 |
32.
לכבוד אינג' וגמן
סמי במי,
באר שבע,
19/01/05 12:57
|
ווגמן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תזכורת זה! (פעם הבאה נבחר אותך לא את פרידלנד)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
סרבנות? בעד/ נגד?
זיו,
ב''ש,
11/01/05 14:54
|
נכון, נשבענו להלחם על חירות ישראל. שאני בבית שלי, אני חופשי, כשאני צריך לפנות מתנחלים, אני לא חופשי. מה זה אומר...?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אי השמאל יודע שיש רוב להתנתקות
שושנה,
גבעתיים,
09/01/05 12:12
|
אולי זה אותם סקרים שנבאו לפרס שיש לו רוב, זו לא הוכחה, צריך משאל עם , ואם שרון היה בטוח שהוא מנצח במשאל עם תאמינו שהוא לא היה מהסס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
סירוב הוא סירוב
וגמן שמואל,
09/01/05 09:10
|
האם מדובר בצביעות כיוון שלא פורסם מכתב שכזה קודם לכן?
לא.
1. לו היית מכיר אותי או את דעותיי, אולי לא היית מעלה טענה שכזו. 2. כפי שוודאי הבחנת אין כל התייחסות לסוג ולסיבת הסירוב. סירוב הוא סירוב.
אחד מעמודי התווך המרכזיים בקיומה של חברה, קל וחומר של מדינה, הוא שלטון החוק. ללא קיום חוקי המדינה, אנא אנו באים?
מלבד המקרים להם נדרש והתייחס בית המשפט בפסיקתו של השופט בנימין הלוי במשפט טבח כפר קאסם (1956), ציות ומילוי לפקודות אינו נתון לרצון או לגחמה של פלוני או אלמוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
כל הכבוד, בהצלחה
אורנה,
09/01/05 05:04
|
|
 |
27.
פוליטיקה וצבא
רני השובב,
09/01/05 04:58
|
סגן ווגמן היקר, אני קורא לך מעל בימה זו למשוך את מכתבך. אין מקום למעורבות פוליטית עטופה בעטיפה בטחונית כזו או אחרת, מכתבך פסול כמו המכתבים שקדמו לו מימין ומשמאל כיוון שהוא גורר את הצבא לתוך המערבולת הפוליטית, דבר פסול מיסודו. יתרה מזאת כיוון ששבועתך כקצין עומדת כל זמן שרותך בצה''ל אין ממש טעם ''בחידוש נדרים'' זה. ולמען הסר ספק אני תומך בהתנתקות וביום פקודה אתייצב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
הצבא
איכפתניק,
אי שם,
09/01/05 02:12
|
זה מיותר לשלוח מכתב ציות. תפקיד הצבא הוא לציית ןלא להכתיב מדיניות לממשלתו, ואם הם בחרו לעשות כן, יבורכו על כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אשמר אמון לחוק יסוד כב. האדם ו
ל"ת
שמאלנים נמאסתם,
09/01/05 02:11
|
|
 |
24.
אז יש שמאלני בשם ווגמן...אז מה
ל"ת
משועמם,
09/01/05 02:08
|
|
 |
23.
לא התגייסנו כדי לפנות יישובים
קצין בכיר,
09/01/05 01:40
|
יש להותיר את התפקיד הזה למשטרת ישראל ולהשאיר את צה''ל מחוץ למשחק הפוליטי בין שמאל לימין . חיילי צה''ל חונכו להילחם באוייב ולא באחיהם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משטרת ישראל
רון,
09/01/05 04:09
|
כשמה כן היא, משטרה שאוכפת את החוק הישראלי במדינת ישראל. בשטחים שנכבשו ומעולם לא סופחו פועל הצבא. לא נכנס לויכוח על הגדרת האויב. יתכנו כמה אויבים וכעת עולה השאלה האם חלק מהמתנחלים אינו מאויבי מדינת(!) ישראל. הלוואי שנתבדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אסור לסרב לפקודה שמוליק צודק!!
ווגמן ירון,
ערד,
09/01/05 01:35
|
הצבא נועד להגן ולהישמע לפקודות המדינה! אסור בשום אופן לסרב לפקודה שהיא אינה בילתי חוקית בעליל!!! וכל הישיבה באיזורים אילו גובים את דמם של חילינו!!! תחשבו על זה קצת !!! שבשביל זה אנו מאבדים את מיטב בחורינו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי בעד לפנות כפרים ערבים
אביב,
יהוד,
09/01/05 06:45
|
פקודה חוקית על ידיממשלה חוקית בישראל תראו לי שמאולני אחד שישתף בפנוי הכל גלגול עיניים המדינה פשטה את הרגל הקריסה קרובה מאי פעם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אין למלא פקודה בלתי חוקית בעלי
ל"ת
אזרח,
09/01/05 00:51
|
|
 |
20.
מצאתם למי לקרוא חנפן
the_duke,
09/01/05 00:46
|
לפי מה שאני מבין וגמן פועל מתוך ההנחה שכל פקודה שמגיעה מהדרג המדיני היא פקודה חוקית. לטווח הארוך זה אמצעי חיוני למניעת הפיכות צבאיות.
הצבא הוא אירגון יותר פשיסטי מדמוקרטי מעצם היותו צבא. למזלנו, צבא כפוף לדרג המדיני. צבא שאינו כפוף לדרג המדיני, ישנה סכנה שינסה להחיל תפיסה פשיסטית על הדרג המדיני.
שימו לב שגם אין קשר בין המכתב לתפיסה פוליטית. אם תרד פקודה מהדרג המדיני לפנות את ג'נין ולהקים שם היאחזות נח''ל, אותם קצינים יצטרכו לעמוד מאחורי המילה שלהם.
ןמהיכרותי עם וגמן עד כה, אני בספק אם אפשר לקרוא לו חנפן למטרות קידום. חנפנות זה לא הצד החזק שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
טיפה בים
אלעזר,
09/01/05 00:34
|
כמה אנשים כבר חתמו על העצומה המצחיקה הזו. לעומת זאת על עצומת ''מתנגדי הטרנספר'' חתמו כבר אלפים ועוד היד נטויה. בשביל האוביקטיביות יש גם אתר אחר: http://www.yehudim.org/
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
בהצלחה סגן ווגמן
ליאת,
09/01/05 00:23
|
|
 |
17.
פאשיסט שמאלני ?!? עובדה !
ל"ת
בז ללהוטים.,
09/01/05 00:20
|
|
 |
16.
עיתונות מגוייסת!!
צביקה,
ירושיליים,
09/01/05 00:15
|
nrg עיתונט מגוייס לטובת הדיקטטורה של שרון!! מדוע ווגמן מקבל שירות חינם של פרסום האי מייל שלו? האם המתנגדים לטרנספר יקבלו גם שירות זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מעניין
Avi Ecuador,
09/01/05 00:01
|
אין טייסת קוברה במקרה? למה בדיוק הייינו זקוקים לצבא רומאי?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לא חותמים לאף אחד !
7114,
בנימין,
09/01/05 00:01
|
לא לאלו ולא לאלו - מי שהמדינה הזו חשובה לו שיגיע ביום פקודה ויעשה את העבודה. כפי שלא סרבנו בלבנון או בלחימה בשטחים נבצע בכאב ובאהבה גם את המשימות האלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
משאל עם למניעת מלחמת אחים
ל"ת
אילן אבוחצירא,
אפרת,
08/01/05 23:51
|
|
 |
משאל עם?
רני השובב,
09/01/05 05:00
|
ואתם תקבלו כל תוצאה שתהיה במשאל הזה ? נו בחיאתכ, אתה יודע עלה נענע עלה תאנה אבל עלנה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מעולה, כמו שצריך!!!
ל"ת
גדי,
08/01/05 23:23
|
|
 |
11.
עוד חנפן שרוצה להתקדם
ל"ת
דודי,
08/01/05 23:19
|
|
 |
10.
עם אחד חוק אחד צבא אחד
איתי שייבץ,
גני יוחנן,
08/01/05 23:18
|
גם לי נמאס מכל אותם מכתבי סרבנים שלוחקים את החוק ליידים בשם האידיולוגיה דבר זה מפורר אותנו ואת הצבא יש לנו מדינה אחת שלטון אחד חוק אחד וצבא אחד יש דרכים אחרות להביע התנגדות
איתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
להלן נוסח השבועה מאתר צה''ל
להגנת המולדת,
לחירות ישראל,
08/01/05 23:17
|
נוסח שבועת האמונים במעמד זה הנכם נשבעים אמונים לצבא ההגנה לישראל וזו השבועה: הנני נשבע(ת) ומתחייב(ת) בהן צדקי לשמור אמונים למדינת ישראל, לחוקיה ולשלטונותיה המוסמכים, לקבל על עצמי ללא תנאי וללא סייג עול משמעתו של צבא ההגנה לישראל, לציית לכל הפקודות וההוראות הניתנות על ידי המפקדים המוסמכים ולהקדיש כל כוחותיי ואף להקריב את חיי להגנת המולדת ולחירות ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, חלמאים נשבעו
Avi Ecuador,
09/01/05 00:10
|
להקים לפלסטינים היום מדינה ולהקריב בנים. למה הם צריכים צבא היום? נשבעו להם אמונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרעו אותי,בכותל צעקתי אני נשבע
אין לי מושג,
על מה,
08/01/05 23:29
|
|
 |
זה לא נוגד
דורי א,
08/01/05 23:25
|
בסיומת נאמר ''להגנת המולדת'' ומה אם ברור לך שזה מסכן את המולדת ולא מגן עליה! וכשאתה שואל שאלות ןמסביר עד כמה זה מסוכן לצאת מעזה ומגוש קטיף, רה''מ לא מסוגל לענות כי אין לו תשובות. זוהי פקודה בלתי חוקית שנתקבלה בדרכים לא חוקיות תוך כדי התעלמות מכללי הדמוקרטיה ולכן בשום פנים אין לבצעה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש''ע ועזה
מוטי,
09/01/05 01:32
|
ומה אם אני חושב שיש''ע ועזה אינם המולדת. (גם על פי החוק הישראלי ) יש לסרב לשרת שם ושמור רק על המולדת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נשבעתי גם לא לגלות כמה פרידות
ל"ת
יש בצה''ל,
ברצינות,
08/01/05 23:38
|
|
 |
what are you talking about
tal,
08/01/05 23:51
|
|
 |
8.
זה מיותר: העם בעד ההתנתקות
דינה גלעדי,
מטולה,
08/01/05 23:11
|
הרוב בממשלה ובכנסת בעד ההתנתקות. צהל יבצע את החלטות הכנסת והסרבנים המעטים יכנסו ל28 יום כמו סרבני השמאל. יש דין ויש דיין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להתנתק מאצבע הגליל
פעיל שלום,
מרכז,
09/01/05 00:42
|
אני בעד להתנתק מאצבע הגליל. כל מי שמסתכל במפה רואה שאפשר ע''י כך לקצר את הגבול ב80% וליצור גבול שהוא יותר הגיוני ובר הגנה, לחסוך בחיילים ובשרות מילואים וכן להגיע למצב שבו לא נרגיז את החיזבאלה בעצם ישיבתנו שם. כך גם נראה את הרצון הטוב שלנו ונגיע להסכם שלום עם לבנון. יתרה מכך מטולה רחוקה מת''א פי עשר מאשר ישובי צפון הרצועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרוב בעד התנתקות +פשע מלחמה
אבי,
מרכז,
08/01/05 23:45
|
רוב העם בעד יציאה מעזה מיד ,אולם אם יפציצו מעזה את שדרות אותו רוב רוצה שיורידו פצצה של טון על עזה גם במחיר פלסטינאים ''חפים מפשע'' בלי פעולות כירורגיות פשוט להפציץ את עזה ,האם בשמאל מסכימים לכך ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתכוון לשואה?
Avi Ecuador,
09/01/05 03:32
|
אם תסכים או לא השמאל דוחף לזה במעשיו ובתקוות השווא שהוא נוטע בנו ובהם. השאלה היא כנראה אם תהיה השואה לעם זה או לקבוצה אחרת או לעם ולקבוצה ביחד. ואני לתומי חשבתי שיהיה טרנספר של אלה שנקראים פלסטינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כל הכבוד
קצינה,
08/01/05 23:09
|
סוף סוף מישהו מהצד הדמוקרטי מדבר. סוף סוף קצין שזוכר על מה נשבע כאשר קיבל את הדרגות. סוף סוף חייל נאמן שזוכר שאת הפקודה היחידה שעליו לסרב לה מיידית הנה פקודה לא חוקית בעליל שגובה חיי אדם במיידי - וכל הכבוד שיש סוף סוף קצין במדינת ישראל (והרבה קצינים כאלה, מסתבר, תודה לאל) שזוכר שאת הפוליטיקה צריך להשאיר לזירה הפוליטית ומחוץ לצבא. פקודות ממלאים, בדיוק כמו שחוקים ממלאים, גם אם הם לא מסתדרים בקנה אחד עם הדיעה הפוליטית.
יש דרכים שונות ומצויינות לשנות חוקים, לבצע עצומות, הפגנות, קריאה לשינוי הפעולה, בחירות מחדש וכולי - כל אלה פעולות דמוקרטיות שישנו גורל ההחלטה - אולם לקרוא לסירוב פקודה על ידי קצינים שנשבעו להיות לסמל ומופת לחייליהם בצה''ל, ועוד לתמוך ברבנים שקוראים את הקריאות הללו עם רמיזות עבות מאד לשימוש באלימות אם צריך --!!
אלה צריכים לא רק להכנס לכלא, אלא להסיר את דרגות הקצונה שלהם, ולא להתקרב לעולם לפיקוד על חיילים, שכן אינם לחלוטין לא דמות, ולא מופת, ולא דמוקרטים במדינה ובטח ובטח שלא בצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, ''כל הכבוד''
Avi Ecuador,
09/01/05 00:07
|
את זה תגידי לשרון כשיתנתק מעכו, יפו, המשולש.... ויתן לך מקום באי היווני שלו. בעוד 30 שנה הם יהיו בקו הירוק 5.2 מיליון ערבים ''ישראלים'', מה תגידי? שוב תתנתקו. טוב, לך כבר ישרינו מקום באי של שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל האוייב... אש!
חפ''ש,
08/01/05 23:57
|
נתקלת ...פזצת''א...רצח בעיניים... אש...אש... זה מה שמלמדים בצבא! אילו פקודות נצעק ''אל המתנחל בדילוגים אש /לפנות''..??? המתנחל הוא אוייב אכזר ? ואילו שגרים שם או משפחתם...? צריך לפנות את עזה כי הפסדנו שם במלחמה בגלל השטויות של השמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
נראה אותו מציית לפקודה
ל"ת
לפנות ערבים,
הגזען הזה,
08/01/05 23:09
|
|
 |
הוי כמה שאתה צודק
נחמיה,
התנחלות רמלה,
09/01/05 03:04
|
זה ידוע כבר שנים שהשמאלנים אוהבים יותר את הערבים מאשר את היהודים הימניים. זוהי הטרגדיה הגדולה ביותר של העם שלנו. הפתרון הוא -טרנספר לערבים וגם לשמאלנים ,פשוט אין ברירה,וכמה שיותר מהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
עיתונות מגויסת.
ל"ת
יהודי,
לא מגרש יהוד,
08/01/05 23:09
|
|
 |
גם אני מוכן לחתום על המכתב
ל"ת
תמורת צ'ק,
08/01/05 23:17
|
|
 |
4.
הסרחון בלתי נסבל
וגמן הפשיסט,
לנינגרד,
08/01/05 23:05
|
מזל שהסרחון לא עובר דרך המחשב אחרת כל הגולשים היו זקוקים לפתוח את ערכות המגן. עדיף שתעבור למדינה אחרת המתאימה לשאיפותיך הדיקטטוריות והשפלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודי נאור
אביב,
יהוד,
09/01/05 07:00
|
אני בוחר בך לרא הממשלה הבא של מדינת ישראל אתה הוא האור של המדינהאתה האומני תוביל אותנו באורה שחח לתאי הגזים כי שם מקומינו שם נהיה אור לגויים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
נשבענו ביום הגיוס? לא זכור לי
מנדהו,
08/01/05 23:00
|
|
 |
אולי ילדיהם יוכלו להשבע
Avi Ecuador,
09/01/05 00:03
|
|
 |
2.
סגן ווגמן
שמחה,
08/01/05 22:49
|
|
 |
1.
מגעיל שאתם עוזרים לו...
ל"ת
לא זכור לי,
שעזרתם לימין,
08/01/05 22:48
|
|