 |
56.
איזה בדולח בראשיכם החולה
אבא ללוחם, מוטי,
07/01/05 08:15
|
זה קרה לפני 65 שנים אז לא היה צה''ל ולא היו...סרבנים אבל, לפני אלפיים שנה היה חורבן בית שני ואת השלישי אתם כבר יוצרים! לא נאפשר זאת לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
כיצד לפעול נגד ימין קיצוני?
אילן,
07/01/05 08:01
|
לפתוח את כלא קציעות בדרום ולעצור שם פעילים קיצונים ואלימים. למנוע מחיילי צה''ל פינוי פנים אל פנים ולהביא לכל עימות: גז מדמיע, רימוני הלם, זרנוקי מים, חצציות וכדורי גומי. צריך למנוע פגיעה בחיילים וקצינים.
זו לא מלחמת אחים זה מאבק ציבורי נגד קבוצת שוליים אלימה וקיצונית המעוניינת לשבש את אושיות המדינה. כל עוד המדינה ממנה התנחלויות בתקציבי ענק וכל עוד נשלחו כולם לשמירה בשטחים קיבלה הקבוצה את מבוקשה. ברגע שהשתנו היוצרות היא פורקת כל עול אזרחי של שמירת חוק וסדר וצריכה להענש במיידי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
למנחלים
ישראלי מחו''ל,
חו''ל,
07/01/05 00:55
|
קשה לי להאמין שאנשים כמוכם שגדלו על תורת משה,עושים כל כך הרבה לשון הרע ומאיימים על יהודים אחרים .ברור שהמצב לא פשוט ושהויתורים כאבים אבל כיהודים עברנו כל כך הרבה וויתרנו וסבלנו כל כך הרבה אך לעולם השנאה בין אחים היתה כל כך עזה. רצוי שנזכור בימם קשים אלה,שעל שנאת חינם נחרב המקדש ושיותר מכל ,חשוב להיות מאוחדים ולאחות את הקרע בעם.חובה לאפשר את שלטון החוק ומאחר שברור הרי שישום ההחלטה יצא לפועל,יש למנוע שפיכות דמים חס ושלום ולשמור על התנהגות הולמת לשומרי ערכי הדת שלנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו שנאת חינם?
מומחה לשנאה,
כוכב יאיר,
07/01/05 08:48
|
השנאה לסמולנים ולשרון (יותר נכון בסדר הפוך) היא מהמוצדקות בשנאות! ועל זה לא יחרב בית המקדש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזק ואמץ(בניגוד לשאר התגובות).
פלתיאל,
כוכב יאיר,
07/01/05 04:11
|
סוף סוף תגובה חכמה אינטליגנטית ממש אחראית.אני קורא אתהתגובות באתר כל יום ומעולם לא ניתקלתי בכל כך הרבה רצון טוב לפיס והרגעת המצב שחורה לי,חורה לי מאוד. כל הכבוד וישר כח עד מאוד על החוכמה בינה ודעת בשלוב רגשות כנים.תודה ושוב תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
לסלק את המתנחבלים מחיינו לאלתר
Avi Ecuador,
07/01/05 00:01
|
1. בלי גרוש 2. לחייב אותם לפצות את הפלסטינים על גזל החיים, הקרקע, המים, עצי הזית והפוגרומים שביצעו בהם. 3. לחייב אותם על ביזוי זכר קורבנות השואה. 4. להעיף את הברוקלינאים המטורפים, גלגלני-העיניים, לחי-השפתיים וערלי-הנפש לכל הרוחות, פן יהיה מאוחר. לפרנקנשטיין הזה אין בעייה לפוצץ את כל העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסמולן שמתחזה לאבי אקוודור
מסלק סמולנים,
חיפה,
07/01/05 08:50
|
לא יעזור לך. שרון ירד מחיינו באיזשהו זמן, ואז לא תהיה תקומה לסמולנים!
אתם לא תהיו יותר בארץ שלנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
עצירת ההנתקות=עצירת מלחמת אחים
מודאג,
06/01/05 23:42
|
ניראה לי שגם מי שמתלבט וגם לשמאלנים ולכולם כדאי לסרב פקודה. זה סתם יהרוס את המדינה, ההתנתקות הזאת. אם ההתנתקות תצליח אז איזה שנה אזרחים וחיילים ילכו מכות בנתיים יהיו איזה 100,000 חיילים בכלא שיסרבו פקודה (כמה כבר חתמו?!) ולכולם ימאס.... אה... ובחידם שיגגו בנתיים זה הערבים......
בקיצור, ההתנתקות הזאת לא שווה את המחיר (גם הכלכלי)
ניראה לי שאני יסרב... או שלא אבוא למילואים בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
קשקוש בלבוש
שלמה,
06/01/05 23:02
|
בחייכם אז איזה ילדה עשתה פלקט מטופש, תסתכלו בעצמכם, איזה רמה יש לפלקט הזה, וכבר כמה עיתונאים צמאי ייצור חדשות מתנפלים על זה כמוצאי שלל רב. חלאס אז מישהו אידיוט כתב משהו אז מה? חברה להירגע, ולחשוב באמת על תוצאות ההתנתקות האם זה טוב ליהודים או רע ליהודים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
תעזבו את הרב במנוחה.לא הוא
מוטי,
רמת-גן,
06/01/05 22:39
|
הכתובת.הכתובת היא שרון ושרי הממשלה. אם חס ושלום יהיה קרע בעם ,הכל על ראשכם. תתבישו ,שיכלתם למנוע את הקרע הגדול שיש בעם רק מטעמים של אי עיכוב בזמן!!! של התוכנית.סדר עדיפויות חולני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
נראה לי שכבר היינו בסרט הזה...
JESSE,
שפלה,
06/01/05 22:32
|
אני לא יודע מה איתכם, אבל לי נמאס לראות את זה. אני לא שמאלני, ליתר דיוק אני מרכז נוטה לימני, אבל אני מאוד הייתי רוצה לראות את המדינה עושה משהו ומהר. לא אכפת לי מה, תעצרו אותם, תיכנסו להם בראבאק, העיקר שיהיה משהו!!! היינו בסרט הזה כבר, ואנחנו יודעים איך הוא נגמר. כדאי מאוד שנתעורר. ועוד דבר : אם הייתי מנהל את המדינה - הייתי מפנה לגמריי!!! את יצהר אחרי מה שהיה שם, כי למקום שמצמיח בו כאלו חו8לירות אין זכות קיום. מתנחלים - נ מ א ס ת ם !!! תחשבו על זה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
את המעת סימפטיה שהיתה לי
יעל,
06/01/05 22:31
|
אליכם , לא רק שאיבדתם , אלא שהפכתם בעיני למוקצים ביגלל אימוץ דימויים מתקופת השואה , אותי אתם כבר מגעילים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום יעל.
Moshe,
06/01/05 22:55
|
השימוש בסמלים של השואה הוא לא רק נחלת הימין, לידיעתך. השמאל עושה זאת די והותר.
אגב: ''מעט'' ולא ''מעת''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
דיברי רב ודיברי התלמידהלכה כרב
חיים,
06/01/05 22:26
|
מה לשמוע מבשר ודם כשהקדוש ברוך הוא נתן ארץ הקודש כבר לאברהם אבינו ולבני ישדאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
כמה שאתם בהמות כל המפגינים
רננה,
06/01/05 22:23
|
האלה בהמות בהררי אלף פסיכים לחלוטין טפשים מטופשים אווילים שכלים שכל פעם מחד יורים לעצמם ברגל אם לא יותר גבוה- בכל פעם שיש סופסוף איזה דתי משלהם! משלהם! בפסגה כל שהיא והוא מתנגד לדרכם הם מחרימים ומנדים ומנאצים את דתו וכו'! הלא אם היה איזה יוסי שריד שם שבידוע שהוא לא משתין לכיוון שלהם וחרמות לא יעבדו עליו- הרי לא יעשו לו כלום - ראה מופז אבל אם מופז היה דתי אוי מסכן כל גדולי התורה והדור היו מנאצים אותו ומחרימים ומה לא כי זה עובד - רוצים תזכורת זבולון המר ז''ל זוכרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
עלית מדרגה בטרור
יוסי,
06/01/05 22:20
|
הסרבנות היא יותר מסוכנת מכל טרור שהיה בארץ ולכן לפני שיהיה מאוחר אם אנו נימצאים במדינת חוק צריכים כל המסיתים ובעיקר הרבנים להיות מאחורי סורג ובריח ויש לי טיפ לממשלה תחליטו מתי יוצאים ופשוט לצאת ומי שרוצה להישאר שיבוסם לו אני נימאס לי לשמור על המתנחלים מצידי שישארו שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם יעיזו להפקיר מתנחלים
חייל,
06/01/05 23:59
|
אני עוזב את הבסיס שלי יחד עם חצי מהצבא והולך להגן עליהם
שלא יעיזו להפקיר יהודים!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מתי כבר ישימו אתכם בכלא!
ל"ת
חגי,
06/01/05 22:08
|
|
 |
43.
חלוקת הארץ לדתיים וחילוניים
והשמים הם הגבול,
06/01/05 22:06
|
אולי מדינת ישראל תחולק לשניים ואולי אף לשלושה לדתיים לחילוניים ולערבים לכל חלק יהיה ראש ממשלה ולכל חלק יהיה צבא - צבא הגנה לדתיים. צבא הגנה לחילוניים וצבא הגנה לערבים ירושלים תשאר בינלאומית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
ביה''כ בחוות גלעד נחרב בדיוק
יואב,
מרכז,
06/01/05 21:48
|
ביה''כ בחוות גלעד נחרב בדיוק בתאריך של היום הארור ההוא. עלינו ללמוד מכך: לא להרוס, אלא לבנות. איני משווה בין החרבת בתי כנסת בידי גויים להחרבת בתי כנסת בידי יהודים. עלינו ללמוד לאהוב, ולא לשנוא. לבנות, ולא להרוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
זה מופז וחברו הפושע שיישפטו
יהודי,
06/01/05 21:41
|
בקרוב מאוד על פתיחת מלחמת אחים על פירוק צהל והפיכתו לצבא שלום עכשיו ועל ההונאה של ציבור הבוחרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
חבל...
גדעון,
06/01/05 21:30
|
|
 |
39.
ארץ הזוחלת לכיוון הפאשיסטי.
ל"ת
כיבוש-כיבוש,
06/01/05 21:29
|
|
 |
38.
מועצת ישע מגנה?
ישעיה,
06/01/05 21:25
|
עוד כמה שבועות היא תפעל בדיוק בטקטיקת מרזל. היום היא עושה מה שחברי תנועת כך לשעבר עשו לפני שנים. כדאי לחברי מועצת ישע ללמוד קצת מברוך מרזל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מה זה-אם זאת לא הסתה איומה????
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרטיה לעד,
06/01/05 21:19
|
צריך לעצור את המסיתים לאלימות ולטרור רוחני נגד אנשי צבא דתיים במעצר מונע עד סוף ההתנתקות.
צריך לעצור כל מי שמתפרע ונוקט באלימות אקטיבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100 אחוז, ויש להתחיל עם
ל"ת
הורסי גדר הפרדה,
06/01/05 22:32
|
|
 |
הירגע בבקשה.
Ehad=Haam,
צביעות=עוצמה,
06/01/05 22:26
|
כאשר הסמול משתמש בשואה כדי לקדם את מטרותיו, אתה משתלח בהם? לא. כאשר הסמול - ואתה - משקרים לנו יום יום, שרק אם ניתן לאוייב כמה אצבעות, הוא יוותר על הארוחה, זה כשר בעיניך? לעצם הענין, הייתי מציע לאנשי הימין לנפות מתוכם את הפרובוקטורים, דוגמת איש השבכ אבישי רביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תזחל לאיחוד האירופי
ירון,
חיפה,
06/01/05 22:12
|
כבר גילית את פרצופך מזמן. בדורסנות אתה מוכן לעשות הכל ולמכור את כולנו בשביל להתקבל לאיחוד האירופי ולחיות חיי יורו עשירים עלק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרצופך נחשף
יואב,
מרכז,
06/01/05 21:54
|
אתה אנטי דמוקרט במסווה של דמוקרט. אתה מדבר על ''טרור רוחני''!!! במילים אחרות, מי שלא מסכים איתך. סותם פיות קטן שכמוך. אתה חושב שלך מותר הכל. מי שחושב אחרת - שילך למעצר מונע! לזה קוראים מקרטיזם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולל את האנארכיסטים והסרבנים
צפצפ,
06/01/05 21:45
|
|
 |
ומה זה?
Avi Ecuador,
06/01/05 21:24
|
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/848/938.html על ראש המסיתים Avi Ecuador, 05/01/05 14:21 אני מביא לכם כתמיכה חלק מקלטת של ''מנהיג'' בישראל: '''אני רוצה לומר לכם, יש להבהיר לממשלה, גם אם צה''ל ייסוג בפקודת הממשלה, וזה עומד לקרות מהר מאוד, היישובים ישארו, היישובים יגנו על עצמם, יפתחו צירי תנועה בטוחים, ומאות ואלפי יהודים, אני משוכנע, יבואו לעזרתם''
''אני פונה לכולכם, לא לגלות חולשה, הם עורכים היום משאלים, הם שואלים היום, האם תהיה מוכן לפנות את ביתך תמורת פיצויים גבוהים ובמקום זה ניתן לך דירה במקום אחר? אם שואלים אותכם את השאלה הזו תגידו להם שאנו הולכים לקנות דירה שניה. שילחו אותם הביתה!!!''
מי אמר דברים אלה? שרון. לאיזה שרון יש להישמע? לזה שבאופוזיציה או לזה ממשל יותם? אתם חושבים ששרון באופוזיציה היה מאפשר לשמאל לברוח? ועוד להאמין למישהו כזה שיחרץ את גזר דינה של ישראל. היה צריך פשוט להתפטר!!! איזה פרצוף צריך בכדי לומר דבר ולעשות את היפוכו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מגנה את הרב וויס
חילוני כופר,
06/01/05 21:16
|
אני חילוני - ואני מזדעזע מהעובדה שבשנות 2005 במדינת ישראל מתכוונים להרוס בתי כנסת ובתי קברות של יהודים.
יפוטרו הרב וויס, שרון ומופז!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קיימת הלכה ברורה בנושא
אמיר,
הרצליה,
08/01/05 06:53
|
מותר להרוס בית כנסת רק בתנאי הבא: קיימת תוכנית ומימון לבניית בית כנסת אחר במקום, דהיינו אם יהרסו 7 בתי כנסת יבנו במקומם 7 אחרים. לגבי בתי קברות: העברת המת לקבר אחר מחייבת מנהג אבלות מחודש (הלוויה, ימי אבל) אז לפני שכותבים תגובות ומתלהמים כדאי לבדוק. אגב, גם אני חילוני גמור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בית כנסת אינו מקום קדוש
מוחה בתוקף,
06/01/05 22:03
|
ללא ארון הקודש. וגם בית קברות אינו קדוש, אלא להפך. טומאת המתים אוסרת על כהנים להתקרב לקברים, כפי שיודע כל כהן שקבר את הוריו. כידוע ניתן לטלטל גם את המתים. כל שבוע מטיסה אלעל ארונות של יהודים דתיים שביקשו להקבר בישראל. די לתעמולת הזוועה. המתנחלים מזמן כבר זנו לעבודה זרה. זו אינה יהדות עוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קדוש לא קדוש מה אכפת לי...
חילוני כופר,
06/01/05 23:37
|
זה מקומות שיש להם חשיבות לעם ישראל וזהו... חוצמיזה, אני לא מבין בזה הרבה, אבל אם קברים הם לא מקום קדוש, אז למה קבר רחל וקבר יוסף ומערת המכפלה וכל זה נחשבים ל''מקומות קדושים''??
וגם איזה חבר שלי שלח לי באי,סי,קיו על הבתי כנסת שכתוב באיזה מקום: קדושתם גם כשהם שוממים.. או משהו כזה, באיזה מדרש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפטר את כולם
סמיון,
ת''א,
06/01/05 21:35
|
אתה מתון ! מה עם ביבי וסילבן ? מה עם הנגבי וכץ ? הרי כל שרי הליכוד הצביעו בעד . גם רוב הכנסת הצביעה בעד . לכן יש לפטר את כל הממשלה את כל הכנסת את בתי המשפט , צה''ל התקשורת ואת כל השאר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרוב נשלט בידי מיעוט
חילוני כופר,
06/01/05 23:33
|
זאת התשובה: האוליגרכיה.
ממתי פוליטיקאים הם אנשים ערכיים?? כשיש פוליטקאי ישר, הוא זוכה להערכה כי זה דבר נדיר..... אני לא יודע איך זה, אבל תמיד לכנסת נבחרים אנשים רמאים, ומושחתים שיודעים לפני הבחירות להבטיח הרבה ולהגיד לכל אחד את מה שהוא אוהב לשמוע... אז מצידי אפשר לעשות ריענון בכנסת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
שמאלנים פאשיסטים לכלא
ל"ת
משה,
ירושלים,
06/01/05 21:16
|
|
 |
34.
זאת בכלל לא הנקודה-רבותי
מ.צ.,
06/01/05 21:15
|
ההתלהמות לא במקומה! רוצים להצביע על נושא כאוב של ''הטרור ניצח!'' וכל אחד רואה את זה מזוית אחרת! אני למשל אומר: ''הטרור ניצח!'' ''אוסלו נכשל!'' ''פושעי אוסלו לדין!'' ''חבל על רבין ומורשתו!'' ''עם ישראל עדיין בגלות!''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
איזה גועל נפש יאללה!
ל"ת
תתביישו,
לכם,
06/01/05 21:12
|
|
 |
32.
עד המהפכה הצרפתית,אנשי דת
חבל חבל,
06/01/05 21:10
|
שלטו בפוליטיקה,בגלוי או בסמוי.... נולדה מדינה צעירה,ולא למדה משגיאות אירופאיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קישקוש.
ירון,
חיפה,
06/01/05 22:14
|
ובנימין זאב הרצל זצ''ל היה איש דת? משיחיסט אולי... אם תרצו אין זו אגדה אמר על ארץ ישראל ולא על אוגנדה (אותה שלל מאוחר יותר)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
התנתקות התנתקות התנתקות ! ! !
ל"ת
אזרח,
מן השורה,
06/01/05 21:08
|
|
 |
בחלום, בחלום, בחלום
ל"ת
צפצפ,
06/01/05 21:52
|
|
 |
30.
לכלא! את כולם!
הראל,
חולון,
06/01/05 21:08
|
|
 |
29.
המתנחלים פוגעים בקודש
פרחיה,
06/01/05 20:58
|
איני סבורה שאנשים כמו בן הגביר ומרזל ראויים להתיחסות עניינית, אך אסור שדברים כמו שצוטטו מפיהם ''הרב הזה עושה דברים נגד היהדות, ועלול לגרום להחרבתם של בתי כנסת בגוש קטיף ובצפון השומרון'', אסור שישארו תלויים באויר ללא תגובה בגלל הצחנה שהם מפיצים. אין כל קדושה בבניין ששימש בעבר כבית כנסת, ומותר ורצוי לפנות מקומות שישיבת יהודים בהם מסוכנת ומזיקה. בית כנסת ללא ארון קודש הוא סתם מבנה. הנה למשל חסידי גור בתל אביב נלחמים שנים בבית הכנסת הבבלי בשכונה שהתרוקנה מדייריה המקוריים ומבקשים להרוס אותו ולבנות גן ילדים חרדי במקומו. איפה שלומי אמוני ישראל שיזעקו חמס? ומי שבאמת עושה היום דברים איומים ונוראים נגד היהדות ונושא שם יהוה לשווא הם המתנחלים ותומכיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קישקושי פירחיה אינם מהתורה
ירון,
חיפה,
06/01/05 22:17
|
שהרי כל פרק רביעי של מסכת מגילה דנה בכבוד בית כנסת. הגאונים, הראשונים, השולחן ערוך והמשנה ברורה דנים ארוכות באבני בית הכנסת ממש! פרחיה את מנכסת לעצמך את התורה והיהדות, אך הפעם הראית בבירור את בורותך, ואני מציע לך לחזור וללמוד לפני שתגיבי שוב. סייג לחוכמה שתיקה במקרה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרבי מגור יודע גמרא טוב ממך
פרחיה,
07/01/05 10:33
|
בית כנסת הוא מקום שיש בו ספרי תורה. בית כנסת ללא ארון קודש הוא בנין סתם ועזוב אותי מהתלמוד. חסידי גור יודעים טוב ממך והם עומדים להרוס את בית הכנסת שבנו העירקים בשיכון דן בתל אביב, ורק כמה נאמנים מהעלייה ההיא מונעים זאת מהם. קרא במוסף הארץ מלפני חודש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין כל קדושה גם בדמוקטיטורה
צפצפ,
06/01/05 21:56
|
של שרון. גירוש יהודים מביתם בגלל שקשה להגן מתחיל בנצרים ימשך בישובי הביקעה וגבול הצפון ויגמר בהגנה על מדינת ישראל בהרצליה וצפון תל אביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
תמשיכו בשלכם
זלצמן,
חיפה,
06/01/05 20:54
|
האם זו טפשות שאין כמותה, או אולי תופעת טבע?
ברור שאת רוב הרעש עושה מיעוט קטן של כהניסטים וברור שהנהגת המתנחלים מבינה איזה נזק זה גורם לענינם. אבל הנהגת המתנחלים ''מסתייגת'' בחצי פה, ובכך משחקת לידי אלה שרואים את כל המתנחלים כמקשה כהניסטית אחת.
האלטרנטיבה היחידה כעת מבחינתם היא להצהיר בצורה בוטה שהם אזרחים נאמנים למדינה ושיצייתו לחוקיה. אבל מהעץ שטיפסו עליו זה כבר בלתי אפשרי. בקרוב מאוד המתנחלים יבינו מה הם עוללו לעצמם, אבל זה כבר יהיה מאוחר מדי. ול''סמולנים'' תהיה אורה ושמחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
זה מה שקורה כשמפתחים
כמו צונאמי,
06/01/05 20:51
|
|
 |
כן, מדינת הלכה
משה,
ירושלים,
06/01/05 21:13
|
וזה בדיוק מה שסבא של סבא שלך וכל היהודים שקדמו לו התפללו שיקרה, לא איזה פורטוגל דובר עברית.
רדו כבר מהשטויות שלכם. אם אתם רוצים מדינה חילונית לכו לארה''ב שם כבר יש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש מדינת הלכה !!!
גרישה,
חולון,
06/01/05 21:16
|
חביבי , למה אתה שולח אותנו לארה''ב . סע אתה לאירן . שם כבר יש מדינת הלכה , ממש על פי טעמך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אירן אינה מדינת הלכה.
ירון,
חיפה,
06/01/05 22:21
|
הקוראן אינו אומר דבר וחצי דבר ממה שקורה שמה וחבל שהמוסלמים באתר אינם מגיבים לך. אירן ניכסה לעצמה ''דת'' וג'יהאד. הלכה בתורה היא הרבה יותר טובה מאשר היום. תראה לי סמולן אחד שיסכים להעמיד חוק יסוד ''ואהבת לרעך כמוך''? סמולן שיסכים לשמור על פיו מלשון הרע ורכילות, שלא לדבר על שקר (ד''ש לפינס)? גרישה שלא מבין מהו יהדות ומעיז להשוות לביזיון באירן. אגב, לפחות באירן פועלים לפי המצע, ולא כמו הליכוד אצלנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
נכון מאוד-וייס לך הביתה!
דפנה,
06/01/05 20:47
|
|
 |
25.
מתנחלים-הרסתם את המדינה!
ל"ת
ציפי,
06/01/05 20:47
|
|
 |
מתנחלים=שעיר לעזאזל
ל"ת
ירון,
חיפה,
06/01/05 22:22
|
|
 |
טוב שמצאת את האשמים...
ל"ת
משה,
נתניה,
06/01/05 21:42
|
|
 |
24.
אולי סופסוף
יעלי,
06/01/05 20:44
|
אולי סופסוף תעיפו את בן גביר למקום שבו הוא ראוי להיות ,בית הסוהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
צביעות דתית לאומית אופיינית
Sane Orthodox,
מרכז,
06/01/05 20:42
|
''הרב לא ראוי לגור כאן כי עובר איסורי תורה''...??! -אם כך, אכן יש לגיטימציה גבוהה לפינוי רחוק ככל שיהיה של דתיים אלה! עבירות על איסורי תורה הם דבר שבשיגרה אצלם! צבועים! שנתחיל למנות את האיסורים...? הם איבדן את הצפון, ואני מאחל שבקרוב יאבדו את הדרום... שם בעזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
טראומה חד-סיטרית
דימיטרי,
חיפה,
06/01/05 20:42
|
אולי מישהו מוכן להסביר לי למה המתנחלים יעברו '' טראומה קשה '' כאשר יעברו לווילה בישראל עם רבע מיליון דולר בכיס ? למה כשעברו מפתח-תקוה לווילה בשטחים הם לא חוו כל טראומה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
העברת עצמות
תמרה,
עכו,
06/01/05 20:39
|
לא מבין את הדתיים ! להוציא את עצמותיו של הרצל או של לוחמי בר-כוכבא כדי להביא אותם לקבורה מחודשת - זה בסדר . לעומת זאת העברת עצמות הקבורים בניכר ( רצועת עזה ) לישראל זה פשע מזעזע . מעניין .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
חזית יהודית לאומית
מירי,
חיפה,
06/01/05 20:39
|
רק ברוך מרזל יור חזית יהודית לאומית עובד נגד תוכנית שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מדויק
מ,
07/01/05 08:17
|
|
 |
19.
תורת ישראל = כסף ושחיתות בלבד
ל"ת
וייס,
כסופים,
06/01/05 20:35
|
|
 |
תורת ישראל - אמת אלקית
משה,
ירושלים,
06/01/05 20:46
|
השחיתות ורדיפת הבצע תוך כדי רמיסת זכויות הפרט באים דוקא מ''בית מדרש'' של מפא''י
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
כפירתם רבני יש''ע
אמא ללוחם,
חיפה,
06/01/05 20:32
|
להטפה לסירוב פקודה וסכנה למלחמת אחים, ובאים יש אלוהים תוביל אותם ישירות....לגהינום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
עצוב שיהודים עושים דמגוגיה
שושנה,
06/01/05 20:27
|
|
 |
16.
יופי מתנחלים
אורי,
06/01/05 20:26
|
|
 |
15.
רב מוכן להרוס בתי כנסת?!?
לוחם חי''ר בסדיר,
06/01/05 20:26
|
אני לא רב. אבל לי המעשה הזה של החרבת בתי כנסת והרס בית עלמין בו טמונים גם חללי צה''ל - ניראה מזוויע!!!
אכן, מזכיר את ליל הבדולח. אבל לאן הגענו?? שיהודים יעשו את זה.......? מישהו ישתגע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתי כנסת ומצבות זה רק אבנים
אם ללוחם,
07/01/05 08:22
|
גם סבי קבור בניכר והייתי שמיחה אילו היו מביאים שרידי גופתו לקבר בארץ, זוכר מה קרה בקבר יוסף, אנחנו רוצים לחיות למען החיים ולא ליוספים מתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מיעוט מבוטל
מרגו,
בת-ים,
06/01/05 20:25
|
הימין הקיצוני רוצה לחשוב שמדובר ברבבות אך בכל הפגנה מדובר בבן-גביר ועוד כמה פנאטים . זה סתם קוריוז שלא צריך להדאיג ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
השלט לא מייצג אותנו ולא בשמנו!
סטנגה,
06/01/05 20:23
|
אני ימני דתי מתנחל ואני מזועזע מההקשרים לשואה!! אני לא מסכים עם זה זה לא מייצג את המתנחלים !!!!!!!!!!!
יש דרכים ומילים אחרות לבטא את התנגדותינו לאותם מהלכים כואבים ונוראים של שרון וחבר מרעיו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
i believe you
r,
06/01/05 22:22
|
as much as the extremist leftist do not present me. yuchzar hadyun harelevanti!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז קח יוזמה
אני,
06/01/05 20:44
|
ותעמוד מנגד למצלמות והזרקורים ותסביר את עמדתך שלכאורה היא גם של רוב המתנחלים.
קבלת אתגר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מ-צ-ו-י-ן
אנטולי,
אזור,
06/01/05 20:23
|
מצויין !!! הקיצונים מן הימין אבדו את העשתונות ויורים לעצמם ברגל . אחרי התרגיל עם הטלאי הצהוב והכנסת השואה לעסק יותר אנשים מבינים עם מי יש לנו עסק . אגב , אם הם חושבים שהקב''ה לצידם , הרי יש להם בעיה עם הרב אלישיב שיודע קצת תורה ודוקא תומך בממשלת ההנתקות . הרב עובדיה יצטרף בקרוב - וישאיר אותם באויר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
איזה רב זה?
נעמה,
06/01/05 20:23
|
רב שיודע לריב ולבצע ריב ומדון בין אנשים ישרים. נוסף לזה הרב וייס הוא שקרן. הוא אמר שישמע בקול הרב שפירא,אח''כ התחרט. רב של מי ומה הוא???????????? שילך הביתה יחד עם שרון מה שיותר מהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה חלמת הלילה
מ,
07/01/05 08:24
|
מה את רוצה היום משרון? הוא הולך להסדר שיביא שלום, את משתמשת בגראס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
OVDEI ELILIM
Erez,
06/01/05 20:17
|
|
 |
9.
קדימה לפנות כמה שיותר מהר!
בעד,
התנתקות,
06/01/05 20:02
|
|
 |
and if possible to leave them
Erez,
06/01/05 20:19
|
|
 |
אתה מוכן לפנות את ביתך בקלות?
ל"ת
אכפתניק,
06/01/05 20:15
|
|
 |
ועוד איך
אבא ללוחם,
07/01/05 08:27
|
כן, בשביל מעל רבע מליון דולר ומדינה יהודית, בחיים לא הייתם מקבלים בזבל שגרתם ליד מליון וחצי מטורפים שחלקיכם דומים להם מאד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כפירה של רבנים מקומם בגהינום
מוטי צ.,
ק אליעזר,
06/01/05 20:29
|
אפשר לחשוב שזורקים אתכם לרחוב, כל משפחה תקבל יות מרבע מליון $ אז אל תעבדו על עם ישראל ואל תגררו אותנו למלחמת אזרחים כי הסוף יהיה מר, השמעו לדמוקרטיה ולא לרבנים סיניליים שכפירתם ומעשיהם יובילום בטוח...לגיהנום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
בזיון בזיון בזיון ! ! !
ל"ת
גיל,
חדרה,
06/01/05 20:01
|
|
 |
7.
המתנחלים הם לא חלק מהעם
דניאלה,
06/01/05 20:00
|
|
 |
המתנחלים הם העילית
יוסי,
ישראל,
06/01/05 20:27
|
המתנחלים הם החלק הבריא ביותר של העם היהדי ששומר על המולדת שלו ועל הכבוד שלו. הלוואי שירבו כמותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עילית? זה שוקולד
לוחם 931 לשעבר,
07/01/05 08:30
|
שרת בחברון ותראה את ''העילית'' של המתנחלים היהודים חלאת המין האנושי זו מילה עדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המאה ה 21.. שמעת עליה?
sane orthodox,
קו הירוק,
06/01/05 20:47
|
הלאומניות מקומה בעבר. החלק הבריא ביותר של העם הם אלו שבראשם כלכלת ישראל, חברת ישראל, רווחת ישראל, -מה זה משנה מה גודל הבית, כשהיושבים בו חיים בשנאה ובחוסר תמיכה הדדית?? ''עילית'' כמוך משניאים את סוגכם על כולנו! מתנחלים פרימיטיביים! נמאסתם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך לאוגנדה תקים מדינת כלכלה
ירון,
חיפה,
06/01/05 22:25
|
ורווחה! מה אתה עושה פה? מדינת מקלט ליהודים? ביזיון. אנשים כמוך הם הראשונים לברוח בבן גוריון ולצעוק שהאחרון יכבה את האור. בטוח לא היית פה ב67.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
איך הם מעזים בכלל?!
לימור,
רחובות,
06/01/05 20:00
|
|
 |
5.
מתנחלים נמאסתםםםםם!!!!!!
ל"ת
רפי,
גוש דן,
06/01/05 19:59
|
|
 |
לרפי מגוש דן
נירה,
גוש דן,
06/01/05 20:21
|
נמאס לנו מכם החילונים העלובים יפי הנפש המתלקקים!!!!!!!!!!!!! הרב וייס הייתי לוקחת לו את תואר הרב. אין לו מושג איך רב צריך להתנהג. הוא סתם אחד שחבל לו על הג'וב שלו.פעם הוא הולך לפי הרב שפירא ופעם הוא משנה דעתו. איזה עלוב נפש הוא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נירה ¨!
ישראלי מחו''ל,
חו''ל,
07/01/05 00:22
|
נירה,בלי לשון הרע בבקשה ובטח שלא על רב אפילו שאת לא מסכימה אתו בכלל!זה ממש אסור וןאת צריכה לדעת את זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לנו נמאס מכם
חילוני מתלקק,
06/01/05 20:59
|
אבל אנחנו יכולים להרשות לעצמנו. כי אנחנו הרוב. אתם כמיעוט שגיתם בגדול בכך שבודדתם את עצמכם. התוצאות - בקרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכם נמאס ?
גרישה,
ת''א,
06/01/05 20:46
|
נמאס לך מהחילונים ? עוד מעט תגיד לי שאתה מסרב לקבל את הכסף שלנו ותתחיל לעבוד ולשרת בצבא....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם עובדים ומשרתים יותר מאיתנו
יהודי,
באר שבע,
06/01/05 21:09
|
מיטער להודיע לך אבל בסיירת שלי יש 70% מתנחלים חובשי כיפות, ואני לא מדבר על כל הקצינינים והכול. הם עובדים יותר ממך ובטח שמשרתים בצבא ביחדים יותר מובחרות ממך (עם אתה בכלל). רק שתידע שאלה האנשים היחדים במדינה שנישארו עם ערכים הם באמת ציונים ואוהבים את הארץ בניגוד לחילונים יפי נפש שמסעיים לטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסיירת שלך עאלק
קרבי במיל',
06/01/05 22:30
|
|
 |
זה יסתדר ...
סמי,
יפו,
06/01/05 21:19
|
70 אחוז מתנחלים ? טוב , לאחר שיסלקו את כל הסרבנים ישארו פחות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התורה - בעד התנתקות
ואדים,
מגדל העמק,
06/01/05 20:44
|
עלי מקובלת הכרעתו של הרב אליישיב , בעד ההתנתקות . האם דניאלה וויס גדולה ממנו בתורה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
קומץ פנאטים עושה רעש.
מבינה,
06/01/05 19:58
|
תחושת הבטן שלי? כל ה''הו-הא'' הזה הוא מלאכותי, לא מבטא אפילו את רוב המתנחלים, אלא רק קומץ פנאטים שעושים הרבה רעש. צריך לאסור את ראשי המורדים, וזה יהיה סוף הסיפור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא פנאטים - פסיכופטים
דוד,
06/01/05 21:50
|
משתמשים בתורת ישראל ובארץ ישראל כדי להצדיק את התנהגותם הפסולה. מצאו אילן להתלות בו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הטינופת הזה בן גביר
אלעד,
פ''ת,
06/01/05 19:58
|
|
 |
סביר להניח שהוא פרובוקטור
יואב,
תל אביב,
06/01/05 21:50
|
כמו אביגדור אסקין ו''ראש החזיר'' המפוברק שלו, שהוכנס לכלא כדי שיראה כאילו הוא אמיתי. שקוף מדי, אנשים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
איפה היה אלוהים בליל הבדולח?
מוטי,
ק אליעזר,
06/01/05 19:53
|
|
 |
1.
ווייס חתיכת זבל
אלי,
בת ים,
06/01/05 19:48
|
|
 |
זבל קטן עליך
לוחץ לי,
07/01/05 08:35
|
|
 |
בת ים
אני,
06/01/05 20:45
|
|
 |
בת-י''ם ר''ת ''בא תרד יש מכות...
ל"ת
משה,
06/01/05 21:32
|
|