 |
200.
יואל מרשק- מדינה שלמה מצדיעה
עופר יהושע,
רמת גן,
16/01/05 11:37
|
יואל היקר מדינה שלמה מצגיעה לך ולרב פועלך. אל תיתן לאנשים קטני אמונה להפיל אותך ואת רוחך. כה לחי. ומי ייתן ויהיו עוד רבים כמוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
199.
יואל מרשק - צדיק בסדום
שרית,
יהוד,
16/01/05 11:30
|
רק יואל מרשק יכול להבין לליבם של המתנחלים, ובמקום ללכת ראש בראש הוא מציע לעזור ולסייע. אולי אם תפתחו את הראש האטום שלכם, תבינו איזה אדם יקר נפש ואיש עשייה הוא יואל, וזאת להבדיל מקיבוצניקים פרמיטיבים אחרים אשר רשמו את תגובתם הקלישאית בהמשך לכתבה זו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
198.
קבוצים=התנחלויות
ישראל גלילי,
נען,
09/01/05 11:36
|
כל הקבוצים והמושבים הוקמו בשנות ה-40 בדיוק לאותה מטרה שהוקמו כל ההתנחלויות:ליישב ביהודים את כל רחבי הארץ,לשמור על משאבי הקרקע והמים,ולשמור על הגבולות.מי שחושב שהקמת הקיבוצים היתה מוצדקת,ומבין את סיבותיה,מובן מאליו שמצדיק גם היום,הקמת בלי סוף התנחלויות נוספות וחיזוק הקיימות ,במיוחד בגוש קטיף,ובכל רחבי יש''ע.חברים,אין ציונות אחרת. לידיעתכם,כל התמהונים משלום עכשיו,שאינם מבינים בין ימינם לבין שמאלם,ולכל תומכי מר''צ בקיבוצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
197.
ברצינות
ישראל גלילי,
קיבוץ נען,
09/01/05 11:08
|
במקום גידופים,תתיחסו לגופו של עיניין.קיראו את 106 ואת 190 ותתחילו להגיב לעיניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
196.
נאבד לי השעון.יכול משהו להגיד
ל"ת
לי,
מה השעה?,
09/01/05 02:40
|
|
 |
195.
הקיבוצים כרגיל הורסים במדינה
ל"ת
כל חלקה טובה,
08/01/05 18:44
|
|
 |
194.
צעד הראשון לקראת מלחמת אזרחים
ל"ת
doctor,
jerusalem,
08/01/05 18:09
|
|
 |
193.
Kibutznikim ovdim bishvil Arik
ל"ת
Aharit Hayamim,
08/01/05 17:52
|
|
 |
192.
כמה טימטום ימני יש כאן
ל"ת
אבי,
08/01/05 17:21
|
|
 |
כמה שמולאנים בוגדים יש כאן
אושר,
08/01/05 18:06
|
כמה שמולאנים בוגדים שי במדינה הזו?יש המון כמו זבל לא חסר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
191.
לקיבוצים יש חמאה על הראש
גמליאלי,
המרכז,
08/01/05 17:15
|
מוטב שלא תתנדבו לפינוי אכזר, חסר תוחלת, של מתישבי חבל עזה ותמנעו מעצמכם את התקדים. יש לכם משימה יותר הומנית, יותר צודקת ויותר מוסרית והיא: התפנות מחורבות איקרית ובירעם. גם הדרגים המשפטיים והמדיניים החליטו על כך ורק אתם בכל מיני תחבולות מנעתם. זאת.בס''הכ לא ביקשו חזרה את אדמותיהם ולא שתפנו את בתיכם ומשקיהם- רק לחזור לחורבות הכפרים הנטושים ולכנסיה שלהם, כפי שהובטח להם. במקום זאת שינאת אחים ארורה מעבירה אותכם על דעתכם, כאילו בפינוי יהודים יש אידיאל מתקן את החלוציות של אבותיכם שגאלו אדמת מולדת. איננו רוצים להיזכר בעבר כשפעלתם בלהט בסיזון, חטפתם, עיניתם, הסגרתם את הפורשים לידי אויב המפעל הציוני. גם איננו רוצים להיזכר בשנאותיכם כלפי בני משפחותיכם במחלוקת על סטלין ומישטרו, שחצה משפחות ופורר משקים. אתם היום בפשיטת רגל למעשה ובאבדן דרך. לא בזה תוושעו כי אם באהבת חינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
190.
יואל מרשק חולה רוח ופרסום
צפריר רונן,
מולדת,
08/01/05 13:11
|
האיש הנורא הזה, אוכל החינם שרובץ בתק''ם כבר איזה 20 שנה, חייב לךהצדיק את קיומו, אז ''אגף המשימות'' שלו עוסק המשימות של ''מסיק זיתים עם פלשתינים''... ? למה ? מה חסר לפלשתינים ידיים עןבדות ? לא ולא, אבל יש היום אוייב משותף ליואל מרשק ולאגף המשימות ולמכחיש השואה אבו מאזן ומיהו ? : המתיישבים החלוצים מיטב העם הזה הנקראים בשם הקולקטיבי ''מתנחלים''. אז אחרי שנים של סלידה ממך ומנתן טל וכל הרע והמכוער שהבאתם לחיי הארץ הזאת, הגיע הזמן לעצור אותך, אולי מכתב זה יקרא לרבים לעשות כמוני, האינך מבין שאתה מכתים ציבור שלם ? מי בכלל ילך אחריך ? מי שמך להפריח ברווזים עיתונאיים כאלו ? שאלת את פי חברי הקיבוצים ? אתה משווה את פרוייקט קו התפר שנועד להגן על יהודים לגיוס על מנת להרוב בתי יהודים, לתלוש אותם מבתייהם בכח בכמו קלגסים נאצים ? עד לאן פחזותך הבלתי אחראית מביאה אותך ? זה שמעליך יושב אוויל גמור שרץ לג'נבה בעקבות הפודל מילא, אבל אתה גורם לרוב העם פשוט לשנוא את הקיבוצים שברור שחברי הקיבוצים לא יבוא ויעשו את מה שאתה מצהיר, הגיע רגע האמת, תדע ,אתה במעשיך תביא לחורבן על צה''ל, ועוד אני שומע שזה בברכת ראש הממשלה ?!.... הקמת מליציה של יואל מהרשק ? ''של הקיבוצים'' שיתנדבו לעקור את אנשי ההתישבות החלוצים שהלכו לחבל קטיף שאותו הקים ישראל גלילי חבר קיבוץ נען ומפקד ההגנה, אוי לעינים שכך רואות, טוב שדור החלוצים נח על משכבו, עם רק היו יודעים איזה צמחי צל עלובים יצאו מחלציהם היו מתהפכים בקברם. למען השם, תעלם מחיינו, חזור לגבעת השלושה ותתחיל לעבוד הברווזים העיתונאיים שלך מביאים לשנאה של חברי הקיבוצים ע''י רוב העם, טיפש זרק אבן בבור מאה חכמים לא יוציאוה אתה ורייכמן הגאון גרמתם לתנובה ולתנועה הקיבוצית מספיק נזק. חדלו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יואל מרשק משכמו ומעלה
מופז,
מרכז הארץ,
14/01/05 21:45
|
כל אויביו של יואל מרשק נוהגים ברשעות מתוך חוסר ידע. אני כדמות ציבורית חייב לומר כי יואל מרשק הוא אחד האנשים ההגונים ביותר שבהם נתקלתי מימיי. לכו ולימדו ממעשיו במקום לשוטט בדרכים ולחפש אמתלות ותירוצים לרביצתכם בביתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יואל מרשק - לסמוך רק עליו
יורם,
רמת הכובש,
14/01/05 21:41
|
כל כך ברור שכל התגובות כנגד יואל מרשק נובעות רק מתוך צרות עין וקינאה. הלואי שנזכה באנשים רבים כמוהו. ובאשר לכל השאר, לכו תלמדו מנכדו של פרוליטרוק הפלמ''ח אהבת מולדת מהי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יואל מרשק הוא גאון הדור
חיים,
קיבוץ גבע,
14/01/05 21:39
|
יואל מרשק הוא הצדיק בסדום. מי ייתן וירבו אנשים כמוהו. זהו אדם שרואה מול עיניו את מצוקות הפרט והכלל. אדם המסייע לכל אחד באשר הוא. ידיד אמת עם נפש טהורה. הלוואי שנזכה בחסדיו עוד שנים רבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
189.
כל הזמן אנחנו שומעים
גיל,
08/01/05 12:44
|
מהשמאלנים שהם מייצגים את הרוב. אם השמאלנים היו מייצגים את הרוב,הם לא היו פוחדים פחד מוות ממשאל עם או מבחירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
188.
יש לשתף את ערביי ישראל
מוטי גוטרמן,
חיפה,
08/01/05 12:41
|
המתנחלים. כרגיל אצלנו ערביי ישראל מצויים מחוץ לסדר היום הלאומי ועולים רק בהקשר ספיציפיים. לו אריק היה חכם, היה משתף את ערביי ישראל בפינוי המתנחלים וכך הם היו מתחברים לכולנו כשותפים למהלכים המדיניים של ממשלת ישראל כשווים בין שווים. כך נוכיח לערביי ישראל שאנו רואים בהם אזרחים הנושאים בנטל הלאומי ולדעתי כל ערבי ישראלי שיפנה מתנחל ייראה בכך כמי שמילא שירות לאומי מלא ויהיה זכאי לכל ההטבות של חיילים משוחררים למשל. לדעתי זו הזדמנות לכולנו אבל אני סקפטי שנחמיץ אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אפילו לא היית ברשימת המתנה
אושר,
08/01/05 18:07
|
אתה אפילו לא היית ברשימת המתנה של קבלת השכל מה לעשות יש גם כמוך בעולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
187.
אלה תומכיו של שרון
דני,
08/01/05 12:32
|
לפחות נקרעה המסיכה וכעת מבינים כי שרון הוא נציג מפא''י שמתכוון לבצע סזון נוסף. אמור לי מיהם ידידיך ואומר לך מי אתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
186.
כמעט כל הקיבוצים
אאא,
08/01/05 12:11
|
יושבים על קרקע של כפרים ערביים שהוחרבו ותושביהם גורשו. שלא לדבר על קיבוץ בירעם ועיקרית שיושבים על קרקע של כפרים ערביים שנעקרו או כפר האומנים האשכנזים הסמולנים מעין הוד שחיים כמו מלכים על אדמתם של אנשים אחרים בעוד התושבים המקוריים חיים כפליטים 5 ק''מ משם ללא מים וחשמל. האשכנזים הסמולנים הם הבעיה של האזור והם הבעיה של העם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקיבוצים הוקמו ברובם לפני 48
כעסן,
08/01/05 13:25
|
לולא גבבת כל כך הרבה שקרים במשפט אחד אולי היה מישהו מתיחס לתלונותיך על ילדות קשה וקיפוח עדתי, שאת תוצאותיה אנו רואים בכתיבתך. לידיעתך, רוב הקיבוצים הוקמו עוד לפני קום המדינה על קרקע הלאום שנקנתה בידי הקקל מתרומת יהודים אשכנזים באירופה ואמריקה. רבים מבני העליות הגדולות, גם מארצות ערב תפשו חזקה על רכוש נטוש, בתיהם של הערבים שברחו ב 1948, או בשכונות הרבות שהוקמו לעולים על חורבות כפרים ערביים. אולי גם משפחתך. איני סבור שההומניזם הבכייני שלך כולל את פליטי 48, להיפך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
185.
אני לא קיבוצניק ואני מצטרף.
דני ב.,
השרון,
08/01/05 10:56
|
כמה שנאה יש לגיבורי המטבח והשקם או למרבית אלה מהימין שלא ראו קנה של רובה אולי רק במסיבת פורים כאשר התחפשו לקאובויים. אתם יורקים באושיות המדינה הזו בכחש במצח נחושה ובגסות המאפייננת כל כך אתכם הימין. אתם השם הרע שיצא למדינה בהתנהגות אזרחיה בחו''ל בחוסר הנימוס בכבישים בתורים ובכל מקום. הקיבוצים וההתישבות העובדת היא מלח הארץ שהקימה את המדינה הזו ולא דרשה על כך מאומה. הם אלה שביום עבדו ובלילה שמרו כאשר אתם מילאתם את לשכת הסעד וחייתם על חשבון המדינה. רובכם כלל לא טרח לשרת בצ''הל או סידרתם לעצמכםן ג'ובים קל''בים ועוד הסתדרויות למיניהם בעוד הקיבוצניקים מילאו את הסיירות את הטייסות ואת הקומנדו הימי. גופותיהם של אלפי בני הקיבוצים והמושבים ממלאים את שורות בתי הקברות מעל כל יחס למספרם באוכלוסיה האזרחית. ניקח את קיבוץ בית השיטה שכל האוכלוסיה שלהם היא כ-500 איש. הם איבדו ב-1973 13 מבניהם , 13 עשר על מנת שזבל אנושי כמוכם יוכל להתקיים ולזרוק עליהם רפש. כל מה שקורה במדינה הוא בגללכם בגלל הליכוד שקם לשלטון ונתן לזבל האנושי מהימין לשלוט. אתם שהבאתם את השחיתות את הסיאוב את ההתנשאות של הפסיכים מהשטחים מיצהר תפוח ומגוש קטיף. אתם אלה שתצטרכו לתת הסברים הכיצד מדינה שהייתה סמל לכל העולם בשוויון הסוציאלי שלה הפכה למדינה מצורעת שנואה שאף אחד פרט לנשיא מטומטם מארה''ב ששכלו שווה לשכל תרנגולת הוא היחיד שתומך בהתנהלות המדינה החולה הזו , ארה''ב ועוד מדינה גדולה שנקראית מיקרונזיה. אתם אלה הנותנים יד לעושק הזקנים יוצאי השואה, לגזל קיצבאות מנכים ומחסרי יכולת על מזבח חולני של התנחלויות המהוות סרטן ממאיר. אתם היום באים לרקוד על דמם של מי שהקריבו חייהם על מנת שתוכלו להתקיים ולזרוק רפש על מקימי ומגיני המדינה? לולא הם הייתם יושבים עד היום בהרי האטלס או על העצים ואוכלים בננות. בושו לכם והיכלמו חבורת צבועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מבין שעוד לא קיבלת את המוח
אושר,
08/01/05 11:45
|
אני מבין שעוד לא קיבלת את המוח של הבבון?אין ימנים לוחמים בצהל?אין חיילים גיבורים ז''ל ימניים שנהרגו על הגנת הארץ?רק שמולאנים?אם אני לא טועה שי סרבניי גיוס יש אנרכיסטים ועוד כמה אירגוני שמאל שרק עושים נזק למדינה והימין מתקן במעט את הנזק תעשה לי טובה פעם הבאה שאתה מגיב פה שזה יהיה אחרי השתלת המוח של הבבון המסכן אבל יש סיכוי שהמוח ידחה את הגוף שלך בדרך כלל זה ההפך הגוף דוחה את האיבר המושתל הזר מקווה שיתנו לבבון למות מזקנה ולא בגללך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אכל את התפוח
Avi Ecuador,
08/01/05 20:18
|
מעץ הדעת. השנאה העצמית והטמטום הם לו גאווה. לך תסביר לסתום, יישר כוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אושר אתה מייצג נאמנה את הימין
דני ב.,
השרון,
08/01/05 20:16
|
שלו היינו מכניסים את מוחם לתרנגולת הייתה לבד הולכת לשוחט.
לולא הקבוצים והמושבים לא היית כאן היום וחבל שלא השכילו לסנן זבלים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם לא אלה
Avi Ecuador,
08/01/05 20:51
|
שהקימו את הקיבוצים. אבותיכם היו מתבישים בכם. שכירי חרב למלחמה ביבודים היום! תתבישו! ודרך אגב בתור חילונים לא הייתם מחזיקים בגלות אפילו דור אחד. אבותינו יכלו להקים מדינה בזכות הדתיים שהחזיקו מעמד 2000 שנה ללא מולדת, תסכים איתי שזה לא פשוט ושבלעדם גם הקיבוצים לא היו קמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
184.
תגובה 168 צ ודקת אני איתך
דבורה,
08/01/05 10:16
|
בבחירות אני גם לא יתן את קולי שקבוצים יאכלו חינם את מפלגת העבודה כמעט חיסלנו רק אריק הרחמן נתן לפרס החתרן הזדמ נות פז להתרומם עם לא חיים רמון איין כלום חימון הזה הוא ימני קצת בזמן האחרון הוא חבר של דראי תראו דראי יצא בבחירות יחד עם רמון הם יקבלו הרבה לא ש''ס לא יהדות התורה טומי נופל לגמרי נמחק מהפה הוא חולם לקבל קולות של מפלגת העבודה אז הוא חולם הקבוצנקים צאו לנקות רחובות מספיק אכלתם חינם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
183.
לקבוצניקים סוף סוף תעשו מ שהוא
דבורה,
מחיפה,
08/01/05 10:09
|
לעבוד לא עבדתם בחיים פועלים עבדו לכעם או תנועת הנוער ניצלתם אותם קראה המפולת של המניות פתאום נפלתם ואז אתם עובדים בחוץ מקבלים שכר משלמים על אכל ועכשיו אתה רוצ ים להתנדב במקום הסרבנים תחקו שדניה עוד קצת תחזרו את הבתים שדלכם שאתם יושבים שהיה שיך לערבים מה אז תגידו נראה אותכם מה אתם חושבים שלא ירצו את יפו את כל המקומות את ירושלים מה אתם מתנדבים למ ה שבו על הישבן שלכעם בשקט לא עשיתם עד עכשיו כלום אז איין לכם זכות דבור בינכם רוב הסרבנים שלא רצו ללכת לשרת במקומות איפה שערבים יושבים די שקט מספיק דברתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
182.
מיליארד שקל בשנה לקיבוצים
פועל פשוט,
08/01/05 10:08
|
חרפה ,מיליארד שקל בשנה לקיבוצים מתי יסחט הפועל מעירות הפיתוח לממן את הקיבוצנקים הבטלנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
181.
חבל.
זולפיקאר,
08/01/05 09:51
|
|
 |
180.
איזה השמצות על הקיבוצים
לי,
שפלה,
08/01/05 07:25
|
|
 |
179.
לכל היהודים להחרים קיבוצים לה
יהודי,
עפולה,
08/01/05 01:17
|
תחיל בתנובה אני מהיום מחרים את השמן מיד מרדכי ואת תנובה .יש להחריםייןמקיבוצים פשוט לבדוק תוויות זה חוץ מזה שזה טאמה ולא כשר לסרב לשמור בגבול לבנון על הקיבוצים .לא להגיע לצימרים שלהם.פשוט להתחיל להתארגן ולהחרים את כל התוצרת שלהם.אפילו ערבים לא קונים מהם בגלל החזיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
178.
קיבוצניקים תגייסו את כל ה
שונא שמאל,
עפולה,
08/01/05 00:55
|
מסוממים שיושבים בהודו ויחד עם הערבים בארץ תקימו מיליציות נגד יהודים חלאית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
177.
הרוח נושבת קרירה
מריאואני ברגוטי,
ברקיע השביעי,
08/01/05 00:27
|
|
 |
176.
CIVIL WAR LAKOL DAVAR
ל"ת
HOMELESS,
USA,
07/01/05 23:48
|
|
 |
175.
KIBUTZIM HOPE, FOR MONEY AND
APRROVAL LAND,
07/01/05 23:22
|
SO THEY WILL GET OUT OF THEIR OVERDRAFT AND RETURNED TO BE FULL OF MONEY AS THEY USED TO BE IN THE DAYS OF THE AVODA.
IT'S ALL MONEY MATTER.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
174.
תודה לקיבוצניקים האהבלים
מתנחל שמח,
07/01/05 23:20
|
עם המוח הריק לא יכלתם לתת מתנה טובה מזו עכשיו רואים בדיוק מה המקור להתפנות/בריחה הזו מעזה ומה תפקידו של משרד ראש הממשלה בהבערת מלחמת אחים שתיגמר בהרבה ראשים מפוצפצים של קיבוצניקים ולא רק בתהליך ההתפנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
173.
לא חכם
זלצמן,
חיפה,
07/01/05 23:05
|
אין פסול חוקי ב''התנדבות'' זו. אבל יש בה יותר משמץ של פרובוקציה. יש לפנות את כל ההתנחלויות, אבל לפי הנחיות הממשלה וצה''ל. לא ''בהתנדבות''. לקיבוצים ולשאר תומכי ההתנתקות לא תצמח כל תועלת מהצגת הפינוי כפעולה יזומה של השמאל. להיפך - הם ימשכו את האש מממשלת הליכוד את עצמם. אינני אוהב מילים חריפות, אבל יואל מהרש''ק הוא פשוט אדם טיפש מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה כאשר נותנים לקומיסר אידיוט
קיבוצניק,
07/01/05 23:13
|
להיות הדובר של התנועה הקיבוצית ואנחנו נשלם יקר מאוד על השטות הזו הרבה אחרי שתהיה או לא ההתנתקות
אישית אני חושב ששרון הרמאי עובד על כולם כדי שיישכחו לו את האי היוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
172.
ha,ha,ha,ha,
ל"ת
arafat,
heven,
07/01/05 22:58
|
|
 |
171.
מלחמת איש באחיו באדיבות מופז
עצוב,
07/01/05 22:57
|
וחברו הפושע שרון ואני לא אנוח עד סוף ימי עד שמתועבים אלו ייתנו את הדין על הדלקת מלחמת האחים על הפיכת צהל מצבא העם לצבא שלום עכשיו ועל ההונאה של ציבור בוחרי הליכוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
170.
שונא קיבוצים יחיה
רן הגלילי,
07/01/05 22:53
|
|
 |
169.
אמנע מכל קשר עסקי עם קיבוצים
מעשי,
07/01/05 22:46
|
מהיום והלאה לא יעשה שום עסקה עם הקיבוצים, לא יבקר בעיקרון בקניונים שנבנו על אדמות השדודות בקיבוצים ועכשיו נראה להם מי הרוב בארץ ישראל ובמי ברמת הוא תומך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבורך!
ל"ת
שונא שמאל,
עפולה,
08/01/05 00:47
|
|
 |
צודק מחרים מזמן את תנובה
משה נהריה,
07/01/05 23:09
|
|
 |
168.
אצביע רק למפלגה שתחסל קיבוצים
טבריני,
07/01/05 22:39
|
בבחירות הבאות רק מפלגה שמצעה יהיה ברור חיסול שודדי העם הקיבוצים תקבל את קולי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבורך
ל"ת
שונא שמאל,
עפולה,
08/01/05 00:48
|
|
 |
167.
קיבוצניקים עמלקים מה לכם ישראל
יהודי,
07/01/05 22:32
|
הרי יהודים אתם לא יהדות אתם מתעבים עד עמקי נשמתכם ארץ ישראל זה החדר בקיבוץ והבריכה הנאמנות שלכם זה לשמש העמים
מה שמענין אתכם זה סמים וסקנדיביות
לא יותר טוב שתחיו בשבדיה או ברוסיה ותניחו אותנו לנפשנו בארץ ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש
שירי,
צפון,
07/02/05 22:15
|
תתבייש לך! זה שאנחנו קיבוצניקים זה לא אומר שאנחנו מתעבים את היהדות, יש הרבה קיבוצניקים מאמינים. סתם קיבוצניקים הולכים לשרת בקרבי ונהרגים על הגנת המולדת בזמן שמלא עירונים משרתים קל''ב או משתמטים? חוצפן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
166.
בני נוער יכולים להצטרף??
אחד חובל,
לה לה לנד,
07/01/05 20:58
|
אני מתגייס במרץ ליחידה מובחרת, וברצוני להתנדב כדי לפנות את היישובים, אם אכן תוכנית ההתנתקות תבוצא לפני. זה אפשרי?
הייתי שמח לעזור לפנות את המתנחלים המשחיים הגרים בגוש קטיף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם דפר כשלך לא תהיה שג
ל"ת
ישראלי,
07/01/05 22:34
|
|
 |
כן, לפוצף את כולם
אחמד,
07/01/05 21:58
|
|
 |
לפוצץ תפלשתינים הכתוונת נכון?
ל"ת
אושר,
07/01/05 23:51
|
|
 |
165.
אני לא בגין, אנחנו נחכה להם!!
ל"ת
צפצפ,
07/01/05 20:39
|
|
 |
164.
בואו בהמוניכם, צבא סקטוריאלי
צפצפ,
07/01/05 20:38
|
|
 |
163.
תודה מלח הארץ
דש,
07/01/05 20:23
|
לבי יוצא אליכם זו ישראל שבעבורה נלחמתי ושחברי נפלו כשנקראו לדגל מתחושה של אחריות לאומית לשמור על צה''ל ועל הארכים של מדינת ישראל כחברה דמוקרטית ולעמוד כסכר ביננו לבין הרבנים שמנסים לגרור את עם ישראל לחברה פשיסטית שנשמעת לחוקים של קומץ זבי חוטם שמנסים להכתיב לכולנו אורך חיים שממנו ברחו ההורים שלנו בזמן השואה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת הבעיה קיבלת ארכים לא ערכים
ישראלי,
07/01/05 22:36
|
|
 |
162.
דו פרצופיים!
אבי,
07/01/05 19:46
|
אני לא ימני אבל אני אתנדב לפנות את הקיבוצים מרמת הגולן. חשבתם על זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
WHY? IS SOMEONE FROM YOUR FAMI
ZEEP IT,
ZEVEL,
07/01/05 20:54
|
FAMILY DIED FOR THE SAFETY OF THE NORTH OF ISRAEL & ITS SECURITY?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
המליצייה הקיבוצית נגד עם ישראל
אלעד,
צפת,
07/01/05 19:05
|
האידאולוגיה של התנועה הקיבוצית פשטה את הרגל מזמן. במהלך 20 השנה האחרונות מנסים הקיבוצניקים בכל הדרכים העומדות לרשותם להשתלט על אדמות מדינה ולמוכרם ולהפוך לעשירים מופלגים. תאוות הבצע כל כך חזקה בקירבם שהם מפקירים את הקיבוצניקים הקשישים שהקימו את הקיבוצים והביאו לעולם דור צעיר מפלצתי וזדוני הדורס ורומס כל דבר העומד בדרכו. באם יתגייסו הקיבוצניקים לצבא כדי לעקור את אחי המתנחלים מבתיהם ולהרוס את ישוביהם, אני וחברי נגיע לקיבוצים עם בולדוזרים ענקיים ונהרוס את הווילות של הקיבוצניקים על תושביהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
רוב היהודים תומכים במתנחלים!!!
אילנה ג,
תל אביב,
07/01/05 18:43
|
ומתנגדים לתוכנית ההתנתקות של שרון וממשלת הזדון שלו. מסקרים סודיים שהוזמנו על ידי שרון ובנו עומרי נודע להם שהם ינחלו כשלון צורב במשאל עם על ההתנתקות, בדומה לכשלון שנחלו בקרב מתפקדי הליכוד. זו הסיבה ששרון מסרב לערוך משאל עם על תוכנית ההתנתקות!!!! אז שדני רוטשילד ושותפיו מהשמאל הבולשביקי שהשתלט על המדינה יפסיקו לבלבל לנו את המוח --- העם לא קונה את השקרים שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
159.
קיבוצים אוכלי חינם משועממים.
תם,
תל אביב,
07/01/05 18:40
|
לקיבוצניקים אוכלי החינם אין הרבה מה לעשות רוב היום חוץ מאשר לאכול ולזיין את השכנה על חשבון משלם המיסים ועכשיו מרוב שעמום הם דואגים לצאת נגד המתנחלים אבל לעולם לא ראינו התגייסות של הקיבוצים לטובת עיירי הפיתוח למשל או לקבוצות חלשות אחרות..
הקיבוצניקים פשוט משרתים את האדונים השמאלנים שלהם למעלה שדואגים להאכיל אותם חינם בוקר ולילה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד מטומטם...
שירי,
צפון,
07/02/05 22:17
|
אין לי מה להגיד לך חוץ מזה שפעם הבאה לפני שאתה פותח את הפה, תדאג להחכים ולקבל את השכל שחסר לך כרגע!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ZEVEL, AND WHAT HAVE YOU DONE
JUST WONDER,
07/01/05 20:48
|
|
 |
158.
צבא יהודי למלחמה בצבא החילוני
אהרון,
נתיבות,
07/01/05 18:18
|
מלחמת האזרחים בפתח. שרון מגייס את הקיבוצניקים והמושבניקים החילונים למלחמה ביהודים תושבי ארץ ישראל.
הקיבוצניקים והמושבניקים שדדו את משאבי הארץ הזאת ואת אדמותיה השייכים לכל עם ישראל והתעשרו על חשבון כלנו. כעת מתגייסים הפריצים לעקירת יהודים מבתיהם בארץ ישראל.
אני מפרסם בזה קול קורא ליהודים המסורתיים תושבי עיירות הפיתוח--- התגייסו בעשרות אלפים לצבא היהודים ובלמו את מתקפת הרשע של צבא השמאל הקיצוני-חילוני המוקם על ידי הדיקטטור שרון וממשלת הזדון שלו במטרה לעקור את אחינו היהודים הגיבורים הנאחזים בגבורה ובהקרבה בנחלת ארץ אבותינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קריאתך תענה בהקפים שאתה לא
אאא,
08/01/05 12:41
|
|
 |
יוחנן בן זכאי
משה,
צפת,
07/01/05 19:31
|
אתה מיצג את אותם בריונים שרצו לעשות ''ודו הריגה'' לרבי יוחנן בן זכאי כשזה רצה לברוח בארון מתים מירושלים. אתה מאותם אנשים שיביאו חורבן בית שלישי עלנו בגלל הדת. אף אחד לא שאל את העם אם אפשר להתנחל בשטחים ולכן לא צריך לשאול את העם אם צריך לפנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
157.
mi she mihshol la shalom ze
rak ha aravim,
lo mitnahlim,
07/01/05 18:01
|
ve lo shtahim,ve lo kibuzim, gam im yahziru et kol ha shtahim,lo ihiye shalom, ki ma ze shalom? sheket,lo niyar hatum, ve kol paam ihiye irgun teror aher she yaase teror, silaknu et arafat mi levanon--az ba hizbala, asinu ''shalom '' im arafat(be keilu) az yesh et hamas ve jihad ve od, naase shalom itam--az hem yamziu irgun teror aher ,she ze keilu lo hem. mi she ashem ze rak ha aravim.en ma lezapot le shalom,zarih lihiyot meziutiim.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
חזרה לימי הסיזון
ל"ת
יהודי,
07/01/05 17:59
|
|
 |
155.
למי שלא שם לב למשהו כנסו ותקרא
אושר,
07/01/05 17:11
|
שמתם לב למשהו מעניין?התגובות של מי חסרות פה בואו נראה תגובות של אנשי ימין יש?יש תגובות של אנשי שמאל יש?יש תגובות של ימניים קיצוניים יש?יש תגובות של שמולאנים קיצוניים יש ?יש של מי חסר של מי חסר? של הערבים!!!!! הם לא כותבים פה כלום הם רואים את מלחמת האחים היהודים שפתח והם מרוצים הם מחכים כבר לפעולות בשטח לראות כמה דם יהודי ישפך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
And wisely so!
iemand,
07/01/05 17:32
|
Why bother when someone else does your own dirty work? and without being asked!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה
אחד,
07/01/05 17:28
|
|
 |
154.
אני לא מבקיבוץ ומוכן לפנות
ל"ת
עוזי,
07/01/05 16:33
|
|
 |
אני מהעיר ומוכן לפנות את עוזי
עירוני,
נתניה,
07/01/05 18:47
|
|
 |
153.
כוונתם רצויה-אך מעשם אינו רצוי
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרטיה לעד,
07/01/05 15:49
|
הסירוב ההמוני של החיילים הדתיים-בעקבות הסתה של רבנים מרכזיים-מדליק זרקור אדום לוהט של סכנה לדמוקרטיה-ולכן צריך לפעול לפיזור החממות של ישיבות ההסדר והמכינות הדתיות בהן צמחה המנטליות שציות לרבנים חזק יותר ממצוות הדמוקרטיה ושמירת שלטון החוק.
אך צריך לאפשר לצהל והמשטרה לפעול בכוחות הסדיר והמילואים הרגילים שלהם לפינוי ההתנחלויות-כולל מעצרים מנהליים מונעים של המסיתים לאלימות והמתכננים שימוש בנשק נגד צהל.
התנדבות הקיבוצניקים או תומכי שלום עכשו, שכוונתם טובה לחלוטין, מוסיפה מימד פוליטי לא רצוי ומגדילה את ההקצנה הקיימת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפזר את הקיבוצים
דניאל,
07/01/05 18:02
|
|
 |
YOU SURE YOU ARE BETTER? DON'
YOU TOXIC THE,
WELLS,
07/01/05 21:00
|
|
 |
בהקדשה לאחד העם ודומיו
Avi Ecuador,
07/01/05 17:32
|
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/816/928.html 55. סתם קטע ממאמר של רעיה אפשטיין תופעת המוסר, והמלשין היהודי, 08/11/04 08:09 בולגקוב יצר הקבלה די מחרידה בין ''הלאומנות הגזענית הבהמית'' של הנאצים-האנטישמיים, לבין האכזריות האנטי-דתית של הקומיסרים היהודים במהפכה הרוסית ושל ה'יבסקציה'. הוא הסביר את הקנאות והמיליטנטיות של חוגים יהודים הללו בכך שמן תודעת המהפכנים היהודים נמחקה, תחת השפעת הסוציאליזם וההומניזם הרדיקלי, אמונת אבותיהם. אך היות וכל אדם יהודי הוא בעל נפש דתית במהותו, טען בולגקוב, הרי גם הפעילות האכזרית של המהפכנים היהודים היא ביטוי דתיותם. אלא שבמקרה הזה מדובר בדתיות מהופכת, הנגדית ביחס לדת היהודית המקורית. במקרה הזה היא מתבטאת במלחמתם האכזרית של הדתיים המהופכים האלה נגד כל דת בכלל, ונגד יהדות ואלה-ים עצמו במיוחד בולגקוב מרחיק לכת ומדבר על החטא הנורא של המהפכנים היהודים נגד העם הרוסי – החטא שהיה משותף למהפכנים היהודים והמהפכנים הרוסים גם יחד. הוא התבטא במיוחד בחילול מכוון ומפלצתי של קודשי הדת הנוצרית, בגסות אנטי-דתית שיטתית, שמטרתה להשפיל את המאמינים ו''להתיישב במקדש במקום האלה-ים'', בכפייה האנטי-דתית, שבה נתגלתה קנאות דתית בעלת עוצמה שלא הייתה ידועה עד כה בהיסטוריה''. אולם החטא הנורא, מוסיף ומדגיש בולגקוב, הוא שהמהפכנים היהודים חטאו נגד עצמם כבני העם היהודי, ''נגד ישראל הקדושה, העם שנבחר על-ידי האלה-ים''. כל זה קורה לעם היהודי, על-פי טיעוניו של בולגקוב, מכיוון ש''בעמקים המיסטיים של עם ישראל אין מקום לאדישות הדתית ולריקנות הרוחנית, על-כן לעולם מתרחש המאבק בנפשו...''. המסקנה מכך היא שהדתיות ההפוכה, והאיומה בביטויה בבולשביזם הרוסי, אינה מראה כלל ועיקר את פניה הרוחניות האמיתיות של עם ישראל. זוהי מסכה מתועבת שמכסה את הפנים הקדושות האמיתיות שלו, זה מצב של המשבר הרוחני הקשה בתוך ישראל. זהו סוג של ''פוגרום יהודי'' שעשו קומיסרים יהודים בראש ובראשונה נגד עמם, נגד עם ישראל כעם סגולה, זוהי ''פגיעה נוראה שהם פגעו ביהדות, פגיעה שלא הייתה כמוה בהיסטוריה'', זוהי ''ההתאבדות ההיסטורית של היהדות, אלא שהיא מיוחסת רק לאותו חלק של עם ישראל אשר בגד בייעודו. אך אפילו בחלק זה, לעולם נשמרת השארית הקדושה, הנצחית-אלמותית, זו שבזכותה כל עם ישראל ייגאל''.
בהיותו כומר נוצרי, ברור לגמרי כי בולגקוב התכוון לישועת היהודים על פי פירוש של דת שלו אנו נתייחס לאמונתו הנוצרית בכבוד, אך לא נשכח שיש לנו פירוש משלנו באשר לגאולתנו בציון. לא הציונות בפירושה הנוצרי של הרוחניות ללא חומר, ואף לא הציונות על-פי הפירוש של הנורמליזציה – כחומריות ללא רוח ובריחה מעצמנו כעם סגולה הנבחר על-ידי האל-ים. לא שמאלנות רדיקלית החוזרת למלחמה של יהודים נגד יהדותם בצורה עוד יותר אכזרית ונבזית מאשר המלחמה הישנה של היהודים הבולשביקים. לא ניסיונה של זו לכפות על העם היהודי היושב בציון את דתה המהופכת ולא שיתוף פעולה בינה לבין הנאציונאל-איסלמיזם במטרה להחליף את עם התורה בעם מלאכותי זה או אחר. רק נאמנות לאמת, להבחנה המוסרית הברורה, הַשַבַת המשמעות האבודה למילים, הדלקת הנר שיאיר הכל ויגרש את החושך. רק חזרה לעצמנו. ליהדות. לארץ-ישראל. לציונות הממשית המגלמת את מילת קודש - ציון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם להיות ישר אז למה בקטעים?
Avi Ecuador,
07/01/05 17:05
|
למה להאחז ולהשתמש בשטן כשנוח לך? אז להבדיל מהשטן כמובן ושיהיה בריא שרון בבית האבות יחד עם פרס: ''אני רוצה לומר לכם, יש להבהיר לממשלה, גם אם צה''ל ייסוג בפקודת הממשלה, וזה עומד לקרות מהר מאוד, היישובים ישארו, היישובים יגנו על עצמם, יפתחו צירי תנועה בטוחים, ומאות ואלפי יהודים, אני משוכנע, יבואו לעזרתם''
''אני פונה לכולכם, לא לגלות חולשה, הם עורכים היום משאלים, הם שואלים היום, האם תהיה מוכן לפנות את ביתך תמורת פיצויים גבוהים ובמקום זה ניתן לך דירה במקום אחר? אם שואלים אותכם את השאלה הזו תגידו להם שאנו הולכים לקנות דירה שניה. שילחו אותם הביתה!!!''
מי אמר דברים אלה? שרון. לאיזה שרון יש להישמע? לזה שבאופוזיציה או לזה ממשל יותם? אתם חושבים ששרון באופוזיציה היה מאפשר לשמאל לברוח? ועוד להאמין למישהו כזה שיחרץ את גזר דינה של ישראל. היה צריך פשוט להתפטר!!! איזה פרצוף צריך בכדי לומר דבר ולעשות את היפוכו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
אל תדחפו את האף
ליאור,
הרצליה,
07/01/05 15:20
|
אני ממש נגד מכחישי השואה והמסיתים מקרב המתנחלים אבל אם בתנועה הקיבוצית חושבים לארגן מיליציה נגד אזרחים כואבים שעומדים להיות מפונים בכח מבתיהם שלא יופתעו למצוא שם אותי ואת חבריי מוכנים לעמוד מולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
למה אני מממן את הקיבוצים?
מיליארד שקל בשנ,
07/01/05 14:50
|
|
 |
חוצפן
שירי,
צפון,
07/02/05 22:22
|
סליחה? חסרים קיבוצניקים ומושבניקים שנהרגו על הגנת המולדת? ותאמין לי שהם לא היו ג'ובניקים! יותר נכון הם נהרגו בגלל שהם הגנו בגופם על מטומטמים כמוך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
שרון נעזר בגויים לגרוש היהודים
שמאלנים בוגדים,
07/01/05 14:38
|
היהודים לא מוכנים לגרש יהודים מביתם, מה שלא נעשה לעולם, אז הוא נעזר בשמאלנים שלא חושבים ולא מרגישים את עצמם כיהודים. לא ישאר לשרון בריריה ויצטרך לפנות גם תנזים וחמאס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך
Avi Ecuador,
07/01/05 17:20
|
יש גויים שכבר התחילו לפחד מהשמאל ומפחדים שזה יחלחל לארצות הברית. יש שם נוצרים חזקים מאוד. הם תומכים ביהודים ולא ''ביהודים'' אנטישמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
מלחמת היהודים החלה.
ל"ת
פלוויוס,
07/01/05 14:30
|
|
 |
148.
ברגע
Avi Ecuador,
07/01/05 14:10
|
שבנוסף לכל הצרות יהיו מתנדבים או חלק מסוים מהעם ירתם להתאבדות לאומית המתנחלים וחלק גדול מהעם יראה בזה פשע, יראה במפנים שכירי חרב זרים ואז שרון יביא למלחמת אזרחים ואולי הפיכה לצערי. שיעצור שרון! שיאחד את העם לפני שהוא פותח פצעים שלא יוכלו לאחד את העם במשך דורות, לפני שהוא מקיז את דם העם. זה יהיה הרבה יותר גרוע מאינתיפאדה. שרון אני מקווה שתפנים ותעצור, הספירה לאחור כבר התחילה. אתה איש מלחמה ולא איש שלום, תבין זאת, נבחרת להלחם באוייב ולא בעמנו. היום אתה מחושק להבל פה ובמעשים אז הפתרון היחיד שלך לצאת מהבוץ זה להתפטר ולאמר שטעית. מקווה שלא תבין זאת מאוחר מדי ושלא תדחוף את העם להקזת דם ולאלפים שיהפכו לפי ה''דמוקרטיה'' שלך לעברינים. זכור שאלה היו אנשים ששרתו בצה''ל, משפחות שממשלות ישראל עודדו אותם להקים ישובים בהתנדבות ואנשים שתרמו ולא היו מחבלים או כאלה שאימו או חס וחלילה שעשו נזקים למדינה. אנשים שנחשבו לטובי העם. אז מה קרה שפתאום אתה מספר לנו שאלה אנשים רעים, שהם שינו את עורם פתאום. אלה האנשים שהעלו אותך לשלטון ואתה איכזבת אותם, יש מילה יותר נכונה ולא אומר אותה. שרון מי שהפך את עורו זה אתה והקלטות שבם עודדת להתנגדות ולאי ציות לממשלה פורסמו ברבים מעל דפי עיתון זה. אני מקווה שמעריב יפרסם שוב את הלינקים לקלטות שבמקרה איבדתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
השאלה היא
יוני,
07/01/05 13:56
|
האם הקיבוצניקים המסוממים והשיכורים ימצאו בכלל את הדרך לגוש קטיף???ולמועצת יש''ע אני מציע לשכור סקנדינביות כך שכאשר הקיבוצניקים יראו אותן הם ישר ישכחו מהפינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
המתנחלים ינקנקו להם תצורה
ל"ת
דפוקים בראש,
07/01/05 13:52
|
|
 |
145.
הם יקבלו מכות חבל על הזמן
ל"ת
תומר,
07/01/05 13:44
|
|
 |
144.
הטעות ההיסטורית של הערבים
עמוס,
אשקלון,
07/01/05 13:16
|
לו היו הערבי מתגייסים לצבא ומשרתים במילואים יכלו להתגיים לצבא העקירה כך שהקיבוצניקים לא יצטרכו ללכלך את ידיהם בעבודת העקירה ,
בקיצור אם עוד היינו צריכים דוגמאות להתדרדרות של הקיבוצים קבלנו דוגמא נוספת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה
Avi Ecuador,
07/01/05 22:27
|
הטעות ההסטורית שלהם שהורידו את השמאל ולא נתנו לו לעשות להם את העבודה. שלא האכילו אותו בתקוות שווא, לוקשים, ''שלום'' וחרא, היו זוללים. אפילו לא היו צריכים שאהידים. יש שאהידים לאומיים מהשמאל בכמויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
הקיבוצים מלאים באיידס
ל"ת
תלמיד חכם,
הרובע היהודי,
07/01/05 13:13
|
|
 |
142.
המסיכה הוסרה מעל פני הקיבוצים
ענת,
07/01/05 13:10
|
ההתגייסות המשותפת של קבוצה קטנה (שאיננה משמעותית , לא מבחינה חברתית ולא מבחינה צבאית), ע''מ להלחם בקבוצה אחרת מעוררת אצלי חלחלה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
אני בא- תרשמו גם אותי!!!!!
ל"ת
אורן,
07/01/05 13:08
|
|
 |
גם אני אחי אחמד
ל"ת
היטלר,
07/01/05 22:30
|
|
 |
140.
ההתנדבות האמיתית.
יוסף,
קיבוצניק,
07/01/05 13:05
|
שהמתנדבים יחליפו את ביתם עם המתנחלים.ונחסוך פילוג וריב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
תמיד אהבתי קיבוצניקים... אוחח~
ל"ת
BiRDY,
07/01/05 13:03
|
|
 |
138.
רמת אביבים, גנבתם לי את הבית
אחמד,
היה שיח מונס,
07/01/05 12:55
|
גזלתם את האדמה שלי עכשיו אונברסיטת ת''א תפסה את האדמה שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
מסיתים את הויכוח.
בני ח,
07/01/05 12:54
|
מה רוצים המתנחלים?האם השמאל מפנה אותכם,האם שריד הוא רו''המ.?מי שמפנה אותכם זה אריק מלך ישראל,לבנת,נתניהו,צחי,וכ''ו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
שרון-איש השנה של החמאס
ל"ת
ממשלה אנטישמית,
קרית צאנז,
07/01/05 12:44
|
|
 |
יתכבד בהדלקת משואה
Avi Ecuador,
07/01/05 22:32
|
|
 |
135.
בקרוב נגרש כל היאהודים
ל"ת
עלי נאסר,
שומרון,
07/01/05 12:43
|
|
 |
ערבי אומר ''שומרון'' ?
ל"ת
ח,
07/01/05 13:16
|
|
 |
134.
בקרוב יצא חוק שמתיר דם יהודים
ל"ת
אבראהים מוסא,
חלחול,
07/01/05 12:42
|
|
 |
יש רוב בכנסת
אחד,
07/01/05 22:34
|
|
 |
החוק המתיר דם יהודים כבר יצא!!
ל"ת
אילנה ג,
תל אביב,
07/01/05 18:19
|
|
 |
133.
מוות לערבים=קיבוצניקים
ימני קיצוני,
07/01/05 12:40
|
נראה אם אחרי שיפנו את המתנחלים אם יהיה טוב או יותר גרוע , הריייי כולם יודעים שיהיה יותר גרוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
הקיבוצים מעודדים הכחשת השואה
ל"ת
אליעזר יערי,
לוד,
07/01/05 12:39
|
|
 |
131.
אודי אדיב ואסד גאים בכם
ל"ת
ישראל שוורץ,
נתניה,
07/01/05 12:38
|
|
 |
130.
כמה שנאה הדדית יש בעם הזה!!!
מחמוד,
07/01/05 12:38
|
לא צריך להילחם בכם - צריכים להרפות מכם כמה שנים ואתם כבר תרצחו אחד את השני... כולכם צרי עין מגעילים, מתנשאים - אפילו זה על זה... התחרות הפנימית אוכלת אתכם - כל אחד רוצה להצליח ולהתבלט - אבל באותה נשימה שלאחרים סביבו יהיה רע כדי שיבלוט עוד יותר... מגעילים - רק תיקראו ותראו כמה אתם שונאים אפילו אנשים שהם דם מדמכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרגע
Avi Ecuador,
07/01/05 22:36
|
|
 |
129.
הקיבוצים-גייס חמישי
ל"ת
טום הנקס,
יבניאל,
07/01/05 12:38
|
|
 |
128.
No-- just not that
ל"ת
AMR,
07/01/05 12:35
|
|
 |
127.
אני לא מתבייש-אתם לא אחיי
קיבוצניק,
07/01/05 12:32
|
מי שמסוגל להתעמר בערבים הוא לא אח. בודאי כשיש לו זקן חמסניקי....סתם אני ימני, ניסתי טרמנולוגיה שמאלנית. תודו שזה הלך לא רע! יש עוד כמה משפטים בצרורי כמו ''בגללכם הם גם לא מסוגלים להתאפק והורגים גם אותנו'' או '' רק מלראות את הזקנים לכם ואת הפיאות...'' משפט כזה הופיע האחד מעתוני הקיבוצים. חברים שתהיה לכם מלחמת אחים מעניינת. מבעיר הבערות ובניו שמחים כל הדרך לחקירה על הספינים האדירים שייצרו. מי זוכר מי יודע מהיכן הגיעו המליונים של שרון. גם מני מזוז כבר לא מתעניין ועוסק עם צוותו רק בסרבנים. העיתונות ? הם יתעסקו עם הנעליים של שרה נתניהו, אבל לא עם המליונים ששרון לא רוצה לספר מאיפה קיבל אותם. הגנתה של התקשורת והפרקליטות מובטחת להם כל עוד הוא מתקדם בכוון הנכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הקיבוצים נמצאים על חורבות
שי,
08/01/05 12:37
|
כפרים ערביים.במחנות הפליטים בעזה ולבנון מסתובבים אנשים עם מפתחות לצווארם שייכים לבתיהם של הקיבוצניקים כיום ושל הפלסטינים בעבר. להחזיר את הגזלה לבעליה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
אלפים???
משה,
ירושלים,
07/01/05 12:31
|
הייתי מופתע אם היו מצליחים להוציא מאה שמאלנים מבתי הקפה שלהם.
מי שכן יבוא לעזור הם מתנדבים אירופאים...כמה זה מתאים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
הטייסים הסרבנים
מנדי,
מרכז,
07/01/05 12:29
|
האם גם הם במתנדבים לעקור יהודים היושבים על אדמתם ומתפרנסים מעמל כפיהם. האם גם הקיבוצניקים היושבים ב- LA במתנדבים??? מנין מאגר השנאה ? האם זה החינוך שהם קבלו בתנועה הקיבוצית???
תחשבו על כך,לפני שאתם קופצים להתנדב למשימה ''לאומית'' זו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
הסבר פסיכולוגי ועוד. מומלץ!
האמת המושתקת,
07/01/05 12:22
|
היוזמה הזו היא בדיוק שאיפתם של המתנגדים לגירוש: ברור לכולם שלא מדובר בפעולה לגיטימית של צבא ההגנה לישראל, אלא בהתעללות סאדיסטית של מלציה של קנאים שונאי מתנחלים, שרצים להתנדב בשמחה לכל מה שקשור בחורבן והרס. זה מה שקורה כשאידאולוגיות קורסות, ואנשיהם מתבוננים בקנאה ושנאה על ציבור שנשאר מאמין ואידאולוגי. לא מדובר על רצון בשלום - אלא ברצון להראות לציבור האידאולוגי שמעצבן אתכם - שניצחתם אותו, והצלחתם לפגוע ביקר לו. אולי לכך התכוונו חז''ל שאמרו שבית שני נחרב בגלל שנאת חינם: זה לא עונש על השנאה, זו פשוט תוצאה ישירה שלה. רבותי - ההיסטוריה חוזרת! רחמנא ליצלן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
המתנחלים -חללית טועה
ל"ת
מנותקים מהעם,
הביתה!,
07/01/05 12:19
|
|
 |
122.
כל הכבוד
אודי האדיב,
הגן של שמואל,
07/01/05 12:17
|
כל הכבוד לקיבוצניקים.אחרי שסיימו לבנות את המדינה ב1967התחילו להרוס אותה . תוסיפו שמן למדורה והגיבירו את השנאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמדבר??
יניב דאהן,
07/01/05 12:36
|
מהשמאל יצא אודי אדיב, ומה יצא מהימין,יגאל עמיר ימח שמו,יונה אברושמי ודומיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
זקוקים לקונסנזוס כאויר לנשימה!
ל"ת
הקונסנזוס-הגבול,
הריבוני !!!!,
07/01/05 12:16
|
|
 |
120.
הקיבוץ הוא שודד האדמות במדינה!
ל"ת
חוק וסדר,
07/01/05 12:09
|
|
 |
119.
מה עם חובות הקיבוצים מליונים!!
ל"ת
צבועים נמאסתם!!,
07/01/05 12:08
|
|
 |
118.
מה יהיה הצעד הבא???
אבי,
07/01/05 12:07
|
עם כל הכאב האישי מהפינוי הכואב.... אני רוצה להבין את אלה שמסרבים ונלחמים בצבא וגורמים לשסע נוראי שאחריו ישראל לא תהיה יותר מה שהיא היתה....עם כל הכבוד למתנחלים,,,,אנרכיה תפעל לרעתם ב טווח הרחוק...ומה יהיה הצעד הבא לסרבנות הכוחנית הזאת????השתלטות על חטיבת טנקים ועליה לירושליים....???? ..אני לא דתי אבל מרשה לעצמי להגיד. שאלוהים ישמור אותנו מהרגע הזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים לא יצרו את הקרע שסע
ירון,
חיפה,
07/01/05 12:34
|
אנשים למעלה יודעים שאלו פקודות שלא יעברו על ידיהם ועושים הכל בשביל העימות הזה, למרות סקרים שמראים על רוב מוחץ מעדיפים להכנס ראש בראש. ההבדל הוא שהתורה אינה ניתנת לשינוי, ממשלה כן. גם אם יפנו אותם, כמו תמיד יחזרו, שהרי ארץ ישראל היא נצח, ונצח ישראל לא ישקר. כולנו יודעים מה היה תוצאת כישלון אוסלו וכל עשרות ההסכמים החד צדדיים. כולנו יודעים מה יהיה תוצאת תוכנית ההתאבדות של ראהמ''ש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
אבל רובם כברירדו מהארץ...??!
ל"ת
אנתרופולוג,
07/01/05 12:07
|
|
 |
סוף סוף יחזרו.
ירון,
חיפה,
07/01/05 12:34
|
|
 |
116.
הרי כל מפלגות א''י השלמה התרסקו
ל"ת
זה אומר משהו,
לא?,
07/01/05 12:06
|
|
 |
מפלגות השמאל התרסקו בבחירות
בתיה,
רחובות,
07/01/05 18:25
|
האחרונות. הליכוד עלה ל-40 מנדטים משום שמצעו תמך בחיזוק ההתישבות היהודית בארץ ישראל ולא בהריסתה. לעומת זאת, העבודה צללה ל-19 מנדטים ומרץ קיבלה פחות מ-10 מנדטים ויחד הם קיבלו פחות מ-30 מנדטים. העם שדחה את השמאל החילוני-קיצוני בבחירות קיבל אותו במירמה על ידי מאפיית שרון שהשתלטה על השלטון במירמה והשליטה דיקטטורת איימים בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הליכוד עלה ל40 לפני ההתנתקות
ירון,
חיפה,
07/01/05 12:35
|
|
 |
ה 40 - מסר של מרכז תלוי נסיבות
לא א''י השלמה,
רב המצביעים,
07/01/05 13:29
|
תומכים במדיניות שרון. נסיבות ההתנתקות של מיצנע שונות-על רקע קמפ דייויד/אינתיפאדה/טאבה. ההתנתקות של מצנע היתה כרוכה עם תביעות מדיניות פלסטיניות לא ראויות-הבדל קריטי,אם תתעכב ברצינות לחשוב קצת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
הטעות הגדולה של הקיבוצים היתה
דן,
07/01/05 12:05
|
|
 |
114.
רואים שזהו המתכון לאסון!
ירון,
חיפה,
07/01/05 12:04
|
הרי התריעו אלף פעם שאוסלו, ועכשיו ה''התנתקות'', יביאו לקרע ושסע בעם. התריעו עכשיו על מלחמת אחים (כאשר רק הצד של המפנים בא עם נשק, וצד המפונים כבר הכריז שלא יגיע עם נשק ולא יפעל באלימות) והנה מכינים צבא של מחנה אחד. איפה בן גוריון? איפה רבין? איפה כל גדולי המדינה שנלחמו בעד צה''ל של כולם. צבא כולם? הרי את כל הימין יכניסו לכלא ויורידו את דרגותיהם... ואת השמאל יגייסו ויעלו בדרגות, ונוצר בדיוק מה שבן גריון לא רצה. נוצר בדיוק מה שיביא לא לשלום (שהרי רק אחדות מביא שלום) אלא לחורבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
ימני קיצוני,
07/01/05 12:41
|
|
 |
113.
המתנחלים מבצעים בעם אונס
ל"ת
לאור היום,
אוטיסטים,
07/01/05 12:03
|
|
 |
השמאלנים אונסים את העם!
ל"ת
ירון,
חיפה,
07/01/05 12:36
|
|
 |
112.
כנס חרום: כן להתנתקות-לא לסרוב
יום ב' שעה 15,
07/01/05 12:00
|
חייבים לעצור את הטרוף !
כנס חירום יתקיים ביום שני הקרוב בשעה 15:00 באוהל ההתנתקות, בגן הורדים מול הכנסת , תחת הסיסמא : ''כן להתנתקות - לא לסרבנות !!!
חייבים להתייצב מול מפירי החוק והסרבנים.
כולם מוזמנים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם יהיה גשם
פעיל שרון,
מרכז,
07/01/05 13:18
|
הכנס יהיה במכונית שלי. פולקסוואגן סגולה, עם גג פתוח וציור של טלי פחימה על הכנף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה אומץ לצאת בגשם הזועף
ירון,
חיפה,
07/01/05 12:37
|
שצפוי ביום שני... בשביל לצעוק על מכוניות עם חלונות סגורים. ומה הנמשל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
ושוב הם צריכים להציל את המדינה
ל"ת
מוקי,
07/01/05 12:00
|
|
 |
110.
עם ישראל מתחיל להתעורר !!!
גלעדי,
צפון,
07/01/05 11:58
|
די בסחטנות של המתנחלים. נמאסתם על עם ישראל, לא מוכנים יותר להקריב את ילדינו בשבילכם. הסיפור שלכם נגמר. די !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן נמאסו .מצטרפת.
ל"ת
ת''א,
07/01/05 12:12
|
|
 |
ואיך את יודעת? אולי התקשורת
ירון,
חיפה,
07/01/05 12:41
|
המגמתית היא הממאיסה אותם? הרי אינך מכירה ומבינה את המתנחלים מעבר לתקשורת המגמתית בבירור, אז מניין לך שמספרים לך אמת? אולי מנסים להמאיס עליך בכוח את המתנחלים, ולכן כל דבר קטן מוכלל בתקשורת תחת ההגדרה ''המתנחלים X'' (ממרידים, מסרבים, אלימים, מתנגדים, דורשים, מופקרים? מגורשים? נבגדים? אחראיים לאסון אוסלו?).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה היא של כולנו ולא המתנחלי
ירון,
חיפה,
07/01/05 12:09
|
המתנחלים=שעיר לעזאזל. ההתנתקות הינה התאבדות שתביא לכולנו חס וחלילה יותר צרות מאשר אוסלו, ועוד עשרות אלפי שוטרים פלסטינים חדשים לשירות הטרור. שטח אסטרטגי גדול יותר לאימון ולחימה בישראל. נמל תעופה ללא השגחה ונמל ימי. כל זה לפני שנזכיר את הרוח הגבית לטרור... הרי כל בר דעת מבין את הסכנה גם לטווח הארוך ובבירור לטווח הקצר. מי שריאלסטי היה צריך להפסיק את אסון אוסלו מזמן במקום להמשיך ולדרדר אותנו יותר במידרון - וכשמתדרדרים במדרון נשברים לחלקים, ומה קורה? במקום שהחלקים ינסו לטפס חזרה - חלק אחד מאשים את החלק השני ונכנס בו (נכנסים במתנחלים כל יום חבל''ז) מעל כל במה אפשרית - אך התוצאה עדיין שכולנו מתדרדרים לתהום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההתנתקות הדרך היחידה ל2 מדינו
אריה,
07/01/05 12:30
|
לשני עמים ואל תבלשטו עם המאנטרות שלכם. הישארותבמדינה אחת יחד עם הערבים היא-היא הדבר שיחסל את מדינת היהודים !!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההתנחלויות שם נטל לא סיוע
ל"ת
הגבול הריבוני,
מוסכם על הכל,
07/01/05 12:27
|
|
 |
אני מצטרף! כל הכבוד!
ל"ת
יוני,
י-ם,
07/01/05 12:01
|
|
 |
109.
כל הסיפור כאן תלוי באפללו
אלי,
07/01/05 11:54
|
וברוחמה אברהם ובהירשזון..
אלה אנשים ללא חוט שדרה שרוצים רק כסא.
בעת משבר אמיתי הם יגידו ביי ביי לשרון ואז כל הקיבוצניקים יוכלו לשבת בבית ולעשן סמים.
יהיה משאל עם או בחירות ושם כרגיל אנו הפשיסטים נזכה לרוב.
כי מה לעשות רוב העם אינו משת''פ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תן קודם לשמאלנים לחזור מחו''ל
ירון,
חיפה,
07/01/05 12:10
|
|
 |
108.
ביום שיצטרכו לפנות את הקיבוצים
אני אתנדב,
07/01/05 11:52
|
ביום שהתיאבון של הערבים יגדל והם ירצו לאכול כמה קיבוצניקים. או אז הם יגידו שזו פקודה בלתי חוקית בעליל וכו' -
לפנות קיבוץ!!??!!
אז אני אתנדב. לחבק אותם ולהסביר להם שהכל התחיל ביום שהם התנדבו לפנות את האחים שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזוב עוד מעט השמאל יהיה מיעוט
ירון,
חיפה,
07/01/05 12:12
|
ואז עלול לברוח מהארץ ולא להישאר לחיבוק שלך... ושהאחרון יכבה את האור בחוצות שפיים... ועדיף לא בשבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
מוצצים את דמנו,עלוקות הקיבוצים
ג''ובנקים עלובים,
07/01/05 11:51
|
|
 |
צודק,ומקצצים למתנחלים,הקרביים
דוד,
07/01/05 11:57
|
ומקצצים למתנחלים שרובם מתגיסים לשרות קרבי,שרון לא נשכח בבחירות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
גם את מלחמת האזרחים
לה פסיונריה,
גרניקה,
07/01/05 11:50
|
בספרד התחילו ע''י גיוס צעירים נלהבים ''מתנדבים'' כביכול,שנוצלו ניצול ציני פוליטי ע''י הדיקטטור הפסיכופת סטאלין(שנערץ ע''י התנועה הקיבוצית)וע''י עוד ראשי מפלגות קומוניסטיות במזרח אירופה,בעלי אג'נדה פוליטית לקידומם האישי. צעירים בקיבוצים! אתם שואפים לשפוך את דמכם לטובת קידומם הפוליטי של אולמרט? של שרון?עומרי? לבנת? נתניהו? הנגבי? אלה הם מטרות ראויות למסירות נפש,פשוטה כמשמעה?? מה קרה לכם,התבלבלתם??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
מוכן להתנדב לפינוי
דוד תשובה,
כפר סבא,
07/01/05 11:44
|
|
 |
אני מתנדב לפנות אותך מהווילה
מתנדב,
רעננה,
07/01/05 14:43
|
|
 |
ומי יתן לך ביטוח לגלגלים?
ירון,
חיפה,
07/01/05 12:14
|
סליחה, אבל אם זה היה עיירה דרוזית או יישוב בלתי חוקי בדואי (ויש המון כאלה) גם היית מנדב את האוטובוס שלך ואת הגלגלים הרזרביים שלו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנדב להזיז יהודים לכאן וערבים
אריה,
07/01/05 12:32
|
אכן כן. מתנדב להזיז יהודים לכאן וערבים לשם כדי לא לחיות במדינה אחת עם הערבים. נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה אומר שאתה מוכן לטרנספר ערבי
אושר,
07/01/05 14:29
|
זה אומר שאתה מוכן לטרנספר ערבים ישראלים?עם תעודות זהות כחולות?אחלה אבל לירדן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן רבתי
דוד תשובה,
07/01/05 12:31
|
אם ממשלת ישראל ,אפילו זאת שלא בחרתי בה היתה מחליטה לפנות כל אחד הייתי מתנדב. חד וחלק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפנה את אמא שלך
סיגל לוי,
כפר סבא,
07/01/05 14:45
|
חובה לפנות אותה. יחד עם הבן הדפוק שלה. להשליך אותם מהארץ של היהודים. אין ברירה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
צדיקים מלאכתם נעשת עי אחרים.
חיים כהן,
07/01/05 11:39
|
למה לנו אנשי השמאל להתערב?30 שנה אמרנו,התרענו,עשינו כל שלאל ידינו על מנת שיקשיבו לנו ,והימין סרב,ליגלג,אמרו הכלבים נובחים והשירה של ישוב הארץ עוברת..בואו נשב בשקט וניתן לשרון,לבנת,צחי הנגבי,ישראל כץ,סילבן שלום,נתניהו,לעשות את מלאכתנו.הרי מלאכתם של צדיקים נעשת עי אחרים.סליחה שכחתי גם גילה גמליאל, ועינבל גבריאלי..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
גוש קטיף פשוט מחוץ למדינתישראל
ל"ת
הריבונית!,
צריך גבול!,
07/01/05 11:38
|
|
 |
הפקרות!
ירון,
חיפה,
07/01/05 12:15
|
לפני 67 היית אומר את אותו הדבר על 'קמפוס' הר הצופים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בי-ם יהיו תיקוני גבול,העיקרון:
מיזעור תיקון,
ככל הניתן,
07/01/05 12:39
|
המטרה: הסכם עתידי סביר. פינוי גוש קטיף הוא התווית הפשרה המדינית שישראל חותרת אליה ברצינות. נדרשנו לחד צדדיות מאחר ולפי שעה הפלסטינים מתנים הסכם בתביעות מדיניות מוגזמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
תיאוריית הקשר
מקס הזועם,
07/01/05 11:32
|
לאט לאט נחשפת הקונספירציה של אריק שרון ומופז.....
בהתחלה הכריזו על התנתקות... כתוצאה מכך המתנחלים וחובשי הכיפות מכריזים על סרבנות מחאה.... ואז מתהום הנשיה של ההיסטוריה, יצוצו ויופיעו הקיבוצניקים, ישובו להתנדב ליחידות הלוחמות, צפונבונים עם סעיף נפשי אופנתי יתנדבו למג''ב, ג'ובניקים בני העשירון המנוכר ינטשו תפקידי מפתח בקריה ויחתמו על שכפ''וד קפל''סט ורוס''ר (אם הם יבינו את הר''ת) רק כדי למלא את השורות המידלדלות לצורך טרינספור יהודונים.... ואז תושלם המזימה הדיבורים על סיום דרכו של צה''ל כצבא העם יעלמו, כולם יחזרו לשרת, אלה כיד לשמור על ההתנחלויות ואלה כדי להרוס אותן, וכל ההבדל יהיה שתרגילים דו צדדיים יתנהלו באש חיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
אז איפה נרשמים?
count me in,
07/01/05 11:29
|
ואם אני לא קיבוצניק אבל *ממש* בעד התוכנית - איפה אני יכול להתנדב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנ''ל
ל"ת
ת''א,
07/01/05 11:40
|
|
 |
בלשכת אבובה מאזן ברמאללה...
ירון,
חיפה,
07/01/05 12:17
|
|
 |
100.
הקיבוץ משחית
ל"ת
רועי,
07/01/05 11:27
|
|
 |
הליכוד משחית ומושחת ואלים
ל"ת
ימני,
07/01/05 11:42
|
|
 |
99.
לפנות קיבוצים מיד!!
תמי,
ראשל''צ,
07/01/05 11:24
|
|
 |
ככה זה שמאלנים, מפנים להם אצבע
מקס הזועם,
07/01/05 11:55
|
רק מדברים על פינוי כמה התנחלויות בגוש קטיף, וכבר תמי השמאלנית רוצה שיפנו את כל ההתנחלויות....
בעיקר את אלה שיושבות על שטחם של ישובים ערביים לשעבר, וזה יוצא בערך 70% מהקיבוצים, וגם כמה ערים ושכונות שבהם גרים אלה שששים להתנדב, שנפשם מתרוננת אלי קרב - אבל רק אם הוא נגד יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים מכשול לכל דבר חיובי
שלום,
07/01/05 11:43
|
שרוצים לקדם במדינה הזו
יחי הקיבוצים שבנו ותרמו יותר מכל מגזר לישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקיבוצים תרמו רק לחובות של מיל
אושר,
07/01/05 14:30
|
הקיבוצים תרמו רק חובות של מילארדים להסתה נגד יהודים ואהבה לערבים זה מה שהתפ תרמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בנו את חוצות שפיים OUTLET...
ירון,
חיפה,
07/01/05 12:19
|
את החנויות של שפיים וגעש בנו על אדמות מדינה שנתנו להם לחקלאות... בעוד הקיבוצים הדתיים ממשיכים למרות הסנקציות הרבות בחקלאות. יחי הקיבוצים הדתיים ובוז לקיבוצים הנצלנים ומעבידי התילנדים! שירתתי ליד קיבוץ במילואים - מי עבד בחום בשדות ובמשק? זרים, ומי שחה בבריכת השחיה? לא זרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
להוסיף ליוזמה:הגעה המונית של
תומכי הפינוי,
במידה ו -,
07/01/05 11:24
|
במידה ומתנחלים ותומכים לא מקומיים יורשו להגיע. עדיף כמובן שהאיזור יסגר בשעת הפינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
הקיבוצניקים ומבצע סבתא חוזרים!
מכת שמש,
07/01/05 11:24
|
פינוי מתנחלים בקלנועיות, סרג'יו מהנגריה מפנה מתנחלים.
קיבוצמיקים פתאטיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
הקיבוצים-מומחים לפירוק והריסה.
ל"ת
די לקיבוץ,
07/01/05 11:20
|
|
 |
בוז לשטחים וליושביהם. מפרי חוק
עירונית,
07/01/05 11:44
|
יחי הקיבוצים שתורמים למדינה מכל ימני מתנחל או ליכודניק דפ''ר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
שרואים את השנאה של השמאלנים
Z,
07/01/05 11:20
|
|
 |
שנאה ואיבה בעיני מתנחלים
דנה,
07/01/05 11:45
|
|
 |
יש לנו אהבה והיא תנצח!
ירון,
חיפה,
07/01/05 12:21
|
תמשיך להמציא המצאות. ראינו כבר מה השמאל הביא לנו בכל עשרות ההסכמים החד צדדיים באוסלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האהבה שלכם (עצמית) נקראת אגואי
אריה,
07/01/05 13:17
|
|
 |
94.
חיילנו בגבול לבנון
שונא שמאל,
עפולה,
07/01/05 11:20
|
יש להחזיר את כל חיילנו מגבול לבנון ולפרק את כל הקיבוצים היושבים על אדמות ערביות.אין צורך בצבא כזה גדול לשמור על כמה קיבוצניקים בינהם משפחתו של רבין שהביא עלינו את האסון הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
זו שטות מוחלטת לתת לשמאלנים
xxx,
07/01/05 11:19
|
|
 |
דכאתי ערבים במילואים
אבי,
תל אביב,
07/01/05 11:46
|
|
 |
92.
כל הקבוצים על כפרים ערבים
ל"ת
ישובי קטיף,
לא נישלו!!,
07/01/05 11:18
|
|
 |
אין מחלוקת ציונית על 48 '-יש
ל"ת
על ההתנחלויות,
07/01/05 12:47
|
|
 |
ההתנחלויות יפונו ועוד איך
מפנה,
07/01/05 11:45
|
|
 |
והממשלה הבאה תבנה אותם מחדש
ירון,
חיפה,
07/01/05 12:23
|
שהרי כולם יודעים מה היתה תוצאת אוסלו - חומת מגן, וכולנו יודעים מה יהיה תוצאת ההתאבדות הנקראת במכבסת המילים התנתקות... הכונו לביאת הקסאם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
''ברוך מחיה המתים!!''
הרב''ט סמואל,
07/01/05 11:17
|
לא ידעתי שנשארו קיבוצניקים.
אחרי שהשליכו את דור המייסדים לזבל ושקעו בסמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
כל הקבוצים על כפרים ערבים
ל"ת
ישובי קטיף,
לא נישלו!!,
07/01/05 11:17
|
|
 |
89.
אין יותר דבר כזה קיבוצים
הכל פיקציה,
07/01/05 11:16
|
קראו את עיתון ''הקיבוץ'' ואת ''הדף הירוק'' ותראו של נשאר כלום מלבד ריקבון סמים והפרטה.
אל תהלכו עלינו אימים, צלכם סר מעליכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גוש סרטן קטיף במדינת ישראל
ל"ת
חמודי,
07/01/05 11:46
|
|
 |
אתה פשוט מטומטם מספר 89
ל"ת
אודי,
07/01/05 11:22
|
|
 |
ואתה ''''גאון הדור'''' - ד ב י ל!!
ל"ת
ידעני,
07/01/05 12:10
|
|
 |
ומה אתה, אם ככה ?
ש,
07/01/05 11:29
|
|
 |
88.
על הקיבוצים אני לא שומר יותר
חפ''ש,
07/01/05 11:14
|
תשכחו ממני בקיבוצים, יותר לא תראו אותי שומר על מפעלי התעשיה שלכם הכושלים המנצלים כל גרוש מהמדינה, סוחרי הקרקעות והנדל''ן, חבורה שפשטה את הרגל ומתפרנסת משנאת אלה שירשו אותם. לכו מפה מנוולים מספיק סחטטתם את קופות הציבור עבור משחקי בורסה עם כספי משלם המיסים שהועברו אליכם ללא חשבון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקיבוצים שומרים בעצמם אידיוט
לא צריכים אותך,
07/01/05 11:47
|
|
 |
אני שמרתי והסתכנתי על קיבוצים
ירון,
חיפה,
07/01/05 12:26
|
מי שמר על גבול הצפון? מי הוקפץ לכל קיבוץ גבול? גם כאשר הם מכרו עצמם לפלסטינים... מי שמר על קיבוצי הערבה? הבקעה? האם קו התפר לא שומר על עוד קיבוצים? ממשיכים לריב וכולנו נופלים במדרון והקרע שסע גודל והפלסטינים צוחקים כל הדרך אל הבנק האירופי, והאמריקאים לא מבינים בכלל מה נפל עלינו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם גם שקרנים בשמאל?
חפ''ש,
07/01/05 12:24
|
בשפיים לא שומרים אבל בקיבוצי הצפון של לא הגיע השלום ההזוי שלכם שומרים גם שומרים. וזה מה שעשעיתי לאחרונה אחרי 17 שנות סדיר ומלואים. אגב התחלתם להתאמן בקפ''פ כפי שהתאמנתם על האצ''ל אותם הסגרתם לאוייב הבריטי?! לאיפה תפנו אעותנו לקיבוץ יגור , שם תפשתם חברי אצל ולחי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
הקיבוצים שדדו את אדמות המדינה!
ל"ת
מזרחי,
07/01/05 11:12
|
|
 |
אני מציע שתשדוד שכל מקיבוצניק
קיבוצניק,
07/01/05 11:47
|
|
 |
מאימתי לפאלחים בקיבוץ אינטלקט
חכם,
07/01/05 22:52
|
|
 |
כבר שמענו על בתי הספר בקיבוצים
ירון,
חיפה,
07/01/05 12:27
|
|
 |
86.
לא נשכח את האונס בשמרת!!
ל"ת
נשים בשחור,
07/01/05 11:11
|
|
 |
לא נשכח את הרב שאנס את תלמידיו
ל"ת
אבי,
תל אביב,
07/01/05 11:52
|
|
 |
דה מגוגיה זולה!
ירון,
חיפה,
07/01/05 12:28
|
א) היה חרדי ב) עשה מעשה מגונה ולא אונס ג) לא היה קבוצה מגובה ומכוסתח''ת ע''י החברה שלה ד) חריג ונענש ה) נוגד את היהדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למשימה קדושה זו יש חופשה מהכלא
מזוז הסוהר,
תל מונד,
07/01/05 11:22
|
זה באישור משרד ראש הממשלה!
גם האנשים משמרת יוכלו ככה לקבל חנינה ולהשתחרר!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
סוף סוף התעוררו
אברהם,
07/01/05 11:10
|
סוף סוף שומעים על הקיבוצניקים...הקיבוצניקים של היום מוכנים להתנדב רק אם זה נגד מתנחלים. נגד הערבים , שהם יושבים על אדמותיהם, הם מתנדבים לסרבנות. איפוא הקיבוצניקים של פעם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם השליכו את דור המיסדים לרחוב
הרב''ט סמואל.,
07/01/05 11:18
|
והפריט את הקיבוץ והאדמות ששדדו מערבים ויהודים.
אין יותר דבר כזה קיבוצים, הכל פיקציה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
איך קבוצניקים מליינים יגיעו?
אנטישרון,
07/01/05 11:08
|
הרי מה שנותר הנם רק קבוצים מליינים כמו שפים, גליל ים וכו' ששקועים בשחיתות עד הצואר והבנים מסוממים ובכל העולם.
אז מי יגיעו? המסכנים שנמצאים בפירוק וכינוס נכסים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למען משימת קודש זו-נגיע מגואה
ל"ת
הרס, הרס, הרס,
הציונות שלנ,
07/01/05 13:17
|
|
 |
83.
מתנחלים! הנגב והגליל מחכים לכם
Y,
07/01/05 11:07
|
כבר 37 שנים... נראה אתכם מקימים יישוב אחד בלי טונות של כסף שנשפך מקופת המדינה. קיבוץ אחד לא תוכלו להקים במו ידיכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קיבוצניקים - קנדה מחכה לכם.
ל"ת
שמוצ''ניק,
קוויבק,
07/01/05 11:11
|
|
 |
אתה בטח מתנחל שמתבייש אה?
טלי,
07/01/05 11:51
|
|
 |
82.
זכרו כל העת את המתנחל מיצהר!
אבי,
תל אביב,
07/01/05 11:00
|
שהעיף כיפה מראש חייל דתי. את הקללות הנאצות והגידופים והגידו האם אתם יכולים להיות להם אחים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי אחי
אברהם,
07/01/05 11:13
|
אבל לערבים שמתפוצצים לך ברחובות תל אביב , אתה מוכן לקרוא אחי אחי ומוכן לעזור לו לפגוע באח 'החורג' שלך.... מחלה יהודית ידועה להתחנף לאוייבים ולפגוע באחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכרו כל העת את אודי אדיב!
ל"ת
קיבוצניק,
גן שמואל,
07/01/05 11:10
|
|
 |
אודי אדיב הוקע ולא קבל הגנה
אבי,
תל אביב,
07/01/05 11:41
|
|
 |
81.
השמאל הקיצוני ממשיך להסית
מרדכי צבי,
07/01/05 10:57
|
השמאל הקיצוני ממשיך להסית ולדחוף למלחמת אחים - אך זהו מהלך שנובע מאיבוד עשתונות שהרי הוא הפסיד מראש במידה ויצא למערכה שכזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מבחינתך מי שלא א''י השלמה זה
שמאל קיצוני,
התמיכהבפינוי,
07/01/05 12:56
|
בסדר גודל כזה שלקרוא לה ''שמאל קיצוני'' זה סוג של הדחקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא קשור לארץ ישראל השלמה זה
אושר,
07/01/05 14:32
|
זה בעניין שאנשי השמאל מצדדים באוייב שלנו מגנים את פעולות צהל שנלחמים בטרור זה לא אמשת חייל אם הוא הורג אזרח פלשתיני בגלל שהמחבל מסתתר בתוך אולכוסיה אזרחית וזו רק דוגמא אחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא חדש
אושר,
07/01/05 11:12
|
|
 |
80.
רק שיביאו את האחות המטפלת
זלמן הלוחם,
קיבוץ אינאון,
07/01/05 10:56
|
שתחליף לי חיתולים, כשנצא לפנות את המתנחלים. כי עם אחות טובה אנחנו לא צריכים את צהל!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
אין צורך במתנדבים. יש לנו צהל
פרחיה,
07/01/05 10:56
|
לא מובנת לי החלצותם של הקיבוצניקים דווקא למבצע הפינוי. נכון שבני הקיבוצים היו ועודם חוד החנית של בטחון ישראל ותרמו תמיד לחברה הישראלית, בחקלאות, בקליטת עלייה ובהתנדבות לכל משימה פי כמה מחלקם באוכלוסיה. אך פינוי המתנחלים אינה שליחות חלוצית אלא החלטת ממשלה, וחייל שיסרב דינו כדין כל סרבן פקודה, כלא וגירוש מהצבא. האין הקיבוצניקים מביניםשבהתנדבותם הפעם הם מחדדים את העימות בין שמאל לימין ללא צורך ונותנים לימין הזדמנות לזעוק שזוללי הטריפות מגרשים יהודים כשרים מביתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זה ''לנו''?
ארחי-פרחי,
07/01/05 11:29
|
אתם סמולנים מדושנים ומטופלי גמילה, גנבתם לנו את צהל. גנבתם לנו את המדינה. גנבתם לנו את המפלגה (הליכוד!).
כעת יש לכם אותם. ואתם יכולים להגיד ''לנו''. אבל, זה לא להרבה זמן!
כנראה שזה רק עד שתכנית ההשמדה הזו עוברת מהעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כיום הכל ברור: זו מלחמת הסמול
מומחה לסמולנים,
רחובות,
07/01/05 13:02
|
|
 |
40 מנדטים זה לא עוזי לנדאו
ל"ת
הצבעתי ליכוד,
תומך בשרון,
07/01/05 11:55
|
|
 |
לנו, לאזרחי מדינת ישראל
פרחיה,
07/01/05 11:44
|
ארחי פרחי, זה בדיוק מה שאתה, היטבת להגדיר. לנו, אם יש צורך לפרש, הכוונה לאזרחי מדינת ישראל, יש צבא שאני וכל משפחתי שרתנו בו, בלי להעמיד תנאים ובלי שהרגשנו שאנו עושים טובים למישהו ומחכים לשכר כפנחס. אך מי אתה איני יודעת, אורח פורח שבא לרגע וכשלא מוצא חן בעיניו הוא נושא רגליו למקום אחר, ומאיים בהצתת שריפות. ואתה גם קורא לתוכנית שהכנסת, נציגת הריבון במדינה, שהקאת עצמך מתוכה, אישרה ברוב גדול השמדה. אתה מטורף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו כן קונטרה חיובית למסר ''אי
אפשר'' לפנות,
שהמתנחלים,
07/01/05 11:19
|
|
 |
78.
מלחמת אזרחים
יואב,
צפון,
07/01/05 10:56
|
זוהי תחילתה של מלחמת אזרחים. מלחמה בין התנועה הקיבוצית לבין ''נאמני ארץ ישראל''. יש לשים קץ למצב שנוצר ויש דרך פשוטה לכך. על הממשלה להכריז על מועד ההתפנות של צהל מהרצועה, ולהעמיד בעוד מועד אוטובוסים ומשאיות לרשות המתנחלים, במטרה להשיב אותם ואת רכושם לארץ. ירצו- יתפנו. לא ירצו- לא יתפנו. ואם יבחרו להשאר, נקווה שיהיו שגרירים של רצון טוב בקרב האוכלוסיה הפלשתינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
יש להם עכשיו זמן למתנחלים..
תקראו את,
המבזק הזה,
07/01/05 10:49
|
07/01/05 10:05 מועדון בינגו נחשף בחדר האוכל של קיבוץ האון; המשטרה החרימה ציוד בשווי מאות אלפי שקלים משטרת מרחב העמקים חשפה מועדון בינגו בחדר האוכל של קיבוץ האון, הסמוך לכנרת. במקום נתפס כסף רב וציוד המוערך בשווי של מאות אלפי שקלים. כמו כן נעצרו לחקירה 10 בני אדם.
במקביל, נחשף בטבריה מועדון קלפים בו נתפסו 8,000 שקלים וציוד הימורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומתנחלים שמכרו תחמושת לערבים ?
עידן,
מרכז,
07/01/05 12:07
|
בכל מגזר קיימים עשבים שוטים.
הבעייה שהמתנחלים לא טורחים להוקיע את העשבים השוטים.
לנסות ולקשור בין מועדון בינגו למתנחלים אשר מכרו נשק ותחמושת הוא דמגוגיה מטופשת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
10 קיבוצניקים והכל גמור...
עופר Xקיבוץ,
07/01/05 10:45
|
בזמן שכל הטמבלים שמגיבים פה גרדו ביצים בצבא, 90% מהקיבוצניקים איישו את סיירת מטכ''ל, קומנדו ימי, סיירת צנחנים וכו. לכן 10 חברה מטיסים את הפרזיטים המתנחלים לכל הרוחות בחצי יום. ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חי בשנות ה50 עדיין
נילי,
חיפה,
07/01/05 11:07
|
|
 |
הוא חי במציאות מדומה
ש,
07/01/05 11:30
|
|
 |
לך תסגור את ההשקייה...
ל"ת
לא מפותח,
שחי בסרט,
07/01/05 10:55
|
|
 |
75.
שכחתם שזרקתם עניים ול' תורה לכ
ל"ת
למתנחלים,
זרקתם אותנו,
07/01/05 10:41
|
|
 |
74.
לכל המברכים למחייה המתים
מומחה למברכים,
רחובות,
07/01/05 10:41
|
לאט לכם. קודם כל נראה את הבר-מינן הזה באמת מתעורר. שנית, נראה אם זה באמת הוא, לא מתנדבים מאירלנד או מספרד. שלישית, זכרו את המבצע האחרון של הנתועה הקיבוצית: צעדת ויקי כנפו. זה הסתיים בכמה סרטי פורנו. לכל המברכים: אנא תוודאו שגם הפעם לא מדובר על תעלול פרסומת לסרטי פורנו בבית אבות סיעודי סופני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש מספיק עירניקים כדי לפות
אבי,
תל אביב,
07/01/05 10:54
|
|
 |
נראה לכם שתוותרו על מצעד גאווה
מומחה למברכים,
רחובות,
07/01/05 11:37
|
כמה עירניקים לא משומנים ע''י מרכז פרס לשלום והאיחוד האירופי יש בכלל?
תראה לי סמולן תל-אביבי אחד שיבוא להלחם ב''מתנחלים'' (עליק ''מתנחלים'' - זה כל היהודים, מכל ארץ ישראל!) כשהוא ידע שבסוף לא יהיה, לא סושי ולא שום צ'ופר הומואי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
הלו אנחנו גם חיילים מתנדבים הע
משה,
פ'ת,
07/01/05 10:40
|
ירונים ולפניכם , על כל מסרב 10 מתנדבים מתגיסים לפנוי רק שיתחפפו לנו מהעיניים המתנחלים שברסו כל חלקה טומה פראזיטים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
מלחמת אחים ?
שאול,
רחוק,
07/01/05 10:36
|
האם אנו מתקרבים לנקודת ה''אל חזור'' בפני מלחמת אחים ?
ונניח לא צריך לפנות שטחים, האם בשל הפינוי (שיתבצע בסופו של דבר) מחוייב לשסע את יסודות החברה הישראלית
תפסיקו להתלהם, נזק כבר גרמתם כשרצחתם את רבין. נכון שזה רק ''אדון'' יגאל עמיר אבל בעזרת תמיכתכם בעבר ובהווה.
תשמרו על המעט שיש, אחרת גם זה לא יהיה.
אל תתלהמו ואל תהרסו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחים? השתגעת?
עופר,
07/01/05 10:51
|
אין לי שום דבר עם המתנחלים המטורפים בשטחים. במקרה לשנינו חתכו קצת את הפיפי בגיל יומיים. זה כל מה שדומה. הם בטח לא אחים שלי והנזק שהם כבר עשו גדול מכל הנזק של האויבים הכי גדולים שלנו. אז תעשה טובה, תוריד את המלה אחים מהסיפור הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה, לא שמעת על קין והבל ?
ל"ת
אריה,
07/01/05 11:00
|
|
 |
אתה רוצה מלחמה - תקבל אותה
תומך מתנחלים,
07/01/05 10:59
|
|
 |
71.
נשארו אנשים צעירים בקיבוצים?..
ל"ת
יפנו מתנחלים,
ב'קלנועיות'?,
07/01/05 10:34
|
|
 |
תבואי ותראי וגם תהני מהצעירים
צעיר קיבוצניק,
07/01/05 10:43
|
שכאן. הקיבוצים מרימים ראש זקוף וקולטים צעירים וחכמים לקיבוצים
ולא ימנים פשיסטים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם שיגמלו מהסמים
ל"ת
נרקו,
07/01/05 11:03
|
|
 |
70.
גם אני מתגייס לפנות קיבוצים!!!
ל"ת
יהודון,
07/01/05 10:31
|
|
 |
69.
כל הכבוד לקיבוצים שקולטים מתנח
מימי,
07/01/05 10:28
|
מתנחלים .
הם לא בודקים בציציות מי ימני או שמאלי. הם קולטים
הם בנו את הארץ וישמרו עליה טוב מהימניים שהורסים כל חלקה טובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מפרוק קיבוצים עוברים לישובים
בר כוכבה,
גרמניה,
07/01/05 10:28
|
קיבוצנקים לכו לעבוד יש לכם מספיק בעיות בבית .נכשלה הדרך של ההתישבות ?זו הנקמה בסבים? המישבים . אין שלום בכח נקודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
''בתיאום עם משרד ראש הממשלה''
אין לו גבולות,
07/01/05 10:28
|
|
 |
66.
צבא העלוקות של שודדי הקרקעות
אזרח,
07/01/05 10:27
|
הקיבוצים המהוים אחוז אפסי מהאוכלוסיה והשולטים על משאבי הקרקע היקרים ביותר ומקימים בהם קניונים רחבי ידיים, ובנוסף לכך קבלו שמטת חובות כללית ועשרה מליארד שקל בעבור הספקולציות בבורסה שכשלו והמעילות הנרחבות, הגיע הזמן לפרק את הקיבוצים ולהחזיר את האדמות לבעליהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדיוט- הציונות זה הקיבוצים!
ל"ת
אבי,
תל אביב,
07/01/05 10:53
|
|
 |
גם אתה חי בשנות ה50?? תתעורר
ל"ת
לוליק,
07/01/05 11:08
|
|
 |
מי שמדבר-המתנחלים חיים בחומה
ל"ת
ומגדל,
חחחח,
07/01/05 11:25
|
|
 |
65.
האם תפנו גם ערבים?
דני,
ירושלים,
07/01/05 10:27
|
המוסר הכפול של אנשי השמאל צועק לשמים. הרי אם הייתה מתקבלת החלטה לגרש ערבים מכפריהם ,הייתה מתארגנת קבוצה גדולה לסרב פקודה וכמובן שהיא הייתה משווה את המעשה לנאצים. אך מה שאסור לעשות לערבים מותר לעשות ליהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
אני מתגייס לפנות קיבוצים
אושר,
07/01/05 10:20
|
אני הולך להקים עמותה שתפנה קיבוצים מאדמות ישראל הם יושבים על אדמות כבושות הם מוצצים למדינה מילארדים וכיסנו להם חובות של מילארדים יש להעביר את אנשי הקיבוץ לרשות שם הם יהיו חלק מהעם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתגייס ומוכן להענות לקריאה
יואב,
תל אביב,
07/01/05 11:01
|
|
 |
לפנות קיבוצים
רובי,
י-ם,
07/01/05 10:45
|
|
 |
מתגייסת לפנות אותך לגיהינום
אותך יפנו,
07/01/05 10:37
|
מי שיוצא כנגד מלח הארץ ובוניה הראשונים ילקח לגיהינום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה את עושה בקיבוץ בעלך לא לקח
אושר,
07/01/05 11:01
|
מה את עושה בקיבוץ?הרי ידוע שאצל הערבים הילדים גרים מעל ההורים בעלך לא בנה לך בית מעל הבית של ההורים שלו.?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם יוחלט על כך בכנסת
נדב,
צוללת צהובה,
07/01/05 10:35
|
אם הכנסת תחליט, ששטח מדינת ישראל לא כוללת יותר אדמות מסויימות שעליהן יושבים קיבוצים - יהיה צורך לפנות את הקיבוצים האלו.
למדינה יש זכות לקבוע את גבולותיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
לא לפנות. לעזוב.
נדב,
צוללת צהובה,
07/01/05 10:20
|
אין לי מושג למה מתעקשים לפנות את המתנחלים. יש להודיע להם על מועד הפינוי, ולצאת משם במועד שנקבע.
למדינה יש זכות לקבוע את הגבולות עליהם היא מוכנה להגן. מי שמתעקש לחיות מחוץ לגבולות אלו - שיבושם לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
הבולשביקים שבים
יאיר,
ירושלים,
07/01/05 10:19
|
התנועה הקיבוצית שסחטה את כספנו וןהפכה היות לחברה נהנתנית שחיה על חשבון המדינה ומזמן לא ממש תורמת לה , התעוררה מתרדמה כי שוב אפשר לחזור לתקופת הסזון ואולי להרוג ולהרביץ לכמה אנשי ימין. שודדים תחזירו קודם את אדמותיכם למדינה או לערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
למתנחלים מי שנטש עניים ולומדי
ל"ת
אלוהים ינטוש או,
לכו לעשירים,
07/01/05 10:18
|
|
 |
60.
המחלוקת על הפינוי
יעקב,
קריות,
07/01/05 10:16
|
אם ליהודים היה קצת שכל לא צריך לפנות איש לשום מקום.מדובר על שלום אז בבקשה ...נעשה קונפדרציה עם שכינינו הפלסטינאים כל הערבים ישארו במקומם כולל ערביה ישראל הפלסטינים.כל היהודים ישארו במקומם כולל תושבי יוש וחבל עזה .יהודים יצביעו וישפיעו ויבחרו לכנסת ישראל .וערבים לפרלמנט הפלסטינאי.ונעשה סידורים תחוקתיים .לגבי זיקה של יהודים לצד הכנסת .והערבים לפלסטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
סוף הדרך. כדאי לארוז עכשיו.
ביזי,
אל מסעאדי,
07/01/05 10:14
|
הטירוף אחז בכולם כאן. טורנדו ענק מתקרב ומתנדבי הקיבוצים (האם יש עדיין קיבוצים ?) חוברים למטורפי יצהר ומתחמשים לקראת העימות המזוין. יאללה, יש קרבות אחים, קדימה אל החגורים.
ומה יהיה, חיילי הקיבוצים (מהאיחוד והמאוחד) חוברים יחד בברית הסטורית להשמיד את חיילי יצהר המופרעים. ומחר, חיילי יצהר מחוזקים ביחידות עילית משדה אליהו, לביא ודימונה יתחמשו וינועו לכיוון כרם מהר''ל (הרי הוא הכפר איגזים) כדי לפנות את עמי איילון, משם יעברו לקיבוץ להב (חווילפה) כדי לפנות את חיים אורון, בלילה יתקפו את גן שמואל (אל מסעאדי) כדי לגרש את רן כהן), ביום למחרת יתקפו את נגבה (בית עפה) כדי להעמיד לדין את אבו ווילן על שהות ארוכה בשטח כבוש. אם ישאר להם כוח יפגיזו את משמר העמק (אבו שושה) על שום התנהגות בלתי מוסרית בקנה מידה בינלאומי. ושלמה ארצי ישיר לכולם שיר ענוג מביתו היפה אשר בעין הוד (עין חוד) רק כדי שאיש לא יבוא לפנות אותו.
יאללה, מלחמה !!! שמאל ימין שמאל ימין.
והערבים מחייכים וחושבים לעצמם ''נצחנו''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגיע הזמן
רם,
י-ם,
07/01/05 10:23
|
|
 |
58.
בדיוק מצביעות על כך שצריך לפנו
מתנחלים נמאסתם,
התגובות שלכם,
07/01/05 10:12
|
לפני הפעולות האנטי דמוקרטיות הלא שפויות של המתנחלים הם עוד נהנו מהתמיכה של הרבה אנשים כמוני שממש כאב להם על הפינוי של אחיהם... היום אני פשוט מבין שזו חבורה של פנטים לא שפויים שחיים בסרט שהם מעל החוק... פשוט עצוב. תפסיקו להכפיש לפלג ולהכות ... דיי כבר עם האלימות הזאת שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת?
שיין,
07/01/05 10:25
|
|
 |
נמאסו זה לא מילה!! לשבת מחוץ
ל"ת
למדינה עם,
התנגדות הרוב,
07/01/05 11:31
|
|
 |
57.
ממש הצפונבונים המפונקים האלה
די לדיקטטורה,
07/01/05 10:06
|
|
 |
56.
קמצא ובר קמצא
בני,
מרכז,
07/01/05 10:02
|
ראו לאילו רמות ושיאים הויכוח ממריא. אך זיכרו:
האגדה מספרת שבגלל הויכוח בין קמצא ובר-קמצא חרבה ירושלים.
סופו של ויכוח מר, הגדל ומתפתח וההופך למלחמת אחים, שנישאר בידים ריקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
הקיבוצניקים? שוב?
מאור,
07/01/05 10:02
|
אהה, חזרנו לימי הפלמ''ח. אלטלנה? זהו. ניגמרו להם הבעיות הכלכליות? ואולי בעצם יואילו הקיבוצניקים לפנות את ישוביהם היושבים על אדמות של פליטים ערבים? נו, קיבוצניקים. תראו לנו דוגמא אישית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנחלים - רוצים ארגזים לארוז!
מיכל,
07/01/05 10:31
|
|
 |
כן שוב! להצלת המדינה!
ל"ת
אבי,
תל אביב,
07/01/05 10:10
|
|
 |
אבי-עוד קיבוצניק שנטש אל העיר
ל"ת
לפי התגובות,
המתלהמות שלו,
07/01/05 10:32
|
|
 |
אני עירוני ועונה מתון לדפוקים!
ל"ת
אבי,
תל אביב,
07/01/05 10:51
|
|
 |
54.
אני מתנדב להלחם בקיבוצים
ל"ת
אדם שפוי,
חיפה,
07/01/05 10:00
|
|
 |
אני עירוני מתנדב להילחם בך!
ל"ת
אבי,
תל אביב,
07/01/05 10:10
|
|
 |
53.
מי שיש לו דם יהודי בעורקיו
ירון,
תל אביב,
07/01/05 09:55
|
לא יכול להתנדב להכאיב כל כך ליהודי שנלחם על אדמתו, ועוד בא''י, ובפרט שזוהי גם אמונתו האידאולוגית. תרשו לי לפקפק ביהדותם של אלה! סליחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מבין שאם אתה לא אימפריאליסט את
אריה,
07/01/05 12:38
|
מי שיש לו קצת דם יהודי בעורקיו מבין שזכותו המלאה של העם הנבחר לא רק לחיות לבטח בארצו אלא גם להרחיב את מרחב המחיה שלו על חשבון העמים הנחותים אשר מסביב !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
שיתפנו לשטחי הקיבוצים במרכז
ל"ת
תראו מסירות אמת,
07/01/05 09:46
|
|
 |
51.
רק אל תתנו להם רובים !!!
ל"ת
מלחמת אחים,
07/01/05 09:41
|
|
 |
מ.א
גגג,
אי,
07/01/05 10:19
|
הגיע הזמן למלחמת אחים תאמינו לי שאחריה יהיה לנו נהדר גבולות פתוחים ונחיה טוב עם שכננו הכלכלה גם תצמח אז בואו נפטר מהמתנחלים כנסו בהם חזק לא לוותר להם כדברי ראש הממשלה תירו בהם נמאס מהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להלחם בך ולדאוג שלא יהיה שלושל
אושר,
07/01/05 11:17
|
איך אהפה שלך נוטף רוק של תועבה ברצון חיסול יהודים בטח העיניים שלך לא ממצמצות נכון?זה הפנטזיה שלך שתיהיה פה מלחמת אחים?צריך לדאוג שלא יהיה לך שולשלת לסרס אותך או משהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
איחוד, אחדות ומאוחד
המאחד,
הגטו, א''י,
07/01/05 09:41
|
אמר לי פעם מישהו לפני שנים רבות'' היזהר מכל מפלגה או גוף, הקשור באיחוד, אחדות ומאוחד''. דוגמאות - איחוד הקבוצות והקיבוצים, הקיבוץ המאוחד, אחדות העבודה, מפלגת הפועלים המאוחדת. שמתם לב היכן ממוקמים כל הגופים ''האחדותיים'' הללו? בשמאל כמובן. כאשר הדבר נוגע לשנאת אחים, הרי שהשמאל בקי כבר בדבר. ראה הפילוגים בקיבוצים. אין, אין כמו הקיבוצים לשנאת אחים. סיפור אמיתי שאירע לי בצעירותי (אמצע/סוף שנות החמישים) כילד למשפחה דתית (מפד''ל?) בחיפה, להורים ניצולי שואה. כל שבת אחה''צ היו מגיעות מספר משאיות עם קיבוצניקים, לאיזור ביהכנ''ס המרכזי בחיפה (בסוף רחוב הרצל). מהמשאיות ירדו צעירים והיו מחפשים סיבות להתגרות ביהודים הדתיים שהתגודדו סביב ביהכנ''ס. סיבות אף פעם לא חסרו ותמיד, אבל תמיד, הסוף היה שאותם צעירים היו מתחילים להרביץ לדתיים. עדות אישית (למרות שאז זו נראתה לי חוויה די נחמדה, לברוח מפניהם לתוך חצרות הבתים). אז זהו, הרי לכם יהודים מיישבי הארץ. אין לך שונאי ישראל גדולים מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כוונתך ל''אחדות התורה''?
ל"ת
אריה,
07/01/05 12:39
|
|
 |
ומה לגבי האיחוד הלאומי?
קובי,
תל אביב,
07/01/05 12:15
|
|
 |
שקרן עלוב נפש
דן,
07/01/05 10:07
|
אתם חובשי הכיפות , עוטי הציציות ורבניכם החשוכים , מובילים את הפילוג בעם ! מה שהקיבוצים תרמו למדינה במשך שנות קיומה , אתם הצעקנים והבכיינים לא תעשו במשך 1000 שנים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לדן
המאחד,
07/01/05 11:32
|
פרט להתלהמות וצעקות ושנאת יהודים אינהרנטית (מה זה ''חובשי הכיפות עוטי הציציות''?), האם יש לך תשובה קונקרטית ואמיתית לטענותי? אשדות-יעקב? גבעת-חיים? עין-חרוד? על קצה המזלג. ומנין לך מי אני ומה אני? עבדתי כשלושים שנה ברפא''ל כמהנדס מחקר, הייתי מ''מ בשריון. השתתפתי במלחמת ששת-הימים, יום-כיפור (במלחמת לבנון הייתי בשליחות המדינה בחו''ל, בענייני רפא''ל). כמו כן שירתתי במילואים (כולל בהתנדבות) ביחידות שגם סיירת מטכ''ל ודומיהן לא הגיעו לקרסוליהן. אז מה אתה צועק? האמת כואבת? אגב, השטירמר לא היה מנסח הערות אנטישמיות טוב ממך. וגם סבי וסבתי שנשרפו באושוויץ, מודים לך על הערותיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפסים
יהודי גאה אמיתי,
ישראל,
07/01/05 10:40
|
מה תרמתם? 1. תמורת שירותכים קבלתם כסף מחיקת חובות במלירדים נסיעות לחול'' על חשבון משלם המסים תרומתכים?אפליה גזענית אשכנזית והרס כל חלקה טובה בעם גניבת ילדים גזיזת פיאות לילדי עולים ועוד ועוד זאת התרומה האמתית של הקיבוצים תבדקו גם בבתי העלמין יא אפסים מספיק סבלנו ממכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז הקיבוצניקים הם תימנים !!!!!
אריה,
07/01/05 13:51
|
אם לפני חמישים שנה הקיבוצניקים גנבו את ילדי תימן אז בעצם כל הקיבוצניקים של היום הם תימנים!!! אז איפה כאן הגזענות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים ניסו לחקות ולהחיות את
ל"ת
המיתוסים שלהם,
בדיליי מעוות,
07/01/05 11:34
|
|
 |
49.
אל תבכו כשנהרוס את הקיבוצים!
יואב,
תל אביב,
07/01/05 09:41
|
ונחזיר את האדמה לבעליה המקוריים - תושבי מדינת ישראל. הקיבוצים מוצצים את לשד העצמות של המדינה. הם מקבלים תקציבי ענק ושורפים אותם בתוך שנים מעטות. הם מקימים קניונים על אדמות מדינה, ומוכרים שכונות לאנשים כאילו הקרקע החקלאית שייכת להם ומיועדת לבניה. נמאס. אנחנו להרוס את הקיבוצים ואז - אל תבכו! מהו מספר הקיבוצניקים בעלי השכלה גבוהה? כמעט אפס! אנחנו נשמח כשתלכו כמו שאר הקיבוצניקים, לארה''ב לעבוד בנהגי מוניות או לתל אביב לעבוד כשיפוצניקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפנה את רגשות הקיפוח לליכוד!
ל"ת
אבי,
תל אביב,
07/01/05 10:09
|
|
 |
אתה מתכוון להתנחלויות ??
ל"ת
siva,
07/01/05 10:09
|
|
 |
אל תבלבל את המוח ולך ללמוד היס
יפית,
07/01/05 10:04
|
היסטוריה.
הקיבוצים ואנשיהם בנו את המדינה והכינו את התשתית הטובה כאן.
הימין בא והרס ודרדר את המוסר והאינטלקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
הקיבוצים ...סרטן בגוף המדינה..
א.ש,
ירושלים,
07/01/05 09:39
|
חיים ע''ח המדינה שנים רבות ...הפכו את האדמות החקלאיות לנכסי נדל''ן עתירי ממון . קיבלו תמיכה כספית ע''ח עניי העם משך שנים רבות . סרבני ''מצפון''...ומחרחרי מלחמת אחים !!!!! הבוז לקיבוצניקים המנותקים מהמציאות...החיים בחממה ע''ח הציבור !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תעבוד - אז גם לך תהיה אדמה
מימי,
07/01/05 10:26
|
|
 |
חתיכת עלוקה חרדי- ציונות זה הם
ל"ת
אבי,
תל אביב,
07/01/05 10:09
|
|
 |
לא יעזור הקיבוצניקים עלוקות !
ל"ת
א.ש,
ירושלים,
08/01/05 15:09
|
|
 |
47.
אני מקים קבוצת מילואים לפנות ק
אושר,
07/01/05 09:35
|
אני הולך להקים קבוצת מילואים לפנות את אנשי הקיבוצים מהמדינה ולהעביר אותם לרשות הפלסטינית מבחינתי שיעשו בהם שפטים לא איכפת לי הם לא יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף להיות לא יהודי מאשר כמוך
ל"ת
אבי,
תל אביב,
07/01/05 10:11
|
|
 |
אתה באמת לא מגדיר את עצמך יהוד
אושר,
07/01/05 11:18
|
אתה באמת לא מגדיר את עצמך יהודי זה הבעיה היית רוצה להיות יהודי מוחמד די להיכנס בשמות של יהודים קלטנו שזה אתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
רק הבוגדים ידידי דחלנים צצים
ל"ת
להרוס את ישראל,
07/01/05 09:35
|
|
 |
45.
מתנחלים לא לבקש עזרה מהעניים ו
הלא אתם נטשתם א,
לשכת העבודה,
07/01/05 09:31
|
אתם נטשתם את העניים ואת לומדי התורה כיצד עכשיו תבקשו עזרה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
לכל שונאי הקיבוצים וצרי העין
שליימל חתוכה,
07/01/05 09:29
|
זה אמנם מאוד באופנה להשמיץ את הקיבוצים אבל אל תשכחו את התרומה של הקיבוצים למדינה ואני לא מדבר על לפני 50 שנה מעניין אותי לדעת כמה מהמשמיצים פה תרמו במשהו הכי קטן לקליטת עלייה, לעזרה לעניים, לפריפריות וכו' אז רק שתדעו שהקיבוצים והקיבוצניקים עושים את זה על בסיס קבוע ולא הם לא מקבלים על זה כסף אה ושכחתי משהו קטן לכל מי שפחות מעודכן ב-30 השנים האחרונות הליכוד שולטים במדינה ולא מפא''י
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד לי על מה אתה מדבר?כנס
אושר,
07/01/05 09:42
|
1 הקיבוצים חיו בזכות כספים של המדינה 2 הקיבוצים הם הגיזעניים הכי גדולים יש שם מיזרחים?הרי נכים אתם לא מוכנים לקבל שם תעשה לי טובה ותדחוף את האצבע שלך לתחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדחוף את האצבע לתחת שלך
ל"ת
אייל,
07/01/05 10:10
|
|
 |
למי שעשתה אותך תדחוף אצבע
ל"ת
אושר,
07/01/05 10:17
|
|
 |
אין לרדת לרמה של הזבל הימני
ל"ת
אבי,
תל אביב,
07/01/05 10:57
|
|
 |
אם רוצים להגיע לרמה של שמלואני
אושר,
07/01/05 11:19
|
|
 |
אושר ואייל - סיפור אהבה
נדב,
צוללת צהובה,
07/01/05 10:50
|
מה אתם כל כך מתלהבים לדחוף את האצבע אחד לתחת של השני? יכול להיות שאתם נהנים מזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
תורת השלבים של התק''מ
אהוד,
י-ם,
07/01/05 09:25
|
1.ניישב 2.נפסיק לישב 3.נפריט 4.נתנגד להתיישבות(כי היא לא רווחית 5. נקרא לפירוק 6. נתנדב ללכת לכל מקום בתנאי שזה לצורך הריסה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הם לא סרבנים
פעם קיבוצניק,
07/01/05 09:24
|
הם חילים רומאים שכירים שודדי האוכלוסיה . לבטל את האזרחות שלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
זה אני שהתפללתי לתחיית המתים.
אריה,
07/01/05 09:24
|
זה אני שהתפללתי לתחחית המתים, שיקרה לנו נס ויסתבר שחובשי הכיפות הסרוגות הזועקים ''אנחנו העם הנבחר וזכותנו לז... חפשי את כל העמים הנחותים ואת כל העולם'' הם לא הרוב בארץ הזאת למרות הרוח העזה שהם עושים. ברוך-ברוך-ברוך מחייה המתים !!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
שרון ראש ממשלה חלש!!
יוסיפטון,
07/01/05 09:23
|
לפי האינדקציות יש קריסה מוחלטת של המערכות!!! מלחמת אחים ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
אם הדורות הקודמים היו יודעים..
עידו,
אשדוד,
07/01/05 09:18
|
אם לפני 2 דורות ומעלה היו יודעים למה ההתנדבות הקטנטנה הזו , לפנות יהודים מביתם בעל כרחם , לא בטוח שהיו רוצים כ''כ לברח מכל מקום......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
הגיע הזמן שיעשו משהו
תומר,
לוד,
07/01/05 09:14
|
יפה שהדוד הצעיר של הקיבוצניקים יעשה משהו למען המדינה מלבד סיפורי גבורה של הוריהם (האמיצים באמת) . למדו מאנשי גוש קטיף שיעור בעשייה למען הכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
ברוך מחייה המתים !!! כמו לפני
אריה,
07/01/05 09:13
|
כמו לפני רצח רבין יש היום הרגשה שהמיעוט הקולני והדורסני עם הזקנים והכיפות הוא- הוא עם ישראל. ברך השם ברוך השם ברוך השם שאולי נגלה עכשיו שיש בעם הזה גם לוחמים מסוג לגמרי אחר !!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שמצחיק אצלך, אריה
רועי,
ת''א,
07/01/05 09:22
|
|
 |
הקטע הוא שהאלוהים שלי הוא לא
אריה,
07/01/05 09:46
|
|
 |
אתה ערבי נכון?
אושר,
07/01/05 10:17
|
|
 |
לא, אני מלקק בתחת ליהווה.
ל"ת
אריה,
07/01/05 10:37
|
|
 |
שמשאית זבל תאסוף אותך
אושר,
07/01/05 11:20
|
|
 |
36.
לשכת ראש הממשלה מארגנת
k_nemo,
Beer Sheva,
07/01/05 09:12
|
|
 |
35.
חשבתי שהקיבוץ רק פוש יד..
אלימר,
07/01/05 09:11
|
או עורות של מסכנים, היום נתגלה זה כפושט רגל מוסרי. בושו לכם, זבי חוטם. על אפכם וחמתכם נשמור על קוממיות ישראל ומכורתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אפשר גם להזמין חיל סכירים...
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
07/01/05 09:10
|
|
 |
33.
הקבוצים שבים לימי הסזון ובגדול
ל"ת
לכודניק,
תל - אביב,
07/01/05 09:09
|
|
 |
אתה ליכודניק טיפוסי - לא משכיל
לא קיבוצניק,
07/01/05 10:39
|
|
 |
32.
עכשיו אני דואג באמת...
elimer,
07/01/05 09:07
|
הקבוצניקים של היום הם נפולת הצבא ש''ג פרפילניקים וכי''ב, ואלה ישמרו ויחליפו את עורת ישראל? פככככ אם כך אפשר לסרב אין חשש הם לא יעזו להגיע לגדר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
ל 26 ,הייתי משאיר את המתנחלים
ירון,
ת''א,
07/01/05 09:05
|
ל 26 ,בגלל אנשים כמוך הייתי משאיר את המתנחלים לפלשתינאים כבונוס ,גם נפטר מהשטחים וכבונוס גם מכם המתנחלים . ובא לציון גואל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירון: אתה משיחיסט
הרב אלישיב,
י-ם,
07/01/05 09:28
|
מה זה ''ובא לציון גואל''? תיזהר משטרת המחשבות תרשיע אותך בעוון אמונה בגאולת ישראל וזה נחשב, כאן, לפשע איום ונורא. ואתה יודע מה? הם עשויים לפטר אותך ממשטרת המחשבות והשנאה עקב כשל אידיאולוגי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
היכן חותמים, אני מתנדב
קבוצניק עם כבוד,
לצאת מעזה+,
07/01/05 09:04
|
קומץ מתנחלים לא שפויים מכתיב לנו את סדר היום בצורה מזעזעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחרי המתנחלים נסגור חשבון עם ה
אושר,
07/01/05 09:40
|
אחרי שממשלת השמאל תטפל במתנחלים המסכנים אני דורש למצות את הדין עם הקיבוצים שמצצו שדדו רוקנו מילארדים מהמדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבוד?קודם תחזיר הכסף שגנבתם.
ל"ת
k_nemo,
Beer Sheva,
07/01/05 09:17
|
|
 |
29.
תמיכה ועידוד
איתן,
כפר סבא,
07/01/05 09:03
|
כל הכבוד ליוזמים ולמבצעים. אנסה להשתלב גם אפילו שאינני קיבוצניק, ולצרף גם חברים אחרים. במקביל - אני בודק אפשרות לערוך הפגנות תמיכה סמוך לבתיהם של קצינים דתיים ש'חבריהם' הופכים אותם ואת בני משפחותיהם לשק חבטות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אדע פרטים אשמח להצטרף !
ל"ת
אריה,
07/01/05 10:10
|
|
 |
28.
הפראזיטים האלו לא הזיקו מספיק
מסעודה,
07/01/05 09:00
|
|
 |
המסעודות אינן אחיות שלי
siv,
07/01/05 10:28
|
גם לא אתה הימני הפנאט . אל תאיימו במלחמה אנחנו השפויים מכירים את הפוזה ''תחזיק אותי '' עוד מהשכונה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הצילו, זו ממש מלחמת אזרחים !!!
ל"ת
יהודים נ יהודים,
07/01/05 08:58
|
|
 |
וכשהמתנחלים נלחמים בחיילים..?
ל"ת
חגית,
קריות,
07/01/05 09:52
|
|
 |
גם כשהמשטרה עוצרת עבריין (יהוד
אריה,
07/01/05 09:15
|
יהודי) זו ''מלחמת אחים''. אל תהיו מיליציות ולא יפעילו נגדכם מיליציות !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר? את מי אתה משוה למשטרה
ל"ת
ומי זה העבריין?,
07/01/05 09:38
|
|
 |
26.
הקיבצניקים יבואו לפנות
תושב ניסנית,
גוש קטיף,
07/01/05 08:54
|
גם אם לא יבקשו מהם, הם כולם אחוזי שנאה לכל מה שרוח ישראל נודפת ממנו, הם מתוסכלים על כך שהקיבוצים שלהם נפלו והתרסקו בזמן שביישובים הדתיים החקלאות פורחת ובפרט בהתנחלויות ובמיוחד גוש קטיף.
שונאי ישראל המשיכו במעשיכם הנלוזים, ההסטוריה כבר תקיא אתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למתנחלת מגוש קטיף
אלון,
פתח תקווה,
07/01/05 09:10
|
הישובים שלכם פורחים בזכות הרבה כספים שאתם מקבלים מאיתנו, ובזכות החיים שאנחנו מקריבים למענכם.. שום דבר למעשה לא שייך לכם...חוץ מהמלחמת אחים שבדרך. לי אישית אין בעיה שתשארו שם כחלק מהרשות הפלסטינית ....נראה אותם נשארים בלי הדם שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוצפן
לילי,
07/01/05 11:32
|
אתה חושב שאנחנו אוכלי חינם קבצנים? חצוף ! לך תעבוד בחקלאות לך תראה איך אנשים הקימו בחולות חקלאות אתה לא מתבייש? רבע מעגבניות השרי המיוצאות לחול הן מגוש קטיף ויש פלח שוק שקונה רק גוש קטיף כי אין שם תולעים חוץ מזה שאנחנו משלמים מיסים ומקיימים את חובותינו למדינה אבל המדינה מה לעשות מוכנה שירדו על ראשינו אלפי פצמרים ומה שמעסיק אותך זה שאנחנו מקבלים תקציב (כמו כל מגזר)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם עובדים אתם?
גולדשטיין יהושע,
08/01/05 12:08
|
|
 |
אלון קום
בני,
פ''ת,
07/01/05 09:33
|
ספר למחלקה איזה כספים המתנחלים מקבלים יותר ממך? ספר לנו האם גוש קטיף פורח יותר מעירנו המשותפת פתח תקוה? האם היא פורחת מכספי המתנחלים? מה זו הגישה הדמגוגית הזו? בעצם אני יודע מה גורם לך לחשוב כך אתה מפחד ולא יודע איך לצאת מהמצב ומצאת לך לשעיר לעזאזאל שאחרי שנטפל בו אתה מאמין שיהיה לך טוב אז בוא אני אגלה לך סוד לא יהיה לך יותר טוב ההיפך יהיה יותר גרוע יוציאו יותר כסף על בטחון וגם פ''ת כבר לא תהיה פורחת! זה מה שאתה רוצה? מסופקני אז תתעשת ותסרב לכל החלטה שמפרקת את עם ישראל ואת ארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
בירעם ואיקרית
לוציפר,
07/01/05 08:54
|
זו הצביעות בהתגלמותה הקיבוצים יושבים על אדמות ''ערביות'' לא פחות מהמתנחלים ובמקרים רבים בסיטואציות גדועות הרבה יותר (אדמות פרטיות) תוך הפרת צוים חוזרים של בג''ץ . קיבוצניקים היו תמיד צבא פוליטי של מפאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
סרבנות ''המצפון'' הייתה ההתחלה..
ל"ת
צחי,
ירושלים,
07/01/05 08:53
|
|
 |
23.
דרושים מתנדבים להלאמת הקיבוצים
ישראלי תפרן,
07/01/05 08:52
|
אלו ששדדו את אדמות מדינת ישראל והיום הם כרישי נדלן להלאים את הקיבוצים ולחלק את הכסף לעניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תתפתח פרמיטיבי ואולי תבין
לאומי קיבוצניק,
07/01/05 10:40
|
|
 |
22.
ומי ישלם לפושטי הרגל ? שלאף
יהודי,
07/01/05 08:50
|
חברו של שרון או שזה תקציב מיוחד של הרשות שהעניקו לשרון כבונוס על פתיחת מלחמת האחים ופירוק צבא העם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
עלובים וצבועים-תומך בהתנתקות
גועל נפש,
טימטום ושנאה,
07/01/05 08:48
|
אני תומך בהתנתקות רק שגועל כזה לא האמנתי שיהיה אם חיילים צריכים וחייבים למלא פקודות מדוע אתם קופצים בראש? הפרטת המערכת הפוליטית היא האסון האמתי! אולי יהיו לנו חיילים ימנים שילחמו בערבים וחיילים שמאלניים שילחמו בחיילים הימניים ככה באמת יבוא שלום על ישראל! יש מקום בו חברה אזרחית היא רצויה ויש מקום שבו היא אסון אתם אסון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
זה מגעיל בטירוף!
עלובים וצבועים,
07/01/05 08:43
|
אני תומך בהתנתקות רק שגועל כזה לא האמנתי שיהיה אם חיילים צריכים וחייבים למלא פקודות מדוע אתם קופצים בראש? הפרטת המערכת הפוליטית היא האזון האמתי! אולי יהיו לנו חיילים ימנים שילחמו בערבים וחיילים שמאלניים שילחמו בחיילים הימניים ככה באמת יבוא שלום על ישראל! יש מקום בו לברה אזרחית היא רצויה ויש מקום שבו היא אסון אתם אסון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
קריאה לרמטכ''ל
יצחק רביב,
רעננה,
07/01/05 08:41
|
אל תגייס מתנדבים. צה''ל מספיק גדול לבצע משימות פוליטיות כאלה. אם המפנים יהיו מתנדבים לטובת העניין, זה יהפוך את העימות למלחמה בין אזרחים לצבא שמאלני. הדבר הנכון הוא לרדת מהחלטה השגויה הזאת של הטלת משימה כזאת על צבא שהיה עד כה צבא העם. מישמות בעייתיות ניתן להטיל על הצבא רק כאשר: או שזו משימת לחימה באוייב, או שיש למשימה גיבוי ציבורי. הפעם, שני התנאים לא מתקיימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האלטרנטיבה לצבא זה רק המשטרה
מבחינת כ''א,
לא סביר,
07/01/05 13:11
|
גם אם היה אסון טבע חו''ח הצבא היה מסייע-מבחינת מערך כח אדם,משאבים ואירגון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת התגובה החכמה ביותר כאן
נדב,
צוללת צהובה,
07/01/05 10:05
|
כל הכבוד.
בתור תומך נלהב בפינוי, אני חושב שהקיבוצניקים עושים טעות. חשוב לדעת איך דברים נתפסים, ולא רק מהם המעשים כשלעצמם.
אמנם הימין הוא שפילג ומפלג את העם, על ידי הקמת התנחלויות מחוץ לקונצנזוס. עדיין, הצעד הנוכחי של הקיבוצניקים הוא מוטעה, שכן הוא מלבה שנאה, ומדגיש סטראוטיפים. זה בדיוק ההיפך ממה שאנחנו צריכים עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא הקטע. טיפול באזרחים משטר
אריה,
07/01/05 10:42
|
זה לא הקטע. טיפול באזרחים צריך בכלל להיות רק בידי המשטרה. אבל קיבינימט, כאשר יש כאלה מיליציות של הימין (עם מדים: כיפה...) צריך שתהיינה קיימות גם מיליציות, לא פחות גדולות ולא פחות מיליטנטיות, גם של השמאל !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מסכים איתך
נדב,
צוללת צהובה,
07/01/05 11:00
|
לגבי הטיפול באזרחים: שטחי יש''ע לא סופחו למדינה, והריבון שם הוא הממשל הצבאי. שלא כמו בתחומי המדינה, המח''ט המרחבי (ומעליו מפקד האוגדה, אלוף הפיקוד והרמטכ''ל) הוא שקובע מה יהיה בשטח. הצבא הוא שאחראי והוא זה שצריך לפנות. אמנם עבר הרבה זמן מאז מלחמת ששת הימים, והמתנחלים מנסים להשכיח מאיתנו מצב לא-נורמלי זה, אבל לא צריך להתבלבל.
לגבי המיליציות: במיליציות יש לטפל רק באמצעות הצבא והמשטרה, כלומר - בידי הכוח האחד והיחיד של המדינה, הכפוף רק לממשלה. בן גוריון הבין את זה בשעתו בפרשת ''אלטלנה''. חלק מהימין לא הבין את זה עד היום. הקמת מיליציות שכנגד רק תיצור עוד מיליציות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבריך אמת. במדינה מתוקנת...
אריה,
07/01/05 11:40
|
אבל השלם הוא בסך הכל סכום של כל חלקיו. הבט, אחד אחד, בניבחרינו, ותדע מיהו השילטון החוקי. נכון, כולנו מדברים על כך שהריבון היחיד היא המדינה, כמו שהתנחלים מדברים על ''דמוקרטיה'',- אבל האמת היא שלשלטון החוק והצדק לא תזיק, מדי פעם, גם קצת עזרה מ''הטובים''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב אז אם זה שטח צבאי
מתנחלת גאה,
07/01/05 11:26
|
אז למה לעזעזאל אנחנו צריכים לשלם מיסים למדינה שרוצה לגרש ולהרוס אותנו למה שאנחנו נשלח את הבנים שלנו לצבא (ואני בעד הצבא) למות אם אנחנו אפילו לא נחשבים בעינך לתושבי המדינה אין סיבה שנתרום לה אבל אנחנו כן תורמים ורובנו שומרי חוק אז תפסיק לזבל חוץ מזה זה פשוט מצחיק לראות איך אתם השמאלנים נלחצים מאיתנו כשאנחנו מתנגדים לתהליכים שלכם כל יום אנחנו בכותרות יותר שטניות וכל יום ממציאים עלינו עוד שקרים וזה מראה את הכח שיש לנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למתנחלת הגאה
נדב,
צוללת צהובה,
07/01/05 14:34
|
השאלה איננה אם בעיניי אתם תושבי המדינה או לא, אלא מה המצב החוקי והאובייקטיבי. את מוזמנת לבדוק אם משהו ממה שאמרתי לגבי המצב החוקי של יש''ע איננו נכון: המתנחלים הם אזרחי המדינה, אך תושבי שטח כבוש.
לגבי המיסים: אמנם אינכם יושבים בשטח המדינה, אבל עדיין אתם נהנים משירותיה, אולי יותר מכל מגזר אחר. תקציבים, תשתיות, כח צבאי להגנתכם, וכד'. גם בפינוי העתידי, לא נשללת ממכם אזרחותכם, אתם אמורים לקבל פיצויים נדיבים, ולהינות מכל מה שיש למדינה להציע. אבל אפילו אם את לא מתרשמת מכך, הרי עצם העובדה שאתם אזרחי המדינה, החיים באזורים שבשליטתה, מחייבת אתכם בתשלום מיסים. מה תאמרי, למשל לערבי מהגליל, שבכספי מיסיו ממומן הצבא, שנלחם בבני עמו? מה תגידי לשמאלן, שבכספי מיסיו ממומנת הגנה צבאית לתושבי ההתנחלויות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור שיש לכם כוח ! אלוהים אית
אריה,
07/01/05 11:35
|
ברור שיש לכם כוח ! אלוהים איתכם ! (כמה חבל שאין לו מספיק כוח, והוא צריך עזרה מצה''ל בשמירה עליכם...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאמי, כל המיסים ששילמתם
אריה,
07/01/05 11:34
|
כל המיסים ששילמתם לא מספיקים לסלול שני קילומטר של אוטוסטרדה (אופס, כביש ) עוקף אחד, ולא מספיקים לממן גם את הלוף של עשירית מהליגיונות ששומרים על כל קרוואן אצלכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
צבא שלום עכשיו, תודה מופז
יהודי,
07/01/05 08:40
|
אתה ןחבריך הפושע תשפטו מהר מאוד על פירוק הצבא כצבא העם על פתיחת מלחמת אחים ועל הונאת ציבור הבוחרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לא מבין
שלמה,
07/01/05 08:36
|
האם באמת הימין הוא הסכנה למדינה? האם אין זה ברור מעל לכל ספק כיום שהסיכון הביטחוני הגדול ביותר שידעה מדינת ישראל מאז הוסדה הם הסכמי ה''שלום'' אשר הביאו אותנו לשפל צבאי ומדיני חסר תקדים? ומי אחראי להם נדמה לי שהשמאל דווקא ולא כל כך הימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
יישר כוח, מי אמר שאין מוטיבציה
מיכלי,
גוש דן,
07/01/05 08:35
|
|
 |
15.
חיכיתי לזה
שלמה,
07/01/05 08:32
|
מבחינה דתית אני מסתכל על הדברים כך: קיומם של יהודים בין מליונים של ערבים הוא נס לא קטן מזה של קריעת ים סוף. כדי לחיות בארץ הזאת צריך אמונה באלהים והליכה בחוקי התורה. רק באופן כזה יש אפשרות לנס לחול. אלוהים נתן הזדמנות נדירה לפורקי עול להיות לפחות בין המקיימים מצות ישוב ארץ ישראל מתוך תקוה שקדושת הארץ תחולל מהפך בליבם. נדמה לי שדברים ברוח זאת כתב גם אחד הרבנים הציוניים המפורסמים הרב אברהם קוק. כיום ברור שההזדמנות הזאת הוחמצה. נכדי המייסדים מפרקים את מפעל החיים של אבותיהם- ההתיישבות- כדי שנוכל להתחיל את הכל מהתחלה אבל הפעם רק על אדנים של קדושה וטהרה ורק על ידי שומרי תורה ומצוות. לכן עלינו לקבל בברכה את הקיבוצניקים הללו (שחלקם גם יושב בהתישבויות על חורבות של כפרים ערביים), כדי שהתהליך של ישוב הארץ על ידי אנשים החרדים לדבר ה' יתחיל בכל עוזו ותפארתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שום דבר לא קרה בנס
נדב,
צוללת צהובה,
07/01/05 09:58
|
2000 שנה התפללו היהודים לניסים. בזמן שהם התפללו, הם חיו בגולה בעליבות, והיו למרמס רגלי הגויים.
רק כאשר הפסיקו קצת היהודים להתפלל, והתחילו בעשייה חילונית ומעשית, הם זכו למדינה.
לא התפילות עזרו, אלא מחשבה פרקטית. המדינה הוקמה על ידי העלאת יהודים לארץ ישראל, קניית אדמות, הקמת קיבוצים, מושבות, מושבים וערים, הכנת מוסדות מדינה מסודרים וצבא אחד ויחיד (תוך נכונות להפעיל כח כנגד פורשים למיניהם), כריתת בריתות נבונות עם הכוחות הבינלאומיים הנכונים (בריטניה בתחילה, צרפת בהמשך, וכיום - ארצות הברית), וכו' וכו'.
הנס שלנו הוא במעשיות חילונית. חורבננו יבוא מכל מיני אנשים, שבמקום לראות את המציאות, מרחפים להם בעולם של ניסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אם כך: לא יותר צבא העם.
ל"ת
יפעת,
07/01/05 08:30
|
|
 |
13.
להביא את לגיון הזרים הם יודעי
ל"ת
צדוק,
07/01/05 08:30
|
|
 |
12.
איך מצתרפים ??
ל"ת
אבי,
שרון,
07/01/05 08:27
|
|
 |
איך מצטרפים? לומדים לאיית
ל"ת
בני,
סדום,
07/01/05 09:50
|
|
 |
11.
הרהורים............
יותם,
תל אביב,
07/01/05 08:21
|
חשבתי שהתנועה הקיבוצית פשטה את הרגל, לא?! בושה!!!!! - מתנדבים לגרש אחים-יהודים מביתם? הדרדרות-צביעות מוסרית כזו מזמן לא נראתה במחוזותינו..... אני מתבייש להיות יוצא קיבוץ לשעבר (יגור) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גירוש יהודים...
מיכה,
רחובות,
07/01/05 09:25
|
יהודי יקר, בראשי חוצות פירסמו: ''יהודים לא מגרש יהודי''
ואני שואל: ''יהודי הורג יהודי...?''
שאלה רטורית. אין צורך לענות. רק לחשוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ביום הפינוי אני בגוש קטיף
ל"ת
dammy,
07/01/05 08:21
|
|
 |
9.
alaways wanted to fuck a kibut
vengance,
07/01/05 08:16
|
always wanted to fuck a kibutznikit, i guess ill finnaly have a chance.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
חלאות מי ביקש מהם? קורעים את..
שמישהו יסביר לי,
07/01/05 08:10
|
העם וגורמים למלחמות אחים !!! מעשה מתועב ומגעיל לקפוץ ככה ולהסכים לפנות ולגרום לעוד ועוד מלחמות ושנאות !!! את הכאב של הערבים הם מרגישים ועצובים אבל של אחיכם לא אכפת לכם?.?? תהיו שמלאנים זכותכם אולי אתם צודקים אבל איך אתם רוצים שיהיה שלום ??? ע''י גרימת עוד מלחמות???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מיליארד שקל לעלוקות הקיבוצים
כספים לג''ובנקים,
07/01/05 08:08
|
בהסכם הקואליציוני ,יתנו גם מיליארד שקל בשנה לעלוקות הקיבוצים,ומקצצים למתנחלים שרובם מתגיסים לשרות קרבי,שרון לא נשכח בבחירות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עלוקה אחותך ודעתך הימנית
ל"ת
חמודה,
07/01/05 10:42
|
|
 |
אין לך בושה
נדב,
צוללת צהובה,
07/01/05 09:28
|
המתנחלים הם המגזר, שקיבל, ולמרבה התדהמה - עדיין מקבל יותר כספים ומשאבים מכל מגזר אחר. כספים, משאבי צבא, קרקע, כבישים ומה לא.
אתה יכול לחשוב שזה בצדק, אבל להציג את המתנחלים כמסכנים ומקוצצים, זה כבר שיא החוצפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
יישר כח
מוטי צ.,
ק אליעזר,
07/01/05 08:06
|
|
 |
גם לפנות אותך מהבית יהיה אצילי
אושר,
07/01/05 09:37
|
גם לפנות אותך מהבית יהיה אצילי ונכון אני אהיה מוכן להעביר אותך לרשות שיעשו בך שפטים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולתת לי ווילה במקום? הולך !
ל"ת
אריה,
07/01/05 10:10
|
|
 |
5.
חולרות!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
רוקי,
07/01/05 08:02
|
|
 |
אכן מתנחלים חולרות!!!
ל"ת
אבי,
תל אביב,
07/01/05 10:12
|
|
 |
הצדק איתםכם חברי. בוז לשטחים
ל"ת
מיכל,
07/01/05 10:30
|
|
 |
4.
איזה התגייסות חסרת תקדים
המומה,
07/01/05 08:00
|
ממש מראה על שנאת ישראל. כל כך הרבה דברים שניתן להתגייס אליהם חלפו ללא יחס, ודווקא בנושא כל כך פוליטי, הקיבוצים כגוף מתגייסים. ממש מגעיל, ומוכיח שהקיבוצים הם גוף פוליטי שרוצה להוכיח נאמנות לצד אחד, כדי שבוא היום ידעו להמשיך למרוח להם את החמאה על פרוסת הלחם של ארוחת הבוקר בקיבוץ. שיישבו בשקט! משהו ביקש מהם משהו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים הם עמותת צדקה ??
דן,
07/01/05 10:19
|
ברור שהקיבוצים הינם פוליטיים וטוב שזה כך . כמה כסף טוב נשפך על ההתנחלויות ? מה המתנחלים עשו עם הכסף חוץ מאשר בניית וילות עם גגות אדומים . בהתנחלויות אין ולו מפעל אחד ו-80 אחוז מהם מתפרנסים מהקופה הציבורית כולל הרבנים הנושכים את היד שמאכילה אותם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את כנראה מושפעת
המומה 2,
07/01/05 10:31
|
מעיתונות עוינת, ואין לך מושג על מה את מדברת. פשוט גיבוב של שטויות חסרי ביסוס. דוקא מתאים לשמאלנים להתאמץ להתעלם מן העובדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, אני ביקשתי. התפללתי לתחיית
אריה,
07/01/05 09:19
|
התפללתי כל יום ושמתי יום יום פתקים בחריץ שיקרה נס ותהיה תחיית המתים ויסתבר שחובשי הכיפה הם לא הרוב בארץ, למרות הרוח העזה שהם עושים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריה, התפללת?!
צביקה,
ב''ש,
07/01/05 09:53
|
אתה יודע שעל פשע כזה,תפילה, במדינה שלנו יש עונשים חמורים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריה יה בבון מושתן מאיפה השנאה
אושר,
07/01/05 09:37
|
מאיפה השנאה שלך לדת אני חילוני וקשה לי להבין מאיפה השנאה שלך לדת אתה בטוח שאתה לא בן של יהודיה ואבא שלך ערבי?נראה לי שכן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד ''יהווה''?!
ל"ת
דוד,
07/01/05 10:12
|
|
 |
ניראה לי שאריה זה יאיר לפיד!!!
ל"ת
טומי,
07/01/05 10:09
|
|
 |
למה אישה שונאת את מי שאונס אות
אריה,
07/01/05 09:48
|
למה אישה שונאת את מי שאונס אותה? למה שלא תקבל הכל באהבה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג
מעריץ,
07/01/05 09:09
|
בתמורה הם יזכו לשמיטת חובות. מה זה כבר כמה מיליארדים ביני ובינך ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
WE GOT A CIVIL WAR BROTHERS
ALON,
07/01/05 07:57
|
THE ISRAELI LEFT IS PUSHING THIS COUNTRY INTO A CIVIL WAR. AS MUCH AS THE SMALL SCREAMS AGAINST IT AND FOR DEMOCRACY, THEY SEEM TO POLVERIZE IT AND ABUSE IT. IF WAR YOU WANT THAN I GUESS WAR YOU SHALL GET. AND JUST TO THINK THAT A SIMPLE ''MISHAL AM'' COULD HAVE SOLVED THE PROBLEM PEACEFULLY AND QUIETLY. I GUESS SHARON NEEDS ONE FINAL WAR.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
השמאל מקים מליציות
ל"ת
ימני,
07/01/05 07:56
|
|
 |
נוכח המיליציות של הימין...
ל"ת
אריה,
07/01/05 09:17
|
|
 |
1.
''ברוך מחייה המתים !!''
אריה,
07/01/05 07:56
|
ברוך מחייה המתים !!! ברוך מחייה המתים !!!! ברוך מחייה המתים !!!!! ברוך מחייה המתים !!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|