 |
41.
אפי איתם כלומניק היה ונשאר!!!
ל"ת
פקוד !!!,
01/08/05 17:08
|
|
 |
40.
לא צריך לסרב פקודה להיפך כנסו!
גולן עזאני,
חוכמה!!!,
05/07/05 14:14
|
מה משיגים?1 ברגע שאתה חלק מהמפנים אפשר להעביר מידע 2 כל אחד אומר פחות חייל שיפנה בפועל3ברגע שנמצאים בכוח אפשר לשכנע, במקרה אלימות למסור עדות, לצלם בסתר, להקליט4 ביום פקודה אפשר להצטרף למפונים5קל יותר להחדיר אחרים במכוניות,וכו6 מה יקרה אם אלפי חיילים ושוטרים יצטרפו לצד השני ביום פקודה ח. מה יקרה למורל? מאיפה יגייסו עכשיו אנשים חדשים? 7אם אתה נשפט במסגרת צבאית: אין רישום פלילי, התנאים טובים יותר ובנוסף המערכת תקרוס8. כיוון שלא יהיה פינוי למה שאנשים ייעצרו כבר עכשיו וישלמו מחיר כבד. הערות: א. להתגייס למלואים רק אם אנו מפנים בפועל! ב. וכן להתאמן בפינוי אנשים! שיתאמצו ויבזבזו משאבים לשווא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
לפי אותו הגיון מותר לסרב לשמור
וכך לא יהיה צבא,
09/01/05 14:04
|
על ישובים בשטחים, למי שחושבים שצריך להתנתק. אלה שנגד התנתקות לא יפנו, ואלה שנגד החזקת השטחים לא ישמרו. וזה הגיוני, כי הרי האידאולוגיה של איתם וחבריו לא יותר ''אידאולוגית'' מזו של אלה שבעד החזרת שטחים יש רק בעיה אחת עם כל כך הרבה אידאולוגיות בצבא אחד: אי אפשר לנהל ככה צבא, ואנחנו לא שוויץ, ובלי צבא שמתנהל כמו צבא לא נהיה כאן כלל. ותודה לאדון איתם. הנכבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
הוא עוסק במינויים פוליטיים !!!
יקי,
חיפה,
07/01/05 21:21
|
אפי עסק בזמן שירותו בצה''ל במינוי קצינים בכל מיני מקומות לא לפי כישוריהם אלא לפי קשריהם הפוליטיים. גם אחרי שחרורו עסק בהרבה מינויים ואנחנו עוד נשלם על כך ביוקר. כל פעם שצה''ל זורק מתוכו מינוי שלו הוא פתאום מופיע כפרשן. מי שסרב לקבל קצינים שאפי ''שתל'' הוא ניהל נגדו מלחמה של ממש וידועה בצה''ל המלחמה שקראו לה מלחמת אפי בג'רי שהייתה על רקע זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
shakran
dd,
usa,
07/01/05 02:55
|
you where never asked,it was giyora iland who did the job,shmoel arad did not trust you after lebanon!!!!!and you know what we are talking about.a
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
לאנשי יש''ע כחו רעיון מקורי
מרדכי היהודי,
ישראל השלמה,
07/01/05 00:10
|
מכיוון שיש לנו זיקה להיסטוריה של עם ישראל וזה מאד צודק, הצעתי, בקשו התנחלות באור כשדים הלא היא עירק דהיום, יש לנו זכות אבות על כך, כי הלא אברהם אבינו היגיע מישם ויש לבדוק בטאבו העירקי את שטח נחלתו , יחד עים כך ישמרו עלינו חיילי המארינס מהמעצמה החזקה בעולם, יצא לנו מצויין ..ולעם בציון....טוב מאד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
פקודה בלתי חוקית
עו''ד וייצמן,
ת''א,
06/01/05 22:43
|
סרבני הימין מצהירים שיסרבו לעקור יישובים. נכון להיום, עקירת היישובים היא בלתי חוקית, לפחות כל עוד לא הושלמו הליכי החקיקה בכנסת. העובדה הזאת מוסתרת מעיני הציבור, אך אין די בהחלטת ממשלה ובמה שעבר בכנסת עד כה, משום שההחלטות הללות נוגדות את חוק יסוד כבוד האדם וחרותו. רק לאחר שחוק פינוי פיצוי יעבור שלוש קריאות אפשר יהיה לטעון שמדובר בפקודה חוקית. כלומר, ברגע זה החוק עומד לצידם של סרבני הימין ולא נגדם. הצהרתם שיסרבו גם לאחר שהחוק יחוקק דומה למי שיצהיר שימשיך לעשן גם אם יחוקק חוק שאוסר על כך. זה תיאורטי ולכן לא בר ענישה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
צודק. אם מפקד יכול לשחרר פקוד,
Y,
06/01/05 22:04
|
אז למה לא? אבל אם לא - אז לא! סירוב פקודה צריך להיות הפקודה האחרונה שהחייל שומע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
פרי הביאושים של הצבא!
צפריר,
06/01/05 21:52
|
הכתובת הייתה על הקיר בפרשת גבעתי, רק שצה''ל שלא השכיל לזרוק אותו מכל המדרגות אז, מקבל אותו עכשיו בדלת האחורית כממריד, מסיט וסרבן פקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
גירוש ולא פינוי! די לצביעות!
ל"ת
תושבת הארץ,
06/01/05 21:45
|
|
 |
31.
שמאלנים מאוהבים בהתנתקות כדי
ל"ת
להרוס את ישראל,
06/01/05 21:45
|
|
 |
30.
דברי איתם חכמים
יעקב,
ירושלים,
06/01/05 21:34
|
ישר כח- הרבה שיקול דעת וטעם טוב בדבריך, הדיבורים האחרים הנשמעים היום, נראים כאילו מכינים בתי סהר... להרבה מלובשי הכיפות בצבא - דבר שיביא אסון על הצבא .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אפי איתם-חזק ואמץ!
ל"ת
דורון,
06/01/05 20:53
|
|
 |
28.
בין הפותרים נכונה יוגרל מתנחל
שלא פתר נכונה,
06/01/05 20:12
|
מי אמר את המשפט - ''אנחנו את הפקודה לעקור כפרים שלמים ממקומם, עד סוף הבציר או הקציר, לא נמלא''?
רמז....
http://blog.tapuz.co.il/18874/images/991729_4.gif
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הגיבור הגדול היה סרבן אפור
רפי,
נתניה,
06/01/05 20:06
|
|
 |
26.
למה על מי שמסרב לשרת בשטחים...
אמיר,
תל אביב,
06/01/05 20:05
|
אני מסכים איתך שמי שהפינוי נוגד את מצפונו יש לשחרר מהמשימה. אבל למה אתה מתנגד לסרבני שירות בשטחים??? האם מצפונם של המתנחלים והמתנגדים לפינוי חשוב יותר???? כיוון שאין מקום לדבריך לסירוב פקודה בצבא, יש לשפוט את סרבני הפינוי באותה חומרה בה נשפטים סרבני שירות בשטחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
איתם עזוב שטויות
מוטי שואל,
חיפה,
06/01/05 19:48
|
אתה אמנם מפקד ולוחם אבל התחרפנתה אתה והחזרה בתשובה שלך אים תוכיח לי שיש אלוהים והשגחה מלמעלה, וואלה אני איתך לאורך כל הדרך רק תסביר לאחד כמוני איפה היה אלוהים בשואה ואיפה הוא היה לאחרונה בצונאמי אולי אלוהים כבן אנוש היגיע לזקנה ונפרד לנצח מהעולם, כבן אנוש מעולמנו הקטן (הלא הוא נולד בצלמנו) ועזבינו לנצח יהי זכרו ברוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
למה בכלל צריך לפנות מישהו ?
החיים קדושים,
יותר מהארץ,
06/01/05 19:40
|
הרי לא חתמו על הסכם כמו בימית שאז בגין התחייב שהוא מעביר את השטח נקי ממתישבים. הדבר הנכון לעשות הוא שצה''ל יסוג בתאריך שיקבע מראש ומי שלא רוצה שישאר שם לנפשו. מבחינתי, שיהיו כמו המתאבדים של מצדה. גיבורים מטומטמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אותי חנכו אחרת.
עמי,
תל אביב,
06/01/05 19:27
|
כחייל וכקצין (כיום במיל) דתי (באופן קבוע), חונכתי לא להסיט פקודות שלא נוחות לי לאחרים. אם נדרשתי לבצע פעולות בשבתות שכללו נסיעות וכו', מעולם לא חשבתי שיעשה זאת חייל אחר שבין כה עכשיו מתבטל ומחלל שבת להנאתו. כל חייל/קצין צריך לעשות חשבון נפשו לבצע או לסרב, ולא להעלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל בין נושאי סרוב פקודה
שוקי,
גוש עציון,
18/01/05 20:07
|
פינוי אדם מביתו הוא מעשה לא מוסרי וגם אין לו משמעות בטחונית שעליה מופקד הצבא גם מבחינה הלכתית אין להשוות פינוי לחילול שבת פקוח נפש דוחה שבת, בהקשר לפינוי אין שום פיקוח נפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אותי חנו אחרת.
עמי,
תל אביב,
06/01/05 19:27
|
כחייל וכקצין (כיום במיל) דתי (באופן קבוע), חונכתי לא להסיט פקודות שלא נוחות לי לאחרים. אם נדרשתי לבצע פעולות בשבתות שכללו נסיעות וכו', מעולם לא חשבתי שיעשה זאת חייל אחר שבין כה עכשיו מתבטל ומחלל שבת להנאתו. כל חייל/קצין צריך לעשות חשבון נפשו לבצע או לסרב, ולא להעלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
איזו צביעות
דוד,
06/01/05 19:26
|
את הסרבנים שסומנו כשמאלנים הוקיעו והדיחו אותם מתפקידם וחלקם משלח לכלא . עם אלה המזוהים עם הימין משוחחים , משכנעים ואם לא מצליחים , משחררים אותם מהמשימה . ממש יחס חד ערכי לכל החיילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המחלה שלך דוד היא
שולי,
06/01/05 20:28
|
שאתה משוה בין מי שמסרב להלחם באוייב לבין מי שמסרב להלחם ביהודים. אני יודע שהתקשורת כל היום משווה. אבל מה לעשות, מדובר בבעייה כנראה מתחום הפתולוגיה. אחרת לא ניתן להסביר את הניתוק הזה מהאינסטינקטים שאפילו לחתול רחוב יש -מהיום שהוא נולד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
בקשה להשתחרר
מוטי,
06/01/05 19:14
|
כל חייל שמרגיש שאינו רוצה להיות שותף לכיבוש יבקש להשתחרר משרות בשטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מי שהולך לפנות
Avi Ecuador,
06/01/05 19:09
|
במה הוא יכול לעמוד? יכול להיות שהמתנחלים יתנגדו. יכול להיות שמישהו ירה בטעות. יכול להיות שמישהו יבין שיורים עליו. יכול להיות שהוא ישיב אש. יכול להיות שהצד השני גם יפתח באש. יכול להיות שהמתנחלים יתבצרו ותחזור מצדה על עצמה. יכול להיות שהעם יקרע ואנשים יגידו שהגיעו מיים עד נפש. יכול להיות שתהיה מלחמת אזרחים. מי שהולך לפנות שישאל את עצמו אם הוא יעמוד נפשית באלטה חדשה. האם הוא יכוון רווה לאחיו וירה בו? האם הוא יכול להגיע לנקודה שהוא יאבד שליטה? האם הוא מוכן להסתכן בזה או בהפרת פקודה. בשביל מה ומי ישאל את עצמו? אני לא דתי ובטח לא אהיה מוכן בלהסתכן להרוג יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
and
ofer,
06/01/05 20:03
|
you are also in Equador, sorry man you can't do much from there
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ofer
Moshe,
06/01/05 20:30
|
|
 |
I'm
ofer,
06/01/05 20:48
|
|
 |
18.
מהמסוכנים שבמסוכנים
איתן111,
06/01/05 19:08
|
את הדמוקראטיה לא יהרגו אנשים כמו יגאל עמיר. בם גסים, שטחיים, משיחיים, וקשה להזדהות עמם. אך אנשים כמו אפי איתם, מלח הארץ, קיבוצניק, מג''ד בבה''ד 1, קצין קרבי אשר חרף נפשו... מי לא יזדהה עמו ? מי יחשוד שטוהר כוונותיו ? והנה, דווקא הוא ושכמותו, מסכנים את הדמוקראטיה. אז אדון אפי איתם לא רצה לפנות את ימית, כי זה נוגד את החינוך שלו. ומויישה יענקל לא רוצה לשמור על התנחלויות כי זה נוגד את החינוך שלו. וחיים ברל לא רוצה ללוות ילדים באוטובוסים ממוגנים כי זה נוגד את החינוך שלו. ויצחק יוסף לא רוצה לבצע חיפושים בבתים של ערבים כי זה נוגד את החינוך שלו... כך בונים מיליציות חמושות ולא צבא. ומדינה עם מיליציות, תמצא את המיליציות נלחמות האחת בשניה. העיקר שאדון אפי איתם לא לכלך את הידיים העדינות שלו בזעה של יהודים. בדם של ערבים כנראה לא נוגד את החינוך שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לכלך את הידיים ועוד איך !!
יעקב,
רעות,
08/01/05 05:00
|
רוב הקצינים הבכירים ביהודה שומרון וחבל עזה היו בעבר קשורים לאפי פיין וחלקם קשורים גם היום. המינוי שלהם לתפקיד לא היה מקרי!! הגיע הזמן שמישהו יתעורר ויגלה זאת. היום הוא מופיע כאילו בתור גורם ניטרלי אבל זה בכלל לא כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מכתבו של פייגלין
היה גם אתה,
ישראל היפה,
06/01/05 18:58
|
פייגלין כותב: ''עלינו להכריז מעל כל במה אפשרית. בכל אזור חיכוך עם חילי ושוטרי ישראל, איננו נושאים נשק! בחרת להיאבק – כל הכבוד. השאר את נשקך במקום בטוח מחוץ לאזור. מי שנושא נשק באזור של מאבק חשוד כפרובוקטור. אדם שיורה מתוך קבוצת מתנחלים הוא פרובוקטור וודאי! יש לנטרלו. לקחת את נשקו. לקושרו. להשליכו לכל הרוחות. קריאתנו לחיילי צה''ל היא לפעול במקרה כזה בדיוק באותו אופן. חייל! אל תיכנס עם נשק לאזור עימות עם יהודים. אם אתה רואה לידך חייל שיורה לכוונם של יהודים, דע שמדובר בפרובוקטור פוליטי. קח את נשקו. קשור אותו. השלך אותו לכל הרוחות.
''המתיישבים יגנו על עצמם בידיים חשופות נגד אלימות מאורגנת. אך נשק - מחוץ לתחום. אם יירו עלינו נתפוס מחסה, ולא נירה בחזרה. כבר שנים יורים עלינו ערבים , חיינו מופקרים אך אנו נאחזים בארץ במסירות נפש. כשהשמאל ישתול את אותם פרובוקטורים שיירו בנו, נגייס את אותן תעצומות נפש ולא נירה בחזרה. הפעם לא יהיה זה מתוך מטרה לשמירה על הארץ. הפעם יהיה זה מתוך מטרה לשמירה על קיום העם והמדינה. מובטח לנו כי אם כללים אלו יובהרו בכל דרך אפשרית. תישמט האפשרות שבה חפץ כל כך השמאל הקיצוני, תישמט האפשרות להדליק מלחמת אחים בקרבנו. אם נבהיר בצורה חד משמעית את הנקודה הזו – כל פקודה לחיילי צה''ל, לירי באחיהם הנאמנים, תגרום למפולת מידית של השלטון הרע שיזם אותה. דוגמאות רבות לכך, ראינו לאחרונה במזרח אירופה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ועוד יפנו אותך מרמת הגולן!
ל"ת
כנרת,
06/01/05 18:55
|
|
 |
15.
אחד האנשים שעדיף לנו בלעדיהם !
ל"ת
דורון,
תל אביב,
06/01/05 18:50
|
|
 |
ולנו עדיף בלעדיך ובלעדי דומיך.
ל"ת
איתי,
אשקלון,
06/01/05 19:04
|
|
 |
גדול! :)
ל"ת
אני,
06/01/05 19:48
|
|
 |
14.
איתם הבנתי למה אתה נגד הטלאי..
ניצול שואה,
מרד גטו ורשא,
06/01/05 18:49
|
כעת נתפס אצלי מה קרה אתך מדוע הורית להסיר את הטלאי מפני שאתה רוצה להציל אותך ומשפחתך ו..את הכיסא.. תתבייש לך! עוד תראה מה שאני יעשה לכל מתנגדי ההשוואות הנכונות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
http://www.seruv.org.il/hebrew
א,
בארץ, לא ישע,
06/01/05 18:46
|
כל מי שמופיע ברשימה הזו, הוא אחד מהגיבורים האמיתיים של מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אם ככה אז
אופיר,
06/01/05 18:43
|
|
 |
11.
יש דרך לעבור את ההתנתקות
גיורא,
06/01/05 18:40
|
|
 |
לא התנתקות כי אם טרנספר!
ל"ת
חגית,
06/01/05 21:46
|
|
 |
10.
לפני 22 היה מה שהיה
אורנה,
חולון,
06/01/05 18:39
|
|
 |
9.
את זה אתה לא מורשה להגיד בש...
אדם,
מערב ירושלים,
06/01/05 18:39
|
בשם התנועה הקיבוצית. גם לא בשם התק''ם, למרות שזה הצד היותר מתון בתנועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מי שלא יכול מוסרית
צפריר,
חיפה,
06/01/05 18:38
|
יש לפטור אותו מעימות ישיר עם המתנחלים בפינוי.יש מספיק תפקידי מעטפת גם כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מסכים עם כל מילה שלו!
ל"ת
איתן,
ראשל''צ,
06/01/05 18:36
|
|
 |
6.
----------קוף ולא יותר--------
ל"ת
משה,
פ'ת,
06/01/05 18:33
|
|
 |
משה הסתום
ל"ת
קנקן מלא,
טמטום,
06/01/05 18:50
|
|
 |
5.
זה מה שאני מייעץ לקרובי לעשות
אביהו,
גבעתיים,
06/01/05 18:33
|
ואם אקרא אני למילואים, אעשה אותו הדבר.
אלא אם שרון יילך למשאל עם או יספח את אריאל תמורת נצרים, מעלה אדומים תמורת מורג..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
פשוט חוץ מכוח מה כבר נשאר
תמיר,
רמת השרון,
06/01/05 18:31
|
אחרי שמתנחלים בכוח, הורסים משפילים ולעתים פשוט רוצחים , ובקיצור נמרץ משתתיתים שלטון על עם אחר במשך 37 שנה בכוח, כבר התרגלו, בעיות פותרים בכוח!
אם זה לא מתאים לך ( לי למשל זה לא מתאים) אולי הגיה הזמן להחליף את משנתך הפוליטית? אולי, למשל, אפשר גם להידבר גם עם הפלשתינאים? חומר למחשבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בילין ניסה
ניסו,
06/01/05 19:32
|
|
 |
3.
נשמע-סביר
שלו,
06/01/05 18:25
|
לא מסרבים פקודה ...ולא מפרקים את המרקם החברתי... שהם לא יעזרו בפינוי, ולא יפריעו לרצון העם להיתנתק מהכיבוש המשחית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מושחת ומגרש יהודים
ל"ת
ניצול,
06/01/05 21:48
|
|
 |
2.
אפי איתם צריך להנהיג
ל"ת
לוחם במיל.,
06/01/05 18:18
|
|
 |
1.
אתה, את נפשך הצלת
ממפוני,
ימית,
06/01/05 18:12
|
אבל אותנו פינו. רפול בעצמו ''סרב פקודה'', ובהתלהבות רבה לקח את זה על עצמו , מי שמתלהב גם היום, עם האוכל בא התאבון. אז שב בשקט, למי עזרת? קצינים יקרים, תמשיכו להתנגד. ''כי רצו עבדיך את עפרה ואת אבניה יחוננו''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ''פינו'' אותך אלא סילקו. כסיל
ל"ת
נח,
06/01/05 21:49
|
|
 |
משתתף בצערך
Avi Ecuador,
06/01/05 18:37
|
למעשה היו צריכים לשלם המצרים אולי 40000 מיליארד דולר כפיצויים בכדי לקבל את השטחים או לעקל את סיני. היהודים מוצאים לעצמם גוי של שבת שיעשה להם את העבודה של ניקוי האתני ליהודים, אז יתם מצא את הגוי שלו והוא ''נקי'' עכשיו יהיו גויים של שבת חדשים. בעצם אני מבין שאלה ''יהודים''.
הגב לתגובה זו
|
|