 |
65.
טיפוח זהות אשכנזית למניעת אסון
רבקה גלוזמן,
צפון הארץ,
06/01/05 21:55
|
העינין איננו התנתקות - כן או לא אלא איחוד בתוך עצמנו - כן או לא
יש לעבוד כעת למען קירוב לבבות כדי למנוע אסון לאומי. קירוב לבבות דרך טיפול בזהותינו הלאומית.
לא יהיה פתרון של כוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
לאחד העם 14
Avi Ecuador,
05/01/05 01:43
|
כן, הדמוקרט שרון שעובד עם תוכנית מצנע שנכשלה בבחירות ועם עם שהונו אותו. עם שרון שבקלטות קורא למרד ובממשלה הפך לכבש שמאלי. נו, עושים לשמאל את העבודה וכל האמצעים כשרים, אפילו השטן לשרותכם מלך כשזה מתאים. צבועים שפלים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
AVI U R 100% RIGHT
ל"ת
MEIR YAEIR,
U S A,
05/01/05 05:33
|
|
 |
63.
המתנחלים נקבות בכיניות
איציק ורשביאק,
תל אביב,
04/01/05 22:47
|
מה הבעייה שלכם? אתם חונכתם על ברכי הטרנספר. את הטרנספר הראשון בארץ היה יהושע שכבש את הארץ טבח וגרש את כל יושבי הארץ המקוריים, נשים, ילדים, מקנה וטף, עד חרב, ומי שנשאר גורש. אז מה אתם מבלבלים במח? ממשלה נבחרת מעבירה אתכם דירה תמורת פיצויים מוגזמים עסקים וקרקעות חלופיים, בזמן שלא מגיע לכם אגורה שחוקה כי ישבתם על אדמות לא לכם העסקתם בשר רעב פועלים תאילנדים או שפשוט לא עבדתם וחייתם כפרזיטים על חשבון המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
It's all a provocation
chad-ness,
04/01/05 22:26
|
of the Jewish unit of the Shabak. rRemember Champaign
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
אסור לירות במתנחלים
Avi Ecuador,
04/01/05 22:24
|
יש להעלות את כנופיית רטובי-השפתיים הזאת על משאיות ולהטיס אותם, על חשבונם, לחוות השקמים (יש שם מספיק מקום לכולם). קצנו בכם, גלגלני-עיניים פוגרומיסטים שכמוכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד
Yossi V,
05/01/05 01:09
|
|
 |
את הבוגדים יש להוביל לאחיהם
לשמאלן מתחזה,
04/01/05 23:30
|
לעזה. בזכות המתיישבים אתה יושן בשקט.
טיפשותך זועקת לשמיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתחזה
ל"ת
Avi Ecuador,
04/01/05 22:56
|
|
 |
60.
דיכטר מכין תירוצים לחבור לברק
יהודי,
04/01/05 22:03
|
|
 |
59.
אם זה יקרה אני לא אתפלא...
יובל מחיפה,
04/01/05 22:00
|
כל כך, פנאט אמיתי יעשה הכל, הכל כדי להשיג את שלו, הראש שלו והעיינים שלו ממוקדים אחר ורק בתוצאה הסופית, לא אכפת לו מכלום, הוא חי בעולם דימיוני של סיסמאות עלובות ומשיחיות במקרה של הימין הקיצוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
ספין מבית שרון - בדיוק ההיפך.
אנטישרון,
04/01/05 21:02
|
יועצי שרון מחפשים דרך על מנת להביא את המתיישבים לפגוע בחיילים ולהבאיש ריחם, כך שהימין המתון לא יתמוך בהם. ולכן פינויי מאחזים ושאר פרובוקציות ילכו ויגברו.
שרון לא יהסס להקריב חייל או שניים יהודיים על מנת לחסל בעורמה את מתנגדיו בליכוד ובקרב המתיישבים.
ולכן צריך להזהר מפרובוקציות ולאתר כל מנחל שהנו קיצוני מדי.
זכרו את שמפניה וארגון אייל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
והפרובוקטורים של השב''כ ??
קפישה,
אשדוד,
04/01/05 21:00
|
מה עם עשרות הסוכנים הרדומים של השב''כ? מתי הם יתחילו לירות על החיילים כדי להצדיק פעולות קשות נגד המתיישבים?
למתי זה מתוכנן? אה ריכטר?!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
די להסתה ולכסת''ח
מושיקו וקופיקו,
מ.אדומים,
04/01/05 20:57
|
נמאס מההסתה והפנטזיות ללא כל בסיס -אם יש לשב''כ מידע לעצור את החשודים עכשיו !!! מטריף את המערכת שעדיין יש אזרחים שאוהבים את הארץ ללא תנאי ושהתשקורת והפולטיקה המלוכלכת לא הצליחו לשטוף להם את המח . במקום להתעסק בכל מיני קונספירציות הגיע הזמן לעסוק ולהתריע על הסכנות וההפקרות הביטחונית בהקמת איפריית טרור על חורבות עשרות ישובים פורחים . לצערי התעצמות הטרור זו המציאות שלא מעט ערים וישובים ''ירוקים'' יחוו לאחר ביצוע פשע הרס הישובים והטרנספר למתישבים הגיבורים .
תגידו-גם אם ראש-ממשלתנו הנאצל גילה פתאום את ה''אור'' של ההתנתקות המצדיקה גרוש המתישבים והרס הישובים - לא מן הראוי שהוא, שבמשך עשרות שנים הריץ המתנחלים להתישב ולספוג הטרור למען הארץ שיעמוד,יישיר מבט,ויאמר:''סליחה,הולכתי אתכם שולל,טעיתי'' ???!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
היפרדות
בצלאל,
04/01/05 20:54
|
למה בהודו יכלו לבצע פינויים של עשרות מיליונים,כדי לישמור על שלום,וכאן במדינה הפספוסית אי אפשר לבצע זאת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פינוי
אברהם,
א''י הקטנה,
04/01/05 22:21
|
אם בהודו אפשר , אז מדוע פה אי אפשר לפנות רק מליון אחד ל22 מדינות ערביות ואז הכל יסתדר. הם פינו , גירשו ,כ 600000 יהודים מכל ארצות ערב אז בו נתחלף . הרי בהודו עשו זאת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק, גם גנדי שאל את זה...
ל"ת
תשובה,
04/01/05 21:45
|
|
 |
54.
כולנו יוסי פילנט!!
ל"ת
צפצפ,
04/01/05 20:52
|
|
 |
53.
נורה אדומה מהבהבת מעל הפקודה
צפצפ,
04/01/05 20:48
|
הלא מוסרית לגירוש יהודים מביתם ומהפקרת תושבי הדרום לחסדי הקאסמים והפצמרים הפלסתינים. ממשלה שאינה דואגת לאזרחיה אינה מוסרית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפקודה אנטישמית חייבים לסרב
יהודי,
04/01/05 22:15
|
וחייבים להמשיך להיות לוחמים הצבא לא של האמא של יעלון העם ייזרוק אותו בקרוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אני לא יורה על חיילי צהל אבל
צפצפ,
04/01/05 20:45
|
|
 |
51.
למה שהם ירו היכן שמצפים להם??
צפצפ,
04/01/05 20:43
|
|
 |
50.
The Full Testimony
Jed,
USA,
04/01/05 20:23
|
Arutz-7 is reporting that Dichter also said that terrorism will increase when the withdrawal is completed. This fact should also be mentioned in the article.
Jed
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
דיכטר שרון אמר לך להגיד נכון ?
ל"ת
רפי,
04/01/05 20:19
|
|
 |
48.
always the same sh-t
mike,
jersey,
04/01/05 20:12
|
be original for once , one day the prime minister one day any minister now any official, there aren't too many Goldstein's and Yigal Amirs around there !!!! You Shabak officials are focused on one thing to destroy the religious reputation
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
כסת''ח מקדים ?!......אולי
זה אני.........,
04/01/05 19:56
|
כדי שבבוא היום-אם יבוא-יוכל דיכטר לומר ''הרי אמרתי לכם'' ואם לא יקרה דבר-יישכחו דבריו........אבל מה בינתיים ?!... אז בינתיים כל עם ישראל שומע את דבריו ומי שמשתכנע באמינותם מציע כיצד לנהוג באותם ''מתנחלים מסוכנים''.....כך זה עובד היום במדינתינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
המומה מהמגמתיות
נעמה,
שומרון,
04/01/05 19:54
|
זה לא ייאמן שזה מה שבחרתם להכניס מדבריו של דיכטר... פשוט תשקורת מגויסת !! הוא גם אמר שההתנתקות מרצועת עזה תוביל להסלמה כלפי אזרחי ישראל השאננים שחושבים שזה יפתור להם את הבעיות. בנוסף לכך הוא ציין שיציאת צה''ל מצפון השומרון תוביל להפיכת האזור לעזה מס' 2!!! בהצלחה לתושבי נתניה - אפשר להתחיל לנקות מקלטים. קצת אמת בפרסום- זה ממש זועק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזק
מושיקו וקופיקו,
מץאדומים,
04/01/05 21:26
|
נעמה-כל מילה בסלע ! התשקורת = שורש הרע ! דבר אחד הם עוד לא הפנימו :החד-צדדיות הבולטת והשנאה לארץ ולאוהביה רק גורמים ל''עמך'' ,שהם רוב רובו של הציבור,לחבק המתישבים ולהתנגד לתוכנית הטרנספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
תספיק להסית
יורי,
04/01/05 19:53
|
הרי אם לא היה מדובר בסתם בלבולי מוח כבר היו עצורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
הגירוש ne pa sa ran
ל"ת
דיקקטטוריק שרון,
04/01/05 19:39
|
|
 |
43.
עוד מעט שרון נופל רבותי
גדי,
חדרה,
04/01/05 19:29
|
וכל המאומה והשינאה תשכח שרון הביא רעיון הגרוש להציל את עורו כאשר הוא יפול המדינה תירגע ותפרח בשקט ללא כל פרופוקציות גרוש למיניהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה היא מי יחליף אותו
Avi Ecuador,
04/01/05 20:11
|
זה כמו מי יחליף את ערפאת. אלה שתמכו בו? חייבים היום לעשות פסק זמן ל 40 שנה בשיחות לויתורים לפלסטינים ולהצמיח דור חדש מדור עגל הזהב ומנהיגות חדשה שלא ידעה את פרס ביילין שרון... יותר גרוע מיציאת מצריים, שם לפחות היה מנהיג שהצמיח דור חדש, היום יש להצמיח מנהיג ודור. טוב, לפחות יש מדינה , רק שהערבים יפריעו ליהודים שלא יאבדו אותה המהמרים מהשמאל. מקווה שיהיה קלון מחליף דומה לערפאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי הימר לפני 100 שנים?
גיל,
04/01/05 21:51
|
נכון, המהמרים מהשמאל הימרו שהם יקימו מדינה. איפה היו אז כל הכפות הסרוגות שהיום מקריבים את בנינו למולך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חושב
Avi Ecuador,
04/01/05 22:45
|
שהשמאל היה שורד בגולה 2000 שנה ללא מולדת בכדי שתקים מדינה? 40 שנה לא היו שורדים! אתה חושב שביילין פרס... היו מאפשרים להקים את מדינת היהודים או היו מתמקחים עם הפלסטינים? נו באמת, דור התנורים ודור עגל הזהב זה לא אותה מנטליות. מדינת ישראל לעולם לא היתה קמה עם שמאל כמו של היום ואני אומר לך זאת כאחד לא דתי שלא חובש כיפה. לא שהייתי מתבייש להיות דתי חס וחלילה אבל ציון עובדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דעות מוצקות יש לך, ידע לא
גיל,
04/01/05 23:09
|
קל מאוד להתלהם ולבוז. צא ולמד את ההיסטוריה של מדינת ישראל ומה מפ''ם (כן, מפם השנואה) עשתה ובדוק מה עדיין השמאל מייצר. כל תוצר המתנחלים לא שווה קיבוץ אחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
דמוקרטיה כאילו
יובל,
על יד,
04/01/05 19:22
|
שימו לב למשהו שנמצא בכתבה אבל לא מוזכר בכותרת בגלל שזה כבר מובן מאליו: ח''כ חיים רמון (עבודה) שאל את ראש השב''כ מדוע לא מחזיקים את אותם פעילים במעצר מנהלי. רמון הזהיר: ''בנסיבות הקיימות זו טעות בסדר גודל עצום לא לעצור אותם''. זאת אומרת, חבר פרלמנט - חבר ברשות המחוקקת במדינות רגילות - מאיץ בראש השירותים החשאיים לעצור מעצר מונע אנשים בגלל כוונה לכאורה לעבור על החוק. כבר מזמן שכחנו מתי ישראל עשתה קולות של מדינה דמוקרטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
בינתיים ראינו מי ירה במי
אפרים,
מרכז,
04/01/05 19:18
|
עם כל הכבוד לדיכטר, גם כשחייל צה''ל ירה אתמול לעבר אזרחים צה''ל מיהר לספר לנו על תקר בגלגל (שחבל שלא ראינו) על מרדף אחרי ילדה (אחרי ילדה, כן? הוא רצה לעצור ילדה ולא הצליח להשיג אותה, כן?) ועוד כל מיני צ'יזבטים. דיכטר, לך תמכור את סיפורי ה 1000 לילה ולילה שלך למי שמוכן לשמוע. למי שמבין עניין נמאס לשמוע אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
תתפנו תתפנו ותנו לחיות בשקט !!
תומך פינוי נלהב,
שערי אלוקים,
04/01/05 19:12
|
לכל המתנחלים הקיצוניים !!!!!!!
הרי בסוף תתפנו - הדמוקרטיה חזקה מכם !!!!! אז אנא מכם, נסו לחסוך בחיי אדם (בעיקר שלכם...) התקפלו נא בשקט (צריכים עזרה באריזה - שילחו לי מייל...) ותנו לנסות לעשות פה קצת שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
אפס שמאלני
אלון,
04/01/05 19:11
|
לחלק רובים לפלסטינאים הערבים זה כן אבל לקחת מיידית את כל הנשק מהמתנחלים...יש שמאלנים ששכחו שהם יהודים ולא ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
המשאל נהרס- נימוס אנגלי בבקשה
דני,לונדון,
04/01/05 19:10
|
הזמנתי את כולכם לקחת חלק במשאל קטן בתגובה 27 אך לצערי הרעיון נהרס על ידי כותבים פרועים. גם אני יכולתי לכתוב עשר תגובות בשמות שונים ולרשום -כן אבל חשבתי שהאינטגריטי תנצח. טעיתי-חבל שכך נוהגים איפה הנימוס ? אתם צריכים קצת נימוס אנגלי, לא יזיק לכם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
לא יותר פשוט משאל עם?
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
04/01/05 19:07
|
|
 |
36.
מתנחלים נמאסתם
מתנחלים נמאסתם,
04/01/05 19:01
|
מתנחלים נמאסתם מתנחלים נמאסתם מתנחלים נמאסתם מתנחלים נמאסתם מתנחלים נמאסתם מתנחלים נמאסתם מתנחלים נמאסתם מתנחלים נמאסתם מתנחלים נמאסתם מתנחלים נמאסתם מתנחלים נמאסתם מתנחלים נמאסתם מתנחלים נמאסתם מתנחלים נמאסתם מתנחלים נמאסתם מתנחלים נמאסתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
דני לונדון הנמרץ
T.B,
04/01/05 18:49
|
איפה המרץ שלך כשמדובר בהשלטת חוק וסדר בנגב? כאשר אדמות המדינה נתפסות ע''י בדואים שמקימים ''מאחזים בלתי חוקיים'' בכל מקום אפשרי וקובעים עובדות בשטח? או בגליל שקמו עשרות ישובים ''לא רשומים'' שהם גם ''מאחזים לא חוקיים''. איפה המרץ שלך כאשר ''שהידים'' מתפוצצים בבתי קפה ואוטובוסים? איפה היה המרץ שלך כשערביי ישראל החלו האינטיפאדה בתוך ישראל והתפרעו ? המרץ כנראה היה בלונדון ועדיף כנראה שישאר שם, אבל מאוד בשקט!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבדואים
מ,
באר שבע,
04/01/05 19:41
|
צודק-הבדואים מפירי חוק,המדינה מתעלמת, ויום אחד זה יתפוצץ לנו בפנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
דני לונדון,
04/01/05 19:06
|
אהבתי כל מילה. תגובה יפה ומשכילה. אשר לעניין: בהחלט- הנגב ראשון במעלה- יש להעביר את כל השקעות העתק של המדינה מיהודה , שומרון ועזה לנגב ולערבה. מייד ויפה שעה קודם!! ויש לעודד את כל המפונים, שיירבו כידוע לך ולי עם הזמן, לעבור לנגב ולערבה. אני מתכוון לכמעט רבע מליון שבסוף התהליך שהחל בעזה, יפונו מביתם.
אשר לשאהידים- לא שמעת ממני מילה אחת כנגד מדיניות ממשלת ישראל בנוגע לבטחון והחזרתו לאזרחי ישראל, אז מה הקשר? בשאהיד יש לטפל ביד הקשה ביותר שיש בנמצא. מה הקשר בכלל?
בריאות, ואגב, בוא ללונדון, תתקרר קצת ותחזור יותר נינוח לקלחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אך ורק משאל עם!!!
עבודי,
04/01/05 18:47
|
הרוב הוא שיחליט אם תהיה התנתקות או לא, ולא על סמך רעיונותיו של ראש הממשלה שרון. לדעתי הפלסטינים רואים בהתנתקות כנסיגה של ישראל כתוצאה של מותשות מהמצב וקובלנה של כמה מהורי החיילים שדם ילדיהם הוא הפקר. התוצאה הישירה היא שחלק מהנוער ייסרב לשרת בצבא בהתחשב גם בהסתה לסרבנות שנשמעת מידי יום בגלי האתר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעת כל הקוראים!!!
נעמי,
04/01/05 20:01
|
אני מסכימה עם כל מילה שנאמרה בכתבה של עבודי. לצערי כל העם לאט לאט מתפצל, שומעים דברים שליליים על יחידות נבחרות כמו הקומנדו הימי וסיירות בעזה וזה כבר לא כמו שהיה לפני 20 שנה, חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
לא.
משאל עם,
04/01/05 18:43
|
|
 |
32.
אני מציעה למתנחלים נשק שנתן
מתנחלת מהשרון,
04/01/05 18:42
|
בידיהם אריאל שרון: בעת הגירוש, השמעת פנייתו ברמקולים רבי עוצמה לחיילים לסרב לפקודה בלתי חוקית- לפנות יהודים מאדמתם ומבתיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
ראש השב''כ הקיצוני מנסה להיות
ל"ת
כרמי גילון?,
04/01/05 18:39
|
|
 |
30.
לדני מ23,24,26
T.B,
04/01/05 18:36
|
1. אתה בכלל בלונדון, אז מה אתה מבלבל במוח? 2. השנאה שלך לבני עמך מעבירה אותך על דעתך וברור ששפיות זה לא הצד החזק שלך! 3. אתה יכול להיות בטוח, שאם הצבא יצא והמתנחלים ישארו בשטח, מהר מאוד תקום מדינת יהודה עם צבא משלו שידע היטב לטפל בפלישתים! לא מפחידים ......עם.......!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינת יהודה- מה גבול הטירוף?
דני, לונדון,
04/01/05 18:56
|
איזו עוצמת התלהמות!! ממש לתפארת מדינת יהודה שלך....... . מציע לך לא לבחון שפיותם של אנשים, שים לב הסגנון שלך הוא בדיוק הסגנון שגורם ל80 אחוז מהעם הזה לבקש להתנתק ממך ומשכמותך ומהר עד מאוד!! נהפוך הוא, אני אוהב את עמי ואת ארצי, ועל כן אני רוצה שהיא תישאר לנצח ולא תיכחד דמוגרפית.. שים לב לרגע לטון הכתיבה הנורא שלך ותראה עד כמה רחוק הלכתם בכיוון השלילי. חבל, דווקא יכולת אתה ושכמותך לנתב את העם לכיוון חיובי אבל השינאה העבירה אתכם על דעתכם. מדינת יהודה- אתה בכלל רואה מה שאתה מדפיס? אני לא כועס עליך- אני רק מבקש להודיע לך שתפנים שאתה מתפנה !! זוהי עובדה בדיוק כמו שארץ ישראל שייכת לעם ישראל רק שההתנתקות היא עובדה ריאלית והשניה היא חלום באספמיה , משיחי!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתפלא
Avi Ecuador,
05/01/05 02:38
|
|
 |
גבול הטרוף
T.B,
04/01/05 19:29
|
גבול הטרוף הוא לחשוב שמדינה יכולה להפקיר את אזרחיה באזור עויין. חוץ מזה נדמה לי שקיבלת תשובה למשאל שיזמת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
רוב העם רוצה הינתקות. לא לעזה.
נ.,
04/01/05 18:35
|
העם מתעב את עזה. 1.3 מיליון ערבים. 7000 מתנחלים - אין שם עתיד ואין סיבה לא לעוף משם ומהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם גר בקומה מעליך?
מוטי שחר,
פ''ת,
04/01/05 19:04
|
בפעם האחרונה ששאלו את העם היה מצנע שאמר שתוך שנה צריך לצאת מעזה והיה אריק שרון שדחה זאת מכל וכל. מה שהעם אמר גם אתה יודע. מצנע קיבל שטוזה ושרון קיבל את ראשות הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
חייבים לבלום את הקיצוניים !
נעם א.,
04/01/05 18:34
|
הדתיים הפנאטים עלולים להחריב את המדינה הישראלית-יהודית-דמוקרטית. יש לבלום אותם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ממש מבולבל
סובארו,
פ''ת,
04/01/05 19:13
|
כואב הלב לראות אדם שחושב שיש זהות בין להיות דתי לבין לחיות ביו''ש. נועם חמוד. אחרי כמעט 40 שנה כדאי שתדע שביו''ש ובעזה חיים חילוניים, דתיים, חרדים, אנשי ימין ושמאל אוהבי ארץ ישראל ואוהבי איכות חיים, ממש כמו ברוב הערים בארץ. לא כל מי שמתנגד לגירוש יהודי עזה חובש כיפה ולא כל חובש כיפה יסרב פקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מזמין את כולכם למשאל עם מהיר
דני, לונדון,
04/01/05 18:17
|
מאחר והמתנחלים שבקרבינו כותבים המון על משאל עם וחשיבותו. , אני מציע -בואו נעשה משאל קטן כרגע. מי שבעד התנתקות שיגיב בכן ומי שנגד ההתנתקות שיגיב בלא. הבה ונראה מה תהיה התוצאה ב10 התגובות הראשונות!! אני כמובן אומר כן בכ רבתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לא לא לא להתנתקות!!!!
ל"ת
אסתר,
04/01/05 21:50
|
|
 |
כן בהחלט כו ויפה שעה קודם
משה,
פ'ת,
05/01/05 02:19
|
|
 |
נעשה משאל עם
Avi Ecuador,
04/01/05 20:27
|
|
 |
לא!
לטיף,
טייבה,
04/01/05 19:00
|
|
 |
לאאאא!
ל"ת
מרים,
חדרה,
04/01/05 18:53
|
|
 |
לא לא לא!!!
ל"ת
יניב,
הרצליה,
04/01/05 18:52
|
|
 |
לא.
ל"ת
ת''א,
04/01/05 18:51
|
|
 |
לא!!
ל"ת
טבריה,
04/01/05 18:51
|
|
 |
לא!! ב-א רבתי!!
ל"ת
T.B,
04/01/05 18:50
|
|
 |
איך בלונדון?
רוצה להגר,
ישראל,
04/01/05 18:43
|
|
 |
בוא ללונדון- עושים כאן חייים
דני, לונדון,
04/01/05 18:57
|
|
 |
לא
ל"ת
מיכאל,
04/01/05 18:31
|
|
 |
26.
דניאלה וויס- הישארי בפלסטין
דני, לונדון,
04/01/05 18:10
|
להעמיד לדין את ולרשטיין, וויס , הרב שפירא ועתר ההזויים המציעים לילדינו לסרב פקודה. דניאלה וייס- אולי תישארי לנצח במדינת פלסטין?? את עוד תתגעגעי אז לחיילים שכנגדם הטפת ברעל ורשע שכזה. גם אתה מר ולרשטיין- הישאר לך על הגבעות, חיילנו אז בטח יחסרו לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
יש להתנדב על מנת לעזור בפינוי
חוני המגלגל,
04/01/05 18:08
|
המתנחבלים הללו למרות שאני לא תומך בשלום עכשיו , מבין אני שצריך לסוגרם בשטח משלהם ושלום על ישראל ולכן יש לפנות את המתנחבלים הללו כמה שיותר מהר !!! אפשר להתנדב לעזור לכוחות הביטחון במשרדי ''שלום עכשיו '' על מנת להחזיר את הסדר למקומו !!! או טו טו פינוי !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוני נאה דרשת-ובנוסף..........
דני, לונדון,
04/01/05 18:21
|
חוני נאה דרשת!! רק דבר אחד- אישית, מעולם לא השתמשתי בכינוי בו השתמשת אתה למתנחלים אך כעת ובייחוד לאחר קמפיין השואה המתועב שלהם- אני כבר לא יכול לבקש ממך שתפסיק לכנותם כך. הם , בגדול, משניאים עצמם על כל העם הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לא לפנות- להשאיר לערבים
דני, לונדון,,
04/01/05 18:07
|
אכן עושה רושם שדם יהודי יישפך בידי יהודים. לא יהיה מנוס. בדם ואש ותמרות עשן תתנתק ישראל, והפעם לנצח, מהשטחים ומהמתנחלים. לא להאמין שזכינו!! ובעצם: למה לפנות? למה לסכן את חיי בנינו? להשאיר את ההתנחלויות בשלטון אבו מאזן- שיתגעגעו המתנחלים לחיילים עליהם ירקו ואותם כינו יהודונאצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
התנתקות מהמתנחלים- ומהר!!
דני, לונדון,,
04/01/05 18:04
|
בשעה טובה מדינת ישראל מתנתקת. מהמתנחלים!! ברוך שזכינו לרגע . התנתקות - ויפה שעה אחת קודם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
איזה כסת''ח יפה
צביקה,
שומרון,
04/01/05 18:04
|
הוא כבר מסודר לועדת חקירה אם תהיה, ובינתיים הממשלה יכולה לנצל את זה לדמוניזציה של כל המתיישבים ולהפעלת אמצעים ברוטליים להחנקת חופש הביטוי. כמה אלגנטי. מר דיכטר: תפקידך לנטרל את הקיצוניים ולא להטיל אימה ולהשחיר ציבורים שלמים כדי לשרת את מטרותיו הפוליטיות של ראש הממשלה! תמצא את הפתרונות המשפטיים, תשיג ראיות, תעשה את עבודתך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
דיכטר מסית.
אבישי רביב,
04/01/05 17:56
|
דיכטר מסית.
לא אתפלא למצוא פרובוקטורים של השבכ בין המתנחלים.
זוכרים את אבישי רביב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
The left want to destroy israe
Ron,
04/01/05 17:55
|
It is hard to beleive how much hatred the left has against the right wing
הגב לתגובה זו
|
|
 |
the left will DESTROY ISRAEL
meir yaeir,
U S A,
05/01/05 03:33
|
IF YOU LET THEM''''''''''''''''''.................I SAY KILL THEM ALL FIRST THEN ALL THE ARABS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
דה-לגיטימיזציה!!
T.B,
04/01/05 17:50
|
החל מסע התעמולה והדה-לגיטימיזציה נגד היהודים ביש''ע, והכנת הציבור להתנהגות ברוטלית נגדם! הבעיה שלנו שאין חוקה לישראל, והרשות המבצעת שולטת ברשות המחוקקת, ולכן ניתן לחוקק חוקים דרקוניים, ואחר כך להתכסות בחוקיות. חובתה של המדינה להגן על אזרחיה (חייהם ורכושם) ואין לה למדינה זכות לפגוע בזכויות קניין בסיסי של האדם על ביתו. כל מי שיתפנה מרצון ובהסכמה, אין כל בעיה, אבל המדינה לא רשאית לעקור אזרח שלה מביתו ולהגלותו ( למעט כחלק מענישה על פשעים שעשה). לא די בחוקיות מעשיה של הממשלה אלה יש חובה שמעשיה כלפי אזרחיה יהיו מוסריים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים עושים דהלגיטימציה
אבי,לונדון,
04/01/05 18:23
|
המתנחלים עושים דהלגיטימציה לשואה הנוראה. המתנחלים עושים דהלגיטימציה לריבונות, חוק וסדר במדינתנו. איך אתה מעז להאשים את ראש השב''כ בדהלגיטימציה. גם כתיבתך היא היא היא דה דה דה לגיטימציה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אנחנו אוכלים את מה שבשלנו
שמאלני,
04/01/05 17:48
|
יש הצדקה למנתחלים לא לפנות מרצון הרי אנחנו שמנו אותם שם והם עשרות שנים שם( לא כמו ימית) או שיגדילו להם פיצויים או שלא יפנו אותם אי אפשר לשחק עם אנשים מה שהמדינה עושה להם בצורה זאת או אחרת היא תעשה לנו אין פה חופש הפרט אין פה דמוקרטיה אמיתית עם הם נטל על הצבא למה שמו אותם שם והשקיעו שם ביליונים במשך עשרות שנים על תשתיות. ואני נגד ההתנחליות בעזה באופן מוחלט. זה מה שקורה שעושים זיגזגים לי נראה שזה לא יעבור חלק .במקום מעצרים מנהליים יש להגדיל להם את הפיצויים ולקוות לטוב עם אנחנו רוצים להיות מדינה דמוקרטית .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
שמתם לב מי ירה במי בינתים?
ל"ת
אהוד,
י-ם,
04/01/05 17:41
|
|
 |
Exactly what i was thinking
Gershon,
NY,
04/01/05 17:54
|
|
 |
16.
לזרוק את המתנחלים למחנות מעצר
יעקב מדמוני,
רחובות,
04/01/05 17:40
|
כמו שהאמריקאים עשו עם היפנים במלחמת העולם השנייה. הם מסכנים את קיומנו הלאומי כעם וכמדינה. אם דיכטר יודע על אותה קבוצה קיצונית של מתנחלים שיעצור אותם וישים אותם באותו כלא שאסור לדבר עליו. שי עלים אותם, שיגלה אותם לדרום לבנון, שיפוצץ להם את הבתים אבל שיעשה משהו. זה נראה לי כמו כיסוי תחת שלו ליום פקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
למה לפנות בכח?!
אבי,
04/01/05 17:39
|
מי מהמתנחלים שלא ירצה להתפנות שישאר שם לבד ובאחריותו. יש לתת למתנחלים תאריך ושעה לפינוי.דקה אחרי זה כבר בעייה שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק כך-שיתגעגעו לחיילנו
רחלי, רומא,
04/01/05 18:33
|
בדיוק כך ותראה לאיזו קיצוניות המתנחלים הביאו אותך ואותי. שישארו לנם על הגבעות והטרשים , שיתגעגעו לבוא חיילנו אותם קללו, גדםו ולהם הרביצו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מאות יירו בעזה-אלפים יירו בגדה
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרטיה לעד,
04/01/05 17:35
|
וקיימת המרדה מאורגנת ואנטי דמוקרטית של מאות אלפים-כולל אלפי חיילים המקבלים הנחיות מרבנים-שעשרות אלפים מהם ינהגו באלימות.
מדינת ישראל הדמוקרטית חייבת לרסן את המרד-ולהשליט, במלוא ההתחשבות אך בנחישות תקיפה, סדר דמוקרטי מחודש במדינת ישראל-המכבד את שלטון החוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חייבים לסרב לפקודה אנטישמית
ישראלי,
04/01/05 22:07
|
|
 |
אלימות?? ביסוס! הוכחות בבקשה!!
ender,
המרכז,
04/01/05 18:22
|
מי מדבר בנתיים על הפעלת אלימות? חברי כנסת מהשמאל, אלו שאנשי הרוח שלהם כבר מזמן הולכים בכיוון הזה. ועוד לא דיברנו על האלימות המוסווית תמיכה עקיפה ולפעמית כמעט ישירה(!!) בארגוני טרור. וכו' וכו' אבל זה לא נושא התגובה. כמו בבולמוס שאחרי רצח רבין ההאשמה מובאת בצורה כוללנית חסרת ביסוס (ואחריות) ורדודה ביותר. הוכחות, ודיון ענייני ומעמיק זה יותר מדי לבקש? אתה נושא את הכינוי אחד-העם נהג בהתאם לשם או שתבחר כינוי אחר. ender
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק כדאי גם להכניס אותם
צחי,
מאה שערים,
04/01/05 17:42
|
|
 |
אם כך הגדרתך לדמוקרטיה מתגוננת
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרטיה לעד,
04/01/05 17:48
|
|
 |
לאחד העם וצחי- חדל קשקשת
רחלי, רומא,
04/01/05 18:35
|
לא ,אחד העם -הוא לא לוקה בחשיבתו. זהו מרד שחייב בדיכוי מיידי. ואתה צחי, אל תפחיד בדמגוגיה מחנות ריכוז לא אבל בית הסוהר כן ומייד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אלימות המתנחלים היא בומרנג
פרחיה,
04/01/05 17:35
|
דברי ראש השבכ מפחידים. לא מכיון שהוא מצייר תמונה קודרת של ציבור קטן אך נחוש שלא יבחל בכל אמצעי כדי לשבש את תוכנית ההתנתקות, אלא כי הם יוצרים רושם שראש השבכ מפחד, שחיילי צהל בפאניקה ושהמדינה על סף חורבן בשל קומץ מתמרדים, טופאמרוס או טאמיל טייגרס תוצרת כחול לבן. הרי בדבריו הוא מסייע למתנחלים לזרוע בהלה בציבור, או כלשון הכרוז שפרסמו מתנחלים היום ''השתתפותו של החייל ( מתחזה לחייל, הכוונה) בפינוי גרמה למבוכה, בלבול ואיבוד עשתונות בממשלה ובצה''ל''. אין לפחד מהמתנחלים. ברגע שהאלימות תעבור את מפלס הסובלנות של הציבור השפוי מאבקם ייכשל, ולאיש במדינה לא יהא עוד עניין בגורלם. ראשי ישע בראש וראשונה חייבים לדאוג לנקוי המחנה שלהם מהמחבלים במאבקם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה זאת ערביה שעושה שעות
יהודי,
04/01/05 22:06
|
נוספות בלהביא תגובות פרובוקטיביות כבר שבוע שהיא עובדת מסביב לשעון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולם איבדו את ה- Common sense
ender,
המרכז,
04/01/05 18:09
|
טוב אפשר להכניס גם את הזיכרון לקטגוריה זו. את חושבת שראש השב''כ לא יודע מה זה גורם.... לאנשים כמוך..? את כבר מוכנה לקבל הפעלת אמצעים קיצוניים נגד המתנחלים על סמך ציטוט חלקי (כן חלקי..) של אדם עם אנטרסים מסויימים מאוד. דרך אגב לא צריך ''להפיץ שמועות על כך שהשב''כ מפעיל צלפים נגד גורמים מתסיסים'' השב''כ ע''מ ליצור תקדים של פניקה כבר הציב בעבר צלפים בעת פינויים. האשמת דיכטר באה לאחר שהשב''כ הואשם שבכוונתו להשתיל פרובוקטורים בפינויים, כדי שכמו שאת הגבת ויותר חריף יגיב כל אזרח שומר חוק במדינה (ולא רק קיצוניים) שונאי עמם דבר, ששוב, יאפשר שימוש באמצעים חריפים נגד המתנגדים לפינוי. שימי לב להקשר שבו נאמרים הדברים. נ.ב מהכרות מסויימת עם השטח אותה קבוצה שאין לשב''כ גישה אליה היא האוהדת את מדינת ישראל ביותר ולזאת בעלת האידיאולוגיה האנטי-ציונית (חוץ מהשמאל) שדיבר עליה יש לו גישה כיוון שהיא לא באמת איום. א''אכ הוא מתכוון להפוך אותם לכאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוכבים על גבו של נמר
פ,
04/01/05 18:57
|
מאין לך שאני אישית מוכנה להפעיל אמצעים קיצוניים, תאי גזים, כיתות יורים, איזה בדיוק, נגד חבריך המתנחלים אוהדי המדינה, כדבריך. אני טוענת בלי להתלהם שמי שסימפט את המתנחלים למרות המאבק המכוער עם הטלאי הכתום, עם ההתיחסות להתנתקות כגירוש למחנות, כי אין אדם נתפס בצערו, ישנה את דעתו ברגע שיכוונו נשק כלפי חיילי צהל, הילדים של כולנו. ודי במתנחל אחד פושע כדי ליצור את המהפך בדעת הקהל. חבל שראשי ישע אינם מבינים שהם רוכבים על גבו של נמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואז פרחיה כשיעברו את הסף ?
אלעד,
ק''ש,
04/01/05 17:44
|
|
 |
12.
תעצרו את השיגעון
Avi Ecuador,
04/01/05 17:25
|
תוכניתו של שרון היא תעלת בלאומיך בגרסה שונה כשההבדל שהתעלה והנוזל בתוכה יהיה אדום! תגידו לשרון שיתחיל את הניתוק בעכו, יפו, המשולש, הגליל, חיפה וכולנו נבין את עזה, יוכל אפילו לעשות חילופי אוכלוסין וכולנו נתמוך בשוטה. לפחות שהיה קונה לנו אי יווני יותר גדול שנוכל לעבור לשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רופא יכול לעצור לך את השיגעון!
יגאל כהן,
רחובות,
04/01/05 18:15
|
|
 |
it is
ofer,
04/01/05 19:47
|
|
 |
נהנת מ 8 ימי חופשה
Avi Ecuador,
04/01/05 20:25
|
שנתתי לכם? כנראה שאתה מכור לתגובות שלי, אתה זקוק לגמילה טמבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Hi
ofer,
04/01/05 21:57
|
joker hope you had good time with Eduardo during the Holiday sesson but beside that we didn't miss you look at respond number 27 there is many of you guys out there allthough you are the best
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
השם ישמור. חס וחלילה מלהרים יד
עתניאל,
ירושלים,
04/01/05 17:24
|
בס''ד עם כל הכאב שבדבר ועם כל קדושת ארץ ישראל חס וחלילה בשום אופן אסור להרים יד על חיילי צה''. לבי שותת דם מקריעת חבלי ארץ מהמולדת אבל אסור באיסור חמור חס וחלילה מלהרים יד על חיילים! זה חורבן הבית! זה הרס הבית השלישי! על מעשים כאלה חטאנו וגלינו מארצנו! אחי המתיישבים החלוצים היקרים! אסור לנו לתת יד לכך. כל מי שיודע על כוונה לפגוע בחיילים עליו להודיע על כך מייד לפרנסי הצ יבור, לרבנים. ידינו לא תשפוך את הדם הזה! מוטב לותר על ארץ ישראל ולא להגיע למלחמת אחים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לפרנסי הציבור ולא למשטרה
מוחה,
04/01/05 17:49
|
איפה אתה חי עתניאל, בחלם. מה פשר דבריך המוזרים ''כל מי שיודע על כוונה לפגוע בחיילים עליו להודיע על כך מייד לפרנסי הצ יבור, לרבנים'' למה לא לטלפן למשטרה, אפשר אפילו מטלפון צלולרי. אנו במדינת ישראל, מדינת היהודים ואפילו השוטרים והחיילים יהודים. תכניסו זאת לראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
זה נשמע כמו הכנת הקרקע ...
yossi,
04/01/05 17:24
|
|
 |
9.
מי שממציאים עלילות...
ארז,
04/01/05 17:21
|
הם לא מתיישבי יש''ע, אלא השב''כ, שרון והשמאל. בינתיים, היריות היחידות נורו ע''י הצבא - היריות הראשונות במלחמת האזרחים שהשמאל גורר אותנו אליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה שטויות
ל"ת
אבי,
04/01/05 17:36
|
|
 |
8.
לא לגירוש יהודים!!!
ל"ת
רפאל,
04/01/05 17:19
|
|
 |
7.
הם בשלהם
מירי,
אשדוד,
04/01/05 17:18
|
הולכים עם הראש בקיר-מה אכפת להם שכל המדינה סובלת מההתנחלויות? מה אכפת להם שהבנים שלנו נהרגים בעזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
דיכטר
די להסית,
04/01/05 17:17
|
כמה שטויות אשר לפלוט במשפט אחד? קודם כל המשטרה כן הפעילה צלפים בפינויים קודמים כבר לי כמעט שנה. הסיפור על כדורי הצבע מצוץ כמו הסיפור על פחי שמן רותח. בינתיים מי שיורה אלו החיילים הקיצוניים שרוויים בשנאתם למתישבים והם נבחרים בקפידה עיי הצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההסתה היא אצלך
חמי,טוקיו,
04/01/05 18:44
|
דברייך הם הם הסתה פרועה ומסוכנת. האשמת ראש השב''כ בהסתה? אתם? המתנחלים שמשתמשים כמו בגרביים בתמונות וסמלי השואה?? אתם, המתנחלים שמגדפים ומקללים חיילינו- בנינו? אתם? המתנחלים שבקול רם ללא בושה קוראים לחייל לובש מדים לסרב פקודה של צבא ריבוני . לא ניתן לכם להשתלח כך!! ההסתה מתחילה אצלכם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
נמאס כבר
ירדן,
04/01/05 17:16
|
נמאס כבר מהמתנחלים,שיקחו פיצויים ויתנו לנו לחיות בשקט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לשם מה המאבק ? ובמי ?
מגיבה,
04/01/05 17:15
|
שהרי בסופו של דבר הם יצטרכו לפנות במוקדם או במאוחר .
חבל מאוד שהמתנחלים לא מקבלים זאת ברוח טובה ובתקווה שמתוכם יצא השלום שלשמו נלחמים מזה שנים רבות.
מתנחלים יקרים ! תצאו משם בכבוד ומבלי לפגוע בעצמכם או בחלק חשוב שמיצג ושומר עליכם מתוך אהבה למולדת.
כבדו את הצבא והפסיקו לשחק במשחקי מחבואים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
דיכטר לך הביתה!
מיכל,
א''י,
04/01/05 17:15
|
|
 |
2.
התנתקות לא תועיל בכלום
ירון,
ב''ש,
04/01/05 17:14
|
|
 |
1.
מספיק עם ההסתה!!!
ל"ת
ישראל,
ישראל,
04/01/05 17:13
|
|