 |
22.
יישר כח לחושבים
נתן,
חדרה,
06/01/05 16:23
|
הנה,יש שחושבים ושואלים על מה חותמים,על מה מתחייבים ולמה מצפים הסכם קטן ביותר לא היה חותם אדם אם לא קרא וכאן,בנושא כל כך חשוב לא קוראים ולא יודעים ולא שותפים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מה עוזרת עצומה?
מיכאל ברגמן,
06/01/05 13:31
|
שכל אחד יקח על עצמו אחריות ולא ינהל שיכור, שלא ינהל משחקי כוחות ו''כבוד'' על הכביש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
יש פתרון
אני,
אשקלון,
06/01/05 13:21
|
עלינו ללמוד מגרמניה ארה''ב וכו. הבעיה היא לא מהירות אלא נהיגה פראית של הנהגים,חוסר סבלנות ואדיבות בכביש.על המשטרה להיות יותר בכבישים עצמם ולא לחכות עם מצלמה בפינה.יש להעניש בחומרה נהגים שנוסעים בחוסר זהירות מבלי לוותר להם.צריכים שוטרים פחות מאעכרים ויותר מעשיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
תאונות
מושבניק,
06/01/05 13:20
|
אתמול ניצלתי מתאונה קשה שהיתה אמורה ליקרות בגלל מטומטם שחצה את הצומת ברכבו באור אדום ונעמד באמצע הצומת בגלל רמת הנהיגה שלי הצלחתי לעצור את הרכב מבלי לאבד שליטה וחמקתי מפגיעה ברכבו אין תרבות נהיגה אנשים לא מרוכזים בנהיגה קוראים עיתונים מסתרקים מדברים בטלפון מתגלחים רבותי כביש זה לא משחק ילדים. תתעוררו! רץ לעשות ברכת הגומל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
עצומה ריקה מתוכן
ירון,
פתח תקווה,
06/01/05 13:17
|
זו לא חוכמה לאסוף 500 אלף חתימות על עצומה ערטילאית שקוראת לממשלה ליישם תוכנית לצמצום תאונות הדרכים. נראה כמה חתימות ייאספו כאשר כל חותם על העצומה מצהיר כי הוא מתחייב מרגע החתימה לנהוג כחוק ושאם הוא ייתפס בעבירה ישלל רישונו במקום לתקופה של חצי שנה ומכוניתו תוחרם. להערכתי לא ייאספו אפילו 500.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הפיתרון היחיד: תחבורה ציבורי
אריה,
06/01/05 12:49
|
( ותודה, בלייינית...) כמה עוד ניתן לסלול כבישים ולהשקיע בשיפור תשתיות לרכב פרטי? גם כשכל הארץ תהיה מכוסה אספלט זה לא יספיק ! ולמה שהבליינים, למשל, ימנו ''נהג תורן'' ולא, במקום זה, יחזרו הביתה באוטובוס? הפיתרון: להקצות בצורה דרקונית רוב הנתיבים לתחבורה ציבורית, לארגן שתפעל הייטב 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה. אין שום פיתרון אמיתי אחר !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
עד שלא יסעו כמו בני אדם
Attila,
מרכז,
06/01/05 12:14
|
אין שום מעשיות בעצומה אף אחד לא עושה דבר למרות החזות המהוגנת זה פופוליזם יותר מדיי אגודות ומועצות אין שוטרים בכביש כולם בשטחים ולכן אין כוח אדם מחיים הכט עד אור ירוק עליה של 5% בהרוגים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולם לחתום,חשוב מאוד
ל"ת
שמוליק,
צפון הארץ,
06/01/05 13:19
|
|
 |
15.
מלחמה בכבישים
שמואל,
רחובות,
06/01/05 12:13
|
לצערי מה שמצליח בחו''ל פה זה אף פעם לא מצליח ולא חסרות פה דוגמאות ואני אביא רק אחת . בזמנו הביאו לכאן את ראש העיר ניו יורק כדי ליעץ הנושא הורדת הפשע לאחר שהוא הצליח אצלו בעיר להוריד את הפשע כמעט לאפס ואני שואל מה יצא מכל זה ? לצערי כלום וחבל מאוד ואותו הדבר יקרה גם לעעומה המבורכת הזו וחבל לי על כך מאוד ולסיום נותר לי רק לברך על היוזמה הזו והלוואי ותצליחו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
6 וחצי מליון לא חתמו
י,
מרכז,
06/01/05 12:04
|
גם אני סירבתי לחתום. זו עמותה שחייה מהקנסות שהשוטרים גובים(גונבים) מהאזרחים. על כל ניידת של משטרת התנועה יש את הלוגו של אור ירוק האלה. דרך העצומה הזו שוטרי התנועה מנסים לגייס לגיטימציה לדרכי הפעולה שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה נראה לי נהג זהיר במיוחד ..
שלומי,
06/01/05 17:44
|
כמה דוחות חטפת לאחרונה ? אני לא חטפתי אף אחד כי אני נובע כמו מרובע - בדיוק לפי החוק, בלי עיקופים וסיבוכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לתגבר את משטרת התנועה.
שי מאירי,
רחובות,
06/01/05 12:02
|
המשטרה עושה מעט מאד להורדת הפרחחים מהכביש. פשוט לא יאמן, הוזלת ידה של המשטרה נגד גסי הרוח שמשתוללים בכבישים באין מפריע,הם יודעים שהסיכוי להתפס שואף לאפס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מה התוכנית???
איילה,
06/01/05 11:50
|
חתמתי על העצומה. אך לאחר מעשה אינני יודעת על מה למעשה חתמתי?! העמותה אינה מפרסמת מה תהייה התוכנית שלה אלא רק אומרת כי תהייה תוכנית. אני עדיין מחכה לפרטים מה התוכנית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כל עוד
שמחה,
06/01/05 10:08
|
יש לנו ממשל שמשקיע את רוב האנרגיה והזמן איך להשאר בשלטון ,ואיך ולמי לחלק תיקים. ואין אף אחד שאי פעם הזכיר את הנגע הזה בכנסת (כי ע ''י זה) לא משיגים קולות ,אפשר לעשות שמוש עם הניר עם החותמות ,בהתאם לטיב הניר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אני לא מבין על מה כל הרעש
יוסי,
06/01/05 09:50
|
בסך הכל תאונות הדרכים זו דרך נוספת בדילול האוכלוסיה, כמו שליחת חיילים להרג במקומות מיותרים, וקיצוץ הקיצבאות במטרה להגביל את הילודה, הממשלה צריכה לקבוע מיד ש''אור ירוק'' מחוץ לחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואפילו בצורה חכמה !!!
אריה,
06/01/05 13:26
|
מי שנוסע ברכב ישן, ולא בטיחותי, ייעלם ממצבת האוכלוסיה. מי שרוכב על שני גלגלים, טיפוס שלא מתאים לחיי חברה מתוקנת, ייעלם ממצבת האוכלוסיה. זקנים יידרסו וירדו ממצבת האוכלוסיה. בעלי המרצדסים עם מאה כריות האוויר ישרדו ויעמידו וולדות... הברירה הטבעית במיטבה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה נסגר איתך?
הדס,
06/01/05 12:23
|
|
 |
הוא צודק, וגם קצת ציני
גיל,
כביש,
06/01/05 15:23
|
|
 |
9.
במקום להשקיע מיליארידם בתשתיות
ר,
06/01/05 09:49
|
|
 |
8.
כאן פשוט מחרימים מכוניות
אדם,
דרום אפריקה,
06/01/05 09:38
|
בדרום אפריקה אם אדם נתפש נוהג כשהוא שיכור,פשוט מחרימים לו את המכונית.זה כמו שמחרימים נשק שנעשה בו שימוש שלא בחוק,אולי זה יעזור קצת לבעיית התאונות בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מישהו קרא על מה הוא חותם?
הנודניק,
06/01/05 09:35
|
כנראה שלא כי אין תכנית... העצומה קוראת לצמצום תאונות הדרכים ותו לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק!
momo,
06/01/05 12:32
|
העצומה הזו מזכירה לי את קריאתו של שרון, בוועידת הליכוד, מלפני כ- 10 שנים ''מי בעד חיסול הטירור שירים את ידו'' איך מחסלים? מה עושים? זו כבר שאלה אחרת שלא העסיקה אותו.
מאחר שזיהיתי שכל העצומה הזו היא חרטא מיסודה - לא חתמתי עליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כל הכבוד- חשוב!!!!
דני,
ת''א,
06/01/05 09:17
|
לכל קטני האמונה, הפעם מדובר העצומה שיכולה להביא שינוי אמיתי!!! להבדיל מעצומות נגד חולדאי והחניה, פינו שטחים וכד' למלחה בתאונות גרכים אין מתנגדים אין אידיאולוגיה חצויה . פשוט החוק הכתוב ( ולא האופן בו הוא נאכף) לא מספיק מחמיר עם נהגים מופרעים המסכנים את הילדים שלנו ואותנו. תעוררו זה יכול לקרות גם לכם. אני שלחתי את העצומה לכל חברי לחתום זה יכול לשנות באמת דני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל אקמול לחולה סרטן !
אריה,
06/01/05 09:32
|
1. הפיתרון היחיד: תחבורה ציבורית. אריה, 06/01/05 07:24 כמה עוד ניתן לסלול כבישים ולהשקיע בשיפור תשתיות לרכב פרטי? גם כשכל הארץ תהיה מכוסה אספלט זה לא יספיק ! ולמה שהבליינים, למשל, ימנו ''נהג תורן'' ולא, במקום זה, יחזרו הביתה באוטובוס? הפיתרון: להקצות בצורה דרקונית רוב הנתיבים לתחבורה ציבורית, לארגן שתפעל הייטב 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה. אין שום פיתרון אמיתי אחר !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
בדיחה אחת גדולה
א,
06/01/05 08:27
|
כל העצומות האלה הן סתם בלבול מוח. כדי לאכוף את החוק דרושה לנו משטרה אמיתית. במקום לעצור מוניות כדי לבדוק אם מכשיר הכיבוי מלא , צריך להפגין נוכחות בכבישים המועדים, לשלול רשיונות של מופרעים הנוהגים והכי טוב - להשבית כלי רכב של מטורפים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
זה ישמש תירוץ לקנסות ותו לא!
אמנון,
06/01/05 08:03
|
הלחץ הציבורי אם יעשה משהו זה רק להגדיל את הקנסות והעונשים. מי שייפגע בעיקר זה ציבור הנהגים הרגיל שלמשטרה קל לתפוס דווקא על עבירות יחסית קלות. היה לנו סיכוי אם היו מטפלים בתשתיות וחינוך, אבל אצלנו כבישים טובים בונים רק לעשירים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאמנון מ - 4
נטעלי,
מרכז,
06/01/05 09:15
|
אני לא יודעת אם הסתכלת על תוכן העצומה, אבל כנראה לא בדקת טוב בגלל שכל הרעיון שלהם הוא לפעול באמת לחינוך ולשינוי תשתיות הכבישים. זה הרעיון מאחורי המוטו ''זה לא גורל - זה מחדל''ץ לא מדובר בגורם התראה אלא במימון שיפור איכות הכבישים והחינוך לפני קבלת הרשיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכיין, אתה בטח גם נהג חרא
ל"ת
דני,
06/01/05 09:04
|
|
 |
3.
כל הכבוד
הדס בן-פורת,
הרצליה,
06/01/05 07:52
|
סוף סוף מישהו לקח את הנושא הכאוב הזה לידיים. ישר כוח אם יש צורך למתנדבים לעמותה אשמח לעזור. חתמתי ושכנעתי חברים להזדרז ולחתום אל תחכו למחר חתמו היום זה בדמינו (תרתי משמע) השלב הבא חצי שנה נהיגה עם ההורים ולא שלושה חודשים (כמו בארה''ב). ושוב יישר כוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
why ''Mechdal''?
Yosi,
sham,
06/01/05 07:25
|
|
 |
1.
הפיתרון היחיד: תחבורה ציבורית.
אריה,
06/01/05 07:24
|
כמה עוד ניתן לסלול כבישים ולהשקיע בשיפור תשתיות לרכב פרטי? גם כשכל הארץ תהיה מכוסה אספלט זה לא יספיק ! ולמה שהבליינים, למשל, ימנו ''נהג תורן'' ולא, במקום זה, יחזרו הביתה באוטובוס? הפיתרון: להקצות בצורה דרקונית רוב הנתיבים לתחבורה ציבורית, לארגן שתפעל הייטב 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה. אין שום פיתרון אמיתי אחר !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק לגמרי, ולעזאזל הסטטוס קוו
בליינית,
06/01/05 12:33
|
החיים שלנו, ובכללם גם האוויר שאנחנו נושמים, יותר חשובים מזה. אנחנו אנוסים להשתמש במכוניות פרטיות, לבזבז הון תועפות על דלק וחנייה וקנסות, לזהם את הסביבה ולכלות שעות בפקקים. הפתרון היחיד הוא להפעיל תחבורה ציבורית 24 שעות, ולא רק בערים הגדולות, אלא בעיקר מהפריפריה אליהן. לאחרונה בעקבות פתיחת טרמינל 3 יש רכבות כמעט כל הלילה, אבל זה עדיין לא מספיק.
הגב לתגובה זו
|
|