 |
85.
מח''ט ?
חייל הגמ''ר,
בנימין,
10/01/05 00:36
|
האם הדבר יעמוד במבחן בג''ץ ? אם לא האם יתפטרו המפקדים שעוברים על החוק ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
בבנימין יש גדוד מיל.קרבי אחד .
7114,
7114,
08/01/05 23:53
|
|
 |
83.
השמאל המבוהל מתלהם
נחמה.,
08/01/05 23:51
|
ישר כוח לכל הסרבנים, אולי הגיע הזמן שתנוחו ותעשו לבתיכם תנו לשמולנים המשתמטים מטעמי חרטא להחליף אתכם, היגיע הזמן שיתנו את חלקם למדינה. מתוך שלא לשמה יבוא לשמא. אם השנאה תביא אותם, זה טוב? אוי לנו שטובי חיילנו יעזבו וחיילי הבדיל המשטמטים יחליפו אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
לשחררם מצה''ל בשל היותם מוגי לב
דוד,
08/01/05 22:53
|
התקפלותם המהירה של החותמים מלמדת שהחבורה הזו אינה אלא אסופת פחדנים עלובים, ללא חוט שדרה. אדם רציני עומד על עקרונותיו ומוכן לשאת בשל כך גם במחיר. אך החותמים הללו שמיהרו להתקפל, הוכיחו בפחדנותם שאין מקומם במערכת צבאית שתפקידה לפעול מול אויב באומץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
כל הכבוד לגיבורי החייל
ל"ת
הוכחה שצה''ל צבא,
חכם ומוסרי,
06/01/05 20:35
|
|
 |
80.
להתעורר משינה
מוטי,
רמת-גן,
06/01/05 19:36
|
רבותיי: להתעורר!!! לפני שיהיה מאוחר מידי. נהוג בכל מדינות העולם המערבי הנאור שעל נושאים כבדי משקל ,ובעלי מחלוקת קשה בעם נהוג לעשות משאל עם ,ע''מ להוכיח ל2 הצדדים למי מהם יש רוב וע''י כך לגיטימציה לפעול! אני חושב שכולנו רואים עד כמה נושא זה קריטי לעמינו והאזרחים מפולגים בדעותיהם. שרון לא יזכה ללגיטימציה מבחינת הימין ללא משאל עם(והפרת הבטחותיו במשאלי הליכוד) ,ולכן תופעת הסרבנות.זה פשוט לא חוקי מה ששרון עושה. במצב כזה ,רק משאל עם יפתור את העניין ,וחבל ששרון מוביל את הקרע הזה בעם! בושה וחרפה להתנהגותו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
אין מה לדאוג.
ד,
דרום,
06/01/05 15:19
|
מדובר בחטיבת כ''ל אוסף של כל מיני מילואימניקים שמכל מיני סיבות התקבצו לשרת ביחידת המילואים הקרובה לביתם. אני בטוח שכל החותמים דתיים ומתגוררים בהתנחלויות. לא מדובר פה בעלית של צהל בסה''כ אוסף של כמה נפלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
משטרה ולא צה''ל
דב,
רחובות,
06/01/05 15:12
|
כאב,עוגמת נפש ,כעס,משקע גדול של תסכול יהיה מנת חלקם של הנאנסים לפנות, מדוע אטימות כלפי בנינו , כואב לכתוב על כך ומי נושא באחריות לכך פוליטקאי מושחת ששמו שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
הסרבנים, גיבורי חייל!!
אורי,
06/01/05 14:38
|
|
 |
76.
איפה הם גרים?
ניר,
06/01/05 14:35
|
כמעט כולם גרים בהתנחלויות. זה מה שקורה שנותנים לחובבנים להיות עיתונאים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
to all the Israelis
Yored,
06/01/05 14:15
|
this is the begining of the end.I sugest you get your passports and visas ready.I wonder how many will come to the USA the next year.I need some taxi drivers,get in touch with me if you need a job.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
כל מה שראינו מ 67 היתה רק הצגה
פרחיה,
06/01/05 13:29
|
מאז הנצחון הסוחף במלחמת ששת הימים היתה רוח אחרת בציבור הדתי לאומי. אם עד אז השתתפותו במפעל הציוני החילוני היתה שולית, תנועת בני עקיבא, כמה קיבוצים יפים והתנדבות לנחל הדתי, מעלה גלבוע וכו, פתאום גילו את טעם החיים. אלוהים הנחיל ליהודים נצחון גדול כדי להתחיל במלאכת הגאולה. הילדים החוורים והמחונכים מהתיכון הדתי הפכו לגיבורי הגבעות. מגודלי זקן ופרועי בגדים התרוצצו בשטחים עם נשק ומכשיר קשר, ונהיו חשובים, לפחות בעיני עצמם. גם ההתנדבות לשרות קרבי עלתה פלאים. הבלון הלך והתנפח והאשלייה נדמתה מושלמת, עד שראש הממשלה העז לתקוע סיכה ולהכריז שמפנים את רצועת עזה. בבת אחת יצא האויר מהבלון. גיבורי ישע הפכו לילד ההוא בקסקט מגטו וארשה המרים ידים לכניעה. התברר שאפילו המגדים מישע אינם באמת חלק מההוויה הישראלית. כל מה שראינו עד היום היתה הצגה והגיעה העת להורדת המסך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוויה ישראלית
אברהם,
06/01/05 19:43
|
ברור שאת עדיין חושבת יחד עם התקשורת השיינקינאית שהוויה ישראלית זה רק מה שאתם ''חושבים'', שמאל , שמאל ועוד שמאל. אף אחד לא העלה על דעתו שהסרבנים משמאל הם לא חלק מההויה הישראלית. ההויה הישראלית כוללת עוד כמה . על דמוקרטיה כבר דיברנו, ליברליות... חופש דעות ... . שימי לב אין סרבנות מול אוייב , ( כמו סרבנות שמאל) יש סרבנות לפעולת שיטור אזרחית של חורבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
שרון אמר שאפשר לגדף אותן אז
אושר,
06/01/05 11:11
|
שרון יה שמן תעזוב כבר תכבשים אתה מכחיד את הזן הזה מהעולם אני צועק בשמם של הכבשים תעזוב אותם בשקט יה שמן (אני נואם את נשאום הכבשים של הבכיין אפי) מה הם עשו לך רוצים שיויון?YESמה הפך מקר באנגלית?HOT (אני מעברת תשמות) שרון יה שמן מי יודע מה אתה מחביא בבטן תשארי גם לנו קמת כבשים ופרות אכלת מספיק יה אגואיסט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
יש גיבוש לחטיבה הזאת?
ל"ת
מושיקו,
06/01/05 11:02
|
|
 |
71.
הפאשיזם לא יעבור - שרון לכלא!
משה,
ירושלים,
06/01/05 10:47
|
כל אחד מסכים בעיקרון של סירוב פקודה. למשל, אין שמאלני במדינה הזאת שיסכים למלא פקודה לרצוח חפים מפשע.
השאלה היחידה היא איפה קו האדום?
לדעת הרוב השפוי במדינה וגם בעולם המתוקנת, גירוש בן-אדם חף מפשע מביתו הוא בלתי חוקית בעליל ולא משנה איזה תהליך ''דמוקרטי'' העביר את ה''חוק'' הלא מוסרי הזה. גם הממשלה של היטלר ימ''ש נבחר בתהליך דמוקרטי (כן! אני משווה!).
תפקידם של כל מי שכבוד האדם חשוב לו להתנגד לכנופיית הפאשיסטים שהשתלטה על ממשלת ישראל תוך כדי שקרים ותרגילים ולמנוע ממנו לגרש יהודים מבתיהם ולא חשוב באיזה אמצעים.
יזכור כל שמאלני פאשיסטי שאחרי שהם נכשלו כשלון טוטלי בטרגדית ''אוסלו'' (א' ו ב') בה הם גרמו לרציחתם של אלפי יהודים, שעכשיו ישבו בשקט ויתנו לעם השפוי והנורמלי לנהל פה את הענינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
פחדנים
מתנדב לפנות,
06/01/05 10:40
|
הם בסך הכל פוחדים לפנות מתנחלים כי אלה יקללו אותם וירביצו להם. בסך הכל מצאו תירוץ מצוץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם תעלה פרופיל ל24...
מתנחל,
06/01/05 14:22
|
|
 |
גם אני פוחד...
משה,
ירושלים,
06/01/05 12:19
|
...לעשות דברים בלתי מוסריים כמו למשל:
1. לגרש אנשים חפים מפשע מבתיהם 2. לירות בחפים מפשע 3. לשלוח חפים מפשע לתאי גזים
ואם אתה לא פוחד, אז אתה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
יישר כח
יחזקאל,
06/01/05 10:40
|
כל הכבוד, כולנו איתכם. אם אודח, לאות כבוד יהיה לי. מצדי ששרון יקים שני צבאות. אחד עבור השמאלנים לביצוע משימות גירוש, הרס וחורבן, והאחר עבור נאמני ארץ ישראל ועם ישראל שיבצע משימות הגנה על עם ישראל מאויביו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
חטיבת בנימין??
קרבי עסלי,
06/01/05 10:37
|
מה זה החרטא הזה? סידור לעצלנים ובטלנים שרוצים שרות קל וקרוב לבית? לפרק את החטיבה הדמיקולו הזאת מייד !! די לבטלנות !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
אף אחד מהם לא יסרב
אבי,
מרכז,
06/01/05 10:35
|
מדובר בחטיבת הגמ''ר = הגנה מרחבית, חטיבה כזו מבצעת תעסוקות בגזרתה-באיזור המגורים של החיילים ולכן רוב החיילים בגדוד זה חיים במועצה אזורית בנימין. הפעילות המקסימלית שתדרש מהם היא זו: יתכן ובעת ההתנתקות החילים הסדירים שבאזור בנימין ישלחו לבצע את ההתנתקות והם יצטרכו להחליפם ולשמור ולבצע פעילות באיזור בנימין- משמעות סירוב במקרה כזה היא השארת בתיהם האישיים ללא הגנה ולכן אף אחד מהם לא יסרב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ודוקא בגלל זה
יוסי,
06/01/05 10:41
|
ודווקא בגלל מה שאמרת, חשוב לסרב לשרת בכל תקופת הגירוש, כדי לא להחליף אף חייל שיישלח למשימה הבלתי מוסרית הטמאה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
חייל לא נשבע לטפל באזרחי
רמי,
06/01/05 10:33
|
מדינתו. המדינה רשאית להעסיק מובטלים בשכר לביצוע המשימה ההזויה. למיטב ידיעתי לא התחיבה המדינה להשאיר שטח מפונה. המדינה רשאית לצוות על צבאה לסגת. אזרח שרוצה להשאר ללא גיבוי צבא זב''שו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש כאן פשרה לא רעה
יחזקאל,
06/01/05 10:42
|
שהצבא יצא, אנחנו נדאג לשמור על עצמנו. יש לנו הרבה מומחים צבאיים עם תכניות מגירה למכביר להגנה ולהתקפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולא רק זה...
בן,
ירושלים,
06/01/05 11:44
|
אל תשכחו שיש אלפי בוגרי צבא קרביים כמוני שיבואו להגן על היישובים בשניה שצהל ייצא חלילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
יש לי הרגשה שזה הגמ''ר
מילואימניק,
06/01/05 10:33
|
לדעתי מדובר בחיילי הגמ''ר שמטבע הדברים הם תושבי אזור בנימין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
איפה יוסי שריד?
ימין,
עפולה,
06/01/05 10:32
|
איפה הוא הממציא את סירוב פקודה לא חוקית בעליל? נעלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
לא לערב את צה''ל בפינוי!
ארול,
חיפה,
06/01/05 10:29
|
|
 |
62.
קצינים בצהל שיש להם מפקד אחר..
אריה,
06/01/05 10:28
|
קצין הוא מי שמתווך בין המטכ''ל לחיילים. קצין ממלא את הוראות מפקדו. אם המפקד איננו המטכ''ל של צה''ל, אלא יש מפקד אחר, (ר''א יהווה) אין דרך שייקראו קציני צהל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
שרון מפלג את העם
ל"ת
דיקטטור,
06/01/05 10:28
|
|
 |
60.
אני רוצה לחתום -איך מצטרפים?
ל"ת
אלי,
06/01/05 10:27
|
|
 |
59.
שיביאו 5000 שוטרים מניו יורק
יואב,
לא מתנחל,
06/01/05 10:23
|
עדיף שיביאו ממשטרת ניו יורק שוטרים כושים ג'ברים והם יעשו את העבודה יופי כמו שהם יודעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש
דני,
ירושלים,
06/01/05 11:46
|
במקרה כזה אין מצב שיצליחו לפנות! עליהם אין לאף אחד בעייה לפתוח באש- שלא כמו על אחים שלנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
לשלוח את ביילין שיחליף אותם
ל"ת
ואז באמת תיגמר,
לנו המדינה,
06/01/05 10:23
|
|
 |
57.
כן להתנתקות-לא לסרבנים
ל"ת
צ.ליאור,
חדרה,
06/01/05 10:22
|
|
 |
56.
זה נקרא אומץ.
שי,
כפר סבא,
06/01/05 10:21
|
כל הכבוד למי שמסרב לגרש יהודים מארץ ישראל.
לאף אחד אין זכות לגרש יהודים מארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
ההתחברות לסירוב בדרך הנכונה
ל"ת
דודו,
ת''א,
06/01/05 10:19
|
|
 |
54.
תודה אריק מעכשיו רק חינוך חרדי
יצחק שמעוני,
06/01/05 10:17
|
אריק עזר לי לשנות את השקפתי. מעכשיו הילדים שלי ילכו לחינוך חרדי בלבד!!!! באמת, חתמתי הבוקר. אני לא אשלח את ילדיי לצבא שלכם. אריק לוקח את האמון בחזרה אז אני לוקח את הילדים בחזרה. אני לו מגדל את ילדיי לגרש יהודים מבתיהם, מכיון שזה מנוגד להלכה היהודית. גם אני יכול להיות יפי נפש ולברלי. אני לא רוצח, לא מגרש עשרות אלפי אנשים, לא הורס עשרות ישובים, ולא מוסר עשרות אלפי כלי נשק לאויב כדי שהם ירצחו מתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
חטיבה של מתנחלים
בן,
06/01/05 10:16
|
למי שלא יודע,ומי שנפל בשקר העיתונאי,הרכבה של החטיבה הוא תושבי הישובים באיוש-ברובה המכריע ולכן אין פלא שהם כותבים ומסרבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
ברגיל- והכיבוש הוא יעוד צהל ?
ל"ת
הגלילה,
מדינת ישראל,
06/01/05 10:15
|
|
 |
51.
שרון אדיש לקרע שהוא מעולל בעם
דרוש בדיקה,
06/01/05 10:14
|
משהו אינו מאוזן אצלו. בנה למתנחלים בכזה בולמוס. הרס את ימית עד היסוד. אח''כ התחרט על כך. ושוב בנה התנחלויות בטירוף. נלחם בלבנון בטירוף. וכשהותקף באכזריות ע''י השמאל- נשבר ושינה כיוון, וגם זה בבולמוס. הוא זקוק לבדיקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היית מסכימה זה לא היה אונס
אריה,
06/01/05 10:34
|
|
 |
50.
שרון הכי מסוכן לדמוקרטיה
ל"ת
נאמן למדינה,
התנחלות תא,
06/01/05 10:13
|
|
 |
שרון מסכן את הגדלת הטריטוריה
אריה,
06/01/05 10:36
|
שרון מסכן את הגדלת הטריטוריה של העם הנבחר ! זכותו של העם הנבחר להגדיל את שטח המחיה שלו על חשבון העמים הנחותים ממנו !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט תלמד הסטוריה
בן,
ירושלים,
06/01/05 11:52
|
להשוות את האחים שלך לנאצים ע''י שימוש במונח המושאל ''שטח מחיה'' רק מראה לאיזה דרגה של שפלות ונבזות הגעת. ושטחי יש''ע היו בידים יהודיות עד שיצאנו לגלות. אם יש אזור שלא תמיד היה בידים יהודיות - זה דווקא איזור גוש דן שהיה בידים פלישתיות לחלק מהזמן, טיפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
בושה
מונדי (סא''ל מיל,
רעות,
06/01/05 10:12
|
להדיח אותם משרות מילואים ולשלול להם את דרגות הקצונה. אני מוכן לפנות במקומם את המתנחלים במסגרת מיל'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
יש לי בעיה מוסרית לשמור בהתנחל
שמאלני,
06/01/05 10:11
|
|
 |
47.
תמשיכו לסרב - נקיא אותכם מתוכנ
שרמיקא,
06/01/05 10:09
|
תמשיכו לסרב, להמריד ולפעול נגד הממשלה ובסוף תמצאו עצמכם מבודדים.
אט אט מתנחל יהיה שם מוקצה.
השנאה שאתם מפיצים מהר מאוד תחזור אליכם.
הזהרו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
סרבנות זו עבריינות
אדיר וישניה,
צעירי העבודה,
06/01/05 10:08
|
סרבנות מימין ומשמאל- אין לה מקום בצבא. כל מי שבוחר להתגיס לצבא ההגנה לישראל יודע כי הצבא נתון למרות הפוליטית של השלטון. כל צעד מחאה ראוי שיעשה אבל אסור לו להיכנס למסגרת הצבאית. הצבא מבצע כל פקודותיו ושלא יספרו סיפורים על פקודה בלתי חוקית בעליל. יש כאן הוזלה של הפקודה הבלתי חוקית בעליל המיועדת למקרים קיצוניים בלבד בהם ברמת השטח בזמן אמת ניתנה פקודה שלא ניתן לבצע אותה. זהו לא המצב, טרם בוצע הפינוי, יש בישראל מערכת משפטית ומערכת חוקתית דרכם ניתן לשנות את דיני וחוקי המדינה. אין פה מצב חירום של הכרעה רגעית בו ניתן לסרב לפקודות. יש להוקיע התופעה מכל הכיוונים. טוב יעשה השמאל אם בראש ובראשונה הוא יוקיע את הסרבנים מהמחנה שלו-לצערי זה לא נעשה בצורה מספקת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה עו''ד
רס''רן,
06/01/05 10:31
|
כי לא נראה לי שיש לך מושג מזו פקודה בלתח חוקית בעליל. אז נראה לי שעדיף שכל הקשקשנים למינהם יפסיקו להשתמש במונח הזה מימין ומשמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
אם שרון ימשיך צהל יתפרק
ל"ת
רק ההתחלה,
06/01/05 10:07
|
|
 |
44.
כל הכבוד,זו מדינת שמד
ל"ת
הצופה,
06/01/05 10:07
|
|
 |
43.
עוד כמה אלפים והלכה ההתנתקות
ל"ת
כולנו נסרב,
לפנות,
06/01/05 10:06
|
|
 |
עוד כמה אלפים והלכה המדינה !
ל"ת
אריה,
06/01/05 10:17
|
|
 |
עוד כמה אלפים וניצחנו!
שמאלני,
06/01/05 10:13
|
עוד כמה אלפים וכולם יבינו את האסון שבהתנחלות. עוד כמה אליפים וכולם יראו את השגעון. עוד כמה אלפים והצבא יבין שאין לסמוך על הקצינים הדתיים. עוד כמה אלפים והעם יתעורר ויתבע עלבונו. עוד כמה אלפים, לא הרבה, ויקיץ הקץ על מפעל ההתנחלות ההרסני.
עוד כמה אלפים - והציונות האמיתית תנצח.
עוד כמה אלפים שיסרבו - וניצחנו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
ועם מי נסתער עכשיו
רס''ן רן,
06/01/05 10:06
|
תגידו לי אתם השתגעתם אני לא מבין מה האובר רולינג הזה שעושים כל מיני טוראים עם שרביט של מרשל, פתאום כל כלומניק נהיה לי עו''ד ומתחיל לפרשן פקודות משפטית כן חוקי לא חוקי, קצין הוא קצין לא עו''ד וככזה יותר טוב אם יעסוק בתפקידו ותפקידו של קצין למיטב זכרוני הוא במילוי פקודות הממונים עליו, מישהו חושב שאני נהניתי לשרת בעזה ולאמלל נשים זקנות וילדים,, מישהו מכם, חבורת חובשי כיפות סרוחות חושב שיש לו מוניטין על המוסר? ובמה המוסר שלכם עדיף מהמוסר שלי? אתם פוגעים בקודש הקודשים (נכון עשתה את זה חבורה אחרת של אידיוטים לפניכם) והוא הידיעה שבשעת פקודה נתייצב כולנו כתף אל כתף, אתם הופכים את צה''ל מצבא העם לצבא הרב''ן, אבל אל תדאגו, אנחנו נתגבר נקיא אותכם החוצה השורות יצופפו ואנחנו נהיה בסדר, אבל אתם כבר פ]שוט לא תהיו אתם גוזרים על עצמכם נידה ונדדודים בני בלי בית, נושאי אות קין אות החרטטנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צה''ל הפך לצד''ל. צבא דתיים ליש
אריה,
06/01/05 10:21
|
לאט לאט צהל הפך לצד''ל. צבא דתיים לישראל. המטרה שלהם איננה הגנה על הבית הלאומי של העם היהודי אלא הרחבת שטחי המחיה של העם הנבחר על חשבון העמים הנחותים. לא נורא. בפעם הבאה שנקים מדינה (בשנת 4048 ?) נלמד את הלקח ונישמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אמרת....
ל"ת
ע,
06/01/05 10:19
|
|
 |
אתה לא רציני
אלעמי,
06/01/05 10:18
|
ומי יעזור לך להתגבר, יושבי בתי הקפה בתל אביב, בני הקיבוצים שנמצאים בחו''ל. הציבור שלך קיים אך ורק במוחך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג
רס''ן רן,
06/01/05 10:37
|
אתה יודע מה הציבור הזה התגבר והתגייס הרבה יותר מפעם אחת בהסטוריה הקצרה של הציונות המתחדשת, וכשהרבנים שלך הטיפו להישאר באירופה ודנו בשאלות ''מוסר עד יבוא המשיח'' אותם אנשים נלחמו בקדחת ובמלריה והקימו פלטפורמה שעליה עומדים אותם חרבנים היום, אז אל תדאג, יהיה ממש בסדר בלעדיכם ואתם יכולים להתחיל כבר עכשיו ללכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סרוחה אימך הצולעת
ל"ת
סתם אחד,
06/01/05 10:16
|
|
 |
אתה צודק
רס''ן רן,
06/01/05 10:34
|
וכשאני בא הביתה אני באמת אומר לה : ''אימי הסרוחה מה שלומך'' אבל מה זה רלוונטי בדיוק ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
גניבת קולות=סירוב פקודה !!!
ל"ת
די לדיקטטורה,
פלשתינה,
06/01/05 10:00
|
|
 |
40.
אין לגיטימציה להתנתקות בעם
ל"ת
אייל,
06/01/05 10:00
|
|
 |
39.
הסרבנות מסוכנת.
זולו,
06/01/05 10:00
|
ההתנתקות - יותר. חבל אלו הברירות שרפי השכל השאירו לנו לבחור בינהן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
שרון הפך להיות הפודל של בוש.
אזרח,
ישראל,
06/01/05 09:58
|
שרון משרת את האינטרס האמריקאי ולא את הישראלי... זה מסביר מדוע שרון הפך את עורו פתאום. שרון פשוט חלש מידיי וזקן מידיי וגם מושחת מידיי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
כל הכבוד צודקים במאה אחוז שרון
גנב את קולות,
בוחריו,
06/01/05 09:58
|
אין לגיטימציה לפינוי מהסיבות הבאות: 1.שרון מוציא לפועל את תוכנית מצנע כשלפני הבחירות האחרונות הוא הסביר באופן ברור מדוע הוא שולל את התוכנית ומדוע היא לא חכמה (בלשון המעטה) ולכן הליכוד זוכה בניצחון מוחץ והסמול מובס. התזמון-כאשר חרב החקירות מונחת על צוארו וצואר משפחתו הוא יוצא באופן מדהים עם התוכנית הנ''ל (תארו לעצמכם ראש ממשלה מטעם הסמול שנמצא תחת חקירה ויוצא בתוכנית שמשמעותה טרנספר לערבים וכל זה כשהימין שולט במערכת המשפט -פרקליטות ובית המשפט העליון-כן אני יודע שזו פנטזיה אבל רק תחשבו כל זה). המשמעות-בוחרי הליכוד מרגישים מרומים ושגנבו את קולם לכן התוכנית אינה לגיטימית בעינם ממש כמו שחובה לסרב לפקודה לא חוקית. 2.כששרון רואה שהוא בבעיה רצינית עם בוחריו ואינו מסוגל לספק הסבר הגיוני ואמין לתוכניתו הוא מקבל החלטה נכונה צודקת ומחויבת המציאות לקיים משאל בין מתפקדי הליכוד שיאשרו לו לשנות כיוון במאה ושמונים מעלות מהכיוון הראשוני שעל פיו הם בחרו בו לייצג אותם ולעמוד בראשם בנוסף הוא מתחייב לקבל את תוצאות המשאל ולפעול על פיו (מיותר להסביר שההתחייבות הנ''ל היא כמו חוזה ואם הלא יאומן יתרחש-סירוב של שרון לפעול על פי תוצאות המשאל- הוא חייב מוסרית אם לא חוקית ללכת לבחירות חדשות או להציג את מועמדותו מחדש לראשות הליכוד ) כשמתברר לו שבוחרי הליכוד לא מקבל ים את תוכניתו ושהוא הפסיד במשאל הוא מחליט להשתין בקשת על תוצאות המשאל וממשיך באופן דורסני ודיקטטורי לקדם אותה. התזמון-זהה לסעיף 1 . המשמעות-בוחרי הליכוד מרגישים עוד יותר מרומים ושקולם נגנב פשוטו כמשמעו. 3.בליכוד מציעים כמוצא אחרון ופשרני באופן מדהים ויוצא דופן (יורקים עליהם ולא סתם יריקות אלא מוחטות ירוקות וחלקם עדיין מדמיינים שזה גשם) ללכת למשאל עם כדי לפחות למנוע את הקרע התהומי בעם ולמצוא בכח לגיטימציה לתוכנית אבל שרון שלאחר ההפסד במשאל מתפקדי הליכוד מתחיל כבר לחשוש שמא גם במשאל עם הוא יפסיד ואז הוא כבר יהיה חייב לכבד את תוצאותיו, מסרב. התזמון-זהה לסעיפים 1 ו-2 ועוד תוספת קטנה להסבר-אם שרון היה מפסיד גם במשאל עם אז אומנם היה לו לכאורה מוצא של כבוד והוא היה מחויב לכבד את תוצאותיו אבל במישור האישי זה לא רק שלא היה עוזר לו ולמשפחתו אלאלהיפך כי אז כבר לא היה צורך בו ואז הוא היה מגלה פתאום שהחקירה השניה -סיריל קרן- תופסת תאוצה מפחידה וברור לכולם מה היו תוצאותיה בסיטואציה כזו. עכשיו קחו את שלושת הסיבות הנ''ל תחברו אותן ואת משמעותן לבוחרי ימין ותבינו מדוע סירוב לתוכנית ההתנתקות הוא חובה ולגיטימי לחלוטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
בזכותם נציל את המדינה משרון
ל"ת
כל הכבוד לכם,
06/01/05 09:57
|
|
 |
35.
ולמה לאל''מ מיקי? המפקד שמדינת
אחות שכולה,
06/01/05 09:53
|
ישראל זורמת בתוכו? איש ישר, הגון, לויאלי לסביבה שלו ובכלל זה לצבא שלו? ברור לי שלקח את זה אישית. איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש הזה? .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
שרון- הדמוקרט הגדול - כנסו.
אלי קופטר,
חצר י''ם,
06/01/05 09:49
|
לא נותר לי אלא להוריד את הכובע בפניו. בצורה דמוקרטית מלאה! הוא מתנתק. למי שזה לא מתאים, מוזמן לשלוח את נציגיו לכנסת, להעביר החלטה לכבוש חזרה את השטחים או אף את ירדן, לבנות חזרה את בתיהם ולהתנחל אף בירדן.... (הרי לא כתוב שהאל שבשמו נהרגו רבים כלכך נתן לנו את הארץ מהפרת עד החידקל...?) . הרי צבאנו המפואר יכול להגיע בהליכה אחורה עם עינים עצומות גם עד ואחרי דמשק. דבר אחד ברור - הרבנים גורמים נזק גדול מאוד למסוממים ההולכים אחריהם.. חובשי הכיפות הסרוגות... אלו שמעדיפים דין תורה על פני מדינה מתוקנת ומודרנית לא! יקודמו יותר בתפקידים צבאיים. אני בכל אופן לא אקדם אותם. הנזק כבר נעשה.!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
סוף עונת המתנחלים!
גילה,
06/01/05 09:49
|
החגיגה נגמרת. מה שאנו רואים זה פרפורי גסיסה של החלום הקולוניאליסטי.
העסקנים המתנחלים שנזונו מקופה הציבורית שנים רבות חוששים שיצטרכו ללכת לעבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות בידך
אלי,
06/01/05 10:29
|
טעות בידך אנחנו לא צריכים את הטובות שלך כי תמיד עמדנו בזכות עצמנו ותרמנו כנראה קצת יותר ממה שאתה תרמת למדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אסור להפיל צבא נגד אזרחים
ALEX,
06/01/05 09:49
|
|
 |
31.
הסרבנים מכשירים התנגדות עממית
עמיחי,
06/01/05 09:48
|
הסרבנים לא מבינים שהם מכשירים התנגדות עממית.
מעתה זה לגיטימי לפגוע בהתנחלויות, כי הם מוציאים את עצמם מהכלל.
אם הממשלה הנבחרת בישראל איננה לגיטימית בעיניהם - אז הם אינם לגיטימיים בעיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
רוצים לדעת מה לעשות?
אורי,
נגב,
06/01/05 09:48
|
לעבור להתקפה. לעצור מיידית חשודים בהסתה, המרדה ואלימות. לפתוח את כלא קציעות בדרום ולעצור אותם באוהלים. להזמים חצציות, זרנוקי מים, רימוני הלם, גז מדמיע, כדורי גומי ואמצעים אחרים כדי למנוע פינוי פנים אל פנים מול מתנחלים אלימים. חיילי צה''ל וקציניו לא צריכים להפצע בעת פינוי חוקי של ''בריוני גבעות'' ששכחו שהמדינה לא בכיס שלהם גם אם עד היום ממנה אותם בתקציבי ענק והכריחה אנשים שפויים לעשות מילואים בשמירה על קיצונים ימנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
למיי מתקשרים?
גיל ב''ש -צנחן מ,
06/01/05 09:48
|
למי צריך להתקשר כדי להכריז שגם אני מסרב לפנות את העם היהודי?
מספיק שאני יגיד למ''פ שלי או לקצינת קישור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
לפקודה לא חוקית בעליל חייבים
אילן,
ירושלים,
06/01/05 09:48
|
לסרב. גם עם היא החלטת ממשלה. מה גם שההחלטה של שרון התקבלה באופן מעורר שאלות ותהיות על איך מהלכים והחלטות דמוקרטיות צרכים להתקבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
ההתנחלות - אסון לעם ישראל
ל"ת
ישראלי גאה,
06/01/05 09:47
|
|
 |
26.
חטיבות שלמות יסרבו לשמור עליכם
אוגדונר,
06/01/05 09:46
|
חטיבות שלמות לא ישמרו על ההתנחלויות.
על זה נאמר ''נצחון פירוס''.
קל וחומר שאין כאן כל ניצחון.
זו יריה ברגל של המתנחלים. מעכשיו זה לגיטימי לסרב לשרת בשטחים!!
שיאכלו את הדייסה שבישלו לעצמם (ושעבור הסולת והחלב אנחנו נשלם - כרגיל)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
הסרבנים - לא מוסריים !
דנידין,
06/01/05 09:45
|
הם מנסים לכפות דעתם על רוב העם הרוצה בשלום.
לשם כך צריך קול חזק שיאמר - קצנו בקיצוניים.
רוצים ש ל ו ם !!!
לפנות התנחלויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
חוצפה
ערן,
רעננה,
06/01/05 09:44
|
החבר'ה הטובים האלה פשוט שכחו שבעיני לא מעט אנשים לשמור על התנחליות אבל הם אמרו לעצמם , זו מדינה דמוקרטית. ככה עושים במדינה דמוקרטית, יש ממשלה , יש כנסת. אבל ברטרוספקטיבה , תמיד הם הישתנו על החוק, כשהיה מחסום הם תמיד עקפו אותו, ועכשיו הם מיללים.
מיקי , העם איתך( לפחות הרוב)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
רוה''מ שרון - חזק ואמץ !
עממי,
06/01/05 09:44
|
רק אתה יכול לפתור אותנו מעונש ההתנחלות סרת הטעם !
רק אתה יכול להביא שלום לעם המסכן הזה.
רק אתה, שעשית דברים שאני מתנגד להם, יכול לתקן את העוול.
חזק ואמץ - כולי תפילה להצלחתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתפלל לשלומו של ראש הממשלה
איש ליכוד,
06/01/05 10:04
|
|
 |
22.
ההתנחלויות - אסון לציונות ולעם
ל"ת
חיים,
06/01/05 09:43
|
|
 |
21.
לא מוסרי לגזול אדמות!
יוחאי,
06/01/05 09:42
|
דגל שחור מתנוסס על הפעילות שלכם. ממתי זה לא מוסרי לענות להוראות של ממשלה נבחרת? ממתי זה לא מוסרי ולא חוקי לפנות מאחז, שעלה על פי החלטה של אותה ממשלה בדיוק (שהרי היד שאוסרת היא היד שהתירה). מה התיפיפות הנפש הזו לכם? ההתנחלויות הוכחו כאסון לעם ישראל. הן גורמות לנו נזק מוסרי, כלכלי ומעל הכל מרחיקות כל סיכוי לשלום. הממשלות שהיו עד כה (והימניות בעיקר) היו טובות ולגיטימיות כל עוד הן שרתו את מטרות המתנחלים. ברגע שממשלה מבינה את העניין ורוצה לפנות ישובים, היא לא מוסרית?
חברה, תחזרו לשפיות! תפסיקו עם ההמרדה הזו שתעלה לכולנו ביוקר. צריך לקיים הוראות, כפי שאני, שאיני מקבל את ההתנחלויות שמרתי עליהן, הייתי כלב שמירה של דניאלה וויס ואחרים אבל חיכיתי ליום, שתודה לאל הגיע, שהעם הזה יתפקח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אופסס... פספסת.... תראה....
גל,
ברנר,
06/01/05 10:45
|
ארץ ישראל שייכת לעם ישראל, וזה כולל גם את השומרון יהודה וחבל עזה.
אז מי שגוזל ממי פה זה הערבים מהיהודים. ולא הפוך.
תתחילו להפנים את העובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
להדיח אותם מהצבא ומיד!!!!
ל"ת
רן,
06/01/05 09:40
|
|
 |
ומי ישרת במקומם
אלי,
06/01/05 10:30
|
אתה והחברים שלך מצפון תל אביב הרי כבר מזמן לא מראים את פרצופכם במילואים. אם היית מגיע היית יודע שכבר מזמן המילואים מתבססים על האנשים האידיאליסטים האלה ''מתנחלים'' בפיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אני רוצה לשרת תחת פיקודכם
אבי,
06/01/05 09:37
|
|
 |
קודם תעלה פרופיל ל 24
קב''ן,
06/01/05 09:55
|
|
 |
תשובה יפה!
ל"ת
צוחק,
06/01/05 10:14
|
|
 |
18.
סרבן מצפון
סרטן קטן,
גוף אומה ב',
06/01/05 09:34
|
לא חובש כיפה ואפילו לא בטוח שנגד ההתנתקות, מה שבטוח שאני לא אפנה אף אחד בתנאים הנוכחים.. כמו שרבין גנב קולות מימין (זוכרים מיצובישי?) כך שרון שודד קולות הימין לבצע מהלך שנראה טיפשי כרגע ללא כל תמורה או תכלית. רק בחירות חדשות יתנו לגיטימציה למהלך מופרע שמפלג את העם ולא פיטור של שרים שמתנגדים לדעת שרון, הכנסת מפלגה מתה וחרדים לדבר כסף.. אין אף שמאלן שמבין את זה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כל הכבוד לכם, אתם צודקים!
ל"ת
מאיר,
באר שבע,
06/01/05 09:33
|
|
 |
כל הכבוד! ואני אמשיך לחיות בזב
באר-שבעי,
06/01/05 10:02
|
בגללכם אני גר בדירת שיכון מתפוררת
כי אתם לוקחים את התקציבים לעצמכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אשם !! לך תתנחל !!!!
ל"ת
אריה,
06/01/05 10:37
|
|
 |
16.
חתיבה 55 סירבה לעלות ללבנון
בר כוכבה,
גרמניה,
06/01/05 09:28
|
ב82 אין גבול לצביעות .תמשיכו במוסר הכפול ואףאחד לא יתנדב ולא יתרום ולבסוף גם אף אחד לא ישאר בארץ . תפתחו את העניים כולם מחפשים דרכונים זרים של סבתא רבאה .פתאום יולי תמיר מוכנה לנשק לאגודה בטחת .זו ממשלה של נבחרה לא נבחרו הסמול והמדיניות שלהם . לא בחרנו מיצנע אם לא יהיה הסכמה ישפך דם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולם מחפשים דרכונים ?
אל תצחיק אותי,
06/01/05 09:55
|
|
 |
תגיד, אתה עולה חדש?
מבולבל,
06/01/05 09:53
|
מה הקטע שלך, אינך יכול לכתוב חמש מילים באופן שנבין מה אתה רוצה?
מה מיצנע? (מי זה בכלל)
מה זה סמול?
לך ללמוד עברית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
המתנחלים - אויבי המדינה
דני,
רחובות,
06/01/05 09:26
|
מי שפועל נגד הממשלה, הכנסת וצה''ל הינו אוייב של המדינה. יש לשלול מהם את האזרחות הישראלית ולהעביר אותם לאלתר לאחריות הרשות הפלסטינית. העם לא יתגעגע אליהם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבתי שהמחבלים אוייב המדינה :)
גל,
ברנר,
06/01/05 10:29
|
חשבתי שמדינות ערב אוייבי המדינה. חשבתי שהחיזבאללה אויב המדינה. אבל מסתבר שלא. מסתבר שאחי היהודים אוייבי המדינה.
אז באמת למה לפנות אותם ? למה לעבוד קשה? לא יותר פשוט להפציץ ולמחוק את כל ההתנחלויות מהאוויר וזהו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שטחי ורדוד
דן,
06/01/05 09:56
|
מדובר על סירוב לפקודה בלתי חוקית בעליל, ולכן זה לא מעניין אף אחד שהכנסת והממשלה החליטו עליה.
אם הממשלה היתה מחליטה לעקור לך שיניים, היית מבצע כי הממשלה אמרה ?
תעשה לי טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
כל הכבוד לכם, ירבו כמותכם
ל"ת
אמא של קצין,
בגבעתי,
06/01/05 09:23
|
|
 |
13.
זכות הציבור לדעת: כמה חובשי כי
אריה,
06/01/05 09:23
|
למען זכות הציבור לדעת (ולהסיק סוף סוף, לעזאזל, מסקנות...) : כמה מהקצינים הללו הם חובשי כיפה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה
שי,
06/01/05 09:57
|
אני לא יודע כמה חובשי כיפות יש בין חותמי המכתב,
אבל אני יודע דבר אחד - 40% מהקצינים הקרביים בצה''ל הם דתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אימרו בפה מלא: צד''ל. צבא
אריה,
06/01/05 10:24
|
צבא דתיים לישראל. מטרת צהל הייתה להגן על הבית הלאומי של העם (לא הדת...) היהודי. מטרת צד''ל היא להרחיב את שטחי המחיה של העם הנבחר על חשבון העמים הנחותים ממנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולם. שזה בערך,
תפתח את העיניים,
06/01/05 09:56
|
חצי מהחיילים, מהמ''כ, מהקצונה הנמוכה והבינונית בצה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה, כי חובשי כיפה לא נחשבים?
אילן,
ירושלים,
06/01/05 09:53
|
הם לא משרתים בצבא? לא משלמים מיסים? מה זה משנה? השמאל שונא חרדים כי הם לא משרתים בצבא? ואם הם ישרתו זה יעזור? ודאי שלא! כי השמאל שונא את כול מה שיהודי ותורני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי לחובשי הכיפה יש מפקד אחר.
אריה,
06/01/05 10:26
|
צה''ל כפוף למטכ''ל. חובשי הכיפה כפופים למפקד אחר. על כן אי אפשר שיהיו חלק מצה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
כל הכבוד!!! חזקו ואמצו!!!
ל"ת
גם אני,
06/01/05 09:21
|
|
 |
11.
תשובה לטענות הסרבנים
ימני – שמאלני,
06/01/05 09:20
|
''כשיש מצב שאזרחים ישראלים נמצאים תחת אש, יש לנו בעיה מוסרית לבצע בריחה ונסיגה''
איזה מין צבא יהיה לנו אם החיילים יחליטו מתי הם נסוגים ומתי לא, צבא יכול לתפקד רק כאשר הוא ממלא פקודות אם זה לא מתנהל ככה מדובר במליציות לא בצבא. אם הצבא שלנו יהפוך למליציות לא יהיה למדינת ישראל צבא שיגן עליה.
''פקודה כזו אסור לחייל לבצעה, על פי חוקי המדינה על פי קוד צה''ל ובעיקר על פי המוסר''
העניין הוא כמובן מי הוא זה שקובע מה מוסרי ומה איננו מוסרי. עבור אותם חיילים מי שקובע אלו רבני יש''ע ולא הממשלה, כניעה לזה היא בעצם הפקעת הסמכות מהממשלה לנהל את המדינה. האם נסכים לכך שרבנים ינהלו את המדינה כדוגמת היאטולות באירן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לתשובה
רן,
06/01/05 09:58
|
ייעודו של צה''ל הוא להגן על עם ישראל.
אם צה''ל עוקר יהודים מבתיהם כפיתרון לטרור, תחת אש, ונותן את בתיהם לרוציח יהודים - זה טירוף, זה בושה וחרפה, זה נוגד את המוסר האנושי ואת ייעודו של צה''ל, ולכן זו פקודה בלתי חוקית בעליל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק! מהו באמת מקור המוסר?
שי,
תל-אביב,
06/01/05 09:40
|
אם מקור המוסר הוא דעה אישיץ פרטית, למה המוסר של ימני יותר נכון מזה של השמאלני? של הדתי מהחילוני? של הצפוני מהדרומי? של הגברים משל הנשים? זה אומר שלמעשה לא יכול להיות קוד מוסרי אחיד - כל אחד חושב אחרת. מסקנה אפשרית: מקור המוסר צריך להיות מעל החברה. מהו המקום הזה? - הממשלה? האמריקאים? האירופאים? הפלשתינאים? תשובה תתקבל בברכה רבה! shshai@hotmail.com
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוקר טוב אליהו
רן,
06/01/05 10:29
|
|
 |
10.
מתנחלים סרטן בגוף האומה...
ל"ת
ארז,
06/01/05 09:19
|
|
 |
התבטאות אנטישמית
אנטי ארז,
06/01/05 10:02
|
|
 |
CHIMOTHERAPY WONT HELP
The Big A,
USA,
06/01/05 09:44
|
AND PLEASE DONT COME TO USA. Just stay their in Israel Palestine whatever. Or go to Europe. You know where they will love you to death. Just like they did in the '1940's. LONG LIVE KING ARIK. KING OF ALL ISRAEL LEFT CENTER AND RIGHT.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
תגובה ל-5: האם הורידו לדרגת
ליאת,
06/01/05 09:18
|
|
 |
לא אותם פשוט זרקו מהצבא
רס''ן רן,
06/01/05 10:08
|
וכיוון שאין לך מושג ירוק אני מניח שאת לא יודעצ כמה קשה ברמה האישית לטייס שטס (וחלקם היו כאלו) כשמפסיקים לו טיסות. ודרך אגב אני לא חושב שהמעשה שהם עשו היה צודק נכון או חכם ושהם היו צריכים לעשותו בדיוק להפך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
חרב פפיות
רס''ן מיל',
06/01/05 09:17
|
הייתי מציע לחובשי הכיפות המשרתים בצהל לחשוב שנית וגם שלישית על צעדם ועל המשמעות שלו. לא יעבור הרבה זמן וחותמי העצומה ילמדו על טעותם. לטווח הקצר מאוד הם יהנו מהמבוכה שיצרו, אבל תוך זמן קצר יתמלאו השורות והם ימצאו את עצמם מחוץ למעגל ההשפעה. אידאולוגיה שנבנתה במשך שנים האומרת שאפשר להיות איש אמונה דתית מצד אחד ולשרת את המדינה שירות מלא ומשמעותי מצד שני תרד לטמיון תוך זמן קצר. קצינים דתיים יהפכו ללא לגיטימיים בחברה החילונית שהיא הרוב במדינת ישראל. בעיני חילוניים רבים ייראו חובשי הכיפה כברחנים שברגע האמת לא עמדו בקריטריונים של חברה דמוקרטית והעדיפו את אמונתם הדתית והאידאולוגית על נאמנות למדינה דמוקרטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצר, קולע, נכון, ומדאיג
המום,
06/01/05 09:51
|
|
 |
האם חשבת פעם,
סמל בדימוס,
06/01/05 09:47
|
שהנושא איננו דתי-חילוני אלא ענייני יותר? שאם החיילים מסרבים לבצע פקודה, שהתקבלה על ידי הממשלה ללא אישור הבוחר - זהו המאבק העיקש ביותר והנאצל ביותר למען הדמוקרטיה והסטת הנושא ל''כיפה-לא כיפה'' מונע את הדיון הענייני הדמוקרטי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
ההבדל ממכתב הטייסים
אורי זקס,
עפולה,
06/01/05 09:12
|
הנו שצה''ל העיף אותם, לא נראה לי שמישהו יעשה להם משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ולהחזיק עם שלם בלי זכויות,
קבילי,
06/01/05 09:09
|
|
 |
הרשות הפלסתינאית
הרבה,
פתרונות,
06/01/05 09:46
|
הפלסתינאים נהנים מאוטונומיה תחת הרשות הפלסתינאית המלחמה כיום היא על זכות השיבה וכיצד תראה המדינה שהם רוצים להקים אם הם היו מסכימים על סיום הסכסוך מזמן ישראל היתה מפנה את מרבית השטח דבריך הם פגיעה באמת ובצדק הבסיסי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
להוריד אותם לדרגת טוראי..
יגאל כהן,
רחובות,
06/01/05 09:06
|
לסלק אותם מהצבא , ואם יש צורך לפרק את החטיבה. לא נמות מזה. לא אלמן ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תביא את כל השמאלנים מגואה
ל"ת
שונא שמאל,
עפולה,
06/01/05 10:38
|
|
 |
רק כדי שתיוכח כמה אלמן ישראל,
לא מתנחל,
תומך מאד,
06/01/05 09:52
|
כדאי לסלק אותם מהצבא. ייצטרכו לוותר על חצי (המעולה שבמעולה) מהצבא. אתה קשקשן אינטרנט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי יחליפף אותם ? סרבני השרות
בשטחים ?,
בר כוכבה,
06/01/05 09:32
|
|
 |
מסכים איתך לכל מילה שלך!
ל"ת
מני,
06/01/05 09:16
|
|
 |
מסכים!!
גמאני,
06/01/05 09:51
|
|
 |
4.
פיגוע שרון בדמוקרטיה חמור יותר
משה,
קצין מבנימין,
06/01/05 09:04
|
אי כיבוד רצון הבוחר בבחירות האחרונות שהכריע נגד ההינתקות הינו פגיעה חמורה בדמוקרטיה אף יותר מסרבנות. מה ההבדל בין דמוקרטיה ודיקטטורה, כיבוד דין הבוחר. בשתיהן ישנם חוקים , השאלה מה אופיים? שרון מועל בהצבעת בבוחרים שניתנה למפלגתו. זאת נגד הצעת מיצנע שתמך בהיתנתקות. מה בסיס הליגיטימיות למעשיו של שרון?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
כל הכבוד לכם- ויהיו עוד יותר!
ל"ת
אלי,
השרון,
06/01/05 08:54
|
|
 |
2.
חובה לסרב לפנות.
ל"ת
אילן,
06/01/05 08:51
|
|
 |
1.
השמאל בפניקה!!!!!!!!!!!
ליאורה,
06/01/05 08:50
|
כל הכבוד שמביעים דיעה במדינה דיקטטורית סליחה דימוקרטית מעניין כמה ימי מחבוש יקבלו..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימין=פחדנות שמתבטאת באיומים
ל"ת
לאה,
06/01/05 10:01
|
|