 |
16.
טוב אני כותב את זה לאחר
שי,
אשדוד,
03/11/05 16:45
|
|
 |
15.
כשנתנתק - יפסק הטרור מהרצועה,
אפרים,
04/01/05 20:41
|
כולל ירי הקסאמים. למה? כי הפלסטינים רואים עם מי יש להם עסק. עד עכשיו הבאנו את הדוגמא החיובית של לבנון, ולאחר ההתנתקות כבר יהיו לנו שתי דוגמאות חיוביות, ואז גם נצא מיהודה ושומרון. ומה יקרה לאחר מכן? הטרור יתחדש במלוא עוזו כש- 80% מתושבי מדינת ישראל יהיו תחת מטחי קסאמים וקטיושות - מרמאללה, מקלקליה, מטול כרם וכו', והחיים במדינת ישראל יהיו בלתי נסבלים. ומה יקרה אז? הימין הקיצוני יעלה לשילטון ברוב מוחץ, והוא יממש את הפיתרון של החשוך הימי ביניימי - אלא שהפעם זה יהיה גם בגיבוי של שמאלני רמת אביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
למה הכתבה מסתתרת בעמוד אחורי?
דוח אגרנט,
04/01/05 18:30
|
למה למהר ולהוריד את הכתבה מהעמוד הראשון ולהסתירה עמוק בעמודים הפנימיים? ראוי שתשמש אזהרה לקוראים ותבלוט ככל האפשר - ההתנתקות סכנה לישראל.
הסתות נגד מתנחלים יש מספיק , לא צריך בשביל זה גם דיכטר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הגיע הזמן להודות....
גיל ב''ש,
04/01/05 17:37
|
אין פתרון אחר מלבד הפלת הממשלה ובחירה של ממשלת ימין ''קיצוני'' בלי גנבים מ ש''ס ,וצבועים נהנתנים ושקרנים מהעבודה ושינוי ,ובלי עבריינים וגננות מהליכוד.
אתם יודעים מה,בעצם הסיכוי היחיד שלנו זה לבטל את הממשלה ולהנהיג משטר צבאי שיטפל בבעיית הערבים המסריחים שהם חבורה של רוצחים ואנסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לצערי
רציונלי 777,
04/01/05 15:19
|
אה הם בעזה הם יותר ממיליון. בקו הירוק 1.3 מיליון. אז בעוד 30 שנה לפי קצב ריבוי שהערבים מכפילים את עצמם כל 15 שנים הם יהיו בקו הירוק 5.2 מיליון. מה יסביר השמאל לבן שלו? שיש להתנתק מארץ ישראל ולהיתנתק ולהגר לאי היווני של משפחת שרון? אתם חושבים שהשמאל עם קצב התרבות שלילי של ילד וכלב ידביק את הקצב של הרחם המוסלמי? אולי השמאל סומך על הדתיים בנושא? אתם חושב שיהיה עליה של יהודים כשידוע שיש עם הארץ שונא יהודים אנטישמי? ואתם כשתראו את הערבים בהמשך מתרבים ובחוף הים יציקו לביתך ויגידו לה שתמצוץ סוכריה מתוקות של ערבי אז אתם תיקחו את הרגליים ותברחו (למי שישרוד). הקו הירוק שאתם חושבים עליו או יותר נכון לא חושבים בגלל שהאף אולי מסתיר, הוא אבוד עם שמאל כזה. אין סיכוי לקיומה של ישראל אם אתם תנצחו, זו מלחמה אבודה וללא המתנחלים ורוח הלחימה שלהם אין שום הגיון בקיומה של מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון לכותרת
רציונלי 777,
04/01/05 15:31
|
מתנצל, טעות טכנית, אז הכותרת לתגובה הקודמת: ולמה לא להעביר את הפלסטינים דירה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איתם גם את הבוגדים שביננו
לשמאלן מתחזה,
04/01/05 16:13
|
|
 |
זו לא התחזות
Avi Ecuador,
04/01/05 16:18
|
הכותרת היתה באמת טעות ומדי פעם אקוודור לא עובר אז יש לי שם נוסף בשבילכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התרבות השמאלנית/ערבית במיטבה
לשמאלן מתחזה,
04/01/05 17:32
|
|
 |
טעית בזיהוי ידידי
Avi Ecuador,
04/01/05 19:58
|
|
 |
אבל למה רציונלי שזה סימן לשמאל
ל"ת
סמי,
04/01/05 17:10
|
|
 |
11.
מישהו מוכן להגיד רווח מהטרספר?
דור,
04/01/05 15:16
|
מישהו מוכן להסביר לי איזה רווח יש מתוכנית הטרנספר של שרון מלבד הרווח האישי של שרון שביטלו לו את תיקי השוחד?
אין בתוכנית שום היגיון היא שיגעוןשל זקן שרוצה להינצל מפרשות השוחד שלו על חשבון אלפי אנשים! לעצור את תוכנית הנסיגה והטרנספר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כשהכיוון ככלל הוא ברוורס
Avi Ecuador,
04/01/05 14:47
|
כשנותנים לרשעים פרסים על רצח מדינה, כשצה''ל הפך כבר מזמן לצבא הכנה לפלסטין, כששרון עושה עבודה זרה ועגל זהב פלסטיני, כשפרס ששלושה ראשי מממשלה שמאלנים הזהירו ממנו אחראי על דוושת הגז של הבולדוזר שרון וילחץ בהמשך בפול גז ברוורס ללא שום מתנחל כברקס בעתיד, כשעם הארץ עיוור שתומך בשוטים איזה נס גדול הוא שישראל בכלל קיימת ויש לנו אינתיפאדה. הרי זה מה שמציל את ישראל עד היום. תארו לעצמכם ערפאת חכם שמאכיל בלוקשים תקוות שווא וחרא את השמאל. הם היו זוללים ולא שבעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ציר פילדלפי תוצרת...
משקיף מחללית,
04/01/05 13:46
|
''שלום'' עם מצריים... זה שרבי מלובביץ אמר על הסכם קאמפ-דאויד לפני 20שנה,מתחילים,רק בקושי מתחילים,להבין עכשיו. רבי מלובביץ נתנ בזמנו ברכה מראש, ללא בקשה מוקדמת,לכל שרוכש או בונה בית ביש''ע. גם זה נבין,עם הזמן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
רן כהן
חיים שמול,
04/01/05 13:29
|
או שהוא תמים,או שהוא טיפש. בכל מקרה הוא לא מבין איפה הוא חי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
קסאמים על
תושב שדרות,
04/01/05 13:10
|
|
 |
6.
ברור שהנסיגה הזו לא חכמה במיוח
ל"ת
איפה השכל??,
04/01/05 13:10
|
|
 |
5.
אפשר פריסה מצרית ממצרים
ופריסת או''ם,
צפופה מהפלסט,
04/01/05 13:09
|
הבעייה האמיתית היא לא עצם ההתחמשות(שתהיה קלה הרבה יותר) --אלא המותר/אסור. לכל העולם ואשתו יש פצמ''רים וקסאמים וחומרי נפץ אבל לא מותר להם להשליך את זה על אזרחים,מה שבינתיים העולם מרשה לפלסטינים. לקראת יציאה מפילדלפי צריך לחרוש את הכוון הזה באו''ם ושגרירויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
יש צד שני למטבע
פרחיה,
04/01/05 13:08
|
ראש השבכ עושה מלאכתו נאמנה כשהוא מתריע על סכנות פוטנציאליות כתוצאה מנסיגת צהל הצפויה. ראש הממשלה חייב לשקול את הערכות גורמי המודיעין אך לדעת שכולן ניתנות בערבון מוגבל. התריעו מפני אסון בגבול הלבנון כתוצאה מנסיגת צהל וכידוע תרחיש האימה לא התממש. ואולי דווקא המוטיבציה של זביידי וחבריו בגנין להוציא פיגועי התאבדות ולהסתכן בחיסולים ממוקדים דווקא תקטן, כשגנין תשוחרר מנוכחות צהל והמתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צה''ל חזר לג'נין בגלל הפיגועים
לא ההיפך,
04/01/05 13:27
|
אני בעד ההתנתקות ופינוי ישובי חבל קטיף,אבל ''מוטיבציית'' הפלסטינים מונעת גם מדרישות מדיניות שאינן מקובלות עלי (ז.השיבה למשל) ושאפתנות כללית ''לנצח את ישראל''. גם הקסאמים מבחינתם תשובה להתנתקות. בקיצור המוטיבציה שלהם מורכבת משאיפות מוצדקות ומשאיפות לא מוצדקות. את ההתנתקות כולל פילדלפי צריך לבצע כי זה סולל את הדרך לפשרה הגיונית שהורידה אסימונים יותר אצלנו מאצלם. יציאה מפלדלפי מקלה מאד על התחמשותם וזו בעייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
פרחיה,
04/01/05 13:39
|
גם אני נגד זכות השיבה, וחבל שאבו מאזן נאלץ לשלוף את התחמושת האולטימטיבית הזו בתעמולת הבחירות שלו. איני יודעת מה יהיה אחרי שניסוג, אך גם ראש השבכ לא ייתחייב בראשו על נבואות הזעם שלו. ההתנתקות החד צדדית שאינה מחייבת את הרשות הפלשתינית לנקוט צעדים חריפים נגד הטרור ודאי גרועה מנסיגה בהסכמה, אך אם תצליח תוכל להחשב כצעד בונה אמון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לפרחה
tr,
04/01/05 15:15
|
גורמי הביטחון שנתנו את הסקירה לגבי לבנון צדקו במאה אחוז מה שאת לא יודע ומה שלא מפורסם כדאי לא לעורר בהלה בציבור זה שבדרום לבנון החיזבללה בסיוע אירני הציב עשרות סוללות של טילי פרוג 7 בעלי טווח של 250 קילומטר ובעלי יכולת נשיאה של נשק כימי ביולוגי הסוללות הוצבו במרכזי כפרים ועל גגות של בנינים שמאוכלסים בעשרות אזרחים כדי להקשות על חיל האויר לפגוע בהם וזאת בדיוק התוכנית של הפלסטינים + חיזבלה ליצור את אותו דבר בעזה ויהודה ושומרון יום טוב ישהיה לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברגע זה הפרת סוד צבאי כמוס
פתי מאמין,
04/01/05 17:19
|
ממש כמו מרדכי ואנונו. היכון, כי הם כבר בדרך אליך. אה, אתה עצמך מפקפק באינפורמציה שמסרת כאן. וכינויי פרחיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
ההתנתקות מסוכנת ומסתירים זאת
בת ימי,
04/01/05 13:07
|
מהציבור שכל מערכת הבטחון מתנגדת להתנתקות למה בתקשורת לא עושים תחקיר מה יקרה לנו ביום שאחרי ?? אולי כי כולם יודעים שיהיה פה גיהנום אבל מה כל זה אם אפשר להעיף מתנחלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי התקשורת נמצאת בצד השני
ל"ת
מיכה,
חיפה,
04/01/05 13:57
|
|
 |
להפך,בטול ההתנתקות אסון למדינה
פרחיה,
04/01/05 13:22
|
ההתנתקות מסוכנת בדיוק כמו הנסיגה מלבנון. הרי כל הגנרלים והמומחים איימו עלינו במלחמת גוג ומגוג אם צהל יעז לצאת מדרום לבנון, והיום היחידים שמתלוננים הם תושבי קרית שמונה על ששכחו מקיומם כשנדם שאון הקטיושות. לדעתי הסכנה החמורה באמת נשקפת מנסיגת הממשלה מתוכנית ההתנתקות בשל לחץ המתנחלים המאיימים במלחמת אזרחים. הפלשתינים יבינו מיד, ועימם כל העולם, ואפילו בוש, שאינו מהיר תפישה, שאין ממשלה בישראל, ואיש הישר בעיניו יעשה. הם יפנימו שישראל לעולם לא תאפשר מרצונה הקמת מדינה פלשתינית, והמסקנות יבשילו לפעילות נמרצת נגדנו. ניצחון פירהוס למתנחלים ולעם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גוש קטיף ושומרון זה לא לבנון
אייל,
04/01/05 13:52
|
|
 |
דמגוגיה בגרוש
טל,
04/01/05 13:39
|
האם מאות הקטיושות שמאיימות על ישראל מלבנון, האם מיסרת 400 המחבלים בתמורה לחטופים, האם 17 הרוגים מאז בריחת צהל, האם איום בטחוני על מטוסים ותיירות - אינם מחיר כבד בעינייך ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדמגוגיה היחידה היא בדבריך
פ,
04/01/05 13:50
|
כל עוד אין שלום עם סוריה ולבנון, כי לממשלת ישראל כלום לא בוער, לא ניתן לצפות מהחיזבאללה שיהפוך לפודל שלנו. בפועל הגבול שקט כפי שלא היה עשרות שנים. ואפילו אתעלם מהטענה המרושעת שצהל נוהג לחמם את הגיזרה ומטוסי חיל האויר טסים בשמי לבנון בתדירות גבוהה, הלוואי עלינו שקט כזה גם ביתר גבולות הקו הירוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אולי שרון יקשיב לדיכטר?
ל"ת
אייל,
04/01/05 13:05
|
|
 |
1.
אכן כן מר כהן, המצרים יעשו את
A.NY,
04/01/05 13:00
|
העבודה..... אם זה כך- למה הם לא עושים אותה היום? זה לא מזכיר לך קצת את אוסלו שבו ''המשטרה הפלסטינאית'' הייתה אמורה להילחם בטרור?
לא נמאס לכם להיות קורבנות של שלום??????????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עובדה:בצפון הגבול השקט הארץ!
עובדות ולא,
פרשנות,
04/01/05 13:10
|
|
 |
עם 20 הרוגים מטרור
ל"ת
עובדות לא הזיות,
הצפון ה''שקט'',
04/01/05 13:38
|
|
 |
ועדיין זהו הגבול השקט בארץ
צודק...,
04/01/05 14:12
|
|
 |
וכמובן עשרות טילים שמכוונים
tr,
04/01/05 15:16
|
ויכולים להגיע לחדרה ותל אביב אני לא יודע מה איתכם אבל זה לא גורם לי לישון טוב בארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק ב 100 אחוז אך
tr,
04/01/05 17:15
|
אומנם לסוריה מצרים וירדן יש טקק וארטילריה אך הבדל הוא שהם מדינות ריבוניות וירי מסוריה מצרים וכו זאת עילה למלחמה ואילו חיזבללה זהו אירגון טרור וממשלת לבנון לא לוקחת אחריות על פעילות החיזבללה עובדה חיזבללה ירה לעבר ישראל הרבה פעמים בעבר ולא פתחנו במלחמה ולא הפצצנו מטרות תשתית ומטרות צבאיות בלבנון וכמו חיזבללה גם החמאס או כל האירגוני הפלסטינים הם אירגוני טרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לסוריה,אירן,מצרים וירדן יש!
נו אז..,
חיפה,
04/01/05 15:45
|
לכל אלו יש טק''ק וארטילריה המכוונים לכל פיסת קרקע בישראל. בעבר עירק שיגרה עלינו טילים. אז אם אתה פוחד פשוט תברח לאלסקה.
הגב לתגובה זו
|
|