלויזיה בעולם מבין שאנחנו פושעי מלחמה. אז נא לא לחפש במקום אחר, רק אנחנו אשמים ובראשנו אריאל שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
שנאה זה תמיד ענין גורף
ישראלית,
04/01/05 21:23
|
או שההמון הנבער מדבר או שהעניין מוצג בצורה מסולפת בתקשורת (שטחיות וכוללניות). אין מה להתרגש מכל דרעק שמפורסם בתור האפנה האחרונה או האייטם הלוהט כרגע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
זבל של מדינה
rosental,
herzeliay p,
04/01/05 21:23
|
האנגלים שונאים אותנו בגלל שהם חושבים שכולנו מתנחלים, כולנו חרדים, כולנו עדות מזרח. הם לא י ודעים שיש פה גרעין אירופאי חילוני שמנסה להחזיק פה בכח מדינה שפויה ונורמלית, ומנסה להצמד בכוחותיו האחרונים בנורמות אירופאיות. אבל זה נעשה קשה מיום ליום עם ציבור אנטי דמוקרטי, שהולך כמו עדר עיוור אחר רבנים זקנים וסנילים בני 90, שלא מוכן שילדיו ילמדו חשבון ואנגלית בבית הספר, שלא מחזיק טלויזיה או מחשב בבית, שהגבר מתבטל והאשה מפרנסת עשרה ילדים. ציבור שמאמין באמונות תפלות בהילולות בקברים מקדש מתים על פני החיים שבשבילו גבעת טרשים עלובה בלב אזור פלשתיני מצדיקה פגיעה בחיילי צהל בהרמת ידיים על כוחות הביטחון בגידופים ויריקות על צנחנים. אנשים שחיים במדמנת העולם השלישי. שבזים לבית המשפט העליון, לשלטון החוק. חלקים שלמים במדינה הזו חיים על תרבות של שוחד, ע ל סמוך, על רמאות והונאת השלטון, על האדרת פושעים ומושחתים. אנשים ששונאים שנאת רצח יריבים פוליטיים ואידיאיולוגים. מדינה שרוצת את ראש הממשלה שלה, שרוצחת מפגין שלום תמים שפוסע בהפגנה בירושלים, שרוצח של 80 ערבים חפים מפשע במערת המכפלה מגיע למעלות קדושים. מדינה שבה מרביצים לרופאים, שוברים ידיים ורגלים ודוקרים נהג שמעיר לך על שנהגת בפראות, שלא מכבדים נשים וילדים. שמכלכלים את רשות הכלל. שדוחפים צועקים מקללים. מדינה בלי תרבות עם מנגלים ועשן ועינתוזים ושש בש. העולם השלישי במיטבו. הרצל מתהפך בקבר. תקראו את מדינת היהודים. הרצל היה יהודי וינאי וחשב על מדינת היהודים ברזלוציה מרכז אירופאית ולא משהו שדומה יותר למשטר ההיאטולות באיראן. אני חותם על הסקר הבריטי בשתי ידיים. אם היה לי לאן ללכת הייתי בכף עוזב עם דרכון אירופאי ומשאיר אתכם להחנק פה עם הרב עובדיה והרב הקשיש הזה מאגודה ועם ניסים זאב ועם ניסים גרמה ועם המימונה והשמימונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשכנזי לבן ועליון דייק בעובדות
דנה,
ירושלים,
05/01/05 09:04
|
איך הגעת ל-80 הרוגים פלסטינים במערת המכפלה כשלכל היותר נרצחו שם 30 איש? עם שאר דבריך לא אתווכח . ראה הכותרת שלי -חבל''ז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוליגנים אנגלים, אימת אירופה
ל"ת
מינן בר,
05/01/05 02:51
|
|
 |
פטור אותנו מעונשך קח דרכון וסע
ל"ת
המציע,
05/01/05 00:39
|
|
 |
רוזנטל -של נעליך
חושי,
05/01/05 00:36
|
בפני חרדים ובפני בני עדות המזרח. ''מדינת היהודים ברזולוציה מרכז אירופית '' כדבריך , הייתה מפליצה דביל כמוך לחדרי החקירות של צאושסקו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני תל אביבי שפוי,ואתם גזענים
אבי,
תל אביב,
05/01/05 00:25
|
קטנים,הסיבה היחידה לתוצאות הסקר הוא הסיקור השלילי שיש עלינו בתיקשורת דרך אגב הם סולדים יותר מהצורפתים הנאורים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Oh ! Ghoosenthal Ghoosenthal
Sfaradi Tahor !,
04/01/05 23:10
|
Ghosenthal is fghom Eughop , fghom Geughmany that is. Ghoosenthal ! You can't even spell Heughzliah propeghly in Unglish ! Oh ! Ghosenthal , soghghy fogh you that yough peughents bghought you hiah ! Oh Ghosenthal collect yough Geughman Passport and take yough frigid Teuvtonic and ugly butt that mascarades as a face to Geughmany wheghe you bulong ! Oh, Ghosenthal do it quickly, that is get lost ! i
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חותמת על כל מלה שלך.
סי,
תל אביב,
04/01/05 22:43
|
יש פה שני עמים. עם ''תל אביב'' שפוי ונורמלי. עם של מתנחלים-חרדים-מזרחיים שהוא משהו אחר לגמרי. שייך לתרבות אחרת, לעולם אחר, לאוירה אחרת, לשפה אחרת, למושגי יסוד אחרים. אין לנ ו שום מכנה משותף אתם. כשאני נתקלתבהם אני נתקפת גועל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתגעגעת לאאושביץ במרכז אירופה?
בוריס,
חיפה,
05/01/05 04:18
|
גם אני מעדיף תרבות אירופאי כי גדלתי עליה אבל אסור לשכוח היסטוריה. רוב יהודי גרמניה סירבו לעזוב אותה אחרי שהיטלר עלה לשלטון והיו בטוחים שגרמנים הם עם תרבותי ולא יקרה להם שום דבר רע. הם חשבו כמוך שהם שפוים ונורמלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מזרחי ואני הרבה יותר
יוסי,
05/01/05 02:41
|
''תל אביבי'' ממך. מה שמפריע לי כאן הם לא טענותייך על אחייך המזרחים אלא העובדה שסקר מטומטם שאומר שהאנגלים לא אוהבים אותך מוציא אותך מדעתך (שלדעתי היא לא שפויה) בכזו מהירות. אני חייתי בלונדון שנתיים ובואי אפתיע אותך במשהו- האנגלים לא אוהבים גם יהודים אשכנזים ולא אוהבים (ולא כולם כמובן)יהודים בכלל. אם הם ידעו שאת יהודיה תאמיני לי שהם לא יעצרו לשאול מאיפה הורייך. ד''א הם גם לא אוהבים הודים וצרפתים וספרדים,סו וואט עכשיו תחיי לפי מה שהאנגלים אוהבים או לא? האנגלים חושבים שעזה וכדו' זאת ישראל והם בכלל לא יודעים מה זה תל אביב או אילת ולכן הם חושבים שישראל מכוערת. לגבייך,קצת כבוד עצמי וקצת גאווה במי שאת ומה שאת וזה שתמכרי את אחייך לאנגלים לא יעשה אותך טובה יותר תאמיני לי. תנסי למצוא את האהבה בינינו פה -בין מזרחי לאשכנזי וחילוני ודתי והכל יהיה יותר טוב. ד''א האנגלים גם לא אוהבים ומעריכים את ארצות מזרח אירופה (ואני מניח שהורייך הגיעו משם) ופולנים,רוסים,הונגרים,צ'כים עובדים שם בעבודות שחורות והאנגלים מזלזלים בהם ושונאים אותם כך שגם השורשים ''האירופים'' שלך לא היו עוזרים לך. ובינינו למי איכפת את מי האנגלים אוהבים או לא? רק לאנשים כמוך אולי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על תבאסי סי קחי דרכון וטוסי
ל"ת
ביסי,
05/01/05 00:41
|
|
 |
Sy ? Sy who ?
Marvin,
04/01/05 23:41
|
|
 |
Sy ? Sy hachutzpa
Simon B,
04/01/05 23:29
|
! Get lost with Rosenthal you ugly alien ! i Go back to your Hitlerite ''culture'' where you will be more at ease you neveila Vay tu mana cu filhia da P-ta ! i-
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
איך יש 255 תגובות למניאקים?
ואני 256?,
04/01/05 20:43
|
למה לתת חשיבות למדינה של שתיינים, חוליגנים בכדורגל, אמפריאליסטים לשעבר, שמוצאים עצמם כמדינה בין הנחשלות באירופה
ולענין - אם הם שונאים את הרוסים וההודים אנו בחברה טובה - אלו מעצמות העתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
מי שמכיר את האנגלים יכול להשאר
איציק,
חיפה,
04/01/05 20:25
|
רק מי שמכיר את האנגלים יכול להשאר רגוע מדובר ביצורים מוזרים במקרה הטוב ושיכורים כרוניים ומגעילים במקרה הסביר, במקרה הגרוע מוטב לא לציין כי אז לא יכניסו את התגובה, בקיצור אנגלים שווה הרבה דרק מזלם שיש את הצרפתים והבלגים אחרת הם היו מובילים בכל תחומי הגועל נפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
אויש,איזה עלבון צורב! לבי חנוק
AVIVA,
04/01/05 20:01
|
אויש,איזה עלבון צורב! לבי חנוק מדמעות! האנגלים לא אוהבים אותנו! אינני יודעת אם ב39' כשחסמו את הכניסה לארץ של יהודי אירופה הם אהבו אותנו יותר.. אני גאה בפצצה הקדושה שהוטמנה בכדי החלב במלון 'המלך דוויד'' 1947ששלחה כמה עשרות מהבריטים המנוולים אל יוצרם. וגרמה לשאר המנוולים להתחפף חזרה לאיים הערפילי עם מזג האוויר הנורא... עד שאנגלייה לא תשקע במיים.הם כנראה ישארו אנטישמים.נו,אז מה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רע בכלל
ל"ת
דברי חיזוק,
05/01/05 01:21
|
|
 |
140.
Until Mashich times=It's GALUT
ל"ת
nothing to talk,
04/01/05 18:36
|
|
 |
139.
how many ARABS answer that?
ל"ת
full of arabs,
04/01/05 18:34
|
|
 |
138.
ben guryon airport
amir,
paris,
04/01/05 18:01
|
just to see how u treat everyone not jewish at the airport it makes u hate this country ;plus not to mintion your brutal behaviour against the palestinians and more !!!!how u behave normal ;
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת,אימי עברה תחקיר והשפלה
גיורת.,
04/01/05 20:08
|
לא מהעולם הזה עלידי צוות ישראלי בשדה-תעופה אירופאי. אימי גויה. היא אמרה לי שהיא מבינה שחייבים לשמור על ביטחון ובטיחות אך לא מבינה את היחס הבוטה וחוסר הנימוס הבסיסי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
A state of beheimot gassot
Bolivar,
04/01/05 23:13
|
that's what we are , we should call the state Sdom , not Israel. In fact we out Sdom Sdom ! i
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
הכל בגלל שנאה וגזענות !!!!.
אברהים,
המרכז,
04/01/05 17:40
|
כל הגזענים שיקראו את הכתבה הזו ויסתכלו במראה! ואז תתבהר להם התמונה,מדוע האנגלים אהוביהם שונאים את ישראל והעם והחיים בה! כל זאת בגללם! קראו התגובות שכאן וגם תדעו שהם צדקו בבחירה !כולם נגד כולם ! יהודים,ערבים ,מוסלמים ,אתיופים, רוסים ,ספרדים,מרוקאים...ועוד ! מי יאהוב חיים ,או עם כזה ?. כשהשנאה אוכלת כל דבר! בגלל קומץ גזענים !.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
זה כשלון שגרירות ישראל
יהודה,
04/01/05 16:18
|
מהכתבה הנ''ל אני רק למד ששגרירות ישראל בלונדון נכשלה בהצגת תדמית חיובית לישראל. כדאי ששר החוץ יסיק את המסקנות הנדרשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש,הBBC עוין במכוון את ישראל
ל"ת
אידאולוגיה,
04/01/05 19:09
|
|
 |
135.
האנטישמיות זורמת לאירופאים
בדם,
04/01/05 16:13
|
אין מה לעשות.זאת המציאות .תראו יש באירופה 15 מיליון מוסלמים שחלקם הגדול מקלל את המדינה בה הם נמצאים לא מאמץ את אורח האירופאי ונוהה אחרי מנהיגי דת קיצונים.לעומת זאת היהודים באירופה לא מונים יותר מ1.5 מיליון.והם דווקא כן השתלבו במנהגים המקומיים.אבל משום מה לא שמעתי על בית קברות מוסלמי שחולל באירופה ולא שמעתי שום מעשה אנטי מוסלמי.(למרות שהמוסלמים דווקא כן נקטו בצעדים אנטי אירופאים.רצח הבמאי ההולנדי כדוגמה)ולדעתי פשוט צריך לקלוט שהם פשוט אנטישמים ולא משנה אם המדינה שלנו הייתה בגרינלנד גם אז הם היו שונאים אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
BECAUSE WE KICKED THEM OUT
ALON,
04/01/05 16:09
|
LETS FACE IT, THE BRITISH DIRTY COLONIAL EGO IS STILL BLEEDING OVER ISRAELIS AND INDIANS KICKING THEM OUT OF THEIR COUNTRIES ESPECTIVELY. PERSONALLY I CAN NOT STAND THE BRITISH , WITH THE MAJORITY OF BEING INBRED DIRTY BASTARDS. WITH NO MANNERS. UNEDUCATED LOW LEVEL WHITE TRASH.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I LOVE TONY BLAIR
MARIA,
04/01/05 17:14
|
|
 |
133.
That what you are allover the
Ahmad,
Hamerkaz,
04/01/05 16:03
|
World
Through history also you had the same position in others eyes.
Look deep into the mirror and ask your selves WHAY.
ANSWEAR: because you are very uggly and bad people
You deserv that and more
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרגע,ישראל מכוערת בגללך!!!!!!!
יונתן,
04/01/05 16:50
|
הערבים מכערים את המדינה הזאת עד כדי כך שהם כבר לא מבדילים בין הערבים ליהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yonatan
Bolivar,
04/01/05 23:17
|
It seems that in this country we also lost our brains too -at least yours- if it's the arabs fault, why do they find you uglier ? and not the arab countries
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
HO LA LA,פעם האנגלים מקבלים
FRANCE,
04/01/05 15:55
|
את כל הקללות שבדרך כלל מיועדות לצרפתים..... הי,הי,הי,...מתי תורם של הספרדים? של האיטלקים,היוונים,.......? לגרמנים זה לא יקרה כי הם מרוב רגשי אשם,תמיד נזהרים עם ישראל גם כשזו טועה.אפילו באירווויזיון בשיר הכי תת-רמה,ישראל תקבל ציון גבוה אצל הגרמנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
ירושליים יפה?no way ...
גשר Millau,
04/01/05 15:48
|
תל-אביב יפה?no way ... אילת ,באר-שבע,כל ערי החוף חוץ מנהריה,כל עיירה שתכנסו אליה..כיעור,כיעור ,כיעור. ארכיטקטורה פשוטה של קוביות ,הכל בלגן ,לא מתוכנן. בשכונות של וילות גם מכוער,כל אחד בונה לפי סגנון לגמרי אחר בלי להתחשב בסביבה ובמזג האוויר! לדוגמה,תמצאו גגות בשיפוע כאילו יורד טון שלג סביב ים-כנרת... הכפרים הערביים לא עלינו גם מכוערים כי צפופים ובנויים גם בבלגן(כאילו שיש להם ברירה).... חשבתם כמה יפה יכלה להיות קרית-שמונה עם הנוף שסביב? עוד עיר מכוערת לדוגמה ......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוושויץ יפה??!תלמד לקבל את מה
מדינת היהודים,
04/01/05 16:51
|
|
 |
כמו תמיד,הכל מצטמצם במילה:
גשר Millau,
04/01/05 18:01
|
|
 |
130.
The truth about us
John Cleese,
London,
04/01/05 15:38
|
Do you have any idea what it's like being English? Being so correct all the time, being so stifled by this dread of, of doing the wrong thing, of saying to someone ''Are you married?'' and hearing ''My wife left me this morning,'' or saying, uh, ''Do you have children?'' and being told they all burned to death on Wednesday. You see, we'll all terrified of embarrassment. That's why we're so... dead.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובישראל,בלי בושה,שאלו אותי
OLA,
04/01/05 19:58
|
כשאמרתי שהוריי גרושים.: למה הם התגרשו? עם ישראל חטטן ,ולא תמיד מסימפטיה. יש להם מידע חדש והם רצים לספר לחברה'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
האמת שישראל לא יפה במיוחד
עולה,
04/01/05 15:36
|
באתי באוניה ומול חוף חיפה,כבר קיבלתי הלם ואכזבה. תנסו לתאר מה רואים על הכרמל...איזה בנייה...כמו לולי תרנגולות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחד המקומות היפים בארץ.תחזור
מדינת היהודים,
04/01/05 16:54
|
מאין שבאת אם אינך יכול להעריך את מדינת היהודים כפי שהיא. אולי אוושוויץ תספק אותך... כפוי טובה. אתה מכוער יותר מישראל בזה אין ויכוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לעשות!תמיד נזכור את
עולה.,
05/01/05 00:58
|
אוושוויץ אך זה לא עושה את מדינת ישראל יפה! את הכרמל הרסו עם בתים מזעזעים(לולי תרנגולות) באזור הצפוני! עקרו את כל הצמחיה.למרגלות ההר,תעשייה וארובות הפולטות עשן שחור שמזהם את כל חיפה והסביבה. אפשר לייפות ארובות וגם להרכיב פילטרים טובים! בעיר התחתית חיפה,בנו בניין פאר בצורת מפרשית ולא מסוגלים לשמור על הבתים המקוריים,בתי האבן והמסגד עליד ZIM והבורסה. רק הרחוב המוביל לגני הבהאי בסדר וכמו חן חלק מרחוב הגפן בה נמצאת קונסולית צרפת שמתחזקת יפה בית אבן ישן!!! בתל -אביב יכלו לשחזר את המדרחוב נחלת בניימין וכל האזור של שדרות רוצשילד. יש המון נכס מוזנח וכך נראת המדינה. העיקר שמחזיקים בהרבה כסף את ההתנחלויות,ומבזבזים עוד יותר כסף על הצבא כדי לשמור עליהם. ישראל בפיגור של 30 שנה בעניין שמירת הסביבה,ואם זה מובן בגלל המלחמות,זה כבר לא מאז שנחתם הסכם שלום עם מצריים. ותבין לבד מדוע ,במקום לקלל אותי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שני דברים
לא עולה,
ברקן,
05/01/05 04:10
|
1) אולי נמל חיפה לא יפה, אבל יש מספיק מקומות בדרום, בגליל, בגולן, ובהרי ירושלים שבם ממש ממש יפים. אולי לא מדינה הכי יפה בעולם, אבל להכתירה כמדינה הכי מכוערת זה תוצר אך ורק של בורות ודעות קדומות. מה, אתם רוצים להגיד לי שאנגוליה, זמביה, סודן, סעודיה, ירדן, תימן, וכו... יותר יפות?
בסדר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבל היופי
אבי,
ת''א,
05/01/05 12:06
|
כן. יכול להיות שבעיני מישהו ישראל תהיה אחרונה ברשימה של ''המקומות היפים בעולם'' - באמת באסה... הבעיה האמיתית היא עם אמירות קצת יותר מעמיקות וקריטיות כמו שהאוכלוסיה כאן היא הפחות אהודה. זה שמאוד לא אוהדים אותנו, הישראלים, קצת יותר מטריד מיופיה של ישראל בעיניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
הרבה מהתגובות כאן
אבי,
04/01/05 15:26
|
|
 |
127.
בגלל השופט ברק,ה BBC עדיין
ממשרד החוץ,
04/01/05 15:25
|
פה,למרות הרצון העז במשרד החוץ לגרש את רשת ה BBC שונאת ישראל,יודעים במשרד החוץ שהשופט ברק ימנע את הגירוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
הכל בא מהתקשורת
שיר,
לונדון,
04/01/05 15:09
|
התקשורת פה מאד שונאת את ישראל אני לא צופה בערוצים של ה-BBC וגם לא בעלי שהוא אנגליץ הוא חושב שהם חוצפנים ואנטישמים ונותנים לנו חדשות שקר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
agree to every word
nava,
uk,
04/01/05 23:29
|
There was not and there is not HASBARA in England and I assume in Europe as well. For four years we try to deffend Israel but it's very difficult. We don't understand the policy of Foriegn office, and the goverment as well. Now we are afraid that it's too late, as people already built their own ideas, according the information they got from the media.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
מה אתם מתרגשים?
צחי,
04/01/05 15:06
|
כאילו קיללו את אימא שלכם או משהו למי אכפת מהאנגלים?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
תקראו את הסקר המקורי
עוד קול שפוי,
04/01/05 14:48
|
סתם עוד פעם התקשורת הישראלית נמפחת דברים. מה שהכי ברור מהסקר זה שהאנגלים לא ממש רוצים לבקר כאן או לגור כאן כרגע. נכון, הם לא חושבים שאנחנו ידידותיים, אבל לא רק צרפת אלא גם גרמניה נמצאות לפננו בקטגוריה הזאת. לאור העובדה שאנחנו מבקרים בחדשות בהקשרים לא ממש סימפטיים כמעט כל יום, זה שרק 15% מהנשאלים הצביעו עלינו כלא נחמדים אומר שיצאנו בזול! תקראו את התגובות המתלהמות והאלימות למטה: אנחנו באמת לא ממש נחמדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קול קורא במדבר
מצדיק,
04/01/05 17:43
|
כמדומני שתוצאות כמו בסקר הזה יתקבלו ברוב מדינות העולם, ואינן אופייניות לאנגלים דווקא. יתכן שהמיקרונזים יטו לנו יותר חסד, אך לא בחינם. כולם שונאים אותנו. העולם כולו נגדנו. ואנו פשוט הכי יפים והכי מוצלחים, ולכן שונאים אותנו עוד יותר. ישראל יכלה ליהפך לגן עדן, יפה ונעימה. אך הניסוי לא הצליח ואנו קוצרים את פרי הביאושים. מה חבל. אולי ירשו לנו להתחיל מבראשית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קראתי. אבל שנאה היא שנאה והיא
דן,
04/01/05 16:55
|
|
 |
123.
בריטניה היא מדינה כובשת בעירק
ל,
04/01/05 14:45
|
גם הבריטים וולגרים,רמת הפשיעה והאלימות שם גבוהה. זה לא יחודי לישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
עובדה-מדינה של אנטישמים וטו לא
זאת האמת!!!!!!!,
04/01/05 13:45
|
לא לבקר באנגלייה יותר. מדינה גועלית. עם גועלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאד
ל"ת
נכון,
05/01/05 01:23
|
|
 |
121.
לא שכחנו...
Erez,
04/01/05 13:34
|
מי ששיתף פעולה ומנע מיהודים ניצולי שואה להגיע ארצה ,מי שלח אותם חזרה למחנות באירופה ובקפריסין. מי ממשיך את הטרור באירלנד ומי השטלט על איי מלבינס (פוקלנד) וצוק גיברלטר. מה עשו הבריטים למושבות שלהם ובמיוחד לארה''ב. אבל נחמתנו הגדולה היא שברטניה תהפוך למדינה איסלמית / הודית / פקיסטנית. רק המלכה תשאר אנגלית. מדינת ישראל צריכה לשלוח את ה-BBC חזרה ללונדון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Erez...........you are great
Yored,
04/01/05 14:12
|
you took the words right out of my mouth..........the British never liked the jews,not before Israel became a jewish state and not after.............they always liked the arabs.......even the princes slept with an arab,and that's what drove the prince crazy.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
למה היתה השואה?! השנאה היא
מציאות לא משקרת,
04/01/05 13:28
|
השורש לכל רע באירופה האנטישמית. ישראל כמדינה יהודית היא הקורבן של השנאה האיומה הזאת לעם היהודי באירופה. טוב שהם מתמקדים במדינה שלנו ולא ביהודי המסכן כפי שעשו בשואה. אנחנו יכולים להתגבר על השנאה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
50% מהבריטים היה מהגר לארץ-
50 אחוז!!!!!!!!,
04/01/05 12:47
|
|
 |
118.
היהודים תמיד היו השנואים ביותר
ל"ת
דבר לא השתנה!,
04/01/05 12:43
|
|
 |
117.
עדייף להיות וולגרי ולא גזען -
הקול השפוי,
04/01/05 12:26
|
מרושע ואכזר כמו העם הבריטי. רבים מהם מעולם לא ביקרו פה או פגשו ישראלים בחייהם. אך השנאה לעם היהודים מוציאה אש וגופרית מהאנשים המכוערים הללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
לא רלבנטי אך בכל זאת משקף
פרחיה,
04/01/05 12:23
|
ברור שהמשאל הוא חסר משמעות. בשבוע שלפני חג המולד האנשים טרודים בקניית מתנות והכנות אחרונות לחופשת החג, בפוקט למשל, וראשם אינו פנוי לשאלות הרות גורל. ועם זאת אין מנוס מההכרה שישראל כבר אינה זוכה לאהדה רבה ומרבית התיירים מדירים רגליהם ממנה. לא רק בגלל מדיניות ישראל בשטחים, אך המצב בשטחים והעדר הבטחון מקרינים על הכל. יש מקומות סימפטיים יותר ועלינו להכיר במצב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמיד תצדיקי את שונאיה של ישראל
רני,
04/01/05 12:35
|
אם היו אומרים ההפך... את בוודאי שלא היית מגיבה. שנאה עצמית זאת מחלה קשה ביותר. משתתף בצערך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
Comment
Dan London,
London,
04/01/05 12:20
|
I am shocked by the stupid answer of the embassy representative! The survey was about Israel and Israelis not about Jews and Holocaust you stupid woman! Please make sure that this stupid woman is no longer working in the name of the state... no wonder they hate Israelis,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
אוי,כמה גזענים יש באתר הזה!!!!
ל"ת
אוהב ישראל,
04/01/05 12:09
|
|
 |
113.
לפטר את מערך ההסברה בשגרירות.
אבי,
ת''א,
04/01/05 12:00
|
אחרי כשלון כזה צורב במבחן - יש לפטר את האחראי על מערך ההסברה בשגרירות זו. חד וחלק. פשוט ולעניין. יש להם תפקיד אמיתי לעשות שם, יש הרבה עבודה והם כנראה ממש לא בעניין ולא בכיוון. יש להתחיל להיות הרבה יותר רציניים בעניין הזה של הסברה בשגרירויות השונות ברחבי העולם. ככה ''לאבד פרצוף'' במדינה שנחשבת ידידודית... כשלון רציני. לפטר את הדוברת (מה זה הקשקוש הזה בעניין אושוויץ?! איך היא הצליחה לדחוף את זה?! ואם כבר הזכירה את זה - למה באמת הם לא יודעים?? זה גם לא תירוץ וגם כשלון בפני עצמו.) ואת יתר האחראים לכך. וכך בכל שגרירות אחרת שתקבל כאלה ציונים! ואם למשהו ספק לגבי המבחן עצמו - על אחת כמה וכמה - שיואילו נא משרד החוץ והשגרירויות לבצע מבחנים עצמאיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
אין פה כלום חוץ משנאה נטו.
ל"ת
די לשנאה והרוע!,
04/01/05 11:42
|
|
 |
111.
ישראל - מדינה ערבית+מיעוט טוב
יואל,
דימונה,
04/01/05 11:39
|
הרוב בישראל הם ערבים וערבים יהודים. חלק קטן מאוד מהעם הוא יצירתי, סקרן , יוזם ומוצלח. בגלל אותו חלק קטן ישראל הגיעה להישגים מסוימים בתחומים שונים. אבל - הרוב גורם לכך שאין בינינו ובין סודן או עיראק או אירן הבדלים רבים. לכן , הבריטים צודקים. המיעוט בארץ יכול רק לראות בעיניים כלות איך כל ההישגים מתגמדים לעומת ההשפעה של הרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המיעוט לא היה קיים בלי הרוב
בן אדם,
04/01/05 12:08
|
לא ניתן להפריד בינהם הרוב מזין את המיעוט וההיפך , אי אפשר לחיות יחד אבל גם אי אפשר לחיות לבד. כל אחד יש לו את התפקיד בחברה ולא כולם ברי מזל או חכמים . ומי שכזה בר מזל לא צריך לללכת ולספר כמה שהוא חכם ומוצלח כל הזמן . והסיבה היחידה שאתה כזה היא שהפחות מוצלחים מערכים אותך .דוגמא למקום שיהודי משקיען היה לו קשה להתבטא ולחיות היא בחברה אנטישמית או גזעניתשזה יכול להיות כל מדינה, ואני מאמין שזה לא המצב בישראל.אם לא היה רוב שהוא מפגר אז גם לא היתה עיליתה והיינו כמו אמריקה או כל מדינה אחרת .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הערבים של אנגליה לימדו אותך
שלי מיזנר,
04/01/05 12:03
|
|
 |
110.
טוב שיש את ישראל והיהודים-תמיד
סם,
04/01/05 11:29
|
טוב שיש מישהו לשנוא. אחרת האנטישמים הללו היו מתופצצים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
חוסר ידע?
דובר אלטרנטיבי,
04/01/05 11:22
|
ממש דוברת. הבריטים די צודקים, לא? אנחנו אנשים אלימים, נדחפים, חסרי נימוס, צעקנים, חושבים שמגיע לנו, מתנשאים, תחמנים... גם ביננו (קשה להיות כאן איש עסקים) וגם בחו''ל. זה לא ענין של הסברה (למרות כשלונה הברור של הדוברת, שאף משתמע מדבריה שלה) אל של שינוי פנימי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תפסיק לצעוק,להתלהם...רק אל
שונא מתלהמים,
04/01/05 11:28
|
תצדיק חבורה של אנטישמים שמעולם לא ביקרו פה ולא ראו ישראלים בחייהם. השנאה שלך ושלהם פשוט עיוורת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבריטים לא אוהדים את הודו
אוריה,
04/01/05 13:51
|
לבריטים יש זיכרון קולקטיבי מתקופת המנדט הבריטי והם זוכרים את הגרילה שניהלנו נגדם. גם הבריטים לחמו על עצמאותם והרגו בבריטים. אבל אין לכנות אותם אנטישמים בשל כך. יש עוד מדינות שהם לא אוהבים. וזה לגיטימי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון: גם ההודים ניהלו גרילה
אוריה,
04/01/05 14:28
|
|
 |
108.
סקר פ-ו-ל-י-ט-י!!! לא תמים!!!
ל"ת
מציאותי,
04/01/05 11:22
|
|
 |
107.
בחיי שלא מגיע לעם היהודי מדינה
ישראלי מודאג,
04/01/05 11:18
|
די! די כבר עם השנאה ההרסנית הזאת. אחר כך תבואו בטענות מדוע היתה השואה. יש בתוך העם היהודים אנשים מלאים בשנאה לא פחות מאותם אנטישמים בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
ישראל היא הקורבן- של אותה שנאה
אורית,
04/01/05 11:16
|
נוראית כלפי היהודים. לאורך כל ההיסטוריה היהודים היו השנואים ביותר. עכשיו יש את ישראל אז היא הקורבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
דבר לא השתנה מאז השואה.שנאה
סלין,
04/01/05 11:15
|
|
 |
ישראל היתה צריכהלשנות את המצב
אוהב ישראל,
04/01/05 11:42
|
אחת המטרות של מדינת ישראל היא לשבור את מעגל קסמים זה אך משהו השתבשש פה בניהול העינינים . אנחנו לא צריכים להמשיך ולהתבדל כמו יהודים גלותיים כאשר שיש מדינה ליהודים. לצערי המצב הוא אנחנו נגד כל העולם, שיש לזה יתרונות אבל גם חסרונות כמו למשל שלא סובלים אותנו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
להחליף את הדוברת
לייב,
מול עזה,
04/01/05 11:14
|
תגובה בלתי מתקבלת על הדעת של דוברת השגרירות. אין כל קשר בין אושוויץ לבין דמותה של ישראל בעולם. אנו חיים כאן למרות אושוויץ והאחריות לנו ולדמותנו עלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
מוסר השכל:מדינת היהודים היא
ציוני גאה,
04/01/05 11:13
|
המבצר היחיד והבטוח ביותר לשנאה התהומית נגד העם שלנו. מה, כמה מהם ביקרו בישראל?! כמה מהם פגשו ישראלים בחייהם?! גם ללא הסקר הזה, כולנו ידענו כמה שנאה יש כלפינו. השואה לא היתה סתםםם.... אותה שנאה חייה, נושמת, ובועטת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
נו, אז שנחזור לאשוויץ?לגרמניה?
יואב,
04/01/05 11:02
|
לאן נלך??? יהודים מפגרים. אם רע לכם אז תשפרו את המדינה. אך אל תצדיקו חבורה של אנטישמים שמעולם לא היו בישראל וכל מה שמוביל אותם זה השנאה ליהודים ולישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
צודקים,הערבים מכערים את המדינה
בעד צדק,
04/01/05 10:58
|
שלנו. עוד מעט גם את שלהם. . . יש להם הרבה ערבים שם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
זה פוליטי!כמה מהם היו בישראל!!
ל"ת
לא תמים!!,
04/01/05 10:56
|
|
 |
99.
Israeli Embassy?
Michal,
Hawaii,
04/01/05 10:56
|
It's really nice that we have Embassys allover the world, but don't they have some work to do about educate the people that live in those country.It's already a long time that the world opinion about us is so bad, but Israel just don't do what they need to do, and defenetly the Palestinian playing very good the victims roll, so it's only our fault. Maybe it's time to do something about it?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
the problem is not hasbara
Bolivar,
04/01/05 13:46
|
the problem is being not nice people in many ways, not only towards others but even towards each other , it's not antisemitism either , why not look inwardly
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
מערך ההסברה באנגליה-תתפטרו!!!!
אסתי,
04/01/05 10:49
|
לא יכול להיות שאנחנו נטייל ונוציא את מיטב כספנו שם והם יחיו בבורות שכזו .מי לעזעזאל עחראי שם על מערך ההסברה והיחצון הכושל הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
להחרים את בריטינה/אנגליה לאלתר
משה (עו''ד),
מרכז,
04/01/05 10:47
|
עלינו להחרים את המדינה שלפי סקר שהם ערכו שונאת ומתעבת אותנו כאזרחים, וכן כמדינה ,ואף מזלזלת ומפקפקת בדמוקרטיה שלנו .... ע''כ אני קורא לכל אוהבי ישראל ואזרחיה המעולים ל ה ח ר י ם את אנגליה בכל המובנים ,אם במסחר ואם בביקור בארצם וכן בכל אופן אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
למצדיקים-אז לעזוב הכול ולתת-
תוהה,
04/01/05 10:41
|
|
 |
95.
הכל בגלל המלחמה בעיראק
אלוף,
04/01/05 10:40
|
הם יודעים מי נהנה מזה שחיילים אנגלים נהרגים בעיראק ומי נהנה מהמלחמה ומי הזהיר אותם ואותנו שיש שם נשק כימי וגרעיני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
יהודים, לא מגיעה לכם מדינה!!!
Jay,
04/01/05 10:36
|
מלאי שנאה עצמית אתם. אל תדאגו, בקרוב גם מה שהיה לכם - כבר לא יהיה..........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה צודק
ל"ת
מאור,
04/01/05 22:11
|
|
 |
93.
בלייר התפעל מיופיה של ירושלים
תמר,
04/01/05 10:34
|
|
 |
To U Tamar
Abergel,
B.Sheva,
04/01/05 10:45
|
Blair was impressed by Jerusalem,not by the Israelis
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמיד הדשא של השכן ירוק יותר.
עמית תירוש,
04/01/05 11:00
|
|
 |
92.
אנגליה זכתה בפרס נובל השנה????
יותם,
04/01/05 10:31
|
לאנגליה יש שמש לפעמים?? לאנגליה יש ערבים במדינה??? לאנגליה יש היסטוריה של עויינות ליהודים??? חוץ מקינאה ושנאה עיוורת ליהודים אין שום הסבר לסקר הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק חלקית
משה,
04/01/05 10:49
|
יש להם ערבים ... וגם יומם לסבול מהם ,יגיע יום אחד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
האנגלים הופכים לערבים.ויהודים
אורי,
04/01/05 10:28
|
פה באתר הופכים לגרמנים...תסתכלו על עצמכם - כמה שנאה עצמית. פשוט לא יאומן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
מי שביקר בלונדון יודיע את האמת
אמיתי,
04/01/05 10:22
|
תראו איך נראת לונדון, ואיך נראית ירושליים וסביב לה, זוהמה לכלוך וגרפיתי של מאומן, משיח, סרבנות, כהנא חי שהוא כבר מת כמו עיר בירתינו הניצחית והמלוכלכת. עים עובדות אין להתווכיח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
נשנש,
תל אביב,
04/01/05 19:17
|
אי אפשר להתווכח עם שגיאות כתיב, לגבי התוכן- אתה צודק !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
מה הבריטים יודעים על ישראל?
אורלי,
04/01/05 10:21
|
רוב הבריטים לא יודעים היכן נמצאת ישראל . רוב הבריטים סבורים שישראל היא מדינה ערבית ושהסכסוך הוא בין ערבים. בדוק!. רוב הבריטים לא מתענינים בנעשה בעולם והם גם לא משכילים. מענינות אותם בעיות פרנסה שופינג ופאבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה ?
מבקר תגובות,
04/01/05 17:25
|
ומה אותנו מענין ? אולי הבריטים מגבשים דיעה על סמך תחושות בטן, אנחנו יודעים בודאות שיש לנו ''חרה'' של מדינה וחברה מרושעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
#89
Abutbol,
Thessaloniky,
04/01/05 10:57
|
Had the British praised the Israelis,U would have declared that they are civilised ,pragmatic and with a good sense of fairness.Take it as U wish,but it must remain cristal clear,we are not as beautiful as we were taught
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
The british statements
Alfassy,
Ofaqim,
04/01/05 10:17
|
England judges us thru the ugly Israeli tourists in their land and it might be right...Likewise,the selection of our envoys there remains highly dubious and questionable.The British are not antisemite,they are ''CLAIRVOYANTS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
יש אמת בדברם של האנגלים!!
נירית,
04/01/05 10:16
|
אין ספק שהם אינם העם המושלם אך ניתן להבין את רתיעתם מהישראלים. ישראל מתנהגת כמדינת תת-תרבות! זאת האמת גם אם אינה נעימה לשמוע, חלק נכבד מהאזרחים כאן הם חוצפנים בצורה מזעזעת, תחמנים, גסי-רוח מה שנקרא: ערסים - והם רק מתרבים מיום ליום. אין כאן כבוד בין אדם לרעהו, אם אתה ''נחמד'' מדי דורכים עליך. בישראל מעריצים את תרבות הכח וניבול הפה וכך רבים היוצאים לתור ברחבי העולם מתנהגים. יקח זמן רב עד שהתרבות תשתנה פה אם בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נירית - את כל כך צודקת
עינב,
ר''ג,
04/01/05 14:00
|
ממש קשה לחיות במדינה הזאת. השלטון מושחת ומשחית. שוחד ופרוטקציה כבר לא מלים גסות כאן. וחוסר המוסר הזה מחלחל למטה אל העם ומקבל לגיטימציה. במדינה הזאת אין חינוך לערכים , יש הרבה גסות רוח ברחוב , בבתי הספר, באוטובוסים, בפארקים, ובקניונים. הפכנו למדינה גסה ולא נעימה. אין תרבות דיבור והבורות שולטת בכל. לקרוא את התגובות עם השגיאות האיומות בעברית ולבכות. ושמישהו מהקוראים יגיד שהדברים לא נכונים ושהם פי ההמצאה שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מנותקת מהעם היושב בציון
משה,
מרכז,
04/01/05 10:53
|
תתחילי לעזור ולתרום מזמנך לאחר ולשונה , תקרבי אותו אלייך ותכירי לו את התרבותיות שלך שאת כ''כ גאה בה ... ואולי תתחילי לראות שינוי...(ולא של טומי לפיד שגם הוא ומפלגתו שונאים את חלקו הלא מבוטל של העם)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה, אתה הוא המנותק
ל"ת
בלעם,
04/01/05 14:01
|
|
 |
86.
אלה שמגדפים רוצים פלסטין פה -
מבין עניין,
04/01/05 10:15
|
הם מנסים ליאש אותנו כך שתוכניתם הזדונים תצא לפועל מהר יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
תחזרו לאושוויץ כפויי טובה!!!!!
ל"ת
מדינת היהודים,
04/01/05 10:12
|
|
 |
מצער שהקימו לעם היהודי מדינה!
ל"ת
לא מגיע לכם!!!!,
04/01/05 10:46
|
|
 |
יהודים לא ראויים למדינה.הגולה
תמר,
04/01/05 10:45
|
|
 |
84.
יש להם סיבה כמו שלי יש
אבא ללוחם חי''ר,
חיפה,
04/01/05 10:11
|
חרדים, מתנחלים קצוניים, מטיפי סרבנות,אי טפול הולם בפורעים יהודים כמו ערבים, ראו מקרה יצהר מאתמול כאשר גרשו פלוגת צנחנים מישובם לקור ולטרור למחנה אוהלים וכמעט הרגו לוחם וחבלו ברכב צהלי ששומרים עליהם לצערי) אז באמת למה שיואהבו אותנו אים חלק מאתנו נראים כך, ואני לא שמאלני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אב טיפוס של שמאלני
ל"ת
יהודי,
05/01/05 01:24
|
|
 |
אתה מקצין ומעצים ..תקרא ותבין
משה,
מרכז,
04/01/05 10:58
|
אל תיקח את השוליים של חברה מסויימת ותקיש אותו לשאר.... אם היית אדם ואזרח רציני היית מנסה קצת יותר ללכת ולהכיר את העם שלך על גווניו ואולי תגלה הפתעות בדמות אנשים נפלאים ומיוחדים שעושים לא פחות ואף יותר מאחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מצדיק חבורה של אנטישמים
דן,
04/01/05 10:23
|
שלא ממד יודעים מה זה יצהר, או ישראל בכלל... הכול פוליטי וידוע מראש. טיפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שנאת חינם?????????????????????
ל"ת
עופר,
04/01/05 10:21
|
|
 |
83.
nu..!
Yosi,
Chutzlaretz,
04/01/05 10:10
|
After years of very little contact to ISraelis I met some abroad. It took very fast to remind me how ugly commuication and mentality might be. As much as it hurts, it will take much longer for me now and then very cautiously until I will selectively ger closer again to it.. one of the commentator described the reasons why Israelis are not be loved in the world, general saying, since I am myself an Israeli.. I am agree with it.. it looks so bad here.. so bad.. I wish it was not
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי, הישאר בחו''ל , אבל
PLEASE,STAY,
there,
04/01/05 14:00
|
קודם למד spelling באנגלית, אחרת הם ישנאו גם אותך. ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SO PLEASE STAY THERE
ל"ת
Me,
04/01/05 10:19
|
|
 |
82.
זה שמצדיק את הסקר הוא אותו אחד
אמת לאמיתה,
04/01/05 10:09
|
עם אלפי שמות. מה שלא תעשה - הבנו את התרגיל המכוער הזה. אותו דבר עשית כאשר ניגחת את הצבא...כאילו שמאות אנשים חושבים כמוך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
מי שמשתתף בסקרים האלו
Sagi,
L.A,
04/01/05 10:08
|
הם בדר''כ הערבים (הרבים) החיים באנגליה... אחרי המון ביקורים באנגליה אני יכול להגיד שהאנגלים אוהבים את ישראל (תשאלו בכל פאב-כולם היו לפחות פעם אחת בארץ, וכולם נהנו...) וערבים/מוסלמים הם אלו שמשתתפים בסקרים האלו (ויש להם סיבה טובה...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
לא צריך להיות אנגלי כדי להבין
ש.ז,
04/01/05 10:07
|
הפכנו לעם וולגרי מושחת ודוגמא לכך נותנים ה''מנהיגים'' שלנו ובני הנוער המקומות הבילוי שלהם בשפת הדיבור שלעיתים מסתכמת בסכין שלופה. תראו את המתנחלים הקיצונים שעוקרים מטעי זיתים בני מאות שנים יורקים ומכנים את חיילי צהל כנאצים.
אולי במקום לקלל את האנגלים לשם שינוי תחשבו איפה טעינו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
צודקים! השאלה מה עושים עכשיו?
מני,
ת''א,
04/01/05 10:06
|
אני מסכים עם כל מילה אות ופסיק השאלה היא אם אני אורז ועף מפה או מנסה לשנות? אני אתחיל בלהסתכל על עצמי ולתהות שמא גם בי פשתה ההתנהגות הקלוקלת אח''כ אסתכל על האחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
חבורה מאורגנת של מגיבים נגד
אורן,
04/01/05 10:06
|
ישראל בכל סיטואציה ובכל מצב. עוד לפני שאתם מגיבים אני יודע מה הולך להיות. תגידו, כמה אתם מקבלים לשעה על זה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה היא, שרובם של המתבטאים
יוספוס,
פלאוויוס,
04/01/05 11:46
|
נגד ישראל בקרב הישראלים עושים זאת בהתנדבות!!!!!!!!!! השנאה העצמית והצדקת האנטישמיות, היא תכונה גלותית מובהקת, שגם 56 שנות עצמאות מדינית לא הצליחו למחוק אותה. כ''כ קיימים קנאים אנטי ציוניים מוצהרים, דוגמת אורי אבנרי, המטיפים להטמעות ישראל ב''מרחב השמי''. אותם קנאים יש לכבד ,על הזדהותם המוחלטת והגלויה עם אויבינו, כי הם מוכנים להקריב את נפשם על מזבח עקרונותיהם , ובלבד שתושמד הישות הציונית שנואת נפשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
שכחתם דבר חשוב
גדי,
04/01/05 10:05
|
באנגליה מתגוררים כיום מיליוני מוסלמים, בעקבות מדיניות ההגירה הליברלית.
בהנחה שחלק יחסי מהם השתתף בסקר, ושבחר בישראל אוטומטית בכל הקטגוריות השליליות (ישראל פחות דמוקרטית ממצרים? נו ברצינות...), אפשר להבין את התוצאות, שאחרות הן מוגזמות ולא ברורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
חכו חכו
דרדק המדבר,
04/01/05 10:02
|
|
 |
75.
ישראל בין 20 המדינות שרוצים
רן,
04/01/05 10:01
|
להגר אליה. אותם מתלהמים שמלאים בארס - הם אנשים ששונאים את ישראל בכל מקרה ובכל מצב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האנשים שרוצים להגר לישראל
OLA,
04/01/05 10:24
|
נאיבים או לא שפויים. אני לא הצלחתי להתרגל לוולגריות ולחוסר נימוס. ולא לדבר על החטטנות והקינאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכרתי OLA כמוך, שלפני שנים
הפחיתי ציפיות,
היי את למופת,
04/01/05 13:33
|
אחדות ירדה מן הארץ, מכיוון שמבחר הגבינות בסופרמרקט שלה בחיפה היה קטן מדי לטעמה... וולגריות, גסות ותכונות שליליות אחרות תמצאי בשפע גם במדינות ''מתורבתות'' כגון בריטניה, צרפת וארה''ב ואפילו בסקנדינביה. נכון, איננו ''אור לגויים'' וגם לעולם לא נהיה! רק חברה אידיאליסטית קטנה והומוגנית מסוגלת להיות חברת מופת. כך היינו בקיבוצים ,עם קום המדינה, אך זהו החריג , המעיד על הכלל המציאותי והמצער...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן אחד. עולה עלק............
איתמר,
04/01/05 10:44
|
|
 |
74.
אולי נלך בלונדון עם תלאי כתום?
ישראלי-בריטי,
04/01/05 10:01
|
מי את שולי דוידוביץ'? מי שמך לדוברת בשגרירות? כאזרח ישראלי וגם בריטי אני מזועזע מהניסיון להתעמת עם כישלון הסברתי בכלי השחוק של השואה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
אלה שמערבבים כיבוש רק מחזקים
נמאס ממכם!!!!!!,
04/01/05 09:59
|
את העובדה שהסקר הזה הוא בעיקר פוליטי ולא מתייחס בכלל לעובדות. תמשיכו להתלהם הבנו אתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
ג'ודי תגידי לבעלך שהוא נכשל
יפתח,
04/01/05 09:59
|
שלום תתפטר-בכל העולם שר חוץ היה מחזיר את המפתחות - רק בישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא תקנה לסילבן את כיסא רה''מ
ל"ת
יוני,
שרון,
05/01/05 02:12
|
|
 |
71.
קצת חצוף מצדם לשנוא את הודו
עניין צדדי,
04/01/05 09:59
|
הם הרי שלטו שם 200 שנה וגרמו נזק רב, שהודו מתאוששת ממנו לאטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה הסקר קדם לצונאמי
ל"ת
עידכון,
05/01/05 01:26
|
|
 |
70.
טוני בלייר היה פה ולא הפסיק
ליאור,
04/01/05 09:55
|
להתפעל מיופיה של ירושלים. יש פה קבוצה מאורגנת של שונאי ישראל שמגיבה באתר הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
אין לנו על מי להשען אלא...
מסיק מסקנות,
04/01/05 09:55
|
|
 |
מעדיף לסמוך על בנו של אבינו
ל"ת
יוחנן פאולוס ה2,
04/01/05 10:06
|
|
 |
68.
כל הסיבות שבעולם לשנוא אותנו
דנה,
ירושלים,
04/01/05 09:55
|
**הם בטח קראו את התגובות של הישראלים לידיעות על הצונאמי והסיוע של ישראל למדינות המוכות. כ-30% מן התגובות היו מרושעות ועוינות. רבים מן המגיבים הישוו בין עניי ישראל לעניי אסיה וטענו שעניי ''עירנו'' קודמים (כאילו שיש מקום להשוואה בכלל). רבים מן המגיבים אמרו שלא צריך לשלוח סיוע לאינדונזיה ולסרי לנקה כי הן מדינות מוסלמיות, (סרי לנקה היא בודהיסטית!). גם כשעשרות אלפים מוטלים מתים מתחשבנים על הדת והמוצא. ** הישראלים הם גזענים, צרי אופקים, טפשים ובעיקר נטולי חמלה. ולא פלא שבארץ לא משתמשים כמעט במושג ''חמלה'' , כי הוא לא קיים בסולם הערכים שלנו, וזאת בהשוואה לארצות מערביות. **בסרי לנקה עזרו לתיירים הישראליםאחרי הצונאמי, למרות שהם בעצמם הוכו והיה להם מעט אוכל . יש עדויות שהאנשים שם נתנו את הלחם של הילדים שלהם כדי להאכיל תיירים. ואצלנו??? ** וחוץ מזה הבריטים המומים מהתיירים הישראלים שצועקים ברחובות ובחנויות כאילו זה עתה כבשו את לונדון. כשנכנס ישראלי לכלבו או לחנות קטנה, המוכרים נתקפים חלחלה - כי הם יודעים שהישראלים ישאירו אחריהם חורבן. תאמינו לי שיש לגויים כל הסיבות שבעולם לשנוא אותנו. **ועוד לא דיברתי על המראות מהשטחים שהם רואים בכל יום, על העילגות של הדוברים שלנו בתקשורת הבריטית, על השחצנות שלנו כפי שהיא משתקפת במדיה ועוד ועוד. הם גם ניזונים מאנשי הרוח מן השמאל הקיצוני שמתראיינים שם ומשווים את הצבא הישראלי לקלגסי הנאצים, והם מאמינים להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הודו אצלם במקום השני אחרינו...
ל"ת
אל תשכחי,
05/01/05 01:26
|
|
 |
The ugly israeli
Iris green,
houston,
04/01/05 19:07
|
Just try to be a server at a restaurant when Israelies enter the place. The y are loud, do not care that other people would like to enjoy a relaxing atmosphere, they are rude, do not care about anybody, complain about everything and are leaving minimal or no tips. The servers that do not know anything about Israel recognize Israelies immediately and would like them to leave as soon as they come in
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את יהודיה ,ישראלית? אולי....
משה,
לונדון,
04/01/05 11:03
|
|
 |
מה מביא אדם לרשום את מה שרשמת?
אוהד,
איטליה,
04/01/05 10:15
|
כנראה שלא היית בחו''ל הרבה זמן?!? כי כמעט כל התיאורים שלך לגבי הישראלים לא נכונים ובתור אחד שגר באירופה (ישראלי לשעבר) אני יכול רק לקוות שהאירופאים ילמדו קצת על חמלה. גזענות קיימת בכל מקום ובמיוחד פה וזה לגבי כולם כל המינים וכל הדתות. 99 אחוז מהבריטים לא יודעים אפילו איפה נמצאת ישראל שלא לדבר על איך נשמעת השפה כוהני הדת המוסלמים שם גורמים לשנאה הזאת כלפינו ואת זה אני שומע מחברים בריטים שקופצים לבקר מידי פעם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה חבל שאת כל כך צודקת.
ל"ת
ששון,
04/01/05 10:09
|
|
 |
67.
כל הגידופים פה לא יעזרו.
יונת,
04/01/05 09:53
|
אז מה עכשיו? יתחילו בדיחות הקרש של יצפאן על האנגלים במקום על הצרפתים? במקום להסתכל במראה, להבין איך אנחנו נראים בעיני העולם המערבי ולהשתפר, מתחילים הבבונים המקומיים לקלל ולהשמיץ ובכך להוכיח כי אכן צדקו כולם. אנחנו עם מכוער, לא בהכללה גורפת, אבל עם מאסה קריטית דוחה שבהחלט משפיעה גם על איכות החיים כאן וגם על התדמית. יותר טוב שכל אחד יסתכל על עצמו ויחשוב איפה הוא יכול להשתפר, מאשר לנסות למצוא את הרע אצל האחרים, ובקצב הזה, מן הסתם, נשאר 'הצדיקים' היחידים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד לי מר יונת
שי,
05/01/05 13:43
|
אתה חושב שהאנגלים שמילאו את השאלון באמת מכירים ישראלים? אז אתה באמת אדם לא חכם. הם בחרו בנו על בסיס מה שהם רואים משם ב-ביביסי. אם היית יודע משהו על האנגלים היית יודע שאנחנו הרבה יותר נחמדים,טובים ומנומסים מהם. הם חוליגנים ברובם. אבל אתה לא מכיר ואתה יודע רק להשפיל את עצמך ולשמש סמרטוט של הגויים. קצת גאווה עצמית כמו שיש לאנגלים לא תזיק לך. ד''א לאנגלים באמת אין סיבה לגאווה. אז אל תהיה סמרטוט כי אתה לא יותר טוב משום ישראלי אחר. ברגע שתבין זאת ועוד כמוך ישראל תהיה מקום טוב יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
גם הצרפתים מתים עלינו ..
בן אדם,
04/01/05 09:52
|
32 צודק . כל העולם דפוקים ואנחנו הצדיקים המעונים והמסכנים .... אנשים שחיים במלחמת קיום כל הזמן גם ללא כל צורך כך הם נראים וכך גם חושבים עלהים .יהודים תשרדו תשרדו רודפים אותכם . מי שבוחר לחיות כך שיהנה מצורת חייו ואם אכן הוא נהנה מזה כל הכבוד ...אבל שלא יתפלא שרבים לא סובלים אותו ולא רוצים בחברתו. האנגלים צודקים צודקים צודקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
צאו מהאנטישמיות וכל התפיסה
ווילי החופשי,
========,
04/01/05 09:47
|
של העבר. היום,כן,היום ,לא אוהבים ישראלים כי דן חלוץ כך מדבר,כי יש ווידוי הריגה ,כי מרביצים בצ'ק פויינט....הורסים בתים ,כי יודעים שפלסטינים גורשו גם אחרי מלחמת העצמאות...ועוד... הרבה שנים חיבבו את הישראלי למרות האופי הגס וחוסר הנימוס הלא יתואר...אבל המדיניות הדורסנית של ממשלת ישראל עשתה את שלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל
אפסילון,
04/01/05 10:03
|
מעשי ישראל בשטחים הם, אובייקטיבית, בלי כל השוואה למעשי ארה''ב ובריטניה עצמה בעיראק, או למעשי הצרפתים בחוף השנהב. שלא לדבר על מדינות לא דמוקרטיות. (כמו הרוסים בצ'צ'ניה, הסינים בטיבט וכן הלאה). למשל, אילו היה צבא ארה''ב נלחם בג'נין זה היה מסתיים באספ הרוגים אמריקנים ובבאלפי הרוגים פלשתינים. ללא כל ספק, ישראל נשפטת על פי קנה מידה אחר לגמרי מכל מדינה אחרת. ולמה זה כך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
זה ענין של הסברה ישראלית גרועה
stilvan shalom,
04/01/05 09:47
|
|
 |
63.
לו הם ידעו את האמת
אור,
04/01/05 09:45
|
|
 |
62.
לא נעים - אבל האנגלים צודקים
ל"ת
ישראלי,
כנען,
04/01/05 09:43
|
|
 |
61.
הבי.בי.סי. עשה ''עבודה טובה''!
GOD SAVE,
ALBION,
04/01/05 09:43
|
וגם ה''גארדיאן'' וכמה פרופסורים ישראליים תומכי ואנונו עשו ימים ולילות ,כדי שנגיע ל''השג'' הזה... אבל הבריטים כבר באו על עונשם עם פירוק האימפריה שלהם... עכשיו מכינים להם בין -לאדן וחבורתו עונש כואב נוסף, והאנטישמיות הגלויה שלהם לא תוכל להציל אותם מ''דין מוחמד בסייף'' ומהצפת בריטניה במוסלמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובמים
ל"ת
אולי,
05/01/05 01:28
|
|
 |
הBBC מראה רק את סמטאות העיר
העתיקה בירושלים,
04/01/05 12:43
|
לא לכבודו של הBBC להראות את המדרחוב בירושלים, את עמק המצלבה כפי שהוא נשקף מרחביה, את נופה של העיר במבט מגילה, או את הכנסת מהמדרחוב הפנימי של מוזיאון ישראל. ואת ירושלים הם מוכרחים לכסות.
לתל-אביב או חיפה הם לעולם לא יגיעו, הקטע הקלאסי שבו שואלים אזרחים ברחוב לא יראה שדרה תל אביבית, את הטיילת, או את דיזינגוף סנטר, ואין סיבה שיצלמו רחוב חיפאי באיזור תחנת גן האם, עם העיר במורדות הכרמל עד לים.
הBBC מראה לבריטים את סמטאות העיר העתיקה בירושלים, מחנות פליטים, ומוכרת נוסחאה של ''ישראל- השטחים הפלשתינים הכבושים-ישראל לא צריכה להיות שם''
ערוץ 4 הבריטי עוד יותר גרוע- 200% מהישראלים שהם מוצאים ברחוב הם מתנחלים (אין לי דבר נגד מתנחלים, אבל הם רק 2% מהאוכלוסייה בישראל) והיה אפילו דקומנטרי גרוע במיוחד על איזה דוס אמריקאי מעצבן במיוחד עם תחנת רדיו בברוקלין שהיה צורח על אנשים בכיכר ציון מדי פעם. - ממדינה שלמה הם לקחו את המטורף ביותר, ומציגים אותו בתור הנורמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
אנגלים קרים-מסכנים!
מגיבה,
04/01/05 09:40
|
!
שהרי רובם חסרי ידע !
איך ניתן לבקר ארץ אחרת כאשר הם עצמם לא מכירים את הארץ שלהם מלבד קריאת עיתונים וחדשות שגם זה לא בטוח שכולם עושים .
האם הם מכירים את ההיסטוריה שלהם?
האם הם מכירים את הארץ שלהם? שהרי רוב רובם בכלל לא נוסעים לשום מקום ותקועים במקום הולדתם ,אפילו לונדון שהיא עיר הבירה שלהם:- ישנו אחוז גבוה של אזרחים שאפילו לא ביקרו בלונדון.
נו באמת מה יש להתייחס לסקרים האלה בכלל?
ומלבד זאת שהאנגלים כלל לא חברותיים כלפי זרים !
הם קרים וחסרי יכולת תיקשור עם אנשים מבחוץ! הם פוחדים מהצל שלהם ומשחקים אותה כאילו הם נימוסיים כל דבר תודה! וכל דבר בבקשה! כביכול מילות הקסם שלהם,אך הם צבועים רכלנים ומכונסים בתוך עצמם,אין להם יכולת לשחרר החוצה את המחשבות שלהם שמא מישהו יתפוס אותם בקלקלותם!
לכן לא צריך להתייחס לדברי הכתבה הזו כי הם לא שווים את זה בכלל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה אתה צודק כנס תדע!
הפצוע האנגלי,
ביג בן,
04/01/05 10:51
|
קודם כל למען הסר ספק נכון מאוד שישראל וולגארית תוקפנית וחוצפנית. מה לעשות מדינה חדשה. בקשר לאנגלים כאחד שעבד עימם הם פשוט היו מדהימים בהכרות ראשונית דברו בנימוס ונראו תרבותיים. אך מאחורי הגב הם היו רכלניים דוברי לשון הרע,קנאים,ואנטישמים מהמדרגה הראשונה צבועים ברמות בלתי יאומנת. חשבתי בתחילה שזה רק האנגלים שהכרתי אך מאוחר יותר התברר שרובם מים שקטים חודרים עמוק. לפחות הישראלים מחצינים את הרגשות ומראים את פרצופם זה מה יש. זה עדיף מאשר ''לשחק'' אותה מתורבת ומאחורי הקלעים להיות חלאת המין האנושי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם הפצוע האנגלי
יוני,
שרון,
05/01/05 02:16
|
בתור מי שהכיר המון אנגלים בשנה האחרונה, אני פשוט יכול להסכים לכל מילה שכתבת. האנגלים הם פשוט עם נוראי, צבוע, קנאי, לועג לאחר. אפילו הודים אנגלים צוחקים על זרים אחרים (!!!). אחרי ההיכרות אתם, גיליתי שאין מה לעשות, החרא שלנו עדיף על החרא שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראלים חמומי מוח מסכנים!
ל"ת
SUE,
04/01/05 10:12
|
|
 |
הרבה שטויות כתבת -תשמרי את
לא צברית,
במזל,
04/01/05 10:06
|
התגובה למחר ומחרתיים כדי להוציא אותה שוב בקשר לצרפתים ,ספרדים איטלקים.... הישראלי לא מנומס ונימוסים הם כלי כדי לחיות בקהילה . אני לא גדלתי בארץ ועוד לא התרגלתי לכל הפקודות שאני מקבלת. תתני לי, תעבירי לי תלכי לקנות לי, תעשי...... גועל נפש,בשום מקום כך לא מדבדים ומתנהגים,וגם אנשים ממדינות המזרח הרחוק לא סובלים ישראלים לא מנומסים ומתנשאים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ללא צברית
שרון,
04/01/05 15:38
|
אומנם הצברים עוקצניים אך מבפנים הם מתוקים ממש כמו סברס ! הישראלים שלא כשאר האזרחים אומרים את דעתם ,לא מפחדים להוציא מהפה לא שומרים בפנים ורובם דיי ישירים,הישירות לא אהודה במיוחד משום שאנשים כמוך אוהבים צביעות שיחייכו לך בפנים ושתוסובבי את הגב ירקו טפו עליך!
אז תשארי איפה שאת ותודה לאל שאת לא צברית שאת מנומסת ומרכלת אחרי הגב ,שאת בעד שונאי ישראל אז לא צברית ולא ישראלית ולכי לקיבינימאט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון התאהבתי בך ישראלית שלי
ל"ת
יוסי,
05/01/05 03:39
|
|
 |
59.
האנגלי בסדר, התקשורת ארסית
haring,
04/01/05 09:40
|
אני ממש שמח בתוצאות הסקר הזה, כישראלי השוהה בחול ,אני יודע שעם תקשורת ארסית כפי שהיא מבטאת את עצמה כלפי ישראל,ישנם עדיין 73 אחוז שלא חושבים כך, וזה פלא ונקודת אור לכל ישראלי באשר הוא, אגב, אנגלים, כשהם מגיעים למשחק כדורגל למדינה אחרת באירופה. הוצאות הביטחון מייד מוכפלות, הם גסים,לא אדיבים, מלאים שרשרים חולצות פתוחות, והתנהגות מאוד מאוד לא חברותית, הישראלים ממש משתפרים כל הזמן בהתנהגות ובאופן כללי חל שיפור של ממש, לעומת האנגלים שההתנהגות שלהם מדרדרת ומתבהמת כל הזמן... כבעל מסעדה באירופה. אני מעדיף את הישראלים על פני האנגלים,,,,,הישראלים מתנהגים הרבה יותר יפה.... ועוד דבר,,,,אנגליה יפה,,,,זאת עובדה,,,אבל מי שאומר שישראל מדינה מכוערת, כנראה לא יודע על מה הוא מדבר, ובאופן אישי הופך את כל הראיון הזה ללא רציני.....גם ההכללה הגורפת ממש לא לעניין, יש אנגלים נחמדים ,אבל כקבוצה , מומלץ לעבור לצד השני של הרחוב. בכל אופן אני ממליץ לישראלים שמגיעים לחול.להמשיך ולשפר את התנהגותם, הדבר חשוב ביותר למי שהתדמית חשובה לו. ולסיום, שנה טובה לאנשי התקשורת הבריטית, שנה טובה לאוהדי הכדורגל הבריטים,שנה טובה לפוליטיקאים הבריטים,שנה של התנהגות טובה, שנה של איזון עיתונאי. ושנה של פחות שיכרות במקומות ציבוריים . אנחנו לא מושלמים, האנגלים הרבה פחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לHARING
שי,
05/01/05 03:42
|
רואים שאתה מכיר את הנוגעים לדבר בצורה יותר מעמיקה מכל המגיבים פה שנראה לי שלא ראו אנגלי בחייהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנימוסים שלהם זה רק למראית עין
ל"ת
הסבר,
05/01/05 01:29
|
|
 |
עשית לי את היום!
דוד,
הוד השרון,
04/01/05 12:08
|
התגובה הראשונה הרצינית למדברת לעצם העניין ולא מקשרת דברים לא רלבנטיים. אני גרתי באנגליה כ-9 שנים ואני יכול לומר שלרוב אתה צודק, אך רוב האנגלים שהכרתי כן אוהבים ואפילו ביקרו בישראל. לגבי החוליגנים - זוהי תופעה מאד נפוצה באנגליה ורב האנגלים מתביישים בה. אין לי הסבר לתוצאות הסקר אך הוא נראה לי מגמתי, ומאד תלוי באוכלוסיה שנשאלה, למשל באם הסקר נעשה בעיר סלאו או בבירמינגהם שבה ישנה אוכלוסיה ברמה נמוכה ממדינות מוסלמיות - התוצאה ידועה מראש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל ספורט כדורגל ,משום מה,
רעם שחור,
04/01/05 10:16
|
יש בכל מדינה קהל בהמתי. לך לתחרות סוסים,למשחק טניס,גולף,לתחרות שחייה...(גם בישראל),הכל נחמד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נוסף לכל גם בחשבון אתה חלש?
ש.ז,
04/01/05 10:12
|
|
 |
לא לך, רק על החישוב נטו
ל"ת
כל הכבוד,
05/01/05 01:30
|
|
 |
agree
ל"ת
Aussie,
04/01/05 10:06
|
|
 |
חשבון פשוט
haring,
05/01/05 02:39
|
נכון אני לא מי יודע מה בחשבון, תמיד הייתי גרוע במספרים קטנים,,,,, אני קונה באורו אחד ומוכר בשתיים שני אחוז רווח בהחלט מספיקים לי שנה טובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
תוצאת יחסנו הטוב לתקשורת הזרה
ל"ת
דמוקרט עם גבול,
04/01/05 09:38
|
|
 |
57.
תוצאה מהסברה גרועה
דורה,
ניו יורק,
04/01/05 09:37
|
|
 |
המסבירים הישראלים עילגים וגם
נחי,
04/01/05 10:04
|
מכוערים. ואם הם מדברים אנגלית רהוטה הם חוזרים על אותן המנטרות כמו תוכי. אי אפשר לשלוח לראיונות עם התקשורת הזרה איש שלא עובר מסך ונראה מפחיד. כי אפילו שדבריו הגיוניים - הוא מרתיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
וכך נוצר ''העם הערבי הפלשתינאי''
הספר הלבן,
04/01/05 09:37
|
השלב הראשון של ההעפלה החל כאמור בשנת 1934, אחרי עלייתו של היטלר לשלטון בגרמניה, ונמשך עד לפרוץ מלחמת העולם השנייה בספטמבר 1939. בשלב זה לקחו חלק במבצע ההעפלה כמה גורמים: ארגון ''החלוץ'' שהפך למוסד לעלייה ב'* ופעל בחסות ארגון ההגנה; ההסתדרות הציונית החדשה של התנועה הרוויזיוניסטית; וגורמים פרטיים – מעין קבלנים, שתמורת סכומי כסף גבוהים ארגנו את בריחתם של יהודים מאירופה לארץ ישראל. מדיניות ''הספר הלבן'' ההגבלות על עליית יהודים לארץ ישראל החלו כבר בראשית ימי המנדט הבריטי בארץ ישראל, ובאו לידי ביטוי במדיניות ''הספר הלבן'': כינוי לדו''ח של ממשלת בריטניה שעסק בהתיישבות יהודים בארץ ישראל ובהגבלת העלייה של יהודים לארץ בתקופת המנדט הבריטי (1920 – 1948). לדו''ח הייתה עטיפה בצבע לבן – ומכאן שמו. במשך 28 שנות המנדט הבריטי התפרסמו שישה ''ספרים לבנים'': הספר הראשון התפרסם בשנת 1922, ונאמר בו כי השלטון הבריטי אינו מתכוון להפוך את ארץ ישראל כולה לבית לאומי ליהודים. הספר הלבן השני (1930) אסר על יהודים לעלות לארץ ולהתיישב בה בטענה שיש ליישב תחילה את הערבים שנושלו בידי יהודי ארץ ישראל. כאשר הופרכה האשמה שלפיה נישלו יהודים את הערבים – בוטל הספר הלבן הזה. בשנת 1937 פורסם הספר הלבן השלישי, שהגביל את עליית היהודים לארץ והמליץ לחלק את הארץ לשתי מדינות – יהודית וערבית. בשנים 1937 – 1938 פורסמו עוד שני ''ספרים לבנים''. הספר הלבן השישי – האחרון והקשה מכולם – התפרסם בשנת 1939, ערב מלחמת העולם השנייה ותחילת השואה. בספר זה הכריזה ממשלת המנדט הבריטי על כוונתה להפוך את ארץ ישראל תוך 10 שנים למדינה עם רוב ערבי. כדי להשיג מטרה זו הגבילה בריטניה את עליית היהודים ל- 15,000 בשנה למשך חמש שנים, ואסרה על היהודים לרכוש אדמות לצורך התיישבות. פליטי שואה, שניצלו מן התופת הנאצי, לא יכלו להגיע ארצה. היישוב היהודי בארץ ישראל והתנועה הציונית העולמית התגייסו למאבק קשה ועקשני נגד מדיניות זו של המנדט הבריטי בארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
לכל מכוערי הנפש-ישראל בת 56-
אוהב ישראל,
04/01/05 09:36
|
שנים... ואנגליה שלכם, היא בת למעלה מ-500. מי אתם בכלל שאתם יוצאים נגד מדינת ישראל. אתם המכוערים פה ואם תעזבו, מצבה של המדינה ישתפר להפליא!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Its scary
TT,
05/01/05 06:06
|
|
 |
54.
הבריטים צודקים
רן,
ירושלים,
04/01/05 09:36
|
הבריטים צודקים לחלוטין. ישראל היא אחת המדינות המזוויעות ביותר בעולם, וללא ספק הישראלים הם השבט המגעיל, חסר התרבות והדוחה ביותר בעולם, ואני מתכוון בכל העולם כולו. לכל שבט אפריקאי יש יותר תרבות מחבורת המהגרים המסריחה הזו שנקראת ישראלים. לחיות פה זה דבר נורא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חתיכת חלאה שנמוך
אבי,
04/01/05 18:30
|
|
 |
מי אמר שהוא לא
ל"ת
מוסלמי,
05/01/05 01:31
|
|
 |
כנראה לא ראית אוהדים בריטים
אפסילון,
04/01/05 10:06
|
|
 |
רן היקר
רינה,
04/01/05 10:01
|
אז מה בדיוק אתה עושה כאן? אמץ לך מבטא בריטי, קנה חליפת טוויד וסע ללונדון. שם אולי תלמד פטריוטיות מהי. אין ספק שתתקבל בסבר פנים יפות כמו עשרות אלפי המהגרים הפקיסטנייםהמציפים את רובעי היוקרה של לונדון. אולי תתגייס גם לחיל האויר המלכותי ותצא למלחמה צודקת באיי פוקלנד. ואם כבר מדברים על מלוכה, תהיה לך מלכה חביבה ותוכל להעריץ את בני משפחתה המוסריים כל - כך. ו... אל תשכח לקחת מטריה. יאללה ביי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואולי את תשתני ותהיי בת אדם ?
ל"ת
ש.ז,
04/01/05 10:14
|
|
 |
ש.ז.(?????????.)
רינה,
04/01/05 10:28
|
|
 |
???
יאיר,
בקעת אונו,
04/01/05 09:53
|
אם אתה מגיש עד כדי כך גועל נפש ממדינתינו אז יש לך שתי אפשרויות: 1. לעזוב 2. לנסות ולשנות את המצב ... אם אתה נשאר פה ולא עושה כלום ורק מקטר אז אתה הישראלי המגעיל שעליו הבריטים מדברים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה
ל"ת
מאד,
05/01/05 01:34
|
|
 |
מסכים בהחלט. אתה באמת כזה!
בעד צדק,
04/01/05 09:53
|
|
 |
53.
גם ללא סיוע חוץ,
שרון,
מרכז,
04/01/05 09:35
|
אנו מסתדרים, יפה, עם שנאות מבית: שנאה - עצמית, שנאת-אחים, שנאת מתנחלים וכו'. ע''פ רוב ''הראש היהודי'' מוצלח יותר מהגויים וגם בתחום זה,יש לנו קבלות על יצירתיות מבית: טרנספר יהודים ע''י יהודים''- איפה נמצא עוד ''גאוניות'' כזו אצל עם אחר???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
בריטניה מדינה קנאית-חולנית
אלה,
תל אביב,
04/01/05 09:33
|
הבריטים יודעים יפה עד כמה מדינתם מדורדרת, כלכלית, פלילית, חברתית, פוליטית.
הקינאה שלהם בישראל ידועה, בעיקר בקרב כתבי העיתון השמאלני ''טלגרף''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היה לך קצת שכל
אבי,
04/01/05 13:31
|
היית יודעת שהטרגרף הוא העיתון של הימין בבריטניה ולא של השמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי כמה שאת מסכנה.
ל"ת
ששון,
04/01/05 10:15
|
|
 |
ששון אתה באמת מסכן!!!!!!!!!!!!
ל"ת
שנאת חינם,
04/01/05 12:07
|
|
 |
51.
אנחנו עוד מדינה ערבית
עמית יעקובסון,
תל אביב,
04/01/05 09:32
|
אנחנו עוד מדינה ערבית. רוב היהודים אצלנו הם ממוצא ערבי ובעצם אין הבדל בינינו לבין הפלשתינאים או העירקים או המצרים או הלובים. הכל אותו דבר אותו מרחב אותה תרבות אותה התנהגות אותה פרימיטיביות אותה שפה אותן קללות אותו לכלוך. ההבדל הוא שאנחנו מתיימרים להיות אחרים יענו אור לגויים. איזה אור ואיזה בטיח. אנחנ ו עוד מדינה ערבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעמית המטומטם
יהודי אשכנזי,
04/01/05 16:06
|
מה אתה חושב?שאם אתה ממוצא אשכנזי אז האירופאים יראו אותך כאחד משלהם?הצחקת אותם.חתיכת אפס וכאשכנזי אני מתנצל בפני המזרחים.כנראה כמה מהעדה שלי עדיין לא הפנימו שזאת מדינת היהודים ולא מדינה של עדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ליהודי אשכנזי
שי המזרחי,
05/01/05 13:46
|
|
 |
אל תעשה הכללות
שמוליק,
מרכז,
04/01/05 10:15
|
במדינות ערביות יש כבוד לזולת יש עזרה הדדית, ויש נימוסים. ואנחנו, בלי קשר למוצא, נעדרים תכונות אלה. לצערי רוב יוצאי עדות המזרח שנולדו בארץ לא ספגו תרבות. להוריהם היתה תרבות ערבית שהיא מפוארת וראויה להערצה, אבל בארץ - צאצאיהם הם המובילים בערסיות, באלימות, בחוסר תרבות דיבור, בקולניות ובבערות. אבל תכונות כאלה יש לצערי גם אצל אשכנזים רבים. המשותף לאשכנזים ולבני עדות המזרח שהם מחנכים את הילדים לכך שהכל מגיע להם והם הכי הכי, ושמותר להם לעשות כל מה שמתחשק להם - בתנאי שזה ייעשה ברשות הציבור ולא בבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה אתה?
דודו,
ירושלים,
04/01/05 09:57
|
תקרא היטב, גזען נמוך מצח וחשוך שכמוך. העיקרו שלך עובד לשני הכיוונים- אם יהודי ממוצא מזרחי הינו ''ערבי'' כלשונך, אז יהודי ממוצא גרמני הוא שווה ערך לנאצי? ומה עם יהודי פולני, הוא שווה ערך ל''פולני''- העם האנטישמי ביותר בעולם (יותר מהגרמנים), שבניו רצחו יהודים בדרכים האיומות ביותר שניתן להעלות על הדעת, כגון שריפה, השלכה לנהר כשהיהודי קשור לאבנים כבדות, וכו', האם בכך אתה מתגאה, אפס שכמוך? העם העראקי, או המרוקני מעולם לא ביצעו זוועות כאלה, כפי שביצעו האירופים להם אתה מבקש להשתוות, והפגינו משך מאות שנים יחס סובלני ומציאות של דו קיום. אז את מי אתה מעדיף? נאציונל-סוציאליסט גרמני שכמוך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם לחא ביצעו זוועות כאלה??
יוגב,
05/01/05 08:57
|
זה אומר שהם לא פרימיטיביים?גסי רוח וסובלים מרגשי נחיתות?בגלל שאינכם מסוגלים להגיע להתנהגות תרבותית כלשהי..אתם סוחבים את כולנו לרמה שלכם.מדינת ישראל היתה מדינה נערצת בעולם.ואנחנו כולנו התגאינו בה..עד שהרוב הפך לעם גזעני,בור,ושנוא בכל העולם.מאז שאנחנו מטיילים בעולם,,למדו להכיר אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון! לא טוב לך- תחזור לאירופה
עירקי ייקה פוץ,
רמת גן,
04/01/05 09:49
|
וככה טוב לי. אני אוהב את טורקיה יותר מצרפת. איופה שלך תתנוון תוך 30 שנה ותהפוך להיות חלק מאיתנו, המזרח התיכון, ולא להיפך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אנגליה = צרפת 2
ל"ת
אובי1,
04/01/05 09:31
|
|
 |
היי היי! לא להיסחף
ל"ת
אפסילון,
04/01/05 10:06
|
|
 |
זה נכון... אנגליה בדרך לשם
ל"ת
צופה מהצד,
04/01/05 16:21
|
|
 |
49.
Perfidious Albion
יוסי,
04/01/05 09:31
|
אני מניח שהם לא אוהבים אותנו בעיקר בגלל הדיווחים בחדשות אבל הם האחרונים בעולם שיכולים לתת למישהו שיעורים במוסר. כל ההסטוריה שלהם רצופה כיבושים,דיכוי וטרור. אבל אני מסכים שהתיירים הישראלים הם בדרך כלל דבר מגעיל. ומה משרד החוץ קופץ על כל דבר שאומרים עלינו? אני הייתי מציע להם לפני שיורדים על אחרים לבדוק כמה ישראלים יודעים מה זה אושוויץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מדבר על ההיסטוריה
פלוויוס יוסף.,
04/01/05 10:10
|
שלהם? לישראל לא הייתה הזדמנות לפתח היסטוריה,ולפי מה שקורה ב37 שנות כיבוש,לא קשה לנחש מה היה קורה אילו היהודים לא היו נזרקים מכאן עלידי הרומאים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא סותר את מה שאני אמרתי...
יוסי,
04/01/05 14:23
|
לנו לא הייתה הזדמנות לפתח היסטוריה ולכן לא כבשנו וחיסלנו.אני מסכים איתך.היינו חלשים מדי בשביל זה. אבל נניח שכן הייתה לנו היסטוריה של כיבוש ודיכוי(אני מתכוון לזו של לפני 48):אז זה היה נותן לבריטים לגיטימציה להטיף לנו מוסר...''טול קורה מבין עיניך...'' מאז לידתה ב1066 ועד היום אתה רואה רק כיבוש ודיכוי בהסטוריה של אנגליה. למה היום כל כך הרבה אנשים בעולם מדברים אנגלית? כי זאת שפה יפה או כי הם השתלטו על כל חלקה טובה על כדור הארץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
להעניש את הבריטים
שוקי לובנני,
ירושלים,
04/01/05 09:29
|
חבר'ה. בואו נעניש אותם. כל פעם שאנחנו מבקרים באנגליה בואו נתנהג כמו בארץ - נירוק, נפצח גרעינים, נקלל, נדחוף, נשבור, נהרוס, נאיים ואז הם ילמדו לקח ו יאהבו אותנו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט!
ש.ז,
04/01/05 10:00
|
בקיצור בואו נתנהג כמו ישראלי מצוי ואז באמת תהיה להם סיבה מוצדקת לשנוא אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
:-)
ל"ת
אחלה,
04/01/05 09:45
|
|
 |
47.
בעניין הכיעור הם די צודקים
עופר ווילק,
04/01/05 09:29
|
ארץ ישראל יפה, אבל העם לא ממש שומר עליה והרשויות נותנות יד להריסתה המהירה, עוד מחלף, עוד מרכז מסחרי, עוד שכונת וילות - והלכה ארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
הם חושבים שכולנו מתנחלים
יפרח כהן,
מודיעין,
04/01/05 09:27
|
הם חושבים שכולנו מתנחלים ודוסים שמוציאים שם רע לעם ולמדינה ו לכן הם שונאים אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46 צודק. הרשתות הבריטיות תמיד
מראיינות רק,
מתנחלים,
04/01/05 13:00
|
חוץ ממחלוקת פוליטית אין לי דבר נגד מתנחלים, אבל הם רק 2% מאוכלוסיית ישראל.
יש לי טענות חברתיות כלכליות נגד חרדים, אבל הם מהווים פחות מ10% מאוכלוסיית המדינה.
מי שבכיסוי הטלוויזיוני שלו מראה 75% מתנחלים, 20% דוסים ואולי חילוני אחד מדי פעם, בטעות, מעוות בכוונה את הדימוי של ישראל בארצו.
מה גם שמזמן לא ראיתי בBBC שום תמונה מישראל שאינה מפיגוע, מהעיר העתיקה בירושלים, או ממחנות הפליטים בשטחים. לא לכבודם לסקר את חיפה, תל אביב, או מערב ירושלים.
בבריטניה יש חוקי דיבה. לדעתי שגרירות ישראל צריכה להוציא תביעת דיבה כל פעם שהכיסוי מגמתי, ולא נכון עובדתית. אסור לרתום את זה לעמדות פוליטיות, אלא רק לעובדות. למשל - לתבוע על כינוי כל המפגינים בהפגנת ימין ''מתנחלים'' כשרק רבע גרים מעבר לקו הירוק, לתבוע כל פעם שהם מדברים על מדינה פלשתינית שבירתה ירושלים ולא מזרח ירושלים, לתבוע כשחתך המרואיינים במשאל רחוב ''בישראל'' או ''בירושלים'' הוא שני מתנחלים ודוס, ולא משקף את האוכלוסיה בעיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם חושבים שכולם יהודה איש קריו
למה לא?,
04/01/05 09:44
|
|
 |
45.
חבל שהמנדט הבריטי הסתיים
יוסי היימן,
תל אביב,
04/01/05 09:26
|
היינו הופכים למושבה בריטית פורחת ומוצלחת כמו הונג קונג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסיכויים שהיית הופך לפאקיסטן
ל"ת
מספיק לפנטז,
04/01/05 09:45
|
|
 |
44.
סקר שבעיקר מלמד מי הם האנגלים-
יונתן,
04/01/05 09:25
|
|
 |
43.
לדוברת השגרי רויות
שמחה,
04/01/05 09:25
|
מסתבר שמלבד נשפיות עם מליונרים יהודים אין הנציגויות בחו ''ל לא עושות הרבה בנושא הסברה אולי כדאי לזכור שהנציגויות נמצאות ,איפה שנמצאות ,מלבד לתפוש קשרים גם בשרות המדינה ולעשות הכל לטובת המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
לכל המתלהמים כאן
אבי מור יוסף,
רמת גן,
04/01/05 09:25
|
כל אחד מכם רק מצדיק את הדימוי השלילי ומחזק את תוצאות הסקר. מדינה פרימטיבית, ארץ אוכלת יושביה. שני רבנים סניליים בני 90 קובעים את גורלנו. רב סנילי שמגדף ומחרף הוא כל עולמם הרוחנים של מאות אלפים. אז מה הפלא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
ומי חיסל את דיאנה?
ל"ת
לורד האו האו,
04/01/05 09:24
|
|
 |
40.
ישראל בורכה ביופי,שמש,ים כחול-
מציאותי,
04/01/05 09:23
|
והאנגלים??? כ-ל-ו-ם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היית בים שלנו? או באנגליה?
ל"ת
יאיר,
בקעת אונו,
04/01/05 10:00
|
|
 |
תטייל בארץ, ערוני. תתחיל בחוף
ל"ת
ניצנים,
05/01/05 08:56
|
|
 |
39.
50 אחוז מהבריטים היו מהגרים-
עמית,
04/01/05 09:23
|
מארצם אילו יכולו. הסקר לא נערך לפני זמן רב. הלוואי והיו חצי ממדינת ישראל. מדינה אפורה ומכוערת. והאנשים?! הכול ובראש ובראשונה - אנטישמים לתפארת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
יאללה בן לאדן תיכנס בהם
היהודי,
04/01/05 09:21
|
|
 |
37.
מה לעשות, הקנאה אוכלת אותם!!!!
ל"ת
קנאה=שנאה,
04/01/05 09:21
|
|
 |
36.
זה מה שקורא שאין מתנדבות מאנגל
קיבוצניק,
04/01/05 09:18
|
פעם ''הרבצנו'' בהן ציונות ועוד כמה דברים
י-ו-ח-ז-ר-ו---ה-מ-ת-נ-ד-ב-ו-ת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיעזרו לכם לשדוד אדמות??
ל"ת
עיירת פיתוח,
04/01/05 09:28
|
|
 |
35.
חלאס לצעוק ''אנטישמיות''
סטפן,
04/01/05 09:17
|
כשאומרים לנו את האמת בפנים - אנחנו תמיד צועקים ''אנטישמיות''. אולי הגיע הזמן להפנים ולהפסיק להיות גזעניים ויהירים. אנחנו תמיד חושבים שאנחנו עם סגולה ויותר טובים מה''גויים'' - כשבעצם אנחנו ממש לא. ישראל היא מדינת עולם שלישי. עצוב-אבל נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אמת''
דני,
אשדוד,
04/01/05 09:49
|
אתה באמת חושב שישראל פחות דמוקרטית מקובה,צפון קוריאה,בורמה ,סוריה ואירן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סטפן , זו ה''פראוודה'' שלך.
וויסאריונוביץ',
04/01/05 09:46
|
|
 |
היא מספיק דמוקרטית כדי לאפשר..
תוכי יוסי,
04/01/05 09:43
|
למי שלא טוב לו להגר ממנה. אגב בזכויות האשה אנגליה מפגרת בהרבה אחרינו. בשבילי ורבים אחרים זו הארץ הטובה ביותר בעולם. ונמשיך להשקיע בארצנו ולשפר את מה שטעון שיפור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמור על הפרופורציות
שליחת סוכנות,
04/01/05 09:36
|
חיית פעם במדינת עולם שלישי? אתה בכלל יודע מה זה? אני לא מאחלת לאף אחד לחיות במדינת עולם שלישי שמתיימרת להיות מערבית ונאורה (וזה לאחר שחייתי שנה במדינה שכזו)
מדינת ישראל מתקדמת הרבה יותר ממדינות מערביות אחרות..
ויש לנו הרבה חסרונות, אבל לא ברמת עולם שלישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה, בת כמה ישראל??ואנגליה?
שירה,
04/01/05 09:30
|
ישראל היא מדינה צעירה ולמרות זאת הגיעה להשגים יפים ביותר. מי שמגן על אנטישמים אינו שונה מהם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גם כזה! איזה אמת אתה מדבר!
ניר,
04/01/05 09:28
|
|
 |
34.
דבר לא יעזור לכם
אבי,
ניו יורק,
04/01/05 09:15
|
עשיו שונא ליעקב, אפילו אם אותו יעקב מנסה בכל כחו להידמות לעשיו, כפי שאתם מנסים בכל ככחם - עשיו שונא וישנא אתכם - אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
האנגליות אוהבות ישראלים יותר
ל"ת
קיבוצניק,
04/01/05 09:15
|
|
 |
32.
הבריטים צודקים
ג'פרי מורטון,
ירושלים,
04/01/05 09:14
|
כל מי שחי בארץ הזאת מכיר מה שכל בריטי חושב: מדינה מכוערת, נאורוטית. אנשים עצבנים, חסרי נימוס, לבנטינים. הנהגים הכי גרועים בעולם. בריונות על הכביש כמו שלא רואים בשום מקום בעולם. צופרים, עוקפים מימין ומשמאל ובשוליים. במשרדי ממשלה בבנקים בדואר בקופת חולים תור הוא לא תור. ''אני הייתי פה קודם''. הרחובות מלוכלכים ומוזנחים, הכבישים שבורים. החופים מזוהמים. תרבות דיבור צעקנית. קללות גידופים. תראו את תוכניות הטוק שואו בטלויזיה - צעקות, צ רחות. אחד אוכל את השני. תראו את תרבות הדיבור של הפוליטיקאים שלכם בכנסת שמשקפת יותר מכל את החברה הישראלית - בריונות לשמה. ועכשיו תחשבו על זה - מה שרואים מכאן משם רואים עוד יותר ט וב. אורח לרגע רואה כל פגע. תייר שמבקר כאן, שנתקל בכל הכיעור הזה, ושעוד בדרך נהג המונית מרמה אותו ומעשן ולא מפעיל מונה, ואחר כך נתקל בישראלי המכוער בתורים בנתב''ג, את הדחיפות והצעקות, נושם לרווחה כשהוא יוצא מ כאן. י שראל היא מדינת עולם שלישי. החברה הישראלית בלתי נסבלת. אתם שונאים זרים, אתם שונאים איש את רעהו, אתם שונאים את עצמכם. תביטו במראה ותתביישו. זה פרצופכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דש למורטון
יוליוס,
חיפה,
05/01/05 00:34
|
מורטון. אני מכיר אותך ואת דעותיך האנטישמיות. אתה נכדו של קצין הבולשת הבריטי מורטון שרצח את אברהם יאיר שטרן ז''ל וחוסל אחר כך בעצמו ע''י מתנקישם של לח''י. אתם משפחה אנטישמית. זה שלמדת עברית ואתה מגיע מידי פעם לארץ לא הופך אותך לידיד ישראל. אתה גרוע מאוייבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה חקוקה בסלע!!!
ל"ת
עדי,
04/01/05 14:50
|
|
 |
אנחנו אמנסטי מול הבריטים
בולבול,
04/01/05 09:58
|
גם בעוד 100 שנה לא יוכלו הבריטים לכפר על הפשעים שעשו בכל העולם. הרג רבבות חפים מפשע. ועוד. אגב מורטון הוא כמדומני שמו של הבלש הבריטי שירה ביאיר שלא היה חמוש וללא משפט !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא. אדוני אינך מבין את מה ..
תוכי יוסי,
04/01/05 09:54
|
שאתה רואה. אתמול הייתי בבי''ח עם אימי וראיתי כמות אדירה של מתנדבים ! ראיתי גם איזו מדינה שלחה לחפש את אזרחיה בצונאמי ואיזה לא. ראיתי מי הראשונים להושיט עזרה על כל אסון בעולם (ולפעמים חוטפים סטירה בתגובה). ראיתי באיזו מדינה נתקעים עם פאנצ'ר ותמיד יש מי שיעזור. כן אדוני אתה רואה פה רק את הרע ואני רואה את היפה. אני ראיתי מתנדבים לצבא כדי לאפשר לחיילים לצאת לחופשה. ראיתי היכן מתבצעים הפיתוחים הכי מעניינים בהי טק. רק מי שמרגיש שהוא חלק מאיתנו יכול לחוש את הטוב והיפה ולפעול נגד הרע שישנו. אגב נתב''ג פתוח 24 שעות ביממה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו שאמר הרב - גם אתה צודק
י,
04/01/05 09:46
|
כל מה שכתבת נכון. ומצד שני גם ההיפך הוא הנכון - ויש בארץ הרבה דברים יפים. בסך הכל אנחנו לא ''יותר טובים מהם'' כמו שכתבו כמה מגיבים, אבל גם לא מדינת עולם שלישי כמו שאתה טוען. לפני מספר חודשים התפרסם דו''ח של האו''מ לפיו אנחנו משהו כמו מקום 24 בממוצע של כל הפרמטרים הקובעים איפה טוב לחיות (מתוך 200). אם תבדוק באותה רשימה מי מעלינו ומי מתחתינו תראה שהיא די נכונה. בסה''כ עדיין עדיף לחיות כאן מאשר באיראן (מקום 100). שיהיה לכולנו יום טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיסטר מורטון, אתה צודק
צבר, בטעות,
04/01/05 09:39
|
כל מי שעיניים בראשו מבין שאתה צודק, ולצערי זה הולך להיות הרבה יותר גרוע,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנטישמי במאת האחוזים.תסתכל על
תומר,
04/01/05 09:32
|
|
 |
לקח לעצמו שם של סוכן בולשת
מימי המנדט,
04/01/05 10:00
|
האנגלים צודקים בדבר אחד שזו אמרה מפורסמת: אי אפשר לשלול מיהודי את העונג להציק ליהודי אחר. אז נא לא להפריע לאדון יודלה מורטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובכל זאת נסחפו קצת
עופר ווילק,
04/01/05 09:31
|
האם הם ג צודקים בקבעם שישראל פחות דמוקרטית מסודן או מצפון-קוריאה? נראה לי שהשנאה קצת היטתה את דעותיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הבריטים צודקים ב-100%
עדי,
04/01/05 09:14
|
אנחנו מדינה של חלאות אדם וזבלים. יש פה יותר זבל מאנשים טובים. מספיק לנהוג פה בכבישים בשביל להבין. או לסוע לנתניה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תעזוב ואז מצבנו יישתפר.
ל"ת
ישראלי יפה!,
04/01/05 09:33
|
|
 |
הפוסל
תם,
04/01/05 09:27
|
|
 |
30.
נו מה אתם רוצים
גיא,
04/01/05 09:13
|
מדינה שמביאים אליה 3000 תחפושות של עוזי כהן.. איך לא תהיה המכוערת בעולם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
וכמה ידעו איפה ישראל נמצאת?
ל"ת
אולג,
04/01/05 09:08
|
|
 |
28.
הם שונאים את האשכנזים קודם !!
ל"ת
מאירוביץ,
04/01/05 09:07
|
|
 |
27.
למען ה''דיוק'' כמה מלים על טלגרף
אמיר,
04/01/05 09:00
|
שהוא עיתון של השמאל הקיצוני, והסקר שהוזמן בוצע מן הסתם בקרב אנשי שמאל, מוסלמים ושאר חובבי ציון. אבל מה לדיוק כאשר אפשר לנגח את המדינה. משום מה בכל סקר שהיה בסקיי ניוז (למשל אחרי חיסול שייח יאסין) רוב הציבור האנגלי תמך בישראל, באחוזים שלא היו מביישים את הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
חשוב מאד -נא להיכנס!
אבי,
אשדוד,
04/01/05 08:59
|
להזכירכם : הבריטים עשו הסכם צי ימי עם גרמניה הנאצית והיטלר ב-1935 .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט
בעז,
מכז,
04/01/05 09:13
|
תגיד לי אתה מפגר בלי בריטניה ואומץ ליבם של בני המללכה המאוחדת העולם היה מדבר היום גרמנית ויהודי היה מונח שעבר מהעולם. אם אתה רוצה להשמיץ את הבריטים תנסה אבל את נקודות הזכות שלהם מהמלחמה בנאצים אי אפשר להפנות נגדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולל הפצצת דרזדן ?
ל"ת
לוטפי,
04/01/05 09:59
|
|
 |
הפצצת דרזדן זה הצימוק שבעוגה
בעז,
מרכז,
06/01/05 12:20
|
|
 |
25.
יצפאן- כנס בהם!!!
ל"ת
צופה,
תל אביב,
04/01/05 08:57
|
|
 |
24.
אנגלים
דבי,
04/01/05 08:57
|
|
 |
23.
לא רק בבריטניה-גם בשאר העולם
ינון,
תל אביב,
04/01/05 08:55
|
כולל ישראל אנו שנואים ובצדק. האומה היחידה בעולם הנשלטת על ידי חבורת פרימיטיביים ממרכז הליכוד,חוקיה נכתבו בחלקם לפני אלפיים שנה על ידי רבני חברה פרימיטיבית,האומה היחידה שעדיין מושלת על עם אחר בשם האלוהים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים
מתבייש בעמו,
04/01/05 09:32
|
כל מילה בסלע. תמשיכו לחפש תירוצם!!, אנחנו חראות, מכביוש עם אחר, דרך התנהגות בחו''ל וכלה בחנייה במקום של נכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנגליה
תם,
04/01/05 09:30
|
אם זה מה שאתה מרגיש מדוע שלא תלך למקום בו תרגיש טוב יותר כמו אנגליה או צרפת או גרמניה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
זה הדדי.......
ל"ת
דדי,
04/01/05 08:54
|
|
 |
21.
וזה לפני שהתחילו לשתות...
גונס,
מכוערתלנד,
04/01/05 08:52
|
כשהם שיכורים הם מוסיפים לזה עוד כמה מחמאות. הכל בצדק אנחנו עם מגעיל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אל תגעו לי בשואה
צימרמן,
04/01/05 08:50
|
אולי כדאי שמישהו במשרד החוץ יחליף את הדוברת שעבורה ישראל = אושוויץ. יש לנו כאו עוד כמה דברים חוץ מזכרונות על מחנה ריכוז. ואולי אפשר רק לתמוה - האם היא מונתה במסגרת הפיילוט של ''השגריר''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
התעודדו - התל''ג לנפש שלנו גבוה
ל.א. צ'רצ'יל,
תלמדו מהם,
04/01/05 08:49
|
משלהם כבר כמה שנים, לסירוגין. בריטניה ה''תרבותית'' סוגדת לבית מלוכה (!) אינפנטילי, בעלת שיעורי אלימות מין ופשע מהגבוהים בעולם, מייצרת רוצחים סדרתיים של עשרות קורבנות כל אחד, מאכלסת בפרלמנט שלה פדופילים וסוטים, מנהלת מלחמת חורמה וכיבוש מתמשך בצפון אירלנד, בבתי הכלא שלה מתים ברעב לוחמי חופש, פולשת לטריטוריות מאיי פוקלנד ועד בגדד, ואל נשכח - ערכה מעשי טבח אכזריים בכל רחבי העולם לכל אורך ההיסטוריה שלה. אכן - יש לנו ממי ללמוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העובדות קצת אחרות ...
ליעד,
04/01/05 09:10
|
בריטניה היא המדינה המערבית עם אחוז הצמיחה הגבוה ביותר מאז אמצע שנות ה 90 האבטלה שם עומדת על 4.5% אצלנו על יותר מ 10% התל''ג לנפש בבריטניה מגרד את ה 27,000 דולר אצלנו כ 17,500 דולר מבחינה פיננסית בריטניה היא המעצמה הכלכלית הרביעית בעולם לאחר ארה''ב יפן וגרמניה . למה אתה סתם מזבל במוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
What was that for
Shimi,
04/01/05 09:53
|
Cant you just leave us alone to believe our own bullshit that we create. We have the highest standards of living, best health system and nicest people and dont you say anything
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הסברה???
אמיר,
04/01/05 08:48
|
אני לא מבין מה יש להסביר. תסתכלו על התגובות באתר הזה ותבינו אותם, תטיילו בעולם ותראו איך אנחנו מתנהגים. הסברה?! לא. טיפול שורש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם נכון..אבל בהחלט הסברה!
עופר,
04/01/05 09:50
|
נכון, אתה צודק, חסר לנו ''קצת'' חינוך ולמרות שבעקיפין גם לזה עשוייה להיות השפעה על ההסברה, זה כבר עניין אחר.
החדשות שהמציאות שלנו מייצרת באופן שוטף הם בעצם התמונה הכמעט יחידה שמכירים אנשים שחיים מחוץ לישראל.
כדי לתת קונטרה דרושה הסברה כפולה ומכופלת שתתן לזרים עוד קצת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לגברת הדוברת של השגרירות
מיכאל,
צפון,
04/01/05 08:42
|
אולי אתם בשגרירות בכל זאת תנסו להסביר את המושגים החסרים לאנגלים? לא צריך רק להגיב צריך גם ליזום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מה אושוויץ קשור?
לדוברת הנכבדה,
04/01/05 08:41
|
עם כל הכבוד לשואה, מדובר על ידע והכרת מדינת ישראל - ולמה השגרירות לא מנסה להרחיב את ידיעות האזרחים הבריטים בנושא זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הסיבה שהצעירים נוסעים להודו
אולי הודית,
פ''ת,
04/01/05 08:40
|
עכשיו אני מבינה את הסיבה שהצעירים מוצאים בהודו יש דברים משותפים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ה ס ב ר ה ! ! !
עופר,
04/01/05 08:39
|
לעם ישראל לא חסרים אנשים בעלי יכולת מילולית/הסברתית.
אבל אנחנו לא פועלים בצורה שיטתית ולא מנצלים קמצוץ מהפוטנציאל ההסברתי.
מה לעשות, אנחנו בכותרות רק עם חדשות רעות, ובמנות גדושות. ולכן, כדי לאזן את התמונה ישראל, בניגוד למדינות אחרות, חייבת להשקיע בהסברה. צריך לנסות, באופן עקבי ולאורך זמן, להעביר כמה מסרים ברורים על מי אנחנו. מאיפה בנו, מה אנחנו רוצים, לאן אנחנו הולכים. צריך גם למכור תיירות, היסטוריה, תרבות, ובקיצור לספק חומר חיובי לקהל הרחב בכל רחבי תבל...
אם אנחנו לא ניקח יוזמה. הטרור עלול לנצח... אפשר אחרת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסברה? חינוך
עופר,
04/01/05 09:34
|
הסברה לא תהפוך את הישראלים לבעלי ערכים בסיסיים כמו כבוד לזולת, שמירה על הטבע, ציות לחוק. בהחלט יש חשיבות להסברה - אבל חשוב יותר לשנות את המציאות הקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החינוך בעיה, נכון. אבל ההסברה.
עופר,
04/01/05 10:20
|
נכון, יש לנו הרבה מה לעשות כדי לשנות את המציאות שאנחנו חיים בה.
התדמית שלנו בעולם מושפעת בעיקר מהחדשות. רוב הבריטים מעולם לא פגשו ישראלי! התדמית שמצטיירת בסקר המדובר היא תוצאה של חדשות שליליות וקשות מאוד מישראל, הסברה פלסטינית/ערבית עקבית, והסברה לוקה בחסר שלנו.
מי שחי יום יום את המציאות הישראלית ולא חי במקום אחר בעולם לתקופה ארוכה ומשמעותית לא מבין עד כמה זה נראה ונשמע נורא כשיש ידיעה על פיגוע טרור ו/או כיצד מתפרשת ידיעה על פעילות צה''ל בשטחים. מה עוד, שהערבים גם מדברים בתקשות ומציגים תמונה מעוותת (לפחות מבחינתינו) או במילים אחרות צד אחד של המטבע - וחשוב מאוד שאנחנו נציג גם את הצד השני. ובנוסף, מבלי להתייחס לנושא הבטחוני, יש לישראל כל כך הרבה מה להציע ואנחנו צריכים ליזום, להסביר, לספר ולעודד תיירות, כדי להוסיף למודעות של אנשי תבל גם היבטים אחרים על מדינת ישראל, על זהותה, על יופיה, על העושר התרבותי/הסטורי שלה.
שורה תחתונה, אם לא נעשה משהו, הרושם היחידי של רוב אזרחי העולם יהיה שמדינת ישראל תוקפת ערבים ועושה בעיות כל היום. ושמדינת ישראל היא מקום מסוכן להיות בו...
לא כך המצב! יש לנו המון להציע. ולמרות שלפעמים אנחנו כל כך אכזריים אחד כלפי השני ביום יום, בבסיס יש לנו עושר אנושי מיוחד במינו! יש לנו מדינה יפיפיה, יש לנו מזג אוויר מצויין, יש לנו היסטוריה מדהימה! יש לנו עושר תרבותי ששייך לכולנו עם חכמה אין קץ... צריך להסביר את זה במסרים קולעים וברורים לאורך זמן!
וחוץ מזה, למי שעדיין לא ברור מדינת ישראל עדיין בהתהוות. מה שלא מחסל מחשל, ויש בפנינו אתגרים רבים, ופוטנציאל עצום!! והרבה תקווה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
עצה קטנה לבריטים
שרון א.,
קריית גת,
04/01/05 08:37
|
ממדינה עם היסטוריה כמו שלכם אתם צריכים המון חוצפה לחשוב אפילו לערוך סקר שכזה!
ללא קשר לזה שישראל הגיעה בסקר שלכם למקום הראשון עצם ביצועו של הסקר וההשתתפות בו מראה על השחצנות והגזענות שמושרשת בעם הזה.
לפני שאתם עורכים סקרים כאלו כדאי שקודם כל תבקשו סליחה לדורות מהסקוטים, מהאירים, מההודים ומעוד המון עמים שניסיתם לשלוט בהם כולל בנו היהודים.
גם במלחמת העולם השניה לא ממש היה איכפת לכם מהעולם אלא לעשות הסכמים עם רוצחים.
בואו נסכם את זה כך: חוץ מכדורגל אין בכם ממש!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם כל הכבוד...
י,
04/01/05 09:36
|
|
 |
12.
למי איכפת
אנגלופוב,
ארה''ב,
04/01/05 08:34
|
למי אכפת מה חושבים האנגלים על ארצות אחרות? מישהו בכלל משתין בכיוון שלהם? לפני שהם מעבירים ביקורת על עמים אחרים שיתקנו את השיניים המכוערות שלהם ושילמדו לבשל מזון שניתן לאכילה. ביקרתי באנגליה פעם אחת, נדהמתי מהליכלוך בלונדון ומכמות האנשים שאינם אנגלים, והתפעלתי מסקוטלנד. באנגליה לא אבקר יותר לעולם, למרות שיש לי הזדמנויות רבות לבקר שם. איכס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Please come back
Elizabeth,
04/01/05 09:51
|
What will we do without people like you oh please come to visit
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you british are realy scum
ob1,
04/01/05 13:45
|
your shity people who are evil and dont even know it, ive bein there its horible , and your so sure you know everything cause you saw it on the bbc but your actualy realy dumb and just talk alot!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
האנגלים מסרו מעפילים נאצים
יהודי,
04/01/05 08:32
|
לא שכחנו ולא סלחנו איך בזמן השלטון הבריטי, הוסגרו מעפילים שברחו מהנאצים חזרה לגרמניה למוות בטוח. וזאת בשעה שהישוב העברי נלחם עם האנגלים נגד הנאצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולכן צריך להתנהג ברשעות?
ל"ת
צפוני,
צפון,
05/01/05 03:29
|
|
 |
10.
אנקדוטה מעניינת....
ארליך,
גוש דן,
04/01/05 08:32
|
ידוע שהיהודים, בכל מקום בעולם בו נמצאים, תמיד מהווים את עמוד התווך של המדע האקדמיה והתרבות. ומרכזים סביבם גן פורח, לכן ממשילים את העולם לגן גדול ואת היהודים המפוזרים בו, לדשן אורגני (זבל) החיוני לצמיחה....... ישראל, על פי ההגדרה הזו, היא בסך הכל ערימה מאוד גדולה של (....)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היהודים לא מובילים
יוסי,
USA,
04/01/05 08:42
|
בניגוד לדעה הרווחת בארץ, יהודי ארה''ב לא מובילים שום מדע או תרבות, אולי זה היה נכון לפני 50 שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה
וילק,
04/01/05 09:36
|
יהודים מככבים ברשימת הזוכים בפרס נובל ובפרסים מדעיים אחרים גם היום. גם בתרבות ובבידור חלקם של היהודים רב ביחס לחלקם באוכלוסייה. (ודי אם נזכיר את סיינפלד ואת ספילברג).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודים להבדיל מישראלים
בני,
04/01/05 10:08
|
|
 |
9.
Question to Shuly
Why R U there?,
04/01/05 08:32
|
And you Shuly – What are you doing to improve that? Is this not the reason why you and your friends are being paid for?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ballshit
alon,
miami fl,
04/01/05 08:31
|
|
 |
7.
מה הקשר לאושוויץ???
מנחם מנדל,
04/01/05 08:31
|
ככה נראית ההסברה שלנו..
''לצערנו אנו נתקלים בחוסר ידע לגבי ישראל בציבור הבריטי...כך למשל, רבים מהבריטים לא יודעים מה זה אושוויץ. ''
מה הקשר בין מדינת ישראל,יופיה או כיעורה,רמת הביטחון בה,והסימפטיות של תושביה לאושוויץ??
הבעייה היא שמי שאמור לדאוג לשנות את הדברים יושן בעבודה,עסוק בשופינג בלונדון,ומעניין לו את ה** מצב ישראל,העיקר לנצל את תקופת שהותו באנגליה כמו שצריך (ושהבא בתור יתעסק עם הסברה...)
ואז כשצריך להידרש לסוגיה,המשפט היחיד שהם מסוגלים להוציא זה גמגום מבולבל ''אושוויץ,אה.. אנטישמים! אנחנו היינו באושוויץ! אושוויץ!!''
-חוץ מזילות נוראה של השואה (אולי נשתמש בזה גם לתרוץ כשמכבי מפסידה?),יש כאן הזנחה פושעת של מערכת ההסברה שלנו,שאמורה להביא לידיעת הבריטים את הסיבות השונות בגללן אולי נזכה לדרוג נמוך יותר ברשימת המדינות המכוערות או הלא סימפטיות.
אבל ממילא אף בעל השפעה לא יקרא את זה,אז מה זה משנה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אנטישמיות שכזאת-מאז ומתמיד
ל"ת
אלמונית,
חיפה,
04/01/05 08:26
|
|
 |
5.
גם אני חושב כמוהם ואני ישראלי
ארליך,
גוש דן,
04/01/05 08:26
|
אין מה לעשות, האנגלים צודקים! מי שנמצא כל הזמן בישראל אין לו בסיס להשוואה תרבותית וסוציולוגית, אך רבים מאיתנו שנסעו לתורכיה, יוון, אנגליה, ארה''ב וארצות המזרח הרחוק תמיד - (אבל תמיד !!) הצליח לזהות מרחוק קבוצת מטיילים ישראלים. הרעש, הזוהמה שמשאירים אחריהם, החוצפה לתושבי המקום והקולניות הרדודה מהווה חלון לישראל בעיני שאר העולם. מי שחוזר לישראל לאחר טיול ארוך באירופה או ארה''ב נכנס להלם מאיכות הנהיגה האגרסיבית של הישראלים, המחוצפה וחוסר האדיבות של משרתי הציבור (שוטרים, נהגי מוניות מוכרים בחנויות...). חבר'ה - תפתחו עיניים - גם אתם כאלה - גם אני....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצד שני...
אובי1,
04/01/05 13:41
|
אין את הקור חוסר האכפתיות ההתרחקות הצביעות והשחצנות פה במידה הגרנדיאוזית שיש באירופה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אז למה הערבים כל כך רוצים אותה
ל"ת
אורי,
04/01/05 08:25
|
|
 |
3.
הכיבוש משחית, אשמת המתנחלים!
ל"ת
עדו,
04/01/05 08:22
|
|
 |
הקבוץ משחית!-אשמת הקבוצניקים!
פליט מ1948,
04/01/05 10:03
|
|
 |
שתוק כבר קנאי תחזור לפחון שלך
אובי1,
04/01/05 13:39
|
|
 |
לקיבוצניק העלוב
פליט מ1948,
05/01/05 08:52
|
שלא תחשוב לרגע שההתנתקות תעצור בהתנחלויות ללא ממוש זכות השיבה. הקיבוץ שלך יפונה ואני אשוב אליו ואתה מצידי תלך לגור במחנה בליטים. יא מינוס אחד כחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתוק מנוול מנצל ושב בוילה שלך
דוד ששון,
אוהל,
05/01/05 08:48
|
|
 |
2.
מי שמדבר?!
אלי,
04/01/05 08:20
|
האימפריה הבריטית שהשתלטה על חצי העולם? זאת שאחד מהמנוניה הוא Rule Britannia, Britannia rule the seas ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ואנחנו חושבים עליהם יותר גרוע
שונא אנגלים,
לא באנגליה,
04/01/05 08:19
|
האנגלים : שרפו את יהודי העיר יורק ( לא להתבלבל עם ניו - יורק ), שחטו אותנו במסעי הצלב, גירשו את יהודי אנגליה, סירסו ועיוותו את ההחלטת הבית הלאומי ליהודים של חבר הלאומים, סגרו את א''י בפני יהודי אירופה בזמן השואה וגרמו בכך למוות וודאי של מספר עצום של יהודים. תחי סקוטלנד החופשית !!!
הגב לתגובה זו
|
|