 |
74.
יוסי, כולנו סרבנים, העם איתך!
ל"ת
רוני,
יריחו,
05/01/05 22:56
|
|
 |
''העם איתך''?? תהיה רציני...
ליאור,
לונדון,
13/01/05 04:31
|
מי רוצה להישאר בעזה חוץ מהמיעוט הצעקני(מאוד!!!) של המתנחלים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
המרדה
יוסי,
מרכז,
05/01/05 19:38
|
פעם על המרדה היו מקבלים לפחות שנה כלא. 28 יום בלבד מצביעים על פשיטת רגל של מערכת אקיפת החוק הצהלית, כל זה על רקע ההתרפסות לימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''התרפסות'' זה שיקול קר.
אריה,
06/01/05 08:06
|
מה שאתה קורא ''התרפסות'' זה פשוט שיקול קר של רצון להמשיך בשילטון. המתנחלים הם מיעוט קטן, אבל משום מה כל אלה ששירתו בצבא כשין גימלים או מכ''שים מצדדים בהם (לא ''משום מה''. מפני שגם הם ''נגד הערבים המניאקים''...) ואלה עם אלה ביחד הם פשוט הרוב היום בעם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
מילא אם היה מדובר
איזה הקרוואן,
05/01/05 15:33
|
ביישוב אמיתי. אבל מדובר בסה''כ בקווראן מסכן ולא חוקי שלא אושר בידי אף אחד. הרי גם אם היו מקימים אותו בתל אביב הוא היה מפונה.
טיפש החייל הזה, סיבך עצמו על לא כלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צה''ל קצת התבלבל...
רעיה,
צפון,
05/01/05 20:02
|
יש חוק שאומר שבנין שמחובר לתשתית יותר מ-48 שעות אסור לפנותו בלי הודעה מוקדמת וזה מה שצה''ל עשה.. אז מי בדיוק לא פועל כחוק???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
יוסי העם איתך, חזק ואמץ!!!
ל"ת
אורן,
ת''א,
05/01/05 15:25
|
|
 |
אורן אתה איתו ולא העם !!!
ל"ת
ניר,
05/01/05 19:41
|
|
 |
70.
אם המתנחלים מתנהגים
אבג,
05/01/05 15:15
|
כל כך לא יפה לצה''ל, אז כנראה שהם לא צריכים אותו יותר. טירוף. הרי הם לא ישרדו אפילו יום אחד ללא צה''ל שיגן עליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז יקימו את הצהל שלהם.
סטיב,
ים,
05/01/05 19:06
|
אם הם לא יהיו חלק ממדינה זו, למה שלא יקימולעצמם צבא?
בסיוע יהודים (ולא יהודים) טובים מאמריקה הם עוד יוכלו להתחרות בצהל (הרבה מהחילים האכותיים כיום בצהל הם מתנחלים), אני מקווה שלא ילחמו נגד צהל אלא רק יעזרו (כפי שהערבים מכל העולם עוזרים לאחיהם השהידים)
ואם המדינה רוצה לצאת מהשטחים למה להפריע לציונים להקים מדינה נוספת לצידה?
למי הם מפריעים????
אי אפשר לתפוס את החבל משני הצדדים גם להתנתק וגם לשלוט, גם לגרש וגם לברוח, גם לקחת מיסים וגם לשבור את הבית!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכיר המונח: ''השתלטות עויינת''?
אריה,
06/01/05 07:58
|
כבר אין צורך שיקימו צבא משל עצמם. פעם צה''ל היה צבא הגנה לישראל. היום צה''ל הוא צבא התפשטות לישראל. מטרתו השתנתה: היום משימתו היא להרחיב את שיטחי המחייה של העם הנבחר על חשבון העמים הנחותים. גם המדים השתנו: פעם המדים היו סמל לכך שהחייל כפוף למטכ''ל. היום החלק החשוב של המדים היא הכיפה. סמל לכך שלחייל יש מפקד אחר. מה זה ''השתלטות עויינת''? פשוט: הם עכשיו הרוב הם הקובעים במה שהיה צה''ל. היום אין צה''ל. יש צד''ל. צבא דתיים לישראל. ומי שצריך להקים לעצמו צבא אחר זה אנחנו, המיעוט...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
תפרידו כבר דת ממדינה!
סעמק,
05/01/05 15:13
|
רק בגלל דעה דתית שכל שטחי ישראל צריכים להיות בשליטתנו אי אפשר להמשיך לסבול! נמאס כבר מהשטחים המקוללים ההם. אם אלוהים כל כך רוצה שנשב שם הוא לא היה ממטיר עלינו טרור בכל 30 שנות שליטתנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדת היא רק תירוץ. עובדה: החרד
אריה,
06/01/05 08:01
|
הדת היא רק תירוץ. עובדה: החרדים חושבים שבכלל לא צריכה להיות מדינה יהודית... ועוד עובדה: האחרונים בהיסטוריה החדשה (לפנינו) שהודיעו כי זכותו המלאה של העם הנבחר להגדיל כרצונו את מרחב המחייה שלו על חשבון העמים הנחותים היו לגמרי אתאיסטים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
כולם יודעים שעשית דבר נכון!
ארציישראלי,
05/01/05 14:38
|
כולם יודעים שעשית דבר נכון, טוב וראוי, הרבה מקנאים בך ויודעים שהם בעצמם לא היו מוצאים את הכוח הנפשי לעשות את הפעולה המתבקשת. לכן, קבל את ברכתנו, ברכת יהודים מארץ ישראל-חזק ואמץ!, פעלת למופת, והעם היהודי עוד יזכור את שמך כחייל! חייל אמיתי וג'נטלמן, ומעל הכל-יהודי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
החלטה שמשתמעת לשני פנים
שמעון,
05/01/05 14:07
|
קשה מאוד להיות במצב של אדם זה. מצד אחד עומדת מול עיניו אמונתו על פי התורה. ומצד שני החלטה של ממשלת ישראל .כל אדם מונע בעיקבות השפעת אמונתו ודרכי הבנתו .יש לתת לממשלה להחליט ולהיות בטוח כי אף אם יש טעות בידה תוכל לתקן את המצב. הדרך הטובה ביותר משאל עם יחי הדמוקרטיה....................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
ל57- כל הכבוד לךאמא של החייל
ל"ת
רס,
05/01/05 13:56
|
|
 |
65.
ל59- יש לך ערכים משונים
ל"ת
רס,
05/01/05 13:53
|
|
 |
64.
עזוב את הצבא ותעבור לציציות
XYZ,
Israel,
05/01/05 13:04
|
אל מנת להמנע מארועים כאלו בעתיד, יש לקחת את המשטרה ומשמר הגבול , שהם אנשי חוק שיודעים לטפל במתפרעים. תוציאו את הצבא מהפוליטיקה תשאירו אותו בחוץ. הייתי גם מציע שהצבא המותקף ע''י המתנחלים, יצא מהישובים שלהם, שישמרו על עצמם. הייתי רוצה לקחת קרוואן ולהתנחל על גבעה ברעננה. אפשר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
ישר כוחך חזק ואמץ
קצינה בצה''ל,
מרכז,
05/01/05 12:34
|
|
 |
שכחת לכתוב: ''בס''ד.''
ל"ת
אריה,
05/01/05 13:27
|
|
 |
62.
לא יעלה על הדעת
פרחיה,
05/01/05 11:06
|
הנה כבר הופכים את החייל שהתעמת עם חבריו ליחידה, והתבצר במבנה המיועד להריסה כדי להפריע למילוי פקודה, ואפילו אינו יושב במחבוש, לגיבור. מצטערת, גם לי יש השגות על פעולות צה''ל אך האם יעלה בדעתי להתערב ולהפריע פיזית, בידיעה שחיילי צה''ל לא ירימו יד על יהודי. סמ''ר פילנט מצליח לכופף את רא''ל יעלון, רק אצלנו, וכמובן שלא תיפול שערה משערות ראשו, הוא לא מפגין איש שמאל ולא ערבי. והאמת. נמאס לשמוע את האמיתות מארץ יהודה ''זו פקודה בלתי חוקית בעליל להרוס רכוש יהודי ולהוציא יהודים מהבית''. יום יום נזרקים ישראלים, כן, יהודים, מביתם, אם לא עמדו בתשלום המשכנתא, אך את מי זה מעניין, זה קורה בתוך הקו הירוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החילוניים נטע זר בצד''ל !!!
אריה,
05/01/05 13:26
|
יש בצבא שלנו כמה חילוניים שממש לא מבינים את מטרות צד''ל (צבא דתיים לישראל) 2005, ולא מבינים שמטרתו להשיג לישראל הקטנה ולעם הנבחר המתגורר בה בחסד האל מרחב מחייה על חשבון העמים הלא נבחרים ! צריך לסלק מייד את הנטע הזר הזה מתוך צד''ל, ולהניח לבחורינו המצויינים לעשות, בעזרת השם יתברך, את העבודה !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
שיקריבו את עצמם לא את החיילים
נגד טרוריסטים,
בשפיות,
05/01/05 10:46
|
כל השנים נשפך דמם של חיילים כדי להגן על מתנחלים, והמתנחלים קרובים מאוד ללשפוך דמם של מי שהגן עליהם. אני מציעה להשאיר את המנחלים שם, שצה''ל יסוג משם ולא יאפשר עוד לאף מתנחל שבוחר להישאר שם להצטרף לצבא ולתת לערבים ולמתנחלים שבוחרים להישאר שם-''בארץ הקודש'' לרצוח אחד את השני על קדושת האדמה. אין סיבה שחיילים יטבחו בגללם וזה מה שעומד לקרות. מי שתאב מוות למען קדושה שיקריב את עצמו, לא אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
להוציא את צהל מנושא ההנתקות.
יחיאל כ''ץ,
ראשל''צ,
05/01/05 10:41
|
מכיוון שנושא ההנתקות הוא עניין מדיני ולא צבאי, על הממשלה להורות ולקבוע כי רק בידי משטרת ישראל תנתן הסמכות לפנות בבוא העת את המתנחלים. אסור שהצבא יהיה מעורב בנושא מדיני ואזרחי , כיוון שהמתנחלים הינם אזרחי המדינה על הגורם המוסמך על פי חוק - קרי משטרת ישראל לעצור את מפירי החוק. הצבא הוא הכלי באמצעותו המדינה מגינה על אזרחיה מפני אוייבים. המתנחלים אינם אוייבים -הם מפירי חוק. לצבא יש תפקידים חשובים יותר מאשר להתעסק עם 2 מגורונים או פינוי קבוצת מפירי חוק . למשטרה יש את האנשים שעברו הכשרה מתאימה לתפקידי אכיפת חוק בעוד שלחילים אין את ההכשרה המתאימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
יוסף פילנט אתה גדול!!!
ל"ת
מנצור,
05/01/05 10:40
|
|
 |
58.
כל הכבוד
שי,
05/01/05 10:39
|
חזק ואמץ אח שלי רק אנשים כמוך יצילו את המדינה מאריק שרון הדיקטטור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אם כל צה'ל היה כמוך-לא היה צהל
אלמונית,
הרצליה,
05/01/05 10:39
|
אתה פשוט בוגד בצבא. התפקיד של הצבא להגן על המולדת. בגלל מתנחלים כמוכם הרבהחיילים נהרגים. אני אמא של חייל שהולך לשמור עליכם. מה יש לו לעשת הוא לא שלם עם זה אך הוא לא סרבן כמוך. הוא למד לשרת את צה'ל בטוב וברע....ותחשבו על זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן כמעט אין צה''ל. יש צד''ל.
אריה,
05/01/05 13:29
|
אכן כמעט כבר אין צה''ל. יש צד''ל, ''צבא דתיים לישראל'', שמטרתו הרחבת האימפריה של העם הנבחר על חשבון העמים הנחותים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
כל הכבוד?
שלמה,
ירושלים,
05/01/05 10:36
|
אכן כל הכבוד לחייל שמצפונו והאמת מנחים את דרכו. ההסטוריה תשפוט את מעשהו ואת צדקת דרכו ולא קצין זה או אחר. המשך ביושר לבבך כל הכבוד!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אני מקנא בפילנט
קצין ביחידה מוב,
05/01/05 10:30
|
אני עצמי לא בטוח אם אנהג כמוהו, אך אני מרגיש שהוא עשה מעשה גדול ואמיץ וראוי לשבח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
לפחות תסרב לפנות יישוב חוקי
א,
05/01/05 10:30
|
ולא מאחז לא חוקי שהוקם על ידי מפרי חוק
והתיחס למשפט אל תיהיה צודק היה חכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
ההזדמנות האחרונה שלנו
Joe Anaaref,
IsraHell,
05/01/05 10:29
|
לאפס מחדש את המערכת לפני שהכל הולך לעזעזל. הבחור צריך לשבת עד שישכך איך עומדים. זהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
מה החרדים מתגייסים לצה''ל? יפה!
יוסי,
ירושלים,
05/01/05 10:27
|
תמיד שונאי החרדים צועקים ועושים הכללות שהחרדים לא מתגייסים, והנה פתאום יש גם חרדים בצבא. כל הכבוד עלה והצלח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
Pilnet
The Bat,
05/01/05 10:25
|
Only in the IDF an army for the jewish pepole and citizen of Israel penomena like Pilnet can grow, In the USA he would be shot on spot or put away for life time, ande beside the reason for his parents to come to israel are not so Zionist more materialisic . Maybe he sould go back to the USA and help the Indians
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
גלות ארורה
יריב,
דרום,
05/01/05 10:22
|
כמו מחריבי הבית השני, גם האיש הזה , שלא מקבל את העובדה שהרבי שלו ז''ל מת, ושהגלות נמשכת, מנסה האיש הזה לפעול באלימות מתוך מחשבת תעתועים שהאלימות שלו ושל חבריו '' תכריח'' את הקב''ה להתערב למענם . הוא בהחלט סכנה , אבל אי אפשר שלא לחוש חמלה כלפיו וכלפי הדור האומלל שלו, שחונכו ע''י כוהני המולך שרק בדם תהיה לנו הארץ. איזו גלות ארורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
גיבור ישראל********
רועי,
י-ם,
05/01/05 10:18
|
יוסף פילנט = בר כוכבא = נחשון בן עמינדב = לוחמי הפרטיזנים = אלי כהן = מקבלי אותות הגבורה במלחמות ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
סתם מיזנטרופ שחיפש צומי
דוד,
ראש העין,
05/01/05 10:16
|
מתנחלים, אם בא לכם לעשות באמת משהו למען העם בציון, אם באמת אכפת לכם, ונפש אוהבת בלבכם, אנא, עברו להילוך רביעי בסובארו סטיישן הלבנה שלכם, תאיצו ל-90 ורדו בבטחה לנתיב הימני, או לפחות תורידו את אלפי המדבקות מהשמשה האחורית כדי שאוכל לרדות בכם עם האורות הגבוהים שלי. ככה בחלט תורידו את לחץ דמו של העם בציון ובא לציון גואל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
חזק ואמץ - העם איתך
אביעד,
ירושלים,
05/01/05 10:13
|
|
 |
46.
יוסף פילנט בוגד !
סמל י. אוחנה,
שומרון,
05/01/05 10:09
|
בוגד במדינת ישראל פועל נגד המלוכה
ועם בוגדים אתם יודעים מה לעשות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
זכותך לסרב - אבל למה אתה
ישראלי,
05/01/05 10:05
|
מתבכיין על כך שתיענש? או שאתה מאמין מצפונית במה שאתה עושה ומוכן לשלם על כך מחיר, או שלא. אי אפשר חביבי - להחזיק בחבל בשני קצותיו. וביננו - אתה אידיוט - אתה בחופשת שחרור, שב בשקט על התחת, חכה שתשתחרר ואז תוכל לקפץ על הגבעות. בשביל שני קרוונים מצומקמים - הסתבכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
נבל ונבזה שמקומו בכלא
ל"ת
צ.ליאור,
לוד,
05/01/05 10:03
|
|
 |
43.
כולנו יוסף פלינט
ל"ת
מני,
תל-אביב,
05/01/05 10:03
|
|
 |
42.
משטרת מחשבות
יהודי,
א''י,
05/01/05 09:48
|
אני לא יודע אם מגיע לו כל הכבוד אבל בטח שלא מגיע לו עונש. רק במדינה בולשביקית אסור להשמיע דעה. הבנאדם לא עשה שום מעשה אסור רק השמיע את דעתו אבל משטרת המחשבות של רה''מ חוששת מדעות שמתנגדות לדעתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אני כקצין בצה''ל מצדיע לך
אבי,
05/01/05 09:48
|
אתה מבחינתי זכאי לצל''ש. הלוואי והייתי מסוגל לעשות מה שעשית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבי הקצין המצדיע...
בני,
05/01/05 10:13
|
בדבריך ביישת את כל מקבלי הצלש''ים בצה''ל. צל''ש מקבלים על גילוי אומץ לב בזמן קרב ולא על קריאות לסרבנות. אני הייתי מארגן לך אבי מסדר צבאי, מצדיע לך ומסיר את דרגות הקצונה שלך. תיבוש ותיכלם קצין מדומה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
הבחור הלך לצבא לשרת את המדינה
גילי,
פתח תקוה,
05/01/05 09:47
|
ולא להרוס בתים של יהודים. ועשה בשכל כשסרב פקודה. אין השוואה בינו לבין סרבני השמאל שמסרבים להתגייס בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
לחייל האמיץ כל הכבוד
tr,
05/01/05 09:44
|
אל תפחד ברור שיעשו ממך דוגמא אך אל תדאג גם אני הייתי בוחר לשבת בכלא מאשר לגרש יהודים מביתם ביום הפקודה אני גם אסרב לגרש יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לספק לכם משהו?
גבור לאומי! למה,
להתחרט!,
05/01/05 09:43
|
למחרת חיסול רבין, הייתי בבית המרקחת של קופת חולים. חכינו בתור. נשים ישבו על הספסלים וחיכו, רק אחת עמדה וניצלה את היות לה קהל, לשבח, להלל ולרומם את המחוסל. הנשים סביב לא הוציאו הגה. למה? כי פחדו לסתור את דבריה. לא היתה גם אחד שהצטרפה להספדים. לבסוף לא יכולתי להתאפק ואמרתי - רבין היה טינופת - (הרי בגללו עלה מינון התרופות שלי לויסות לחץ הדם), ואז מישהי אמרה לי - הוא מדבר אלייך - והצביעה על הרוקח. הפוליטרוק שאל - מה רבין - עניתי - טינופת. - אז אני לא נותן לך תרופות -! התלוננתי לפני מנהל המרפאה, והוא הפנה אותי להנהלה ברחוב התקופה. במשך חדשיים לא היתה תגובה, ואז התקשרתי אליהם, ומזכירה נדהמת שאלה - באמת חכית לתגובה? ואז הבטיחה שהמכתב יועבר להנהלת בתל-אביב. תגובת ההנהלה היתה - מכתבך אינו ראוי לתגובה. פניתי למשרדו של שר הבריאות, אפרים סנה, ודוברו השיב - מכתבך אינו ראוי לתשובה...... פניתי לעתונות, התקשרה איזו גברת גולן מעתון ''הארץ'' (האחרים לא טרחו), תחקרה אותי קצת, ואז שאלה - את מתחרטת? עניתי לה - לא! מאז נעלמו עקבותיה! אגב, מאז לא ראיתי את הפוליטרוק. מעניין לאן העבירו אותו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא חידשת לי דבר
מעריצה,
05/01/05 19:24
|
דבריך גברתי לא חידשו לי דבר. תמיד ידעת שאת אדם מגעיל, נודניקית אמיתית. יכולת לשמור את דעותיך לעצמך. כולנו יודעים שיש יותר מדי טיפוסים החושבים כמוך, אך אין צורך להזכיר לנו יום יום את קיומכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מפחד עד היום
אליעזר,
ים,
05/01/05 10:30
|
פחדתי אז לומר את דעתי לגבי רצח המנוול ואני מפחד גם היום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקונים - צ''ל - ''לספר לכם...''.
נכתב בלהט הרגע!,
05/01/05 10:13
|
ו-לא היתה גם אחת...''. ייתכן שיש שגיאות נוספות. הגהה זה דבר משעמם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
יוסף פילנט לכלא
ימני ישראלי,
05/01/05 09:41
|
כימני ומתנגד להתנתקות אני מפריד בין הישובים ברצועת עזה שנבנו ע''י ממשלות ישראל והיום הם במצב של פינוי. הקרוואנים שמונחים חדשות לבקרים ע''י אנשים חסרי אחריות ומצפים שצהל יפקיד פלוגה לשמור עליהם. התופעה של הנחת קרואנים צריכה להפסק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למד את ההיסטוריה
היסטוריון,
06/01/05 00:27
|
מתוך זיכרון: כשבאו לעצור את השכן משמאל, אני שתקתי. כשבאו ולקחו את השכן מימין, עשיתי עצמי כאילו איני רואה ואיני שומע. כשבאו לקחת אותי - כבר לא היה מי שהיה יכול להגן עלי.
אם אינך מכיר ספרות, לפחות למד את ההיסטוריה, בן אדם טיפש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אני מקנה בך!!
ביניש,
05/01/05 09:38
|
|
 |
35.
אני מכיר את פיילנט
משה,
05/01/05 09:34
|
כך, פַּיילֶנט (ולא כמו שאמרו בטלוויזיה - פִילַנט).
אני זוכר אותו עוד מהימים שפיאות בלונדיות ארוכות הסתלסלו על לחייו. דווקא בחור שקט ונחמד. מעניין שהסתבך כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אשריך צדיק
ל"ת
אילן,
תל אביב,
05/01/05 09:30
|
|
 |
33.
לכלא..ואח''כ גירוש מצ.ה.ל....
ל"ת
א.ש,
ירושלים,
05/01/05 09:28
|
|
 |
32.
כולנו יוסף פילנט
ל"ת
יוסף,
חייל,
05/01/05 09:28
|
|
 |
31.
המתנחלים גייס חמישי !!!!!!!!!!
ש.ז,
05/01/05 09:27
|
הם לא נאמנים למדינת ישראל אלא לאידיאולוגיה המשיחית פאשיסטית שלהם וביום פקודה (מהרבנים) הם יפנו את נשקם כלפינו לכן יש לטפל בהם כבמורדים ללא כל הנחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן כן !
יפתח,
דרום,
05/01/05 10:17
|
המתיישבים ביהודה שומרון ועזה הם לתפארת מדינת ישראל , כמו הקיבוצניקים בזמנו. רוב המתנגדים להם עושים זאת משתי סיבות עיקריות: 1. רגשי נחיתתות שאינם מסוגלים לבצע ''ציונות''. 2. חשש גלוי או סמוי מקצב גידול אוכלוסית הימין במדינה לעומת קצב קיטון אוכלוסית השמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן כן.
משפטן,
05/01/05 09:59
|
אני לא אוהב את אריק שרון, בלשון המעטה, ואני בז לרבים מחברי הכנסת, אבל אלה המיצגים החוקיים שלנו (למרבית הצער), ואנו חייבים לשמור על שלטון החוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
ללא קשר לכתבה
ידולה,
ירושלים,
05/01/05 09:23
|
אנא תפסיקו לדבר בשם העם העם זה לא רק מתנחלים ובשם דמוקרטיה כי אינכם נשמעים לחוקי המדינה אלא רק לרבנים אז אנא מכם תפסיקו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
סמ''ר פילנט. אני מצדיע לך
רס''ן אליעזר,
ים,
05/01/05 09:19
|
אתה מייצג בעייני את הציונות השפויה, האמיתית והטובה.מה שעשית שם חשוב לא פחות ואולי הרבה יותר מגבורה בקרב. אני קצין בצהל ואני מצדיע לך. חזק ואמץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי לעזאזל נתן לך להיות קצין?
רא''ל,
05/01/05 15:17
|
סרבן מגעיל. לא לערב צבא ופוליטיקה! גם אם אתה לא נהנה ממה שאתה עושה את צריך לעשות את זה בחיוך ולהגיד ''כן המפקד''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם קצין כמוך לא מבין שפלינט
רס,
05/01/05 13:52
|
חטא זה מאוד חמור. אסור ללובש מדים לצאת נגד מעשי הצבא בגלוי ובשעת פעולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חברה, זה צד''ל. יש נורמות אחרות
אריה,
06/01/05 07:11
|
זה כבר מזמן לא צה''ל. אלא אם כן תאמר: צבא הרחבה לישראל. צבא התפשטות לישראל. היום זה צד''ל. צבא דתיים לישראל. משימות הצבא והנורמות שלו הן אחרות לגמרי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
יוסי שריד'' נשכב מתחת לטנקים''!
נגד פינוי ערבים,
05/01/05 09:16
|
למה כששריד אומר את זה זה הומני ונאור, וכשיוסי אחר אומר דבר פחות חמור, תוך כדי בצוע מטרות מאוד לא בקונסנסוס, קוראים לו בשמות גנאי??
מתחיל להיות לי מגעיל הטעם של ה''דמוקרטיה'' הישראלית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הערות על המצב
צועד,
05/01/05 09:12
|
1. מאחז שלהבת הוא מאחז לא חוקי. פינוי המאחז אינו קשור להתנתקות. לכן סירובו של מר פלינט היקר לאזור באכיפת חוקי מדינת ישראל על חבריו היא דבר חמור ביותר. רק תארו לכם שאני אבנה קרוון באמצע תל אביב, שיבואו לפנות אותי יעמוד שוטר\חייל ויסרב? זההראה הגיוני? אבל המתנחלים כידוע מעל החוק. 2. גם לי היה קשה לקקים את חוקי הצבא. היה לי קשה כאשר נלחמתי בלבנון. היה לי קשה שנשלחתי לשמור על התנחלויות ומאחזים לא חוקיים שלא האמנתי בזכות קיומם. בעוונותי הרבים מצאתי עצמי עוצר ילדים מאיים על נשים. אבל מה, התיישרתי עם החלטות המדינה והצבא. שחזרתי הביתה הלכתי להפגנות, הצבעתי למפלגות שמאל, התווכחתי עם חברים. אז מר פלינט היקר, עם אתה בצבא, בצע את המוטל שלך, אחר כך חזור לבית הכנסת, ותביע את דעתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
כל הכבוד!
אישיהודי,
05/01/05 09:12
|
בהיסטוריה זוכרים לטובה את הבודדים שנלחמים נגד השלטונות הרעים, גם כשזה עולה להם בתשלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תאמין לי שעוד שבוע אף אחד לא
בוגי,
05/01/05 15:31
|
|
 |
25.
לא חייל אידיוט לא הגנת על הבית
אמיר,
חיפה,
05/01/05 09:11
|
הגנת על קרוונים לא חוקיים, על חבריך העבריינים. אם היה מדובר בפינוי מבית, הייתי עוד איכשהו מבין אותך (אם כי לא מסכים איתך), אבל כאן פינו בסך הכל מבנים לא חוקיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא אידיוט, אתה רשע! וזה
סייג לרשעים,
בית כלא!,
05/01/05 09:44
|
|
 |
על סמך מה אתה קובע שאני רשע?
אמיר,
חיפה,
05/01/05 12:26
|
אני זה שקורא לחיילי צה''ל נאצים? אני זה שמנקב להם צמיגים, זורק עליהם אבנים ושופך שמן על הכביש? אני זה שמפסיק להם את זרם המים? אני זה שבונה בנייה לא חוקית ומציג את ההריסה שלה כמשהו פוליטי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד!
ABC,
05/01/05 15:30
|
הקרוואנים הוכרזו כמבנה לא חוקי. מבנים לא חוקיים צריך להרוס. לא משנה אם זה בתל אביב, חיפה או על גבעה נדחת שאף אחד לא מכיר. המתנחלים לא מכירים בחוק, הם חושבים שהם מעליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לצערי תראה הרבה חברים בכלא.
ל"ת
איריס,
לעזאזל איתך,
05/01/05 09:10
|
|
 |
23.
גיבור ישראל!!!
ל"ת
צחי,
05/01/05 09:08
|
|
 |
22.
שאהיד
מוטרד מהעתיד,
מרכז,
05/01/05 09:04
|
בקצב הזה כשלמעשה לפי התוכניות זה רק תחילת הפינויים , אני לא אתפלא אם יבוא יום בהיר ונשמע על השאהיד היהודי הראשון (השני בעצם אחרי הד''ר)
מקווה שאתבדה אבל כבר אי אפשר לדעת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
צד''ל. צבא דתיים לישראל.
ל"ת
אריה,
05/01/05 08:59
|
|
 |
20.
הוי ארצי מולדתי
patrice,
japan,
05/01/05 08:57
|
בושה לצבא פוליטי איך מאשימים בחור שמגן על ביתו אם זה היה קורה בצד הפלסטיני הוא עוד היה נקרא שהיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
להוציא המיעוט החילוני מצהל !
אריה,
05/01/05 08:57
|
החילוניים בצהל הם מיעוט קטן שרק מפריע למשימותיו הנוכחיות של צהל, ומתנגד בנפשו לקוו הרשמי של קציניו ! הוציאו את הגורם הזעיר אך המזיק הזה מצהל ! תנו לעבדי יהווה להסתדר עם עבדי אללה ! תאמינו לי ככה יהיה הכי טוב !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתחזה! אם היית באמת דתי לא היי
ל"ת
מתחזה!!,
05/01/05 09:10
|
|
 |
18.
הוא לא סירב הוא היה בחופשה
איציק,
05/01/05 08:54
|
הוא הסיט את חבריו לא לפנות אבל הוא לא סירב. נא לתקן את הכותרת. הוא מואשם בהמרדה או הסטה אבל לא בסרוב פקודה כי הוא היה בחופשה בזמן המעשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא היה צריך לעלות על מדים.
שד,
05/01/05 09:56
|
|
 |
17.
מראות מזעזעים.
אפי,
שע, אפ,
05/01/05 08:53
|
זה מזכיר לי את דברים ממש מעוררים !! כמו בהתנהגות קפו במחנות הריכוז. שוטרים יהודים נלחמים באחיהם? הורסים את ביתם עם גרזנים. ששרון יפנה את רמת אביב או שיכון דן נראה אותו. למה הוא לא מתעסק עם יפו, גם שם הם טוענים שזה שלהם. נראה לי שהמצב מתחיל להכנס לתקופה שעוד לא היתה כמותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים הם הגורם לאנטישמיות
א.ב,
המרכז השפוי,
05/01/05 09:31
|
התנהגותם הבהמית שמשודרת בכל העולם מעוררת גועל אצל כל בר דעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תן לי להבין - המתנחלים באו
עם שאינו ראוי,
לחיים ולארץ!,
05/01/05 10:09
|
למחנה צבאי והתחילו להשתולל, ולחיילים לא היתה ברירה אלא לנהוג בהם באלימות. לא די שהמתנחלים סתם באו להתגרות בחיילים, הם גם סירבו להתפנות בכח. לא ככה? שני הקרוואנים שלמען הריסתם הפסיק צה''ל את הפעילות ברצועת עזה, הובאו לשם כדין ובליווי צבאי. היכנסו לאתר של שלום-עכשו וראו את רשימת ההלשנה המדוייקת שהם מעדכנים כל הזמן, כשהם מתעופפים במסוקים, כעופות טרף, במימון האיחוד האירופי, מעל ההתנחלויות. הסיירת לחורבן ישראל. ואחרי שהם מוסרים את הרשימות שלהם, צבא ההגנה לישראל יוצא לפעילות קרבית נגד יהודים. מה שמדהים ונורא נורא עצוב, הוא להיווכח כמה יהודים מלשינים, מוסרים, רודפים ושונאי ישראל, כמו הגולשים כאן, יש בארצנו. תהום השפלות שלהם, היא המעוררת בכל הגויים דחף בלתי נשלט לרמוס את התולעים - אזרחי העריצות שוברת השיאים במזרח התיכון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלשנה זה לשלטון זר
איציק,
תל אביב,
05/01/05 10:32
|
השלטון פה הוא לא זר. בעיניכם הוא זר כי אתם חושבים גלותית שכל שלטון הוא זר (ולכן גם סמכות רבנים בעיניכם עולה על סמכות השלטון). השלטון פה הוא שלטון העם. זה פירושה של מדינת ישראל שאתם בעצם לא מכירים בסמכותה. המחשבה שלכם לא שונה ממחשבת הגטו. ששם השלטון הוא האויב. בקיצור לא הלשנה ולא ציפורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפי אתה פשוט מטומטם גמור
אורן,
05/01/05 09:21
|
אין לך מושג בהיסטוריה או בפוליטיקה ושום קשר למציאות. מסכן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או שייזרוק עמלקים כמוך מישראל
ל"ת
יהודי,
05/01/05 09:20
|
|
 |
מראות מזעזעים
המתנתק,
05/01/05 09:13
|
יהודים עם כיפה פורעים כל חוק ומתנהגים כמו חבורה של בריונים. כל מתנחל מתפרע צריך להעצר במקום ולהשאר במעצר עד תום ההליכים נגדו. מה קרה למעצר המנהלי ? לא בשביל מקרים כמו אלה הוא קיים? העם עם שרון והעם עם הפינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אנחנו צריכים את ג'וליאני שיעשה
ג'וליאני,
05/01/05 08:51
|
|
 |
15.
אנטישמים=מפני יהודים
ל"ת
AMIR,
05/01/05 08:47
|
|
 |
14.
יישר כוחך - פילנט.
ל"ת
זולו,
05/01/05 08:44
|
|
 |
13.
אל תדאג חבבי
ef,
sh.ef,
05/01/05 08:44
|
|
 |
12.
חזק ואמץ אחי היקר, ה' איתך
ל"ת
כל ישראל מי''ם,
05/01/05 08:42
|
|
 |
11.
כל הכבוד!!!
ל"ת
אלי,
י-ם,
05/01/05 08:42
|
|
 |
10.
צה''ל או צג''ל (צבא גירוש לישראל
אילן,
ירושלים,
05/01/05 08:39
|
מדינה וצבא שלא ממלאים את שליחותם ההיסטורית מוסרית אין להם זכות קיום. שליחותה של מדינת ישראל ושל צבאה לאפשר לכל יהודי להתישב ולהתנחל בכול חלקי ארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צד''ל. צבא דתיים לישראל.
ל"ת
אריה,
05/01/05 08:58
|
|
 |
צה''ל-צבא הגנה לערבים
ל"ת
jak,
05/01/05 14:33
|
|
 |
צה''ל - צבא ההגנה לישראל
ABC,
05/01/05 15:25
|
יהודים מפונים מבתיהם כל הזמן בארצנו הקטנה. מישהו מגיב על זה בכלל? האם המתנחלים הקימו כל מיני עמותות לאנשים שאבדו את ביתם בגלל המצב הכלכלי?
סתם חבורת פרזיטים אגואיסטים. למה להם מגיע יותר?
ואל תגידו לי שבגללם החיים בתל אביב בטוחים יותר- כי זה השקר הכי גדול שיש. הצבא הוא זה ששומר עלינו, לא המתנחלים! כל הכבוד לצה''ל!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מתנחלים!!
טובי,
05/01/05 08:36
|
אין מילה אחרת לתאר אתכם ( המתנחלים) לא ניתן לכם לגרור אותנו למלחמת אחים. רוב העם רוצה שתעופו מעזה והשטחים בכלל וזה מה שיקרה בסופו של דבר, השאלה איזה מחיר נשלם בגללכם!. ולכל הרוב הדומם השפוי הגיע הזמן להשמיע את קולנו. מתנחלים נמאסתם!!! ( לכו תיישבו את הנגב אם אתם כאלה ציונים) חבורת חמומי מוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90% במדינה בעד ההתנתקות
ל"ת
אורן,
05/01/05 09:22
|
|
 |
הרוב הדומם הוא נגד הנסיגה!!!
ל"ת
את הכאוס,
05/01/05 09:12
|
|
 |
אם רוב העם אתכם,
חנה,
טלמון,
05/01/05 09:03
|
למה אתם כל כך מפחדים ממשאל? אולי כי אתם יודעים היטב שרק הסוקרים איתכם? (וגם זה, רק אם משלמים להם טוב?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע חבר, העניין הוא כזה
איציק פליציק,
05/01/05 15:22
|
רוב העם הם חיילים עייפים, הורים מודאגים ואנשים שעסוקים בלפרנס עצמם ובמשפחתם. אין להם זמן לצאת בקמפיינים, לענוד טלאים ולעשות כל מיני שרשראות אנושיות - בניגוד לקומץ אנשים זעקני, כפוי טובה ומתבכיין שיודע שהממשלה תדאג לו טוב טוב מבחינה כספית אז הוא יכול להיות עסוק בלתכנן מאיזו זווית הכי כדאי לירוק לחיילים בפרצוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
למעריב
אילנה,
05/01/05 08:35
|
אנא מכם היו הוגנים כמו בכתבה זו, כיף לקרא עובדות לא מניעים והחלטות מה טוב ומה לא תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
flint
barbara,
tel aviv,
05/01/05 08:35
|
sharon is not listening to the will of the people He should resign .throwing people out of their homesi is undemocratic cruel .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כל הכבוד
ארז,
05/01/05 08:32
|
החייל המצטיין יוסף פילנט הציל את כבוד הצבא בכך שהוא קרא ''המלך ערום''. רוב העם תומך בך ורק קומץ שמאלנים (יחד עם שרון) מתעקשים להביא עלינו מלחמות אחים וחורבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פששש....איזה הדחקה של המציאות
מתנתק תתנותקים,
05/01/05 09:10
|
יותר מ 80 אחוז מהעם הוא בעד ההתנתקות. על אפם ועל חמתם של המיעוט הקולני שגר בשטחים גוש קטיף תפונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לא ראוי לשרת בצהל
בילי,
05/01/05 08:31
|
|
 |
לסלק המיעוט החילוני מצד''ל !!!!
אריה,
05/01/05 08:59
|
|
 |
הכי טוב זה לסלק אותך מהתגובות!
ל"ת
אריה העכברוש,
05/01/05 09:30
|
|
 |
אני בטוח שאם החייל היה שמאלני
בוגי,
05/01/05 15:28
|
היית חושב אחרת.
סרבנות היא סרבנות! תכניסו לכם את זה טוב טוב לראש.
כל קצין או נגד שמסרב (לא משנה אם הוא שמאלני או ימני) צריך להיות מודח מהצבא ולקבל דרגות טוראי! כל חייל סדיר שמסרב צריך להכנס לכלא! הצבא הוא לא דמוקרטיה אם לא שמתם לב, זאת גם לא תוכנית לפי בקשתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
נערוך משאל וגמרנו!
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
05/01/05 08:27
|
|
 |
3.
''אבל מה עשיתי''... מה עשית????
פילון,
האלכסנדרוני,
05/01/05 08:27
|
תגיד, המדינה והצבא הם של אבא שלך? צריך לשאול אותך לפני כל מהלך או פעולה? אתה גם ארוגנט וגם מטומטם. לא נורא, יהיה לך קצת זמן לחשוב על זה במחבוש. ואני מקווה שיתנו לך הרבה זמן, למען יראו חבריך השוטים וייראו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המדינה והצבא של משתפי פעולה
חורבן ישראל!,
05/01/05 09:48
|
עם הנאצים הערבים? המדינה והצבא הם כדי לשרת את תכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל? המדינה והצבא הם כדי לשלח יהודים אלה באלה? בעבר היו המלשינים, המוסרים והרודפים - מיעוט שולי ודחוי, היום הם מנהלים את המדינה לאבדון! אם אתם מתלהבים כל כך להתאבד, אדרבא, זה הדבר הטוב יותר שאתם יכולים לעשות למען עם ישראל, רק אל תקחו אתכם את כל העם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
''סוף גנב לתליה''
גיל אזולאי,
05/01/05 08:26
|
נשוא הכתבה עבר על חוקי הצבא ואף פעל כנגד הצבא תוך ניצול מדיו (למרות שהיה בחופשה). צריך לשבת בכלא להיות מורד לדרגת טוראי ולהיות מגורש מהצבא לצמיתות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם אתה רוצה לומר שמדינת
אתה צודק!,
05/01/05 09:49
|
|
 |
1.
לך לאלף אלפי קיבינימט,לא לכלא!
יגאל כהן,
רחובות,
05/01/05 08:24
|
חלאה ,אתה רוצה לשרוף לנו את המועדון? טיפלו בכם בכפפות של משי. צריך לטפל בכם כמו במחבלים ויותר גרוע. המחבלים לא מסכנים את המדינה, אתם כן !!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-1 פחדן עלוב
ריאליסט,
05/01/05 23:54
|
יצאתם מהמחתרת, פחדנים עלובים. שרון, שאתם תמיד שנאתם אותו, נתן לכם לגיטימציה לצאת מהמחתרת. הוא נתן לכם לגיטימציה כיוון שהפך את המדינה לההתגלמות הפחדנות העלובה שלכם.הפך אותה למדינה שבורחת מהאויבים, מתחנפת בפני רוצחי אזרחיה, אינה מגיבה לטרור, מאפשרת לרוצחים לרצוח, משחררת אותם, משתפת אתם פעולה....אבל לוחמת בכל כוחה עם היהודים שכל אשמתם בנאמנות לערכיהם ואמונתם. כלל אינו חשוב מסכים או שלא מסכים אני עם ערכיהם. אבל זה פשוט גועל נפש לקרוא את מה שאתה כותב, בושה , תיעוב .... ממש מגעיל. אתה לא איש שמאל. אתה פשיסט. קל לך לצעוק ולקלל, ולהכות במילים ובמעשים כשלצדך מדינה על כל עוצמתה שקמה נגד אנשים הללו, רומסת אותם, משפילה, מסיתה נגדם. אבל אתה פחדן לא רק בגלל זה - אלא, וזה העיקר, שאתה פוחד להילחם באויב ממשי, ובמקום זה אתה לוחם - יחד עם המדינה שנהייתה הודות לשרון להתגלמות הפחדנות שלך - נגד אלה שאינם מפחדים ...פחדן עלוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק-
אלון,
05/01/05 10:12
|
|
 |
יגאל לך אתה קיבינימט
דני,
מרכז,
05/01/05 09:16
|
יגאל אתה עושה השוואה בין המתנחלים לבין מחבלים??? לך אתה קיבינימט, תבצע את עצמך בכחול וכנס לים ואל תצא משם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והמתנחלים משווים חיילים לנאצים
חייל לעתיד,
05/01/05 15:37
|
|
 |
המתנחלים מסכנים את המדינה
תלוניוס,
05/01/05 10:07
|
|
 |
קשור ליגאל ההואא??
גולנצ'יק,
ג'נין,
05/01/05 09:15
|
תרגיע אח שלי. אין שמאלנים בצבא, הם יושבים בפלורנטין ומעשנים כל מיני עשבים.המועדון כבר נשרף מזמן, מהרגע שהבאתם לפה עשרות אלפי חמושים מתוניס, בהם אנחנו נלחמים עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באוהל בג'נין יש חיבור לwww ?
איזו הפתעה,
05/01/05 10:31
|
כנראה שגם בגולני מגרבצים בבתי קפה אינטרנט בג'נין במקום להילחם בקאסבה.. או האפשרות השניה היותר סבירה שאתה ימני מתחזה עלוב נפש שהיה לכל היותר שק''מיסט! מקצין קרבי במיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקמיסט???
גולנצ'יק,
ג'נין,
05/01/05 15:15
|
קצין קרבי לא יודע מה זו יציאת קו? בוא אח שלי למחסום סאלם ותחפש אותי במסייעת של 12 (סיור). בטח היית תותחן קרבי.
הגב לתגובה זו
|
|