 |
63.
הוא לא סרבן, הוא מורד
אודי,
ירושלים,
06/01/05 10:39
|
פילנט הוא לא סרבן - הוא לא קיבל פקודה, ולכן לא סרב למלא אותה. הוא הפריע לחיילים למלא פקודות שהם קיבלו, כמו מתנחלים אחרים שהיו שם.
מקרה פילנט מעיד על מה שקורה כאן. זהו מרד, לא סרבנות. זו תופעה מאורגנת, שקוראת לאנשים להצטרף, ומחרימה אותם ופוגעת בהם אם הם לא. זה גם לא מתמצה באי מילוי פקודות על ידי חיילים. זה מרי אזרחי לכל דבר שקורא לאי תשלום מיסים, והפרת חוק גם לא בצבא.
זה הרבה מעבר לסרבנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
דג מסריח וקראוון שבור
אריה בן מרדכי,
06/01/05 01:14
|
מעשה בגביר קמצן שסעד אצלו אורח, ועמדה בעלת הבית להגיש לו את מנת הדג. רמז לה בעלה: תני לו את הדג משבוע שעבר... לא יצאה שעה אחת, והאורח התפתל מכאבי בטן. אמרה האשה לבעלה: קח אותו אצל הרופא. הרופא אישפז את האיש, ואמרה הגברת לבעלה: לך ובקר אותו. הלך הגביר לבקרו, אך מצאו חסר הכרה, ולמחרת כבר נפטר. אמרה האשה לבעלה: לך ודאג לקבורתו - ועשה כך: כינס מניין, וזימן חברה קדישא, ואמר הספד. וזה היה דבר ההספד: ראו, יהודים יקרים, כמה מצוות זכיתי לקיים בחתיכה אחת של דג מסריח: גם הכנסת אורחים, גם ביקור חולים, וגם הלוויית המת.
וכמה מצוות זכה אריאל שלנו לקיים בקראוון אחד... גם שבר אותו בפטישים, למען ייראו וייראו, גם גרם לחייל ירות - בינתיים באוויר - כדי להניף כאן ניאו-אלטלנה - גם בא לבקר את החיילים כדי לנאום את נאום בן גוריון נגד הפורשים, שתינקושנה שיני המתנחלים זו לזו, בפחד מוות ר''ל, ועוד ידו נטויה... *
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע סיפור
מישהו,
06/01/05 01:54
|
מעשה במתנחל, שהלך והקים קראוון על גבעה ירוקה. קיבל כסף מהממשלה? קיבל... קיבל הגנה מהמדינה? קיבל..., דפק פלשתינים? אחושילינג דפק(וגם הפך להם באסטה בשוק) , גידל 10 ילדים שהיום אינם מכבדים את המדינה וזורקים ז** על רוה''מ? גידל לא כיבד, ואף זרק
סיפר לנו משל שלא מתאר כלום? בטח סיפר . והכל בגלל קראוון אחד, על גבעה ירוקה, בין 1.5 מיליון ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
יאלה מתנתקים!!!
עודד,
05/01/05 19:38
|
הסרבנים מנתקים עצמם מהעם.יותר ויותר המתנחלים חוטאים לאלוהי ישראל בעבודת האלילים שלהם, ובקרוב ינתקו מהעם. מי שמקדש אדמה במקום בני אדם, סופו להיות לרקבון נרדף בגולה. כל הפלינטים שבעולם לא ישתיקו את האמת והצדק- יצהר, אלון מורה, תפוח, גוש קטיף כולם ישובים שנבנו מתוך שנאה...וכולם יפלו. הדמוקרטיה תנצח, ולו רק בגלל מעטים שיהיו מוכנים, כמו תמיד, להקריב למען מה שהוא טוב, אל מול הפחדנים (סרבני שמאל), והטיפשים (סרבני הימין).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
יחי המלך המשיח
770,
י-ם,
05/01/05 18:54
|
|
 |
59.
אל תיקראו לי למילואים
ל"ת
גם אני סרבן,
05/01/05 18:54
|
|
 |
58.
גם אני יוסי פילנט! לא אגרש יהו
צפצפ,
05/01/05 18:51
|
גם אני יוסי פילנט! לא אגרש יהודים מביתם. נימאס מהדמוקטיטורה של שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אחרי שמזוז סגר את התיק של אריק
רונן,
ר''ג,
05/01/05 18:36
|
אז כל 'מערכות הצדק' מתגייסות למענו של מר שרון! אל תדאגו בסוף כל פושעי אוסלו וההתנתקות יעמדו אצלנו לדין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
לא לפנות- להשאיר לאבו מאזן.
רני, רמה''ג,
05/01/05 18:33
|
חד וחלק להשאיר את ההתנחלויות. לא לפנות יישובים יהודיים. לא להסתכן בקרע בעם. להשאיר את ההתנחלויות תחת שלטון אבו מאזן. נראה אז את דניאלה וייס ואת פנחס וולרשטיין מתגעגעים לחיילי צה''ל אותם גדפו בכזה רשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אני מצטרף למתנחלים!
צועד,
05/01/05 18:31
|
מחר אני הולך להקים מאחז בכיכר רבין. האם מר פליינט וחבריו יבואו להגן עלי מפני השוטרים אשר יפנו אותי , יהודי, מהמאחז שהקמתי? התשובה ידועה, לא. מר פליינט וחבריו מפרחים ססמאות אבל העיניין הוא המשיחיות שמובילה את תנועת המתנחלים וכל הדיבורים הם שטויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
פוליטיזציה
חבלן,
05/01/05 18:22
|
כאשר מכריחים את הצבא להפוך לכלי שרת של פוליטיקאי אנחנו מאבדים את הדמוקרטיה. שרון כבר אמר שהוא יבצע את המהלך גם אם לא יזכה ברוב (בעם ובכנסת). זאת הצהרה אנטי דמוקרטית שבעצם מחייבת אותו במשטר תקין להחזיר את המנדט וללכת לבחירות חדשות. כאשר חצי מהעם עם שרון מוכן לרמוס את כל הערכים שחונכנו עליהם כדי לנצל את המצב לקידום תוכניותיהם, זה נקרא מחטף. משאל עם ובחירות היו מונעים את כל מלחמת האחים הזאת בין שמאל וימין. מבלי להתיחס לעמדתי האישית, ולא משנה מהי עמדתך (של הקורא), אנו מאבדים את הציביון הדמוקרטי של מדינתנו על כל פעולה ששרון עושה כדי לקדם את תוכניתו. אפילו אלה המעונינים בקידום תוכנית ההתנתקות (עם יד על הלב) יעידו שהם ''נהנים'' מחוסר הדמוקרטיה בכך שתוכנית ההתנתקות מתקדמת לשביעות רצונם אבל תוך כדי רמיסת הערכים של משטר תקין והדמוקרטיה. תהליכים אלה גורמים לחלק המרומה בעם להרגיש שהמשטר אינו מייצגם עוד ובכך שרון דוחף אותנו למלחמת אחים בה הצד המרומה (הימין) ינסה מתוך חוסר ברירה להגן על דעותיו וחופש ההתבטאות שלו בכלים לא דמוקרטיים. הצד השני (השמאל) יצביע על פעולות הימין כעל הפרת הכללים הדמוקרטיים ויגיד שהם מהווים סכנה לדמוקרטיה וצריך לעוצרם בכל מחיר - אפילו תוך כדי הפרת אי-אלו כללים דמוקרטיים. מכאן הדרך לאנרכיה היא קצרה. כל צד יצהיר שהוא מגן על הדמוקרטיה ומדינתנו הצעירה תעמוד בפני חורבן חברתי. ברור שהדבר ישפיע על ביצועי הצבא שיתגייס גם הוא להגן על הדמוקרטיה. למעשה הצבא גם יתפצל כדי שכל צד יוכל להגן על הדמוקרטיה ''שלו''. למה עוד הערבים צריכים לחכות כדי להתחיל במלחמת יום כיפור חדשה? הרי בעוד אנו מתקוטטים הם משחיזים את החרבות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא צודק, כנסו וקראו כולם
ל"ת
איש מדעי מדינה,
06/01/05 01:08
|
|
 |
53.
יוסי תהיה חזק אנחנו איתך
ל"ת
רפי,
05/01/05 18:17
|
|
 |
52.
סרבתי לירות על יהודים בים
ל"ת
באלטלנה,
ויצאתי גבר,
05/01/05 18:13
|
|
 |
51.
מעט מידי,לפחות שנה
ל"ת
חכם מימון,
05/01/05 18:11
|
|
 |
50.
בושה לצה''ל לפעול לצרכי השחיתות
ל"ת
של עמרי ואביו,
05/01/05 18:04
|
|
 |
49.
the right to say no
gady,
05/01/05 18:03
|
everybody has the right not to obay an order. the state offcourse,has the right to put this person in jail. it doesn't matter, left or right. DEMOKRATIA.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
הסרבנים מימין מכשירים את הסמול
דינה,
צפון,
05/01/05 17:57
|
|
 |
47.
העם עם יוסי פירלנט
אריאל,
הרצליה,
05/01/05 17:55
|
לפחות יש חייל עם ערכים שלא מוכן לבגוד בארצו. אני חילוני ובכל זאת חושב שמגיע ליוסי צל''ש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
KOL A KAVOD!!!!
Goshik,
Chicago,
05/01/05 17:50
|
HE IS REAL IDF SOLDIER!!!! I AM SALUTE YOU, BROTHER!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך זכות להגיב
חי בישראל,
ישראל,
05/01/05 18:57
|
לפני שאתה תומך או מתנגד לכל דבר שקורה בארץ הזו . בוא לגור כאן שלם מיסים שרת בצבא עשה חודש מילואים בשנה בעזה רפיח או רמאללה . ורק אז תוכל להביע את דעתך לגבי מה שקורה פה . עד אז שב בשיקגו בשקט .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה?
ל"ת
.,
05/01/05 20:23
|
|
 |
45.
סרבנים משיחיסטים ובודדים...
עופר מרכזניק,
ירושלים קמ''ש,
05/01/05 17:26
|
אין דעת תורה אחת.נקודה!
מי שחושב כך מבטל את הבסיס היסודי שבה מושתתת ההלכה שבה יש ריבוי דעות וגוונים והולכים אחר הרוב ומשאירים את דעת היחיד לאופציית שינוי עתידית.
אין לנו סנהדרין העוסקת בהלכות ציבור ואין לנו את היכולת להבין את מורכבות הסוגיות הבטחוניות, המדיניות והכלכליות העומדות בפני הממשלה בבואה להחליט על פינוי.
התנתקות איננה אכילת חזיר או חילול שבת מפני שההתנתקות יכולה להציל חיים(לפי אנשי ביטחון) ומפני הצלת חיים גם מחללים את השבת. יהיו כאלו שיסברו שההתנתקות תוביל להרג יהודים נוספים,אולי כן אולי לא,
יש בי את הענווה להבין שאין לי ולרבותיי את כל הכלים להכריע בסוגיא וגם אם יש לי דעה בנדון או פסיקה אישית של רבותיי אינני יכול לחייב את כל הציבור ללכת אחריי בכח.
זהו בסיס קיומנו המשותף ואם ננסה לקעקעו מרה תהיה סופינו.
מותר ולגיטימי לסרב באופן פרטי גם אם יהיו עשרות ואלפים אך להפוך סרבנים לסמלים ולהרחיב סרבנות ממניעים פוליטיים, זוהי הסכנה הגדולה של המשיחייות המודרנית שבודדים מושכים אליה המונים...
''בהקריבם אש זרה...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטוב טעם ''מעוז ומגדול''
אבי,
ירושלים,
05/01/05 19:11
|
םוף םוף תגובה שמכניסה שפייות לתורה ולמדינה. מתנחלים קראו ולימדו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
יהודה,
05/01/05 18:24
|
באמת אין לנו היכולת להבין מדוע שרון רוצה התנתקות ועקירה... אתה בעצמך לא מסוגל להסביר זאת. הצטיירת כבן אדם נאטרלי, אבל כשאמרת 'משיחיים' נתגלת במערומיך! אז הרשה לי להשיב לך במילה, סהרוריים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משיחייות ולא סהרורייות..
עופר,
ירושלים,
05/01/05 19:29
|
אינני חושש מהבעת דעה אך אין לי דעה מוצקה לנושא ההתנתקות למרות שפעלתי בעבר באופן נכבד עם מרבית גופי הימין השונים.
המסר המרכזי בתגובתי היה כנגד גורמים משיחיים המנסים לגרור את כולנו מתוך להט ואמונה בצדקת דרכם לפירוד חברתי קשה. ההשלכה להחלטות עצמאיות בתחום של ''הלכות ציבור'' קשות מנשוא.
משיחייות אינה סהרורייות! המשיחייות הפסולה שציינתי לעיל מקורה לענ''ד ''בהקריבם אש זרה...'' מתוך רצון מוגבר לאידיאל מסוים אפשר לחטוא גם בתוך ביהמ''ק וגם כשאתה מכהן ככוה''ג!!!
בתקווה לעתיד חברתי מאוחד גם בשמחה וחלילה גם בכאב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עופר, שום גורמים משיחיים
אליהו,
התנחלות,
05/01/05 20:35
|
לא מנסים להכתיר את פלינט כ'משיח', אלא לקחת ממנו דוגמא אישית, כאחד שעמד בניסיון של אסתר המלכה, ובמקום לעמוד מנגד ולשתוק, לקח על עצמו לעשות מעשה ו'כאשר אבדתי אבדתי'. אם כל החיילים הדתיים שמאמינים שארץ ישראל שייכת לעם ישראל יעשו כמותו, ה' שבשמים ישלח לנו את ההצלה. אם לא, 'רוח והצלה יעמוד ליהודים' והם ובית אביהם יאבדו ... כל הכבוד לפלינט וירבו כמותו, ואתה - אתה תפסיק להחליש את הציבור שהחליט להלחם. אם עוד אין לך דעה, תשב בבית בשקט ותחליט מה דעתך, ואם יש לך, אז כנראה שאתה כבר יודע שיש אמת אחת בתורה, ויש רוב (כמעט מוחלט!) של רבנים שקוראים לסירוב פקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
העיתונות בעד הימין הקיצוני
מ,
כאן,
05/01/05 17:24
|
כמה סרבנים משמאל נשפטו לעשרים שמונה יום ואף אחד לא כתב עליהם כתבה כזאת, ואף אחד לא נתן תהודה לסרבנות שלהם. כך עזרה העיתונות לצהל להשתיק את הסרבנות משמאל, ולמנוע את השפעתה. אבל כשזה מגיע לסרבנות מימין יש המון כותרות ובלגאן, וכך העיתונות עוזרת לימין לקבוע את סדר היום. אחר כך אומרים שהעיתונות שמאלנית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
חבל שלא קיבל 28 חודשים בפנים.
ל"ת
אזרח שפוי,
גבעת חלפון,
05/01/05 17:21
|
|
 |
42.
חזק ואמץ ca fait plaisire
david,
france,
05/01/05 17:13
|
אתה תהיה שותף לכול הלוחמים למען ארצנו מבריאת העולם עד אתה עם יהודה המכבי .... הייתי רוצה לעשות צבא רק בשביל להיות גם שותף לכם תהיה גם בהסטוריה של גדולי הלוחמים כי זה לא פשות להיות הראשון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כח
צועד,
05/01/05 18:42
|
אתה תהיה שותף לבר כוכבא שהרים את נס המרד לגירוש הרומאים. (אוופס, גירשו את היהודים אחרי)
אתה יכול להיות שותף לשבתאי צבי שהוביל יהודים לגאולה (אוופס הם התאסלמו בסוף)
זה לא פשוט להיות ראשון, אבל איך אומרים טיפש קופץ בראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עילג בצרפתית ובעברית
ההיא גם משם,
קנדה,
05/01/05 17:31
|
דוד -לפני שאתה מתגייס ,צא ולמד עברית וצרפתית,כמה שגיאות אדם יכול לעשות בלי להסמיק מצדה נפלה ,לא נפלה- לא חשוב, פינוי יהיה ואתה כמו במשחק המונופול, רוץ חזרה למשבצת ההתחלה והירשם לכיתה א', לא חשוב באיזו שפה, רק תתחיל במשהוא פורה ca fait plaisire!!!! לא פשות!! עד אתה!!! אבל מי יודע ,אולי אתה זורם בסינית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אני אתך. אתה לא לבד. חזק ואמץ.
ל"ת
קצין מילואים,
מבשרת ציון,
05/01/05 17:04
|
|
 |
לא לסרבנות
אבי,
יקנעם,
05/01/05 17:38
|
,לא היה משאל עם על בניית ההתנחלויות וגם שמאלנים שמרו עליהם ולא סירבו אלא קומץ נמושות. מי אשר לא מוצא חן בעניו משהו בארצנו הנהדרת ,יש לו את כל הדרכים הדמוקרטיות למחות לשנות לרוץ לכנסת ולשנות כל מה שלא מוצא חן . מי זוכר את מר אשכנזי לאחר מלחמת יום כיפור .שירת את הצבא עד היום בו שוחרר ורק אז יצא למאבק למען ועדת חקירה .ירקו עליו ביזו אותו קראו לו בוגד.אבל הוא היה עיקש במאבקו הלגיטימי וכל המחנה הלך אחריווהוא הצליח. אז תבינו יש הרבה דרכים לנהל מאבק בלי לסרב. עם ישראל כך מנצחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
קידוש ה'
אלי,
בת יום,
05/01/05 16:58
|
יוסי קידשת שם שמים במעשיך. אין לך מושג איזו אהדה העם אוהד אותך. אני שומע בכל מקום אנשים מסתכלים עליך כגיבור. קידשת שם שמים ופתחת צינור לחיילים הבאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מי שמכיר אותי יודע
טובה,
05/01/05 16:49
|
שתמיד טענתי שמלחמת ששת הימים שבזמנו לא ידענו מה לעשות עם עצמינו מרוב אושר, היתה תחילת חורבנו של הבית השלישי קרי מדינת ישראל הנוכחית. לולא מלחמה זו ולולא הכיבוש המהיר של השטחים ובעיקר לולא שגעון הגדלות שאחז אז בעם ומנהיגיו , לא היינו נמצאים היום בצרה הנוראית מכל.החורבן החברתי לאומי שאנו ניצבים לפתחו.ואם לא יקומו בשני צידי המתרס מנהיגים חכמים להוביל נכון את המהלך שאין ממנו חזרה ,אבוי לנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מתנתקים וגמרנו!!!!!!!!!!!!!!!
אבי, לונדון,
05/01/05 16:44
|
עם כל הצער על חיילים שישבו בכלא עכב שגיונות רבניהם. עם כל הכאב על , חלילה וחס, דם יהודי שיישפך לא עלינו בימי הפינוי. עם כל זאת חשוב לזכור שמדינת ישראל הולכת לבצע צעד הסטורי חסר תקדים- התנתקות מוחלטת מעזה והתנתקות שלב א מהשומרון. וזה אדיר!! כמה חבל שדם ואש ותמרות עשן מלווים תהליך אדיר שכזה, חשוב שכזה.
אבל- העיקר זה הביצוע ואנו בימים הסטוריים!! בקרוב כל זה ייראה כפרק רחוק בהסטוריה. מתנתקים- וגמרנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חי בישראל
ישראלי,
ישראל,
05/01/05 19:01
|
אין לך זכות להגיב . חזור לארץ עשה מילואים שלם מיסים הצבע בבחירות . בקיצור שא בכל הזכויות והחובות של אזרח ורק אז תוכל להביע את דעתך בנוגע לדברים שמשפיעים על חיי כולנו ( אלה שחיים פה ) . ואין לזה שום קשר לאם אתה תומך או מתנגד להתנתקות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היתנתקות=בריחה
משה,
י-ם,
05/01/05 17:01
|
אין כזה דבר היתנתקות וגמרנו ההיתנתקות הזאת תרדוף אותנו עד לחזון של אבו מאזן שזה מדינה פלשתינית שבירתה ירושלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
it should be 28 years
Doug,
New York,
05/01/05 16:43
|
but regardless of what he or other lunatics do, game is over, so all the crazy settlers should start packing
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You full of Sh1t, Doug.
ל"ת
Goshik,
Chicago,
05/01/05 17:52
|
|
 |
and you are vulgar chajchaj
Doug,
New York,
05/01/05 19:21
|
|
 |
האידיוט נשאר אידיוט
מרק,
06/01/05 00:11
|
אני זוכר את הקישקושים שלך שכתבת כאן לפני בחירות באמריקה. מתברר שהאידיוטים כמוך הם מיעוט ובוש ניצח בגדול. אבל כמו כל אידיוט אתה לא לומד כלום וממשיך לכתוב שטויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
and you are smart because....
Doug,
New York,
06/01/05 03:39
|
you support a fascist government or because you are an arrogant right wing zealot?? which one is it?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
למה לתת לתופעה השולית הזו במה?
שגית,
05/01/05 16:38
|
|
 |
את טועה, חמודתי
לילי,
05/01/05 20:40
|
יש אלפי סרבנים, ועד שיגיע זמן ההתנתקות יהיו עשרות אלפים, אם לא יותר, כי אחרי אמת אנשים נוהרים, ומה לעשות, האמת עם הסרבנים. לא תהיה התנתקות!!! תכניסו לכם טוב טוב לראש!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו נשארים!
יעל,
גוש קטיף,
05/01/05 17:09
|
אל תדאגי,הוא רק הראשון, אחריו, בעת הצורך, יתגלו עוד אלפים. אתם יכולים לדבר ולהתברבר, אבל אנחנו נשארים פה לנצח! נפגש פסיבוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
סרבנות -אז מה? מתנתקים!!!!!!!!
אבי, לונדון,
05/01/05 16:35
|
לכל המבקשים עונד כבד יותר: אין כל צורך עונש הוא עונש ובעצם אכיפתו נעשה הצדק.
אבח אל תירא ואל תיחת עבדי יעקב- כי יפונו כל מתנחליך. חברה- מתנתקים!! סרבנות כן -סרבנות לא, רב כזה או רב אחר. בעוד שנה כעת חייה זה כבר יהיה הסטוריה. מ-ת-נ-ת-ק-י-ם!! וזו עובדה
ובשלב הבא- יתר ההתנחלויות. אגב, לא בשמחה ולא בששון, בכאב ובצער, אך מתוך הכרה עמוקה בעובדות באשר הן- מתנתקים ןכל סרבנות או מעשי אלימות בקרוב יהיו הסטוריה. לא זכור לי שהמתבצרים באנדרטה בימית (בינהם צחי...) שינו משהו בהליך ההסטורי שהביא לפינוי ימית והשבתה לידיים ערביות. מתנתקים ! מתנתקים!! לא ייאמן אבל כן יסופר! אריק המשך בדרכך , אל תירא ואל תיחת!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבי, אתה מפנטז
מחט לתחת,
05/01/05 16:51
|
שההתנתקות תביא סוף לטרור. ימית פונתה תחת הסכם שלום נקודה! שים הסכם על השולחן או עדיף שתשתוק! דבר שני אם בגין עשה טעות זה לא אומר שגם אתה צריך לעשות טעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחט לתחת- אתה לא בכיוון!!
אבי , לונדון,
05/01/05 17:02
|
השם שבחרת - על מה הוא מעיד?
מכל מקום- אני לא מחכה לשום הסכם, אתה יודע למה?? כי הסכם עושים בין שני צדדים לפחות. וכרגע אנחנו צד אחד בלבד ועל כן- לא מחכים אלא עושים!!! ההתנתקות , אדון מחט לתחת, לא אמורה להביא סוף לטרור. את הטרור מדבירים ביד קשה ואת זה ממשלת ישראל עושה באופן מעורר השתאות והערצה!! ההתנתקות תפקידה להבטיח רוב יהודי במדינה היהודית והפסקת הסיכון הדמוגרפי שבעצם קיום ההתנחלויות. האם הבנת או שצריך להשתמש במחט ב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי מלונדון הדברים נראים...
יוני,
בירת הטרור,
05/01/05 20:44
|
כאילו הצבא מדביר את הטרור ביד קשה, אבל כאן בארץ יודעים שלא כך, הצבא (הנתון לפקודות הממשלה) לא מדביר ולא בטיח. הטרור קיים, הורג ומחסל, ועד שלא נפתח כולנו את העינים ונבין שעם הערבים לא יהיה, לא יהיה שום הסכם ושום שלום, רק מלחמה, עד אז נמשיך להרצח ולההרג, והממשלה תמשיך להיות האחראית היחידה ולא המתנחלים שמצילים את המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי מהניכר
אלדד,
05/01/05 18:00
|
את בטח חושב שאתה כזה חכם... אין לנו שום בעיה דמוגרפית בגללם...ואל תדאג אני בעינינים , בטח יותר מאחד שיושב בחו''ל. אבל בוא נניח שאתה צודק וזה יפתור לנו עשירית מבעיה דמוגרפית- זה חכם בעיניך להיפטר מזבוב ולהכניס במקומו צירעה הביתה?????????? ואתה באמת חושב שצה''ל ממגר את הטרור??? גם המחשבה הזאת היא כניראה תוצאה של ישיבתך בלונדון , קפוץ לביקור בשדרות ובקיבוצי הסביבה וניראה כמה זמן תשרוד שם. אז מה אתה אומר חכם בעיני עצמך??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאלדד שבציון
אבי, לונדון,
05/01/05 18:28
|
אלדד, אהבתי כל מילה.
אכן שדרות, וכל ערי הפיתוח ירוויחו סוף סוף את תקציבי הענק שמושקעים בפינת החמד היהודית בלב ליבה של עזה הרותחת. רק לחשוב על המליונים שבוזבזו, וגם אני בשעתו שמחתי ותמכתי בכך עד להתפקחות. הנגב , הערבה, ישושום מדבר וצייה!! כמה תקציבים יתפנו!!
אשר לדמוגרפיה: אתה לא רק שלא מבין עניין אתה לא יודע על מה אתה שח. במדינת ישראל חיים 5.8 מליון יהודים. ערבים1.3 מליון
בעזה ובאיו''ש חיים 3.5 מליון כיום. סה''כ אנחנו , בלי הרבה מאמץ ובקצב הילודה הנוכחי שלנו ועם העובדה שאני נשאר בלונדון- בסה''כ הם משתווים אלינו בעוד עשור ומחצה!! תקלוט, חביבי, עדיפה מדינה יהודית בלי ארץ ישראל השלימה מאשר ארץ ישראל השלימה בלי מדינה יהודית. תקלוט, גם לי לקח שנים לקלוט!! אלא אם כם אתה רואה גלי עלייה ענקיים- לא, הם לא באים כי אנחנו לא אטרקטיביים!! מתנתקים וגמרנו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב , שלום יהודי יקר מלונדון !
אלדד,
05/01/05 19:10
|
שים לב שאתה מתיחס אך ורק לבעיה הדמוגרפית בתשובתך , אבי, ישראל זה לונדון והמזרח התיכון זה לא אירופה . אין לנו בעיות ביטחון אבי??? אני לא שופט אותך , אני מבין כי אתה לא חי את זה יום יום ולכן זה נוטה להישכח. ברחנו מלבנון והפלסטינים קלטו מהר את המשוואה..למה? כי ככה זה עובד במזרח התיכון, מי שממצמץ ראשון ניבלע חי . אלפי פצצות מרגמה נחתו על הגוש , והם יבעירו את שדרות ואשקלון בלי לחשוב פעמים , ומה יקרה ? צה''ל יחזור , ובתנאים הרבה יותר גרועים . לאיו''ש לא חזרנו אבי?צריך עיוורון בלתי ניקלט כדי לא להבין את זה , ועל ההצעה הכלכלית שלך , שיושקעו כספי הגוש בשדרות , מה אנחנו בחלם? אין לנו כסף לתל אביב ורעננה אז ניסגור את רעננה לטובת תל אביב ? יש לך מושג איו יצואנית כלכלית היא גוש קטיף??? ועל הבעיה הדמוגרפית שהיא צפי בא נניח לעוד עשר שנים , זה נכון להעצים בעיה קיימת על חשבון בעיה שאולי אולי תצוץ בעתיד?? פעם להזכירך לפני העליה מרוסיה גם היו תחזיות איומות , ישבת פעם לחשוב איך נפל לו פתאום מסך הברזל ? זה היה מדהים ובלתי צפוי , אבל הזיכרון קצר ,אני מבטיח לך שהבעיה הדמוגרפית תיפטר ובטח שלא בדרך ההתנתקות והחורבן , להזכירך בעם היהודי עסקינן ובארץ הקודש , ויש לנו עסק עם מוסלמים במגמת עליה בעולם כולו אשר לא יודעים שובעה ולא חוק מה...תחשוב עוד פעם אבי !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפנטזיה נמשכת
מחט לתחת,
05/01/05 17:31
|
עשרות טילים ומרגמות נופלים כל יום. היום רק, חיל פצוע אנוש מרסיס במוח ועוד 12 חיילים נפצעו. ממש השתאות והערצה מהדרך בטיפול בבעיה... תמשיך לפנטז. אגב, הכאב והצער על פינוי ההתנחלויות ממש שופע מתגובותיך הסהרוריות. חכה אני הולך להביא לך ממחטה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת -מחט לתחת- די!!!!
אבי, לונדון,
05/01/05 18:15
|
מחט לתחת ידידי.
אשר לטרור: הסר כובעך מעל ראשך אל מול הצמצום האדיר בתופעת השאהידים. אינך זוכר את הימים בהם היו בישראל שלשה פיגועים ביום? אינך רואה אייך הצליח צבא הגנה לישראל, במבצע חומת מגן וכל הפעילות שאחריו לצמצם עד לרמה הנוכחית את התופעה האיומה של מתאבדים בחוצותינו? אגב, אלו אותם חיילים שאתה וידידיך המתנחלים מגדפים ומכנים יהודונאצים. חיילים יקרים שמגינים בגופם על העם היושב בציון. אשר לכאב ולצער- אתה זכאי לראות זאת כסהרוריות, יאלה בסדר, אבל דע לך שהוא כן ואמיתי. היפרדותמרצון מחבלי המולדת אינה דבר משמח עבורי- אך היא בחזקת כורח
אגב- שנה את השם , קשה לי עם זה, אתה יודע זה לא מנומס להגיד ולכתוב תחת באנגליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
למה הסרבנים משמאל מקבלים שנה
שאול,
05/01/05 16:32
|
|
 |
אין גרוע יותר מבגידה...
לשמאלן בור,
05/01/05 17:32
|
|
 |
33.
יוסי פילנט! מתנגד אני לדעותיך
אודי שפיגל,
רמת-גן,
05/01/05 16:31
|
ולמעשה ההתנחלות, אך מכבד אני את זכותך להיות נאמן לעקרונותיך ואת נכונותך לשלם את המחיר על כך בחירותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-33 כל הכבוד
בן אדם,
06/01/05 00:54
|
כל הכבוד לך על יכולתך הנדירה במקומותינו לדבר כמו וולטר, אני רק מקווה שלא כמו וולטר, שעשה את ההיפך, אתה באמת נאמן למה שאומר.אם כך הוא הדבר - ירבו כמוך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
שמאלנים וימניים-הצעה לסדר
יעקב ארגמן,
אשדוד,
05/01/05 16:30
|
בואו ונדבר גלויות. רישמו את פרטיכם המלאים כפי שאני עושה ודברו גלויות ואל תסתתרו מאחורי שמות בדויים אוליי כך נדבר כולנו לעניין ואוליי נשתכנע אחד מן השני. מוסכם!!!?
דעתי כחבר ליכוד הבעתי ביום הבחירות למשאל הפנימי בעד הפינוי. ואני נשבע שזו היתה בחירתי. מכאן ואילך אני הפכתי לאנטי פינוי וכל כך למה ? מפני פורעי הסדר ומפני האנדרלמוסיה שהביא עלינו ראש הממשלה. עם כל הכבוד ראש ממשלה שפונה בפומבי לציבור בזו הלשון: ''תבקרו אותי תקללו אותי רק תעזבו את צהל לעשות את מלאכתו נאמנה'' אלה פחות או יותר היו דבריו אתמול.
אני מסיק מזה שראש הממשלה אינו מכבד את מעמדו הוא. ובשם אותה פנייה שבה הוא דואג לכבודו של הצבא ואני מסכים איתו , אני פונה אליו לכבד את המילה שלו לבוחר. ואני בחרתי לפי כללי משחק הוגנים לא אלה של ראש הממשלה שהבטיח :''אני הראשון שיקבל את דין הבוחר וגם כל הנבחרים'' שומו שמיים !! אין כבר כבוד למילה של ראש הממשלה??? הכיצד הוא מתכוון שיאמינו לו בפעם הבאה שיבקש את קולנו.
אני מציע למגבים להיות ענייניים ולהגיב כך שניתן אוליי להשתכנע מהדברים ולא כפי שהתקשורת והשמאל ''עטו'' על ההזדמנות ומתעלמים מכללי המשחק בטענה עילגת שהינה זה עבר בכנסת שהיא מייצגת את העם וממשלה. זו טענה פסולה מעיקרה. כי לכללי הדמוקרטיה יש סדר הגיוני ולא כפי שפעל ראש הממשלה בפטרו 2 שרים כדי שיהיה לו רוב של 1 בממשלה. סרוב פקודה , אם כן, הוא תוצאה של הפרה קודמת ולא יוזמה. ושיהיה ברור -אני נגד סרוב פקודה- אבל אני מבין את האנשים המסרבים כל עוד לא נשמרים הכללים
על החתום---אוהב ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
יוסי!! מחזיקים לך ידים
ל"ת
משה,
י-ם,
05/01/05 16:29
|
|
 |
30.
גועל נפש הצבא הזה.
מני,
תל-אביב,
05/01/05 16:28
|
פוחדים ממשפט בבית-דין צבאי בו יהפוך צה''ל ממאשים לנאשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
ואנחנו נפגש בפינוי
ל"ת
יום יבוא,
מודיעין,
05/01/05 16:28
|
|
 |
28.
כל הכבוד לחייל!!
סמ''ר במיל,
05/01/05 16:27
|
|
 |
על כל סרבן יבואו 2 מפנים
ל"ת
צחי,
05/01/05 16:48
|
|
 |
על כל 2 מפנים יבואו 4 מסג'יסט
אבן חן.,
05/01/05 17:01
|
|
 |
27.
גם עשרים שנה שווה.
ל"ת
ש הלוי,
05/01/05 16:20
|
|
 |
26.
מה????
לא מבין,
05/01/05 16:18
|
רק 28 יום? כל מה שהם עשו זה להעלות אותו למשפט על התנהגות בלתי הולמת? היו צריכים להפוך אותו לדוגמא, ולא חסרות צורות: א. הוא היה שם על חצי ב'? תלונהה על הופעה לא תקינה. ב. היה לו פק''ל כיסים? סביר להניח שלא. ג. קצין בשטח הורה לו לפנות את השטח? סירוב פקודה. אני יודע שזה נורא קטנוני, אבל ככה היו צריכים להפוך אותו לדוגמא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
עונש קל לממריד
עמיר,
05/01/05 16:14
|
אני לא מבין את הצבא החייל שיחק אתמול לידייהם וסירב להישפט אצל קצין שיפוט בכיר שיכול לשפוט את החייל ל עד 35 יום בכלא מכייון שהחייל סירב להישפט אפשר היה לשפוט את החייל על ניסיון המרדה אל אי ביצוע פקודה לאחר שהוא סירב להישפט אצל בכיר לכן היה אפשר לשפוט אותו אצל בית דין יחיד שהוא קצין בדרת תא''ל ללמעלה מ 60 יום מה עשו עם החייל ביטלו את המשפט הקודם ובאו לקרתו והוציאו אישור לאישור סירוב היו צריכים לקחת את החייל למען יראו ויראו ולהכניס אותו להרבה זמן לכלא ואחרים כבר לא היו עושים את זה אבל אנחנו צבא של מריונטות וקלים עם ממרידים ושופטים אותו ל 28 יום שזה אפילו לא המקסימום לשיפוט בכיר ובפועל הוא ישב בקושי 20 יום ולעו''ד שלו לך תלמד את החש''צ ממתי יש הגנת עו''ד במשפט משמעת ? וכידוע לך חוק ההוחכה בשיפוט צבאי משמעתי הוא על הנידון למשפט עדים כל מדינת ישראל ראתה את החייל ממריד אז בוא נביא את כל אזרחי מדינת ישראל הנאמנים ולא מתנחבלים אתה מדבר שטיות במיץ עגבניות בלי הבנה את חוק השיפוט הצבאי משמעתי ולמזל מרשך הוא לא הובא לבית דין 3 שופטים וחבל ועד אז הייתי מחזיק אותו בעל''מ ואז שופט אותו על ניסיון המרדה ל 3שנות מאסר
לך ולמד, צריך לקחת אחד כזה למען יראו ויראו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
חבל על ההקרבה!
חוה,
מרכז,
05/01/05 16:14
|
הרי כל אחד ימשיך לעסוק בעניניו הפעוטים. ואת מסירות הנפש שלך מי יזכור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
יצא בזול החולירע
גיל אזולאי,
05/01/05 16:14
|
גם יתר המתנחלים שתקפו את חיילי צהל צריכים לתת את הדין. הדמיקולו פלינט צריך לעוף מיידית מהצבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
כל הכבוד פילנט - העם איתך!
חייל מיל,
05/01/05 16:13
|
התקשורת יכולה להשתולל מכאן ועד הודעה חדשה - העם איתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני חלק מהעם, ואני לא
צחי,
05/01/05 16:47
|
עומד מאחורי הסרבן הזה. ואלי תתפלאו, אבל, אני דווקא כן בעד משאל עם, אם זה מה שירגיע את כל הסרבנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אני בשוק רק 28 יום????????????
kalman,
05/01/05 16:13
|
|
 |
אתה ערבי
אושר,
05/01/05 18:00
|
|
 |
20.
הוא אחלה גבר מגיע לו צלש
ל"ת
גבר גבר,
05/01/05 16:11
|
|
 |
19.
כל הכבוד, חזק-ואמץ!!
כפיר,
שרון,
05/01/05 16:09
|
ליוסי, אין-כמוך! אמונתך הבוערת הוכחה ברגע של מבחן-אמת! זכית שהושלכת לכלא בגין ''חטא'' שכזה.. שמך ותמונתך עוד יהיו לסמל ולאות לגיבור-הראשון במלחמת-הישרדות זו, שבעז''ה נגבור וננצח! עם ישראל חי ! !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
To all the ortodox people
Yair,
Jerusalem,
05/01/05 16:08
|
How is saing that this action is legitimate and say that this criminal is a ''Tsadik'' - You can just stop fat on Tevet the 10th and ''Tsom Gdalia'' - you are not understand what is it meen anyway ! you are just an Ignorant and you make the Jewish people look like Iran and because of people like you we were in the Gola now for 2000 years. we are just come back to our homeland and you guys want us back to Egaot, back to Rome, back to Poland and to Awschvits !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
דוברת אנגלית,
בית שמש,
05/01/05 16:45
|
אחי, אם אתה לא יודע אנגלית תעשה לכולנו טובה ותכתוב תגובה עברית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבת אולי שיש כאלה שלא יודעים
מנננננננננ,
05/01/05 16:55
|
אנגלית טוב אבל יותר טוב מעברית(כל היהודים שחיים בגולה אבל לא בארץ דוברת אנגלית)?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
REPLY
avital,
05/01/05 16:28
|
You could say the same exact thing about the the fact that we're taking Jewish people out of their home.
SO I WOULD BE QUIET IF I WERE YOU!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כל הכבוד לצהל על העמדה הברורה
כל הכבוד לצהל,
05/01/05 16:07
|
|
 |
16.
אי אפשר לתת לו יותר מ-28 יום
א,
05/01/05 16:06
|
|
 |
15.
ממש בית זונות
אילן,
05/01/05 16:03
|
והצנחן שירה כדורים מעל ראש המפגינים למה הוא טויח ולא נשפט? דבר שני זכותו של חיל לא להשפט בפני הקצין הראשון. דבר זה קבוע בצהל עשרות שנים ומהווה את אולי הזכות היחידה שיש לנשפט, אמנם הוא לוקח צ'אנס שאם לא יסכים הוא עלול למצא את עצמו נשפט בפני קצן עם דרגה גבוהה יותר ואז עונשו יכול לגדול בהתאם, ובכל מקרה גם הזכות להשפט נלקחה ממנו. דבר זה יפגע בזכות של כל החיילים. צהל מושחת, חבל ששרון הציב לו מטרה להרוס הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
התחיל כדור השלג
חגי,
05/01/05 15:59
|
שאם לא יעצר-יתפורר הצבא ואיתו המדינה. תשאלו כ ל קצין מתא''ל ומעלה והוא יגיד לכם גם-סירוב בצורה המונית=פירוק צה''ל.ואז לא רק יש''ע יאבדו-אלא הכל. באמת, כל הכבוד לסרבן ההיגיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
שיזרקו אותו לשנה לכלא
אליהו,
05/01/05 15:58
|
עבריין שעוד לא הבין את מקומו ואת האסון שהוא וחבריו המשיחיים מביאים על העם והמדינה הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאליהו
.,
05/01/05 16:17
|
משיחיים עדיף מסהרוריים שהטילו עלינו את פור אוסלו שממוטט אותנו לאט אבל בטוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מעט מדי, צריך לשבת 3 חודשים
ל"ת
ארנון,
05/01/05 15:54
|
|
 |
11.
בושה - היה צריך להיכנס ליותר
משה,
05/01/05 15:54
|
אם אתה הולך בלי גומיות, או אם איחרת אתה נשפט לכאלה תקופות. על כזאת עברה היה צריך להיכנס למינימום חצי שנה בכלא.
איפה ההרתעה איפה ? עכשיו כל אחד יפרוץ חוק. 28 יום בכלא, והפך לגיבור. מחיר משתלם בהחלט.
ככה לא מנהלים מדינה.
פורעי חוק צריכים להישלח לכלא. מתנחלים תפנימו, תתנהגו כמו בני אדם ולא כמו חיות, אחרת נאלץ לכלוא אתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנחל
חיים,
שומרון,
05/01/05 16:01
|
|
 |
10.
מדינה של מטומטמים
Joe Anaaref,
IsraHell,
05/01/05 15:53
|
כשינחת פה הגהינום, אל יבואו כל ראשי המערכות השונים בגילגול עיניים השמימה. בעבור 28 יום במחבוש אני מוכן לעשות הרבה מאוד, גם אם זה לא ממש בוער בעצמותי.
כאמור, המדינה הזו מתנהלת על ידי טיפשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו הטיפשים?
בוב,
05/01/05 16:20
|
מאז שאני זוכר את עצמי אתם מבטיחים לנו (לסירוגין) שהגיהנום/גן עדן יפול עלינו, שהמשיח יבוא וכל שנה עוד איזו שטות חדשה!!!
כל יומיים יוצא ''גאון'' חדש ומספר שב 2004 העולם יחרב, וכולנו נצטער.
אז 2004 עברה, הגיהנום לא בא, והזלזול שלנו בשכמותך הלך וגדל (אני לא מתכוון חס וחלילה לזלזול ביהדות או בדתיים, אלא ל''נביאים'' ,הקיצוניים ושאר ירקות)
חוץ מזה, אם אני לא טועה, מאז חורבן בית שני ניתנה הנבואה לשוטים, אז איפה זה שם אותך?
בקיצור, אם אתה באמת רוצה להראות לחילוניים את הגיהנום, תשלח לנו תמונות מביתך. מקום שבו אדם אוסר על עצמו איסורים שונים ומשונים בתירוצים מגוחכים, וגוזר על עצמו חיי אומללות, בתואנות שווא ובשקרים שהוא ממציא לעצמו. אנחנו אולי חילוניים, אבל חיים בעולם של אור, עולם של קדמה, עולם שבו אדם לא יפחד לשמוע את האמת מפחד הגיהנום. לא אלייך ושכמותך התכוונה התורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
Givnig out Isreli land=
R.A,
05/01/05 15:53
|
|
 |
maybe before you critisize us
יהושוע,
05/01/05 16:03
|
|
 |
Israeli idiocy seen far away
ל"ת
may be,
may be not,
05/01/05 18:29
|
|
 |
8.
כה אמר מנחם בגין......
אוליב אויל,
ופופאי,
05/01/05 15:52
|
עוד יקומו אלפי אלוני מורה טרנספר והריסה יכולים להתקיים רק באוכלוסיה ערבית!!! וכל מי שמזדעזע עכשו הוא צבוע ודו פרצופי. עוד יקומו אלפי אלוני מורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמר,ופינה את כל סיני והסכים
אמנון,
ירושלים,
05/01/05 16:05
|
לפתרון הבעיה הפלשתינאית, ולא קיים, אז אם אתה משתמש במנחם בגין תאמר את כל מה שאמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
AND NEVER FORGAVE HIMSELF
ALON,
06/01/05 04:58
|
THE MAN DIED IN SORROW, BECAME RECLUSIVE AND NEVER FORGAVE HIMSELF FOR WHAT HE HAS DONE. DO NOT FORGET THAT PART.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבדל ענק!
אילן,
05/01/05 16:38
|
בגין פינה תחת הסכם שלום. אתה רואה כאן איזשהו הסכם? שים הסכם על השולחן ואחרי זה נדבר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לסמ''ר יוסף פלינט-כל הכבוד!
ל"ת
נחשון בן עמינדב,
05/01/05 15:51
|
|
 |
6.
יוסף פלינט, אנחנו איתך!!
צנחנן במיל',
05/01/05 15:50
|
לא להיכנע לג'ובניקים השמאלנים -
מהיום מסרבים פקודה כמו גברים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה צנחן אני אל'מ
ישראלי עייף,
05/01/05 17:57
|
לחיילים אסור לסרב פקודה לא תהיה בעיה כשיביאו צבא זר לפנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק! מהיום מסרבים כמו גברים!
מנשה,
05/01/05 15:59
|
יש לסרב לשרת בשטחים הכבושים ולסרב להגן ולשמור על התנחלויות המלאות בחולי נפש מסוכנים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחדן במיל'
חיים,
05/01/05 15:55
|
|
 |
אסור לסרב צריך לקיים את החלטות
אמנון,
ירושלים,
05/01/05 16:18
|
הדרג הפוליטי,לא היה משאל עם על בניית ההתנחלויות תוגם שמאלנים שמרו עליהם ולא סירבו אלא קומץ נמושות. מי אשר לא מוצא חן בעניו משהו בארצנו הנהדרת ,יש לו את כל הדרכים הדמוקרטיות למחות לשנות לרוץ לכנסת ולשנות כל מה שלא מוצא חן . מי זוכר את מר אשכנזי לאחר מלחמת יום כיפור .שירת את הצבא עד היום בו שוחרר ורק אז יצא למאבק למען ועדת חקירה .ירקו עליו ביזו אותו קראו לו בוגד.אבל הוא היה עיקש במאבקו הלגיטימי וכל המחנה הלך אחריווהוא הצליח. אז תבינו יש הרבה דרחים לנהל מאבק בלי לסרב. עם ישראל כך מנצחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מי אמר שרבי מלובויץ מת?
משקיף מחללית,
05/01/05 15:50
|
מה כתוב על הכיפה של יוסי? יחי אדונינו,מורינו ורבינו... רבי הסתלק ביום שערפאת הארור היגיע לעזה ועכשיו... בקיצור,תיראו בעצמכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
גיבור אמיתי!!!
יהודי גאה,
05/01/05 15:48
|
|
 |
אף אחד לא מאחוריו
דוד,
05/01/05 15:57
|
חוץ מחבורת פנטים סהרורים. תפנימו, העם רוצה שתעופו משם! נמאסתם על כולם. די כבר.
יום הפינוי = יום חג. איזו שמחה תהייה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יום חג?
מנחם,
פלורידה,
05/01/05 22:56
|
הגירוש יהיה בתשעה באב=יום אבל יום של צער בכל היסטוריה של היהודים. במקום נבוכדנצר זה יהיה אריק שרון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדוד
אילן,
דיקטטורה,
05/01/05 16:13
|
איך הגעת למסקנה שכל העם רוצה את הפינוי? אם יש לך ביצים בא נעשה משאל עם, בדיוק כמו בכל מדינת חוק דמוקרטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
כל הכבוד לחייל.כן ירבו כמותו
ל"ת
לא מפנים יהודים,
05/01/05 15:48
|
|
 |
2.
Give out land =
R.A,
05/01/05 15:47
|
|
 |
1.
עונש קל מדי
ל"ת
ג.לוי,
עכו,
05/01/05 15:42
|
|