 |
25.
נראה שהתחזיות של ג'וגרג אוורל
טל,
תל אביב,
11/01/05 19:05
|
נראה שתחזיותיו של גוגר אורוול בספרו 1984 מתגשמות. הממשלה שולטת וכל מי שמביע דעה נגדית חוטף קראיות -מסית, מחבל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
האם ממשלת שרון היא שמאלנית?
ר,
גג,
11/01/05 00:23
|
מישהו מוכן להסביר לי איך אפשר להפוך את ההחלטה על ההתנתקות שנהגתה במוחו הקודח של פוליטיקאי סופר-ימני למסע האשמות כולל על השמאל? איך זה שבין מאות תגובות מתלהמות (לכתבה זאת וכתבות דומות) אף אחד לא יוצא חוצץ כנגד אריק שרון והממשלה הימנית שהוא עומד בראשה? כמה זמן אפשר להאשים את השמאלנים במה שקורה? הלו, תתעוררו כבר- הימין נמצא בשלטון משנת 2001 וב-27 השנים שחלפו מהמהפך המפורסם השמאל שלט במשך 4 שנים בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
צא ולמד, מהי דמוקרטיה
חן,
09/01/05 13:32
|
מנהיג שנבחר בצורה דמוקרטית, הוא מנהיג של כ ל העם, ולא של הליכוד או מתפקדיו, או מרכזו, עם כל הכבוד. ואין כבוד. ברגע שהוא נבחר כמנהיג העם, עליו לפעול על פי רצון רוב העם, ורצון רוב העם הוא שהפינוי יתבצע. לכן, כל התנגדות אלימה לפינוי, היא התמרדות, והיא פגיעה בחוק. המיעוט יכול לצעוק, אבל אינו יכול להשתולל או לפגיוע בנציגי הציבור, הבאים לכפות את מרותם על המתנגדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שבטוח שרון זה לא דמוקרטיה
ל"ת
די לדיקטטורה,
09/01/05 16:14
|
|
 |
שרון צריך כמה שעורים בדמוקרטיה
ל"ת
אייל,
09/01/05 14:06
|
|
 |
רק משאל עם או בחירות יוכיחו
חכמולוג,
בחירות עכשיו,
09/01/05 14:05
|
|
 |
22.
הסמול הישראלי - מורה-נבוכים מק
קול קורא במדבר,
07/01/05 14:56
|
מקור הביטוי הוא תנועות השמאל בחו''ל. אין כאלה בסין וגם לא בהודו או בערב. איפה יש? באירופה הזקנה, אשר עד היום בחלק ממדינותיה נוהג משטר מלוכני בדרגה זו או אחרת. תנועות המחאה החברתית שם קראו לעצמן שמאל. אלה פעלו נגד קיפוח האריסים מצד מיעוט של אצילים ולמען חלוקה שונה של העושר. בהמשך הן שינו את השם לסוציאליסטים, ליברליים, פרוגרסיביים, אך את כולן מאחד עד היום הכינוי שמאל. שמאל הוא פתיחות, צדק ואור. ימין הוא שמרנות, עושק וחושך. כך באירופה הזקנה. הסמול הישראלי שייך עצמו לשמאל הבינלאומי, וכך הפיק רווח תעמולתי כפול ומכופל. שהרי אם יש שמאל, ההיפך שלו הוא ימין. וכך נוצרה בארץ אי-הבנה המלווה את כולנו עד היום. יהודי-סתם וכל-שכן תלמיד-חכם, רוחש כבוד לתיוגו כימני. ימינך ה' נאדרי בכח, אם אשכחך ירושלים וגו', וכדומה. זוהי אחת ההונאות הגדולות של זמננו. ההיפך של הסמול הישראלי הוא יהודים-סתם. ובעצם אין ימין בישראל, והסמול הישראלי הוא גידם. יתרה מזו, בעיני הסמול הישראלי היהודים-סתם הם איזה זן מפותח של הקופים. הסמול הישראלי והשמאל העולמי כאחד טוענים כי מוצא האדם הוא מן הקוף. לכן תפילה בבית-הכנסת או אפילו קבלת-שבת בבית הינן, עבור הסמולנים, ביקור בגן-חיות. הסמול הישראלי הינו האויב הגרוע ביותר של היהודים-סתם. אך, בעיני הסמול הישראלי, היהודים-סתם אינם אלא מטרד חולף. אין כאן אפילו שנאה. אני מקווה כי הדבר יסייע במקצת להבנת מאבק איתנים זה, שימיו כימי עם-ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
המשחיסטים
משה,
07/01/05 13:16
|
לאיל יש זיכרון קצר - המתנחלים הפעילו ומפעילים מערכת שקרים וכח כנגד הציבור הישראלי. אלון מורה, סבסטיה, קרית ארבע, חברון, התפשטות על גבעות מרוחקות ע''י נערי הגבעות והתפשטות הישובים על גבעות שכנות, פיזור מגדלים וגזל קרקעות, כל הפעולות הנ''ל נעשו בכח וע''י הפעלת מערכת שקרים . וזו היא רק רשימה חלקית של הפעילות הכוחנית של המשחיסטים. הודות למשחיסטים יש לנו היום מלחמה, אלפי נפגעים והכלכלה על הפנים. צריך לרחם על 600 אלף איש שמרווחים פחות מ 2000 שקל לחודש ולא על הגזלנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה עילג ובור, להאשים את
עומר,
07/01/05 13:34
|
''המשיחיסטים'' בהכול זו בורות וטמטום לשמו לפני 67 ולפני המשיחיסטים היה כאן שקט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל היה ברשות הממשלות חביבי
אייל,
לא קשור,
07/01/05 13:34
|
ואתה צודק שצריך לרחם על העניים אבל הם לא עניים בגלל המתנחלים זה פשוט לא קשור הם עניים בגלל שרי האוצר ומדיניות הממשלה הזו ואלו שלפניה זה דמגוגיה בדיוק כמו שהייתי אומר שהם עניים בגלל הקיבוצים כמעט כל ההתנחלויות הוקמו לפי חוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבתי שרנטיסי חוסל......
ל"ת
סמדר,
07/01/05 13:32
|
|
 |
20.
פרנואידי ומנותק מהמציאות
עוסק מורשה,
07/01/05 13:01
|
כל העולם כולו - השמאל, התקשורת, הציונות, הרב אלישיב ואפילו הצונאמי חברו כולם נגד המתנחלים.
אין ספק שהימין המתנחלי ירד לגמרי מהפסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתמודד עם העובדות כמה עתונאים
אמנון,
07/01/05 13:27
|
הם ימניים וכמה שמאלניים והאם התקשורת שלנו אוביקטיבית במה שקשור להתנתקות ולמתיישבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מה הכוונה
עופר,
ירושלים,
07/01/05 12:44
|
|
 |
הם טעו הייתה לי כתבה קודמת ב
אייל,
07/01/05 13:26
|
בנושא של ניצול העובדים ובזמנו עבדתי באחת החברות הנצלניות עליהן כתבתי משום מה הם שמו את זה גם בכתבה הזו מיוזמתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
השלב הבא
בועז,
תקוע,
07/01/05 12:33
|
הדפסה מחדש של העיתונים הישנים. אנחנו הרבה יותר קרובים לזה ממה שנדמה לרוב האנשים (מלבד אלה מלבד אוהדי ''האח הגדול'')
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כול מילה וכוונה נכונה, תודה
ל"ת
שרון,
07/01/05 12:24
|
|
 |
16.
כמה שצודק הכותב
שרית,
ירושלים,
07/01/05 11:47
|
התקשורת רוצה התנתקות. היא לא שואלת שאלות קשות את מקבלי ההחלטות של השמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
המתנחלים שזרקו עניים ולומ תורה
לכלבים קוצרים א,
לא הסתה ולא,
07/01/05 10:50
|
הם שזרקו עניים ולומדי תורה לכלבים עם שינוי קוצרים את הפירות לא הסתה ולא בטיח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מבינים מה אתה רוצה מהם
ל"ת
שרון=אסון,
07/01/05 11:43
|
|
 |
14.
The Hypocrisies of the media
ל"ת
AMR,
07/01/05 04:45
|
|
 |
13.
אני מסכימה עם כל מילה בכתבה זו
בתיה,
רחובות,
06/01/05 20:54
|
אייל גולדמן היטיב לתאר את הווית התקשורת השקרית על כל רבדיה במדינת ישראל. במידה והיה נערך משאל עם, היו דיקטטורת השלטון ומנהיגי השמאל והתקשורת השקרית התומכים בה ומגבים אותה מגלים שרוב בני העם היהודי נאמנים בכל לבם ונפשם לעמם, למורשתם ולארצם. שרון ובני הבליעל התומכים בו יודעים היטב שרוב בני העם היהודי מתנגדים לגזירת ההתנתקות המרושעת שנרקמה בבית מדרשו של השמאל הדיקטטורי בעל הפילוסופיה האנטישמית-פשיסטית המבקשת לעקור יהודים מביתם ולהרוס את ישוביהם שהקימו לתפארת בנחלת ארץ אבותיהם היא ארץ ישראל. זו בדיוק הסיבה שהם אינם מעוניינים במשאל עם!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אייל גולדמן צודק 100%
אילנה ג,
תל אביב,
06/01/05 20:38
|
התשקורת בשלה ועם ישראל בשלו. שרון והשמאל מתנגדים למשאל עם על ההתנתקות משום שהם יודעים בוודאות שהם ינחלו כשלון צורב, בדומה לכשלון שנחל שרון במשאל בקרב מתפקדי הליכוד. רוב העם היהודי בארץ ובעולם מתנגד נחרצות לתוכנית השמאל הדיקטטורי-פשיסטי במדינת ישראל לעקור יהודים מבתיהם בארץ ישראל ולהרוס את ישוביהם. דיקטטורת השלטון של השמאל בראשות שרון מובילה אותנו למלחמת אזרחים ארורה שתביא שואה על כלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
צודק לחלוטין, רק תחליף תמונה
ל"ת
דוד,
גוש דן,
06/01/05 19:07
|
|
 |
למה להחליף תמונה??
ל"ת
EYAL,
06/01/05 19:21
|
|
 |
המשקפיי שמש.......
ל"ת
דוד,,
גוש דן,
07/01/05 15:25
|
|
 |
מצטער זה פשוט מה שיש לי במחשב
אייל,
08/01/05 18:37
|
|
 |
10.
מי שותף לפשע? טריויה ...
אברהם,
הרי יהודה,
06/01/05 18:18
|
התקשורת- בהסתה מערכת המשפט - בהסכמתה השב''כ- באיומים צה''ל - בכניעה לתכתיבים של עקירה כל התשובות נכונות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
שלפחות לא יעמידו פנים כאילו הם
אבי,
06/01/05 17:22
|
אוביקטיבים כל העיתונאים ששואלים אותם למה הם נוטים שמאלה כל הזמן עונים בתרעומת מה פתאום אנחנו אובייקטיבים בזמן שהם ממש לא כשפרשן נותן את פרשנותו צריך ליידע את הצופים או הקוראים שהוא מביע את דעתו כמי שנוטה לכיוון מסוים ולא לשחק אותה כאילו שמדובר בעובדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
כל מילה אמת! עצוב עד כמה.....
ל"ת
תומר,
גוש דן,
06/01/05 17:20
|
|
 |
7.
כשהמדינה בסכנה מצד המתנחלים
צדוק,
עכו,
06/01/05 16:35
|
התקשורת ה''שמאלנית'' מנסה להתייצב למלא את תפקידה בהגנה על המדינה. מה בסה''כ רוצים המתנחלים : להחריב את הדמוקרטיה להחריב את מוסדות השלטון לגרום אנדרלמוסיה ואי סדר בצבא לפלג את העם ולגרום לשנאת אחים בין הימין והשמאל להפוך מדינה יהודית למדינה דו-לאומית ובסופו של דבר לטרנספר מיליוני ערבים ממקומם ולגרום למלחמת עולם באיזור זה כל מה שהם רוצים וכל האמצעים כשרים בעינם וזה כולל אלימות נגד אזרחי המדינה וכוחת הביטחון שמגינים עליהם-בידיים ברגליים באבנים במקלות וגם בנשק חם בבוא הזמן
אז כל הכבוד ל''תקשורת השמלאנית'' שנחלצת לעזרת מדינת ישראל כנגד המתנחלים הפורעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעויות שעשינו בעבר ביחס המבין
אבי,
חיפה,
07/01/05 12:41
|
למתנחלים אנחנו משלמים ונשלם בריבית דריבית בהרס מוסדות השלטון והמוסר במדינה איך עוצרים את צונמי המתנחלים הקיצוניים שיכול להביא לחורבן בית נוסף והלוואי שאתבדה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן ראינו את התקשורת מתגייסת
שרון דיקטטור,
06/01/05 16:50
|
ממש באותה צורה כשמאלנים בוגדים ובוגדנים מסרביםלהגן על אחיהםבישע ולחסל מחבלים אותה תקשורת שנתנה לסרבני השמאל במה וכבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
תודה.את צודקת.יש פה סתימת פיות
אייל,
06/01/05 14:29
|
והסתה .אם שרון היה ממשיך להיות נאמן לדרך הליכוד הוא מזמן היה שקוע בחקירות שכל מיני עיתונאים היו חושפים כל שחיתות הכי קטנה שלו.שלא לדבר שעומרי היה כבר מאחורי סורג ובריח יחד עם גלעד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
תגובה לאייל גולדמן!!!
סימה,
06/01/05 14:10
|
אני מקווה שהרבה שמואלנים יקראו את הכתבה שלך . היא כל כך אמיתית. זה בדיוק מה שקורה בשטח של השמאל וגם אנשי שרון שאמורים ליצג את הימין נתבקו במחלת השמואל המסוכן. שרון חיפש משהוא שיכול לזעזע את הימין ולרצות את השמאל חפש ומצא התנתקות!!! וכעט כולם מסביב רוקדים על הסבל של המתישבים.לכן אני תקוה שבסוף ליכו לבחירות.ושרון הדיקטטור יחזור לחווה ואז בתי המשפט יתחילו לחפש אותו. כעט הכל אחיזת עינים!!!!!! הם ימצאו הרבה שחיתות בתןך משפ' שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ואולי זה מדגם מיצג
cinege,
צפון,
06/01/05 14:02
|
של דעת הקהל שקצה נפשו במתנחלים הצדקנים, הפרזיטים במנהיגיהם המסיתים וברבנים המגבים אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל היה מת להתארגנות וכוח
אייל,
06/01/05 14:30
|
|
 |
המתנחלים פריזיטים??הצחקת אותי
ל"ת
אייל,
06/01/05 14:29
|
|
 |
אז בוא נלך לבחירות ונראה בדיוק
אייל,
06/01/05 14:26
|
|
 |
3.
אין כמעט עיתונאים ימניים שיגנו
צודק,
06/01/05 13:21
|
|
 |
2.
התקשורת היא חלק מהבעיה היא
אייל,
06/01/05 13:12
|
יוצרת אווירה וקובעת על מה כמה ועל מה נדבר יותר ועל מה פחות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מותר לתקשורת להתגייס לטובת מי
אפרים,
06/01/05 12:56
|
שהיא רוצה - זאת לא הבעיה. אתה היית אומנם בן 13, אבל היכן היה עם ישראל כשהסכם אוסלו עבר בכנסת באמצעות שוחד, אחרי שקולותיהם של חברי הכנסת + נציגי החמאס בכנסת לא היוו רוב? בשום מדינה מתוקנת זה לא היה עובר שראש הממשלה או ראש מפלגה עושה משאל בקרב חברי מפלגתו ומפסיד, ועולם כמנהגו נוהג. הישועה לא תבוא מהפניית הזעם כלפי התקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפרים ידידי הרשה לי לתקן
שפינוזה,
07/01/05 07:52
|
איפה עם ישראל היה??? הוא בחר בנתניהו והתקשורת נכנסה לאמוק ולא שקטה עד שהפילה אותו.... איפה העם היה??? הוא העיף את ברק לכל הרוחות ובחר בשרון ברוב מדהים....והעם גם יעיף את שרון לכל הרוחות ויבחר שוב בנתניהו. שטיפת המוח הבלתי פוסקת במדינה כבר מזמן עברה את גבולות הטעם הטוב, וההסתה המטורפת כנגד הימין כולו מעולם לא היתה חריפה כל כך. והעם??? מה יעשו??? שרון קיים משאל בליכוד אמרו לו לא בצורה נחרצת... והוא משקשק מפחד להעמיד את ההתנתקות למשאל עם או ללכת לבחירות מכיוון שהוא יודע את התוצאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך להקל ראש בעניין השפעתה
שבתאי,
06/01/05 18:43
|
של התקשורת. היא שקובעת את סדר היום, היא הגורם היחיד שממנו האזרח ניזון לגבי מה שמתרחש, ולכן היא לא תפספס את ההזדמנות לקבוע את מחשבתו על ידי שקרים, גידופים, וכאילו דמוקרטיה (רק כשהיא משחקת לטובתם). שטיפת מח אחת גדולה. בסופו של דבר, מדיניות מתרחשת בהתאם לדעת הבוחרים, אך כל מערכת בחירות כאן משובשת מיסודה, כי הפתקים בקלפי מושפעים מדמיונם של עיתונים, ולא מעובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקשורת צריכה להיות אוביקטיבית
ל"ת
ey,
06/01/05 15:02
|
|